Als ik je gear bekijk heb je redelijk wat CHC maar te weinig CHDamage voor een goede verhouding. Die linker ring kan kan je vervangen met +25% chd en de zelfde stats. En het zelfde voor je gloves, zelfde stats zoeken + CHD 30%. Je shield zou je kunnen vervangen voor een 1 hander met veel Life on Hit en chd. Met 38 miljoen kan je leuke dingen doenBoesjke schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:29:
Zo, ik heb na 3 maanden Diablo maar weer eens uit de kast getrokken. Ik merk wel dat er veel is veranderd. Waar ik voorheen behoorlijk vastzat in Act III (met name de Phasebeasts) liep ik er nu relatief makkelijk doorheen. Ook het begin van Act IV valt nog wel mee.
Maar nu ben ik op zoek naar advies en wil ik graag een beroep doen op jullie expertise. Mijn huidige build en gear is ongetwijfeld niet erg efficiënt meer. Ik wil graag zo snel mogelijk paragorn lvl's erbij halen en ondertussen Act III (zo snel mogelijk) farmen voor loot. Wat kan ik het beste upgraden, waar liggen mijn 'easy' gains?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RicoG-2341/hero/9368260
Ik heb zo'n 38 miljoen om uit te geven hiervoor.
Ik heb dezelfde vraag..
Mijn monk loopt zonder al te veel problemen door Act 3.
Ik zou graag wat meer damage doen, en wellicht wat meer HP hebben.
Ik heb 40 miljoen te besteden, wat zouden jullie als eerste aanpakken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/CaseNL-2822/hero/1541809
Iemand dit wel eens meegemaakt?
De stacks Square amethyst heb ik nooit gefarmed. Ze staan sinds vandaag ineens in mijn stash, ook over andere items heen... Wat moet ik hiermee?

De stacks Square amethyst heb ik nooit gefarmed. Ze staan sinds vandaag ineens in mijn stash, ook over andere items heen... Wat moet ik hiermee?
Craften? Verkopen, vendorren, dumpen, weet ik het zo veel is het toch niet echt waard of wel, je kan ook de prijs op de AH ermee crashen. LeukJay-v schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:34:
[afbeelding]
Je CHC lijkt me aan de lage kant. (je schild boost wel, maar die deed ik als eerste wegCase schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:15:
Ik heb dezelfde vraag..
Ik zou eerst ringen met CHC kopen.. Je hebt nu CHD op je ringen maar dat heeft weinig nut als je weinig crit.
Amulet met CHC.
En dan 2 wapens met CHD en socket. Groene gem erin en moet jij eens kijken hoe je DPS omhoog vliegt.
Check anders mijn build even en vergelijk met de jouwe.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Hmm, bedankt voor de tipsMarcvz schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:51:
[...]
Je CHC lijkt me aan de lage kant. (je schild boost wel, maar die deed ik als eerste weg![]()
Ik zou eerst ringen met CHC kopen.. Je hebt nu CHD op je ringen maar dat heeft weinig nut als je weinig crit.
Amulet met CHC.
En dan 2 wapens met CHD en socket. Groene gem erin en moet jij eens kijken hoe je DPS omhoog vliegt.
Check anders mijn build even en vergelijk met de jouwe.
Verkopen op het AH want dat gaat je wel aardig wat centjes opleverenJay-v schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 14:34:
[afbeelding]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Gister PTR gedaan en zo'n uberboss... ik was vergeten om stacks te halen dus er dropte niet eens een rare
Tijdens het farmen van de rings heb ik wel meerdere legendaries gevonden en een set item... droprate is zeker doubled 
Ik zit te denken wat beter is qua MP level & farm(barb): DPS build en low lvl MP of meer een sustain build en hogere lvl MP. Bij DPS build wordt waarschijnlijk Charge m'n main damage output +/- MP2/3.. letterlijk door de mobs facerollen. Sustain build bijvoorbeeld met Leap/Stun en Overpower/damage reflection bij +/- MP6. Ik weet niet wat alle voordelen precies zijn bij high lvl MP, maar ik verwacht eigenlijk dat zelfs MP1 en snelheid het best zijn?

Ik zit te denken wat beter is qua MP level & farm(barb): DPS build en low lvl MP of meer een sustain build en hogere lvl MP. Bij DPS build wordt waarschijnlijk Charge m'n main damage output +/- MP2/3.. letterlijk door de mobs facerollen. Sustain build bijvoorbeeld met Leap/Stun en Overpower/damage reflection bij +/- MP6. Ik weet niet wat alle voordelen precies zijn bij high lvl MP, maar ik verwacht eigenlijk dat zelfs MP1 en snelheid het best zijn?
Ja ik ben ook wel zeer benieuwd naar 1.0.5 alleen te lui voor PTR. Maakt het nou weer aantrekkelijker om Act 1 & 2 te farmen? En MP level 1 act3 staat dat gelijk aan de huidige act3? Is hier een tabelletje al van te vinden toevallig?
Denk dat mijn WD het makkelijk gaat krijgen met 1.05
Kijkend naar wat er aangepast gaat worden en alles.
[ Voor 32% gewijzigd door spookz0r op 07-10-2012 15:52 ]
Verwijderd
Zag vanochtend een video van iemand op de PTR en die zei dat de meesten voor niveau 2 of 3 zouden gaan, dat is blijkbaar te vergelijken met het huidige niveau. Je zou dus gewoon op niveau 4 kunnen zitten ook omdat het weer een extra MF & GF buff oplevert, al maakt dat met de huidige lootkwaliteit ook niets uit.Julio-K schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:44:
Ja ik ben ook wel zeer benieuwd naar 1.0.5 alleen te lui voor PTR. Maakt het nou weer aantrekkelijker om Act 1 & 2 te farmen? En MP level 1 act3 staat dat gelijk aan de huidige act3? Is hier een tabelletje al van te vinden toevallig?
Hopelijk wordt het aantrekkelijker om Act 1 te farmen wat voor mij veruit de mooiste act is.
Zoveel is het niet hoor, 11k per stack dus je houd er amper 350k aan over.Sir_Hendro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:02:
[...]
Verkopen op het AH want dat gaat je wel aardig wat centjes opleveren
Ik ben op zoek naar wat mensen die act 2 willen farmen. Wie mag ik toevoegen?
Ook zit ik een beetje vast. Act 1 kan ik probleemloos doorlopen alleen bij Act 2 kom ik aardig in de problemen. Waar moet ik op letten wanneer ik ga upgraden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wezzal-2252/hero/13377487
Ook zit ik een beetje vast. Act 1 kan ik probleemloos doorlopen alleen bij Act 2 kom ik aardig in de problemen. Waar moet ik op letten wanneer ik ga upgraden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wezzal-2252/hero/13377487
[ Voor 62% gewijzigd door wezzal op 07-10-2012 18:01 ]
Ik zou inderdaad even wachten met het kopen van ringen.Case schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Hmm, bedankt voor de tipsEn is het nu dan verstandig om ringen aan te schaffen gezien de volgende patch? Die 1k armor van dat shield zijn wel erg prettig, ik heb een paar keer weer geprobeerd om over te stappen naar een dual wield monk, maar toch steeds weer terug naar het shield..
Maar als je twee wapens met minimaal 500 Life on hit koop, dan kun je al dual wielden in act 3.
Als je boven de 70k dps komt is t verstandig om over te stappen op life steal.
Idealiter wil je wapens met LoH en Crit dmg + socket.. Maar... die zijn vrij prijzig..
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Hehe.. ja vandeweek maar eens aangelogd en mn WD wat opgekrikt. Ben weer blut. Als je het niet erg vind dat ik maar 48k dps unbuffed do ben ik altijd in voor een run met jou.Wolf schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:06:
[...]
Goh je speelt het nog.
Wanneer gaan we samen runnen?
Het is zeker aantrekkelijk om act1 en 2 te farmen, dus vanaf MP1 kun je een act uitkiezen waar je zin in hebt. Ik denk dat MP3 Act3 vergelijkbaar is met de huidige Act3.Julio-K schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:44:
Maar het leuke eraan is is dat je verschillende builds kan spelen op verschillende MP levels... dus variatie qua gameplay. Dan doe je een MP2 run met wat leuke dps skills en daarna een MP4 run met weer een andere build om maar wat te noemen.
Ik zou gewoon wachten met kopen in het algemeen... er gaat me toch een aanwas van goede loot komen vanaf 1.0.5Marcvz schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:18:
[...]
Ik zou inderdaad even wachten met het kopen van ringen.
Maar als je twee wapens met minimaal 500 Life on hit koop, dan kun je al dual wielden in act 3.
Als je boven de 70k dps komt is t verstandig om over te stappen op life steal.
Idealiter wil je wapens met LoH en Crit dmg + socket.. Maar... die zijn vrij prijzig..
Nog een aardig filmpje voor alle DH's en de verwachte veranderingen met 1.0.5
YouTube: Demon Hunter: Preview on Skill-Changes with Patch 1.0.5 - Diablo 3 Build-Factory Episode #29
En een aantal passives die flink (positief) zijn aangespast:
Passive skill changes in patch 1.0.5 for the demon hunter
Custom Engineering
Adds the ability to have a third Sentry turret out a time
Now also increases the maximum number of Spike Traps you can have out to 6
Numbing Traps
Damage reduction reduced from 25% to 20%, but now also works with Grenades and Sentry
Perfectionist
Now also increases Life, Armor, and Resistances by 10%
Thrill of the Hunt
Thrill of the Hunt has been redesigned:
Every 7 seconds, your next Hatred spender roots all targets hit by it for 2 seconds. Enemies can only be rooted once every 7 seconds.
This does not affect Sentry
Now displays a buff icon when ready to use
YouTube: Demon Hunter: Preview on Skill-Changes with Patch 1.0.5 - Diablo 3 Build-Factory Episode #29
En een aantal passives die flink (positief) zijn aangespast:
Passive skill changes in patch 1.0.5 for the demon hunter
Custom Engineering
Adds the ability to have a third Sentry turret out a time
Now also increases the maximum number of Spike Traps you can have out to 6
Numbing Traps
Damage reduction reduced from 25% to 20%, but now also works with Grenades and Sentry
Perfectionist
Now also increases Life, Armor, and Resistances by 10%
Thrill of the Hunt
Thrill of the Hunt has been redesigned:
Every 7 seconds, your next Hatred spender roots all targets hit by it for 2 seconds. Enemies can only be rooted once every 7 seconds.
This does not affect Sentry
Now displays a buff icon when ready to use
[ Voor 60% gewijzigd door Julio-K op 07-10-2012 20:32 ]
Zow! Ik had zojuist m'n eerste Dafuq! momentje:

Ik dacht.. bieden vanaf 10m, mooi als ik hem daarvoor kwijt raak.. In de ochtend was er al 10m geboden en dan bleef lang zo staan.. keek ik net na een paar uur weer in m'n auction lijstje.. verkocht voor 44,7m
! M'n eerste top verkoop!

Ik dacht.. bieden vanaf 10m, mooi als ik hem daarvoor kwijt raak.. In de ochtend was er al 10m geboden en dan bleef lang zo staan.. keek ik net na een paar uur weer in m'n auction lijstje.. verkocht voor 44,7m
Nice! Zal wel een WD zijn geweest. life leech is beter voor hun en met veel dps schaalt het beter mee.Darker schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:58:
[afbeelding]
Ik dacht.. bieden vanaf 10m, mooi als ik hem daarvoor kwijt raak.. In de ochtend was er al 10m geboden en dan bleef lang zo staan.. keek ik net na een paar uur weer in m'n auction lijstje.. verkocht voor 44,7m! M'n eerste top verkoop!
edit:
Onee is een barb only wapen, maar ja als nog
[ Voor 4% gewijzigd door Julio-K op 07-10-2012 21:53 ]
Denk het nietJulio-K schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 21:53:
[...]
Nice! Zal wel een WD zijn geweest. life leech is beter voor hun en met veel dps schaalt het beter mee.
edit:
Onee is een barb only wapen, maar ja als nog
Mighty Weapon.. Barb only
Ik heb nu ook een barb:
http://eu.battle.net/d3/e...icWolf-2324/hero/19825778
ik had alleen die mace en een shield.. ander wapen erbij gedaan (die ik nog had liggen
) met lifesteal en nu ga ik echt gewoon niet meer dood
Bij m'n DH deed ik er eindeloos over om de te levelen en om snel door de levels heen te komen. Hopelijk wordt het weer wat leuker om met de DH te spelen bij 1.0.5
http://eu.battle.net/d3/e...icWolf-2324/hero/19825778
ik had alleen die mace en een shield.. ander wapen erbij gedaan (die ik nog had liggen
Bij m'n DH deed ik er eindeloos over om de te levelen en om snel door de levels heen te komen. Hopelijk wordt het weer wat leuker om met de DH te spelen bij 1.0.5
En dat is zoveel waard omdat?Darker schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 20:58:
[afbeelding]
Ik dacht.. bieden vanaf 10m, mooi als ik hem daarvoor kwijt raak.. In de ochtend was er al 10m geboden en dan bleef lang zo staan.. keek ik net na een paar uur weer in m'n auction lijstje.. verkocht voor 44,7m! M'n eerste top verkoop!
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 16:39
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
De gek het er voor geeft

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Hele hoge DPS, Life Steal en socket (= +100% crit).
Maar misschien droppen dat soort wapens bij jou continu, kweenie
Ik zoek nog zoiets, maar kan dit helaas ff nie betalen
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 07-10-2012 23:50 ]
Leuk wapen voor mijn enchantress gevonden waardoor ze nu 6k dps doet ^^
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/14449884
Zou ie ook niet popie zijn door de veranderingen voor barb's qua 1.0.5? Dat iedereen ipv axe'n nu mighty weapons will voor extra fury om wotb langer omhoog te kunnen houden?
Waarschijnlijk wel iddmaratropa schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 00:12:
[...]
Zou ie ook niet popie zijn door de veranderingen voor barb's qua 1.0.5? Dat iedereen ipv axe'n nu mighty weapons will voor extra fury om wotb langer omhoog te kunnen houden?
Beeromaniac
Damn, die Warcry/Impunity nerf is toch best hard. 50% naar 20% bonus op je res all
. Dat wordt meer res zoken.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Oh dan is het zeker softcore want op hardcore is dit 16 mil waardBulls schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 16:40:
[...]
Zoveel is het niet hoor, 11k per stack dus je houd er amper 350k aan over.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Mwah. Iedereen's (behalve die van de DH) defenses worden generft, maar de dmg van monsters gaat ook met 30% omlaag. Uiteindelijk niet zo'n ramp dus, maar wel jammer.Flapmo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:19:
Damn, die Warcry/Impunity nerf is toch best hard. 50% naar 20% bonus op je res all. Dat wordt meer res zoken.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nee toch? Alle damage gaat toch ook omlaag? edit, ja dusFlapmo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:19:
Damn, die Warcry/Impunity nerf is toch best hard. 50% naar 20% bonus op je res all. Dat wordt meer res zoken.
Ben er nu nog niet helemaal uit hoe de veranderingen van 1.05 in de praktijk zullen werken.
Ik kan nu in MF gear act2 prima farmen maar wil eigenlijk act3/4 doen voor de betere rolls, meer kans op ilvl63 etc.
Ik hoop een beetje dat door de monster nerf Act3 te doen zal zijn zoals act 2 nu te doen is. Ik weet dat monster level aangepast kan worden maar t is me niet helemaal duidelijk of daardoor de drops ook slechter worden. Als ik straks act 3 soepel kan doen met normale kans op act 3 quality loot dan ben ik blij
Ik kan nu in MF gear act2 prima farmen maar wil eigenlijk act3/4 doen voor de betere rolls, meer kans op ilvl63 etc.
Ik hoop een beetje dat door de monster nerf Act3 te doen zal zijn zoals act 2 nu te doen is. Ik weet dat monster level aangepast kan worden maar t is me niet helemaal duidelijk of daardoor de drops ook slechter worden. Als ik straks act 3 soepel kan doen met normale kans op act 3 quality loot dan ben ik blij
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Je vergeet de Shadow Power damage reduction nerf even?Wolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:51:
[...]
Mwah. Iedereen's (behalve die van de DH) defenses worden generft, maar de dmg van monsters gaat ook met 30% omlaag. Uiteindelijk niet zo'n ramp dus, maar wel jammer.
- Blaat
Hardware Fanaat
Niet helemaal mee eens dat dat een nerf is. Vergeet niet dat de duur ervan met 2 sec verlengt wordt en de DH er twee defensive skills bijkrijgt, allebei met een % life, armor of all res.Angeloonie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Je vergeet de Shadow Power damage reduction nerf even?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En wat je niet hebt kan je ook niet nerfen, DH's hebben, behalve Gloom dan, (nog) geen armor of defence skills of passives. Ben wel benieuwd hoe die Perfectionist uit gaat pakkenWolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:39:
[...]
Niet helemaal mee eens dat dat een nerf is. Vergeet niet dat de duur ervan met 2 sec verlengt wordt en de DH er twee defensive skills bijkrijgt, allebei met een % life, armor of all res.
[ Voor 3% gewijzigd door Tornado1.0 op 08-10-2012 10:51 ]
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Beetje tegen elkaar weg te strepen nerfs/buffs, gekke Blizzard, wat maken ze het allemaal nodeloos gecompliceerd en chaotisch, vooral voor casual spelers, ben 4 weken weg geweest en ben toch aardig de draad kwijtWolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:51:
[...]
Mwah. Iedereen's (behalve die van de DH) defenses worden generft, maar de dmg van monsters gaat ook met 30% omlaag. Uiteindelijk niet zo'n ramp dus, maar wel jammer.
Verwijderd
Inderdaad, vind ook dat het hoog tijd is voor DH om wat defensive skills te krijgen!Tornado1.0 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:50:
[...]
En wat je niet hebt kan je ook niet nerfen, DH's hebben, behalve Gloom dan, (nog) geen armor of defence skills of passives. Ben wel benieuwd hoe die Perfectionist uit gaat pakken
Ik vind de armor nerfes en damage reduction van 1.05 toch wel het beste wat ze bedacht hebben.
Reden hiervoor is dat ik met mijn wizard als sinds ik inferno bereikt heb met dezelfde amor / defensive skills speel omdat er geen optie is die ook maar in de buurt komt qua effectiviteit. Met 1.05 wordt het opeens mogelijk andere armors en runes uit te proberen, en dat lijkt me een prima zaak.
Reden hiervoor is dat ik met mijn wizard als sinds ik inferno bereikt heb met dezelfde amor / defensive skills speel omdat er geen optie is die ook maar in de buurt komt qua effectiviteit. Met 1.05 wordt het opeens mogelijk andere armors en runes uit te proberen, en dat lijkt me een prima zaak.
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Gister na heel veel runs op de PTR eindelijk 9 keys in bezit + plan.
Onderweg nog een amulet gevonden en een staff (ik hoop dat de drop rate zo blijft).
Keys samengevoegd in A1 in het hidden huisje in Town, en de portal ingegaan.
Maar helaas... bij alle 3 portals geen drop (alleen heel veel gold) dus geen ring kunnen maken.
Had verwacht dat het een 100% droprate had.
Naja. Was fun de PTR, in totaal 5 of 6 legendaries gevonden in maar een paar uur (zal iets tussen de 10 en 20 liggen).
En hieronder/boven over Warcry, volgens mij moet je zonder deze skill in 105 kunnen lopen (althans, op ML1)
Als ik nu in 105 op ML5 of 7 azmo wil neerhalen en sta in het zwarte spul, dan doet met maar 613 dmg per halve sec. Waar dit eerst 800-1000 was. Tevens is life regen echt super handig in 105 als je niet veel HP (ik heb maar 30k) hebt. Samen met rend zorgt dit ervoor dat je gewoon 5k hp per halve sec hebt.
Onderweg nog een amulet gevonden en een staff (ik hoop dat de drop rate zo blijft).
Keys samengevoegd in A1 in het hidden huisje in Town, en de portal ingegaan.
Maar helaas... bij alle 3 portals geen drop (alleen heel veel gold) dus geen ring kunnen maken.
Had verwacht dat het een 100% droprate had.
Naja. Was fun de PTR, in totaal 5 of 6 legendaries gevonden in maar een paar uur (zal iets tussen de 10 en 20 liggen).
En hieronder/boven over Warcry, volgens mij moet je zonder deze skill in 105 kunnen lopen (althans, op ML1)
Als ik nu in 105 op ML5 of 7 azmo wil neerhalen en sta in het zwarte spul, dan doet met maar 613 dmg per halve sec. Waar dit eerst 800-1000 was. Tevens is life regen echt super handig in 105 als je niet veel HP (ik heb maar 30k) hebt. Samen met rend zorgt dit ervoor dat je gewoon 5k hp per halve sec hebt.
[ Voor 35% gewijzigd door pstalman op 08-10-2012 11:40 ]
Ik heb het getest en je krijgt naar mijn gevoel minder schade in 1.05 met warcry aan. Al is mijn basis all res wel erg laag (onder de 400). Wat ik voor de rest merk is dat als je warcry gebruikt in 1.05 je daarna niet meteen battle rage aan kunt zetten, want dit vereist in 1.05 hetzelfde aantal rage als wat je van warcry krijgt.Flapmo schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:19:
Het zijn van die kleine dingen waar je even aan moet wennen. Ik denk zelf warcry te vervangen door ignore pain-iron hide.
Edit: of misschien wel leap.. dat is een skill die ik altijd al erg fijn heb gevonden. Of Overpower - chrushing advantage.. dat procced blijkbaar life on hit (is blijkbaar al niet meer zo sinds 1.04).
Nouja er gaat nog veel getest worden
[ Voor 14% gewijzigd door MarcM88 op 08-10-2012 11:52 ]
Kun je die keys alleen in Inferno vinden of in alle difficulties? Anders wordt het wel erg makkelijk om ze te krijgen ^^
Tevens met dat monster power level gedoe, kan je dan bijvoorbeeld met je lvl 60 deze op uh... 25 zetten ofzo en dan legendaries voor low lvl characters zoeken op normal en nightmare? Want dat lijkt me wel geinig met NV5 + super hoge monster level door normaal heen rushen om dikke gear starter gear te vinden voor andere characters
Tevens met dat monster power level gedoe, kan je dan bijvoorbeeld met je lvl 60 deze op uh... 25 zetten ofzo en dan legendaries voor low lvl characters zoeken op normal en nightmare? Want dat lijkt me wel geinig met NV5 + super hoge monster level door normaal heen rushen om dikke gear starter gear te vinden voor andere characters
Volgens mij is 10 de max. Maar dat is inderdaad wel een geestig idee.Sir_Hendro schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:01:
Kun je die keys alleen in Inferno vinden of in alle difficulties? Anders wordt het wel erg makkelijk om ze te krijgen ^^
Keys droppen (denk ik) alleen op Inferno.
Er wordt gezegd dat op ML10 de key 100% dropt.
Ik zelf heb tussen ML3 en 5 de keys gevonden.
De eerste poging, vorige week, dropte in 4 runs in A1 de key 3x.
In A2 na 7 runs, had ik pas 3.
Helaas toen een minor patch en moest ik mijn char opnieuw copieren.
Van het weekend wel 8 runs in A1 gedaan, 6 ofzo in A2 en 4 denk ik in A3.
Vervolgens nog 3 of 4 runs voor de plan.
Het dropt dus wanneer het wil (mogelijk dat de droprate aangepast is tijdens die minor patch)
En ik heb nog niet normal/nm/hell etc gelopen met ML10 ofzo. Misschien is dit wel fun mode voor HC ofzo als de exp tenminste dan doorloopt.
Er wordt gezegd dat op ML10 de key 100% dropt.
Ik zelf heb tussen ML3 en 5 de keys gevonden.
De eerste poging, vorige week, dropte in 4 runs in A1 de key 3x.
In A2 na 7 runs, had ik pas 3.
Helaas toen een minor patch en moest ik mijn char opnieuw copieren.
Van het weekend wel 8 runs in A1 gedaan, 6 ofzo in A2 en 4 denk ik in A3.
Vervolgens nog 3 of 4 runs voor de plan.
Het dropt dus wanneer het wil (mogelijk dat de droprate aangepast is tijdens die minor patch)
En ik heb nog niet normal/nm/hell etc gelopen met ML10 ofzo. Misschien is dit wel fun mode voor HC ofzo als de exp tenminste dan doorloopt.
Mijn poging om mijn hoge survivability met toch nog wat DPS vermogen te geven begint enigzins te lukken. De aanschaf van een Triumvirate met ArcPowerOnCrit en een Echoing Fury met socket en LOH hebben wel zoden aan de dijk gezet.
Ik begin echter te twijfelen aan mijn legacy immortal king chest en boots. Omdat ze legacy waren de goede rolls goed te betalen, en het levert toch weer wat AR op. Echter zit ik me nu te bedenken of ik wellicht naar een ilvl63 set moet overstappen of wellicht een andere set. Heeft iemand tips of suggesties?
De nieuwe immortal king set is leuk, maar goede rolls voor een wizard zijn of niet te vinden of niet te betalen.
http://www.diabloprogress...atura-2219/Bouter/1235250
Zijn er overigens nog meer wizards die Arcane Dynamo icm Archon modus gebruiken? Hoe het zit het nou precies, je krijgt een 75% buff over je gehele Archon en damage?
Ik begin echter te twijfelen aan mijn legacy immortal king chest en boots. Omdat ze legacy waren de goede rolls goed te betalen, en het levert toch weer wat AR op. Echter zit ik me nu te bedenken of ik wellicht naar een ilvl63 set moet overstappen of wellicht een andere set. Heeft iemand tips of suggesties?
De nieuwe immortal king set is leuk, maar goede rolls voor een wizard zijn of niet te vinden of niet te betalen.
Zijn er overigens nog meer wizards die Arcane Dynamo icm Archon modus gebruiken? Hoe het zit het nou precies, je krijgt een 75% buff over je gehele Archon en damage?
[ Voor 10% gewijzigd door TRG op 08-10-2012 12:11 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Ik heb dat een tijdje wel gedaan, maar of het nou meer dmg geeft. Ik heb geen idee. Ik was overings aan het zoeken hoe de Archon dmg wordt berekend, maar ik heb dat ook niet kunnen vinden.TRG schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:09:
er overigens nog meer wizards die Arcane Dynamo icm Archon modus gebruiken? Hoe het zit het nou precies, je krijgt een 75% buff over je gehele Archon en damage?
Gear guru zegt 1,6m dps, maar dat lijkt me wel heel veel
Volgens deze bron (http://www.diablowiki.net/Archon), lijkt het erop dat Archon 1000% weapon damage geeft voor zowel de Arcan Strike als de Desintegrate Beam. Ik vraag me af of het klopt, want mij crits komen nooit boven de ~250k uit en ik zit op zon 50k unbuffed damage met 100% CHD. Het lijkt me eerder dat Archon je 100% meer weapon damage geeft.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Van 65% damage reduction naar 35% is een dikke nerf. Shadow Power duurt dan wel langer, maar ik betwijfel of ik nu wel een Cluster Arrow op een reflect damage mob kan afschieten zonder te suiciden.Wolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:39:
[...]
Niet helemaal mee eens dat dat een nerf is. Vergeet niet dat de duur ervan met 2 sec verlengt wordt en de DH er twee defensive skills bijkrijgt, allebei met een % life, armor of all res.
- Blaat
Hardware Fanaat
Maar je krijgt met het nieuwe defensive spul 10% life, 25% armor en 25% all res. Dus nee. Ik vind niet dat de DH generft wordt qua defenses. Voeg daar de 30% dmg reduction van de mobs aan toe.Angeloonie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Van 65% damage reduction naar 35% is een dikke nerf. Shadow Power duurt dan wel langer, maar ik betwijfel of ik nu wel een Cluster Arrow op een reflect damage mob kan afschieten zonder te suiciden.
Nee, qua defenses komt de DH er het beste vanaf deze patch.
15% lifesteal is nog steeds meer dan genoeg om reflect dmg te mitigaten. Niet zeuren angeloonie, eerst affixes checken, en dan cluster arrow knallen.
Verwijderd
oh wat ben ik zo blij dat Seven-Sided me imune maaktWolf schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:53:
[...]
Maar je krijgt met het nieuwe defensive spul 10% life, 25% armor en 25% all res. Dus nee. Ik vind niet dat de DH generft wordt qua defenses. Voeg daar de 30% dmg reduction van de mobs aan toe.
Nee, qua defenses komt de DH er het beste vanaf deze patch.
15% lifesteal is nog steeds meer dan genoeg om reflect dmg te mitigaten. Niet zeuren angeloonie, eerst affixes checken, en dan cluster arrow knallen.
had overigens een erg goed weekend, IK belt. & 1k+ Chantodo's Wand met socket.
ka-ching.. ookal ging de IK belt naar een medetweaker voor een vriendenprijsje
nu heb ik wel mooi 350mil voor 1.05 rings/amu's met een beetje mazzel nog wat meer .. afhankelijk van de release date ofc.
en zo was trouwens die chantodo's mn beste gedropte item ooit met vrijwel instant 150mil verkocht op ah.
(Vorige record stond op 110mil voor een crit nat helm)
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 14:16 ]
Ik vergat even dat het een 1hander is, want 2handers kan je rond de 1300 dps krijgen onder 1 mil.Bosmonster schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:49:
[...]
Hele hoge DPS, Life Steal en socket (= +100% crit).
Maar misschien droppen dat soort wapens bij jou continu, kweenie
Ik zoek nog zoiets, maar kan dit helaas ff nie betalen
Heb diablo 3 ook weer eens onder het stof uitgehaald, in het weekend een Witch doctor naar 60 geleveld op hardcore maar wat een veranderingen tov de eerste 3 weken na launch!
Ik heb op softcore nog een lvl60 witch doctor die compleet vastzat in act 2 inferno lees geoneshot door de springbeesten aan het begin van act 2 net na je de enchantress ontmoet.
Hoewel niet héél gemakkelijk lukt het nu zonder al te veel problemen zonder ook maar 1 death rond te cruisen met dat karakter in act 2 Inferno.
Ook op hardcore had ik het gevoel dat Hell is wat Nigtmare was net na de launch?
Is de moeilijkheid effectief zo teruggevallen of ben ik aan het hallucineren?
Ohja en plots kunnen mijn pets op hell bosses tanken
dus die lijken ook serieus gebuffed te zijn
Ik heb op softcore nog een lvl60 witch doctor die compleet vastzat in act 2 inferno lees geoneshot door de springbeesten aan het begin van act 2 net na je de enchantress ontmoet.
Hoewel niet héél gemakkelijk lukt het nu zonder al te veel problemen zonder ook maar 1 death rond te cruisen met dat karakter in act 2 Inferno.
Ook op hardcore had ik het gevoel dat Hell is wat Nigtmare was net na de launch?
Is de moeilijkheid effectief zo teruggevallen of ben ik aan het hallucineren?
Ohja en plots kunnen mijn pets op hell bosses tanken
[ Voor 6% gewijzigd door -AzErTy- op 08-10-2012 15:19 ]
God does not play dice
Ja, Diablo is een stuk makkelijker geworden en witch doctors hebben na al die tijd eindelijk wat liefde gekregen 
Overigens kun je het in 1.05 weer lekker moeilijk maken (als je daarvoor kiest).
Overigens kun je het in 1.05 weer lekker moeilijk maken (als je daarvoor kiest).
Gister met mijn WD uitgespeeld nadat ik in de tussentijd met Barb heb uitgespeeld. Ik vind WD toch de leukste class en begin nu een beetje leuke gear te krijgen.
Same here: Ik kan in de launcher niet eens op 'play' drukken...Barthak schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 19:58:
Heeft iemand anders ook problemen met connecten met battle.net?
Op welke site kan ik de waarde van items zien. Volgens mij heb ik een paar aardige items die best wat geld op kunnen leveren.
Welke sites gebruiken jullie hiervoor?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Wat dacht je van de AH checken?wezzal schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:32:
Op welke site kan ik de waarde van items zien. Volgens mij heb ik een paar aardige items die best wat geld op kunnen leveren.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zoo.. laatst al mijn profiel gepost en zinvolle reacties ontvangen. Had de mazzel dat ik een Andariel's Visage vond en voor een redelijk bedrag heb kunnen verkopen en wat upgrades heb geregeld.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Aeden-2268/hero/2016952
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe ring met AR/CHD/MF, maar verder vrees ik dat er voor een redelijk bedrag geen upgrades meer zullen zijn, tenzij ik MF ga droppen, wat ik voorlopig niet wil doen. Voornaamste DPS zal ik nu weer moeten halen uit CHD (en misschien nog wat CHC).
75K DPS nu en Act 3 is redelijk easy geworden met 236% MF met NV, dus ik zie 1.05 met vertrouwen tegemoet
Tips nog steeds welkom natuurlijk!
Ik ben nog op zoek naar een nieuwe ring met AR/CHD/MF, maar verder vrees ik dat er voor een redelijk bedrag geen upgrades meer zullen zijn, tenzij ik MF ga droppen, wat ik voorlopig niet wil doen. Voornaamste DPS zal ik nu weer moeten halen uit CHD (en misschien nog wat CHC).
75K DPS nu en Act 3 is redelijk easy geworden met 236% MF met NV, dus ik zie 1.05 met vertrouwen tegemoet
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 08-10-2012 22:35 ]
Geen gigantische vooruitgang, maar met het motto "Je kunt het maar vast gedaan hebben" je Topaz upgraden naar de +46 variantBosmonster schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 22:29:
Zoo.. laatst al mijn profiel gepost en zinvolle reacties ontvangen. Had de mazzel dat ik een Andariel's Visage vond en voor een redelijk bedrag heb kunnen verkopen en wat upgrades heb geregeld.
Beeromaniac
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Yeah, maar dat is anderhalf miljoen per 4 int. Denk dat ik nog betere upgrades heb 
edit: never mind! Kan daar inderdaad wel wat halen, had de prijzen door elkaar gegooid
Heb nu nog maar 3M over, dus wordt weer tijd om verder te grinden!
edit: never mind! Kan daar inderdaad wel wat halen, had de prijzen door elkaar gegooid
Heb nu nog maar 3M over, dus wordt weer tijd om verder te grinden!
[ Voor 51% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2012 08:06 ]
Ik had er zelf een CHD gem ingegooid. Ik ben nog op zoek naar een goede 1 hander + sourceTRG schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:09:
Mijn poging om mijn hoge survivability met toch nog wat DPS vermogen te geven begint enigzins te lukken. De aanschaf van een Triumvirate met ArcPowerOnCrit en een Echoing Fury met socket en LOH hebben wel zoden aan de dijk gezet.
- Blaat
Hardware Fanaat
Volgens mij was het gisteravond dropavond. 
Twee legendaries en een set item in vier runs. Beide legendaries (een hoge dex+vit+monk skill Skull Grasp, en een APOC+socket Dark Mage's shade) waren rond de 5m waard maar het set item was ronduit teleurstellend.
Het was een Zunimassa's String of Skulls. Zou je zeggen, wat is daar mis mee? Wat er mis mee was, was dat de mijne de laagste dmg roll op de AH had, geen pickup radius en geen chc. Kortom 1m was de prijs...
Gelukkig is die daarvoor wel verkocht, maar ik snap niet dat iemand zo'n hoop stront wou hebben.
Edit: Trouwens gisteravond nog een achi gehaald. De 20k elite kills gepasseerd!
Twee legendaries en een set item in vier runs. Beide legendaries (een hoge dex+vit+monk skill Skull Grasp, en een APOC+socket Dark Mage's shade) waren rond de 5m waard maar het set item was ronduit teleurstellend.
Het was een Zunimassa's String of Skulls. Zou je zeggen, wat is daar mis mee? Wat er mis mee was, was dat de mijne de laagste dmg roll op de AH had, geen pickup radius en geen chc. Kortom 1m was de prijs...
Gelukkig is die daarvoor wel verkocht, maar ik snap niet dat iemand zo'n hoop stront wou hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 09-10-2012 08:52 ]
Net als ik een keer een avond geen tijd heb is het lootavond. FijnWolf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:27:
Volgens mij was het gisteravond dropavond.
Gister even mijn 1H + source setup, DPS 4k, omgeruilt voor een 45k igg 2H. Resultaat 13000DPS als lvl 52, ten koste van ~3k life. Vraag is alleen wat ik nu als build zal nemen, lage attack speed vereist misschien een andere setup dan ik had.
current:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/flapmo-2738/hero/20531749
Iemand tips? Het is wel HC, dus gaarne een build waar ik blijf leven (nu is dat niet al te lastig tijdens lvlen, maar toch
).
current:
Iemand tips? Het is wel HC, dus gaarne een build waar ik blijf leven (nu is dat niet al te lastig tijdens lvlen, maar toch
- Blaat
Hardware Fanaat
Probeer of voor burst of voor dot spells te gaan zoals arcane orb en desintegrate. Die profiteren heel erg van lage ias wapens met hoge dmg. Ik zou hydra niet gebruiken in dat geval, die wordt er niet echt beter op.Flapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:06:
Gister even mijn 1H + source setup, DPS 4k, omgeruilt voor een 45k igg 2H. Resultaat 13000DPS als lvl 52, ten koste van ~3k life. Vraag is alleen wat ik nu als build zal nemen, lage attack speed vereist misschien een andere setup dan ik had.
current:
Iemand tips? Het is wel HC, dus gaarne een build waar ik blijf leven (nu is dat niet al te lastig tijdens lvlen, maar toch).
Gisteren een beetje gespeeld met skills in 1.04. Kijken waarmee ik Warcry kan vervangen. Ik heb 3 skills getest, leap - furious charge en overpower. http://i.imgur.com/kfNtf.jpg (bij het plaatje zie je de runes).
De leukste uit het stel vond ik furious charge, het is handig om op mobs te chargen, zodat je ineens weer veel fury hebt. Dan kun je meteen weer sprinten/whirlwinden. Ignore pain is nog aan de beurt, maar ik had gister geen zin meer om nog te spelen
De leukste uit het stel vond ik furious charge, het is handig om op mobs te chargen, zodat je ineens weer veel fury hebt. Dan kun je meteen weer sprinten/whirlwinden. Ignore pain is nog aan de beurt, maar ik had gister geen zin meer om nog te spelen
Kun je dit niet beter op de PTR testen, nu zit je te testen met 104 settings
In 1.05 wordt alles makkelijker, dus als ik het hier kan overleven dan is 1.05 helemaal een eitje
en op deze manier krijg ik mogelijk nog wat drops/xp.
