[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.701 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Klopt; de LTI geldt enkel voor je "pledge"-schepen en is niet transfereerbaar.
Hopelijk laten potentiële klanten zich er niet door afschrikken, want idd, zo heel veel stelt het niet voor.

Ik zou het ook niet erg vinden als er andere schepen bij komen die me meer liggen dan m'n aangeschafte schip. (en waar ik dan geen LTI op heb). Ik steun het spel omdat ik hoop dat er een waardige opvolger van Privateer wordt gemaakt & dat de gameplay goed is.. Welk schip ik uiteindelijk krijg en wat het uiteindelijk waard voor me is ingame, maakt me minder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
LTI is inderdaad erg overschat. De meerderheid van de mensen die het niet heeft denkt om de één of andere reden dat insurance heel duur of vervelend zal zijn, maar dat zal wel meevallen. Je hoeft het niet eens constant te vernieuwen aangezien je insurance voor verschillende tijd periodes kan kopen. Één keer per jaar je insurance vernieuwen is nou niet bepaald verschrikkelijk.

En wat ik begrepen heb is dat er constant nieuwe schepen toegevoegd zullen worden, net zoals er in het echte leven constant nieuwe autos ontwikkeld worden. Na een jaar of twee zullen de originele schepen dus eigenlijk outdated zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Daarbij geldt de LTI alleen op hetgene wat je hebt gekocht.

Dus je upgrades, cargo etc. wil je waarschijnlijk alsnog verzekeren :)
Goede equipment zou zomaar meer waard kunnen zijn dan de hull van je constellation bijvoorbeeld.

Ben wel benieuwd hoe dat precies gaat werken. Aangezien we wapens etc. kunnen 'tweaken'.
Zoals ik 't begreep zullen dezeflde wapens niet evenver gepushed kunnen worden (beetje zoals cpu's ;) )

Er zal een mogelijkheid zijn om wapens te pre-tweaken en dan weer te verkopen zoals ik 't begreep (pre-overclocked videokaart) Die zullen vast een stuk duurder zijn dan 'stock' wapens waarbij je maar moet zien hoever je ze kunt overklokken.

Verzeker je straks een wapen (en krijg je een stock variant?) of de aanschafprijs zodat je weer een getweakte variant kan zoeken.
En als 't de aanschafprijs is, is dat dat niet fraude-gevoelig?
(ik verkoop jou voor veel te veel een gun en jij laat je kapot schieten.. Profit!)

Het zou een beetje raar zijn als je hetzelfde wapen (zelfde overclock mogelijkheden) terugkrijgt. Dat zou ook weer exploitable zijn.
(pirate verkoopt getweakte gun, jat het schip terug, verzekering duped 't super wapen... profit!)

[ Voor 10% gewijzigd door J2pc op 24-04-2013 17:06 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
J2pc schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:04:

Het zou een beetje raar zijn als je hetzelfde wapen (zelfde overclock mogelijkheden) terugkrijgt. Dat zou ook weer exploitable zijn.
(pirate verkoopt getweakte gun, jat het schip terug, verzekering duped 't super wapen... profit!)
En dan komt de Advocacy erachter, en zit de gehele UEE politie eenheid achter je aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Star Citizen naar PS4 wordt als mogelijkheid beschouwd blijkbaar

bron: http://www.gamesindustry....ty-transforms-development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Myri schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:38:
Star Citizen naar PS4 wordt als mogelijkheid beschouwd blijkbaar

bron: http://www.gamesindustry....ty-transforms-development
Niet zo heel gek, als je naar de hardware van de PS4 kijkt. Maar zoals hij al aangeeft, hangt veel af van de vrijheid die hij zou kunnen krijgen aangaande updates en dergelijke. Veel zal ook afhangen van de functionaliteit van Cryengine 3 op de PS4, dus of er daar geen (kunstmatige) beperkingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nieuw plaatje van de Aurora:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O9zEWMi.jpg

De complete brochure zal later vandaag komen, en er zal een Aurora-sale komen. Het schijnt dat er verschillende modellen van de Aurora zijn, die op deze sale gekocht kunnen worden. Er komt ook een mini-stretchgoal voor deze sale. Als het gehaald word zal iedereen die gepledged heeft voordat de nieuwe website online gaat lifetime insurance krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door Metalkai op 26-04-2013 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurora revealed:

http://www.robertsspaceindustries.com/the-aurora-revealed/

Niet te zuinig, deze reveal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03:05

deepvreezo

Redacteur
Nou, ze weten wel hoe ze hem moeten verkopen! Prachtig schip, zeker voor iets dat voor 'basisklasse' doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deepvreezo schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 03:12:
Nou, ze weten wel hoe ze hem moeten verkopen! Prachtig schip, zeker voor iets dat voor 'basisklasse' doorgaat.
Was ik ook door verrast! Ik vind hem bijvoorbeeld ook mooier dan de 300i. Het kriebelt ook bij me om te upgraden naar LX. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Op 26nov2012 ben ik Digital Scout geworden voor USD 35. Kan nu nergens meer terugvinden wat ik daarvoor krijg. Iemand wellicht een link ?

Moet wel zeggen dat ik de site met al die verschillende pakketten, upgrades en benamingen erg onoverzichtelijk vind. Ben ik nu bijv. een pledger of backer. ? Heb geen flauw idee.

Volgensmij zit er een verschil tussen wat je krijgt als je voor datum X bijv. Digital Scout werd en daarna.
Dat soort dingen is imo slecht terug te vinden..

[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 27-04-2013 11:14 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Nice reveal.

Blijkbaar komen er echt verschillende 'uitvoeringen' van schepen, net als bij auto's lijkt 't...

Ik vind de open cockpit met veel visibility echt goed gedaan, net als de Constellation trouwens.
Hopelijk krijgt de freelancer (toch een exploration ship!) ook zoveel zicht.

Anyway, ik heb m'n collectie toch maar uitgebreid met een Aurora LX }:O

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:44:
Op 26nov2012 ben ik Digital Scout geworden voor USD 35. Kan nu nergens meer terugvinden wat ik daarvoor krijg. Iemand wellicht een link ?

Moet wel zeggen dat ik de site met al die verschillende pakketten, upgrades en benamingen erg onoverzichtelijk vind. Ben ik nu bijv. een pledger. ? Heb geen flauw idee.
Je krijgt de volledige game, 1000 credits, Aurora, alpha/beta access en citizen card (digitale versie dan). Dan ben je dus wel pledger. :)

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Pledges

Tsja, het is ff wachten op de nieuwe site. Maar deze kolossale thread geeft wel overzicht:

NetAndy's Guide to Star Citizen (aka summary of lore, interviews and everything)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 11:05:
[...]

Je krijgt de volledige game, 1000 credits, Aurora, alpha/beta access en citizen card (digitale versie dan)

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Pledges

Tsja, het is ff wachten op de nieuwe site. Maar deze kolossale thread geeft wel overzicht:

NetAndy's Guide to Star Citizen (aka summary of lore, interviews and everything)
Thanks voor de link. Hoop wel dat de nieuwe site wat overzichtelijker wordt. :)

Misschien wordt ik oud maar denk dat de rommeligheid/onoverzichtelijkheid van de huidige site nieuwe geinteresseerden (non-geeks) ook kan afschrikken. Dat zou zonde zijn. :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vind de pledges nog redelijk duidelijk aangegeven, hier staan alle pledges gewoon op hun eigen site, met alles wat je erbij krijgt: http://www.robertsspaceindustries.com/star-citizen/
Pledger en backer is overigens hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Alleen kreeg / krijg je afhankelijk van op welk moment je backed / pledgded verschillende features per pakket. Dat kun je nergens terugvinden.
Zelfs als ik in 'mijn account' kijk kan ik niet terugvinden waar de pledge recht op geeft.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ook dat is simpel. Je krijgt namelijk alleen de features te zien die jij zal krijgen. Dus als je ingelogt bent en je hebt voor een bepaalde datum gepledged, zie je goedkopere prijzen. Ben je ingelogt maar heb je na een datum gepledged, zie je automatisch de duurdere prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dat snap ik dan niet. Ik ben ingelogd en zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bGmKC4qqIbgrA0bkhHuLV1eG/thumb.png

en dit

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rZJcixaqddMdJIrg0vOIjgoE/thumb.png

Volgensmij had ik ook alpha/beta acces maar op de site (2e plaatje) staat dat ik geen alpha/beta access heb. Das raar want mijn pledge is ook USD5 duurder geweest.

En verder schreef ik dit op 26nov12:
Help!!!! schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:19:
Heb de Early Adopter (Digital) besteld en Ervig als referal aangegeven.

Ben benieuwd. :)
Ik zou het logisch vinden als ik op mijn pledge klik (eerste plaatje) en dan zie wat ik heb !

Kan verder ook nergens bevestignsmail van pledge / betaling vinden (anders dan screenshot en het feit dat het afgeschreven is van mijn credit card)

[ Voor 40% gewijzigd door Help!!!! op 28-04-2013 13:18 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Dat is vreemd. Als je ingelogt bent zou je dat stukje met "2 months insurance" niet eens moeten zien, aangezien dat voor mensen is die na de 26ste gepledged hebben.
Aan jouw pledge-screen te zien heb je op de 26ste zelf gepledged, dus zou het er zo uit moeten zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AQw2LV1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Help: Dat is wel vreemd idd. Ik zou even mailtje sturen naar hen en zeggen dat je op 26nov heb gepledged, dus de originele pledge pakket moet hebben.

http://www.robertsspaceindustries.com/contact-us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Zit nu een beetje die site door te loeren, en ziet er allemaal geweldig uit. Gaat dit een soort van Freelancer worden, alleen dan groter en beter? Want dan ga ik toch ook maar overwegen backer te worden :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:43:
@Help: Dat is wel vreemd idd. Ik zou even mailtje sturen naar hen en zeggen dat je op 26nov heb gepledged, dus de originele pledge pakket moet hebben.

http://www.robertsspaceindustries.com/contact-us/
Dank je! :)

Heb inmiddels mailtje gestuurd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Snappie88 schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:24:
Zit nu een beetje die site door te loeren, en ziet er allemaal geweldig uit. Gaat dit een soort van Freelancer worden, alleen dan groter en beter? Want dan ga ik toch ook maar overwegen backer te worden :)
Het is een beetje een combinatie van Wing Commander, Privateer en Freelancer. Je zal net zoals in eerdere spellen rond kunnen vliegen in de ruimte, missies vliegen, traden en exploren. Verwacht echter niet de controle-scheme van Freelancer. Dat werd als te veel arcade te zien, dus het zal ook niet terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Metalkai schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:42:
Verwacht echter niet de controle-scheme van Freelancer. Dat werd als te veel arcade te zien, dus het zal ook niet terug komen.
Teveel arcade :? Dat zijn alle space sims uiteindelijk, want we vliegen in het echt niet bepaald veel of vaak door de ruimte heen :P

Maar ehh... wat moet ik me dan voorstellen bij de controls die er wel gaan komen ? Freelancer was wel OK, maar kon opzich wel beter en sinds ze van keyboard & mouse tot weet ik het wat wel niet allemaal willen ondersteunen straks ben ik wel benieuwd wat ze ervan gaan bakken :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Erg veel details zijn er nog niet van, maar ik denk dat als je richting de X-serie of Evochron: Mercenary denkt qua mouse-controls je een aardig eind in de buurt komt.
Evochron heeft een gratis trial hier, dus misschien is dat het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:20:
[...]

Teveel arcade :? Dat zijn alle space sims uiteindelijk, want we vliegen in het echt niet bepaald veel of vaak door de ruimte heen :P

Maar ehh... wat moet ik me dan voorstellen bij de controls die er wel gaan komen ? Freelancer was wel OK, maar kon opzich wel beter en sinds ze van keyboard & mouse tot weet ik het wat wel niet allemaal willen ondersteunen straks ben ik wel benieuwd wat ze ervan gaan bakken :)
Heb wel een interview gelezen dat je zelf tot een bepaalde mate in kan stellen hoe arcade je het wilt hebben. Bijvoorbeeld je kan instellen dat je de hele opstartprocedure met allerlei systems zelf doet of dat je het automatisch laat gebeuren. Het verschil is dat er ongelofelijk meer detail zit in Star Citizen tov zijn oudere games, ook kwa besturing.

Maar er is idd nog niet echt veel concrete info over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Als iemand er nog over nadenkt een pledge te doen, is dit het moment. Er is nu $9miljoen opgehaald, wat betekend dat iedereen de een pledge maakt voordat de nieuwe website online gaat (eind mei), lifetime insurance op zijn schepen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Een pledge had ik al, maar doe ik er nu nog eentje bij of niet... Aurora LX wel of niet ('k heb de 300i al)
Beslissingen, beslissingen ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 22:47
Myri schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:24:
Een pledge had ik al, maar doe ik er nu nog eentje bij of niet... Aurora LX wel of niet ('k heb de 300i al)
Beslissingen, beslissingen ... :)
Gewoon je 300i gebruiken om in-game de Aurora LX te kunnen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Heb zelf maar een Aurora LX erbij genomen, ook al had ik al een Aurora. Ik weet dat ik had kunnen upgraden, maar nu heb ik er twee. Ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Om de tip van Metalkai hierboven nog wat extra aandacht te geven: als je Star Citizen nog niet gekocht hebt, dan is dit wellicht het moment om het spel nu te pre-orderen/ backen!
WHY BACK NOW?

Over 40,000 people have signed up to use the Roberts Space Industries website without backing the game and this promotion is designed to offer them a final chance to back the game before prices go up and access to the site and the alpha are dropped. Here's why we think you should back now.
Als je nu een schip reserveert voordat de nieuwe site online gaat krijg je :
- het spel voor de lagere prijs! De prijzen gaan omhoog als de nieuwe site online gaat (eind mei, begin juni)
- toegang tot alpha en beta (slots zijn beperkt)
- bonus: een RSI Class II space suit
- je krijgt Life Time Insurance! Oftewel: een levenslange verzekering op jouw schip/ schepen. Na deze periode zal je jouw schip moeten verzekeren om ervoor te zorgen dat je hem niet kwijtraakt als hij vernietigd of gestolen wordt.
Because we've reached the $9 million goal, everyone now has lifetime insurance on their ships! This will continue for the next several weeks, until the new site goes live, at which point LTI will only be available to holders of a LTI ship or by someone that has had a LTI ship gifted to them.
"Aurora Sale Week"
Tot 4 mei (midnight PST) een speciale promotie voor de luxe editie van de aurora (de Aurora LX):

Starter Package ($35) - Star Citizen (zonder single player game Squadron 42) met een Aurora LX, LTI (life time insurance), alpha en beta toegang. Laagste prijs!

Advanced Starter Package ($45) - Star Citizen én Squadron 42 met een Aurora LX, LTI (life time insurance), alpha en beta toegang.

(als je al een backer bent van Star Citizen kan je ook gaan voor een Aurora LX add-on ship of jouw Aurora upgraden)

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2013/04/test_renders6e_Main_comp_bord-300x231.jpg

Nog niet overtuigd, bekijk de brochure van de Aurora hier (gaaf overigens!)

bron + bron

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook geupgrade naar LX. :)

Als ze nog maar tot eind deze week hebben om 10.000.000 te halen wordt het wel lastig denk ik, maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 13:30:
Ook geupgrade naar LX. :)

Als ze nog maar tot eind deze week hebben om 10.000.000 te halen wordt het wel lastig denk ik, maar we zullen zien.
Gelukkig hebben ze iets langer om de 10.000.000 te halen. Alleen de Aurora sale eindigt deze week, maar de stretchgoal voor de 10 miljoen blijft staan tot de nieuwe website online gaat (wat eind mei zal zijn).
Ze hebben dus ongeveer 4 weken om nog $900.000 op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Die 'beauty shots' van de aurora zijn echt nice.

Kan onderhand niet wachten op de hangar module. Wil al 't detail graag eens in alle rust bewonderen

Ook benieuwd naar de andere brochures. Zouden ze daarvoor (300i, hornet, freelancer) ook nog LX varianten enzo maken? En dan weer een sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze voor elk schip verschillende varianten gaan verkopen. De verschillende varianten zijn eigenlijk, net zoals met auto's tegenwoordig, gewoon het basis-model met extra's erbij gevoegd. Deze extra's zal je ook gewoon los kunnen kopen in het spel zelf. Als ze het blijven doen met verschillende schepen (helemaal de krachtigere), kan er een gevoel ontstaan van dat ze betere wapens en schilden aan het verkopen zijn, wat juist niet te bedoeling was.
Ik vermoed dat het deze keer alleen gedaan was omdat het de allereerst complete reveal van een schip was.

Edit:
Een nieuwe update is net online gegaan (dat is de derde deze week, ze zijn lekker bezig).
http://www.robertsspacein...-capture-behaviour-visit/

Het geeft vooral uitleg over wat de $10miljoen stretch goal precies zal opleveren, hoeveel het kost om een motion-capture studio op te zetten of te huren.
De studio die ze willen opzetten zal vergelijkbaar zijn met de studio van Naughty Dog, en zij hebben toch wel erg indrukwekkende animaties afgeleverd. Kijk er toch wel naar uit om die kwaliteit ook in Star Citizen te zien.

[ Voor 32% gewijzigd door Metalkai op 02-05-2013 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Afgelopen vrijdag heb ik de Aurora XL gekocht.

Geen slechte deal mijns inziens. Voor $45,- krijg je niet alleen een spel dat volgend jaar $60 kost, maar ook toegang tot alpha en beta.
Vooral die laatste lijkt belangrijk te worden, omdat Roberts vooralsnog geen voornemens heeft om een roll-back na de Beta te doen...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Is het bekend wanneer alpha-testing begint voor pledgers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn lekker bezig idd! Als ze een hele mocap studio in house willen gaan creeren betekent dat er serieuze story telling toevoegingen zullen komen aan de persistent universe achteraf ipv wat extra missies waarbij je van A naar B moet gaan. Dat is zeer goed nieuws natuurlijk!

@roodbwoy: Volgens mij was het de planning om eind dit jaar te beginnen met de alpha, maar het is maar de vraag of dat gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Laatst online: 05-09 14:25
roodbwoy schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 11:21:
Is het bekend wanneer alpha-testing begint voor pledgers?
Ik weet niet meer waar ik het gelezen had, maar ik dacht dat dit december 2013 was.

Gisteren heb ik ook de Aurora LX starter pack gekocht! Was nooit zo wild van MMOs, maar wel van space sims (vooral I-War), dus dacht deze moeten we proberen. De lifetime insurance is wel een fijn lokkertje wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uqrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Heb ook afgelopen weekeind toch maar een pledge gedaan. Ik heb eigenlijk nog steeds geen goed beeld van hoe de gameplay gaat worden, maar op basis van de filisofie en vooral graphics niet kunnen laten.

Gameplay over graphics is een geinig dogma, maar graphics zijn voor mij een belangrijke drijfveer achter mijn keuze voor games. En die graphics zitten hier wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uqrax schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:17:
Heb ook afgelopen weekeind toch maar een pledge gedaan. Ik heb eigenlijk nog steeds geen goed beeld van hoe de gameplay gaat worden, maar op basis van de filisofie en vooral graphics niet kunnen laten.
Veel gameplay gerelateerde info vind je ook wel in de laatste AMA van Roberts op reddit:

http://www.reddit.com/r/I...or_of_wing_commander_and/

Edit: Info over de alpha dogfighting module in het volgende interview.
The next release scheduled is much more active than the Hangar module. "At the end of December we're going to have the Dogfighting module, which is taking the ship that you've backed into a deathmatch with other players or AI," said Roberts. "There won't be any persistent universe, there won't be any single-player story, but it's really for us to balance combat, the weapons, and the ships. We'll test the back-end server infrastructure for how many people we can get in one area, the tolerance on latency and all that stuff. You'll be able to customize your ship, put weapons on it. By that point we've got opportunities to bring new people in, which generates more revenue. Even the current people will probably want to create a ship, create a weapon, and that will generate more revenue."
http://www.gamesindustry....ty-transforms-development

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Last week, we polled you as to which ship you would like to see next and the winner by a nose was the ORIGIN 300i. As we teased on Friday, there will be a 300i brochure in the near future. The current plan is to finish it before the new site is released, complete with another promo to help us reach the $10 million stretch goal.
Upgrade voor m'n Origin 300i! Yes, bring it in!

en ook nog alle informatie betreffende LTI op volgende link:
https://www.robertsspaceindustries.com/thank-you/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Jammer dat ze niet consequent zijn met LTI.
Ten tijde van de verkoop van Aurora XL kreeg ik nog de bevestiging via mailwisseling dat met mijn nieuwe account én Aurora XL aangeschaft in de actieweek, ik tevens LTI krijg op elk opvolgende schip dat ik aanschaf vóór 26-11-2013.

Nu vind ik het gebrek aan LTI geen groot issue, maar ik heb wel veel moeite met mensen/organisaties die terug komen op hun woord.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Ze hebben het zichzelf misschien wel wat moeilijk gemaakt / voor verwarring gezorgd door LTI nu terug te koppelen aan een nieuwe actie...
Sowieso; moest je nog een schip met LTI willen na de website launch en je stuurt hun een kopie van je ontvangen mail, dan vermoed ik niet dat ze erg moeilijk zullen doen.

Ik zou het zelf niet zien als terugkomen op hun woord, danwel op hooguit een foute verwoording in de mail.
Eentje die voor onduidelijkheid zorgde bij vele mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Euhm, ik heb wellicht een mail ontvangen, maar dezelfde belofte heeft CR zelf gedaan tegenover de gehele community op hun site:
"Because we’ve reached the $9 million goal, everyone now has lifetime insurance on their ships! This will continue for the next several weeks, until the new site goes live, at which point LTI will only be available to holders of a LTI ship or by someone that has had a LTI ship gifted to them. This will continue until November 26th of this year, when LTI will no longer be available."
Bron:
http://www.robertsspaceindustries.com/aurora-sale-thanks/

Zowel mijn mailwisseling als bovenstaande quote beschouw ik wel degelijk als: "terugkomen op hun woord", maar misschien hanteer ik daar een andere definitie voor dan jij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
at which point LTI will only be available to holders of a LTI ship
Dat stukje is verkeerd verwoord en zou dus moeten zijn: early pledgers.

Of (om de verwarring compleet te maken :p) het is verkeerd verwoord op mijn link... :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Maar jij hebt nu toch LTI? En je blijft het toch houden op elk schip dat je koopt tot 26Nov 2013? Dus jij krijgt gewoon wat je was belooft.

Ik snap niet wat er niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
begrijp ik het goed dat dit spel geen vorm van subscription hanteerd maar aanschafprijs + micro-transacties?

M.a.w. als ik voor 45 euries pledge heb ik dan full-acces voor de rest dat het spel actief is?

Nevermind veel te lastig spel qua verdienmodel, ergo niets voor mij.

[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 07-05-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:58:
Maar jij hebt nu toch LTI? En je blijft het toch houden op elk schip dat je koopt tot 26Nov 2013? Dus jij krijgt gewoon wat je was belooft.

Ik snap niet wat er niet klopt.
Dat krijg je dus alleen als je early backer bent, dus voor 26nov 2012 gebackt hebt. Als je geen early backer bent krijg je geen LTI meer als je een schip koopt nadat de nieuwe site live gaat (eind mei oid).

Mensen die geen early backers zijn kunnen nu dus het beste als een malle schepen gaan kopen voordat de nieuwe site live gaat, dan hebben ze nog wel LTI.

@el Jay: Inderdaad. Geen subscription fee. Er komt waarschijnlijke voor sommige in-game zaken wel microtransacties, maar geen dingen waarmee je gameplay wise veel voordeel mee haalt, dus geen pay2win. En alles is ook te kopen met in-game credits.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Vind ik wel zo eerlijk, anders krijgt iedereen LTI, en dan is zoiets helemaal niet bijzonder.

(ik geloof dat ik de discussie niet helemaal doorheb, sorry)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basekid schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:13:
Vind ik wel zo eerlijk, anders krijgt iedereen LTI, en dan is zoiets helemaal niet bijzonder.

(ik geloof dat ik de discussie niet helemaal doorheb, sorry)
Ik had dat eerst ook niet helemaal door. Maar sommige dingen zijn nog steeds onduidelijk, want op de reddit van chris roberts kwam voorbij dat mensen met LTI ook verzekerd zijn in "gevaarlijke" gebieden, en non-LTI niet. Maar dat zou toch wel een oneerlijke advantage geven in mijn ogen. Maar moet maar zien of dit waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBashir
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 17:58
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:19:
[...]

Ik had dat eerst ook niet helemaal door. Maar sommige dingen zijn nog steeds onduidelijk, want op de reddit van chris roberts kwam voorbij dat mensen met LTI ook verzekerd zijn in "gevaarlijke" gebieden, en non-LTI niet. Maar dat zou toch wel een oneerlijke advantage geven in mijn ogen. Maar moet maar zien of dit waar is.
GeneSequence had precies die vraag ook op reddit.

Uit Chris' antwoord maak ik uit dat de hull van je schip altijd verzekerd is, welk gebied dan ook, maar je wapens en andere modules kunnen niet verzekerd worden voor uiterst gevaarlijke gebieden. Net als in EvE-Online zijn vaak je modules en clone bij elkaar meerdere keren meer waard (bv 50 mill) dan de hull van je schip (bv 15 mill). Die 15 mill krijg je dus altijd vergoed (als je het verzekerd hebt), in EvE is het zelfs niet eens mogelijk om je modules ed te verzekeren.

Overigens begrijp ik ook dat de verzekering van je hull niet zoveel kost, en dus niet wakker voor hoeft te liggen. :O

D3: SuHwak-2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Zie hieronder....

[ Voor 95% gewijzigd door Ervig op 07-05-2013 18:35 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ervig schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:03:
- dan hebben alle schepen die je tot (en met?) 26 november 2013 koopt ook LTI
Dat geld alleen als je een 'Early Backer' bent, dus voor 26 Nov 2012 gekocht hebt.
Voor ieder ander hebben alleen de schepen die ze gekocht hebben tot dat de nieuwe site live is LTI.
Je kan dan als niet Early Backer alleen nog aan LTI schepen komen als een Early Backer jou een schip geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBashir
Hmm, het is toch nét weer anders als ik dacht, uit dit artikel (net gepost volgens mij) blijkt dat ook ik mijn schip krijg met LTI.

Dus:

Ben je een 'early backer'/'pledger' dus een package genomen vóór 26 nov 2012, dan kun je tot 26 nov 2013 schepen 'kopen' met LTI

Ben je een 'backer/pledger' na 26 nov 2012, maar vóór de nieuwe site online gaat (eind mei, begin juni 2013), dan zijn alle schepen die je via de huidige site koopt voorzien van LTI. Nadat de nieuwe site online gaat kun je alleen schepen kopen met standaard verzekering.

Ga je pas nadat de nieuwe site online gaat een backer/pledger zijn, dan zijn alle schepen die je 'koopt' alleen voorzien van de standaard verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Bedankt voor de aanvulling. Het is toch onduidelijker dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBashir
Ervig schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:35:
Bedankt voor de aanvulling. Het is toch onduidelijker dan ik dacht
Nu toch niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Goede uitleg DrBashir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

http://www.robertsspacein...-Confusion-Clarified-Soon

Prima uitleg! Helaas toch nog wel wat onduidelijkheid. Ik lees net dit op het forum:
croberts68 said:Today 01:00 AM

LTI Confusion Clarified Soon

Mmm... A paragraph to clear up LTI questions due to the $9M goal being reached (which changed the status of a good number of backers from no LTI to LTI) for CS has only created more!We'll have a LTI focused post tomorrow explaining our thinking / plans in more detail and possibly asking for community feedback on one of several different ways to deal with the edge cases that need to be handled (and have been brought up in this thread and others).There's already enough people upset that LTI was extended to a larger pool of players, now we have the a second group of more recent backers worried about losing or not being able to upgrade their new LTI ships :-(Don't worry - there is no intention to screw anyone or perform a bait and switch. We just need to make LTI a finite commodity for the backers pre new website. Check the comm-link tomorrow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBashir
Ervig schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:09:
http://www.robertsspacein...-Confusion-Clarified-Soon

Prima uitleg! Helaas toch nog wel wat onduidelijkheid. Ik lees net dit op het forum:

[...]
In hoofdlijnen zal nog steeds gelden wat ik hierboven heb uitgelegd. Maar blijkbaar waren er wat problemen en onduidelijkheid over de Aurora XL actie.

Tenzij je nog verder potentieel verward wil raken, zou ik niet verder lezen :+

Zover ik bgrijp uit verschillende posts kon je de Aurora XL met LTI verkrijgen in die actie. Omdat op dat moment de $9 mill nog niet was bereikt, was dat de enige (en zo leek het laatste) manier nog om een LTI schip te krijgen. Vervolgens was er de mogelijkheid dit schip te upgraden naar een ander schip, waarbij je de LTI overhevelde naar dat andere schip, maar omdat, vanwege de website problemen, het upgraden niet werkte kon men dat niet doen. Vervolgens is tegen die mensen gezegd dat ze moesten wachten tot de nieuwe site er is, zodat ze wel kunnen upgraden. Maar, als de nieuwe site er is, kun je de LTI niet meenemen naar het andere schip, zie daar het dilemma van sommige 'backers'.

Daarboven op is ineens mogelijk om elk willekeurig schip te 'kopen' mét LTI buiten de (inmiddels afgelopen) actie om, vanwege de $9 mill mijlpaal. De backers die gebruik hebben gemaakt van de actie om naar een ander schip te upgraden voelen zich bekocht, omdat het upgraden niet gaat, en nu éxtra moeten lijken te pledgen om het gewilde schip met LTI te krijgen. Overigens lijkt het me (en heb al gezien) dat de Customer Service dit erg coulant oppakt als je contact opneemt, zolang er bewijs is dat je de Aurora XL hebt verkregen in de actie, en je schip upgraden met de hand. Al duurt dat even aangezien ze het nogal druk hebben... :X

Aangezien ik net te laat was voor die actie (ik hoorde van Star Citizen voor het eerst hier) heb ik er geen gebruik van kunnen maken.

Chris zal dus morgen met een comm-link komen om alle onduidelijkheid weg te nemen (hopelijk) over vooral de ontstane situatie die ik hier beschreven heb.

[ Voor 3% gewijzigd door DrBashir op 07-05-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mooie samenvatting Bashir, maar nog niet compleet.
CR heeft namelijk vorige week nog gemeld dat iedereen met een lti schip in bezit heeft vóór lancering van de nieuwe site ook lti krijgt op alle schepen die tevens voor 26 november 2013 worden aangeschaft. Dus ook afd ons en niet alleen upgrades...
Myri schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:56:
[...]

Dat stukje is verkeerd verwoord en zou dus moeten zijn: early pledgers.

Of (om de verwarring compleet te maken :p) het is verkeerd verwoord op mijn link... :-p
Tsja, wat meneer Roberts in zijn hoofd heeft kunnen wij enkel naar gissen.
Op het moment dat ik een klant iets zwart op wit beloof, dan voel ik mij verplicht om dat na te komen, ongeacht of ik het "anders in mijn hoofd had".

Ben benieuwd waar hij mee komt...hoe dan ook zal hij een deel van de community op de kast jagen...hate to be in his shoes ;)

[ Voor 51% gewijzigd door Sapstengel op 07-05-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sapstengel schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 23:38:
Mooie samenvatting Bashir, maar nog niet compleet.
CR heeft namelijk vorige week nog gemeld dat iedereen met een lti schip in bezit heeft vóór lancering van de nieuwe site ook lti krijgt op alle schepen die tevens voor 26 november 2013 worden aangeschaft. Dus ook afd ons en niet alleen upgrades...
Dat is niet waar Bashir het over heeft. Hij heeft het puur over upgraden via de Aurora LX actie (toen nog de laatste mogelijkheid om LTI te krijgen). Sommige nieuwe backers gebruikten het als "achterdeurtje" om te upgraden naar een duurder schip met LTI (wat ze anders niet zouden krijgen als ze het duurder schip gewoon direct zouden kopen). Maar deze upgrade omweg mislukte waardoor ze met een Aurora zitten die ze niet willen.

Het feit dat iedereen voor 26nov 2013 nu LTI krijgt was toen nog niet het geval, dat kwam pas na de 9 mil grens. Daardoor voelen veel mensen die aan de actie hebben meegedaan puur om te upgraden zich nu bekocht. Daar komt ook veel van de verwarring vandaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

http://www.robertsspacein...-insurance-clarification/

[ Voor 86% gewijzigd door Sapstengel op 08-05-2013 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
http://robertsspaceindust...-insurance-clarification/

Duidelijke duidelijkheid over wie, wat en hoe aangaande LTI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

lol...nice find, dahakon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Samenvatting uit de link hierboven.

Er wordt onderscheid gemaakt in drie groepen backers:
Original Backers: Backers met een pledge voor 26 november 2012.
Veteran Backers: Backers met een pledge tussen 26 november 2012 tot het moment van de lancering van de nieuwe site (datum wordt deze maand bekend gemaakt).
Backers: Backers die een pledge doen na de lancering van de nieuwe site.

Original Backer
Alle huidige schepen hebben LTI Ja
Mogelijkheid om LTI schepten te kopen tot 26 nov, 2013 Ja (originele prijzen)
schepen met LTI als gift weggeven Ja
schepen met LTI ontvangen Ja

Veteran Backer
Alle huidige schepen hebben LTI Ja
Mogelijkheid om LTI schepten te kopen tot 26 nov, 2013 Ja (post-campaign prijzen)

Backer
Alle huidige schepen hebben LTI Nee
Mogelijkheid om LTI schepten te kopen tot 26 nov, 2013 Nee

Het verschil tussen standaard insurance en LTI wordt in deze post eveneens duidelijk uitgelegd. In beide gevallen wordt de 'hull' van jouw schip door een identiek model (en in een identieke staat) vervangen in het geval van diefstal (of in het geval het schip vernietigd is). Het verschil zit hem erin dat LTI voor een onbeperkte duur en tegen geen 'in-game fee' is. Normale 'insurance' kan je voor een bepaalde periode afsluiten (momenteel 1, 3 of 6 maanden) en moet daarna vernieuwd worden.

Tevens plaatst Chris Roberts deze aanvulling:
Christopher Roberts says:
May 7, 2013 at 7:58 pm

Yes the LTI or SHI covers the basic “package”, so equipment like the starting guns or docking collar (in the case of a Cutlass Pirate package would be covered).
Insurance is dus niet alleen de 'hull' maar dekt alles wat je gekocht hebt (in het geval van de cutlass package of bijv. de aurora LX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:06:
[...]

Dat krijg je dus alleen als je early backer bent, dus voor 26nov 2012 gebackt hebt. Als je geen early backer bent krijg je geen LTI meer als je een schip koopt nadat de nieuwe site live gaat (eind mei oid).

Mensen die geen early backers zijn kunnen nu dus het beste als een malle schepen gaan kopen voordat de nieuwe site live gaat, dan hebben ze nog wel LTI.

@el Jay: Inderdaad. Geen subscription fee. Er komt waarschijnlijke voor sommige in-game zaken wel microtransacties, maar geen dingen waarmee je gameplay wise veel voordeel mee haalt, dus geen pay2win. En alles is ook te kopen met in-game credits.
Volgens mij is 't veel simpeler.

1) Je koopt de game met daarmee onbepertke access (geen sub-fee)
2) alles wordt betaald met in-game credits wat je verdient met questen, traden etc.
3) het is mogelijk om (een beperkte hoeveelheid) credits te kopen met rl geld (je krijgt nu ook al een beetje bij de pledge packs)

Ze willen 't perse niet pay-to-win maken, maar 't moet ook leuk blijven voor de mensen die meer tijd kwijt zijn aan werk/gezin dan de kids die in de zomer 6-weken achtereen zitten te gamen :+
Daarom de optie om een beperkte hoeveelheid credits te kopen.
Beperkt zodat je niet direct ee bengal gaat kopen met je creditcard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ervig schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 09:27:
...
Tevens plaatst Chris Roberts deze aanvulling:

[...]

Insurance is dus niet alleen de 'hull' maar dekt alles wat je gekocht hebt (in het geval van de cutlass package of bijv. de aurora LX)
Briljant!

Eerst een goede manier vinden om zowel de original backers tevreden te stellen (ze willen iets uniekers dan de veteran backers, wat de prijsstelling moet bewerkstelligen), als de veteran backers (hen is beloofd dat ze tot 26 november ook LTI kunnen aanschaffen), komt meneer Roberts met een nieuwe tegenstrijdigheid....overal, op elke pagina betreffende LTI, betreft het enkel de hull die gedekt is....gevolgd door deze uitspraak. Zal dat een masochistisch trekje zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sapstengel schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:24:
[...]

Briljant!

Eerst een goede manier vinden om zowel de original backers tevreden te stellen (ze willen iets uniekers dan de veteran backers, wat de prijsstelling moet bewerkstelligen), als de veteran backers (hen is beloofd dat ze tot 26 november ook LTI kunnen aanschaffen), komt meneer Roberts met een nieuwe tegenstrijdigheid....overal, op elke pagina betreffende LTI, betreft het enkel de hull die gedekt is....gevolgd door deze uitspraak. Zal dat een masochistisch trekje zijn?
Dit is niks nieuws. We wisten al dat LTI ook de basis-equipment van een schip zou vergoeden. Als je echter deze equipment vervangt door nieuwe of betere, zal hiervoor een aparte insurance afgesloten moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Metalkai schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:43:
[...]

Dit is niks nieuws. We wisten al dat LTI ook de basis-equipment van een schip zou vergoeden. Als je echter deze equipment vervangt door nieuwe of betere, zal hiervoor een aparte insurance afgesloten moeten worden.
Echt? Dan zal ik abuis zijn...de gehele backlog aan berichten heb ik niet gelezen (pas vanaf januari ofzo), maar dat basis-equipment meeverzekerd is bij LTI heb ik niet gezien. Enkel opmerkingen over "hull only". Die opmerking van Roberts is voor mij nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Sapstengel schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:08:
[...]

Echt? Dan zal ik abuis zijn...de gehele backlog aan berichten heb ik niet gelezen (pas vanaf januari ofzo), maar dat basis-equipment meeverzekerd is bij LTI heb ik niet gezien. Enkel opmerkingen over "hull only". Die opmerking van Roberts is voor mij nieuw.
Het was volgens mij ook niet iets dat in de comm-link stond, maar werd of in Wingman's Hangar beantwoord of in de Ask A Dev forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Achso...veel diversiteit aan informatiekanalen en ook verouderde/tegenstrijdige gegevens van diverse kanalen.
Ik hoop dat ze dit beter regelen met de nieuwe website. Kan ze een hoop vragen (en dus tijd/geld) schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-07 22:32

Sorki

world wide wubbish

Ik heb me een Digital Bounty Hunter packege gekocht.

Naar de karige info die ik heb kunnen vinden zou mijn Origin 300i dus LFI moeten hebben, hoewel er bij de aankoop stond "4 maand."

Mijn enige referentiepunt is "tot de nieuwe site, ergens einde mei" maar ik heb geen idee of dit de oude of de nieuwe site is want mijn eerste bezoek was gisteren ;) Kan iemand bevestigen dat dit nog de oude site is?

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dit is nog de oude site :)

/edit
en welkom natuurlijk d:)b

[ Voor 41% gewijzigd door J2pc op 08-05-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBashir
Sorki schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:28:
Mijn enige referentiepunt is "tot de nieuwe site, ergens einde mei" maar ik heb geen idee of dit de oude of de nieuwe site is want mijn eerste bezoek was gisteren ;) Kan iemand bevestigen dat dit nog de oude site is?
Zat in hetzelfde schuitje, maar las ergens dat de site eind mei, begin juni vernieuwd ging worden, dus concludeerde ik dat het nu nog de oude site is.

Wel erg vreemd dat ik al deze berichten niet gezien/of gelezen heb, aangezien mijn tweakotine niveau nogal hoog is.

/ot wat is het een kriem om zo'n post te maken op een smartphone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me wel voorstellen dat die site echt compleet warrig is als je er nu pas bij komt. De site had eigenlijk ookal veel eerder vervangen moeten worden, maar door de grote populariteit zijn de ambities ook hoger. De nieuwe website wordt meer echt een soort verlenging van de game met veel interactiviteit ipv alleen maar een website. Maar dat duurt uiteraard veel langer.

Daarom zitten ze nu nog met een wordpress websiteje die alle data en bezoekers maar nauwelijks aan kan.

EDIT: Trouwens vandaag mijn Citizen card binnen gekregen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:24:
EDIT: Trouwens vandaag mijn Citizen card binnen gekregen. :)
Nice. Ik zal nog een week of twee moeten wachten op de mijne. Blijkbaar zijn de plastic cards als eerst verzonden omdat de metal cards nog niet klaar met productie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
De Citizen Cards worden verstuurd uit China. De T-shirts worden, als je voor die optie hebt gekozen, gezamelijk verstuurd met de Citizen Cards. Worden de T-shirts dus ook gemaakt in China? Of zou er eerst een doos met allerlei kaarten naar Texas gestuurd worden en dat dan pas de kaarten met T-shirts verstuurd worden? In dat laatste geval kan ik nog wel even wachten :)

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, aanrader om even dit interview van kickstarter te kijken. Roberts gaat hier veel dieper in op de gameplay. Alleen jammer van de slechte kwaliteit van de audio.

http://www.robertsspacein...er-support-system-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Ik heb begin deze maand ook geplegded voor de advanced starter package met de aurora LX.

Echter ben ik wel benieuwd naar de verschillende typen schepen en hoe deze bestuurd gaan worden. Hoe wil je namelijk ooit een Bengal Carrier besturen? Wie is daar verantwoordelijk voor? Stel ik koop hem en ik loguit, en iemand anders gaat ermee vliegen en duwt hem tegen een planeet/zon aan? Wat dan?

Hoe zal de economie zich vormen? Zijn er verschillende professions? Kan je dingen onderzoeken of minen?

Hoe neem je schepen over? Wordt het ook deels een FPS? Ik denk dat het allemaal wat complexer is dan een simpele space sim....

Ik zou graag een hogere klasse schip willen kopen. Echter geef ik niet graag 100+ euro uit aan iets waar ik niet zeker van weet wat het resultaat zal zijn..... Het zal namelijk nogal vervelend zijn als het spel een overhypte bedoeling wordt, net zoals Diablo III bijv.

PS. freelancer was wel echt geweldig om te doen! Zeker in groepsverband!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamatronCleric
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:58
Squishie:

Boarden van (grote) schepen zal idd "gedeeltelijk" FPS worden, hier hebben ze al wat over gesproken. Hoe een kleine fighter overgenomen kan worden hebben ze volgens mij nog niet besproken. Waar ze wel over gesproken hebben m.b.t. schepen overnemen is dat het schip volledig gedisabled moet worden. Dus zou je (indien je een schip met hangaar hebt) een fighter kunnen binnen harken in je hangaar.

Schepen kopen kun je uiteraard met je (zuurverdiende) ingame credits dus dat is zeker geen probleem.

Bij de vroegere space-sims van Chris Roberts waren er ingame simulators. In 1 v/d Wingman Hangar episodes heeft hij het erover gehad dat deze ook wederom zullen terugkeren. Het zou dus zo maar kunnen dat jij je (potentieel) nieuw schip eerst via een testsimulator zou kunnen uitproberen om vervolgens het schip te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Squishie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:57:
Ik heb begin deze maand ook geplegded voor de advanced starter package met de aurora LX.
Welkom *O*
Echter ben ik wel benieuwd naar de verschillende typen schepen en hoe deze bestuurd gaan worden. Hoe wil je namelijk ooit een Bengal Carrier besturen? Wie is daar verantwoordelijk voor? Stel ik koop hem en ik loguit, en iemand anders gaat ermee vliegen en duwt hem tegen een planeet/zon aan? Wat dan?
Een bengal carrier is nou net iets dat je niet alleen kunt bezitten ;)
Er zullen een beperkt aantal capital ships / astroid bases en dergelijke zijn, die je met een groep (guild) kunt veroveren.
Als er niemand is om 'm te verdedigen van een andere guild, tja...
Hoe zal de economie zich vormen? Zijn er verschillende professions? Kan je dingen onderzoeken of minen?
Minen, traden, exploren, questen

Niet echt 'professions' als in de klassieke MMO style. Wel missies die zin hebben (escort, mine, scout etc.), traden voor jezelf enzo.
Er is geen klassieke xp-based progressions waarmee je eerste bepaalde skills moet unlocken. Dit laat je dus veel vrijer om te doen waar jij zin in hebt.
Hoe neem je schepen over? Wordt het ook deels een FPS? Ik denk dat het allemaal wat complexer is dan een simpele space sim....
Er is inderdaad een FPS boarding mechanic om schepen over te nemen. Eerst disabelen, dan boarden.
Staat wel wat info over op de site.
Ik zou graag een hogere klasse schip willen kopen. Echter geef ik niet graag 100+ euro uit aan iets waar ik niet zeker van weet wat het resultaat zal zijn..... Het zal namelijk nogal vervelend zijn als het spel een overhypte bedoeling wordt, net zoals Diablo III bijv.
Dat wordt afwachten. Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een nieuwe free-roaming space-sim (denk freelancer) maar dat is er gewoon niet. Tel daarbij de gare console-ports etc. bij op die we steeds krijgen.
Voor mij kwam dit op een perfect moment om erin te springen en (hopelijk) een statement te maken dat er zeker wel een (winstgevende) markt is voor vette, player-focussed high-end pc games.

Zaken als dedicated (private) servers, modding etc. spreken me zeer aan en geven imho aan dat ze zeker met 'ons' begaan zijn, en dat je niet over 2 jaar met een waardeloze game zit omdat de officiele servers offline zijn.

Als je er geen vertrouwen in hebt/het geld niet kunt missen moet je 't natuurlijk niet doen.

je mag wel een keertje meevliegen in m'n Freelancer of Constellation 8)
PS. freelancer was wel echt geweldig om te doen! Zeker in groepsverband!
:Y
af en toe start ik Freelancer Discovery nog eens op voor een beetje RP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
In het geval van een Bengal Carrier zal je deze niet kunnen kopen. Er zijn namelijk maar een paar van deze carriers in de spelwereld, en je zal het moeten overnemen van de vijand als je het wil bezitten. Vermoedelijk zal het dan een groepsbezit zijn die ook niet in je eentje bestuurd kan worden, maar daar is nog weinig over bekend.
In andere gevallen zal, als je uitlogt in de ruimte zelf, je schip uit zichzelf naar een veilig plek proberen te vliegen. Of dit lukt is natuurlijk afhankelijk van wat andere spelers doen.

Er zijn niet zo zeer professions zoals in andere games, maar je kan jezelf wel specialiseren in een bepaalde activiteit. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen je schip te upgraden met allerlei scanners om je zo te focusen op het exploratie gedeelte. Of je kunt voor een combinatie met mining lasers en scanners kiezen om zo effectiever te zijn met het minen van asteroïden bijvoorbeeld.
Het ligt allemaal maar net aan wat je wilt.

Schepen neem je over door alle thrusters uit te schakelen, zodat het schip zich niet meer kan verplaatsen. Hierna gebruik je een docking collar om je eigen schip te verbinden met het andere schip, waarna je inderdaad een FPS-sectie hebt waarin je de crew van het schip moet verslaan. Als dit lukt, kan je het schip repareren, om er daarna mee weg te vliegen.
Je hebt echter wel minimaal twee personen nodig, want je kan geen twee schepen tegelijk vliegen. Als je met het overgenomen schip er vandoor gaat, heb je wel iemand nodig die je oude schip vliegt.

Hogere klassen van schepen nu kopen heeft eigenlijk alleen zin als je het spel wil ondersteunen en LTI wilt. Anders kan je gewoon wachten tot het spel uit is, en het schip verdienen in het spel zelf.

In ander nieuws, blijkbaar zullen we deze week een preview krijgen van de Hangar Module die in Augustus uit zal komen. Ik ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Metalkai op 13-05-2013 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:27:
Dat wordt afwachten. Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een nieuwe free-roaming space-sim (denk freelancer) maar dat is er gewoon niet.
Ik ben bezig met X3 Terran Conflict. Door de steep learning curve vroeger altijd weer gestopt met het spel. Maar nu heb ik doorgezet en als je een beetje credits gaat verdienen en leuke schepen kan kopen wordt het toch wel echt een leuke space sim (vooral erg mooi). Het mist wel een beetje lore en characters zoals bij Freelancer.

Overigens goede uitleg van Metalkai wat betreft boarden. Ik heb ook gehoord dat als je Bengal Carrier hebt gejat met je guild, die carrier ook alleen in bepaalde systems kan gebruiken. In de main systems zul je behoorlijk opgejaagd worden door de UEE (vrij logisch als je een carrier van hun jat, maar misschien kan je hem ook van andere species jatten).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2013 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:45:
Ik heb ook gehoord dat als je Bengal Carrier hebt gejat met je guild, die carrier ook alleen in bepaalde systems kan gebruiken. In de main systems zul je behoorlijk opgejaagd worden door de UEE (vrij logisch als je een carrier van hun jat, maar misschien kan je hem ook van andere species jatten).
Er is denk ik een verandering in het plan geweest nu. Het was eerst inderdaad de bedoeling dat je de carrier van de UEE zou moeten stelen, maar een recente post in the Ask a Dev forum zegt nu wat anders.
Blijkbaar is nu het plan dat er derelict Bengal Carriers in de wereld zullen zijn, die geen eigenaar meer hebben. Als je er één vind, zal je deze kunnen repareren en dan overal kunnen gebruiken. Je blijft natuurlijk wel het risico houden dat iemand anders je aanvalt en de carrier weer verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Thx :9~
Ook de rest. Bedankt iedereen voor de reacties :). Had niet zo snel zoveel reacties verwacht. Ik heb afgelopen dagen al lopen zoeken naar informatie over deze specifieke zaken. Echter is de website helaas niet zo duidelijk.....
J2pc schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:27:
[...]

Een bengal carrier is nou net iets dat je niet alleen kunt bezitten ;)
Er zullen een beperkt aantal capital ships / astroid bases en dergelijke zijn, die je met een groep (guild) kunt veroveren.
Als er niemand is om 'm te verdedigen van een andere guild, tja...

[...]

Minen, traden, exploren, questen

Niet echt 'professions' als in de klassieke MMO style. Wel missies die zin hebben (escort, mine, scout etc.), traden voor jezelf enzo.
Er is geen klassieke xp-based progressions waarmee je eerste bepaalde skills moet unlocken. Dit laat je dus veel vrijer om te doen waar jij zin in hebt.

[...]

Er is inderdaad een FPS boarding mechanic om schepen over te nemen. Eerst disabelen, dan boarden.
Staat wel wat info over op de site.

[...]

Dat wordt afwachten. Ik was zelf al een tijdje op zoek naar een nieuwe free-roaming space-sim (denk freelancer) maar dat is er gewoon niet. Tel daarbij de gare console-ports etc. bij op die we steeds krijgen.
Voor mij kwam dit op een perfect moment om erin te springen en (hopelijk) een statement te maken dat er zeker wel een (winstgevende) markt is voor vette, player-focussed high-end pc games.

Zaken als dedicated (private) servers, modding etc. spreken me zeer aan en geven imho aan dat ze zeker met 'ons' begaan zijn, en dat je niet over 2 jaar met een waardeloze game zit omdat de officiele servers offline zijn.

Als je er geen vertrouwen in hebt/het geld niet kunt missen moet je 't natuurlijk niet doen.

je mag wel een keertje meevliegen in m'n Freelancer of Constellation 8)

[...]

:Y
af en toe start ik Freelancer Discovery nog eens op voor een beetje RP
Ik ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Ik zie mezelf nog steeds uren vliegen/cruisen in freelancer :)!

Ik denk dat ik nog 2 schepen ga aanschaffen: een dogfighter en een combinatie van een long range explorer / interceptor / merchant. Beetje Star Trek Enterprise style. Heeft iemand een aanrader?
Geen een schip heeft me wat dat betreft nog overtuigd. De constellation is een beetje sloom heb ik het idee (en het idee van de Mellieum Falcon van star wars is me ook niet alles).
En de freelancer is niet echt verdedigbaar i.t.t. de Constellation, maar wel snel.
De hornet is meer voor PvP en de 300I is te "low end".

Of beter afwachten totdat er meer informatie is...., waarbij ik de kans op LTI verlies (ben namelijk een backer van mei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Constellation is wel echt een multiple-crew schip wat ik me kan herinneren.
Het grootste schip wat je in je eentje kunt vliegen, maar niet volledig effectief (al is 't alleen maar omdat je de snub-fighter niet kunt gebruiken)

Freelancer is volgens mij 't 'grootste' single-player schip. Long range exploration/merchantile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Squishie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:02:
Ik denk dat ik nog 2 schepen ga aanschaffen: een dogfighter en een combinatie van een long range explorer / interceptor / merchant. Beetje Star Trek Enterprise style. Heeft iemand een aanrader?
Geen een schip heeft me wat dat betreft nog overtuigd. De constellation is een beetje sloom heb ik het idee (en het idee van de Mellieum Falcon van star wars is me ook niet alles).
En de freelancer is niet echt verdedigbaar i.t.t. de Constellation, maar wel snel.
De hornet is meer voor PvP en de 300I is te "low end".

Of beter afwachten totdat er meer informatie is...., waarbij ik de kans op LTI verlies (ben namelijk een backer van mei)
Echt veel keus heb je niet als je een Enterprise-soort schip wil hebben. Tenminste, niet uit wat er nu te pledgen valt. De enige optie zal de Constellation zijn. Ik denk echter niet dat het heel erg sloom zal zijn, wat we uit de specs kunnen aannemen is dat het een redelijk snel en wendbaar schip zal zijn. Maar dit zijn natuurlijk maar gewoon aannames, het zou best kunnen dat het anders word.

Je zou anders wel de Cutlass kunnen overwegen (als die nog beschikbaar is). Dat is een 2-person ship, waarin veel focus ligt op het militia/interceptor aspect. Misschien een optie voor jouw dogfighting ship.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Twee dingen die ik uit de vele info heb weten te filteren:
- Kleine schepen kun je niet boarden, enkel salvagen.
- Cutlass is niet te koop op dit moment. (tenzij je $15.000,- pledged)

Hopelijk komen ze binnenkort met een mooie nieuwe aanbieding. Na de briljante Aurora LX sale (> $700.000,- binnen een week opgehaald), is de teller weer behoorlijk ingekakt....

[ Voor 0% gewijzigd door Sapstengel op 13-05-2013 17:53 . Reden: Bedrag klopte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
J2pc schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:12:
Freelancer is volgens mij 't 'grootste' single-player schip. Long range exploration/merchantile.
De Freelancer kun je met zijn tweeen in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J2pc schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:12:
Constellation is wel echt een multiple-crew schip wat ik me kan herinneren.
Het grootste schip wat je in je eentje kunt vliegen, maar niet volledig effectief (al is 't alleen maar omdat je de snub-fighter niet kunt gebruiken)
Je hebt ook nog de Idris Corvette, nog groter dan de Constellation, maar die kan je niet meer pledgen. Die hadden ze alleen in beperkt aantal tijdens de eerste pledge ronde. Weet alleen niet of je die ook in je eentje kan besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Metalkai schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:21:
[...]

Echt veel keus heb je niet als je een Enterprise-soort schip wil hebben. Tenminste, niet uit wat er nu te pledgen valt. De enige optie zal de Constellation zijn. Ik denk echter niet dat het heel erg sloom zal zijn, wat we uit de specs kunnen aannemen is dat het een redelijk snel en wendbaar schip zal zijn. Maar dit zijn natuurlijk maar gewoon aannames, het zou best kunnen dat het anders word.

Je zou anders wel de Cutlass kunnen overwegen (als die nog beschikbaar is). Dat is een 2-person ship, waarin veel focus ligt op het militia/interceptor aspect. Misschien een optie voor jouw dogfighting ship.
Inderdaad, maar voor zover ik de specs lees is de constellation relatief traag vergeleken met de freelancer :).... En de freelancer moet veel firepower inruilen. Cutlass lijkt me idd interessant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 16:17
Ik ben van plan nog wat geld te 'pledgen'. Weet iemand hier of je nog goodies krijgt bij het doneren?

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Kijk even hier: http://www.robertsspaceindustries.com/add-ons/

Voor elk budget wat wils lijkt mij. Daarnaast kun je ook subscriben voor veel inside info.
Sapstengel schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:52:
Twee dingen die ik uit de vele info heb weten te filteren:
- Kleine schepen kun je niet boarden, enkel salvagen.
- Cutlass is niet te koop op dit moment. (tenzij je $15.000,- pledged)

....
Even mijn eigen statement corrigeren...het is wel degelijk mogelijk om de Cutlass nog aan te schaffen.

[ Voor 72% gewijzigd door Sapstengel op 14-05-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Niet online

Squishie

Not So....

Sapstengel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:00:
Kijk even hier: http://www.robertsspaceindustries.com/add-ons/

Voor elk budget wat wils lijkt mij. Daarnaast kun je ook subscriben voor veel inside info.

[...]

Even mijn eigen statement corrigeren...het is wel degelijk mogelijk om de Cutlass nog aan te schaffen.
Eerlijk gezegd zie ik weinig meerwaarde in subscriben. Je krijgt wat extra informatie, maar verder heb je er ingame weinig aan...... Geen schepen en geen credits :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dahakon schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:10:
[...]

De Freelancer kun je met zijn tweeen in :)
Daar stip je een interessant punt aan :)

Laat ik 't anders stellen. De Freelancer is (momenteel) het grootste schip wat je in je eentje effectief kunt besturen.*

In de ship-docs staat inderdaad crew: 2

Echter, als je in de 'vault' kijkt (subscriber area) zie je dat er achter de 2 'pilot' seats op het flightdeck nog 2 'jump seats' zijn. Ook zijn er 4 bedden en 4 zitplaatsen in de 'galley' aanwezig.

Zoals ik het nu zie/begrijp is het schip effectief alleen te besturen, maar ook met z'n 2-en.
Het lijkt er echter op dat je ook nog 2 passagiers mee kunt nemen, wat het totaal op 4 brengt (2 crew, 2 passagiers)

*Info uit m'n hoofd, verzameling uit livestreams, podcasts, reddits, fora etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Squishie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Eerlijk gezegd zie ik weinig meerwaarde in subscriben. Je krijgt wat extra informatie, maar verder heb je er ingame weinig aan...... Geen schepen en geen credits :/
Misschien moet je J2pc even vragen of het de moeite waard is. Afgaande op zijn reply lijkt hij mij een subscriber.

Zelf ben ik in ieder geval geen subscriber, maar ergens heb ik opgevangen (streams, wingman's hangar of forum) dat subscribers ook waardevolle info over het universum krijgen, zodat ze bij start meteen een streepje voor hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Sapstengel schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:42:
[...]

Misschien moet je J2pc even vragen of het de moeite waard is. Afgaande op zijn reply lijkt hij mij een subscriber.

Zelf ben ik in ieder geval geen subscriber, maar ergens heb ik opgevangen (streams, wingman's hangar of forum) dat subscribers ook waardevolle info over het universum krijgen, zodat ze bij start meteen een streepje voor hebben.
Ah, ja

In-game krijg je een decal, maar dat is 't wel

Verder heb je jumppoint
- Best goed in elkaar gezet, leuke 'behind the scene' info over hoe 't van concept -> 3d model komt
- achtergrond info
- Fictie

De 'Vault'
- Collectie concept arts / renders van verschillende schepen, omgevingen enzo
- Jumppoints dus

Er komt nog een (maandelijks?) interview ding ofzo als de LA offices open zijn waar je vragen kunt submitten / live kunt meekijken

Je naam in de game als je > 1 jaar subbed

Aparte forum sectie

Maar het belangrijkste
Je steunt SC extra!!

Als imperator /20 dollar sub krijg je ook nog 't eerste seizoen jumppoint gedrukt & gebonden thuis, mag je CR 3 vragen stellen en mag je in Austin of LA op kantoor langskomen (wel trip zelf betalen :p)

Vault is wel leuk, wat extra art enzo. Jumppoint is altijd leuk om te lezen en best wel lijvig / veel werk in gestoken.

Maar 'in the end' moet je 't doen om de game te steunen. Anders is 't best duur voor een decal :+

/edit:
De hiervoor aangehaalde freelancer info komt idd uit de vault. Echter is 't nog steeds concept art. We krijgen niet eerder definitieve specs ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door J2pc op 14-05-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vind het overigens wel grappig dat de Jumppoint eigenlijk een 7-8 pagina "magazine" zou zijn, maar nu flink veel meer is. Vaak meer dan 40 pagina's. Vind het zeker wel het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Citizen Card is binnen. Nog meer hiero die m ontvangen hebben?

Wa Doede Nou

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.