[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 64.508 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-05 11:38
Meh, helemaal niet naar systeemeisen gekeken. Heb bij opstarten een zwart scherm en groene cursor. M'n videokaart heeft geen DX11 :/ Net maar nieuw kaartje besteld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Mooi excuus om te upgraden :P
Ik ga het over een paar uur weer proberen. De hangar is nu wel gedownload en geïnstalleerd, maar ik blijf een login timeout krijgen, omdat de servers overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Metalkai schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:22:
maar ik blijf een login timeout krijgen, omdat de servers overbelast zijn.
Bij mij was (vanochtend alswel vanmiddag) het afsluiten van de launcher na de eerste keer proberen en opnieuw de launcher starten (en inloggen dus) genoeg om wel direct de hangar in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

Bij mij lukte het na een paar keer proberen (zonder herstarten). Het is gewoon een beetje geluk hebben of je erdoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, het is puur geluk. En aangezien het mij na lange tijd niet gelukt was, is mijn geluk blijkbaar niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-05 16:47
Net na 8x proberen erin gekomen. Na 15min was ik eigenlijk al wel weer klaar met de hangar. Een 300i in de basis hangar heeft niet zoveel plekken om te bezoeken :P

Wel erg onder de indruk van de details die er nu al inzitten, en ook de framerate was erg goed op very high @ 1080p (heb een 7870xt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-05 21:48
Poppetje zag er ook wel grappig uit, gedeeltelijk waren de bewegingen mooi van jumpen, lopen etc, maar soms traden er wat kleine bugs op en zat gedeelte van je been beetje te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:33
Genoeg bugs gezien maar toch heel cool! :D Vraag me af als ik nu een 300 koop (wil er al een tijdje een hebben.. voornamelijk om toch nog iets extra's te geven omdat ik behoorlijk onder de indruk ben van hoe ze dit aanpakken tot nu toe) of ik die dan ook meteen in de hangar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik ben er ook eindelijk in gekomen, en ben meteen tot de conclusie gekomen dat ik nodig aan een nieuwe pc toe ben. 10-15FPS op low settings, maar goed, het is nog niet geoptimaliseerd, en ik was toch al van plan een nieuwe pc te bouwen.
Op low ziet het er echter ook heel goed uit, dus wat dat betreft zit het wel goed. Ik vind de placeholder van de Cutlass die ze erin gezet hebben ook leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Als het goed is wel. De Hangar module zou moeten kijken welke schepen in bij je account horen en zich daarnaar moeten inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-05 12:38
Voor mensen die geen toegang hebben:

Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer. :P
/first world problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Thx. Heb zelfde probleem Ziet er best goed uit verder.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 15:43
De hangar module is wel echt heel vetjes _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
En.... Ondertussen de 17 miljoen dollar gepasseerd. Het verkopen van credits heeft dus ook duidelijk zijn effect. Binnenkort zou ook de brochure van de Freelancer af moeten zijn en een aantal packages eromheen beschikbaar, dus 18 miljoen, dat zal waarschijnlijk ver voor oktober gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:06
Deze hangar module is natuurlijk een mooie manier om mensen over te halen om nog meer geld te geven.

Overigens krijgen ze nu per dag al meer binnen dan wat ze een half jaar geleden in een maand ophaalden. Leuk grafiekje op de website.

Hoe groot is hun ontwikkel team? 20 man? Voor een miljoen per man kun je aardig even vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
pirke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:22:
Deze hangar module is natuurlijk een mooie manier om mensen over te halen om nog meer geld te geven.
Op zich is het nog niet eens geven. Je kunt er namelijk wel direct items voor kopen die je later, bij de launch, gewoon direct hebt. In basis gewoon het micropayment systeem, ingeschakeld voor het spel live gaat.
Overigens krijgen ze nu per dag al meer binnen dan wat ze een half jaar geleden in een maand ophaalden. Leuk grafiekje op de website.
Op zich niet zo gek natuurlijk. Een half jaar geleden zaten we een beetje in de luwte, de orginele campagne was voorbij en nieuwe dingen lieten nog wat op zich wachten. Ze hebben in ieder geval goede manieren gevonden om inkomsten te blijven genereren.
Hoe groot is hun ontwikkel team? 20 man? Voor een miljoen per man kun je aardig even vooruit...
Het team is wel aardig wat groter. Dat wil zeggen, er is de kern die in Texas aan het werk is en een paar kleine locaties elders, maar er is ook veel mankracht ingehuurd bij een bestaande studio in Canada, die veel van de basis in orde moeten maken. Bovendien verdienen ze echt geen miljoen p.p per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmoddels 17 miljoen bereikt. Nieuwe stretch goals voor 19 miljoen:
$19 million

- Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.
- Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy.
- RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-05 15:43
Space Stations :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmz. heb dat ding aan de praat, maar elke keer als ik naar rechts kijk verziekt m'n beeld compleet.
Al een aantal verschillende settings geprobeerd, maar helaas heeft nog niets geholpen.

Ah well, effe wachten op een patch enzo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Renquin schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:50:
Ah well, effe wachten op een patch enzo :)
Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
dahakon schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:01:
[...]

Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.
Ah, goed punt. Dat kan ik inderdaad ook doen :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
In de discount hangar wordt een muur niet gerenderd, is een bekende bug (zie patch notes in de launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ben wel in voor een spacestation met de naam Deep Space Tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 21:51
Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
[video]

Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer. :P
/first world problems
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-05 21:52
maniak schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:13:
[...]
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.
Je moet niet vergeten dat dit natuurlijk een extratje is, zo kan je teminste de schepen die je hebt gekocht zien.
In december (waarschijnlijk) komt er "echte" gameplay. Maar toch is dit een leuk iets.

Je merkt ook gelijk dat er nu meer verkocht wordt omdat men ziet hoe goed het gemaakt wordt, het is echt belachelijk hoe goed de schepen er nu al uit zien. En wat ik echt heel tof vindt (en vooral een gemis met EVE) is dat je ook in de schepen kan.

Ben echt super benieuwd naar het spel. Kan niet wachten op volgend jaar zomer waarin ze het lopen over de planeet/steden gaan aanbieden. Denk dat ze daarmee echt iets kunnen bereiken. Als ze dat goed weten te maken dan maken ze naar mijn idee een Freelancer/EVE/Mass Effect hybrid. Met (nu al bijna) graphic's die toch echt in de buurt komen van Crysis.

(kon het toch niet laten om ook de schaal van het grootste schip (Constellation) nu beschikbaar even te laten zien). Dit is van binnenuit genomen van achter naar voor.
Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/ScreenShot0001.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door stealthgun op 01-09-2013 19:26 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Erg leuke die hangar module! Nog wel vol met bugs, maar goed om te zien welk schip op me staat te wachten. Helaas is de aurora niet zo spannend als bijvoorbeeld de constellation ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bij de Aurora kan je wel al in je bed gaan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 19:45

TNJ

Frugalite

pirke schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:22:
Bij de Aurora kan je wel al in je bed gaan liggen ;)
Was me idd opgevallen. Heb het bij de 315P niet getest, want ik was het voor de gein op de laptop aan het testen @2fps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
[video]

/first world problems
Zag incarna er maar zo uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel te veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel te veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?
LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.

Dat gezegd hebbende kunnen original en veteran backers nog tot 26 november LTI packages kopen en deze vervolgens aan een ander weggeven (je kunt 'gifts' naar elkaar sturen). Dus dat is nog een optie. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
WickedWizard schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:41:
[...]

LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.
Ah ik was juist bang van wel
Dat gezegd hebbende kunnen original en veteran backers nog tot 26 november LTI packages kopen en deze vervolgens aan een ander weggeven (je kunt 'gifts' naar elkaar sturen). Dus dat is nog een optie. :)
Dat lijkt mij een lastige optie omdat ik geen van die backers ken, en niet verwacht dat dat voor mij wordt gedaan :P

Waarschijnlijk is de beste optie voor mij de Digital Mercenary dan :). Ik ben niet zo'n alpha tester, en ook heb ik geen pc die het spel uberhaupt zou kunnen spelen, echter verwacht ik wel dat ik rond de beta een aantal verbeteringen doorgevoerd heb. 32 euro vind ik ook een goede prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-04-2023
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:08:
Waarschijnlijk is de beste optie voor mij de Digital Mercenary dan :). Ik ben niet zo'n alpha tester, en ook heb ik geen pc die het spel uberhaupt zou kunnen spelen, echter verwacht ik wel dat ik rond de beta een aantal verbeteringen doorgevoerd heb. 32 euro vind ik ook een goede prijs :)
Digital Mercenary bevat zowel alpha als beta access. Er is geen package voor alléén beta access, het is of allebei of geen van beiden (alleen bij de goedkoopste, de digital scout package). Alpha access zorgt ervoor dat je in december mee kunt doen met de dogfighting module, waarmee je (ook in teamverband) kunt vechten in je schip/schepen en wat in-game credits kunt verdienen die je in de in-game store nu al kan gebruiken om je hangar en schepen te upgraden en customizen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Ja dat bedoelde ik ook :). Dat ik niet de alpha speel maakt me niet zozeer uit, maar de beta zou ik wel willen spelen en hoop dan ook de juiste hardware ervoor te hebben, vandaar digital mecrenary. Ik krijg ze beide, maar zal waarschijnlijk geen gebruik (kunnen) maken van de alpha access. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Alpha acces komt in december al, wat ze nu hebben is pre-alpha.
Volgens mij valt het met hardware wel mee het is nu alles behalve optimaal. Denk dat je straks wel op low setting met een beetje videokaart mee kan doen (mits deze dx11 ondersteund).

Je moet nagaan dat ze het spel ontwikkelen voor high-end systemen (dat doet crytek ook) maar ook hun spellen zijn met low settings te spelen (en zien er nog redelijk uit).

Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Kan niet wachten om met mijn Constellation van alles kapot te schieten... Lekker in mijn fighter om het 'moeder-schip' te vliegen... Kan er nu al over dromen. :9~

[ Voor 43% gewijzigd door stealthgun op 02-09-2013 22:01 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel t |:( e veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?
Ik ben ook pas net gaan pledgen. Ben voor de digital merc van $40 gegaan. Die basis aurora ben je toch zo ontgroeid, LTI is dus overbodig. En een groot pluspunt: je hebt plezier van je volgende schip vrijspelen ipv dat je simpelweg $$$ betaalt.

Daarnaast is $40 een nette prijs en kun je langzaam aan steeds meer doen ingame. Alternatief 1 is anderhalf jaar wachten en tegen die tijd $60 retail prijs betalen... Alternatief 2 is nu $30 betalen maar ook anderhalf jaar wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door pirke op 03-09-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
pirke schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:49:
[...]
Alternatief 2 is nu $30 betalen maar ook anderhalf jaar wachten.
En eerder al delen van het spel kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 02:03:
[...]

En eerder al delen van het spel kunnen spelen ;)
Nee, voor $30 heb je geen alpha/beta toegang.

Ik had het misschien onduidelijk verwoord maar liet 3 alternatieven zien, waarbij je er bij 2 anderhalf jaar moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Mischien komt dat omdat ik al een pledge heb. De goedkopste bij mij (van de original backers) heeft het wel gewoon. Maar mischien zie ik de 'oude' packages er ook nog tussen.

Maar dan moet je idd 2.5 jaar wachten met de $30 pledge.

[ Voor 14% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:09:
Mischien komt dat omdat ik al een pledge heb. De goedkopste bij mij (van de original backers) heeft het wel gewoon. Maar mischien zie ik de 'oude' packages er ook nog tussen.

Maar dan moet je idd 2.5 jaar wachten met de $30 pledge.
Bij de "Original Backer" pledges vanaf november 2012 kreeg je inderdaad al alpha/beta access bij 30 dollar. Op een gegeven moment zijn de prijzen omhoog gegaan nadat eerste pledge periode voorbij was. De huidige pledge niveaus zijn dus anders dan tijdens de beginperiode.

Edit: Als je als Original Backer inlogt op de site zie je andere prijzen dan als latere backer. Dus als stealthgun inlogt ziet hij verschillende package prijzen dan pirke. Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt. :) (original backers kunnen nu nog steeds voor original backers prijzen hun package upgraden)

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 03-09-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-05 13:41
Is de TS nog actief? Vind de FP maar beetje karig met wat er nu allemaal beschikbaar is aan informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
@mac-rolec: Dat is dan aan de orde ik heb in november 2012 al gepledged (toen nog kickstarter).
Ik heb bv alles nog in LTI uitvoering (weet niet of dat nu ook nog aan de orde is).

@chilled: Alle informatie over dit project staat hier: https://robertsspaceindustries.com
Dat is de beste plek om alle info te krijgen.

