Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
TopVerwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:54:
[...]
Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.
@Chilled: Heb mindcrash even gevraagd of hij me mede auteur maakt van de startpost, kunnen we die een beetje upgraden.
Maar dat werkt toch niet lekker lijkt me? Lijkt me vrij lastig om als pilot en bijv. gunner te spelen. Weet niet of er een automatische piloot in komt maar dan zou het wel handig zijn. Gewoon je 2de account heen en weer laten peddelen en geld binnen harkenstealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:41:
[...]
Of een laptop met een dx11 kaart erinWant dat heb ik
dus ik speel op 2 aparte systemen (deed ik met EVE ook al)
En anders wordt het gewoon een trade account
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Je kan je pledges inwisselen heMetalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
Vind asymmetrische schepen juist wel leuk. Het is weer eens wat anders. Vind dit schip er ook erg goed uit zien, jammer dat ik er niet voor gepledged heb, maar ik zal hem wel in-game verdienen. Wil toch uiteindelijk 1 van elk schip in mijn hangar hebben.
Maar over het schip. Ik vindt hem er wel tof uitzien, beter (in mijn mening) dan de freelancer, dit komt vooral omdat de cargo bay door er echt zo top inzit
[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:14 ]
Deze dus.

De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.pirke schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
Dit is overigens wel een mooi en logische transport layout. Hoe je lading in een Aurora of 300i krijgt... geen idee!
Zie binnen de rode lijnen.

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:21 ]
Ben idd erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?stealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:23:
Ja de 300i moet 8ton mee kunnen nemen, dus er moet een ruimte groter dan de container (5ton) zijn.
Ben idd erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Heb er nog niets over gelezen maar het lijkt me voor de hand liggend dat verschillende goederen een ander gewicht hebben en je zo wel aan 8ton in de 300i kan meezeulen.
Sorki#2242
Ja en Nee, er is nog wat disccusie over maar ze gebruiker een andere ton (tonnage) als gewicht.Sorki schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:37:
[...]
Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?
Heb er nog niets over gelezen maar het lijkt me voor de hand liggend dat verschillende goederen een ander gewicht hebben en je zo wel aan 8ton in de 300i kan meezeulen.
ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage
Kijk in de ruimte heeft het geen gewicht meer, nasa gebruikt ook 2 gewichten, eentje voor op aarde en eentje voor in de ruimte (deze is over het algemeen 0). Als ze het over ton(nage) hebben bedoelen ze ruimte die het in het schip inneemt.Tonnage is a measure of the size or cargo carrying capacity of a ship. The term derives from the taxation paid on tuns or casks of wine, and was later used in reference to the weight of a ship's cargo; however, in modern maritime usage, "tonnage" specifically refers to a calculation of the volume or cargo volume of a ship. Tonnage should not be confused with Displacement which refers to the loaded or empty weight of the vessel itself.
Measurement of tonnage can be less than straightforward, not least because it is used to assess fees on commercial shipping.
[ Voor 9% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 16:52 ]
Verwijderd
https://forums.robertsspa...nto-the-sandbox-editor/p1
Interessant. Ben benieuwd hoe de Aurora CL er dan het dubbele onder krijgtstealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:15:
[...]
De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.
Zie binnen de rode lijnen.
[afbeelding]
Connie op het strandVerwijderd schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
Ook wel cool dit, iemand heeft alle hangar schepen in de Crysis sanbox editor geladen. Leuk resultaat!
https://forums.robertsspa...nto-the-sandbox-editor/p1

