[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 64.708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07 17:55
Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:54:
Nog iemand bij die SC party geweest? Laat ff weten hoe het was. Op de livestream zag het er erg goed uit iig.
Yup ik was erbij, het was leuk maar het kon stukken beter. De deuren zouden 19.00 opengaan maar ik was er al om 16.00 om als 1 van de eersten binnen te zijn maar zelfs toen al stond er een behoorlijke groep Duitsers. Mijn Duits is niet zo goed en ze weigerden Engels te spreken dus het werd voor mij pas leuk toen er wat Nederlanders, Noren en een Amerikaan bij kwamen staan.

Volgens de info zou iedereen met golden ticket, concierge ($1000 pledge) en subscriber al om 19.00 naar binnen mogen terwijl de anderen pas om 20.00 naar binnen zouden mogen maar omdat die tweede groep (logischerwijs) dacht 'we proberen het gewoon ook vroeg' besloten ze iedereen maar gewoon binnen te laten, dat het redelijk hard regende kan hier ook mee te maken hebben gehad. Dit vond ik wat teleurstellend omdat ik me wel had verheugd op een ietwat intiemere sfeer en meer kans om even met Chris of een ander te praten maar goed dat ging dus niet door. Aan de deur moesten we alle meegebrachte etens- en drinkwaren afgeven want er moest natuurlijk ook wat verdiend worden door de zaaleigenaar, jammer maar dat is niet ongewoon. Er werd overigens niet gecontroleerd of je je daadwerkelijk aangemeld had of op de lijst stond... iedereen die er stond kreeg gewoon een stempel op de arm en mocht doorlopen.

Eenmaal binnen begon deel 2 van het wachten tot de livestream begon, ondertussen was de temperatuur in de zaal flink opgelopen en begonnen mensen flink te zweten en sommigen werden wat irritant omdat ze al het nodige bier achter de kiezen hadden. Gelukkig sloeg de atmosfeer flink om toen de livestream begon en wat daarin gebeurde hebben jullie natuurlijk wel gezien.

Na de livestream deelde het CIG team handtekeningen uit en was er de mogelijkheid om met hen op de foto te gaan, erg leuk natuurlijk. Vooral Sandi trok veel aandacht met haar weinig verhullende jurkje en natuurlijk hing er een grote horde om Chris heen. Ook was er de mogelijkheid om op 4 verschillende computers in de zaal al met de verschillende hangars te spelen maar de groepen hier omheen waren zo groot dat ik daar niet voor wilde wachten, die 4 computers waren echt te weinig voor ~1000 man.

Ook de distributie van de posters ging niet echt soepel, je moest lang in de rij staan en sommige mensen waren irritant aan het voordringen en gingen zelfs meerdere keren in de rij staan om meer posters te krijgen terwijl er werd gezegd dat er maar 1 per persoon meegenomen mocht worden. Ook de verloting van de prijzen gebeurde niet echt denderend, Chris las gewoon een rijtje namen op met wat ze hadden gewonnen en dat was alles. Dit soort dingen hadden veel beter georganiseerd kunnen en moeten worden.

Op een gegeven moment heb ik toch een praatje kunnen maken met Chris en jemig wat is dat een aardige en sympathieke kerel! Er stonden een horde mensen om ons heen maar hij nam echt even de tijd voor een babbel en hij heeft zowel mijn Citizen Card alsook mijn poster (Chris Roberts versie) gesigneerd. Daarna heb ik nog even met Eric 'Wingman' Petersen en Rob Irving gesproken en dat was ook erg gezellig, helaas had ik geen camera of telefoon bij me en waren mijn Nederlandse kennissen hem al gepeerd want ik was nog graag met het CIG team op de foto gegaan.

Om 12 uur vond ik het wel welletjes en ben ik terug gelopen naar mijn hotel om de bar daar te verkennen en hopelijk nog met het CIG team te kunnen praten als die terug zouden komen (we zaten beide in het Hyatt Regency Köln) maar helaas heb ik ze niet meer gezien. Ze moesten zondag al redelijk vroeg weer naar huis vliegen dus een bezoek aan de bar zat er kennelijk niet in. Ook de volgende ochtend heb ik lang gewacht aan mijn ontbijttafeltje maar een hotelmedewerkster wist me te vertellen dat ze nog een ontbijtzaal hadden op de executive floor waar ze waarschijnlijk zouden eten dus toen heb ik maar uitgecheckt en ben ik naar huis gegaan.

Al met al was het een leuk evenement en de volgende keer in Europa ga ik er zeker weer heen maar hopelijk is het dan allemaal wel een beetje beter geregeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Klopt, dat van de posters had zeker beter gekund. Ze hadden dat eigenlijk gewoon bij de exit moeten uitdelen. En het idee dat concierges/subs/golden ticket holders eerder naar binnen mochten liep in de soep. Uiteindelijk was ik maar een paar minuten eerder binnen dan mijn vrienden die eigenlijk pas een uur later naar binnen mochten, maar ik vond dat niet erg.
Gelukkig was de avond in zijn geheel helemaal top, waardoor ik dat soort dingen snel vergeet.

