[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 66 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-09 18:16

Fisico

by Fabian

Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 15:53:
[...]

Lijkt me al überhaupt straf dat die top 5 zou rijden. Ganna, Van Aert, Evenepoel, Kung, Dennis... Zullen ook wel pieken naar Tokio
Een parcours met een hoop draaien en keren hoorde ik, dus wellicht iets minder geschikt voor de hele grote motor en meer voor mensen die kunnen sturen en versnellen. Nou sturen en Remco, dat weten we inmiddels. Wout zal de tour wel tot het einde rijden, dus het is de vraag hoe fris die is. Het kan of top worden omdat Tom kan prutsen of hij wil tijdens de rit nog zijn zadel wisselen. Een mooi experiment.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:04

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

vandaag lijkt het gelukkig niet te koud voor Bennet :+

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:04
Fisico schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Een parcours met een hoop draaien en keren hoorde ik, dus wellicht iets minder geschikt voor de hele grote motor en meer voor mensen die kunnen sturen en versnellen. Nou sturen en Remco, dat weten we inmiddels. Wout zal de tour wel tot het einde rijden, dus het is de vraag hoe fris die is. Het kan of top worden omdat Tom kan prutsen of hij wil tijdens de rit nog zijn zadel wisselen. Een mooi experiment.
Ik lees dit als parcours: https://www.touretappe.nl...cours-tijdrit-tokyo-2021/

Daarbij hoezo zou Remco niet kunnen sturen, omdat hij gisteren vooral een fysiek slechte dag had op grindwegen? Of omdat hij vorig jaar viel in Lombardije.
Nibali viel ook in Rio, is hij nu plots een slechte daler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Daarbij hoezo zou Remco niet kunnen sturen, omdat hij gisteren vooral een fysiek slechte dag had op grindwegen? Of omdat hij vorig jaar viel in Lombardije.
Omdat hij het gisteren moeilijk had in de afdalingen op de grindstroken.

Maar dat zegt niet per se iets over afdalen op asfalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Chelseamarre123 schreef op donderdag 20 mei 2021 @ 17:30:
[...]

Nee iedereen kan een keer vallen, maar Remco zat niet echt lekker op zijn fiets op de stroken en dat heeft niets met een slechte dag te maken. Het is volgens verschillende podcast een technisch rondje met veel draaien en keren en minder rammen op de grote plaat. De ene persoon ligt dat nu eenmaal beter dan de andere. Thomas Dekker was ook geen held in het sturen, Stef Clement ook niet dus soms ding hun tijdrit goed en soms wat minder. Aan de andere kant heb je mannen als Lars Boom en Sagan die alles met een fiets kunnen. En dan heb je nog iemand dat kan maar niet van het gedrang houdt en dan is vd Poel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wat is nu het voordeel van Eurosport om om het kwartier "reclame" te laten zien dat geen reclame is?
T'zijn 90 procent van de fragmenten oude sport fragmenten waar ze toch niks aan verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Eurosport player abonnementen slijten lijkt me.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het zijn placeholders.

In andere gebieden worden er mogelijk wel advertenties verkocht. Het is én uitzending met commentatoren per taalgebied en reclame per land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Het zou toch fijn zijn dat als er geen echte reclame is dat ze er ook niet heen gaan. Dat moet technisch toch mogelijk zijn om dat per land in te regelen. Het is echt tamelijk irritant namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Bernal rijdt als een sprinter: alleen maar volgen, volgen, volgen en in de laatste paar honderd meter z'n vuurpijl afschieten. Ik had meer van hem verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Bernal wint deze Giro als er niets (r)naars gebeurt

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 22-05-2021 17:13 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:09:
Bernal rijdt als een sprinter: alleen maar volgen, volgen, volgen en in de laatste paar honderd meter z'n vuurpijl afschieten. Ik had meer van hem verwacht.
Ja pff...lijkt nergens op wat hij doet bij ons zondagochtend rondje was hij weggestuurd! denk dat hij gewoon niet sterk genoeg is.

;) ;) ;)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Bernal heeft denk ik niet heel veel overschot tov een Yates, dus wat kan hij doen? Onderaan de berg gas erop en dan naar boven vlammen? Ik vrees dat, dat echt andere tijden zijn en dat die niet meer terug gaan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Nutterd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:14:
[...]

Ja pff...lijkt nergens op wat hij doet bij ons zondagochtend rondje was hij weggestuurd! denk dat hij gewoon niet sterk genoeg is.

;) ;) ;)
Het is wel de manier waarop ik het op de heuvelrug doe. Dat vinden de groepsgenoten ook heel leuk vaak :+

[ Voor 7% gewijzigd door Fisico op 22-05-2021 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

De site van Basso en Contador ligt ook plat, iedereen wil nu zo'n fiets. Dat snap ik wel want die waren een paar weken geleden nog binnen 14 dagen in heel Europa leverbaar. Ik ken een merk waarbij het leveringstempo gelijk is aan het tempo van hun duurbetaalde kopman.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Nutterd schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:14:
[...]

