[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.699 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 16:18
Done! Ben benieuwd, ik vrees alleen dan je nog flink wat meer recruits nodig hebt om bij de top 7 te komen.

ps. Nog niets gepost hier, maar lees fanatiek mee en ook een pledge gedaan natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

No problem Ervig, Ik zal je volgende week als de kickstarter vragenlijst de deur uit gaat aangeven als referal. Heb wel zin om met een clan / guild carrier de game te beginnen. :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 22:40
Ga ik gelijk even doen Ervig. Succes!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb de Early Adopter (Digital) besteld en Ervig als referal aangegeven.

Ben benieuwd. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote update op de site! Er wordt uitgebreid uitgelegd hoe de ship lifetime insurance werkt en er wordt aangegeven hoe vaak de Spectrum Dispatch updates komen en dergelijke!

http://www.robertsspacein...insurance-faq-and-update/
The Coming Weeks

We will continue to bring you in game fiction as we have previously, the schedule is Monday for Kid Crimson, Wednesday for various info bursts from the Star Citizen galaxy and Friday for the latest Cal Mason episode.

We will be sharing development updates as they happen, and will also give all our backers a “Weekly” report

We hope to have the new forum software integrated with the old forum content by next week, so you can be using a much more friendly and powerful forum system,

We also plan to bring a one hour live webcast for our subscribers on a weekly basis, making this available to the rest of the community afterwards via our YouTube channel. Wingman, the Lamp and Sandi will all feature, as well as questions from the community about the game and interviews with various team members. We will start this webcast once we moved into our new office space in Austin next month.

Finally once all the Kickstarter Star Citizens are integrated, which will take a couple of weeks as we await final data from Kickstarter, we can bring up a “backer wall” and switch on things like Galactapedia, Engineering and the Holo-Viewer.

A lot to do, but it will be fun and we’re glad to have you all on the journey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Aanvulling op hierboven: linkje naar de uitleg over 'insurance'.

Iedereen die al een backer is kan nog 12 maanden upgraden en krijgt dan ook life time insurance op nieuwe schepen.
Existing backers will still be able to upgrade to any of the original packages at the original prices for the next 12 months. As an added bonus for all backers that purchased a ship before November 26th any additional ships you purchase for your account during the next twelve months will have lifetime insurance.
Overigens denk ik dat het hebben van life time insurance geen enorm voordeel is. Waarschijnlijk gaat iedereen uiteindelijk toch voor schepen die nu nog niet eens bekend zijn en..:
Will this Insurance cost a lot?
Like in real-life insurance should be a relatively small part of your regular in game expenses which will also include paying landing fees, trade tariffs (if in a system with lots of infrastructure and law and order), fuel (if you don’t collect it yourself from a gas giant), buying cargo to trade, hiring help etc.
Het wordt binnenkort makkelijker om jouw pledge te veranderen/ up te graden etc.:
In the past we’ve been manually changing pledges, tiers, add-ons and the like. Instead we’re switching to a system that will let you make these changes yourself. If you’d like to change a Hornet for a Cutlass, a Make Mine a Double for a Constellation or trade your Wingnut pledge for the digital one and an additional add-on you will be able to do this yourself in the near future from the “Your Account” section.
edit:
Ik typ te langzaam... Mac was sneller :)

[ Voor 25% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:51 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:41
Missschien kun je je Insurance Default veranderen naar een ander schip, Pirates of the Burning sea kan dat geloof ik wel.
Dus vandaar.

Mooi dat ik weet dat je kan upgraden de komende tijd. :)

Alpha toegang zegt me niet zoveel, gezien ik toch niet zo goed ben met bugs e.d. Beta eerder. Hoop wel dat ze story elementen goed verborgen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltreffe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-08 17:05
Er had iemand een post gemaakt op het forum dat hij 57 referrers had dus helaas zal 52 niet genoeg voor de hoofdprijs, maar misschien zit je wel bij de top 7. Fingers crossed? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wat ik nog even gemist had: je krijgt als backer al een collectors box bij $125 en bij een besteding van $250 zet Chris Roberts er een handtekening op. Dit was eerder pas vanaf $500 [al wat oudere link]

[ Voor 66% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:50 ]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb je ook aangegeven als referral. 8)
Overigens denk ik dat het hebben van life time insurance geen enorm voordeel is. Waarschijnlijk gaat iedereen uiteindelijk toch voor schepen die nu nog niet eens bekend zijn en..:
Denk ik ook. De life insurance zit ook vast aan je ship, je kan het niet overzetten. Iedereen die niet een enorm duur ship heeft gepledged zal waarschijnlijk vrij snel een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

np

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ervig schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:07:
_/-\o_ GOT Support gevraagd _/-\o_
[afbeelding]

Dankzij veel van jullie heb ik al een ongelooflijke hoeveelheid recruits gekregen. Iedereen onwijs bedankt daarvoor! Ik ben een beetje aan het dromen, en heel misschien gaat het wel lukken om één van de 6 'runner up' prijzen te winnen (en daarmee een 'Anvil Gladiator Bomber'. Mijn vraag aan jullie is of jullie me een handje willen helpen. Mocht het om de een of andere manier namelijk lukken om de hoofdprijs te winnen, dan wordt de Idris-Class Corvette (een command ship voor guilds/ squadrons) het command schip van de GOT guild!