Ik had ook gister na tijden niks weer eens 2 legendary's.. dropdag!Timeless schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:57:
[...]
Net als ik een keer een avond geen tijd heb is het lootavond. Fijn
ik had ook twee.. Mempo met 77 Vit rol, met geluk misschien 1M waarde, en een salvage-voer Empyrean Messengermaratropa schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:43:
[...]
Ik had ook gister na tijden niks weer eens 2 legendary's.. dropdag!
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb een vraagje over performance in D3. Ik speel het op mijn 2010 macbook pro met een GT330M onder windows 7 x64. (verdere specs: i7, 8GB geheugen, SSD)
Met 2 spelers speelt het prima met alles hoog (shadows niet op smooth) op 1680x1050 zonder AA, af en toe wat drops in extreme gevallen, maar zeer goed te doen. Nu ben ik afgelopen week met 4 man online aan het spelen geweest, en dan laat de graphics card wel wat te wensen over. Geen probleem, even shadows op lager en dan moet het beter gaan. Niet dus, hooguit 2fps winst. Alle andere opties op laag zetten (textures, clutter, physics, en zelfs Low FX aanzetten) geven zelfs geen enkele snelheidswinst. Uiteraard staat max foreground fps en vsync uit. Ook heb ik in de driver settings niets overruled.
Nu komt de punchline: zet ik de resolutie een tandje omlaag, in plaats van de andere settings, dan verdubbeld mijn FPS zowat.
Nu kan ik prima spelen in een wat lagere resolutie, hoewel niet native, maar het verbaast me dat de andere settings zo weinig effect hebben. Is dit een bekend iets?
Met 2 spelers speelt het prima met alles hoog (shadows niet op smooth) op 1680x1050 zonder AA, af en toe wat drops in extreme gevallen, maar zeer goed te doen. Nu ben ik afgelopen week met 4 man online aan het spelen geweest, en dan laat de graphics card wel wat te wensen over. Geen probleem, even shadows op lager en dan moet het beter gaan. Niet dus, hooguit 2fps winst. Alle andere opties op laag zetten (textures, clutter, physics, en zelfs Low FX aanzetten) geven zelfs geen enkele snelheidswinst. Uiteraard staat max foreground fps en vsync uit. Ook heb ik in de driver settings niets overruled.
Nu komt de punchline: zet ik de resolutie een tandje omlaag, in plaats van de andere settings, dan verdubbeld mijn FPS zowat.
Nu kan ik prima spelen in een wat lagere resolutie, hoewel niet native, maar het verbaast me dat de andere settings zo weinig effect hebben. Is dit een bekend iets?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Deze gear is prima om mee door te gaan tot lvl 60. Als ik jouw was zou ik nu Act 1 hell gaan exp grinden tot je lvl 60 bent. Qua skills juist wel Hydra gebruiken icm een signature spell naar wens (ik kies altijd spec blade). Hydra zou ik dan nu op venom rune doen om splash damage te doen en zodra je 60 bent dit omzetten naar arcane hydra voor meer direct dps 1vs1 (beter voor elite packs en bosses). Qua exp zou ik je aanraden om de zuidelijke dungeon van de festering woods te doen. Die zit bom vol met skeletons ^^Flapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:06:
current:
Iemand tips? Het is wel HC, dus gaarne een build waar ik blijf leven (nu is dat niet al te lastig tijdens lvlen, maar toch).
Kijk maar bijvoorbeeld naar m'n lvl 54 backup HC character:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/20822872
[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-10-2012 11:55 ]
Overpower word gebuffed in 1.05 dus die ga ik lekker proberenMarcM88 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:01:
Gisteren een beetje gespeeld met skills in 1.04. Kijken waarmee ik Warcry kan vervangen. Ik heb 3 skills getest, leap - furious charge en overpower. http://i.imgur.com/kfNtf.jpg (bij het plaatje zie je de runes).
Hm. Zal het is proberen, vind hydra wel fijn in HC omdat ik dan gewoon kan blijven rondlopen. Ook kan je casten en doorlopen als je toch al weet dat hij de hele pack zal afmaken. Arcane orb kan nog een optie zijn, die kan je ook wel cast-n-walk approach gebruiken.Wolf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 09:15:
[...]
Probeer of voor burst of voor dot spells te gaan zoals arcane orb en desintegrate. Die profiteren heel erg van lage ias wapens met hoge dmg. Ik zou hydra niet gebruiken in dat geval, die wordt er niet echt beter op.
Ik dacht dat venom niet meer zo goed was (?). Al moet ik bekennen dat ik 0,0 in wizard verdiept heb, meestal doe ik dat pas op lvl 60Sir_Hendro schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:43:
[...]
Deze gear is prima om mee door te gaan tot lvl 60. Als ik jouw was zou ik nu Act 1 hell gaan exp grinden tot je lvl 60 bent. Qua skills juist wel Hydra gebruiken icm een signature spell naar wens (ik kies altijd spec blade). Hydra zou ik dan nu op venom rune doen om splash damage te doen en zodra je 60 bent dit omzetten naar arcane hydra voor meer direct dps 1vs1 (beter voor elite packs en bosses). Qua exp zou ik je aanraden om de zuidelijke dungeon van de festering woods te doen. Die zit bom vol met skeletons ^^
Kijk maar bijvoorbeeld naar m'n lvl 54 backup HC character:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/20822872
Side question: waarom heb je zo veel wizzies
[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 09-10-2012 12:03 ]
Verwijderd
De gfx engine van Diablo3 is bepaald geen pareltje. Dat is wel iets wat je meer leest, dus dat al wel bekend zijn. Ik moet m'n max FPS cappen op 40 anders kan ik op m'n tweede scherm geen TV afleveringen kijken tijdens het farmen, en ondanks een videokaart waar ik veel, heel veel zwaardere games met veel zwaardere effecten op 40~60 fps kan spelen in 2560x1600 blijft diablo slecht lopen zodra er wat meer effectjes in beeld komen.Magic schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:37:
Ik heb een vraagje over performance in D3. Ik speel het op mijn 2010 macbook pro met een GT330M onder windows 7 x64. (verdere specs: i7, 8GB geheugen, SSD)
Maar in 1280x800 krijg ik het óók onvloeiend, door met 4 man te gaan spelen, en dat is toch echt geen resolutie waarvan je zegt "wow, zo hoog moet je ook geen eisen meer stellen aan je framerate".
Ik heb alles behalve Textures op zo laag mogelijk gezet en vind het wel best. hapert het een beetje dan noemen we het lag en fuck it.
ik heb overigens ook de indrukd at als je met 4 man speelt degene met de laagste framerate het voor de rest ook stotteriger maakt, maar dat kan inbeelding zijn.
De hydra is gewoon onwijs handig als een extra DPS buddy net zoals de enchantress alleen doet de hydra veel meer damage. Qua runes zijn er 3 erg handig:
Venom Hydra:
Effectief tegen: large packs / elites
Goed tegen grote groepjes. Veel splash damage via poison drain pools die onstaan.
Arcane Hydra:
Effectief tegen: elites / bosses
Het beste voor 1vs1. Lekker veel dps met direct impact zonder drain zoals bij de venom.
Frost Hydra:
Effectief tegen: alles, mits je cold blood rune gebruikt.
Handig als je met cold blood rune werkt om je eigen attacks 20% sterker te maken.
Venom Hydra:
Goed tegen grote groepjes. Veel splash damage via poison drain pools die onstaan.
Arcane Hydra:
Het beste voor 1vs1. Lekker veel dps met direct impact zonder drain zoals bij de venom.
Frost Hydra:
Handig als je met cold blood rune werkt om je eigen attacks 20% sterker te maken.
[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-10-2012 12:13 ]
Ik gebruik blizzard om mijn cold blood te triggeren. Arcane heeft ook AoE dmg on impact, vraag me af of met zeer hoge DPS dit sneller werkt dan venom. Venom is per tick, na 1-2 bolts liggen mijn groepjes vaak plat (12k dps is wat overkill voor ~lvl50).Sir_Hendro schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:09:
De hydra is gewoon onwijs handig als een extra DPS buddy net zoals de enchantress alleen doet de hydra veel meer damage. Qua runes zijn er 3 erg handig:
Venom Hydra:
Arcane Hydra:
Frost Hydra:
Ik heb een tijd niet gespeeld, maar ik zie dat ze de proc chance van spectral blade willen verlagen in 1.05. Ik heb op mijn wizard een spectral blade build met critical mass om zo heel veel defensive spells te kunnen spammen. Weet iemand of die lagere proc chance betekend dat ik dus veel minder critical mass effect ga hebben?
Ik gebruik ook altijd Arcane, en dan in combinatie met Temporal Flux. Als ik dan wegren, dan cast ik de hydra voor me uit, dat maakt het kiten wat effectieverFlapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:33:
[...]
Ik gebruik blizzard om mijn cold blood te triggeren. Arcane heeft ook AoE dmg on impact, vraag me af of met zeer hoge DPS dit sneller werkt dan venom. Venom is per tick, na 1-2 bolts liggen mijn groepjes vaak plat (12k dps is wat overkill voor ~lvl50).
Om in sync te blijven met de andere spelers wordt bijvoorbeeld rubberbanding toegepast om alles weer in sync te krijgen. Vandaar dat je als je in party zit met iemand met een beduidend slechtere latency/verbinding, de andere spelers ook achteruit gaan. Maar dit heeft meer met verschil tussen internetverbinding en kwaliteit daarvan te maken dan perse de kwaliteit van iemands videokaart etc.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
De gfx engine van Diablo3 is bepaald geen pareltje. Dat is wel iets wat je meer leest, dus dat al wel bekend zijn. Ik moet m'n max FPS cappen op 40 anders kan ik op m'n tweede scherm geen TV afleveringen kijken tijdens het farmen, en ondanks een videokaart waar ik veel, heel veel zwaardere games met veel zwaardere effecten op 40~60 fps kan spelen in 2560x1600 blijft diablo slecht lopen zodra er wat meer effectjes in beeld komen.
Maar in 1280x800 krijg ik het óók onvloeiend, door met 4 man te gaan spelen, en dat is toch echt geen resolutie waarvan je zegt "wow, zo hoog moet je ook geen eisen meer stellen aan je framerate".
Ik heb alles behalve Textures op zo laag mogelijk gezet en vind het wel best. hapert het een beetje dan noemen we het lag en fuck it.
ik heb overigens ook de indrukd at als je met 4 man speelt degene met de laagste framerate het voor de rest ook stotteriger maakt, maar dat kan inbeelding zijn.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
De gfx engine van die MBP uit 2010 ook niet andersVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:07:
[...]
De gfx engine van Diablo3 is bepaald geen pareltje.
Vind het nog knap dat het daar op draait. Op mijn MBP 2011 (ook SSD, 8GB, etc) draait het voor geen meter namelijk, zelfs met alles op laag en solo.
De zwaarte van D3 zit hem voornamelijk in de grote hoeveelheid effecten en actie die door elkaar kan lopen en dat neemt natuurlijk rap toe met meer man. Door de isometrische view is daar ook praktisch geen optimalisatie toe te passen, want je ziet altijd het volledige actiegebied (in tegenstelling tot FPS'en, waar je 60%+ van je omgeving niet hoeft te renderen en je kunt optimaliseren op afstand bijvoorbeeld)
Die engine van D3 is echt zo slecht niet als je wilt doen geloven
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2012 13:04 ]
Ik zit nu unbuffed op 237 mf en 106k dps/ buffed 312 mf en 144k dps: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138 Het gaat wel lekker zo met de mf/dps build.
Ik heb in 1.0.5 wel enorme problemen gekregen met reflect damage packs; aoe, bash, wotb zijn suicide... ik kan ze alleen maar kiten met rend
Dit komt mede doordat ik warcry laat vallen voor een andere skill en net een iets andere build heb. Maar in 104 met warcry heb ik totaal geen probleem met reflect damage packs.. ik check nooit affixes... het is gewoon see mob kill mob. Ik heb het idee dat reflect damage sterker is geworden?
Ik heb in 1.0.5 wel enorme problemen gekregen met reflect damage packs; aoe, bash, wotb zijn suicide... ik kan ze alleen maar kiten met rend

Ik heb ook nergens last van, speel ook regelmatig met 4 man...
Enige spell die lag veroorzaakt bij mij is Archon met die explosie, als 1 van mijn vrienden die spell gebruikt is er kans dat ik helemaal vast sta zelfs.. verder nog nooit last gehad.
Is ook niet altijd, en waarom soms wel en dan weer niet is voor ons een raadsel...
(ook de andere hebben dat als hij los gaat met archon)
En met een Wiz spelen die archon bijna permanent op heeft kan dat soms tricky zijn..
Enige spell die lag veroorzaakt bij mij is Archon met die explosie, als 1 van mijn vrienden die spell gebruikt is er kans dat ik helemaal vast sta zelfs.. verder nog nooit last gehad.
Is ook niet altijd, en waarom soms wel en dan weer niet is voor ons een raadsel...
(ook de andere hebben dat als hij los gaat met archon)
En met een Wiz spelen die archon bijna permanent op heeft kan dat soms tricky zijn..
LOH/LS ?Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:12:
Ik zit nu unbuffed op 237 mf en 106k dps/ buffed 312 mf en 144k dps: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138 Het gaat wel lekker zo met de mf/dps build.
Ik heb in 1.0.5 wel enorme problemen gekregen met reflect damage packs; aoe, bash, wotb zijn suicide... ik kan ze alleen maar kiten met rendDit komt mede doordat ik warcry laat vallen voor een andere skill en net een iets andere build heb. Maar in 104 met warcry heb ik totaal geen probleem met reflect damage packs.. ik check nooit affixes... het is gewoon see mob kill mob. Ik heb het idee dat reflect damage sterker is geworden?
haha, ja erg leuk wapen,Sir_Hendro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:55:
Leuk wapen voor mijn enchantress gevonden waardoor ze nu 6k dps doet ^^
ik denk dat menig wizzy daar zelf wel jaloers op is om zelf mee rond te lopen..
hoe wel ik niet zeker weet of ik daar mee damage mee zou doen, waarschijnlijk wel.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lizzy-2839/hero/19535286
Tja, LoH/LS is niet echt nodig met rend incl. lifesteal rune.. mits je de dps ervoor hebt.
Ik gok zo dat hij +/- 1K tot 2k HPS regenerate per monster dat hij hit met rend.. toch zou ik bijv. een belt pakken met 3% LS zodat je op al je zooi lifesteal hebt.
Ohja damn... lifesteal wilde ik idd uitproberen. M'n belt maar is vervangen en de ls passive erbij.
Ik wou trouwens nog even iedereen bedanken die hier tips over barbarian builds heeft gegeven de afgelopen paar pagina's, heb mijn eigen barbarian ook aangepast en het lijkt beter te werken.
Met zoveel dps en life steal ga je veel moeite krijgen om dood te gaanHofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Ohja damn... lifesteal wilde ik idd uitproberen. M'n belt maar is vervangen en de ls passive erbij.
neem toch een Immortal king belt met Rend? krijg je 60 res all set bonus er bij (plus 70+ dat al op IM belt staat), daar heb je ook gelijk LS te pakken.Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
Als IK belt met VIT te duur wordt, kan je een zonder nemen, en overwegen de gems in je chest te vervangen. Je raakt misschien wat str kwijt, mja je damage en armor is toch hoog genoeg.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Verwijderd
Ik wou geen appeltjes flamenBosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:03:
[...]
De gfx engine van die MBP uit 2010 ook niet anders
Tja. appels hehVind het nog knap dat het daar op draait. Op mijn MBP 2011 (ook SSD, 8GB, etc) draait het voor geen meter namelijk, zelfs met alles op laag en solo.
Wut... je wilt nu beweren dat dat pietluttige kleine stukje wereld wat in bepaald niet hoge detaillering gerenderd moet worden voor Diablo op één of andere manier groter en gedetailleerder is dan laten we zeggen een hele vallei inclusief ronddolende beestjes, mensen, bewegende plantjes, bomen, spiegelend water, zonnestralen en reflecties in een iets heiig moeras in Call of Pripyat, of een soortgelijk oorlogsvista in BF3, of een tropisch eilandje met exploderende voertuigen in Crysis? Kom op, isometrisch bestaat al langer dan Diablo en isometrisch 3d is o'n beetje de makkelijkst te optimaliseren variant want je weet altijd precies hoeveel je moet gaan renderen - je hebt zelfs een praktisch maximum aantal beestjes wat in beeld kan komen, je hoeft geen rekening te houden met LoD of anisotropische filtering, en zoveel effecten bevat diablo3 ook weer niet on-screen in vergelijking met een hele berg andere games die je zo zou kunnen spelen op je PCtje.De zwaarte van D3 zit hem voornamelijk in de grote hoeveelheid effecten en actie die door elkaar kan lopen en dat neemt natuurlijk rap toe met meer man. Door de isometrische view is daar ook praktisch geen optimalisatie toe te passen, want je ziet altijd het volledige actiegebied (in tegenstelling tot FPS'en, waar je 60%+ van je omgeving niet hoeft te renderen en je kunt optimaliseren op afstand bijvoorbeeld)
Sorry maar daar geloof ik écht niets van.
Ik denk dat jij zwaar overschat wat er allemaal in beeld gerenderd moet worden. Zeker als je alle effecten en filters zo uit mogelijk zet zou de hoge hoeveelheid effecten geen enkele rol mogen spelen... en toch blijft de framerate bagger, ook solo. Dat is niet bepaald het kenmerk van een goeie engine, dat je alles uitzet en het langzaam blijft.Die engine van D3 is echt zo slecht niet als je wilt doen geloven
De game ziet er inderdaad niet bepaald mooi uit. Het is gemaakt om ook op oude systemen nog soepel te draaien. Een vriend van mij heeft een pc die niet erg nieuw meer is, maar die draait D3 wel gemakkelijk. Zelf heb ik op sommige plekken framedrops in act 2 sewers. Daar zitten bepaalde plekken die de fps heel erg omlaag halen. En tijdens party merk ik inderdaad wel dat de game niet zo lekker loopt als solo.
Als je kijkt naar de system requirements van dit spel dan zijn deze erg laag vergeleken met andere games, maar veel beter draait het niet (of tenminste dat gevoel heb ik).
Als je kijkt naar de system requirements van dit spel dan zijn deze erg laag vergeleken met andere games, maar veel beter draait het niet (of tenminste dat gevoel heb ik).
Dat soort games maken vaken gebruikt van steaming... ook zoals bijvoorbeeld skyrim. Hele andere techniek en e.e.a. is niet zomaar met elkaar te vergelijken.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:46:
[...]
Ik wou geen appeltjes flamen
[...]
Tja. appels heh
[...]
Wut... je wilt nu beweren dat dat pietluttige kleine stukje wereld wat in bepaald niet hoge detaillering gerenderd moet worden voor Diablo op één of andere manier groter en gedetailleerder is dan laten we zeggen een hele vallei inclusief ronddolende beestjes, mensen, bewegende plantjes, bomen, spiegelend water, zonnestralen en reflecties in een iets heiig moeras in Call of Pripyat, of een soortgelijk oorlogsvista in BF3, of een tropisch eilandje met exploderende voertuigen in Crysis? Kom op, isometrisch bestaat al langer dan Diablo en isometrisch 3d is o'n beetje de makkelijkst te optimaliseren variant want je weet altijd precies hoeveel je moet gaan renderen - je hebt zelfs een praktisch maximum aantal beestjes wat in beeld kan komen, je hoeft geen rekening te houden met LoD of anisotropische filtering, en zoveel effecten bevat diablo3 ook weer niet on-screen in vergelijking met een hele berg andere games die je zo zou kunnen spelen op je PCtje.
Sorry maar daar geloof ik écht niets van.
[...]
Ik denk dat jij zwaar overschat wat er allemaal in beeld gerenderd moet worden. Zeker als je alle effecten en filters zo uit mogelijk zet zou de hoge hoeveelheid effecten geen enkele rol mogen spelen... en toch blijft de framerate bagger, ook solo. Dat is niet bepaald het kenmerk van een goeie engine, dat je alles uitzet en het langzaam blijft.
Ik heb de laatste tijd soms ook hele aparte framedrops - als ik bijvoorbeeld Archon gebruik en de pewpewlaser aanzet. Framerate schiet naar ongeveer 1 dan. Gebeurd soms wel, soms niet.
't is inderdaad geen snelheidsmonster, maar hij draait met 1 of 2 spelers met alles op High en 1680x1050 (behalve dan AA) netjes tussen de 30 en 35 frames per seconde, wat ik goed speelbaar vind. Ik kan me voorstellen dat mensen minstens 60+fps willen hebben, maar ik heb dat niet nodig voor een goede speelervaring. Op 1280x800 (ofzoiets?) zit hij tussen de 70 en 80 frames per seconde.Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:03:
[...]
De gfx engine van die MBP uit 2010 ook niet anders
Vind het nog knap dat het daar op draait. Op mijn MBP 2011 (ook SSD, 8GB, etc) draait het voor geen meter namelijk, zelfs met alles op laag en solo.
Wel onder windows 7 met de nieuwste nvidia drivers dan (dat maakt heel erg veel verschil), onder MacOS gebruik ik hem alleen om even de auction house te checken als ik niet wil rebooten.
edit: en wat ook wel essentieel is dat ik hem iets overclock, het chassis is gemaakt voor een snellere clock, maar apple heeft gekozen lagere clocks te gebruiken om aan de beroemde 7 uur batterijduur te komen.
[ Voor 14% gewijzigd door Magic op 09-10-2012 14:05 ]
Als ik hem draag schiet mijn dps omhoog van 22k naar 26,5k. Echter gaat mijn defense dan weer omlaag en dat wil ik liever niet ^^. Mijn HC wizard is een melee tank die alle defense goed kan gebruiken. Lekker alles face tanken met spec bladebamboe schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:17:
[...]
haha, ja erg leuk wapen,
ik denk dat menig wizzy daar zelf wel jaloers op is om zelf mee rond te lopen..
hoe wel ik niet zeker weet of ik daar mee damage mee zou doen, waarschijnlijk wel.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lizzy-2839/hero/19535286
Hmm, misschien moet ik ook maar een schild gaan dragen in mijn wizard, hij is nu een zo goed als dood bij 1 of 2 hits.Sir_Hendro schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:16:
[...]
Als ik hem draag schiet mijn dps omhoog van 22k naar 26,5k. Echter gaat mijn defense dan weer omlaag en dat wil ik liever niet ^^. Mijn HC wizard is een melee tank die alle defense goed kan gebruiken. Lekker alles face tanken met spec blade
Ik heb op de AH gekeken naar IK stuff en dat had ik echt eerder moeten doen. Er zijn gewoon relatief goedkope IK gloves met MFMofkees schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:46:
[...]
neem toch een Immortal king belt met Rend? krijg je 60 res all set bonus er bij (plus 70+ dat al op IM belt staat), daar heb je ook gelijk LS te pakken.
Als IK belt met VIT te duur wordt, kan je een zonder nemen, en overwegen de gems in je chest te vervangen. Je raakt misschien wat str kwijt, mja je damage en armor is toch hoog genoeg.

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.