;) ;) ;)
Hij heeft naar ons geluisterd, @Nutterd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

De babbelbelg die commentaar geeft bij twee stokjes met een nummer erop en dat op een heel schematische kaart. Oh wat een feestje was dat.

Bernal was nog best lang bezig met zijn Gabba en dat terwijl zijn handen achter zijn rug in de mouwen zaten. Ik geloof dat ik dat deel van de rit het spannendste vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Warempel
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 01-08 18:01
Fisico schreef op maandag 24 mei 2021 @ 20:12:
Bernal was nog best lang bezig met zijn Gabba en dat terwijl zijn handen achter zijn rug in de mouwen zaten. Ik geloof dat ik dat deel van de rit het spannendste vond.
Meer werd er ook niet uitgezonden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

We hadden nog beelden vanaf de motor en herhalingen, maar dat was het wel. Beetje WK Bergen of Gold Race van jaren geleden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bizar beeld van gisteren:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E2OFLlwWUAQt7yY?format=jpg&name=small

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

moedigt wel aan om lekker hard door te fietsen denk ik 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:03
TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 17:09:
Speciaal om critici zoals jij de mond te snoeren heeft Bernal gister voor de finish nog ff z'n jasje uitgetrokken.

Ik vind Bernal samen met Carapaz en Landa juist één van de leukere klassementsrenners om naar te kijken, i.t.t. bijvoorbeeld een Roglic, Froome, Thomas, Dumoulin, Carthy, Vlasov etc. Bij Bernal (en in mindere mate Pogacar) helpt het ook wel dat je hem in voorjaarskoersen zoals de Strade ook gewoon aan ziet vallen. Ik heb Roglic nog nooit op een tussentijdse aanval kunnen betrappen.

@Exocet Wie neemt er nou een kettingzaag mee naar de koers?

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 25-05-2021 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Ja, daar had ik dan ook al een opmerking over gemaakt.

M'n kritiek op dat laffe rijden was trouwens niet zozeer een verwijt aan Bernal maar aan Ineos (en daarvoor aan Sky).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 17:38
Wow absurd! Dacht dat het misschien een fake was... Maar nee.

Voor bewegende beelden:
https://www.eurosport.com...ia_vid1480076/video.shtml

Ligt het aan mij of worden mensen steeds grotere debielen? COVID lijkt ook niet mee te helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horla
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 16:13
Morrar schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:14:
[...]

Wow absurd! Dacht dat het misschien een fake was... Maar nee.

Voor bewegende beelden:
https://www.eurosport.com...ia_vid1480076/video.shtml

Ligt het aan mij of worden mensen steeds grotere debielen? COVID lijkt ook niet mee te helpen...
Blijkbaar zat er geen ketting op maar er moet maar één idioot hieraan een voorbeeld nemen en de ketting niet verwijderen. COVID heeft gewoon aangetoond wat ik al jaren dacht: het grootste deel van de mensheid heeft geen gezond verstand.

[ Voor 8% gewijzigd door Horla op 26-05-2021 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat een groot tijdsverschil is er nu al, met nog 5 stages te gaan.
Top zit binnen 20 minuten, en 15(Nibali) en verder zitten al op '21:50 en verder. Bauke(29) staat al bijna op 1 uur achterstand.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Ja, het lijkt zo al een bekeken zaak. Maar het blijft de Giro, we zullen zien.

Bauke heeft overigens bewust achterstand opgelopen om met ontsnappingen mee te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Evenepoel weer gevallen, natuurlijk niet heel goed voor zijn zelf vertrouwen

/edit: alhoewel het hier natuurlijk was omdat er mensen voor zijn neus lagen maar toch.

[ Voor 37% gewijzigd door Nutterd op 26-05-2021 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:05
Nutterd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:10:

/edit: alhoewel het hier natuurlijk was omdat er mensen voor zijn neus lagen maar toch.
Zal nog een beetje zijn stuurkunsten moeten bijschaven wil hij ooit een grote ronde winnen, volgend jaar met Sagan in de ploeg zal hij met zijn ogen kunnen stelen tijdens verschillende trainingsritjes... :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Pracht etappe!

Martin met z'n enorme gunfactor wint de rit, en Yates die echt gericht aan het slopen sloeg. Dat minuutje dat hij pakte is nog niet genoeg om de ronde echt spannend te maken, maar laten we hopen dat het inspireert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

RigolleM schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:37:
[...]

