Pech... ik heb na 20 key wardens 1 key.... varierend op mp3 tm 5...... met 5 stacks ja.
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 27-10-2012 19:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 27-10-2012 19:36 ]
Cheeseburger Addict
Ik hoop dat je hem ook killed met 5 NV stacks? Zo ja: pech.pino85 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 19:20:
Vraagje over •The Key of Destruction will drop from Odeg the Keywarden in Act I - Fields of Misery, heb hem nu meerdere malen op mp5 verslagen maar geen drop, is dit normaal of heb ik gewoon pech? want ik dacht die dropt metee de key maar dat is dus niet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
*zucht*
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
*zucht*
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
[ Voor 9% gewijzigd door Marcvz op 28-10-2012 19:01 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2012 21:45 ]
Welterusten!microoo schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:30:
Zo dit is heerlijk. Nog even snel inloggen voor het slapen en zien dat je een windforce voor 100mil verkocht hebt.
Up
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
*zucht*
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 28-10-2012 02:04 ]
Cheeseburger Addict
Volgens mij was die veel meer waardmicrooo schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:30:
Zo dit is heerlijk. Nog even snel inloggen voor het slapen en zien dat je een windforce voor 100mil verkocht hebt.
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ook nog nuttige set items of Vendortrash?Wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:58:
En toen gebeurde er dit:
[afbeelding]
Van dezelfde elite! Hoezo lucky met rng..
[ Voor 3% gewijzigd door Malt007 op 28-10-2012 09:57 ]
Ow een rune sword! Altijd weer een mogelijkheid tot een super drop denk ik dan.Wolf schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:58:
En toen gebeurde er dit:
[afbeelding]
Van dezelfde elite! Hoezo lucky met rng..
*zucht*
Random late quest, Keep tot 5 stacks en dan stonefort.Malt007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:56:
Welke quest/route kan ik het best beginnen om met 5nv bij de key warden act3 te komen?
Hardware Fanaat
De belt was crap. De spirit stone ideaal voor een TR build.schaapiej schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:31:
[...]
Ook nog nuttige set items of Vendortrash?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 36% gewijzigd door De_Bastaard op 28-10-2012 11:11 ]
Ik selecteer altijd de quest "Kill Azmodan". Core of Areat clearen dan direct naar stonefort. Daar zitten meestal wel genoeg elites om tot NV5 te komen voor je bij de warden komt. Mocht je hem toch eerder tegenkomen dan tp je eerst ff naar Tower of the Damned lv 1, maakt een rondje en neem je eigen portal weer terug naar stonefort. Een keyrun op MP3 kost me zo gemiddeld 10 minuten.Malt007 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:56:
Welke quest/route kan ik het best beginnen om met 5nv bij de key warden act3 te komen?
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Altijd welkom. Ik ben later vanmiddag online, spreek me dan even aan ingame.Cthulhu schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 12:25:
Heb ook nog wat Legendary's die ik kan weggeven, gebruik ze zelf niet
[ Voor 19% gewijzigd door Cthulhu op 28-10-2012 14:00 ]
Ik zou zoeken naar gloves/wapens/amulet/ringen met meer chc en chd.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:52:
hi all,
Volg het topic al een hele tijd :-) maar nu toch maar eens tijd voor een eerste/reactie vraag.
Heb momenteel 50 m tot mijn beschikking en mijn gear moet echt wel beter.
Heb alleen geen iedee waar te beginnen.
Iemand die me advies kan/wil geven?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/kielen-2880/hero/18060075
dit is mijn barbje waar het over gaat
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Ik denk dat het neerkomt op wat je hier wel meer gelezen zult hebben; Critical hit chance en critical hit damage. Van beide heb je nu simpelweg te weinig, vooral chc omdat daar ook veel skilleffects op triggeren.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 13:52:
hi all,
Volg het topic al een hele tijd :-) maar nu toch maar eens tijd voor een eerste/reactie vraag.
Heb momenteel 50 m tot mijn beschikking en mijn gear moet echt wel beter.
Heb alleen geen iedee waar te beginnen.
Iemand die me advies kan/wil geven?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/kielen-2880/hero/18060075
dit is mijn barbje waar het over gaat
Verwijderd
Quis custodiet custodes?
Cheeseburger Addict
NeeDasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:14:
Is er een manier om te zien hoeveel gold anderen hebben?
De D3 Quote 500Dasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:14:
Is er een manier om te zien hoeveel gold anderen hebben?
Je kunt je toch gewoon inschrijven hoor.Vandread schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:05:
Ben nog geen P20 maar zou het flauw vinden om mee te doen, gun het andere mensen als ik zo naar het lijstje kijk.
Leuke actie mannen, kijk vanavond mee wie er wint, hoop iemand die het echt goed kan gebruiken
Weet iemand misschien hier een antwoord op?Darth Malak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:46:
FF iets wat ik me al een tijd afvraag. Zie sommige of de meeste door normal mobs heen walsen met DOT damage en gewoon doorlopen. Mis je de dan niet potentiele leg, set items die offscreen vallen of is er ook een ping e.d. als die 100 meter verder een keer doodvalt.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 14:44 ]
Niet aan gedachtVandread schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:30:
[...]
De D3 Quote 500nee geintje, natuurlijk doen ze dat niet, zo creeer je "slachtoffers".
Hetzelfde zoals inbrekers de Q500 gebruiken om in te breken ^^
Quis custodiet custodes?
Je moet niet bang zijn voor MP1-5 hoor, het niveau valt heel erg mee.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:41:
Allemaal bedankt voor het advies !! net een hele mooie ring kunnen scoren :-)
Wel lastig gear vervangen is allemaal super prijzig. Maar heb in elkgeval sinds de patch wel leukere drops. Zou ook eens tijd worden. THANKS !
mss zelfs nou toch maar eens hoger als MP1 proberen :-)
de RM AH is wel duur voor goud.. Maar dan heb je wel wat ben echt helemaal in mn nopjes met het advies en mn ring ! nu maar hopen dat ik het bod op het amu ook win dan kan mijn weekend niet meer stuk.
Quis custodiet custodes?
Verwijderd
Heb met mn pa samen laatst MP4 geprobeert om keys te farmen. Daar ben ik toch heel erg snel op terug gekomen toen ! mss met mn upgrades dat het wel lukken gaat. Had beetje troep gear volgens mijDasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:57:
[...]
Je moet niet bang zijn voor MP1-5 hoor, het niveau valt heel erg mee.
...take on the world!
Die mis je inderdaad. Ach je moet het zo zien: als je al die mobs killt en ook terug moet lopen voor hun loot heb je onderaan de streep minder set/legendaries dan wanneer je puur z.s.m. van pack naar pack rent en dan bijv. alleen grote groepen mobs killt.Darth Malak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:39:
[...]
Weet iemand misschien hier een antwoord op?
Bnet pindle#2913
Ik vermoed dan je dan net zo goed de hero score top 500 van diabloprogress.com kunt kopiërenDasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
Niet aan gedacht
De D3 Quote 500 lijkt me trouwens nog best een leuk idee, op het slachtoffer probleem na
Dat is waar, maar dan zitten de MEGA geluksvogels er niet bij die dagelijks items vinden van een paar honder mil. En je ziet niet hoeveel ze nou hebben (om jaloers op te zijn).Marcvz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:45:
[...]
Ik vermoed dan je dan net zo goed de hero score top 500 van diabloprogress.com kunt kopiëren
Zal niet zo gek veel verschil inzitten.
Quis custodiet custodes?
Tja, je kunt niet verwachten dat jij de enige bent die progress maakt:PMarcvz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:51:
Nah, als ik hun gear bekijk zie ik genoeg om jaloers op te zijn ^^
Over diabloprogress gesproken.. Plaatsje #112 qua unbuffed DPS van de europese monks.
Doel was eigenlijk in de top 100 komen deze week. Helaas niet gelukt, maar komende week moet dat toch zeker te doen zijn.
Vervelende is dat het steeds opschuift.. Toen ik die doelstelling voor mezelf bepaalde begin vd week was 150k dps rond nog genoeg om in de top 100 te staan. ^^
Dus dat doel hebben we in ieder geval wel gehaald.
http://www.diabloprogress...rcvz-2548/Sophia/16661345
Quis custodiet custodes?
Snel even gekeken op de tel. Mempo of t. voor 2m. Zuni boots 6m., zal later wat beter kijken. En 6 chc is echt te laag voor een source. Ik heb ook nog wel bracers voor je als ze niet weg zijn (ah).Heezen2011 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:20:
Goedemiddag,
ik wil mijn Wizard verbeteren maar kan niet echt beslissen wat ik het beste als eerste kan doen.
ik heb 29 miljoen tot de beschikking. Wat zou ik het beste kunnen upgraden en waarvoor?
mijn profiel is:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Martijn-1410/hero/1263342
al vast bedankt voor het meedenken
[ Voor 8% gewijzigd door xV0rtexx op 28-10-2012 16:00 ]
Ik heb nu 110M wallet en moet echt mijn DPS gaan boosten. Staat wel wat leuks te koop op de AH, maar niet de combinatie:Marcvz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:16:
Ja, dat is het..
Mijn eerste inna's pants hadden geen vit.. Ik verloor 160vit en 110 res.
Maar je farming speed gaat zover omhoog dat t toch zeker de moeite waard is.
Ik dropte naar 520 res, maar om dan te farmen zonder dood te gaan moet je wel flinke dps hebben.
Als je boven de 600 res blijft, zeker doen!
Zou je wat van je geluk willen donerenJk_W schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:27:
Goede dag gehad vandaag. Heb in totaal 3 act3 key runs gedaan.
In de eerste run vond ik een CHC en CHD ring van 10M (en een 300th spear welke helaas niks waard was)
In de tweede run een Shenlong set items welke ik voor 26M heb verkocht
In de derde run de key![]()
Heb nu een Natalya's Solace set gekocht van 2 items en een nieuwe Manticore, waardoor ik nu 113k dps unbuffed doe. Goede dag
Quis custodiet custodes?
Was voor mij ook uniekDasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:37:
[...]
Zou je wat van je geluk willen doneren?
* Dasherman heeft er te weinig van!
Quis custodiet custodes?
Quis custodiet custodes?
[ Voor 34% gewijzigd door Noq op 28-10-2012 19:55 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Verwijderd
ja maar marc zei dat hij 2 uur geleden voor het laatst heb gekeken.. kijk je mee op twitch? makkelijker om daar nu te reageren denk
Hahaha schitterendVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:48:
Alvast een sneakpeak van de legendary giveaway!!
[afbeelding]
Je video is private. Zo kunnen we niks zien natuurlijkKneoK schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:16:
Laatste preview voor de give away die elk moment kan starten:
[video]
FixedJk_W schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:17:
[...]
Je video is private. Zo kunnen we niks zien natuurlijk
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 20:42 ]
Verwijderd
gelukkig niet!Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:42:
En toen werd de verbinding verbroken en alle legs pleitos!
3e winnaar hier, nog wel een aantal legendaries mee kunnen nemen. Maar 1 update voor mijn dh.Jk_W schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:55:
Als vierde winnaar uit de bus gekomen. Helaas waren alle legendaries toen al op. Heb 1 inventory aan ilvl62 rares meegenomen, maar er zat helaas niks tussen
Toch bedankt voor deze give-away!
En de eerste GoT only MP10 überrun zonder retries is een feitMarcvz schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 21:12:
We gaan nu met een GoT only party MP10 proberen.
Ook dit is natuurlijk live te volgen.
[ Voor 9% gewijzigd door KneoK op 28-10-2012 22:46 ]
Was nice!KneoK schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 21:59:
[...]
En de eerste GoT only MP10 überrun zonder retries is een feit
Gg mensen!!
Overwatch profile awesomo#2162
Ik ben hem al drie dagen aan het zoeken met 385% MF.... zeker al 10 uur gefarmed zonder resultaat (wel 6 andere legendaries). Dus je hebt echt geluk gehad!! Daarnaast had je een zeer goede roll.. waar dropte die trouwens, weet je dat nog? act 2 oasis?DJskippy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:29:
Aangezien ik een geldgebrek had besloot ik Leorics Signet te gaan zoeken (met 200 MF en MP10), hij dropte na 2 uur.
Ik heb hem verkocht voor 46.750.000 binnen 5 minuten.![]()
Maar wat ik niet snap: wie geeft er in hemelsnaam zoveel uit voor een ring, terwijl het zoeken helemaal niet lang hoeft te duren?
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door bakbakbak op 28-10-2012 22:39 ]
Ja, hij dropte in Act 2 Dalghur Oasis van zo'n slang (Wirthing Deceiver elite). Bij zo'n mini quest waar je twee levers moet activeren voordat je een kleine dungeon kan doen. (Maar niet de Waterlodged passage).bakbakbak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:35:
[...]
Ik ben hem al drie dagen aan het zoeken met 385% MF.... zeker al 10 uur gefarmed zonder resultaat (wel 6 andere legendaries). Dus je hebt echt geluk gehad!! Daarnaast had je een zeer goede roll.. waar dropte die trouwens, weet je dat nog? act 2 oasis?
Dat ken ik idd! Ik hoop het ookDJskippy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:42:
[...]
Ja, hij dropte in Act 2 Dalghur Oasis van zo'n slang (Wirthing Deceiver elite). Bij zo'n mini quest waar je twee levers moet activeren voordat je een kleine dungeon kan doen. (Maar niet de Waterlodged passage).
Ik hoop dat je ook wat geluk hebt!!
Ik ga hem voorlopig niet meer zoeken. Eerst het gold maar eens wijselijk besteden.bakbakbak schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:45:
[...]
Dat ken ik idd! Ik hoop het ookjij hebt in ieder geval een mooie deal. Ga je em nog een keer zoeken?
Ja, Act 2 Normaal met MP 10 en 5 NV stack. Als je een level 60 char hebt (DH of Monk werkt het beste schijnt) dan one-shot je alles.
[ Voor 40% gewijzigd door DJskippy op 28-10-2012 23:02 ]
Follower ring voor 50 mil?! amazing.... zeg verder maar niks meerDJskippy schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 22:29:
Aangezien ik een geldgebrek had besloot ik Leorics Signet te gaan zoeken (met 200 MF en MP10), hij dropte na 2 uur.
Ik heb hem verkocht voor 46.750.000 binnen 5 minuten.![]()
Maar wat ik niet snap: wie geeft er in hemelsnaam zoveel uit voor een ring, terwijl het zoeken helemaal niet lang hoeft te duren?
[afbeelding]
Het schijnt zo te zijn dat die ring in de hele Act 2 kan vallen, maar op internet wordt Dalghur Oasis het vaakst als vindplaats genoemd. Ik heb gewoon een aantal keren act 2 helemaal doorlopen en bij mij dropte hij ook in Dalghur Oasis. Het is verder geen speciale quest voor zover ik weet.De_Bastaard schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:16:
Lol ik ga eens kijkenis het een side quest of dropt gewoon bij een willekeurige mob ?
Tja, dat zat er natuurlijk dik in. Ben wel benieuwd hoe lang ze nog in het RNG sprookje blijven geloven. Zolang er een theoretische kans is dat je twee of meerdere keren dezelfde rolls kunt hebben op een item kunnen ze niet veel doen. Twintig dezelfde Manticores is onwaarschijnlijk, maar dat waren mijn 18 keywarden runs zonder plan drop ook.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Duping en RNG hebben helemaal niets met elkaar te maken. Die bug dat je twee exact dezelfde items krijgt is niets meer dan dat, een bug.Tektoon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 01:34:
[...]
Tja, dat zat er natuurlijk dik in. Ben wel benieuwd hoe lang ze nog in het RNG sprookje blijven geloven. Zolang er een theoretische kans is dat je twee of meerdere keren dezelfde rolls kunt hebben op een item kunnen ze niet veel doen. Twintig dezelfde Manticores is onwaarschijnlijk, maar dat waren mijn 18 keywarden runs zonder plan drop ook.
Volgende week in ieder geval gratis gems voor iedereen
[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-10-2012 03:14 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq