Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

MarcM88 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:43:
Volgens mij heb jij een goedkope skorn gekocht. Al hou ik de dex/int skorns niet in de gaten. Maar ik heb 2 dagen geleden nog een skorn verkocht met 300 str 1390 dps en 140% crit voor 18mil. Ik heb een soortgelijke skorn gekocht, maar dan met lifesteal.. scheelt toch wel veel hoor :)
Ja, LS zou wel makkelijk geweest zijn... zonder rend overleef ik het niet op MP5 omdat die 3% op m'n belt niet genoeg is...

Kan wel een keer testen met een amulet van m'n monk, dan heb ik iig LoH
Zie amulet op monk:
http://eu.battle.net/d3/e...eamion-2936/hero/13821783

Wapen hoeft voor mij niet perfect te zijn op de AH, ik heb nog nooit meer dan 5M gehad....
Alles wat ik verdien gaat op aan gems en (stomme crafts)

Ben geen fan van de AH, maar deze kon ik niet laten schieten "als test" O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol dat is wel sick :P

Ik zou als Monk alleen geen passive opofferen voor movement speed. Met alleen MS van boots heb je al voldoende IMO. Meer is altijd wel fijn natuurlijk, maar niet ten koste van betere buffs :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Ik zou als Monk alleen geen passive opofferen voor movement speed. Met alleen MS van boots heb je al voldoende IMO. Meer is altijd wel fijn natuurlijk, maar niet ten koste van betere buffs :P
Dat is een beetje het probleem. We hebben geen betere passives. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:41
Och, fleet footed wil ik nog wel opofferen voor bijvoorbeeld resolve. Ik heb het alleen niet nodig voor de standaard farmrondjes en key hunten. Sterker nog, voor key hunten is die extra 10% juist wel fijn omdat die wardens altijd per se in het laatst gecheckte hoekje willen zitten.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

cfern schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:57:
Och, fleet footed wil ik nog wel opofferen voor bijvoorbeeld resolve. Ik heb het alleen niet nodig voor de standaard farmrondjes en key hunten. Sterker nog, voor key hunten is die extra 10% juist wel fijn omdat die wardens altijd per se in het laatst gecheckte hoekje willen zitten.
Dan moet je dat laatste hoekje als eerste checken 8)

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Dat is een beetje het probleem. We hebben geen betere passives. :P
Ehm?

Standaard: One With Everything
Verder heb je dan IMO deze goede opties nog:
The Guardian's Path
Seize the Initiative
Near Death Experience
Resolve

Maar eigenlijk zijn bijna alle andere opties ook wel beter dan movement speed..

Ik wil trouwens wel eens in een game met:

- Frenzy Shrine: +25% IAS
- Monk met Breath of Heaven & Guiding Light: +16% damage
- Witch Doctor met Big Bad Voodoo: +20% IAS +30% damage

En dan m'n Sharpshooter aan gooien, en kijken wat er met m'n DPS gebeurd 8)7 :+

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:46
Ah ik wist niet dat er een cap zat op movement speed!

Heb nu 12% meer speed van mijn armor en dacht eraan om of lacuni bracers te halen met speed of een set-pants met die speed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
De_Bastaard schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:08:

Heb nu 12% meer speed van mijn armor en dacht eraan om of lacuni bracers te halen met speed of een set-pants met die speed ...
Je kan met enkel gear maximum tot 25% gaan, dus meer dan 24% (boots & lacuni) heeft weinig nut. Daarnaast kan je wel nog hoger gaan met skills zoals scramble of fleet footed, en uiteraard met een Fleeting Shrine.

Dus in jouw geval zou ik zeker een lacuni kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Als ik zomaar wat ubers ga beuken pak ik guiding light of resolve (afhankelijk van party)
Maar met farmen is er niets dat je efficiëntie zo omhoog haalt als fleet footed hoor.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Marcvz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:20:
[...]

Als ik zomaar wat ubers ga beuken pak ik guiding light of resolve (afhankelijk van party)
Maar met farmen is er niets dat je efficiëntie zo omhoog haalt als fleet footed hoor.
Als je solo speelt niet nee, maar als je in party speelt heb je niets aan meer movement speed dan je party, tenzij je alle monsters op MP6 solo killed voordat je party er ook is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:02:
[...]

Ehm?

Standaard: One With Everything
Verder heb je dan IMO deze goede opties nog:
The Guardian's Path
Seize the Initiative
Near Death Experience
Resolve

Maar eigenlijk zijn bijna alle andere opties ook wel beter dan movement speed..

Owe en STI zijn nuttige passives. The guardians path is crap omdat dodge onderhevig is aan dikke dimishing returns (je krijgt er misschien 3% dodge van) en het mitigate de grootste dmg bronnen niet.

Resolve is aardig, maar soms bugged als je het proct op desecrators/moltens die al bestaan. Near death experience heeft een te lange cooldown om nuttig te zijn.

Dus nee. Geen betere alternatieven.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 15:46
Sfinx- schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:19:
[...]

Je kan met enkel gear maximum tot 25% gaan, dus meer dan 24% (boots & lacuni) heeft weinig nut. Daarnaast kan je wel nog hoger gaan met skills zoals scramble of fleet footed, en uiteraard met een Fleeting Shrine.

Dus in jouw geval zou ik zeker een lacuni kopen :)
Hmmm ja lacuni bracers of toch die set pants (ik dacht dat het daar ook op zat?). Lastig, Lacuni's met CHC/Movement zijn ook niet goedkoop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

Owe en STI zijn nuttige passives. The guardians path is crap omdat dodge onderhevig is aan dikke dimishing returns (je krijgt er misschien 3% dodge van) en het mitigate de grootste dmg bronnen niet.

Resolve is aardig, maar soms bugged als je het proct op desecrators/moltens die al bestaan. Near death experience heeft een te lange cooldown om nuttig te zijn.

Dus nee. Geen betere alternatieven.
I beg to differ. :P
Zeker in party-opzicht is alles beter dan movement speed (er van uitgaande dat je minimaal 1 item met movement speed hebt). Solo zou ik er ook niet snel voor kiezen, maar daar is het het overwegen nog wel waard.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 30-10-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:38:
Gisteren leuke run, eerst op 1 stack dropt er een leuke set amu en later nog een legendary 2hander.
Jammer genoeg was het geen Skorn, dus dacht ik laat ik maar eens kijken hoe duur die zijn.

Nu 1 gekocht voor 1,7M 1300 dps +/-170 CHD met een socket, echt waanzinnig hoe dat werkt...

Daarna 4 runs gedaan op de key-warden in A3 op MP5 (samen met een vriend 2 runs, solo ook 2)
Eindstand: Hij 1 key, ik helemaal niets :(

Maarja, productieve dag... dps naar 100k - decimeer packs nu echt zo snel in solo games op mp5 \o/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Snap niet dat die Skorn maar 1,7M was maar het werkt fantastisch. (kan 'm ook op me monk gebruiken)
Miskoop van 1,7M kan eigenlijk niet... maar wat denken jullie?
Wat had je hiervoor en hoeveel dps deed je toen unbuffed?

Overweeg of een Skorn voor mij ook nuttig is....

Ik zal wel op een vrij dure uitkomen gezien LL en str of vit oid erop wil.

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 30-10-2012 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Gisteravond weer wat upgrades gedaan en ik zit nu op 115.682,80 unbuffed dps en 291.373 EHP. Eergister zat ik nog op ongeveer 200k EHP dus dat verschil merk ik aardig.

Voor de witch doctors onder ons zou ik graag mijn nieuwe build willen delen:

http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#gfUdTh!Tfc!ZcZcZa

Nogal onconventioneel maar het werkt als een tiet. Feedback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
nog meer die niet kunnen inloggen ingame <- temp outage melding ik kan er nu weer in (17:25)
Ook kan ik op eu.bnet niet inloggen <- service unavailable melding nu foute authenticator meldingen :(

[ Voor 23% gewijzigd door pstalman op 30-10-2012 17:25 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
3xNix schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:38:
Gisteren leuke run, eerst op 1 stack dropt er een leuke set amu en later nog een legendary 2hander.
Jammer genoeg was het geen Skorn, dus dacht ik laat ik maar eens kijken hoe duur die zijn.

Nu 1 gekocht voor 1,7M 1300 dps +/-170 CHD met een socket, echt waanzinnig hoe dat werkt...

Daarna 4 runs gedaan op de key-warden in A3 op MP5 (samen met een vriend 2 runs, solo ook 2)
Eindstand: Hij 1 key, ik helemaal niets :(

Maarja, productieve dag... dps naar 100k - decimeer packs nu echt zo snel in solo games op mp5 \o/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Snap niet dat die Skorn maar 1,7M was maar het werkt fantastisch. (kan 'm ook op me monk gebruiken)
Miskoop van 1,7M kan eigenlijk niet... maar wat denken jullie?
Ik denk dat de reden is dat hij 300 dex heeft in plaats van de 300 str die je liever zou hebben als een fighter, 1 att/sec kan ook problemen voor de life on hit geven omdat je minder hits hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:02:
[...]

Ik heb wel zo'n WD voor je, maar je weet adt dat een leeg getal gaat opleveren qua échte DMG heh? één seconde na je eerste schot is je CHC weer terug op 50 en halveer je dus je DPS.
Naar een kleine 600K ofzo vermoedelijk met jouw gear, maar toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:11:
Gisteravond weer wat upgrades gedaan en ik zit nu op 115.682,80 unbuffed dps en 291.373 EHP. Eergister zat ik nog op ongeveer 200k EHP dus dat verschil merk ik aardig.

Ik vraag me vooral af hoe je ermee speelt.

Trash neem ik aan dat je bears gebruikt. Waar gebruik je dan spirit barrage en locust voor? (beiden hebben een lage dps/mana). En je mist 20% dps door het gebrek aan pierce the veil. Verder vraag ik me het nut van Blood Ritual af. Er zijn betere passives lijkt me voor snel farmen.

Had op jouw advies ook de Locust Swarm even geprobeerd, maar vond het vooral veel te weinig damage over te lange tijd voor teveel mana :P Ik doe met een crit dezelfde dps in een enkele poison dart.

Ik heb nu zelf de poison darts weer in het leven geroepen naast de bears en het knalt wel lekker elites en bosses neer :) Azmodan op MP3 nu neer voor die begint met die pools :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 30-10-2012 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Angeloonie schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:30:
[...]

I beg to differ. :P
Zeker in party-opzicht is alles beter dan movement speed (er van uitgaande dat je minimaal 1 item met movement speed hebt). Solo zou ik er ook niet snel voor kiezen, maar daar is het het overwegen nog wel waard.
In party is het minder geschikt. Solo is het echter één van de betere passives (en wij monks hebben al zo weinig goede passives).
Ik wissel op mijn monk sinds kort resolve in voor fleet footing als ik act 3 mp0 met tempest rush speel. De movement speed is dan ver boven de normale max. Eerst 24% van gear (boots + inna's pants), 10% passive, 25% tempest rush rune voor 59% passive movement increase en daar komt nog een eventueel fleeting shrine bovenop. Heerlijk door de levels heen rushen.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:11:

De gaarste build in weken zeg. Speel je daar serieus mee? Hoeveel mana-regen moet je je wel nit op je gear hebben om dit enigszins werkend door mobs heen te beuken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Ik heb wel zo'n WD voor je, maar je weet adt dat een leeg getal gaat opleveren qua échte DMG heh? één seconde na je eerste schot is je CHC weer terug op 50 en halveer je dus je DPS.
Naar een kleine 600K ofzo vermoedelijk met jouw gear, maar toch :+
Ja tuurlijk, maar het gaat ook niet om dan te vechten, gewoon om ff te kijken wat voor debiele getallen je dan krijgt :+

Ik zit met SS nu op iets van 439k met SS aan. Met 45% IAS er bij en 46% damage moet dat toch wel wat leuks op gaan leveren :+

Volgens mijn inschatting gaat alleen al met de 45% IAS m'n SS damage met 100+k omhoog, dus zit ik dan al op 540k. Dan nog de 46% damage erbij.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:35:
[...]

De gaarste build in weken zeg. Speel je daar serieus mee? Hoeveel mana-regen moet je je wel nit op je gear hebben om dit enigszins werkend door mobs heen te beuken dan?
Zoveel als ik heb :) De single target dps is bizar hoog en óók over range en bijvoorbeeld walls van wallers kun je gewoon heen nuken. Als je die spirit barrage goed mikt raken alle missiles dezelfde target en doe je dus 425% dmg per cast. Dit kun je met wat mana regen eeuwig volhouden. Voor de trash of momenten waarop je op de lip van de elites kunt staan zonder dood te gaan, is er Locust Swarm (die gebruik ik al een tijd) en natuurlijk bears.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
De_Bastaard schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:08:

Fleeting foot bonus werkt altijd.
Bonus op items PLUS bijvoorbeeld mantra of evasion(rune: wind through the reeds) is samen gecapped op 25 percent.
Heb je dus 2 items van 12 percent, dan heeft het geen enkele zin om rune wind through the reeds te gebruiken, kom je namelijk maar op 25 percent uit. ook al zou je denken 12+12+8=32, nee dan is 25 max.

Speed buffs zoals van tempest rush of (way of hundred fist+blazing fist rune) of andere skills komen er dan later nog is tijdelijk bij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Hallohallo,

Ik heb een WW barbarian gemaakt en ben wat gaan spelen.
Momenteel heb ik dit:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/237609

Waar zou ik nog wat goede budget upgrades kunnen maken?
Ik heb geluk met die andarial's visage (+5% fire damage taken) en die amulet trouwens, die had ik dit weekend gevonden!

Ik heb momenteel maar 500k maar ben goed aan het sparen :-).

DPS: 61k
Armor: 6,3k
Resis: 513 - 630
Life on hit: 2382
Lifesteal: 2.40%
HP: 36k
Critical hit chance: 51%
Critical hit damage: 292%
Movement speed: +24%

(Dit is met battle rage en war cry actief, maar die heb ik passive up.)

De basis is er en ik denk dat ik MP5 wel aankan maar ik farm momenteel op MP1, gaat veel sneller qua XP/drop aantallen. Wat zal ik zoeken om vervolg upgrades mee te doen?

EDIT: ik zie dat mn nieuwe amulet nog niet geüpdatet is
Amulet is:
Maximum damage +31
Life on Hit +628
Critical Hit Damage +56%
Critical Hit chance +7.5

[ Voor 13% gewijzigd door kaluro2 op 30-10-2012 18:06 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
kaluro2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:03:
Hallohallo,

Momenteel heb ik dit:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kaluro-2690/hero/237609

Waar zou ik nog wat goede budget upgrades kunnen maken?
Ik heb geluk met die andarial's visage (+5% fire damage taken) en die amulet trouwens, die had ik dit weekend gevonden!

Ik heb momenteel maar 500k maar ben goed aan het sparen :-).

DPS: 61k
Armor: 6,3k
Resis: 513 - 630
Life on hit: 2382
Lifesteal: 2.40%
HP: 36k
Critical hit chance: 51%
Critical hit damage: 292%
Movement speed: +24%

(Dit is met battle rage en war cry actief, maar die heb ik passive up.)

De basis is er en ik denk dat ik MP5 wel aankan maar ik farm momenteel op MP1, gaat veel sneller qua XP/drop aantallen. Wat zal ik zoeken om vervolg upgrades mee te doen?

EDIT: ik zie dat mn nieuwe amulet nog niet geüpdatet is
Amulet is:
Maximum damage +31
Life on Hit +628
Critical Hit Damage +56%
Critical Hit chance +7.5
edit: *zucht ik dacht dat je DPS 36k was en je HP 60. ik zei iets over gems. Excuses!*

[ Voor 4% gewijzigd door Pimml op 30-10-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Pimml schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Ik zou persoonlijk beginnen met strength gems ipv vit gems.
Dan krijg ik grote problemen met mijn totale HP :>
Ik heb momenteel al maar 36k HP, ik krijg 7k HP van gems.. dan zou ik nog maar 29k over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Armory is refreshed dus hier is m'n throw barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138

Mijn favo build op het moment. Ik speel liever met Iron Hide ipv WotB om de elite packs met de ergste affixes te kunnen facetanken, om bv. reflect damage te AoE'en. Movement speed op de spear is ook mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-09 20:59
Jackpot!! Ik vond een Blackthorne jousting mail. Die stonden voor 200 mln op de AH. Verkocht voor 150 mln;) Ik ga nu maar eens WD Demolition Man gear kopen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:59:
[...]

Dan moet je dat laatste hoekje als eerste checken 8)
Leuke wd en gelukkig dat je pick-up radius/ lifesteal niet bent vergeten op te pakken in je gear.

Wat wil je met jou wd maar ik zie dat je niet al teveel AR hebt en dat is maar goed ook.
Doe momenteel mp4 AK runs heel snel in 10-12 min heb ik.
Core,tower level 2, depths 2 en 3,bridge,rakkis crossing.

Hoger dan mp5 heeft geen zin met deze build.
http://eu.battle.net/d3/e...-doctor#fVUdjY!ZYT!cbacYZ.

Het leukste aan dit build is wel de CD reduction je bent heel vaak in spirit vorm dus kun je lekker risico´s nemen en midden in groeps jumpen en zergen. En jou gear en passive´s profiteren van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
kaluro2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:03:
Hallohallo,

[...]

Wat zal ik zoeken om vervolg upgrades mee te doen?
Voor de tiksnelheid van je tornadoes is het aan te raden om een snellere off-hand te nemen. Soms tikken ze namelijk met de snelheid van je main-hand en soms met die van je off-hand. De dps van je off-hand weapon maakt niet zoveel uit, snelheid en main stats wel. Bij voorkeur neem je een dagger (eventueel zelfs met increased attack speed) en 300+ Strength erop.

Verder wil je ook minimaal +12% movement speed, aangezien je tornadoes achterlaat gebaseerd op afgelegde afstand. Hoe sneller je die afstand aflegt, hoe beter.

Dat zijn de wat minder prijzige upgrade-adviezen, daarna zou je kunnen kijken naar wat meer critical hit damage en attack speed op items bijvoorbeeld.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:12
En we zijn weer live, even een key farmen dan uberboss =)
http://nl.twitch.tv/protax

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:15
Komt dat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Ben dan eindelijk met de Wizard door de 100k DPS grens!
Eerst vind ik niks en dan binnen 1 week twee keer dezelfde set wand:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/35c23yr.jpg

Volgende keer mag de source wel vallen, zal ook nog wel weer een leuke DPS boost geven!

Zie dat m'n stats en skills niet kloppen op mijn profiel. Welke skillset is voor een Wizard met 33,5% CHC / 160% CHD en 2,3 attack speed nou echt leuk? :)

Edit: gear klopt dan weer wel...

[ Voor 3% gewijzigd door schaapiej op 30-10-2012 19:47 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Heeft iemand linkjes naar Monk builds die een beetje rond de 70~100k dps zitten maar met nog wel een beetje genoeg life en survivability ?

Of liever 50k life en blijven leven dan 100k en elke keer dood zeg maar. Ben nu van 30k naar 50k dps gegaan alleen survivability blijft echt een probleem met 30k life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qyxilfer
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10-2023
ejtnaj schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:11:
[...]

Welkom in de CM-club :)

Magic Weapon zou je kunnen gebruiken ipv een armor. Ikzelf gebruik Shock Armor puur voor dps en dat ik te lui ben om die laatste "restjes" dood te slaan. Ik den koverigens dat wat LoH op je gear genoeg is, aangezien het vaak genoeg proc't.

Om wat defence op te vangen gebruik ik Teleport - Safe Passage. Aangezien je makkelijk om de vier seconden kan tp'en, heb je constant 30% damage reduction. Ook kan je kiezen voor verschillende Explosion runes, daarin doet Chain Reaction waarschijnlijk de meeste damage maar ik vind Obliteration effectiever omdat je nèt wat verder mag staan (om molten, desecrator etc te vermijden).

Een keertje samen runnen? Ik run nu met een andere CM-wiz, beiden met 130/140k dps in MP5 en dat rockt. F*ck efficientie, nu moet het spel ook leuker worden :)
Ik zou wel graag een keer in een full wizz party een run maken. Zelf gebruik ik sinds gisteren voor co-op en uber runs mp>=7 een meteor build. Lijkt me wel lachen met een paar perma freezers. Als jullie ook interesse hebben, voeg me toe:

xiln#2787

Andere got'rs zijn ook welkom om me toe te voegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Rone schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:23:
[...]

Voor de tiksnelheid van je tornadoes is het aan te raden om een snellere off-hand te nemen. Soms tikken ze namelijk met de snelheid van je main-hand en soms met die van je off-hand. De dps van je off-hand weapon maakt niet zoveel uit, snelheid en main stats wel. Bij voorkeur neem je een dagger (eventueel zelfs met increased attack speed) en 300+ Strength erop.

Verder wil je ook minimaal +12% movement speed, aangezien je tornadoes achterlaat gebaseerd op afgelegde afstand. Hoe sneller je die afstand aflegt, hoe beter.

Dat zijn de wat minder prijzige upgrade-adviezen, daarna zou je kunnen kijken naar wat meer critical hit damage en attack speed op items bijvoorbeeld.
Kan je even toelichten waarom offhand damage niet zoveel uitmaakt? Dit affect namelijk toch je totale damage?

Ik heb een dagger op de kop weten te tikken:

675 DPS
Attack speed 1.5
+245 STR
+85 VIT
+808 Life on hit
+58% Critical hit damage

Ging er iets met life en damage mee omhoog, ook nog eens. :9

[ Voor 10% gewijzigd door kaluro2 op 30-10-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
kaluro2 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:19:
[...]

Kan je even toelichten waarom offhand damage niet zoveel uitmaakt? Dit affect namelijk toch je totale damage?
Omdat abilities gebaseerd op weapon damage (zoals tornadoes dus) alleen naar je main-hand kijken. Dat is gedaan zodat je niet zelf hoeft te timen wanneer je dergelijke abilities het beste kunt gebruiken.

When dual-wielding, certain skills will now always use your main-hand weapon to determine damage.
• For example, Cyclone Strike will use your main-hand weapon damage even if your off-hand weapon is set to swing next.

Om die reden wil je dus een zo langzaam mogelijk wapen in je main-hand voor meer weapon damage zodat één aanval meer damage doet (dus het liefst een Mace zònder attack speed) en een zo snel mogelijke off-hand voor gemiddeld meer attacks per second (dus het liefst een Dagger mèt attack speed).

[ Voor 33% gewijzigd door Rone op 30-10-2012 20:42 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Weet iemand de naam van de legendary belt met lifesteal?
Zoek in de AH op belt en dan lifesteal maar krijg geen resultaten..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:01
selecteer legendary als item type en life steal als stat :p

Weet dat de IK belt lifesteal heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
schaapiej schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:51:
Weet iemand de naam van de legendary belt met lifesteal?
Zoek in de AH op belt en dan lifesteal maar krijg geen resultaten..
Ik denk dat je Lamentation bedoelt, maar dat is wel een Mighty Belt en dus alleen voor Barbarians.

[ Voor 8% gewijzigd door Rone op 30-10-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen waarschijnlijk de patch die ervoor zorgt dat de gems weer gaan stijgen, in USA al meer dan 100% gestegen..

Als je geld wilt verdienen, koop dan nu de hoogste gems.. Ik heb er 33 op voorraad :)

http://www.d3rmt.com/auction-house/gems/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Rone schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Ik denk dat je Lamentation bedoelt, maar dat is wel een Mighty Belt en dus alleen voor Barbarians.
Zoiets inderdaad, maar dan voor een Wizard (als dat er is)!
Moet ergens iets meer lifesteal vandaan halen, leuke wapens daarmee zijn duur.. heb maar 4mil!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:12
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:05:
Morgen waarschijnlijk de patch die ervoor zorgt dat de gems weer gaan stijgen, in USA al meer dan 100% gestegen..

Als je geld wilt verdienen, koop dan nu de hoogste gems.. Ik heb er 33 op voorraad :)

http://www.d3rmt.com/auction-house/gems/
Denk niet dat je er veel aan gaat verdienen, omdat de meeste mensen ze toch al hebben. Ook ben je vast niet de enige die denkt hiermee te cashen. Maar we gaan het zien =)
schaapiej schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:12:
[...]

Zoiets inderdaad, maar dan voor een Wizard (als dat er is)!
Moet ergens iets meer lifesteal vandaan halen, leuke wapens daarmee zijn duur.. heb maar 4mil!
Lifesteal zul je toch van een wapen moeten krijgen, alleen barbs kunnen lifesteal op een belt krijgen.

[ Voor 26% gewijzigd door An1mA op 30-10-2012 21:24 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 18:35

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Vraagje; zijn er ook Wizards die de Infernal Machine solo doen hier? Welke build? Is dat überhaupt een goed idee?

Mijn Achon Wizard doet 140 dps, maar ik ging er gisteren hard af tegen de Butcher op MP3. Ik vraag me af of ik niet beter een andere / defensieve build gebruik tegen de uber bazen. Ik heb weinig zin om op een lager MP level te gaan spelen want dan dropt er toch niks.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Als er nog spelers zijn die graag een hell fire ring maken..
Zorg dat je alleen, of samen met iemand 3 portals hebt. Kom even op de stream en spreek me aan via de stream chat.
Dan doen Kneok en ik een uber run met je op hoger MP (6 a 7, afhankelijk van je/jullie gear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik vroegme af wat voor mijn monk nu het beste is om te gaan doen, ik wil graag meer damage gaan doen en vroeg me dus af waar moet ik dan voor gaan kijken?
Een nieuw wapen wellicht of andere items? als jullie me wat hulp kunnen geven waar ik naar moet gaan kijken en welke stats van belang zijn dan ben ik zeer zeer dankbaar!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Leonas-2873/hero/2954975

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Zo op t eerste oog zou ik zeggen dat er op je amulet veel winst te behalen valt.
En je kun eens gaan kijken naar Inna's Temperence.. Voor wat extra dps en movement speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Welke patch komt morgen, Kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

@Marcvz
Zal eens kijken naar inna's temperence, maar is het niet zo dat mijn huidige wapen gewoon niet langer voldoet omdat er al geen chritical dmg op zit? want de mensen die erg veel dmg doen zie ik met wapens rondlopen waar dat veel op zit en nog zo'n steentje erin voor nog eens meer dmg.
Tevens vroeg ik me af vanaf welk punt kun je beter gaan kijken naar een wapen met life steal(3%) ipv LOH wat ik nu heb?

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Vanaf 70k in t geval van een sweeping wind monk.
(ik farm voor loot op MP3/4 met slechts 3% life steal en verder geen LoH)

Wapen met socket zal je ook een boost geven. Maar ik zou eerst voor de movement speed gaan.
Dat boost je farm snelheid t meest. Zelfs als je MP een tandje terug moet zetten geeft je dat t meeste efficiëntie.
En dat maakt dus de kans op goede loot in bepaalde tijd groter. Zodat je sneller goede wapens kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Dat is ook weer zo maar ik zou gewoon snel een boost naar 60-70k dmg willen, en als je echt veel dmg wilt doen moet je denk ik met 2 wapens gaan werken.. en dat zie ik nog niet snel gebeuren( in mijn geval).. eerst maar eens op amulet jacht en die inna's temperance dat word ff sparen^^

[ Voor 14% gewijzigd door pino85 op 30-10-2012 22:54 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.d3rmt.com/auct...iant-star-emerald/eugold/

Emerald is al 26% gestegen vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

pino85 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:54:
Dat is ook weer zo maar ik zou gewoon snel een boost naar 60-70k dmg willen, en als je echt veel dmg wilt doen moet je denk ik met 2 wapens gaan werken.. en dat zie ik nog niet snel gebeuren( in mijn geval).. eerst maar eens op amulet jacht en die inna's temperance dat word ff sparen^^
Waarom geen dual wield? 2 wapens met genoeg LOH doen wonderen om het gebrek aan armor etc van je schild te compenseren en je gaat er dps op vooruit. Misschien wel ff andere matra nodig, evasion als je nog vrij laag zit met dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Nou omdat ik bang ben dat ik een miskoop doe, ben echt een noob wat dat betreft met wapens kopen, deze is dan wel goed die ik nu heb maar ik weet nooit of ik nu naar minimal of maximal dmg moet kijken, naar attack speed, naar dexterity of naar chritical hit dmg.. of de aantal procenten damages of dat er een socket in moet of niet. :$
Wat ik moeilijk vind is de prioriteiten te sorteren.

Nog andere vraag over mijn amulet, waar moet ik op letten wat is het belangrijkste bedoel ik in dit rijtje voor extra dmg.

Attack speed
Critical chance
Critical dmg
Dexterity

Die combi is namelijk nogal asociaal duur dus zal ik er toch 1 moeten laten schieten.

[ Voor 9% gewijzigd door pino85 op 30-10-2012 23:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:34
pino85 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:54:
http://eu.battle.net/d3/e...ienpoep-2584/hero/3699629

mijn monk misschien als voorbeeldje, heb vandaag de overstap van 1handed+shield naar dual wield fist weapons gemaakt. Moest wel her en der wat resistance compenseren (mn schil bevatte ongeveer 1/5 van mn resistance ;)), maar verder werkt dit prima. Ben uiteindelijk van zo'n 33k naar iets van 49k gegaan.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:03
RedHat schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:16:
Heeft iemand linkjes naar Monk builds die een beetje rond de 70~100k dps zitten maar met nog wel een beetje genoeg life en survivability ?

Of liever 50k life en blijven leven dan 100k en elke keer dood zeg maar. Ben nu van 30k naar 50k dps gegaan alleen survivability blijft echt een probleem met 30k life.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Goldman-2525/hero/9304018

heb de hele tijd Breath of Heaven aanstaan en ga dan over de 100k grens heen. Ik overleef, kan tanken en de blindflash elke keer voor een extra buff er overheen. De life steal maakt een hoop goed.

Speel op lvl 5 & 6

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Lekker dan, bezig met de 3e portal klapt de verbinding er met battle.net uit! ;w

Edit: en weer erin, stacks blijven gelukkig! Helaas nog steeds niet het 3e item..

[ Voor 34% gewijzigd door schaapiej op 31-10-2012 00:26 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Als iemand zin heeft om de über bosses te farmen voor de Hellfire Ring materials, dan kunnen we wellicht een groep maken om ze allemaal te doen. Party van drie mensen, ieder brengt één Infernal Machine.

Eventueel op MP10 voor gegarandeerde drops, maar kan ook lager. Geïnteresseerden kunnen me toevoegen via BattleTag Rognvaldr#2767. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Rone schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Omdat abilities gebaseerd op weapon damage (zoals tornadoes dus) alleen naar je main-hand kijken. Dat is gedaan zodat je niet zelf hoeft te timen wanneer je dergelijke abilities het beste kunt gebruiken.

[...]

Om die reden wil je dus een zo langzaam mogelijk wapen in je main-hand voor meer weapon damage zodat één aanval meer damage doet (dus het liefst een Mace zònder attack speed) en een zo snel mogelijke off-hand voor gemiddeld meer attacks per second (dus het liefst een Dagger mèt attack speed).
Voor de patch zou dat nog volledig waar zijn, nu is het iets ingewikkelder omdat Run like the Wind veel minder proct en zul je dus als Barbarian je life on hit/lifesteal en fury meer moeten zoeken bij Whirlwind. Meer ticks van WW is meer LoH/LS/Fury regen.
Omdat RltW minder proct is ook de kans dat mobs eerder uit de tornado's zijn groter en krijgen ze dus minder damage. In principe zou je kunnen zeggen dat WW nu de rol van mainskill heeft ingenomen en Sprint is de secondary geworden.
Als laatste is lifesteal uiteindelijk een veel stabielere en grotere bron van life dan LoH en wil je dus zoveel mogelijk damage output hebben. Zo rond de 70k tot 80k damage gaat lifesteal een belangrijkere rol spelen. Ik zit nu op 146k unbuffed (dwz. unbuffed door actives, buffed door passives) en heb voor Act 3 MP6 niets meer nodig dan 5,7% lifesteal, voor übers op MP7 t/m MP10 zit ik op 8,6%. WW is een om-en-om skill en neemt dus ook je offhand damage mee, met 233k full buffed krijg ik dus enorme hoeveelheden life per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Zit nu op het werk maar weet niet hoe betrouwbaar deze site is ;). Heb topaz ingekocht, 20(-5 voor mijzelf) voor 4.4 mil per stuk...nu zou ie 6.4 mil opleveren dus 2 mil x 15 = 30 mil winst....gaat de goede kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ReQuiem83 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:06:
[...]

Zit nu op het werk maar weet niet hoe betrouwbaar deze site is ;). Heb topaz ingekocht, 20(-5 voor mijzelf) voor 4.4 mil per stuk...nu zou ie 6.4 mil opleveren dus 2 mil x 15 = 30 mil winst....gaat de goede kant op ;)
Ik wou dat ik genoeg gold had gehad om er genoeg te kopen. Heb helaas maar 1x 100% crit gem en 1 topaz kunnen kopen.. :/ Maar ja, beter iets dan niets.. :) Die verdraaide balckthorne pants die verkopen maar niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:17:
[...]

Ik wou dat ik genoeg gold had gehad om er genoeg te kopen. Heb helaas maar 1x 100% crit gem en 1 topaz kunnen kopen.. :/ Maar ja, beter iets dan niets.. :) Die verdraaide balckthorne pants die verkopen maar niet...
Waarschijnlijk omdat iedereen zijn goud gebruikt om te proberen een klapper te maken met dupe-gems en pas als die weer verkocht zijn weer gear te kopen :P

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik heb nu 250m, maar gems inkopen is mij een beetje een te groot risico.
Eerder dacht ik ook zo'n klapper te maken met die brimstones, en dat pakte nou ook niet echt goed uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 10:14
Trouwens... doet die hellfire blast van die ring nog een beetje damage of is het meer voor het leuke effect?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
JohnnyV76 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:14:
Trouwens... doet die hellfire blast van die ring nog een beetje damage of is het meer voor het leuke effect?
Hangt van je lvl af. Op inferno? Dan is de dmg poep. Op normal? Godlike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
"There is no such thing as a free lunch in finance"..

Anomalien; afwijkingen in de marktwerking van vraag en aanbod, waarop speculanten op willen inspelen..

Worden altijd snel de wereld uitgeholpen. Ok ok, dit is maar een spelletje, maar mijn beleggingsleer is hier wel redelijk op toe te passen.

Vaak hebben de eerste die ze spotten het meeste profijt hiervan! Dan komt het gerucht naar buiten en de massa probeert ervan mee te genieten.. Wat er dus gebeurt is een stijgende vraag wat leidt tot een stijging van de prijs. Dit is waar de handeleren op hoopte.. Die stappen snel uit en verkopen met grote aantallen. Met de gevolge voor de rest..

Ik ben benieuwd :) Vind het wel interessant.. Ik vraag me ook af hoe ze dit gaan oplossen met een patch?! Wat mij wel is opgevallen sinds 1.0.5 is dat de droprate van flawless square emeralds flink is verhoogd (of dit toeval is weet ik niet, misschien bij jullie ook opgevallen?)

Wat ik wil zeggen; let op als je nu gems wilt inslaan (voor de verkoop).. de prijs is al gestegen en om nu nog in te stappen ben je denk ik te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Julio-K schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:24:
"There is no such thing as a free lunch in finance"..

Anomalien; afwijkingen in de marktwerking van vraag en aanbod, waarop speculanten op willen inspelen..

Worden altijd snel de wereld uitgeholpen. Ok ok, dit is maar een spelletje, maar mijn beleggingsleer is hier wel redelijk op toe te passen.

Vaak hebben de eerste die ze spotten het meeste profijt hiervan! Dan komt het gerucht naar buiten en de massa probeert ervan mee te genieten.. Wat er dus gebeurt is een stijgende vraag wat leidt tot een stijging van de prijs. Dit is waar de handeleren op hoopte.. Die stappen snel uit en verkopen met grote aantallen. Met de gevolge voor de rest..

Ik ben benieuwd :) Vind het wel interessant.. Ik vraag me ook af hoe ze dit gaan oplossen met een patch?! Wat mij wel is opgevallen sinds 1.0.5 is dat de droprate van flawless square emeralds flink is verhoogd (of dit toeval is weet ik niet, misschien bij jullie ook opgevallen?)

Wat ik wil zeggen; let op als je nu gems wilt inslaan (voor de verkoop).. de prijs is al gestegen en om nu nog in te stappen ben je denk ik te laat.
Op het moment dat ik de aankondiging zag van de maintenance heb ik gems ingeslagen. Alleen, ik heb alleen gems gekocht die ik zelf ga gebruiken. Ik heb ze dan ook in mijn gear gestopt en ben niet van plan ze weer te verpatsen. Ik heb dus radiant star emeralds voor 5m gekocht en vit gems voor 2,8m per stuk. De oude gems liggen nog in mijn stash (de op een na hoogste) en misschien dat ik die ooit nog verkoop. Voorlopig heb ik goedkoop een upgrade kunnen scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:25:
Ik heb nu 250m, maar gems inkopen is mij een beetje een te groot risico.
Eerder dacht ik ook zo'n klapper te maken met die brimstones, en dat pakte nou ook niet echt goed uit :P
Tja legendaries convert ik nog steeds naar brimstone. Ik weet zeker dat er ooit een patch zal zijn waar je meer kan craften. Kan geen kwaad aangezien je geen gold ervoor uitgeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Tja legendaries convert ik nog steeds naar brimstone. Ik weet zeker dat er ooit een patch zal zijn waar je meer kan craften. Kan geen kwaad aangezien je geen gold ervoor uitgeeft :)
Prijzen van die rommel zal altijd laag blijven gezien de hoeveelheid drops. Zelfs essences kosten geen drol meer, om het over die druppels en tomes nog maar niet te hebben. Die zijn praktisch gratis (verbaas me erover dat mensen ze uberhaupt verkopen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Met mijn Witch Doctor ben ik nu over de 100K DPS grens. En nu merk ik toch dat ik in de problemen komen bij reflect mobs. Als ik mijn DPS met darts focus op een enemy dan lukt het nog wel aardig. Maar zombie bears spammen is niet te doen. Voor mijn volgende upgrade was ik van plan een 'Witching Hour' te kopen. Alleen nu ben ik toch aan het kijken naar Life on Hit of Life steal.

Nu mijn vraag.

Wat is beter voor mijn build Life on Hit of Life steal. Ik meen mij te herinneren dat voor Zombie Bear life steal beter is.

En hoeveel procent Life Steal zou dan voldoende zijn ? Zou ik bijvoorbeeld een 'Manajuma's Carving Knife' kunnen kopen deze hebben 3% life steal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Life on hit heb je eigenlijk niks aan, het zijn te kleine hoeveelheden die je binnenkrijgt. Vooral als je af en toe crits van 600k doet. Ik heb eigenlijk niet zoveel problemen met reflect, ik zorg ervoor dat er meer mobs rond de elite lopen en vervolgens spirit walk ik en zorg dat ik tegen een muur sta zodat alle bears recht in 1 lijn lopen. In die 5 seconden zou je 1-2 van de elite al kapot kunnen hebben. Daarna kil je de rest van de white mobs en pak je de health globes en is je cooldown van spirit walk weer voorbij en kan je het herhalen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anno schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:54:
Met mijn Witch Doctor ben ik nu over de 100K DPS grens. En nu merk ik toch dat ik in de problemen komen bij reflect mobs. Als ik mijn DPS met darts focus op een enemy dan lukt het nog wel aardig. Maar zombie bears spammen is niet te doen. Voor mijn volgende upgrade was ik van plan een 'Witching Hour' te kopen. Alleen nu ben ik toch aan het kijken naar Life on Hit of Life steal.

Nu mijn vraag.

Wat is beter voor mijn build Life on Hit of Life steal. Ik meen mij te herinneren dat voor Zombie Bear life steal beter is.

En hoeveel procent Life Steal zou dan voldoende zijn ? Zou ik bijvoorbeeld een 'Manajuma's Carving Knife' kunnen kopen deze hebben 3% life steal.
Reflect mobs zijn beter te doen nu ze de damage hebben generfed... Ik heb maar 3% op m'n carving knife zitten en dat lijkt voldoende te zijn op MP2/MP3.. Maar nog steeds wel af en toe uitkijken natuurlijk.

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

Speel eigenlijk niet meer op MP3... Duurt me net ff te lang.. Op MP2 wals ik er nu redelijk snel doorheen en vind trouwens op MP3 geen poep (vreemd genoeg) en op MP2 de een na de andere crappendary.

En over die Gems.. Ik baal wel als een stekker dat ik maar 2 gems heb kunnen kopen. Loop daarmee alweer een extreem forse achterstand op vergeleken met degene die ff al hun gems hebben kunnen upgraden. Maar ja...Shit happens.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vooral kopen die gems:

YouTube: This New Duping Thing

Dat de prijs omhoog gaat is slechts het begin, binnenkort stort het waarschijnlijk helemaal in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:13:
Vooral kopen die gems:

YouTube: This New Duping Thing

binnenkort stort het waarschijnlijk helemaal in elkaar.
En dat gaat gebeuren omdat???

Lijkt me dat als die dupe is gefixed het wel mee zal vallen met het verder ineenstorten.. Tenzij er dupes zijn die niet gefixed zijn natuurlijk.. Zou voor blizzard helemaal niet moeilijk moeten zijn om te tracken wie/waar aan het dupen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:13:
Vooral kopen die gems:

[URL="removed"]YouTube: This New Duping Thing[/URL]

Dat de prijs omhoog gaat is slechts het begin, binnenkort stort het waarschijnlijk helemaal in elkaar.
Vooral goed verspreiden, dat werkt lekker in de hand.

[ Voor 8% gewijzigd door Dakreal op 31-10-2012 10:28 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:21:
[...]

En dat gaat gebeuren omdat???

Lijkt me dat als die dupe is gefixed het wel mee zal vallen met het verder ineenstorten.. Tenzij er dupes zijn die niet gefixed zijn natuurlijk.. Zou voor blizzard helemaal niet moeilijk moeten zijn om te tracken wie/waar aan het dupen is.
Duping is niet te fixen... (dit is slechts het begin)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 31-10-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Duping is niet te fixen...
Interessant statement zonder onderbouwing. Heb je hier een gegrond argument voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Reflect mobs zijn beter te doen nu ze de damage hebben generfed... Ik heb maar 3% op m'n carving knife zitten en dat lijkt voldoende te zijn op MP2/MP3.. Maar nog steeds wel af en toe uitkijken natuurlijk.

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

Speel eigenlijk niet meer op MP3... Duurt me net ff te lang.. Op MP2 wals ik er nu redelijk snel doorheen en vind trouwens op MP3 geen poep (vreemd genoeg) en op MP2 de een na de andere crappendary.

En over die Gems.. Ik baal wel als een stekker dat ik maar 2 gems heb kunnen kopen. Loop daarmee alweer een extreem forse achterstand op vergeleken met degene die ff al hun gems hebben kunnen upgraden. Maar ja...Shit happens.
Ik speel op MP3 snel en zonder problemen. Ik wil alleen een stapje hoger naar MP4 of MP5. Met mijn DPS is MP4 wel te doen alleen ik ga toch af en toe dood en dat gaat te koste van mijn farming speed.

Ik zal eens proberen om 'Spirit Vessel' te ruilen voor 'Grave Injustice'. Zodra ik iets meer gold heb ga ik denk ik voor een 'Carving Knife' met een socket. Een 'Echoing Fury' met LS zou mooier zijn maar die zijn veel duurder dan een 'Carving Knife'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wolf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

Interessant statement zonder onderbouwing. Heb je hier een gegrond argument voor?
Hij was waarschijnlijk bij de development van diablo 3 en weet hoe de code in elkaar steekt :)

@ Hieronder, dus een youtube filmpje is tegenwoordig een feit?

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 31-10-2012 10:34 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Dakreal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Hij was waarschijnlijk bij de development van diablo 3 en weet hoe de code in elkaar steekt :)
Kijk en luister dat filmpje, daarin wordt uitgelegd dat het niet zo eenvoudig op te lossen zal zijn.
En daarnaast is het maar de vraag of er uberhaupt een oplossing voor komt.
Ben benieuwd wanneer Blizzard met een verklaring komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:33:
[...]

Kijk en luister dat filmpje, daarin wordt uitgelegd dat het niet zo eenvoudig op te lossen zal zijn.
En daarnaast is het maar de vraag of er uberhaupt een oplossing voor komt.
Ben benieuwd wanneer Blizzard met een verklaring komt...
Ah kijk. Dat is dus niet hetzelfde als "het kan niet gefixt worden".

Ik weet vrij zeker dat, aangezien bliz het spel gemaakt heeft, ze een trucje zullen vinden om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Ik speel op MP3 snel en zonder problemen. Ik wil alleen een stapje hoger naar MP4 of MP5. Met mijn DPS is MP4 wel te doen alleen ik ga toch af en toe dood en dat gaat te koste van mijn farming speed.

Ik zal eens proberen om 'Spirit Vessel' te ruilen voor 'Grave Injustice'. Zodra ik iets meer gold heb ga ik denk ik voor een 'Carving Knife' met een socket. Een 'Echoing Fury' met LS zou mooier zijn maar die zijn veel duurder dan een 'Carving Knife'.
Ik zou Jungle Fort inruilen voor Grave Injustice. Die 15% merk je bijna niks van, zeker niet als je wat Life Steal hebt. Spirit Vessel daarentegen is een echte lifesaver :) (en de 2 sec van spirit walk af is ook lekker natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gems zijn "untraceable" items, die direct omgezet worden naar gold.
Wapens etc. zijn een ander verhaal, dus dat zal eenvoudig te fixen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:38:
Volgens mij heb je het nu over het rollbacken van duped spullen. Daar kan je idd niets aan doen aangezien mensen er echte euro's en dollars in hebben gestopt. Je krijgt zonder twijfel een rechtzaak aan je broek als je een item doet verdwijnen waar een user 250,- voor heeft betaald. Mijn punt was meer het fixen van de exploit/bug die dupen mogelijk maakt.

Het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze dat niet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:38:
Maar de server maakt nog steeds een gem voor je aan, dus blizzard heeft hier gewoon invloed op. Er zal sowieso op elk item wel een technische sleutel zitten. Het feit dat elke gem voor jouw hetzelfde eruit ziet betekend niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
tdjager schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Maar de server maakt nog steeds een gem voor je aan, dus blizzard heeft hier gewoon invloed op. Er zal sowieso op elk item wel een technische sleutel zitten. Het feit dat elke gem voor jouw hetzelfde eruit ziet betekend niets.
Dan moeten ze elke gem een apart ID nummer geven, daar zit het hele probleem.
Waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen om elke gem een gelijkwaardig ID nummer te geven.
En dat is de reden dat die hackers juist dit misbruiken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

Ik zou Jungle Fort inruilen voor Grave Injustice. Die 15% merk je bijna niks van, zeker niet als je wat Life Steal hebt. Spirit Vessel daarentegen is een echte lifesaver :) (en de 2 sec van spirit walk af is ook lekker natuurlijk).
Ik ging er altijd vanuit dat die 15% een life saver was. Maar als dat niet zo is dan houd ik graag 'Spirit Vessel'. Op MP3 kan ik wel zonder maar hoger denk ik niet. Ik zal de passives swappen en zorgen dat ik LS krijg.

Daarna kan ik weer verder met mijn DPS verhogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:46:
[...]

Dan moeten ze elke gem een apart ID nummer geven, daar zit het hele probleem.
Waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen om elke gem een gelijkwaardig ID nummer te geven.
En dat is de reden dat die hackers juist dit misbruiken :-(
Waar haal jij deze informatie vandaan?
Misschien moeten we ons even beperken tot feiten, en minder wilde verhalen creeeren.

Feit 1: de prijzen van gems liggen absurd laag, zo een 50-70% onder de productiekosten.
Feit 2: Er is een bekende 'dupe' welke ervoor zorgt dat monsters 2 keer dezelfde items kunnen laten droppen.

Tot zover de feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:48:
Gems zijn geen unieke items, anders kon je ze ook niet stacken.
Dat zou kunnen, maar je weet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Dakreal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Waar haal jij deze informatie vandaan?
Misschien moeten we ons even beperken tot feiten, en minder wilde verhalen creeeren.

Feit 1: de prijzen van gems liggen absurd laag, zo een 50-70% onder de productiekosten.
Feit 2: Er is een bekende 'dupe' welke ervoor zorgt dat monsters 2 keer dezelfde items kunnen laten droppen.

Tot zover de feiten.
Dat snap ik, maar ik vind het gewoon leuk te achterhalen waar het precies fout gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dx5314 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Dat snap ik, maar ik vind het gewoon leuk te achterhalen waar het precies fout gaat :)
Speculeren is goed, dingen formuleren als feit kan voor sommige gebruikers erg verkeerd overkomen.
Wij weten waar het over gaat, maar een gedeelte van de forumlezers die nemen de dingen die hier geschreven worden als feit aan.

Het kan niet anders dat ze de dupemethode op commando nu kunnen uitvoeren. Het wil niet zeggen dat dit niet op te lossen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdjager schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Dat zou kunnen, maar je weet het niet.
Technisch gezien (als developer zijnde) is het een realistische aanname dan ;)

Het is praktisch niet haalbaar om dergelijke items uniek te maken. Want dit zou dan ook gelden voor iedere tome, essence en ja.. zelfs ieder goudstukje.

Algemeen kun je aannemen in games dat als iets stackable is, het niet unique is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Ik denk toch wel dat items allemaal een eigen id krijgen op het moment dat ze aangemaakt worden (goud is geen item, dus dat werkt wel op een andere manier).

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anno schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:54:
Nu mijn vraag.

Life Steal - geen twijfel. Ik heb een poosje terug een mesje gevonden met gelijke DPS aan mijn wapen en 700+ LoH, en daarmee kwam ik niet aan een vol rood bolletje. Met 3% LS wel, en snel ook (helemaal met de terrorteddies).
Meer is beter natuurlijk. het handige aan life steal is dat het makkelijk rekent: per getroffen target kun je grofweg zien wat je gaat hebben aan life. Ik doe, zonder buffs behalve PtV (die altijd aan staat natuurlijk) 86K dps. Dus als ik één seconde een beestje beuk zou ik met 3% LS ongeveer (0,2 * 0,03 * 86K = ) 516 life moeten krijgen. Nu even verder denken: Ghost Bomb doet 110% damage op doelen die het ding direct koppen (dus 567 life/sec per beestje) en 30% op alles er kort bij (!160 life/sec per beestje), beertjes doen veel meer schade en als je een kudde beertjes over een groepje beestjes jaagt krijg je dus navenant meer life/sec. Vooral in Act3 waar je veel white mobs heb is bijna-dood naar 100% health in één goeie berenbeuk mogelijk - en als je buffs op je DPS hebt (Soul Siphon, Gruesome Feast, Slam Dance) gaat je life/sec navenant mee. Mijn glass cannon WD is makkelijk te slopen, maar alleen als er niets in de buurt is wat ik pijn kan doen - met m'n DPS buff skills kan ik m'n DPS door een mobje te mollen rustig boven de 250K krijgen, in als je dan een mob beert...
250K DPS * (0,2 * 0,03) * 2,37 = 3555 life/sec per getroffen beestje. Dus als er vier van die blauwe rotzakken staan is dat 14K life/sec. Wat nou Desecrator? Eat my bears, bastards! :*)

Maar als je ook je Jungle Fort gaat vervangen door Grave Injustice (wat gezien je mojo wel logisch lijkt) heb je daar ook 2% life/mana per kill bij, wat het nóg makkelijker maakt om met white trash je health weer snel op te vullen. Dus het kan er allemaal wat beter uitkomen. en je leeching beasts niet vergeten - hun damage gaat overigens ook met de jouwe mee omhoog als je bufft dus zij brengen ook nog wat meer life in...

Wat mij betreft is het hebben van de hoogste LS die je kunt krijgen in combi met maximale DPS dus de beste oplossing als je meer life/sec wilt krijgen tijdens gevechten. En je hoeft niet eens heel vet te buffen om LS sterker te maken dan LoH...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Het nadeel van lifesteal is dat je geen wapen met CHD + Socket + LS en min 1000 dps gaat vinden onder de 200 m :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:12:
Het nadeel van lifesteal is dat je geen wapen met CHD + Socket + LS en min 1000 dps gaat vinden onder de 200 m :P
Waarom je blind staren op 1000 dps terwijl je voor veel minder er een vindt met 850 dps en 270 int ofzo?
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

Ik denk dat het vooral een kwestie van voorkeur is, maar ik geef de voorkeur aan jungle fort. Ook omdat het reflect damage minder gevaarlijk maakt.

[ Voor 24% gewijzigd door MicScott op 31-10-2012 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:12:
Nee, daarom had ik ook een tijdje terug het advies om er eentje te pakken zonder socket. Een 1000+ DPS wapen met INT, 3% LS en 95%+ CHD is namelijk best goedkoop, maar maakt wel een wereld van verschil.

Als je meer geld te besteden hebt (200M+ dus voor een goede), dan kun je een carving knife nemen.
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat het vooral een kwestie van voorkeur is, maar ik geef de voorkeur aan jungle fort. Ook omdat het reflect damage minder gevaarlijk maakt.
Niks mis met JF, maar ik ga tijdens een run toch al niet dood, ook niet zonder JF. De keren dat ik verrast word had JF me niet geholpen, maar is Spirit Vessel wel mn redding.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 11:16 ]

Pagina: 1 ... 88 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.