Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
@pauldegroot staat erg netjes, fijn bedankt!

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poehe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 16:43
Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 16:46:
Thx voor de info, ja natuurlijk waarom had ik daar niet aan gedacht, usb is usb, in Europa of IkWeetNietHoeVerIstan :)

Denk dat ik toch echt voor deze phone zal gaan, ook al denk je meteen aan de "made in china" kwaliteit, alle electronica komt tenslotte uit Azië dus ze zullen wel weten wat ze doen, zeker als dit een dochterbedrijf van Qualcomm is.

Het enige alternatief met deze flashy kleurtjes lijkt de Nokia Lumia maar ik heb toch liever Android want ik heb al eens een WP7 gehad en ik was het gewoon kotsmoe van dat continue swipen met die tegels.

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte met hopelijk geen DOA als levering.
Op GoT is er geen handel toegestaan.

[ Voor 14% gewijzigd door AmbroosV op 08-04-2013 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 14:05
pauldegroot schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:08:
Ik heb mijn iconen en lockscreen beschikbaar gemaakt via Goo.im, ik ben erg benieuwd naar jullie mening vooral ook over de lockscreen. Momenteel is het een work in progress maar ik heb een hoop ideeën om er nog aan toe te voegen zoals muziekcontrols, meer animaties etc.

Naar mijn mening zien de iconen er het beste uit als je de schaduwen uit zet in de launcher.

Hoe installeer je een thema? Simpel, download het mtz bestand en zet hem op je M2 in de map MIUI/theme. Ga vervolgens naar Themes of Thema's op je M2 en druk op Upgrade themes of Thema's bijwerken en dan op Update all/Alles bijwerken. Vervolgens ga je terug, klik je op miCO V5 en dan Apply.

Hier is een lijstje met de bijgevoegde iconen.

Mis je iconen, post ze hier en ik zal kijken wat ik kan doen.
Bedankt voor het theme! Een vraagje; hoe kan je zelf kiezen welke iconen je wilt gebruiken? Kan je de png bestanden gewoon verwijderen of moet je nog een ander bestand aanpassen (com.miui.home)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Loque schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:
Heeft iemand al ervaring met de 3100 mAh batterij? Die 2 mm dikker is wel mee te leven denk ik.
Ik vraag mij dit ook af. :> Heeft iemand trouwens suggesties waar je het beste zo'n battery-pack kan bestellen?

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Laatst online: 19-08 23:16
Farmie schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:58:
[...]

Bedankt voor het theme! Een vraagje; hoe kan je zelf kiezen welke iconen je wilt gebruiken? Kan je de png bestanden gewoon verwijderen of moet je nog een ander bestand aanpassen (com.miui.home)?
Open de mtz met 7zip en dubbelklik op icons. Daar kan je de icons die je niet wil verwijderen of hernoemen (bv. com.miui.player naar com.miui.player1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ja wat Kaptein zegt. Open de mtz met een zip programma. Binnenin zit een bestand dat heet icons, open die ook met een zip programma en verwijder daar de iconen uit die je niet wilt.

Vraagje uit nieuwsgierigheid, welke wil je niet en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

lekzzz schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:00:
@Dxue welke apps mis je dan nog?
ik gebruik het thema, waarbij je een jaloezie omhoog doet om te unlocken en je een soort van bureau als achtergrond hebt. als je dan met 2 vingers omlaag veegt, krijg je een leuke schone 'kamer' met allemaal icons die naar applicaties wijzen. 1 veeg naar links en daar mis ik 3 apps, de android poppetje die op de plank staat, de zwarte 'modem' of zoiets onder de kalender en de gamecontroller icon (die waarschijnlijk naar de gamecenter gaat). nog een veeg naar links en de grote rode bag leidt ook naar niks. de pagina helemaal rechts is er een boek met mi erop die het niet doet (gok handleiding ofzo?)

ik heb dus een idee van 2 van de apps die ik mis, waarbij de handleiding niet erg is net zo min als de gamecenter (al zou ik die wel willen uitproberen). wat de anderen zijn, geen idee, maar ik zou het willen uitproberen om te zien wat het is en of ik het ooit zou gebruiken (genoeg ruimte vrij, dus waarom niet)

ik heb te snel geupdate waardoor ik het niet echt heb kunnen uitproberen, ben direct geupdate naar jbl 11 ofzo (is een update package, die niet gewoon te installen is) waarbij alles nog aanwezig is, en daarna naar engelse miuiandroid rom om daarna weer te updaten omdat er weer een update uit is. en daarna wiui uitgeprobeerd. (iemand enig idee waarom gapps niet compleet is in de miui versie? geen gmail of search en ik miste nog een paar apps geloof ik)

icons zien er leuk uit, misschien kan je er een complete thema van maken, zoals de thema die ik heb, er zijn meerdere thema's die dat hebben en het zorgt voor een erg opgeruimde desktop die er heel leuk uitziet in mijn mening. een paar extra icons om de veelbezochte chatprogramma's te herbergen zou het helemaal afmaken.
maakt nu ook niet meer uit.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:10

Mavamaarten

Omdat het kan!

Hmmm... Heb een keer voor de grap mijn network type op 2G only gezet, mijn batterijverbruik is gehalveerd!
Wel leuk om aan het einde van de dag 80% batterij over te hebben. Als ik 3G nodig heb zet ik het wel manueel even aan. Zou er een app zijn om automatisch op 2G over te schakelen in stand-by?

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Volgens mij kan dat met Tasker of 3G Watchdog, weet het niet zeker maar heb ze ooit eens voorbij zien komen.

Ik ben verder met de icoontjes, er zijn er inmiddels al een dikke zestig. Ik probeer elke dag mijn voortgang te uploaden wat te zien is op mijn Goo.im account. Thema's worden nu miCOV5_YYYYMMDD.mtz genoemd om zo snel te kunnen zien of er een update is. Het lijstje hou ik nog steeds hier bij en suggesties zijn welkom.

Bij deze een preview van wat er in de pack zit aan iconen (er zit ook een lockscreen in).

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/167w5zm.jpg

Gegroet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
tnx a lot :)

Wensen:
Het verkeer
Flitsmeister
VID
Nike Running
Instant Heartrate
TedX
Remote for iTunes
DiRAdio
Remote for VLV
Soundcloud

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
pauldegroot schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:39:
Ja wat Kaptein zegt. Open de mtz met een zip programma. Binnenin zit een bestand dat heet icons, open die ook met een zip programma en verwijder daar de iconen uit die je niet wilt.

Vraagje uit nieuwsgierigheid, welke wil je niet en waarom?
Ik hou graag de originele Miui icoontjes :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
tjeoffery schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:52:
@ lekzzz, ik heb gwn de normale prijs betaald, 316 euro. Dat lijkt me erg veel voor een fake.

@ezra070, ik heb gekeken op gizchina.com en verschillende youtube filmpjes. In een frans filmpje waarin een vergelijking wordt gemaakt komt mijn telefoon erg overeen met de neppe.
Het flashen heb ik geprobeerd mbv het miuiandroid.com forum. Echter volgens de permission manager op de telefoon was het toestel niet geroot. Verder kwamen de pictogrammen in de file explorer app niet overeen met de echte software. Daarbij kreeg ik in de recovery mode steeds een foutmelding wanneer ik vanaf de 'sd kaart' een andere rom wilde flashen. Het toppunt was nog de 'factory mode' ipv fastboot mode wnnr ik - volumeknop en aan/uit toets indrukte.

Ik ben er dus van overtuigd dat de telefoon die ik heb ontvangen fake is.
Goed om te horen dat pauldegroot wel een echte heeft ontvangen.
Inmiddels het contact met ibuygou.com geopend, ze reageren snel en gaan het uitzoeken.
Hoe zit het hier mee? Eerlijk gezegd vind ik je omschrijvingen nogal wazig waarom hij fake zou zijn. Dingen die je noemt klinken voornamelijk als instellingen. En veel mensen willen graag weten hoe het zit, hou ons dan ook op de hoogte als je roept dat hij fake is.

Ik heb ook bij IBuygou.com besteld en gewoon een echte ontvangen. Duurde ongeveer een week met extra DHL verzendkosten, maar toen ze hem(eindelijk) verzonden was hij binnen een dag vanuit China in huis, supersnel! Hoefde ook geen extra kosten te betalen. Als jouw telefoon al fake is, dan zal dat vast niet zo bedoeld zijn. Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de aftersales van IBuygou.

Edit: overigens klopt de informatie van gizchina.com niet. De echte versie heeft helemaal geen ster naast het logo en het logo op de achterkant is bij de echte versie ook niet heel erg mooi (van dichtbij). Wat voor hardware zit er in jouw telefoon dan? Heb je de app 'quick system info' al gebruikt?

Edit2: Ik ben zelf op zoek naar een goed adres voor het kopen van Xiaomi accessoires. Met name de 3100mah accu vind ik interessant. Bij IBuygou.com hebben ze de meeste accessoires, maar die zijn nogal duur. Iemand een goedkoper vertrouwd adresje?

[ Voor 15% gewijzigd door hrichard op 19-03-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy Neon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03 19:47
Ik heb vanmiddag mijn 32GB versie ontvangen, besteld op ibuygou.com, afgelopen vrijdag verzonden, gisteren (maandag) eerste afleverpoging gemist door DHL. Gelijk telefonisch een afspraak gemaakt om het toestel op mijn werk te laten bezorgen en zodoende vanmiddag ontvangen.
Volgens "Quick System Info PRO" is het board "MSM8960" en de scherm resolutie 720 x 1280, volgens een andere site is dat een indicatie dat het om een echte gaat.

Na mijn bestelling wel 2x contact gehad met ibuygou omdat het ca. 6 werkdagen duurde voordat ze het toestel verzonden na betaling, maar ze reageren erg snel en proberen het goed voor je op te lossen.
Ik doe nu een poging te updaten naar de laatste MIUI versie, maar vooralsnog ziet alles er prima uit.
Mocht ik toch tegen problemen aan lopen dan zal ik het hier laten weten.

Edit: zojuist de laatste ROM gedownload vanaf http://miuiandroid.com/community/ en geïnstalleerd (zip in de root van de phone gezet, updater app gestart, menu geopend, "select installation pack" geselecteerd, zip geselecteerd et voila!) Conclusie avond 1: niks dan lof voor de phone en ibuygou.com!

[ Voor 15% gewijzigd door Dizzy Neon op 19-03-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Dizzy Neon schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:07:
Ik heb vanmiddag mijn 32GB versie ontvangen..
Geniet van een mooie telefoon!

Ik begrijp ook niet waarom het zo lang duurde, de verzending ging uiteindelijk bij mij nog het snelst. Er staat wel bij de advertentie dat het 2-6 werkdagen duurt voordat ze verzenden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Ik heb ook een tweede Mi2 32gb besteld bij Ibuygou.com en gisteren ontvangen. Mijn eerste in januari besteld (16gb), deze is voor mijn vriendin :-).
Ik heb ook onmiddellijk even gekeken naar de specs via Quick System Pro, en daaruit blijkt dat het ook om een echte moet gaan. Update naar Miui Android V5 multilang is snel en goed gegaan; dus alles lijkt in orde!

Edit: Deze keer geen douane taksen moeten betalen! (Eerste keer 37,80€ in België)

[ Voor 10% gewijzigd door Farmie op 20-03-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Was er al eerder nieuws van de Mi-3?

5” 1920 x 1080 display
Snapdragon Series 800 clocked at 2.3GHz CPU
2GB of RAM
13-Megapixel rear-facing camera, 2 Megapixel front-facing
3000 mAh battery
Android 5.0 with custom MIUI skin

http://androidheadlines.c...with-full-hd-display.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

:'( 5 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:05
Er schijnt ook nog wat kleiners in de pijplijn te zitten, ter vervanging van de M1/M2.
Alsook een paar gympen (€ 12,30)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/nbck9l.jpg
en t-shirts (€ 4,95)voor de echte fans. ;)
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/34oq2xy.png

Nog even het Xiaomi-festival afwachten (Beijing on 9th April)

[ Voor 3% gewijzigd door guapper op 20-03-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-09 10:02
Nee :(

Wanneer beseffen fabrikanten/gebruikers dat 4,3" de max is!?
Moet je een buideltasje dragen als je met je telefoon naar buiten wilt tijdens de zomer ofzo? >:)
guapper schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:00:
Er schijnt ook nog wat kleiners in de pijplijn te zitten, ter vervanging van de M1/M2.
Alsook een paar gympen (€ 12,30)
[afbeelding]
en t-shirts (€ 4,95)voor de echte fans. ;)
[afbeelding]

Nog even het Xiaomi-festival afwachten (Beijing on 9th April)
Dat shirt is cool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:14
Één van de redenen om voor de Mi2 te gaan was juist het formaat..verwacht (hoop) ook dat er weer een omslag komt naar kleinere telefoons met een max van 4,5 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Wow ik vind de schoenen eigenlijk echt mooi :9~
Qua grootte: je hebt de cheape android telefoons die klein zijn, en de high-end devices die (imo) veel te groot zijn. De Xiaomi MI-2 is een perfecte smartphone voor mij, niet te groot en niet te klein. Ik vind het dan ook jammer dat ook Xiaomi niet lijkt te begrijpen dat niet iedereen staat te springen voor nòg een 5-incher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Idem hier bij beide opmerkingen!

4,3 is voor mij echt de max. Om oa. die reden heb ik voor de Xiaomi MI2 gekozen als power smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
El-Cheapo look-a-like
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2rvyg5u.jpg
'Small Cosmic'

u vraagt, de Chinezen draaien...

edit:
4,3" is binnenkort de maat van het scherm van je phone-watch

[ Voor 13% gewijzigd door guapper op 20-03-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quidje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 12:15
@pauldegroot Hierbij mijn wensen voor icons en een tip. Kan je de link naar het thema in je GDoc met overzicht plaatsen? Dan kan je snel een update downloaden als die er is (ipv forum hier doorzoeken) ;)
ING Bankieren
Google Keep (nieuwe app)

Nog een vraagje: sinds je thema zijn de 3 gnav icons (map, navi en lokaal) niet meer voorzien van een eigen variatie op de standaard achtergrond. Ik heb nu 3 dezelfde icoontjes. Is daar nog wat aan te doen?

Verder bedankt voor deze icons! Ben er erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik heb de icoontjes toegevoegd aan de lijst, ik ga straks nog even een paar maken denk ik dus wellicht dat hij er bij de build vanavond bij zit. Hier zitten sowieso een aantal nieuwe in zoals: Nike+, Flitsmeister, VLC remote en Het Verkeer. Sorry dat sommige iconen nog niet gemaakt zijn maar ik maak een hele hoop iconen from scratch om zo de beste kwaliteit te krijgen en bij iconen als K9 mail gaat daar veel tijd in zitten.

Over je vraag mbt de maps icoontjes, ik geloof dat dit nog een beperking is van de theme engine van MIUI. Ik zal er nog eens in kijken. Zo krijg ik het icoon van downloads bijvoorbeeld ook nog niet gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeoffery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-04 16:27
Afgelopen 2 weken nogal druk geweest, dus niet meer op het forum gekeken.
Inmiddels is m'n pakketje al een week onderweg naar China op kosten van ibuygou.
Zodra hij daar binnen is sturen ze een nieuwe telefoon.

Ik ben tot de conclusie gekomen dat de telefoon fake was doordat ik de software niet kon updaten.
Mbv miuiandroid.com heb ik dit op meerdere wijzen geprobeerd.
Steeds weer kreeg ik bij het flashen een foutmelding.
Zo was de Mi-recovery vervangen door textuele recovery.
De fastboot mode was vervangen door factory mode

Het lijkt mij vrij duidelijk dat het om een fake ging, hetzij een hele goede.
Ik baseer dit niet slechts of foto's van gizchina, maar ook op andere topics op het forum miuiandroid.com.

Het heeft mij, en mijn contactpersooon bij ibuygou, verbaasd dat ibuygou een fake verzonden heeft. Hun service en communicatie tot nu toe is echter goed en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Thema build van vandaag is online, link staat in mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
*weg* referral-links worden nadrukkelijk niet op prijs gesteld.

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 22-03-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopic-posts zijn verwijderd. Daarnaast het verzoek om discussies over winkels en het aankoopproces elders te voeren. Hier is het niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
De battery drain is helaas weer terug. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd; accu kalibreren, stock rom, MIUIandroid rom, schone installatie zonder apps, schone installatie met schoon geinstalleerde apps. De drain doet zich enkel voor in standby, met of zonder WiFi, in airplane mode, met of zonder SIM kaart.

