Mja, dat is het probleem dus... A2 is voor mij het maximum.pstalman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:55:
[...]
als je A3 solo aankunt, kun je vast wel a1 en a2 met lvl 4-5
Ik kan (met genoeg tijd) wel solo a1 op lvl 10. Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet helemaal a1 op lvl 10 gedaan heb maar al wel 2 stacks gehad heb
Al wel een run in A3 gedaan op lvl7, 2 stacks in depth halen en dan richting cydaea/azmo en duurde 40min, normaal 15 ofzo.
In A3 slaan ze zo hard dat ik het met mijn life/armor/resist niet meer kan bolwerken in MF gear.
(1 shot door arcane en elk andere magic attack)
Nu vind ik met m'n MF gear nog geen drol, maarja gaat om het principe... dat als ik defensive gear aan trek ik (voor m'n gevoel) helemaal niets meer vind.
Gear ziet er toch wel goed uit moet ik zeggen... vind je spec ook wel interesant.. heb altijd al iets willen doen met whirlwind maar ik durf niet te switchenBokkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:53:
[...]
Mja mijn baba is ietsje slechter gegearedhttp://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/3604562
Moet eco he, tis maar een altje
Paar keer geprobeerd, maar snap de playstyle niet... moet maar us van iemand afkijken.
Jij hoeft alleen maar wat gem upgrades en dan zit je ook met 2 vingers in die naze A2 te spelen.