Zal nog een beetje zijn stuurkunsten moeten bijschaven wil hij ooit een grote ronde winnen, volgend jaar met Sagan in de ploeg zal hij met zijn ogen kunnen stelen tijdens verschillende trainingsritjes... :9
Hij zit nu al bij Stybar in de ploeg en die kan ook wel sturen. Normaal gesproken had hij deze winter wat kunnen oefenen. Maar het COVID-19-seizoen van vorig jaar en der crash hebben hem echt essentieel jaar in zijn ontwikkeling gekost. Hopelijk heeft hij deze winter inderdaad tijd om eens bij Stybie en zijn beste vriend aan te haken voor wat ritjes door het bos en kan hij iets leren van Sagan. Ik zou ook nog wel eens een clinic willen van een echte held in het sturen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
TheekAzzaBreek schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 17:42:
Pracht etappe!

Martin met z'n enorme gunfactor wint de rit, en Yates die echt gericht aan het slopen sloeg. Dat minuutje dat hij pakte is nog niet genoeg om de ronde echt spannend te maken, maar laten we hopen dat het inspireert.
Het mooie van Dan Martin is dat het er niet uitziet. Z'n gezicht, z'n armen en z'n pedaalslag... Je ziet de strijd en de pijn er aan af en dat is prachtig.

[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 26-05-2021 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Precies, vandaar de gunfactor.

Lelijk en stoempend als een echte Flandrien, zo zien we het graag. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

BreadFan schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 19:31:
[...]

Het mooie van Dan Martin is dat het er niet uitziet. Z'n gezicht, z'n armen en z'n pedaalslag... Je ziet de strijd en de pijn er aan af en dat is prachtig.
Het hobbelpaard of de Ierse Mollema :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Nu online
Ciccone eruit, echt jammer! Vind het een super gave renner, altijd proberen en lekker aanvallen. Gister blijkbaar goed gevallen in die afdaling en het op grote achterstand binnenkomen was al een teken aan de wand. Heb niet helemaal kunnen achterhalen wat er mis ging maar blijkbaar was Nibali ook naar de grond gegaan. Samen geprobeerd de boel te lossen in de afdeling?

Stond er goed voor om podium te scoren, maar het mocht niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Evenepoel ook.

Ik kan het nergens mee vergelijken, maar er wordt wel erg veel gevallen naar mijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 11:10
Nutterd schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:10:

Bernal, Sagan of VDP zou hier zonder moeite omheen hebben gestuurd hoor. Hij moet er echt aan werken, ik ben al de hele Giro bang dat Evenepoel de nieuwe Pinot wordt en na gisteren ben ik zelfs bang dat hij de nieuwe Wilco Kelderman wordt. :+
TheekAzzaBreek schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:19:
Evenepoel ook.

Ik kan het nergens mee vergelijken, maar er wordt wel erg veel gevallen naar mijn gevoel.
Giro begon nat, met regen wordt er altijd een stuk meer gevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Makkelijk op 27-05-2021 13:19 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
TheekAzzaBreek schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:19:
Evenepoel ook.

Veel kleine valletjes met weinig renners, weinig (geen) massa crashes imho.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Er wordt deze Giro voor mijn gevoel inderdaad bovengemiddeld vaak gevallen. Ik kan bij Scorito amper nog 9 renners opstellen. Dan zijn ook nog eens vrijwel alle sprinters en sprintaantrekkers afgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Er valt ook bovengemiddeld veel regen :+

Al ben ik er niet zeker van dat er een correlatie tussen die 2 zaken bestaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

wat een baas is die Ganna toch...heb ik iets gemist of fietst hij ALWEER de hele etappe op kop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Nutterd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:11:
wat een baas is die Ganna toch...heb ik iets gemist of fietst hij ALWEER de hele etappe op kop?
De tactiek van Quick Step met Iljo en Jumbo met Tony afgekeken en beter gemaakt met Ganna en Dennis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
Nutterd schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:11:
Alles wat Ganna doet is gewoon cool. Gewoon ff de beest uithangen in de tijdritten en voor de rest 70% van de tijd op kop van het peloton rijden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Kan me niet voorstellen dat er mensen geen fan zijn.

Sowieso vind ik het een heerlijke Giro. De koers is de afgelopen 2 jaar echt zoveel leuker geworden om naar te kijken. De combinatie corona + nieuwe lichting super talenten + extreem hoog niveau + beter in beeld gebracht + beloning voor aanvallend koersen + (hopelijk) minder doping maakt het een stuk aantrekkelijker. Ook bijv. tijdrijders die nu in bergritten superknechten zijn (Dennis), tijdrijders die dagenlang op kop rijden (Martin/Ganna), tijdrijders die ineens etappes gaan winnen in de vroege vlucht (Campenaerts/Ganna), of grote rondes die in de afsluitende tijdrit beslist worden (Pogacar/Dumoulin). Al met al lijkt het wel een andere sport dan die verschrikkelijke jaren met Armstrong (beetje voor mijn tijd) en Froome/Thomas/Dumoulin/Wiggins. Wat was dat achteraf een draak om naar te kijken zeg.

Mijn aversie richting Sky/Ineos is sinds 1.5 jaar ook helemaal weg. Ja, ze kopen alle goede renners op, maar ze koersen ten minste weer echt met mannen als Bernal, Hart, Carapaz, Yates, Martinez, Ganna, Narvaes, Pidcock etc.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Helemaal me je eens over Ganna.