Ik heb enkel nog niet een andere SIM kaart van een andere provider geprobeerd maar aangezien hij ook draint zonder SIM kaart vraag ik me af of dat wel de oplossing is. De andere mogelijkheid is een defecte accu maar waarom heeft de drain zich dan weer niet voorgedaan in de afgelopen 2-3 weken...

Kortom, m'n ideeën (en geduld) zijn een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
RoD schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:59:
[modbreak]Een aantal offtopic-posts zijn verwijderd. Daarnaast het verzoek om discussies over winkels en het aankoopproces elders te voeren. Hier is het niet de bedoeling.[/]
Iemand die hier een subtopic(s) voor wil openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Er is zoiets als een
Shopping Forum.
Bakken online Chineese webwinkel shopervaringen.

[ Voor 7% gewijzigd door guapper op 23-03-2013 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Kapitein Prozac schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 19:29:
De battery drain is helaas weer terug. Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd; accu kalibreren, stock rom, MIUIandroid rom, schone installatie zonder apps, schone installatie met schoon geinstalleerde apps. De drain doet zich enkel voor in standby, met of zonder WiFi, in airplane mode, met of zonder SIM kaart.

Ik heb enkel nog niet een andere SIM kaart van een andere provider geprobeerd maar aangezien hij ook draint zonder SIM kaart vraag ik me af of dat wel de oplossing is. De andere mogelijkheid is een defecte accu maar waarom heeft de drain zich dan weer niet voorgedaan in de afgelopen 2-3 weken...

Kortom, m'n ideeën (en geduld) zijn een beetje op...
Welke versie zit je nu op?
Ik had gehoord dat JLB7-based roms het meest energiezuinig zouden zijn. Misschien is het een idee om zo'n rom te installeren en te kijken of dat beter is? Ik ging zeggen, probeer eens 2G only maar als je het probleem ook hebt zonder simkaart dan gaat dat niet veel helpen natuurlijk... :/

EDIT: Ik geloof dat een rom genaamd "WIUI" misschien een optie is. Ik dacht dat die op JLB7 gebaseerd was.

[ Voor 4% gewijzigd door Mavamaarten op 23-03-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Klopt Wiui is based op JB7, in het topic staan ook een aantal tips tbv voorkomen van batterydrain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Ik gebruik nog de MIUIandroid 3.2.22. Afgezien van de drain zijn er geen klachten. De drain halveert het accuvermogen bij gebruik van 2G en WiFi (een mooie 45 graden hoek in de grafiek). Bij gebruik van 3G is de afname nog sterker en lijkt het erg op de drain uit de Tweakers review.

Ik heb WIUI al eens geprobeerd en dat voldeed ook prima. Alleen een tweak zorgde toen bij mij voor BSODs. Ik weet nu welke tweak dat veroorzaakte dus ik kan WIUI weer eens proberen.

Ik heb voor de zekerheid maar een nieuwe accu besteld bij ibuygou en maandag haal ik wel een prepay kaartje (van KPN ofzo) om ook dat uit te kunnen sluiten (heb nog een Vodafone fup abbo uit 2010).

[ Voor 3% gewijzigd door Kapitein Prozac op 23-03-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk telefoontje, ga het ook maar eens aanschaffen. Ben een fervent Samsung aanhanger maar word er moedeloos van dat Samsung de sources redelijk goed closed houdt en vind het niet spannend meer om ROMs te builden, tweaken etc. Nu maar over op een Xiaomi Mi-2, of de mogelijke opvolger hiervan. Zie hierboven de reactie(s) van ibuygou.com, goede webshop dus? Wat zijn de prijzen zoal (totaal)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 23:18:
Leuk telefoontje, ga het ook maar eens aanschaffen. Ben een fervent Samsung aanhanger maar word er moedeloos van dat Samsung de sources redelijk goed closed houdt en vind het niet spannend meer om ROMs te builden, tweaken etc. Nu maar over op een Xiaomi Mi-2, of de mogelijke opvolger hiervan. Zie hierboven de reactie(s) van ibuygou.com, goede webshop dus? Wat zijn de prijzen zoal (totaal)?
Ik had de mijne in België na in totaal €400. Hierbij zitten douanekosten en verzendkosten bij. Ibuygou inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Sinds kort heb ik erg slecht geluid als ik film met de telefoon. Hij neemt irritante pieptonen op/ er zit een whine-toon door het geluid. Eerder geen last van.

Los daarvan heb ik redelijk wat ruis bij telefoongesprekken. Mensen aan de andere kant van de lijn zeggen mij goed te verstaan.

Iemand ervaring met deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunra
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Zou het mogelijk moeten zijn om op 1 van de partities een encrypted rom te draaien (optie te vinden onder security) en op de andere een normale rom waarbij beide volledig bruikbaar zijn?

Voor mij zou dat wel handig zijn om de telefoon zowel voor mijn werk als prive te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sunra schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:09:
Zou het mogelijk moeten zijn om op 1 van de partities een encrypted rom te draaien (optie te vinden onder security) en op de andere een normale rom waarbij beide volledig bruikbaar zijn?

Voor mij zou dat wel handig zijn om de telefoon zowel voor mijn werk als prive te gebruiken.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat dat niet gaat werken. Dit toestel heeft 2 systeempartities, maar slechts één datapartitie. Dual booten is dus niet mogelijk, en al helemaal niet wanneer 1 van de twee encrypted zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Even een heads up, ik heb mijn thema gepubliceerd op XDA dus vanaf nu kan je daar de updates volgen. De build van vandaag heeft muziek bediening op het lockscreen.

Hier is het draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Mavamaarten schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:13:
[...]

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat dat niet gaat werken. Dit toestel heeft 2 systeempartities, maar slechts één datapartitie. Dual booten is dus niet mogelijk, en al helemaal niet wanneer 1 van de twee encrypted zou zijn.
Je kan wel miui en stock Android op twee partities draaien met CWM en TDB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mounoi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:56
M2 vandaag gekregen. SIM-kaart uit mijn ouwe Samsung Wave gerukt en zo blij als een uk naar 't werk vertrokken.

Probleem: de contacten op de SIM-kaart, hoe geraak je daaraan?

Ik lees op 't web: Settings, Contact, Import, maar dat vind ik toch niet in mijn Miui???

Via de app "Sim Card" zijn de contacten vanop Sim te gebruiken.

Als iemand kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Android gebruiken en met simkaart contacten priegelen... :')
eenmalig importen en als de sodemieter je contacten in gmail beheren.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Vandaag Wiui 3.3.22 erop gezet, ben benieuwd hoe het met batterijgebruik zal zijn. Daarbij vind ik dat het nu al soepeler loopt dan Miui 3.3.22 dus wie weet, lees veel verhalen over goed verbruik e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick_P
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-04 20:46
Mijn MI2, die ik sinds begin januari had, heeft er afgelopen woensdag de brui er aangegeven. Erg jammer aangezien ik er heel erg tevreden over was. Tijdens het laden hield hij er mee op. Met de batterij er in doet hij niks meer, en zonder batterij in de oplader gaat het notificatie ledje op rood voor ongeveer 12 seconden voor deze weer uit gaat.

Die donderdag daarna met Ibuygou.com contact gehad, na overleg een nieuwe batterij laten sturen aangezien we dachten dat het wellicht daar aan lag, vandaag binnen gekregen, getest, met hetzelfde resultaat. Lag dus niet aan de batterij. Ik stuur vandaag mijn telefoon terug ter reparatie/vervanging.

Ik hou jullie op de hoogte, ik nam me voorstellen dat meerdere van jullie dit interessant vinden.

Nog een tip voor mensen die ook iets moeten retourneren, zorg dat je een "tijdelijke uitvoer" regelt op het post kantoor, anders moet je als je gerepareerde pakketje terugkomt weer invoerrechten + BTW betalen.

[ Voor 12% gewijzigd door Mick_P op 26-03-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Kun je zo'n ''tijdelijke uitvoer'' ook bij een servicepunt regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
Heb me vanmorgen verslapen dankzij de telefoon..was vannacht ergens vastgelopen led lampje knipperde nog wel maar telefoon deed verder niets meer. Door de aan-/uitknop enige tijd ingedrukt te houden ging de telefoon wel weer opnieuw aan. Hoop niet dat dit regelmatig gaat gebeuren...tot nu toe was er nog niets verkeerd gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick_P
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-04 20:46
hrichard schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:15:
Kun je zo'n ''tijdelijke uitvoer'' ook bij een servicepunt regelen?
Geen flauw idee, vraag het ze zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Vanochtend een zwarte battery cover binnen gekregen voor de MI2, bij deze even twee foto's. Ik vind het er erg strak uit zien zo'n matte achterkant.

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/29vgw4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/27xjvqe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
Edit: Opgelost!

Hey mensen,

Vanmiddag heeft mijn accu het begeven. Hij was de laatste tijd vrij snel leeg. (ik haalde nooit 1 hele dag) en nadat hij vandaag leeg is gegaan en ik hem in de oplader heb gehangen start hij niet meer op. het lampje gaat wel rood flikkeren maar het batterij tekentje wat normaal te zien is blijft weg. Ik weet dat het de batterij is die kapot is omdat ik het met de batterij van de m2 van me vriendin heb getest en hij daar wel goed mee werkt.

Heeft iemand toevallig nogeen batterij liggen die ik op zeer korte termijn kan kopen, lenen of huren? Ik ga zowiezo een nieuwe bestellen maar dat duurt natuurlijk een aantal dagen.
Of weet iemand een manier waarmee ik er een binnen 4 dagen in nl heb?

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Dat had ik met m'n accu ook als ie helemaal leeg was. Dan moet je hem eerst aan de USB poort van een (draaiende) computer hangen en dan komt ie weer tot leven. Zonder die stap deed hij bij mij niks terwijl hij aan de oplader lag.

Verzending middels DHL bij ibuygou; ik had m'n accu binnen 3 (werk)dagen in huis. Dan moeten ze het natuurlijk wel meteen verzenden en het kost 20 dollar extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Ik heb mijn telefoon een half uur aan de oplader gehad en nu start hij weer op (na een kwartier nog niet)
Toch bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
Een vraagje aan miuiandroid.com gebruikers:
Sinds de laatste 3 roms brandt de led van de "menu", "home" en "back" knoppen niet meer.

Wat kan ik doen om dit weer normaal te functioneren?
Het is geen ramp, maar het is wel relaxt als ik weer licht op die plekken in het donker heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
Die hebben nog nooit gebrand hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Laatst online: 17-08 23:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

ezra070 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:20:
Een vraagje aan miuiandroid.com gebruikers:
Sinds de laatste 3 roms brandt de led van de "menu", "home" en "back" knoppen niet meer.

Wat kan ik doen om dit weer normaal te functioneren?
Het is geen ramp, maar het is wel relaxt als ik weer licht op die plekken in het donker heb :)
Je hebt het hier inderdaad over niet-bestaande ledjes.
Er zit net onder de home knop wel een miniscuul ledje wat knippert als je een notification hebt, maar buiten dat zijn er geen lampjes aanwezig.

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

pauldegroot schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:55:
Vanochtend een zwarte battery cover binnen gekregen voor de MI2, bij deze even twee foto's. Ik vind het er erg strak uit zien zo'n matte achterkant.

[afbeelding]
[afbeelding]
Da's wel errug strak! Wat heb je hem betaald, en waar vandaan? AliExpress?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peetduif
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 31-03-2013
goede dag ,ik heb een vraag is er iemand die verstand heeft van een xiaomi m2,mijn vraag is hij staat in gast mode hoe kom ik daar uit?? ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
peetduif schreef op zondag 31 maart 2013 @ 10:04:
goede dag ,ik heb een vraag is er iemand die verstand heeft van een xiaomi m2,mijn vraag is hij staat in gast mode hoe kom ik daar uit?? ;w
Heb je een administrator aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

iemand die hier wechat gebruikt? ik kan in die applicatie niet goed switchen tussen speaker of luidspreker, dwz hij blijft het geluid uit de speaker aan de achterkant van de phone afspelen, maakt niet uit hoe je het instelt. ook kan ik niet meer het geluidvolume aanpassen als ik in wechat zit. iemand een idee? het heeft eerder wel gewoon gewerkt. ik weet niet meer sinds welke versie het raar is gaan doen, omdat ik geen audiomessages heb gehad terwijl ik zat te experimenteren met de verschillende builds.
ik zit momenteel op de nieuwste weekly chinese build van miui, net aangepast en het probleem bestaat nog steeds.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
XPS15 schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:52:
Die hebben nog nooit gebrand hoor...
Vrees dat je gelijk hebt.
Was met de M1S van mijn vriendin in de war...my bad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
pauldegroot schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:08:
Thema build van vandaag is online, link staat in mijn signature.
Ik heb gisteren een update gedaan naar de laate MIUI Android versie (3.3.29). En ik wou je theme terug toepassen, maar hij gaf aan dat dit geen "officieel gedownload" theme is, en nu lees ik juist het onderstaande:
http://miuiandroid.com/co...ve-from-may-1-2013.19973/.

Vreemd dat het nu al niet meer werkt, terwijl ze in het bericht 1 mei vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjeoffery
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-04 16:27
Zojuist mn nieuwe xiaomi ontvangen.
Dit keer gelukkig wel een echte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Samen met andere mensen heb ik 2 maanden geleden een battery cover ontvangen, maar helaas is de kwaliteit van deze cover niet heel erg goed geweest. Zonder het toestel ooit te laten vallen, vertoond hij inmiddels scheurtjes (er waren al direct wat oneffenheden zichtbaar). Voor de prijs van nog geen 7 euro hoef je natuurlijk niet veel te verwachten, maar ik vroeg me af of er mensen die betere ervaringen hebben met battery covers en met name waar deze besteld zijn.

Alvast bedankt.

Hier het resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fs37SpOcagJTCK5AQF4oEjvP/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tq0objP0b2RQjb5XP2wXpnfc/full.jpg

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Farmie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 16:20:
[...]

Ik heb gisteren een update gedaan naar de laate MIUI Android versie (3.3.29). En ik wou je theme terug toepassen, maar hij gaf aan dat dit geen "officieel gedownload" theme is, en nu lees ik juist het onderstaande:
http://miuiandroid.com/co...ve-from-may-1-2013.19973/.

Vreemd dat het nu al niet meer werkt, terwijl ze in het bericht 1 mei vermelden.
Da's niet zo mooi aangezien ik graag mtz bestanden aanpas naar mijn eigen behoefte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Kiswum schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 17:05:
Samen met andere mensen heb ik 2 maanden geleden een battery cover ontvangen, maar helaas is de kwaliteit van deze cover niet heel erg goed geweest. Zonder het toestel ooit te laten vallen, vertoond hij inmiddels scheurtjes (er waren al direct wat oneffenheden zichtbaar). Voor de prijs van nog geen 7 euro hoef je natuurlijk niet veel te verwachten, maar ik vroeg me af of er mensen die betere ervaringen hebben met battery covers en met name waar deze besteld zijn.

Alvast bedankt.

Hier het resultaat:
Ik heb via ibuygou.com, ik vermoed, een officiële lichtblauwe cover gekocht samen met het toestel. Kwaliteit daarvan is goed; enkel los halen gaat wat moeilijk... de prijs is wel vrij hoog, €19 (samen verzonden met het toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bedankt Farmie, 19 euro is een vrij hoge prijs voor de cover, maar als hij 100% authentiek is (de telefoons zijn in ieder geval the-real-deal op die site), dan is het die prijs misschien wel waard, ik zal hem in ieder geval in overweging nemen.

Ik zie dat de Mi auto uit is, wat leuk voor mijn zoontje van 1/pappa:
Afbeeldingslocatie: http://www.ibuygou.com/kindedit/attached/20133201549282121676.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 19:45
Farmie schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 20:07:
[...]

Ik heb via ibuygou.com, ik vermoed, een officiële lichtblauwe cover gekocht samen met het toestel. Kwaliteit daarvan is goed; enkel los halen gaat wat moeilijk... de prijs is wel vrij hoog, €19 (samen verzonden met het toestel)
Dat vermoeden kun je heel makkelijk toetsen.
Vergelijk de knoppen eens met die van de witte hoes.
Originele covers hebben metalen knoppen.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
MGSNK schreef op woensdag 03 april 2013 @ 07:57:
[...]

Dat vermoeden kun je heel makkelijk toetsen.
Vergelijk de knoppen eens met die van de witte hoes.
Originele covers hebben metalen knoppen.
Klopt en het origineel heeft in ieder geval een filtertje bij de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Dan is het een echte, het is identiek aan de witte cover (buiten dat het wat strakker vastklikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Is die nieuwe Xiaomi (met de Snapdragon 600) nou precies hetzelfde als deze? (dus formaat, en scherm..) alles behalve de processor dus..?

Op internet vind ik alleen xiaomi nieuws over een Mi-3 (met een veul groter scherm dan 4,3" :') )
Weet ook niet meer wat de naam was helaas.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Kiswum schreef op woensdag 03 april 2013 @ 07:54:
Bedankt Farmie, 19 euro is een vrij hoge prijs voor de cover, maar als hij 100% authentiek is (de telefoons zijn in ieder geval the-real-deal op die site), dan is het die prijs misschien wel waard, ik zal hem in ieder geval in overweging nemen.
[...]
relatief gezien is dat wel erg prijzig: voor € 20,- extra krijg je er een 3100mAh accu bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
guapper schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:58:
[...]

relatief gezien is dat wel erg prijzig: voor € 20,- extra krijg je er een 3100mAh accu bij.
Helaas moet ik dan op zoek gaan naar een ander telefoonhoesje + autohouder. Kost weer zo'n 30 euro extra waardoor ik op ongeveer 50 euro extra zal komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
De buren hebben een post over de mi-3 geplaatst. De specs komen overeen met hetgeen ik op meerdere plaatsen lees Maar het feit dat hij al leverbaar is betwijfel ik ten zeerste aangezien er nog niets over op de xiaomi site staat en hij met android 5.0 geleverd word volgens hun bron maar android 5.0 is nog niet eens officieel door google aangekondigt.

http://nl.hardware.info/n...t-mi-3-full-hd-smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:24
Wie schrijft dit soort onzin eigenlijk, de bron is zogezegd zelfs Xiaomi, maar op de Xiaomi website staat helemaal niets over de Mi-3, dus waarom zou hij dan al leverbaar zijn...
En inderdaad, er is helemaal nog geen Android 5.

Ook wel jammer als de 5" zou kloppen, ik was eigenlijk best wel tevreden over de Mi-2, dus het zou jammer zijn als ik voor een opvolger weer naar een ander merk moet kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door Adion op 04-04-2013 10:35 ]

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

GS88 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 13:54:
Is die nieuwe Xiaomi (met de Snapdragon 600) nou precies hetzelfde als deze? (dus formaat, en scherm..) alles behalve de processor dus..?

Op internet vind ik alleen xiaomi nieuws over een Mi-3 (met een veul groter scherm dan 4,3" :') )
Weet ook niet meer wat de naam was helaas.
Ik heb ém gevonden!

De Xiaomi M2S. Zelfde 4,3" scherm met 1280x720 pixels. Maar dan een Snapdragon 600 ipv de S4 Pro.
Overige specs: 2GB RAM, 8MP Camera, etc. de rest hetzelfde als de huidige Mi-2.

Vely nice! :P

[ Voor 19% gewijzigd door GS88 op 04-04-2013 10:52 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Vandaag weer terug gegaan naar Miui, Wiui leverde mij niet de meerwaarde op die ik met Miui ook gewoon had. Batterijduur was geen dagen en na een dag gewoon weer aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Klopt, het scheelt (vrijwel) niks voor wat betreft de accuduur. Met de stock Android rom precies hetzelfde verhaal; het scheelt niks. Ik blijf voorlopig nog bij WIUI want het loopt net even wat soepeler dan MIUIandroid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Weet er iemand waar het goedkoopst een (liefst mat) zwarte achterkant te krijgen is? Ik bedoel geen case, maar een battery cover. De goedkoopste op AliExpress is $13 maar dat blijft veel voor een namaak stukje plastiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik zou voor de originele van ibuygou gaan, heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
pauldegroot schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:09:
Ik zou voor de originele van ibuygou gaan, heb hem zelf ook en ben er zeer tevreden mee.
idem.
Is wel prijzig, maar bevalt na 2 weken nogsteeds: geen barsjes/krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

En dan ook paypal die je nog in't zak zet met hun conversion rate van 1,26 ipv 1,29... maarja, mijn battery cover is besteld, bij ibuygou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
Zijn er meer waarvan de batterij om onverklaarbare reden in één keer wordt leeg getrokken? De tel lijkt vast te lopen waarna er in het batterij verbruik een loodrechte lijn naar beneden is te zien. Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik gebruik trouwens de wekelijkse update van miui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Mavamaarten schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:14:
En dan ook paypal die je nog in't zak zet met hun conversion rate van 1,26 ipv 1,29... maarja, mijn battery cover is besteld, bij ibuygou :)
Je kan op Ibuygou.com de munt op € zetten, waarna Paypal afrekent in €?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
Is er iemand die inmiddels ervaring heeft met de 3100mah accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
XPS15 schreef op maandag 08 april 2013 @ 07:24:
Zijn er meer waarvan de batterij om onverklaarbare reden in één keer wordt leeg getrokken? De tel lijkt vast te lopen waarna er in het batterij verbruik een loodrechte lijn naar beneden is te zien. Iemand een oplossing voor dit probleem? Ik gebruik trouwens de wekelijkse update van miui.
Yep, had hetzelfde. Bij mij kwam het door een tweak in de WIUI rom; tweak veranderd en sindsdien geen last meer van gehad.

Bij jou zal het wel iets anders zijn, waarschijnlijk iets wat niet lekker zit. Backup maken en opnieuw schoon installeren? Of anders een andere MIUI rom proberen?
hrichard schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:30:
Is er iemand die inmiddels ervaring heeft met de 3100mah accu?
Bij het bestellen van een nieuwe accu heb ik er even aan gedacht om voor die accu te gaan maar er is maar 1 TPU/siliconen case die dan nog om de telefoon past en die vind ik spuuglelijk.

Ik las laatst nog dat een gebruiker van die 3100 mAh accu een screentime van bijna 8 uur haalde.

[ Voor 25% gewijzigd door Kapitein Prozac op 08-04-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPS15
Ga denk maar een schone installatie uitvoeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 09:58
Kapitein Prozac schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:56:
[...]

Ik las laatst nog dat een gebruiker van die 3100 mAh accu een screentime van bijna 8 uur haalde.
Over welk helderheidsniveau spreken we dan? Zelf ben ik toch op zoek naar een onscreentime van 5 uur op maximale helderheid + 3g gebruik, maar kom dit toch niet veel tegen helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Een helderheidsniveau kan ik me niet meer voor de geest halen, wel dat het inclusief games en video afspelen was.

Edit;

Geen games, wel streaming video en auto-brightness. Post #297;

http://miuiandroid.com/co...mental-jlb7.19628/page-15

[ Voor 44% gewijzigd door Kapitein Prozac op 08-04-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casefan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-04 21:31

casefan

Elektrotechniek!

De geleakte Facebook Home werkt!

Dus ik heb wel hoop dat de uiteindelijke versie ook beschikbaar wordt gemaakt (Al dan niet officieel) voor ozne Mi2's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Kort vraagje: Ik heb MIUI van miuiandroid.com versie 3.2.22 er nog opstaan. Nu is er natuurlijk al langere tijd een update voor uit en die heeft ook al de nodige tweaks gehad.
Mijn vraag is dan:
1: is V5 waar de nieuwe versies op draaien al volwassen genoeg voor een overstap?
2: In hoeverre moet ik dan alle apps en instellingen opnieuw regelen? Of kan de data partitie onaangeraakt blijven.
3: is het gewoon een kwestie van over de huidige installatie heen flashen?

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Emmers vol Xiaomi-nieuws vanaf het Xiaomi-festival.

http://www.gizchina.com/?s=xiaomi&submit=Search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
In het kort.

Xiaomi M2A
Snapdragon 600 Dualcore (1.7Ghz)
4.5' 720p
1GB / 16GB
8MP
1500 Yuan => 186€

Xiaomi M2S 16GB versie
Snapdragon 600 Quadcore (1.7Ghz)
4.3' 720p
2GB/ 16GB
8MP
2000 Yuan => 250€

Xiaomi MS2 32GB versie
Snapdragon 600 Quadcore (1.7Ghz)
4.3' 720p
2GB/ 32GB
13MP
2300 Yuan => 285€

Helaas geen SD slot beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een bestelling van de Mi2S binnen, maar geen keuze voor de 32Gb versie. Weet niet of ik hem nu wil kopen. Tijdens het bestellen niks kunnen zien van de duurdere versie.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
kiddyl schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:18:
Ik heb een bestelling van de Mi2S binnen, maar geen keuze voor de 32Gb versie. Weet niet of ik hem nu wil kopen. Tijdens het bestellen niks kunnen zien van de duurdere versie.
Vreemd, zelf zie ik hier de 16GB en 32GB staan op de ibuygou website
16 (http://www.ibuygou.com/p-...en_gps_wifi-4648-usd.html)
32 (http://www.ibuygou.com/p-...en_gps_wifi-4647-usd.html)

Kan natuurlijk dat je op een andere site zit te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een bestelling direct van de Xiaomi site. Echter kan ik geen Chinees lezen, maar ik zag geen optie voor de 32GB versie. Ik hoef maar 1999RMB te betalen :P

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Bombtrack schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 12:24:
Kort vraagje: Ik heb MIUI van miuiandroid.com versie 3.2.22 er nog opstaan. Nu is er natuurlijk al langere tijd een update voor uit en die heeft ook al de nodige tweaks gehad.
Mijn vraag is dan:
1: is V5 waar de nieuwe versies op draaien al volwassen genoeg voor een overstap?
2: In hoeverre moet ik dan alle apps en instellingen opnieuw regelen? Of kan de data partitie onaangeraakt blijven.
3: is het gewoon een kwestie van over de huidige installatie heen flashen?
Geen enkel probleem, V5 is zeker stabiel. Sinds kort hoef je ook enkel een de multi lang te downloaden, hierin zitten alle vertalingen al in! De laatste versie is: MIUI v5 Multi Lang 3.4.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Ik heb hem er net opgezet inderdaad. Het backuppen duurde langer dan het patchproces en dit ging hardstikke vloeiend. Ik vind alleen de uitstraling van v5 minder mooi dan die van v4, maar daar krijg ik vast super hippe nieuwe functies voor terug ;)

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bombtrack schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:07:
Ik heb hem er net opgezet inderdaad. Het backuppen duurde langer dan het patchproces en dit ging hardstikke vloeiend. Ik vind alleen de uitstraling van v5 minder mooi dan die van v4, maar daar krijg ik vast super hippe nieuwe functies voor terug ;)
Vond ik in het begin ook, maar ik ben van het nieuwe design beginnen houden <3
V5 vind ik veel volwassener dan V4, in V5 is werkelijk àlles aangepast, waardoor het er net wat strakker en mooier uitziet als een geheel. De settings app bijvoorbeeld, de lijst van beschikbare wifi-netwerken en aan-uitswitches zijn erg mooi afgewerkt. Ook die muziekapp is echt :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Mavamaarten op 09-04-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Hoe zit het met de dieper liggende Holo elementen? Is daar al wat mee gedaan? In v4 was het blauw tenminste nog vervangen door oranje.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken