Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

KneoK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:37:
[...]

Ik heb het idee dat het je sinds de patch een stukje beter afgaat wat drops betreft. Hopelijk is daarmee je lol om te spelen ook weer een beetje terug.
Jawel. Best apart, vorig weekend leuke ice climbers gevonden.. Toen ff een week niks en nu vandaag die. En toch wel hier en daar iets kunnen verkopen. Geen mega sales maar kleine beetjes helpen. Vandaag maar ff een 100% crit gem gekocht voor het geval dat ik die een keer ergens kan inplanten en een nieuwe thing of the deep. Vandaag weer zon 9k dps erbij. :)

Mocht je geen bezwaar hebben tegen een 90k unbuffed WD wil ik best eens een runnetje meerennen als er plaats is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Zo 115k DPS unbuffed, 16k dps erbij vandaag. En genoeg voor vandaag :).

Heb 3 RS ruby's gekocht, maar puur voor mezelf. Had ook niet meer gold :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 23:13
Even een stevige dps upgrade aan mijn barb gegeven: een Skorn
Zoals iemand eerder al zei is dat best een wondermiddel. Aangezien het wapen in kwestie met LS totaal niet te betalen is heb ik er 1 met Vit aangeschaft, en vervolgens mijn belt verruild voor een zonder vit, maar met LS. Basis DPS met enchantress is nu 142k, 176k na 3 klappen en 203k als Revenge af gaat. Als ik dan Wrath of Berserker pop is het helemaal feest met 510k >:)

en met zo'n twohander geven die crits indrukwekkende getallen, vooral in combinatie met Wrath
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/34pntw1.jpg

Mijn barb nu: http://eu.battle.net/d3/e...etKwaaD-2305/hero/1121035

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

KneoK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:41:
[...]

Duping en RNG hebben helemaal niets met elkaar te maken. Die bug dat je twee exact dezelfde items krijgt is niets meer dan dat, een bug.
Heb je het filmpje bekeken? Gaat over 20 dezelfde Manticores en radiant gems die nog maar 400k kosten. RNG werd voor de release gepromoot als een belangrijke feature, maar ondertussen zijn er al veel problemen die Blizzard ertoe hebben gedwongen erop terug te komen. Elites spawnen niet meer volledig random, recentelijk is de Act 3 keywarden nog aangepast, de Blacksmith doet niet veel meer dan repairen vanwege de RNG crafts, en door de prijzen van gedupliceerde gems staat de Jeweler nu ook buiten spel.

De gevallen Diablo 2 mannen hebben er een tijd terug kritiek op geuit, hetgeen ze niet in dank werd afgenomen. Maar ze hadden wel degelijk een punt. Als je niks beter kunt bedenken of ontwerpen dan 'iets willekeurigs' ben je (in mijn ogen) ook geen ontwerper. Dan leun je gewoon op de rekenkracht van je pc'tje. Als je het vervolgens ook nog presenteert als een belangrijke feature... 7(8)7

Blizzard zal vroeger of later moeten gaan zeggen dat 20 dezelfde Manticores gewoon niet kan en dat 400k radiant gems ook niet kunnen. Hoeveel dezelfde Manticores kunnen dan wel? En is dat dan nog random? Wat je overhoudt is een systeem met door Blizzard ontworpen(!) grenzen en limieten. Net zoiets als Diablo 2.
Sommige mensen zullen dit 'polijsten' noemen (ik over een tijdje misschien ook wel) maar ik vind het wel een onnozele gang van zaken. Lijkt wel een Microsoft Zune: we zetten 'm eerst in de markt en dan polijsten we 'm weer weg. Foutje, bedankt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Vandaag in één Alkazier run Inna's pants gevonden (93 dex ofzo :'( ) en Blackthorns set pants. Die Blackthorns heb ik maar ff equiped op m'n Monk, heb namelijk alleen 400loh van de Echoing Fury. Nu dus verdubbeld :)

In dezelfde game vond ook iemand een IK belt. Was een redelijk goede game, want er werden ook een paar legendarys gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
@ hierboven :)
leuke drop avondje
Eerst al een Vile ward uit zo'n statue
Paar minuten latern een leuke lacuni
Run erna een staf, ik belt en een 2h wapen dat ik morgen ga testen want misschien iets voor de monk want die doet geen dps meer

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:44:
net 33x radiant star amethyst gekocth voor 3.7 mil..

Ik heb gehoord dat ze binnekort gaan risen, usa is gister 100% omhoog gegaan.

Van een ander forum:
"Buy Radial Stars of all kinds that you can afford
Price be over 20m in a week.
I myself.. can't afford them tho.
Np Mens if need irl accountant/adviser just ask.
Is because the stack dupe got fixed and they got rid of allot of duped Radial Stars the night before tonight when they put AH down.
Trust mens inside source."
Dropt weer keihard momenteel:
http://www.diablo3auctioncharts.com/index.php/main/gems/2/34

edit: Hmmm klopt geen kont van die charts, nou nog eens een goede bron vinden.
Maar een quote van een ander forum is nogal karig.
Heb er al genoeg gekocht voor de patch, eerst weer eens geld binnensleuren na verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 29-10-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Die Leoric's Signet, waar dropte die nou? NM A2 Dahlgur, of Normal? En welke MP?

[ Voor 8% gewijzigd door Dasherman op 30-10-2012 00:09 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Vandread schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:54:
[...]

Dropt weer keihard momenteel:
http://www.diablo3auctioncharts.com/index.php/main/gems/2/34

edit: Hmmm klopt geen kont van die charts, nou nog eens een goede bron vinden.
Maar een quote van een ander forum is nogal karig.
Heb er al genoeg gekocht voor de patch, eerst weer eens geld binnensleuren na verkopen.
te mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele marktwerking van Diablo raakt verneukt door dit soort exploits, markt in azie schijnt helemaal bar te zijn momenteel, maar ben benieuwd wat er gebeurd :) ik laat me verassen, net weer eens wat goed verkocht, dus ben al lang weer happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:34
Mijn eerste echte item die iets gaat opleveren op de AH :) Toch een lekker gevoel om voor de eerste keer een groen item op de grond te zien droppen. Kan ik eindelijk weer wat echte upgrades kopen voor mijn DH.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/v4cnf7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Zo... Vanavond 4 set items gevonden. Niks geweldigs, maar toch weer allemaal verkocht voor iets van 35m in totaal. Zulke avondjes wil ik altijd wel.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Tektoon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:26:
[...]

Heb je het filmpje bekeken? Gaat over 20 dezelfde Manticores en radiant gems die nog maar 400k kosten. RNG werd voor de release gepromoot als een belangrijke feature, maar ondertussen zijn er al veel problemen die Blizzard ertoe hebben gedwongen erop terug te komen. Elites spawnen niet meer volledig random, recentelijk is de Act 3 keywarden nog aangepast, de Blacksmith doet niet veel meer dan repairen vanwege de RNG crafts, en door de prijzen van gedupliceerde gems staat de Jeweler nu ook buiten spel.

De gevallen Diablo 2 mannen hebben er een tijd terug kritiek op geuit, hetgeen ze niet in dank werd afgenomen. Maar ze hadden wel degelijk een punt. Als je niks beter kunt bedenken of ontwerpen dan 'iets willekeurigs' ben je (in mijn ogen) ook geen ontwerper. Dan leun je gewoon op de rekenkracht van je pc'tje. Als je het vervolgens ook nog presenteert als een belangrijke feature... 7(8)7

Blizzard zal vroeger of later moeten gaan zeggen dat 20 dezelfde Manticores gewoon niet kan en dat 400k radiant gems ook niet kunnen. Hoeveel dezelfde Manticores kunnen dan wel? En is dat dan nog random? Wat je overhoudt is een systeem met door Blizzard ontworpen(!) grenzen en limieten. Net zoiets als Diablo 2.
Sommige mensen zullen dit 'polijsten' noemen (ik over een tijdje misschien ook wel) maar ik vind het wel een onnozele gang van zaken. Lijkt wel een Microsoft Zune: we zetten 'm eerst in de markt en dan polijsten we 'm weer weg. Foutje, bedankt.
Heb je zelf het filmpje gekeken? Daar wordt namelijk precies uitgelegd hoe je duped. Als je een goeie manticore hebt en die dupe je 20 keer dan is het toch niet gek dat er 20 mensen met dezelfde manticore rondlopen?

Ik wil best met je meegaan dat ze in eerste instantie niet een volledige versie geleverd hebben van het spel maar dit soort bugs worden alleen ontdekt als ze door users gemeldt worden, hier valt simpelweg niet op te controleren. Waarom zou Blizzard iets zeggen over een hele specifieke exploit die mensen gebruiken om items te dupliceren?

Nog steeds heeft dit helemaal niets met RNG te maken. Er is voor Blizzard geen enkele reden om op het RNG systeem terug te komen.

De meeste aanpassingen die gedaan zijn zijn gedaan door nutteloos gezeik van de community. Inferno is te moeilijk, keywardens droppen niet genoeg, barbs zijn overpowered, ik kill 100 enemies per uur en heb na 100 uur nog steeds geen legendary, blablabla. Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik heb gewoon alle mogelijkheden gebruikt om aan m'n gold te komen en heb zelfs voor patch 1.0.3 al een fucking goeie set items voor m'n toenmalige Demon Hunter bij elkaar gespaard. Items farmen, gold farmen, AH handelen, weet ik veel wat. Daarbij heb ik echt niet veel meer of minder geluk gehad wat drops betreft dan elke andere gemiddelde speler maar ik heb er wel veel tijd ingestoken. Dat is toch waar Diablo om draait?
Blizzard doet een aankondiging, zegt dat bijvoorbeeld de items om een infernal machine te maken heel lastig te verkrijgen zullen zijn en iedereen begint te juichen, eindelijk weer lekkere moeilijke content. Vervolgens is een keywarden in Act 3 te moeilijk of dropt te weinig en de hele community staat weer op z'n kop omdat ze precies krijgen waar ze om gevraagd hebben. Als je zo'n keywarden gewoon nog niet op een acceptabel niveau aankunt, waarom begin je er dan aan? Ik vind dat gevoel van entitlement altijd zo zuur.

De dupe bug is inmiddels opgelost dus de prijzen van gems zullen vanzelf weer stabiliseren, dat probleem is ook de wereld uit.
Darth Malak schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:03:
[...]

Jawel. Best apart, vorig weekend leuke ice climbers gevonden.. Toen ff een week niks en nu vandaag die. En toch wel hier en daar iets kunnen verkopen. Geen mega sales maar kleine beetjes helpen. Vandaag maar ff een 100% crit gem gekocht voor het geval dat ik die een keer ergens kan inplanten en een nieuwe thing of the deep. Vandaag weer zon 9k dps erbij. :)

Mocht je geen bezwaar hebben tegen een 90k unbuffed WD wil ik best eens een runnetje meerennen als er plaats is. :)
Ja hoor, gezellig. Met mij meerunnen voor loot of XP kan bijna altijd wel en samen met Marc is er altijd wel wat te regelen om op hoog MP level (6, 7, 8 ) übers om te leggen. Bij voorkeur neem je dan een eigen portal mee en als dat niet lukt doen we gewoon lekker wat keyruns van tevoren.

[ Voor 11% gewijzigd door KneoK op 30-10-2012 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Goede post Kneok.
Ben het werkelijk met alles eens.
Ik hoop dat er volgende patch eens lonende, uitdagende content komt voor spelers als ons.

ps.
Wd's zijn wel verplicht die dmg buff skill te nemen in een party me ons hoor.. ;)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
Heb ook voor iets van 25m gems gekocht hoop dat idd de prijzen weer stijgen maar ik merk het wel anders gebruik ik ze zelf. Waren iig goedkoper dan eerst :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad goede post Kneok!

* Thats the truth... With some cheese on it*

@Marcvz, hoe zie jij die uitdaging voor je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 23-09 00:12
Nou, laat ik beginnen bij de beloning.
De mensen die mijn stream volgen en/of ik regelmatig op voice heb weten waar ik op doel.
In een vroege build van d3 zat een amulet met slots.

Stel je voor, je hebt een amulet met 9 slots.
Elk slot kun je vullen met een onderdeeltje.
T ene kan 3-10 crit chc rollen. T ander 50-200 main stat.
Vit, crit dmg, ias, XP.. Etc.

Zo kun je uiteindelijk je eigen best in slot amulet craften.
Maar je moet wel 9 onderdeeltjes farmen die allemaal random crap tot prefect kunnen rollen.

Dat lijkt me een beloning die voor alle spelers te gebruiken valt.
En omdat alle 9 onderdeeltjes random rollen ben je ook wel even bezig voor je de perfecte amu hebt.

Dit kun je vervolgens koppelen aan een key/uber systeem als nu.
key farmen vind ik best leuk, ubers op hoog level is ook wel ok voor de afwisseling.. Maar waarom zou ik t doen?
Ik krijg er niets voor. Een ring die alleen nuttig is als ik een nieuwe char zou willen maken..

Los daarvan mogen ze de ubers die dan meer kans hebben om goede onderdeeltjes te rollen ook pittiger maken dan de ubers op mp10.
Het duurt lang, maar das dan ook alles.
Als je als speler aanvallen moet ontwijken, tactieken moet bedenken en goed gegeared moet zijn, dan lijkt t me een toffe uitdaging.
Helaas krijg je dan weer t gezeik dat Kneok ook beschrijft.
De casual speler wil dezelfde content met dezelfde drop kans willen doen als iemand die er 10x zoveel tijd in heeft zitten. En blizz nerft de boel weer ^^

Hoeveel onderdeeltjes er in t amulet kunnen en hoe hoog deze kunnen rollen heb ik tijdens t posten van bovenstaande niet echt over nagedacht.
Daar moet natuurlijk wel een bepaalde balans inzitten.
Het account gebonden systeem als nu met de hellfire ring vind ik in ieder geval wel een goed idee.

daarnaast zou ik graag een grotere beloning voor farmen op hogere mp's zien.
Hoewel ik t niet eens ben met de stelling dat mp1 t meest efficiënt is, staat de extra tijd voor een mp10 run niet in verhouding met t geen t oplevert..

[ Voor 15% gewijzigd door Marcvz op 30-10-2012 04:29 ]

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:14
spookz0r schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 03:20:
Heb ook voor iets van 25m gems gekocht hoop dat idd de prijzen weer stijgen maar ik merk het wel anders gebruik ik ze zelf. Waren iig goedkoper dan eerst :D
Mwja maar ik verwacht toch niet echt dat ze veel zullen stijgen. Heel veel mensen hebben een 100% crit gem gekocht nu ze zo goedkoop waren en als je er eenmaal 1 hebt dan hou je die ook. Het kost maar 6k ong. om hem uit je wapen te halen dus die gem hou je altijd. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet van deze exploit geprofiteerd hebben dus de prijzen zullen wel iets omhoog gaan maar ik denk dat het niet zo heel hard zal gaan. Ik baal wel omdat ik vorige week een gem gekocht heb voor 10,2m :( maar iedereen die ze nu goedkoop gekocht heeft heeft toch een beetje ge-exploit en ik hoop eerlijk gezegd dat blizz het ongedaan maakt maar dat zal onmogelijk zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
heb ook maar een paar (voor 50m?) gems gekocht, wel natuurlijk die ik zelf ook nodig heb....
Normaal zou ik er 2 en half voor kunnen halen, volgens mij 4 of 5 emeralds, 2 topaz en 2 amethysts gehaald .
Ben nu weer arm :)

[ Voor 4% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

112 K DPS unbiffed nu, ik denk dat de volgende upgrade een whitching hour gaat worden. Als ik een beetje zoek gaat dat me ook zo'n 15k DPS opleveren. En daarna red ik het ook tot in de 400 CHD wat erg lekker aantikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-09 18:55
Gisteren act 1 inferno met mijn nieuwe monk afgerond in een public game. Wel grappig om te zien hoe mensen wegrennen voor bepaalde dingen terwijl ik overal gewoon door blijf beuken, zelfs tussen draaiende arcane lasers enzo :D

Ook grappig met de monk ik dat je sterke vijanden of bosses bijna perma stunnen kan met dashing strike. Doe je gewoon drie klappen met je fist en dan dashing strike voor stun en dan weer hetzelfde :P

Het enige waar ik een beetje verbluft van was is de damage van zo een charge attack van die monsters met een knuppel. Een hit daarvan deed toch bijna 40% van mijn leven dus als je daarvan een paar tegelijk op je kop krijgt... :P

Ik heb tevens voor near death experience gekozen, soort van anti-death cheat in hardcore mode eigenlijk :P

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 15:46
Laatste dagen ook weer wat aan het spelen. Alleen kwa drops echt 0,0 In totaal toch wel een uurtje of 10 gespeelt...

Speel nu vooral MP0 Act 3 en doe dan een run van Ghom naar Asmodan. Als ik MP1 of hoger ga wordt het toch al wat lastiger merk ik zo. Iemand nog upgrade tips voor me? Die niet gelijk 10 mil kost want dat heb ik niet :P

Hier mijn profile, momenteel dus als throw barb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/V3RX88-2793/hero/2964257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Vandread schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:35:
[...]

Ivm LOH ben je er qua surviviblity wel op vooruit gegaan denk ik omdat je veel vaker hit.
Maar inderdaad, je main stat moet omhoog en je EHP ook (combinatie van armor/vit/resistance)
Resistance is vrij makkelijk te boosten met de passive "one with everything"
Kies op je items voor 1 type resistance, bv cold, en zorg dat je dat op al je armor hebt, liefst ook met all resistance er nog eens bij, zo word je totale all-res vrij hoog.
Ja bedankt voor de tip, het scheelt een hoop de extra resistance via de cold ik had er al wel van gehoord
maar wist niet dat het zo veel uitmaakte.
Nu dus aan de rest gaan werken gezien ik nog te weinig schade doe.
De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:04:
Je dex is echt veel te laag, ik zit op 2.2k :o

Ik heb misschien wel wat gear voor je ... zal eventjes kijken straks :-)

Je hebt ook items waar wel str/intel op zit, maar geen dex. Als Monk moet je echt kijken naar Dex :)
had je toevallig nog iets gevonden?

[ Voor 19% gewijzigd door bamboe op 30-10-2012 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Gisteren tijdens een leuke run met moos & madstorm (waarvoor dank) is skorn voor me gedropt. Het is een dex roll en ik vroeg me af of er hier monks zijn die hun build hebben aangepast om een 2H zoals deze te kunnen gebruiken. Ik veronderstel dat je zowieso spirit skills gaat moeten gebruiken met evt SSS?
Met men huidige build had ik wel 22K dmg meer maar spirit ging niet meer omhoog en geen cyclones.
Indien ik toch met men huidige build verder wil, is een skorn met dex te verkopen? Ik zit op het werk dus kan hem jammer genoeg niet linken. (ik dacht 1350 dmg, 320 dex, 171 vitality, bleed, socket, etc)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verxx schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:12:
Laatste dagen ook weer wat aan het spelen. Alleen kwa drops echt 0,0 In totaal toch wel een uurtje of 10 gespeelt...

Speel nu vooral MP0 Act 3 en doe dan een run van Ghom naar Asmodan. Als ik MP1 of hoger ga wordt het toch al wat lastiger merk ik zo. Iemand nog upgrade tips voor me? Die niet gelijk 10 mil kost want dat heb ik niet :P

Zo te zien heb je dezelfde issues als mij: je DPS is te laag om een hogere MP te doen in act 3 volgens mij. Ik heb gisteren ook Act 3 voor het eerst doorgerend met mijn (voornamelijk 1.0.3 geared) WW barb, dat was zonder MP al lastig zat. Misschien ook nog proberen je All Resistance iets omhoog te krikken, is wel erg laag in mijn ogen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Verxx schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:12:

Dit is mijn throw barb die het prima doet op mp1-4: http://eu.battle.net/d3/e...undogan-2826/hero/1612606

Ik zou iets minder LoH nemen en meer res all, CHD en CHC. En ik heb de Harpoon rune op the spear en Mighty Throw op weapon throw. Dat geeft toch iets betere AoE en single target dps, zeker als je CHC hoog genoeg is om constant de spear te gebruiken.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de 250.000 dps unbuffed aangetikt *O* Als ik Sharpshooter aan gooi ga ik over de 430.000 dps heen _O-
(B.net DPS is nog niet geupdate, gear wel)

Nieuwe quiver gehaald met 315 dex ipv 198 dex, en 2% IAS er bij, wat met Manticore wel handig is. CHC met 0,5% omlaag, nu zit ik op 51% CHC. Gisteren daarom de passive Nightstalker geprobeerd, die echt heel goed is. Kan nu eigenlijk altijd Shadow Power gebruiken, ook tijdens de Siegebreaker kan ik gewoon door blijven gaan ipv wachten op cooldowns. Alleen nu is Spike Trap weer wat minder, omdat ik er nu maar 3 ipv 6 kan dumpen met Custom Engineering. Dus misschien mijn build maar iets gaan aanpassen, ff een paar avonden kijken hoe het gaat. :)

Volgens Diabloprogress sta ik nu in de top 500 DH's in EU, maar de Hellfire Ring zit daar nog niet bij, en die is ook wel aardig goed. Wordt tijd dat Blizzard die API gaat fixen, patch is nu al lang uit :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
Gratz met 250k dps! wel erg hoog :P en ik denk dat Blizzard wel andere prioriteiten heeft dan die api te fixen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Mooie dps, maar is je res en vit niet wat laag? Lijkt me dat op de chc ook winst te behalen is.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Gisteren tijdens wat downtime op het werk (*kuch*) even met een schadepersecondeberekenaar zitten pielen en toen viel mij ineens op dat mijn main hand wapen geen elemental damage had. Een black weapon dus. Een paar knarsende tandwieltjes later en een zoektocht door de items kwam ik ineens op Inna's Favor met adds 8% to holy damage. Die bonus had ik compleet over het hoofd gezien en zou mij 7k extra schade opleveren.

Dus op naar de AH, even 2.5m lappen en even later 101k DPS unbuffed. Dat was dus de laatste relatief goedkope DPS upgrade. Kostte me wel 10k life en 79 resist, maar voor het farmen merkte ik niet zoveel verschil. De belt die ik had hou ik lekker voor key runs.

En wat nu? Meer farmen dan maar. De laatste tijd ben ik eens wezen timen hoe lang mijn runs duren. De runs die ik gebruik zijn standaard Alkaizer + Keep3 inclusief id-en en vendoren van geel spul. Dus een zo reëel mogelijke meting van standaard farmwerkzaamheden op het veilen na. Tot nu toe had ik het meeste resultaat met MP 2, ongeveer 25 minuten per run à 24M XP en 100 rare+ per uur.

Na de nieuwe riem heb ik eens een farmrondje op MP0 gedaan. Ging eigenlijk tegen mijn 'trots' in om op MP0 te farmen, maar hot damn wat scheelt dat. Ik heb ook conviction/overawe ingeruild voor conviction/submission die nu dus 22% weapon DPS per seconde (edit: DPS per seconde is een versnelling, oeps) op de sweeping wind legt. Resultaat in de keep: 1x blinding flash/faith in the light en ik hoef de monsters niet eens meer aan te raken voordat ze omvallen. Resultaat (na 1 run, dus korreltje zout): 15 minuten voor een run à 30M XP en 120 rare+ per uur.

Tot zover de trots... Toch ga ik nog even kijken of MP1 farmen nog wat rendabeler is.

Edit: hee de armory is eens bijgewerkt. Het gaat om deze monk.

[ Voor 4% gewijzigd door cfern op 30-10-2012 11:02 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Heb gisteren m'n eerst infernal machine in elkaar gezet. Ik wil morgenavond nog even farmen en hoop dan genoeg te hebben om nog 2 machines erbij te maken.

Zijn er tweakers die ook 3 infernal machines vermoeden te hebben rond het weekend en 4 (keer 3) uberruns willen doen in een groep van 4 om organen te vinden? Ik farm op MP3, dus vermoed uber MP4 wel aan te kunnen.

Ik ben btw een 115k unbuffed DH.

[ Voor 4% gewijzigd door Jk_W op 30-10-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
/Dit is nu een Wizard topic.

Ik heb echt een probleem met mijn meteor build, nou ja, niet met mijn build maar met Reflect Damage. Ik snap niet hoe ik dat moet aanpakken. Men zegt dat ik Diamond Skin moet gaan spammen, maar dat activeert heel even voor de eerste meteor maar vervolgens boem dood. Probleem is ook dat ik de Reflect affix pas te laat zie, en als ik de meteors al los heb gelaten is het al te laat. Klik klik klik oh oh nee nee nee dood. Is de enige manier dit aan te pakken met een life leech wapen? :( En dan nog, doe ik dan alsnog niet teveel damage?

Voorlopig ga ik uit frustratie altijd terug naar mijn CM/shockshonado build. Vind 't wel grappig: Blizzard probeerde de CM build te nerfen, groot ophef, vervolgens is nog steeds de enige (hoog MP) build die stand houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcM88 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:28:
Gratz met 250k dps! wel erg hoog :P
en ik denk dat Blizzard wel andere prioriteiten heeft dan die api te fixen.
Hoop het niet, mensen die aan de website werken zijn als het goed is niet dezelfde mensen als programmeurs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Jk_W schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:34:
Zijn er tweakers die ook 3 infernal machines vermoeden te hebben rond het weekend en 4 (keer 3) uberruns willen doen in een groep van 4 om organen te vinden? Ik farm op MP3, dus vermoed uber MP4 wel aan te kunnen.

Add me. Ik ben altijd op zoek naar goeie parties. DHH#2994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Heb gisteren m'n eerst infernal machine in elkaar gezet. Ik wil morgenavond nog even farmen en hoop dan genoeg te hebben om nog 2 machines erbij te maken.

Ik wil ook wel joinen, heb nu 2 infernal machines maar daar heb ik er zo 3 van gemaakt. Wimploo#1839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wooldoor schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Ik wil ook wel joinen, heb nu 2 infernal machines maar daar heb ik er zo 3 van gemaakt. Wimploo#1839
Nice! Ik had je al als vriend, dus dat komt wel goed dit weekend!

Ben nu trouwens net door aankoop van een Vile Ward 125k unbuffed geworden! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Hoop het niet, mensen die aan de website werken zijn als het goed is niet dezelfde mensen als programmeurs :+
Aja niet aan gedacht. Dan is er inderdaad nog hoop dat het snel gebeurd.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Laatst online: 30-01-2018

Yikes, wat Paragon level ben jij dan? O.O

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wat is er nou eigenlijk zo goed aan the vile ward dat ie miljoenen waard is? Als het 1 mainstat is vind ik het een erg prijsig schouderharnasje.

Ik heb zelf gekozen om resist all te neglecten en te focussen op armor en that's it. zit nu rond de 8500 zonder shield, werkt als een tiet. Mp4-5 zijn prima te doen.

163k dps helpt natuurlijk ook mee met 6% ll en ehh iets van 1000 loh ofzo :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

KnightX schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Yikes, wat Paragon level ben jij dan? O.O
17
Mijn profiel is hier te vinden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/JkW-2338/hero/7387235

Het is zeker nog voor verbetering vatbaar, maar door me te focussen op sets of legendaries, ben ik niet ontevreden op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17

Ik ben daar wel voor in: Zinod#1832

Wat is het toch jammer dat armory niet up to date is, want dan kan ik ook m'n throw barb showen ;)
Sowieso leuk om er meer te zien in dit topic. Ik vind de throw build verbazingwekkend efficient. Het is iig mijn beste manier om mp3 te farmen. Altijd genoeg rage om de dode stukken te sprinten. Battle Rage - Bloodshed en spear/ricochet = win >:)

2h build speel ik zo nu en dan als afwisseling: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138
WW Magma is een aanrader, smash voor high health mobs, en marathon ipv run like the wind ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46

amas

Law of Nature: Chaos

Mocht er nog plek zijn, dan bied ik me aan :) Ik heb op het moment 2 infernal machines en heb nog 2 keys nodig voor de derde. Dat moet wel lukken voor het weekend.

127k DH: http://eu.battle.net/d3/e...enguin-2466/hero/16381375

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:19:
Wat is er nou eigenlijk zo goed aan the vile ward dat ie miljoenen waard is? Als het 1 mainstat is vind ik het een erg prijsig schouderharnasje.
De grote hoeveelheid affixes (legendary). Hoge mainstat, vit, regen, AR + nog de mogelijkheid tot andere stats. Op shoulders moet je het daar van hebben, want veel anders is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 20:53

Farm ook mp3-4 en zie de opzet wel zitten. Heb alleen komend weekend weinig tijd, maar wellicht een andere keer. Add me als je een keer wil coopen. (galen#2859)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar weer eens een nieuwe update

Echoing fury gekocht, samen met een Won khim lau.
mn skorn verkocht voor 400mil ish, 350 na fee´s en daar een mempo voor gekocht van AH met crit

Mempo (Crit)
offhand (WKL 99% critdmg-socket)
Mainhand (Echoing fury 1.15k socket-ls)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701

in mn profiel heb ik aleen wel mn slecht gerollde EXPring aan, maar zit inmissels op 200k unbuffed ( IPV 5 crit 32 chd 30/80Dmg`double dmg roll` dex ring)

220k Buffed (blazing wrath)

ik ben vooral erg blij met mn offhand atm, heb niet veel betere gezien tot nu toe
ook heb ik sinds mn laatste post nog een mooie 800/900 LOH 10Crit neck op de kop getikt voor 100m

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

De grote hoeveelheid affixes (legendary). Hoge mainstat, vit, regen, AR + nog de mogelijkheid tot andere stats. Op shoulders moet je het daar van hebben, want veel anders is er niet.
Rares kunnen beter zijn, er zit niets op een Vileward wat ook op een rare kan komen.

Archetyp, wat heb je voor die helm betaald (kan ik beetje inschatten wat ik aan waarde heb :) )

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:43

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Mazzel hebben met een rare met +200 main stat/+100 vit/+60-70 res all/+eventueel life % of tientallen miljoenen betalen. :) Maar met Vile Ward heb je inderdaad zeker veel main stat en +res all.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Rares kunnen beter zijn, er zit niets op een Vileward wat ook op een rare kan komen.
niet correct

dex-int is vileward altijd beter door dat dex-int op shoulders niet door de 200 mainstat kan rollen.

voor STR is dit inderdaad wel van toepassing omdat gele items ook 300 str kunnen rollen
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Archetyp, wat heb je voor die helm betaald (kan ik beetje inschatten wat ik aan waarde heb :) )
500m flat

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

niet correct

dex is vileward altijd beter doordat dex op shoulders niet door de 200 mainstat kan rollen.

voor STR is dit inderdaad wel van toepassing omdat gele items ook 300 str kunnen rollen
oh ja dat is gelimiteerd, naja voor STR geldt dan wel dat er betere rares bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:44:
[...]

oh ja dat is gelimiteerd, naja voor STR geldt dan wel dat er betere rares bestaan :)
Maar met zulke rare rolls betaal je ook weer meer dan een Vile Ward.

Voordeel van de VW's is dat je al die mooie stats krijgt voor relatief weinig geld juist, omdat er zoveel van zijn. Zonder VW's zouden goede rare rolls helemaal niet te betalen zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Maar met zulke rare rolls betaal je ook weer meer dan een Vile Ward.

Voordeel van de VW's is dat je al die mooie stats krijgt voor relatief weinig geld juist, omdat er zoveel van zijn.
mijn rare Barb shoulders waren goedkoper dan een vileward
Een soortgelijke vileward zat toen op 120m+

En dan heb ik nog niet eens zoveel stats op mijn shoulders.

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:48:
[...]

mijn rare Barb shoulders waren goedkoper dan een vileward
Een soortgelijke vileward zat toen op 120m+

En dan heb ik nog niet eens zoveel stats op mijn shoulders.
Toen alsin pre-1.05? Want standaard VW's zijn nu cheap in verhouding natuurlijk. Dat is nu juist het punt wat ik maak :)

Voor mij persoonlijk is de 300-ish regen mooi bijvoorbeeld, naast hoge main stat, vit en AR. En dan is er nog ruimte genoeg voor andere rolls (ik heb 14% MF bijvoorbeeld).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Toen alsin pre-1.05? Want standaard VW's zijn nu cheap in verhouding natuurlijk. Dat is nu juist het punt wat ik maak :)
in 103 volgens mij, toen een 220str vileward nog 60m was :)
Maar STR/vita vilewards met meer dan 250str zijn toch niet cheap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:51:
[...]

in 103 volgens mij, toen een 220str vileward nog 60m was :)
Maar STR/vita vilewards met meer dan 250str zijn toch niet cheap?
Nee tuurlijk niet, dat zijn top rolls. Maar standaard VW's zijn cheap en een stuk beter dan de gemiddelde rare. Zonder die berg aan standaard VW's waren rares met dergelijke stats niet te betalen (standaard main stat/vit/AR +++).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Nee tuurlijk niet, dat zijn top rolls. Maar standaard VW's zijn cheap en een stuk beter dan de gemiddelde rare. Zonder die berg aan standaard VW's waren rares met dergelijke stats niet te betalen (standaard main stat/vit/AR +++).
Ze droppen ook best vaak ja, deze week al 2 gevonden met 220+ dex en de andere met intel :)
Helaas beide zonder Vita

Bnet chars updaten gaat ook weer lekker snel... nog steeds info van ruim 16 uur terug

Ennuh 500m voor die helm Archetype :)
Die van mij is 4.5 chc, zag al dat 6 CHC op 600-1200m zat
Maar ja ik houd het lekker zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
simons schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Mooie dps, maar is je res en vit niet wat laag? Lijkt me dat op de chc ook winst te behalen is.
Ik heal als een malle vanwege de combinatie van al die dps en life steal, en ook nog 1000 life per second. Daardoor gaat het doorgaans prima op de monster power waarop ik keys farm (mp5 of 6), maar het is wel een kwestie van uitkijken vooral aan het begin voordat Rend eenmaal loopt op 1 of meer mobs. Voor uber bosses kan ik een mempo of twilight helm met vit gem aantrekken en een amulet zonder MF maar met vit en resists. Overigens helpt reduce melee dps van IK set en reduce elite DPS van litany of undaunted ook een hoop.

en ja, CHC kan helpen ik wil er meer van maar het is nogal duur dus kies ik eerst voor de goedkopere manieren om DPS te krijgen (vooral average damage modifier is goedkoop op AH).

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Ik heb gister de helm voor 10 APOC gekocht en ben even een uurtje met de CM build in A3 MP 7 gaan rondlopen. Het ging opzich prima en dat nog zonder energy armor. Ik ging wel een keer of 5 dood, maar dat was elke keer door de chains affix.

Ik gebruikte magic weapon + blood magic, maar werkt dat wel in deze build? Een amu met ias, chc en loh lijkt me de meest voor de hand liggende upgrade nu.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Vraag me af voor degene die battle net ofzo volgen. Weet blizzard dat de profiles totaal niet updaten en zijn ze bezig dit te fixen of maakt het ze niet uit? Is toch al een behoorlijk tijdje zo.. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
xV0rtexx schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:26:
Ik heb gister de helm voor 10 APOC gekocht en ben even een uurtje met de CM build in A3 MP 7 gaan rondlopen. Het ging opzich prima en dat nog zonder energy armor. Ik ging wel een keer of 5 dood, maar dat was elke keer door de chains affix.

Ik gebruikte magic weapon + blood magic, maar werkt dat wel in deze build? Een amu met ias, chc en loh lijkt me de meest voor de hand liggende upgrade nu.
Nu met 0 loh? Helpt dat een beetje tegen reflect? Heb zelf nu 700 loh met force weapon ipv bloodmagic en merk dat ik met reflect erg in moet houden.

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Darth Malak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:34:
Vraag me af voor degene die battle net ofzo volgen. Weet blizzard dat de profiles totaal niet updaten en zijn ze bezig dit te fixen of maakt het ze niet uit? Is toch al een behoorlijk tijdje zo.. Beetje jammer.
ik weet het ook niet, maar van een aantal hier werkt het wel als ze hun nieuwe item willen showen, zoals hierboven de 10apoc helm. Maar ik zie nog steeds spul van gister rond 20uur. Heb daarna heel wat lopen slepen tussen DH en Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:37:
[...]

ik weet het ook niet, maar van een aantal hier werkt het wel als ze hun nieuwe item willen showen, zoals hierboven de 10apoc helm. Maar ik zie nog steeds spul van gister rond 20uur. Heb daarna heel wat lopen slepen tussen DH en Monk
Ik was een paar keer uitgelogd, mss helpt dat.
awesom-o schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:37:
[...]

Nu met 0 loh? Helpt dat een beetje tegen reflect? Heb zelf nu 700 loh met force weapon ipv bloodmagic en merk dat ik met reflect erg in moet houden.
Ik had geen last van reflect, met diamond skin (+ extra reduce). Ik heb 4,2k armor en 760 all res unbuffed (met zuni pox). Bij diamond skin crystal shard zag ik wel wat rode cijfertjes door het beeld springen ;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52

Mja ik vind de ideale waarde voor LoH moeilijk in te schatten. Ik zit nu op 1300 wat vrij hoog is maar heb alsnog last met reflect damage + vervelende extra affixes zoals firechains/fast. En of een LS wapen dan dé oplossing is ben ik ook niet zeker van, het moet al 5% LS zijn om ietwat in de buurt te komen.

Vanaf een bepaald DPS ben je naar mijn mening afhankelijk van je pickup + health globe bonus om alsnog te overleven vs dergelijke combo's.

Maar goed, een LoH amulet is zeker aan te raden. In combinatie met int, chc en chd zijjn die nog best prijselijk, die van mij heb ik voor 20mil kunnen snipen. chc & ias weet ik zo niet vanbuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sfinx- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:43:
[...]

Mja ik vind de ideale waarde voor LoH moeilijk in te schatten. Ik zit nu op 1300 wat vrij hoog is maar heb alsnog last met reflect damage + vervelende extra affixes zoals firechains/fast. En of een LS wapen dan dé oplossing is ben ik ook niet zeker van, het moet al 5% LS zijn om ietwat in de buurt te komen.
je hebt ook heel erg weinig AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 11:56:
Ik heal als een malle vanwege de combinatie van al die dps en life steal, en ook nog 1000 life per second. Daardoor gaat het doorgaans prima op de monster power waarop ik keys farm (mp5 of 6), maar het is wel een kwestie van uitkijken vooral aan het begin voordat Rend eenmaal loopt op 1 of meer mobs. Voor uber bosses kan ik een mempo of twilight helm met vit gem aantrekken en een amulet zonder MF maar met vit en resists. Overigens helpt reduce melee dps van IK set en reduce elite DPS van litany of undaunted ook een hoop.

en ja, CHC kan helpen ik wil er meer van maar het is nogal duur dus kies ik eerst voor de goedkopere manieren om DPS te krijgen (vooral average damage modifier is goedkoop op AH).
Reden waar het mij opviel was dat het wat uit balans leek, vergelijk was mijn eigen set die anders van insteek (survivability). Gelukkig farmen we op zelfde level (MP6-7) en ik heb life 100% nodig. LS is bij mij 8.6% maar dps is unbuffed dan ook de helft van die van jouw. RES all heb ik nodig om te kunnen blijven staan in gevecht en niet instant dood als je ergens gecornered staat. Tuurlijk ga ik wel eens dood als ik niet goed oplet of denk dat die laatste paar slagen genoeg moet zijn voor de kill (net niet dus).
Dit is mijn built (gevonden+handig dealen op de AH)
http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Gisteren mijn barb boven de 100k DPS unbuffed weten te spelen, zit nu op 115k:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/odoacr-2769/hero/1716754

Volgende upgrade: Brace met hoge CHC, en mijn pants kan ook wel iets beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

je hebt ook heel erg weinig AR.
Heel erg weinig... is dat niet wat overdreven? :) Ik heb nog een Mempo helm met 80AR maar dan verlies ik 8k DPS + 300LoH + APOC, dus die staat momenteel in de vitrine.

Mijn EHP staat unbuffed op 300k, jouw Wizard heeft slechts 190k EHP. Merk dus op dat AR niet heilig is, ook armor en vitality zijn belangrijk. Ter vergelijking, Akira zit aan 380k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Sfinx- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Heel erg weinig... is dat niet wat overdreven? :) Ik heb nog een Mempo helm met 80AR maar dan verlies ik 8k DPS + 300LoH + APOC, dus die staat momenteel in de vitrine.

Mijn EHP staat unbuffed op 300k, jouw Wizard heeft slechts 190k EHP. Merk dus op dat AR niet heilig is, ook armor en vitality zijn belangrijk. Ter vergelijking, Akira zit aan 380k.
je moet ook niet met mijn Wiz vergelijken, die kan net op Mp0 door A3 heen :)
Naja dan overdrijf ik wel :p

Maar survival > dps
Ik ga er altijd van uit dat de char @ HC moet overleven, maar ja dat is ook echt te testen |:( .

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Laatst online: 30-01 14:23
pstalman schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:03:
[...]

je moet ook niet met mijn Wiz vergelijken, die kan net op Mp0 door A3 heen :)
Naja dan overdrijf ik wel :p

Maar survival > dps
Ik ga er altijd van uit dat de char @ HC moet overleven, maar ja dat is ook echt te testen |:( .
Voor efficient farmen is dps net zo belangrijk als overleven.
Af en toe doodgaan is op softcore niet erg.. Als je maar een beetje snel dingen doodmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj

Welkom in de CM-club :)

Magic Weapon zou je kunnen gebruiken ipv een armor. Ikzelf gebruik Shock Armor puur voor dps en dat ik te lui ben om die laatste "restjes" dood te slaan. Ik den koverigens dat wat LoH op je gear genoeg is, aangezien het vaak genoeg proc't.

Om wat defence op te vangen gebruik ik Teleport - Safe Passage. Aangezien je makkelijk om de vier seconden kan tp'en, heb je constant 30% damage reduction. Ook kan je kiezen voor verschillende Explosion runes, daarin doet Chain Reaction waarschijnlijk de meeste damage maar ik vind Obliteration effectiever omdat je nèt wat verder mag staan (om molten, desecrator etc te vermijden).

Een keertje samen runnen? Ik run nu met een andere CM-wiz, beiden met 130/140k dps in MP5 en dat rockt. F*ck efficientie, nu moet het spel ook leuker worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdjager schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Voor efficient farmen is dps net zo belangrijk als overleven.
Af en toe doodgaan is op softcore niet erg.. Als je maar een beetje snel dingen doodmaakt.
"Een paar keer doodgaan" is behoorlijk killing voor je farmsnelheid. Als je echt een paar keer doodgaat kun je beter een lagere MP kiezen of juist wat investeren in survivability ipv DPS. Dat levert je uiteindelijk meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

"Een paar keer doodgaan" is behoorlijk killing voor je farmsnelheid. Als je echt een paar keer doodgaat kun je beter een lagere MP kiezen of juist wat investeren in survivability ipv DPS. Dat levert je uiteindelijk meer op.
inderdaad, doodgaan kost ook nog gold :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe hoger je DPS, hoeveel meer LoH / LS je nodig hebt natuurlijk op de reflect dmg affix. En dat is duur. Ik gebruik een Archon build, kom ik reflect dmg tegen blaas ik er (al dan niet met behulp van een healthpot) doorheen of ik besluit ze gewoon langzaam te killen met living lightning / diamond skin / teleport (mirror image). Op die manier heb ik niet teveel LoH / LS nodig. Verder zie ik het ook zo: LoH en LS zijn leuk als je vaak geraakt wordt, maar ik speel in principe zo dat ik zo weinig mogelijk geraakt wordt. Op full health zijn LoH en LS gewoon overbodige stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Gewoon voor voldoende regen zorgen en een beetje CM wizard moet constant defensieve skills kunnen spammen zoals Diamond Skin en Frost Nova.

Of gewoon alle twee! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Delph schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:17:
Gewoon voor voldoende regen zorgen en een beetje CM wizard moet constant defensieve skills kunnen spammen zoals Diamond Skin en Frost Nova.

Of gewoon alle twee! :D
Mja moet eerst maar gold bij elkaar schrapen om wat gear te kopen zodat ik kan switchen naar cm :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
simons schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Reden waar het mij opviel was dat het wat uit balans leek, vergelijk was mijn eigen set die anders van insteek (survivability). Gelukkig farmen we op zelfde level (MP6-7) en ik heb life 100% nodig. LS is bij mij 8.6% maar dps is unbuffed dan ook de helft van die van jouw. RES all heb ik nodig om te kunnen blijven staan in gevecht en niet instant dood als je ergens gecornered staat. Tuurlijk ga ik wel eens dood als ik niet goed oplet of denk dat die laatste paar slagen genoeg moet zijn voor de kill (net niet dus).
Dit is mijn built (gevonden+handig dealen op de AH)
http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042
Ah, ik zie dat jij geen Rend hebt, die is voor mij essentieel voor overleven, de bulk van mijn healing komt daar vandaan (de meeste DPS trouwens ook). Overigens heb je gelijk dat mijn vit eigenlijk te weinig is, ik merk dat ik erg goed moet opletten om niet te sterven dus wat meer ervan zou niet kwaad kunnen. Resists haal ik vooral uit armor, dat zit wel goed. Volgende upgrade wil ik dan ook gaan voor meer vit, ik weet alleen nog niet waar ik dat kan krijgen zonder waanzinnige bedragen neer te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

Magic Weapon zou je kunnen gebruiken ipv een armor. Ikzelf gebruik Shock Armor puur voor dps en dat ik te lui ben om die laatste "restjes" dood te slaan. Ik den koverigens dat wat LoH op je gear genoeg is, aangezien het vaak genoeg proc't.

Om wat defence op te vangen gebruik ik Teleport - Safe Passage. Aangezien je makkelijk om de vier seconden kan tp'en, heb je constant 30% damage reduction. Ook kan je kiezen voor verschillende Explosion runes, daarin doet Chain Reaction waarschijnlijk de meeste damage maar ik vind Obliteration effectiever omdat je nèt wat verder mag staan (om molten, desecrator etc te vermijden).

Een keertje samen runnen? Ik run nu met een andere CM-wiz, beiden met 130/140k dps in MP5 en dat rockt. F*ck efficientie, nu moet het spel ook leuker worden :)
Ik doe een keer mee. Ik had gister ice armor + magic weapon, maar die laatste zal ik eens vervangen voor teleport.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Eindelijk zijn mijn chars op Bnet geupdate, althans de DH. En inmiddels de WD ook.
Beide chars gister wat geupdate (door drops voor de WD, en wat switchen van items tussen monk/dh).
Volgens mij zijn ze eerst weer genoeg geupdate :)

[ Voor 43% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

kzelf gebruik Shock Armor puur voor dps en dat ik te lui ben om die laatste "restjes" dood te slaan.
Gebruik zelf ook Storm Armor (+scramble), die doet echt super veel damage inderdaad! crits tot 300k (in mijn geval).
Enige nadeel is dat hij ook vijanden of een goblin raakt zonder dat je dat wilt.

Met scramble en diamant skin, kan je mooi rondjes om elites heen rennen, continue heb je dan een +25 speed bonus (een hydra is ook handig hierbij, wanneer je hydra damage doet immers refresht je speed bonus gelijk weer) als ze reflect damage hebben. Dan gaan ze toch best nog snel dood zonder dat jij dood gaat door de reflect.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:56:
[...]Gebruik zelf ook Storm Armor (+scramble), die doet echt super veel damage inderdaad! crits tot 300k (in mijn geval).
Enige nadeel is dat hij ook vijanden of een goblin raakt zonder dat je dat wilt.

Met scramble en diamant skin, kan je mooi rondjes om elites heen rennen, continue heb je dan een +25 speed bonus (een hydra is ook handig hierbij) als ze reflect damage hebben. Gaan ze toch best nog snel dood zonder dat jij dood gaat.
Grappig dat je dat zegt, ik vind het juist heel fijn dat die goblin constant geraakt wordt, aangezien hij dan eventjes stopt met rennen...

Ik ga ook een keertje Scramble proberen, hoewel ik denk dat ik genoeg rond kan teleporten. Op welk mp-niveau speel je dat tactiek? Ik moet namelijk een oplossing vinden voor Reflect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Grappig dat je dat zegt, ik vind het juist heel fijn dat die goblin constant geraakt wordt, aangezien hij dan eventjes stopt met rennen...

Ik ga ook een keertje Scramble proberen, hoewel ik denk dat ik genoeg rond kan teleporten. Op welk mp-niveau speel je dat tactiek? Ik moet namelijk een oplossing vinden voor Reflect...
Hm dat ze dan eventjes stoppen met rennen door storm armor was me nog niet opgevallen :) wel handig dan inderdaad.
Meestal speel ik op 5 of 6 wat prima gaat. 7 en 8 kan nog net maar gaat me net iets te langzaam.

Werkt zo prima tegen reflect voor mij, vooral met een hydra die steeds voor een refresh van je speed bonus zorgt wanneer die een elite beschiet.

het enige wat ik doe dus dan is hydra spawnen en mijn storm armor + diamant skin en maar rondjes rennen dus (bijna of niet schieten met een main spell/disintegrate bv).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Ik heb ook even gespeeld met scramble, leuk om op lagere MP's te spelen (en als je dan een Fleeting shrine tegen komt vlieg je als een gek overal door :P ) maar op hogere MP (3+) had ik te weinig survivability. Om die hoog genoeg te houden speel ik al een tijd met Ice Armor / Cryzallize, naar mijn mening de beste vervanger van Energy Armor / Prismatic door de 60% armor boost + de 50% kans op freeze/slow is voor mij al onmisbaar geworden - super interessant tegen o.a. Phasebeasts en andere meuk die niet wil stilstaan. Ik ga nooit meer dood op MP3, tenzij door een misingeschatte reflect damage pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ja ik heb ook altijd gedacht aan Ice Armor, maar maakt het spammen van je Frost Nova dat niet overbodig? Aangezien ik weinig geraakt word, ga ik dan liever voor een dps skill zoals Storm Armor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand anders ook problemen met B.net? Ik kan m'n profile niet meer zien? :?

Dafuq, van het ene op het andere moment is de URL ineens case-sensitive geworden 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09
JohnnyV76 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:10:
[...]

Mwja maar ik verwacht toch niet echt dat ze veel zullen stijgen. Heel veel mensen hebben een 100% crit gem gekocht nu ze zo goedkoop waren en als je er eenmaal 1 hebt dan hou je die ook. Het kost maar 6k ong. om hem uit je wapen te halen dus die gem hou je altijd. Er zijn natuurlijk genoeg mensen die niet van deze exploit geprofiteerd hebben dus de prijzen zullen wel iets omhoog gaan maar ik denk dat het niet zo heel hard zal gaan. Ik baal wel omdat ik vorige week een gem gekocht heb voor 10,2m :( maar iedereen die ze nu goedkoop gekocht heeft heeft toch een beetje ge-exploit en ik hoop eerlijk gezegd dat blizz het ongedaan maakt maar dat zal onmogelijk zijn.
Heb ook alleen maar gems gekocht waar ik zelf nog wat aan heb mochten de prijzen niet stijgen ;) Vond het de gok wel waard in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:34

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:56:
[...]

Gebruik zelf ook Storm Armor (+scramble), die doet echt super veel damage inderdaad! crits tot 300k (in mijn geval).

Met scramble en diamant skin, kan je mooi rondjes om elites heen rennen, continue heb je dan een +25 speed bonus (een hydra is ook handig hierbij, wanneer je hydra damage doet immers refresht je speed bonus gelijk weer) als ze reflect damage hebben. Dan gaan ze toch best nog snel dood zonder dat jij dood gaat door de reflect.
Speel zelf ook met StormArmor echter kan ik MP 2 a 3 net aan. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jouw build en gear.... kun je die ff linken?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Speel zelf ook met StormArmor echter kan ik MP 2 a 3 net aan. Ik ben dan ook zeer benieuwd naar jouw build en gear.... kun je die ff linken?
Kan mijn gear/character niet hier posten maar mijn build is:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#iRXmST!YXg!aZacZY

Met mijn ring met -4 disintegrate spell cost reduction kan ik disintegrate bijna de hele tijd gebruiken (zoek nog naar een -5 bonus ring maar nog iets te prijzig). Heb ook nog arcana regeneration bonus van gear en iets van 145 arcana totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:34

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Kan mijn gear/character niet hier posten maar mijn build is:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#iRXmST!YXg!aZacZY

Met mijn ring met -4 disintegrate spell cost reduction kan ik disintegrate bijna de hele tijd gebruiken (zoek nog naar een -5 bonus ring maar nog iets te prijzig). Heb ook nog arcana regeneration bonus van gear en iets van 145 arcana totaal.
Aha leuke skills, lijkt erg veel op mijn oude build. Ik ben van disintegrate afgestapt omdat deze te weinig DMG deed. Ging gewoon te langzaam. Ik had Volitaile als Rune. (monsters explode dealing AOE dmg)
Ik probeer nu met Blizzard (Stark winter: groter oppervlak) de boel te slowen en het eerste stukkie health eraf te krijgen. Dan direct Hydra erbij (arcane). Vervolgens ga ik met melee er tegen aan (spectral blade) en dan is het crystal skin + novafrost deepfreeze. Dan wegrennen en de cyclus herhalen.

edit: uiteraard hele tijd met storm armor: shocking aspect rune.

Gisteren met een groep MP4 uberbosses gedaan. Dan wordt ik dus direct ge-oneshot bij frontale aanvallen. (die butterflys van de witch kan ik echt nog maar net hebben) Keihard rondrennen dus! En maar blizzard + hydra casten en waar nodig novafrosten. Crystal skin is echt een overleef-skill op dat moment. :S

Specs:
50k dmg
300 allres (gemiddeld)
4,5k armor
30k health

[ Voor 18% gewijzigd door FloydRaalte op 30-10-2012 14:54 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik heb ook een tijdje met disintegrate rond gelopen toen ik nog een Skorn had en ik moet zeggen dat het prima speelde. Maar op de een of andere manier miste ik een soort van synergy met mijn andere skills.

En dat vind ik het leukste aan D3, om met een build te komen waarbij de sterke punten van al je skills tot een soort supercombo komen :)

ps: Wizards have taken over your thread :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Bah. :(

Ik wil mijn amulet upgraden naar iets beters, maar dat bestaat niet. Amuletten met 200+dex, hoge dmg, chc, ias en loh zijn uitermate zeldzaam blijkbaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Even nadenken over wat ik als alternatief zou kunnen aanschaffen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Wolf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:03:

Ik wil mijn amulet upgraden naar iets beters, maar dat bestaat niet. Amuletten met 200+dex, hoge dmg, chc, ias en loh zijn uitermate zeldzaam blijkbaar.

Zijn er geen betere Ourobouros meer? kan me voorstellen dat die str roll ook een chd roll kan zijn?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Wolf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:03:

Ik dacht dat de movement speed increase cap 25% was? is het dan niet een beetje zonde om Fleet Footed te gebruiken?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FloydRaalte schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:47:
[...]

Aha leuke skills, lijkt erg veel op mijn oude build. Ik ben van disintegrate afgestapt omdat deze te weinig DMG deed. Ging gewoon te langzaam. Ik had Volitaile als Rune. (monsters explode dealing AOE dmg)
Ik probeer nu met Blizzard (Stark winter: groter oppervlak) de boel te slowen en het eerste stukkie health eraf te krijgen. Dan direct Hydra erbij (arcane). Vervolgens ga ik met melee er tegen aan (spectral blade) en dan is het crystal skin + novafrost deepfreeze. Dan wegrennen en de cyclus herhalen.

edit: uiteraard hele tijd met storm armor: shocking aspect rune.

Gisteren met een groep MP4 uberbosses gedaan. Dan wordt ik dus direct ge-oneshot bij frontale aanvallen. (die butterflys van de witch kan ik echt nog maar net hebben) Keihard rondrennen dus! En maar blizzard + hydra casten en waar nodig novafrosten. Crystal skin is echt een overleef-skill op dat moment. :S

Specs:
50k dmg
300 allres (gemiddeld)
4,5k armor
30k health
Die butterfly's van de witch doen inderdaad erg veel damage.

Ik zit op 151k damage (door die ring (stone of jordan) van spell reduction disintegrate kost me dat wel iets van -15k damage) anders iets van 168k, maar wel 27% bonus tegen elites).
44k health, 580 all res , 5,1k armor (uit mijn hoofd).

Voor die boss combo fight pas ik mijn build trouwens wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Laatst online: 30-01 14:23
Barthak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Ik dacht dat de movement speed increase cap 25% was? is het dan niet een beetje zonde om Fleet Footed te gebruiken?
Fleet footed gaat daar gewoon overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Barthak schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Fleet footed stackt bovenop de 25%.

Edit: te laat. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 30-10-2012 15:08 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

tdjager schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

Fleet footed gaat daar gewoon overheen.
Ah nice, nuffin' said.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die sneller lopen skill bij de DH indien je hatred vol is gaat niet door de cap heen volgens mij :/

[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 30-10-2012 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:24:
[...]

En de Fleeting Shrine ook nog? :P
Ja. *meep, meep.*

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Gisteren leuke run, eerst op 1 stack dropt er een leuke set amu en later nog een legendary 2hander.
Jammer genoeg was het geen Skorn, dus dacht ik laat ik maar eens kijken hoe duur die zijn.

Nu 1 gekocht voor 1,7M 1300 dps +/-170 CHD met een socket, echt waanzinnig hoe dat werkt...

Daarna 4 runs gedaan op de key-warden in A3 op MP5 (samen met een vriend 2 runs, solo ook 2)
Eindstand: Hij 1 key, ik helemaal niets :(

Maarja, productieve dag... dps naar 100k - decimeer packs nu echt zo snel in solo games op mp5 \o/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Snap niet dat die Skorn maar 1,7M was maar het werkt fantastisch. (kan 'm ook op me monk gebruiken)
Miskoop van 1,7M kan eigenlijk niet... maar wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Volgens mij heb jij een goedkope skorn gekocht. Al hou ik de dex/int skorns niet in de gaten. Maar ik heb 2 dagen geleden nog een skorn verkocht met 300 str 1390 dps en 140% crit voor 18mil. Ik heb een soortgelijke skorn gekocht, maar dan met lifesteal.. scheelt toch wel veel hoor :)

D3 account

Pagina: 1 ... 87 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.