De normale versie kan dus 1 deel dragen en de CL dus beide.
[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 21:05 ]
Wat kleine video's gemaakt als test
http://www.youtube.com/pl...zHGhexjRgWp1L-UU1Fs8vqv_7
WelkomSgtPoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:05:
Mede star citizen fan hier, tijdje terug als veteran backer de digital freelancer genomen. Vandaag de grote sprong genomen en de Constellation aangeschaft, ik had een meevallertje deze maand dus heb mezelf maar beloond.
Wat kleine video's gemaakt als test
http://www.youtube.com/pl...zHGhexjRgWp1L-UU1Fs8vqv_7
Jij ook te spreken over de Constellation? Ik vindt hem zelf echt bruut
Edit: Wil ik net me connie nog even bewonderen... patch... hmm ik op de site kijken niks daarover na wat puzzelen:
Een patch voor een patch... lijkt bijna Microsoft welLAUNCHER:
Updates to the launcher for internal use as we prepare for our next game patch.
[ Voor 47% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 22:12 ]
Quick tutorial for Hangars:
1) Go to \StarCitizen\CitizenClient\Data and BACKUP YOUR GameData.PAK (!!!)
2) Open GameData.PAK with 7zip
3) Go to \GameLayers and rename your Discount.lyr to Discount2.lyr
4) Rename Deluxe.lyr OR Business.lyr to Discount.lyr
5) Open the game and enjoy
Quick tutorial for interactive fully working ships:
1) Open Scripts.pak with 7zip (BACKUP FIRST)
2) Go to \Scripts\Entities\Vehicles\Implementations and rename RSI_Constellation.lua to OJ_300i.lua or RSI_Aurora_MR.lua (depends on which one you actually got)
3) Go to \Scripts\Entities\Vehicles\Implementations \XMl and rename RSI_Constellation.xml to OJ_300i.xml or RSI_Aurora_MR.lua (depends on which one you actually got)
4) Start the game and enjoy fully interactive constellation
Last: Put back your backup files
Beide manieren werken. Ik heb al mooi de Aurora's, 300 serie, Hornet, Freelancer en Constellation mogen bewonderen, allemaal in de deluxe hangar
Ik zelf heb de deluxe vanwege de connie... hoop wel dat ze ooit er een keuze in doen dus als je deluxe hebt dat je bv ook kan downgraden.
Hoop dat ze vandaag patch 3 uitbrengen
Ik denk ook dat dat veel gaat schelen, het ziet er nu (in patch 1/2) gewoon niet mooi uit.Metalkai schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:19:
Ik vind de deluxe hangar er wel erg goed uit zien, ik zal dan ook niet downgraden als daar een optie voor komt. Het enige wat het wat mij betreft wat lelijker maakt is dat er een gele mist rondhangt, maar dat is een bug die nog wel gefixed wordt.

Dit is gewoon een plaatje van internet, het ziet eruit als dit en die vierkantjes bewegen sporadisch
Iemand die misschien zou kunnen weten waar dit mee te maken heeft? De kaart is een paar weken oud en hij doet dit alleen op de star citizen website
Mogelijk bug in de hardware acceleratie van Chrome / videokaart drivers.
^ zoalsTNJ zegt.
Wanneer er een nieuwe browserversie of driver uitkomt kun je het wel weer proberen.
[ Voor 22% gewijzigd door R-J_W op 05-09-2013 19:56 ]
Had ik nog niet aan gedacht, Thx!TNJ schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:51:
Hardware acceleration uitzetten in de browser?
Moet zeggen dat het mij heeft overgehaald om de connie erbij te nemen hoor! Ik zag dat het er echt super uit ging zien en wou ze graag nog een steuntje geven.
Deed het ook omdat ik nog LTI heb, wat me bij de connie nog al handig lijkt ivm de prijs
Nu op naar de 19m wil die player stations hebben
Verwijderd
Je kan 300i in game upgraden naar 315p of 325a, maar niet naar 350r, die heeft een fysiek andere romp. Om de 300i te upgraden naar 315p moet je de motor vervangen en een tractor beam plaatsen (de motor heeft een eigen slot, dus geen upgrade slot, daarom blijft dat aantal gelijk).Duckhamster schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:44:
Ik zit hier een beetje rond te zoeken, maar ik kan nu niet precies vinden hoe ingame upgraden zou moeten werken. Iig, ik snap dat de Aurora en 300i basismodellen zijn van een set, maar echter niet of je via simpele ingame upgrades ze zou kunnen upgraden. bijv. dat je je 300i met modules ofzo upgradet tot een 315p. Ik zie namelijk dat ze beide 6 "upgrade capacity" slots hebben en snap nu niet precies hoe je je 300i moet gaan upgraden en toch 6 slots behoudt om een 315p te krijgen. Iemand die hier meer over weet?
Je moet dus (als het uitkomt) gewoon modulles wisselen en dan heb je een andere uitvoering van de zelfde romp.
Opzich maakt dit het heel leuk, want als je dan een schip ziet weet je gewoon niet wat hij aankan.
Wat ik hoop bij bv de connie (of freelancer) is dat je hem ook tot de tanden kan bewapenen. Met betere targetting etc.
En! (wat ze ook ooit van plan waren) een command module voor de connie... dat zou het zo tof maken. Dan kan je hem gewoon gebruiken als 'kleine' carrier (met 1 schip maar toch). Dan zou je bv een kleine 'gate camp (zoals we dat in eve noemden)' opzetten. Alles leiden in de connie die verdekt staat opgesteld. En dan met een paar 300-series met een paar Aurora's gewoon alles kapot schieten wat er langs komt. En af en toe eens met je p52 kijken wat voor schade er percies is uitgericht
Voor de connie command module zie mijn vraag:
https://forums.robertsspa...nt/786603/#Comment_786603
[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 06-09-2013 21:46 ]
Goed nieuws: de muur wordt weer gerenderd
Geef het tijdpirke schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:00:
Patch is uit. Iedereen wilde graag een buggy, maar nu is mijn Aurora buggy... 1 deur gaat nu maar half open, de "use" targets zijn een beetje off (lastig om "use" in het scherm te krijgen). Holotable deed het niet zonder een restart.
Goed nieuws: de muur wordt weer gerenderd
Connie kan bv nog steeds niet in de WC, of de laadklep bedienen.
En ze hebben seat switching uitgezet
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FNYVY8F9elw&feature=youtu.be]
Bericht over het bereiken van 18 million en wat meer info over voyager direct:
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-18-Million
Het zijn berichten zoals dit dat ervoor zorgt dat ik alleen maar weer meer geld ga investeren in deze game
[ Voor 45% gewijzigd door SgtPoen op 06-09-2013 23:17 ]
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!
Vraag me dan af wat er op die planeten te krijgen zijn. Of zal het meer voor fun zijn zoals die arena.
Ik denk dat het een soort Dust512 is. Ik verwacht dat je om planeten, mischien zelfs ook stations op de planeet kan vechten. Massive battle die deels ook AI is (wat ze ook doen in het normale spel).chiIIed schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:55:
20 miljoen stretchgoal:
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!
Vraag me dan af wat er op die planeten te krijgen zijn. Of zal het meer voor fun zijn zoals die arena.
Hoop ook dat er nu 'taxi' missies komen om troepen naar die planeet te brengen. Als er meerder teams om een planeet vechten kan je dan dus ook proberen de toevoer te stoppen door alle 'taxi's' uit de lucht te schieten.
Mijn god wat wordt het spel straks groot... begint nu toch stiekem wel op de schaal van EvE te komen.
Verwijderd
Je hebt er iig een toepasselijke naam voor.SgtPoen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:10:
Het zijn berichten zoals dit dat ervoor zorgt dat ik alleen maar weer meer geld ga investeren in deze game
Ik zit er stiekem over te denken om in november toch nog de freelancer erbij te nemen zodat ik die ook LTI heb
Trouwens check: YouTube: Terra Landing Zone WiP . 2013-09-06
Eerste blik op 'Station Walking' (very very very pre-alpha).
En binnenkort Hangar module v2!
Verwijderd
https://forums.robertsspa...-black-screen-green-arrow
Edit: Dit is niet supported trouwens, dus verwacht niet dat dit blijft werken gezien de hangar steeds geupdate wordt, maar wel leuk voor mensen met een oudere PC die nog even willen rommelen met de hangar.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2013 10:52 ]
[ Voor 207% gewijzigd door stealthgun op 08-09-2013 15:35 ]
edit: Ik begrijp dat het is omdat de originele startpost niet aangepast kan worden
[ Voor 39% gewijzigd door Basekid op 08-09-2013 15:18 ]

[ Voor 90% gewijzigd door chiIIed op 08-09-2013 15:47 ]
Linkje is wel handig en heb je al een mod gevraagd om deze te sluiten?stealthgun schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
edit: we zijn idd een nieuwe begonnen zodat we de SP kunnen aanpassenmeer info voor iedereen.
[PC] Star Citizen Topic
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.