[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 125 ... 146 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:08
Requiem19 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 18:31:
[...]

Niet topper Vos? Straffe uitspraak 😉.

Bij Politt had ik overigens sterk het idee dat in z’n mooie UAE contract een bonus per podium staat ipv per winst. Die reed vanaf moment 1 voor P2 toen hij bij Tratnik kwam. Veel te lange beurten en nauwelijks vragen Tratnik over te nemen. Jammer wel, had een gave koers nog spannender kunnen maken.
Tsja.. Volgens mij had Politt niet echt een andere keus. Als Tratnik vaker liet overnemen had je kans dat de groep erachter terug kwam, vervolgens zou Politt nooit met een sprint het podum hebben gehaald. Denk dat dit max voor hem was vandaag.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
KW25 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:45:
[...]

Tsja.. Volgens mij had Politt niet echt een andere keus. Als Tratnik vaker liet overnemen had je kans dat de groep erachter terug kwam, vervolgens zou Politt nooit met een sprint het podum hebben gehaald. Denk dat dit max voor hem was vandaag.
Hetzelfde geldt voor Tratnik, die had ook belang om door te rijden. En als Tratnik normaal meerijdt blijven ze altijd voor. (En edit: nee, WvA in peloton erachter was geen zekerheid voor VLB).

Politt had op z’n minst paar keer kunnen kijken of Tratnik wilde overnemen maar hij ging vanaf moment 1 rijden voor P2, zelfs in de laatste km toen het duidelijk was dat ze voor gingen blijven bleef hij voor Tratnik rijden.

[ Voor 4% gewijzigd door Requiem19 op 24-02-2024 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
WvA viel me trouwens wel tegen. Toen Skuijns ging kon hij echt niet volgen. Leek net als bij het WK iets te lang in het rood gaan en zakte in die klim zelfs achter Laporte en Jorgenson.

Hopelijk nog in trainingsopbouw naar de twee grote doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15:14
Requiem19 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 20:54:
[...]

Hetzelfde geldt voor Tratnik, die had ook belang om door te rijden. En als Tratnik normaal meerijdt blijven ze altijd voor. (En edit: nee, WvA in peloton erachter was geen zekerheid voor VLB).

Politt had op z’n minst paar keer kunnen kijken of Tratnik wilde overnemen maar hij ging vanaf moment 1 rijden voor P2, zelfs in de laatste km toen het duidelijk was dat ze voor gingen blijven bleef hij voor Tratnik rijden.
Aan zijn sprint te zien was hij steendood dus leek hij voor plek 2 te rijden ipv te gokken en dan 25e te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:13:
[...]

Aan zijn sprint te zien was hij steendood dus leek hij voor plek 2 te rijden ipv te gokken en dan 25e te worden.
Ja ik snap wel dat je steendood bent als je 8km ofzo Tratnik volle bak naar de finish rijdt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:11

Roozzz

Plus ultra

Requiem19 schreef op zaterdag 24 februari 2024 @ 21:21:
[...]

Ja ik snap wel dat je steendood bent als je 8km ofzo Tratnik volle bak naar de finish rijdt :)
Tja, ik zag hem in een interview aangeven dat hij (1) behoorlijk blij was met een podium, (2) hij 10km vol gas gereden had met zere poten en allang wist dat ie geen sprint meer had, en (3) dat Tratnik gewoon back up achter hem had en hij niet.

Hij heeft in mijn beleving gewoon gereden voor podium, niet zo zeer voor de winst. En daarmee een maximaal resultaat behaald voor hem en de ploeg. Beetje zakelijk misschien, maar wel begrijpelijk :P

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 24-02-2024 21:30 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Politt kon volgens mij inderdaad niets meer anders doen, deels vast in de TVL-tang wat Tratnik slim gebruik van heeft gemaakt. 8)

Viel mij gister ook op dat ik zelden iemand zo blij zie in een interview met een tweede plek als je met zijn tweeën op de streep af gaat.
Zo'n contractuele bonus voor podiumplaatsen zou dat verklaren :+

Leuk toch, blije Politt.

Straks zelf op de fiets en dan lekker Kuurne 8)

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-06 17:40
Nou, WvA kon je al op 70km van de meet opschrijven.

Maar eindelijk weer ik nu dat die bolle van de organisatie Rik heet. Die was gisteren trouwens afwezig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:18

Fuelke

Forza Ferrari

@Megupe Ik heb hem gisteren wel zien lopen, denk bij de aankomst van de vrouwen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Fuelke schreef op zondag 25 februari 2024 @ 17:06:
@Megupe Ik heb hem gisteren wel zien lopen, denk bij de aankomst van de vrouwen.
Klopt was er gisteren ook

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06:55
Wat een heerlijk land is dat België toch ook.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rFHZRNHxtJDmqsWRl7e_QL2-wZs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0ZjFDveGj3R89xjba2LQ4xzP.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Mooi commentaar van Wout tegen de cameraman: je kan wel stoppen, de motard is er.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Ypuh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6aXXvQly1nePzV3BSjggo5pOpYo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IQsDunVdqBHPrG98lGN1mLaa.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
En mensen maar zeuren dat sociale media geen goede afspiegeling van de werkelijkheid is.
Dit laat toch perfect het tegendeel zien, een realistischere berijder van een S5 kan ik niet bedenken!

Informaticus of vakkundig Googler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 16:20
Weet iemand toevallig waar je in de regio Amsterdam/Haarlem de Bahamontes kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheekAzzaBreek
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik kon Strade niet op Sporza volgen, 'niet beschikbaar in Nederland'.
Sinds wanneer is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:27
Mooie meerwaarde van de Discovery dienst. Je kunt in de feed terug naar bepaalde momenten met een soort bookmark, zoals naar de laatste 20k,5k, een aanval etc. Tot nu toe altijd GCN en Eurosport gebruikt en me geërgerd hoe de bediening liep op de Apple TV maar dit is wel top.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SSQ8poPZDNt8z_4KPENWTsRtS2s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g4MguTWAvkvJghpy2ATdqPx8.png?f=fotoalbum_large
Foto geeft zwart beeld bij een screenshot, gaat even om de tijdlijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

TheekAzzaBreek schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 13:48:
Ik kon Strade niet op Sporza volgen, 'niet beschikbaar in Nederland'.
Sinds wanneer is dat?
Eurosport heeft al een aantal jaar alleenrecht op veel Italiaanse koersen, maar ik denk dat Sporza een deal heeft weten te maken dat ze hem wel mogen uitzenden, maar alleen voor eigen markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bozzo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Andamanen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:09:
[...]

Eurosport heeft al een aantal jaar alleenrecht op veel Italiaanse koersen, maar ik denk dat Sporza een deal heeft weten te maken dat ze hem wel mogen uitzenden, maar alleen voor eigen markt.
Zoiets vermoed ik ook. Met de app VRT MAX en een VPN toch goed te volgen vanuit NL :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Nou, nog 80 km Tadej. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
Ben heel benieuwd, kan me bijna niet voorstellen, maar blijft Pogi natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Andamanen schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 14:09:
[...]

Net bevestigd door Karl en Jose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Frustrerend om te zien dat je weet dat als die groep een beetje samenwerkt, ze Pogi kunnen bijhalen, maar bijna iedereen gewoon blij is met een tweede plek…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
J-M-T schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 15:27:
Frustrerend om te zien dat je weet dat als die groep een beetje samenwerkt, ze Pogi kunnen bijhalen, maar bijna iedereen gewoon blij is met een tweede plek…
Gemakkelijk gezegd, Pogacar is gewoon 2 klasses beter dan de rest. Rijd niet voor niks 4min weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:03:
[...]

Gemakkelijk gezegd, Pogacar is gewoon 2 klasses beter dan de rest. Rijd niet voor niks 4min weg
Ik weet het, maar wat je wel ziet is wat pogingen, en dan anderen zien reageren om vervolgens meteen benen stil te houden, je zag de voorsprong heel snel oplopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dfbt
  • Laatst online: 13:43
J-M-T schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:18:
[...]

Ik weet het, maar wat je wel ziet is wat pogingen, en dan anderen zien reageren om vervolgens meteen benen stil te houden, je zag de voorsprong heel snel oplopen.
pidcock gaf in interview aan achteraf dat iedereen in achtervolging op hun max zat, en dat pogi er dan rustig vandoor gaat en bijna 3,5 minuut voorsprong rijd. Je weet ook niet als je met ze alle stinkende best doet, helemaal aan gort gaat rijden dat pogi niet doorkrijgt joh ze versnellen, kan jij nog een tandje bij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:18
Bijzondere helm van Visma wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 20:44
Owios schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:14:
Bijzondere helm van Visma wel.
Valt wel mee toch :P Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLZIPw0whEr_3zJsNAl3hl9wa7M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tdDSvECwiSb4VrV84kStsbpm.jpg?f=fotoalbum_large

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:22

Niellie41

[object Object]

What the what... Ik dacht dat die helmen van Specialized al "bijzonder" waren.

[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 04-03-2024 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
wauw wat lelijk. En dat voor een tijdrit van 10km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:18
Megupe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:50:
wauw wat lelijk. En dat voor een tijdrit van 10km
Denk dat ze dat vooral doen om data te verzamelen en testen of het de beoogde resultaten heeft in een wedstrijdscenario. Vingegaard ging ook niet echt voluit leek het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Karsten en Jeroen zijn weer op dreef:
"Die helmen van TVL hebben zich nog niet bewezen. Zullen ze die in de prullenbak gooien als ze niet werken?"
- "Je hebt een grotere prullenbak nodig als je die wilt weggooien."
"Ze zien je al aankomen bij het containerpark."

:D

[ Voor 10% gewijzigd door Niellie41 op 04-03-2024 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Maar sokken 5cm hoger of lager trekken mag dan weer niet van de UCI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die ontwikkeling van de tijdrit helm doet me sterk denken aan "spaceballs".

Afbeeldingslocatie: https://hips.hearstapps.com/pop.h-cdn.co/assets/17/23/1497019504-dark-helmet-unmasked.jpg

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:14

Spotmatic

Ken sent me

Spaceballs? Nee joh, als filmliefhebber is er maar één film waar je aan zou moeten denken. What has been seen cannot be unseen. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2arZ_OfI1FAn6ZGosLQWAsQaxPI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sfb0W7oilrp65FMGCZ7TSl6k.webp?f=fotoalbum_large

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

UCI overweegt strengere regels vanwege tijdrithelmen

De UCI heeft – naar aanleiding van de tijdrithelmen van Visma | Lease a Bike tijdens Tireno-Adriatico – aangekondigd onderzoek te gaan doen naar de ‘steeds radicalere’ tijdrithelmen. Volgens de internationale wielerbond moet er duidelijkere wetgeving omtrent helmontwerpen komen. Bovendien verbied de unie de ‘helmsok’ van Specialized. Dit ontwerp wordt als ‘niet-essentieel’ omschreven.

[...]
Bijzondere actie. Eerst goedkeuring geven aan het proces rondom deze helm die VISMA heeft ontwikkeld en geïntroduceerd. Nu is er alom verbazing en berichten en kom je ineens met een extra onderzoek en richtlijnen.

Komt op mij over alsof men geen innovatie wil hebben in de sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Woudloper schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 08:31:
[...]

Bijzondere actie. Eerst goedkeuring geven aan het proces rondom deze helm die VISMA heeft ontwikkeld en geïntroduceerd. Nu is er alom verbazing en berichten en kom je ineens met een extra onderzoek en richtlijnen.

Komt op mij over alsof men geen innovatie wil hebben in de sport.
Paar oude conservatieve bokken die geen verandering dulden.
Of, en ik hoop dat, gewoon moderne kaders bepalen waarin innovatie nog steeds kan binnen veilige marges, waarbij dan de huidige helm kan blijven bestaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ypuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Tsja, die hoofdsok van Evenepoel werd afgewezen en dit zou wel mogen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bXSQBDp5LTHmUFLEp9DDD6fw8Yk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3YVOzrQue2FzbJ4G0EakEDaE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:24
ze hebben alleszinds wel meer zicht (of kunnen verder kijken) dan de gemiddelde tijdrithelm. Dus qua veiligheid is dit wel beter denk ik zo.

zolang ze little pinkie gewijs niet 1 millllionnnn dollaaar vragen is het allemaal wel in orde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
dfbt schreef op maandag 4 maart 2024 @ 11:23:
[...]

pidcock gaf in interview aan achteraf dat iedereen in achtervolging op hun max zat, en dat pogi er dan rustig vandoor gaat en bijna 3,5 minuut voorsprong rijd. Je weet ook niet als je met ze alle stinkende best doet, helemaal aan gort gaat rijden dat pogi niet doorkrijgt joh ze versnellen, kan jij nog een tandje bij?
Late reactie, lag er even uit, maar heb toch echt wat anders gelezen.
Pidcock : Ik was goed en toen Tadej ging, had het geen zin om mee te gaan. Er was nog tachtig kilometer te gaan en zo koerste ik ook. Ik zat nog niet in het rood, terwijl mensen rondom mij er bij bosjes af gingen. Jammer dat ik te lang heb gewacht
https://www.indeleiderstr...rt-hier-what-the-fuck/amp

Maargoed, je weet ook niet hoe het anders gelopen was. Je zag echter her en der iemand wat proberen, bijvoorbeeld een Healey, en die werd dan bijgehaald en dan stopte het weer. Helaas, was dus snel besloten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:49

McMiGHtY

- burp -

Apart weer van de UCI...10 dagen terug de helmen van Bahrein goedkeuren en nu een onderzoek openen..

sjongejonge..wat een ***club is die UCI toch ook eigenlijk

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Dit is niet anders dan bij andere sporten. Regels geven altijd (enige) ruimte voor innovatie, want het is praktisch onmogelijk om dit volledig dicht te timmeren.

Blijkbaar voldoen de helmen aan de huidige regels en kan men niet anders dan goedkeuring geven. Het onderzoek is dan om na te gaan of de innovatie wel gewenst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:23
Ook dubieus, een aangekondigde dopingcontrole en ineens trekken 130 van de 182 man zich terug.
https://www.indeleiderstr...renners-geven-spontaan-op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-06 14:23
Red Bull vanaf de Tour meer zichtbaar bij Bora: https://www.wielerflits.n...ponsor-van-bora-hansgrohe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Registratie: Juli 2020
  • Nu online
Is Milaan-San Remo zaterdag bij Sporza te zien, in Nederland? Of krijgen we weer zo’n testbeeld+piep…

[ Voor 30% gewijzigd door Patrick4 op 12-03-2024 09:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
Patrick4 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:28:
Is Milaan-San Remo zaterdag bij Sporza te zien, in Nederland? Of krijgen we weer zo’n testbeeld+piep…
Ik verwacht van niet. RCS heeft een exclusief contract met Eurosport voor de Italiaanse World Tour Wedstrijden (Strade, Milaan-San Remo, Giro en Lombardije). Voordeel ze zenden wel weer de hele wedstrijd integraal uit vanaf 10:15 uur. Heb nu al medelijden met Karsten en Jeroen die de eerste 5 uur weer moeten vullen met taartjes en andere nonsens >:)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Patrick4 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 09:28:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6lvfDnR1sm9NeLDVPac5IJ9y9e0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NJlkOvb9m3PJcqLjb2ucBp1p.png?f=fotoalbum_large

Hier in België geen probleem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
Soms heeft het zo z'n voordelen om Belg te zijn :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:08
Wel in het achterhoofd houden dat "Volg live" iets anders is dan "Kijk live" ;)

Voor Nokere Koerse staat er dit
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FKbiboW.png

Voor zover ik weet, wordt het uitgezonden door VTM

[ Voor 12% gewijzigd door Kenhas op 12-03-2024 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Kenhas schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:02:
[...]

Wel in het achterhoofd houden dat "Volg live" iets anders is dan "Kijk live" ;)

Voor Nokere Koerse staat er dit
[Afbeelding]
Oeps... hebt gelijk... zal dus niks worden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Nu online
Kenhas schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:02:
[...]
Voor zover ik weet, wordt het uitgezonden door VTM
Ik zal het daar dan gezien hebben vorig jaar, is met Michel Wuyts.. daarmee dat ik de link legde met Sporza :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Vtm zend dit uit.
Wel opmerkelijk dat Strade wel gewoon op sporza was

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Nu online
NLZiet heeft weer geen VTM... Gelukkig lijk je via vtmgo.be live te kunnen kijken (throw-away account nodig). Zaterdag gaan we zien of ik een VPN nodig heb voor specifiek MSR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Patrick4 schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 13:55:
NLZiet heeft weer geen VTM... Gelukkig lijk je via vtmgo.be live te kunnen kijken (throw-away account nodig). Zaterdag gaan we zien of ik een VPN nodig heb voor specifiek MSR.
Is geo specifiek dus Vpn nodig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
Blijft jammer dat Discovery gcn+ om zeep heeft geholpen was de ideale oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een van de weinige subpagina's van Wielerflits die ik nog bekijk.
Sinds de Telegraaf daar in zit, is het niveau nog verder weggezakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Smultie schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 14:40:
[...]

Een van de weinige subpagina's van Wielerflits die ik nog bekijk.
Sinds de Telegraaf daar in zit, is het niveau nog verder weggezakt.
Als ik de reacties op Wielerflits lees, daar kunnen de NuJIJ reaguurders zelfs niet tegenop.

Dat gezegd hebbende; wie gaat MSR winnen? Heb al redelijk wat wielrennen gekeken dit voorjaar, maar dit wordt pas de eerste 'echte' koers. Het niveau van 'De Grote Zes' begint toch wel enge vormen aan te nemen. We mogen blij zijn dat het er 6 zijn, en niet slechts 1 of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:57

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 11:08:
[...]

Als ik de reacties op Wielerflits lees, daar kunnen de NuJIJ reaguurders zelfs niet tegenop.

Dat gezegd hebbende; wie gaat MSR winnen? Heb al redelijk wat wielrennen gekeken dit voorjaar, maar dit wordt pas de eerste 'echte' koers. Het niveau van 'De Grote Zes' begint toch wel enge vormen aan te nemen. We mogen blij zijn dat het er 6 zijn, en niet slechts 1 of 2.
Zonder onderbouwing (denk ook niet dat een onderbouwing nodig is in dit geval :+ ) Pogi!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Zou wel vet zijn moest Pogi winnen, mist die enkel nog Parijs Roubaix van de monumenten ( en een WK trui)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Laatst online: 13:43
[...]

Is overal niet in de sport de top der toppen niet altijd ongekend ''eng''

Tennis weten we top 3-4 van afgelopen jaren, het was altijd Nadal of Federer of Ddjokovic.
Voetbal zijn t in eredivisie altijd Ajax Feyenoord PSV met hier en daar een uitschieter. overig andere competities vaak ook t zelfde.
Wielrennen vrouwen: Lotte kopecky, demi vollering, (voorheen Vleuten) en hier en daar sporadisch een andere winnaar.
Ik kan hier echt met ongeveer elke sport wel zo doorgaan.
Je kan bij talloze sporten de eenzame top zo opnoemen.

Je weet bij een hele hoop sporten vaak de uitkomst al of kan enigszins goed bedenken welke top 3 of top 5 er gehaald worden. Zelfs met 100 + deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
[...]

Ik heb nog geen flauw idee. MvdP zn eerste koers toch? Pogi geef ik veel kans. Wie zijn de grote 6 trouwens? WvA en verder?

Ah die 6, dacht de grote zes die meededen aan MSR.

[ Voor 4% gewijzigd door KW25 op 13-03-2024 12:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
KW25 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 12:47:
[...]

Ik heb nog geen flauw idee. MvdP zn eerste koers toch? Pogi geef ik veel kans. Wie zijn de grote 6 trouwens? WvA en verder?

Ah die 6, dacht de grote zes die meededen aan MSR.
Van Aert zit op hoogte en doet niet mee. Mijn "outsider" is Pedersen. Rijd al een heel seizoen sterk.

Hier een artikel over de favorieten/kanshebbers
https://sporza.be/nl/2024...an-sanremo~1710148675078/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-06 22:23
Nu er toch over gesproken wordt, inderdaad jammer dat GCN+ niet meer bestaat zit ik mede doordat Sportza niet alles laat zien in Nederland naar Eurosport (€6,99pm) en Discovery+ (entertainment + sport €5,99) te kijken maar kom er niet echt achter wat je nu wel en niet ziet aan sport tussen die twee in Nederland.
Zelf heb ik het idee dat Discovery+ extra afspraken heeft met andere aanbieders zoals surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Dagg schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:05:
Nu er toch over gesproken wordt, inderdaad jammer dat GCN+ niet meer bestaat zit ik mede doordat Sportza niet alles laat zien in Nederland naar Eurosport (€6,99pm) en Discovery+ (entertainment + sport €5,99) te kijken maar kom er niet echt achter wat je nu wel en niet ziet aan sport tussen die twee in Nederland.
Zelf heb ik het idee dat Discovery+ extra afspraken heeft met andere aanbieders zoals surfen.
Weet niet of er ergens staat wat ze precies uitzenden maar hun grote trekkers zijn UFC, wielersport, Snooker, Golf en momenteel de wintersporten. Dus veelal wat je op Eurosport kunt zien, maar dan uitgebreider en zonder reclame. Qua wielrennen wordt echt vrijwel iedere (wat grotere) koers uitgezonden. Maar ook bijvoorbeeld al het baanwielrenner, MTB, downhill etc.

Voor MSR denk ik dat MvdP toch wel de grote favoriet is voor mij. Maar als ik voor een outsider zou moeten gaan zet ik m'n geld op Jonathan Milan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Phydomir schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 13:43:
[...]

Weet niet of er ergens staat wat ze precies uitzenden maar hun grote trekkers zijn UFC, wielersport, Snooker, Golf en momenteel de wintersporten. Dus veelal wat je op Eurosport kunt zien, maar dan uitgebreider en zonder reclame. Qua wielrennen wordt echt vrijwel iedere (wat grotere) koers uitgezonden. Maar ook bijvoorbeeld al het baanwielrenner, MTB, downhill etc.

Voor MSR denk ik dat MvdP toch wel de grote favoriet is voor mij. Maar als ik voor een outsider zou moeten gaan zet ik m'n geld op Jonathan Milan.
Dank. Bedoel je daarmee dat je bij een Eurosport arbo ook nog reclame krijgt of begrijp ik jouw opmerking niet goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Dagg schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:41:
[...]

Dank. Bedoel je daarmee dat je bij een Eurosport arbo ook nog reclame krijgt of begrijp ik jouw opmerking niet goed?
Sorry, onduidelijk geweest. Had het over het Discovery+ abbo (incl sport). Daarbij is alles wat on demand beschikbaar is zonder reclame. Ik heb geen idee hoe dit precies zit bij het Eurosport player abbo.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick4
  • Nu online
De dagen dat (semi-)sprinters MSR winnen zijn voorbij. Als Pogacar op de Poggio gaat zijn er maar een handvol die hem kunnen volgen, en Milan, Kooi en Philipsen horen daar niet bij. :-)

Al zat Ganna er natuurlijk ook bij vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Milan rijdt inderdaad erg sterk, maar kan me toch niet voorstellen dat Pogi en MvdP met een groepje van 10-15 man naar de finish willen. Dan komen namen als Phillipsen, Laporte en Kooij in beeld, en is er grote kans op een uitval van iemand als Mohoric. Dat is dan mijn favoriet buiten Pogi en MvdP.

Het deelnemersveld is (voor het eerst dit jaar) om van te smullen. Ook veel outsiders als Pidcock, Matthews, Ewan, Plapp, Ala etc.

1: Pogi/MvdP
2: Mohoric
3: Laporte

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
Phydomir schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:46:
Sorry, onduidelijk geweest. Had het over het Discovery+ abbo (incl sport). Daarbij is alles wat on demand beschikbaar is zonder reclame. Ik heb geen idee hoe dit precies zit bij het Eurosport player abbo.
Heb nu een jaar of 3 Eurosport Player. Werkt super en ben redelijk fan, maar ze zijn wel een beetje gemeen met dat er vaak 2 kanalen zijn van dezelfde wedstrijd. Eéntje zoals op TV (en dus met reclame) en dan verderop in het rijtje ad-free alleen voor de mensen met Eurosport Player.

Als er meerdere wedstrijden tegelijk zijn, moet je opzij scrollen om de juiste advertentie vrije stream te vinden, maar die is er dus altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:57:
[...]

Heb nu een jaar of 3 Eurosport Player. Werkt super en ben redelijk fan, maar ze zijn vaak wel een beetje gemeen met dat er vaak 2 kanalen zijn van dezelfde wedstrijd. Eéntje zoals op TV (en dus met reclame) en dan verderop in het rijtje ad-free alleen voor de mensen met Eurosport Player.

Als er meerdere wedstrijden tegelijk zijn, moet je soms ff klikken om de juiste advertentie vrije stream te vinden, maar die is er dus altijd.
Dat is in de Discovery+ app ook zo. Maar dan staat er vaak wel een Eurosport logo bij, dus je ziet het wel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:48:
Milan rijdt inderdaad erg sterk, maar kan me toch niet voorstellen dat Pogi en MvdP met een groepje van 10-15 man naar de finish willen. Dan komen namen als Phillipsen, Laporte en Kooij in beeld, en is er grote kans op een uitval van iemand als Mohoric. Dat is dan mijn favoriet buiten Pogi en MvdP.

Het deelnemersveld is (voor het eerst dit jaar) om van te smullen. Ook veel outsiders als Pidcock, Matthews, Ewan, Plapp, Ala etc.

1: Pogi/MvdP
2: Mohoric
3: Laporte
Helaas zie ik Ala niet meer echt als outsider, lang geleden dat hij wat voor elkaar heeft gekregen. Zeker met het geweld van Pogi en Mvdp.

Pedersen is idd ook in goede doen dus verwacht hem ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Verwacht dat Pedersen er ook wel bij zit, maar zie niet in hoe hij moet gaan winnen. Als ze met 4 wegrijden gaat hij niet winnen, en als ze met 10-15 man aankomen, zie ik hem ook niet wegrijden a la Mohoric of de sprint winnen tegen Laporte of Phillipsen.

Hoe dan ook zal alles wel weer op de Cipressa losbarsten. Waar het WK veldrijden het vermakelijkste uurtje van de winter is, is het laatste uurtje van MSR misschien wel het meest vermakelijke uurtje voor de rest van het jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:42:
Verwacht dat Pedersen er ook wel bij zit, maar zie niet in hoe hij moet gaan winnen. Als ze met 4 wegrijden gaat hij niet winnen, en als ze met 10-15 man aankomen, zie ik hem ook niet wegrijden a la Mohoric of de sprint winnen tegen Laporte of Phillipsen.

Hoe dan ook zal alles wel weer op de Cipressa losbarsten. Waar het WK veldrijden het vermakelijkste uurtje van de winter is, is het laatste uurtje van MSR misschien wel het meest vermakelijke uurtje voor de rest van het jaar.
Niet? Als hij daarmee naar de finish rijd op dit moment zou ik blind mijn geld op Pedersen zetten hoor (omdat hij volgens mij sneller is dan Laporte en Philipsen niet 100% in vorm)

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 18:42:

Vind MSR echt geen zak aan, Cipressa gebeurd ook nooit iets.
Is gewoon rete saai tot de Poggio en die start in de laatste kilometers.

Pedersen kan overigens toch ook de sprint winnen na 300km. Won vorig jaar nog in de tour tegen Phillipsen/Van Aert dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
@Phydomir en @Ypuh, wat is er te zien van de Tour de Taiwan, het zelfde als op de gewonen Eurosport zender of meer dan de 30min per etappe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
@Dagg Zal wel met de organisatie te maken hebben. Is ook niet 'Live'.

Verder zenden ze wel elke kermiskoers uit die er is hoor; o.a. de Dorpenomloop van Ruchpen: https://www.eurosport.nl/watch/wielrennen/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FIMjXyB3GWNaC-NPsvSXBsLfXeY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/psvqTbDI8TY9uEHJPT3yzVIV.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IqPu4Tut_cJdK0NIZ4sXPBMBCtc=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VuHLYg94GG1nrOwbUz2MIrT8.png?f=fotoalbum_tile

[ Voor 63% gewijzigd door Ypuh op 14-03-2024 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
Dat is een langere uitzending dan op de standaard Eurosport zender, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:28
Ypuh schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 14:57:
[...]

Heb nu een jaar of 3 Eurosport Player. Werkt super en ben redelijk fan, maar ze zijn wel een beetje gemeen met dat er vaak 2 kanalen zijn van dezelfde wedstrijd. Eéntje zoals op TV (en dus met reclame) en dan verderop in het rijtje ad-free alleen voor de mensen met Eurosport Player.

Als er meerdere wedstrijden tegelijk zijn, moet je opzij scrollen om de juiste advertentie vrije stream te vinden, maar die is er dus altijd.
je kunt ze het best herkennen door dat er geen "1" of "2" linksboven staat. Dat zijn eigenlijk gewoon de uitzendingen van de Eurosport 1/2 kanalen zoals op tv, met reclame.

Maar de UX van de Eurosport app is inderdaad erg matig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12-06 20:00
Chelseamarre123 schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 19:14:
[...]

Vind MSR echt geen zak aan, Cipressa gebeurd ook nooit iets.
Is gewoon rete saai tot de Poggio en die start in de laatste kilometers.

Pedersen kan overigens toch ook de sprint winnen na 300km. Won vorig jaar nog in de tour tegen Phillipsen/Van Aert dacht ik.
MSR is de enige echt grote wedstrijd die ik standaard oversla. Echt elk jaar saai op de Poggio na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:08

Zeddicius

Conscience do cost

unex154 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 10:24:
[...]

je kunt ze het best herkennen door dat er geen "1" of "2" linksboven staat. Dat zijn eigenlijk gewoon de uitzendingen van de Eurosport 1/2 kanalen zoals op tv, met reclame.

Maar de UX van de Eurosport app is inderdaad erg matig 8)7
ik ben sinds kort overgestapt naar Discovery + en die app is vele malen fijner.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unex154
Zeddicius schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:07:
[...]

Ik heb nog een ouder Eurosport abo die maar 4 euro pm kost, dus zo lang ik die nog heb blijf ik even bij Eurosport :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zeddicius schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:07:
[...]
Ik vind het overzicht vergelijkbaar met Eurosport Player. Het is via Discovery+ in ieder geval één euro per maand goedkoper, al ben ik niet in de content van Discovery geïnteresseerd.

Ergens dit jaar zouden Discovery+ en HBO MAX worden samengevoegd. Ik ben heel benieuwd wat dit voor de abonnementen gaat betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
unex154 schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:18:
Ik heb nog een ouder Eurosport abo die maar 4 euro pm kost, dus zo lang ik die nog heb blijf ik even bij Eurosport :D
Die prijs wordt wel aangepast toch? Ik betaal €39.99 per jaar, maar voorheen had je zelfs nog seizoensaanbiedingen van €19,99 per jaar. Eurosport is wat wielercontent betreft echt top, dus zou zelfs nog wel een beetje meer willen betalen, zo lang ze je maar niet al die Discovery+Disney content ook op dringen.

En goede tip van dat 1tje en 2tje, ik klik altijd maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Laatst online: 13:14
Ypuh schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:57:
[...]

Die prijs wordt wel aangepast toch? Ik betaal €39.99 per jaar, maar voorheen had je zelfs nog seizoensaanbiedingen van €19,99 per jaar
Volgens mij is / wordt de prijs E 7,- maand.

https://auth.eurosport.co...list-top-banner-subscribe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Zag die prijs ook als ik zou switchen naar maandelijks, maar bij mij staat ook nog dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wJfyFJVVGsM3XNb4uDRcXy3k36M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kpu9AwRZ1YZAaaz6aVVWlmJz.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerbenBK
  • Laatst online: 13:14
Ypuh schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 15:28:
Zag die prijs ook als ik zou switchen naar maandelijks, maar bij mij staat ook nog dit:
[Afbeelding]
nergens aan zitten dus :P

Ik heb helaas in 2022 mijn Discovery+ abo gestopt wegens gebrek aan juiste prioriteitstelling van mijn kant (lees: te veel zelf fietsen en werken ipv tijd maken voor koers kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
Ypuh schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 14:57:
[...]

Die prijs wordt wel aangepast toch? Ik betaal €39.99 per jaar, maar voorheen had je zelfs nog seizoensaanbiedingen van €19,99 per jaar. Eurosport is wat wielercontent betreft echt top, dus zou zelfs nog wel een beetje meer willen betalen, zo lang ze je maar niet al die Discovery+Disney content ook op dringen.

En goede tip van dat 1tje en 2tje, ik klik altijd maar wat.
Verwacht het ook wel een keer, maar afgelopen jaren nog niks van gemerkt, is echt al jaren 4 euro per maand. Ga er daarom ook niet aanzitten. Maar zou 7 ook met liefde betalen hoor, zo veel waar voor je geld qua aantal koersen wat je kunt kijken en alles zonder reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
GerbenBK schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 16:05:
[...]

nergens aan zitten dus :P

Ik heb helaas in 2022 mijn Discovery+ abo gestopt wegens gebrek aan juiste prioriteitstelling van mijn kant (lees: te veel zelf fietsen en werken ipv tijd maken voor koers kijken)
De koers wacht echt niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Dagg schreef op woensdag 13 maart 2024 @ 20:00:
@Phydomir en @Ypuh, wat is er te zien van de Tour de Taiwan, het zelfde als op de gewonen Eurosport zender of meer dan de 30min per etappe?
Ik zag daar laatst ergens een Youtube stream van.. Als ik hem vind..laat ik het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Kist schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 11:01:
[...]

MSR is de enige echt grote wedstrijd die ik standaard oversla. Echt elk jaar saai op de Poggio na.
Niet gewoon vanaf ongeveer 9:50 voor de buis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd

Nutterd

https://www.indeleiderstr...er-dan-9-minuten-afwerken

Goed positioneren was nog nooit zo belangrijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
Dat wist ik niet @McMiGHtY dat die online te zien was, goed om te weten voor de volgende keer. https://m.youtube.com/res...query=2024+tour+de+taiwan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Pogacar zal wel balen over z'n team. Had hij met een team dat wel op de afspraak was wel gewonnen? Hij was erg sterk in ieder geval (die tweede demarrage!) en nog derde in die sprint. Alleen Del Toro en Wellens heel sterk.

MvdP sterk werk voor Philipsen. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij die kaart zou trekken, maar met Pogi naar de streep zou rijden. Hij leek toch sterk genoeg met het dichtrijden van al die gaten voor Philipsen om zelf te winnen.

Maar mooie finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buitenspel
  • Laatst online: 13-05 09:51
wiljanvdb schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:48:
Pogacar zal wel balen over z'n team. Had hij met een team dat wel op de afspraak was wel gewonnen? Hij was erg sterk in ieder geval (die tweede demarrage!) en nog derde in die sprint. Alleen Del Toro en Wellens heel sterk.

MvdP sterk werk voor Philipsen. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij die kaart zou trekken, maar met Pogi naar de streep zou rijden. Hij leek toch sterk genoeg met het dichtrijden van al die gaten voor Philipsen om zelf te winnen.

Maar mooie finale!
Mvdp hoefde niet te rijden, Philipsen was mee in nog best een groot groepje daarachter met een aantal koppeltjes (lidl bijv). En het risico was er dat je zelf met z'n 2en bijgehaald was en dan had je niks bereikt. Want dan was mvdp leeg, en philipsen alleen.

Perfect gespeeld van alpecin, matig van lidl en uae. Ook ineos is toch echt matig dat niemand meekan behalve pidcock.

Visma LAB nergens te bekennen is ook wel nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:26
Dat is waar, zeker sterk teamspel van Alpecin.

Bij Ineos had Ganna lek ofzo? Zoiets zei Karsten geloof ik. Hij leek wel goed op de klim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Buitenspel schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Mvdp hoefde niet te rijden, Philipsen was mee in nog best een groot groepje daarachter met een aantal koppeltjes (lidl bijv). En het risico was er dat je zelf met z'n 2en bijgehaald was en dan had je niks bereikt. Want dan was mvdp leeg, en philipsen alleen.

Perfect gespeeld van alpecin, matig van lidl en uae. Ook ineos is toch echt matig dat niemand meekan behalve pidcock.

Visma LAB nergens te bekennen is ook wel nieuw.
Welke koers heb jij gezien? Trek was meer dan prima, draaide goed op als team op de Poggio en Stuyven deed berewerk voor Pedersen die op zijn waarde geklopt is.
Ineos was gewoon mee met 2 man en ei zo na gewonnen met Pidcock met een goede move. Ganna was heel sterk maar had mechanische pech in de afdaling.

Mooie spannende finale wel, MVDP heel sterk. Poggio lijkt net niet steil genoeg voor Pogi om weg te kletsen van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buitenspel
  • Laatst online: 13-05 09:51
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 16:59:
[...]

Welke koers heb jij gezien? Trek was meer dan prima, draaide goed op als team op de Poggio en Stuyven deed berewerk voor Pedersen die op zijn waarde geklopt is.
Ineos was gewoon mee met 2 man en ei zo na gewonnen met Pidcock met een goede move. Ganna was heel sterk maar had mechanische pech in de afdaling.

Mooie spannende finale wel, MVDP heel sterk. Poggio lijkt net niet steil genoeg voor Pogi om weg te kletsen van hem.
Ik wist niet dat Ganna pech had in de afdaling. Verder snap ik je punt. Maar als lidl met een goede sprinter in de finale, moet je hier toch op het podium staan. Dan kan je het de rest van de koers goed doen. Uiteindelijk gaat het om de einduitslag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YLMOSE
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:12
Indrukwekkend ook hoe MVDP die tweede demarrage dichtreed vlak voor de top van de Poggio!
Pagina: 1 ... 125 ... 146 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21