Denk dat ze weg zijn, heeft goede metgezellen mee die onverhoopt naar een medaille kunnen gaan.
Van Baarle alleen gaat dit niet dicht krijgen
vdPoel gaat het zelf moeten doen, met van Aert in een zetelChelseamarre123 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:48:
Denk dat ze weg zijn, heeft goede metgezellen mee die onverhoopt naar een medaille kunnen gaan.
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Dit is wel beslist ja, winnaars komen uit de voorste groepChelseamarre123 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:48:
[ Voor 49% gewijzigd door Requiem19 op 03-08-2024 17:05 ]
nee, boeken toe; gelukkig al wel een vracht medailles bij andere sporten vandaagExocet schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:03:
Geen medaille voor Nederland dus
[ Voor 19% gewijzigd door CynicRelief op 03-08-2024 17:10 ]
The universe is an island, surrounded by whatever it is that surrounds universes.
Zelfde verhaal als vorige keerRequiem19 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:04:
Vraag me af hoe blij WvA nu is.
Opzich wel blij genoeg denk ik. Heeft al 2 olympische medailles.Requiem19 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:04:
Vraag me af hoe blij WvA nu is.
Goud overigens al binnen voor REV. Australië 2022 stilo.
Haha dit gat wordt alleen groter niet kleiner.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:07:
[...]
Opzich wel blij genoeg denk ik. Heeft al 2 olympische medailles.
Dit is ook koers natuurlijk, voorzelfde geld rijden ze het gat op Evenepoel toe en kan die sprinten voor goud.
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
Was meer hypothetischRequiem19 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:09:
[...]
Haha dit gat wordt alleen groter niet kleiner.
Lekke band is nog de enige kans dat hij niet wint.
Saai? Dit was toch een heerlijke koers? Spanning was 50 kilometer lang te snijden...Exocet schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:10:
Wat zijn wielerwedstrijden tegenwoordig toch ontzettend saai.
denk dat ie de /s(arcasm) vergeten wasJebus4life schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:12:
[...]
Saai? Dit was toch een heerlijke koers? Spanning was 50 kilometer lang te snijden...
Roze wielen zijn wel tof. Morgen ook maar ff spuitbusje kopen.Anton.net schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:10:
Ik vind die zilver/roze fiets en helm van Specialized echt lelijk eerlijk gezegd
Ok, zelfs lekke band kan hem niet stoppenRequiem19 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:09:
[...]
Haha dit gat wordt alleen groter niet kleiner.
Lekke band is nog de enige kans dat hij niet wint.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 19% gewijzigd door MaZo op 03-08-2024 17:29 ]
Eurosport en Sporza zijn je vrinden; ik vind Stef overigens prima te pruimen, maar die andere zenders net wat beterRivanov schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:26:
Wat heb ik toch een hekel aan Stef Clement als commentator.
[ Voor 19% gewijzigd door CynicRelief op 03-08-2024 17:31 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Requiem19 op 03-08-2024 17:32 ]
toch die ene man te weinig in de ploeg?Requiem19 schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:32:
Nou Van der Poel, was dat drie weken in Frankrijk waard?
Denk dat Van der Poel wel echt goed was. Maar aks Van Aert je waakhond is wordt het moeilijk. Van Aert heeft VdP geneutraliseerd en daarmee vooral de kans gegeven aan Evenepoel. Ik kreeg de indruk dat WvA wel bijna kraakte 2e keer dat VdP aanviel. Scheelde echt niet veel.CynicRelief schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:32:
[...]
toch die ene man te weinig in de ploeg?
[ Voor 9% gewijzigd door Requiem19 op 03-08-2024 17:35 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beter word het niet, al weet je met Evenepoel nooit.Jebus4life schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:36:
Dat beeld aan de finish ook, onwaarschijnlijk.
Op de streep met die fiets, armen in de lucht. Eifeltoren op de achtergrond en niemand anders te bekennen.
2 Franse medailles, mogen ze fier op zijn ookMaarten_E schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:36:
Mooi gereden ook door Madouas, maximale eruit gehaald, met wat hulp van Alaphillipe.
Zeker, knap ook dat Alaphillipe het hoofdje niet liet hangen in het pelotonnetje.CynicRelief schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:37:
[...]
2 Franse medailles, mogen ze fier op zijn ook
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er waren natuurlijk ook geen echte concurrenten voor hem op het eind.Jebus4life schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:36:
Dat beeld aan de finish ook, onwaarschijnlijk.
Op de streep met die fiets, armen in de lucht. Eifeltoren op de achtergrond en niemand anders te bekennen.
ja, eigenlijk wel, als 1 van de beste renners atm had ik hem er wel bij willen zienExocet schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:39:
[...]
Er waren natuurlijk ook geen echte concurrenten voor hem op het eind.
Hij mag van Aert ook wel bedanken.
Jammer dat Pogocar niet mee deed
Niet voor de wielerliefhebbers.Exocet schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:10:
Wat zijn wielerwedstrijden tegenwoordig toch ontzettend saai.
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Karsten Kroon is niet heel veel beter.CynicRelief schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 17:27:
[...]
Eurosport en Sporza zijn je vrinden; ik vind Stef overigens prima te pruimen, maar die andere zenders net wat beter
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
mja, smaken verschillen wellicht; Karsten en Jeroen doen het prima imho; tijdens de reclames zapte ik vandaag naar Sporza; de Cauwer buitencategorie vanzelf, Vannieuwkerke meh, ik hoor liever Renaat
DeCauwer en Renaat Schotte zijn wandelende wieler encyclopedieën, mooie verhalen hoe saai de koers ook is, zou niet weten wie meer kennis heeft momenteel. Wuyts of mag ik het zeggen, ja ik mag het zeggenCynicRelief schreef op zaterdag 3 augustus 2024 @ 19:25:
[...]
mja, smaken verschillen wellicht; Karsten en Jeroen doen het prima imho; tijdens de reclames zapte ik vandaag naar Sporza; de Cauwer buitencategorie vanzelf, Vannieuwkerke meh, ik hoor liever Renaat
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Olympische spelen Parijs 2024Megupe schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:41:
Vos is goed bezig.
Maar ik heb in de nos stream van Dijk niet gezien, doet die niet mee?
En waarom reed vollering achter Vos aan, is die niet goed toch?
Te laat ingeschakeld. Hele dag gewerkt en er af vlak voor het circuit.Megupe schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 17:41:
Maar ik heb in de nos stream van Dijk niet gezien, doet die niet mee?
En waarom reed vollering achter Vos aan, is die niet goed toch?
The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.
Wiebes naar voren brengen.[b]Megupe in "[Wielrennen] Centraal discussietopic"En waarom reed vollering achter Vos aan, is die niet goed toch?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kon alleen maar de close up vinden op de één of andere manier. Leek mij al vreemd met zo'n iconische achtergrond. Merci!
Bedankt, deze zocht ik. Via tv beelden wist ik dat dit shot er moest zijn, maar de bekende wielersites lijken alleen de close up variant te gebruiken.
Met het idee dat Wiebes toch iedereen klopt in een sprint. Wordt het toch geen sprint dan heb je altijd Vos nog. Op papier best een aardig plan. Maar ja, die valpartij ...Megupe schreef op zondag 4 augustus 2024 @ 22:42:
En de rest op sleeptouw dan...
Volgens mij was dat een kwestie van vorm.2. WvA is 'te aardig' om echt een grote te worden in de geschiedenis van het wielrennen. Hij offerde zich vooraf eigenlijk al op in dienst van RE, doordat hij aanbod om MvdP onschadelijk te maken in dienst van RE. Idem met zijn rol in de TdF waar hij (te?) veel bereid is in dienst te rijden van zijn klassementsrenners ten koste van zijn eigen prestaties.
1. EensRequiem19 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:48:
Ik zat dit weekend op de fiets en zat nog even na te denken over hoe we de Olympische mannen wedstrijd in perspectief moeten plaatsen van de wielerhistorie. Een paar conclusies / gedachtes van mijn kant:
1. Dit is voor mij het definitieve moment waarop Remco Evenepoel WvA voorbij gaat als 'grote renner'.
2. WvA is 'te aardig' om echt een grote te worden in de geschiedenis van het wielrennen. Hij offerde zich vooraf eigenlijk al op in dienst van RE, doordat hij aanbod om MvdP onschadelijk te maken in dienst van RE. Idem met zijn rol in de TdF waar hij (te?) veel bereid is in dienst te rijden van zijn klassementsrenners ten koste van zijn eigen prestaties.
3. MvdP is echt een andere renner dan zijn beginjaren. In de AGR van 2019 lag hij in een enorm geslagen positie maar bleef hij volle bak doorrijden. De moderne MvdP probeert het 1 of 2x super hard, maar als hij dan niet wegkomt of het gevoel heeft dat het er niet in zit, laat hij lopen.
Jammer, maakt voor mij dat ik iets minder fan wordt.
4. MvdP lijkt mij net iets sterker in kouder weer dan in de zomer. De TdF heeft hij eigenlijk nooit echt goed gereden (op de eerste paar etappes in '21 die vlgs mij niet super heet waren. In de '21 Parijs Roubaix had hij een van zijn slechtste klassiekers ooit door de hitte. Op zijn Strava file kon je een enorme aerobic decoupling zien (een mate waarin je conditie verslechterd tijdens een rit obv hartslag die stijgt bij een gelijkblijvend vermogen).
Hij is daar wel iets beter in geworden sinds hij in Spanje traint, maar het viel wel op dat hij deze TdF ook niet super was (waar het warm was) en ook bij de OS wegrit was het voor mij de vraag of hij even veel beter was dan de rest tov bijv de RVV begin dit jaar. Ja z'n explosiviteit is nog steeds super, maar z'n langere inspanningen lijken minder te worden in de hitte.
Zou voor hem interessant zijn om eens een periode heat resistance training protocollen te volgen om te kijken of hij hierin een stap kan maken.
5. RE is een briljante renner en ik vind hem veel leuker dan in z'n beginjaren, maar hij wint wel echt verschrikkelijk saai. Tegelijkertijd moeten de andere renners en teams eens goed gaan kijken naar hoe hij wint.
6.RE is ongeveer de enige die op z'n wegfiets het voor elkaar krijgt om bijna op tijdritfiets niveau te zitten qua aerodynamica. Als het op het vlakke hard gaat hoeft hij gewoon 30-40watt minder te trappen dan de andere renners. Tijd voor de rest om meer tijd te investeren in de zit positie op de wegfiets en de aerodynamica van de gehele weg set-up. Dan kunnen ze wellicht RE weer eens terughalen als hij wegrijdt...
Requiem19 schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 13:48:
5. RE is een briljante renner en ik vind hem veel leuker dan in z'n beginjaren, maar hij wint wel echt verschrikkelijk saai. Tegelijkertijd moeten de andere renners en teams eens goed gaan kijken naar hoe hij wint.
Bij Pogacar ziet het er allemaal net wat flitsender/spectaculairder uit, dus ik snap de "saai" opmerking wel. Evenepoel heeft niet die flitsende versnelling die bijvoorbeeld een Pogacar, of in het verleden een Contador of Valverde, .... hadden.dfbt schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 14:36:
[...]
5. Gewoon een beetje zelfde als Pogi/mvdp toch? 40-50-60-70-80 km voor de meet weg kunnen rijden en kunnen winnen.
Qua punt 5, we weten niet hoeveel rek erop zit bij REV. Zat sporters die vroeg in hun carrière pieken.RigolleM schreef op maandag 5 augustus 2024 @ 15:14:
Ik ben het vooral oneens met je stellingen:
1. REV is een ander type renner, ik zie REV geen RvV of PR winnen, wat Wout wel kan, maar de malchange heeft dat Pogi of MvdP beter zijn, of in de lappenmand ligt (zoals dit jaar), of net uit blessure- of covidperiode komt en nog niet optimaal is.
2. WvA moet nog 30 worden en is nog actief bezig met wielrennen, er zijn genoeg voorbeelden van renners die nog geschiedenis hebben geschreven na hun dertigste. Ik zou de balans pas opmaken als hij stopt met wielrennen, niet daarvoor. MvdP ging aanvallen op de Montmartre en als hij sterk genoeg was, ging hij naar de vluchters rijden, maar dat was niet zo, ze bleven hangen op 100m (vertelde WvA in Paris by Night op Vrt) en MvdP stopte met trappen... WvA had vooral de opdracht om MvdP te volgen, want MvdP was topfavoriet voor deze OS. Zo kon REV het overnemen want de volgende klim was meer op maat van REV, dit was het scenario van de Belgen die ze 100% uitgevoerd hebben. Volgens mij zijn er maar 2 die hem konden volgen en die waren afwezig.
Net zoals hierboven WvA is een ander type renner dan REV, dus in de TdF kan hij enkel ritten pakken, nooit het eindklassement. En als klassieke renner op de Mont-Ventoux uitpakken, is nog altijd legendarisch en zal bv. MvdP nooit lukken.
3. MvdP is vooral een slimmere renner geworden, waarom zou je krachten verspelen als je toch weet dat het een verloren zaak is. In zijn beginjaren had je geen Pogi, die toch wat kansen van MvdP heeft afgesnoept. En in het moderne wielrennen rijden ze ook anders, selecteren de wedstrijden die ze kunnen winnen en hebben op die manier veel minder koersdagen, maar meer trainingsarbeid, wat in het geval van MvdP rendeert, net zoals bij REV. Die komt van zijn berg en wint de San-Sebastian classic.
4. Geen mening hierover
5. REV is 24 denk je nu echt dat hij niet nog beter gaat worden? Die zit nog niet aan zijn maximum qua progressie, enkel Pogi en Vingegaard zullen in de toekomst weerstand kunnen bieden, maar de rest zit mijlenver achter, of zijn andere type renners (MvdP of WvA bv).
"What do you get if you multiply six by nine..."
Beetje kort door de bocht. Of je sympathiek bent maakt niet zoveel uit. Van Gaal (de voetbalcoach) oogt ook niet sympathiek maar de spelers die met hem samenwerkten waren lovend over hem.Punkrocker schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:46:
Alaphilippe gaat weg bij Quick Step.
Lijkt mij heerlijk om niet meer onder de meest onsympathieke ploegleider uit het wielrennen te hoeven werken.
https://www.nu.nl/wielren...-jaar-bij-quick-step.html
Met andere woorden nog een aantal jaar crashen bij een Franse ploeg en verder niet veel meer bereiken. Zoals veel renners die bij patlev weggegaan zijn.Punkrocker schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 12:46:
Alaphilippe gaat weg bij Quick Step.
Lijkt mij heerlijk om niet meer onder de meest onsympathieke ploegleider uit het wielrennen te hoeven werken.
https://www.nu.nl/wielren...-jaar-bij-quick-step.html
Ik had hem al zo'n beetje afgeschreven...Tarkin schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:22:
[...]
Met andere woorden nog een aantal jaar crashen bij een Franse ploeg en verder niet veel meer bereiken. Zoals veel renners die bij patlev weggegaan zijn.
Het kan nog keren, maar ik zou niet veel geld meer inzetten op alaphilippe
Crashen of cashenTarkin schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 14:22:
[...]
Met andere woorden nog een aantal jaar crashen bij een Franse ploeg en verder niet veel meer bereiken. Zoals veel renners die bij patlev weggegaan zijn.
Het kan nog keren, maar ik zou niet veel geld meer inzetten op alaphilippe
[ Voor 56% gewijzigd door Morrar op 13-08-2024 19:27 ]
Waarom zo negatief? TdFF is nog volop in ontwikkeling, en dan is het goed dat ze nu inzetten op hun sterke punten; de lage landen.Chelseamarre123 schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 13:39:
Vind het beetje belachelijk dat ze nog steeds niet in Frankrijk zitten terwijl de koers al bijna halfweg is.
Helft van de ritten gaat buiten Frankrijk door
Volgens mijn herinnering was de tour vorig jaar gewoon een succes in Frankrijk? Veel toeschouwers en mooie ritten. Internationalisering is al beter aan het worden heb ik het gevoel qua vensters.Ypuh schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 17:15:
[...]
Waarom zo negatief? TdFF is nog volop in ontwikkeling, en dan is het goed dat ze nu inzetten op hun sterke punten; de lage landen.
Wat het dameswielrennen nodig heeft zijn kijkers en publiek. Spanning/onvoorspelbaarheid en een internationaal deelnemersveld hebben ze al. De eerste 3 etappes in NL zijn wat dat betreft ook prima geslaagd, en zoals de rensters al zeiden; nu komt het publiek voor ons en niet ook voor de mannen. Vandaag ook wel een leuke etappe; een halve Luik-Bastenaken-Luik met fotofinish.
Wat je niet wil is dat het een soort korfbal/veldrijden wordt dat er alleen maar Nederlanders en Belgen meedoen, maar ik zie geen reden waarom een internationaal deelnemersveld niet meeliften mag op NL/BE aandacht.
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 14-08-2024 20:00 ]
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind dit zelfs mooier en spectaculairder dan wat vdP nu doet. Ze doet gewoon alle disciplines en tuurlijk verliest ze ook wel her en der maar zoveel meer vermaak. M.i. had vdP dit jaar gewoon de OS mtb met 2 vingers in de neus kunnen meepakken. Iedereen hamert wel op z'n mooie voorjaar maar ik kijk dan naar Puck en denk dan, ze staat er maar mooi iedere keer weer. Als ik voor vdP wil juichen moet ik uitzoeken waar die op training is.Morrar schreef op woensdag 14 augustus 2024 @ 19:53:
Oeh lekker voor Pieterse zeg! Wat een fijne goedmaker voor de OS, waar ze gewoon zilver is misgelopen.
Qua karakter ook een mooie renster; niet zeuren, maar gewoon hard door rammen. Doet wel eens een beetje aan MvdP denken.
Volgens mij zendt HBO nu ook nog niet uit, dus het ligt aan de organisatie die nog geen motoren/helicopters in de lucht heeft.darkdesign schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 12:13:
Waarom wordt het begin van de etappe niet uitgezonden van de Tour de France Femmes? Ik zie dat de etappe start om 11:55, maar de uitzendingen op NOS en Eurosport beginnen om half 2.
Als je alleen de wedstrijden uitkiest die je met 2 vingers in de neus kunt winnen is het ook maar saai. Juist mooi dat hij de grotere uitdaging kiest. (overigens vraag ik me af of hij Pidcock had kunnen verslaan op de mtb, tot nu toe is in de recente jaren Pidcock een betere mountainbiker gebleken op de meeste parcoursen.cbr600f4i schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:32:
[...]
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind dit zelfs mooier en spectaculairder dan wat vdP nu doet. Ze doet gewoon alle disciplines en tuurlijk verliest ze ook wel her en der maar zoveel meer vermaak. M.i. had vdP dit jaar gewoon de OS mtb met 2 vingers in de neus kunnen meepakken. Iedereen hamert wel op z'n mooie voorjaar maar ik kijk dan naar Puck en denk dan, ze staat er maar mooi iedere keer weer. Als ik voor vdP wil juichen moet ik uitzoeken waar die op training is.
Voorbeeld van selectief geheugen. Het is nog maar twee jaar geleden dat VDP werd beticht van dom koersen en maar wat flierefluiten. Toen had hij nog maar 1x RVV gewonnen en "hij zou zo veel meer kunnen winnen als hij betere begeleiding kreeg en keuzes ging maken". Ook ben je vergeten dat zowel MTB OS 2021 geen succes was (plankje) en MTB WK 2023 (4 dagen na glasgow) lag hij ook na een halve ronde op z'n plaat en DNF. Het is dus veel te makkelijk om te zeggen dat hij de MTB wel even had kunnen doen en had je hetzelfde gezegd als hij goud had gepakt op de OS?cbr600f4i schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:32:
[...]
Het zal wel vloeken in de kerk zijn maar ik vind dit zelfs mooier en spectaculairder dan wat vdP nu doet. Ze doet gewoon alle disciplines en tuurlijk verliest ze ook wel her en der maar zoveel meer vermaak. M.i. had vdP dit jaar gewoon de OS mtb met 2 vingers in de neus kunnen meepakken. Iedereen hamert wel op z'n mooie voorjaar maar ik kijk dan naar Puck en denk dan, ze staat er maar mooi iedere keer weer. Als ik voor vdP wil juichen moet ik uitzoeken waar die op training is.
[ Voor 5% gewijzigd door Patrick4 op 15-08-2024 14:56 ]
Ah, dan is het niet anders.Ypuh schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 13:44:
[...]
Volgens mij zendt HBO nu ook nog niet uit, dus het ligt aan de organisatie die nog geen motoren/helicopters in de lucht heeft.
Dit jaar zijn er eigenlijk nog maar 3 'top' wedstrijden:darkdesign schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:57:
[...]
Ah, dan is het niet anders.
Ik heb mij nooit echt verdiept in wielrennen, wel met een schuin oog de Tour de France gevolgd. Wat zijn leuke ritten/wielerwedstrijden naast de Tour de France om te volgen? Nu hebben we de Tour de France Femmes en La Vuelta over een paar dagen, zijn er nog andere aanraders?
Handige websites/apps om tijden en tussenstanden in te zien mogen ook
[ Voor 6% gewijzigd door Ypuh op 15-08-2024 15:13 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waarom wacht er geen ploeggenote op haar ?Pierre schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:49:
Die ligt nu 1.30 minuten achter ze gaat de gele trui verliezen denk ik.
[ Voor 7% gewijzigd door Willem30 op 15-08-2024 15:52 ]
Ligt het aan mij of wordt er bij de vrouwen bovengemiddeld gevallen? Ik zie al de hele tijd valpartijen voorbij komen op hele onnozele plekken.Willem30 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:47:
Valpartij met Vollering erbij
Was wel de juiste vraag. Het duurde knap lang voordat er iemand bij was. Vervolgens bleek Bredewold al behoorlijk opgerookt en stond ze er toch vrij alleen voor.Willem30 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 15:51:
[...]
Waarom wacht er geen ploeggenote op haar ?
Bredewold is bij Vollering.
[ Voor 14% gewijzigd door Roozzz op 15-08-2024 19:37 ]
If you can see, look. If you can look, observe
From the Wolfpack to the T-Rex Pack💥
— Soudal Quick-Step Pro Cycling Team (@soudalquickstep) 15 augustus 2024
We’re beyond excited to race @lavuelta as 𝗧-𝗥𝗲𝘅 𝗤𝘂𝗶𝗰𝗸-𝗦𝘁𝗲𝗽, sporting one of the raddest jerseys cycling has ever seen🤘 pic.twitter.com/ugN1tUwn4g
In Polen rijden ze ook zonder oortjes.Roozzz schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:08:
[...]
Ah, uit interview zojuist bleek dat men vooral een groot gebrek aan informatie had. Het was niet duidelijk dat Vollering erbij lag.
Kijken ze dan geen stream in de volgauto waar de koers word uitgezonden??Roozzz schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 16:08:
[...]
Was wel de juiste vraag. Het duurde knap lang voordat er iemand bij was. Vervolgens bleek Bredewold al behoorlijk opgerookt en stond ze er toch vrij alleen voor.
Ik begrijp de tactische keuzes van Adwords wel vaker niet
Ah, uit interview zojuist bleek dat men vooral een groot gebrek aan informatie had. Het was niet duidelijk dat Vollering erbij lag.
Schiet mij lek. Hij wist ook pas in de laatste kilometer dat Vas nog bij de kop van de wedstrijd zatChelseamarre123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:17:
[...]
Kijken ze dan geen stream in de volgauto waar de koers word uitgezonden??
Totaal niet wat ik zeg maar goed zie er maar in wat je wilt. Nog even kracht bijzetten door het woord zeiken te gebruiken, kudos to you.Patrick4 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 14:54:
[...]
Voorbeeld van selectief geheugen. Het is nog maar twee jaar geleden dat VDP werd beticht van dom koersen en maar wat flierefluiten. Toen had hij nog maar 1x RVV gewonnen en "hij zou zo veel meer kunnen winnen als hij betere begeleiding kreeg en keuzes ging maken". Ook ben je vergeten dat zowel MTB OS 2021 geen succes was (plankje) en MTB WK 2023 (4 dagen na glasgow) lag hij ook na een halve ronde op z'n plaat en DNF. Het is dus veel te makkelijk om te zeggen dat hij de MTB wel even had kunnen doen en had je hetzelfde gezegd als hij goud had gepakt op de OS?
Dus, altijd iets te zeiken ongeacht de stijl of keuzes van bepaalde topsporters.
[ Voor 4% gewijzigd door cbr600f4i op 15-08-2024 22:36 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Patrick4 op 15-08-2024 23:22 ]
Of gewoon een mannetje op het hoofdkantoor..of desnoods thuisChelseamarre123 schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 19:17:
[...]
Kijken ze dan geen stream in de volgauto waar de koers word uitgezonden??
Jolien D'hoore (ploegleider AG Insurance-Soudal Quick-Step) was gewoon de stream in haar wagen aan het volgen en zag de valpartij 'live' in de auto. Dit kwam gisterenavond in beeld tijdens het programma met Marijn de Vries en Maarten Vangramberen.McMiGHtY schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 08:57:
[...]
Of gewoon een mannetje op het hoofdkantoor..of desnoods thuis
Sterker nog, in de beelden die Lanterne Rouge laat zien op youtube (vanaf 3:20). Lijkt het er sterk op dat Wiebes degene is die tegen het stuur botst van Vollering, achterom kijkt naar het geel en besluit door te fietsenMorrar schreef op donderdag 15 augustus 2024 @ 20:19:
Wiebes lag ernaast, zag "iets geels" liggen, maar stapte gewoon weer op om te sprinten voor de 8e plek... Lekker team dat SD workx. Maar goed, we hebben al vaker gezien dat ze elkaar het daglicht in de ogen niet gunnen.
Voor Vas wel lullig, want zij reed echt een mooie finale en dit werpt daar wel een fikse schaduw over. Zij zat voor de crash en had niks door.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq