Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

Wirehub

Blaat

Rezje schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:20:
[...]

Ik heb nu nog 3.4.28
als ik de nieuwe update flash, wat "verlies" ik dan? Apps, instellingen ?
nee als je de multi language versie installeer doet ie geen wipe , behoud gewoon alle instellingen

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-07 19:42
Wirehub schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:42:
[...]

nee als je de multi language versie installeer doet ie geen wipe , behoud gewoon alle instellingen
Niet alleen bij de multi language maar ook bij de Rom update behoud je je gegevens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharetra
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-09 08:07
Geen idee of jullie het weten, maar Clockwork Mod Recovery is geport naar de Mi2. Heb nu de laatste MIUIAndroid rom en AOSP op mijn Mi2 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Zijn er ook Mi2 bezitters die problemen hebben met de GPS-fix? Als ik maps wil gebruiken lukt het niet om een fix te krijgen. Heb al op diverse fora gekeken, maar nog geen oplossing kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
DrsBos schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:41:
Zijn er ook Mi2 bezitters die problemen hebben met de GPS-fix? Als ik maps wil gebruiken lukt het niet om een fix te krijgen. Heb al op diverse fora gekeken, maar nog geen oplossing kunnen vinden...
Welke rom gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
3.5.10

[ Voor 130% gewijzigd door DrBos op 22-05-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 14:05
DrsBos schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:41:
Heb je een data reset gedaan bij het updaten van je rom (naar Miui Android bv.)? Zo ja, dan zou alle chinese apps verwijdert moeten zijn.
Zo nee, dan heb je, zoals bij mij het geval was, apk's zoals "BaiduNetworkLocation.apk", deze gaf onlangs storing bij het vinden van mijn locatie via het netwerk. Ik heb deze apk verwijderd en toen werkte alles terug (in "system/app").
Ik ga later eens een date reset doen, zodat alle overgebleven chinese apps eindelijk weg zijn (heb er al veel manueel verwijderd, maar hier en daar zitten er nog van die dingen tussen.
Op een andere Mi-2 heb ik onmiddellijk bij de update wel een data reset gedaan, en daar zijn die zaken niet meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Farmie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 16:50:
[...]

Heb je een data reset gedaan bij het updaten van je rom (naar Miui Android bv.)? Zo ja, dan zou alle chinese apps verwijdert moeten zijn.
Zo nee, dan heb je, zoals bij mij het geval was, apk's zoals "BaiduNetworkLocation.apk", deze gaf onlangs storing bij het vinden van mijn locatie via het netwerk. Ik heb deze apk verwijderd en toen werkte alles terug (in "system/app").
Ik ga later eens een date reset doen, zodat alle overgebleven chinese apps eindelijk weg zijn (heb er al veel manueel verwijderd, maar hier en daar zitten er nog van die dingen tussen.
Op een andere Mi-2 heb ik onmiddellijk bij de update wel een data reset gedaan, en daar zijn die zaken niet meer te vinden.
Ik probeer vanavond alles van de telefoon af te halen met een factory reset. Moet ik dan na het installeren van 3.5.17 een wipe doen, bedoel je dat?

Is het trouwens ook mogelijk om de camera app van de Mi2 over te zetten naar de Note 2?

Edit: Heb een fabrieksreset gedaan en nu werkt GPS wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, eindelijk tijd om even met de telefoon te spelen na ontvangst, snel multi talen erop gezet, van de iPhone 4 naar dit toestel bizar veel sneller!! Ben zwaar onder de indruk. Nog even wennen aan Android maar dat zal niet lang nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje hoe switch je met deze telefoon tussen beide roms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13:39
bij het opstarten de startknop + volume down ingedrukt houden, krijg je een boot menu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staalborstel
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-07 15:06
volume up, is het volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 07:15:
Klein vraagje hoe switch je met deze telefoon tussen beide roms?
Ik zou gewoon CWM erop zetten. Ideaal en werkt enorm super

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:44:
[...]

Ik zou gewoon CWM erop zetten. Ideaal en werkt enorm super
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaQi
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-01-2024
Ik wil xiaomi S2 op www.xiaomo.com bestellen en naar een adres in China sturen.
Weet iemand hoe ik het kan betalen?
Ze nemen zeker geen PayPal aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
De site werkt, maar waarom Xiaomo.com?

Of waarom bestellen via www.xiaomi.com? en waarom niet via www.ibuygou.com?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaQi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:02:
Ik wil xiaomi S2 op www.xiaomo.com bestellen en naar een adres in China sturen.
Weet iemand hoe ik het kan betalen?
Ze nemen zeker geen PayPal aan?
Nee ze accepteren geen PayPal. Ik heb ervaring met online shoppen in China, dus niet van China naar Nederland, nee maar echt nationaal in China.

Om dat te kunnen doen heb je ondere andere een alipay rekening nodig en een Chinese bankrekening, dan kun jij bij de source kopen en laten afleveren op een Chinees adres, maar je moet wel geld op die Chinese bankrekening hebben, want dat schrijf je niet even zo over van een Nederlandse bank naar een Chinese bank.

