Meh, helemaal niet naar systeemeisen gekeken. Heb bij opstarten een zwart scherm en groene cursor. M'n videokaart heeft geen DX11
Net maar nieuw kaartje besteld dus.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Bij mij was (vanochtend alswel vanmiddag) het afsluiten van de launcher na de eerste keer proberen en opnieuw de launcher starten (en inloggen dus) genoeg om wel direct de hangar in te komen.Metalkai schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:22:
maar ik blijf een login timeout krijgen, omdat de servers overbelast zijn.
Anoniem: 165097
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Op zich is het nog niet eens geven. Je kunt er namelijk wel direct items voor kopen die je later, bij de launch, gewoon direct hebt. In basis gewoon het micropayment systeem, ingeschakeld voor het spel live gaat.pirke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:22:
Deze hangar module is natuurlijk een mooie manier om mensen over te halen om nog meer geld te geven.
Op zich niet zo gek natuurlijk. Een half jaar geleden zaten we een beetje in de luwte, de orginele campagne was voorbij en nieuwe dingen lieten nog wat op zich wachten. Ze hebben in ieder geval goede manieren gevonden om inkomsten te blijven genereren.Overigens krijgen ze nu per dag al meer binnen dan wat ze een half jaar geleden in een maand ophaalden. Leuk grafiekje op de website.
Het team is wel aardig wat groter. Dat wil zeggen, er is de kern die in Texas aan het werk is en een paar kleine locaties elders, maar er is ook veel mankracht ingehuurd bij een bestaande studio in Canada, die veel van de basis in orde moeten maken. Bovendien verdienen ze echt geen miljoen p.p per jaar.Hoe groot is hun ontwikkel team? 20 man? Voor een miljoen per man kun je aardig even vooruit...
$19 million
- Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.
- Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy.
- RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!
Want a cookie?!
Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.
Ah, goed punt. Dat kan ik inderdaad ook doendahakon schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:01:
[...]
Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.
Want a cookie?!
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
Voor mensen die geen toegang hebben:
[video]
Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer.![]()
/first world problems
Je moet niet vergeten dat dit natuurlijk een extratje is, zo kan je teminste de schepen die je hebt gekocht zien.maniak schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:13:
[...]
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.
[ Voor 10% gewijzigd door stealthgun op 01-09-2013 19:26 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Was me idd opgevallen. Heb het bij de 315P niet getest, want ik was het voor de gein op de laptop aan het testen @2fps.pirke schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:22:
Bij de Aurora kan je wel al in je bed gaan liggen
Zag incarna er maar zo uit...Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
Voor mensen die geen toegang hebben:
[video]
Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer.![]()
/first world problems
LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees.Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel te veel geld
Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet
iemand tips?
Ah ik was juist bang van welWickedWizard schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:41:
[...]
LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.
Dat lijkt mij een lastige optie omdat ik geen van die backers ken, en niet verwacht dat dat voor mij wordt gedaanDat gezegd hebbende kunnen original en veteran backers nog tot 26 november LTI packages kopen en deze vervolgens aan een ander weggeven (je kunt 'gifts' naar elkaar sturen). Dus dat is nog een optie.
Digital Mercenary bevat zowel alpha als beta access. Er is geen package voor alléén beta access, het is of allebei of geen van beiden (alleen bij de goedkoopste, de digital scout package). Alpha access zorgt ervoor dat je in december mee kunt doen met de dogfighting module, waarmee je (ook in teamverband) kunt vechten in je schip/schepen en wat in-game credits kunt verdienen die je in de in-game store nu al kan gebruiken om je hangar en schepen te upgraden en customizen.Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:08:
Waarschijnlijk is de beste optie voor mij de Digital Mercenary dan. Ik ben niet zo'n alpha tester, en ook heb ik geen pc die het spel uberhaupt zou kunnen spelen, echter verwacht ik wel dat ik rond de beta een aantal verbeteringen doorgevoerd heb. 32 euro vind ik ook een goede prijs
[ Voor 43% gewijzigd door stealthgun op 02-09-2013 22:01 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Ik ben ook pas net gaan pledgen. Ben voor de digital merc van $40 gegaan. Die basis aurora ben je toch zo ontgroeid, LTI is dus overbodig. En een groot pluspunt: je hebt plezier van je volgende schip vrijspelen ipv dat je simpelweg $$$ betaalt.Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees.Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel t
e veel geld
Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet
iemand tips?
[ Voor 14% gewijzigd door pirke op 03-09-2013 00:55 ]
En eerder al delen van het spel kunnen spelenpirke schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:49:
[...]
Alternatief 2 is nu $30 betalen maar ook anderhalf jaar wachten.
Nee, voor $30 heb je geen alpha/beta toegang.stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 02:03:
[...]
En eerder al delen van het spel kunnen spelen
[ Voor 14% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 12:10 ]
Bij de "Original Backer" pledges vanaf november 2012 kreeg je inderdaad al alpha/beta access bij 30 dollar. Op een gegeven moment zijn de prijzen omhoog gegaan nadat eerste pledge periode voorbij was. De huidige pledge niveaus zijn dus anders dan tijdens de beginperiode.stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:09:
Mischien komt dat omdat ik al een pledge heb. De goedkopste bij mij (van de original backers) heeft het wel gewoon. Maar mischien zie ik de 'oude' packages er ook nog tussen.
Maar dan moet je idd 2.5 jaar wachten met de $30 pledge.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 03-09-2013 15:53 ]
The United Empire of Earth appreciates your service! As one of Star Citizen's very first backers, you are eligible for exclusive packages not available anywhere else and lower prices than anyone else through November 26, 2013.
Any package purchased before that date will include Lifetime Insurance on all ship hulls.
[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 16:43 ]
[ Voor 28% gewijzigd door chiIIed op 03-09-2013 16:46 ]
[ Voor 67% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 19:25 ]
Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaienstealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:46:
Dus maar 2de account aangemaakt met die 35$ package als gift gegeven (want dat zat er in het echte spel toch wel aan te komen) scheelt nogal en zo kan ik mischien in de alpha al met 2 accounts tegelijk in 1 schip zitten... OMG dat zou zo tof zijn... -.- was het nu alvast maar 2015... zucht... wil het spel zo graag spelen.
Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.Metalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:45:
[...]
Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien
Of een laptop met een dx11 kaart erinMetalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:45:
[...]
Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien
[ Voor 12% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 11:43 ]
TopAnoniem: 165097 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:54:
[...]
Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.
@Chilled: Heb mindcrash even gevraagd of hij me mede auteur maakt van de startpost, kunnen we die een beetje upgraden.
Maar dat werkt toch niet lekker lijkt me? Lijkt me vrij lastig om als pilot en bijv. gunner te spelen. Weet niet of er een automatische piloot in komt maar dan zou het wel handig zijn. Gewoon je 2de account heen en weer laten peddelen en geld binnen harkenstealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 11:41:
[...]
Of een laptop met een dx11 kaart erinWant dat heb ik
dus ik speel op 2 aparte systemen (deed ik met EVE ook al)
Je kan je pledges inwisselen heMetalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:08:
Vind asymmetrische schepen juist wel leuk. Het is weer eens wat anders. Vind dit schip er ook erg goed uit zien, jammer dat ik er niet voor gepledged heb, maar ik zal hem wel in-game verdienen. Wil toch uiteindelijk 1 van elk schip in mijn hangar hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:14 ]
De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.pirke schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:13:
Dit is overigens wel een mooi en logische transport layout. Hoe je lading in een Aurora of 300i krijgt... geen idee!
[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 15:21 ]
Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?stealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:23:
Ja de 300i moet 8ton mee kunnen nemen, dus er moet een ruimte groter dan de container (5ton) zijn.
Ben idd erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen.
Sorki#2242
Ja en Nee, er is nog wat disccusie over maar ze gebruiker een andere ton (tonnage) als gewicht.Sorki schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:37:
[...]
Zijn de cagoboxen/containers gestandardiseerd qua afmetingen en gewicht, met andere woorden weegt 1m³ cargo altijd even veel?
Heb er nog niets over gelezen maar het lijkt me voor de hand liggend dat verschillende goederen een ander gewicht hebben en je zo wel aan 8ton in de 300i kan meezeulen.
Kijk in de ruimte heeft het geen gewicht meer, nasa gebruikt ook 2 gewichten, eentje voor op aarde en eentje voor in de ruimte (deze is over het algemeen 0). Als ze het over ton(nage) hebben bedoelen ze ruimte die het in het schip inneemt.Tonnage is a measure of the size or cargo carrying capacity of a ship. The term derives from the taxation paid on tuns or casks of wine, and was later used in reference to the weight of a ship's cargo; however, in modern maritime usage, "tonnage" specifically refers to a calculation of the volume or cargo volume of a ship. Tonnage should not be confused with Displacement which refers to the loaded or empty weight of the vessel itself.
Measurement of tonnage can be less than straightforward, not least because it is used to assess fees on commercial shipping.