Wat minder over deze Giro, en nog wat minder over Ineos.

We zien veel boeiende strijd om de etappezeges, maar over de roze trui maken niet veel mensen zich illusies: de rijkste ploeg zal waarschijnlijk wel weer winnen, medische calamiteiten daargelaten.

Dat Ineos zijn dominantie breder toont is logisch. Ze kunnen veel meer: hun budget is nu ongeveer het dubbele van dat uit de Wiggins dagen, toen ze zich alleen op de Tour richtten, dus kunnen ze op meer fronten meespelen. Maar dat Castroviejo of Martinez moeten knechten in plaats van om de zege te strijden doet me pijn in de ogen.

Dat ligt overigens niet aan Ineos. Die doen wat ze kunnen met de beschikbare middelen, en zo hoort dat.
Het ligt aan de feodale structuur van de sport. De organisatoren (en deels de UCI) hebben de vette kluif in handen: de televisierechten. De teams moeten met allerlei sponsorgedoe zelf maar de broek op zien te houden. Als de teams een redelijk deel van die vetpot zouden krijgen was er al een hoop opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Mooi hoe Bernal dit doet. Niet in paniek als de nummers 2 3 en 4 van het klassement wegrijden. Om ze daarna langzaam op te vegen en nu voorzichtig weg te rijden (muv Yates nog dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Nergens over de kook raken en de schade beperken. Morgen is het lang maar ook minder steil dus dat zou ook goed moeten gaan. Knap dat hij dit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Precies, dat dacht ik ook. Niet in het rood gaan. Morgen is nog zwaar genoeg.

Zou Bouwman eigenlijk naar de Tour gaan? Zit 4 weken tussen, zou dat te kort zijn? Lijkt me een prima extra knecht als je ziet hoe hij vandaag ook weer lang mee gaat. Vraag me af of hij moest lossen of dat hij instructie kreeg te wachten op Foss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
BreadFan schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:45:
Mooi hoe Bernal dit doet. Niet in paniek als de nummers 2 3 en 4 van het klassement wegrijden. Om ze daarna langzaam op te vegen en nu voorzichtig weg te rijden (muv Yates nog dan)
Dat is natuurlijk heel uitgebreid voorbesproken, het verloop van de etappe was precies wat iedereen verwachtte. De enige vraag was: gaat-ie op 8 of 4,7 kilometer?

Knap is het wel, want Bernal is echt in problemen. Normaal is hij de explosiefste van het hele stel, maar nu moest hij een soort Dumoulin tactiek gebruiken. Demarrages laten gaan, rustig een beetje versnellen en op eigen tempo doorstampen.

Yates was ook weer een genot om te zien. Iedereen liep bekken te trekken (nou ja, behalve Bernal dan, ik weet niet eens of hij dat kan), Yates danste sereen naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
TheekAzzaBreek schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 18:31:
[...]

Dat is natuurlijk heel uitgebreid voorbesproken, het verloop van de etappe was precies wat iedereen verwachtte. De enige vraag was: gaat-ie op 8 of 4,7 kilometer?

Knap is het wel, want Bernal is echt in problemen. Normaal is hij de explosiefste van het hele stel, maar nu moest hij een soort Dumoulin tactiek gebruiken. Demarrages laten gaan, rustig een beetje versnellen en op eigen tempo doorstampen.

Yates was ook weer een genot om te zien. Iedereen liep bekken te trekken (nou ja, behalve Bernal dan, ik weet niet eens of hij dat kan), Yates danste sereen naar boven.
Het ontbreken van die explosiviteit (en 15 seconden verliezen de laatste 500m) is wel een probleem. Betekent dat hij de hele klim diep in het rood gereden heeft. En om dat morgen weer te doen als je langzaam slechter wordt....

Caruso en Yates moeten de koers bikkelhard maken en niet wachten tot de laatste klim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Mee eens.

Maar ik vermoed dat Ineos nog genoeg paardenkrachten in in huis heeft om dat te voorkomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Even hands down voor de knechten vandaag hoor. Bilbao man, die ging maar door. Vond de schouderklop van Caruso echt prachtig. _o_

En Martinez, dat is echt de luitenant die elke kopman wenst. De rest poept in zn broek als hij op kop komt. :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
BreadFan schreef op zaterdag 29 mei 2021 @ 22:44:
Even hands down voor de knechten vandaag hoor. Bilbao man, die ging maar door. Vond de schouderklop van Caruso echt prachtig. _o_

En Martinez, dat is echt de luitenant die elke kopman wenst. De rest poept in zn broek als hij op kop komt. :p
Het valt mij toch wel op dat Ineos iedere renner 25 watt extra geeft.

Martinez is 6e nu, terwijl hij de hele Giro loopt te knechten als een beest. Zo goed was hij echt niet bij EF. Pidcock same, voor Ineos was hij echt stukje minder van VdP WvA, maar nu lijkt hij op de weg en mountainbike ineens makkelijk sterker.

Ineos’ trainingsmethodes, of toch nog wat verzorgers met zalfjes voor erectiestoornissen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
Martinez won bij EF de Dauphine ten koste van Roglic en Pogacar die hem de zege écht niet gegund hebben. De Dauphine geeft meestal wel een goede indicatie wie de Tour gaat winnen. Oké, Roglic kwam zo over de streep wat hem de overwinning gekost heeft (en misschien ook wel de Tour), maar Martinez heeft het niet gestolen.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.nos.nl/image/2020/08/15/668369/3200x1800a.jpg

Dat van Ineos en +25 watt sluit ik me ook gewoon bij aan. Zij zijn een beetje het Quick Step van de klassements mannen, bijna niemand presteert ook meer zodra ze daar weg gaan.

Nogmaals; wat een heerlijke Giro, met name omdat de tactieken, aanvallen en gigantische inspanningen ook beloond worden. Een Nibali die aanvalt in de afdaling, Dan Martin z'n etappe overwinning, Bilbao en Martinez die zich uitwringen voor hun kopmannen, Taco van der Hoorn, Yates z'n aanval op het klassement vrijdag, Almeida die liet zien waarom hij liever niet wachtte op Evenepoel etc. Er is niets gestolen en iedere dag was wel iets bijzonders om naar te kijken. Bernal ook een prachtige winnaar hoor. Heeft zich niet gek laten maken (ik zou het niet kunnen) en vertrouwd op zijn ploeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Ik ben een weekend weg dus kan de tijdrit niet kijken maar zie nu dat Ganna lek heeft gereden, gewisseld is van fiets en nog steeds iedereen erop legt? _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Nutterd schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:22:
Ik ben een weekend weg dus kan de tijdrit niet kijken maar zie nu dat Ganna lek heeft gereden, gewisseld is van fiets en nog steeds iedereen erop legt? _/-\o_
Haha, ja. En Cavagna die hem er bijna nipt oplegt maar rechtdoor de hekken in rijdt vlak voor de finish :D :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Ypuh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:33:
[...]

Haha, ja. En Cavagna die hem er bijna nipt oplegt maar rechtdoor de hekken in rijdt vlak voor de finish :D :F
Aah dat heb ik dan gemist, nergens gelezen of selectief gelezen als Ganna fanboy :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Ypuh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:33:
[...]

zo head first het hek in. De heren ging echt hard. Het worden mooie Spelen.

Mooie zege voor Bernal en nu naar Spanje om de trilogie compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Bizar was dat, alsof hij verrast was dat daar nog bocht lag. En toen zo hard in de remmen dat hij over de kop sloeg.
Gelukkig niet veel schade, geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ypuh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 08:15:
Nogmaals; wat een heerlijke Giro, met name omdat de tactieken, aanvallen en gigantische inspanningen ook beloond worden. Een Nibali die aanvalt in de afdaling, Dan Martin z'n etappe overwinning, Bilbao en Martinez die zich uitwringen voor hun kopmannen, Taco van der Hoorn, Yates z'n aanval op het klassement vrijdag, Almeida die liet zien waarom hij liever niet wachtte op Evenepoel etc. Er is niets gestolen en iedere dag was wel iets bijzonders om naar te kijken. Bernal ook een prachtige winnaar hoor. Heeft zich niet gek laten maken (ik zou het niet kunnen) en vertrouwd op zijn ploeg.
Goeie Giro,

Maar wat ontzettend zonde van Landa, was echt gaaf geweest als hij echt nog een stapje beter was dan Caruso.

En erg zonde van Almeida dat hij vroeg al tijd moest verliezen.

Dan had het net zo`n spannende Giro kunnen wezen als met Tom Dumoulin.

Bernal vind ik een toffe renner, eindelijk heeft Ineos/Sky er 1tje die ik kan waarderen/leukvinden als winnaar, maar het was wel alweer vroeg bekend wie het ging worden, wat wel een beetje jammer was.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 13:26
TheekAzzaBreek schreef op zondag 30 mei 2021 @ 19:17:
Bizar was dat, alsof hij verrast was dat daar nog bocht lag. En toen zo hard in de remmen dat hij over de kop sloeg.
Gelukkig niet veel schade, geloof ik.
Hij was de bocht vergeten zei hij in het interview na afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Froome bij de eerste beste klim al gelost in de Dauphiné.
Mooie winnaar vandaag, sterk stand gehouden na moeilijke finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 16:46
Als het zo blijft, denk ik dat er aan Ganna tijdens de spelen net veel te doen zal zijn. Cavagna zet ik toch net een trede lager maar het scheelt maar enkele procenten. Ganna in een net iets mindere dag en het kan helemaal anders lopen.

Wel opvallend vandaag in de Dauphiné. De tweede dag op rij dat het peloton te kort komt om de vluchter te vatten. En niet met vijf seconden of zo maar telkens ruim

Froome nog altijd niet op niveau, zoals wel nog een paar. Maar kan ook liggen of ze net terugkomen van hoogte stage, als ik De Cauwer mag geloven (en dat doe ik ;) )

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Ugh, soms wordt ik wel een beetje moe van dat wielernieuws. Bernal is (hopelijk) nog niet nuchter van gisteravond en vandaag gaan de krantenkoppen alweer over dat hij het aflegt tegen Pogacar en Roglic. Ik snap de vergelijking, maar als Pogacar en Roglic niet meedoen aan de Giro en Bernal niet aan de Tour dit jaar, dan heeft het toch geen enkele zin om daar daags na de overwinning mee te openen?

Nabeschouwing: 'Pogacar en Roglic zijn klimmend van hoger niveau dan Bernal'

Zonneveld: "Om Pogacar en Roglic te kloppen moet Bernal uit ander vaatje tappen"

In tegenstelling tot vorig jaar vond ik dit jaar geen slecht bezette Giro. Snap ook wel dat Pog en Rog een nóg hoger niveau getoond hebben vorig jaar, maar Bernal heeft op z'n 24e ook al een Tourzege op zak. Hij heeft overigens al aangegeven geen 'veelwinnaar' te willen worden. Liefst wint ie ze allemaal een keer en gaat dan weer met z'n koe, honden en kippen op een boerderijtje zitten ergens in Colombia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Mevrouw Bernal is amper bekomen van de nacht en dan die vergelijking alweer. Tja je kan alleen winnen van de personen die meedoen, zei de Mart altijd al. Geen idee of anderen echt beter zijn onder dezelfde omstandigheden. Bernal zat op het einde er redelijk doorheen, maar kon ik met schade beperken rijden en deed dat ook. Als hij dit jaar ook Spanje pakt heeft hij terwijl hij het jongere klassement nog won alle drie de grote rondes gewoon en dan ben je gewoon een echte meneer.

Hij fietst zich lekker financieel onafhankelijk en rijdt nog een paar jaar door en gaat dan andere dingen doen. Van die anderen moet ik het nog maar zien hoevaak die gaan winnen. Want hadden wij niet ooit het tijdperk van Der Jan en van Alberto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Mooi dat de oude krijger het nog kan: Valverde ritwinst in de Dauphiné!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk741
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 19-09 21:37
Mooie overwinning voor Valverde inderdaad! Voor mijn gevoel zakte Thomas wat terug op het eind, terwijl hij gisteren nog zo'n ontsnapping wist te plaatsen. Ben erg nieuwsgierig hoe de klassementsrenners het morgen richting La Plagne zullen gaan doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zondag start de Ronde van Zwitserland, en kunnen we kijken hoe het met Tom Dumoulin gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
TheekAzzaBreek schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:26:
Mooi dat de oude krijger het nog kan: Valverde ritwinst in de Dauphiné!
Nu kan hij eindelijk stoppen, want in de Netflix reeks vertelde hij dat hij niet wou stoppen zonder nog één keer te winnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

RigolleM schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 17:50:
[...]

Nu kan hij eindelijk stoppen, want in de Netflix reeks vertelde hij dat hij niet wou stoppen zonder nog één keer te winnen.
Hij gaat er volgend jaar gewoon nog een jaar bijdoen denk ik. Ik hoorde een tijd terug een podcast met Tiesj Benoot die af en toe met hem trainde in Spanje, zelfs op die leeftijd heeft die blijkbaar nog zo'n waanzinnig koersplezier, als je dan nog dit niveau haalt.

OK, het is niet meer dezelfde Valverde van 2014-2017 natuurlijk (dat kan ook gewoon niet meer als je 41 bent), maar 90% van het peleton (als het niet 95% is) tekent met beide handen voor een seizoen dat hij nu nog heeft (top-5 in alle 3 de Ardennenklassiekers + een ritje Dauphiné + een semiklassieker). Om te stoppen op het hoogtepunt is hij toch al een paar jaar te laat. Mijns inziens was stoppen z'n zege op het WK een absolute climax geweest, dat deed hij niet, kan hij nu evengoed nog wat verderdoen :+

Gezien zijn ogenschijnlijke vorm vraag ik me trouwens af of hij toch niet de Tour gaat rijden (ik geloof dat hij zich dit jaar zou richten op de Spelen & de Vuelta?). Ik ga er absoluut geen geld op zetten, maar ik schrijf hem niet af voor het podium in Tokio, 1 van de zeer zeer weinige gaten in zijn carriére zowaar, gaat ie niet laten gebeuren :+

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Jebus4life schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:17:
[...]
Gezien zijn ogenschijnlijke vorm vraag ik me trouwens af of hij toch niet de Tour gaat rijden (ik geloof dat hij zich dit jaar zou richten op de Spelen & de Vuelta?). Ik ga er absoluut geen geld op zetten, maar ik schrijf hem niet af voor het podium in Tokio, 1 van de zeer zeer weinige gaten in zijn carriére zowaar, gaat ie niet laten gebeuren :+
In de Netflix reeks werd aangegeven dat het zijn laatste tour was die van 2020, maar nu ik hem zo goed bezig zag in de Dauphiné, waarom niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
RigolleM schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:31:
[...]

In de Netflix reeks werd aangegeven dat het zijn laatste tour was die van 2020, maar nu ik hem zo goed bezig zag in de Dauphiné, waarom niet...
Omdat als hij echt top wil zijn in Tokio, je er de Tour niet even bij kan nemen. En zeker niet op zijn leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Een bijzonder tussenweekje. Overwinningen van Ide en Valverde, Bernal heeft Corona en Pidcock breekt zijn sleutelbeen. Verder Froome die niet meer denkt aan de zege in de Tour. Daar zitten toch wel een paar podcasts in maar die zijn allemaal even met vakantie.

Wat denken jullie Lau voor de winst en TD top 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:35

Shabbaman

Got love?

Requiem19 schreef op zondag 30 mei 2021 @ 07:41:
[...]

Het valt mij toch wel op dat Ineos iedere renner 25 watt extra geeft.
Marginal gains.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
En zalfjes tegen erectiestoornissen :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Ineos zoekt zeker grenzen op, maar ik denk anderen ook. Het is wel bijzonder dat een vertrek bij Ineos niet leidt tot betere resultaten, zie Froome en Poels. Aan de andere kant ook mensen die weg gaan bij PatLef rijden daarna zelden en platte prijs.

Ik ben wel benieuwd wat er met Bora gaat gebeuren de komende jaren, daar zit geld en een visie. Iets wat bij UAE en Isreal Start up niet het geval is. En waar gaat Antwanito heen? Lekker naar de ploeg van Matje net als Sam bijna ging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
RigolleM schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 19:31:
[...]

Omdat één week op dat niveau niet hetzelfde is als drie weken op dat niveau. Vraag het Bernal, en die is 24.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Fisico schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:03:

Wat denken jullie Lau voor de winst en TD top 10?
Kans is klein maar hoop dat TD hem er nu ech af fietst...niet dat ik iets tegen Laurens heb maar heb wel zin in een paar podcasts vol met TD arrogantie :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:04

4POX

Everybody is wired

Nutterd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:25:
[...]

Kans is klein maar hoop dat TD hem er nu ech af fietst...niet dat ik iets tegen Laurens heb maar heb wel zin in een paar podcasts vol met TD arrogantie :o
Ik vind het mooi om te volgen hoe TD door een weddenschap zijn liefde voor het fietsen terug heeft. Zijn humor is zeker een goede aanwinst voor de podcast. Ik hoop vandaag op veel Insta stories van Lau en TD.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Nutterd schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 07:25:
[...]

Dat lichaam kan veel aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Fisico schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 16:23:
[...]

Dat lichaam kan veel aan natuurlijk.
Zijn zadel niet ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

@Nutterd Ja ik zag het, wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Waar volgen jullie unbound nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Insta van Thomas,shimano GRX en live slow ride fast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Smultie schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 19:30:
Waar volgen jullie unbound nieuws?
Ik volg de heren op Insta (of de GRAM net wat je wil). Ik vond vooral het project van TD erg leuk om de volgen. Laurens kan mij wat minder boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Kijk het finish interview met Padun even na als je de kans hebt.
Is niet alleen een beresterke klimmer maar ook nog eens een ontzettend leuk joch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Niemand de ITT van de ronde van Zwitserland gekeken ?

Hier de Uitslag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh
Die MvdP heeft ook weinig kansen nodig hé. Volgt de eerste groep met hangen en wurgen, springt vervolgens weg uit het elite groepje op een paar kilometer van de meet en wint vervolgens afgetekend de sprint van Schachmann.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Zo hallo! dat is rit 2 alweer voor Matje. Knap om drie ritten te omcirkelen en er dan gelijk twee van de pakken. Met de vorm zit het wel goed en hij schijnt ook lessen getrokken te hebben uit het voorjaar. Geen ontsnappingen zoals die in Italie meer want dat heeft hem toch wat scherpte en misschien nog een prijs gekost.

Iemand nog nieuws over het herstel van Pidcock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
@Fisico Huh? Heb ik dan vanmiddag rond 16u met een half oog naar een herhaling op Eurosport app zitten kijken 8)7 ? Zag Padun winnen bergop van Mas, Connor, Porte en co, maar dat was natuurlijk de Dauphine van vorige week. Wat stom dat ze dat uitzonden rond de finishtijd van de Ronde van Zwitserland.

Edit: MvdP ook even terug gekeken. Wat een sprint weer en relatief makkelijk in vergelijking met gister. Zou lekker afstappen als ik hem was en de beentjes rust geven voor de Tour. Wordt zijn eerste grote ronde!

[ Voor 26% gewijzigd door Ypuh op 08-06-2021 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

@Ypuh Ja dit was toch echt met andere namen. Een man in het rood-wit-blauw en iemand in regenboogkleuren en nog wat gasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fisico schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 18:07:
@Ypuh Ja dit was toch echt met andere namen. Een man in het rood-wit-blauw en iemand in regenboogkleuren en nog wat gasten.
Vergeet de witte broek niet (ook in de regen gisteren).

Maar ja, Eurosport doet dit wel vaker. Heel jammer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FL9OWRW6DKGQ_xdRxKUTwkuuGKY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3TPywlonmZwSCerBtuJiHXm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Pimorez op 08-06-2021 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
waar wordt de ronde van zwitserland uberhaupt uitgezonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ypuh schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:57:
Edit: MvdP ook even terug gekeken. Wat een sprint weer en relatief makkelijk in vergelijking met gister. Zou lekker afstappen als ik hem was en de beentjes rust geven voor de Tour. Wordt zijn eerste grote ronde!
Wellicht een beetje mazzel dat Alaphilippe Matthews knijpt, niet dat ik verwacht dat die MvdP er even oplegt maar het was wel iets closer geweest dan het nu was.

@Megupe : geen idee, ik kijk de 5 minuten samenvatting zonder commentaar altijd hier. [meestal rond 19:30]

[ Voor 15% gewijzigd door LoneRanger op 08-06-2021 20:04 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Op insta zag ik dat vd Poel daarna nog even naar een dure autozaak is geweest. Ik ben benieuwd of hij daar nog iets gevonden heeft. Beetje overtreffende trap van TD die tijdens de ronde van Polen een Rolex Daytona kocht bij het ritje naar de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fisico schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:11:
Op insta zag ik dat vd Poel daarna nog even naar een dure autozaak is geweest. Ik ben benieuwd of hij daar nog iets gevonden heeft. Beetje overtreffende trap van TD die tijdens de ronde van Polen een Rolex Daytona kocht bij het ritje naar de start.
Je hebt het denk ik over dat F1 museum? Het is knal als hij daar met een auto wegloopt, maar het is MvdP dus wie weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomtech
  • Registratie: Februari 2019
  • Nu online
Fisico schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 17:39:

Iemand nog nieuws over het herstel van Pidcock?
https://www.wielerflits.n...enbreuk-alweer-op-de-weg/

Toevallig vandaag een post gemaakt waar dan vervolgens een artikel aan gewijd is. Echt bizar hoe snel dit herstel gaat. Dit is toch abnormaal? Verwacht zelf overigens dat Pidcock, mits fit, het MvdP het onwijs moeilijk kan gaat maken op de OS. Vond hem voor die val zeer overtuigend op de MTB. En daarbij heeft hij ook geen last van de Tour die nog tussendoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Fisico schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:11:
Zag oa. Een ferrari F40 en een Ford GT40 voorbij komen...hele dure grapjes maar vooral ook heel vet O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Niet online
Megupe schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 20:02:
waar wordt de ronde van zwitserland uberhaupt uitgezonden?
Eurosport 2. Tijdstip (en duur!) afhankelijk van uitlopende tenniswedstrijden. Grrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

doomtech schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:05:
[...]

Toevallig vandaag een post gemaakt waar dan vervolgens een artikel aan gewijd is. Echt bizar hoe snel dit herstel gaat. Dit is toch abnormaal? Verwacht zelf overigens dat Pidcock, mits fit, het MvdP het onwijs moeilijk kan gaat maken op de OS. Vond hem voor die val zeer overtuigend op de MTB. En daarbij heeft hij ook geen last van de Tour die nog tussendoor komt.
Wow dat is echt snel, geen idee of hij ook alweer kan trekken en sleuren aan het stuur. Je ziet soms dat ze echt knappe dingen kunnen tegenwoordig maar dat het toch suboptimaal blijft, zoals bij de polsen van Tom en Annemieke. In vorm is het zeker een bedreiging voor vd Poel. Dat liet hij de tweede race echt wel zien.
Nutterd schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:15:
[...]

Zag oa. Een ferrari F40 en een Ford GT40 voorbij komen...hele dure grapjes maar vooral ook heel vet O+
Een F40 kost ongeveer een miljoen, ik weet niet hoe zijn bonusstructuur in het contract is. Niki kocht ook een Ferrari na de Ronde te hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:26

Spotmatic

Ken sent me

doomtech schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 21:05:
[...]

Ik had hetzelfde. Een plaatje en 6 schroeven en klaar was ik. Al had ik maar 1 breuk. No way dat hij geen pijn heeft of ander ongemak zoals dat-ie voorzichtig moet zijn met de incisie. En dan nog het normale herstel... Ik was pas na vele weken echt weer de oude.

[ Voor 4% gewijzigd door Spotmatic op 08-06-2021 23:00 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Pagina: 1 ... 66 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21