Als je zoals Kiswum voorsteld via www.ibuygou.com zou bestellen dan betaal je feitelijk de buitenlandere toeslag ( Al zijn de prijzen best scherp ), tenminste zo zie ik dat, want ze leveren waarschijnlijk niet binnen China en als ze het al doen krijg je ook geen korting op de verzendkosten, want het spreekt voorzich dat binnen China verzenden goedkoper is dan vanuit China naar Nederland.

De enige online webshop in China waar ik van weet dat ze buitenlandse credit cards accepteren is www.amazon.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaQi
Al is de huidige actieprijs (296 EUR) op www.ibuygou.com heel scherp, ben ik bang dat de douane ook geld van mij wilt zien.
Hebben jullie ervaring met invoering-rechten/BTW die je dan moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik was bij een order van 370 euro zo'n 30-35 euro kwijt. Hierbij stond volgens mij de volledige waarde op het DHL pakket. Bij Ibuygou zetten ze er vaak een waarde op van zo'n 150 euro, ik vemoed dan ook dat je niet boven de 35 euro zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij kan ook gewoon hem bestellen via een agent of zo, iemand die voor jou besteld in ruil voor een vergoeding.

Of kijken dat Ibuygou ook naar China verzend, want persoonlijke vind ik dat ook onbenullig een smartphone uit China hier naar Nederland laten komen als je op korte termijn toch naar het land zelf gaat.

Hij kan hem trouwens via Amazon.cn kopen, daar kun je met credit card betalen, ik heb mijn Huawei Honor 2 ook op die manier gekocht.

http://www.amazon.cn/%E5%...=8-1&keywords=%E7%B1%B32s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:19
HaQi schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:36:
Al is de huidige actieprijs (296 EUR) op www.ibuygou.com heel scherp, ben ik bang dat de douane ook geld van mij wilt zien.
Hebben jullie ervaring met invoering-rechten/BTW die je dan moet betalen?
Ik heb vorige week nog een Xiaomi bij ibuygou besteld. Op de verpakking stond dat het 'kids gift mediaplayer' was met een waarde van 15 dollar. Zat nog mooi ingepakt in echt kadopapier ook! Geen enkel probleem gehad met douane of invoerrechten. Maar voor hetzelfde geld pikken ze jouw pakketje er net uit bij een steekproef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaQi
Over een paar weken gaat een familie-lid van mij naar China.
Ik dacht; ik besteld het en stuurt het naar een adres in China.
Omdat ik meer dingen van xiaomi (TV Box, speaker, etc) wil bestellen, levert dat besparingen op.
Bovendien is de kans klein dat ik douane ook nog moet betalen.

Maar nu zit ik met het probleem van betalen.
Misschien ga ik toch via ibuygou bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
Wat ik een nadeel vind aan de M2 is dat hij een erg gladde behuizing heeft, hij valt nog wel eens uit mijn handen in tegenstelling tot mijn vorige telefoon die praktisch nooit viel. Ligt ook aan mij uiteraard.

Resultaat is dat hij vandaag zo'n 10cm viel, alleen met scherm naar beneden. In het zwarte plastic, het opstaande randje naast het scherm, is een klein stukje uitgeslagen. Gelukkig niet ernstig, maar balen is het wel. Heeft iemand een idee of je die plastic rand kunt vervangen? Het gaat dus echt alleen om de buitenste rand waar het scherm in zit en niet het scherm of het zwart om het scherm heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 20:55

radial

Watch out

hrichard schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 13:51:
Wat ik een nadeel vind aan de M2 is dat hij een erg gladde behuizing heeft, hij valt nog wel eens uit mijn handen in tegenstelling tot mijn vorige telefoon die praktisch nooit viel. Ligt ook aan mij uiteraard.

Resultaat is dat hij vandaag zo'n 10cm viel, alleen met scherm naar beneden. In het zwarte plastic, het opstaande randje naast het scherm, is een klein stukje uitgeslagen. Gelukkig niet ernstig, maar balen is het wel. Heeft iemand een idee of je die plastic rand kunt vervangen? Het gaat dus echt alleen om de buitenste rand waar het scherm in zit en niet het scherm of het zwart om het scherm heen.
Ik heb er een softcase (heet dat zo :? ) omheen zitten en hij is al verschillende keren gevallen, op zowel beton, tegels als in het zand (vraag me niet hoe dat komt, geen idee :X ) maar no geen beschadiging te zien, dus misschien is dat wat voor je

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-09 23:21
Die siliconen dingen vind ik echt waardeloos, maakt het geheeld nog groter en voelt ranzig aan vind ik. Maar misschien is jouw ervaring anders/beter? Het is een beetje een pleister op de wonde, want het is nu al gebeurt.

Ik kan niet vinden of het buitenste zwarte opstaande randje deel uit maakt van het scherm, wat jammer zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-08 23:16
Yep, maakt deel uit van het scherm/glas. Wil je dat repareren, dan zal je zowel de lcd als het glas moeten vervangen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-06 12:42
Het zwarte opstaande randje is Geen onderdeel van het scherm maar van het frame wat de hele telefoon bij elkaar houd. Ik heb gister bij de Xiaomi van mijn meisje het scherm + LCD vervangen nadat deze kapot waren gegaan bij een val en het touchscreen nog maar af en toe werkte

Helaas werkt het touchscreen nu nogsteeds maar 10% van de tijd... Ik hoopte dan ook dat er hier iemand was die nog reserve onderdelen zocht voor zijn Xiaomi en deze over wilde kopen.
De telefoon heeft dus een gloednieuw LCD + touchscreen en verder is de buitenkant in goede staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
Was het vervangen van het glas/digitizer een beetje te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
Ja en nee,
Het eruithalen van het originele glas/digitizer is een verschrikkelijk werkje waarbij de kans dat je het LCD sloopt erg groot is (zoals mij dus ook overkwam). Als je de voorkant verwarmt met een föhn en heel voorzichtig te werk gaat kan het misschien.

De telefoon opzich is makkelijk uit elkaar te halen en is overduidelijk ingedeeld. Als het originele glas eruit is is het dus een eitje om de replacement er weer in te zetten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Jammer dat het nog steeds slecht werkt met de replacements. Enig vermoeden waar het aan zou kunnen liggen (verbindingen ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xIngmarx
Helaas geen idee waar het aan ligt...
Als iemand nog tips heeft zijn die natuurlijk wel welkom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Gewist

[ Voor 96% gewijzigd door DrBos op 21-06-2013 10:18 . Reden: Niet meer van toepassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Er is een einde gekomen aan 1 van de minpunten die ik met de Mi2 ervaarde. Het standaard toetsenbord heeft namelijk geen veeg/swype functie waardoor je nog oldschool de losse tekens in moet vullen. Dit heb ik vanaf de 1e week direct vervangen voor Swype Beta en even later heb ik Swiftkey getest. Doordat Swype beta een lag heeft van 2-3 seconden voordat het toetsenbord zichtbaar is en je voor Swiftkey moet betalen, ben ik blijven hopen op een verbetering.
Die verbetering is deze week gereleased Google heeft haar Stock toetsenbord beschikbaar gesteld in de play store. Helaas is deze voorlopig vermoedelijk alleen voor de Engelstalige landen beschikbaar. In onze playstore geeft hij aan dat hij niet beschikbaar in Be en NL. (overigens niet te vinden via de zoekfunctie, maar alleen via de directe link Google Play: Google-toetsenbord)

Via google kun je op zoek gaan naar de geschikte APK, maar via www.androidplanet.nl wordt hij eventueel direct aangeboden.
Ik heb het geinstalleerd en hij werkt echt perfect. De NL woordenboek kan gewoon gebruikt worden en uiteraard kun je switchen tussen verschillende woordenboeken.
http://www.androidplanet....downloaden-in-play-store/

Even iets anders, tijdens een test voor iemand op het Miuiandroid forum heb ik mijn systeemtaal veranderd van Nederlands naar Engels, maar helaas kan ik nu niet meer terug naar NL. Alleen Chinees en Engels zijn beschikbaar.
Heeft iemand anders 3.6.7 incl. taalpakket ook geïnstalleerd? Zie je bij de talen wel alle extra talen staan?

edit: Ik heb het opnieuw gedownload en nu werkt het wel, ik heb waarschijnlijk iets verkeerd gedaan tijdens het kiezen van de download op mijn toestel. Via de mirror kon ik het alleen via de pc binnenhalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kiswum op 08-06-2013 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaQi
Mi TV Box ontvangen van iBuyGou.
Geen douane kosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
HaQi schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:49:
Mi TV Box ontvangen van iBuyGou.
Geen douane kosten :)
Oe nice, ben benieuwd naar je ervaring, al moet dit misschien maar in een ander topic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
xIngmarx schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:01:
Ja en nee,
Het eruithalen van het originele glas/digitizer is een verschrikkelijk werkje waarbij de kans dat je het LCD sloopt erg groot is (zoals mij dus ook overkwam). Als je de voorkant verwarmt met een föhn en heel voorzichtig te werk gaat kan het misschien.

De telefoon opzich is makkelijk uit elkaar te halen en is overduidelijk ingedeeld. Als het originele glas eruit is is het dus een eitje om de replacement er weer in te zetten :>
Ik heb het niet opgezocht, maar waar heb je het scherm vandaan. Bij Ibuygou is ie eventueel ook te koop voor 1/3 van de nieuwwaarde... Dat is dan weer jammer:
http://www.ibuygou.com/p-...smart_phone-4655-usd.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 22:59

d3x

@Kiswum,

heb sinds deze week ook mijn Mi2, heel tevreden, staat volledig op de stock JLB16 zonder enige problemen met engels, gps etc.

enige wat me beetje tegenvalt is het stock keyb. cijfers/letters zijn wat klein en vergroten niet bij aanraak (alle IOS) zijn er buiten de swype functie in het google toetsenbord nog andere aanpassingen?

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4Il1l70CCVB0WlCdAXWLC3cA/medium.pngVolgens mij zie je niet veel verschil, toch?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bBzt0Zxp2CmLdF1Rr8tCd9QF/medium.png

Brakke image door het uitzoomen, maar klik op de link voor de juiste resolutie.

[ Voor 10% gewijzigd door Kiswum op 12-06-2013 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

nee precies niet veel verschil, ook hier zit redelijk veel plaats tussen de toetsen.

dit keyboard zoomt de key ook niet uit bij het naderen zoals op een iphone?

BE / SMA 4.2 KWp West / HMT 0.8 Oost / dual MT Venus E 5KW (V153.125), CT003 ( v117) ), DM XS212 1fase, Smart #3 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

is er trouwens iemand die de 3000Mah batterij heeft. toevallig een foto van het verschil in dikte als hij in de tel zit?

ik was aan het denken om een mod toe te passen van de Mi2 om de 3000Mah te plaatsen in bestaande behuizing met een hardcover erover.

Wil niet zeggend dat de 2000Mah snel leeg is, heel content van, mijn gebruik met scheduled bluetooth-wifi-data kom ik momenteel aan 3 dagen, dat is netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staalborstel
Hoe kunnen sommige mensen zo'n goede battery life hebben.. ik heb met die 2000Mah batterij een batterij levensduur van ongeveer 12 uur met weinig gebruik (af en toe whatsapp/e-mail). Als ik hem veel gebruik gaat hij nog geen halve dag mee. ROM: Nieuwste Wiui, maar is met alle ROM's zo geweest als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

whatsapp eet je batterij gewoon, dat is het punt.

en ik schedule alles, alsof ik bluetooth, wifi etc in de nacht nodig heb of alle momenten tijdens het werk. dan ben je meer met een telefoon bezig dan met je werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Staalborstel schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:06:
Hoe kunnen sommige mensen zo'n goede battery life hebben.. ik heb met die 2000Mah batterij een batterij levensduur van ongeveer 12 uur met weinig gebruik (af en toe whatsapp/e-mail). Als ik hem veel gebruik gaat hij nog geen halve dag mee. ROM: Nieuwste Wiui, maar is met alle ROM's zo geweest als nu.
Misschien een andere accu proberen? Over het algemeen doe ik 1-3 dagen op een volle accu afhankelijk van gebruik ('s nachts airplane mode middels tasker). Da's met de Xiaomi MIUI developer rom.

Ik had pas geleden een op hol geslagen 2G die m'n accu leeg trok. Hij was niet goed uit airplane mode gekomen en bleef maar zoeken terwijl ik gewoon op volle sterkte verbinding had. Ik merkte het omdat de speaker van m'n wekkerradio begon te brommen als ik de telefoon er vlakbij hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
Is er niet nog steeds een issue met de sims van sommige netwerken? Ik meen ergens gelezen te hebben dat simpelweg idle op Vodafone er al voor zorgt dat je batterij geen hele dag haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

ik heb hier geen probleem mee buiten het feit dat hij Mobistar niet herkent en er France Telecom van maakt terwijl ik wel effectief op het mobistar netwerk aangelogd ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staalborstel
Kapitein Prozac schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Misschien een andere accu proberen? Over het algemeen doe ik 1-3 dagen op een volle accu afhankelijk van gebruik ('s nachts airplane mode middels tasker). Da's met de Xiaomi MIUI developer rom.

Ik had pas geleden een op hol geslagen 2G die m'n accu leeg trok. Hij was niet goed uit airplane mode gekomen en bleef maar zoeken terwijl ik gewoon op volle sterkte verbinding had. Ik merkte het omdat de speaker van m'n wekkerradio begon te brommen als ik de telefoon er vlakbij hield.
Bedankt voor je reactie. Ja ik moet maar een andere accu kopen, maar op het moment heb ik niet echt veel geld over. De drain is wel minder op 2G, maar ik vind 2g te sloom voor wanneer ik iets moet opzoeken. Verder blijven mijn speakers stil als ik de telefoon er dichtbij houd. Ik koop wel een nieuwe accu zodra ik geld heb :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Tweakers had in januari last van een drain met de Vodafone simkaart. Ik eindig mijn dag vaak met zo'n 60% accu. Ik kan er eventueel 2 dagen meedoen. Ik heb eigenlijk alles aan, maar ik gebruik whatsapp bijvoorbeeld niet veel, ik bel niet veel en zit misschien 30 minuten op het internet (tegenwoordig spel ik ook AG en toe een spel en dan gaat de telefoon met 50% accu maar bed toe.

Er zijn overigens wel plaatsen bij mij op het werk waardoor ik wel een leegloop geen van de accu, maar dat ligt meer aan het gebouw dan aan het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staalborstel
Mijn telefoon houdt een avondje uitgaan niet eens goed vol, als ik wegga om 10 uur, en terugkom om 5 uur dan heb ik nog ~10-20 %.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Dat is echt niet goed, je hebt ergens een batterydrain. Het makkelijkste is om je accu met iemand te wisselen bij je in de buurt. Ik zie dat je niet uit de buurt van Eindhoven komt, anders had ik je graag geholpen.

Overigens is een nieuwe accu niet zo duur (maar als je geen geld hebt is uiteraard alles even te duur ;)). Inclusief verzending komt die op 19,50. De gratis verzending kom komt neer op 15- 30 dagen voordat je hem hebt ontvangen vis ibuygou.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruiken jullie geen greenify? Op mijn smartphone heb ik wat drainers gesluimerd met Greenify, een van de vele drainers was Google maps en dat is geen systeem app op een Chinese telefoon dus kan je die mooi sluimeren.

Maar het is inderdaad zo dat je telefoon snellere leeg gaat met slecht bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

is niet altijd de accu, kijk maar eens in je verbruik wat specifiek zoveel verbruikt heeft... rommel apps met hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
Mijn batterij houdt zich fantastisch staande. Ik verbaas me er keer op keer weer over. Op dit moment heb ik nog 54% over na 1d 18h! Ik ben dan wel geen 'power'-user, maar ben een fanatiek Wordfeud-er, stuur zo nu en dan een berichtje, maak in de ochtend een rondje langs de nieuws apps en kijk af en toe op Facebook. I'm lovin' it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniW
DrsBos schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:25:
Mijn batterij houdt zich fantastisch staande. Ik verbaas me er keer op keer weer over. Op dit moment heb ik nog 54% over na 1d 18h! Ik ben dan wel geen 'power'-user, maar ben een fanatiek Wordfeud-er, stuur zo nu en dan een berichtje, maak in de ochtend een rondje langs de nieuws apps en kijk af en toe op Facebook. I'm lovin' it!
Welke provider heb je? (gokje: geen Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
ToniW schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:45:
[...]

Welke provider heb je? (gokje: geen Vodafone)
Klopt :) T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er hier ook iemand het probleem dat zijn knoppen soms verdwenen zijn? Ik word er gek van ik moet elk uur rebooten ofzo.

http://miuiandroid.com/co...t-any-response-mi2.20302/

En ik krijg de drivers niet geinstalleerd om een logcat te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Hoe heb je je MIUI geupdate? CWM of op de normale manier? En draai je verschillende roms naast elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitch187 schreef op zondag 23 juni 2013 @ 13:58:
Hoe heb je je MIUI geupdate? CWM of op de normale manier? En draai je verschillende roms naast elkaar?
Ik draai de wekelijkse MIUIandroid updates. Ik toen ik men gsm kreeg in stock recovery alle wipes gedaan en de rom 2 maal geflashed naar partitie 1 en 2. Omdat ik het probleem bleef hebben heb ik CMW geinstalleerd alle wipes daarin gedaan en opnieuw beide roms geflashed en nogsteeds hetzelfde probleem :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d3x

d3x

net JBL17 op gezet, geen problemen te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de Xiaomi Mi2s enkele weken in gebruik, mijn eerste android telefoon, had hiervoor een iPhone 4. Ben zeer tevreden, scherm, snelheid, gebruiksgemak helemaal top. Wat zitten spelen met roms, nu een MIUI multi rom draaien 3.5.10, deze draait erg stabiel. De diverse themes zijn ook prachtig. Nadat mijn jongste zoon een middag met deze telefoon had zitten spelen zij hij s'avonds, pa wil je mijn iPhone 4 ook op internet zetten als ik genoeg heb gespaard, wil ik deze telefoon ook :-), inmiddels is afgelopen vrijdag zijn telefoon binnen gekomen, en we hebben gelijk de multi rom erop gezet. Hadden al wat TV serie seizoenen klaar staan die hij wilde kijken, die er ook op. Hij heeft er veel plezier van, mede door Nintendo emulators e.d.

Het lezen van dit topic heeft genoeg informatie opgeleverd om ook als redelijke noob eenvoudig een top telefoon te halen uit China met een zeer prettig formaat, wat prima in de broekzak pas.

Bedankt voor alle informatie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MojoJojo22
  • Laatst online: 29-11-2024
Ik ben al een tijdje een tevreden gebruiker van de xiaomi MI2 tot grote spijt heb ik hem vandaag laten vallen en werkt het touchscreen niet meer. Het valt niet erg op maar hij reageert niet meer. Het LCD werkt nog goed alleen het glas is gebroken. Is het mogelijk om dit zelf te vervangen en waar zou ik een scherm het beste kunnen aanschaffen?

Ik heb al gezocht naar een touchscreen replacement maar ik heb alleen iemand uit Hong Kong kunnen vinden op Ebay en ik dacht misschien heeft er hier iemand ervaring mee?

Alvast bedankt voor een reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibuyqou.com heeft het scherm ook te koop, wellicht kan een telefoonhersteller in NL die wel plaatsen als je het zelf niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MI2 met rom MIUI 3.6.28 geeft soms een heel zwak rood ledje weer aan de boven kant net naast het MI logo. Weet iemand waarom dit gebeurt en wat het is/doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staalborstel
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:24:
Mijn MI2 met rom MIUI 3.6.28 geeft soms een heel zwak rood ledje weer aan de boven kant net naast het MI logo. Weet iemand waarom dit gebeurt en wat het is/doet?
Volgens mij is dit de licht sensor voor auto brightness, ik zie het soms ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staalborstel schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:03:
[...]

Volgens mij is dit de licht sensor voor auto brightness, ik zie het soms ook.
Oké, bedankt voor de reactie daar Had ik nog niet aan gedacht. Schakel ik dat een tijdje uit kijken of het dan over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartiFCT
  • Laatst online: 17-06 16:42
ehhh, net via de updater naar JLB18.0 geupdate, maar als ik een berichtje wil schrijve in bijv. whatsapp verschijnt het toetsenbord niet meer. Iemand idee wat het probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartiFCT
  • Laatst online: 17-06 16:42
nou, ik kan totaal geen berichten meer schrijven, toetsenbord verschijnt niet. net via bootloader naar de andere partitie opgestart, en dan kan ik helelaam niet meer uit het lockscreen komen....ik begrijp er niets meer van. hulp gevraagd.

inmiddels wel een toetsenbord te zien, maar als ik alleen default kies bij language en input niet.
ergens klopt er dus iets niet.....