En inderdaad, CR is echt een aardige kerel die gewoon tijd voor mensen neemt. Ik heb verder niet hem gesproken, maar dat merk je aan alles. Ook hoe zijn ogen twinkelden toen hij de hangar mocht presenteren. Super gewoon om te zien hoe hij zich inzet voor Star Citizen en hoeveel passie hij ervoor heeft.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Ben er zelf ook bij geweest, en de 2 verhalen hierboven zijn een prima samenvatting van de avond; niet veel aan toe te voegen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de uitgebreide recensie. De volgende keer als het in Europa is ga ik er wel proberen bij te zijn. :)

@Darlok: Werd jij geinterviewd met je vriendin in de laatste aflevering van WH? Zou toch zweren dat dat Nederlanders waren.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:24:
@Darlok: Werd jij geinterviewd met je vriendin in de laatste aflevering van WH? Zou toch zweren dat dat Nederlanders waren.
Ik weet wie je bedoelt en heb ze ook gezien daar, maar nee.. dat was ik niet.
Er waren genoeg Nederlanders, dus het zou me niks verbazen als dat inderdaad ook landgenoten waren.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:24:
Dat zijn inderdaad Nederlanders. Ze vielen als stel wel op en werden door de Amerikaan bij ons groepje heel toepasselijk 'the sheep and the creep' genoemd. _O-

Edit: Linkjes naar FB even verwijderd, was niet zo netjes van me. :)

[ Voor 33% gewijzigd door HenkdeV op 28-08-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 16:49
Ruud Hollemberg en Mies. Lijkt erg Nederlands ja :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n9SyIFcl.jpg

Mocht Ruud hier zitten, prachtige vriendin man d:)b

Sheep begrijp ik nog, maar waarom creep? Schedel op het shirt? :P

[ Voor 17% gewijzigd door Melkunie op 28-08-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
Melkunie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:45:
Sheep begrijp ik nog, maar waarom creep? Schedel op het shirt? :P
Zij zat inderdaad alleen maar schaapachig om zich heen te kijken en had ook duidelijk niets met het evenement en het spel. Haar aanmelddatum op CIG geeft ook wel aan dat ze alleen voor het feestje geregistreerd is maar goed, misschien durfde haar vriend niet alleen. ;)

Het 'creep' sloeg zeer waarschijnlijk op de manier waarmee hij met haar omging en aan haar zat tijdens het evenement. Het kwam een beetje bazig en bezitterig over zeg maar, maar misschien had het wat te maken met het feit dat er zo'n 980 mannen waren en 20 vrouwen. :D Om die reden wou mijn eigen vriendin niet mee trouwens, ze had geen zin om de hele avond aangestaard te worden. Sandi leek daar overigens wel van te genieten. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
Oh, dan begreep ik er helemaal niets van :+
Ik dacht dat hij het schaap was door z'n krullen :P

• pirke
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24
Ik heb een tijd terug de kickstarter successen gehoord op het nieuws, verder weinig aandacht aan star citizen gegeven (eerst zien dan geloven), maar na het geheel bekeken te hebben moet ik zeggen dat er veel potentie is.

ECHTER:
1. ik zie alleen mooie graphics, nog niks van gameplay. Hopelijk gaan ze hier wat meer van laten zien.
2. ligt het aan mij of is die hele website 1 grote geldklopperij? Ipv de "normale" preorder van 30 euro voor een goed en compleet spel willen ze 30 tot 150 euro hebben??? Om een of ander ruimteschip te kunnen krijgen? Zit er straks in het spel geen leuk ruimteschip ofzo? Dat is geen micro-transaction maar mega-transaction. Dit (en de zoveelste "give us your next million dollars in exchange for some minor content") geeft mij een beangstigend gevoel dat dit absoluut geen leuke game wordt maar dat ze vooral bezig zijn om hun eigen portemonnee te spekken. Logisch dat ze dat willen, maar dan ga ik ze dus niet helpen... en die mooie graphics helpt natuurlijk enorm bij het preorder sales plaatje.

Oftewel: wat begrijp ik niet? Of begrijp ik het juist wel?

(ter info, ik heb x rebirth al in de preorder staan voor 35 euro, gewoon een compleet spel ipv dat ik voor elke scheet weer 20 tot 50 euro moet dokken, dan gaat de lol er snel vanaf bij mij)

Andere vraag: krijgt dit spel ook een single player modus of is het alleen maar online te spelen?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Het blijkt wel dat je het weinig aandacht hebt gegeven, want al je vragen worden beantwoord in dit topic bijvoorbeeld :)

Gebruik de search in dit topic en als je dan nog niet helemaal eruit bent met je vragen laat dan een berichtje achter!

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 29-08-2013 00:59 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:29:
Ik heb een tijd terug de kickstarter successen gehoord op het nieuws, verder weinig aandacht aan star citizen gegeven (eerst zien dan geloven), maar na het geheel bekeken te hebben moet ik zeggen dat er veel potentie is.

ECHTER:
1. ik zie alleen mooie graphics, nog niks van gameplay. Hopelijk gaan ze hier wat meer van laten zien.
2. ligt het aan mij of is die hele website 1 grote geldklopperij? Ipv de "normale" preorder van 30 euro voor een goed en compleet spel willen ze 30 tot 150 euro hebben??? Om een of ander ruimteschip te kunnen krijgen? Zit er straks in het spel geen leuk ruimteschip ofzo? Dat is geen micro-transaction maar mega-transaction. Dit (en de zoveelste "give us your next million dollars in exchange for some minor content") geeft mij een beangstigend gevoel dat dit absoluut geen leuke game wordt maar dat ze vooral bezig zijn om hun eigen portemonnee te spekken. Logisch dat ze dat willen, maar dan ga ik ze dus niet helpen... en die mooie graphics helpt natuurlijk enorm bij het preorder sales plaatje.

(ter info, ik heb x rebirth al in de preorder staan voor 35 euro, gewoon een compleet spel ipv dat ik voor elke scheet weer 20 tot 50 euro moet dokken, dan gaat de lol er snel vanaf bij mij)

Andere vraag: krijgt dit spel ook een single player modus of is het alleen maar online te spelen?
Je begrijpt het niet echt. :) Die bedragen zijn pledge bedragen om de ontwikkeling van de game te steunen (net zoals kickstarter, de schepen die je erbij krijgt zijn natuurlijk wel een steuntje in de rug om overstag te gaan).

Bij X Rebirth koop je gewoon de uiteindelijke game, appels en peren vergelijken dus. SC zal hetzelfde kosten als het eenmaal uit komt.

• Melkunie
Star Citizen is eigenlijk ook nog es goedkoper. Voor 23 euro heb je gewoon de volledige game al, inclusief de eerste missie-uitbreiding Squadron 42. De rest zijn allemaal extra's en het is maar wat de gek er voor geeft.

Hier op het forum lopen alleen veel gekken rond :9

Verwijderd

Iemand een idee hoe laat de hangar komt vandaag?

• pirke
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:28:
[...]

Je begrijpt het niet echt. :) Die bedragen zijn pledge bedragen om de ontwikkeling van de game te steunen (net zoals kickstarter, de schepen die je erbij krijgt zijn natuurlijk wel een steuntje in de rug om overstag te gaan).

Bij X Rebirth koop je gewoon de uiteindelijke game, appels en peren vergelijken dus. SC zal hetzelfde kosten als het eenmaal uit komt.
Die schepen die je kan kopen, die kun je uiteindelijk dus ingame ook verdienen (of vergelijkbaar in stats)? En je betaalt voor alpha/beta "toegang" (ipv dat ze mensen moeten inhuren krijgen ze er geld voor... slim!).

Volgens mij is die 17 miljoen die ze hebben meer dan genoeg om een fatsoenlijke game te maken. Zeker als je de oorspronkelijke targets bekijkt. Meer geld = mooiere graphics, betere audio en meer content, dat snap ik. Ik hoop gewoon dat ze de hype waar kunnen maken...

Verwijderd

Alle schepen kun je ook gewoon in game kopen met in game credits, het is dus niet zo dat je moet betalen voor schepen, het backen van de game is volledig jou keuze. Je betaalt niet voor alpha/beta toegang, je betaalt mee aan de ontwikkelingskosten van de game en daar krijg je voor terug dat je onderdeel wordt van het ontwikkelproces (de alpha/beta toegang is natuurlijk wel een goed middel om backers binnen te halen).

De game is begroot voor zo'n 21 miljoen dollar, wat gezien de ambities zeker geen raar bedrag is. Maar zoals eerder gezegd lees dit topic en de site door en bepaal dan voor jezelf of je wilt backen of dat je wacht tot de game uit is.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 11:23 ]

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:29:
Correct, potentie te over :)
ECHTER:
Dat komt omdat ze nog in pre-pre-pre-alpha zitten. De hangar module is het eerste stukje 'echte' content wat we krijgen. De enige gameplay daarin bestaat uit:
- racen in je buggy
- in je cockpit zitten en *pew pew pew* roepen naar je buggy :p
2. ligt het aan mij of is die hele website 1 grote geldklopperij? Ipv de "normale" preorder van 30 euro voor een goed en compleet spel willen ze 30 tot 150 euro hebben???
Voor $30 euro heb je 't complete spel. Als je meer wilt bijdragen dan kan dat, net zoals dat bij zo'n beetje alle crowdfundings kan.
Het hoeft echer niet, voor $30 euro heb je 't complete spel, en er is geen monthly fee ofzo.
Om een of ander ruimteschip te kunnen krijgen?
Dat is slechts een bedankje van de devs voor het extra pledgen.
Zit er straks in het spel geen leuk ruimteschip ofzo?
Ieder schip is in-game te verkrijgen.
Dat is geen micro-transaction maar mega-transaction.
Star Citizen werkt in principe niet met cash-micro transacties.
Het enige wat je straks nog kunt doen is 'credits' kopen. Dit zijn dezelfde credits die je ook met missies enzo verdient, dus geen apart shop voor cash-credits ofzo.
Dit (en de zoveelste "give us your next million dollars in exchange for some minor content") geeft mij een beangstigend gevoel dat dit absoluut geen leuke game wordt maar dat ze vooral bezig zijn om hun eigen portemonnee te spekken.
Jammer dat je 't zo leest, ik zie enkel maar hele enthousiaste mensen. Ook zaterdag in Keulen was het duidelijk dat ze echt onder de indruk en dankbaar zijn voor alle steun die ze krijgen.
Logisch dat ze dat willen, maar dan ga ik ze dus niet helpen... en die mooie graphics helpt natuurlijk enorm bij het preorder sales plaatje.
Het is geen pre-order, het is een pledge. :)

Nogmaals, voor $30 heb je 't complete spel en hoef je daarna niets meer te kopen. Alles in-game is in-game te behalen :)
Yes, de single-player heet squadron 42

Ik hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn, en ander hoor ik 't wel 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

• pirke
Duidelijk, thx!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Yes, de single-player heet squadron 42
Kleine toevoeging: Squadron 42 is Wing Commander based, wil je spelen zoals Freelancer, Privateer 1 & 2, dan kan je dat ook nog steeds mits het opzetten van een private server en dan kan je toch zelf op eigen ontdekking gaan.

Verwijderd

Ik ben anders wel bereid een beetje goede startpost voor deze game te maken (mindcrash komt hier niet meer). Krijgen we niet steeds dezelfde vragen. En we moeten wat meer tweakers in de alpha/beta krijgen. :P

Ik stuur wel even een berichtje naar Dune over hoe dat in zijn werk gaat (nieuwe topic maken waarschijnlijk en dan mergen?).

• pirke
Ik denk dat ik ook ga pledgen. Als ze waarmaken wat ze beloven dan is het dat waard.

Nu nog de keuze tussen welke pledge: aurora of 300...

[ Voor 56% gewijzigd door pirke op 29-08-2013 15:42 ]

Verwijderd

pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:41:
Ik denk dat ik ook ga pledgen. Als ze waarmaken wat ze beloven dan is het dat waard.

Nu nog de keuze tussen welke pledge: aurora of 300...
Let wel op dat je met de goedkoopste package (digital scout) geen alpha/beta access krijgt. Daarvoor moet je minstens digital mercenary pledgen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 15:57 ]

• pirke
De $40 geeft een basis aurora incl alpha/beta.

Voor $65 heb je een 300i, en voor $80 een 325a.

Ik weet dat ik het niet als preorder moet zien, maar ik blijf het veel geld vinden voor een spelletje, zeker omdat ik dus nog zo weinig gameplay heb gezien. SimCity 5 leek ook een goede deal... sindsdien ben ik wat kritischer geworden.

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

$40 = €30 lijkt me best wel ok voor een game? Da's de vroegboek korting ;)
Pledge je meer dan is het vooral om RSI te supporten.

Je kan ook gewoon wachten tot het spel uitkomt, dan zal je iets meer betalen.

Sorki#2242

• pirke
Overigens wordt het steeds minder interessant om te backen, omdat je er steeds minder voor terug krijgt (geen lifetime insurance, geen cool spacesuit, geen laser pistol, ...). Hoe langer je wacht, hoe minder de bonus die je krijgt. Ik snap het goed, zonder die eerste backers was er helemaal niks, maar het geeft wel een zuur gevoel.

Aan de andere kant is (bijna) alles in game te verdienen en heb je het dus totaal niet nodig. En als het een leuke game is, is het dus ook leuk om die tijd er in te steken om onderaan de ladder te beginnen en je op die manier op te werken.

Verwijderd

pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:06:
Overigens wordt het steeds minder interessant om te backen, omdat je er steeds minder voor terug krijgt (geen lifetime insurance, geen cool spacesuit, geen laser pistol, ...). Hoe langer je wacht, hoe minder de bonus die je krijgt. Ik snap het goed, zonder die eerste backers was er helemaal niks, maar het geeft wel een zuur gevoel.

Aan de andere kant is (bijna) alles in game te verdienen en heb je het dus totaal niet nodig. En als het een leuke game is, is het dus ook leuk om die tijd er in te steken om onderaan de ladder te beginnen en je op die manier op te werken.
Tsja, uiteindelijk is het een afweging die je zelf moet maken, kunnen wij niet voor je doen. De meeste mensen pledgen omdat ze graag een nieuwe AAA space sim gemaakt zien worden en ze hebben er veel voor over om het te laten gebeuren. Alle extra gimmicks als schepen en LTI zijn eigenlijk bijzaak (alhoewel ze zeker helpen om mensen over de streep te laten gaan).

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:11:
Volgens mij is die 17 miljoen die ze hebben meer dan genoeg om een fatsoenlijke game te maken. Zeker als je de oorspronkelijke targets bekijkt. Meer geld = mooiere graphics, betere audio en meer content, dat snap ik. Ik hoop gewoon dat ze de hype waar kunnen maken...
Die 17 miljoen komt aardig overeen met wat Roberts nodig dacht te hebben voor hij met crowdfunding begon, voor alles wat hij in het spel wilde stoppen (alle stretchgoals tot 6 miljoen, die bestonden tijdens de orginele crowdfunding campagne). Het opgehaalde geld zou worden bijgevuld met geld van investeerders. Door het grote success van de orginele campagne werd Roberts al wat critischer aangaande investeerders en toen het geld binnen bleef rollen en we ruim over de 10 miljoen gingen, begon het te kriebelen en hebben ze besloten het allemaal uiteindelijk zonder externe investeerders te gaan doen.

Dus nu wordt het spel gemaakt puur op basis van Crowd Funding inkomsten, er zijn geen andere investeerders die geld terug willen zien. Bovendien zijn er meer stretchgoals bij gekomen, heeft men ook een eigen MoCap studio gebouwd en is het benodigde bedrag voor het spel naar 21 miljoen dollar bijgesteld. Doel is om het eerste AAA computerspel ooit te worden die op basis van niets meer dan crowdfunding wordt gefinancierd.

Dus, elke pledger is welkom, elke dollar is een steentje aan een uniek bouwwerk. Als je alleen een spel wilt kopen (ik kan me prima voorstellen dat er veel mensen afwachtend zijn), zoals gezegd, kan dat altijd later nog.

• pirke
Net de 2 brochures bekeken, ik moet zeggen dat ze die mooi gemaakt hebben! Alsof ik een nieuwe auto koop :)

Ik vind de looks van de Aurora overigens mooier dan de 300, alleen de Aurora ES is zo veel minder in stats. Toch nog maar eens een nachtje over slapen.

• Melkunie
Ik heb toen ze begonnen een Aurora-pack gekocht (digital scout). Gisteren heb ik em ingewisseld voor store credit en vervolgens toch maar een 315p explorer aangeschaft. Lang over zitten twijfelen, maar na de preview van de Hangar toch overstag gegaan.

Zal toch even m'n vaders nieuwe pc moeten gaan lenen daarvoor, mijn huidige systeempje kan geen dx11 aan :'(

• pirke
Ik ben voor de digital mercenary van $40 dollar gegaan. Dat is wat ik normaal ook aan een spel uitgeef (en die bedrijven maken ook goed winst), en als hij waarmaakt wat hij belooft dan is het het waard.

Daarnaast heb ik dan nog de ingame voldoening van een groter schip kopen, aangezien die Aurora vast niet zo lang mee gaat (in game time). De 3 maanden insurance is dan ook meer dan genoeg.

Hopelijk kan ik tijdens de dogfight release in december er nog wel een wapen op zetten, want zonder wapens dogfight het zo lastig 8)

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:42:

Hopelijk kan ik tijdens de dogfight release in december er nog wel een wapen op zetten, want zonder wapens dogfight het zo lastig 8)
Er zullen al wapens opzitten. De Aurora die je krijgt met je pledge is niet het Essential model, maar als ik het me goed herinner, het Marque model.

