[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.702 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Feli, nog shirts erbij? Ben wel benieuwd naar de shirts ook.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Gefeliciteerd. Welke kleur heb je? Metaal of plastic? Ben benieuwd hoever ze zijn met het versturen van de cards.

Er is trouwens net een nieuw interview op de Comm-link verschenen, en op het scherm in de achtergrond kan je een preview walkthrough van de Hangar Module zien. Ik denk dat ik een Aurora en Hornet erin zag staan. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Gewoon n witte. Post morgen wel even een foto.

Had weinig trek in meer geld uitgeven dan de kcikstarter. Kijk wel uit naar de alpha

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ko- schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:21:
Gewoon n witte. Post morgen wel even een foto.

Had weinig trek in meer geld uitgeven dan de kcikstarter. Kijk wel uit naar de alpha
Ik heb een paar dagen geleden ook de witte gekregen, ziet er erg goed uit. Ik heb overigens ook nooit verder gepledgd dan scout. Afstuderen genereert gewoon niet zoveel inkomsten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
J2pc schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:39:
[...]

Daar stip je een interessant punt aan :)

Laat ik 't anders stellen. De Freelancer is (momenteel) het grootste schip wat je in je eentje effectief kunt besturen.*

In de ship-docs staat inderdaad crew: 2
Vergeet de turret niet. De tweede man kan de besturing daarvan overnemen, van de computer. De Connie heeft dan natuurlijk 2 turrets plus de snub fighter, waardoor er 4 mensen actief kunnen meewerken, waarbij 1 de Connie daadwerkelijk bestuurt.
Echter, als je in de 'vault' kijkt (subscriber area) zie je dat er achter de 2 'pilot' seats op het flightdeck nog 2 'jump seats' zijn. Ook zijn er 4 bedden en 4 zitplaatsen in de 'galley' aanwezig.

Zoals ik het nu zie/begrijp is het schip effectief alleen te besturen, maar ook met z'n 2-en.
Het lijkt er echter op dat je ook nog 2 passagiers mee kunt nemen, wat het totaal op 4 brengt (2 crew, 2 passagiers)

*Info uit m'n hoofd, verzameling uit livestreams, podcasts, reddits, fora etc.
Was alweer glad vergeten dat in de laatste versie, er nog 2 passagiersplaatsen bij de Freelancer waren ingebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Metalkai schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 00:19:
Gefeliciteerd. Welke kleur heb je? Metaal of plastic? Ben benieuwd hoever ze zijn met het versturen van de cards.

Er is trouwens net een nieuw interview op de Comm-link verschenen, en op het scherm in de achtergrond kan je een preview walkthrough van de Hangar Module zien. Ik denk dat ik een Aurora en Hornet erin zag staan. Ziet er goed uit.
Thnx voor de headsup! Meestal skip ik die crew-interviews aangezien ze toch in WH zitten.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Hier is een close-up van de hangar preview:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! Een pre-vizualisation van hoe landen op een planeet gaat werken (dit is meer een soort bewegend storyboard, niet final):

[YouTube: http://youtu.be/gYHceFJI5dE]

https://www.robertsspacei...nton-landing-storyboards/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kortom, het wordt één grote cut-scene?
Net ff gezocht op het onoverzichtelijke forum, maar de meeste meningen neigen die kant op....hebben jullie andere info gevonden? (wishful thinking)

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sapstengel schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:42:
Kortom, het wordt één grote cut-scene?
Net ff gezocht op het onoverzichtelijke forum, maar de meeste meningen neigen die kant op....hebben jullie andere info gevonden? (wishful thinking)
Nog te vroeg om te zeggen, het is nog maar een storyboard. Maar helemaal handmatig zal het niet worden denk ik, dan zou je van elke planeet de volledige surface moeten creeren, lijkt me iets teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij is het zo dat voor landen op een planeet of het inderdaad gewoon een cutscene is, of een auto-pilot sectie, waardoor je dus alles nog gewoon ziet als normaal, maar geen controle heb.
Op spacestation zal het landen als het goed is echter wel helemaal handmatig kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Volledig in lijn met m'n verwachtingen.
Privateer 1 & Freelancer hadden net hetzelfde principe. Werkt fijn en je hoeft niet heel de planeet te modeleren. Heel fijn als je ook nog de planeet zou kunnen koloniseren, maar dan heb je toch echt wel een heel ander spel. Een simcity in space hoeft voor mij niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Myri schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:35:
Volledig in lijn met m'n verwachtingen.
Privateer 1 & Freelancer hadden net hetzelfde principe. Werkt fijn en je hoeft niet heel de planeet te modeleren. Heel fijn als je ook nog de planeet zou kunnen koloniseren, maar dan heb je toch echt wel een heel ander spel. Een simcity in space hoeft voor mij niet :p
^^ What he said : Helemaal mee eens :)

Hoewel ik af en toe in Freelancer zoiets had van "Damnit! Ik wil gewoon doorvliegen en niet tegen de planeet aan knallen!" :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2DDSDfU.jpg

Citizen card binnen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

@JohnStaake volgens mij ben jij de eerste die een card binnen heeft gekregen die geen scout is! Ik heb een plaatje van jouw card ook op het SC forum geplaatst. Is het een plastic of metalen kaart?

[ Voor 11% gewijzigd door Ervig op 19-05-2013 09:22 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ervig schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:15:
@JohnStaake volgens mij ben jij de eerste die een card binnen heeft gekregen die geen scout is! Ik heb een plaatje van jouw card ook op het SC forum geplaatst. Is het een plastic of metalen kaart?
Het is een plastic card, formaat pinpas. Voelt glad aan :) Mijn naam staat erop en een founder code, weet alleen niet of die uniek is of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
JohnStaakke schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:09:
[...]

Het is een plastic card, formaat pinpas. Voelt glad aan :) Mijn naam staat erop en een founder code, weet alleen niet of die uniek is of niet?
Founder code zou uniek moeten zijn. Maar zo te zien moet de eerste metalen kaart nog binnenkomen. Ben benieuwd hoe lang we daar nog op mogen/moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De founder code kan je trouwens achterhalen op het officiële forum. Hover met je muis over je eigen naam, en de url preview zou je de code moeten laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 22:40
Ik lees van mensen die hun card al binnen hebben. Ik wacht er nog op, en ook op mijn t-shirt.
Ik vraag me alleen opeens af of ze daar uberhaupt mijn adres wel hebben. Heb ik dat ooit ergens moeten invullen op de site? (Het is alweer maanden geleden dat ik dat gedaan heb)

Kun je dat ergens checken op de site? Heb het nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Wat is de meerwaarde van een Citizen Card trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
De meerwaarde is wat je er zelf aan hecht :-)
Ingame heeft het helemaal geen meerwaarde, maar als het je wel wat lijkt om ook iets "physical" te hebben van de game die je vanaf het begin steunt, dan was deze kaart een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Qpido80 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:42:
Ik lees van mensen die hun card al binnen hebben. Ik wacht er nog op, en ook op mijn t-shirt.
Ik vraag me alleen opeens af of ze daar uberhaupt mijn adres wel hebben. Heb ik dat ooit ergens moeten invullen op de site? (Het is alweer maanden geleden dat ik dat gedaan heb)

Kun je dat ergens checken op de site? Heb het nog niet gevonden.
In Maart dacht ik kon je je adres gegevens invullen, en ook wat je op de kaart wilt hebben staan. Er zijn als het goed is een paar e-mails over verstuurd, maar ik zou niet weten wat er gebeurd als je niks ingevuld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:00
Metalkai schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 19:11:
Volgens mij is het zo dat voor landen op een planeet of het inderdaad gewoon een cutscene is, of een auto-pilot sectie, waardoor je dus alles nog gewoon ziet als normaal, maar geen controle heb.
Op spacestation zal het landen als het goed is echter wel helemaal handmatig kunnen.
Misschien als je op een nieuwe planeet ontdekt en of terrecht komt dat je dan zelf moet landen voor de rest maakt het me niet zoveel uit.

Moet trouwens maar weer eens inloggen gezien ik dat nog niet meer heb gedaan sinds mijn pledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Niet van mij, wel mooi zo'n 'metal'

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/971370_330279527098613_558990665_n.jpg

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

oeh, de eerste metal cards gespot? Cool!

Hoop dat m'n 'gold-card' (vice admiral) snel komt dan :D

Nieuwe WiP video voor de hangar:

ziet er goed uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het ziet er zeker goed uit, helemaal voor iets dat nog maar voor 50% af is. Ik ben wel benieuwd naar hoe de grotere schepen erin gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Metalkai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:01:
Het ziet er zeker goed uit, helemaal voor iets dat nog maar voor 50% af is. Ik ben wel benieuwd naar hoe de grotere schepen erin gaan passen.
Niet.
De "grotere" pledgers krijgen een andere hangar, voor zover ik heb begrepen.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sapstengel schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:07:
[...]

Niet.
De "grotere" pledgers krijgen een andere hangar, voor zover ik heb begrepen.
Volgens mij wordt het meer een soort modulaire hangar. Het systeem creeert vanzelf een grotere hangar als je meer schepen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik kan niet wachten om door m'n hangar te lopen straks.

Ik hoop op nog een mooie actie voor de 300i in de livestream (ala aurora LX) zodat ik een reden heb om m'n collectie compleet te maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Om heel eerlijk te zijn hoop ik niet op zo'n actie :P Ik heb nu al zo'n 8 schepen, en vrees dat ik met nog een actie het niet kan weerstaan op er nog een paar aan te schaffen. Zal toch een keer wat zelf-controle moeten leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ach, ik wil toch eigenlijk wel de 'big 5' hebben,

aurora (LX)
300i (<- to do)
hornet
freelancer
constellation

++
M50 (<- zit naar verwachting niet in de hangar vzviw :( )

en als ik 'leather seats' in m'n aurora heb, wil ik ze toch zeker ook in m'n (luxe) 300i ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik meen gelezen te hebben dat de M50 wel in de Hangar zal zitten wanneer deze beschikbaar is. Het enige schip dat vermoedelijk niet klaar zal zijn tegen die tijd is de Idris Corvette.
Er is trouwens gisteren een nieuwe Dev-thread in de Ask-a-Dev forum verschenen, en hij is nu bezig met de ontwikkeling van de M50. (Link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:50
Weet iemand eigenlijk hoe het met de systeemeisen gaat zitten? Voor de game ga ik mijn systeem een flinke upgrade geven, maar moet ik dat ook al doen voor de Hangar? Meende gehoord te hebben dat de game straks DX11 only is, mijn videokaartje (HD4890) kan dat niet hebben. Dus ik zou de Hangar niet kunnen 'spelen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is nog niet veel over de systeemeisen bekend. Er is een tijdje geleden een poll gehouden met verschillende vragen, waaronder de vraag of mensen het zouden spelen als het DX11-only zou zijn. Dit is op dit moment echter alleen nog maar een what-if scenario.
Wat je zou kunnen doen is kijken naar de systeemeisen van andere games die op de CryEngine 3 draaien (bijvoorbeeld Crysis 3), en kijken of je die kunt spelen, desnoods op de laagste settings. Dat zou een redelijke indicatie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:29:
Ik kan niet wachten om door m'n hangar te lopen straks.

Ik hoop op nog een mooie actie voor de 300i in de livestream (ala aurora LX) zodat ik een reden heb om m'n collectie compleet te maken :+
Ik zou nog wel graag een Hornet willen naast mijn Aurora LX, de 300i word ik eerlijk gezegd niet heel erg warm of koud van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:50
Metalkai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:12:
Er is nog niet veel over de systeemeisen bekend. Er is een tijdje geleden een poll gehouden met verschillende vragen, waaronder de vraag of mensen het zouden spelen als het DX11-only zou zijn. Dit is op dit moment echter alleen nog maar een what-if scenario.
Wat je zou kunnen doen is kijken naar de systeemeisen van andere games die op de CryEngine 3 draaien (bijvoorbeeld Crysis 3), en kijken of je die kunt spelen, desnoods op de laagste settings. Dat zou een redelijke indicatie moeten zijn.
Dat vreesde ik al :P
Crysis 3 wilde niet eens starten omdat hij DX11 only is. Mijn videokaart ondersteunt maar tot DX9. Gaat em waarschijnlijk niet worden dus. Dan maar wat eerder upgraden misschien. Maargoed, hebben nog wel even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melkunie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:51:
[...]

Dat vreesde ik al :P
Crysis 3 wilde niet eens starten omdat hij DX11 only is. Mijn videokaart ondersteunt maar tot DX9. Gaat em waarschijnlijk niet worden dus. Dan maar wat eerder upgraden misschien. Maargoed, hebben nog wel even :)
Ik heb hetzelfde probleem, zelfde kaartje, maar lijkt me sterk dat de hangar helemaal niet zou werken. Tegen de tijd van de alpha heb ik wel een nieuwe rig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Zou goede zaak zijn als het DX11 only wordt. Alle oude legacy eruit laten dan wordt het alleen maar overzichtelijker voor de devvers. Bovendien als je een badass PC only game wilt maken en de final komt pas in december 2014 (als ze dat al redden), dan past oude DX versies daar imho niet echt bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 21-05-2013 23:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:11:
[...]

Volgens mij wordt het meer een soort modulaire hangar. Het systeem creeert vanzelf een grotere hangar als je meer schepen hebt.
De ontwikkelaar gaf aan dat bij meerdere schepen de west-wall verplaatst wordt en zo generiek een nieuwe hangar ontsaat.
Er zijn ook schepen die niet kunnen landen, waarvoor een "space dry dock" logischer lijkt, maar volgens mij hebben ze zelf nog geen idee hoe ze dit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Metalkai schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:43:
Ik meen gelezen te hebben dat de M50 wel in de Hangar zal zitten wanneer deze beschikbaar is. Het enige schip dat vermoedelijk niet klaar zal zijn tegen die tijd is de Idris Corvette.
Er is trouwens gisteren een nieuwe Dev-thread in de Ask-a-Dev forum verschenen, en hij is nu bezig met de ontwikkeling van de M50. (Link)
Thanks voor de link, eens even kijken :)

Ik zag op 't forum ook speculatie dat ze idd alles beschikbaar willen hebben. Dat zou betekenen dat we nog wat brochures tegemoet kunnen zien.
(freelancer, freelancer, freelancer, freelancer :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgende maand zullen we in ieder geval de 300i brochure zien. Het zal daarna wel sneller gaan met het uitbrengen van de verschillende brochures, aangezien ze alle brochures klaar willen hebben voor de Hangar module gelanceerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Help!!!! schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:12:
Zou goede zaak zijn als het DX11 only wordt. Alle oude legacy eruit laten dan wordt het alleen maar overzichtelijker voor de devvers. Bovendien als je een badass PC only game wilt maken en de final komt pas in december 2014 (als ze dat al redden), dan past oude DX versies daar imho niet echt bij.
De intentie is altijd geweest om een game te maken die nogal wat vraagt van een PC volgens mij, dus eens. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Een gaming community is laatst op bezoek geweest bij CIG, en heeft een extended look van de Hangar gekregen. Deze is nu ge-upload en ik moet zeggen, de schepen zien er echt fantastisch uit.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=v5ENztpi5TE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:04:
Een gaming community is laatst op bezoek geweest bij CIG, en heeft een extended look van de Hangar gekregen. Deze is nu ge-upload en ik moet zeggen, de schepen zien er echt fantastisch uit.

[video]
Ik had had vanochtend ook gezien. Ik begon meteen te kwijlen van de 300i en de looks...
Maar die aurora, wat een krotbak zeg.... Keb als eerste geplegded voor een aurora LX. Ik denk dat dat mijn botswagen gaat worden :D :D

Eerlijk gezegd viel de hornet heel erg tegen om hem zo te zien, maar ik vond de 300I echt heel cool! Helaas is de 300i net zoals de aurora wssn nogal nutteloos.....

Ben benieuwd naar de freelancer en de constellation :)!

[ Voor 6% gewijzigd door Squishie op 24-05-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Squishie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:30:
[...]
...
Maar die aurora, wat een krotbak zeg.... Keb als eerste geplegded voor een aurora LX. Ik denk dat dat mijn botswagen gaat worden :D :D

...
Helaas is de 300i net zoals de aurora wssn nogal nutteloos.....
...
Hey, hey, hey....zit daar een beetje mijn mooie Aurora af te kraken! :(

Stiekem hoop ik op een mooie nieuwe actie/speciale uitvoering/nieuw schip, zodat ik een reden heb om te upgraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47
Nice filmpje, ik hoop echt dat ik in mn 300i lekker als advocacy agent criminelen kan gevangen nemen.

(en ik ga die lelijke top vleugels van de 300i erafhalen als dat kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Squishie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:30:
Eerlijk gezegd viel de hornet heel erg tegen om hem zo te zien, maar ik vond de 300I echt heel cool! Helaas is de 300i net zoals de aurora wssn nogal nutteloos.....

Ben benieuwd naar de freelancer en de constellation :)!
Smaken verschillen natuurlijk en daarom is het goed om veel verschillende ontwerpen te hebben.

Maar om te stellen dat een Aurora of 300i nutteloos zijn, klopt niet. Elk schip heeft zijn eigen doel en zijn eigen karakteristieken. Het is wat de speler er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een datum voor de 24 hours live stream: 28 juni en 29 juni. :) Even zien of ik voor een gedeelte vrij kan regelen.

Ook nieuwe engineering section voor de Vanduul Scythe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Mijn brushed metal is binnen (bronze, colonel):

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MONE3ZD.jpg

(Achternaam is eruit geshopped)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb zojuist ook mijn metal card binnen gekregen. (Gold, Vice Admiral).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Kai, bij mijn kaart staat de naam en founder ID er ietsjes scheef op, is dat bij jou ook het geval?
Trouwens ook het geval bij de code aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bij mij lijkt het allemaal gewoon recht te staan, zowel mijn naam als de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
Hmm alright, dank je voor het checken.
Zal mijn druk wel niet helemaal optimaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 16:50:
Ik heb zojuist ook mijn metal card binnen gekregen. (Gold, Vice Admiral).
Zijn eigenlijk mijn zaken niet, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waarom je 550$ hebt geplegded... is toch een groot bedrag voor iets wat je nog niet weet wat het zal zijn/worden. Of misschien geld genoeg :P???? :9

Ben namelijk persoonlijk heel erg benieuwd naar de verwachtingen die iedereen heeft en wat het daadwerkelijk zal zijn. Zeker doordat de ontwikkeling door eigen geld is gebaseerd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Squishie schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:09:
[...]

Zijn eigenlijk mijn zaken niet, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar waarom je 550$ hebt geplegded... is toch een groot bedrag voor iets wat je nog niet weet wat het zal zijn/worden. Of misschien geld genoeg :P???? :9

Ben namelijk persoonlijk heel erg benieuwd naar de verwachtingen die iedereen heeft en wat het daadwerkelijk zal zijn. Zeker doordat de ontwikkeling door eigen geld is gebaseerd.....
Zit ondertussen al op $1000+ :P Ik doe het vooral omdat tegenwoordig er zo weinig exclusief voor PC wordt gemaakt, en als er al wat gemaakt word, zetten publishers er van de verschrikkelijke restricties op.
Dit is dus eigenlijk mijn manier om publishers duidelijk te maken dat PC nog steeds een waardig platform is, en mensen echt wel geld over hebben voor goede producten.

[ Voor 23% gewijzigd door Metalkai op 26-05-2013 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:12:
[...]

Zit ondertussen al op $1000+ :P
Lol omg...Wel respect dat je plegded voor het feit dat het PC only content is _/-\o_ _/-\o_

Ja ik wil best wel meer pledgen dan alleen een aurora..., maar tis eerder de vraag wat het zal worden....... Het zou namelijk erg k u t zijn als blijkt dat het spel amper leuk blijkt te zijn.... Toch opeens 50$ of in jou geval 1000$ weggegooid :/// Hoe kijk jij daarnaar?

[ Voor 19% gewijzigd door Squishie op 26-05-2013 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb mijn vorige bericht even uitgebreid. Vond het wel verstandig om mijn redenering erbij te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:16:
Ik heb mijn vorige bericht even uitgebreid. Vond het wel verstandig om mijn redenering erbij te zetten :P
ik las t al :P, keb de mijne ook aangepast XD

[ Voor 6% gewijzigd door Squishie op 26-05-2013 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Daarbij komt ook dat als dit spel zelfs maar half zo goed word als gepland, dat mij al tevreden stelt. Ik ga ook niet hele hoge verwachtingen stellen, want uit ervaring weet ik dat je op een gegeven moment zulke hoge verwachtingen hebt dat geen enkel spel daaraan kan voldoen.
Op deze manier kan ik eigenlijk niet teleurgesteld raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op zondag 26 mei 2013 @ 02:19:
Daarbij komt ook dat als dit spel zelfs maar half zo goed word als gepland, dat mij al tevreden stelt. Ik ga ook niet hele hoge verwachtingen stellen, want uit ervaring weet ik dat je op een gegeven moment zulke hoge verwachtingen hebt dat geen enkel spel daaraan kan voldoen.
Op deze manier kan ik eigenlijk niet teleurgesteld raken.
Ja ik vind t toch een interessant fenomeen vinden. Pledgen voor iets wat je nog niet weet wat t zal worden. Zeker als t (naar mijn mening) toch grote bedragen zijn.... Maargoed groot is natuurlijk voor iedereen relatief :)....

Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende aanbieding die komen gaat met de nieuwe launch van de website, misschien (zeer grote kans) dat ik nog een leuke aankoop zal doen.

Iemand enig idee wat die aanbiedingen zullen zijn?? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik hoop op de Avenger. Geen idee wat dat schip zal zijn (naast vage hints), maar een nieuw schip doet het natuurlijk altijd goed. Mogelijk brengen ze ook wat schepen van de vorige live stream terug (zoals de Starfarer, Retaliator, Gladiator en Caterpillar).
Het is bijna zeker dat de Idris Corvette en Vanduul Scythe niet terug zullen komen, al zou een andere Vanduul schip ook wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Zit nog op m'n vice admiral kaart te wachten...
Wellicht wat vertraagd door the t-shirts erbij? Hoop wel dat ie deze week komt :D

Eerder hadden we 't over de freelancer, heb nu een 'publieke' bron gevonden voor veel info

rsi forum, concept art compilation
en specifiek de http://imgur.com/a/a5lxK#0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Ze sturen de kaarten op zo ze van de band rollen. Wellicht dat een T-shirt niet meehelpt, maar ik zit ook nog op mijn lancer-card te wachten. Geduld is soms een schone zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuw BWC filmpje: de 300i cockpit! Sweetness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

J2pc schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:52:
Zit nog op m'n vice admiral kaart te wachten...
Wellicht wat vertraagd door the t-shirts erbij? Hoop wel dat ie deze week komt :D

Eerder hadden we 't over de freelancer, heb nu een 'publieke' bron gevonden voor veel info

rsi forum, concept art compilation
en specifiek de http://imgur.com/a/a5lxK#0
Zeer nice stuff daar. Als je naar die link gaat zie je ook alle footage van de andere schepen. Ik vind de freelancer helaas tegenvallen :(.....

Ik hoop dat er nog een beetje en high end ship komt dat me wel aanspreekt. Constellation vind ik qua looks ook enorm tegenvallen....

[ Voor 3% gewijzigd door Squishie op 28-05-2013 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55

Sorki

world wide wubbish

Moet aan jou liggen dan ;) ik vind de meeste ships er bijzonder goed uitzien, freelancer included.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squishie schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Zeer nice stuff daar. Als je naar die link gaat zie je ook alle footage van de andere schepen. Ik vind de freelancer helaas tegenvallen :(.....

Ik hoop dat er nog een beetje en high end ship komt dat me wel aanspreekt. Constellation vind ik qua looks ook enorm tegenvallen....
Welk schip vind je wel mooi dan? De aurora en 300i vind je nutteloos, de rest is allemaal lelijk. :P

Volgens mij heb je ook een beetje verkeerde gedachte dat schepen een bepaald level hebben. De schepen zijn gewoon gemaakt voor een bepaalde speelstijl en voorkeur (exploration, trading, fighting, multi crew, solo). De ene is niet beter dan de andere maar is gemaakt met een bepaalde functie in gedachte. Overigens is het waarschijnlijk wel een slecht idee om met 1 solo fighter een constellation aan te vallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Overigens is het waarschijnlijk wel een slecht idee om met 1 solo fighter een constellation aan te vallen.
.

Dat hangt maar af van wie je tegenover je krijgt natuurlijk en hoe goed/slecht je zelf bent :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gelukkig heeft een Constellation grote engines. Makkelijk doelwit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Sommige ships kunnen volgens mij ook meer dan hun omschrijving.
Ik zie bv niet in waarom een Aurora beter zou zijn in exploration dan een 300i als je de specs vergelijkt.

Maar goed, ships gespecialiseerd in een type activiteit vind ik een goede zaak. Dat zorgt voor wat variatie in ships, anders vliegt iedereen na verkoop van tijd toch hetzelfde ship.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Die omschrijving doelt volgens mij alleen op het schip met de basis uitrusting. Als je die uitrusting zelf vervangt door andere onderdelen die meer gericht zijn op een andere taak, zal het allemaal wel weer anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Myri schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 13:08:
[...]
.

Dat hangt maar af van wie je tegenover je krijgt natuurlijk en hoe goed/slecht je zelf bent :-)
True, maar de turrets in combinatie met de snub fighter kunnen het je flink lastig maken, ookal ben je goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Nou jah, je gaat natuurlijk moeten kiezen of je als piloot in de main seat zit, danwel met de fighter aan de slag gaat. Een copiloot is fijn, maar dan moet ie ook altijd aanwezig zijn op momenten dat jij er bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nog een paar uurtjes en dan verschijnt de nieuwe Jumppoint weer voor subscribers. Vorige week is er gezegd dat deze week de making-of van de Constellation erin staat, dus ik verwacht dat het schip zo goed als af is nu. Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet met de volledige textures erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Yup, hij staat erin met renders & textures.

