Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
Dat soort games maken vaken gebruikt van steaming... ook zoals bijvoorbeeld skyrim. Hele andere techniek en e.e.a. is niet zomaar met elkaar te vergelijken.
streaming bedoel je neem ik aan? Bedoel je dan dat de HQ textures geladen worden terwijl de scene al met LoFi textures gevuld is en razendsnel de rest gevuld wordt zodat het niet opvalt dat de scene in de eerste seconde er wezenlijk slechter uitziet dan daarna? Of bedoel je echt iets heel anders?
En op welke manier heeft dat streaming invloed op de framerate? Op de laadtijden en dus eventuele caching- en swapping perikelen, dat snap ik, maar op de framerates, minder.

Het is me nu redelijk onduidelijk wat je wilt zeggen, afgezien van het niet kunnen vergelijken. Maar als ik wil vergelijken tussen 3d isometrisch en 3d FPS dan zijn er wel spellen gemaakt op dezelfde engine waar het één top-down is en het ander FPS, dus die kun je dan redelijk vergelijken. En dan is normaliter niet de FPS degene die het beste blijft lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:34

Flapmo

and back is gigi!

Sir_Hendro schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 23:55:
Leuk wapen voor mijn enchantress gevonden waardoor ze nu 6k dps doet ^^

http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/14449884
Best knappe roll op je Ivory tower, minimum block% en minimum life :p. Vit en intel zijn dan wel weer prima. Maar 10% block, maakt dat het schild niet (bijna) nutteloos.

Ik moet echt eens minder casual gaan spelen en meer mijn oude d2 gewoontes oppakken (i.e. go explore math).

[ Voor 24% gewijzigd door Flapmo op 09-10-2012 15:05 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:46:
[...]
en toch blijft de framerate bagger, ook solo. Dat is niet bepaald het kenmerk van een goeie engine, dat je alles uitzet en het langzaam blijft.
Kweenie hoor, maar speel op 1920/1080 met alles full (ook AA), op een midrange kaartje en het loopt zonder enige vertraging in solo/duo games.

Hooguit heel af en toe wat choppiness met drukke stukjes met 4 man, maar dat is dan meestal een lag issue meer dan een performance issue. Het blijft een server-based game, dus alles gaat via de server (ieder monstertje, aanval, gold/loot drop, etc)

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
Flapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Best knappe roll op je Ivory tower, minimum block% en minimum life :p. Vit en intel zijn dan wel weer prima. Maar 10% block, maakt dat het schild niet (bijna) nutteloos.

Ik moet echt eens minder casual gaan spelen en meer mijn oude d2 gewoontes oppakken (i.e. go explore math).
Ach ik heb momenteel nog geen block% nodig voor act 1, wel een beetje voor act 2 maar het gaat prima zo. Tevens kocht ik dit schild als tijdelijke vervanger voor 500k. Ik wil binnenkort een beter schild kopen voor 2 mil ofzo :P

Zolang de dmg die ik van monsters ontvang onder binnen de 2500 dmg per hit vallen merk ik er niks van omdat mijn hoge life per sec dat meteen weer terug vult. Zo kan ik nu in fire pools blijven staan en bij de butcher als hij enraged gewoon rondjes dansen in zijn vuur pit :P
Flapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:58:
[...]
Side question: waarom heb je zo veel wizzies :?. In d2 kan ik het begrijpen (builds), maar in d3 :D. Spelen met vrienden allicht?
Ik heb heel veel uber gear voor lvl 1 t/m 60 dus daarom lvl ik soms nieuwe wizards voor de lol (allemaal dik OP >:) )

[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Hendro op 09-10-2012 15:48 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:21:
[...]
Kweenie hoor, maar speel op 1920/1080 met alles full (ook AA), op een midrange kaartje en het loopt zonder enige vertraging in solo/duo games.

Hooguit heel af en toe wat choppiness met drukke stukjes met 4 man, maar dat is dan meestal een lag issue meer dan een performance issue. Het blijft een server-based game, dus alles gaat via de server (ieder monstertje, aanval, gold/loot drop, etc)
Speel echter op een hoge resolutie en het maakt niet meer uit wat je met je settings doet - alles wordt traag, en in de Act2 sewers kun je inderdaad rondhuppelen zonder enige vorm van beestjes op je scherm met alles op z'n allerlaagst en nóg tankt de framerate tot ver onder de 30. En hij zuipt daarbij genoeg CPU/GPU cycles dat een filmpje of aflevering Dexter op m'n tweede scherm laten lopen gewoon niet meer gaat (VLC nokt helemaal, Mediaplayer gaat haperen en stotteren). Leuk dat het bij jou goed gaat, maar dat is voor veel andere spelers toch niet het geval, en als je wat rond gaat neuzen (wat je gaat doen als je ~20 FPS haalt zonder vijanden) zie je dat het zowel bij nVidia als Ati kaarten gebeurt en vooral bij hoge resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:37:
[...]

Speel echter op een hoge resolutie en het maakt niet meer uit wat je met je settings doet - alles wordt traag, en in de Act2 sewers kun je inderdaad rondhuppelen zonder enige vorm van beestjes op je scherm met alles op z'n allerlaagst en nóg tankt de framerate tot ver onder de 30. En hij zuipt daarbij genoeg CPU/GPU cycles dat een filmpje of aflevering Dexter op m'n tweede scherm laten lopen gewoon niet meer gaat (VLC nokt helemaal, Mediaplayer gaat haperen en stotteren). Leuk dat het bij jou goed gaat, maar dat is voor veel andere spelers toch niet het geval, en als je wat rond gaat neuzen (wat je gaat doen als je ~20 FPS haalt zonder vijanden) zie je dat het zowel bij nVidia als Ati kaarten gebeurt en vooral bij hoge resoluties.
Sorry hoor, maar dat je klaagt over het feit dat de fps dropt op het moment dat je een filmpje op je tweede scherm afspeelt vind ik een gevalletje "erom vragen". Diablo 3 is geen shaderintensief spel maar lust wel videogeheugen (iets wat zelfs oudere kaarten genoeg hebben). Op het moment dat jij dus 2x zoveel pixels rendert als ieder ander en dan ook nog eens je videogeheugen gaat belasten met H264 vind ik niet dat je iets te klagen moet hebben wanneer de framerate inkakt. Leuk dat dat prima werkt met shaderintensieve spellen, maar dat kan je hier wel vergeten.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik Living Lightning cast in een drukke plek (zoals met die stingers in Arreat), dan loopt mijn computer ineens heeeeel traag. Ligt dat dus aan mijn computer (proc Intel E5200 / HD6950) of aan de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ejtnaj schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:48:
Ik weet niet hoe het komt, maar als ik Living Lightning cast in een drukke plek (zoals met die stingers in Arreat), dan loopt mijn computer ineens heeeeel traag. Ligt dat dus aan mijn computer (proc Intel E5200 / HD6950) of aan de server?
Ik heb hetzelfde soms met Archon, zoals ik hierboven al heb gepost. Soms lijkt het wel alsof het spell dat je dan cast de druppel doet overlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:45:
[...]
Sorry hoor, maar dat je klaagt over het feit dat de fps dropt op het moment dat je een filmpje op je tweede scherm afspeelt vind ik een gevalletje "erom vragen".
Ik ook. Daarom ben ik ook begonnen met klagen toen het filmpje niet afspelen niet hielp. En toen het tweede scherm uitschakelen in Windows niet hielp.
Diablo 3 is geen shaderintensief spel maar lust wel videogeheugen (iets wat zelfs oudere kaarten genoeg hebben). Op het moment dat jij dus 2x zoveel pixels rendert als ieder ander en dan ook nog eens je videogeheugen gaat belasten met H264 vind ik niet dat je iets te klagen moet hebben wanneer de framerate inkakt.
H264? ik kijk geen 1080p content (althans, niet gedownload - goed spul koop ik op DVD). En dan nog is 1,5 GB videogeheugen niet afdoende? Mwah... laten we het erop houden dat ik het raar vind dat Diablo zó intensief geheugen nodig heeft dan. Als het gebruik van videogeheugen inderdaad is wat het zo sloom maakt.
Leuk dat dat prima werkt met shaderintensieve spellen, maar dat kan je hier wel vergeten.
Maar nog altijd onduidelijk waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

streaming bedoel je neem ik aan? Bedoel je dan dat de HQ textures geladen worden terwijl de scene al met LoFi textures gevuld is en razendsnel de rest gevuld wordt zodat het niet opvalt dat de scene in de eerste seconde er wezenlijk slechter uitziet dan daarna? Of bedoel je echt iets heel anders?
En op welke manier heeft dat streaming invloed op de framerate? Op de laadtijden en dus eventuele caching- en swapping perikelen, dat snap ik, maar op de framerates, minder.

