wie zou me ff snel kunnen helpen zit op MP5 solo met realm of turmoil maar dat lukt niet solo plz someone
Blackstar#2593
Verwijderd
KneoK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:41:
[...]
Duping en RNG hebben helemaal niets met elkaar te maken. Die bug dat je twee exact dezelfde items krijgt is niets meer dan dat, een bug.

Kwam ik tegen op auction House.. Alle 2 dezelfde stats XD
Ik heb je geadd.. je moet alleen ff accepterenchr0me1 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 03:11:
wie zou me ff snel kunnen helpen zit op MP5 solo met realm of turmoil maar dat lukt niet solo plz someoneBlackstar#2593
Vergeet life regen.Sir_Hendro schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 03:10:
Net mijn nieuwe street fighter rambo monk naar 60 gekregen en erg leuk gegeared
Deze doet nu qua healing 5,3k hp per sec waarvan 1,75k life regen per sec en 3,6k via LoH per sec. Resist zit wel goed alleen mijn armor en natuurlijk dps mogen wel wat hoger maar heb net even act 1 inferno ermee gespeeld en het werkt erg goed. Gewoon door blijven beuken in acrane lasers enzo is allemaal geen probleem. Het enige wat mij nog kan killen is frozen denk ik omdat ik dan alleen nog maar de 1,75k life per sec heb tot ik weer kan bewegen.
Profile:
http://www.diabloprogress...551/HeySeksyLady/21607583
HP: 46.000 (EHP 500.000)
DPS: 18.000
AS: 2.0
ARM: 4.300
RES: 800
LPS: 1.750
LOH: 1800 (3600 p/s)
In de toekomst nog maar wat aan mijn dps en armor werken en misschien nog een beetje meer life per sec ofzo. xD
Ga vol voor dps en combineer dit met LoH (en/of lifesteal als je de 70k dps passeert)
Check anders even mijn monk.. Maar 3% lifesteal. 660 res. 35k HP.. Maar doet t goed op alle monster power levels.
Oftewel, dps is waar je stappen moet maken nu. Zelfs als je wat defensieve stats naar beneden ziet gaan
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Ja dat kan alleen is het voor een hardcore char niet verstandig om met minder defense te spelen, dat wordt me iets te veel ramboMarcvz schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 04:23:
[...]
Vergeet life regen.
Ga vol voor dps en combineer dit met LoH (en/of lifesteal als je de 70k dps passeert)
Check anders even mijn monk.. Maar 3% lifesteal. 660 res. 35k HP.. Maar doet t goed op alle monster power levels.
Oftewel, dps is waar je stappen moet maken nu. Zelfs als je wat defensieve stats naar beneden ziet gaan
GTA VI - All aboard the hype train!!
Ja is een bug drop lijkt me. Ik heb het zelf ook 1 keer gehad dat precies dezelfde blauwe drie keer dropte uit een beestje.. verbaasde me en lijkt me geen toeval.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 03:26:
[...]
[afbeelding]
Kwam ik tegen op auction House.. Alle 2 dezelfde stats XD
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Helaas gisteren de tijd niet gehad om te joinen voor de giveaway! De winnaars gefeliciteerd iig! En alle contributors en organisatoren super dat jullie een leuk initiatief steunen. Erg gaaf.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 17-09 13:58
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Hehe, wat moet ik anders met de legendaries die ik zelf niet kan gebruiken of waar ik te lui voor ben om te verkopen.TiMMieJ schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:44:
Helaas gisteren de tijd niet gehad om te joinen voor de giveaway! De winnaars gefeliciteerd iig! En alle contributors en organisatoren super dat jullie een leuk initiatief steunen. Erg gaaf.
Gisteren met 3 andere monks ubers gedaan op mp6. Helaas werkte mijn internet niet mee (ping=2000+) dus ik ging hier en daar dood. Maar was wel grappig om zoveel blauwe cyclones en al die mantra icoontjes onderin het scherm te zien. Als we nou alledrie 100k dps+ zouden doen zou het ook nog supersnel gaan. Smok3r en ik deden dat alleen de andere twee niet (als het mij goed herinner 40k dps ongeveer allebei). Maakte het wel leuk iig.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Hoe lang doe je daar wel niet over? Hoeveel health heeft die?KneoK schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 21:59:
[...]
Edit: met Marc ook nog even Diablo omgelegd op MP10
Ik probeerde laatst een pack op MP10 met Extra health in mn eentje. Dat duurde al lang, zelfs met 180k dps.
Dat viel eigenlijk best mee. Ik denk niet dat we er langer dan 10 minuten, misschien een kwartiertje over gedaan hebben. Marc zit volgens mij rond de 300k full buffed en ik op 220k en ik heb zelfs nog een poosje in m'n eentje staan draaien omdat Marc een foutje maakte.Timeless schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:08:
[...]
Hoe lang doe je daar wel niet over? Hoeveel health heeft die?
Ik probeerde laatst een pack op MP10 met Extra health in mn eentje. Dat duurde al lang, zelfs met 180k dps.
Oh dat valt mee dan. Hoeveel life heeft de big D op MP10?KneoK schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:22:
[...]
Dat viel eigenlijk best mee. Ik denk niet dat we er langer dan 10 minuten, misschien een kwartiertje over gedaan hebben. Marc zit volgens mij rond de 300k full buffed en ik op 220k en ik heb zelfs nog een poosje in m'n eentje staan draaien omdat Marc een foutje maakte.
een vraagje voor de patch volgers
Als ik op no monster level act 3 run, heb ik dan ook de kans op ilvl 63 rolls op ivlv 60 en hogere items?
Ik weet dat ML1 dat met zich mee brengt maar geen idee of dit ook zonder monster level is...
Als ik op no monster level act 3 run, heb ik dan ook de kans op ilvl 63 rolls op ivlv 60 en hogere items?
Ik weet dat ML1 dat met zich mee brengt maar geen idee of dit ook zonder monster level is...
Als je nog een monk zoekt met 75k unbuff roep je maar, ik heb 3 machines klaar liggen om te openen.Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:50:
[...]
Hehe, wat moet ik anders met de legendaries die ik zelf niet kan gebruiken of waar ik te lui voor ben om te verkopen.
Gisteren met 3 andere monks ubers gedaan op mp6. Helaas werkte mijn internet niet mee (ping=2000+) dus ik ging hier en daar dood. Maar was wel grappig om zoveel blauwe cyclones en al die mantra icoontjes onderin het scherm te zien. Als we nou alledrie 100k dps+ zouden doen zou het ook nog supersnel gaan. Smok3r en ik deden dat alleen de andere twee niet (als het mij goed herinner 40k dps ongeveer allebei). Maakte het wel leuk iig.
[ Voor 61% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-10-2012 09:40 ]
deleteme
[ Voor 98% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-10-2012 09:40 ]
Volgens mij niet.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:37:
een vraagje voor de patch volgers![]()
[...]
Als je nog een monk zoekt met 75k unbuff roep je maar, ik heb 3 machines klaar liggen om te openen.
Ik heb zelf al flink wat runs gedaan met no monster level, en daar vond ik ook allerlei andere meuk :-)
Ik weet dat de droprates voor no monster level het zelfde blijven als voorheen maar aangezien ik act 3 doe is dat geen probleem.De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:00:
[...]
Volgens mij niet.
Ik heb zelf al flink wat runs gedaan met no monster level, en daar vond ik ook allerlei andere meuk :-)
De vraag is echter of de rolls op ilvl 60 items ook van het ilvl 63 niveau zijn (zoals 10%chc op ilvl 60 items bv)
Edit:
Items
Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed rather than the item's level (this applies to all items including random affixes on Legendary and set items)
aangezien act3 lvl 63 monster zijn is men vraag dus beantwoord.
[ Voor 22% gewijzigd door sleepwalkerbe op 29-10-2012 10:13 ]
Ik heb dus ook weer 2 exact dezelfde zunimassa boots die kort na elkaar dropte..bakbakbak schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:22:
[...]
Ja is een bug drop lijkt me. Ik heb het zelf ook 1 keer gehad dat precies dezelfde blauwe drie keer dropte uit een beestje.. verbaasde me en lijkt me geen toeval.
Dit is iets waar ik dit weekend ook mee worstelde. Pre 1.05 ben ik gewend om alleen de lvl 62 en lvl 63 items op te pakken maar zodra je met MP speelt zijn alle mobs natuurlijk lvl63. Klopt het dan dat alle rares die droppen vanaf lvl 63 rollen? Dus ik kan nu gewoon alle rares rapen?sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
Ik weet dat de droprates voor no monster level het zelfde blijven als voorheen maar aangezien ik act 3 doe is dat geen probleem.
De vraag is echter of de rolls op ilvl 60 items ook van het ilvl 63 niveau zijn (zoals 10%chc op ilvl 60 items bv)
Edit:
Items
Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed rather than the item's level (this applies to all items including random affixes on Legendary and set items)
aangezien act3 lvl 63 monster zijn is men vraag dus beantwoord.
Dat kun je nu inderdaad , vergeet alleen niet dat de fixed affixes wel blijven zoals dmg op de sources en offhands...Delph schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:18:
[...]
Dit is iets waar ik dit weekend ook mee worstelde. Pre 1.05 ben ik gewend om alleen de lvl 62 en lvl 63 items op te pakken maar zodra je met MP speelt zijn alle mobs natuurlijk lvl63. Klopt het dan dat alle rares die droppen vanaf lvl 63 rollen? Dus ik kan nu gewoon alle rares rapen?
Maar met die 1s identify is het geen probleem meer.
- Blaat
Hardware Fanaat
Op MP1 of hoger alle gelen oprapen, dan rollen ze iLvl63 stats.
Zonder mp doen wat je in 1.04 deed.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Behalve in Act 3 want daar is alles lvl 63 ...Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:20:
Op MP1 of hoger alle gelen oprapen, dan rollen ze iLvl62 stats.
- Blaat
Hardware Fanaat
Was een typefoutje en te trage ninja edit. Op mp1 of hoger rollt alles ilvl63 in elke act op elk moment.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Behalve in Act 3 want daar is alles lvl 63 ...
Daaronder is het exact zoals het in 1.04 was. Ik weet niet hoe ik het simpeler kan brengen.
Hoe zit het dan met wapens? Houden ze hun oude "ilvl" dmg rolls? Of zijn deze ook aangepast naar ilvl63?
- Blaat
Hardware Fanaat
Nog een keer; alles rollt ilvl 63 op mp1 en hoger.Delph schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:23:
Hoe zit het dan met wapens? Houden ze hun oude "ilvl" dmg rolls? Of zijn deze ook aangepast naar ilvl63?
Zie hier en hier.
[ Voor 27% gewijzigd door Blaat op 29-10-2012 10:26 ]
Wow @ al die legendaries.. wat een gezicht 

Gratz man! mooie prestatieVerwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:38:
Op zijn Eric van Looy's: " Het is gebeurd! !".
Diablo ligt (eindelijk) neer op inferno. Alles solo, geen AH, en dat op een dikke 168 uur playtime.
Misschien dat ze er 1 kunnen maken zonder namen, maar wel met de server erbij. Al zullen mensen heel erg gaan schrikken als ze erachter komen hoeveel miljarden goud sommige mensen hebbenDasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Niet aan gedacht
De D3 Quote 500 lijkt me trouwens nog best een leuk idee, op het slachtoffer probleem na
Om even terug te komen op het Leoric's Signet verhaal... Heeft iemand misschien een effeciente manier om deze te farmen? Ik heb eigenlijk nooit echt Act 2 gefarmed omdat ik een DH ben en ik hou niet zo van onzichtbare God-Deceivers en Invincible Lacuni's.
Iemand misschien die aan kan geven welke quest te starten, en welk rondje te lopen voor het meest efficiente?
Iemand misschien die aan kan geven welke quest te starten, en welk rondje te lopen voor het meest efficiente?
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Hmmz ik speelde eerst op MP2 en na wat upgrades en flinke DPS boost op mn barb doe ik nu MP3 zonder problemen en ik raap nog steeds alleen ilvl61+ op. Als ik toch een keer een ilvl58 op pak heeft het altijd bagger stats. Misschien toch maar alles weer oppakken dan al zie ik toch nog steeds dat ilvl63 items vaker betere stats hebben dan ilvl61 items. Het zou dus niks moeten uitmaken maar toch...Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:24:
[...]
Nog een keer; alles rollt ilvl 63 op mp1 en hoger.
Zie hier en hier.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Sinds ik ah goed in de gaten hou pak ik alle rares op (met uitzondering van sommige wapens). Ik heb echt bizar goede ilvl58 shoulders op ah gezien die voor ruim 100mil erop werden gezet (of ze verkopen is een ander verhaal).
Iemand boosten werkt ook een stuk beter met monster levels. Paar act 3 runs terwijl iemand achter me aan rende en hij had zo een level of 20 te pakken. Dit weekend weinig kunnen spelen, aankomend weekend de 'schade' inhalen ;-)
Duurt het niet te lang om op elk geel item met control te klikken om het leven te checken?JohnnyV76 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:37:
[...]
Hmmz ik speelde eerst op MP2 en na wat upgrades en flinke DPS boost op mn barb doe ik nu MP3 zonder problemen en ik raap nog steeds alleen ilvl61+ op. Als ik toch een keer een ilvl58 op pak heeft het altijd bagger stats. Misschien toch maar alles weer oppakken dan al zie ik toch nog steeds dat ilvl63 items vaker betere stats hebben dan ilvl61 items. Het zou dus niks moeten uitmaken maar toch...
Met een goede alkaizer run heb ik ongeveer 1,5-2 x mijn inventory vol met items.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Hm, interessante theorie van de iLvl rolls - ik raap nog steeds niets op onder lvl61 uit gewoonte van voor de patch. Maar toen had je dan ook meer dan de helft <lvl58 drops.
Toch maar een vreemd gegeven dat een lvl58 item een betere roll kan hebben dan een lvl63.
Toch maar een vreemd gegeven dat een lvl58 item een betere roll kan hebben dan een lvl63.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Inderdaad, maar het loont nu wel om alles op te pakken, nu de rolls bepaald worden op monster-level ipv item-level. Eigenlijk zijn bijna alle items die droppen in inferno gelijk nu.Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:44:
Hm, interessante theorie van de iLvl rolls - ik raap nog steeds niets op onder lvl61 uit gewoonte van voor de patch. Maar toen had je dan ook meer dan de helft <lvl58 drops.
Vanaf monster level 1 voor act 1 & 2 that isBosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Inderdaad, maar het loont nu wel om alles op te pakken, nu de rolls bepaald worden op monster-level ipv item-level. Eigenlijk zijn bijna alle items die droppen in inferno gelijk nu.
EN
Altijd voor act 3 & 4
OF niet dan?
- Blaat
Hardware Fanaat
Vandaar ook mijn opmerking, alle gelen oppakken op MP1 en hoger.Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:49:
[...]
Inderdaad, maar het loont nu wel om alles op te pakken, nu de rolls bepaald worden op monster-level ipv item-level. Eigenlijk zijn bijna alle items die droppen in inferno gelijk nu.
Ik heb al een keer ilvl58 gloves gevonden met 240 dex, 9,5% chc, 41% chd, 40 vit en 56 fire res. Dat zijn dikke ilvl63 rolls en hebben met 20m opgeleverd.
Nee, want alleen op mp1 en hoger rollen de affixes op items volgens het monsterlvl.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Vanaf monster level 1 voor act 1 & 2 that is
EN
Altijd voor act 3 & 4
OF niet dan?
[ Voor 22% gewijzigd door Blaat op 29-10-2012 10:53 ]
Gister een pech gehad met de Ubers, volgens mij over de gehele dag maar 2 items gevonden in 4 of 5 runs.
Maar ik mag niet klagen door de redelijke goede rolls op de legendary items.
Eerder had ik vorige week al die super Dead man quiver (zie mijn DH), inmiddels ook een vette helm en vile ward (zie monk). Gaat echt zo de goede kant op.
Verder nog Inna's pants weer, gelijk maar op AH gezet.
Vanochtend nog een 2sock bow gewonnen op AH voor iets van 6 of 7m, met dex en veel default chd
Bnet heeft btw nog niet de juiste info
Maar ik mag niet klagen door de redelijke goede rolls op de legendary items.
Eerder had ik vorige week al die super Dead man quiver (zie mijn DH), inmiddels ook een vette helm en vile ward (zie monk). Gaat echt zo de goede kant op.
Verder nog Inna's pants weer, gelijk maar op AH gezet.
Vanochtend nog een 2sock bow gewonnen op AH voor iets van 6 of 7m, met dex en veel default chd
Bnet heeft btw nog niet de juiste info
[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 29-10-2012 10:55 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, gewoon alle rares op alle acts op MP. Alle acts zijn gelijk op MP (monster level 63 en item 58-63).sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Vanaf monster level 1 voor act 1 & 2 that is
EN
Altijd voor act 3 & 4
OF niet dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 29-10-2012 10:54 ]
Zowaar mijn eerste Uber-run met Patrick en consorten op Mlvl5 was zowaar heel vruchtbaar: 2 v/d 3 items bij de eerste run.
Ook het aantal legendaries was dit weekend opmerkelijk te noemen. Helaas geen noemenswaardige erbij maar het is toch wel leuk om het te zien droppen. Wel een amu gevonden met 100+ intel/vit, 60+ all res en 8,5 CHC waardoor opeens mijn WD nog sterker werd met zijn beertjes
Ook het aantal legendaries was dit weekend opmerkelijk te noemen. Helaas geen noemenswaardige erbij maar het is toch wel leuk om het te zien droppen. Wel een amu gevonden met 100+ intel/vit, 60+ all res en 8,5 CHC waardoor opeens mijn WD nog sterker werd met zijn beertjes
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Ja maar zonder MP is a3 zoals ervoor en dus zelfde droprates en de monsters zijn allemaal ilvl 63 ...Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:54:
[...]
Nee, gewoon alle rares op alle acts op MP. Alle acts zijn gelijk op MP (monster level 63 en item 58-63).
Dus je moet geen ML activeren op act3 of hoger om die voordelen te genieten (scheelt zich 50% hp om snel door te raggen voor xp en legend farming)
Gister trouwens de 100k DPS grens bereikt, zal later als mijn profile geupdate is een linkje ernaar zetten.
Ik zit nu een beetje te denken wat is als volgt moet gaan upgraden, ik denk dat een belt de grootste DPS increase geeft. Echter heeft mijn huidige belt een 8% life affix die ik liever niet verlies, en een whitching hour met % life zal wel een dure grap worden.
Ik zit nu een beetje te denken wat is als volgt moet gaan upgraden, ik denk dat een belt de grootste DPS increase geeft. Echter heeft mijn huidige belt een 8% life affix die ik liever niet verlies, en een whitching hour met % life zal wel een dure grap worden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
- Blaat
Hardware Fanaat
Op mp0 rollen items niet volgens met monsterlevel.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:56:
[...]
Ja maar zonder MP is a3 zoals ervoor en dus zelfde droprates en de monsters zijn allemaal ilvl 63 ...
Dus je moet geen ML activeren op act3 of hoger om die voordelen te genieten (scheelt zich 50% hp om snel door te raggen voor xp en legend farming)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Alleen met MP rollen items naar monster level ipv item level...sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:56:
[...]
Ja maar zonder MP is a3 zoals ervoor en dus zelfde droprates en de monsters zijn allemaal ilvl 63 ...
edit: te laat
Hmz die Zunimassa strin gof skulls had ik eerst voor 2m bo op de ah gezet, maar was niet verkocht, van het weekend dus voor 250k zonder bo op de ah gezet
resultaat, 2.6m (ah cut er al af gehaald) aan verdiend
nu maar op zoek naar een Tal's chest voor een leuke prijs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik zet tegenwoordig alles er maar op zonder BO. Scheelt me heel veel tijd om alles op te zoeken. Soms heeft de koper mazzel, soms heb ik mazzel. Laatst een amu verkocht voor 12M waarvan ik niet had verwacht dat ie meer dan 2-3M op zou leveren.Bokkie schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:58:
Hmz die Zunimassa strin gof skulls had ik eerst voor 2m bo op de ah gezet, maar was niet verkocht, van het weekend dus voor 250k zonder bo op de ah gezet
Waar komt die wijsheid vandaan?Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:58:
[...]
Alleen met MP rollen items naar monster level ipv item level...
edit: te laat
- Blaat
Hardware Fanaat
Het goed lezen van de patchnotes die ik paar posts boven je gelinkt heb.
Ouch.. dat had ik me niet gerealiseerd.. Op een vreemde kromme manier dacht ik alleen aan ringen en amulets op die manier...Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:52:
[...]
Vandaar ook mijn opmerking, alle gelen oppakken op MP1 en hoger.
Ik heb al een keer ilvl58 gloves gevonden met 240 dex, 9,5% chc, 41% chd, 40 vit en 56 fire res. Dat zijn dikke ilvl63 rolls en hebben met 20m opgeleverd.
[...]
Nee, want alleen op mp1 en hoger rollen de affixes op items volgens het monsterlvl.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 29-10-2012 11:03 ]
1.0.5 Patch notes:
Daar staat niets over monster power in. Dus act 3/4 MP0 zou voldoende moeten zijn.Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed rather than the item's level (this applies to all items including random affixes on Legendary and set items)
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Nice, dat zou me dan toch een volle inventory of 2 extra moeten opleveren per runBosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:54:
[...]
Nee, gewoon alle rares op alle acts op MP. Alle acts zijn gelijk op MP.
Met mijn laatste aanwinsten zit ik op 112k buffed en 1200LoH, op MP3 merk ik nu geen verschil meer in snelheid. 39MF voor ingeboet maar dat wordt dan weer gecompenseerd door het MP level.
Ik heb afgelopen week een skorn gekocht met lifesteal. Het is een aardige investering, maar van 85k buffed naar 135k buffed dps is toch een groot verschil. Momenteel heb ik 2 leuke items.. mijn chest en de skorn, de rest is allemaal matig. Maar toch wel leuk dat je met zo wapen zo makkelijk boven de 100k dps uit komt.
Gisteren 12x uberbosses gedaan en daarmee mijn 9e ring kunnen maken. Er zat weinig leuks tussen helaas.
Edit: gisteren ook nog een beetje mijn monk gelvld. Met MP10 en 2x hellfire ring (1 voor mijn follower) gaat dat zo enorm hard. Op battlenet zie je nog dat ik lvl 39 ben, maar dan wel met lvl 49 items haha.
Gisteren 12x uberbosses gedaan en daarmee mijn 9e ring kunnen maken. Er zat weinig leuks tussen helaas.
Edit: gisteren ook nog een beetje mijn monk gelvld. Met MP10 en 2x hellfire ring (1 voor mijn follower) gaat dat zo enorm hard. Op battlenet zie je nog dat ik lvl 39 ben, maar dan wel met lvl 49 items haha.
[ Voor 19% gewijzigd door MarcM88 op 29-10-2012 11:04 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik pak op een Act 3 MP3 run denk ik 4-5 volle packs aan rares op. Zeker met de extra drops op MP (elites droppen soms extra item) en de behoorlijke hoeveelheid rares van trash met 400+ MF gaat het hard!Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:01:
[...]
Nice, dat zou me dan toch een volle inventory of 2 extra moeten opleveren per runVanavond eens uittesten. Weer 2x zoveel kans op brol
![]()
Met mijn laatste aanwinsten zit ik op 112k buffed en 1200LoH, op MP3 merk ik nu geen verschil meer in snelheid. 39MF voor ingeboet maar dat wordt dan weer gecompenseerd door het MP level.
Sja, als je je post edit en ik hem niet nog eens lees, krijg ik dat natuurlijk niet mee.Wolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:00:
[...]
Het goed lezen van de patchnotes die ik paar posts boven je gelinkt heb.
En wat deze man zegt.cfern schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:01:
1.0.5 Patch notes:
[...]
Daar staat niets over monster power in. Dus act 3/4 MP0 zou voldoende moeten zijn.
raar dat op bnet nog de oude gegevens staan, een aantal items had ik gister al op mijn chars en er staat duidelijk updated 9:xx on 29th. Zie wel 4x hellfire ring op mijn barb en zijn 3 followers 
Wel raar dat de hellfire op follower niet zorgt voor extra exp. Of is dit een bug?

Wel raar dat de hellfire op follower niet zorgt voor extra exp. Of is dit een bug?
[ Voor 35% gewijzigd door pstalman op 29-10-2012 11:10 ]
Dit had ik ook tot 5 minuten geleden. Opeens is het aangepast (level en stats). Ik ga met die hellfire rings voor 5x lvl 60. Is wel leuk om te hebbenpstalman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:08:
raar dat op bnet nog de oude gegevens staan, een aantal items had ik gister al op mijn chars en er staat duidelijk updated 9:xx on 29th.

mn eerste echte goede item die wat moet gaan opleveren
iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zal kunnen opleveren
prijzen op AH zijn nogal uiteenlopend
als iemand interesse heeft mag die zich ook melden met een bod
Zo benieuwd dat je in twee topics gaat posten?
Iemand hier ook last van dat ze steeds uit de game worden gegooid, terug naar het inlog scherm? Ik heb dit weekend zonder te overdrijven dit wel 50 keer gehad. Oplaatst begint dit toch erg te irriteren.
Ik krijg dan de melding "your connection to the battle net has been lost".
Ik weet zeker dat mijn internet connectie niet uitvalt. Meestal kan ik na deze melding meteen weer inloggen, waarna ik mijn partij automatisch weer join. Soms moet ik een paar keer op login drukken voordat ik ook weer kan joinen (dan geeft hij mij een melding dat hij geen verbinding kan maken met de battle.net servers, en dat ik de status van de servers kan kijken op blablabla).
Oftewel erg frustrerend dit.
Ik weet zeker dat mijn internet connectie niet uitvalt. Meestal kan ik na deze melding meteen weer inloggen, waarna ik mijn partij automatisch weer join. Soms moet ik een paar keer op login drukken voordat ik ook weer kan joinen (dan geeft hij mij een melding dat hij geen verbinding kan maken met de battle.net servers, en dat ik de status van de servers kan kijken op blablabla).
I'm an Ironman!
Ik heb dat probleem sinds het begin. Het was sinds 1.04 veel minder geworden, maar op drukkere avonden (zoals zaterdag) gebeurt het bij mij ongeveer een keer per uur.
Blizzard beweert dat het een probleem met je modem/router is, en ik merk dat mijn hele internet verbinding een paar seconden uitvalt (spotify stopt met streamen, geen html etc). Maar gelukkig hebben ze het zo gefisxed dat ik al mijn NV's behoud wanneer ik weer terug ben in de game
.
Blizzard beweert dat het een probleem met je modem/router is, en ik merk dat mijn hele internet verbinding een paar seconden uitvalt (spotify stopt met streamen, geen html etc). Maar gelukkig hebben ze het zo gefisxed dat ik al mijn NV's behoud wanneer ik weer terug ben in de game
ja man trading topic is niet echt actief en hier wat meerejtnaj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:25:
Zo benieuwd dat je in twee topics gaat posten?
en items worden zo snel minder waard dat ik er wel haast mee heb:$
Het verklaard voor mij direct Het mysterie met ilvl 58 rares die lvl req 60 hebben.
Goed om te weten, ik liet ook alles liggen
Goed om te weten, ik liet ook alles liggen
Hmm das minder, maar bij mij valt mijn internet connectie niet weg. Ik zit meestal op Teamspeak terwijl ik speel, of grooveshark voor muziek, en dit gaat allemaal mooi door.. en ik had dit voor patch 1.0.5 nooit.ejtnaj schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:29:
Ik heb dat probleem sinds het begin. Het was sinds 1.04 veel minder geworden, maar op drukkere avonden (zoals zaterdag) gebeurt het bij mij ongeveer een keer per uur.
Blizzard beweert dat het een probleem met je modem/router is, en ik merk dat mijn hele internet verbinding een paar seconden uitvalt (spotify stopt met streamen, geen html etc). Maar gelukkig hebben ze het zo gefisxed dat ik al mijn NV's behoud wanneer ik weer terug ben in de game.
I'm an Ironman!
Right click --> compare similar itemsnavXO schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:23:
[afbeelding]
mn eerste echte goede item die wat moet gaan opleveren
iemand enig idee hoeveel dit ongeveer zal kunnen opleveren
prijzen op AH zijn nogal uiteenlopend
als iemand interesse heeft mag die zich ook melden met een bod
Ooh.. die functie ken ik niet!
Zit er maar in sinds 1.0.5 --> bespaart je zowat een uur switch/typwerk bij het AH'enMarcM88 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Ooh.. die functie ken ik niet!meteen maar is uitproberen als ik thuis ben.
Oei!
Erg dikke roll van een Thing of the deep hier!
8.5% Crit
+110% Mana
11% regen
165 Intel
8.5% Crit
+110% Mana
11% regen
165 Intel

[ Voor 5% gewijzigd door De_Bastaard op 29-10-2012 11:36 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
En de damage is poep zeker?De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:35:
Oei!
8.5% Crit
+110% Mana
11% regen
165 Intel
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
Was dit sarcasme of is er echt een of andere feature die ik compleet gemist heb?
Edit: dat disconnecten heb ik gelukkig maar 1x gehad op een runnetje of 10-15, maar toch irritant. Stond net voor de keygast met 5 stacks die ik natuurlijk kwijt was.
[ Voor 25% gewijzigd door porn* op 29-10-2012 11:38 ]
Bnet pindle#2913
Gebeurde bijna net zo vaak als dat je doodgingMadstorm schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:26:
Iemand hier ook last van dat ze steeds uit de game worden gegooid, terug naar het inlog scherm? Ik heb dit weekend zonder te overdrijven dit wel 50 keer gehad. Oplaatst begint dit toch erg te irriteren.
Verwijderd
en ik heb vrijdag een Ilvl 58 chest armor gevonden met 120 int 140 VIT 77 resall en 3 sockets... level requirement 60 en was met 10 minuten voor 11 M weg op de AH.cfern schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:01:
1.0.5 Patch notes:
[...]
Daar staat niets over monster power in. Dus act 3/4 MP0 zou voldoende moeten zijn.
En waar ik op farm? ML0, act3

Ik ben meteen gaan googlen toen die het zei.porn* schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:36:
[...]
Was dit sarcasme of is er echt een of andere feature die ik compleet gemist heb?
http://diablo.incgamers.c...ion-Compare-similar-items
Werkt op rares, maar momenteel op legendaries niet.
Dat zit zo'n beetje standaard op elke thing of the deepDe_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:35:
Oei!
8.5% Crit
+110% Mana
11% regen
165 Intel
Jij was de eerste die me erop wees dat ml3 farmen useless was jaVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
en ik heb vrijdag een Ilvl 58 chest armor gevonden met 120 int 140 VIT 77 resall en 3 sockets... level requirement 60 en was met 10 minuten voor 11 M weg op de AH.
Goed weer wat bijgeleerd !
11m... volgens mij wel 10x zoveel waardVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
en ik heb vrijdag een Ilvl 58 chest armor gevonden met 120 int 140 VIT 77 resall en 3 sockets... level requirement 60 en was met 10 minuten voor 11 M weg op de AH.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Woot dat scheelt veel mss dat ik nu niet te lui ben om een vergelijkende prijs op te zoekenMarcM88 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
Ik ben meteen gaan googlen toen die het zei.
http://diablo.incgamers.c...ion-Compare-similar-items
Werkt op rares, maar momenteel op legendaries niet.
Bnet pindle#2913
- Blaat
Hardware Fanaat
Ml3 farmen is niet useless als het niet langzamer gaat dan ml0.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:39:
[...]
Jij was de eerste die me erop wees dat ml3 farmen useless was ja(behalve voor keys of ubers maar dan wil je hoger zitten)
Goed weer wat bijgeleerd !
nee is echt een nieuwe optie.porn* schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:36:
[...]
Edit: dat disconnecten heb ik gelukkig maar 1x gehad op een runnetje of 10-15, maar toch irritant. Stond net voor de keygast met 5 stacks die ik natuurlijk kwijt was.
maar als er weinig vergelijkbare items zijn wordt et een beetje moeilijk
veel mensen zetten items voor belachelijke prijzen waardoor het moeilijk om er een beetje een schappelijke prijs voor te verzinnen
Ik heb dezemorgend nog een thing of the deep gekocht met
8% Crit
+110% Mana
10% regen
+- 250 Intel
average dps 180
20 pickup radius (zit dat op elke TotD?)
voor 0.6M, geen idee of het een koopje was, in iedere geval een upgrade voor mij want ik had na een andere upgrade geen pickup radius meer.
8% Crit
+110% Mana
10% regen
+- 250 Intel
average dps 180
20 pickup radius (zit dat op elke TotD?)
voor 0.6M, geen idee of het een koopje was, in iedere geval een upgrade voor mij want ik had na een andere upgrade geen pickup radius meer.
Welke DPS moet je dan al niet hebben om even snel monsters met 350% hp om te leggen als 100% HPWolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
Ml3 farmen is niet useless als het niet langzamer gaat dan ml0.
- Blaat
Hardware Fanaat
Geen idee, maar op mp3 instahit is alles net zo hard als op mp0. Alleen elites duren een paar sec langer. Dat vind ik die 75%mf wel waard.sleepwalkerbe schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:42:
[...]
Welke DPS moet je dan al niet hebben om even snel monsters met 350% hp om te leggen als 100% HP
Ik heb bij mijn CM-Wiz de 130k dps grens doorbroken (dmv mijn nieuwe Witching Hour
), en weet al wat mijn volgende upgrades gaan worden: een Storm Crow met chc, en een Lacuni met int/chc. Ik denk dat ik vandaag dit kan aanschaffen met mijn resterende 110M gold.
Heeft iemand een idee waar ik daarna op moet gaan richten? Ik wil mijn attack speed gaan verhogen, met behoud van mijn stats. Chantodo's? Inna's pants? Keuzes, keuzes...
Heeft iemand een idee waar ik daarna op moet gaan richten? Ik wil mijn attack speed gaan verhogen, met behoud van mijn stats. Chantodo's? Inna's pants? Keuzes, keuzes...
Verwijderd
Ik ga even op ja parade regenen... die roll is super dun. INT is MINIMAAL 150 op een TOTD, de crit% is 8.0 of 8.5 (niet minder, niet meer), mana is ook bijna altijd +110 (en een onboeiende stat) en mana regen van 11 is ook maar heel magertjes.De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:35:
Oei!
8.5% Crit
+110% Mana
11% regen
165 Intel
Dikke rolls zinj een avrage damage van 200 en een int van 250+. Jouw TOTD is ongeveer gelijk aan de mijne, die ik voor 18K van de AH getrokken heb...
Maar toch, een fijne mojo.
Volgens de Ah gingen vergelijkbare items voor rond de 10, maar inderdaad, als hij in 5 minuten weg is had hij wel voor 10~100 gekund ja
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:46 ]
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Klopt maar je hebt altijd nog zoiets als common sense. Ik bekijk het item en denk: wat zou ik er zelf aan uitgeven. Dan net iets meer/iets minder afhankelijk van m'n onderbuikgevoel en de concurrentie. Een ding van 30+M kan ik ook best een keer iets te duur posten, doe ik hem evt. wel cancellen als het niet opschiet, verkoopt ie wel dan is 't mooi meegenomennavXO schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
nee is echt een nieuwe optie.
veel mensen zetten items voor belachelijke prijzen waardoor het moeilijk om er een beetje een schappelijke prijs voor te verzinnen
Farm zelf op MP4 met 125k buffed dps, MP5 gaat ook vrij eenvoudig (een paar types mobs in A3 uitgezonderd) maar kost me zoveel meer tijd dat het het niet waard is tov MP4 vind ik zelf. Denk dat je dus minimaal aan 150k moet denken voor MP5+, tenzij je het voor lief neemt dat het allemaal langer duurtWolf schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
Geen idee, maar op mp3 instahit is alles net zo hard als op mp0. Alleen elites duren een paar sec langer. Dat vind ik die 75%mf wel waard.
Eigenlijk zou ik daarvoor ook iets meer resists moeten hebben, zit voor de meesten op 445 ongeveer, alleen phys en fire is 480/490ish. Wel beetje krap voor MP5 sommige elemental dmg begint dan flink aan te tikken.
[ Voor 35% gewijzigd door porn* op 29-10-2012 11:51 ]
Bnet pindle#2913
Ssst..MicScott schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:36:
[...]
Gebeurde bijna net zo vaak als dat je doodging
Inmiddels heb ik wat meer all resist.. dus moet nu beter gaan hoop ik

I'm an Ironman!
http://us.battle.net/d3/en/item/thing-of-the-deepVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
Ik ga even op ja parade regenen... die roll is super dun. INT is MINIMAAL 150 op een TOTD, de crit% is 8.0 of 8.5 (niet minder, niet meer), mana is ook bijna altijd +110 (en een onboeiende stat) en mana regen van 11 is ook maar heel magertjes.
Dikke rolls zinj een avrage damage van 200 en een int van 250+. Jouw TOTD is ongeveer gelijk aan de mijne, die ik voor 18K van de AH getrokken heb...
Maar toch, een fijne mojo.
[...]
Volgens de Ah gingen vergelijkbare items voor rond de 10, maar inderdaad, als hij in 5 minuten weg is had hij wel voor 10~100 gekund ja
Als ik daar kijk, zie ik niet dat die TOTD een hogere int kan rollen dan 169
max damage is overigens 370 op die van mij. Weet niet of je dat bedoelde?
extra stat is 20% meer gold van monsters.
Verwijderd
Dat is de Legacy TOTD. de nieuwe rollt int tot 300 volgens mij (een snelle blik op de AH en je vindt er al met 290...)De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
http://us.battle.net/d3/en/item/thing-of-the-deep
Qua damage, "average" is engels voor "gemiddeld". Dus je max damage is wel relevant maar nee, dat is niet wat ik bedoel.
Max damage en min damage. Tel ze bij elkaar op, deel het door twee en je hebt de average damage.De_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
http://www.diabloprogress.com/item/14175794
Dit is mijn thing of the deep en die heeft 274 INT. Vreemd inderdaad dat op jouw link max 169 staat, maar het kan zijn misschien dat één van de random properties ook int is?
Mja gewoon de brolstats verwijderen (bv. bij wapen de elemental damage) en de rest klein beetje verlagen afhankelijk van de stat (10% lager) --> laagste buyout is zowat je richtprijs. Vind je geen buyouts, kijk dan naar een bid met weinig tijd resterend.navXO schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:41:
[...]
nee is echt een nieuwe optie.
Ik ook niet, weeral iets geleerd dankzij Tweakers!MarcM88 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Ooh.. die functie ken ik niet!meteen maar is uitproberen als ik thuis ben.
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Verwijderd
Het is ook het vermelden waard dat als je van je item 3000000000000 varianten vind het ding gewoon vendor trash is. De kans dat je er dan vanaf komt is behoorlijk klein. Ook omdat de items die je ziet jouw stats of meer hebben - dus behalve de onderste buyouts is de rest voor itmes beter dan het jouwe.Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:52:
[...]
Mja gewoon de brolstats verwijderen (bv. bij wapen de elemental damage) en de rest klein beetje verlagen afhankelijk van de stat (10% lager) --> laagste buyout is zowat je richtprijs. Vind je geen buyouts, kijk dan naar een bid met weinig tijd resterend.
en ik heb de indruk dat het Ah behoorlijk klaar is met low- en middle-range items, ik verkoop alleen het écht goeie spul nog, de rest raak je zelfs voor 250K niet meer kwijt.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Een beetje wel ja, maar sommige "ok" items raak je nog wel kwijt als ze maar aan de randvoorwaarden voldoen (bracers moeten crit hebben, een helm een socket, etc). Helms bijv. met de beste stats zijn zonder socket niet aan de straatstenen te slijten, terwijl een half zo goeie met socket ineens wel weer voor aardig wat verkoopt. Met name CHC capable items zijn niks waard als er geen CHC op zitVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
Het is ook het vermelden waard dat als je van je item 3000000000000 varianten vind het ding gewoon vendor trash is. De kans dat je er dan vanaf komt is behoorlijk klein. Ook omdat de items die je ziet jouw stats of meer hebben - dus behalve de onderste buyouts is de rest voor itmes beter dan het jouwe.
en ik heb de indruk dat het Ah behoorlijk klaar is met low- en middle-range items, ik verkoop alleen het écht goeie spul nog, de rest raak je zelfs voor 250K niet meer kwijt.
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zo een had ik prepatch (pre 1.03) alVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
160+ int/vit en 3 sockets en dat was, zonder dollen, een level 56
Hoogste wat ik kan vinden is iemand met 315 int. LinkDe_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
Edit: overigens ben ik wel jaloers op die 20 pickup radius.. dat is echt goddelijk
[ Voor 10% gewijzigd door MarcM88 op 29-10-2012 12:13 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
TOTD kan volgens mij 2 int-ranges rollen. 150-180-ish of 250+-ish.
Verwijderd
Maar had die ook een required level van 60? want dát is volgens mij iets wat nieuw is en nu voorkomt als een item gerolled wordt tegen het level van het beest waar je het uit haalt, in plaats van z'n eigen ilvl.Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Zo een had ik prepatch (pre 1.03) al
Ik heb er eigenlijk niet echt op gelet, maar volgens mij ergens rond de 4xx miljoen.Timeless schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:32:
[...]
Oh dat valt mee dan. Hoeveel life heeft de big D op MP10?
Mijn beste DPS amulet voor degene die ik onlangs heb gekocht was een lvl 55 zelfs... Gevonden op m'n eerste play through op hell met m'n WD UREN geleden.. Met vergelijkbare stats op een lvl 60+ kost die ook best wel verschillende miljoentjes... best vreemd.Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
Zo een had ik prepatch (pre 1.03) al
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 23:43
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Nee.Bosmonster schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:11:
TOTD kan volgens mij 2 int-ranges rollen. 150-180-ish of 250+-ish.
Je hebt 1 range, maar 2 random stats. Die random stats kunnen dus ook INT zijn, waardoor je over de 200 gaat. Maar dan heb je wel 1 andere mod minder.
Niet meer dan logisch. Items die in het begin 10 mil kostten zijn nu voor 25k te kopen. Iedereen vindt betere, en meer items. Dus je low/mid level zooi is voor weinig mensen nog een upgrade, dus niet te verkopen.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
[ Voor 43% gewijzigd door Angeloonie op 29-10-2012 12:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
zo te horen veranderd er dus wel veel met de items na de nieuwe patch.
Ik hoop binnen kort dat de wapens ook wat in prijs omlaag gaan, het is nog best wel een stap soms
om over te stappen van een zelf gevonden wapen, ik zit nu best wel vast aan mijn 2 handed 1050k wapen met 500 dex voor mijn monk, (die heeft mijn mage zelf gevonden), helaas is 3mil nog niet genoeg
om hem te laten overstappen naar meer critical hit damager met nieuwe wapens.
Ik hoop binnen kort dat de wapens ook wat in prijs omlaag gaan, het is nog best wel een stap soms
om over te stappen van een zelf gevonden wapen, ik zit nu best wel vast aan mijn 2 handed 1050k wapen met 500 dex voor mijn monk, (die heeft mijn mage zelf gevonden), helaas is 3mil nog niet genoeg
om hem te laten overstappen naar meer critical hit damager met nieuwe wapens.
En nu een Bul Kathos zwaard gevonden 
1030 Damage;
170 Strength;
11% IAS;
950 LoH;
En als leuke random stat 63% CHD
1030 Damage;
170 Strength;
11% IAS;
950 LoH;
En als leuke random stat 63% CHD
Kijk naar mijn Thing of The Deep, heeft 249 intelligenceDe_Bastaard schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:48:
[...]
extra stat is 20% meer gold van monsters.
http://eu.battle.net/d3/e...ookz0r-2554/hero/20263960
[ Voor 6% gewijzigd door spookz0r op 29-10-2012 13:05 ]
Dit is een leuk klein programmaatje om je echte DPS (dus buffed) te laten zien:
YouTube: Diablo 3 Damage Meter (Proof of Concept)
Ik heb het net geprobeerd en het lijkt goed te werken!
[ Voor 16% gewijzigd door Jk_W op 29-10-2012 13:07 ]
Riskeer je hiermee geen ban?Jk_W schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:06:
Dit is een leuk klein programmaatje om je echte DPS (dus buffed) te laten zien:

^ Het draait dan wel als extern progje maar lijkt mij toch data uit D3 te halen. Nu snap ik weinig van code maar de source is wel beschikbaar op pastebin.
[ Voor 31% gewijzigd door spookz0r op 29-10-2012 13:10 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.