Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

pstalman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:55:
[...]

als je A3 solo aankunt, kun je vast wel a1 en a2 met lvl 4-5
Ik kan (met genoeg tijd) wel solo a1 op lvl 10. Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet helemaal a1 op lvl 10 gedaan heb maar al wel 2 stacks gehad heb :)
Al wel een run in A3 gedaan op lvl7, 2 stacks in depth halen en dan richting cydaea/azmo en duurde 40min, normaal 15 ofzo.
Mja, dat is het probleem dus... A2 is voor mij het maximum.
In A3 slaan ze zo hard dat ik het met mijn life/armor/resist niet meer kan bolwerken in MF gear.
(1 shot door arcane en elk andere magic attack)
Nu vind ik met m'n MF gear nog geen drol, maarja gaat om het principe... dat als ik defensive gear aan trek ik (voor m'n gevoel) helemaal niets meer vind.
Bokkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:53:
[...]
Mja mijn baba is ietsje slechter gegeared :P http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/3604562
Moet eco he, tis maar een altje
Gear ziet er toch wel goed uit moet ik zeggen... vind je spec ook wel interesant.. heb altijd al iets willen doen met whirlwind maar ik durf niet te switchen :'(
Paar keer geprobeerd, maar snap de playstyle niet... moet maar us van iemand afkijken.

Jij hoeft alleen maar wat gem upgrades en dan zit je ook met 2 vingers in die naze A2 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Mja, dat is het probleem dus... A2 is voor mij het maximum.
In A3 slaan ze zo hard dat ik het met mijn life/armor/resist niet meer kan bolwerken in MF gear.
(1 shot door arcane en elk andere magic attack)
Nu vind ik met m'n MF gear nog geen drol, maarja gaat om het principe... dat als ik defensive gear aan trek ik (voor m'n gevoel) helemaal niets meer vind.

[...]
neem een shield zou ik zeggen :)
En je hebt ook niet echt veel LOH en te weinig AR denk ik.

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 05-10-2012 10:09 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Icepegel schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:53:
[...]

Ik heb geen idee, ik dacht dat het een patch was... hij overschrijft dan dingen in de bestaande folder ofzo?
Volgens mij is het een nieuwe folder die aangemaakt wordt.
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:04:
Gear ziet er toch wel goed uit moet ik zeggen... vind je spec ook wel interesant.. heb altijd al iets willen doen met whirlwind maar ik durf niet te switchen :'(
Paar keer geprobeerd, maar snap de playstyle niet... moet maar us van iemand afkijken.
Het is een erg makkelijke build en je hebt er genoeg chc voor. Je kunt er nu nog volop van genieten, in 1.05 wordt het minder :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

MarcM88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Volgens mij is het een nieuwe folder die aangemaakt wordt.

[...]

Het is een erg makkelijke build en je hebt er genoeg chc voor. Je kunt er nu nog volop van genieten, in 1.05 wordt het minder :P
Wil wel een keer in een game met een WW barb, kan ik wat beter zien waarom hij wat doet en waarom..
Snap de theorie van alles wel, ook wel (halfjes) geprobeerd met 2h en SnS maar de praktijk is voor mij lastig. (ouderdom eh :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zelf gebruik ik alleen wotb bij grote packs of bij harde elites. voor de rest is het paar keer cleave, whirlwind aan en rage burnen met sprint en battlerage.

Waar het op neer komt is gewoon door het pack ragen met whirlwind en er omheen/doorheen rennen met whirlwind en battlerage. Je crits zorgen voor rage om te kunnen blijven whirlwinden en spenden en in geval van wotb zorgt het dat je hem zo lang mogelijk kan up houden.

Probleem bij mij is dat ik gewoon teveel loh of lifesteal mis om in leven te blijven bij grote/harde packs in act 2 of hoger.

Heb het ook met een 2h geprobeerd maar toen ging ik helemaal rap dood ivm de te trage attack speed.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19

Thompson

Beeromaniac

Scallius schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 02:14:
[...]

En welke farmed wel het leukst in jouw ogen? :-D En heeft geen mils nodig om een beetje inferno in te komen?
Op het moment vind ik Wiz het leukste om mee te farmen denk ik. Maar dat komt waarschijnlijk doordat ik lang (tot paragon 22) alleen met m'n barb heb gespeeld.
Monk is het makkelijkste (goedkoopste) op inferno act 1/2 niveau te krijgen denk ik.
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Wil wel een keer in een game met een WW barb, kan ik wat beter zien waarom hij wat doet en waarom..
Snap de theorie van alles wel, ook wel (halfjes) geprobeerd met 2h en SnS maar de praktijk is voor mij lastig. (ouderdom eh :+ )
Denk niet dat ik dit weekend heel veel speel maar wil je best laten zien hoe ik het doe :) Thompson#2265

[ Voor 32% gewijzigd door Thompson op 05-10-2012 10:54 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Pfff er bestaat blijkbaar ook iets als teveel DPS, met je archon door de keeps runnen en voordat je kan zien dat een elite in het scherm is en ik kan switchen naar mijn MF gear heb ik er weer een NV stack bij :P

Voor de afwisseling was het wel grappig om A3 met MF gear te doen. Het duurt iets langer maar inplaats 180 mf 360 mf maakt toch wel een groot verschil in drops. Alleen in 3 dagen tijd intensief spelen geen legendary meer gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Delph schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:02:
Pfff er bestaat blijkbaar ook iets als teveel DPS, met je archon door de keeps runnen en voordat je kan zien dat een elite in het scherm is en ik kan switchen naar mijn MF gear heb ik er weer een NV stack bij :P

Voor de afwisseling was het wel grappig om A3 met MF gear te doen. Het duurt iets langer maar inplaats 180 mf 360 mf maakt toch wel een groot verschil in drops. Alleen in 3 dagen tijd intensief spelen geen legendary meer gezien :(
Je moet ook niet switchen van gear :P Dat duurt alleen maar lang. Teveel DPS kan alleen bij een WW Barb.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
Wat houd die PTR nou eigenlijk in?

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
't is een testomgeving om de komende patch te testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
maar alles wordt weer gereset zodra je uitlogt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Delph schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:02:

Leuke gear heb je daar op je Wiz verzameld... mag ik vragen: is dit puur gekocht met de winst van gedropte items/gold ingame? Ik zit aan een pak meer speeltijd maar nog niet de helft van je dps :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 10:49:
Zelf gebruik ik alleen wotb bij grote packs of bij harde elites. voor de rest is het paar keer cleave, whirlwind aan en rage burnen met sprint en battlerage.

Waar het op neer komt is gewoon door het pack ragen met whirlwind en er omheen/doorheen rennen met whirlwind en battlerage. Je crits zorgen voor rage om te kunnen blijven whirlwinden en spenden en in geval van wotb zorgt het dat je hem zo lang mogelijk kan up houden.

Probleem bij mij is dat ik gewoon teveel loh of lifesteal mis om in leven te blijven bij grote/harde packs in act 2 of hoger.

Heb het ook met een 2h geprobeerd maar toen ging ik helemaal rap dood ivm de te trage attack speed.
Heb dezelfde manier van 'werken'
In 1.05 lijkt fury niet echt een probleem te worden - healing is wel een pak minder.
Maar het lijkt mee te vallen in mijn geval - gebruik 1H + stormshield - Minder damage pakken = minder nood aan healing. HealthGlobes zijn eigenlijk voldoende voor mij.
(Buiten: 2.5 LS - met 30k damage - en 400 LOH, maar dat is eigenlijk verwaarloosbaar)
Ben wel erg defensief ingesteld in 1.04: 1000+ resists na buff, armor 7500 na buff, block chance 28%

Enige probleem dat ik heb was dat in Act3 op MP3 het gewoon ellendig lang duurt om elites neer te krijgen...
+ WotB is toch veel sneller op z'n einde dan in 1.04. - vaak ook door het feit dat de movement speed zwaar is generfed, is het moeilijk je tornado's rond hen te krijgen bij mobs die altijd wegrennen -
Ik schat dat ik 3 * meer tijd nodig heb voor elites in act3 dan momenteel

Concreet gezien zal het voor de non-godly-gear-spelers erop verslechteren. Allez, Blizzard wil hen eigenlijk pushen Euro's te spenderen op de AH.
Voor de mensen die verschillende Euro's geïnvesteerd hebben zal de patch niet echt een probleem zijn. Eigenlijk is het voor hen zelfs buff, een 'beloning' omdat ze geld hebben gegeven aan Blizz.
Erg jammer dat Blizzard dit model hanteert, maarja games moeten altijd maar meer opbrengen he...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
MadxCat schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:29:
maar alles wordt weer gereset zodra je uitlogt ofzo?
Nee het blijft opgeslagen op de ptr server. Maar zodra 1.05 live gaat dan is alles wat je hebt gedaan op de ptr server weg.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
MarcM88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:00:
[...]

Nee het blijft opgeslagen op de ptr server. Maar zodra 1.05 live gaat dan is alles wat je hebt gedaan op de ptr server weg.
waarom speelt iedereen dit dan? -.-'' ik snap dat je wilt testen maar als je zovaak erop zit als jullie zeggen dan is het toch koos nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
MadxCat schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

waarom speelt iedereen dit dan? -.-'' ik snap dat je wilt testen maar als je zovaak erop zit als jullie zeggen dan is het toch koos nutteloos?
kan je wennen alvast aan de nieuwe dingen en dus meteen effectief worden na het live-worden. Tevens kan je al zien wat man in de toekomst nodig zou hebben en de nodige gears snappen op het huidige AH.

theoretisch dan :) want ik heb persoonlijk geen tijd om 2 Diablo spellen tegelijk te spelen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sfinx- schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Leuke gear heb je daar op je Wiz verzameld... mag ik vragen: is dit puur gekocht met de winst van gedropte items/gold ingame? Ik zit aan een pak meer speeltijd maar nog niet de helft van je dps :F
Het grootste gedeelte is wel van verkochte items, maar ook van handig inkopen en de ah in de gaten houden voordat ik mijn slag sla. Maar als ik je goed begrijp mag ik niet klagen over mijn drops... ;)

Hoeveel MF gebruik je doorgaans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

Iemand nog tips voor waar ik nu de meeste winst op kan halen zonder 100M+ kwijt te zijn?

Gear is nu niet optimaal, aangezien ik wat items heb gewisseld voor MF items. En mn build is nu nog even Rain of Toad, waar ik mee aan het spelen was eerder.

Ik kan met mn normale DPS gear naar ongeveer 73K dps met 30% crit, maar dat kost me dus mn MF.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 05-10-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zelfde vraag eigenlijk. Op zoek naar verbetering. Zunimassa's boots staan op de planning. Let niet op de skills overigens. Loop in solo games doorgaans met skull, acid cloud en pets.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Saens-2928/hero/1988044

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Bosmonster schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:16:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952

Iemand nog tips voor waar ik nu de meeste winst op kan halen zonder 100M+ kwijt te zijn?

Gear is nu niet optimaal, aangezien ik wat items heb gewisseld voor MF items. En mn build is nu nog even Rain of Toad, waar ik mee aan het spelen was eerder.

Ik kan met mn normale DPS gear naar ongeveer 73K dps met 30% crit, maar dat kost me dus mn MF.
Je zou wat betere ringen kunnen nemen met een combinatie van int/chc/chd/as (niet allemaal tegelijk natuurlijk :). Maar ik zou daar nog even mee wachten tot 1.05 want ik heb begrepen dat er dan ook lvl 63 ringen kunnen droppen dus ik voorzie een prijsdaling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan eens kijken wat een 1150+ dps / 300 int / 180%+ crit Skorn voor je kan doen. Relatief goedkoop.
Misschien kan iemand je de zijne even lenen om te bekijken. Splinters met Skorn is misschien niet al te fijn, maar Rain of Toads (en bears/acid rain) zijn heerlijk. Zeker met wat IAS die je ook al wat hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
MadxCat schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Grijns, het blijft toch gewoon een spel?
Als een char nou paar jaar blijft bestaan of een stuk korter, das niet echt relevant voor het spelen van een spel.

Mensen vinden test servers vaak interessant om te zien als ze foutjes kunnen ontdekken, die developers over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
bangkirai schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Grijns, het blijft toch gewoon een spel?
Als een char nou paar jaar blijft bestaan of een stuk korter, das niet echt relevant voor het spelen van een spel.

Mensen vinden test servers vaak interessant om te zien als ze foutjes kunnen ontdekken, die developers over het hoofd zien.
Of gewoon simpel omdat ze niet kunnen wachten :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Delph schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Het grootste gedeelte is wel van verkochte items, maar ook van handig inkopen en de ah in de gaten houden voordat ik mijn slag sla. Maar als ik je goed begrijp mag ik niet klagen over mijn drops... ;)

Hoeveel MF gebruik je doorgaans?
Moet wel zeggen dat ik vrij lang gedaan heb om in act3 te kunnen farmen met 'max' MF, nu zit ik daar bijna (344MF buffed). Ik heb sinds 1.0.4 pakweg 50u gespeeld en 75mil verzameld, dit bijna uitsluitend in act3. Met mijn MF gear doe ik er dik 2u over voor een volledige act3 run. Beste drop was een Andariels Visage voor 12mil... wel al een hoop vendor legendaries en 0 set items.

Met mijn huidige cash (50mil) zou ik wel wat kunnen upgraden maar het lijkt alsof endgame items alleen maar blijven stijgen in prijs. Dacht voor een Witching Hour belt te kunnen sparen toen ze voor 50mil te vinden waren maar tegenwoordig zijn die dingen al 80mil 8)7 Tips voor upgrades zijn altijd welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Prijzen zullen altijd stijgen, omdat de gold generation oneindig is. Net zoals de in de EU, blijf je briefjes bijdrukken, wordt geld minder waard, of hetzelfde artikel duurder. Dat heet inflatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:03
REDFISH schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:26:
Prijzen zullen altijd stijgen, omdat de gold generation oneindig is. Net zoals de in de EU, blijf je briefjes bijdrukken, wordt geld minder waard, of hetzelfde artikel duurder. Dat heet inflatie.
In dit geval niet helemaal waar, omdat er ook continu items bij blijven komen.

Maar omdat iedereen standaarden hoger worden, stijgen de prijzen van goede items. De prijzen van items zijn niet zo ernstig veranderd als dat het lijkt, we willen alleen steeds betere items en hebben ook steeds meer te besteden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Sfinx- schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Moet wel zeggen dat ik vrij lang gedaan heb om in act3 te kunnen farmen met 'max' MF, nu zit ik daar bijna (344MF buffed). Ik heb sinds 1.0.4 pakweg 50u gespeeld en 75mil verzameld, dit bijna uitsluitend in act3. Met mijn MF gear doe ik er dik 2u over voor een volledige act3 run. Beste drop was een Andariels Visage voor 12mil... wel al een hoop vendor legendaries en 0 set items.

Met mijn huidige cash (50mil) zou ik wel wat kunnen upgraden maar het lijkt alsof endgame items alleen maar blijven stijgen in prijs. Dacht voor een Witching Hour belt te kunnen sparen toen ze voor 50mil te vinden waren maar tegenwoordig zijn die dingen al 80mil 8)7 Tips voor upgrades zijn altijd welkom!
Gewoon de AH in de gaten houden voor een witching hour en ondertussen blijven farmen, dan zal je tussen nu en 30 miljoen extra een acceptable witching hour vinden. Dan moet je geluk hebben met een goedkope buyout maar de beste prijs krijg je meestal wel door met biedingen te winnen. Zodra je er eentje hebt zal je er zeker geen spijt van krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Sfinx- schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Droppen set items nog wel?
Voor 1.04 heb ik er 3 gevonden in een week tijd, nu nog helemaal geen... wel legendaries...
Ook al m'n vrienden (5 in totaal) hebben nog geen set items gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:30:
[...]

Voor 1.04 heb ik er 3 gevonden in een week tijd, nu nog helemaal geen... wel legendaries...
Dit weekend nog 1 gevonden. Een immortal king's stride. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Maat van mij vond zo 2 set items (van 120mil / stuk) net na elkaar, sommige mensen zijn super lucky :)

Ik wacht nog steeds op de monsterdrop - met 240mil zie ik men dps wel verdubbelen :P

[ Voor 30% gewijzigd door Sfinx- op 05-10-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik heb er ook 2 (set) gevonden de afgelopen 4 dagen en in die zelfde tijd 13 legendaries. Volgens mij is de droprate van set wel wat lager, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat er minder van zijn (?).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25
REDFISH schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:26:
Daarom zijn er dus goldsinks, zoals repair costs, transactie kosten, kosten voor uithalen van gems, etc.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:09
Ik krijg een redelijk aantal Legendaries, maar heb al zo'n 6 weken geen set item gezien. Afgelopen week mijn allereerste Jeweler Design gevonden, dat duurde pas lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Hallo

Ik speel since een tijd Diablo 3 :)
En heb dit als gear.

http://eu.battle.net/d3/e...ngelINC-2253/hero/7996915

Ik speel graag met me DH en moet zeggen farmen gaat erg goed. Hebben jullie nog tips waar ik verbetering kan aanbrengen ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
cybergi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:57:
Hallo

Ik speel since een tijd Diablo 3 :)
En heb dit als gear.

http://eu.battle.net/d3/e...ngelINC-2253/hero/7996915

Ik speel graag met me DH en moet zeggen farmen gaat erg goed. Hebben jullie nog tips waar ik verbetering kan aanbrengen ?
Beste wat jij kunt doen voor meer dps is CHC/CHD stacken. Je hebt nu wel wat CHD maar totaal geen CHC. Zorg dat je daar meer van krijgt. CHC op Bracers, Helm, Jewelry. Eventueel je WF inwisselen voor 1 met CHD. Je mag ook best wat Res All hiervoor opofferen om het betaalbaar te houden. 500+ is best veel voor een (non tank) DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

CHC/CHD

Kan je me uitleggen wat je er mee bedoeld ?
De DH doet het erg goed tegen elite..ik ga niet snel dood nu.
Dit is special gedaan met de Ress all :) items.

Dank je wel voor de hulp.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
CHC = Critital Hit Chance
CHD = Critical Hit Damage

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:16
Items die
Critcal Hit Chance
Critcal Hit Damage

verhogen. Zoals je Sharpshooter nu doet, alleen je 'base' CHC vergroten zorgt ervoor dat de kans simpel weg groter word om CHD te doen :)

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
cybergi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:06:
CHC/CHD

Kan je me uitleggen wat je er mee bedoeld ?
De DH doet het erg goed tegen elite..ik ga niet snel dood nu.
Dit is special gedaan met de Ress all :) items.

Dank je wel voor de hulp.

Gr
En toch zul je tegen "Reflect Damage" packs op den duur tegen problemen aan gaan lopen. Mijn persoonlijke advies voor "glass canon" ( = Puur damage, maar geen armor/resists) demon hunters: Vergeet Resistances en stack zoveel mogelijk ChD, ChC en Dex :).

Die combinatie is erg duur, maar als je een makkelijk "beginnetje" wilt hebben stack dan goedkope gear met voornamelijk veel Critical hit Damage, en gebruik de Sharpshooter passive. Geeft toch een behoorlijke boost.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ok .Ja het is lastig om dit bij elkaar te krijgen was er naar op zoek maar je kan niet alles hebben :).

Dank jullie wel voor de hulp...
Nu heb ik nog een vraag... ik zit dus nu op 120k DPS... maar goed hij dropt dus naar 60 als ik aan het schieten ben...wat is handiger ? deze passive skills houden of naar iets anders switchen waar ik de drops van me DPS niet meer heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

En toch zul je tegen "Reflect Damage" packs op den duur tegen problemen aan gaan lopen. Mijn persoonlijke advies voor "glass canon" ( = Puur damage, maar geen armor/resists) demon hunters: Vergeet Resistances en stack zoveel mogelijk ChD, ChC en Dex :).

Die combinatie is erg duur, maar als je een makkelijk "beginnetje" wilt hebben stack dan goedkope gear met voornamelijk veel Critical hit Damage, en gebruik de Sharpshooter passive. Geeft toch een behoorlijke boost.
Die resistance houd me wel aan het leven tegen magic stuff..ik kan nu echt close combat doen met me DH wat ik eerst niet kon doen. Daarvoor ging ik dood als een vlieg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Zijn er nog 2h barbs hiero? Dat speelt wel lekker weg moet ik zeggen. Ik heb de ww build geprobeerd en ik moest best wel lachen om hoe ridicuul het speelt; je bent meer een windhoos dan een barbarian ;p

Ik probeer een middenweg te vinden tussen DPS en MF: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138

Met NV stacks zit ik rond de 270% MF en doe zat DPS om act3 vlot te farmen. Het blijft leuk om een boss met WOTB te doen: Azmodan is rond de 10 secs kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

@ hofman

Je hebt een leuke build met die MF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
cybergi schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:18:
Ok .Ja het is lastig om dit bij elkaar te krijgen was er naar op zoek maar je kan niet alles hebben :).

Dank jullie wel voor de hulp...
Nu heb ik nog een vraag... ik zit dus nu op 120k DPS... maar goed hij dropt dus naar 60 als ik aan het schieten ben...wat is handiger ? deze passive skills houden of naar iets anders switchen waar ik de drops van me DPS niet meer heb ?
Zodra je meer CHC hebt kun je Sharpshooter wel droppen.
Ik gebruik zefl al heel lang geen Sharpshooter meer. Maar ik zit dan ook boven de 40% CHC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Timeless schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Zodra je meer CHC hebt kun je Sharpshooter wel droppen.
Ik gebruik zefl al heel lang geen Sharpshooter meer. Maar ik zit dan ook boven de 40% CHC.
Wat is jou build ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Hofnar schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:24:
Zijn er nog 2h barbs hiero? Dat speelt wel lekker weg moet ik zeggen. Ik heb de ww build geprobeerd en ik moest best wel lachen om hoe ridicuul het speelt; je bent meer een windhoos dan een barbarian ;p

Ik probeer een middenweg te vinden tussen DPS en MF: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138

Met NV stacks zit ik rond de 270% MF en doe zat DPS om act3 vlot te farmen. Het blijft leuk om een boss met WOTB te doen: Azmodan is rond de 10 secs kapot :)
Echt ASO dit, dus ik moet gewoon een Skorn vinden, dan heb ik ook ineens 100k+ dps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Echt ASO dit, dus ik moet gewoon een Skorn vinden, dan heb ik ook ineens 100k+ dps...
Zijn niet zo heel duur als je kijkt naar hoeveel dps/str/vit je ervoor terug kan krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vandaag me eerste set item gevonden :)
Act3
Heb eigenlijk nooit iets bijzonders gevonden, tot net dus.
Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8175/8056491455_bb48c6e4f6_m.jpg

Niet de beste roll maar nog altijd goed genoeg voor wat goudstukjes.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
simons schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:04:
Vandaag me eerste set item gevonden :)
Act3
Heb eigenlijk nooit iets bijzonders gevonden, tot net dus.
[afbeelding]

Niet de beste roll maar nog altijd goed genoeg voor wat goudstukjes.
wel goeie DPS hoor! deze set is echt duur... zie regelmatig bids over 400M :( will er ook een van hebben mja kan niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

yeah niet heel verkeerde roll, ik gberuik deze set ook op mn barb

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Aardige Skorns zijn zeer betaalbaar: 9 tot 12M voor een 1200 dps / 3xx str / 140+ CHD en daar kun je act3 mee farmen. Ik raad wel aan om AS gear erbij te nemen, zoals m'n rings en amu, 2handers zijn traag ;)

Unbuffed zit ik op 100K+ DPS, 130k+ door marauders rage. Maar m'n gear is wel op elkaar ingekocht qua str/vit/AR/Armor/Mf enz... dus tsja.. het komt niet uit de lucht vallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 16:29
Geen LoH zie ik en geen revenge... is de incoming healing van Rend genoeg?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:00:
Dat is het met mijn DPS al, dus ik vrees van wel idd...
Volgens mij is LoH toch alleen maar bedoelt voor start gear, niet voor eind gear..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Ik zit te bedenken hoe en of ik mijn damage nog moet verbeteren. Act3 is niet echt een probleem maar soms (door eigen dommigheid) word ik wel eens omsingelt en is het snel einde oefening. Heb het idee dat met de built en extra damage ik sneller vrij ben van omsingeling. Leap is niet echt mijn ding.

http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
simons schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:11:
Ik zit te bedenken hoe en of ik mijn damage nog moet verbeteren. Act3 is niet echt een probleem maar soms (door eigen dommigheid) word ik wel eens omsingelt en is het snel einde oefening. Heb het idee dat met de built en extra damage ik sneller vrij ben van omsingeling. Leap is niet echt mijn ding.

Tips?
De dps van je mh is te laag. Daar kan je zo al 10k dps uit halen als je een goede koopt. Koop er geen met str+socket+chd, misschien lifesteal en je zit gebakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Wolf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:13:
De dps van je mh is te laag. Daar kan je zo al 10k dps uit halen als je een goede koopt. Koop er geen met str+socket+chd, misschien lifesteal en je zit gebakken.
Wat bedoel je precies met MH?
Overigens als ik de net gevonden Bul-Kathos wissel met de Hallowed Storm of de sun Keeper, de damage blijft dalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
JohnnyV76 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:00:
Rend, health globes en templar zo nu en dan. Je jumped(leap) in een pack, rend en dan heb je een AoE Heal voor 5 sec... dus ik moet rend up houden om te overleven. Daarna bash ik een mob met de meeste health, de rest gaat dood door rend in de tussentijd. Dit verschilt per situatie natuurlijk. Soms loop ik naar wat mobs, rend, jump naar ranged om hun te bashen. Etc.

Act3 gaat goed, maybe 1x dood per run omdat ik dan in een mob pack jump van phasebeasts/succubi/ghouls/ranged/lashers etc. Een group van mobs waar het wel terecht is dat ik dood ga zeg maar :)

Je moet er handig in worden en slim spelen. In het begin is het beter om veel AR te hebben om te wennen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

simons schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:11:

Tips?
Leap is ook niet mijn ding, daarom heb ik charge met -2 sec CD per monster hit.
Werkt ook in prison, en als je charged op moment van ontploffen ice dingen word je niet bevroren.

Zou eventueel ook Whirlwind kunnen nemen, dan kan je ook door mobs heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:30:
[...]

Geen idee. in 300 uur nog geen enkele set item gevonden. Niet voor 1.04 en niet erna...

On a side note.. Maar ff zo'n beetje al mijn geld uitgegeven aan wat upgrades (iets van 12 mil ofzo totaal).. Betere main weapon, offhand, bracers en een runnetje A2 gedaan met m'n WD (voor de upgrades). Helaas wederom all crap drops. Vanavond maar es ff kijken hoe m'n upgrades bevallen. Als er mensen zijn die niet stomverveeld raken om een A2 run te doen, add me maar of invite me :) >> Zweetsok#2203

Dit is nu m'n WD. Gaat de goede kant op. :p Toch zo'n +16K dps erbij met de upgrades.

http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997

[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 05-10-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Lekker handige actie hier..
Ik zie mn health sneller droppen dan het erbij komt terwijl ik in een desecrator pooltje sta.. Dat hoort niet..
Dus ik denk, raar, maar goed. Dan spam ik overawe wel en dan krijg ik meer life steal binnen.
Even niet gezien dat ik juist dood aan t gaan was omdat ik niet alleen in pooltje stond, maar t pack reflect dmg had ^^

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Hofnar schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Rend, health globes en templar zo nu en dan. Je jumped(leap) in een pack, rend en dan heb je een AoE Heal voor 5 sec... dus ik moet rend up houden om te overleven. Daarna bash ik een mob met de meeste health, de rest gaat dood door rend in de tussentijd. Dit verschilt per situatie natuurlijk. Soms loop ik naar wat mobs, rend, jump naar ranged om hun te bashen. Etc.

Act3 gaat goed, maybe 1x dood per run omdat ik dan in een mob pack jump van phasebeasts/succubi/ghouls/ranged/lashers etc. Een group van mobs waar het wel terecht is dat ik dood ga zeg maar :)

Je moet er handig in worden en slim spelen. In het begin is het beter om veel AR te hebben om te wennen denk ik.
zo speel ik ook, dan wel zonder leap en S/B. Maar dit werkt echt lekker. Loop naar een groepje, doe Rend en raak ze allen 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wouw, zojuist mijn eerste Set Item geloot. Iemand enig idee of dit ook nog een beetje goede roll is (zit met 5 NV dus wil even niet uitloggen).

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ojqcm0.jpg

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
EricNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:11:
Wouw, zojuist mijn eerste Set Item geloot. Iemand enig idee of dit ook nog een beetje goede roll is (zit met 5 NV dus wil even niet uitloggen).

[afbeelding]
http://us.battle.net/d3/en/item/blackthornes-notched-belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
pstalman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:42:
[...]

zo speel ik ook, dan wel zonder leap en S/B. Maar dit werkt echt lekker. Loop naar een groepje, doe Rend en raak ze allen 1x.
Jep, ik heb inferno gecleared met S/B. Dat is echt chilling mode; rend en revenge.., diablo in 1x gekilled enz ;)

Misschien pak ik weer S/B voor een hoge monster power level.. laidback MP10 clearen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziek, ik ben een Sentry-fan en die gaat nu van 35% (of zoiets) damage in 1.0.3, naar 55% in 1.0.4, en via 88% naar 175% in 1.0.5. En ook nog de mogelijkheid om er 2 of 3 neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:39
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:33:
Ziek, ik ben een Sentry-fan en die gaat nu van 35% (of zoiets) damage in 1.0.3, naar 55% in 1.0.4, en via 88% naar 175% in 1.0.5. En ook nog de mogelijkheid om er 2 of 3 neer te zetten.
Tja, maar sentry is veel te statisch en dat werkt gewoon niet met de snelheid hoe npc's bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Krijg je wanneer je een combinatie maakt van oude en nieuwe set items evengoed de set bonus?

Volgens een medespeler zaten we zonet op een lootserver nr 70. Wat er van waar is weet ik niet, maar er vielen verhoudingsgewijs wel veel lvl 63 rares. Geen set of legendarys helaas.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Net me 27inch 2550x1440 scherm gekocht! Heerlijk, aanrader ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

Wauw, ik heb de afgelopen dagen zo weinig geluk met drops (270MF met stacks) dat ik op het moment nog één item op de AH heb staan en verder is m'n stash leeg met nog maar 5 miljoen gold op zak :o Inmiddels wel plvl 33 dus dat schiet aardig op maar ik hoop toch wel weer eens wat leuke items te kunnen verzamelen.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 06-10-2012 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
simons schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Wat bedoel je precies met MH?
Overigens als ik de net gevonden Bul-Kathos wissel met de Hallowed Storm of de sun Keeper, de damage blijft dalen...
Mh is mainhand. Klopt want je bul kathos heeft geen chd. Dat heb je echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Laatst online: 03-10 22:22
EricNL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 18:11:

[afbeelding]
Ik heb ongeveer een zelfde roll verkocht voor 40 euro :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xergh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-08 19:08
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:33:
merk wel op dat ze in 1.05 geen critical hits meer kunnen doen, dus de stijging is in werkelijkheid minder afhankelijk van hoeveel % van je dps van chd + chc komt, wat gemakkelijk 50% van je dps is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Zojuist dit juweeltje voor maar 20M van de AH gepikt:

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/9914/tr20mf.jpg

Dilemma is nu gebruiken of voor minimaal het dubbele weer verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Delph schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 11:58:
Zojuist dit juweeltje voor maar 20M van de AH gepikt:

[afbeelding]

Dilemma is nu gebruiken of voor minimaal het dubbele weer verkopen :D
Tja als je het echt wilde hebben waarom niet gebruiken en dus meer gold uitgespaard hebben, als je het weer gaat verkopen voor de echte prijs ben je niet veel anders dan de resellers die de prijzen opjagen. Voor die paar extra miljoen koop je vervolgens weer iets wat je graag wilde hebben voor de werkelijke prijs dus uiteindelijk win je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
Bulls schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:54:
[...]

Tja als je het echt wilde hebben waarom niet gebruiken en dus meer gold uitgespaard hebben, als je het weer gaat verkopen voor de echte prijs ben je niet veel anders dan de resellers die de prijzen opjagen. Voor die paar extra miljoen koop je vervolgens weer iets wat je graag wilde hebben voor de werkelijke prijs dus uiteindelijk win je niets.
Omdat de meerwaarde van die 20MF ook gebruikt kan worden voor echt nuttige stats zoals int/vit/armor/ar/lr... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
iemand nog upgrade tips , ik vermoed zelf dat ik CHC & All Res er bij moet zien te krijgen

(heb nu wel gear met MF uitgedaan aangezien ik dan +/- 13k minder dmg doe.)

http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 15:52
Hey mede diablo fans,

Ik check de forum zo nu en dan om wat info (en inspiratie) te krijgen over D3, speel het sinds mei casually (3 lv 60's alle drie meh gegeared).

Na een break weer eind augustus begonnen met een barb (AH klimaat stukken beter geworden voor opklimmende spelers).
Nu heb ik enkele weken geleden Asmodan gekilld (daar kon ik pre 1.0.4. met mn monk alleen maar van dromen). Ik deed het eerst vooral met WotB+EQ, kilde meeste elites binnen enkele seconde met dat, maar ben nu overgestapt naar een WW Build.

Hier is mijn probleem echter:
Sinds mijn kill van Asmodan heb ik aardig wat nieuwe gear erbij en ook wat A3 runs achter de rug MAAR ze gaan nog steeds niet smooth. Aangezien ik niet tot de lucky players behoor die ooit een drop van boven de 20 mil hebben gezien, is het upgraden van mijn items aardig lastig. Bij irritante mobs ga ik gewoon vaak dood en dan moet ik de missie vaak 'aborte' om maar snel naar asmodan te gaan i.p.v. lekker elites jagen.

Hier is mijn gear (remember, it is crap :p):
http://eu.battle.net/d3/e...nkara88-2341/hero/1258821

Mijn vraag is, met mijn lage budget (1.4 mil), wat is op dit moment het beste item om te upgraden voor een smoother run? Of moet ik gewoon hopen dat die ene super item voor mij drop en dus pas hier terug komen als ik meer gold heb?

Nog een vraag daarbij aan de Xperts, Met mn MF gear (rond de 280 met PL zonder NV stacks), kan ik ook ACT 1 farmen. Wat is dan meer gewenst? Act 3 zonder MF (of max 32 MF van een Neck + natuurlijk PL) of ACT 1 met MF? Op dit moment doe ik ACT 3 en soms ACT 1, maar wat is het meest efficiente om te gearen/ gold te verdienen zodat ik kan gearen?

Ik zal vanavond of morgen naar de reply's kijken, alvast hartstikke bedankt dat je de tijd ervoor neemt!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al enige tijd volg ik dit topic met de intentie om er eens aan te beginnen. Voordat ik in het diepe wil springen zou ik hem toch graag eens willen proberen, helaas speelt niemand hem in mijn omgeving. Is er misschien iemand welke nog een guest pass over heeft welke deze zou willen overleggen in een PM?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Sankara schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:06:
Hey mede diablo fans,

Ik check de forum zo nu en dan om wat info (en inspiratie) te krijgen over D3, speel het sinds mei casually (3 lv 60's alle drie meh gegeared).

Na een break weer eind augustus begonnen met een barb (AH klimaat stukken beter geworden voor opklimmende spelers).
Nu heb ik enkele weken geleden Asmodan gekilld (daar kon ik pre 1.0.4. met mn monk alleen maar van dromen). Ik deed het eerst vooral met WotB+EQ, kilde meeste elites binnen enkele seconde met dat, maar ben nu overgestapt naar een WW Build.

Sinds mijn kill van Asmodan heb ik aardig wat nieuwe gear erbij en ook wat A3 runs achter de rug MAAR ze gaan nog steeds niet smooth. Aangezien ik niet tot de lucky players behoor die ooit een drop van boven de 20 mil hebben gezien, is het upgraden van mijn items aardig lastig. Bij irritante mobs ga ik gewoon vaak dood en dan moet ik de missie vaak 'aborte' om maar snel naar asmodan te gaan i.p.v. lekker elites jagen.

Mijn vraag is, met mijn lage budget (1.4 mil), wat is op dit moment het beste item om te upgraden voor een smoother run? Of moet ik gewoon hopen dat die ene super item voor mij drop en dus pas hier terug komen als ik meer gold heb?

Nog een vraag daarbij aan de Xperts, Met mn MF gear (rond de 280 met PL zonder NV stacks), kan ik ook ACT 1 farmen. Wat is dan meer gewenst? Act 3 zonder MF (of max 32 MF van een Neck + natuurlijk PL) of ACT 1 met MF? Op dit moment doe ik ACT 3 en soms ACT 1, maar wat is het meest efficiente om te gearen/ gold te verdienen zodat ik kan gearen?

Ik zal vanavond of morgen naar de reply's kijken, alvast hartstikke bedankt dat je de tijd ervoor neemt!
Je armor is te laag. Probeer die op min. 7k buffed te krijgen. Evt. solo met enchantress. Daar naast je chc omhoog voor de fury regen of een mighty weapon.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:47
Saint_One schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 13:58:
iemand nog upgrade tips , ik vermoed zelf dat ik CHC & All Res er bij moet zien te krijgen

(heb nu wel gear met MF uitgedaan aangezien ik dan +/- 13k minder dmg doe.)

http://eu.battle.net/d3/e...aintOne-2213/hero/3142745
Ik zou inderdaad meer CHC stacken en je kan ook makelijk je gems verbeteren. scheelt ook weer. All res is volgens mij niet echt nodig. Ik kom zonder makkelijk door ACT 3 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
thriller schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Ik zou inderdaad meer CHC stacken en je kan ook makelijk je gems verbeteren. scheelt ook weer. All res is volgens mij niet echt nodig. Ik kom zonder makkelijk door ACT 3 heen.
thanks, eerst maar weer farmen dan zit net weer boven de miljoen ;) , helaas geen sellable spul gevonden laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Voor het eerst boven de 17 miljoen gold *O*

Wel weer jammer dat ik voor elke significante upgrade minstens 2 keer zoveel nodig heb :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimml
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-06 10:37
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:01:
Al enige tijd volg ik dit topic met de intentie om er eens aan te beginnen. Voordat ik in het diepe wil springen zou ik hem toch graag eens willen proberen, helaas speelt niemand hem in mijn omgeving. Is er misschien iemand welke nog een guest pass over heeft welke deze zou willen overleggen in een PM?

Thanks!
Volgens mij kan je gratis de starters edition spelen. Op de site van D3 EU : http://eu.battle.net/d3/en/ staat rechts een icoontje met "play free now!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Sankara schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 14:06:
Hey mede diablo fans,

Je All res is meer dan zat en je LOH is ook meer dan zat. CHC en damage te laag. Met laag CHC kan je waarschijnlijk niet de hele tijd WW'en en dan heb je ook niks aan de hoge LOH.

Die Cindercoat kan je vervangen met wat lvl63 amr 400~700 armor, 60 Allres en ~150 stats (vit of str incl sockets) voor denk ik nog minder dan 100k.

Je rechterring kan je vervangen met een met 4 of 4.5% CHC + STR/VIT oid voor denk ik 200/300k. Boots met 12% MS plus de huidige stats op jouw voor 200k moeten ook te vinden zijn. MS is wel belangrijk hoor. Je kunt nog je gloves upgrade, CHC(>8%) + CHD (of IAS) met str zou ik nemen, kost ook max 200k. Je kunt die res all daarop wel missen.

Ik zou voor jouw char ook een main-hand nemen zonder LOH, dat drukt wel de kosten. Zoek gewoon op een axe met Str(>200)+ Socket of CHD(>60)+Socket en koop iets wat in jouw budget passt.

Zo kom je denk ik wel rond 35k unbuffed damage met 25%+ CHC. Je hebt nog altijd wel 1500 LOH over en speelt misschien wel wat smoother.

Als je geld wil sparen, sorteer altijd bij het shoppen op resttijd en bid op de spullen. Ik denk dat je met 1M je char wel flink verbeteren kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:59
Zojuist voor de lol nog ff een vriend geholpen met hardcore zolten en belial op inferno. Ging wederom erg lekker. Wel echt een kick om zo met het leven van je char te spelen. Adrenaline ftw!

//edit
en nog maar ff Belial solo gedaan met slechts NV1 voor de lol. Ging wederom gemakkelijk neer zolang je maar zijn attack ontwijkt wat nu dus wel erg makkelijk is met die groene circles op de grond :P

[ Voor 35% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-10-2012 01:15 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
Mofkees schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:38:
[...]

Je All res is meer dan zat en je LOH is ook meer dan zat. CHC en damage te laag. Met laag CHC kan je waarschijnlijk niet de hele tijd WW'en en dan heb je ook niks aan de hoge LOH.

Die Cindercoat kan je vervangen met wat lvl63 amr 400~700 armor, 60 Allres en ~150 stats (vit of str incl sockets) voor denk ik nog minder dan 100k.

Je rechterring kan je vervangen met een met 4 of 4.5% CHC + STR/VIT oid voor denk ik 200/300k. Boots met 12% MS plus de huidige stats op jouw voor 200k moeten ook te vinden zijn. MS is wel belangrijk hoor. Je kunt nog je gloves upgrade, CHC(>8%) + CHD (of IAS) met str zou ik nemen, kost ook max 200k. Je kunt die res all daarop wel missen.

Ik zou voor jouw char ook een main-hand nemen zonder LOH, dat drukt wel de kosten. Zoek gewoon op een axe met Str(>200)+ Socket of CHD(>60)+Socket en koop iets wat in jouw budget passt.

Zo kom je denk ik wel rond 35k unbuffed damage met 25%+ CHC. Je hebt nog altijd wel 1500 LOH over en speelt misschien wel wat smoother.

Als je geld wil sparen, sorteer altijd bij het shoppen op resttijd en bid op de spullen. Ik denk dat je met 1M je char wel flink verbeteren kan.
Kijk dit zocht ik nou :9 ik zal ff kijken wat ik allemaal kan halen. Zou wel vet zijn als ik 35k haal, wie weet dan Act 4 nakken om voor eens infero 'uit te spelen'. Mijn dank is groot ouwe Mofkees _/-\o_ ik laat de resultaat binnenkort wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Yeahh... 2 A3 runs vandaag... 1ste volledige siegebreaker, azmodan run.. 2de iets korter.. ben er na 1ste level crater en siegebreaker maar mee opgehouden.. Wel 2 legendaries gevonden vandaag.. 2 vendor meuk. Surprise.. Nog steeds 0 set items in 300 uur spelen en geen bruikbare, verkoopbare legendaries.... Ook geen enkele ook maar AH waardige rare. AH well.. WD is best leuk na m'n upgrades. Als blizzard nu eens het random map pricinipe zoals in TL2, POE etc zou toepassen, zou het bijna leuk zijn om D3 te spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 06-10-2012 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 03:35:
Wauw, ik heb de afgelopen dagen zo weinig geluk met drops (270MF met stacks) dat ik op het moment nog één item op de AH heb staan en verder is m'n stash leeg met nog maar 5 miljoen gold op zak :o Inmiddels wel plvl 33 dus dat schiet aardig op maar ik hoop toch wel weer eens wat leuke items te kunnen verzamelen.
Ik heb ook geen mazzel. Gisteren voor het eerst sinds 1.04 weer eens Diablo aangeslingerd en nu bijna Paragon lvl 5 op twee dagen tijd. Buffed heb ik nu 213 MF. Resultaat: géén upgrade en twee items die me net geen 20.000 gold opgeleverd hebben op het AH.
Deze twee dagen motiveren niet echt om eindeloos door te blijven grinden want ik heb nu 1,8 miljoen gold en dat is bij lange na niet voldoende voor upgrades om mijn WD en barb naar act 2 te krijgen. Ik hoop dat ze de kwaliteit van de loot ook nog aan gaan pakken want zolang je geen superdrop hebt kun je het AH ook wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:52:
[...]

Ik heb ook geen mazzel. Gisteren voor het eerst sinds 1.04 weer eens Diablo aangeslingerd en nu bijna Paragon lvl 5 op twee dagen tijd. Buffed heb ik nu 213 MF. Resultaat: géén upgrade en twee items die me net geen 20.000 gold opgeleverd hebben op het AH.
Deze twee dagen motiveren niet echt om eindeloos door te blijven grinden want ik heb nu 1,8 miljoen gold en dat is bij lange na niet voldoende voor upgrades om mijn WD en barb naar act 2 te krijgen. Ik hoop dat ze de kwaliteit van de loot ook nog aan gaan pakken want zolang je geen superdrop hebt kun je het AH ook wel vergeten.
Ik ben met minder in Act 3 beland met mijn Barb. Was ook gestopt en ben enkele weken weer begonnen. AH klimaat is perfect voor start gear op dit moment. Wat mij door Act 2 en 3 haalde (met enkele tot vaak dood gaan -> ligt aan welke affixen) was WotB+EQ combo met jump (iron hide), no pain (bliss), ress shout en cleave. Een andere built was met charge en seismic slam. Een 2H met loH of zelfs life steal (EQ geeft meteen vol health voor zijn duratie als je berserk bent) deed ook wonderen :) Allemaal cheap gear (2 hander makkelijk voor onder de 500k -> zelfs 100k net een legendary worg nog verkocht met 11k dps, 1000 LoH en life steal voor een 'lousy' 400k door datzelfde AH klimaat).

ps. heb wat nieuwe gear gehaald -> ring, gloves en main hand met 200+ strenght maar moet zeggen dat ik ngo steeds zeer squisy ben. Ben zelf overgestapt van een nek met 100str en 100vit en res en atackspeed naar 300+ LoH en ChC met 100 vit omdat ik het anders gewoon niet redde.

edit: ik ben wel naar 35k unbuffed gegaan (nais berekent Mofkees), zonder mn chest te veranderen want die gingen jammer genoeg niet voor <200k maar 1 mil +. Ik heb ongeveer 1.2 mil utigegeven voor de ring + boots + gloves. Nu sparen voor een betere chest.

[ Voor 7% gewijzigd door Sankara op 07-10-2012 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mofkees schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 18:38:
[...]Die Cindercoat kan je vervangen met wat lvl63 amr 400~700 armor, 60 Allres en ~150 stats (vit of str incl sockets) voor denk ik nog minder dan 100k.
Ik weet niet op welk AH jij zit, maar ik vind zo'n chest armors niet voor die prijzen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:59
Weten jullie of Belial een enrage timer heeft of niet? Ik lees op het internet verschillende verhalen dat sinds 1.0.4 de enrage weg is en de andere zegt dat hij er nog is en in gaat na 3 minuten. Ik heb zelf een aantal test runs gedaan om te kijken hoe lang ik erover doe om Belial te killen met de volgende character:

http://eu.battle.net/d3/e...hendro-2551/hero/14449884

Test run #1
Phase 1 completed at: 0:36 (duration of 0:36)
Phase 2 completed at: 1:10 (duration of 0:34)
Phase 3 completed at: 3:02 (duration of 1:52)

Test run #2
Phase 2 completed at: 1:09 (duration of 0:33)
Phase 3 completed at: 3:01 (duration of 1:52)

Test run #3
Phase 1 completed at: 0:35 (duration of 0:35)
Phase 2 completed at: 1:09 (duration of 0:34)
Phase 3 completed at: 3:02 (duration of 1:53)

Dus ja ik weet niet of de enrage ingaat vanaf een timer die start op phase 3 of al direct vanaf phase 1. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Sir_Hendro op 07-10-2012 12:21 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
I killed a million mobs and all I got was this lousy cindercoat.. meh..

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Sir_Hendro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:20:
Weten jullie of Belial een enrage timer heeft of niet? Ik lees op het internet verschillende verhalen dat sinds 1.0.4 de enrage weg is en de andere zegt dat hij er nog is en in gaat na 3 minuten. Ik heb zelf een aantal test runs gedaan om te kijken hoe lang ik erover doe om Belial te killen met de volgende character:

Test run #1
Phase 1 completed at: 0:36
Phase 2 completed at: 1:10
Phase 3 completed at: 3:02

Test run #2
Phase 1 completed at: 0:36
Phase 2 completed at: 1:09
Phase 3 completed at: 3:01

Test run #3
Phase 1 completed at: 0:35
Phase 2 completed at: 1:09
Phase 3 completed at: 3:02

Dus ja ik weet niet of de enrage ingaat vanaf een timer die start op phase 3 of al direct vanaf phase 1. :P
In 1.03 was het zeker weten direct na fase 1, hoe het in 1.04 zit weet ik niet. Dat was toen ook het irritante aan Belial, je was altijd al 1.5 minuut bezig met de eerste twee fasen, dus er bleef heel weinig tijd over om hem te slopen. Mijn barb die toen compleet inferno met gemak neerlegde liep daardoor keihard tegen die rage-timer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Darth Malak schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 23:39:
Yeahh... 2 A3 runs vandaag... 1ste volledige siegebreaker, azmodan run.. 2de iets korter.. ben er na 1ste level crater en siegebreaker maar mee opgehouden.. Wel 2 legendaries gevonden vandaag.. 2 vendor meuk. Surprise.. Nog steeds 0 set items in 300 uur spelen en geen bruikbare, verkoopbare legendaries.... Ook geen enkele ook maar AH waardige rare. AH well.. WD is best leuk na m'n upgrades. Als blizzard nu eens het random map pricinipe zoals in TL2, POE etc zou toepassen, zou het bijna leuk zijn om D3 te spelen.
Goh je speelt het nog. :D

Wanneer gaan we samen runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:11

Boesjke

Excellent!!

Zo, ik heb na 3 maanden Diablo maar weer eens uit de kast getrokken. Ik merk wel dat er veel is veranderd. Waar ik voorheen behoorlijk vastzat in Act III (met name de Phasebeasts) liep ik er nu relatief makkelijk doorheen. Ook het begin van Act IV valt nog wel mee.

Maar nu ben ik op zoek naar advies en wil ik graag een beroep doen op jullie expertise. Mijn huidige build en gear is ongetwijfeld niet erg efficiënt meer. Ik wil graag zo snel mogelijk paragorn lvl's erbij halen en ondertussen Act III (zo snel mogelijk) farmen voor loot. Wat kan ik het beste upgraden, waar liggen mijn 'easy' gains?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/RicoG-2341/hero/9368260

Ik heb zo'n 38 miljoen om uit te geven hiervoor.

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:19

Thompson

Beeromaniac

Sir_Hendro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:20:

Test run #1
Phase 2 completed at: 1:10 (duration of 0:34)
Phase 3 completed at: 3:02 (duration of 1:52)

Test run #2
Phase 2 completed at: 1:09 (duration of 0:33)
Phase 3 completed at: 3:01 (duration of 1:52)

Test run #3
Phase 1 completed at: 0:35 (duration of 0:35)
Phase 2 completed at: 1:09 (duration of 0:34)
Phase 3 completed at: 3:02 (duration of 1:53)

En wat zou er dan moeten gebeuren bij enrage? Ik heb dat volgens mij ook nog nooit meegemaakt.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:58
Gister weer een legendary gevonden, en zo enthousiast als ik was meteen kijken. Blijken het frostburn gauntlets te zijn }:|. Wat een teleurstelling :(
Pagina: 1 ... 57 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.