Nou, laat ik beginnen bij de beloning.
De mensen die mijn stream volgen en/of ik regelmatig op voice heb weten waar ik op doel.
In een vroege build van d3 zat een amulet met slots.
Stel je voor, je hebt een amulet met 9 slots.
Elk slot kun je vullen met een onderdeeltje.
T ene kan 3-10 crit chc rollen. T ander 50-200 main stat.
Vit, crit dmg, ias, XP.. Etc.
Zo kun je uiteindelijk je eigen best in slot amulet craften.
Maar je moet wel 9 onderdeeltjes farmen die allemaal random crap tot prefect kunnen rollen.
Dat lijkt me een beloning die voor alle spelers te gebruiken valt.
En omdat alle 9 onderdeeltjes random rollen ben je ook wel even bezig voor je de perfecte amu hebt.
Dit kun je vervolgens koppelen aan een key/uber systeem als nu.
key farmen vind ik best leuk, ubers op hoog level is ook wel ok voor de afwisseling.. Maar waarom zou ik t doen?
Ik krijg er niets voor. Een ring die alleen nuttig is als ik een nieuwe char zou willen maken..
Los daarvan mogen ze de ubers die dan meer kans hebben om goede onderdeeltjes te rollen ook pittiger maken dan de ubers op mp10.
Het duurt lang, maar das dan ook alles.
Als je als speler aanvallen moet ontwijken, tactieken moet bedenken en goed gegeared moet zijn, dan lijkt t me een toffe uitdaging.
Helaas krijg je dan weer t gezeik dat Kneok ook beschrijft.
De casual speler wil dezelfde content met dezelfde drop kans willen doen als iemand die er 10x zoveel tijd in heeft zitten. En blizz nerft de boel weer ^^
Hoeveel onderdeeltjes er in t amulet kunnen en hoe hoog deze kunnen rollen heb ik tijdens t posten van bovenstaande niet echt over nagedacht.
Daar moet natuurlijk wel een bepaalde balans inzitten.
Het account gebonden systeem als nu met de hellfire ring vind ik in ieder geval wel een goed idee.
daarnaast zou ik graag een grotere beloning voor farmen op hogere mp's zien.
Hoewel ik t niet eens ben met de stelling dat mp1 t meest efficiënt is, staat de extra tijd voor een mp10 run niet in verhouding met t geen t oplevert..
[
Voor 15% gewijzigd door
Marcvz op 30-10-2012 04:29
]