[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.703 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
De Avenger

Afbeeldingslocatie: http://static.wcnews.com/wcpedia/images/WC4-Avenger.png

Zonder gekheid, dit is natuurlijk de Avenger van Wing Commander 4, van de Union of Border Worlds. Was een machtig mooi schip om mee te vliegen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:59

SilencerNL

No remorse

Dalrok schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 19:21:
[...]

Nice hoor, ik wacht nog steeds op mijn gold card + 2 T-shirts.
Werd het afgegeven als pakketje bij de deur of gewoon door de brievenbus gepropt?
Gewoon in de brievenbus. Envelop met opgevouwen t-shirt (in plastic natuurlijk) en de citizen card.

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

*popel popel*

Volgens ''t forum was de boel eind mei allemaal verscheept, dus moet er nu toch wel aankomen.

Nu ik hoor dat 't door de brievenbus kan, mag ik zelfs popelen als moeder-de-vrouw ook aan 't werk is B)

Anyway

*popel popel*

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Bedankt voor de info SilencerNL. Ik sta ook wel te popelen voor het pakketje :)
Soms komt de doemdenker in mij al naar boven, maar daarvoor is het nog steeds te vroeg.
Eventjes geduldig afwachten.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pb Pomper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 16:24
Jammer dat ik niet genoeg geld had ten tijden van de Citizen Cards :( Ik zal het maar moeten doen met mijn Aurora LX met lederen interieur :P Maar goed, dan wordt het in ieder geval wel lekker werken voor een nieuw schip :)
We zijn trouwens eindelijke de $10M gepasseerd. Goed nieuws voor de MoCap studio (en dus voor ons) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Een nieuwe Comm-Link is net gepost. Volgende week vrijdag zal er een 300i promotie komen, met verschillende varianten. Daar gaat mijn geld :P

Edit: De website is nu helemaal uit elkaar aan het vallen. Fase 3 van de overgang naar de nieuwe website is net aangezet. De scheuren in de website zijn nog groter gevallen, en het link balkje bovenaan hangt nu ook helemaal scheef.

[ Voor 45% gewijzigd door Metalkai op 15-06-2013 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

:D Ownee.... MY MONEY!
On a serious note, ik ga denk ik wel voor wat scheepjes.... :)!

Zijn er hier trouwens mensen die mogelijk in de toekomst (als het spel me bevalt) voor mij een LTI schip (dat natuurlijk relatief veel kost) zouden willen aanschaffen en giften. Natuurlijk boek ik het geld over :)!

[ Voor 55% gewijzigd door Squishie op 15-06-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Yep, site begint letterlijk uit elkaar te vallen, wel tof gedaan.

@Squishie
Wat bedoel je precies? Volgens mij kan je nu nog een LTI schip kopen totdat de site life gaat.
Als je voordat de nieuwe site life gaat (28/6) een schip koopt, dan heb je LTI.

Je kunt dan tot 26/11/2013 LTI schepen kopen, net als de 'original backers'
Na 26/11/2013 kan nieman meet LTI schepen kopen zoals het er nu uitziet.

bron:
http://www.robertsspacein...-insurance-clarification/

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

J2pc schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 11:10:
Yep, site begint letterlijk uit elkaar te vallen, wel tof gedaan.

@Squishie
Wat bedoel je precies? Volgens mij kan je nu nog een LTI schip kopen totdat de site life gaat.
Als je voordat de nieuwe site life gaat (28/6) een schip koopt, dan heb je LTI.

Je kunt dan tot 26/11/2013 LTI schepen kopen, net als de 'original backers'
Na 26/11/2013 kan nieman meet LTI schepen kopen zoals het er nu uitziet.

bron:
http://www.robertsspacein...-insurance-clarification/
Ow er was dan een verkeerd beeld in mijn hoofd. Ik dacht dat ik als "veteran backer" tot aan de nieuwe website met LTI kon krijgen... :x excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Enige verschil is dat je iets hogere prijzen heb ten opzichte van original backers, maar dat verschil is ook niet heel erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:47:
Enige verschil is dat je iets hogere prijzen heb ten opzichte van original backers, maar dat verschil is ook niet heel erg groot.
hoeveel%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Scout en Merc zijn hetzelfde op dit moment.
Bounty Hunter betaal je $5,- meer.
Colonel/Freelancer $15,- meer (zelfde geldt voor digital versie).
Rear Admiral $25,- meer.
Vice Admiral en High Admiral $50,- meer.
Grand Admiral $200,- meer.

Space Marchall en Wing Commander zijn blijkbaar niet langer beschikbaar voor nieuwe pledgers, maar wel voor oude pledgers.

Prijzen zullen nadat de nieuwe site online komt verder omhoog gaan voor nieuwe pledgers.

[ Voor 13% gewijzigd door dahakon op 15-06-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55

Sorki

world wide wubbish

Zo... al even stil hier :)

Als ik me niet vergis is het morgen de 300i promo/folder, ik hoop dat ze de aurora promo matchen want die had ik net gemist!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Morgen is het inderdaad 300i-tijd. Het zal wel ongeveer hetzelfde verlopen als de Aurora sale, al is de upgrade nu misschien iets duurder omdat de 300i zelf ook duurder is.
Ik vraag me wel af of er meerdere verschillende modellen aangeboden worden, of alleen de LX versie zoals bij de Aurora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik ben ook benieuwd naar morgen, en vooral naar de andere edities van de 300i

Heeft iemand zicht op het tijdsframe dat het geldende is in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij is er over een tijdframe nog niet bekend gemaakt, maar als het zo gaat als bij de Aurora zal het zeker een week gelden.
Hoe laat het start is ook niet helemaal duidelijk.Het zou kunnen dat het direct na Wingman's Hangar van start gaat (begint 18:00 en duurt ongeveer 30minuten), maar het kan net zo goed pas later beginnen. Volgens mij wordt de comm-link vaak rond 00:00 geplaatst, dus dat is ook een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik ben naast de 300i tevens benieuwd naar een nieuwe stretch goal....iemand iets uit de geruchtenmolen daarover vernomen?

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het laatste dat we gehoord hebben over nieuwe stretch goals was dat ze in ontwikkeling waren, en dat ze binnenkort aangekondigd zouden worden. Ik vermoed dat die stretchgoals dus of morgen, of tijdens de live stream onthuld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ahw yeah, vandaag in de bus!

shirts+card

card

best day ever!

Ik was al bang dat ik de livestream niet in stijl zou kunnen bewonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
Zaterdag zag ik iemand lopen in dat shirt op de Luchtmachtdagen in Volkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:59

SilencerNL

No remorse

Melkunie schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:12:
Zaterdag zag ik iemand lopen in dat shirt op de Luchtmachtdagen in Volkel :)
Geinig. Grote kans dat je mij hebt gespot :*)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Uit Wingman's Hangover is net gebleken dat vandaag de invites voor het testen van de nieuwe website uitgezonden worden. Wie weet zitten er hier een paar gelukkige bij.

Edit: En de 300i brochure is net uitgebracht op Polygon: http://www.polygon.com/20...ns-bmw-spaceship-the-300i

Dat 350R model ziet er toch wel heel goed uit, en heeft ook nog eens twee main thrusters.

[ Voor 42% gewijzigd door Metalkai op 22-06-2013 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

de brochure & commercial vid zijn schitterend
http://www.robertsspacein.../the-300-series-revealed/

Heb voor mezelf een 315p toegevoegd.
Ik ben meer een explorer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb nu wel zo'n beetje mijn limiet qua pledges bereikt. Ik zal tijdens de live stream nog even kijken naar de Avenger, maar voor de rest zal ik alles laten liggen en in-game verdienen. Mijn hangar puilt een beetje uit nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Ik heb nog geen pre-order/pledge geplaatst. Graag zou ik de Constellation nemen (rear admiral package), maar ik hoef die extra's niet (fysieke box, usb stick, soundtrack, map, mini-replica etc.). Wat is dan verstandig? Kan ik bewoon nu bijv. zo'n digital bounty hunter pakket nemen (met 300i voor $65) en wanneer ze de Constellation presenteren deze toevoegen aan mijn pakket als ship add-on? Zal allicht goedkoper zijn dan wanneer ik nu $275 betaal voor het rear admiral pakket met alle extra's? Zit een beetje in dubio.

[ Voor 3% gewijzigd door WickedWizard op 23-06-2013 15:48 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je kunt een digital bounty hunter pack nemen en vervolgens een Constellation Add-on ship erbij kopen voor 225 dollar. Een andere mogenlijkheid is (durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit ook voor conny-packs geldt) om na je order het om te zetten in een 'digital only' pack via account-management. Bij optie 1 ben je iets meer kwijt, maar heb je 2 schepen met lifetime insurrance, waarbij je eventueel de 300i ook weer zou kunnen verkopen aan iemand die geen lifetime insurrance schip heeft. Bij optie 2 betaal je iets minder in totaal (275 voor Rear Admiral, tegenover 65+225=290 voor 300i dig+ Add-On Conny), maar als je hem omzet naar digital only, betaal je dus voor een deel iets wat je niet krijgt.

Logische optie is dus, digi-only goedkoop package met Add-on Constellation erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WickedWizard schreef op zondag 23 juni 2013 @ 15:46:
Ik heb nog geen pre-order/pledge geplaatst. Graag zou ik de Constellation nemen (rear admiral package), maar ik hoef die extra's niet (fysieke box, usb stick, soundtrack, map, mini-replica etc.). Wat is dan verstandig? Kan ik bewoon nu bijv. zo'n digital bounty hunter pakket nemen (met 300i voor $65) en wanneer ze de Constellation presenteren deze toevoegen aan mijn pakket als ship add-on? Zal allicht goedkoper zijn dan wanneer ik nu $275 betaal voor het rear admiral pakket met alle extra's? Zit een beetje in dubio.
Op de nieuwe website kan je gekochte schepen inruilen voor credits om andere schepen te kopen. Je moet wel uitkijken hiermee, want het is niet verstandig om je originele pledge schip te verkopen, want dan verlies je misschien ook LTI.
You will be able to "melt" every single package you have now and those you buy in the future. I would caution against melting your original package as that is how some LTI limitations are determined (if you melt your original package that qualified for lifetime insurance on all ships up to the alpha, you will lose that perk).

You will be able to melt your upgrades and ships so that you can take advantage of the grace period (extra week for 300i sale) to purchase add-ons or upgrades.
http://www.robertsspacein...vage-your-primary-pledge!

EDIT: Lees net dat dit toch niet helemaal klopt. Je kan op de nieuwe website wel gewoon je originele schip verkopen met behoud van LTI staat er verder in de thread.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je kunt je LTI schepen later ook gewoon ingame verkopen, in de persistent universe. De LTI blijft bij dat schip, maar je andere LTI schepen behouden ook gewoon hun LTI. Dus, elk schip wat je nu nog met LTI aanschaft, zal LTI blijven behouden, of jij het nu zelf houdt, aan iemand weg geeft, of ingame verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Wow geweldige brochure, die speciale edities ziet er wel vet uit, en minder nutteloos dan de standaard 300i. Hmmm even een nachtje over slapen :)!

Miscchien dat dit mijn relaxbootje gaat worden en mijn aurora LX als botswagen! Ik denk dat het een A versie wordt (exploration).

Misschien komt er later nog een schip bij voor echt firepower!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dahakon schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:54:
Je kunt je LTI schepen later ook gewoon ingame verkopen, in de persistent universe. De LTI blijft bij dat schip, maar je andere LTI schepen behouden ook gewoon hun LTI. Dus, elk schip wat je nu nog met LTI aanschaft, zal LTI blijven behouden, of jij het nu zelf houdt, aan iemand weg geeft, of ingame verkoopt.
Het ging er meer om of je zelf nog wel LTI had als je je originele pledge schip verkocht, maar op de nieuwe site blijkt dat nu dus wel het geval te zijn.

De brochure en het filmpje zijn wel erg gaaf idd. Maar ik wacht nog wel op de Hornet aanbiedingen. Trekken me toch meer. (en ik heb even geen geld momenteel :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:06

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat gebeurd er eigenlijk met jouw 300i en de LTI, wanneer je é'n van de nu geboden upgardes koopt. Ik zelf heb bijvoorbeeld een digital Bountyhunter pakket en een upgrade naar de a-versie erbij genomen.

Sommige zaken blijven een beetje onduidelijk... ik twijfel er soms aan of men zelf nog weet wat voor smaakjes ze allemaal verzonnen hebben. Ik hoop dat iemand heel goed een klatje bijhoud. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door _Dune_ op 23-06-2013 23:57 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Dit wordt wel een vette game hoor, eindelijk.

Zit zelf aan 250 dollar pledge te denken met RSI constellation ship erbij maar aan de ene kant wel wat prijzig voor een game die over pas op zijn vroegst over 1,5 jaar uitkomt hmmm. Grote kans natuurlijk dat je die schepen ook gewoon in een ingame shop kan kopen tegen die tijd.

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

jezzer schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:02:
Dit wordt wel een vette game hoor, eindelijk.

Zit zelf aan 250 dollar pledge te denken met RSI constellation ship erbij maar aan de ene kant wel wat prijzig voor een game die over pas op zijn vroegst over 1,5 jaar uitkomt hmmm. Grote kans natuurlijk dat je die schepen ook gewoon in een ingame shop kan kopen tegen die tijd.
Alles wat je nu kunt kopen kun je in-game ook op de een of andere manier ook verkrijgen, het zij door kopen met in-game credits of euh... gewoon kapen. ;) Alleen loop je dan wel kans weer alles Wanted aangemerkt te worden in bepaalde delen van de Galaxy, zover ik vanmiddag gelezen heb.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
_Dune_ schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:56:
Wat gebeurd er eigenlijk met jouw 300i en de LTI, wanneer je é'n van de nu geboden upgardes koopt. Ik zelf heb bijvoorbeeld een digital Bountyhunter pakket en een upgrade naar de a-versie erbij genomen.

Sommige zaken blijven een beetje onduidelijk... ik twijfel er soms aan of men zelf nog weet wat voor smaakjes ze allemaal verzonnen hebben. Ik hoop dat iemand heel goed een klatje bijhoud. ;)
Die 300i die in je Bounty Hunter package zit word vervangen door de upgrade versie. Je krijgt dus niet twee schepen, maar alleen de versie waarnaar je geupgrade hebt. De LTI blijft wel bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Daar is verwarring over.

De upgrade packages zouden blijkbaar echte upgrade packages in game zijn ook.
Je zou dan beide packages op je basis 300i kunnen toepassen en de modules die je niet fit komen in je hangaar. Let wel, het SC forum zelf is hier nog wat vaag over, neem dit niet voor 100% waarheid aan!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:35:
[...]
Die 300i die in je Bounty Hunter package zit word vervangen door de upgrade versie. Je krijgt dus niet twee schepen, maar alleen de versie waarnaar je geupgrade hebt. De LTI blijft wel bewaard.
Het eerste weet ik, het ging mij voornamelijk om de LTI. :)
Sorki schreef op maandag 24 juni 2013 @ 07:31:
Daar is verwarring over.

De upgrade packages zouden blijkbaar echte upgrade packages in game zijn ook.
Je zou dan beide packages op je basis 300i kunnen toepassen en de modules die je niet fit komen in je hangaar. Let wel, het SC forum zelf is hier nog wat vaag over, neem dit niet voor 100% waarheid aan!
Ik heb nu juist (volgens mij een officieel statement, maar dat zou ik moeten terug zoeken) gelezen dat de upgrade niet is zoals een upgrade van wapens, maar een komplete vervanging van jouw 300i voor een ander model. Dat betekend dat je niet meerdere upgrades in je hangaar kunt leggen en kunt gaan wisselen als jij jouw 300i in de hangaar parkeerd.

Wanneer jij elke variant wilt hebben dan zal je elke (compleet) schip moeten kopen. Ik ben hier wel vrij zeker van, omdat na dat statement er redelijk wat terleurgestelde reacties waren in het officiele forum van mensen die beide upgrades hebben aangeschaft terwijl zij één 300i hebben.

Volgens mij zou men nog gaan kijken of voor de personen nog iets anders geregeld kan worden met een refund of iets van dien aaard (ik ben op het moment niet in de gelegeheid om het betreffende topic terug te zoeken, sorry).

[ Voor 12% gewijzigd door _Dune_ op 24-06-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Om daar even een quote bij te geven zodat iedereen het kan lezen.
Howdy folks,

I'm sorry for the confusion. The packs are not in-game "extras" that you will get in the game, they change your base model 300i into the model you would prefer. You won't have both a 300i and a 325a, for instance, you'll have a 325a when you start the game. The different models are physically different. We created this as an option for early pledgers who would prefer a particular ship instead of the one they have and not as a way to collect all the different ships in your hangar. If anyone has bought an extra "upgrade" package because of the earlier misinformation in this thread, please write to support@cloudimperiumgames.com and we will refund or reattribute that pledge.
http://www.robertsspacein...995&viewfull=1#post305995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:04
Weet niet of dit filmpje van de 300i al gepost was:

YouTube: The 300 Series: The Next Generation is Now

Superrr vet :D

edit: zie dat ie al gepost was, my bad.

[ Voor 10% gewijzigd door Basekid op 24-06-2013 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:17:
[...]
Thanks!

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:17:

[...]

Dat hadden ze in eerste instantie inderdaad wat beter moeten uitleggen. Want bij de Aurora sale waren upgrades gewoon equipment layouts op dezelfde hull (die je ingame dus makkelijk kan veranderen). Veel mensen gingen er vanuit dat dit hetzelfde idee was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij werkte het bij de Aurora hetzelfde. Het enige verschil wat er nu is, is dat de 350r wel een aparte versie is, vandaar dat er geen upgrade ervoor beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Hmz, zit zelf te twijfelen tussen de Colonel en Freelancer packages. Waat een moeilijke keuze ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Aangezien je beide schepen ook in-game zal kunnen krijgen, is de vraag eigenlijk alleen: Welke van de twee verwacht je dat het meest vernietigd wordt?
Als je op dit schip LTI hebt, zal het wat credits schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Nog steeds een moeilijke keuze. Ik vind zowel combat als trade/exploration wel vet :p Heb gelukkig nog een paar dagen bedenktijd.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook 1 package kopen en dan het andere schip als addon erbij kopen, heb je ze allebei. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Krijg je voor die addon schepen ook LTI?

Hoe zit het met crew btw? Als je een schip hebt met plek voor meer dan 1 crew lid, betekend het dat je max aantal crew leden moet hebben om alle features van je schip te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Chester schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:33:
Krijg je voor die addon schepen ook LTI?

Hoe zit het met crew btw? Als je een schip hebt met plek voor meer dan 1 crew lid, betekend het dat je max aantal crew leden moet hebben om alle features van je schip te gebruiken?
Die add-on schepen krijgen inderdaad ook LTI.
Qua crew is het zo dat je ze solo kan gebruiken, maar ze dan wel minder effectief zijn. Om alles eruit te halen wat er in zit heb je een crew nodig.Dit kunnen andere spelers zijn, maar ook ingehuurde NPCs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ow, dat is nice. Ik zou dus ook gewoon voor de Constellation kunnen gaan zonder me zorgen te maken over of ik die overige plekken gevuld krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wel een mooie samenvatting gevonden voor LTI:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y37/loucyphr/Star%20Citizen/LTIv2.jpg

http://www.robertsspacein...885&viewfull=1#post116885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Hm, denk niet dat ik mijn standaard 300i aanpas. Zover ik lees vervangt die LSI alleen de hull, en die is bij alle schepen toch hetzelfde van die classe (behalve bij de racevariant).

Enige voordeel zou dan zijn dat je start schip all gear heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Basekid schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:38:
Hm, denk niet dat ik mijn standaard 300i aanpas. Zover ik lees vervangt die LSI alleen de hull, en die is bij alle schepen toch hetzelfde van die classe (behalve bij de racevariant).

Enige voordeel zou dan zijn dat je start schip all gear heeft.
De insurance vervangt de hull+basisuitrusting. Alle upgrades die je uitvoert zullen een aparte verzekering nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Damn, daar gaat mijn excuus :P

Even denken wat ik dan wil qua uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je je standaard 300i niet meer aanpassen? In de game kune je de extra upgrades toch apart verzekeren (en in de game ga je uiteraard ook upgrades kopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Klopt.

Moet alleen even afwegen of 1x 15 dollar uitgeven voor een upgrade handiger is, dan steeds je items opnieuw verzekeren.

Uiteindelijk is het maar een spel I guess.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:40:
[...]
De insurance vervangt de hull+basisuitrusting. Alle upgrades die je uitvoert zullen een aparte verzekering nodig hebben.
Maar als je nu de standaard 300i upgrade/vervangt vallen ook de betere engine en wapens etc. onder de LTI. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
_Dune_ schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Maar als je nu de standaard 300i upgrade/vervangt vallen ook de betere engine en wapens etc. onder de LTI. :)
Klopt, ik had iets duidelijker moeten zijn toen ik upgrades noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:59:
[...]

Klopt, ik had iets duidelijker moeten zijn toen ik upgrades noemde.
Het zijn eigenlijk ook geen update's maar upgrade's - vervanging van het totale schip/ andere hull. Zoals in het officiele commetaar valt te lezen zijn de schepen fysiek ook afwijkend van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Uiteindelijk de Freelancer package genomen, vanavond maar eens kijken of ik er schepen bij haal, die 300i is wel erg vet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Met de nieuwe website launch van komende vrijdag verdient dit topic ook wel een degelijke TS denk ik :)

Bedankt voor het advies dahakon, ik heb uiteindelijk toch het Rear Admiral package gekocht met de Constellation. Zit er nog over na te denken om een 300i te nemen en deze te upgraden naar 315p als explorer ship, maar ik vind dat ik al genoeg geld heb uitgegeven aan een game die pas over anderhalf jaar uitkomt. :) Wil niet zeggen dat ik geen schepen meer ga toevoegen aan mijn hangar overigens..

Trouwens, in augustus willen ze de Hangar Module uitbrengen. Lijkt me best vet om iig al even om je schip heen en in je schip te kunnen lopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WickedWizard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:50:
Met de nieuwe website launch van komende vrijdag verdient dit topic ook wel een degelijke TS denk ik :)
Zeker! Heb alleen mindcrash hier niet meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
WickedWizard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 21:50:

Trouwens, in augustus willen ze de Hangar Module uitbrengen. Lijkt me best vet om iig al even om je schip heen en in je schip te kunnen lopen! :D
Yep, en dan nog heel even extra wachten (December) en we kunnen er ook echt in vliegen, want dan gaat de Dogfighting Alpha van start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
Hoe zit het trouwens met de Alpha? heb eerlijk gezegt sinds mijn Pledge niet meer ingelogt (Met een enkele uitzondering hier en daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het enige wat er over de Dogfighting alpha bekent is, is dat het geplanned staat voor December dit jaar. Meer informatie zal wel komen als het wat dichter bij die datum is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Absoluut niet om te flamen of trollen oid, maar heeft niemand hier het gevoel dat deze game al uitgemolken wordt voordat hij überhaupt uit is? Ik vind $60,- voor een schip terwijl het spel mij $40,- heeft gekost nogal fors aan de maat. En aangezien nog ruim een jaar te gaan hebben, zie ik iedere maand wel weer een aanbieding voorbij komen om al pre-release schepen e.d. aan te schaffen.
Tuurlijk, iedereen staat vrij om zijn eigen geld uit te geven, maar als Activision aankondigt dat de nieuwe CoD verspreid over een jaar 3 DLC's krijgt die tegen betaling aan te schaffen zijn, staat iedereen te steigeren. Maar nu hoor ik dat sommige mensen al tegen de $300,- uitgegeven hebben aan content die toch al in de game zit en ook gewoon met een beetje inzet gratis te verdienen is.

Nogmaals, dit is niet om deze game of degene die er meer geld aan uit geven dan anderen af te zeiken ofzo, ik kijk enorm uit naar deze game, maar ik vind de prijzen voor bv de 300i toch wel erg hoog en krijg er een beetje een scheef gevoel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ben het wel met je eens.

Natuurlijk, iedereen moet het zelf weten, de ontwikkelaar heeft een goede naam en het hele crowdfunding / werken zonder publisher etc. is sympathiek.
Daarom heb ik ook gepledged voor ik meen USD 35.

Maar om nu zoveel geld neer te leggen als sommigen doen voor iets wat nog lang niet gereleased is en zich nog moet bewijzen gaat best ver imho.

Daarnaast moet ik zeggen dat er wel heel veel energie lijkt te gaan zitten in de website, updates voor de community.
Ook vind ik alle verschillende acties/paketten en de communicatie erover behoorlijk verwarrend.

Ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat in 2014. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
CrackSlet schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:34:
Absoluut niet om te flamen of trollen oid, maar heeft niemand hier het gevoel dat deze game al uitgemolken wordt voordat hij überhaupt uit is? Ik vind $60,- voor een schip terwijl het spel mij $40,- heeft gekost nogal fors aan de maat. En aangezien nog ruim een jaar te gaan hebben, zie ik iedere maand wel weer een aanbieding voorbij komen om al pre-release schepen e.d. aan te schaffen.
Tuurlijk, iedereen staat vrij om zijn eigen geld uit te geven, maar als Activision aankondigt dat de nieuwe CoD verspreid over een jaar 3 DLC's krijgt die tegen betaling aan te schaffen zijn, staat iedereen te steigeren. Maar nu hoor ik dat sommige mensen al tegen de $300,- uitgegeven hebben aan content die toch al in de game zit en ook gewoon met een beetje inzet gratis te verdienen is.

Nogmaals, dit is niet om deze game of degene die er meer geld aan uit geven dan anderen af te zeiken ofzo, ik kijk enorm uit naar deze game, maar ik vind de prijzen voor bv de 300i toch wel erg hoog en krijg er een beetje een scheef gevoel bij.
Die $300,- is waarschijnlijk ook niet alleen uitgegeven voor ingame content, maar meer om de ontwikkeling van het spel te ondersteunen. En zo heel overdreven is het ook niet, de gemiddelde pledge is ongeveer $55,-.

offtopic:
Je zegt dat je niet trolled/flamed, maar vervolgens generaliseer je wel dat iedereen staat te steigeren om CoD DLC... Maar als je het zo graag met CoD wilt vergelijken; CoD is een spel die jaarlijks een nieuwe versie krijgt, met vaak day-1 DLC (als je dan al die content hebt, waarom zit het niet bij het spel zelf?). En tussendoor krijg je veredelde (imo) mappacks als DLC (die je vroeger gewoon gratis kreeg). Dit is een nieuw spel, zonder grote uitgever, geen jaarlijkse kloon waar je voor moet betalen, etc. Nofi :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik ben het ook wel met je eens. Ze blijven maar met acties komen om nog meer geld te verzamelen.

Wat ik dan wel weer heel fijn vind, is dat het compleet optioneel is: alle schepen/items zijn ook 100% in-game te krijgen. Het is dus puur je eigen keuze om hier geld aan uit te geven (hoewel je alleen nu LTI kan krijgen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is absoluut niet met COD te vergelijken, aangezien al vantevoren bekend is dat er winst gedraaid gaat worden en de ontwikkeling al betaald wordt door de publisher. Dus, de game opdelen in DLC zou een maneuovre zijn om nog meer winst te maken wat resulteert in stjigeren.

Bij Star Citizen is het geld nodig om de game uberhoupt te ontwikkelen. De ship paketten maken het gewoon aantrekkelijker om te investeren. Let wel dat mensen zelf kiezen om zoveel geld erin te stoppen, maar dat hoeft niet. Bij COD DLC zou je moeten betlaen om uberhoupt te kunnen spelen.

Mensen willen gewoon weer erg graag dat dit genre een opleving maakt en hebben er veel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Het beloofd een leuk game te worden, maar het blijft natuurlijk een gokje ;)

+-55€ pledge hier, meer wil ik er wel niet aan uitgeven. Da's de prijs van een nieuw game, en je krijgt er ineens een leuk start-ship bij. De freelancer enz zijn allemaal leuke ships die ik zeker in m'n hangaar wil hebben staan, maar dat zal dan wel betaald worden in game.

Als je echt de minimum wilt uitgeven kan je het game kopen voor 25$, da's niet veel, dus je laten uitmelken (of koopje doen) is een keuze die je helemaal zelf maakt ;)

Ik snap wel dat er mensen zijn die zoveel uitgeven. Dit genre mist echt wel een grote titel en het was enorm populair in de jaren 90 bij tieners.... dat zijn nu allemaal 30ers met een job.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben niet echt een gokker, maar heb gepledged voor $45 (Advance Starter Package).
Voor mijn beleving een goede deal. Een schipje met LTI, dus altijd iets om op terug te vallen, alpha, beta, S42 en persistent world. Kostenplaatje vergelijkbaar met de meeste games die ik vroeger kocht.

Bij F2P games geef ik gemiddeld 50-150 euro/jaar uit. Als SC haar beloften waarmaakt zal dat ook hier het geval zijn.

Wat ik persoonlijk erg fijn vind is de integriteit die deze club keer op keer tentoonstelt en daardoor niet als money grabbing op mij overkomt:
"As always, we are doing these promotions as way to bring new people into the community – the Aurora promotion managed to bring in three times the amount of people to the game that were previously joining and almost 70% of the dollars raised came from new backers which was great! If you are an existing backer please pledge because you want to support the game’s development and our quest to make this the first fully community funded AAA game and not because additional ships are necessary for the experience. You will be able to acquire all of these craft and upgrades in the finished game using in-game credits."

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
misschien is het een hele goede sales-pitch,

maar alles wat deze meneer Roberts uitdraagt klinkt heel erg goed, en raakt op veel vlakken mijn persoonlijke insteek. zeker op het gebied van publishers die niet durven te investeren in innovatieve ideeën.

misschien toch tijd om vóór de 28e toch maar de daad bij het woord te voegen, bij MWO heb ik het ook blind gedaan (een ander favoriet genre)

dit zijn naar mijn idee game ontwikkelaars met bestaansrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Zijn er hier ook nog tweakers die gaan modden? Mij lijkt het me erg vet om een eigen schip te maken. Heb alleen geen ervaring met het maken van low-poly 3D modellen, dus ben benieuwd of er wat fatsoenlijks uit komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
@Chester: Ik heb sowieso de Modder's Manual al aangeschaft, dus van zodra het uit is begin ik me daarin te verdiepen :-) Een 3D-man ben ik echter niet, dat laat ik liever over aan de betere modellers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat meer duidelijkheid over 300i upgrades in een nieuwe post:

https://www.robertsspacei...cord-300i-clarifications/

En ook wel leuk om te weten:
We would like to clarify one further thing about the commercial: the video you saw wasn’t just made in-engine, it used actual game models. You’re looking at the 300i mesh you will see in Star Citizen and not some high-poly fake created for cutscenes and good PR. What you’re seeing is what you’ll play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Die quote las ik ook...ben benieuwd welke pc je nodig hebt om een dogfight met 10 man vloeiend met speelbare FPS weer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:43:

[...]
Eerder vanavond stond ook dit stuk op diezelfde pagina, maar is inmiddels verwijderd:
We would also like to clarify some of our existing stretch goals. The intended plan was for the “rewards” to be given only to the backers who helped achieve them. So for instance, you had to achieve the $5.5 million level to get the record breaker skin and the additional credits.

During the testing of the website, it has discovered that many backers did not understand this. Reviewing our language, we have decided it does seem ambiguous. We’ve decided that all backers who pledge before the end of the livestream grace period will receive the AMX-1 Repair Bot, Squadron 42 mission disk and 2,000 credits.

After the livestream and grace period, new backers will receive ONLY what is listed in their packages. So if you have been waiting to take the plunge, this is your last chance for many of the early stretch goal rewards!
In de comments merken de early backers op dat ze in dat geval beter net zo goed tot nu hadden kunnen wachten. Valt wellicht wel wat voor te zeggen. Aan de andere kant is het ook wel weer jammer dat het niet doorgaat. Ach, het zijn ook maar free goodies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De early backers hebben aan de andere kant wel lagere prijzen voor alles gehad. Veteran backers hebben hogere prijzen, en nieuwe backers nog hogere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Bij grote groepen mensen heb je altijd wel wat te klagen en te zeuren. Een balans vinden kan dat erg lastig zijn. Mensen kunnen het niet hebben als anderen hetzelfde krijgen, want ze willen speciaal zijn, andere kunnen het niet hebben dat ze niet gelijk gesteld worden, want ze hebben gepledged zo snel als ze op de hoogte waren van het project, ook al was dat 2 maanden nadat de orginele Crowd-fund campagne afgelopen was

Wanneer kunnen mensen eens blij zijn met wat zij hebben, in plaats van niet blij zijn met wat een ander heeft...

Maar goed, tot dus ver lijkt RSI het allemaal redelijk goed op te lossen en komt ook de 200.000e pledger in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:43:

[...]
Als de gameplay ook inderdaad zo gaat worden ben ik daar ook wel benieuwd naar. Aan de andere kant, Crysis 3 speelt hier prima op een 660ti en dat is toch dezelfde engine. En ik denk (totaal geen programmeerkennis om dit te onderbouwen) dat de omgeving in een spacesim toch een stuk lichter is om te draaien dan een game als Crysis 3 waar je overal om je heen gebouwen/beplanting hebt. Een spacesim moet het toch vaak hebben van z'n awesom vergezichten en die hoeven toch minder gedetailleerd te zijn als een varen die naast je staat.

En wat betreft het "uitmelken" of niet, Ik besef natuurlijk ook wel dat iedereen daarin vrij is om wel of niet te kopen wat hij wil. Zelf heb ik volgens mij de $45,- dollar pack met Alpha en Beta toegang genomen en daar hou ik het bij. Vind het ook voor mijzelf leuker om de rest in-game te verdienen. Ik vond gewoon de prijzen van de 300i serie toch wel erg hoog. Maar uiteindelijk maakt dat wel een hoop nieuwe mogelijkheden voor de ontwikkeling mogelijk, zoals die motiancap studio die ze nu hebben aangeschaft.

Heb in ieder geval erg veel zin om deze game te spelen! Is er eigenlijk al enig zicht op wanneer de Alpha en Beta testing gaat gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
De engine is echter wel flink aangepast, dus het zou best kunnen dat de systeemeisen anders zijn dan andere games op dezelfde engine. Het klopt inderdaad dat de omgeving in zijn algemeen minder gedetailleerd hoeft te zijn in een space game, vandaar ook dat de schepen en player characters meer detail kunnen hebben.

Wat betreft de alpha en beta. In Augustus krijgen we de Hangar module, waar we onze pledge schepen kunnen bekijken, en gelimiteerd kunnen modificeren. We zullen blijkbaar ook de hangars van andere spelers kunnen bezoeken. In December krijgen we dan de dogfighting alpha, dit is eigenlijk gewoon een deadmatch arena met je pledge schepen om te gameplay en balans tussen schepen te testen.

Begin volgend jaar zullen we de Planetside module krijgen, waar we op verschillende locaties op planeten rond kunnen lopen en met andere spelers kunnen communiceren. En dan eind volgens jaar staat de Persistant Universe beta in de planning. Dit is dan ongeveer de volledige online game, al moet er natuurlijk nog flink wat bugs uit gehaald worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Metalkai op 26-06-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Dat is een gedetailleerdere planning dan ik had verwacht! Of het daadwerkelijk zo gaat lopen is altijd maar weer afwachten, maar in ieder geval bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Er zijn natuurlijk wel verschillen tussen Crysis en SC. Maar tegenover een oerwoud met blaadjes, staat dan wel een lading hoog-poly schepen die in grote getalen (aldus de planning) in dogfights bezig zijn. Hoeveel spelers kunnen maximaal in een multiplayer spel van Crysis 3 samenspelen?

Bovendien kan een Bengal Class zich waarschijnlijk ook wel meten met een kleine map in Crysis, als het om poly's en details gaat. Uiteindelijk komt het er vooral op neer hoeveel de coders er zelf in proppen.

Dat terzijde, bij de officiele crowdfund had Roberts het erover dat je dit spel waarschijnlijk wel op een GTX460 kunt spelen. Maar dat zal waarschijnlijk zonder al te veel eye-candy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Volgens de Modding Information Guide krijgen schepen 3 a 4 level of detail bodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Een GTX460 is ook niet bepaald high end natuurlijk. Tegenwoordig kun je gelijkwaardige prestaties krijgen met kaarten die minder dan 100 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Eerlijk gezegd hoop ik toch wel dat wat op dit moment high end als "standaard" genomen wordt. Volgend jaar zijn er natuurlijk weer een hoop nieuwe kaarten en zijn de huidige high end alweer "casual".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Volgens mij had ik ergens gelezen dat alles wat we tot nu toe gezien hebben draait op een GTX680, toch een aardige high-end kaart. Ze zeggen dat het spel in ieder geval erg schaalbaar zal worden, dus waarschijnlijk zal je met een low-end pc het ook kunnen spelen, al ziet het er waarschijnlijk niet erg mooi uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Metalkai schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:27:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat alles wat we tot nu toe gezien hebben draait op een GTX680, toch een aardige high-end kaart.
Waar ze het op showen en waar het op kan draaien zijn natuurlijk twee verschillende dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

dahakon schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:39:
[...]

Waar ze het op showen en waar het op kan draaien zijn natuurlijk twee verschillende dingen.
En volgens mij is dit wel een game die je met volle eye candy wilt spelen. Denk dat ik tegen de tijd dat deze game uit komt, maar eens mijn 660ti ga upgraden, dat duurt toch nog wel even. Gisteren trouwens naar de laatste Star Trek film geweest, bij sommige shots kreeg ik echt zin om deze game te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Chester schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 16:45:
Denk dat het uiteindelijk wel meevalt. Volgens de Modding Information Guide krijgen schepen 3 a 4 level of detail bodies.
Volgens mij zit dit al automatisch bij de cryengine ingebakken...wanneer een object verder verwijderd is, zal deze automatisch met minder details (polygonen?) gerendered worden.

Offtopic @hierboven: verschrikkelijke reviews gelezen over de game, lees ze zelf ff na, voordat je hieraan geld uitgeeft...
Edit: besef me net dat je hierboven refereert aan Star Citizen ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Sapstengel op 27-06-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Voor mensen die morgen de livestream willen volgen, ik heb deze link in de forums gevonden.
Kan je alle channels tegelijk bekijken: http://www.multitwitch.tv...5/Roberts_Space_Ind_Ch_6/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:49
De Idris Corvette lijkt gelekt te zijn.* Heb er een album van gemaakt om niet te spoileren voor mensen die het nog niet willen zien: http://imgur.com/a/O4Izz
8-10 bemanningsleden, ruimte voor twee Hornets :)

En om niet helemaal plaatjes zonder plaatjes te posten, een size-comparison:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SNCu83Bl.jpg

*Bron: 4Chan /v/
Metalkai schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:28:
Voor mensen die morgen de livestream willen volgen, ik heb deze link in de forums gevonden.
Kan je alle channels tegelijk bekijken: http://www.multitwitch.tv...5/Roberts_Space_Ind_Ch_6/
Gaan ze met 6 channels tegelijk werken? Lijkt me nogal onhandig voor mensen zonder die link dan. Ben je net een flauw interview aan het kijken, worden er spectaculaire nieuwe gameplay beelden op een ander kanaal getoond :P
Weet iemand eigenlijk hoe laat het feest gaat beginnen, onze tijd?

[ Voor 71% gewijzigd door Melkunie op 27-06-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Nice Corvette, molgens mij heb ik dit plaatje al een paar x voorbij zien komen :).

Hmm ik zie ook een kleine versie van een Freelancer erbij staan. Heeft iemand daar toevallig al pics van?

Ik twijfel nog tussen een 350R en een 315P.... De snelheid spreekt mij vooral aan, ik wil goed kunnen exploren, maar niet zo sloom als een slak... Echter vraag ik me af of ik nog wel goed kan exploren met een 350R...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er was een hele lange tijd geleden dit model voor de Freelancer uitgegeven, maar het is nu zo oud dat het waarschijnlijk wel wat veranderd is.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/massively.joystiq.com/media/2012/12/freelancer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Dat is zeker niet de laatste itteratie. De laatste versie heeft geen thrusters meer in de hull, alleen maar aan de armen. Zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden gevonden,

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/MIsc-round04-render08-copy_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/MISC-new-canopy06-copy_thumb.jpg

http://www.robertsspacein...y-update-happy-new-years/

[ Voor 54% gewijzigd door dahakon op 27-06-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, de Idris is wel een stuk groter dan ik me had voorgesteld. Lijkt me erg gaaf om met een groepje tweakers in een vlootje wat missies te gaan uitvoeren met een Idris erbij.

Ik ga sowieso wel een deel van de live stream missen, maar zal zeker proberen zoveel mogelijk mee te pakken. Ik verwacht wel echt een lading aan informatie. :)

Edit: Wel grappig trouwens dat waarschijnlijk de 11 miljoen al wordt gehaald op de oude site, terwijl er nog geen stretch goal voor is. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb de Idris leaks maar niet bekeken. Wacht wel tot ze het officieel aankondigen, dat zal morgen ook wel gebeuren.
Ik zal ook niet de hele live stream volgen (heb mijn slaap nodig :P ), maar gelukkig worden alle highlights opgenomen en gepost op de website.

Denk niet dat we de 11 miljoen redden voor de site offline gaat :P Nog 75k te gaan en over 6 minuten gaat de website offline.

[ Voor 19% gewijzigd door Metalkai op 27-06-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Site is net off line idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ik zie wel een paar van ons cruisen op de USS GoT ofzo ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Net uit de RSI-chat opgepikt: "Freelancer is just getting into the engine now. We'll have a brochure in the next six weeks or so."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Metalkai schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:28:
Net uit de RSI-chat opgepikt: "Freelancer is just getting into the engine now. We'll have a brochure in the next six weeks or so."
RSI chat?

waar waar waar?

De RSI Site is down?

[ Voor 5% gewijzigd door J2pc op 27-06-2013 20:41 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.