[ Voor 22% gewijzigd door MartiFCT op 10-07-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:05

Mavamaarten

Omdat het kan!

Sow, AOKP voor de Xiaomi MI2 werkt best goed!
Antutu crasht voorlopig nog (dus geen score jammer genoeg) en er is best wat screen tearing te zien maar het is echt lekker snel. Met TrueDualBoot kan ik ook nog gewoon in mijn MIUIandroid rom. Best leuk, terug wat prullen met custom roms enzo, heb ik lange tijd niet meer gedaan :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
MartiFCT schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:24:
ehhh, net via de updater naar JLB18.0 geupdate, maar als ik een berichtje wil schrijve in bijv. whatsapp verschijnt het toetsenbord niet meer. Iemand idee wat het probleem is?
MartiFCT schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:28:
nou, ik kan totaal geen berichten meer schrijven, toetsenbord verschijnt niet. net via bootloader naar de andere partitie opgestart, en dan kan ik helelaam niet meer uit het lockscreen komen....ik begrijp er niets meer van. hulp gevraagd.

inmiddels wel een toetsenbord te zien, maar als ik alleen default kies bij language en input niet.
ergens klopt er dus iets niet.....
Je had natuurlijk een volledige backup gemaakt waardoor je snel naar de oude situatie terug kon >:)

[ Voor 19% gewijzigd door lekzzz op 11-07-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Ik wil deze hebben maar ik kan hem nergens te koop vinden! Help! http://www.xiaomi.com/goods/2511 En weet iemand waar ik een matte screen protector kan halen? Iemand op aliexpress heeft ze maar dan moet ik met CC betalen en dat heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Neem contact op met ibuygou via de live chat of email even naar celline@ibuygou.com, ze hebben in het verleden vaker on demand producten toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
pauldegroot schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:09:
Ik wil deze hebben maar ik kan hem nergens te koop vinden! Help! http://www.xiaomi.com/goods/2511 En weet iemand waar ik een matte screen protector kan halen? Iemand op aliexpress heeft ze maar dan moet ik met CC betalen en dat heb ik niet.
Hier kan je ook een matte met PayPal bestellen, heb ik ook en is erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Top, de matte is besteld en de nieuwe back covers staan om ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Aangezien het officiele rom draadje op het Engelse MIUI forum wat achter begint te lopen, heb ik het rom draadje van het Chinese forum opgezocht; http://www.miui.com/thread-790375-1-1.html

De download snelheid is goed (was in het verleden wel anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
heb m'n mi2 al meer dan een half jaar nu, nog geen enkel probleem mee gehad, af en toe spontane reboot (na 2 weken opstaan, is me een keer of 8 overkomen, niets zorgwekkends)

de screen protector die ik erop heb gestoken komt nu een beetje los, is het de moeite om er een andere op te steken of is het glas (dragontrail IIRC) echt beresterk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
zelf merk ik dat wanneer ik hem in het zonlicht hou enkele lichte krasjes zie (na 8 maanden gebruik)

Dit is hoe ibuygou het scherm op de proef steld.
YouTube: Incredible aMazing Dragontrail glass screen test for xiaomi m2 smartphone from ibuygou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Ik heb zelf een paar weken zonder screen protector rond gelopen maar dit viel me toch wel heel erg tegen. Heb een aantal (kleine) krasjes op me scherm en 1 of 2 diepere. Ik heb er maar snel weer een screen protector opgezet.

De originele van Xiaomi worden verpakt per 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3ckmate
in lege zakken of zat er nog wat bij? mijne steekt altijd apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 12:57
Kleine update.

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven mijn telefoon terug te zien uit China...
Telefoon begin mei ingeleverd bij G4U, notabene in NL en geen antwoord teruggehad.
Hij zou zo genaamd verstuurd zijn via HK Post en terug ontvangen zijn.... Sure, it happens.
Vervolgens wordt toegezegd deze via DHL te verschepen... nog geen telefoon teruggezien.

Oplichting van de bovenste plank als je het mij vraagt.
Nooit meer maar dan ook nooit meer zaken doen met deze meneer.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
MGSNK schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:40:
Kleine update.

Ik heb inmiddels de hoop opgegeven mijn telefoon terug te zien uit China...
Telefoon begin mei ingeleverd bij G4U, notabene in NL en geen antwoord teruggehad.
Hij zou zo genaamd verstuurd zijn via HK Post en terug ontvangen zijn.... Sure, it happens.
Vervolgens wordt toegezegd deze via DHL te verschepen... nog geen telefoon teruggezien.

Oplichting van de bovenste plank als je het mij vraagt.
Nooit meer maar dan ook nooit meer zaken doen met deze meneer.
Blijft lastig inderdaad, vooral omdat ik tot twee keer aan toe zeer goede zaken met G4U heb gedaan. Hij heeft zich bij mij altijd netjes aan de voorwaarden gehouden en op tijd geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

lekzzz schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:53:
[...]

Blijft lastig inderdaad, vooral omdat ik tot twee keer aan toe zeer goede zaken met G4U heb gedaan. Hij heeft zich bij mij altijd netjes aan de voorwaarden gehouden en op tijd geleverd
Ik heb dezelfde ervaring met Roy (G4u) , ik wacht nog steeds op nalevering van spullen (adapaters/ screenprotectors / cases) . Telefoon levering ging goed en snel , maar echt nu zal ik geen zaken meer doen met hem want hij geeft geen antwoord op email / Monica op Aliexpress verwijsd steeds om hem te mailen maar daar reageert ie ook niet op. Echt jammer :(

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro / Redmi pad pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
Wirehub schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:12:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring met Roy (G4u) , ik wacht nog steeds op nalevering van spullen (adapaters/ screenprotectors / cases) . Telefoon levering ging goed en snel , maar echt nu zal ik geen zaken meer doen met hem want hij geeft geen antwoord op email / Monica op Aliexpress verwijsd steeds om hem te mailen maar daar reageert ie ook niet op. Echt jammer :(
hier misschien iets aan? Staat onderaan m'n facturen

GADGETS4U - Headquarters: 30C,Jin Di Ming Xuan, Fuqiang Road, Futian District 518000 shenzhen China
PHONE: 18620365161

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

lekzzz schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:35:
[...]

hier misschien iets aan? Staat onderaan m'n facturen

GADGETS4U - Headquarters: 30C,Jin Di Ming Xuan, Fuqiang Road, Futian District 518000 shenzhen China
PHONE: 18620365161
zal eens bellen morgen dan, maar heb geen vertrouwen meer in hem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
lekzzz schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:53:
[...]

Ik heb ook nog altijd dingen van G4U tegoed. Maar de hoop al 4 maanden geleden opgegeven.
Gelukkig is het "verlies" voor de helft goed gemaakt door MGSNK terwijl hij er eigenlijk niets aan kon doen! thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wat ik nu lees over G4U vind ik zeer verontrustend! Ik heb zelf ook een telefoon van hem, maar als ik hiermee eigenlijk mijn garantie heb verloren door onbereikbaarheid dan zou dit wel een flinke domper zijn.
Ik hoop dat er een zeer goede reden is voor dit gedrag, want deze aftersales is zeer slecht.

Onlangs adviseer ik geinteresseerden van mijn toestel, om deze te bestellen bij Ibuygou.com doodat ik er persoonlijk goede ervaringen mee heb en omdat er op dit forum er weinig problemen over zijn gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scamid
Kiswum schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 19:30:
Wat ik nu lees over G4U vind ik zeer verontrustend! Ik heb zelf ook een telefoon van hem, maar als ik hiermee eigenlijk mijn garantie heb verloren door onbereikbaarheid dan zou dit wel een flinke domper zijn.
Ik hoop dat er een zeer goede reden is voor dit gedrag, want deze aftersales is zeer slecht.

Onlangs adviseer ik geinteresseerden van mijn toestel, om deze te bestellen bij Ibuygou.com doodat ik er persoonlijk goede ervaringen mee heb en omdat er op dit forum er weinig problemen over zijn gemeld.
Ik zou het nooit wagen om via G4U mijn telefoon te laten repareren. Dan liever een kapotte of minder werkende dan hem opsturen en hem daarna nooit meer terug zien.

Tot nu toe heb ik ook een hele goede ervaring met Ibuygou en denk ik dat je blij mag zijn dat je G4U niet hebt aangeraden. Ook nog niets negatiefs tegen gekomen over Ibuygou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
Android 4.3 already ported to the Xiaomi Mi2!
http://www.gizchina.com/2...ported-to-the-xiaomi-mi2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 12:37
Eerst even een gebruikersupdate.
Ik gebruik de MI-2 inmiddels 6 maanden zonder screen protector en dat is.... geen probleem, want ik heb nog geen enkele kras op het glas. Wel gebruik ik een hoesje met een trek slipje. Mijn vriendin heeft ook een MI-2 maar deze heeft echter al wel 2 lichte krassen (dus daar meteen een protector opgeplakt). Echt voorzichtig ben ik niet, wel let ik op dat er tussen de telefoon en hoesje geen zandkorrels o.i.d. terecht komt. Dragonnogwattus of niet zand will fcuk your shit up. Ik ben na zes maanden nog altijd zeer tevreden!
Voor een uitgebreidere update/review is het te warm.

Ik heb een vraagje.
Ik draai Miuiandroid v3.5.10 en maak gebruik van de sublieme icon pak van PG/pauldegroot, echter ga ik zo updaten naar de meest recente versie. Werkt zijn iconpak dan nog wel? Ik had ergens gelezen dat iconen e.d. inmiddels via de miui site gaan. Ik vermijd dat liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Prozac
Heb gisteren de stap gewaagd van 3.5.10 naar 3.7.19 en gebruik altijd zelf aangepaste MiroEx icon packs; copy/paste naar de theme folder werkt niet meer, Import from SD werkt wel dus je kan de site (nog steeds) vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub

Wirehub

Blaat

Wirehub schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:49:
[...]

zal eens bellen morgen dan, maar heb geen vertrouwen meer in hem :(
tja, geen reactie en dus geen duidelijkheid...geef het op,. Ben blij met mijn Mi-2 maar zal voortaan niet meer op zo'n actie meedoen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
dubbele niet afgemaakt post. Deze kan weg

[ Voor 75% gewijzigd door Kiswum op 28-07-2013 16:45 . Reden: please delete this post ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Wellicht alleen acties via redelijk bekende websites en niet meer direct met personen.
Ik zou zelf ook niet meer mee doen met acties via hem, al is dit in januari/februari redelijk goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:44
Scamid schreef op maandag 22 juli 2013 @ 20:54:
Ik heb zelf een paar weken zonder screen protector rond gelopen maar dit viel me toch wel heel erg tegen. Heb een aantal (kleine) krasjes op me scherm en 1 of 2 diepere. Ik heb er maar snel weer een screen protector opgezet.

De originele van Xiaomi worden verpakt per 2.
Een beetje late aanvulling, maar ik heb ook 2 lichte krasjes. Dit terwijl ik hem altijd apart van iets/sleutels in mijn jaszak bewaar.
Geen ramp, en ik gooi er een protector op, maar dat test-filmpje klopt idd. niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:09
ezra070 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 09:45:
[...]
Een beetje late aanvulling, maar ik heb ook 2 lichte krasjes. Dit terwijl ik hem altijd apart van iets/sleutels in mijn jaszak bewaar.
Geen ramp, en ik gooi er een protector op, maar dat test-filmpje klopt idd. niet zo ;)
Krassen worden waarschijnlijk veroorzaakt door zandkorrels. Dat glas is zo hard (harder dan staal) dat sleutels er weinig/geen impact op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Zojuist het scherm + digitizer van mijn Xiaomi Mi2 vervangen nadat deze een val helaas niet overleefd had. Vervangend scherm besteld op Ibuygou. Na mijn bestelling bericht van hen ontvangen met het aanbod de telefoon op te sturen en het scherm door hen te laten plaatsen (zonder extra kosten!) aangezien veel klanten dit niet bleek te lukken. Toch ervoor gekozen zelf aan de slag te gaan.

Het vervangen van het scherm is goed gegaan, echter is bij het uit elkaar halen van de behuizing de 'flex cable' van de camera gescheurd. (Let goed op als je hetzelfde gaat doen! Doordat de camera in de behuizing blijft zitten terwijl de flex cable vastzit op het moederbord, trek je de kabel gemakkelijk stuk!) Helaas kan ik hiervoor zo snel geen replacement vinden op internet (waar deze voor meer voorkomende smartphones makkelijk te vinden zijn). Heeft iemand enig idee hoe ik aan dit onderdeel zou kunnen komen? Of heeft iemand wellicht nog een kapotte Xiaomi Mi2 liggen die gebruikt kan worden voor losse onderdelen? Alle oplossingen zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:09
heb je al een mail gestuurd naar Ibuygou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeisjovis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 23:04
Ja heb ik gedaan maar nog geen reply..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:27

derx666

mecker ende blaet

koeisjovis: mijn scherm is helaas ook zojuist gesneuveld nadat ik er een schroevendraaier op heb laten vallen (met de plastic achterkant nog wel). Heb jij misschien een handleiding hoe hij uitelkaar te schroeven is. Ben vrij handig ermee, maar een handleiding is natuurlijk altijd welkom. En welk gereedschap heb je nodig gehad?
Heb al een mailtje naar ibuygou gestuurd om te kijken wat zij evt. voor me kunnen betekenen aangezien ik daar de phone gekocht heb, maar ik verwacht er niet veel van.
Nja, zo sterk is het dragontail glass dus niet... Dit is de m'n eerste keer dat me een scherm van een gsm stuk gaat, en heb er toch al behoorlijk wat gehad. Mijn htc Touch pro en desire Z zijn in hun tijd zo vaak gevallen dat ik er nog steeds versteld van sta dat ze dat allemaal overleefd hebben. En hier zou mega sterk glas in zitten, en deze gaat stuk :) tsja...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
Het is en blijft glas, maar in het andere topic had iemand een YouTube link gepost over het vervangen van het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Zojuist mijn toestel voorzien van een Vodafone simkaart van de zaak om wat dingen te testen. (dus ook met de internet instellingen voor bedrijven, wellicht hetzelfde als bij de review van Tweakers.net.

Het lijkt erop dat er toch wel een battery drain te zien is.
Het toestel voelt ook wat warmer aan, alsof hij continu ergens mee bezig is.

Met mijn T-mobile kaart heb ik nergens last van. Ik gebruik Miui-Android Rom 3.8.23
Ik kan er normaal gesproken 1,5 dag mee doen, maar nu haal ik net een uur of 4.

Persoonlijk hoef ik er geen oplossing voor, want ik gebruik deze sim-kaart nooit in dit toestel, maar ik wil het met name mededelen en kijken of dit herkenbaar is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ww1tEQFRK967dc4kKzTRVO82/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yMtHBfXkCnrKqs1iumUtSyaO/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PsCD29zt1Rd5Tyj8rx023elV/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/MlTDVLxMabSqviCqQGSM4plB/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pShcXghK79JfFA5VInDsEXkN/medium.png Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/69RTLDtoigMwZGeCy2MLl6SL/medium.png

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen in:
- Bestellen, levertijd en prijzen: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
- Rooten & Custom ROM's: Het grote MIUI custom-ROM-topic
- Unlocken van de Bootloader: [Centrale topic] Xiaomi Bootloader unlocken