[ Voor 9% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 16:52 ]
Interessant. Ben benieuwd hoe de Aurora CL er dan het dubbele onder krijgtstealthgun schreef op woensdag 04 september 2013 @ 15:15:
[...]
De Aurora kan een 'container' onder zijn schip doen.
Zie binnen de rode lijnen.
[afbeelding]
Connie op het strandAnoniem: 165097 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 17:01:
Ook wel cool dit, iemand heeft alle hangar schepen in de Crysis sanbox editor geladen. Leuk resultaat!
https://forums.robertsspa...nto-the-sandbox-editor/p1
[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 21:05 ]
WelkomSgtPoen schreef op woensdag 04 september 2013 @ 21:05:
Mede star citizen fan hier, tijdje terug als veteran backer de digital freelancer genomen. Vandaag de grote sprong genomen en de Constellation aangeschaft, ik had een meevallertje deze maand dus heb mezelf maar beloond.
Wat kleine video's gemaakt als test
http://www.youtube.com/pl...zHGhexjRgWp1L-UU1Fs8vqv_7
Een patch voor een patch... lijkt bijna Microsoft welLAUNCHER:
Updates to the launcher for internal use as we prepare for our next game patch.
[ Voor 47% gewijzigd door stealthgun op 04-09-2013 22:12 ]
Ik denk ook dat dat veel gaat schelen, het ziet er nu (in patch 1/2) gewoon niet mooi uit.Metalkai schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:19:
Ik vind de deluxe hangar er wel erg goed uit zien, ik zal dan ook niet downgraden als daar een optie voor komt. Het enige wat het wat mij betreft wat lelijker maakt is dat er een gele mist rondhangt, maar dat is een bug die nog wel gefixed wordt.
[ Voor 22% gewijzigd door R-J_W op 05-09-2013 19:56 ]
Had ik nog niet aan gedacht, Thx!TNJ schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:51:
Hardware acceleration uitzetten in de browser?
Je kan 300i in game upgraden naar 315p of 325a, maar niet naar 350r, die heeft een fysiek andere romp. Om de 300i te upgraden naar 315p moet je de motor vervangen en een tractor beam plaatsen (de motor heeft een eigen slot, dus geen upgrade slot, daarom blijft dat aantal gelijk).Duckhamster schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 18:44:
Ik zit hier een beetje rond te zoeken, maar ik kan nu niet precies vinden hoe ingame upgraden zou moeten werken. Iig, ik snap dat de Aurora en 300i basismodellen zijn van een set, maar echter niet of je via simpele ingame upgrades ze zou kunnen upgraden. bijv. dat je je 300i met modules ofzo upgradet tot een 315p. Ik zie namelijk dat ze beide 6 "upgrade capacity" slots hebben en snap nu niet precies hoe je je 300i moet gaan upgraden en toch 6 slots behoudt om een 315p te krijgen. Iemand die hier meer over weet?
[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 06-09-2013 21:46 ]
Geef het tijdpirke schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 22:00:
Patch is uit. Iedereen wilde graag een buggy, maar nu is mijn Aurora buggy... 1 deur gaat nu maar half open, de "use" targets zijn een beetje off (lastig om "use" in het scherm te krijgen). Holotable deed het niet zonder een restart.
Goed nieuws: de muur wordt weer gerenderd
[ Voor 45% gewijzigd door SgtPoen op 06-09-2013 23:17 ]
Ik denk dat het een soort Dust512 is. Ik verwacht dat je om planeten, mischien zelfs ook stations op de planeet kan vechten. Massive battle die deels ook AI is (wat ze ook doen in het normale spel).chiIIed schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:55:
20 miljoen stretchgoal:
First person combat on select lawless planets. Don’t just battle on space stations and platforms… take the fight to the ground!
Vraag me dan af wat er op die planeten te krijgen zijn. Of zal het meer voor fun zijn zoals die arena.
Je hebt er iig een toepasselijke naam voor.SgtPoen schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 23:10:
Het zijn berichten zoals dit dat ervoor zorgt dat ik alleen maar weer meer geld ga investeren in deze game
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 07-09-2013 10:52 ]
[ Voor 207% gewijzigd door stealthgun op 08-09-2013 15:35 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Basekid op 08-09-2013 15:18 ]
[ Voor 90% gewijzigd door chiIIed op 08-09-2013 15:47 ]
Linkje is wel handig en heb je al een mod gevraagd om deze te sluiten?stealthgun schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
edit: we zijn idd een nieuwe begonnen zodat we de SP kunnen aanpassenmeer info voor iedereen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq