[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ervig schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:51:
Mooi stukje over het racen: 'Murray Cup'. Heeft iemand de origin M50 bemachtigd?
Yup :+

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ah wow gefeliciteerd J2pc, die wil ik ingame wel een keer komen bekijken :-)

Voor iedereen die eventueel nog naar een andere citizens card wil upgraden: je hebt tot 15 februari om nog een upgrade te doen (als je zou willen) en zo voor een hogere kaart te gaan (zie facebook)
The deadline to upgrade your account before Citizen Cards are locked in is February 15th! We'll be sending the cards to manufacturing shortly afterward, so get your upgrades in now to ensure you receive the card you want!
@ko Ik heb mezelf ook niet heel precies op de map gezet, maar bij de dichtstbijzijnde grote plaats. Een beetje privacy vond ik ook wel prettig.

Verder nog een zeer interessante link met alle (bekende) concept art.

[ Voor 38% gewijzigd door Ervig op 06-02-2013 12:47 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 20:57
Mooi stukje over het doodgaan systeem wat ze voor ogen hebben voor het spel.. klinkt echt heel goed! ben benieuwd hoe het werkt in de praktijk
http://www.robertsspaceindustries.com/death-of-a-spacema/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Ziezo, mezelf ook toegevoegd op de map. So far het enige Belske :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
Evil Cowman schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:06:
Mooi stukje over het doodgaan systeem wat ze voor ogen hebben voor het spel.. klinkt echt heel goed! ben benieuwd hoe het werkt in de praktijk
http://www.robertsspaceindustries.com/death-of-a-spacema/
Vind dit een heel tof idee, zo over de jaren een hele (family) legacy maken. Ook de unique events klinken goed.

Wel spannend om te zien hoe dit gaat uitwerken in het spel, hij heeft zoveel ideeen (boarding, mensen met 1 been zien rondlopen etc) dat ik toch een beetje bang ben dat het allemaal half afgewerkt is waneer het spel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Yep, ik heb mezelf (SerialX) ook niet precies neergezet. Wel in dezelfde stad/dorp.

Ik was eerst wat sceptisch over het hele perma-death gebeuren, maar nu ik die comm-link gelezen heb, kijk ik er toch wel naar uit. Het is niet zo drastisch als dood = dood, maar geeft je evengoed het gevoel dat je voorzichtig moet zijn, anders kan je zomaar een arm ofzo verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:16:
Yep, ik heb mezelf (SerialX) ook niet precies neergezet. Wel in dezelfde stad/dorp.

Ik was eerst wat sceptisch over het hele perma-death gebeuren, maar nu ik die comm-link gelezen heb, kijk ik er toch wel naar uit. Het is niet zo drastisch als dood = dood, maar geeft je evengoed het gevoel dat je voorzichtig moet zijn, anders kan je zomaar een arm ofzo verliezen.
Ik lees het nu pas, maar het is natuurlijk ook niet echt een perma-death, want als je echt dood bent (pas na meerdere keren, of je moet een headshot krijgen tijdens boarding), speel je verder als een familielid met dezelfde geschiedenis. Ik denk dat ze met dit systeem wel een mooie balance hebben gevonden tussen spelers soort van dwingen om waarde te hechten aan hun acties zonder de "fun" uit het spel te halen.

Maar ik ben het er wel mee eens dat dit systeem waarschijnlijk nog wat balancing nodig heeft als het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Belangrijk: vul voor 15 februari hier de gegevens voor jouw Citizens Card in! Als je dit niet doet krijg je jouw kaart wel maar dan zonder naam en met een standaard ID# (ipv met eigen naam en uniek nummer). Je kan nu nog van digitaal upgraden naar een versie met Citizens Card.
We will still send you a card, however, the name will be blank and ID# generic. It may also be shipped closer to game launch to avoid someone from CIG going to the post office every other day.
Verder zijn kaarten vanaf 'Vice Admiral' ($500+) van metaal. Alles daaronder (dus helaas ook 'Rear Admiral') zijn van plastic.

Tip: als je nog een Star Citizen T-shirt wil bestellen is dit het moment. Een T-shirt wordt nu zonder verzendkosten (met jouw Citizens Card) verstuurd en kost $25. De prijs gaat waarschijnlijk omhoog naar $40 + verzendkosten. Een T-shirt telt overigens mee voor jouw 'pledge level'
The deal is: If you have ordered T-shirts and ship them now with your citizen card, T-shirt shipping is FREE – you’ll also receive all your goodies sooner and in one package! If you don’t already have a T-shirt in your basket, you can purchase and get free shipping with your card.
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2013/02/SC_SHIRT_FINAL-300x187.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2013/02/CS_42_SHIRT_FINAL-300x187.jpg

Meer info hier

Ik had zelf credits over en heb nog een (squadron 42) t-shirt besteld 8)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb toch maar mijn digital only omgezet om dat kaartje te krijgen, toch wel vet, ook al is het maar white scout.

T-shirt hoef ik niet, geef dat geld liever uit aan misschien nog een extra ship. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Merk toch dat ik al dat physical stuff weggooi na een paar jaar. Ik hou het lekker bij digital :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Het is dat ik nog credits had om het op te laten sturen, anders had ik het om dezelfde reden als Basekid niet gedaan. 8)

Heb mezelf toch maar op de map gezet. Gewoon in de plaats waar ik woon, maar niet precies waar mijn huis woont. :+

[ Voor 33% gewijzigd door -ko- op 09-02-2013 17:24 ]

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vind het zelf erg leuk om dit soort goodies te verzamelen. Ik krijg nu de gold citizencard, wel leuk dat het van metaal is. Zal er natuurlijk ook niet veel mee doen, maar het is leuk om te hebben.

Edit:
Ik vind trouwens wel dat de mensen op de officiele forums erg kunnen zeuren. Eerst was het golden ticket, dat ineens iedereen wou en moest hebben. Toen was het lifetime insurance, iedereen moest en zou het hebben, en nu is het weer de citizen cards. Iederen moet en zal een metalen kaart krijgen.
Het lijkt wel of mensen de extras belangrijker vinden dan het spel zelf. Op deze manier komt CIG natuurlijk nooit aan het spel toe.

[ Voor 52% gewijzigd door Metalkai op 11-02-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Metalkai schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:42:
Iedereen moet en zal een metalen kaart krijgen. Het lijkt wel of mensen de extras belangrijker vinden dan het spel zelf. Op deze manier komt CIG natuurlijk nooit aan het spel toe.

Je doet jouw naam wel eer aan ;-) Maar ben het helemaal met je eens. Het spel is veel belangrijker dan het gezeur over alle goodies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Even wat anders.
Ik keek net op mijn pledge pagina, en zag dat er bij de Vanduul Fighter blijkbaar ook iets fysieks geleverd zal worden (er is in ieder geval een toggle voor digital only). Heb ik iets gemist en kan ik een verrassing verwachten, of is het gewoon een bug op de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Hoe zit dat met shipping?
Ik heb via kickstarter gepledged voor een COLONEL reward, er stond 'Add $15 to ship outside the US', dus dat heb ik gedaan, maar nu gaat er dus al 5 dollar af voor die citizen card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@Metalkai De vanduul is alleen digital helaas :-) (ik heb gehoord dat dit bijv. ook bij de digital soundtrack verkeerd vermeld is).

@ravenger volgens RSI site:
Bronze Citizens Card (shipping within the US free, $5 for international - Delivery Est: Xmas 2012)
Delivery Est: Nov 2014
Shipping Note: We will request your address and payment of shipping fees ($10) for International orders, when it comes time to deliver your shipped package.
Oftewel $5 voor card en $10 voor de rest later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
de goodies vind ik wel een leuke bijkomstigheid
eigenlijk was ik best teleurgesteld: een cd, usb-stick, boekjes,... zijn leuk, maar waar blijft de muismat?
toch wel hét item dat ik wil
zo'n citizencard is wel leuk, maar uiteindelijk ga ik die gewoon in de doos steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Vind zelf de usb-stick en de miniature ship leuk om te krijgen. Had eigenlijk niet eens door dat de muismat ontbreekt uit de goodies, maar dat zal waarschijnlijk komen doordat ik al jaren geen muismat gebruikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ervig schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:44:
Belangrijk: vul voor 15 februari hier de gegevens voor jouw Citizens Card in! Als je dit niet doet krijg je jouw kaart wel maar dan zonder naam en met een standaard ID# (ipv met eigen naam en uniek nummer). Je kan nu nog van digitaal upgraden naar een versie met Citizens Card.
Kijk ik ergens overheen? Wat zou ik waar moeten kunnen invullen? Er wordt ook in de FAQ over een "Red box" gesproken, maar die kom ik ook niet tegen. Ik heb zelf voor de bountyhunter optie gekozen, een niet "digital only" versie.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je zou het moeten zien als je naar je account pagina gaat. Als het goed is staat de rode box onder de boxes van pledge management en account settings.
Als dat niet het geval is, zou ik even mailen met support, want dan is er iets fout gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Metalkai schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:31:
Je zou het moeten zien als je naar je account pagina gaat. Als het goed is staat de rode box onder de boxes van pledge management en account settings.
Als dat niet het geval is, zou ik even mailen met support, want dan is er iets fout gegaan.
Als ik inlog en naar mijn accountpage ga zie ik alleen dit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GdSooEj8cV7JAVTskKTbivYU/medium.jpg
Als ik het dus goed begrijp had hier nog een rode box moeten staan?
Maar...
De fout al gevonden,
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2yQVrb3w8o2pFbK2L2skzFvU/medium.jpg
DIGITAL Bounty Hunter :P , ik meende non-digital te hebben. Ik zie niet in de upgrade mogelijkheid naar bounty hunter non-digital. Als ik het goed heb is de Citizen Card gewoon een leuk iets, maar zorgt verder niet echt voor extra mogelijkheden?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik meen gehoord te hebben dat je misschien goodies zal kunnen krijgen als je de card toont bij speciale evenementen, maar daar is weinig over bekend. Voor de rest is het inderdaad gewoon een leuk aandenken aan de pledge campaign.

Edit: Dit zou je zien als je geen digital versie had:

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2dikrxv.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Metalkai op 13-02-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Metalkai schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:01:
Ik meen gehoord te hebben dat je misschien goodies zal kunnen krijgen als je de card toont bij speciale evenementen, maar daar is weinig over bekend. Voor de rest is het inderdaad gewoon een leuk aandenken aan de pledge campaign.

Edit: Dit zou je zien als je geen digital versie had:

[afbeelding]
Nee hoor, die subscriber box is alleen voor de echte bikkels :P

Anyway, ben heel benieuwd naar 't pakketje met m'n nieuwe gold-card + 2 t-shirst.

Niet genoeg goodies?
Boeken, minaturen, usb-sticks, ship blueprints, metalen cards, space-maps, soundtracks...

@Ervig
Je bent van harte welkom om m'n flottielje een keer te komen bewonderen 8)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Denk eraan volgende maand de Freelancer en Aurora toe te voegen aan mijn verzameling, zullen wel de laatste zijn die ik erbij doe (kan ook eigenlijk niet anders, mis dan alleen nog de Hornet).
Zal flink wat te doen hebben wanneer het spel released. Al mijn ships upgraden en mee leren vliegen. Ben ik wel even zoet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Dikke >100,000,- dollar erbij sinds de deadline + mogelijkheden voor upgrades=mooier kaartje ;p

Heb zelf gewoon digitaal, en het shirtje vind ik het net niet...Als het alleen Sq42 was geweest misschien, maar de achterkant vind ik zelf maar niks. Mooi project dit hoor!

Kan niet wachten op de Alpha LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het schijnt dat de Hangar module die in Juni zou komen, nu in Augustus uit zal komen.
Daarentegen is het plan nu wel om het ook mogelijk te maken de schepen van binnensuit te bekijken, en met modifications kunnen gaan spelen. Kijk er naar uit.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

J2pc schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:44:
[...]

@Ervig
Je bent van harte welkom om m'n flottielje een keer te komen bewonderen 8)
Graag 8)
Metalkai schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:01:
Het schijnt dat de Hangar module die in Juni zou komen, nu in Augustus uit zal komen.
Daarentegen is het plan nu wel om het ook mogelijk te maken de schepen van binnensuit te bekijken, en met modifications kunnen gaan spelen. Kijk er naar uit.
Wel slim van ze, zeker als je vrienden in jouw schepen kan laten rondlopen. Zal vast wel wat mensen overhalen om ook alvast het spel te bestellen.

• Myri
Wordt er ergens gesproken hoe ze dit project financieël regelen? De laatste tijd komen er (geldige) vragen over hoe het zit met kickstarter funding en hoe dit geregeld is qua afdragen aan de belastingen.
Wat effectief in sommige gevallen het opgehaalde bedrag kan decimeren tot de helft... (niet specifiek gericht tot Star Citizen, maar KS projecten in het algemeen)

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Myri schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:45:
Wordt er ergens gesproken hoe ze dit project financieël regelen? De laatste tijd komen er (geldige) vragen over hoe het zit met kickstarter funding en hoe dit geregeld is qua afdragen aan de belastingen.
Wat effectief in sommige gevallen het opgehaalde bedrag kan decimeren tot de helft... (niet specifiek gericht tot Star Citizen, maar KS projecten in het algemeen)
Dat zal afhangen van wie/wat de funding doet ... bij een bedrijf zijn dat inderdaad inkomsten, maar daar komen dan weer gewoon kosten tegenover te staan.
Je kan die inkomsten ook opzij zetten voor investeringen in de volgende jaren, ...

Als particulier kan het mogelijk anders bezien worden, maar daar ben ik dus niet zeker van.

Verwijderd

Myri schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:45:
Ik neem aan dat ze voor de kickstarter bedragen gewoon belasting afdragen (moet voor alle inkomsten). Daar zullen ze wel rekening mee hebben gehouden. In het geval van Star Citizen zijn er ook nog investeerders naast het kickstarter bedrag, maar volgens mij is daar verder niet over gepubliceerd (zal ook wel niet gebeuren).

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:32
Geen idee of daar de eventuele belasting daar zo snel een percentage van kan nemen gezien het geld ook ge-refund mag/kan worden.

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:05:
[...]

Ik neem aan dat ze voor de kickstarter bedragen gewoon belasting afdragen (moet voor alle inkomsten). Daar zullen ze wel rekening mee hebben gehouden. In het geval van Star Citizen zijn er ook nog investeerders naast het kickstarter bedrag, maar volgens mij is daar verder niet over gepubliceerd (zal ook wel niet gebeuren).
Eigenlijk zijn die kickstarter zaken bestellingen waarvan het voorschot het volledige bedrag dekt.
Ik weet dus niet zeker wanneer dat die inkomsten ingebracht moeten worden (bij levering product of bij ontvangst centjes)

Maar van dat bedrag gaat 100% zeker niet direct een % belastingsgeld af - dat zijn gewoon inkomsten, daar trekt een bedrijf eerst al zijn kosten af. Als er daarna nog centjes overblijven kan er een % belasting af.

• Myri
Maar van dat bedrag gaat 100% zeker niet direct een % belastingsgeld af - dat zijn gewoon inkomsten, daar trekt een bedrijf eerst al zijn kosten af. Als er daarna nog centjes overblijven kan er een % belasting af.
Voor een belastingsdienst is het meestal simpel: (centjes ontvangen in boekjaar "x" - kosten van dat boekjaar) = winst = belastbaar = deel van de centjes weg. Ook verwacht ik niet dat ze +/- $8.000.000 er door gaan jagen op 1 boekjaar, dus sowieso heb je nog geld binnen waar je niet mee weg kan en waar de belastingsdienst dus blij van wordt... Nu bon, er zullen vast wel constructies zijn die dit omzeilen :)

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Hoe het belastingtechnisch zit, is en blijft lastig en verschilt in de VS van staat tot staat. Er is een reden waarom er redelijk wat studio's in Austin, Texas zitten. Die reden zal heel waarschijnlijk veel te maken hebben met finaniceel voordelige regelingen aangaande ontwikkeling van software/computergames.

Verder kun je je afvragen hoe de inkomsten van een kickstarter gezien moeten worden. In zekere zin is het een investering, in de vorm van vele mini-investeringen. Je koopt dan ook niet iets via zo'n project, maar je krijgt een beloning voor de gedane investering. Investeringen worden dan vaak ook weer anders benaderd dan daadwerkelijke inkomsten (verkopen van de game na launch bv, of micropayments).

Er was dan ook een reden voor bedrijven met als basis Engeland om te wachten op een Engeland gebasseerde Kickstarter. Kickstarters met als basis de VS hebben weer belastingtechnische problemen zodra het geld van de VS naar Engeland overgeboekt wordt, aangezien het om een buitenlandse investering zou gaan.

Verder laatste dag om je credentials in te vullen voor een gepersonaliseerd kaartje.

• Metalkai
Vullen jullie de card in met hoofdletters of gewoon normaal (alleen eerst letter hoofdletter)?
Allemaal hoofdletters ziet er misschien wat echter uit, maar ik weet niet of het wel zo mooi is.

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Metalkai schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 22:01:
Ik heb iets gemist blijkbaar... hangar mode?

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Metalkai schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:52:
Vullen jullie de card in met hoofdletters of gewoon normaal (alleen eerst letter hoofdletter)?
Allemaal hoofdletters ziet er misschien wat echter uit, maar ik weet niet of het wel zo mooi is.
Ik heb gewoon Voornaam "Nickname" Achternaam gedaan. Vind ik het mooist. :)

Wa Doede Nou

• Metalkai
J2pc schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:36:
[...]

Ik heb iets gemist blijkbaar... hangar mode?
Ze zijn van plan delen van het spel als standalone modules uit te brengen voor het spel zelf uit is, om te testen, en om backers wat terug te geven.
De eerste module zal de hangar module zijn, waarin je door je eigen hangar kan lopen, en al je pledge-ships kan bezichtigen. Later komt er ook nog de social module, waarin je waarschijnlijk in verschillende locaties (clubs, markets, whatever) kan rondhangen en met andere mensen kan praten.
Deze modules worden later samengevoegd tot het complete spel.

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik zag 't interview idd

Linkje voor geïnteresseerden:

http://venturebeat.com/20...c-eye-interview/view-all/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
-ko- schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:50:
[...]

Ik heb gewoon Voornaam "Nickname" Achternaam gedaan. Vind ik het mooist. :)
Dat had ik eerst ook, maar vind het best lastig om te kiezen.
Nu heb ik alleen mijn Nickname in hoofdletters.

Voornaam "NICKNAME" Achternaam

Maar misschien is VOORNAAM "NICKNAME" ACHTERNAAM toch iets mooier op zo'n kaart.
Op dit forumtopic lijkt een voorkeur te bestaan voor all caps.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik had dit spel eerst links laten liggen omdat ik dacht dat het een MMO zou worden (ik heb een hekel aan andere mensen in mijn spel ;)), maar nu ik erachter ben gekomen dat het ook singleplayer kan ben ik toch wel nieuwsgierig. Maar ik vroeg me af of er na release ook updates uitkomen voor singleplayer /private servers of zijn de updates zoals nieuwe stelsels alleen voor het MMO-gedeelte?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Erg veel details zijn er niet over, maar wat ik begrepen heb, is dat updates van de galaxy server ook naar de private servers komen, alleen wat later.
Dit om te voorkomen dat mensen met een mod de locaties van jump-points dataminen op de private server, en ze dan gaan claimen op de galaxy server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Buiten de private servers, is de eerste expansion voor de single player campaign ook al aangekondigd & ge-unlocked als stretch-goal voor 6M.

16 nieuwe missies.

En wat betreft de 'private' servers. Dat is geloof ik nog niet helemaal duidelijk.
Is ook een beetje lastig, ze willen reageren op het player-driven gedeelte. Maar dat werkt natuurlijk niet zo bij private servers.

Ik zou verwachten dat eventuele extra stelsels etc. er (mogelijk met delay) wel komen.
Ik ben benieuwd wat ze doen als die gaan conflicteren en de 'private' wereld inconsitent zouden maken door wel systems, maar geen faction changes door te voeren...

[ Voor 59% gewijzigd door J2pc op 20-02-2013 13:24 ]

Verwijderd

Interview met Chris Roberts op RPS. Hij gaat ook in op de financiele situatie van Star Citizen en externe investeerders etc.

http://www.rockpapershotg...ames-vs-film/#more-142722

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 00:24:
Interview met Chris Roberts op RPS. Hij gaat ook in op de financiele situatie van Star Citizen en externe investeerders etc.

http://www.rockpapershotg...ames-vs-film/#more-142722
Thx. Mooi interview. Hij zit er echt helemaal in zoals ik het ook zie en graag zie. Met passie voor de juiste dingen.

Als hij het nou ook nog waarmaakt met Star Citizen dan is het feest echt compleet! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 21-02-2013 21:53 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Nog tot donderdag 28 februari 09:00 PST om informatie voor de Citizens Card's te wijzigen (of up te graden naar een hogere kaart).

Verder een voorproefje van de nieuwe website hier. Ziet er mooi uit, bij mij werkt scrollen met de muis helaas nog niet.
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2013/02/hornetpostbtn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
*gevonden*

Vecodo gaat digital bounty hunter worden:)!

Referrer Username or Email - Kan ik daar nog iemand blij mee maken om dat in te vullen?

[ Voor 187% gewijzigd door Vecodo op 26-02-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Gefeliciteerd :-)

Referrers was vooral leuk om een paar weken geleden een Idriss Corvette mee te winnen. Hebben we met GOT geprobeerd, maar dat is helaas niet gelukt. Daar wordt tegenwoordig niets meer mee gedaan, maar is vooral leuk voor de statistieken. Mijn gebruikersnaam mag natuurlijk altijd ;) Maar je kan ook Mac-Rolek of Dalrok gebruiken (zie ik in hun signature), of een van de andere gebruikersnamen hierboven proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Ervig schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:49:
Gefeliciteerd :-)

Referrers was vooral leuk om een paar weken geleden een Idriss Corvette mee te winnen. Hebben we met GOT geprobeerd, maar dat is helaas niet gelukt. Daar wordt tegenwoordig niets meer mee gedaan, maar is vooral leuk voor de statistieken. Mijn gebruikersnaam mag natuurlijk altijd ;) Maar je kan ook Mac-Rolek of Dalrok gebruiken (zie ik in hun signature), of een van de andere gebruikersnamen hierboven proberen.
Oke, ik zal jou vermelden aangezien jij eerste bent die een reactie geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
De character limit van de Citizen kaarten is van 26 naar 21 gegaan.
Hier het hele bericht:
As we are finalizing the list for your Citizen Card, we have had to reduce the character limit. We did say 26 characters, however, some characters are wider than others which is causing a problem. We are unable to adjust the font size for each card so to be safe we have adjusted the character limit to 21. Please re-enter your name on the form here. Shorter names and all caps actually look best. We apologize for the inconvenience and appreciate your extra diligence. We want all the cards to look great!

Best from all of us at RSI
Vul dus even opnieuw je naam in.

Mijn gewenste combo van VOORNAAM "NICKNAME" ACHTERNAAM gaat net niet meer lukken.
Nu wordt het kiezen:
1) zonder "
2) de voornaam inkorten / initialen zonder punten
3) alleen maar de nickname opgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Heb je daar mail over gehad ofzo? Ik zie 't namelijk niet op de site staan.

Heb 't bericht zelf iig niet gehad, maar ik heb niet zoveel chars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er is inderdaad een mail over verzonden. Zit nu wel een beetje te balen, mijn Voornaam "Nickname" Achternaam combo is 22 karakters, net één te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Volgens mij hebben alleen mensen die een te lange naam hadden deze mail gehad (zelf ook geen ontvangen).

@Dalrok & Metalkai misschien alleen VOORNAAM ACHTERNAAM ? Op officiële documenten staat ook geen nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Zit er aan te denken om inderdaad gewoon de nickname weg te laten. Dat, of de voornaam veranderen in initialen. Ik moet maar snel beslissen wat ik het leukst vind staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Metalkai schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:46:
Zit er aan te denken om inderdaad gewoon de nickname weg te laten. Dat, of de voornaam veranderen in initialen. Ik moet maar snel beslissen wat ik het leukst vind staan.
Intialen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Beslissing gemaakt (denk ik). Ik ga maar voor Initiaal.Achternaam "Nickname". Ik denk dat dat er beter uitziet dan Initiaal. "Nickname" Achternaam. Alles met hoofdletters, behalve de nickname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Ervig schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:34:
@Dalrok & Metalkai misschien alleen VOORNAAM ACHTERNAAM ? Op officiële documenten staat ook geen nickname.
Ja ook een optie, maar aan de andere kant is de nick natuurlijk wel enorm verbonden met deze game.
Metalkai schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:31:
Beslissing gemaakt (denk ik). Ik ga maar voor Initiaal.Achternaam "Nickname". Ik denk dat dat er beter uitziet dan Initiaal. "Nickname" Achternaam. Alles met hoofdletters, behalve de nickname.
Ook nog een mooie optie ja. Ik zit er alleen mee dat ik officieel 2 voornaam initialen heb en als ik die beide wil gebruiken is er geen ruimte meer om de punten er tussen te zetten. Dus in het geval van initialen moet ik ook gaan kiezen tussen initiaal1+punt+spatie of initiaal1+initiaal2+spatie (zonder punten) of initiaal1+punt+initiaal2+punt (geen spatie en direct bij de achternaam aangeplakt).

Een derde optie die ik nog overweeg is Voornaam NICKNAME Achternaam, zodat de caps van de nickname de " functie vervangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dalrok op 27-02-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je zou ook nog initiaal1+initiaal2+punt+spatie doen.Net zoveel letters als jouw derde optie qua initialen.
Het is in ieder geval een stuk lastiger gemaakt door deze verkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ik heb gewoon
ROEPNAAM TUSSENVOEGSEL ACHTERNAAM

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je 'nick' wel zo belangrijk wordt met het hele 'dead of a spaceman' verhaal.
Hi, ik ben J2pc, ik kom m'n vader J2pc wreken. :?

Voor mij is 't meer een 'token' dat ik geholpen heb aan deze game, dus mijn naam gaat er gewoon op.

/edit
als er trouwens nog iemand geinteresseerd in wat voorbereidende RP, er zijn altijd nog de discovery mod servers voor freelancer
(hint hint :p)

[ Voor 18% gewijzigd door J2pc op 27-02-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Buh, het is een irl gimmick, daar wil ik dan gewoon mijn echte naam en mijn callsign op. :+

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Metalkai schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:28:
Je zou ook nog initiaal1+initiaal2+punt+spatie doen.Net zoveel letters als jouw derde optie qua initialen.
Het is in ieder geval een stuk lastiger gemaakt door deze verkorting.
Ja, ook al aan gedacht, maar dat vond ik niet zo mooi lijken.
Ik ga voor INITIAAL1+punt+INITIAAL2+puntACHTERNAAM "NICKNAME"
Alles hoofdletter, mede omdat RSI in de mail aangaf dat all caps beter zou lijken.
J2pc schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:54:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je 'nick' wel zo belangrijk wordt met het hele 'dead of a spaceman' verhaal.
Hi, ik ben J2pc, ik kom m'n vader J2pc wreken. :?
Dat vroeg ik mij ook al af. Ik hoop dat er een optie komt dat je je naam kan doorgeven (als in Nickname de eerste, Nickname de tweede) of gewoon een nieuwe nickname kan gaan verzinnen.
Als er niet een syteem komt waarbij je een soort familie nickname kan kiezen, dan ga je denk ik wel rare nicknames krijgen naarmate het spel langer online is, puur omdat mensen na elke dood steeds nieuwe namen moeten bedenken en de inspratie op kan raken of misschien geen zin hebben om hier lang over na te moeten denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste environmental concept art. Als planeten dit soort detail krijgen zijn we toch in voor een treat! :)

Edit: Lees net dat dit geen planeet is, maar een zwevend stuk space junk voor pirates waar je op kan landen.

Afbeeldingslocatie: http://robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2013/03/Spider_Cathcart_ConceptArt_Final_021513_thumb-300x155.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:19:
Eerste environmental concept art. Als planeten dit soort detail krijgen zijn we toch in voor een treat! :)

Edit: Lees net dat dit geen planeet is, maar een zwevend stuk space junk voor pirates waar je op kan landen.

[afbeelding]
Niet zozeer voor pirates, maar wel een system populair bij pirates. Spider is in principe de algemene hoofdplek om heen te gaan als je het system bezoekt in welke hoedanigheid dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:19:
En een compleet nieuwe generatie hardware :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:20:
[...]

En een compleet nieuwe generatie hardware :P
Tsja, dat was al duidelijk na de vertoning van de eerste videobeelden. Er zijn iig weinig betere redenene om je PC te upgraden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Net de laatste Wingman's Hangar gekeken. We hebben nu een beetje een idee wat we kunnen verwachten van de Idris. Het plan op dit moment is om de Idris twee tot vier fighter schepen te kunnen dragen.
En niet de fighters zoals in de Constellation, maar de echte, zoals de Hornet, 300i en Scythe.
Multi-person schepen zullen niet kunnen landen op een Idris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pb Pomper
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-01 16:24
Het is echt lang geleden dat ik zo enthousiast ben geweest over een game. Kan dan ook niet wachten tot augustus als de Hangar module gereleased wordt 8)
Maar december wordt pas echt interessant met de eerste dogfights!
http://starcitizen.wikia....icipated_release_schedule

Ik vind de community rondom deze game echt geniaal. Maar ook CI zelf ziet het belang er van in. Wekelijkse uitzending van Wingman's Hangar is van een hoog niveau en geeft je een indruk van de devs en hun werk. Elke game zou zo ontwikkeld moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik vraag me nu wel af wanneer we de brochure voor de Aurora te zien krijgen. Een paar weken geleden werd er gezegd dat hij bijna af was en we over ongeveer twee weken hem te zien zouden krijgen.
Het is alweer een tijd geleden dat we een nieuw schip gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Enige vertraging is eigen aan elk van deze projecten. Mijn verwachting is dan ook niet dat ze hun opleverdatum halen, maar wel dat het een beregoed spel is wat aan mijn verwachtingen voldoet. Dat het daardoor 6 maand langer duurt zal me worst wezen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Aurora stond toch al een keer in een jumppoint?
Volgens mij heeft ie al ergens in een 'work in progress' of 'behind the scenes' stuk gestaan ofzo.

Kan 't nu even niet checken, maar zal vanavond even kijken.

Maar 't wachten is inderdaad op de brochure, al kijk ik zelf meer uit naar de freelancer brochure. Dat wordt mijn primaire schip denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het was de 300i die in de Jump Point stond, volgens mij was het in het eerste deel.
Ik was overigens wel blij dat de laatste Jump Point in het thema van de Vanduul stond. Heb eindelijk de specs van de Vanduul Scythe kunnen zien, en dat ziet er toch wel indrukwekkend uit. Ben erg blij dat ik voor een Scythe gepledged heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijdje geleden was er een evenement SXSW. Daar werd de Aurora geshowd tijdens een presentatie. Een vage foto daarvan kan je vinden in deze thread:

http://www.robertsspacein...993&viewfull=1#post126993

Uiteraard kan er wel een en ander veranderd zijn als ze het "officieel" gaan showen.

De 300i is ook te zien in de laatste Wingman's Hangar (deel 15). Dan zie je iemand aan het landingsgestel werken. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Met de laatste Jumppoint is in ieder geval duidelijk geworden dat met een week of 6 de Citizen Cards dan eindelijk klaar zouden moeten zijn en verscheept moeten kunnen worden. Yay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In-game shots van de 300i in een mooi artikel van PCGamer, inclusief veel andere info:

http://www.pcgamer.com/20...-concept-art-screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Nog meer in-game screenshots van de 300i, uit Wingman's Hangar part 16.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f5ukPimh.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ma1nOzXh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Persoonlijk vind ik hem er niet mooi uit zien... had meer een delta wing shape verwacht/gehoopt.

Maarja, de designers hadden iets anders in hun hoofd. Snel doorsparen naar iets mooiers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb laatst nog de Aurora en Freelancer gekocht. Kon het niet laten. Wat ik tot nu toe van de Freelancer gezien heb staat mij wel aan. De Aurora is nog even afwachten, aangezien we alleen nog maar een wazige foto hebben gezien ervan.
Hopelijk laten ze het snel zien, want ik denk toch wel dat de meeste mensen een Aurora hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Ik ben zelf niet zo heel erg onder de indruk van de 300i

Natuurlijk, technisch gezien is 't een knap staaltje design-werk. Maar ik zie 'm niet helemaal als de over-priced luxe jager zoals ie werd neergezet... (vergelijkbaar met dat glimmende ding van padme in SW, kom ff niet op de naam :p )

Hij mist een beetje.... 'bling' / stijl imho
wat vinden jullie?

(ben wel benieuwd naar wat de m50 wordt ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Je bedoelt de Nubian Royal Transport J-type 327.

Het verschil is wel dat dat schip 76 meter lang is en alles behalve een fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Misschien zit de meeste bling wel aan de binnenkant :P Leren stoelen, houten dashboard, en natuurlijk een koffiezet-apparaat erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Metalkai schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 15:51:
Nog meer in-game screenshots van de 300i, uit Wingman's Hangar part 16.

[afbeelding]
[afbeelding]
I love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

dahakon schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 17:05:
Je bedoelt de Nubian Royal Transport J-type 327.

Het verschil is wel dat dat schip 76 meter lang is en alles behalve een fighter.
die ja :)

Ik snap ook wel dat de schaal niet hetzelfde is, maar had toch wat meer... 'bling' / andere stijl verwacht.

Inside-bling is ook cool natuurlijk, daar weten we nog niets van verder.
Ben wel benieuwd naar de rest van de borchures. Ik vind 't wel een gave manier om de schepen te advertizen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Brochures zijn leuk ja, maar ik ben toch meer benieuwd naar de hangar module (logisch natuurlijk). Kan niet wachten om de ships te kunnen bekijken in real-time, mogelijk zelfs naar binnen te kunnen gaan en gelimiteerde customising te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51
Heh wat? Brochures? :+ Ik vind de site toch maar flink onoverzichtelijk zeg, waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Het is ook aardig onoverzichtelijk op dit moment, ze zijn bezig een nieuwe website te bouwen die over een maand of twee klaar zal zijn.
Er is op dit moment nog maar 1 brochure uitgebracht, en dat is die van de Constellation, te vinden hier. Moet wel even de pdf downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:51
Ooh die! Die kan ik me nog wel herinneren ja :) Had het idee dat er een boel dingen verschenen waren die ik gemist had. Dan ben ik toch redelijk bij denk ik, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Er zijn wel veel concept arts en zo verschenen, maar nog niets verder in de zin van brochures. Enige wat je dus gemist zou kunnen hebben zijn concept arts, renders en uitleg van game mechanics.

Edit: De Wingman's Hangar van vandaag heeft een blurry screenshot van de Aurora opgeleverd. Het schijnt dat de full reveal van de Aurora volgende week vrijdag zal zijn.

Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/vy31n6.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Metalkai op 19-04-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalkai schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:27:
Er zijn wel veel concept arts en zo verschenen, maar nog niets verder in de zin van brochures. Enige wat je dus gemist zou kunnen hebben zijn concept arts, renders en uitleg van game mechanics.
Brochures zijn er wel in de vorm van Jump Point, maar je moet betalen om die te krijgen. :)

Ik had voor de Aurora eigenlijk meer een soort instap fighter verwacht, dit lijkt meer een soort freighter oid, maar het is ook nog te vaag om het echt te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Zover ik begreep zien we de buitenkant van het schip niet zo heel vaak. Er zal geen 3rd person view aanwezig zijn, dus ik hoop dat de binnenkant van mijn 300i wel erg bling is ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Verwijderd schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:47:
[...]

Brochures zijn er wel in de vorm van Jump Point, maar je moet betalen om die te krijgen. :)

Ik had voor de Aurora eigenlijk meer een soort instap fighter verwacht, dit lijkt meer een soort freighter oid, maar het is ook nog te vaag om het echt te kunnen zeggen.
De dingen die in de Jump point verschijnen zijn niet de echte brochures. In Jump Point zie je meer the making of van die schepen, terwijl je in de brochures meer dingen ziet als hoe de binnenkant eruit ziet, waar de sterke punten zijn, waar de hardpoints zijn. De brochure is meer een soort reclame blaadje van het schip, en die zal voor iedereen beschikbaar zijn.
Basekid schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:08:
Zover ik begreep zien we de buitenkant van het schip niet zo heel vaak. Er zal geen 3rd person view aanwezig zijn, dus ik hoop dat de binnenkant van mijn 300i wel erg bling is ja :)
Er is wel een 3rd person view, maar in deze view zal je geen HUD hebben. Combat zal dus erg lastig ermee zijn, en is dus meer bedoeld om je schip te bewonderen en om mooie screenshots te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Metalkai schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 13:21:

Er is wel een 3rd person view, maar in deze view zal je geen HUD hebben. Combat zal dus erg lastig ermee zijn, en is dus meer bedoeld om je schip te bewonderen en om mooie screenshots te maken.
Ohja, je hebt gelijk. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Die Aurora doet me denken aan het beginschipje waarmee je begon in Privateer 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 22:40
Myri schreef op zondag 21 april 2013 @ 15:56:
Die Aurora doet me denken aan het beginschipje waarmee je begon in Privateer 1
Dat was nou precies mijn gedachte inderdaad. Sowieso is dit hele project ook gewoon een ode aan wing commander en privateer. Overal komen je namen en beelden tegen die je herkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:06
Zo, ik zal hier ook maar eens reageren ;p

Echt een hele tijd geleden wat gelezen over dit spel en een account aangemaakt (kreeg je een golden card ofzo) verder nooit meer er naar omgekeken. Nu kreeg ik een mailtje of ik niet eens wilde pledgen maar ik moet zeggen het ziet er echt super gaaf uit :)

Heb al besloten dat ik het spel ga kopen alleen zit ik nog even te twijfelen tussen de 40 en het 65 dollar pakket, vraag me af hoeveel zo'n beter schip nou echt "waard" is.
(of krijg je dan beide schepen?)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je krijgt in ieder geval niet beide schepen bij het 65dollar pakket. Om allebei de schepen te krijgen zal je of 2x een pakket moeten aanschaffen, of een pakket + een add-on.
Wat zo'n beter schip waard is verschild per persoon. Je kan namelijk alle schepen ook in-game verdienen, dus het enige wat het kopen van zo'n schip op dit moment doet is je een voorsprong geven in het spel. Het 65-dollar pakket geeft je natuurlijk ook wel wat andere goodies, dus daar zou ik vooral op letten.

Denk er wel aan dat als geen pledge gedaan hebt voor 26 November 2012, geen van de schepen die je nu koopt Lifetime Insurance hebben. Dit betekend dat je verzekering voor je schip kan verlopen, en als dit gebeurd, verlies je je schip wanneer deze vernietigd word. Je kan wel je verzekering vernieuwen, maar dat zal een klein (virtueel) bedrag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ok bedankt voor de info, vind het nu wel jammer dat ik niet een jaar geleden "serieus" naar dit spel gekeken heb (in plaats van alleen een account maken en het verder vergeten :p). Dat lifetime insurance klinkt wel interessant, naja jammer maar helaas.

Zit er toch aan te denken voor 65 dollar te gaan, een map, soundtrack en manual klinkt leuk :) En het is goedkoper dan al deze onderdelen los aanschaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Dat doet me er aan denken dat ik de Modding Manual nog moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Mattie112 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:51:
Ok bedankt voor de info, vind het nu wel jammer dat ik niet een jaar geleden "serieus" naar dit spel gekeken heb (in plaats van alleen een account maken en het verder vergeten :p). Dat lifetime insurance klinkt wel interessant, naja jammer maar helaas.

Zit er toch aan te denken voor 65 dollar te gaan, een map, soundtrack en manual klinkt leuk :) En het is goedkoper dan al deze onderdelen los aanschaffen....
Het is nog wel mogelijk om LTI te krijgen, maar dit moet met een omweg. Iemand die voor 26 November een pledge gedaan heeft, heeft nu nog steeds de mogelijkheid om LTI schepen te kopen. Deze schepen kunnen dan weggegeven worden aan andere, waardoor die persoon ook een LTI schip heeft.
Het nadeel is dat je iemand moet vinden die dit wilt doen, en iemand die je ook vertrouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Heb inmiddels maar gepledged :) Pakket van 65 dollar genomen.

Alleen als je een "los" schip koopt kost het weer een hoop extra geld, naja je kan het simpelste schip kopen voor 25 dollar maar leuk dat daar lifetime op zit denk alleen dat je er snel vanaf wil omdat je een groter schip kan kopen :p

maar thx voor het idee, wie weet dat ik in de toekomst nog geld over heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTI wordt echt veel te veel waarde aan gehecht. Als je een beetje ingame credits genereert is insurance kopen echt geen probleem. Daarnaast zullen de meeste mensen al vrij snel nieuwe schepen kopen en de LTI verhuist niet mee volgens mij. Dat grote "voordeel" voor de pledgers valt wel mee.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.