Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydgy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-08 20:42
Ik was benieuwd welke batterij je geleverd krijgt als ik de m2s bestel op ibuygou.com?

Ik ben van plan hem te bestellen en naar nl te laten versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Even ter info zodat het hier niet te druk/vol wordt met de M2S en M2A.
Heb een nieuw topic geopend voor die modellen.
[Xiaomi M2S & M2A] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-04 22:36
Bombtrack schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:24:
Kort vraagje: Ik heb MIUI van miuiandroid.com versie 3.2.22 er nog opstaan. Nu is er natuurlijk al langere tijd een update voor uit en die heeft ook al de nodige tweaks gehad.
Mijn vraag is dan:
1: is V5 waar de nieuwe versies op draaien al volwassen genoeg voor een overstap?
2: In hoeverre moet ik dan alle apps en instellingen opnieuw regelen? Of kan de data partitie onaangeraakt blijven.
3: is het gewoon een kwestie van over de huidige installatie heen flashen?
ik draai sinds het begin van v5. vele male sneller dan v4.
raad aan om niewe flash te doen.ik kreeg moeilijkheden toen ik v5 over v4 flashde! das persoonlijke ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

tamil18 schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:20:
[...]

ik draai sinds het begin van v5. vele male sneller dan v4.
raad aan om niewe flash te doen.ik kreeg moeilijkheden toen ik v5 over v4 flashde! das persoonlijke ervaring.
Ik had er dan weer helemaal geen problemen mee. En of v5 sneller is dan v4 weet ik niet... ik gebruik een amdere launcher dus misschien is de impact bij mij niet zo groot geweest...

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
Mavamaarten schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 23:23:
[...]

Ik had er dan weer helemaal geen problemen mee. En of v5 sneller is dan v4 weet ik niet... ik gebruik een amdere launcher dus misschien is de impact bij mij niet zo groot geweest...
ik gebruik ook andere launcher, buzz launcher, misshien werkt niet sneller maar stukke soepeler. :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
Ik kan maar niet vinden hoe je apps iconen gemakkelijk kunt sorteren. Is er een optie voor automatische sortering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
hrichard schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:23:
Ik kan maar niet vinden hoe je apps iconen gemakkelijk kunt sorteren. Is er een optie voor automatische sortering?
bedoel je op je scherm of in een map of wat?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Gewoon op je scherm. Je kunt ze stuk voor stuk verplaatsen, maar is er r ook een automatische sorteer functie? Als ik nu iets verplaats, blijft daar een 'gat' achter. Op mijn Samsung sloten de apps dan automatisch weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Even een tip voor de kopers van de Mi2 en de accessoires daarvan + pre-order van de overige toestellen. Er is een samenwerkingsverband met Miui Android en Ibuygou. Hierdoor vermoed ik dat er leuke kortingen zullen komen op veel originele Xiaomi producten.

edit. de link verwijderd, het gaat eerder om een soort sponsoring. Bezoekers die zich aanmelden bij Ibuygou via Miuiandroid zorgt ervoor dat dat forum 3% commissie krijgt van jouw order.
Zodra er voordelen voor de koper bij zitten, dan zal ik alsnog een link plaatsen.

Hier meer info over deze actie van Ibuygou for Miui Android (of voor jouzelf)
http://www.ibuygou.com/howcashbackwork/

Naar aanleiding van dit bericht, heb ik de site van Miui Android in de gaten gehouden en je krijgt nu ook 40% korting op accessoires.

(tevens is de kortingspagina direct via www.ibuygou.com te benaderen.)

Ik ga in ieder geval een aantal covers bestellen :)

[ Voor 60% gewijzigd door Kiswum op 15-04-2013 19:35 ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-08 23:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

hrichard schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:39:
Gewoon op je scherm. Je kunt ze stuk voor stuk verplaatsen, maar is er r ook een automatische sorteer functie? Als ik nu iets verplaats, blijft daar een 'gat' achter. Op mijn Samsung sloten de apps dan automatisch weer aan.
Bij V4 was het schudden met de telefoon terwijl je in re-arrange modus zat, zeg maar.....zal nu ook nog wel werken?

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Bombtrack schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:24:
[...]

Bij V4 was het schudden met de telefoon terwijl je in re-arrange modus zat, zeg maar.....zal nu ook nog wel werken?
Kijk, daar heb je wat aan. Het werkt! Maar alleen op de zichtbare pagina, nu blijven er 3 halfvolle pagina's over. Nog een mogelijkheid om het met meerdere pagina's tegelijk te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

hrichard schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:12:
[...]

Kijk, daar heb je wat aan. Het werkt! Maar alleen op de zichtbare pagina, nu blijven er 3 halfvolle pagina's over. Nog een mogelijkheid om het met meerdere pagina's tegelijk te doen?
Ik ben eerlijk gezegd bang dat onze chinese vrinden daar niet aan hebben gedacht...

