Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:54
Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:12:
Het nadeel van lifesteal is dat je geen wapen met CHD + Socket + LS en min 1000 dps gaat vinden onder de 200 m :P
Daar ben ik nu dus naar op zoek :)
Zit al heel de ochtend de AH in de gaten te houden... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat het vooral een kwestie van voorkeur is, maar ik geef de voorkeur aan jungle fort. Ook omdat het reflect damage minder gevaarlijk maakt.
Die 15% gaat je niet redden als je bears spammed en ze gaan flink critten :P Het enige wat je daartegen helpt is spirit walk en LS.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:14:
[...]

Nee, daarom had ik ook een tijdje terug het advies om er eentje te pakken zonder socket. Een 1000+ DPS wapen met INT, 3% LS en 95%+ CHD is namelijk best goedkoop, maar maakt wel een wereld van verschil.

Als je meer geld te bestede hebt (200M+ dus voor een goede), dan kun je een carving knife nemen.
Carving knife is natuurlijk het ultieme wapen maar ik farm nu redelijk makkelijk op MP4 zonder LS, heel af en toe ga ik nog weleens dood door te trigger happy bears te spammen op elites waar ik de affixes niet van heb bekeken.
Ik hoop stiekem zelf nog een carving knife met socket te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
JohnnyV76 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 09:14:
Trouwens... doet die hellfire blast van die ring nog een beetje damage of is het meer voor het leuke effect?
Dat effect is bizar lekker. Tot level 55 ongeveer. Daarna moet je het iets meer hebben van je wapens. Ik ben nu bezig met mijn 5e char om die 60 te maken en met 2x hellfire ring (1 op follower) - snel wapen knal je overal bizar snel doorheen op mp10.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:15:
[...]

Die 15% gaat je niet redden als je bears spammed en ze gaan flink critten :P Het enige wat je daartegen helpt is spirit walk en LS.
Die 15% i.c.m. LS werkt beter dan hopen dat je genoeg kunt spammen totdat spirit vessel proct (als je geluk hebt) en dan nog een spammen tot je weer (echt) dood bent.

En bovendien moet je bij reflect damage gewoon wat voorzichtiger spelen, je damage meer portioneren. En als je dát doet, is die 15% opeens heel veel.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Die 15% i.c.m. LS werkt beter dan hopen dat je genoeg kunt spammen totdat spirit vessel proct (als je geluk hebt) en dan nog een spammen tot je weer (echt) dood bent.

En bovendien moet je bij reflect damage gewoon wat voorzichtiger spelen, je damage meer portioneren. En als je dát doet, is die 15% opeens heel veel.
Als je LS heb dan denk ik niet dat je die 15% nog nodig heb maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

arjen9551 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:05:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...ienpoep-2584/hero/3699629

mijn monk misschien als voorbeeldje, heb vandaag de overstap van 1handed+shield naar dual wield fist weapons gemaakt. Moest wel her en der wat resistance compenseren (mn schil bevatte ongeveer 1/5 van mn resistance ;)), maar verder werkt dit prima. Ben uiteindelijk van zo'n 33k naar iets van 49k gegaan.
Bedankt voor je reactie, mja mijn schild heeft bv ook 9.5 crit chance dus dat is ook best veel dmg wat ik kwijt raak, dan moet het 2e wapen wel erg goed zijn om te compenseren.

@ iedereen,

Wie hier nog op zou willen reageren dank alvast

pino85 in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
pino85 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:22:
[...]

Bedankt voor je reactie, mja mijn schild heeft bv ook 9.5 crit chance dus dat is ook best veel dmg wat ik kwijt raak, dan moet het 2e wapen wel erg goed zijn om te compenseren.

@ iedereen,

Wie hier nog op zou willen reageren dank alvast

pino85 in "[PC] Diablo 3 - Deel 30"
Het antwoord is stiekem al gegeven ;-) Kijk gewoon welke stat het minste dps geeft. Deze laat je er dan uit.

Edit: Deze site is wel prettig om te zien welke stats dat zijn: http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/

[ Voor 9% gewijzigd door Dakreal op 31-10-2012 11:24 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:18:
[...]

Je moet het zien als, die 15% scheelt je 1-2 seconden op sommige reflect packs (de meeste nuke ik in een enkele spirit walk neer en merk dus niks van reflect). Ruil JF in voor een andere passive en je wint waarschijnlijk een paar minuten op je run.

Dat 15% iets uitmaakt lijkt me logisch (minder damage is altijd goed). Maar of het de meest gunstige passive is op lange termijn is waar het om gaat.

Ikzelf zou de 2 sec cooldown minder van spirit walk (mijn belangrijkste escape EN movement skill, naast DPS op reflect!) absoluut niet willen missen. En dat is nog los van de deaths die de passive voorkomt.

Ik heb liever af en toe een spirit vessel death door het gebrek aan JF, dan wel JF en dat ik soms alsnog doodga als ik pech heb :)

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Dat 15% iets uitmaakt lijkt me logisch (minder damage is altijd goed). Maar of het de meest gunstige passive is op lange termijn is waar het om gaat.

Ikzelf zou de 2 sec cooldown minder van spirit walk (mijn belangrijkste escape EN movement skill, naast DPS op reflect!) absoluut niet willen missen. En dat is nog los van de deaths die de passive voorkomt.
Ik ga eigenlijk tijdens mijn farm runs bijna alleen maar dood van reflect. En daar tegen is SV juist minder effectief dan JF.
Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Als je LS heb dan denk ik niet dat je die 15% nog nodig heb maar dat weet ik niet zeker.
Ik weet het wel zeker. Reflect damage is 10% en LS (voor een WD) is maximaal 3%. Dus met JF hou je netto 10*.85 = 8.5 - 3 = 5.5 % reflect over. Met andere woorden er gaat 22% damage van de hoeveelheid reflect damage die je na je life steal nog overhoudt af. Vind ik significant genoeg aangezien LS mij het meeste moeite kost van alle affixes.

[ Voor 35% gewijzigd door MicScott op 31-10-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Ik weet het wel zeker. Reflect damage is 10% en LS (voor een WD) is maximaal 3%. Dus met JF hou je netto 10*.85 = 8.5 - 3 = 5.5 % reflect over. Met andere woorden er gaat 22% damage van de hoeveelheid reflect damage die je na je life steal nog overhoudt af. Vind ik significant genoeg aangezien LS mij het meeste moeite kost van alle affixes.
Je mist de dmg mitigation van je gear in je berekening.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Maar 20% van je lifesteal wordt gebruikt op inferno. Dus 3% LS is praktisch maar 0.6%.

En wat Wolf zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Ja en je mist inderdaad de damage reduction van al je gear..

edit: spuit elf..

[ Voor 14% gewijzigd door Julio-K op 31-10-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Maar 20% van je lifesteal wordt gebruikt op inferno. Dus 3% LS is praktisch maar 0.6%.

En wat Wolf zegt :)
Oja, tuurlijk. Maar hoe meer damage reduction van je gear, hoe meer je ook nog aan JF hebt. Nou ja, hoe dan ook, persoonlijk vind ik spirit vessel niks. Om de cooldown hoef ik het niet te doen, aangezien ik grave injustice heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
ALs iemand in een 2-3 dagen tijd 500 radiant gems op AH zet dan zal dit toch wel erg opvallen :P Al kan je deze persoon nog niet direct beschuldigen van duping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:38:
ALs iemand in een 2-3 dagen tijd 500 radiant gems op AH zet dan zal dit toch wel erg opvallen :P Al kan je deze persoon nog niet direct beschuldigen van duping...
bij zo een sterke daling gaat het echter niet om slechts 500 gems,

denk meer aan een 25/50.000 gems.

lijkt mij dat dat soort volumes wel gaan opvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

bij zo een sterke daling gaat het echter niet om slechts 500 gems,

denk meer aan een 25/50.000 gems.

lijkt mij dat dat soort volumes wel gaan opvallen
Tja dat zijn zogenaamde ijsberg orders.. Een duper zal nooit de gehele voorraad in 1 keer verkopen, maar in kleine beetjes verkopen (als ie slim is)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dakreal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:23:
[...]

Het antwoord is stiekem al gegeven ;-) Kijk gewoon welke stat het minste dps geeft. Deze laat je er dan uit.

Edit: Deze site is wel prettig om te zien welke stats dat zijn: http://theasiangamer.com/d3-damage-calculator/
Ik heb het dan over het hoofd gezien want ik heb geen idee welke stat nu het meeste/minste geeft op bv een amulet.
Bedankt voor de site maar volgens mij geld dat alleen voor wapens.
Edit: ah het kan ook voor een amulet zie ik.

[ Voor 4% gewijzigd door pino85 op 31-10-2012 11:44 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Technisch gezien (als developer zijnde) is het een realistische aanname dan ;)

Het is praktisch niet haalbaar om dergelijke items uniek te maken. Want dit zou dan ook gelden voor iedere tome, essence en ja.. zelfs ieder goudstukje.

Algemeen kun je aannemen in games dat als iets stackable is, het niet unique is.
Ik ben zelf ook developer, en vind het juist geen realistische aanname.

Om een voorbeeld te geven, een GUID is een mogelijkheid om een unieke sleutel te maken.
Een GUID heeft 5,316,911,983,139,663,491,615,228,241,121,400,000 mogelijke waarden. Als we uitgaan van 1 miljard spelers kan je per speler nog steeds 5,316,911,983,139,663,491,615,228,241 unieke items vastleggen. 5 miljard miljard miljard dus.. Lijkt me wel genoeg..

(Guids is alleen een voorbeeld, graag geen discussie over hoe de GUIDS gegenereerd worden, je kan dit ook bereiken door een 128bits nr oid)

Van goud verwacht ik trouwens inderdaad niet dat het uniek is, maar van de andere items wel. Ik verwacht dat stackable items ook een typenummer hebben waardoor ze gestacked kunnen worden.

In dit hele verhaal blijft: we weten het niet, het kan allebei. Wat ik wilde laten zien is dat het in ieder geval mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

Oja, tuurlijk. Maar hoe meer damage reduction van je gear, hoe meer je ook nog aan JF hebt. Nou ja, hoe dan ook, persoonlijk vind ik spirit vessel niks. Om de cooldown hoef ik het niet te doen, aangezien ik grave injustice heb.
Iedereen heeft zo zn voorkeur. Ik vind grave Injustice niks, want het werkt alleen op trash, waar nu niet echt de uitdaging ligt als je 100K+ dps hebt.

Spirit vessel scheelt me veel tijd, zeker met onverwachte deaths zoals die alkaida-gastjes in de keep. Geen deaths per run maakt mn leven een stuk relaxter.
tdjager schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Ik ben zelf ook developer, en vind het juist geen realistische aanname.
*verhaal over GUIDS*
Het gaat ook niet om het kunnen creeren van ID's. Het gaat om het opslaan. Ipv dat je kunt opslaan dat iemand 700x item X heeft, moet je per user dus 700 GUID's gaan opslaan. Alleen al voor gems, potions, tomes, etc gaat dit in de honderden miljoenen extra records lopen.

Er is een reden dat je stash maar 3 tabs heeft: performance.

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

pino85 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Ik heb het dan over het hoofd gezien want ik heb geen idee welke stat nu het meeste/minste geeft op bv een amulet.
Bedankt voor de site maar volgens mij geld dat alleen voor wapens.
Edit: ah het kan ook voor een amulet zie ik.
Probeer deze calculator eens.

http://www.bios-gaming.de/d3dps/

Ik vind deze een stuk makkelijker te gebruiken en een stuk overzichtelijker dan die van 'The Asian Gamer'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Tja dat zijn zogenaamde ijsberg orders.. Een duper zal nooit de gehele voorraad in 1 keer verkopen, maar in kleine beetjes verkopen (als ie slim is)..
lijkt mij dat bliz slim genoeg is om te kijken naar volumes per IP. `ik zou mijn 50k gems kunnen verspreiden over meer dan een account en dan mijn auctions kunnen splitten in 500 gem packs`

ook boeit het niet of je 50 gems op ah aanbied of 50000. als het eindresultaat per verkochte gem op het eind van de dag hetzelfde is zal blizz heus wel weten hoeveel gems jij verkocht hebt.

ik sprak dus ook niet over het aanbieden van AL deze gems in 1 auction maar meer over de volumes die nodig zijn om de prijs ver geneog te laten zakken. dat dek je simpelweg niet met 500 gems maak je nagenoeg geen deuk in de markt.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
*bump*
tboheeren schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:38:
Gisteren tijdens een leuke run met moos & madstorm (waarvoor dank) is skorn voor me gedropt. Het is een dex roll en ik vroeg me af of er hier monks zijn die hun build hebben aangepast om een 2H zoals deze te kunnen gebruiken. Ik veronderstel dat je zowieso spirit skills gaat moeten gebruiken met evt SSS?
Met men huidige build had ik wel 22K dmg meer maar spirit ging niet meer omhoog en geen cyclones.
Indien ik toch met men huidige build verder wil, is een skorn met dex te verkopen?Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Nb8Dcyf0TA4/UJAsqa9WfII/AAAAAAAAA1c/djI3559XokI/s829/Screenshot001.jpg

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:45:
[...]

Iedereen heeft zo zn voorkeur. Ik vind grave Injustice niks, want het werkt alleen op trash,
Oh, was even in de war met JF. Grave injustice werkt 'alleen' op trash. Maar het zorgt wel voor een spirit walk na elke trash pack, waardoor je een stuk sneller door de wereld loopt.

Oh en wat dacht je van de heals en manaregen die het geeft als je tegelijk een elite bevecht én trash? Of een elite met horde/illusionist?

[ Voor 42% gewijzigd door MicScott op 31-10-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skorn,

Gear,

meer atackspeed stacken dan DW build
Statweight ong als volgt.

Crit > IAS > CHD > AVGdmg (min-max)

Spec

SSS over Serenity
Passive, Chant of Resonance voor spirit regen als je gear weinig regen heeft, dit heeft als bonus dat je je mantra minder vaak hoeft te refreshen (door spirit issues is MoC spam vrijwel onmogelijk)

heeft voor mij zeer goed gewerkt tot ik weer naar DW ben gegaan

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

skorn,

Gear,

meer atackspeed stacken dan DW build

Spec

SSS over Serenity

heeft voor mij zeer goed gewerkt tot ik weer naar DW ben gegaan
Dus als je in de problemen komt pomp je SSS ? Ik zie ook skorn builds met crippling wave & dashing strike samen met sss, interessant of niet?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

...

Algemeen kun je aannemen in games dat als iets stackable is, het niet unique is.
sorry hoor maar dit is natuurlijk als een tang op een varken. <item decription>+<unique id>+<stackable y/n> problem solved!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
batsma schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:54:
[...]

sorry hoor maar dit is natuurlijk als een tang op een varken. <item decription>+<unique id>+<stackable y/n> problem solved!
Lees anders mn laatste post ook even.

Tuurlijk kun je theoretisch ook unique's stacken. Het gaat om performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:34:
[...]

Ja maar als je een crit van 600k of 700k hebt dan is het toch afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:49:
[...]
Oh, was even in de war met JF. Grave injustice werkt 'alleen' op trash. Maar het zorgt wel voor een spirit walk na elke trash pack, waardoor je een stuk sneller door de wereld loopt.

Oh en wat dacht je van de heals en manaregen die het geeft als je tegelijk een elite bevecht én trash? Of een elite met horde/illusionist?
Die cooldown booster van GI is echt wel ideaal - na elke trashmob heb je namelijk ook je BBV+SD weer een heel eind op dreef. Met GI gebruik ik die gewoon bij elke blauwe of gele vijand, een minuut later is ie weer klaar. dan loop je dus ongeveer een derde van de tijd met +20% IAS en +30% DMG. ik vind dat geen insignificante boost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:52:
[...]

Dus als je in de problemen komt pomp je SSS ? Ik zie ook skorn builds met crippling wave & dashing strike samen met sss, interessant of niet?
jup SSS is je cooldown, met skorn en LS is dat bijna gelijk aan een fullheal met immunity en belachelijke dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:59:
[...]

Die cooldown booster van GI is echt wel ideaal - na elke trashmob heb je namelijk ook je BBV+SD weer een heel eind op dreef. Met GI gebruik ik die gewoon bij elke blauwe of gele vijand, een minuut later is ie weer klaar. dan loop je dus ongeveer een derde van de tijd met +20% IAS en +30% DMG. ik vind dat geen insignificante boost...
Moet je wel BBV gebruiken :)

Wat je met SD bedoelt weet ik even niet.

BBV is een mooie skill, maar ik zou daar dus een andere skill (zombie dogs) + passive (gruesome feast) voor op moeten geven en daar ben ik nog even niet uit.

Beiden leveren me waarschijnlijk net zoveel DPS op, zonder dat ik er naar om hoef te kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 31-10-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 09:49
Inmiddels 2 keysets verzameld. Hoe zit het eigenlijk met de moeilijkheid van die Ubers. Ik (en de meeste vrienden van mij) farmen keys op MP3, is het dan slim om dit bij het slopen van die ubers wat terug te draaien? Of zijn ze juist zo simpel dat je hem best wat verder op mag krikken?

Zijn er overigens nog mensen die ook keysets hebben en vanavond wat ubers willen slopen? Mijn char is :
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/8783469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:03:
[...]

Moet je wel BBV gebruiken :)

Wat je met SD bedoelt weet ik even niet.

BBV is een mooie skill, maar ik zou daar dus een andere skill (zombie dogs) + passive (gruesome feast) voor op moeten geven en daar ben ik nog even niet uit.

Beiden leveren me waarschijnlijk net zoveel DPS op, zonder dat ik er naar om hoef te kijken.
BBV is ook voor mij geen favoriet. Ik wordt ( :X ) er te vaak uit gejaagd door bijvoorbeeld wallers met arcane enchanted of desecrator ofzo.
Wooldoor schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:58:
[...]

Ja maar als je een crit van 600k of 700k hebt dan is het toch afgelopen
Nee hoor, niet op 290k EHP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
En zijn de prijzen van gems al verhoogd? Iemand zo vriendelijk om ff de beste qualiteit Topaz prijs van AH op dit moment te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Mistymo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:18:
En zijn de prijzen van gems al verhoogd? Iemand zo vriendelijk om ff de beste qualiteit Topaz prijs van AH op dit moment te vermelden.
http://www.d3rmt.com/auction-house/gems/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 17:30
Topaz verspringt hier constant staat nu op 4,3 miljoen, maar na een paar keer klikken op 6???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Radiant Star Topaz
6,417,218 gold (10 hours ago)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Fuck ben ik alweer te laat :) Gister zat ik nog te twijfelen, had ik dus beter wel kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
Blizz slim is disablen ze de verkoop/aankoop van gems op AH/RMAH tot ze het probleem kunnen oplossen. (verkomt alleen niet de onderlinge handel)

[ Voor 30% gewijzigd door ReQuiem83 op 31-10-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Wat de oorzaak nu is ben ik wel benieuwd naar? Die patch? Of de bubbel die de spelers onderling creeeren :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Julio-K schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:30:
Wat de oorzaak nu is ben ik wel benieuwd naar? Die patch? Of de bubbel die de spelers onderling creeeren :P ?
We kunnen alleen maar gokken. Zelf heb ik nog wel 4 gems gekocht voor 4m per stuk. Genoeg om er zeker van te zijn dat als ik een nieuw item met een socket krijg, ik nog gems over heb, en als de prijs weer omhoog gaat kan ik er ook nog een bescheiden winst op maken. Maar daar reken ik niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Volgens mij houdt blizzard de gem prijs kunstmatig hoog. Zie hem regelmatig gereset worden naar 7.5M exacte prijs.

Ik heb overigens een mooie drop gehad net. Een unity ring met flink wat extra dps erop, samen met dex en vit.
http://www.diabloprogress...lsau-2341/Hellsau/3995094
Nu net geen 100k dps unbuffed.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Hm, gisteren eens geswitcht naar Energy Armor / Pinpoint Barrier ipv Ice Armor / Crystallize, op MP2 gaf dat geen noemenswaardig survivability probleem en dankzij 5% extra CHC weer +8k DPS :) Zit nu op 122k buffed.

Wel geen succes met de drops de laatste tijd, een paar kleine visjes van rond de 1mil. Begin ik weer te twijfelen of dat ligt aan mijn MF die wat gedaald is met mijn nieuwe amulet... damn you RNG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
Graag wat tips voor mijn Wizard. Damage gaat de goede kant op maar door het wisselen van skills heb ik volgens mij niet helemaal meer de juiste verhoudingen in mijn stats.

De skills die ik gebruik: klik.

De stats in-game:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/id97h3.jpg

Eerst gebruikt ik de skill Spectral Blade, vandaar de hoge IAS. Maar volgens mij telt die IAS helemaal niet mee met Energy Twister en heb ik daar dus niks aan. Klopt dit? IAS kan dan wat lager en CHD een stuk hoger, maar voordat ik daar geld in ga stoppen toch even de vraag :p

En welke passive is in plaats van Galvanizing Ward een goede bij deze build? Gebruik het nu voor wat extra life-regen..