Het is me nu redelijk onduidelijk wat je wilt zeggen, afgezien van het niet kunnen vergelijken. Maar als ik wil vergelijken tussen 3d isometrisch en 3d FPS dan zijn er wel spellen gemaakt op dezelfde engine waar het één top-down is en het ander FPS, dus die kun je dan redelijk vergelijken. En dan is normaliter niet de FPS degene die het beste blijft lopen ;)
Streaming bedoelde ik ja idd..Met streaming bedoel ik dat game content on demand geladen wordt i.p.v. vooraf volledig opgebouwd.. Ik begin over streaming omdat veel mensen niet snappen waarom behoorlijk zwaar grafische games als bijvoorbeeld skyrim, fallout 3, saints row e.d. vrij soepel draaien en een game als D3 totaal niet. Terwijl op t oog de eerst genoemde veel complexer zijn. FPS heeft niet alleen met je videokaart te maken maar ook met alle processing die zich daarnaast nog eens afspeelt.

Ik zou me zo voorstellen dat in D3 een hele dungeon floor "live" is op t moment dat je er binnenstapt. Bij sommige andere games is dit hooguit wat er op je beeld gebeurd of net daarbuiten.

Maar ja, wordt meer een IT topic hierzo ipv D3 dus laten we er maar over ophouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:57:
[...]

Ik heb op de AH gekeken naar IK stuff en dat had ik echt eerder moeten doen. Er zijn gewoon relatief goedkope IK gloves met MF |:( Pfff echt tunnelvisie hier, ik heb de IK gloves zelf gevonden en nooit meer naar omgekeken. Nu ik zo lang heb 'gewacht' met het checken van IK gear wacht ik nog wel even door tot 105 8)7
yep :) gister nog bijna een paar IK gloves met 10 CHC 29 CHD 19 MF 188 STR gescoord. Was al 2 uur 's nachts maar er waren zeker nog 3 andere bidders. In 2 mins tijd schoot de prijs van 15 M naar 37M... dus laat maar, hehe

Aan de andere kant stond er een belt met 15 MF met bids van 19M (1u over nog), terwijl een met 17 MF b/o van 12M (1d11h), direkt maar op b/o gedrukt. De andere stats waren vergelijkbaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/neooen-2211/hero/9811308

Nu heb ik 3 IK pieces met MF. Amr/boots met MF zijn alle 3 stellige milljoenen waarde. Denk dat ik tegen de tijd dat ik zoveel gold heb, mijn pLvl al zo hoog is en de MF niet meer nodig is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mofkees op 09-10-2012 17:35 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Mofkees schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 17:32:
[...]

yep :) gister nog bijna een paar IK gloves met 10 CHC 29 CHD 19 MF 188 STR gescoord. Was al 2 uur 's nachts maar er waren zeker nog 3 andere bidders. In 2 mins tijd schoot de prijs van 15 M naar 37M... dus laat maar, hehe

Aan de andere kant stond er een belt met 15 MF met bids van 19M (1u over nog), terwijl een met 17 MF b/o van 12M (1d11h), direkt maar op b/o gedrukt. De andere stats waren vergelijkbaar.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/neooen-2211/hero/9811308

Nu heb ik 3 IK pieces met MF. Amr/boots met MF zijn alle 3 stellige milljoenen waarde. Denk dat ik tegen de tijd dat ik zoveel gold heb, mijn pLvl al zo hoog is en de MF niet meer nodig is :)
Nice stuff ouwe ;) Sowieso wel vet om een andere mf barb te bekijken. Hmmz, ik weet niet of ik m'n geduld kan houden 8) Btw, het komt wel goed met onze MF geared chars in 105, PTR al gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Gekke middag, ff een uurtje gespeeld en in 3 verschillende runs 3 legendaries. Gladiators (vendor), Vigilance (5m) en een thing of the deep (6m). Zo vindt je dagen niks en dan ineens binnen het uur 3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Delph schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:59:
Gekke middag, ff een uurtje gespeeld en in 3 verschillende runs 3 legendaries. Gladiators (vendor), Vigilance (5m) en een thing of the deep (6m). Zo vindt je dagen niks en dan ineens binnen het uur 3....
Hier ook gekke middag, 2 a3 runs en in de eerste dropte er bij elke pack 1 rare en 65% was lvl 51-58. Ja en dat in a3. Zoals verwacht natuurlijk in beide runs weer 100% vendor troep. Toch wel weer 150K gold erbij.. yummie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Sir_Hendro schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Zolang de dmg die ik van monsters ontvang onder binnen de 2500 dmg per hit vallen merk ik er niks van omdat mijn hoge life per sec dat meteen weer terug vult. Zo kan ik nu in fire pools blijven staan en bij de butcher als hij enraged gewoon rondjes dansen in zijn vuur pit :P
Hmm misschien moet ik in de toekomst toch ook meer daarop gaan letten. Lijkt me erg gaaf effect! En op hc zeer handig :D

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

He bah, wizard dood door een crash van Diablo :(. Error report popup en al, ik log weer in zie een andere char. Dan weet je wel genoeg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Flapmo schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:03:
He bah, wizard dood door een crash van Diablo :(. Error report popup en al, ik log weer in zie een andere char. Dan weet je wel genoeg :(.
Balen man! Heb ik ook 1x gehad, speel daarom ook geen HC meer. Zonde.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:36:
[...]

Nice stuff ouwe ;) Sowieso wel vet om een andere mf barb te bekijken. Hmmz, ik weet niet of ik m'n geduld kan houden 8) Btw, het komt wel goed met onze MF geared chars in 105, PTR al gecheckt?
je hebt een andere build als ik. Ik heb PTR niet geprobeerd, heb toch geen tijd om 2 diablo spellen te doen :)

In mijn geval (WW build) is in 1.0.5 de meeste vrees om fury te genereren, met 5 IK pieces heb ik nu iig nooit fury problemen en kan ook altijd sprinten. Geen idee hoe het precies werkt, maar door de 5-set-item bonus gaat fury niet meer af, ook al doe je niks. LS wordt niet generfd dus eigenlijk hoef ik de IK set niet meer af te staan.

Mijn volgende upgrade is zowiezo mijn wapen, dus aan de hand van fury situatie kan ik dan altijd een mighty wapen nemen ipv axe. Huidig doel is de Bul-Katho set te halen, mja ik wil beide delen met socket en dat is nu op AH 200M per stuk als je ook een beetje DPS wil. Misschien met de hogere kans op unique in 1.0.5 gaat daarvan de prijs wel dalen.

IK set geeft genoeg defensieve stats en CHC, DPS moet man vooral uit jewelries en wapens halen en daar kan je beter op de nieuwe batch wachten. En met 60k (of in jouw geval zelfs meer dan 120k) DPS unbuffed is elke mob toch in no time dood in 1.0.4.

Mijn shoulders/bracers/pants zijn ook wel OK en hoeven voorlopig ook geen upgrades meer. Life reg helpt echt wel bij de molten wegloop gasten, even kiten en dan kan je weer de vuur inpringen.

Ik hoop dat mijn gears ook feasible zijn in 1.0.5., misschien tot MP5 oid. Voor de top moeilijkheden moet waarschijnlijk nog flink geinvesteerd worden. Echter dan alleen de jewelries en wapens en wil/kan mijn meeste gears wel behouden.

Prijzen gaan wel omlaag omdat je straks misschien 10x zoveel ilvl63 items in het spel hebt... mja er is nog geen eta voor 1.0.5. Als gold uitgeven je spelplezier/efficientie verbetert, waarom niet gelijk doen dan :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Ik heb de laatste tijd mijn char (monk) flink geupdate, flink wat toevoegingen gezocht.

Nu ik buffed 930 allresist heb, maar daarmee nog Ghom niet kan tanken, of molten gasten bijvoorbeeld, ben ik eigenlijk op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Ik denk dat de oplossing in meer LoH zit, hogere CHD (Zit nu op 30k dps, kan dus nog een stuk omhoog).

Nu heb ik alles geupdate naar resist en CHC, maar weinig CHD. Waar zou voor mij nou echt de winst in zitten en welk item kan ik het beste zsm vervangen voor een item met welke affixes? Waar ga ik beginnen :)

Link naar hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619

Als ik in party zit moet ik zeggen dat de skill die alle monsters naar elkaar toe trekt + frost erop wel zwaar imba is. Fire chains, molten e.d. zijn dan ineens niet meer van toepassing :) Maar dat heeft een monk helaas niet :)

[ Voor 14% gewijzigd door RedHat op 09-10-2012 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Mofkees schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:21:
[...]

je hebt een andere build als ik. Ik heb PTR niet geprobeerd, heb toch geen tijd om 2 diablo spellen te doen :)

In mijn geval (WW build) is in 1.0.5 de meeste vrees om fury te genereren, met 5 IK pieces heb ik nu iig nooit fury problemen en kan ook altijd sprinten. Geen idee hoe het precies werkt, maar door de 5-set-item bonus gaat fury niet meer af, ook al doe je niks. LS wordt niet generfd dus eigenlijk hoef ik de IK set niet meer af te staan.

Mijn volgende upgrade is zowiezo mijn wapen, dus aan de hand van fury situatie kan ik dan altijd een mighty wapen nemen ipv axe. Huidig doel is de Bul-Katho set te halen, mja ik wil beide delen met socket en dat is nu op AH 200M per stuk als je ook een beetje DPS wil. Misschien met de hogere kans op unique in 1.0.5 gaat daarvan de prijs wel dalen.

IK set geeft genoeg defensieve stats en CHC, DPS moet man vooral uit jewelries en wapens halen en daar kan je beter op de nieuwe batch wachten. En met 60k (of in jouw geval zelfs meer dan 120k) DPS unbuffed is elke mob toch in no time dood in 1.0.4.

Mijn shoulders/bracers/pants zijn ook wel OK en hoeven voorlopig ook geen upgrades meer. Life reg helpt echt wel bij de molten wegloop gasten, even kiten en dan kan je weer de vuur inpringen.

Ik hoop dat mijn gears ook feasible zijn in 1.0.5., misschien tot MP5 oid. Voor de top moeilijkheden moet waarschijnlijk nog flink geinvesteerd worden. Echter dan alleen de jewelries en wapens en wil/kan mijn meeste gears wel behouden.

Prijzen gaan wel omlaag omdat je straks misschien 10x zoveel ilvl63 items in het spel hebt... mja er is nog geen eta voor 1.0.5. Als gold uitgeven je spelplezier/efficientie verbetert, waarom niet gelijk doen dan :)
Ik heb weer wat gold uitgegeven net: 6,9M voor wat IK gloves met 16%MF en een kleine dps boost. Het waren de goedkoopste, een mooi instapmodel ;)

Patch 105 gaat de prijzen van set items en legendaries zeker omlaag drukken. De uberrolls zullen wel duur blijven daar niet van. Maar om een indicatie te geven; ik heb in +/- 7 uur net zoveel legendaries en set items gevonden als in 170 uur in heel diablo. En dit was rings farmen voor een uberboss en wat builds testen, dus geen efficient farm-gedoe. Sets en legends worden gewoon wat toegankelijker gemaakt om te verkrijgen.

En de MP level is weer een verhaal apart, wat is effectief enz. Maarja ik ga gewoon spelen waar ik zin in heb qua act en build, ff wat anders dan alleen maar act3 bashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

Ik heb weer wat gold uitgegeven net: 6,9M voor wat IK gloves met 16%MF en een kleine dps boost. Het waren de goedkoopste, een mooi instapmodel ;)

Patch 105 gaat de prijzen van set items en legendaries zeker omlaag drukken. De uberrolls zullen wel duur blijven daar niet van. Maar om een indicatie te geven; ik heb in +/- 7 uur net zoveel legendaries en set items gevonden als in 170 uur in heel diablo. En dit was rings farmen voor een uberboss en wat builds testen, dus geen efficient farm-gedoe. Sets en legends worden gewoon wat toegankelijker gemaakt om te verkrijgen.

En de MP level is weer een verhaal apart, wat is effectief enz. Maarja ik ga gewoon spelen waar ik zin in heb qua act en build, ff wat anders dan alleen maar act3 bashen :)
Dat betekent dat de kwaliteit van de loot aangepakt gaat worden met de volgende patch? Heb nu net geen paragon lvl 7 en heb slechts voor 100k gold kunnen verkopen op het AH en geen upgrade.
Ik hoef niet elke run een upgrade of mega-seller op het AH maar helemaal niets sinds ik in Inferno speel is toch ook wel erg sneu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm.. dacht dat ik een auction verloren had, maar blijkt dat ik hem gewonnen had van de week. Een ring met int/vit/AR/CHD, waarvan gelijken voor 50M+ op de AH staan en ik slechts 2M heb betaald lag verdwaald in mijn stash.

Nu komt het dilemma.. verkopen, of gebruiken? 14 MF + een berg gold inruilen voor 58 AR + 6K dps?

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 09-10-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:02:
[...]

Dat betekent dat de kwaliteit van de loot aangepakt gaat worden met de volgende patch? Heb nu net geen paragon lvl 7 en heb slechts voor 100k gold kunnen verkopen op het AH en geen upgrade.
Ik hoef niet elke run een upgrade of mega-seller op het AH maar helemaal niets sinds ik in Inferno speel is toch ook wel erg sneu.
De droprate van sets en legends wordt verdubbeld en de MP levels hebben een verhoogde mf/gf/exp. En MP1 dropt ilvl 58 t/m 63, dus je kan in Act1 bijvoorbeeld idd betere loot verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:10:
Hmm.. dacht dat ik een auction verloren had, maar blijkt dat ik hem gewonnen had van de week. Een ring met int/vit/AR/CHD, waarvan gelijken voor 50M+ op de AH staan en ik slechts 2M heb betaald lag verdwaald in mijn stash.

Nu komt het dilemma.. verkopen, of gebruiken? 14 MF + een berg gold inruilen voor 58 AR + 6K dps?
Als je hem nu niet verkoopt, keldert de prijs na de komende update, toch? Dus je moet nog snel beslissen ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:09:
Heb hem er nu maar veel heel veel opgezet, anders is het ook geen ramp om hem te gebruiken. Denk ook dat MF minder dominant wordt met de MP levels namelijk :)
Juist bij de items met hoge rolls en dus hele hoge prijzen klopt dat inderdaad. Onderaan de markt is Mf nog gewoon peon waard, want met 3 levels Paragon schiet het geen zak op natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:33

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zo dan. Ik doe sinds twee weken rustig aan qua Diablo, en dat werkt! Zaterdag een uurtje gespeeld en er viel direct een Bul Kathos ring (niet veel soeps, maar toch een leuke legendary voor een alt). Vanavond weer twintig minuten blazen in Archon-mode en er dropt een mooie Vile Ward met Int en Vit voor m'n Wizard. *O*

P-level 18, 240 MF. 240 uur game time met m'n Wizard (215 uur Blizzard / Hydra, 25 uur Archon build) Drie legendaries en een setitem sinds de switch naar Archon.
Zowel de Skorn van drie weken terug als beide bovenstaande legendaries vielen trouwens allemaal in de Keep Depths lvl 2. Daar haal ik het hoogste aantal kills per seconde.

Succes iedereen!

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hofnar schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:10:
[...]

De droprate van sets en legends wordt verdubbeld en de MP levels hebben een verhoogde mf/gf/exp. En MP1 dropt ilvl 58 t/m 63, dus je kan in Act1 bijvoorbeeld idd betere loot verwachten.
Mooiste vind ik dat het straks blijkbaar niets meer uitmaakt welke act je farmed maar dat het MP level belangrijk is. Kun je lekker act 1 farmen ipv act 3 en toch dezelfde loot krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 17:01

KneoK

Not in a million lightyears

Zojuist m'n eerste alkaizer rondje Act 3 op de PTR gedaan op MPlvl 3 en ik moet toegeven dat mijn eerdere commentaar op de patch notes eigenlijk grotendeels onterecht is geweest.

Ik heb niets aan mijn gear en skills veranderd (huidige build) om te zien hoe ver ik daarmee zou komen. Eigenlijk is het nog steeds goed te doen. Heb vrijwel geen problemen gehad met fury en ook de verminderde armor buff van je henchies en verminderde allres buff van War Cry is niet zo'n probleem. Ik kan alleen niet meer ongestraft in een combinatie van Arcane/Molten/Desecrated blijven draaien en moet dus bij dat soort affixes iets meer kiten door de verminderde armor/allres en verminderde LoH procs door de nerf van RltW.

Ik heb ook nog even geprobeerd met een mighty weapon te spelen maar eigenlijk verandert dat niet veel aan fury regeneration omdat je 10% crit chance verliest en ik een heleboel attack speed verlies door de Echoing Fury die ik gebruik.

Geen echt goeie loot gevonden maar je merkt wel duidelijk dat stats van <ilvl 62 items beter is. Heb bijvoorbeeld een ilvl 58 two-hander gevonden met 540 damage, iets dat ik volgens mij nooit eerder heb gezien.

Al met al zie ik de patch wel met vertrouwen tegemoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Gisteren even wat SC gespeeld, dacht even snel mijn WD wat gear geven van AH. Tot mijn verbazing is de (gold) AH amper gevuld, en wat er is heeft vaak niet eens een buyout price :?. Wat dat betreft is de HC AH misschien toch wel beter, daar is geen RMAH die alles wegkaapt vermoed ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
RedHat schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 21:43:
Ik heb de laatste tijd mijn char (monk) flink geupdate, flink wat toevoegingen gezocht.

Nu ik buffed 930 allresist heb, maar daarmee nog Ghom niet kan tanken, of molten gasten bijvoorbeeld, ben ik eigenlijk op zoek naar een oplossing voor dit probleem. Ik denk dat de oplossing in meer LoH zit, hogere CHD (Zit nu op 30k dps, kan dus nog een stuk omhoog).

Nu heb ik alles geupdate naar resist en CHC, maar weinig CHD. Waar zou voor mij nou echt de winst in zitten en welk item kan ik het beste zsm vervangen voor een item met welke affixes? Waar ga ik beginnen :)

Link naar hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619

Als ik in party zit moet ik zeggen dat de skill die alle monsters naar elkaar toe trekt + frost erop wel zwaar imba is. Fire chains, molten e.d. zijn dan ineens niet meer van toepassing :) Maar dat heeft een monk helaas niet :)
Goed bezig! Gelukkig heb je nu een stuk meer dex dan een tijdje terug!

Nu nog een bak chd erbij en je dps knalt omhoog alsof het een spaceshuttle is. En zoals ik al eerder zei, focus wat meer op armor en minder op AR. Dat is net zo belangrijk en vaak goedkoper. Ik heb 750 AR, maar wel bijna dubbel zoveel armor en ik facetank ghom prima met 400loh en 5,8%lifesteal.

Mijn advies, switch naar moe-hard target en ritsel meer dps. Ik met mijn 100k dps heb packs zo snel neer dat ze soms de tijd niet hebben om lasers, desecrators of plagued's te spawnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 10-10-2012 08:30 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 00:20:
[...]

Mooiste vind ik dat het straks blijkbaar niets meer uitmaakt welke act je farmed maar dat het MP level belangrijk is. Kun je lekker act 1 farmen ipv act 3 en toch dezelfde loot krijgen.
is dat echt zo, daar word ik heel blij van, ik can in act 1 rondlopen, in act 2 is het hard te overleven en kost reparatie bijna even veel het oplevert.

[ Voor 20% gewijzigd door bamboe op 10-10-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
bamboe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:10:
[...]

is dat echt zo, daar word ik heel blij van, ik can in act 1 rondlopen, in act 2 is het hard te overleven en kost reparatie bijna even veel het oplevert.
Het is pas zo als je MP level op 1 zet. En dan worden alle monsters zo sterk als act3-4. De functie is leuk voor mensen die act3-4 beu zijn en graag ook act 1-2 willen doen. Act 1 here i come :P. Het is altijd al mijn favoriete act geweest. Lekker warder-butcher runs doen en daarna nog wat andere elites pakken.

Edit: overigens las ik ook ergens dat in 1.05 potions nu ook meeliften met
'Health gobes grant = xxx life". Erg leuk iets! :)

[ Voor 10% gewijzigd door MarcM88 op 10-10-2012 09:26 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MarcM88 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Het is pas zo als je MP level op 1 zet. En dan worden alle monsters zo sterk als act3-4.
Volgens mij is MP1 wel makkelijker dan dat toch?

Zou wel beetje idioot zijn als ze zo'n systeem introduceren en dan alsnog een muur creeren voor nieuwe spelers in begin Inferno... (zoals bamboe dus)

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:24:
[...]

Zou wel beetje idioot zijn als ze zo'n systeem introduceren en dan alsnog een muur creeren voor nieuwe spelers in begin Inferno...
Het schijnt dat MP3/4 het niveau van Act 3 is in 1.04. Reken dat de monster op MP1 30% van hun health hebben (weet de precieze getallen niet) en dat je monsters in zijn algemeenheid makkelijker zijn in act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[...]

Zou wel beetje idioot zijn als ze zo'n systeem introduceren en dan alsnog een muur creeren voor nieuwe spelers in begin Inferno... (zoals bamboe dus)
MP3 schijnt ongeveer even moeilijk/makkelijk te zijn als nu. Dus MP1 in act 1 is inderdaad makkelijker dan act 3 nu is. Sterker nog, het is makkelijker dan act 1 nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://www.diablofans.com...llery_51346_1703_3494.jpg

Als ik het goed lees is MP1 gelijk aan het huidige niveau.
De verwachting van iemand op het PTR in een youtube filmpje gaat uit dat de meesten op MP3-4 gaan zitten, dat zou nog te doen moeten zijn. Op die manier kun je in Act 1 ook makkelijker aan Act 2 gear komen om verder te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
KneoK schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 01:54:
Zojuist m'n eerste alkaizer rondje Act 3 op de PTR gedaan op MPlvl 3 en ik moet toegeven dat mijn eerdere commentaar op de patch notes eigenlijk grotendeels onterecht is geweest.

...
En lukt het nog om WOTB fulltime up te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Zorgt het hele MP gebeuren er niet voor dat veel mensen gewoon weer gedwongen worden solo te spelen? Voor de mensen waar ik ooit in party mee zit en die A3 steamrollen is het leuk om op MP10 A3 te doen. Kan ik dus gewoon vergeten. Lijkt me ook dat het gat tussen de iets meer casual spelende gamers en de nolife spelers toch wel veel groter wordt nu. Als aan de bovenkant met MP10 meer en betere gear dropt zal er ergens minder moeten gaan droppen aangezien drops zijn gelinkt wat er op de AH staat. Of begrijp ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Darth Malak schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:59:
Zorgt het hele MP gebeuren er niet voor dat veel mensen gewoon weer gedwongen worden solo te spelen? Voor de mensen waar ik ooit in party mee zit en die A3 steamrollen is het leuk om op MP10 A3 te doen. Kan ik dus gewoon vergeten. Lijkt me ook dat het gat tussen de iets meer casual spelende gamers en de nolife spelers toch wel veel groter wordt nu. Als aan de bovenkant met MP10 meer en betere gear dropt zal er ergens minder moeten gaan droppen aangezien drops zijn gelinkt wat er op de AH staat. Of begrijp ik het verkeerd?
Er komen dan gewoon meer goede items op de AH, waardoor de net-niet perfecte items goedkoper worden en de casual spelers weer betere gear kunnen kopen en ook een mp level kunnen opschuiven.. Inmiddels kan je bijv met items onder de 100k een inferno char gearen. Dit kon 2 / 3 maanden geleden ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Haha, ik weet nog hoe het was toen ik voor het eerst Inferno Act 1 ging doen (deed ik gelijk met 3 anderen) met mijn 15k dps DH. :D

Het duurde een kwartier voordat we een pack neer hadden en had een hele hoop deaths en repaircosts tot gevolg. Wel veel gelachen toen. :P

Wat een gruwelijk contrast met nu zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ja het is echt enorm veranderd. Ik weet nog in 1.02 dat we act 3 deden.. ik liep rond als tank met zo een 1k res en 50k hp. Om een simpel beestje te killen solo was ik al zeker 30-60 sec bezig :D damage was voor mij toen puur een extra, iets waar ik niet naar zocht (mijn dh vrienden moesten maar voor dps zorgen :P)

Edit: krijgen de mensen die de 2h bug hebben misbruikt nou alsnog geen ban?
http://www.diabloprogress...ars-3627/Andystars/520711
Last log out 20 hours ago... Ik vind het wel erg slecht van Blizzard dat ze al die mensen ondertussen nog niet gebanned hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door MarcM88 op 10-10-2012 10:41 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
heb even zitten googlen en kwam dit tegen, voor andere als ik die nog niet helemaal weten waar het over gaat,

Monster Power is considered "on" once you bump it up to Monster Power 1, at which point all monsters in Inferno become level 63. "No Monster Power" means that the system is technically "off," so monster levels will remain the same and you won't get any of the scaling XP/GF/MF boosts.

The current difficulty in 1.0.4 is roughly equivalent to Monster Power 2 or Monster Power 3 in 1.0.5. (Monster Power 0 is just the setting the game will default to when you first log in.)

So, the moment you go into Inferno with any kind of Monster Power (e.g. Monster Power 1 and above), all monsters become level 63, and they can now all drop iLevel 63 items the same way that Act III and Act IV Inferno currently do. However, bumping up Monster Power beyond 1 will not further increase your chance of getting iLevel 63 items.

dit zijn admin tells van battlenet source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6712831240

[ Voor 46% gewijzigd door bamboe op 10-10-2012 10:42 . Reden: extra info en link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zal alles straks echt veel voordeliger gaan worden in het AH? Ik hoop het uiteraard van wel maar met de Paragonlevels en daardoor de extra procenten GF en MF ga je straks ook weer meer gold binnenhalen. Je gaat met de monsterlevels sneller Paragon levelen door de extra xp en met je NV stacks erbij komt het gold met bakken tegelijk binnen.
En meer gold betekent hogere prijzen. Tenzij het AH overspoeld gaat worden met goede gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Wat nu in de AH staat is het overschot na bijna 5 maanden speeltijd door vele mensen. Voordat hij 'overspoeld' wordt met nieuwe mooie items, moeten er eerst een hele hoop mooie rolls zijn die overbodig zijn voor iemands gear, en dat kan nog wel even duren.

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Items worden constant goedkoper. Wat je tegenwoordig voor 5m koopt was een paar maanden geleden nog 500m. Maar ik denk wel dat de beste items juist alleen maar duurder worden (totdat er betere items komen).

En AH is eigenlijk al compleet overspoeld met goede gear. Maar met 1.05 zal dat nog erger worden.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

tdjager schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:54:
[...]

En lukt het nog om WOTB fulltime up te houden?
Dat is nog steeds mogelijk mits je een hoge attackspeed hebt en mits je het monster lvl omhoog doet. Op mlvl 1 lukte het mij niet omdat de mobs te snel dood gaan. Op lvl 5 was het een eitje, mobs hebben meer HP dus het is makkelijker om WotB terug te tanken naar 15 sec...

(Ik heb nu 1.77 aps en 47% unbuffed CHC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:41
Het enige wat nog lekker loopt zijn rare items voor de lagere levels die nog niet gecraft kunnen worden. Dus dan heb je het over itemlevel 1 t/m 30. De grap zit hem erin dat veel mensen die dingen wel op AH zetten maar dan zonder Buyout of met een belachelijk hoog bedrag (100+k) waardoor mensen het eigenlijk niet kopen of bieden omdat ze toch binnen een mum van tijd het item ontleveld zijn. Hier kun je slim op inspelen door je items er voor ca 50k Buyout erin te zetten. De items vliegen weg en je hebt zo je stash weer aangevuld door even een korte run te doen met je lvl 60 char op normal niveau met 5NV.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:41:
Maar zal alles straks echt veel voordeliger gaan worden in het AH? Ik hoop het uiteraard van wel maar met de Paragonlevels en daardoor de extra procenten GF en MF ga je straks ook weer meer gold binnenhalen. Je gaat met de monsterlevels sneller Paragon levelen door de extra xp en met je NV stacks erbij komt het gold met bakken tegelijk binnen.
En meer gold betekent hogere prijzen. Tenzij het AH overspoeld gaat worden met goede gear.
Prima toch.. als iedereen 2x zoveel gold per uur verdient en alles kost 2x zoveel kost het evenveel farmtijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viel me gisteren ook al op toen ik mijn Wizard speelde. Items voor een lvl 14 die over 100K heen gaan, gaat helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Of een lvl 52 legendary helm die ik laatst verkocht voor 500k (giant skull) terwijl lvl 60 helmen met betere stats geen drol waard zijn. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
bamboe schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:39:
heb even zitten googlen en kwam dit tegen, voor andere als ik die nog niet helemaal weten waar het over gaat,

Monster Power is considered "on" once you bump it up to Monster Power 1, at which point all monsters in Inferno become level 63. "No Monster Power" means that the system is technically "off," so monster levels will remain the same and you won't get any of the scaling XP/GF/MF boosts.

The current difficulty in 1.0.4 is roughly equivalent to Monster Power 2 or Monster Power 3 in 1.0.5. (Monster Power 0 is just the setting the game will default to when you first log in.)

So, the moment you go into Inferno with any kind of Monster Power (e.g. Monster Power 1 and above), all monsters become level 63, and they can now all drop iLevel 63 items the same way that Act III and Act IV Inferno currently do. However, bumping up Monster Power beyond 1 will not further increase your chance of getting iLevel 63 items.

dit zijn admin tells van battlenet source: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6712831240
Dus zelfde kans op ilvl 63 op monster lvl 1 in elke act, echter een hogere monsterlvl dropt wel betere kwaliteit ilvl63.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Joarie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:08:
Het enige wat nog lekker loopt zijn rare items voor de lagere levels die nog niet gecraft kunnen worden. Dus dan heb je het over itemlevel 1 t/m 30. De grap zit hem erin dat veel mensen die dingen wel op AH zetten maar dan zonder Buyout of met een belachelijk hoog bedrag (100+k) waardoor mensen het eigenlijk niet kopen of bieden omdat ze toch binnen een mum van tijd het item ontleveld zijn. Hier kun je slim op inspelen door je items er voor ca 50k Buyout erin te zetten. De items vliegen weg en je hebt zo je stash weer aangevuld door even een korte run te doen met je lvl 60 char op normal niveau met 5NV.
Ik heb tijdens het levellen van mijn baba, nonstop items van ah gehaald en toen ik ze verving de oude voor het dubbele weer verkocht :D was echt ideaal, gewoon low lvl items met exp bonus voor max 3k van de ah plukken en als je het outlevelled bent gewoon voor 6k 9k bo verkopen, snel weg snel klaar. ook lvl60 items met 14 reduced lvl voor dik veel verkocht.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Jay-v schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:07:
[...]
Dat is nog steeds mogelijk mits je een hoge attackspeed hebt en mits je het monster lvl omhoog doet. Op mlvl 1 lukte het mij niet omdat de mobs te snel dood gaan. Op lvl 5 was het een eitje, mobs hebben meer HP dus het is makkelijker om WotB terug te tanken naar 15 sec...

(Ik heb nu 1.77 aps en 47% unbuffed CHC)
Cool!
47% inc de 10 van je axe met weapons master?
Ik heb 1.94 aps en 38% unbuffed CHC met een mighty weapon.
Toch maar is overstappen naar een axe dan. Zit er al een tijdje over te twijfelen. Was bang om er nu veel geld aan uit te geven en er dan in 105 achter te komen dat je te weinig fury genereert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bokkie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Ik heb tijdens het levellen van mijn baba, nonstop items van ah gehaald en toen ik ze verving de oude voor het dubbele weer verkocht :D was echt ideaal, gewoon low lvl items met exp bonus voor max 3k van de ah plukken en als je het outlevelled bent gewoon voor 6k 9k bo verkopen, snel weg snel klaar. ook lvl60 items met 14 reduced lvl voor dik veel verkocht.
Denk dat dit leuk is als je net begint en gold nog zeldzaam is :) Ik zou zelf geen moeite nemen om dingen weer op AH te zetten en voor 9k gold te verkopen, gewoon vendoren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:15:
[...]

Dus zelfde kans op ilvl 63 op monster lvl 1 in elke act, echter een hogere monsterlvl dropt wel betere kwaliteit ilvl63.
Nee, alleen MF/GF/XP schaalt mee met MP volgens mij. Er is geen garantie voor betere rolls.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Bokkie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Onder de 50k iets verkopen, vind ik aardige tijd verspilling :p
Gisteren nog wel een wapen met 8 lvl reduce voor 1mil verkocht. Was een monk wapen met 800 ish dps - socket en dex.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Nee, alleen MF/GF/XP schaalt mee met MP volgens mij. Er is geen garantie voor betere rolls.
Hogere MF = betere affixes toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nr. 9
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-01-2022
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

= hogere kans op betere/meer affixes

overigens geven hogere acts met MP nog steeds betere lvl 63 items (hogere base stats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:21:
[...]

Hogere MF = meer affixes op meer rares en dus een hogere kans op iets goeds.

@Mistymo dit is geen correctie, meer een verduidlijking.
Nr. 9 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:23:
overigens geven hogere acts met MP nog steeds betere lvl 63 items (hogere base stats)
Met MP geven alle acts dezelfde kans op iLVL items. Act III dropt dan niet meer iLVL 63 items dan Act I

[ Voor 44% gewijzigd door embee op 10-10-2012 11:28 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikemann
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-09 13:57
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:28:
[...]

http://www.diablofans.com...llery_51346_1703_3494.jpg

Als ik het goed lees is MP1 gelijk aan het huidige niveau.
De verwachting van iemand op het PTR in een youtube filmpje gaat uit dat de meesten op MP3-4 gaan zitten, dat zou nog te doen moeten zijn. Op die manier kun je in Act 1 ook makkelijker aan Act 2 gear komen om verder te komen.
Ik heb dit weekend wat rondgelopen op PTR en uit mijn bevindingen, die werden bevestigd door mensen op de chat en op reddit.com/r/diablo, blijkt dat dit niet klopt.

Op MP0 blijven de monsters in Act 1 mlvl 61; ze hebben iets minder health en doen iets minder damage. In Act 2 idem: monsters blijven mlvl 62 met iets minder health en minder damage.

Nu dacht ik: laat ons het boeltje op MP1 zetten en kijken wat dat doet. Let op, m'n character (ondertussen reeds in orde) was NIET in staat Act 2 te spelen op Live server; Act 1 was een briesje.

We weten allemaal dat de monsters meer health krijgen en damage doen per MP-level, dat viel nogal mee. Maar wat je zeker niet mag vergeten is dat vanaf MP1 het mlvl van de monsters in alle acts naar mlvl 63 gaat.

Gevolg: doodgaan langs alle kanten.

Dus let op: als je momenteel enkel in staat bent Act 1 te farmen zal je NIET direct naar MP1 (of hoger) kunnen gaan. Je zal *waarschijnlijk* wel in staat zijn om Act 2 op MP0 te farmen aangezien hun damage en health omlaag is gegaan (wel opletten met die verdomde wespen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Nou dan klopt het toch wat ik zeg. Zou anders niet weten waarom iemand dan op een hogere mob lvl dan 1 zou gaan spelen als het toch geen fluit uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:27:
Nou dan klopt het toch wat ik zeg. Zou anders niet weten waarom iemand dan op een hogere mob lvl dan 1 zou gaan spelen als het toch geen fluit uitmaakt.
Magic find plox! :D

Plus dat het echt niet leuk is om alle monsters te instahitten. Een klein beetje uitdaging vind ik toch wel gewenst.

Ik ga dan ook spelen op het niveau waarop ik monsters met 2 of drie klappen neer heb, dan ben ik tevreden.

Stel de situatie is als volgt:
MP1: Je instahit alle monsters
MP2: Je instahit alle monsters
MP3: Je instahit bijna alle monsters
MP4: Je 2 hit alle monsters

Zou ik het liefst MP4 gaan spelen en ben je imho niet efficient bezig als je dat niet doet.

[ Voor 48% gewijzigd door Blaat op 10-10-2012 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

Ja daar was ik al bang voor.. MP lijkt meer gewoon een extensie van het paragon systeem te zijn. Je doet 5x langer over het killen van mobs tegen iets meer MF. Persoonlijk heb ik eigenlijk nog nooit enig verschil gemerkt in 0 MF of 210 MF. Maar ja, misschien moet ik dan ook 5 uur per dag spelen zoals sommige beweren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Plus dat het echt niet leuk is om alle monsters te instahitten. Een klein beetje uitdaging vind ik toch wel gewenst.

Ik ga dan ook spelen op het niveau waarop ik monsters met 2 of drie klappen neer heb, dan ben ik tevreden.
En +exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Dan vraag ik me af hoe het zit met mensen die al standaard 300mf (de max) hebben zonder 5NV. Of het voor die mensen dan nog nuttig is om bijv MF10 te spelen? of komt die bonus van MF level niet bovenop de standaard bonus die je hebt?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren MP10 gedaan. Je krijgt +- 200% MF en de damage scaled niet heel erg omhoog, alleen de HP.
Fallen grunts (a3 stonefort) krijgen zo'n 4M hp.

Ik had gehoopt dat het meer uitdaging was, maar alleen veel HP en niet heel veel meer dmg is niet echt iets nieuws.

MF stacked boven op de 300 Cap, heeft blizzard aangegeven in de newspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel die MF bonus komt er bovenop.

Dit schijnen de charts te zijn in 1.05:

MF/GF gain with Monster Power:
Normal, Nightmare, and Hell all gain +10% MF/GF
EX: MP1 10%, MP2 20%, MP5 50%, MP10 100%
Inferno gains +25% GF/MF per Monster Power

EXP gain with Monster Power:
Normal, Nightmare, and Hell all gain +20% XP
EX: MP1 20%, MP2 40%, MP5 100%, MP10 200%

Total XP values for inferno per MP:
MP1 - 10% (+10%)
MP2 - 20% (+10%)
MP3 - 30% (+10%)
MP4 - 45% (+15%)
MP5 - 60% (+15%)
MP6 - 75% (+15%) -
MP7 - 95% (+20%)
MP8 - 115% (+20%)
MP9 - 135% (+20%)
MP10 - 160% (+25%)

Edit: Max MF wordt dan dus 375 (max mogelijk vanuit jezelf+follower) + 10x25= 625%.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ah zo :) bedankt! hebben ze wel erg cool gedaan dan.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:38:
Jawel die MF bonus komt er bovenop.

Dit schijnen de charts te zijn in 1.05:

MF/GF gain with Monster Power:
Normal, Nightmare, and Hell all gain +10% MF/GF
EX: MP1 10%, MP2 20%, MP5 50%, MP10 100%
Inferno gains +25% GF/MF per Monster Power

EXP gain with Monster Power:
Normal, Nightmare, and Hell all gain +20% XP
EX: MP1 20%, MP2 40%, MP5 100%, MP10 200%

Total XP values for inferno per MP:
MP1 - 10% (+10%)
MP2 - 20% (+10%)
MP3 - 30% (+10%)
MP4 - 45% (+15%)
MP5 - 60% (+15%)
MP6 - 75% (+15%) -
MP7 - 95% (+20%)
MP8 - 115% (+20%)
MP9 - 135% (+20%)
MP10 - 160% (+25%)

Edit: Max MF wordt dan dus 375 (max mogelijk vanuit jezelf+follower) + 10x25= 625%.....
Ging de 300% MF limit niet ook weg? Ik bedoel dus als je Paragon 100 bent + MF gear gaat dragen. Ik weet dat het in 1.04 geen zin heeft maar ik dacht dat die limiet weg ging bij 1.05

Edit: Nee dus, de 300% limiet is er nog steeds.
tdjager schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Cool!
Ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jay-v op 10-10-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht het niet, nergens gelezen in ieder geval. Maar ik kan dat gemist hebben. Blijft 300 van 100x3 paragon + 5x NV als max vanuit jezelf dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Soms vraag ik mij af hoe MF in de praktijk zoveel verschil uitmaakt. Het zal wel, maar blijf toch opmerkelijk vinden dat sommige gasten in party met paragon lvl 7 en 5nv stacks (verder zonder mf gear) 2 legendairies vinden in 1 run terwijl gasten met 375 gewoon 0 vinden. Zal puur geluk / random zijn, maar daardoor wordt je toch wel sceptisch :). In theorie kan je 625% MF hebben en 100 runs doen zonder oook maar 1 goede drop te vinden, terwijl iemand met 75% MF er 100 zou kunnen vinden, het blijft RNG. Dus mijn advies zou dan ook zijn gewoon de mob lvl kiezen waarbij je zo snel mogelijk door de act heen komt i.p.v. 1 hogere mob lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 03-10 18:04
T gaat allemaal om je kansen te verhogen. Iemand zonder MF kan zomaar een mooie drop vinden en iemand met veel MF maar over een langere periode zou je meer aan meer MF moeten hebben.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Item quality is checked in the following order:
Legendary
6-affix rare
5-affix rare
4-affix rare
2-affix rare
1-affix rare
magic item

"Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies..."

Het is altijd puur geluk, maar ik merk zelf dat met hoge MF ik veel 'meer' rares vind (minder blauw/wit) en toch wel iedere dag meerdere legendaries/set items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:09:
Soms vraag ik mij af hoe MF in de praktijk zoveel verschil uitmaakt. Het zal wel, maar blijf toch opmerkelijk vinden dat sommige gasten in party met paragon lvl 7 en 5nv stacks (verder zonder mf gear) 2 legendairies vinden in 1 run terwijl gasten met 375 gewoon 0 vinden. Zal puur geluk / random zijn, maar daardoor wordt je toch wel sceptisch :). In theorie kan je 625% MF hebben en 100 runs doen zonder oook maar 1 goede drop te vinden, terwijl iemand met 75% MF er 100 zou kunnen vinden, het blijft RNG. Dus mijn advies zou dan ook zijn gewoon de mob lvl kiezen waarbij je zo snel mogelijk door de act heen komt i.p.v. 1 hogere mob lvl.
Dat is net zoiets als zeggen dat sommige mensen die goed kunnen autorijden ook ongelukken kunnen krijgen, dus dat je niets hebt aan rijlessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 11:43
Ha, je bent even weg van dit topic en het gaat nog steeds (of weer) over MF kans :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galen2850
  • Laatst online: 12-06 20:53
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Ja/nee, volgens mij halen we met zijn allen een aantal dingen door elkaar. Er is nog een hoop onduidelijkheid hierover, mede omdat blizzard niet echt scheutig is met info. Voor zover ik het begrijp worden inderdaad alle Mlvls 63 vanaf MP1. Dit wordt ook bepalend voor de rolls itt hoe het nu is, namelijk ilvl.

De ilvl droprate is nog niks bekend over, maar dat blijft waarschijnlijk zoals het is (hoger act betekent meer kans op ilvl63). Dit is alleen belangrijk voor de basestats. Voorbeeldje, een lvl63 monster kan dus in theorie nog een steeds een astral mail rollen met uber rolls. Echter heb je die uber rolss liever op je archon plate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Puff_Danny schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:24:
Ha, je bent even weg van dit topic en het gaat nog steeds (of weer) over MF kans :P
Ow maar het was ook al zeker weer een week geleden :P

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

Galen2850 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:24:
[...]
De ilvl droprate is nog niks bekend over, maar dat blijft waarschijnlijk zoals het is (hoger act betekent meer kans op ilvl63).
Niet volgens onderstaande blue post:

Drops in Act I zijn hetzelfde als in Act III, qua iLVL, tenminste bij MP>0.

[ Voor 5% gewijzigd door embee op 10-10-2012 12:32 ]

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:15:
Item quality is checked in the following order:
Legendary
6-affix rare
5-affix rare
4-affix rare
2-affix rare
1-affix rare
magic item

"Magic find affects the quality of items you acquire from killing enemies..."

Het is altijd puur geluk, maar ik merk zelf dat met hoge MF ik veel 'meer' rares vind (minder blauw/wit) en toch wel iedere dag meerdere legendaries/set items.
Ik zit op 230 MF en vind redelijk wat rare maar sinds 2.04 heb ik geen legendary of set item meer gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
tdjager schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:17:
[...]

Cool!
Ik heb 1.94 aps en 38% unbuffed CHC met een mighty weapon.
Toch maar is overstappen naar een axe dan. Zit er al een tijdje over te twijfelen. Was bang om er nu veel geld aan uit te geven en er dan in 105 achter te komen dat je te weinig fury genereert.
Dat is wel het fijne aan MP idd, de vijanden leven langer dus het zou makkelijker moeten zijn om wotb te blijven..

Je kan het toch even aankijken, een axe met socket en al dan niet wat loh is best betaalbaar. In wat voor DPS range zoek je eigenlijk anders heb ik nog wel axe'n om mee te testen?

Ik heb nu 2.11 aps en 44.5 chc zonder de axe bonus van weapon master. (met battle rage maar die heb je toch altijd aan)

Met MP wordt het nu ook weer leuker om meer DPS te willen, nu met 65k is het wel prima met een barb en ww, te veel is ook niet goed.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:09:
Daarom is vanuit de RNG kwantiteit (en dus snelheid) erg belangrijk. Je kunt beter een MP kiezen waar je 10% sneller door het level heen gaat, dan een level hoger waar je 10% extra MF krijgt bijvoorbeeld. (even XP gain negerend).

Netto heb je meer aan snelheid dan aan MF. Het devies is dus vooral om de hoogste MP te kiezen waar je snel doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:46:
[...]

Daarom is kwantiteit (en dus snelheid) erg belangrijk. Je kunt beter een MP kiezen waar je 10% sneller door het level heen gaat, dan een level hoger waar je 10% extra MF krijgt bijvoorbeeld. (even XP gain negerend).

Netto heb je meer aan snelheid dan aan MF. Het devies is dus vooral om de hoogste MP te kiezen waar je snel doorheen gaat.
Precies, daarom is het ook volgens mij op dit moment het beste om even je NV stacks te halen in core of arreat, en tower level 1, en dan de keep depths 2 te doen, en dan repeat :) Dat vind ik ook het leukst, anders ben je vooral aan het lopen ipv choppen. Ik heb maar 180 MF maar vind redelijk wat legendary's terwijl ik niet leip veel speel.

[ Voor 5% gewijzigd door maratropa op 10-10-2012 12:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
maratropa schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Dat is wel het fijne aan MP idd, de vijanden leven langer dus het zou makkelijker moeten zijn om wotb te blijven..

Je kan het toch even aankijken, een axe met socket en al dan niet wat loh is best betaalbaar. In wat voor DPS range zoek je eigenlijk anders heb ik nog wel axe'n om mee te testen?

Ik heb nu 2.11 aps en 44.5 chc zonder de axe bonus van weapon master. (met battle rage maar die heb je toch altijd aan)

Met MP wordt het nu ook weer leuker om meer DPS te willen, nu met 65k is het wel prima met een barb en ww, te veel is ook niet goed.
heb nu 41k dps unbuffed: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tim-2345/hero/12977931
Als je een axe hebt liggen probeer ik hem graag even. Ik ben vanavond online.. tim#2345

ik heb opzich 12m dus daar moet ik wel een aardige axe voor kunnen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin zelf in Keep 3 en werk naar Keep 1 (makkelijker). En doe daarna Arreat etc.

Maar die volgorde boeit volgens mij niet zo heel veel. Ik haal wel sneller stacks in The Keep dan in Arreat, dus doe persoonlijk liever Arreat met 5 stacks voor de XP-bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je reactie slaat als een tang op een varken en ik kan er dan ook niks van maken.
Daarnaast wordt de vrijheid van mening niet de das om gedaan maar de manier waarop is niet juist en dan lijkt het inderdaad op trollen.

[ Voor 84% gewijzigd door psychoclown op 10-10-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:51:
Ik begin zelf in Keep 3 en werk naar Keep 1 (makkelijker). En doe daarna Arreat etc.

Maar die volgorde boeit volgens mij niet zo heel veel. Ik haal wel sneller stacks in The Keep dan in Arreat, dus doe persoonlijk liever Arreat met 5 stacks voor de XP-bonus.
Volgens mijn kun je juist in Keep 2 de meeste XP pakken. Ik haal daarom in de towers altijd mijn 5 nv's. Ik sla Keep 1 dan wel over, dus dat kan natuurlijk een verschil maken in de run.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
maratropa schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Precies, daarom is het ook volgens mij op dit moment het beste om even je NV stacks te halen in core of arreat, en tower level 1, en dan de keep depths 2 te doen, en dan repeat :)
Hey dat is wel een goede.. had ik nog niet over nagedacht :) voortaan maar niet meer in keeps beginnen voor mij.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
MarcM88 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

Hey dat is wel een goede.. had ik nog niet over nagedacht :) voortaan maar niet meer in keeps beginnen voor mij.
Komen jullie een beetje efficient door keep 1 heen dan? Ik vind er te weinig mobs rondlopen.
Doe zelf Keep 2 en als ik toevallig mooi eindig bij de ingang van keep 3 (en hem niet halverwege de run door het level al vind) loop ik nog ff door naar 3.

Ik heb meestal 4 stacks nadat ik Tower of the Damned Level 1 heb gedaan.
Daarmee ga ik dan Arreat Crater Level 2 in. Heb nog wel gekeken of bijv Tower of the Cursed Level 1 werkt om nog de 5de stack te pakken, maar dan kom ik in de knoop met mijn WOTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ik gebruik Wrath met insanity, dus hoe ik er doorheen kom is niet belangrijk voor mij.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xV0rtexx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:02:
[...]

Volgens mijn kun je juist in Keep 2 de meeste XP pakken. Ik haal daarom in de towers altijd mijn 5 nv's. Ik sla Keep 1 dan wel over, dus dat kan natuurlijk een verschil maken in de run.
Het gaat mij erom dat Arreat 1 het enige gebied is met veel mobs en weinig elites. In welke volgorde je elites killt boeit per definitie nooit.

Je wilt juist zoveel mogelijk niet-elite content met stacks doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk niet eens. Ik ben voor de gein eens aan een Monk in HC begonnen, eigenlijk omdat ik eens wilde HCen en de Monk de enige class is die met easy-mode gear Inferno kan facerollen.
Maar de vorige keer dat ik dat schreef kreeg ik wel behoorlijk wat helse verwensingen naar m'n hoofd van Monk spelers dus misschien heb je wel gelijk. In elk geval zijn we weer on-topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:48:
[...]

Eigenlijk niet eens. Ik ben voor de gein eens aan een Monk in HC begonnen, eigenlijk omdat ik eens wilde HCen en de Monk de enige class is die met easy-mode gear Inferno kan facerollen.
Maar de vorige keer dat ik dat schreef kreeg ik wel behoorlijk wat helse verwensingen naar m'n hoofd van Monk spelers dus misschien heb je wel gelijk. In elk geval zijn we weer on-topic :+
Het is een feit dat monks iig het minst vaak sterven van alle classes. Daarom zijn ze ook zo populair in HC. Dat maakt ze imho echter niet overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
[...]

Laat even weten wanneer je op hc in inferno bent met je Monk :) Doen we een paar runnetjes samen.

mandarijn#2145

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:49:
[...]
Het is een feit dat monks iig het minst vaak sterven van alle classes. Daarom zijn ze ook zo populair in HC. Dat maakt ze imho echter niet overpowered.
Dus... ze gaan minder vaak dood, maar zijn daardoor niet overpowered. Het niet-sterven is toch het enige waaraan je kunt afzien of een class sterk is of niet, want zolang jij niet dood gaat gaan je vijandjes dood. Op welke manier is dat geen onbalans als de ééne class veel makkelijker blijft leven dan de andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kun je elke char overpowered maken door gewoon alleen maar vit/res/loh/etc te stacken (kost niks als je de rest negeert). Dat je dan geen deuk in een pakkie boter meer slaat maakt volgens jou niet uit? :P

Der was ook een WD met 200K health ofzo, maar echt rap ging dat niet :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Dus... ze gaan minder vaak dood, maar zijn daardoor niet overpowered. Het niet-sterven is toch het enige waaraan je kunt afzien of een class sterk is of niet, want zolang jij niet dood gaat gaan je vijandjes dood. Op welke manier is dat geen onbalans als de ééne class veel makkelijker blijft leven dan de andere?
Omdat bij de SC endgame monks dik achterblijven in mobility, dps, farmsnelheid en gearcosten tov andere classes.

Het is goedkoop om een monk niet dood te laten gaan. Een efficiente niet stervende snel farmende monk gearen is een compleet ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
[...]

Monks zijn goed als je gewoon het spel wil uitspelen.
Monks zijn niet goed als je efficient wil farmen / para levelen

De meeste mensen willen efficient farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

tdjager schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

Monks zijn goed als je gewoon het spel wil uitspelen.
Monks zijn niet goed als je efficient wil farmen / para levelen

De meeste mensen willen efficient farmen..
Met efficient farmen doel je op een barb of wiz dan? De vraag is wat zo efficient wordt, als je moblevel hebt en misschien huidige squishy mega AoE farm builds niet meer genoeg zijn omdat ze survivability missen.

Pagina: 1 ... 59 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.