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
iemand enig idee wanneer er weer een normaal landscape keyboard komt? Ik type namelijk altijd in landscape. Of mischien een work around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Als je de MP3 speler opstart vannuit de widget gaat de 'terugknop' linkboven terug naar het scherm waar de widget vandaan komt in plaats van het hoofdscherm van de mp3 speler, dus waar je kan kiezen uit artiest en nummer etc. Komt erop neer dus dat als je de widget gebruikt (die ook niet goed werkt want waar je ook klikt je gaat altijd meteen de app zelf in) je het hoofdscherm nooit meer te zien krijgt, of doe ik nu iets enorm fout? Misschien moet ik de widget maar gewoon niet meer gebruiken...
Vind trouwens de mp3 speler van V5 an zich sterk achteruit gegaan in vergelijking met V4

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 08:07
Bombtrack schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:38:
Als je de MP3 speler opstart vannuit de widget gaat de 'terugknop' linkboven terug naar het scherm waar de widget vandaan komt in plaats van het hoofdscherm van de mp3 speler, dus waar je kan kiezen uit artiest en nummer etc. Komt erop neer dus dat als je de widget gebruikt (die ook niet goed werkt want waar je ook klikt je gaat altijd meteen de app zelf in) je het hoofdscherm nooit meer te zien krijgt, of doe ik nu iets enorm fout? Misschien moet ik de widget maar gewoon niet meer gebruiken...
Vind trouwens de mp3 speler van V5 an zich sterk achteruit gegaan in vergelijking met V4
Ik heb er even naar gekeken en zo lukt het inderdaad niet. Wat je wel kan doen is de app zelf openen of de muziek pauzeren en dan op de albumhoes/cd op de widget drukken. Zo kom je namelijk wel in het hoofdscherm. Best vreemd overigens dat dit zo werkt, maar goed.

Ik zelf vind de muziek speler overigens de beste die ik ooit heb gezien: een redelijke hoeveelheid functies, simpel, muziek streaming dienst en het uiterlijk spreekt mij erg aan. Maargoed, iedereen zijn eigen smaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

P-Sign schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:02:
[...]

Ik zelf vind de muziek speler overigens de beste die ik ooit heb gezien: een redelijke hoeveelheid functies, simpel, muziek streaming dienst en het uiterlijk spreekt mij erg aan. Maargoed, iedereen zijn eigen smaak ;)
De mooiste: zeker en vast. De beste? Niet echt. Lyrics zijn heel vaak fout (chinese lyrics of liedjes met dezelfde titel maar niet dezelfde artiest), hij download foute album art. Ook vind ik het heel lastig dat je muziek niet te sorteren valt op "meest recent". Je hebt een playlist die zo geordend is, maar die is leeg als je een tijdje geen muziek meer toevoegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Verder ook vervelend dat als je in de 'shuffle all' lijst zit en je daarna de lijst bekijkt waar het huidige nummer in zit alles gesorteerd is op alfabetisch per nummer. Ik zou dit graag kunnen omzetten naar alfabetisch per artiest, zodat als er een nummer langs-shuffelt van een bepaalde artiest dat ik binnen twee klikken een ander nummer van die artiest op kan zetten omdat ik daar dan oppeens zin heb gekregen.

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Montsubai schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:21:
Inmiddels al een maand verder, nog steeds geen actie van Roy (G4u) anders dan 'dat we het dan even zullen omruilen'. Heb al talloze keren gevraagd voor het adres om hem op te sturen, daar geeft hij geen enkele gehoor aan. Tevens stuurde hij mij een DHL trace voor een Xiaomi die voor iemand anders bedoeld was, maar dat kan ook een verwarring zijn.

Had ook een blauwe backcase bij hem besteld tegelijkertijd met de Xiaomi, die zou worden nagestuurd maar ook nog niets van gehoord. Kan nog eventueel komen door de trage Chinese post en het nieuwjaarsfestival.

De Xiaomi bij mij was kapot aangekomen, hij wil geen enkel signaal opvangen.
Ik ben ook opgelicht door hem -> ik heb niets ontvangen & geen reacties.

@MSGSINK

[ Voor 176% gewijzigd door Koekje op 18-04-2013 16:40 ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijs/prestatie verhgouding is geweldig. Ziet er verder ook leuk uit dit, maar als ik het goed begrijp is er geen AOSP rom voor te krijgen? Dat is voor mij een dealbreaker als dit inderdaad zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Xiaomi heeft, naast de MIUI rom, een AOSP rom voor de Mi-2 die (tot nu toe) om de paar maanden een update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Koekje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:54:
[...]

@MSGSINK
Opgelicht als zijnde betaal en niets ontvangen?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Ik ook. Na drie maanden nog steeds mijn 2 bigrock covers niet ontvangen die ik bij hem heb besteld en betaald. Hij reageerd ook nergens meer op. Het valt me erg tegen van g4u (Roy) aangezien het contact mbt de koop van 2 xiaomi's goed verliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:06
Twee weken geleden heb ik mijn Xiaomi nog van G4u gekregen. Op dit moment is hij op vakantie en kan dus niets opsturen vanuit China en waarschijnlijk lastiger reageren. Ik zou me geen zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
ik ben al 4 maanden aan het wachten op 2 covers die besteld en betaald zijn en nog steeds niet geleverd. Communicatie is er zo goed als niet en ik verwacht dat ik mijn covers of geld niet meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
@Koekje

Ik heb afgelopen week contact met hem gehad (hij is in NL) en mijn telefoon voor reparatie naar een Nederlands adres gestuurd :)

We gaan het wel zien...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb mijn ervaringen hier neergezet: Xiaomi m2 niet ontvangen + geen reacties verkoper. Misschien kunnen andere mensen die zich gedupeerd voelen er ook kort wat neerzetten? Ik hoop dat het zo dan onder de aandacht komt van tweakers.net.

Verder wil vragen of mensen mij een DM willen sturen als je zijn e-mail of telnr. hebt, dan kan ik proberen hem te bereiken. Het lijkt er voor mij namelijk op als of hij op DM sowieso niet reageert. Veel dank!

//Offtopic

[ Voor 10% gewijzigd door Koekje op 19-04-2013 10:56 . Reden: linkfout ]

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Koekje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 15:54:
[...]

@MSGSINK
Als het goed is, kun je lezen dat hij later alsnog reageerd. Verder geeft hij inderdaad ook aan dat het allemaal te lang heeft geduurd door zijn prive omstandigheden (nieuwe baan + goedlopende telefoon business).

Probeer hem inderdaad even op een andere manier te bereiken, bijv. door zijn webshop.
Vorige week waren er volgens mij feestdagen in China waardoor een en ander kan vertragen.
Daarbij weet ik niet hoe hij het pakket heeft verstuurd, maar afhankelijk van de partij en meerprijs is een pakket 2-30 dagen onderweg.

Ok, nu heb ik hem genoeg verdedigd.
Uiteraard is het klote als je iets hebt besteld bij een "betrouwbare" verkoper en vervolgens maar niets hoort. Ik kan Roy alleen maar aanraden om niet teveel hooi op z'n vork te nemen en minder bestellingen aan te nemen zodat hij sneller zijn klanten te vriend kan houden, want op deze manier werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tamil18
vind jammer dat g4u zo slecht wordt beschouwd.
ik heb van hem ook na 1/3 maanden me phone gehad. en nu 4maanden later. perfect toestel.
en soms was ie niet bereikbaar. maar toch.. hij is een goeie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik zal morgen even mijn ervaringen typen, heb er nu geen tijd voor.

Toestel inmiddels deze week ontvangen, werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Kiswum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[...]Ok, nu heb ik hem genoeg verdedigd.
Uiteraard is het klote als je iets hebt besteld bij een "betrouwbare" verkoper en vervolgens maar niets hoort. Ik kan Roy alleen maar aanraden om niet teveel hooi op z'n vork te nemen en minder bestellingen aan te nemen zodat hij sneller zijn klanten te vriend kan houden, want op deze manier werkt het niet.
Hier ben ik het helemaal mee eens. De eerste 2 bestelling zonder enig probleem maar nu al 3 maanden aan het wachten. Ik weet dat hij druk is maar rond eerst je oude bestellingen af en andere probleempjes voordat je nieuwe dingen aan neemt want als je een te slechte review krijgt dan is het helemaal gedaan.

En ik blijf maar hopen dat mijn bestelling nog binnen komt maar betwijfel het. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:05

Wirehub

Blaat

Kiswum schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:10:
[...]

Ok, nu heb ik hem genoeg verdedigd.
ik was 1 van de eersten in December die een Mi-2 verkreeg. Miste alleen de afgesproken zwarte bumpers / HDR screenprotectors en de EU adapaters. Ik heb meerdere malen contact (telefoon / mail) gehad maar ben het echt een beetje zat te worden , daar hij nu niet meer reageert op email / en het mobiele nr in chennai is afgeloten blijkt nu

<blijf toch wel hopen dat het nog nageleverd wordt

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik kom er net achter dat in de V5 versie van de MP3 speler van MIUIandroid.com ook de equiliser eruit is gesloopt waar deze in V4 nog vrij uitgebreid aanwezig was. Ik zie nog steeds vooral minpunten ten opzichte van V4 - erg jammer dat ze er features gewoon uithalen.

Heeft iemand kunnen terugvinden hoe je nu een EQ in V5 gebruikt, want de standaard instelling zijn werkelijk te slecht om aan te horen.

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:34

radial

Watch out

Bombtrack schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:31:
Ik kom er net achter dat in de V5 versie van de MP3 speler van MIUIandroid.com ook de equiliser eruit is gesloopt waar deze in V4 nog vrij uitgebreid aanwezig was. Ik zie nog steeds vooral minpunten ten opzichte van V4 - erg jammer dat ze er features gewoon uithalen.

Heeft iemand kunnen terugvinden hoe je nu een EQ in V5 gebruikt, want de standaard instelling zijn werkelijk te slecht om aan te horen.
Wat je zou kunnen proberen is deze mod, misschien/hopelijk kan je hier wat mee?

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bombtrack schreef op zondag 21 april 2013 @ 12:31:

Nietes? Op het "nu afspelen" scherm 1x drukken. Dan komt er een equalizer knopje en een play modus knopje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Mavamaarten schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:09:
[...]

Nietes? Op het "nu afspelen" scherm 1x drukken. Dan komt er een equalizer knopje en een play modus knopje bij.
Aah, held! Hoezo goed verstopt. Waarom dat niet gewoon in de toch al aanzienlijke lijst onder opties staat is mij een raadsel. Vast om die lijst wat in te korten...

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Mavamaarten schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 21:09:
[...]

Wow die zet echt goed verstopt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

binnenkort krijg ik de 32 gb versie van de m2s. zal jullie op de hoogte houden van de verschillen met de normale m2. ik heb een uit de eerste batch kunnen bemachtigen

edit: oeps, lees net dat er een nieuwe topic is geopend voor de 2s/2a. mijn verontschuldigingen voor het verkeerd plaatsen

[ Voor 28% gewijzigd door Dxue op 25-04-2013 08:20 ]

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 22:58
Ik krijg binnekort de m2s versie.
Kan iemand me op pad helpen om de nederlandse taal te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

maarten_geuns schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 13:48:
Ik krijg binnekort de m2s versie.
Kan iemand me op pad helpen om de nederlandse taal te installeren?
gaarne in dit topic dan :

[Xiaomi M2S & M2A] Ervaringen en Discussie

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten_geuns
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 31-08 22:58
geen probleem, maar gezien de kleine verschillen tussen deze en de m2s versie, dacht ik dat hier al iemand ervaring mee had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:12
Verschillende kleurtjes:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/79553151/2013-04-27%2018.33.28.jpg

De oranje net op tijd voor koninginnedag :)

[ Voor 27% gewijzigd door Medjai op 27-04-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleeuw
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
heren van het goede leven,

na alle berichten van dit topic doorgelezen te hebben ben ik overtuigd de mi2 te halen.

ik heb al verschillende opties gezien om het te bestellen: G4U, mixeshop en andere (minder betrouwbare) webshops.
ik zou alleen graag willen weten waar ik hem het best kan bestellen, en waarbij die ook het snelst binnen komt of deel jullie ervaring met mij.

Wesley

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medjai
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:12
Ik heb er een te koop staan hier op tweakers.
Is al in Nederland dus geen onverwachte kosten en snel te versturen (of op te halen als je in de buurt van enschede woont). En heel betrouwbaar, al zeg ik het zelf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleeuw
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
ik zag hem al staan ja, alleen vond ik het net eventjes te duur.
aangezien ik in katwijk woon zou er dan ook verzendkosten bij komen.

misschien kunnen we contact houden? ik stuur je een berichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Bestel maar niet via g4u want als je pech hebt ben je na 4 maanden nog steeds op je reeds betaalde spullen aan het wachten. En is er geen contact mogelijk.

Ibuygou heb ik ook verschillende positief over gehoord en zelf ook positieve ervaring mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Scamid op 28-04-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik heb gisteren mijn backplates van Ibuygou binnengekregen. Ik heb 3 verschillende soorten besteld op 16 april en via de gratis China Airmail laten versturen. Binnen 11 dagen is het ze gelukt om de backplates binnen te laten komen.
Het gaat hier gelukkig om de originele Xiaomi onderdelen. Eerder had ik helaas een nepperd binnen gekregen via een ander kanaal en het verschil is direct te merken. Ik zal hierover binnenkort een review/blog maken voor de geïnteresseerden.

Hier het verschil tussen mijn oude en nieuwe backplate:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bZHgkLcso5E3Vhsv6JTRRjkV/medium.jpg

Mijn nieuwe collectie:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NtqI6xkEhqi6TjD95gCN4gw2/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MzS2El8b0THCZJFB5IEpYk6D/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik zag mijn video over de MI2 op het S/A forum voorbij komen en denk ik zet em hier ook nog even neer. Een vrij simplistische kijk/soort van review over de Xiaomi Mi2 telefoon.

Ik ga waarschijnlijk binnenkort ook even wat beeldmateriaal van o.a. de camera op YouTube te zetten, maar tot die tijd:

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

SilencerNL

No remorse

Wat ik nou niet echt kan vinden, is of de Mi2S NFC ondersteund? De ene site zegt van wel, de andere niet, en ik kan mijn weg niet echt vinden op de officiele Xiaomi site. Iemand enig idee?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Zijn er Pebble gebruikers onder de M2-eigenaren?

Ik gebruik nu een aantal dagen mijn Pebble Watch, maar helaas krijg ik alleen notificaties van mijn e-mails en niet van mijn SMS/WhatsApp/Facebook.
Notificaties staan op mijn gsm/in de apps/in de Pebble app aan.

Wat te doen?

Edit:
Heb de oplossing gevonden!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tg3agWU.png
Moest bij "toegankelijkheid" Pebble aanzetten.

[ Voor 19% gewijzigd door ezra070 op 29-04-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
SilencerNL schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:19:
Wat ik nou niet echt kan vinden, is of de Mi2S NFC ondersteund? De ene site zegt van wel, de andere niet, en ik kan mijn weg niet echt vinden op de officiele Xiaomi site. Iemand enig idee?
Mi2 = Geen NFC
Mi2S = Geen NFC
Mi2A = Wel NFC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppybt
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:06
Naar aanleiding van het voorpagina bericht over nieuws: Een op zes telefoons kan NL Alert ontvangen : Wordt cell broadcasting op mijn Xiaomi (met miui rom) ondersteund? Ik kan het nergens vinden in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
ezra070 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:20:
Zijn er Pebble gebruikers onder de M2-eigenaren?

Ik gebruik nu een aantal dagen mijn Pebble Watch, maar helaas krijg ik alleen notificaties van mijn e-mails en niet van mijn SMS/WhatsApp/Facebook.
Notificaties staan op mijn gsm/in de apps/in de Pebble app aan.

Wat te doen?

Edit:
Heb de oplossing gevonden!
[afbeelding]
Moest bij "toegankelijkheid" Pebble aanzetten.
Ik ben eigenlijk een tijdje van plan om een smartwatch te gebruiken aan te schaffen icm met mijn bluetooth headset.
Weet je toevallig of jij je toestel tegelijkertijd met 2 BT devices kunt verbinden. Zou je je Pebble kunnen connecten samen met een carkit/headset of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kiswum schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:10:
Ik heb gisteren mijn backplates van Ibuygou binnengekregen. Ik heb 3 verschillende soorten besteld op 16 april en via de gratis China Airmail laten versturen. Binnen 11 dagen is het ze gelukt om de backplates binnen te laten komen.
Damn. Ik heb ook een backplate gekocht bij ibuygou en deze zijn verzonden op 7 april. Nog steeds niks aangekomen hier :(

Edit: zal wel aan onze geweldige ( O-) ) belgische post gelegen hebben. Net aangekomen, en hij voelt compleet anders aan dan de originele achterkant, bijna antislip, da's wel nice. En oh damn wat ziet hij er nice uit! :9~

[ Voor 19% gewijzigd door Mavamaarten op 07-05-2013 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Scamid schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:23:
Bestel maar niet via g4u want als je pech hebt ben je na 4 maanden nog steeds op je reeds betaalde spullen aan het wachten. En is er geen contact mogelijk.

Ibuygou heb ik ook verschillende positief over gehoord en zelf ook positieve ervaring mee.
Ik heb de moed ook maar opgegeven, wacht nog steeds op een nalevering van mijn bestelling in Dec 2012. Hij zou toen ie in NL zou zijn dingen opsturen maar toen werd het stil .... heel stil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-09 23:33
Is het bekend of er in de toekomst nog een nieuwere versie van Andriod verschijnt? Of moeten we het blijven doen met 4.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Snel even fotoshoot met mijn nieuwe backcover :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YOBa2Gq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E5WKhZ2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RFjhZVf.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Mavamaarten op 07-05-2013 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Mooi mat zwart, bij ibuygou besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

lekzzz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 19:10:
Mooi mat zwart, bij ibuygou besteld?
Inderdaad. Best prijzig maar dat is het wel waard vind ik.
Reken wel een maand voor verzending, bij mij duurde het exact 31 dagen voor het pakje aankwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Ik zal wel blind zijn maar de mat zwarte vind ik niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

lekzzz schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 20:28:
Ik zal wel blind zijn maar de mat zwarte vind ik niet :?
Je moet bij de opmerkingen bij je order specifieren welke kleur je wil. (Dit is de juiste link: http://www.ibuygou.com/p-...smart_phone-4636-usd.html)

[ Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 08-05-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Ook 1 besteld via Ibuygou, inclusief matzwarte backcover. Ben erg benieuwd na alle lovende verhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi MI-2S juist toegekomen, WAT EEN BEEST :9~

Weet er iemand must-have apps? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Wie is er van plan bij een shop een 3100mAh cover aan te schaffen? Ik heb interesse om 'm uit te proberen. Helaas ben ik gebannen van pay-pal inclusief rekeningnummer. Iemand interesse om v.z.k. te splitten? als dank zal hier mijn ervaringen//review posten -> DM! Thanks! :-)

Ik heb mijn Xiaomi nu een paar dagen week. Echter vind ik dat hij snel leeg gaat i.c.m. als je 'm flink gebruikt. Verder is hij wel lekker snel en de android versie MIUI bevalt goed het doet me vaag denken aan mijn Iphone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:48
Heb de thread gelezen en ben op zoek naar een manier om via ibuygou.com te kijken/bestellen maar krijg een melding dat de site gehacked is en dus 'under construction'.
Is er een vergelijkbare chinese site/leverancier om even ergens anders te kunnen kijken/evt. bestellen?

[ Voor 4% gewijzigd door Baserk op 09-05-2013 16:05 ]

Romanes eunt domus | AITMOAFU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Baserk schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:05:
Heb de thread gelezen en ben op zoek naar een manier om via ibuygou.com te kijken/bestellen maar krijg een melding dat de site gehacked is en dus 'under construction'.
Is er een vergelijkbare chinese site/leverancier om even ergens anders te kunnen kijken/evt. bestellen?
De enige site waarbij ik mijn handen bij in het vuur durf te steken qua betrouwbaarheid is Ibuygou. Ik zou dus even wachten als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Baserk schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:05:
vanochtend gewoon nog een cover besteld, niets aan de hand volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Kiswum schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 15:09:
[...]

Ik ben eigenlijk een tijdje van plan om een smartwatch te gebruiken aan te schaffen icm met mijn bluetooth headset.
Weet je toevallig of jij je toestel tegelijkertijd met 2 BT devices kunt verbinden. Zou je je Pebble kunnen connecten samen met een carkit/headset of iets anders?
Helaas heb ik geen andere BT devices in huis.
Maar de Pebble kan je niet connecten met apparaten die geen Pebble app hebben. Dus de Pebble device direct een autoradio laten aansturen kan nog niet.

Inzake headset:
Ik kan wel met de Pebble de mediaplayer van mijn Mi-2 aansturen. Dus nummers skippen, etc. kan ik met mijn Pebble doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat Xiaomi de GPL niet respecteert, ze zouden code stelen en dat dan closed source maken, om die reden zal een Xiaomi telefoon nooit een eigen forum krijgen op XDA-Developers, of ze moeten sources gaan vrijgeven.

Ze geven dus ook geen sources vrij, bij apach mag dat blijkbaar, maar Linux zelf is vrijgegeven onder de GPL licentie ofzo.

Maar MIUI zou nogal veel code gestolen hebben en niks terug aan de gemeenschap gegeven, ik heb hier op tweakers nog niemand over gehoord, want hier krijgt Xiaomi wel aandacht, maar op XDA weren ze dit merk.

Dit is een van de vele topic's waar een senior moderator direct uithaalt naar Xiaomi omdat ze de GPL schenden.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
ezra070 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 22:06:
[...]

Helaas heb ik geen andere BT devices in huis.
Maar de Pebble kan je niet connecten met apparaten die geen Pebble app hebben. Dus de Pebble device direct een autoradio laten aansturen kan nog niet.
Dat is ook niet nodig, deze hoeft alleen met mijn telefoon te verbinden
Inzake headset:
Ik kan wel met de Pebble de mediaplayer van mijn Mi-2 aansturen. Dus nummers skippen, etc. kan ik met mijn Pebble doen.
Dat is ook een van de functies van de Pebble ;)

Het gaat er eigenlijk om dat ik met mijn Bluetooth headset (verbonden met telefoon om muziek te luisten op de fiets) kan gebruiken en dat ik tevens mijn inkomende berichten op mijn Pebble kan zien binnen komen of dat ik mijn afgelegde afstand kan uitlezen via mijn pebble welk tegelijkertijd is vebonden met mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Verwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 04:28:
Het schijnt dat Xiaomi de GPL niet respecteert, ze zouden code stelen en dat dan closed source maken, om die reden zal een Xiaomi telefoon nooit een eigen forum krijgen op XDA-Developers, of ze moeten sources gaan vrijgeven.

Ze geven dus ook geen sources vrij, bij apach mag dat blijkbaar, maar Linux zelf is vrijgegeven onder de GPL licentie ofzo.

Maar MIUI zou nogal veel code gestolen hebben en niks terug aan de gemeenschap gegeven, ik heb hier op tweakers nog niemand over gehoord, want hier krijgt Xiaomi wel aandacht, maar op XDA weren ze dit merk.

Dit is een van de vele topic's waar een senior moderator direct uithaalt naar Xiaomi omdat ze de GPL schenden.
Ik weet het (had al het een en ander opgevangen) netjes is het niet maar eerlijk gezegd zal het me een worst wezen. Xiaomi bood wat ik zocht voor een schappelijke prijs met root (of gemakkelijk te verkrijgen root) en als plus ook nog eens de keuze tussen MIUI of een AOSP rom. Zolang hij het een paar jaar uithoudt, vind ik het allang best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:43
Tja, hoe je hier persoonlijk mee om gaat is een beetje een gewetensvraag.

Als wat Xiaomi doet gelijk te stellen is aan diefstal van code van de gemeenschap/ontwikkelaars, faciliteer je dan niet in feite heling, wanneer je zo'n telefoon aanschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xepyonx
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 17:30
Vandaag mn Mi2S binnen gekregen, maar Google Play is niet te vinden in de Xiaomi Market? Ben ik de enige met dit probleem?

Vorige maand nog Miui op mn Nexus S geflasht en toen kon ik Google Play zo uit de Xiaomi Market installeren, maar nu is de hele Play store niet meer te vinden :\

Hebben jullie dit ook (meegemaakt) en/of tips? Ik wil de M2S het liefst stock laten voor ota updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
guapper schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:52:
Tja, hoe je hier persoonlijk mee om gaat is een beetje een gewetensvraag.

Als wat Xiaomi doet gelijk te stellen is aan diefstal van code van de gemeenschap/ontwikkelaars, faciliteer je dan niet in feite heling, wanneer je zo'n telefoon aanschaft?
Misschien, maar op dat moment was er bitter weinig keus qua toestellen met een 4.3" 720p IPS scherm, Qualcomm S4 cpu, 2 GB ram, een verwisselbare accu/grotere accu en een strak design voor max. 400 euro. En nog is er weinig keus als ik de pricewatch erop nasla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xepyonx schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:53:
Vandaag mn Mi2S binnen gekregen, maar Google Play is niet te vinden in de Xiaomi Market? Ben ik de enige met dit probleem?

Vorige maand nog Miui op mn Nexus S geflasht en toen kon ik Google Play zo uit de Xiaomi Market installeren, maar nu is de hele Play store niet meer te vinden :\

Hebben jullie dit ook (meegemaakt) en/of tips? Ik wil de M2S het liefst stock laten voor ota updates.
Miui multilang installeren:
http://miuiandroid.com/co...5-multi-lang-3-5-3.20289/

(1.zipfile op gsm zetten 2.Updater starten 3."Select Installation pack" (.zip selecteren) 4.???? 5.PROFIT! ;) )
Of volg de tutorial.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2013 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Op dit moment is er een sale op ibuygou: de Mi2 32GB voor 296 euro (exclusief verzendkosten, that is). Lekker dan, net die van mij besteld voor 320...

Edit: een gratis accu er bij weten te lullen >:)

[ Voor 20% gewijzigd door DrBos op 14-05-2013 11:31 . Reden: Sale ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Google play gewoon downloaden uit de market.
Google play vond ik door simpelweg te zoeken naar "play".
Uit je antwoord zie ik dat je deze niet kon vinden. Het kan op zich wel voorkomen dat deze eruit is gehaald. Kun je de playstore niet gewoon als APK van het internet downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Sinds afgelopen vrijdag de laatste miui rom erop gezet en blackandroid theme van 11-5. Nu gaat m'n M2 langer mee dan voorheen. Gebruik van m'n phone heb ik verder niet aangepast en is hetzelfde gebleven. Ik weet dus niet of dit aan de laatste rom ligt of aan miui blackandroid theme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
lekzzz schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:05:
Sinds afgelopen vrijdag de laatste miui rom erop gezet en blackandroid theme van 11-5. Nu gaat m'n M2 langer mee dan voorheen. Gebruik van m'n phone heb ik verder niet aangepast en is hetzelfde gebleven. Ik weet dus niet of dit aan de laatste rom ligt of aan miui blackandroid theme.
Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
lekzzz schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:05:
De Mi-2 heeft geen amoled scherm dus aan de theme zal het niet liggen. Ik gebruik zelf de HoloV5 theme om een wat betere match te krijgen met de dieper gelegen Holo elementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 12:42
Hoi!

Mijn vriendin heeft net haar Xiaomi mi2 laten vallen, waarbij het glas voorop is gebarsten. Digitizer werkt niet meer maar de LCD erachter doet het nog prima.
Nu wil ik een replacement screen:
ebay
Brando

Gaan bestellen, maar ik vraag me wel af hoe moeilijk het is om het glas bij de xiaomi te vervangen. Mijn google fu laat mij hierbij ontzettend in de steek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Ik kom alleen deze video tegen waarbij de demontage gaat tot en met het liften van het moederbord, vanaf dat punt ben je op jezelf aangewezen. Het geeft in ieder geval een indruk hoe moeilijk of makkelijk het is.

YouTube: Xiaomi Mi2 disassemble - Motherboard displayed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
Die video had ik ook gevonden, maar daarbij is het inderdaad nog niet duidelijk of dat het uberhaubt mogelijk is om de glasplaat te demonteren. De telefoon zelf lijkt tamelijk makelijk te demonteren te zijn, maar als de glasplaat aan het LCD vastgeplakt zit (gelamineerd?) net zoals bij de OneX, S3, One, Iphone5 dan is het niet eens mogelijk om alleen de glasplaat + digitizer te vervangen...

Hoop dat iemand hier nog een antwoord voor mij op heeft. Helaas heb ik de telefoon zelf pas maandag in m'n handen en kan ik dan pas beginnen. Het liefst zou ik nu al onderdelen bestellen, maar dat wil ik niet doen zonder enige vorm van zekerheid

p.s. hoe betrouwbaar is die gelinkte Brando store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Betrouwbaar, heb goede ervaringen met Brando. Ik geloof dat ze alleen standaard airmail doen dus de zending zal niet bepaald snel in Nederland zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

xon

Hi,

Met een 2S in de post en de gedachten dat de 2 zonder S exact dezelfde grote heeft gooi ik hem in dit topic maar even in groep.

Ik heb een passieve autohouder in mijn auto van het merk Brodit. Veel te dure houders maar wel dan wel echt gemaakt voor elk type telefoon dat ie precies past en geen kant op kan. Het is natuurlijk niet raar dat Brodit geen houder voor een Xiaomi maakt. Nu zijn er nog wel meer merken die ze maken maar ik ben het nog niet tegengekomen. Ik vroeg me af of jullie het wel tegengekomen zijn..ik bedoel dan natuurlijk niet zo'n houder die je op maat maakt met van die klemmetjes maar echt een houder gemaakt voor de M2

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Xon
Check mijn autohouder voor de Galaxy Advance even in mijn review over de Mi2 ;)

p.s. ik heb nog geen Brodit houder voor de Samsung Galaxy Advance gevonden op een NL + Brodit site, alleen een universele voor zo'n 30-40 euro

[ Voor 46% gewijzigd door Kiswum op 16-05-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Kan mijn Mi2 morgen in Amersfoort afhalen, eindelijk! Ik heb 1 vraagje, ik zie op de site van miui (http://en.miui.com/thread-1885-1-1.html) 3 soorten roms staan: MIUI-V5, JLB15.0, QDT10. Kan iemand me het verschil tussen de 3 vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
xIngmarx schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 13:26:
Die video had ik ook gevonden, maar daarbij is het inderdaad nog niet duidelijk of dat het uberhaubt mogelijk is om de glasplaat te demonteren. De telefoon zelf lijkt tamelijk makelijk te demonteren te zijn, maar als de glasplaat aan het LCD vastgeplakt zit (gelamineerd?) net zoals bij de OneX, S3, One, Iphone5 dan is het niet eens mogelijk om alleen de glasplaat + digitizer te vervangen...

Hoop dat iemand hier nog een antwoord voor mij op heeft. Helaas heb ik de telefoon zelf pas maandag in m'n handen en kan ik dan pas beginnen. Het liefst zou ik nu al onderdelen bestellen, maar dat wil ik niet doen zonder enige vorm van zekerheid

p.s. hoe betrouwbaar is die gelinkte Brando store?
Ik ben aan de slag geweest met de Xiaomi Mi2, en heb geprobeerd de digitizer/glasplaat los te halen. Dit is uiteindelijk niet gelukt, maar ik heb in het process wel het LCD scherm om zeep geholpen.
Mijn prioriteit ligt nu bij het eraf halen van de gegevens om in ieder geval de foto's e.d. te redden. Gewoon aansluiten geeft alleen een "removable disk" met de melding "please insert removable disk".
Net geprobeerd alles eraf te pullen via een adb bridge, maar ik krijg geen adb bridge opgezet...

Is er nog iemand die heeeel erg handig is met dit soort dingen en mij kan helpen? Want het gaat me nu helaas de pet te boven ;( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

xIngmarx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:41:
[...]
Is er nog iemand die heeeel erg handig is met dit soort dingen en mij kan helpen? Want het gaat me nu helaas de pet te boven ;( ;(
Als ik het zo lees zou je als je in recovery mode kunt komen en dat is CWM of TWP, je met adb + usb kunt connecten. zoniet zou je blind met fastboot wellicht CWM erin kunnen flashen.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
ik heb dus geprobeerd om te connecten via adb+usb in recovery. De telefoon wordt in de device manager herkend als usb to adb device oid, maar ik kan m alsnog niet benaderen.

De guide die ik had gevonden was voor een nook tablet, misschien dat iemand een guide heeft die beter aansluit bij een xiaomi mi2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Kiswum schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:46:
Xon
Check mijn autohouder voor de Galaxy Advance even in mijn review over de Mi2 ;)

p.s. ik heb nog geen Brodit houder voor de Samsung Galaxy Advance gevonden op een NL + Brodit site, alleen een universele voor zo'n 30-40 euro
heb hem ook besteld vandaag, morgen in huis dus ben benieuwd ;) (tnx voor de tip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
DrsBos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:40:
Kan mijn Mi2 morgen in Amersfoort afhalen, eindelijk! Ik heb 1 vraagje, ik zie op de site van miui (http://en.miui.com/thread-1885-1-1.html) 3 soorten roms staan: MIUI-V5, JLB15.0, QDT10. Kan iemand me het verschil tussen de 3 vertellen?
Zie hier linkje naar tips in dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien weet iemand het volgende.

Afgelopen week is google "talk" vervangen voor "hangouts" en daarbij zou er ook een nieuw icoontje moeten zijn. Maar wat mij opvalt is dat ik altijd de oude icoontjes blijf behouden.

Is er een simpele manier om deze te verversen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
lekzzz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:31:
[...]

Zie hier linkje naar tips in dit topic
Dankje! Heb net die van mij opgehaald in Amersfoort, hoefde niets aan douanekosten te betalen, dus alleen 20 euro benzinekosten :P Ik lees dat de meeste mensen de wekelijkse ROM gebruiken, dus ik ga nu proberen om 3.5.10 erop te zetten. Zijn er anderen die de stable version gebruiken of de stock android versie? Hoe bevalt die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
DrsBos schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:58:
[...]

Dankje! Heb net die van mij opgehaald in Amersfoort, hoefde niets aan douanekosten te betalen, dus alleen 20 euro benzinekosten :P Ik lees dat de meeste mensen de wekelijkse ROM gebruiken, dus ik ga nu proberen om 3.5.10 erop te zetten. Zijn er anderen die de stable version gebruiken of de stock android versie? Hoe bevalt die?
Flash dan meteen 3.5.17 :9 Heb ik er ook op staan en draait goed. Ik doe wekelijks de update. M'n vriendin wacht altijd een weekje of ik ergens tegenaan loop en dat flashen we die van haar ook.

Viel spass met je nieuwe speelgoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
lekzzz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Flash dan meteen 3.5.17 :9 Heb ik er ook op staan en draait goed. Ik doe wekelijks de update. M'n vriendin wacht altijd een weekje of ik ergens tegenaan loop en dat flashen we die van haar ook.

Dank! Ben nu even aan het pielen met 3.5.10. Wat. Een. Apparaat. Geweldig. Bouwkwaliteit valt me echt 100% mee. Heerlijk vloeiende OS. Erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
lekzzz schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:28:
[...]

heb hem ook besteld vandaag, morgen in huis dus ben benieuwd ;) (tnx voor de tip)
Graag gedaan!

Heb je hem inmiddels binnen? Hoe vind je dat je telefoon erin zit?
Wat mij betreft past hij zo goed als perfect, je moet alleen oppassen met de aan/uit knop omdat de houder er net onder/tegenaan zit, maar dit is niet storend (en anders kun je nog wel een stukje weghalen met een dremel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Er valt me trouwens 1 ding op: het scherm lijkt de onderste centimeter donkerder dan de rest van het scherm. Hebben meer dit? Of is dit misschien onderdeel van de theme? Moet trouwens zeggen dat ik het geluid van de Xiaomi in combinatie met mijn AKG's echt meesterlijk vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Kiswum schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:58:
[...]

Graag gedaan!

Heb je hem inmiddels binnen? Hoe vind je dat je telefoon erin zit?
Wat mij betreft past hij zo goed als perfect, je moet alleen oppassen met de aan/uit knop omdat de houder er net onder/tegenaan zit, maar dit is niet storend (en anders kun je nog wel een stukje weghalen met een dremel).
Ja heb hem binnen en hij zit perfect. Sluit echt naadloos aan. Had hiervoor zo eentje met die verschuifbare klemmen. Dit is vele male beter, een echte aanrader. Inderdaad met de aan/uit knop even oppassen maar dat loopt wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
DrsBos schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:26:
Er valt me trouwens 1 ding op: het scherm lijkt de onderste centimeter donkerder dan de rest van het scherm. Hebben meer dit? Of is dit misschien onderdeel van de theme? Moet trouwens zeggen dat ik het geluid van de Xiaomi in combinatie met mijn AKG's echt meesterlijk vind!
Da's de theme. Bekijk anders even een volledig wit scherm (webpagina ofzo) om het zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
lekzzz schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 12:01:
[...]

Ik heb nu nog 3.4.28
als ik de nieuwe update flash, wat "verlies" ik dan? Apps, instellingen ?
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken