[Wielrennen] Centraal discussietopic

Pagina: 1 ... 118 ... 155 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
Punkrocker schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 01:00:
Zou dit relletje nog invloed hebben bij Evenepoel?

https://www.nu.nl/wielren...nepoel-over-transfer.html

Ik vind Evenepoel een goede renner maar niet sympatiek. Maar Lefevre is wellicht de meest onsympathieke figuur in de hele wielrenwereld....

Denk dat dit geen parkoers is voor hem.
Denk dat Van de Poel en Aarts het goed gaan doen. En Pogacar kan alles dus dit ook.
Evenepoel is inderdaad buitengewoon onsympathiek. Heb er ook altijd beetje hekel aan als papa en mama zich ermee gaan bemoeien in de media. Geeft wel iets aan waarom het vreselijk over het gepaard getilde kind is waarom het is.

Vind sowieso dat Evenepoel zichzelf overschat als die denkt dat die het vreselijke geweld in de Tour van Pogi en Vingegaard aan kan. Net als Roglic komt die daar gewoon tekort. Kan je een leuke ploeg zoeken maar die gaan je daar echt niet helpen. Ineos gaat het echt niet winnen van Jumbo en UAE treinen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
Vind Evenepoel bashen ook heerlijk, maar die jongen is pas net 23. Vingegaard stond op die leeftijd nog op de visafslag en Roglic nog op de schans, dus we kunnen niet voorspellen hoe Remco zich verder gaat ontwikkelen.

Hetzelfde geldt voor de ploeg waarin hij rijdt. Ik zie Quick-Step ook niet de transitie maken naar een rondeploeg, maar anderzijds was Jumbo-Visma 10 jaar geleden nog de slechtste ploeg in de World-Tour en hadden ze zonder gelukstreffer Primoz Roglic nooit uit kunnen groeien tot waar ze nu staan.

Ik zie in Remco vooral een wereldklasse ééndagscoureur en in rondes van een week, maar bij zijn eerste beste kans in de Vuelta heeft hij me al het ongelijk bewezen. De Giro was ook 2 vingers in de neus geweest als hij geen corona gekregen had, dus objectief gezien moeten we gewoon realistisch zijn dat hij wel aanleg heeft.

Eigenlijk moet ik zijn paps ook gewoon gelijk geven. Hij heeft niks te zoeken meer bij QS. Dit is zijn moment. Hij zou een veelvoud beter af zijn bij Jumbo-Visma (als opvolger van Roglic) of Ineos (dé nieuwe grote kopman). Daar kun je beter geen 3 jaar mee wachten tot Patlev zijn ploeg -die te koop staat- op orde heeft. Ze hebben er simpelweg het budget niet voor en Evenepoel slokt het grootste deel van de inkomsten op die nodig zijn om de ploeg te versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Kist schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 08:17:
[...]

Evenepoel is inderdaad buitengewoon onsympathiek. Heb er ook altijd beetje hekel aan als papa en mama zich ermee gaan bemoeien in de media. Geeft wel iets aan waarom het vreselijk over het gepaard getilde kind is waarom het is.

Vind sowieso dat Evenepoel zichzelf overschat als die denkt dat die het vreselijke geweld in de Tour van Pogi en Vingegaard aan kan. Net als Roglic komt die daar gewoon tekort. Kan je een leuke ploeg zoeken maar die gaan je daar echt niet helpen. Ineos gaat het echt niet winnen van Jumbo en UAE treinen.
R.EV is opgeleid door RSC Anderlecht, voor de niet kenners.. zogezegd de beste voetbalploeg van België, en hun spelers zijn tja.. een beetje dikke nekken... minder erg dan die van den Antwerp, maar daar heeft de ganse stad een dikke nek :) Hij kwam inderdaad in het begin onsympathiek over maar er is aan gewerkt en het is al veel verbeterd, alleen als hij in het nauw zit dan komt nog het ware beestje boven water..

Voor de rest wil elke ploeg R.EV in hun team, dus zo slecht zal hij nu ook niet zijn zoals jullie hierboven laten uitschijnen, en Ineos kan hem echt gebruiken, en hebben er momenteel de ploeg voor om R.EV te helpen in de TdF. Iemand die zichzelf overschat wint geen Ronde van Spanje of wordt geen wereldkampioen, laat staan 2x LBL en 3x San Sebastian, die gast kan fietsen.. of hij evengoed is als Vingegaard, dat zullen we volgend jaar wel zien, maar Pogi zal ook zijn lesje geleerd hebben en die zal er in 2024 ook staan.

R.EV kan elke koers winnen, of het nu plat of steil omhoog gaat.. en zoals ik het gisteren zag is het niet plat in Glasgow en zeer technisch, dus ik zie meer kansen voor MvP, Pogi en WvA.., maar laten ze R.EV rijden, ga hem dan maar halen... is vorig jaar ook niet gelukt... R.EV zichzelf opvolgen daar zou ik mijn geld ook durven op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
Begrijp me niet verkeerd. Evenepoel kan fantastisch fietsen. Er zijn wedstrijden waar ik hem veel meer kansen toedicht dan Vingegaard. Maar als grote ronde renner vind ik hem op dit moment echt minder. Geen schande als je ziet wat er vertoond is in de Tour. Maar een podiumkandidaat was die zeker geweest.

Wel eens als je Evenepoel laat rijden vandaag heb je een serieus probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:09
RigolleM schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 09:02:
[...]

R.EV is opgeleid door RSC Anderlecht, voor de niet kenners.. zogezegd de beste voetbalploeg van België, en hun spelers zijn tja.. een beetje dikke nekken... minder erg dan die van den Antwerp, maar daar heeft de ganse stad een dikke nek :) Hij kwam inderdaad in het begin onsympathiek over maar er is aan gewerkt en het is al veel verbeterd, alleen als hij in het nauw zit dan komt nog het ware beestje boven water..

Voor de rest wil elke ploeg R.EV in hun team, dus zo slecht zal hij nu ook niet zijn zoals jullie hierboven laten uitschijnen, en Ineos kan hem echt gebruiken, en hebben er momenteel de ploeg voor om R.EV te helpen in de TdF. Iemand die zichzelf overschat wint geen Ronde van Spanje of wordt geen wereldkampioen, laat staan 2x LBL en 3x San Sebastian, die gast kan fietsen.. of hij evengoed is als Vingegaard, dat zullen we volgend jaar wel zien, maar Pogi zal ook zijn lesje geleerd hebben en die zal er in 2024 ook staan.

R.EV kan elke koers winnen, of het nu plat of steil omhoog gaat.. en zoals ik het gisteren zag is het niet plat in Glasgow en zeer technisch, dus ik zie meer kansen voor MvP, Pogi en WvA.., maar laten ze R.EV rijden, ga hem dan maar halen... is vorig jaar ook niet gelukt... R.EV zichzelf opvolgen daar zou ik mijn geld ook durven op zetten.
In de ogen van de meeste Nederlanders wordt hij niet sympathieker als onze zuiderburen zo’n zotte afkorting gebruiken :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeleBoel
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:25
Evenepoel heeft zijn vader als manager/agent. Dat lijkt mij om twee redenen niet handig: kan de vader wel zakelijk genoeg zijn (een familierelatie hebben lijkt mij in zulke gevallen niet erg handig)? En heeft de vader wel voldoende ervaring als manager? Hij lijkt soms gewoon erg onhandig te acteren, zoals nu weer, precies voor een belangrijke WK wedstrijd. Het lijkt mij dat een goede manager dat nooit zou doen. Als ik REV was zou ik een professionele manager zoeken.

Wat Lefevre betreft, ik lees overal dat die voor zijn renners door het vuur gaat, bijvoorbeeld toen Fabio Jakobsen zo gevallen was in Polen heeft hij ervoor gezorgd dat zijn familie er heel snel naar toe kon. Dus dat Lefevre onsympathiek is lijkt me een beetje overdreven.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-09 12:22

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ywrCvrXGgyeqpGx-qd-Ipg5fPKU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mKpdzWZwyBkaYA27nZ83pD3O.jpg?f=fotoalbum_large

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

Ik hoor toch weer zeggen dat het parcours te technisch is en niet écht iets voor Evenepoel. En dat lijkt me ook te kloppen.

Maar als hij op een kilometer of 60 weer wegrijdt zie ik absoluut niet in wie hem ooit gaat terughalen... Maar dat is wat Evenepoel in eendagswedstrijden gewoon zo absurd goed maakt natuurlijk...

[ Voor 16% gewijzigd door Jebus4life op 06-08-2023 10:41 ]

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:58
Geef REV een paar meter op 40 km van de meet en hij wint.

Maar ik laat me graag verrassen door een Nederlander die hopelijk verstoppertje heeft gespeeld of, laat ik het anders zeggen, een hattrick plaatst a la MSR.

[ Voor 61% gewijzigd door cbr600f4i op 06-08-2023 11:16 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buitenspel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-08 10:15
cbr600f4i schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 11:14:
Geef REV een paar meter op 40 km van de meet en hij wint.

Maar ik laat me graag verrassen door een Nederlander die hopelijk verstoppertje heeft gespeeld of, laat ik het anders zeggen, een hattrick plaatst a la MSR.
Dat is alleen als de rest van het peloton naar elkaar gaat kijken wie hem moet chasen. Als 3 landen samenwerken om hem te chasen kan hij echt niet wegblijven.

Nadeel is dan alleen dat je Philipsen en van Aert ook meeneemt.

[ Voor 6% gewijzigd door Buitenspel op 06-08-2023 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

HeleBoel schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 10:15:
Evenepoel heeft zijn vader als manager/agent. Dat lijkt mij om twee redenen niet handig: kan de vader wel zakelijk genoeg zijn (een familierelatie hebben lijkt mij in zulke gevallen niet erg handig)? En heeft de vader wel voldoende ervaring als manager? Hij lijkt soms gewoon erg onhandig te acteren, zoals nu weer, precies voor een belangrijke WK wedstrijd. Het lijkt mij dat een goede manager dat nooit zou doen. Als ik REV was zou ik een professionele manager zoeken.

Wat Lefevre betreft, ik lees overal dat die voor zijn renners door het vuur gaat, bijvoorbeeld toen Fabio Jakobsen zo gevallen was in Polen heeft hij ervoor gezorgd dat zijn familie er heel snel naar toe kon. Dus dat Lefevre onsympathiek is lijkt me een beetje overdreven.
Inderdaad, een vader als manager is mi ook een slecht idee.
Wat Evenepoel uiteraard geen slechte renner maakt. Dat heb je me nooit horen zeggen.

Wat Lefevre betreft. Heel goed dat hij voor zijn renners opkomt (en Jacobsen heeft gesteund) maar hij is ook een reuze hypocriet.
Hoe hij tekeer ging tegen Groenewegen zo had hij ook tekeer moeten gaan tegen Boonen bijvoorbeeld. En meer van dat soort akkefietjes met renners uit zijn eigen ploeg. Maar dan houdt hij zich koest en zien wij het allemaal verkeerd.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:41
Lekker, koers geneutraliseerd omdat er gasten protesteren

[ Voor 16% gewijzigd door jan390 op 06-08-2023 12:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cbr600f4i
Mooi moment om zelf een rondje te gaan koersen.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:54
jan390 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:23:
Lekker, koers geneutraliseerd omdat er gasten protesteren
Ik heb het net gemist is verteld waartegen ze protesteren? Want als het iets voor het klimaat is, is dat natuurlijk wel dom bij een wielerwedstrijd of all things. 8)7 Het is niet alsof het motorsport is met de uitstoot.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
ElPaco schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:29:
[...]

Ik heb het net gemist is verteld waartegen ze protesteren? Want als het iets voor het klimaat is, is dat natuurlijk wel dom bij een wielerwedstrijd of all things. 8)7 Het is niet alsof het motorsport is met de uitstoot.
Blijkbaar 4 mensen die zich hebben vastgelijmd. Onduidelijk wie of waarom

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:14
ElPaco schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:29:
[...]

Weet niet of het een protest is m.b.t. klimaat, maar er rijden natuurlijk voldoende motoren, auto's, bussen en vrachtwagens mee met en rondom de wedstrijd.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Gynnad schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 12:32:
[...]

Weet niet of het een protest is m.b.t. klimaat, maar er rijden natuurlijk voldoende motoren, auto's, bussen en vrachtwagens mee met en rondom de wedstrijd.
True, maar zover sporten gaan zou wielrennen niet de sport zijn waar ik voor zou kiezen. Jammer dat ze er niet gewoon omheen kunnen rijden en verder geen aandacht aan hoeven besteden.

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Koers ligt stil.
Hup iedereen pissen, regisseur iets te laat met wegschakelen hahaha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 20:50
Wel zo aardig van hun om dat op 200km van de aankomst te doen. En niet in de laatste ronde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005

Pierre

Van nature lui!

Wel een beetje kansloos vind ik maar goed.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jan390
Van de 4 zijn er al 3 los. We kunnen bijna weer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
Ze hebben in elk geval een record gebroken.
Langste onderbreking wielren wedstrijd 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ze zitten vast in gegoten beton, ze moeten los gebikt worden, wat een makklappers.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Plakpaljassen aldus de Belgische commentator op Eurosport _/-\o_

Kan me voorstellen dat ze er niet meteen overheen kunnen omdat ze een goedje hebben gebruikt om ze los te weken van het asfalt en dat het goedje de banden van de fietsen opvreet. Je wil niet dat het halve peloton over 10km lek rijdt.

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
13:13 starten we weer

[ Voor 4% gewijzigd door jan390 op 06-08-2023 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
En we mogen weer!

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Ziet er toch een pittig rondje uit zo. Het gaat hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Die Shimano mechanieker is een held. Eerst al in <10 seconden die Noor weer op weg helpen, nu inzien dat hij aan de kant moest voor die renners na het helpen van Bjerg. Wat mij betreft vooralsnog de MVP :D

[ Voor 6% gewijzigd door ElPaco op 06-08-2023 14:23 ]

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:54
Lijkt wel een achtbaan dit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Wat een lekkere wedstrijd zo zeg. Heb het gevoel alsof we al 50k naar de finale zitten te kijken en we moeten nog meer dan 100k.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Monsterlijk zwaar, niet normaal dit parcours...

Combinatie van een klassiek parcours met een veldrit, met dat continu draaien en keren, ze blijven gewoon continu zo'n waanzinnig tempo rijden waardoor recuperatie bijna onmogelijk is.

*EDIT*
Nog 100 kilometer en het "peleton" is nog 35 man sterk...

*EDIT2*
Evenepoel vindt het er nog wat veel precies 8)7 Ofnee, het was maar een prikje voor de fun...

[ Voor 25% gewijzigd door Jebus4life op 06-08-2023 15:23 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• cbr600f4i
Volgens mij is vdP de sterkste maar als ie slim is laat ie de Belgen en Pogacar de kastanjes uit het vuur halen. Krachten sparen. Als alles nog bij mekaar is in de laatste ronde lijkt ie me in deze vorm te kunnen ontsnappen met een mooie solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:01

Spotmatic

Ken sent me

Wel een heerlijke race en dito parcours!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ik dacht dat Evenpoel niet goed was een ronde terug maar zit nu continu door te trekken.
Wat een top WK

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een geweldige (kop)groep

[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 06-08-2023 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:18:
Ik dacht dat Evenpoel niet goed was een ronde terug maar zit nu continu door te trekken.
Wat een top WK
:+

Wel top WK inderdaad.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life

Jebus4life

BE User

Proficiat Nederland. De inzinking van Harrogate gewroken.

Prachtige wereldkampioen. Gaat de trui eer aan doen. Nuja, ook Pogacar of Van Aert zouden een dikke wereldkampioen zijn natuurlijk.

[ Voor 58% gewijzigd door Jebus4life op 06-08-2023 17:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Beste man in koers, die valt niet meer stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:15:
Beste man in koers, die valt niet meer stil.
Straalt nu zoveel meer kracht uit.
NEEEEEEEEE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
Jebus4life schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:11:
Proficiat Nederland. De inzinking van Harrogate gewroken.

Prachtige wereldkampioen. Gaat de trui eer aan doen. Nuja, ook Pogacar of Van Aert zouden een dikke wereldkampioen zijn natuurlijk.
Nooit, nooit dit soort reacties geven voordat de race voorbij is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009

Quad

Doof

Het is nog lang niet gespeeld. En het parcours is gevaarlijk.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Edit: nu valt vdp..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Je verwacht het niet van zo'n piloot. Beetje op de limiet gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:21
Ai ai ai, je zit er op te wachten.. kom op volhouden nu!

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
Chelseamarre123 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:16:
Je verwacht het niet van zo'n piloot. Beetje op de limiet gereden?
Tuurlijk op de limiet. Alles of niets. Nu nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
VidaR-9 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:17:
[...]

Tuurlijk op de limiet. Alles of niets. Nu nog meer.
Doet die wel meer, in Roubaix en in de Tour ook een paar keer de rand opgezocht. Dat het dan net in deze koers moet mislopen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
jezus die spanning nu elke bocht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij gaat nu wel stuk voorzichtiger fe bochten door, die spanning is niet normaal denk ik.

Duimen dat hij het volhoudt.

PVOutput☀️

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Hij valt en hij loopt uit, dan ben je wel de verdiende winnaar. _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
En dan nog zo die bocht nemen. Man, man, slecht voor mijn hart

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ElPaco
Dit. Is. Spannend!