Even extra info over mijn packages:
The United Empire of Earth appreciates your service! As one of Star Citizen's very first backers, you are eligible for exclusive packages not available anywhere else and lower prices than anyone else through November 26, 2013.

Any package purchased before that date will include Lifetime Insurance on all ship hulls.

[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Ja weet ik, heb zelf ergens anders een thread hier over lopen. Maar ik vind het gewoon jammer dat de FP zo karig is :P

Editje: Heb nu zelf de Aurora LX maar denk dat ik sowieso nog ga upgraden naar de 325A of eventueel de Cutlass wanneer de dogfighting module uitkomt.

[ Voor 28% gewijzigd door chiIIed op 03-09-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja ik gebruik altijd de site, denk dat ze facebook gewoon beetje als uithangbord doen. Want alles daarop linked weer naar de site.

edit: Na wat uitzoeken toch er achter gekomen dat ik als 'oude' backer toch wat voordelen heb, maar deze dus ook mag door spelen. Alle schepen heb ik tot 26 november met LTI. Maar ook de 35$ packages met alpha...

Dus maar 2de account aangemaakt met die 35$ package als gift gegeven (want dat zat er in het echte spel toch wel aan te komen) scheelt nogal en zo kan ik mischien in de alpha al met 2 accounts tegelijk in 1 schip zitten... OMG dat zou zo tof zijn... -.- was het nu alvast maar 2015... zucht... wil het spel zo graag spelen.

[ Voor 67% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:46:

Dus maar 2de account aangemaakt met die 35$ package als gift gegeven (want dat zat er in het echte spel toch wel aan te komen) scheelt nogal en zo kan ik mischien in de alpha al met 2 accounts tegelijk in 1 schip zitten... OMG dat zou zo tof zijn... -.- was het nu alvast maar 2015... zucht... wil het spel zo graag spelen.
Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:45:
[...]

Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien :P
Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.

@Chilled: Heb mindcrash even gevraagd of hij me mede auteur maakt van de startpost, kunnen we die een beetje upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ja, je kan uiteindelijk meerdere characters op 1 account hebben, maar je zult deze net zoals bij elke andere online game niet tegelijk kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Metalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:45:
[...]

Of een laptop met een dx11 kaart erin ;) Want dat heb ik :D dus ik speel op 2 aparte systemen (deed ik met EVE ook al)

[ Voor 12% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Anoniem: 165097 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:54:
[...]

Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.

@Chilled: Heb mindcrash even gevraagd of hij me mede auteur maakt van de startpost, kunnen we die een beetje upgraden. :)
Top :)
stealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:41:
[...]

Of een laptop met een dx11 kaart erin ;) Want dat heb ik :D dus ik speel op 2 aparte systemen (deed ik met EVE ook al)
Maar dat werkt toch niet lekker lijkt me? Lijkt me vrij lastig om als pilot en bijv. gunner te spelen. Weet niet of er een automatische piloot in komt maar dan zou het wel handig zijn. Gewoon je 2de account heen en weer laten peddelen en geld binnen harken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik moet ook nog even zien hoe ik het ga redden... Bedoel niemand weet de uiteindelijke game-play.
En anders wordt het gewoon een trade account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwe Caterpillar renders:

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/f107l69jrwdsvr/slideshow/Cat-Model-Render3.jpg

Hier nog meer foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Ik ben geen fan van assymetrische schepen... je hele center of thrust / center of weight verhaal raakt uit balans. Misschien heb ik teveel kerbal space program gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Vind asymmetrische schepen juist wel leuk. Het is weer eens wat anders. Vind dit schip er ook erg goed uit zien, jammer dat ik er niet voor gepledged heb, maar ik zal hem wel in-game verdienen. Wil toch uiteindelijk 1 van elk schip in mijn hangar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Metalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
Vind asymmetrische schepen juist wel leuk. Het is weer eens wat anders. Vind dit schip er ook erg goed uit zien, jammer dat ik er niet voor gepledged heb, maar ik zal hem wel in-game verdienen. Wil toch uiteindelijk 1 van elk schip in mijn hangar hebben.
Je kan je pledges inwisselen he ;) dus als ie nog komt is dat nog een optie... vergeet niet als het spel 'live' is dan zijn alle schepen met ingame $$$ te kopen. Dat je nu geld moet betalen voor een schip is echt alleen maar voor het ontwikkelen van het spel.

Maar over het schip. Ik vindt hem er wel tof uitzien, beter (in mijn mening) dan de freelancer, dit komt vooral omdat de cargo bay door er echt zo top inzit :D. Wie wil nou niet gewoon vracht zijn schip op die manier erin rijden.

[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Dit is overigens wel een mooi en logische transport layout. Hoe je lading in een Aurora of 300i krijgt... geen idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Vind het wel wat hebben. Lijkt een beetje op aan elkaar gekoppelde zeecontainers waar een cockpit+motoren aan zijn geschroefd. Maar moet zeggen dat ik de oudere concept art mooier vond.

Deze dus.
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20130629142757/starcitizen/images/thumb/8/86/Cat-01-Round2rendered.jpg/1000px-Cat-01-Round2rendered.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
pirke schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
Dit is overigens wel een mooi en logische transport layout. Hoe je lading in een Aurora of 300i krijgt... geen idee!
De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.

Zie binnen de rode lijnen.
Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/Aurora%20Cargo.png

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
En bij de 300i open je de deur en til je het naar binnen :P Moet je alleen niet in space doen als je geen suit draagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja de 300i moet 8ton mee kunnen nemen, dus er moet een ruimte groter dan de container (5ton) zijn.
Ben idd erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 11:47

Sorki

world wide wubbish

stealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:23:
Ja de 300i moet 8ton mee kunnen nemen, dus er moet een ruimte groter dan de container (5ton) zijn.
Ben idd erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?

Heb er nog niets over gelezen maar het lijkt me voor de hand liggend dat verschillende goederen een ander gewicht hebben en je zo wel aan 8ton in de 300i kan meezeulen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Sorki schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:37:
[...]

Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?

Heb er nog niets over gelezen maar het lijkt me voor de hand liggend dat verschillende goederen een ander gewicht hebben en je zo wel aan 8ton in de 300i kan meezeulen.
Ja en Nee, er is nog wat disccusie over maar ze gebruiker een andere ton (tonnage) als gewicht.
ref: http://en.wikipedia.org/wiki/Tonnage
Tonnage is a measure of the size or cargo carrying capacity of a ship. The term derives from the taxation paid on tuns or casks of wine, and was later used in reference to the weight of a ship's cargo; however, in modern maritime usage, "tonnage" specifically refers to a calculation of the volume or cargo volume of a ship. Tonnage should not be confused with Displacement which refers to the loaded or empty weight of the vessel itself.

Measurement of tonnage can be less than straightforward, not least because it is used to assess fees on commercial shipping.
Kijk in de ruimte heeft het geen gewicht meer, nasa gebruikt ook 2 gewichten, eentje voor op aarde en eentje voor in de ruimte (deze is over het algemeen 0). Als ze het over ton(nage) hebben bedoelen ze ruimte die het in het schip inneemt.

[ Voor 9% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook wel cool dit, iemand heeft alle hangar schepen in de Crysis sanbox editor geladen. Leuk resultaat!

https://forums.robertsspa...nto-the-sandbox-editor/p1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
stealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:15:
[...]

De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.

Zie binnen de rode lijnen.
[afbeelding]
Interessant. Ben benieuwd hoe de Aurora CL er dan het dubbele onder krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Anoniem: 165097 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
Ook wel cool dit, iemand heeft alle hangar schepen in de Crysis sanbox editor geladen. Leuk resultaat!

https://forums.robertsspa...nto-the-sandbox-editor/p1
Connie op het strand :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IxZg554.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
LOL alleen hoop ik wel dat hij straks anders vliegt dan een chopper :) Zeker in het luchtledige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik zie ineens iets in het plaatje (over de Aurora) wat ik eerder heb geplaatst. Die container heeft 2 delen. Denk dat ieder deel 5ton is. daarmee is het CL mysterie ook gelijk opgelost.

De normale versie kan dus 1 deel dragen en de CL dus beide.

[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-05 10:49
Mede star citizen fan hier, tijdje terug als veteran backer de digital freelancer genomen. Vandaag de grote sprong genomen en de Constellation aangeschaft, ik had een meevallertje deze maand dus heb mezelf maar beloond :+.

Wat kleine video's gemaakt als test
http://www.youtube.com/pl...zHGhexjRgWp1L-UU1Fs8vqv_7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
SgtPoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:05:
Mede star citizen fan hier, tijdje terug als veteran backer de digital freelancer genomen. Vandaag de grote sprong genomen en de Constellation aangeschaft, ik had een meevallertje deze maand dus heb mezelf maar beloond :+.

Wat kleine video's gemaakt als test
http://www.youtube.com/pl...zHGhexjRgWp1L-UU1Fs8vqv_7
Welkom :) ik heb zelf ook de overstap van freelancer naar Constellation gedaan. Heb nog steeds de orginele Aurora LTI uit mijn original backer.

Jij ook te spreken over de Constellation? Ik vindt hem zelf echt bruut :D... vooral toen ik ontdekte dat ik een schip erbij heb :P (wist ik niet toen ik hem aanschafte). Lijkt me tof als ze de cargo floor animation maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Zeker een vet schip, kan niet wachten om met vrienden aan de slag te gaan in dit bakbeest, ik houd de freelancer erbij hoor. Vind die ook wel wat hebben. Helemaal handig dat ik LTI op de Connie heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja ik vond de freelancer zelf wat meevallen als vrachtschip geniaal, maar vond zelf de looks wat minder. Mischien koop ik hem ingame wel weer hoor :) ik hou het eerst bij de connie (ook leuk voor mij 2de account hihi).

Edit: Wil ik net me connie nog even bewonderen... patch... hmm ik op de site kijken niks daarover na wat puzzelen:
LAUNCHER:
Updates to the launcher for internal use as we prepare for our next game patch.
Een patch voor een patch... lijkt bijna Microsoft wel :+

[ Voor 47% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
Patchception? :). Kan niet wachten op de update om andere gebruikers te kunnen uitnodigen in mijn hangar

• pirke
Launcher patch beschikbaar, in voorbereiding op de volgende patch :)

• pirke
Trucje om alle hangars (business/deluxe) en alle schepen (die nu beschikbaar zijn) te zien in je eigen game client:

Quick tutorial for Hangars:

1) Go to \StarCitizen\CitizenClient\Data and BACKUP YOUR GameData.PAK (!!!)
2) Open GameData.PAK with 7zip
3) Go to \GameLayers and rename your Discount.lyr to Discount2.lyr
4) Rename Deluxe.lyr OR Business.lyr to Discount.lyr
5) Open the game and enjoy

Quick tutorial for interactive fully working ships:

1) Open Scripts.pak with 7zip (BACKUP FIRST)
2) Go to \Scripts\Entities\Vehicles\Implementations and rename RSI_Constellation.lua to OJ_300i.lua or RSI_Aurora_MR.lua (depends on which one you actually got)
3) Go to \Scripts\Entities\Vehicles\Implementations \XMl and rename RSI_Constellation.xml to OJ_300i.xml or RSI_Aurora_MR.lua (depends on which one you actually got)
4) Start the game and enjoy fully interactive constellation

Last: Put back your backup files :)

Beide manieren werken. Ik heb al mooi de Aurora's, 300 serie, Hornet, Freelancer en Constellation mogen bewonderen, allemaal in de deluxe hangar :) Overigens vind ik de business hangar leuker...

• stealthgun
Ik zelf vind de business hangar vooral frisser eruit zien, ziet er veel kleuriger (door al het wit) eruit dan bv de deluxe.

Ik zelf heb de deluxe vanwege de connie... hoop wel dat ze ooit er een keuze in doen dus als je deluxe hebt dat je bv ook kan downgraden.

Hoop dat ze vandaag patch 3 uitbrengen :) dacht dat ze nu 1x per week een update willen uitbrengen. Zou het beetje domper vinden als blijkt dat launcher updates daar ook onder vallen.

• Metalkai
Ik vind de deluxe hangar er wel erg goed uit zien, ik zal dan ook niet downgraden als daar een optie voor komt. Het enige wat het wat mij betreft wat lelijker maakt is dat er een gele mist rondhangt, maar dat is een bug die nog wel gefixed wordt.

• stealthgun
Metalkai schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:19:
Ik vind de deluxe hangar er wel erg goed uit zien, ik zal dan ook niet downgraden als daar een optie voor komt. Het enige wat het wat mij betreft wat lelijker maakt is dat er een gele mist rondhangt, maar dat is een bug die nog wel gefixed wordt.
Ik denk ook dat dat veel gaat schelen, het ziet er nu (in patch 1/2) gewoon niet mooi uit.

• SgtPoen
Ik heb trouwens een issue met mijn Ati 7950 en de star citizen website, ik krijg soms op een willekeurig moment dit:
Afbeeldingslocatie: http://img474.imageshack.us/img474/4716/dsc02672mk8.jpg
Dit is gewoon een plaatje van internet, het ziet eruit als dit en die vierkantjes bewegen sporadisch

Iemand die misschien zou kunnen weten waar dit mee te maken heeft? De kaart is een paar weken oud en hij doet dit alleen op de star citizen website :-(

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-03 19:45

TNJ

Frugalite

Hardware acceleration uitzetten in de browser?

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-03 12:50
Mij is opgevallen dat Fraps in Chrome en Opera 16 zijn fps-weergave aanzet op robertsspaceindustries.com
Mogelijk bug in de hardware acceleratie van Chrome / videokaart drivers.

^ zoalsTNJ zegt.
Wanneer er een nieuwe browserversie of driver uitkomt kun je het wel weer proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door R-J_W op 05-09-2013 19:56 ]

• chrisistweak
  • Laatst online: 13-02 19:13
Bedankt voor deze truc. Eindelijk wat normale belichting op me schip.

• SgtPoen
TNJ schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:51:
Hardware acceleration uitzetten in de browser?
Had ik nog niet aan gedacht, Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18.000.000 dollar. Zo, de hangar release heeft wel een boost gegeven aan pledges!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja je zag echt de eerste dag het omhoog schieten, daarna ging het langzaam weer naar beneden.
Moet zeggen dat het mij heeft overgehaald om de connie erbij te nemen hoor! Ik zag dat het er echt super uit ging zien en wou ze graag nog een steuntje geven.

Deed het ook omdat ik nog LTI heb, wat me bij de connie nog al handig lijkt ivm de prijs :) kan vast niet goedkoop zijn om die de hele tijd te verzekeren.

Nu op naar de 19m wil die player stations hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Ik zit hier een beetje rond te zoeken, maar ik kan nu niet precies vinden hoe ingame upgraden zou moeten werken. Iig, ik snap dat de Aurora en 300i basismodellen zijn van een set, maar echter niet of je via simpele ingame upgrades ze zou kunnen upgraden. bijv. dat je je 300i met modules ofzo upgradet tot een 315p. Ik zie namelijk dat ze beide 6 "upgrade capacity" slots hebben en snap nu niet precies hoe je je 300i moet gaan upgraden en toch 6 slots behoudt om een 315p te krijgen. Iemand die hier meer over weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duckhamster schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:44:
Ik zit hier een beetje rond te zoeken, maar ik kan nu niet precies vinden hoe ingame upgraden zou moeten werken. Iig, ik snap dat de Aurora en 300i basismodellen zijn van een set, maar echter niet of je via simpele ingame upgrades ze zou kunnen upgraden. bijv. dat je je 300i met modules ofzo upgradet tot een 315p. Ik zie namelijk dat ze beide 6 "upgrade capacity" slots hebben en snap nu niet precies hoe je je 300i moet gaan upgraden en toch 6 slots behoudt om een 315p te krijgen. Iemand die hier meer over weet? :)
Je kan 300i in game upgraden naar 315p of 325a, maar niet naar 350r, die heeft een fysiek andere romp. Om de 300i te upgraden naar 315p moet je de motor vervangen en een tractor beam plaatsen (de motor heeft een eigen slot, dus geen upgrade slot, daarom blijft dat aantal gelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ook zullen er wat onboard systemen anders zijn neem ik aan.
Je moet dus (als het uitkomt) gewoon modulles wisselen en dan heb je een andere uitvoering van de zelfde romp.

Opzich maakt dit het heel leuk, want als je dan een schip ziet weet je gewoon niet wat hij aankan.
Wat ik hoop bij bv de connie (of freelancer) is dat je hem ook tot de tanden kan bewapenen. Met betere targetting etc.

En! (wat ze ook ooit van plan waren) een command module voor de connie... dat zou het zo tof maken. Dan kan je hem gewoon gebruiken als 'kleine' carrier (met 1 schip maar toch). Dan zou je bv een kleine 'gate camp (zoals we dat in eve noemden)' opzetten. Alles leiden in de connie die verdekt staat opgesteld. En dan met een paar 300-series met een paar Aurora's gewoon alles kapot schieten wat er langs komt. En af en toe eens met je p52 kijken wat voor schade er percies is uitgericht :D...

Voor de connie command module zie mijn vraag:
https://forums.robertsspa...nt/786603/#Comment_786603

[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 06-09-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Patch is uit. Iedereen wilde graag een buggy, maar nu is mijn Aurora buggy... 1 deur gaat nu maar half open, de "use" targets zijn een beetje off (lastig om "use" in het scherm te krijgen). Holotable deed het niet zonder een restart.

Goed nieuws: de muur wordt weer gerenderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
pirke schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:00:
Patch is uit. Iedereen wilde graag een buggy, maar nu is mijn Aurora buggy... 1 deur gaat nu maar half open, de "use" targets zijn een beetje off (lastig om "use" in het scherm te krijgen). Holotable deed het niet zonder een restart.

Goed nieuws: de muur wordt weer gerenderd :)
Geef het tijd :) over niet al te lange tijd komt V2 van de hanger uit denk dat ze daar veel van die problemen wel in hebben verholpen.

Connie kan bv nog steeds niet in de WC, of de laadklep bedienen.
En ze hebben seat switching uitgezet :( dus kan nu niet meer de turrents omhoog krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
In de patch is de deluxe hangar wel een stuk beter geworden, niet meer die smog laag die je in de verte zag:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FNYVY8F9elw&feature=youtu.be]

Bericht over het bereiken van 18 million en wat meer info over voyager direct:
https://robertsspaceindus...m-The-Chairman-18-Million

Het zijn berichten zoals dit dat ervoor zorgt dat ik alleen maar weer meer geld ga investeren in deze game O+

[ Voor 45% gewijzigd door SgtPoen op 06-09-2013 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
20 miljoen stretchgoal:
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!

Vraag me dan af wat er op die planeten te krijgen zijn. Of zal het meer voor fun zijn zoals die arena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
chiIIed schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:55:
20 miljoen stretchgoal:
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!

Vraag me dan af wat er op die planeten te krijgen zijn. Of zal het meer voor fun zijn zoals die arena.
Ik denk dat het een soort Dust512 is. Ik verwacht dat je om planeten, mischien zelfs ook stations op de planeet kan vechten. Massive battle die deels ook AI is (wat ze ook doen in het normale spel).

Hoop ook dat er nu 'taxi' missies komen om troepen naar die planeet te brengen. Als er meerder teams om een planeet vechten kan je dan dus ook proberen de toevoer te stoppen door alle 'taxi's' uit de lucht te schieten.

Mijn god wat wordt het spel straks groot... begint nu toch stiekem wel op de schaal van EvE te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SgtPoen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:10:
Het zijn berichten zoals dit dat ervoor zorgt dat ik alleen maar weer meer geld ga investeren in deze game O+
Je hebt er iig een toepasselijke naam voor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Het belooft toch echt wel een nieuwe standaard te worden in PC Games... en het beste alles is onafhankelijk gedaan.

Ik zit er stiekem over te denken om in november toch nog de freelancer erbij te nemen zodat ik die ook LTI heb :).

Trouwens check: YouTube: Terra Landing Zone WiP . 2013-09-06
Eerste blik op 'Station Walking' (very very very pre-alpha).

En binnenkort Hangar module v2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hangar Module met een kleine fix nu ook werkend op Directx 10.

https://forums.robertsspa...-black-screen-green-arrow

Edit: Dit is niet supported trouwens, dus verwacht niet dat dit blijft werken gezien de hangar steeds geupdate wordt, maar wel leuk voor mensen met een oudere PC die nog even willen rommelen met de hangar.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 07-09-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
edit: we zijn idd een nieuwe begonnen zodat we de SP kunnen aanpassen :) meer info voor iedereen.

[ Voor 207% gewijzigd door stealthgun op 08-09-2013 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik snap niet waarom er nu opeens een 2e Star Citizen topic moet komen?

edit: Ik begrijp dat het is omdat de originele startpost niet aangepast kan worden ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Basekid op 08-09-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
Verkeerde website 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door chiIIed op 08-09-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

stealthgun schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
edit: we zijn idd een nieuwe begonnen zodat we de SP kunnen aanpassen :) meer info voor iedereen.
Linkje is wel handig en heb je al een mod gevraagd om deze te sluiten?

[PC] Star Citizen Topic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

We gaan dus verder in: [PC] Star Citizen - Deel 2

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.