Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

beve schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Riskeer je hiermee geen ban? :X
Het leest lokale variabelen uit en doet er (wederom lokaal) iets mee. Dit kan Blizzard nooit achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:42:
[...]

Welke DPS moet je dan al niet hebben om even snel monsters met 350% hp om te leggen als 100% HP
Valt wel mee, niet dat ik op uberspeed farm maar ik schipper wat tussen mp1 en mp3 en heeeeel veel verschil is er niet, iig niet als WW barb. Op mp3 blijven de mobs langer leven en heb je er dus meer aan qua LOH en Fury, en dat speelt ook lekkerder. Damage tegen elites speciaal is wel lekker, want die houden je steeds even op.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-09 01:27
http://www.d3rmt.com/auction-house/

heb ik net ontdekt online voor wie prijzen wil checken vanuit zijn browser.
Only for Gems , gold en Plans !

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58
Jk_W schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Het leest lokale variabelen uit en doet er (wederom lokaal) iets mee. Dit kan Blizzard nooit achterhalen.
Ooit van VAC2 gehoord? Die achterhaalt dat soort dingen wel en er is geen reden om te denken dat Blizzard niet iets gelijkwaardigs heeft.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

En die keylogger die ze in de files meesturen dan? ;)
Ik zie dat jij ook een paar leuke upgrades hebt bemachtigd. Gevonden of gekocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Ooit van VAC2 gehoord? Die achterhaalt dat soort dingen wel en er is geen reden om te denken dat Blizzard niet iets gelijkwaardigs heeft.
Juist de link die jij stuurt, geeft aan dat VAC dat ook niet kan (zou ook raar zijn als ze kunnen zien wat ik lokaal allemaal doe) ;)
Kopje: Disadvantages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:17:

hmm klopt nog ook ik dacht dat het niet zo was maar het was toch echt gems die gisteren 2000 en 4000 waren nu voor 190...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Ik zie dat jij ook een paar leuke upgrades hebt bemachtigd. Gevonden of gekocht? :D
Ga je elke dag ingame mijn char kijken? :+ Zit al de hele ochtend op de B.net refresh te wachten ;(

Heb idd wat upgrades er bij gehaald. Was het ff zat na een dramatisch kutweekend (m.u.v. die Manticore dan) en heb via de RMAH wat Gold gehaald :P Verbazingwekkend hoe snel dat weer op is _O- Wil/kan nog 1 upgrade halen hiervan, denk een Dead Man's Legacy met 250+ dex/>18ias/10% crit. Moet net kunnen lukken :P

Maar vanmorgen dus een Witching Hour die echt héél cheap was volgens mij. 9% ias/45% CHD/~95 dex, staan er volgens mij voor 100+ mil op, mijne was veel minder :P.
Daardoor verloor ik wel de setbonus op Inna's, dus Inna's Vast Expanse gehaald waarmee ik hem weer terug heb.
En verder nog een nieuwe ring voor een lage prijs. +1,5% CHC en +11% CHD t.o.v. mijn vorige, was met de rest van mijn nieuwe gear een +4.4k upgrade. Volgens mij nu ~35k dps er op vooruit, weet het niet zeker :P In ieder geval wel 9% IAS er bij, wat met Manticore toch wel erg nice is. :)

Zat te twijfelen wat ik wilde doen, Natalya's Chest + Natalya's Boots, om zo dex in te leveren op chest, maar 7% crit (en Discipline op chest) er bij te krijgen, of gaan voor Inna's Chest + Pants en dan Natalya's Boots + Helm of Ring te doen.

Gaat dus dat laatste worden, maar dat kan wel ff duren :P Nat's boots zijn ongelofelijk duur met 230+ dex, dus laat maar zitten :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Jk_W schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Juist de link die jij stuurt, geeft aan dat VAC dat ook niet kan (zou ook raar zijn als ze kunnen zien wat ik lokaal allemaal doe) ;)
Kopje: Disadvantages
Niet helemaal. Vac kan zien of jij bekende hacks draait op je pc met een CRC check. Ook merkt VAC het als je in OpenGL.dll (code) zit te klooien.

Wat vac niet kan zien is of je textures oid hebt aangepast (content).

Er zit namelijk een verschil in content en gamecode. En je kan er vrij zeker van zijn dat het programmaatje hier de code inleest, en niet de content.

Ik zeg alleen maar, we weten niet waar bliz voor banned, gewoon voorzichtig mee zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 29-10-2012 13:50 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
Radiant Star Emeralds momenteel voor 5.2mil!

Al tijd om te kopen of nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:17:

Hey tof eindelijk iets van auction house! het begin is gemaakt :)
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
En die keylogger die ze in de files meesturen dan? ;)
Daar ben ik ook bang voor met zulke programma's. Zelfs al werkt het goed dan kunnen ze alsnog ongewenste spullen erin stoppen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 13:44
Angeloonie, nog wat tips wat ik kan verbeteren op mijn DH? Behalve dan de betere gems :p
Misschien wat items van mijn monk overzetten?
Hierbij links naar dh http://eu.battle.net/d3/e...atrick-1287/hero/11775785

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 11:40
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

Ga je elke dag ingame mijn char kijken? :+ Zit al de hele ochtend op de B.net refresh te wachten ;(

Bla Bla
Ja moest even iets checken aan een item van Inna en dit was makkelijker dan via de AH :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

pstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:52:
Angeloonie, nog wat tips wat ik kan verbeteren op mijn DH? Behalve dan de betere gems :p
Van alles ;) Het belangrijkste is nu denk ik vooral CHC, zeker omdat je twee CHD gems hebt.

CHC is goedkoop op gloves, dus daar kan je mee beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Ja moest even iets checken aan een item van Inna en dit was makkelijker dan via de AH :P
Mocht je btw mijn oude Inna's belt willen overnemen, dan kunnen we wel iets regelen ;) Zie nu B.net voor de stats :P (link in sig)
pstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:52:
Moet ff snel, maar aandachtspunten:

- Rechter ring is crap
- Bracers hebben amper dex
- Gloves hebben geen CHC, geen CHD, geen IAS. Zoek iets met 100+ dex en 2 van de 3 stats
- Vervang je helm met een dex Andariel's, zou niet duur moeten zijn
- Amulet met alleen CHD. Probeer iets met IAS/CHC + CHD te vinden

Je hebt nu +427 res all, wat echt heel veel is voor een DH. Het is handig, maar niet als je DPS daar onder lijdt. Zeker op je gloves kun je de all res beter missen voor IAS/CHD/CHD

Oh, en DAMN die Mempo op je Monk :D Die is echt sick :Y)

[ Voor 56% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

iemand zin in een rondje samen ? gewoon (geen machine ofzo)
ik dacht aan mp3 ... ik meb mediocre gear, 65.000 dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Jk_W schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

Van alles ;) Het belangrijkste is nu denk ik vooral CHC, zeker omdat je twee CHD gems hebt.

CHC is goedkoop op gloves, dus daar kan je mee beginnen :)
daar zou ik mijn Glove van de monk voor kunnen gebruiken. Heeft ias/chd en chc.
Nog meer, ik zat meer richting belt/armor/pants te kijken en misschien een amulet?

- Rechter ring is crap <-- ja dat kan beter. Maar denk daar alvast maar een Hellfire ring :)
- Bracers hebben amper dex <--- zijn hier nog Legendaries voor aan te raden met bijv ias/chc
- Gloves hebben geen CHC, geen CHD, geen IAS. Zoek iets met 100+ dex en 2 van de 3 stats <-zie monk glove
- Vervang je helm met een dex Andariel's, zou niet duur moeten zijn <-- zie monk helm
- Amulet met alleen CHD. Probeer iets met IAS/CHC + CHD te vinden <-- ok tx. Maar wordt zoeken.. die dingen zijn te duur.

[ Voor 36% gewijzigd door pstalman op 29-10-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grapefruit
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-12-2024
pstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

Nog meer, ik zat meer richting belt/armor/pants te kijken en misschien een amulet?
Ik zou eerst naar je rings kijken en amulet kijken, vooral bij de rings is het niet moeilijk om een paar te vinden met 4% crit en minstens 30% chd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

[...]

Amulets rollen tot 10CHC voor een redelijke prijs, dus daar zou je naar kunnen kijken.

Een Natalya's ring icm met een Natalya's cloak is ook niet zo heel duur (zo'n 15M samen) en zorgt ook voor 7% CHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Jk_W schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Amulets rollen tot 10CHC voor een redelijke prijs, dus daar zou je naar kunnen kijken.

Een Natalya's ring icm met een Natalya's cloak is ook niet zo heel duur (zo'n 15M samen) en zorgt ook voor 7% CHC
kijk dat zoek ik :)
En dan Inna pants met wat vita of res? En iets van die set erbij voor de extra dex? Zoals een belt ofzo.

[ Voor 13% gewijzigd door pstalman op 29-10-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Is het al gezegd? De gems gaan iig hard. Blijkbaar worden geduplicate op een of andere manier. In asia gaan de Emerald radiant stars voor 400k:S

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-09 22:23
hellsau schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:09:
Is het al gezegd? De gems gaan iig hard. Blijkbaar worden geduplicate op een of andere manier. In asia gaan de Emerald radiant stars voor 400k:S
Al zo een 5x :P maar het dupen van die legendaries is een stuk erger imo..

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
Ohh:P Dan nog een tip. Als je ze koopt, stop ze dan wel in een socket. Blijkbaar hebben ze bij D2 een rollback gedaan toen dit dupen gebeurde. Maar als je ze in een socket had zitten kon je ze houden.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Rechter ring is crap <-- ja dat kan beter. Maar denk daar alvast maar een Hellfire ring :)
Mooie insteek, maar tot die tijd kun je wel een paar mil uitgeven aan een betere ring toch? :)
- Bracers hebben amper dex <--- zijn hier nog Legendaries voor aan te raden met bijv ias/chc
Strongarm Bracers zijn een goedkoop alternatief. 4.5% CHC, 150+ dex en 8%+ life. Gebruik ze zelf ook.
- Gloves hebben geen CHC, geen CHD, geen IAS. Zoek iets met 100+ dex en 2 van de 3 stats <-zie monk glove
Alle 3 de stats maar geen dex, maar al beter dan wat je nu hebt :)
- Vervang je helm met een dex Andariel's, zou niet duur moeten zijn <-- zie monk helm
Dat is uiteraard de beste optie, maar weet niet of je de Monk ook speelt? Die helm is extreem goed, daar ga ik ook op vooruit :)
- Amulet met alleen CHD. Probeer iets met IAS/CHC + CHD te vinden <-- ok tx. Maar wordt zoeken.. die dingen zijn te duur.
Wel duur ja, maar goed, je hoeft niet meteen 10% CHC te zoeken, je kunt ook al 5% met CHD of IAS voor een redelijk prijs krijgen. :)

Extra gratis tip: je kunt beter +damage hebben dan +dex op ringen/amulet's. 100 dex lijkt leuk, maar je hebt veel meer aan +30 average damage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

@pstalman

Via diablofans.com kwam ik op de volgende site. Je kiest je class je geeft aan of je 1-hand, 2-hand, etc gebruikt. En welke stats voor jouw belangrijk zijn. Vervolgens krijg je de items te zien die het meest overeenkomen met de ingevuld stats.

http://www.d3maxstats.com

[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 29-10-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
zo rijk ben ik niet hoor... :)
Maar ok thanks voor de info, zo kom ik er wel uit.
En ja je kunt maar 1x ingelogd zijn, dus het is of monk of dh :)
Liefst houd ik alles op de chars zo als ze zijn en gebruik ik de AH niet (hmm manticore moet dan weg :P)
Maar ik weet nu op welke dingen ik moet letten, zal wel eerst die set binnenhalen. Ring + armor is dat denk ik.
Anno schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:14:
@pstalman

Via diablofans.com kwam ik op de volgende site. Je kiest je class je geeft aan of je 1-hand, 2-hand, etc gebruikt. En welke stats voor jouw belangrijk zijn. Vervolgens krijg je de items te zien die het meest overeenkomen met de ingevuld stats.

http://www.d3maxstats.com
kun je je char daar niet inladen ?

[ Voor 61% gewijzigd door pstalman op 29-10-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:18

Thompson

Beeromaniac

Ik ben er gister achter gekomen dat er een legendary ring is (of was het nou een amu?) wat hoger dan 80 AR rolt. Jammer dat ze verder bagger zijn, maar wel weer wat bijgeleerd dat 80AR dus niet altijd de max. roll is :)

Gister overigens met MadStorm en Ploon een aantal zeer vermakelijke key-run's en 3 IM's gedaan.

Buit voor mij was 1 slechte legendary (nog geen 100k waard denk ik), 4x Act 3 key, 1x Act1 key en 1 Demon Fang (Hellfire ring onderdeel).

Vanavond waarschijnlijk weer op pad :)

[ Voor 39% gewijzigd door Thompson op 29-10-2012 14:30 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Thompson schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:29:
Ik ben er gister achter gekomen dat er een legendary ring is (of was het nou een amu?) wat hoger dan 80 AR rolt. Jammer dat ze verder bagger zijn, maar wel weer wat bijgeleerd dat 80AR dus niet altijd de max. roll is :)
Net zoals cindercoat die meer dan 100 fire resist kan rollen terwijl 60 de max is op rares. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 15:40

Anno

Griefmaker#2862

pstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:21:
kun je je char daar niet inladen ?
Nee, dat kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thompson schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:29:
De enige legendary die dat geweest kan zijn is de Obsidian Ring of the Zodiac, die heeft 80-90 all res. Alle andere ringen zitten aan de max van 80 vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:30:
[...]

Net zoals cindercoat die meer dan 100 fire resist kan rollen terwijl 60 de max is op rares. ;)
Daar wist ik het inderdaad van. Toch leuk, zo kom je elke keer weer nieuwe dingen tegen :9

/edit: @Angeloonie; Die was het idd! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Thompson op 29-10-2012 14:31 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Het regent Crappendaries :(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Thompson schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Daar wist ik het inderdaad van. Toch leuk, zo kom je elke keer weer nieuwe dingen tegen :9

/edit: @Angeloonie; Die was het idd! :)
zie ook de text onder het item, Volgens mij staat er iets dat je zelfs in de vuren van de echte hell kan staan met dit ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
pstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

zie ook de text onder het item, Volgens mij staat er iets dat je zelfs in de vuren van de echte hell kan staan met dit ding.
Klopt, zie mijn chest! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
MicScott schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Gebeurde bijna net zo vaak als dat je doodging 8)
Je moet hem ook niet meenemen naar mp3 ;) Volgende x mp5 madstorm? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zo toch maar een paar cheapo depth diggers op de kop getikt voor zo'n 1.5. mil ofzo... Ben vrees ik voorlopig wel klaar met upgrades. Mochten jullie nog suggesties hebben, houd ik me aanbevolen.. Maar met 4 mil valt het niet mee. Main wapen met CHD en socket zou een aanzienlijke DPS buff geven maar degene die minimaal dezelfde weapon DPS hebben zijn onbetaalbaar. Misschien nog een andere thing of the deep.. Zag dat ik daar voor redelijk beperkt bedrag ook nog wel een 3 of 4K DPS winst mee kan halen.

Moet zeggen, ben inmiddels weer volledig gewend aan zombie beertjes, zou niet meer zonder kunnen. :)

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

Helaas weinig MF maar ik zal t er mee moeten doen.

[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 29-10-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Magic find is overrated imo.. Gebruikte het vroegah wel veel, maar nu ik weet dat dat zo snel/efficient mogelijk (bijvoorbeeld alkazier runs) meer opleveren. Ok Ok.. ik ben lvl 45x3 = 135 MF + 75 + 18 follower + MP level = als nog 300 mf.

Een vriend van mij staarde zich blind op MF en deed maar 25k dps met zijn monk.. Ik heb voor hem toen wat gear gekocht zonder mf waardoor hij naar de 50k dps steeg en hem de alkazier geleerd. In deze twee dagen heeft hij meer legendaries gevonden dan in de rest van zijn speeltijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julio-K schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:30:
Magic find is overrated imo.. Gebruikte het vroegah wel veel, maar nu ik weet dat dat zo snel/efficient mogelijk (bijvoorbeeld alkazier runs) meer opleveren. Ok Ok.. ik ben lvl 45x3 = 135 MF + 75 + 18 follower + MP level = als nog 300 mf.

Een vriend van mij staarde zich blind op MF en deed maar 25k dps met zijn monk.. Ik heb voor hem toen wat gear gekocht zonder mf waardoor hij naar de 50k dps steeg en hem de alkazier geleerd. In deze twee dagen heeft hij meer legendaries gevonden dan in de rest van zijn speeltijd!
Daar heb je inderdaad een punt. Wie uit is op gear moet zich idd niet blindstaren op enkel MF-waarde.
De 'formule' is eerder = #(elite) kills / uur * MF
FYI: dit is geen echte 'drop-rate' formule, maar geeft wel duidelijk aan hoe je MF moet zien ivm legendary drops imo
PS: gisteren de eerste keer legendary drop uit een chest (zo'n vierkantige) in cementary gehad - andy's - Maar die kans is klein, eigenlijk toch best aantal elite kills per uur als variabele nemen lijkt me.

PS2: zijn er nog mensen die wat medetweakers zoeken voor basic (lees mp 1- mp2) grinding?
Add me: Veeke #2695

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 12:10
Ik ben ook deels om naar CM. Ik leg me er toch maar bij neer :P Vanavond een helm met Apoc en gaan. Ik ben benieuwd hoeveel real dmg de build gaat opleveren.

Ik heb archon getest tegen Azmodan en ik kwam tot 14m. dmg in 15 sec. met alleen de straal :). Mp 5 kan ik nu farmen als in P1.04. Mp 7 en hoger wordt toch wat vervelend met een archon build. Elke keer weer twisteren om archon op te laden.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10

Tja ik heb nergens in mijn gear een merkbare dps opgeofferd voor mf. Als zowel een hoge mf mogelijk is te combineren met een hoge killrate, dan kan je niet ontkennen dat dat wensbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb compleet geen MF meer op mijn items en ik vond laatst nog 10 legendaries in 1 dag (6 uur spelen). Snelheid en aantal kills is belangrijker geworden voor mij. Het helpt natuurlijk dat ik al Plvl 54 ben maar ik focus iig niet meer op MF. Kan ook niet want de upgrades die ik nu doe zijn al niet te betalen, laat staan met MF erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
ejtnaj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:39:
[...]

Tja ik heb nergens in mijn gear een merkbare dps opgeofferd voor mf. Als zowel een hoge mf mogelijk is te combineren met een hoge killrate, dan kan je niet ontkennen dat dat wensbaar is!
Can't argue with that.

Maar ik heb nu op elk item mijn mf laten vallen, voor dps en survability. Geen seconde spijt van gehad en ik kan nu ook niet meer terug gaan.. :9

@ timeless, inderdaad.. Volgens mij bestaat mijn gear niet eens met MF, zowel wil ik die prijs niet eens weten ..

[ Voor 10% gewijzigd door Julio-K op 29-10-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Julio-K schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

Maar ik heb nu op elk item mijn mf laten vallen, voor dps en survability. Geen seconde spijt van gehad en ik kan nu ook niet meer terug gaan.. :9
Same here :P
Ben van ~440% MF (MP6) naar ~370% gegaan door MF in te leveren voor meer DPS. Soms kun je ook niet anders, want MF komt in de plaatst van een potentiële andere goede stat. Dus als je upgrades wilt dan moet je die al opofferen :P

Dit weekend in 2 dagen welgeteld 2 legendaries gevonden :/ Echt dramatisch, terwijl ik doordeweeks telkens wel 5 legendaries had sinds de patch. Of dat nu komt doordat ik wat minder MF heb? :P iig is het ieder weekend weer opvallend laag met de drops, en doordeweeks weer hoger. Dus vanavond weer 7+ legendaries :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Same here :P
Ben van ~440% MF (MP6) naar ~370% gegaan door MF in te leveren voor meer DPS. Soms kun je ook niet anders, want MF komt in de plaatst van een potentiële andere goede stat. Dus als je upgrades wilt dan moet je die al opofferen :P

Dit weekend in 2 dagen welgeteld 2 legendaries gevonden :/ Echt dramatisch, terwijl ik doordeweeks telkens wel 5 legendaries had sinds de patch. Of dat nu komt doordat ik wat minder MF heb? :P iig is het ieder weekend weer opvallend laag met de drops, en doordeweeks weer hoger. Dus vanavond weer 7+ legendaries :+
Tja RNG is a bitch 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik ga ook maar weer eens klagen, al een week geen goede drops gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:21

Madstorm

Derping all the way!

Ik krijg als ik dit allemaal lees ook weer zin om te spelen.. Ik hoop dat ik er vanaaf nog even aan toe kom.. Eerst motor theorie leren, en proef examens doen (morgen theorie examen), vervolgens moet ik de laatste aflevering van The Walking Dead (gisteren uitgekomen) nog zien.. veeelste druk...
(first world problems :+)
Maar morgen na ong 1 uur heb ik de rest van de dag niks (op sporten na) en dan lekker farmen..

Om toch enigzins ontopic te zijn, Ik heb ook aardig wat MF laten vallen.. Ik had MF er eerst bij als extraatje, maar dit begint toch minder te worden.. aangezien ik ook maar eens AR begin te stacken als DH :9

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:12
xV0rtexx schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:39:
Ik ben ook deels om naar CM. Ik leg me er toch maar bij neer :P Vanavond een helm met Apoc en gaan. Ik ben benieuwd hoeveel real dmg de build gaat opleveren.

Ik heb archon getest tegen Azmodan en ik kwam tot 14m. dmg in 15 sec. met alleen de straal :). Mp 5 kan ik nu farmen als in P1.04. Mp 7 en hoger wordt toch wat vervelend met een archon build. Elke keer weer twisteren om archon op te laden.
Goedzo, werd tijd :p Hoge aps krijgen en gaan met die banaan =)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
True, zaterdag met 0 NV stacks en zonder MF gear (140% MF oid?) aan een Manticore gevonden (upgrade), terwijl ik in alle runs daaromheen slechts 1 andere legendary had gevonden met al m'n MF gear aan en 5 stacks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ik dacht altijd dat 6 affixes het maximum is, maar er zijn ook items zoals ringen met 7 affixes... weet iemand hoe dat precies zit?

Gewoon rares, bedoel ik dan.

[ Voor 10% gewijzigd door MicScott op 29-10-2012 15:52 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:52:
Ik dacht altijd dat 6 affixes het maximum is, maar er zijn ook items zoals ringen met 7 affixes... weet iemand hoe dat precies zit?
Zoals?
6 is de max op een rare, een legendary kan er meer hebben. Als ze damage hebben kan dit ook gesplitst worden als +min damage en +max damage ipv 1 regel min-max dmg.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Q&A tijd! In de patch notes staat: Teleport now breaks roots.

Wat betekent dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MicScott schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:52:
Plus dat1 affix 2 stats kan bevatten. 1 roll kan 30 str + 30 int zijn. Dit zie je vaker op blue items of legendaries die maar 1 random roll zouden moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Voor de barbs hier waar kan ik me het beste op focussen nu voor extra dmg? Ik zit zelf te denken om mijn ringen te vervangen met CHC/CHD versies en dat dat me de beste dps increase op gaat leveren momenteel. Maar probleem is dat ik maar 1 M budget heb.... Drops aren't in my favour....

Mijn armory link is als volgt: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52
xV0rtexx schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:39:

Welcome to the club 8)

De damage output van Archon is zoals je zelf aangeeft erg groot. Al lijkt je berekening niet echt te kloppen: 14m dmg in 15sec dat zou betekenen 933k/sec --> je profiel geeft 194k/sec aan, tenzij dit unbuffed is zou dat een factor zijn van x4,8 door Archon mode - dat zou slechts x3 moeten zijn. Of zitten daar geen critical hits bijgeteld. Anyway, Archon is gewoon BiS >:)

Twisters zijn volgens mij ook niet meer dé keuze voor crits te proccen, zou je aanraden van eens Arcane Orb te testen (proc rate 33%) met Tap the source + Prism op je Diamon Skin. Kost voor 1 orb is dan slechts 13AP zolang je skin up is. Mits genoeg APOC/CHC kan je orbs blijven spammen en bovendien zijn ze controleerbaarder dan die onvoorspelbare twisters. Ik kom bijna nooit in AP-problemen, overlaatst Act4 op MP7 gedaan voor de key plan en toen heb ik voor het eerst sinds lange tijd 'I don't have enough Arcane Power' gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Madstorm schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:49:
Ik krijg als ik dit allemaal lees ook weer zin om te spelen.. Ik hoop dat ik er vanaaf nog even aan toe kom.. Eerst motor theorie leren, en proef examens doen (morgen theorie examen), vervolgens moet ik de laatste aflevering van The Walking Dead (gisteren uitgekomen) nog zien.. veeelste druk...
(first world problems :+)
Maar morgen na ong 1 uur heb ik de rest van de dag niks (op sporten na) en dan lekker farmen..

Om toch enigzins ontopic te zijn, Ik heb ook aardig wat MF laten vallen.. Ik had MF er eerst bij als extraatje, maar dit begint toch minder te worden.. aangezien ik ook maar eens AR begin te stacken als DH :9
Ik hoopte toch wel weer een aantal runs met jou en Ploon te doen :9 Elke keer dat jij geen key kreeg (meestal...) had ik er wel een namelijk O-)

Ik ben wel toe aan wat tips van de experts hier;

http://eu.battle.net/d3/e...hompson-2265/hero/6595719

Deze build gebruik ik nu meestal, met name omdat ik deze lekker vind spelen. Heb een tijd WW gespeeld maar dat begon te vervelen. Ben nu denk ik op het moment aangekomen dat als ik nog significant wil upgraden ik echt behoorlijke bedragen moet gaan uitgeven?
De Bul-kathos wedding-band wordt hopelijk binnen enkele dagen vervangen door een Hellfire-ring.
Het amulet heb ik qua DPS wel een betere voor maar deze is dankzij de LOH wel lekker voor survivabillity en de extra MF is natuurlijk leuk.
Wapens zijn ook aan een upgrade toe, maar ik probeer wapens altijd te spelen met dingen die ik zelf vind, dus dat is pas als het echt niet meer anders kan :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

TiMMieJ schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:
Voor de barbs hier waar kan ik me het beste op focussen nu voor extra dmg? Ik zit zelf te denken om mijn ringen te vervangen met CHC/CHD versies en dat dat me de beste dps increase op gaat leveren momenteel. Maar probleem is dat ik maar 1 M budget heb.... Drops aren't in my favour....

Mijn armory link is als volgt: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274
Helm kun je denk ik wel gelijkwaardig vinden maar dan met CHC van 5 voor 1 mil :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:55:
[...]

Welcome to the club 8)

De damage output van Archon is zoals je zelf aangeeft erg groot. Al lijkt je berekening niet echt te kloppen: 14m dmg in 15sec dat zou betekenen 933k/sec --> je profiel geeft 194k/sec aan, tenzij dit unbuffed is zou dat een factor zijn van x4,8 door Archon mode - dat zou slechts x3 moeten zijn. Of zitten daar geen critical hits bijgeteld. Anyway, Archon is gewoon BiS >:)

Twisters zijn volgens mij ook niet meer dé keuze voor crits te proccen, zou je aanraden van eens Arcane Orb te testen (proc rate 33%) met Tap the source + Prism op je Diamon Skin. Kost voor 1 orb is dan slechts 13AP zolang je skin up is. Mits genoeg APOC/CHC kan je orbs blijven spammen en bovendien zijn ze controleerbaarder dan die onvoorspelbare twisters. Ik kom bijna nooit in AP-problemen, overlaatst Act4 op MP7 gedaan voor de key plan en toen heb ik voor het eerst sinds lange tijd 'I don't have enough Arcane Power' gehoord ;)
Ik switch continu van build. Op dat moment had ik alle dmg buffs aan staan (behalve MW - blood magic). Volgens mij 240k dps en het was met improved archon. Ik ga wel een beetje prutsen met een cm build. Overigens blijf ik voorlopig wel farmen met archon.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
xV0rtexx schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Ik switch continu van build. Op dat moment had ik alle dmg buffs aan staan (behalve MW - blood magic). Volgens mij 240k dps en het was met improved archon. Ik ga wel een beetje prutsen met een cm build. Overigens blijf ik voorlopig wel farmen met archon.
Hm misschien had ik je verkeerd begrepen, CM build --> archon cm of bedoel je de melee cm build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Zijn er eigenljik Archon wizards die samen spelen? Ik zie altijd Archon wizards in hun eentje farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
ejtnaj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:10:
Zijn er eigenljik Archon wizards die samen spelen? Ik zie altijd Archon wizards in hun eentje farmen.
Het is dan ook een solo-build met uitstek. Ik speel soms samen met een Monk, het is toch aangenamer om met een tank samen te spelen als DD. Maar dan wel liefst een met ook voldoende DPS/MS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Hm misschien had ik je verkeerd begrepen, CM build --> archon cm of bedoel je de melee cm build?
Op mp7 en hoger gebruik ik vaak evocation of pure archon om de cooldown lager te krijgen. Op lagere levels wel eens storm armor. Ook switch ik tussen blur en GC. Wel altijd met cm + twister voor het opladen.

Bij mp 7 en hoger wordt dat wat vervelend. Ik moet toch al bijna knoppen rammen, dus dan kan ik het maar beter direct goed doen en naar een CM build melee te gaan.

Idee is nu om alleen mijn helm te switchen voor 10 apoc. Of dat gaat lukken zal vanavond wel blijken :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik heb je laatst nog geholpen met het plan in A4 :P Ik speel meer samen dan solo, maar dat zit je nog sneller aan het knoppen rammen inderdaad.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Archon wil ej eignelijk solo spelen omdat je de kills nodig hebt om je archon up te houden.
al sik party speel gebruik ik eigenlijk alleen archon bij de echt grote packs of elites en voor de rest spam ik disintegrate :P

Ben nu op zoek naar een Tals armor en een budget chantodo om toch eens die cm te proberen, maar ik moet dan serieus wat meer asi krijgen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
xV0rtexx schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Op mp7 en hoger gebruik ik vaak evocation of pure archon om de cooldown lager te krijgen. Op lagere levels wel eens storm armor. Ook switch ik tussen blur en GC. Wel altijd met cm + twister voor het opladen.

Bij mp 7 en hoger wordt dat wat vervelend. Ik moet toch al bijna knoppen rammen, dus dan kan ik het maar beter direct goed doen en naar een CM build melee te gaan.

Idee is nu om alleen mijn helm te switchen voor 10 apoc. Of dat gaat lukken zal vanavond wel blijken :).
20apoc totaal is genoeg. Weet alleen niet of het fijn gaat werken met de attack speed die je nu hebt, misschien ook iets om op te letten.

Edit: Volgens mij zit het trouwens wel goed ook :9
LOH is trouwens wel een dingetje.

[ Voor 5% gewijzigd door awesom-o op 29-10-2012 16:27 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
TiMMieJ schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:

Aan je build te zien wil je WW barb zijn niet? Ik zou me niet helemaal doodstaren op DPS, want dat is indirect goed uit je sprint tornados te halen. Hier is attack speed ook heel belangrijk bij, ik zou ook zoeken naar wat upgrades op dat vlak. (meer APS is meer hits van je tornados is meer damge, LOH en fury.
Daarom ben ik ook weer terug naar Frenzy. Even 5 keer meppen voor je weer met whirlwind tornados in een groep gaat leggen maakt een hoop verschil uit.

Lacuni's op je armen en boots met 12% ms zijn ook wel een must..

Aangenomen dat je een beetje rap wil farmen wil je een setup waarme je iig lekker rap door act 3 farmt op MP 1. Dat is niet zo heel zwaar ook dus dan kun je best bijv. war cry eens laten vallen voor bijv. overpower met killing spree, vaak 10% chc er bij is erg fijn, met batle rage aan overpower poppen tussen een groepje levert health, fury en chc dus damage op. Of met overpower met momentum voor de fury.

Mijn ventje is niet uber en heeft behoorlijk lage unbuffed DPS maar voelt redelijk rap en in geval van een elite doe ik toch ( battle rage, overpower, frenzy, WOTB, stone of jordan) 200K dps..

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 29-10-2012 16:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
xV0rtexx schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:19:
[...]Ik heb je laatst nog geholpen met het plan in A4 :P Ik speel meer samen dan solo, maar dat zit je nog sneller aan het knoppen rammen inderdaad.
I know :) dat was heel fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ejtnaj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

I know :) dat was heel fijn!
8)7 ik ontdek net (na maanden in dit topic) de logica achter je nickname _O- Vond het al een.. rare... naam zo :+

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Tnx voor de info zal ook eens wat meer rond kijken richting de IAS idd. En ja vind WW wel leuker dan tank build ;). Zal ook eens wat met de build spelen etc om te zien wat me goed bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:53:
[...]

Plus dat1 affix 2 stats kan bevatten. 1 roll kan 30 str + 30 int zijn. Dit zie je vaker op blue items of legendaries die maar 1 random roll zouden moeten hebben.
Hmm... dan zal dat het wel zijn. Ik vroeg me af waarom mijn ring 7 stats heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
MicScott schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Hmm... dan zal dat het wel zijn. Ik vroeg me af waarom mijn ring 7 stats heeft.
Dat zie je inderdaadwel is.. Normaal is 7affixes een legendary, maar dit was waarschijnlijk een twijfelaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Julio-K schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Dat zie je inderdaadwel is.. Normaal is 7affixes een legendary, maar dit was waarschijnlijk een twijfelaar ;)
Hij is iig legendarisch goed. Nog zelf gevonden ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe

ja maar je hebt wel 50k dps nodig, ik zit zo'n beetje vast op de 30k, dan schiet het niet zo heel erg op.
heb je nog suggesties wat ik het beste kan veranderen als ik weer genoeg gold heb?
ik ben misschien een beetje stom geweest maar heb net 2 stenen gekocht, (op een na beste) voor in mijn items, maar ik wou gewoon van mijn 2h zwaard af en ik doe nu eindelijk net zo veel schade, rond de 30k.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lizzy-2839/hero/20823054

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
Je dex is echt veel te laag, ik zit op 2.2k :o

Ik heb misschien wel wat gear voor je ... zal eventjes kijken straks :-)

Je hebt ook items waar wel str/intel op zit, maar geen dex. Als Monk moet je echt kijken naar Dex :)

[ Voor 29% gewijzigd door De_Bastaard op 29-10-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bamboe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:55:
[...]

ik ben misschien een beetje stom geweest maar heb net 2 stenen gekocht, (op een na beste) voor in mijn items, maar ik wou gewoon van mijn 2h zwaard af en ik doe nu eindelijk net zo veel schade, rond de 30k.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lizzy-2839/hero/20823054
Dat is natuurlijk niet zo handig, die gems zijn end-game items, en nu heb je dikke gems in (no offense) matige gear. Die gems helemaal upgraden heeft alleen zin als je al heel veel damage doet, dan is het effect van die gems vele malen groter.

Jij krijgt bijv. 22 dps er bij voor 1 punt dex, op mijn DH krijg ik 65 dps er bij per 1 punt dex.
Voor jou heeft de upgrade van Star naar hoogste tier (+12 dex) amper zin, omdat het maar 264 dps oplevert. Bij mij levert het 780 op, wat ook al niet bijster veel is, maar nog wel de moeite waard.

Dus ja: was niet echt handig, je had die miljoenen beter in je normale gear kunnen stoppen. Gems boven Star zijn te duur als je gear niet redelijk high-end is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Angeloonie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

Dat is natuurlijk niet zo handig, die gems zijn end-game items, en nu heb je dikke gems in (no offense) matige gear. Die gems helemaal upgraden heeft alleen zin als je al heel veel damage doet, dan is het effect van die gems vele malen groter.

Jij krijgt bijv. 22 dps er bij voor 1 punt dex, op mijn DH krijg ik 65 dps er bij per 1 punt dex.
Voor jou heeft de upgrade van Star naar hoogste tier (+12 dex) amper zin, omdat het maar 264 dps oplevert. Bij mij levert het 780 op, wat ook al niet bijster veel is, maar nog wel de moeite waard.

Dus ja: was niet echt handig, je had die miljoenen beter in je normale gear kunnen stoppen. Gems boven Star zijn te duur als je gear niet redelijk high-end is.
ja, later wel spijt van maar ik wou toch eens van mijn 2handed wapen af en dacht dat 2 wapens met chd de oplossing zou zijn, daarvoor had ik een een van de gems nodig om in de socket van het wapen te steken en dan is 20% chd wel redelijke dps extra. ik denk dat die nog wel goed te praten is, maar die in de helm had ik gewoon niet moeten doen voor de magic find dat loont niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
heb wat items van monk naar DH gezet, monk nu nog maar 27k dps.
Maar wat een verschil op de DH, nu over de 100k :)
http://img812.imageshack.us/img812/5695/screenshot263w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bamboe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:49:
[...]
ja, later wel spijt van maar ik wou toch eens van mijn 2handed wapen af en dacht dat 2 wapens met chd de oplossing zou zijn, daarvoor had ik een een van de gems nodig om in de socket van het wapen te steken en dan is 20% chd wel redelijke dps extra. ik denk dat die nog wel goed te praten is, maar die in de helm had ik gewoon niet moeten doen voor de magic find dat loont niet echt..
Ivm LOH ben je er qua surviviblity wel op vooruit gegaan denk ik omdat je veel vaker hit.
Maar inderdaad, je main stat moet omhoog en je EHP ook (combinatie van armor/vit/resistance)
Resistance is vrij makkelijk te boosten met de passive "one with everything"
Kies op je items voor 1 type resistance, bv cold, en zorg dat je dat op al je armor hebt, liefst ook met all resistance er nog eens bij, zo word je totale all-res vrij hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen in voor een paar IM runs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Dit wapen wat waard? Vanmiddag gevonden
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/01X4U.jpg

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:42:
Zijn er nog mensen in voor een paar IM runs?
Ben wel in voor wat warden runs, heb nl nog niet genoeg keys.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Niet slecht vanmiddag... 3 crappendaries en 2 set.. 1 inna's temperance of zoiets.. Verkocht voor 12.5 mil en een paar rare boots voor 2.8 mil... De andere set item was helaas een crapaset :)

Correctie.. 1 van de legendaries waren fire walkers.. Maar beetje slechte rolls.. die gaan ook al voor zwaar onder de mil op de AH zag ik.

[ Voor 27% gewijzigd door Darth Malak op 29-10-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
x
Cthulhu schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:45:
Dit wapen wat waard? Vanmiddag gevonden
[afbeelding]
Hele hoge LoH en mainstat (Int).

Volgens mij moeten die dingen met Dex of Str rollen en met sock natuurlijk (Wordt vaak 100% crit dmg gem in gedaan).

Als je in de AH zit even naar sell -> rechtermuisknop op die Echoing Fury -> Search on AH en je weet wat meer :)

Denk niet dat hij heel veel waard is vanwege de socket. Met socket (maar met mindere rolls) doen ze vaak rond de 3~5m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Hou hem voor m'n WD denk ik, is een upgrade tov van m'n vorige wapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Darth Malak schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:10:
Niet slecht vanmiddag... 3 crappendaries en 2 set.. 1 inna's temperance of zoiets.. Verkocht voor 12.5 mil en een paar rare boots voor 2.8 mil... De andere set item was helaas een crapaset :)

Correctie.. 1 van de legendaries waren fire walkers.. Maar beetje slechte rolls.. die gaan ook al voor zwaar onder de mil op de AH zag ik.
Ik heb het idee dat het je sinds de patch een stukje beter afgaat wat drops betreft. Hopelijk is daarmee je lol om te spelen ook weer een beetje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:37:
[...]

Ik heb het idee dat het je sinds de patch een stukje beter afgaat wat drops betreft. Hopelijk is daarmee je lol om te spelen ook weer een beetje terug.
In begin van patch 1.05 inderdaad maar nu, ik zou nog niet te vroeg juichen voor mezelf. -O- 5 runs op mp2 en geen enkel legendary of set drops, geprobeerd in Act 1 en Act 3.

Acalypso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:57
RedHat schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:17:
x
[...]

Hele hoge LoH en mainstat (Int).

Volgens mij moeten die dingen met Dex of Str rollen en met sock natuurlijk (Wordt vaak 100% crit dmg gem in gedaan).

Als je in de AH zit even naar sell -> rechtermuisknop op die Echoing Fury -> Search on AH en je weet wat meer :)

Denk niet dat hij heel veel waard is vanwege de socket. Met socket (maar met mindere rolls) doen ze vaak rond de 3~5m.
welke loh ?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zit idd geen LoH op, maar Laek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
Zo,

Armor geupgrade van een standaard dex/vit/all res naar een Tyrael's Might.

Heb nu wel flink wat minder vitality/life (net geen 20k :o), maar daar in tegen wel een lading resists erbij, 12% movement speed, 10% meer damage vs demons.

My monk likes ... denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:45:
[...]

In begin van patch 1.05 inderdaad maar nu, ik zou nog niet te vroeg juichen voor mezelf. -O- 5 runs op mp2 en geen enkel legendary of set drops, geprobeerd in Act 1 en Act 3.

Acalypso
Ik krijg zo 15 tot 20 runs op MP4 niets, 5 runs is niet echt representatief natuurlijk ;)

Maar zo nu en dan dropt er ineens een leuke, zoals net Vile Wards die zo rond de 30m moeten gaan opleveren. Dat maakt die andere runs, waar ik ook genoeg mee verdien door gold drops en vendor loot, best weer de moeite waard.
Ook nog even Paragon level 55 geworden, ook weer mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Laatst online: 05-08 15:52
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:45:
[...]

Acalypso
Ik weet niet wat je MF% is / PL maar 5 runs is veel te weinig om een leg te droppen, laat staan een set. Infact, in mijn 200+ uur speeltijd heb ik nog geen set zien droppen. Echter na iets van 5 uberbosses heb ik al de hellfire ring though...RNG he. Gewoon lekker doorspelen en niet teveel denken aan de drops, dan is het meer een suprise wanneer er iets super dropt ;) It's what keeps me goin, dat en de feit dat er mensen met 100k + dps rondlopen, geeft mij het verlangen ook bij dat exclusieve clubje te behoren (zonder gebruik te maken van RMAH natuurlijk!).

Btw met maar 3 mil op de bank wordt het wel moeilijk om te upgraden, ik doe nu mp5 key-runs alleen maar (vind het aardig afwisseld, iedere keer een nieuwe act als je de key ziet droppen en repeaten tot je 3 portals hebt), maar is het wijs om ook xp runs te doen sinds ik de ring heb? En op welke MP zou ik dat moeten doen dan? Dit is mijn huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...nkara88-2341/hero/1258821
(Linkerring is laatst verplaatst voor een ring met 100 strength, 5.5 crit en 30 chd alleen).

edit: RNG is RNG natuurlijk, voor de ene dropt er misschien wel om de 5 runs een leg, alhoewel ik het wel betwijfel OF diegene heeft gewoon een enorm hoge MF% (door PL + Hoge MP level + MF gear).

[ Voor 6% gewijzigd door Sankara op 29-10-2012 21:01 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:11
Ook maar een Twitch stream gemaakt, aangezien Mouzetc zelden nog online is.

http://nl.twitch.tv/protax

Anima en ik in actie (vanavond alleen relaxte AK runs) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Oh, ga je concurreren met me protax? :p
Als we dan elkaar joinen kunnen onze viewers dual screen meekijken! ;)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-09 08:11
Marcvz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:10:
Oh, ga je concurreren met me protax? :p
Als we dan elkaar joinen kunnen onze viewers dual screen meekijken! ;)
Moeten we zeker een keer doen :)
Maar concurrentie nee, mensen willen graag met ons mee kijken vooral vanwege onze TS gesprekken in het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net 33x radiant star amethyst gekocth voor 3.7 mil..

Ik heb gehoord dat ze binnekort gaan risen, usa is gister 100% omhoog gegaan.

Van een ander forum:
"Buy Radial Stars of all kinds that you can afford
Price be over 20m in a week.
I myself.. can't afford them tho.
Np Mens if need irl accountant/adviser just ask.
Is because the stack dupe got fixed and they got rid of allot of duped Radial Stars the night before tonight when they put AH down.
Trust mens inside source."

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:12
Haha, ja, dat herken ik wel.
Als ik met Koen en/of Bob op de voice zit is t altijd gezelliger op de stream.
Zeker als de kijkers een beetje meekletsen in de chat.

Houden jullie t Nederlands of ga je ook voor de buitenlandse viewers?
Ik zal ik ieder geval op jullie inschakelen als ik niet aan t streamen ben.
Vind een streampje kijken met een schuin oog tijdens t werken ook altijd wel gezellig.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Damn :P Net al mijn cash uitgegeven

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Ook maar 20 radiant star topaz aangeschaft voor 88 mil total. Ga der zelf 5 houden. Nu maar wachten tot de prijs weer stijgt. Wat het toch wel gaat doen ooit.
Pagina: 1 ... 86 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.