Thanks voor de tips! :*)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:39:
Same here. Heb er 5 gekocht, maar meer voor mezelf als voorraad. Als ze echt weer naar 18M gaan en ik heb geld nodig is verkopen ook een optie.
Als permanent arme flikker heb ik gisteren nog even snel 4 Perfect Star Topazzies gescoord, zodat ik er nu vijf heb. Voor 1,6 M per stuk. Als het helemaal de mist in gaat met mijn zin om te spelen kan ik ze over een week of twee waarschijnlijk nog we voor enkele miljoentjes wegdoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Laatst online: 30-01-2018

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Na ruim 200 uur gameplay eindelijk een set item gedropt :) On stream nog wel! Het was een Tal Rasha's Allegiance, niet een super goede roll maar wel blij. Wellicht kan ik er een Wizard mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
NeilForeal schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:00:
Na ruim 200 uur gameplay eindelijk een set item gedropt :) On stream nog wel! Het was een Tal Rasha's Allegiance, niet een super goede roll maar wel blij. Wellicht kan ik er een Wizard mee helpen.
Laat zien dan :P

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
Geen super roll helaas... jammer dat de CHC/CHD versies onnozel hoge prijzen hebben, verder zijn ze zwaar overrated in my opinion. Enkel BiS als je een paar 100mil uit te geven hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
net een half uur met support aan de lijn gezeten voor een Battle net authtenticator, ipv de mobile authenticator. Probleem was dat ik dat ding niet mocht bestellen (invalid format bij bank nr).

Iemand hier die het wel al gelukt is via automatische incasso?

Gister voor het eerste die rechtermuisknop optie in AH gebruikt, wel handig zoiets.
Maar wat schrik je dan van de prijzen zeg, vooral bij mijn rare ring op de barb... prijzen beginnen bij 2000m

[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 31-10-2012 13:25 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Laatst online: 21-09 22:23
pstalman schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:24:
Gister voor het eerste die rechtermuisknop optie in AH gebruikt, wel handig zoiets.
Maar wat schrik je dan van de prijzen zeg, vooral bij mijn rare ring op de barb... prijzen beginnen bij 2000m
Je kunt dan het beste bepaalde stats weg laten zoals extra gold of een bepaald soort resistance of iets dergelijks. Vaak geeft dat een groot verschil.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
MarcM88 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Je kunt dan het beste bepaalde stats weg laten zoals extra gold of een bepaald soort resistance of iets dergelijks. Vaak geeft dat een groot verschil.
dat moet ik sowieso doen, anders vind ik niets :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Laatst online: 01-02-2023
http://www.diabloprogress...ing3000-2289/Heidi/333724

Tips? Ik kan tot MP2 redelijk doorkomen maar ga toch nog met enige regelmaat dood. Armor/RA?
Ik wil eigenlijk ook meer DPS omdat ik op MP3 normal mobs al niet kan killen met 1 hit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
VALT er een keer een bruin item uit een treasure deamon..

Zijm het Frostburn Gauntlets.. :|

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

maratropa schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:36:
VALT er een keer een bruin item uit een treasure deamon..

Zijm het Frostburn Gauntlets.. :|
6/30? als ze 6/30 zijn is er ngo wel een niche markt voor :) heb zelf al eens een full frost build gebruikt en perfect frosties zijn dan eigenlijk zowat een bis :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Mischa_NL schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:35:
http://www.diabloprogress...ing3000-2289/Heidi/333724

Tips? Ik kan tot MP2 redelijk doorkomen maar ga toch nog met enige regelmaat dood. Armor/RA?
Ik wil eigenlijk ook meer DPS omdat ik op MP3 normal mobs al niet kan killen met 1 hit...
Beetje weinig armor en een beetje weinig LOH of andere regen als ik het goed zie idd..

Verder heb je op een aantal items helemaal geen specifieke resists zitten (bijv physical) maar zijn ze ook op een aantal items nog eens verschillend. Kies er 1 uit.. Bijv. physical en zoek gear met physical resist (en RA wanneer mogelijk).

Met jouw DPS zou je volgens mij als monk freewheelend door A3 MP3 moeten kunnen wandelen.. Mits de rest een beetje op orde is. En qua DPS zou je wel meer CHC kunnen gebruiken denk ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:52:
[...]
6/30? als ze 6/30 zijn is er ngo wel een niche markt voor :) heb zelf al eens een full frost build gebruikt en perfect frosties zijn dan eigenlijk zowat een bis :P
Ah ok dat wist ik niet, ik heb wel eens el cheapy frostburns gekocht om even te testen of ik wat aan een stone of jordan zou hebben met m'n barb (ivm met de chillfactor op je whirlwinds).. Maar het is ook maar een 6/18...

MAAR de treasure deamon voelde dat ik pissig was, de volgende dropte een Inna's favor Belt :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat vinden jullie van deze site: http://diablo.somepage.com/popular/
Best geinig om te zien waar meeste mensen mee lopen. Wel saai die barbs, het is allemaal variatie op whirlwind.
Begin zelf wel te twijfelen over superstition. En waarom loopt iedereen met blood lust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
Na 1.0.5 ben ik legendary's gaan sparen heb nu eindelijk 1 tab vol met waardeloze rotzooi

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/dwex1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Zitten daar toevallige 1hs tussen voor monk?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
tboheeren schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:12:
Zitten daar toevallige 1hs tussen voor monk?
1 slechte Won khim lau, verder geen 1hs die specifiek voor monks zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bah, ik heb gisteren mooie trifecta gloves gekocht maar mijn profile refresht nog steeds niet.

Ik hoop dat ze daar binnenkort wat aan gaan doen. :(

130k dps nu!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-09 09:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wolf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:23:
Bah, ik heb gisteren mooie trifecta gloves gekocht maar mijn profile refresht nog steeds niet.

130k dps nu!
Doe je goed ;). Binnenkort maar weer eens wat runs doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

130k dps nu!
GZ! :9~ Heb je al een tijd niet meer in actie gezien.. Meeste tijd staat je party of sessie dicht voor join.... :/ Maar volgens mij ren je toch liever met 140K DPS'ers.. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 06:12
schaapiej schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 12:51:
Graag wat tips voor mijn Wizard. Damage gaat de goede kant op maar door het wisselen van skills heb ik volgens mij niet helemaal meer de juiste verhoudingen in mijn stats.

De skills die ik gebruik: klik.

De stats in-game:
[afbeelding]

Eerst gebruikt ik de skill Spectral Blade, vandaar de hoge IAS. Maar volgens mij telt die IAS helemaal niet mee met Energy Twister en heb ik daar dus niks aan. Klopt dit? IAS kan dan wat lager en CHD een stuk hoger, maar voordat ik daar geld in ga stoppen toch even de vraag :p

En welke passive is in plaats van Galvanizing Ward een goede bij deze build? Gebruik het nu voor wat extra life-regen..

Thanks voor de tips! :*)
Hoe hoger de ias hoe maar ticks er van de wicked wind, zie link van hieronder met de breakpoints.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6794871641

Ik zie dat je met een archon build speelt, niks mis mee. Alleen vind ik het zonde dat je een redelijk hoge ias hebt en dan niet gewoon als een cm wiz gaat spelen. Perm freeze ftw =)

Maar ipv Galvanizing Ward kun je denk ik wel evocation gebruiken. En raad ik je aan om je chc richting de 40+ te werken.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die tals armor die ik gisteren in het trade topci had geplaats nu toch maar zelf in gebruike genomen
bevalt wel goed eigenlijk maar merk wel dat ik ivm die 8% ias sneller door mijn ap heen ga met disintegrate spammen.

Even een vraagje aan de CM/WW wizards hier, wat zou ik moeten veranderen aan gear om over te stappen naar CM/WW ?

http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277

heb wel wat 1h wapens liggen met chd en socket, ook een chantodo, enige offhand is alleen een mediocore triumverate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Laatst online: 02-08 13:54
Offhands kosten sinds 1.05 geen donder meer, alleen voor BiS betaal je nog vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Iemand hier toevallig nog een el cheapo helm voor m'n WD liggen met INT160, VIT160, CHC4 en een socket? VIT mag in ieder geval niet veel lager zijn.. Kan me geen punt drop meer veroorloven..

fff Volledig 100% off topic maar toch ff vermelden:

De Microsoft phone call scam is momenteel weer gaande in NL... Al vanaf 2009 in engeland enzo... Gasten met indiaas accent bellen je op, zeggen van microsoft te zijn en melden dat je computer op instorten staat, virus en dat ze je wel zullen helpen blabla... LOL.. die gast heeft me wel 4x gebeld laatste week.. FF wat research gedaan en deze scam schijnt dus al jaren in het buitenland gaande te zijn. Einde van het verhaal.. jij download remote control software, zij "fixen" et en slijten je false security software AKA nog een trojan voor 80 euro... |:( Vrees dat er ongetwijfeld wat poor souls zijn die hier intrappen.

[ Voor 64% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

GZ! :9~ Heb je al een tijd niet meer in actie gezien.. Meeste tijd staat je party of sessie dicht voor join.... :/ Maar volgens mij ren je toch liever met 140K DPS'ers.. :)
Klopt. We moeten weer es wat samen doen.

Ik heb quickjoin uitgezet omdat mijn internet grote parties niet toestaat atm. Hoe meer mensen, hoe meer lag, hoe onspeelbaarder voor mij.

Dat icm een friendslist waarin er op elk moment van de dag minimaal 20 mensen online zijn, tja. :P
Voor je het weet zit de party vol en kan ik niet meer spelen.

Gewoon ff een beuk geven, ik bijt niet als je het vraagt. :P
TiMMieJ schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

Doe je goed ;). Binnenkort maar weer eens wat runs doen? ;)
Zelfde geldt voor jou natuurlijk. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 31-10-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

130k dps nu!
Nice! Toevallig laatst ook op de kop getikt (zie profile in sig :+)

Heb je wel stats en prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04:09
Als iemand vanavond of tijdens het weekend wat Ubers wil gaan farmen , let me know please

heb 3 machines klaar staan.

http://eu.battle.net/d3/e...walkerb-2326/hero/9627258 < armory

denk dat ML5 zeker haalbaar is

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

Nice! Toevallig laatst ook op de kop getikt (zie profile in sig :+)

Heb je wel stats en prijs?
+98 dex
+25 str
+78 vit
+56 fire res (mijn res!)
+8% chc
+34% chd
+9% ias

En dat voor 20m! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Wolf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

+98 dex
+25 str
+78 vit
+56 fire res (mijn res!)
+8% chc
+34% chd
+9% ias

En dat voor 20m! :)
Koopje :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wolf schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Klopt. We moeten weer es wat samen doen.

Ik heb quickjoin uitgezet omdat mijn internet grote parties niet toestaat atm. Hoe meer mensen, hoe meer lag, hoe onspeelbaarder voor mij.

Dat icm een friendslist waarin er op elk moment van de dag minimaal 20 mensen online zijn, tja. :P
Voor je het weet zit de party vol en kan ik niet meer spelen.

Gewoon ff een beuk geven, ik bijt niet als je het vraagt. :P

[...]

Zelfde geldt voor jou natuurlijk. ;)
Is goed, lijkt me leuk.... :) Zit inmiddels op zo'n 92K unbuffed dus ik kan in ieder geval partij bieden :) Selfbuffed erg vaak 130K+ ... Probeer bosmonster iedere keer maar te benaderen maar iedere keer wanneer dat lijkt te lukken, zet hij weer een sprint in :P

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 31-10-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Delph schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
Offhands kosten sinds 1.05 geen donder meer, alleen voor BiS betaal je nog vermogen.
Ja klopt, een ocullus met max. stats heb je al voor 40m nu.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

xV0rtexx schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:41:
[...]

Ja klopt, een ocullus met max. stats heb je al voor 40m nu.
oh is dat alles, dan kom ik maar 33m te kort _O-

Laat maar zitten dan, blijf voorlopig wel archon, dan maar max mp3 spelen voorlopig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
Goede dag vandaag. 3 runs, 3 set items (IK gloves, Tal Rasha source en Nats ring). Helaas allemaal meh-rolls maar ze droppen wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Laatst online: 24-09 09:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

microoo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:54:
Goede dag vandaag. 3 runs, 3 set items (IK gloves, Tal Rasha source en Nats ring). Helaas allemaal meh-rolls maar ze droppen wel :D
Bij mij droppen er zelfs geen meh rolls! Zelfs de IK gloves (meh versie) zijn al snel een goede verbetering ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Bokkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:45:
[...]

oh is dat alles, dan kom ik maar 33m te kort _O-

Laat maar zitten dan, blijf voorlopig wel archon, dan maar max mp3 spelen voorlopig
Dan neem je er 1 met 50 average dmg minder ;) Die zijn uiteraard ook veel goedkoper geworden. Iemand in onze party gisteren had er 1 gevonden en ik dacht op dat moment dat ze 50m waard zouden zijn, maar dat valt dus vies tegen. Dat was er 1 met 100-400 dmg.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

xV0rtexx schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Dan neem je er 1 met 50 average dmg minder ;) Die zijn uiteraard ook veel goedkoper geworden. Iemand in onze party gisteren had er 1 gevonden en ik dacht op dat moment dat ze 50m waard zouden zijn, maar dat valt dus vies tegen. Dat was er 1 met 100-400 dmg.
Maar ik moet dus een occulus regelen met een goede 1hand
hoeveel IAS is gewenst? mijn vreeg is dus echt wat moet ik omgooien om een beetje effectief cm/ww te kunnen gaan spelen.

@hieronder: BiS = Best in Slot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Delph schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:30:
Een vraag wat betekent BiS eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:12:
[...]

Een vraag wat betekent BiS eigenlijk?
Best In Slot

@ eerdere berichten:
Had voor de Skorn 65k DPS, zelfde build. 1h + shield.

[ Voor 18% gewijzigd door 3xNix op 31-10-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Bokkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Maar ik moet dus een occulus regelen met een goede offhand
hoeveel IAS is gewenst? mijn vreeg is dus echt wat moet ik omgooien om een beetje effectief cm/ww te kunnen gaan spelen.
Probeer er nog een 10% chc bij te krijgen, met een goede OH en een nieuwe helm moet dat goed te doen zijn. Als je een hoge AS wilt dan kan je moeilijk om een chantodo set heen...

Anders moet je al je gear gaan upgraden en IAS gaan stacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Delph schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:14:
[...]

Probeer er nog een 10% chc bij te krijgen, met een goede OH en een nieuwe helm moet dat goed te doen zijn. Als je een hoge AS wilt dan kan je moeilijk om een chantodo set heen...

Anders moet je al je gear gaan upgraden en IAS gaan stacken
Heb al een chantodo mainhand 10% crit offhand moet te doen zijn
grootste 'probleem' gaat worden dat ik behoorlijk in chd achteruit ga. de chantodo die ik heb heeft geen chd dacht ik (weet niet 100% zeker meer)

Zal vanavond even een en ander testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Bokkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Heb al een chantodo mainhand 10% crit offhand moet te doen zijn
grootste 'probleem' gaat worden dat ik behoorlijk in chd achteruit ga. de chantodo die ik heb heeft geen chd dacht ik (weet niet 100% zeker meer)

Zal vanavond even een en ander testen.
Dat is normaal, dat had ik ook dat ik kwa DPS erop achteruit ging, maar als je een beetje leuke chc en as hebt dan kan niks je meer pijn doen. Dan duurt alles langer maar dan moet je wel hogere MP aankunnen. Uiteindelijk moet je maar op andere manier weer chd gaan opbouwen (belt, ring, amulet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 23:48

Flapmo

and back is gigi!

Vandaag eens beginnen weer een wiz te levelen. Had hem HC maar die ging RIP door een diablo bug. Is kijken voor de grap hoe mijn WD gear 1-op-1 op Wiz werkt (alleen offhand anders). Ben wel benieuwd, op zich zou het redelijk moeten werken 30%CHC, 250%CHD, 100kdps unbuffed. Mis alleen natuurlijk APoC, maar een offhand geeft je cheap 9 (oculus), duur 13-14 (naam kwijt). Is dat al voldoende of moet je echt meer voor een wiz?

Lastigste is misschien relatief hoge AS (2.0), archon en CM builds willen juist big hitters toch?

[ Voor 11% gewijzigd door Flapmo op 31-10-2012 15:26 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
Eerste Set Item gevonden! Chantodo's Will! Helaas speel ik monk! Durf hem niet te identen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Flapmo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:25:
Vandaag eens beginnen weer een wiz te levelen. Had hem HC maar die ging RIP door een diablo bug. Is kijken voor de grap hoe mijn WD gear 1-op-1 op Wiz werkt (alleen offhand anders). Ben wel benieuwd, op zich zou het redelijk moeten werken 30%CHC, 250%CHD, 100kdps unbuffed. Mis alleen natuurlijk APoC, maar een offhand geeft je cheap 9 (oculus), duur 13-14 (naam kwijt). Is dat al voldoende of moet je echt meer voor een wiz?

Lastigste is misschien relatief hoge AS (2.0), archon en CM builds willen juist big hitters toch?
Ik speel al tijden CM wizz en het bevalt me prima. Je moet in iedergeval zorgen dat de chc rond de 40-50% zit. Chd is leuk maar chc is echt de focus. Wat vaak ondergewadeerd is de armor/allres, zorg ervoor dat je rond de 600-700 unbuffed zit en armor van rond de 4k-5k. Er zullen nu vast wizzards roepen van das niet nodig, maar ik merk wel degelijk het verschil op hogere mp lvl.

Mijn stats zijn als volgt:(heb nog lang niet ubergear)

38k hp
680 res all
4k armor
128k dps
47%chd
30% Apoc
570 LoH
550 Life regen
1,9 ias
211 chd
2750 int

Deze stats zijn unbuffed en dan kan je leuke varianten doen. Op lage MP bijvoorbeeld Stormamor omdat de res al genoeg is vanuit de basis.

Ik gebruik tegenwoordig energyarmor met pinpoint (5% extra chc) en met de proc van 15% van de frostnova rune heb je vaak 67% chc en dan ga je echt als een malle.

Dus maak je geen zorgen over dps/chd dat komt wel CM wizz zijn gebasseerd om zoveel mogelijk te freezen/critten en ds continue op te houden en dan kan het op mp8 wel wat langer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Bokkie schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Maar ik moet dus een occulus regelen met een goede 1hand

@hieronder: BiS = Best in Slot
Ow nee, dat was zomaar een voorbeeld. Ze zijn dus wel "goedkoop". De chantando's is heb beste ivm. de AS bonus.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
craproll :(

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/24mg4dv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
xV0rtexx schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

Ow nee, dat was zomaar een voorbeeld. Ze zijn dus wel "goedkoop". De chantando's is heb beste ivm. de AS bonus.
Je hebt als CM wizz helemaal geen chantado nodig hoor, ik gebruik zelf een tal's.
Ik vraag me uberhaupt af of het verschil in ias iets uit maakt om een goede cm wizz te zijn. Ik hebzelf 1,9 ias en probeerde gister een lacuni met 9% ias, 6 chc waardoor ik op 2,15 ofzo uitkwam, en in mijn runs merkte ik eigelijk helemaal geen bal. Ik heb zelfs een tijdje maar op 1,68 attack speed gespeeld en dat ging zelfs prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Laatst online: 21-09 14:56
sleepwalkerbe schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:36:
Als iemand vanavond of tijdens het weekend wat Ubers wil gaan farmen , let me know please

heb 3 machines klaar staan.

http://eu.battle.net/d3/e...walkerb-2326/hero/9627258 < armory

denk dat ML5 zeker haalbaar is
Hoe laat ga je vanavond ubers doen?
Als dat na 19uur is heb ik wel interesse.
MP5 of 6 is gewoon probleem.
Heb zelf ook 3 machines klaar liggen.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Sinned123 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Hoe laat ga je vanavond ubers doen?
Als dat na 19uur is heb ik wel interesse.
MP5 of 6 is gewoon probleem.
Heb zelf ook 3 machines klaar liggen.
voeg maar toe sleepwalkerb#2326 , na 19 is goed hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Mistymo schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

Je hebt als CM wizz helemaal geen chantado nodig hoor, ik gebruik zelf een tal's.
Ik vraag me uberhaupt af of het verschil in ias iets uit maakt om een goede cm wizz te zijn. Ik hebzelf 1,9 ias en probeerde gister een lacuni met 9% ias, 6 chc waardoor ik op 2,15 ofzo uitkwam, en in mijn runs merkte ik eigelijk helemaal geen bal. Ik heb zelfs een tijdje maar op 1,68 attack speed gespeeld en dat ging zelfs prima.
Moet je eens met 2,5 AS spelen dan piep je wel anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Een hoger attack speed heb je voornamelijk nodig voor het perma-freezen van monsters. Ik speel zelf op vrij lage MP-niveaus (mp3-4-5) dus ik maak de monsters dood voordat het nodig is om ze te langdurig te permafreezen. Tuurlijk, bij sommige elites moet je wat voorzichtiger zijn, maar je dps kan wat compenseren.

Ik ga zelf regelmatig dood trouwens, ik heb iets teveel op dps zitten traden en laat nu teveel steken liggen in het hp en armor vlak :(
Pagina: 1 ... 89 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.