WoT stats

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• VidaR-9
Als hij dit wint is het zó heroïsch.. Man man, hou t niet meer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:52

Zewatanejo

Fine Thanks!

Zeg dat wel, mn hart gaat tekeer

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Taffus... hartslag kruipt steeds verder omhoog hier.

Mathieu loopt nog uit ook!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik zou graag zien dat hij na zo'n val toch nog wint, puur voor het verhaal. En onafhankelijk van de uitslag hebben we toch weer een geweldige koers gezien vandaag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wat is het bloed spannend man kom op MVDP

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Terranova
BreadFan schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:21:
Taffus... hartslag kruipt steeds verder omhoog hier.

Mathieu loopt nog uit ook!
mijn hartslag is hoger dan die van VDP :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Zo moet dat. Zonder oortjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:21
Proficiat, oververdiende winnaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
En dan voordat het voorbij is een pushbericht van de NOS, wtf. Dat is dan weer wat voorbarig!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:23:
En dan voordat het voorbij is een pushbericht van de NOS, wtf. Dat is dan weer wat voorbarig!
Dat hij uitloopt en wereldtitel lonkt? Is toch ook zo. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:15
Wat een beest.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Wat zal die huilen op de meet als die het haalt, mijn God wat een beest is het ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Richting de minuut. Hij kan nog 2 keer vallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mooie wedstrijd! Mathieu de verdiende winnaar. Vind het parcours maar matig, teveel haakse bochten. :/

Whatever.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElPaco
Quad schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:23:
[...]

Dat hij uitloopt en wereldtitel lonkt? Is toch ook zo. :)
Dat is zo, maar dat lijkt me geen pushbericht waard. Ik heb die aanstaan voor dingen die bijzonder zijn en klaar zijn (in het geval van sport). Ik wil er ook niet een dat Verstappen 15sec voor ligt met nog 2 rondes te gaan.

WoT stats

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:20
Zomer en winter in de regenboogtrui!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die bochten kijk uit man, straks ga je nog een keer onderuit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Dit is als Max die een 360 maakt en alsnog 1e wordt. Beter nog.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:10

Phydomir

Dennis

Harmen schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:25:
Mooie wedstrijd! Mathieu de verdiende winnaar. Vind het parcours maar matig, teveel haakse bochten. :/
Prachtig parcours, man tegen man, geen oortjes. Heerlijk.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

ElPaco schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:25:
[...]

Dat is zo, maar dat lijkt me geen pushbericht waard. Ik heb die aanstaan voor dingen die bijzonder zijn en klaar zijn (in het geval van sport). Ik wil er ook niet een dat Verstappen 15sec voor ligt met nog 2 rondes te gaan.
Nu.nl heeft al 3x een pushbericht gestuurd, dat was ook wel wat overdreven.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 12:19
Harmen schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:25:
Vind de hoogte variatie wel leuk met korte steile beklimmingen maar die bochten idd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Togi schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:27:
[...]

Vind de hoogte variatie wel leuk met korte steile beklimmingen maar die bochten idd…
tja als't niet zou regenen was er niets mis mee die bochten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bochtjes zijn wel smal hoor, met de hekken en dito uitstekende poten op de weg.

Op hoge snelheid 50 man erdoor jassen is wel tricky.

[ Voor 26% gewijzigd door Quad op 06-08-2023 17:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Tour uitrijden is denk ik zo gek niet geweest.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
saikol schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:25:
Zomer en winter in de regenboogtrui!
Volgende week nog eens WK MTB worden voor de triple

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 22:07

FreakNL

Well do ya punk?

Terranova schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:28:
[...]

tja als't niet zou regenen was er niets mis mee die bochten
Ja regen in Schotland, je verwacht het niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Koos slaat bijna de auto kapot.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een grote voorsprong opgebouwd zeg. En die schade.. Buitengewoon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RuJqGz8Hommlazypw3US0dzWBmw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7NooCFQDwY2JMYIjF7chXWWU.jpg?f=fotoalbum_large :X

[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 06-08-2023 17:37 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Adrenaline is de beste doping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker uitrijden Mathieu!

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik draai voortaan mijn boa's ook niet meer strak. Dat gaat prima!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Togi
BreadFan schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:39:
Ik draai voortaan mijn boa's ook niet meer strak. Dat gaat prima!
Mijn fiets is ook wit dus dit kan ik ook wel 🤣

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow wat een historisch wereldkampioen!

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Verdorie wat is dit mooi.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Togi
Mooi podium zo, wat een namen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• jan390
Geweldig. Wat een dag, wat een race, wat een winnaar

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sjezus, wat was dit. Ik heb nog nooit zo vloekend voor de tv gezeten, en zelden daarna zo hard gejuicht :D

Dat je iedereen, met valpartij, nog op zo'n afstand rijdt in zo'n harde koers.

Historische rit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Stel dat Mathieu ook mtb WK wordt, is dat wel een hele uniek, nooit eerder vertoonde, prestatie.

Sowieso WK veldrijden en op de weg is al een unicum natuurlijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 06-08-2023 17:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Togi
RoD schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:45:
Sjezus, wat was dit. Ik heb nog nooit zo vloekend voor de tv gezeten, en zelden daarna zo hard gejuicht :D

Dat je iedereen, met valpartij, nog op zo'n afstand rijdt in zo'n harde koers.

Historische rit.
Idd
Laatste keer dat ik zo schreeuwend voor de tv zat was de inhaal actie van Verstappen op Hamilton in de laatste ronde

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jan390
Quad schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:46:
Stel dat Mathieu ook mtb WK wordt, is dat wel een hele uniek, nooit eerder vertoonde, prestatie.

Sowieso WK veldrijden en op de weg is al een unicum natuurlijk.
Wel bij de heren, bij de dames is dat al gedaan door Pauline Ferrant Prevot

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Togi schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:47:
[...]

Idd
Laatste keer dat ik zo schreeuwend voor de tv zat was de inhaal actie van Verstappen op Hamilton in de laatste ronde
Herkenbaar! En we waren er min of meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

jan390 schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:47:
[...]

Wel bij de heren, bij de dames is dat al gedaan door Pauline Ferrant Prevot
Oké, ook mooi. Dames wielrennen volg ik niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:07
Ben ik de enige die zich ook de "demarrage" van Zoetemelk nog kan herinneren?

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 06-08-2023 17:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:51:
Wrijf het er maar in, ik voel me zo oud nu :9

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 18:31
En eigenlijk, die valpartij pastte perfect in dit heroïsche verhaal. Het past als een loszittende schoen bij Van der Poel. Hij zoekt altijd het randje op en gaat daar ook met regelmaat overheen. Het is gewoonweg wie hij is en het belangrijkste, het is wat hem zo goed maakt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Proficiat Nederland.. wat een geweldige winnaar, dubbel en dik verdient... op naar de triple dit jaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
cordonbleu schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:13:
En eigenlijk, die valpartij pastte perfect in dit heroïsche verhaal. Het past als een loszittende schoen bij Van der Poel. Hij zoekt altijd het randje op en gaat daar ook met regelmaat overheen. Het is gewoonweg wie hij is en het belangrijkste, het is wat hem zo goed maakt.
Ik hoorde hem net toch zelf zeggen en herhalen dat hij helemaal geen risico meer nam en alleen maar op z'n fiets wou blijven zitten. Paar rondes eerder ging daar ook iemand behoorlijk onderuit.

Op naar de OS in Parijs volgend jaar, dat goud ontbreekt nog en heel veel kansen krijg je niet wat die titel betreft.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cordonbleu
  • Laatst online: 18:31
LoneRanger schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 18:24:
[...]

Ik hoorde hem net toch zelf zeggen en herhalen dat hij helemaal geen risico meer nam en alleen maar op z'n fiets wou blijven zitten. Paar rondes eerder ging daar ook iemand behoorlijk onderuit.

Op naar de OS in Parijs volgend jaar, dat goud ontbreekt nog en heel veel kansen krijg je niet wat die titel betreft.
Hij nam voor zijn val alsnog meer risico dan alle anderen nog in koers. Dat was voor hem 'voorzichtig zijn'. Na zijn val was hij, uiteraard, een stuk behoedzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
D-e-n schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 17:51:
Nee hoor, ik zie hem nog stiekem wegrijden en de rest die bleef gewoon zitten. Prachtig slot van een geweldige carrière.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Pagina: 1 ... 118 ... 155 Laatste

Let op:
Advies over welk kledingstuk het beste bij je past en waar je het kan kopen, daarvoor kan je hier terecht: Het grote fietskleding topic.
Ervaringen over het wielrennen kan je hier bespreken: Het grote wielrenervaringtopic - Deel 21