Mooi geworden zeg! Begin nu wat beter te beseffen hoe massive dat schip is...

* J2pc likes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Hij ziet er erg goed uit. Lijkt ook meteen een stuk groter dan toen we hem zagen zonder textures. Ook leuk om te zien hoe alles in en uit kan klappen.
Het wachten op de Hangar Module wordt moeilijker en moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:37:
[...]

Welk schip vind je wel mooi dan? De aurora en 300i vind je nutteloos, de rest is allemaal lelijk. :P

Volgens mij heb je ook een beetje verkeerde gedachte dat schepen een bepaald level hebben. De schepen zijn gewoon gemaakt voor een bepaalde speelstijl en voorkeur (exploration, trading, fighting, multi crew, solo). De ene is niet beter dan de andere maar is gemaakt met een bepaalde functie in gedachte. Overigens is het waarschijnlijk wel een slecht idee om met 1 solo fighter een constellation aan te vallen. :)
Ik vind de 300I qua looks vet idd. Mja mssn weet ik gewoon nog niet wat ik precies wil 8)7 8)7 8)7 . Ik ben eigenlijk in alle games wel een mannetje van alles :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nog vier weken te gaan voor de nieuwe website. Als er nog mensen zijn die twijfelen, zou ik in deze vier weken een beslissing maken, want hierna zul je geen LTI meer krijgen.
Verder ben ik wel benieuwd naar wat voor promoties we te zien gaan krijgen. Ik denk dat een 300i promotie al zo goed als zeker is, maar wat de rest zal worden (als er al een rest is), wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:07:
Nog vier weken te gaan voor de nieuwe website. Als er nog mensen zijn die twijfelen, zou ik in deze vier weken een beslissing maken, want hierna zul je geen LTI meer krijgen.
Verder ben ik wel benieuwd naar wat voor promoties we te zien gaan krijgen. Ik denk dat een 300i promotie al zo goed als zeker is, maar wat de rest zal worden (als er al een rest is), wie weet.
Ik denk dat een promotie van 300i er idd aan zit te komen. Verder zou ik wachten totdat er meer bekend is. Je hebt immers nog vier weken dat je LTI krijgt :). Desnoods beslis je de laatste dag..... (zo doe ik dat in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is net weer een nieuwe Comm-Link geplaatst met een interview met een nieuwe werknemer. In het artikel zelf word gezegd dat hij werkt aan een tanker (waarschijnlijk dus de Starfarer). Nu zal ik er waarschijnlijk te veel achter zoeken, maar het zou mogelijk kunnen zijn dat we een teaser krijgen van de Starfarer op vrijdag in Wingman's Hangar. Aangezien deze werknemer daar ook aanwezig zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:59

SilencerNL

No remorse

Gisteren mijn Citizen card en Squadron 42 T-shirt binnengekregen! T-shirt is van hoge kwaliteit, van dun stretch materiaal gemaakt.
Citizen card (achternaam weggeshopt):
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2yzk9oo.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door SilencerNL op 06-06-2013 08:57 ]

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:06
Rear Admiral metal card binnen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OhW7vhk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EIoEEo3.jpg?1

Mijn kaart is ook eindelijk binnen. En maar 4 cijfers aan de linker kant })

Metalen kaart overigens.

[ Voor 200% gewijzigd door dahakon op 06-06-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
dahakon schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 17:16:

Mijn kaart is ook eindelijk binnen. En maar 4 cijfers aan de linker kant })

Metalen kaart overigens.
Zo, jij was er wel heel vlug bij qua registratie. Laagste nummer wat ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Metalkai schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:14:
[...]

Zo, jij was er wel heel vlug bij qua registratie. Laagste nummer wat ik tot nu toe gezien heb.
Krijg je als je 's morgens om 5 uur uit je bed kruipt voor werk en dagelijks wcnews.com (homepage) checked :P. Het nieuws was er amper uit dat er een site was gevonden met url robertsspaceindustries.com waarop je je kon registeren, zonder dat toen uberhaupt duidelijk was waar het voor was, wat uiteindelijk een per ongeluk(?) online bereikbare testomgeving bleek voor de 10-10-12 launch :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Oeh, nice

Hoop dat m'n vice-admiral + t-shirts nu ook snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 19:21:
[...]

Krijg je als je 's morgens om 5 uur uit je bed kruipt voor werk en dagelijks wcnews.com (homepage) checked :P. Het nieuws was er amper uit dat er een site was gevonden met url robertsspaceindustries.com waarop je je kon registeren, zonder dat toen uberhaupt duidelijk was waar het voor was, wat uiteindelijk een per ongeluk(?) online bereikbare testomgeving bleek voor de 10-10-12 launch :).
Ik kwam het echt bij toeval een website tegen waarop CR iets nieuws aankondigde, maar toen was nog niet bekend wat. Toen ook maar meteen ingeschreven (wel leuk zo'n golden ticket). Wel raar dat het toen al niet meteen veel publiciteit trok. Een nieuwe Roberts game zou toch wel aardig wat mensen moeten roeren, maarja toen kwam de presentatie en de rest is geschiedenis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit van CR gehoord had voor dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de achtergrond van de website verschijnt nu trouwens iets met "Drake Planetary", waarschijnlijk een soort van ship reveal teaser? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Drake Interplanetary is de manufacturer van de Cutlass en de Caterpillar. Mensen vermoeden dat ook de Avenger van hun zal zijn. Als het een schip reveal is, zal het waarschijnlijk 1 van die drie schepen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:17:
Ik kwam het echt bij toeval een website tegen waarop CR iets nieuws aankondigde, maar toen was nog niet bekend wat. Toen ook maar meteen ingeschreven (wel leuk zo'n golden ticket). Wel raar dat het toen al niet meteen veel publiciteit trok. Een nieuwe Roberts game zou toch wel aardig wat mensen moeten roeren, maarja toen kwam de presentatie en de rest is geschiedenis. :)
Moah, voor de officiele aankondiging hadden ze al ~20k geregistreerde mensen, niet misselijk voor iets dat officieel nog geen aandacht had gekregen. Bovendien zitten ze nu bijna op 10 miljoen gedoneerde dollars en 180k pledgers, wat echt extreem veel is voor een crowd-funding.

Bovendien zullen er veel mensen zijn geweest die wel bekend zijn met Freelancer, maar niet weten wie de man erachter (of achter digital anvil) was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

dahakon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:49:
[...]

Bovendien zullen er veel mensen zijn geweest die wel bekend zijn met Freelancer, maar niet weten wie de man erachter (of achter digital anvil) was.
Check.

Wel geweldig hoe ze zo goed communiceren met de community. Nog niet zo gek, zo hou je de geldkraan ook wel open ;)

Ik wacht allesinds vol ongeduld op de 300i brochure...

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:49:
Hehe, ja mensen uit de WC tijd worden oud (overigens was ik toen ook nog heel jong).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Bij mij zat er uiteraard een vouw in de kaart ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
SilencerNL schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:54:
Gisteren mijn Citizen card en Squadron 42 T-shirt binnengekregen! T-shirt is van hoge kwaliteit, van dun stretch materiaal gemaakt.
Nice hoor, ik wacht nog steeds op mijn gold card + 2 T-shirts.
Werd het afgegeven als pakketje bij de deur of gewoon door de brievenbus gepropt?

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
ravenger schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 17:00:
Bij mij zat er uiteraard een vouw in de kaart ;(
Heb je al contact opgenomen met CIG? Het schijnt mogelijk te zijn om een herdruk te krijgen wanneer je ontvangen product beschadigd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Even tussen alle E3 drukte door: Star Citizen heeft net $10.000.000 in crowdfunding behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Ook net gezien, hoppa, hun eigen mocap studio. :)
En voor diegene dat wat meer informatie erover willen (incl. mezelf trouwens) Wikipedia: Motion capture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de site is redelijk aan het ontploffen op het forum. Ben benieuwd wat de nieuwe doelen gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Metalkai schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 12:26:
Drake Interplanetary is de manufacturer van de Cutlass en de Caterpillar. Mensen vermoeden dat ook de Avenger van hun zal zijn. Als het een schip reveal is, zal het waarschijnlijk 1 van die drie schepen zijn.
Goed geraden, uit hun laatste comm-link:
"What is an Avenger? You’ll have to tune in during the livestream to find out more."

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.