Mocht je me willen steunen dan kan je in jouw account instellingen, mijn naam Ervig invullen. Mocht je willen helpen maar je hebt via KICKSTARTER een pledge gedaan dan kan je mijn naam invullen op de vragenlijst die je waarschijnlijk begin volgende week krijgt toegestuurd.

Als je iemand (wie dan ook) als recruiter opgeeft maak je zelf ook kans op de 'recruit prize'.
Done

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 09:47
Ik heb je ook toegevoegd als referrer, Ervig, maar hoe kan je zien dat het goed is gegaan?

Ik zie geen melding of wat dan ook als ik op verify druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Een leuke (duitse) preview video (met beelden van vrijwel alle eerder vrijgegeven filmmaterialen): [link]

@BartKers Volgens mij zie je ook geen bevestiging, maar als uitlogt en inlogt en de 'my account' ververst zou de naam van de referrer ertussen moeten staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ervig schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 16:37:
Een leuke (duitse) preview video (met beelden van vrijwel alle eerder vrijgegeven filmmaterialen): [link]

@BartKers Volgens mij zie je ook geen bevestiging, maar als uitlogt en inlogt en de 'my account' ververst zou de naam van de referrer ertussen moeten staan. 59 recruits, dus het zal vast gelukt zijn.
Als ik inlog op mijn account dan blijft jouw nickname inderdaad staan waar je hem hebt ingevuld... overigens ik heb het vorige week al eens gedaan... of misschien al eerder ikweetnie meer. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Psyonara schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:03:
Missschien kun je je Insurance Default veranderen naar een ander schip, Pirates of the Burning sea kan dat geloof ik wel.
Dus vandaar.
Dat kan dus niet. De lifetime Insurance geldt alleen voor het schip dat je hebt aangeschaft tijdens de crowd funding EN alle schepen die je eventueel de komende 12 maanden nog aanschaft, als je tijdens de crowdfunding tenminste 1 schip hrbt gekocht. Dus stel, je hebt tijdens de funding periode een 300i pakket gekocht en je koopt van je vakantiegeld nog een Constellation, dan heb je lifetime insurance op beide schepen en die lifetime insurance is niet overdraagbaar op een ander schip (staat duidelijk in de faq).

Wat wel mogenlijk is, is dat je je pledgeschip/schepen aan derden verkoopt, een vriend bijvoorbeeld. Zolang dit via legale wegen gebeurd, dan blijft de lifetime insurance bij het schip en krijgt de koper ervan dus die lifetime insurance. Handig als je weet dat iemand anders het spel wel wil gaan spelen later, om dan de komende 12 maanden dan nog een extra schip aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Ervig. Nog 1 referrer erbij, op naar de Corvette!

(Hoewel het waarschijnlijk scheve gezichten geeft als ik met mijn Vanduul fighter uit een UEE Corvette launch)

Mzl

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Dat gaat goed Ervig. Op naar de hoofdprijs! Dat zou echt heel tof zijn voor je met een dikke alienware pc, een oclus rift en een logitech 940 flight system! Daarnaast ook leuk voor de GOT guild die dan een corvette als command ship zou krijgen.
On a side note. Ik ben vandaag juist 1 referral omlaag gegaan 8)7 :P

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik heb het gisteren gedaan ervig ! En ik geef me ook op voor de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:37
Ik heb je ook ingevoerd als referrer! Uiteraard zou ik ook graag bij de GoT guild komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:54
cpt.skydiver schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:39:
Ik heb je ook ingevoerd als referrer! Uiteraard zou ik ook graag bij de GoT guild komen!
Count me in :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
@Ervig: heb je ook opgegeven.
Wil ook wel bij de GoT guild ofc ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
@Ervig

heb je ingevoerd als referrer

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Guild is wel stoer idee ja. Op onze eigen carrier... squadron GoT

• Ervig

Ervig

ervig#2891

We zouden bijvoorbeeld kunnen starten als een soort alliance waarin we afspreken dat leden van de guild elkaar helpen (of in ieder geval niet aanvallen). In principe zouden dan alle rollen welkom zijn (van pirate tot trader). Maar ik vind het ook prima als specifiek voor een bepaalde richting wordt gekozen (citizens of juist niet.... pirates of juist niet). Wat vinden jullie?

Zijn er al ideeën voor namen? Squadron GOT, The Gathering, ....?

Voor de liefhebber een pdf met alle timeline artikelen (door gebruiker Neuromancer)

[ Voor 31% gewijzigd door Ervig op 29-11-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chime
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 12:46
Ervig schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:15:
We zouden bijvoorbeeld kunnen starten als een soort alliance waarin we afspreken dat leden van de guild elkaar helpen (of in ieder geval niet aanvallen). In principe zouden dan alle rollen welkom zijn (van pirate tot trader). Maar ik vind het ook prima als specifiek voor een bepaalde richting wordt gekozen (citizens of juist niet.... pirates of juist niet). Wat vinden jullie?

Zijn er al ideeën voor namen? Squadron GOT, The Gathering, ....?

Voor de liefhebber een pdf met alle timeline artikelen (door gebruiker Neuromancer)
Hangt ervan af hoe je de guild bekijkt hé.

Is het een soort van "familie"-clan dan kan alles ... wil je voor iets specifiekers gaan dan wordt de keuze al wat nauwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Hey bedankt trouwens voor die timeline in PDF. Zoiets zocht ik al. Leuk om te bewaren!

Zou me niks verbazen als deze dingen ooit echt gebundeld worden en uitgegeven worden op papier.
Of over 20 jaar worden ze als extra'tje bij de GOG versie geleverd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chime schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:13:
[...]

Hangt ervan af hoe je de guild bekijkt hé.

Is het een soort van "familie"-clan dan kan alles ... wil je voor iets specifiekers gaan dan wordt de keuze al wat nauwer.
Een familie clan op het begin lijkt me wel het beste, kan iedereen nog een beetje bepalen welke richting ze op willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Hrm... ze hebben Kickstarter nog steeds niet gemerged :(
Mik je als referrer erin overigens zodra ze dat gedaan hebben. Zie wel toegevoegde waarde in een "familie" clan eerlijk gezegd. Beetje hulp links en rechts maar wel zelf bepalen hoe en wat te spelen.
Ben alleen wel benieuwd hoe ver je daarin kan gaan. Kan me voorstellen dat binnen het universum (in character zeg maar) het een beetje vaag is als een handje piraten, een paar citizens en wat smugglers allemaal tot dezelfde groep behoren :P

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik ben het ook wel eens met het familie clan principe. Zie me op termijn met GoT'ers wel een Star System securen waarbij wij de toegang bepalen... tegen betaling. :+

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ryceck schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 21:32:
Beetje hulp links en rechts maar wel zelf bepalen hoe en wat te spelen.
Ben alleen wel benieuwd hoe ver je daarin kan gaan. Kan me voorstellen dat binnen het universum (in character zeg maar) het een beetje vaag is als een handje piraten, een paar citizens en wat smugglers allemaal tot dezelfde groep behoren :P
Dat kan inderdaad wat lastig worden, alhoewel ik denk dat er wel iets te regelen valt als een groepje piraten meer hun eigen ding willen gaan doen. Dan kan je gewoon een soort non aanval agreement afspreken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ik vind het idee van een soort familie met nette familieleden en wat meer louche familieleden wel aardig eigenlijk. Je hoeft het niet eens te zijn met wat jouw familieleden doen, maar ja het blijft toch familie. Als we dab ingame op een gegeven moment keuzes moeten maken over 'sides', dan kunnen we dat altijd via een poll doen (ook al tijdens de ontwikkeling van het spel).

Kickstarter integratie kan nog wel twee weken duren. http://www.robertsspacein...ter-card-shipping-forums/. Er staan nog meer interessante dingen in, maar zijn zo vanuit de bus wat lastig te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Interview van Totalbiscuit/The cynical brit met Chris Roberts:

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Een nieuwe uitgebreide FAQ. Een paar korte highlights (vooral zaken die nog niet eerder bekend waren):
- Nieuw forum + moderation komt volgende week
- De $250 (constellation) collectors edition die tijdens de 'pledge period' zijn gekocht, komen met handtekening van Chris Roberts. Wil je nu nog een collectors edition met handtekening, dan zal je $500 moeten neerleggen.
- Kickstarter pledges zullen rond 19 december aan jouw RSI account gelinkt zijn.
- Als je nog geen RSI account hebt, maak er dan snel een aan! Als je dat namelijk niet doet, dan wordt er op RSI een account voor je aangemaakt met een automatisch gecreeërde gebruikersnaam en worden deze gegevens naar je toegemaild.
- Mbt importheffingen staat er een uitgebreid stuk en gaan ze hun best doen om deze zo laag mogelijk te houden (bijv. door je de mogelijkheid te geven om de USB stick leeg te laten versturen zodat je geen belasting over digitale goederen betaalt).
- 'insurance' zal een relatief klein bedrag zijn van de in-game uitgaven die je doet
- schepen met 'life time insurance' kunnen aan andere spelers worden verkocht. Je kan deze insurance niet op andere schepen overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dutch Dude
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

The Dutch Dude

Haiku Rules!

@Ervig - je hebt nog een referrer erbij :D .

Overmatig computergebruik heeft mijn fantasie gedood, dus ben ik niet in staat een interessante tekst hierneer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb ook effe een account aangemaakt via zijn referral :)

Geen zin in username2-34021-3-21gjlkfjglkf straks als RSI login account :P
Hoop dat dit spel net zo awesome wordt zoals ik stiekem verwacht...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Dank Dutch, Nero en een paar onbekenden! Er wordt langzaam al iets meer bekend gemaakt over de 'pirate lifestyle' 8)

Als ik het goed begrijp kan je zowel trader als pirate zijn zolang je er wel voor zorgt dat je van valse identiteiten gebruik maakt. Lijkt me leuk om zowel een nette handelaar 'citizen' als een sneaky smokkelaar te zijn.
The criminal life is like quicksand; the more you ‘work’ the easier it will be to catch you. For every ship you hit, your reputation will grow which means that more local cops will be looking for you. Eventually, the Advocacy will get involved. To stay ahead of them, you have to minimize your identity impression. That means building up a cache of fake ID tags. As you move from system to system, you need to know what identities have been used and when, if there’s a possibility that the tag has “gotten dirty” by being linked to one of your attacks.
De kosten voor piraten zijn een stuk hoger (repairs, medisch, bribes, lastig verkopen van goederen) maar ik denk dat je op deze manier wel weer een paar bijzondere items en schepen kan bemachtigen. Wat zouden jullie willen gaan spelen? Zelf lijkt de genoemde handelaar/ smokkelaar combinatie me wel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
Ik wil juist wel voor de Advocacy werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Basekid schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:24:
Ik wil juist wel voor de Advocacy werken :D
Same :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltreffe
Haha ja dat zou erg cool zijn, maar iets zegt me dat de GMs advocacy gaan spelen zodat ze directe invloed op het spel kunnen hebben in-game en zo players kunnen slappen indien nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

kareltreffe schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:03:
[...]

Haha ja dat zou erg cool zijn, maar iets zegt me dat de GMs advocacy gaan spelen zodat ze directe invloed op het spel kunnen hebben in-game en zo players kunnen slappen indien nodig
Mogelijk, maar de police force kan vast wel (deels) door spelers worden bemand, en anders zullen er via een bepaalde route vast wel bounties worden uitgeloofd voor 'wanted criminals'.

Dat laatste lijkt mij sowieso leuk. Niet zozeer omdat je dan een bounty-hunter kunt spelen, maar omdat je dan, nadat je een schip hebt geidentificeerd, kunt zien dat er een bounty op het hoofd van de eigenaar staat. Kun je meenemen in je afweging of je dat schip aan wilt vallen, of niet :)

Het zou mooi zijn als zo'n mechanic erin zit, maar iets in die richting zal zeker (lijkt mij).

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin040
  • Laatst online: 12-08 16:36
Zojuist gepledged voor €52. Kijk ik een uurtje later op de site, staan er weer nieuwe packages tot wel 10K aan toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Welkom bij de club. Die 10k pakketten stonden er overigens al vanaf het begin aan bij, voor mensen die teveel geld hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe renders van de Freelancer (klik voor groot)!

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/MISC-new-canopy01COLOR-copy1-150x150.jpg

Interview met de designer en meer renders hier. De reacties op het design zijn wel redelijk gemengd, niet iedereen is er blij mee. Het doet me wel een beetje denken aan Firefly.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Jup Firefly. De originele render was wat stoerder, omdat de neus wat lager stond ten opzichte van het achterste gedeelte. Door dit te verhogen krijgt het een Firefly achtige feel.
Het toestel krijgt dus een wat meer zachtaardig karakter, wat ik prima vind voor een explorer schip.
Genoeg andere stoerdere modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Tsja, bij de poll vond men de tweede optie vaak te aggressief en niet explorer-achtig genoeg. Met die algemene notie hebben ze vervolgens goed rekening gehouden bij het verder ontwikkelen van ontwerp 1. Persoonlijk vond ik optie 2 sowieso een mooier schip, maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Duidelijk is in ieder geval wel dat er wordt geluisterd. Vleugels zijn veel kleiner geworden, de lijnen niet al te aggressief. Bovendien past het de cockpit, met meer glas, wat beter bij de ideeen achter de Constellation bijvoorbeeld en zal het ook iets plezieriger vliegen kunnen zijn met meer mogelijkheden om om je heen te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Ik ben blij dat ze zoveel glas gebruiken in de cockpits :) Maakt het vliegen een stuk prettiger.

Weer wat nieuwe plaatjes van de constellation:
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/CONSTELLATION13cockpitaft-copy-150x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/CONSTELLATION13bedsaft-copy-150x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/CONSTELLATION13hangaraft-copy-150x150.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/CONSTELLATION13fightertopfront-copy-150x150.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/CONSTELLATION13fighterbottomaft-copy-150x150.jpg

En er is meer bekend over de subscription details. Voor de liefhebber ook nog 2 interviews met CR (een en twee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice! Misschien nog goed om erbij te vermelden dat de laatste 2 renders van de P52 zijn (de fighter die in de constellation zit), en niet de constellation zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Haha...ja is wel handig 8) Ik vind het wel een machtig mooi schip overigens. Maar ik ben benieuwd hoe je de P52 kan gebruiken als de hele cargo hold vol met spullen staat.

Verder ben ik begonnen met de demo van Evochron Mercenary en (voor de 2e keer) begonnen aan de serie Battlestar Galactica. In (volgens mij de 3e) episode 'bastille day' wordt uitgelegd hoe je citizenship kan verdienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gin040
  • Laatst online: 12-08 16:36
Speelt hier nog iemand de Freelancer Discovery MMO? Ben sinds een week weer begonnen, lijkt in deze setting veel op wat Star Citizen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltreffe
Over de referrals: lijkt erop dat iemand anders hetzelfde heeft gedaan, maar dan iets meer succesvol... Zie dit topic. Hij zegt dat hij al 250 referrals heeft, dus dat gaat em helaas niet worden voor tweakers, tenzij de admins vinden dat hij te hard gecheat heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

kareltreffe schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:52:
Over de referrals: lijkt erop dat iemand anders hetzelfde heeft gedaan, maar dan iets meer succesvol... Zie dit topic. Hij zegt dat hij al 250 referrals heeft, dus dat gaat em helaas niet worden voor tweakers, tenzij de admins vinden dat hij te hard gecheat heeft :)
Wel een leuk initiatief, dan moeten we met onze schepen deze bar maar veroveren ;) 250 gaan we waarschijnlijk niet halen, dan maar voor een eervolle vermelding gaan. Was wel mooi geweest om met een carrier te beginnen 8) Maar goed je weet maar nooit wat RSI gaat doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ervig op 12-12-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltreffe
Ik was wel van plan om in ieder geval een corvette in game te halen en als het kan zelfs een bengal carrier, maar iets zegt me dat dat niet heel makkelijk gaat zijn :)

Als er genoeg van die asteroid bases zijn kunnen we ook iets vergelijkbaars doen en zon ding capturen en er een groot GoT logo opzetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
Als er genoeg van die asteroid bases zijn kunnen we ook iets vergelijkbaars doen en zon ding capturen en er een groot GoT logo opzetten
In neon (hollywood sign style)!!! :9

[ Voor 7% gewijzigd door Myri op 12-12-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Count me in _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Heeft pledgen nog wel zin gezien een unlimited insurance er niet meer op zit? Iets wat ingame te kopen is kan altijd later nog toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Als je al gepledged hebt, krijg je de komende 12 maanden (minus 2 weken ofzo) nog altijd lifetime insurance voor alle schepen die je er later bij koopt. Het heeft dus weldegenlijk zin. Bovendien kunnen de mensen die nog niets gepledged hebben nog altijd de Alpha en Beta tests meemaken.

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Esiq schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:40:
Heeft pledgen nog wel zin gezien een unlimited insurance er niet meer op zit? Iets wat ingame te kopen is kan altijd later nog toch?
Als je een pledge gedaan hebt tijdens de crowdfunding periode dan krijg je lifetime insurance op dat schip en elk schip dat je zou kopen in de 12 maanden na deze periode.

Als nog geen pledge gedaan hebt, dan krijg je de voordelen die nu op de site vermeld staan:
- Informatie over de ontwikkeling van het spel (en de mogelijkheid om invloed uit te oefenen): Toegang tot Comm-Link, forums, Spectrum Dispatch, Holo-Viewer, Engineering, Galactipedia en RSI museum. Binnenkort gaat er een 'muur' omhoog en krijgt iedereen die nog geen pledge heeft gedaan alleen toegang tot een paar teasers.
1. PUBLIC: for anyone, featuring an overview and teases of the game and the ability to back.
2. BACKERS: the Comm-Link, forums, Spectrum Dispatch, Holo-Viewer, Engineering, Galactapedia and RSI Museum.
3. SUBSCRIBERS: Jump Point, The Vault and a more involved and exclusive behind-the-scenes area.

Once all the Kickstarter Star Citizens are integrated, which will take a couple of weeks as we await final data from Kickstarter, we can bring up a “backer wall” and switch on things like Galactapedia, Engineering and the Holo-Viewer.
- 3-12 maanden insurance (het is onbekend of je deze later bij aankoop ook krijgt)
- Het spel voor $30. Dit wordt in de toekomst (hoogstwaarschijnlijk) duurder.
- Toegang tot alpha en beta (vanaf $40)

Verder staat er wat meer informatie over jump points online.

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/12/JumpPointApp3-300x197.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Jeej, kickstarter linking lijkt afgerond dus iedereen zou nu via RSI bekend moeten zijn. Indien het niet automagisch gelukt is heb je een mailtje gehad.

Iig is Ervig nu ook hier gereferred :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Het kostte me zelf wat moeite, maar via deze link kan je jouw forum profiel op de RSI site aanpassen.

[ Voor 60% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwish
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11-2023
Heb je ook nog even als referral toegevoegd, hopelijk heeft het nog nut. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:39
Wauw, die Chris Roberts spreekt me wel aan. Hoe hij denkt over games en hoe ie alles verteld in dat filmpje , geweldig . Ben altijd een grote fan geweest van Wing commander, freelancer, starlancer en alles er tussenin (ook oudere games zoals Orion, Orion 2 etc), dus ik kijk HEEL erg naar dit spel uit. Hoop wel dat er ook alien races in de game zitten, waaronder echte super-races die echt heel sterk en geavanceerd zijn zoals bv de nomad's in freelancer waren. dat zou de game echt een fijne tint geven.

Kijk erg uit naar deze game!!!

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-08-2024
Ziet er (nu al) gruwelijk vet uit. Sta op het punt om te pledgen, maar vroeg mij 1 ding af:

De eerste 3 pakketen vind ik sowieso betaalbaar, en bij alle 3 'krijg je een schip'.

Eerste 2 pakketen:
RSI Aurora spaceship

3e pakket: (Digital Bounty Hunter: $65)
*The finished game for your PC with your Origin 300i spaceship ready to fly
*Exclusive access to the Alpha and Beta

Heeft iemand enige info over beide schepen gezien?

Ben sowieso zeer geintresserd door Alpha test. Kan haast niet geloven dat je daar voor wat 30-40e al aan kan meedoen. Zag een ander (mi soortgelijk spel; Elite: Dangerous) waarje ook kan pledgen, voor 200,- dollar, om aan de Alpha(s) mee te kunnen doen.

Iemand daar ervaring mee (alpha 'testen')? wat kan je dan ong. verwachten?

*veel vragen, hopelijk heeft iemand input!

[ Voor 8% gewijzigd door Robbert079 op 08-01-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Een alpha is wel erg buggy meestal, en verre van alle content zit dan in de game; eigenlijk is het niet heel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Precies. Ik heb ook recht op de alpha en de beta, maar ik denk dat ik die stiekum gewoon ga overslaan. Ik hou me tot die tijd wel bezig met de achtergrondinfo en verhaaltjes op de site. Bovendien heb ik nog een hele stapel andere games liggen.

Ik wil gewoon het hele spel zien als het klaar is, en dan kijken hoe mooi het geworden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Qpido80 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:30:
Precies. Ik heb ook recht op de alpha en de beta, maar ik denk dat ik die stiekum gewoon ga overslaan. Ik hou me tot die tijd wel bezig met de achtergrondinfo en verhaaltjes op de site. Bovendien heb ik nog een hele stapel andere games liggen.

Ik wil gewoon het hele spel zien als het klaar is, en dan kijken hoe mooi het geworden is!
Idem dito!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Robbert079 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:29:
Ziet er (nu al) gruwelijk vet uit. Sta op het punt om te pledgen, maar vroeg mij 1 ding af:

De eerste 3 pakketen vind ik sowieso betaalbaar, en bij alle 3 'krijg je een schip'.

Eerste 2 pakketen:
RSI Aurora spaceship

3e pakket: (Digital Bounty Hunter: $65)
*The finished game for your PC with your Origin 300i spaceship ready to fly
*Exclusive access to the Alpha and Beta

Heeft iemand enige info over beide schepen gezien?
Over the Aurora is nog vrij weinig bekend, maar de Origin 300i heeft al wat meer informatie. Klik
hier voor een pdf-je met wat plaatjes van de Origin 300i, en wat andere informatie. Denk er wel aan dat als je nu pledged, je geen lifetime insurance zal hebben, tenzij je een gift krijgt van iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Hey dudes bedankt voor de info @ alpha + de link.

Die insurance; ik heb eerdere delen niet gespeeld, maar klopt het dat je bijv. je ship echt helemaal verliest, als deze kapot wordt geschoten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, je kan echter ook insurance in-game kopen, wat dan voor aantal maanden geldig zal zijn.
Het enige voordeel van de lifetime insurance is dat de insurance nooit zal verlopen, en dus ook nooit hoeft te betalen ervoor. Volgens Chris Roberts zal de insurance echter niet veel kosten, dus ik verwacht dat lifetime insurance meer een convenience ding zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
hmmm als ik thuis kom zal ik eens kijken bij welk pakket die Lifetime insurance zit ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Jammer genoeg zit er bij geen enkel pakket meer Lifetime insurance. Je kon het alleen krijgen als je gepledged had voor een bepaalde datum. De enige manier om het nu nog te krijgen, is als iemand (die wel voor die datum gepledged heeft), je een schip als gift geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Ervig schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:25:
@Ryceck en andere GOT´ters dank!

[...]

[...]

De Idriss class corvette command ship gaat hem waarschijnlijk niet worden, maar wellicht kunnen we er sowieso een private server starten met een eigen command ship. En je weet maar nooit... ik hou jullie op de hoogte!

Oh ja, het kostte me zelf wat moeite, maar via deze link kan je jouw forum profiel op de RSI site aanpassen.
En, hoe is t nu afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Vanacht om 04:00 uur een mailtje gekregen: Helaas geen idriss, en zullen we met GOT een eigen guild ship moeten bemachtigen. Wel een van de vele runner-up prijzen.

Wie heeft trouwens zin om de TS eens onder handen te nemen (met nieuwe info, up to date prijzen van schepen etc)?

//dit was even snel een berichtje vanaf mijn vakantieadres//

[ Voor 28% gewijzigd door Ervig op 26-02-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Gefeliciteerd! Jammer dat het geen Idris geworden is, maar ja, er was ook maar één persoon die die kon winnen. Voordeel ervan wel is dat je nu een long-term goal in het spel zelf heb, wat natuurlijk ook leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik ben hier heel benieuwd naar. Ik zit al jaren te wachten op een toffe space sim. EVE was het voor mij niet, maar wat ik hier tot nu toe van heb gezien spreekt me enorm aan. Dit wordt een topic om in de gaten te houden.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:13
@Ervig; Lijkt me wel wat om daar aan mee te werken!

Verder nog steeds aan het twijfelen om m'n pledge te upgraden... Of toch gewoon een 2e schip erbij :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Myri op 11-01-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ervig schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 09:11:
Vanacht om 04:00 uur een mailtje gekregen: de runner-up prijs gewonnen! Ik heb toestemming gegeven om mijn naam te publiceren, maar jullie zijn bij deze de eerste. Helaas geen idriss, en zullen we met GOT een eigen guild ship moeten bemachtigen. Maar mijn bomber staat nu in ieder geval voor guild raids ter beschikking.

Wie heeft trouwens zin om de TS eens onder handen te nemen (met nieuwe info, up to date prijzen van schepen etc)?

//dit was even snel een berichtje vanaf mijn vakantieadres//
Gefeliciteerd! Aan een kant is het wel gaaf om de Idris echt in game te verdienen, geeft er toch een bepaalde meerwaarde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Even voor de (mijn) duidelijkheid, als ik nu pledge, bijv het 65 dollar pakket, dan krijg ik de game toch sowieso (exclusief verdere kosten) ??

Paar pagina's terug staat dat die dan nog los gekocht moet worden....niet dat ik het er per se niet voor over heb, maar wil wel graag weten wat te verwachten ;p

ps. ziet er tot nu toe allemaal erg goed uit, kan echt niet wachten weer een dikke space game te spelen. Heb extreem veel plezier gehad aan X3, hoop over kleine 2 jaar nog meer met dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Robbert079 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:11:
Even voor de (mijn) duidelijkheid, als ik nu pledge, bijv het 65 dollar pakket, dan krijg ik de game toch sowieso (exclusief verdere kosten) ??

Paar pagina's terug staat dat die dan nog los gekocht moet worden....niet dat ik het er per se niet voor over heb, maar wil wel graag weten wat te verwachten ;p

ps. ziet er tot nu toe allemaal erg goed uit, kan echt niet wachten weer een dikke space game te spelen. Heb extreem veel plezier gehad aan X3, hoop over kleine 2 jaar nog meer met dit spel!
Als erbij staat dat je de game krijgt, dan krijg je de game :)

@Idris: heel gaaf dat we (met z'n allen) 2e geworden zijn!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Duidelijk, beetje stomme vraag eigenlijk ;)

Nog 1 potentiele stomme vraag, maar ik heb nog niet zoveel gelezen hierover;

'hoe kan je een schip verkrijgen?'

Als je nu pledged / later de game koopt krijg je een schip. Maar kan je ook bijv. in-game een schip stelen bijv?

Ben nu aan het twijfelen tussen de package met de Origin 300i of de Anvil Aerospace Hornet...

Lastig, maar ik wil sowieso pledge voordat bepaalde toegangen tot de site ofzo opeens aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Je kan sparen/geld verdienen voor schepen, upgrades etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Zit een beetje te twijfelen tussen meer cargo (Origin) voor als ik in eerste instantie wat wil traden, of meer firepower (Hornet) voor als ik meteen mij ware aard naar boven wil laten komen ;)

De Hornet heeft 2x zo weinig cargo ruimte, maar heeft (standaard) meer -en betere(?)- wapens...neig het meeste naar de Hornet, zeker omdat met updates de firepower nog verder te verhogen is, en evt. ook de cargo vergroot kan worden.

Wat hebben jullie gepledged- en waarom juist dat pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:47
Ben voor de digital bounty hunter gegaan vooral omdat je daar de Origin 300i krijgt. Die lijkt me toch een stap boven de standaard fighter die je krijgt, en ook de descriptie is dat het een soort luxe explorer schip is om het universum mee door te crossen. Dat staat me wel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 10-09 14:31
Robbert079 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:11:
Het is een Kickstarter, dus je hebt geen garanties. Als het bedrijf voortijdig failliet gaat, dan krijg je je geld niet terug.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
Heb wel vertouwen in de formule, mensen erachter, zeker nu ze zoveel dollars hebben opgehaald!

Ben nog steeds aan het twijfelen tussen Origin 300i en Hornet though hahah.

@Basekid de beschrijving spreekt mij ook wel aan + om te starten wat meer snelheid/bereik + cargo is misschien ook wel handiger, om allereerst wat te cruisen en wat small time trade ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@Robbert079 Je kan beginnen met de Origin en daarna alsnog heel eenvoudig upgraden als je zou willen. . Uiteindelijk zal het wellicht niet veel uitmaken omdat iedereen uiteindelijk toch naar grotere/ andere schepen dan de huidige schepen zal upgraden. Zelf ben ik wel voor een iets groter schip gegaan :-)

Ik denk dat de manier waarop RSI nu een spel aan het maken is echt een voorbeeld is hoe je samen met een community een spel kan ontwikkelen. Ze luisteren zo goed naar feedback, informeren toekomstige spelers en bouwen met hen tijdens de ontwikkeling een community (ipv pas aandacht genereren als het spel af is). De manier waarop ze updates brengen en wij feedback kunnen geven (zoals Wingman's Hangar en de keuze tussen een freelancer design) geeft mij het gevoel dat ik nu al waar krijg voor mijn geld.

Voor de subscribers: hoe bevalt de 2e jump point en 'the vault'?

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Het is inderdaad cool en heb zelf ook gepledged en krijg een simpel schip. Maar ik zie het vooral als een try out of dit soort crowd funding en gameontwikkeling ook echt gaat werken.

The proof of the pudding is in the eating.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert079
@Erving, bedankt voor de input. Zeer goed uiteen gezet. Ben zojuist voor de Origin gegaan!
Voor welke ben jij gegaan?

De voornaamste reden dat ik pledge (cq betaal 2 jaar voordat de game (hopelijk) uitkomt) zijn precies de redenen die jij noemt. Ik denk ook dat je zeker waar krijgt voor je geld, juist door al de informatie en mogelijkheid tot betrokkenheid.Ik heb daardoor dan ook een zeer goed gevoel bij RSI!

Ter vergelijking; enige maanden geleden mijn pre-order voor X:Rebirth ingetrokken, omdat die partij helemaal geen informatie geeft, simpelweg geen enkele noemenswaardige update in maanden + totaal geen interesse in wat de communicatie zou willen. Dan zit ik veel liever naar Wingmans hangar te luisteren, en zo nu en dan wat nieuwe screens en ideeën t.a.v. de game te bekijken!

Trouwens; ik heb ook de verhalen gelezen (crimson tide, cassandr's tears) waarin mogelijke insights in game elementen wordt gegeven (zoals verschillende ID's, proces van landen op orbital/planeet, etc) Zeker een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@Robbert079 zelf heb ik tijdens de crowdfunding campagne het geld voor een Constellation opgehoest. Op dat moment was het nog spannend of ze de $2mil zouden ophalen (het minimale) en wilde ik ze daar flink in ondersteunen (uiteindelijk is dat makkelijk gelukt). Maar ik ben nu blij met de collectors edition box, en het geld ben ik over 2 jaar vast vergeten (nu nog niet, haha) ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Congratz Ervig! Ik zag je naam net staan op de RSI site.
Heb je naast de bomber ook de andere prijzen gewonnen of gewoon 1 van die 3?
(1) NVIDIA GTX670 graphics card
(1) Logitech F710 Game Pad
(1) Anvil Gladiator Bomber in Star Citizen

Toch een mooie 5e plek als recruiter.
De nummer 1 had ook wel heel veel recruits (431).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Kan het zo zijn dat mijn account nog steeds niet gelinkt is op de RSI site? Ik zie mijn pledge niet en heb nog geen mail van Kickstarter gezien..

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Op 3 Januari is er een announcement op de forums gezet hierover.
We re-sent an email last night to those people who pledged on Kickstarter but did not get their pledge merged with our system. If your Kickstarter pledge is unlinked make sure to check the mailbox associated with your Kickstarter account. There's a handy-dandy hyperlink that will get you linked up auto-magically!
Als je de mail ook niet hebt in je spam-folder, zou ik even een mailtje sturen naar CIG, het zal dan vast snel gefixed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Ik moet beter kijken, hij was wel goed gelinkt.. Toch bedankt voor de info! Weet zeker dat ik dit een tijdje geleden nog niet zag staan. :)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@Dalrok: alle prijzen, maar het ging mij om oorspronkelijk om een carrier voor GOT. Die krijgen we nog wel!

Wat vinden jullie eigenlijk van de constellation cargo loading? Het lijkt me enigszins onhandig dat de fighter er altijd uit moet als je jouw lading wilt verkopen.... Maar daar zal je ingame vast niets van merken.

Verder ben ik benieuwd:
Poll: Hoeveel heb jij aan SC uitgegeven (ex. subscription)?
Niets (niet van plan)
Niets (wel van plan)
$30+
$60+
$125+
$250+
$500+
$1000+
$2500+

Poll: Heb jij een SC subscription?
Nee (niet van plan)
Nee (wel van plan)
Ja!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384704&layout=2&sort=org
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=384708&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 62% gewijzigd door Ervig op 20-01-2013 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik heb echt veel meer uitgegeven dan verstandig is, maar goed, het is voor een goed doel. Eindelijk weer eens game die compleet ontwikkeld is voor de PC.
De ships die ik op dit moment heb zijn de Origin 300i, Constellation en de Vanduul Fighter. Zit er nog aan te denken om een Freelancer of Drake Cutlass erbij te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltreffe
Ik heb ook een Constellation gekocht, voornamelijk omdat ik het zon gaaf initiatief vond om de game op deze manier te ontwikkelen. Ik wilde eigenlijk ook nog een m50 kopen, maar ik was helaas te laat. Ben nu aant twijfelen of ik nog een 300i erbij wil...

Het heeft zoveel potentie om een van de gaafste spellen ooit te worden, zolang hij al zn beloftes kan houden. En dat gaat nog moeilijk worden! Ik moet erg mn best doen om realistisch te blijven en niet het onmogelijke te verwachten, maar als ook maar een fractie van die verwachtingen waar gemaakt worden dan gaat het een geniaal spel worden dat zoveel geld meer dan waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
We krijgen sowieso al een heel klein voorproefje van een nieuwe Space game met Strike Suit Zero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Mooi stukje over het racen: 'Murray Cup'. Heeft iemand de origin M50 bemachtigd?

[ Voor 254% gewijzigd door Ervig op 31-01-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Leuk: de Star Citizen Member Map

Ik zie dat SerialX (Rear Admiral + Vanduul), mspedersen (Freelancer), Leevio (Freelancer + Aurora), DarkSoldi3r (300i) en ik uit Nederland komen. Geen belgen nog te bekennen.

Je kan jezelf makkelijk toevoegen. Hier staat een tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ko-

-ko-

Leidend Voorwerp

Leuk om te zien dat Leevio uit dezelfde stad komt als ikzelf. Zie niet echt noodzaak om mezelf toe te voegen aan die map, eigenlijk. :+ Ga het dus ook nog even niet doen.

Wa Doede Nou

Pagina: 1 ... 5 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.