• pirke
Waar haal je dat vandaan? Ook in mijn hangar zie ik slechts "RSI Aurora" staan, geen typemarkering. De Marque skin is overigens wel de mooiste, dus dat zou fijn zijn.

Van buiten ziet die Aurora er gewoon stoer uit, veel beter dan de 300 series in mijn ogen. Binnenin is de 300 dan weer een stuk aantrekkelijker. In de Aurora heb je echt het gevoel van een crappy miner/trader die half uit elkaar valt als je er tegenaan schopt, waarbij je elke uur weer ergens een schroefje of een olie lek moet repararen. En daarmee leg je dan de basis voor je mega empire :D

• Metalkai
Het was vlak nadat de brochure uitkwam duidelijk gemaakt op de forums, volgens mij door Ben. Met een beetje zoeken zal het wel te vinden zijn, maar daar heb ik nu geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Probeer het te downloaden, maar ik krijg jammer genoeg een "Webget request failed" error bij de tweede patch. Launcher rebooten helpt niet, dus de servers zullen wel teveel requests krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik volg de chat op dit moment, en het lijkt alsof alleen mensen in Europa deze fout krijgen. De Amerikanen schijnen wel te kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit de chat:

DEV HERE - WEBGET REQUEST FAILED MEANS THE CDN IS HAVING A HARD TIME SERVERING UP THE FILES. IT WILL REPICKUP IF YOU JUST WAIT NO NEED TO RESTART

Edit: Het wachten heeft gewerkt, hij begint nu te downloaden. Gewoon geduld dus. :)

Edit2: Toch weer failed

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2013 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik denk dat ik het morgen maar ga proberen. Ik zit nu al meer dan 20minuten vast op de Webget error, en wie weet hoe lang het duurt voordat het uit zichzelf verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 01:47:
Ik denk dat ik het morgen maar ga proberen. Ik zit nu al meer dan 20minuten vast op de Webget error, en wie weet hoe lang het duurt voordat het uit zichzelf verder gaat.
Ik zat net hetzelfde te denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:06:

De voornaamste reden dat ik heb gebacked is om naast de devs te steunen, toegang te krijgen tot de alpha en de beta. Je overigens altijd de aurora nemen en dan kan je altijd nog upgraden naar een "beter" schip. Ik ben wel een paar keer gaan twijfelen of ik niet wilde upgraden, maar ik speel alles wel ingame vrij.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben geen voorstander van pre-orders. :o

Heb deze game echter wel gepre-ordert / gebacked omdat :
  • de game me leuk en interessant lijkt
  • het hele idee erachter me aanspreekt en benieuwd ben of zoiets kan slagen. (Denk als dit mislukt dat veel andere vergelijkbare initiatieven wellicht veel moeilijker vd grond gaan komen)
  • dit een crowd funding initatief is waar ik vertrouwen in heb vanwege de mensen erachter etc.
  • Je best veel krijgt voor de USD 35 destijds (Game + Alpha&Beta toegang + wat credits + insurance etc.)

[ Voor 15% gewijzigd door Help!!!! op 30-08-2013 08:13 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Ik heb ondertussen de hangar uitgeprobeerd en het ziet er echt allemaal schitterend uit. (op een paar bekende bugs na dan) Alles ziet er gewoon heel logisch uit, zoals de ruimte voor het landingsgestel en ook als je in het voertuig zit en je dan gaat bewegen dat je joystick etc. ook mooi meebeweegt. Echt geweldig gemaakt dit allemaal.

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom er nog steeds niet in. Nu heb ik account login time out als ik de hangar wil starten. Nog steeds server problemen waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
5000 ingame credits voor als je inlogt in de hangar. Helaas zit ik nog op m'n werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

pirke schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 22:57:
Waar haal je dat vandaan? Ook in mijn hangar zie ik slechts "RSI Aurora" staan, geen typemarkering. De Marque skin is overigens wel de mooiste, dus dat zou fijn zijn.

Van buiten ziet die Aurora er gewoon stoer uit, veel beter dan de 300 series in mijn ogen. Binnenin is de 300 dan weer een stuk aantrekkelijker. In de Aurora heb je echt het gevoel van een crappy miner/trader die half uit elkaar valt als je er tegenaan schopt, waarbij je elke uur weer ergens een schroefje of een olie lek moet repararen. En daarmee leg je dan de basis voor je mega empire :D
De Millennium Falcon stond ook niet bekend om zijn afgewerkte, betrouwbare ontwerp, maar daar is ook een heel universum mee gered ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk aan de praat gekregen. Ziet er geweldig uit. :) Werkt momenteel wel alleen op mijn laptop, die heeft tenminste wel directx11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
CrackSlet schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:50:
[...]

De Millennium Falcon stond ook niet bekend om zijn afgewerkte, betrouwbare ontwerp, maar daar is ook een heel universum mee gered ;)
Ik vind het "crappy interior" ook een pluspunt, het geeft enorme charme aan zo'n schip :) Vooral het slaaphok uit de brochure, geweldig!

En daarna is de upgrade naar een luxer schip des te beter: je hebt echt al wat bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Eens, misschien is het zelfs nu nog teveel gevraagd maar hoop dat er der ook schepen in voor komen die er echt helemaal battle worn zijn e.d. en dat het er ook allemaal improvisorisch gefixt er uit ziet met over plating oid.

Kabels uit de vloer naar het plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij zijn ze wel aan het praten over de mogelijkheid om schepen er ouder uit te laten zien naarmate je ze langer vliegt. Als je dan geen goede maintenance doet, zou het kunnen zijn dat er van alles los komt te zitten.
Ik hoop dat dit er uiteindelijk in komt, al is het pas een tijdje na launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:29:
Ik kom er nog steeds niet in. Nu heb ik account login time out als ik de hangar wil starten. Nog steeds server problemen waarschijnlijk.
Ik heb hetzelfde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Op youtube staan ondertussen ook tientallen filmpjes van alle schepen. Ziet er goed uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Dus... Ik heb het vanochtend voor ik naar mijn werk ging al voor elkaar gekregen om vast te komen te zitten op de trap van de Freelancer :+

Iets te ver doorlopen en de use-optie verdwijnt weer en je komt vast te zitten, met bungelende beentjes, als je naar beneden kijkt :).

Maar, ondanks dat het duidelijk is dat er nog genoeg te doen is, ziet het er al erg gelikt uit op sommige vlakken. Me likes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Meh, helemaal niet naar systeemeisen gekeken. Heb bij opstarten een zwart scherm en groene cursor. M'n videokaart heeft geen DX11 :/ Net maar nieuw kaartje besteld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Mooi excuus om te upgraden :P
Ik ga het over een paar uur weer proberen. De hangar is nu wel gedownload en geïnstalleerd, maar ik blijf een login timeout krijgen, omdat de servers overbelast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Metalkai schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:22:
maar ik blijf een login timeout krijgen, omdat de servers overbelast zijn.
Bij mij was (vanochtend alswel vanmiddag) het afsluiten van de launcher na de eerste keer proberen en opnieuw de launcher starten (en inloggen dus) genoeg om wel direct de hangar in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukte het na een paar keer proberen (zonder herstarten). Het is gewoon een beetje geluk hebben of je erdoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, het is puur geluk. En aangezien het mij na lange tijd niet gelukt was, is mijn geluk blijkbaar niet zo goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Net na 8x proberen erin gekomen. Na 15min was ik eigenlijk al wel weer klaar met de hangar. Een 300i in de basis hangar heeft niet zoveel plekken om te bezoeken :P

Wel erg onder de indruk van de details die er nu al inzitten, en ook de framerate was erg goed op very high @ 1080p (heb een 7870xt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Poppetje zag er ook wel grappig uit, gedeeltelijk waren de bewegingen mooi van jumpen, lopen etc, maar soms traden er wat kleine bugs op en zat gedeelte van je been beetje te schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Genoeg bugs gezien maar toch heel cool! :D Vraag me af als ik nu een 300 koop (wil er al een tijdje een hebben.. voornamelijk om toch nog iets extra's te geven omdat ik behoorlijk onder de indruk ben van hoe ze dit aanpakken tot nu toe) of ik die dan ook meteen in de hangar krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik ben er ook eindelijk in gekomen, en ben meteen tot de conclusie gekomen dat ik nodig aan een nieuwe pc toe ben. 10-15FPS op low settings, maar goed, het is nog niet geoptimaliseerd, en ik was toch al van plan een nieuwe pc te bouwen.
Op low ziet het er echter ook heel goed uit, dus wat dat betreft zit het wel goed. Ik vind de placeholder van de Cutlass die ze erin gezet hebben ook leuk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Als het goed is wel. De Hangar module zou moeten kijken welke schepen in bij je account horen en zich daarnaar moeten inrichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Voor mensen die geen toegang hebben:

Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer. :P
/first world problems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Thx. Heb zelfde probleem Ziet er best goed uit verder.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
De hangar module is wel echt heel vetjes _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
En.... Ondertussen de 17 miljoen dollar gepasseerd. Het verkopen van credits heeft dus ook duidelijk zijn effect. Binnenkort zou ook de brochure van de Freelancer af moeten zijn en een aantal packages eromheen beschikbaar, dus 18 miljoen, dat zal waarschijnlijk ver voor oktober gehaald zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Deze hangar module is natuurlijk een mooie manier om mensen over te halen om nog meer geld te geven.

Overigens krijgen ze nu per dag al meer binnen dan wat ze een half jaar geleden in een maand ophaalden. Leuk grafiekje op de website.

Hoe groot is hun ontwikkel team? 20 man? Voor een miljoen per man kun je aardig even vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
pirke schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 11:22:
Deze hangar module is natuurlijk een mooie manier om mensen over te halen om nog meer geld te geven.
Op zich is het nog niet eens geven. Je kunt er namelijk wel direct items voor kopen die je later, bij de launch, gewoon direct hebt. In basis gewoon het micropayment systeem, ingeschakeld voor het spel live gaat.
Overigens krijgen ze nu per dag al meer binnen dan wat ze een half jaar geleden in een maand ophaalden. Leuk grafiekje op de website.
Op zich niet zo gek natuurlijk. Een half jaar geleden zaten we een beetje in de luwte, de orginele campagne was voorbij en nieuwe dingen lieten nog wat op zich wachten. Ze hebben in ieder geval goede manieren gevonden om inkomsten te blijven genereren.
Hoe groot is hun ontwikkel team? 20 man? Voor een miljoen per man kun je aardig even vooruit...
Het team is wel aardig wat groter. Dat wil zeggen, er is de kern die in Texas aan het werk is en een paar kleine locaties elders, maar er is ook veel mankracht ingehuurd bij een bestaande studio in Canada, die veel van de basis in orde moeten maken. Bovendien verdienen ze echt geen miljoen p.p per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmoddels 17 miljoen bereikt. Nieuwe stretch goals voor 19 miljoen:
$19 million

- Know your foe with a Jane’s Fighting Ships style manual free in PDF form to all pledgers.
- Manage Space Stations – Players will compete to own and operate a limited number of space stations across the galaxy.
- RSI Museum will air monthly, with a new game featured each time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Space Stations :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Hmz. heb dat ding aan de praat, maar elke keer als ik naar rechts kijk verziekt m'n beeld compleet.
Al een aantal verschillende settings geprobeerd, maar helaas heeft nog niets geholpen.

Ah well, effe wachten op een patch enzo :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Renquin schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:50:
Ah well, effe wachten op een patch enzo :)
Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
dahakon schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:01:
[...]

Of in het speciaal gamaakte forum aankaarten wat er gebeurd en welke setup je daarbij hebt. Anders zou je weleens een ons kunnen wegen eer een patch het verhelpt.
Ah, goed punt. Dat kan ik inderdaad ook doen :P

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
In de discount hangar wordt een muur niet gerenderd, is een bekende bug (zie patch notes in de launcher)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:01
Ik ben wel in voor een spacestation met de naam Deep Space Tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
[video]

Ik moet nog plaats op mijn SSD vinden dus moet eerst wat games uitspelen voor ik dit is installeer. :P
/first world problems
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
maniak schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:13:
[...]
Ziet er erg mooi uit MAAR vooralsnog is het niets meer dan een <insert FPS> custom map. Ik zie liever echte gameplay beelden ipv rondlopen in een static map.
Je moet niet vergeten dat dit natuurlijk een extratje is, zo kan je teminste de schepen die je hebt gekocht zien.
In december (waarschijnlijk) komt er "echte" gameplay. Maar toch is dit een leuk iets.

Je merkt ook gelijk dat er nu meer verkocht wordt omdat men ziet hoe goed het gemaakt wordt, het is echt belachelijk hoe goed de schepen er nu al uit zien. En wat ik echt heel tof vindt (en vooral een gemis met EVE) is dat je ook in de schepen kan.

Ben echt super benieuwd naar het spel. Kan niet wachten op volgend jaar zomer waarin ze het lopen over de planeet/steden gaan aanbieden. Denk dat ze daarmee echt iets kunnen bereiken. Als ze dat goed weten te maken dan maken ze naar mijn idee een Freelancer/EVE/Mass Effect hybrid. Met (nu al bijna) graphic's die toch echt in de buurt komen van Crysis.

(kon het toch niet laten om ook de schaal van het grootste schip (Constellation) nu beschikbaar even te laten zien). Dit is van binnenuit genomen van achter naar voor.
Afbeeldingslocatie: http://www.gjdwebserver.nl/public/Star%20Citizen/ScreenShot0001.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door stealthgun op 01-09-2013 19:26 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Erg leuke die hangar module! Nog wel vol met bugs, maar goed om te zien welk schip op me staat te wachten. Helaas is de aurora niet zo spannend als bijvoorbeeld de constellation ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Bij de Aurora kan je wel al in je bed gaan liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-05 17:32

TNJ

Frugalite

pirke schreef op maandag 02 september 2013 @ 12:22:
Bij de Aurora kan je wel al in je bed gaan liggen ;)
Was me idd opgevallen. Heb het bij de 315P niet getest, want ik was het voor de gein op de laptop aan het testen @2fps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Asgaro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 23:13:
[video]

/first world problems
Zag incarna er maar zo uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
  • Laatst online: 25-11-2021
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel te veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel te veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?
LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.

Dat gezegd hebbende kunnen original en veteran backers nog tot 26 november LTI packages kopen en deze vervolgens aan een ander weggeven (je kunt 'gifts' naar elkaar sturen). Dus dat is nog een optie. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
WickedWizard schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:41:
[...]

LTI is niet zo heel erg boeiend, meer een extraatje voor de mensen die er vroeg bij waren. Om je schepen in-game te verzekeren zul je niet al te veel kwijt zijn.
Ah ik was juist bang van wel
Dat gezegd hebbende kunnen original en veteran backers nog tot 26 november LTI packages kopen en deze vervolgens aan een ander weggeven (je kunt 'gifts' naar elkaar sturen). Dus dat is nog een optie. :)
Dat lijkt mij een lastige optie omdat ik geen van die backers ken, en niet verwacht dat dat voor mij wordt gedaan :P

Waarschijnlijk is de beste optie voor mij de Digital Mercenary dan :). Ik ben niet zo'n alpha tester, en ook heb ik geen pc die het spel uberhaupt zou kunnen spelen, echter verwacht ik wel dat ik rond de beta een aantal verbeteringen doorgevoerd heb. 32 euro vind ik ook een goede prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:08:
Waarschijnlijk is de beste optie voor mij de Digital Mercenary dan :). Ik ben niet zo'n alpha tester, en ook heb ik geen pc die het spel uberhaupt zou kunnen spelen, echter verwacht ik wel dat ik rond de beta een aantal verbeteringen doorgevoerd heb. 32 euro vind ik ook een goede prijs :)
Digital Mercenary bevat zowel alpha als beta access. Er is geen package voor alléén beta access, het is of allebei of geen van beiden (alleen bij de goedkoopste, de digital scout package). Alpha access zorgt ervoor dat je in december mee kunt doen met de dogfighting module, waarmee je (ook in teamverband) kunt vechten in je schip/schepen en wat in-game credits kunt verdienen die je in de in-game store nu al kan gebruiken om je hangar en schepen te upgraden en customizen. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckhamster
Ja dat bedoelde ik ook :). Dat ik niet de alpha speel maakt me niet zozeer uit, maar de beta zou ik wel willen spelen en hoop dan ook de juiste hardware ervoor te hebben, vandaar digital mecrenary. Ik krijg ze beide, maar zal waarschijnlijk geen gebruik (kunnen) maken van de alpha access. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Alpha acces komt in december al, wat ze nu hebben is pre-alpha.
Volgens mij valt het met hardware wel mee het is nu alles behalve optimaal. Denk dat je straks wel op low setting met een beetje videokaart mee kan doen (mits deze dx11 ondersteund).

Je moet nagaan dat ze het spel ontwikkelen voor high-end systemen (dat doet crytek ook) maar ook hun spellen zijn met low settings te spelen (en zien er nog redelijk uit).

Als ik jou was zou ik het gewoon proberen. Kan niet wachten om met mijn Constellation van alles kapot te schieten... Lekker in mijn fighter om het 'moeder-schip' te vliegen... Kan er nu al over dromen. :9~

[ Voor 43% gewijzigd door stealthgun op 02-09-2013 22:01 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
Duckhamster schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
Urgh, jammer dat ik nu pas over deze game lees. :o Zou er mogelijk in de toekomst nog een simpel LTI pakketje in de aanbieding komen? 4.000 euro is mij veel t |:( e veel geld :P Ik had wel zo'n leuke digital mercenary LTI willen hebben voor wat 60$ ofzo. Ik twijfel nu of ik dus nog zou moeten wachten of niet :P iemand tips?
Ik ben ook pas net gaan pledgen. Ben voor de digital merc van $40 gegaan. Die basis aurora ben je toch zo ontgroeid, LTI is dus overbodig. En een groot pluspunt: je hebt plezier van je volgende schip vrijspelen ipv dat je simpelweg $$$ betaalt.

Daarnaast is $40 een nette prijs en kun je langzaam aan steeds meer doen ingame. Alternatief 1 is anderhalf jaar wachten en tegen die tijd $60 retail prijs betalen... Alternatief 2 is nu $30 betalen maar ook anderhalf jaar wachten.

[ Voor 14% gewijzigd door pirke op 03-09-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
pirke schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 00:49:
[...]
Alternatief 2 is nu $30 betalen maar ook anderhalf jaar wachten.
En eerder al delen van het spel kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 02:03:
[...]

En eerder al delen van het spel kunnen spelen ;)
Nee, voor $30 heb je geen alpha/beta toegang.

Ik had het misschien onduidelijk verwoord maar liet 3 alternatieven zien, waarbij je er bij 2 anderhalf jaar moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Mischien komt dat omdat ik al een pledge heb. De goedkopste bij mij (van de original backers) heeft het wel gewoon. Maar mischien zie ik de 'oude' packages er ook nog tussen.

Maar dan moet je idd 2.5 jaar wachten met de $30 pledge.

[ Voor 14% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:09:
Mischien komt dat omdat ik al een pledge heb. De goedkopste bij mij (van de original backers) heeft het wel gewoon. Maar mischien zie ik de 'oude' packages er ook nog tussen.

Maar dan moet je idd 2.5 jaar wachten met de $30 pledge.
Bij de "Original Backer" pledges vanaf november 2012 kreeg je inderdaad al alpha/beta access bij 30 dollar. Op een gegeven moment zijn de prijzen omhoog gegaan nadat eerste pledge periode voorbij was. De huidige pledge niveaus zijn dus anders dan tijdens de beginperiode.

Edit: Als je als Original Backer inlogt op de site zie je andere prijzen dan als latere backer. Dus als stealthgun inlogt ziet hij verschillende package prijzen dan pirke. Ik denk dat daar de verwarring vandaan komt. :) (original backers kunnen nu nog steeds voor original backers prijzen hun package upgraden)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2013 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
Is de TS nog actief? Vind de FP maar beetje karig met wat er nu allemaal beschikbaar is aan informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
@mac-rolec: Dat is dan aan de orde ik heb in november 2012 al gepledged (toen nog kickstarter).
Ik heb bv alles nog in LTI uitvoering (weet niet of dat nu ook nog aan de orde is).

@chilled: Alle informatie over dit project staat hier: https://robertsspaceindustries.com
Dat is de beste plek om alle info te krijgen.

Even extra info over mijn packages:
The United Empire of Earth appreciates your service! As one of Star Citizen's very first backers, you are eligible for exclusive packages not available anywhere else and lower prices than anyone else through November 26, 2013.

Any package purchased before that date will include Lifetime Insurance on all ship hulls.

[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:34
Ja weet ik, heb zelf ergens anders een thread hier over lopen. Maar ik vind het gewoon jammer dat de FP zo karig is :P

Editje: Heb nu zelf de Aurora LX maar denk dat ik sowieso nog ga upgraden naar de 325A of eventueel de Cutlass wanneer de dogfighting module uitkomt.

[ Voor 28% gewijzigd door chiIIed op 03-09-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja ik gebruik altijd de site, denk dat ze facebook gewoon beetje als uithangbord doen. Want alles daarop linked weer naar de site.

edit: Na wat uitzoeken toch er achter gekomen dat ik als 'oude' backer toch wat voordelen heb, maar deze dus ook mag door spelen. Alle schepen heb ik tot 26 november met LTI. Maar ook de 35$ packages met alpha...

Dus maar 2de account aangemaakt met die 35$ package als gift gegeven (want dat zat er in het echte spel toch wel aan te komen) scheelt nogal en zo kan ik mischien in de alpha al met 2 accounts tegelijk in 1 schip zitten... OMG dat zou zo tof zijn... -.- was het nu alvast maar 2015... zucht... wil het spel zo graag spelen.

[ Voor 67% gewijzigd door stealthgun op 03-09-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
stealthgun schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:46:

Dus maar 2de account aangemaakt met die 35$ package als gift gegeven (want dat zat er in het echte spel toch wel aan te komen) scheelt nogal en zo kan ik mischien in de alpha al met 2 accounts tegelijk in 1 schip zitten... OMG dat zou zo tof zijn... -.- was het nu alvast maar 2015... zucht... wil het spel zo graag spelen.
Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 04 september 2013 @ 09:45:
[...]

Zal je toch wel een flinke pc moeten hebben, als je twee clients op dezelfde pc wilt draaien :P
Kon je bij het uiteindelijke spel niet meerdere characters op 1 account draaien? Is nog niet helemaal duidelijk volgens mij.

@Chilled: Heb mindcrash even gevraagd of hij me mede auteur maakt van de startpost, kunnen we die een beetje upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ja, je kan uiteindelijk meerdere characters op 1 account hebben, maar je zult deze net zoals bij elke andere online game niet tegelijk kunnen spelen.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.