streaming bedoel je neem ik aan? Bedoel je dan dat de HQ textures geladen worden terwijl de scene al met LoFi textures gevuld is en razendsnel de rest gevuld wordt zodat het niet opvalt dat de scene in de eerste seconde er wezenlijk slechter uitziet dan daarna? Of bedoel je echt iets heel anders?Darth Malak schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
Dat soort games maken vaken gebruikt van steaming... ook zoals bijvoorbeeld skyrim. Hele andere techniek en e.e.a. is niet zomaar met elkaar te vergelijken.
En op welke manier heeft dat streaming invloed op de framerate? Op de laadtijden en dus eventuele caching- en swapping perikelen, dat snap ik, maar op de framerates, minder.
Het is me nu redelijk onduidelijk wat je wilt zeggen, afgezien van het niet kunnen vergelijken. Maar als ik wil vergelijken tussen 3d isometrisch en 3d FPS dan zijn er wel spellen gemaakt op dezelfde engine waar het één top-down is en het ander FPS, dus die kun je dan redelijk vergelijken. En dan is normaliter niet de FPS degene die het beste blijft lopen