Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:16:
[...]

Met efficient farmen doel je op een barb of wiz dan? De vraag is wat zo efficient wordt, als je moblevel hebt en misschien huidige squishy mega AoE farm builds niet meer genoeg zijn omdat ze survivability missen.
Omdat farmen niet zozeer draait om hoe moeilijke mobs je kunt killen, maar om hoeveel loot/xp je per tijdseenheid kunt binnentrekken.

Waarschijnlijk is die Barb of Wiz een stuk sneller op MP5 dan dat jij met je mega-survival monk op MP8 gaat zitten kutten.

Bij farmen draait het voor het overgrote deel om pure DPS. Als je mobs niet snel dood krijgt is het niet efficient, hoe lang je ook in leven blijft.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Flapmo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:16:
[...]

Met efficient farmen doel je op een barb of wiz dan? De vraag is wat zo efficient wordt, als je moblevel hebt en misschien huidige squishy mega AoE farm builds niet meer genoeg zijn omdat ze survivability missen.
Ik ben van monk naar barb gegaan ja.
Het zal wel een beetje veranderen ja, maar op MP3 doorbeuken is waarschijnlijk sneller dan op MP7 langzaam door de act heen komen.

Stel je voor dat je 10% extra MF hebt door een MP level hoger te gaan, maar je doet er 20% langer over. Daar ga je dus gemiddeld minder goede items per uur vinden..

Wat ik nog niet helemaal snap: krijg je ook extra XP als je MP opschroefd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
De laatste run van gisteravond was een heerlijk efficiente run. 1 monk, 3 CM wizards. Ging heerlijk snel; wat nou extra health elites lol. Een van die wizards zou ik wel willen vervangen met een barb of nog een monk ivm buffs.

Ik moet toch wel zeggen dat die monk het efficient maakte door voor ons te herden dmv vortex. Die had ook maar 20k dps, dus die liep voornamelijk voorop als tank. Teamplay ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tdjager schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Stel je voor dat je 10% extra MF hebt door een MP level hoger te gaan, maar je doet er 20% langer over. Daar ga je dus gemiddeld minder goede items per uur vinden..

Wat ik nog niet helemaal snap: krijg je ook extra XP als je MP opschroefd?
Ja je krijgt ook extra XP. Zie de schemaatjes een paar posts terug :)

Wat je alleen niet moet vergeten overigens, is dat 10% MF niet gelijk staat aan 10% sneller een level clearen. Die laatste is een netto 10% winst op kwantiteit, waar de efficiency van 10% MF een stuk kleiner is in verhouding.

Daarom is die snelheid zoveel belangrijker dan dat beetje extra MF van hogere levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:55:
[...]
Omdat bij de SC endgame monks dik achterblijven in mobility, dps, farmsnelheid en gearcosten tov andere classes.

Het is goedkoop om een monk niet dood te laten gaan. Een efficiente niet stervende snel farmende monk gearen is een compleet ander verhaal.
Maar waarom zou je nog farmen als je Diablo op Inferno al dood hebt? Tijd voor je volgende char, dan, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:20

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

Maar waarom zou je nog farmen als je Diablo op Inferno al dood hebt? Tijd voor je volgende char, dan, toch?
Voor cash, igg, epeen, meer DPS, meer elite char, volgend char, etc etc

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Flapmo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:46:
[...]

Voor cash, igg, epeen, meer DPS, meer elite char, volgend char, etc etc
En jezelf klaarmaken voor pvp en eventuele extra endgame content (bv infernal machine)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 18:20

Flapmo

and back is gigi!

tboheeren schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

En jezelf klaarmaken voor pvp en eventuele extra endgame content (bv infernal machine)
en dat ja :).

Hoe is een WD tegenwoordig kwa clear snelheid? Gegeven dat je high-end gear kan bemachtigen? Mijn eerste ingeving is trager dan barb of wizard, maar is dat ook zo :?.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
[...]

Als je die redenatie zou volgen zou bijna iedereen al gestopt moeten zijn met Diablo. Je kan met complete gear van onder de 1m diablo killen.

Dat is echter niet het doel van Diablo. Dat is farmen, endgame content spelen (nu nog ietwat ontbrekend) en zo overpowered mogelijk worden.

Diablo heb je niet uitgespeeld als je de grote dikkerd op Inferno gekillt hebt. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
[...]

Dat is een hele goede vraag en het korte antwoord luidt, omdat de koektrommel nog niet leeg is :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
xV0rtexx schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:57:
[...]

Dat is een hele goede vraag en het korte antwoord luidt, omdat de koektrommel nog niet leeg is :).
Op het moment farmen we vooral zodat we daarna nog beter kunnen farmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ben ik nu een zwart schaap Wolf in zwarte schaapskleren als ik zeg dat ik voor mijn plezier farm? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Blaat op 10-10-2012 15:06 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:59:
Ben ik nu een zwart schaap als ik zeg dat ik voor mijn plezier farm? :P
Dan ben ik ook een zwart schaap :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ben ik nu een zwart schaap als ik zeg dat ik voor mijn plezier farm? :P
bééééééh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ja dat roep ik meestal als ik yellows identify ja.

Maar ik speel toch vooral voor de kick van het zien van een Oranje of Groene tekst op de grond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Blood stained letter! yaaay ..*smiley die ik wil plaatsen is er niet :P*

[ Voor 39% gewijzigd door MarcM88 op 10-10-2012 15:08 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcM88 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:07:
Blood stained letter! yaaay ... :(
Ikr. Elke run weer krijg ik een beroerte als ik weer hem zie droppen terwijl ik na 300+ runs wel beter zou moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:09:
[...]

Ikr. Elke run weer krijg ik een beroerte als ik weer hem zie droppen terwijl ik na 300+ runs wel betger zou moeten weten ;)
Hebben ze veranderd, of gaan ze veranderen, in lichtblauw de lore-book drops.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:50:
[...]

en dat ja :).

Hoe is een WD tegenwoordig kwa clear snelheid? Gegeven dat je high-end gear kan bemachtigen? Mijn eerste ingeving is trager dan barb of wizard, maar is dat ook zo :?.
Act 3 is redelijk easy, juist de grote groepen. Heb nu Darts op MB1 en Firebombs op MB2 voor het grote maai werk en dat werkt perfect.

Heb nu 81K dps, 45K hp en iets van 600 AR.

Heb eigenlijk alleen echt moeite met reflect mobs :P 600-ish LoH is niet voldoende, dus zal op zoek moeten naar wat LS.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Ja dat roep ik meestal als ik yellows identify ja.

Maar ik speel toch vooral voor de kick van het zien van een Oranje of Groene tekst op de grond. :+
Bij groene text op de grond heb ik alleen maar de gedachte: wtf, had ik dat boek nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3xNix schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

Bij groene text op de grond heb ik alleen maar de gedachte: wtf, had ik dat boek nog niet?
Hey, een Set-item! Ownee, weer een Bloodstained Letter :Y)

Trouwens, oranje tekst? Hoe staat die monitor afgesteld? B)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navXO
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-01 10:10
hoi ik lees regelmatig mee op het forum en zou graag weten wat er volgens jullie te verbeteren valt aan mijn monk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/navXO-2366/hero/18246368

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
navXO schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:59:
hoi ik lees regelmatig mee op het forum en zou graag weten wat er volgens jullie te verbeteren valt aan mijn monk.

bij voorbaat dank
Mooie monk hoor!

Je mist wat chd, dex en ias. Begin met de ias door middel van een mooie lacuni's oid, dan krijg je er gratis movement speed bij.

Chd kan je ritselen op je wapens. Koop wapens met zowel chd als een socket met rond de 800/900 dps, wat dex en lifesteal. De rest van je gear is goed genoeg om de overstap te verantwoorden.

Verder kunnen alle items wel iets beter, maar dat is gewoon stuk voor stuk vervangen.

Ik heb mijn monk zo:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu een zwart schaap Wolf in zwarte schaapskleren als ik zeg dat ik voor mijn plezier farm? :P
Ik ervaar het farmen echt als een saai kutklusje wat nodig is om die rare dikkerd in Act4 op z'n neus te beuken, dus wat mij betreft wel :+
Diablo 2 vond ik leuk om te farmen, maar dat is hier wel echt veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

navXO schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:59:

bij voorbaat dank
kijk anders hier even, `over 30min hopelijk met witching hour.`
http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701

Dit zou een beetje je doel moeten zijn qua DPS. Zou evt wel wat meer EHP kunnen gebruiken maar ik heb atm geen haast met het farmen van die nieuwe ring.. zeker niet na de nerf, dus kan solo wss beter op MP 7/8 farmen dan 10

maar dit is qua Sets een beetje waar je heen wilt als je voor een DPS setup gaat.
Wolf is meer een semi tank, keus is aan jou wat je zelf leuker vind imo.

Farmrate is alles in diablo 3, dus voor mij is max dps de meest voorhand liggende keuze, ik ga amper dood door de LL op mn skorn atm.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

Dit zou een beetje je doel moeten zijn qua DPS. Zou evt wel wat meer EHP kunnen gebruiken maar ik heb atm geen haast met het farmen van die nieuwe ring.. zeker niet na de nerf, dus kan solo wss beter op MP 7/8 farmen dan 10

maar dit is qua Sets een beetje waar je heen wilt als je voor een DPS setup gaat.

Farmrate is alles in diablo 3, dus voor mij is max dps de meest voorhand liggende keuze, ik ga amper dood door de LL op mn skorn atm.
Begrijp me niet verkeerd want je hebt absoluut kwijlgear, maar is jou build niet wat optimistisch als je tegen hordes monsters met dikke hp staat?

Ik heb het idee dat als je met jou gear MP10 monsters niet kunt instahitten je knetterhard geraped wordt omdat je defenses zo laag zijn, of vergis ik me nu?

Ik vind het zelf heel prettig veel klappen te kunnen hebben, dus in dat opzicht twijfel ik niet over mijn gear, maar ik betwijfel het nut van glass cannon builds op hoge MP levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ik ervaar het farmen echt als een saai kutklusje wat nodig is om die rare dikkerd in Act4 op z'n neus te beuken, dus wat mij betreft wel :+
Diablo 2 vond ik leuk om te farmen, maar dat is hier wel echt veel minder.
Maar het farmstadium wat jij noemt kost je ook niet meer dan een avondje. Met de huidige prijzen van gear ben je met een paar honderd K klaar om Inferno af te maken. Dan zou je D3 in misschien 2 a 3 weken klaargespeeld hebben en dat is niet echt het idee natuurlijk.

Voor de meeste spelers begint het spel pas als Inferno gecleared is, wat voor de meesten enkele maanden geleden is geweest :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
ejtnaj schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:25:
De laatste run van gisteravond was een heerlijk efficiente run. 1 monk, 3 CM wizards. Ging heerlijk snel; wat nou extra health elites lol. Een van die wizards zou ik wel willen vervangen met een barb of nog een monk ivm buffs.

Ik moet toch wel zeggen dat die monk het efficient maakte door voor ons te herden dmv vortex. Die had ook maar 20k dps, dus die liep voornamelijk voorop als tank. Teamplay ftw
Goh wil je mij nu (hoogste dps) gaan vervangen voor een barb vanwege buff? Je bent niet goed snik man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Maar het farmstadium wat jij noemt kost je ook niet meer dan een avondje. Met de huidige prijzen van gear ben je met een paar honderd K klaar om Inferno af te maken. Dan zou je D3 in misschien 2 a 3 weken klaargespeeld hebben en dat is niet echt het idee natuurlijk.

Voor de meeste spelers begint het spel pas als Inferno gecleared is, wat voor de meesten enkele maanden geleden is geweest :P
Ik heb nog niet eens inferno uit, omdat ik er geen zin in heb. Ik heb al f*cking 10x diablo moeten killen ofzo, ben het wel zat :/ Items hunten is leuker. Wel zinzloos, maar daar moet je gewoon niet over nadenken. :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:28
Over Diablo killen moet je ook niet nadenken, dat moet je gewoon doen :p
(Niet dat ik m al neer heb op inferno hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:45:
[...]

Ik heb nog niet eens inferno uit, omdat ik er geen zin in heb. Ik heb al f*cking 10x diablo moeten killen ofzo, ben het wel zat :/ Items hunten is leuker. Wel zinzloos, maar daar moet je gewoon niet over nadenken. :P
Ik heb Diablo in Inferno ook nog steeds niet neer en weet ook niet of dat ooit zal gebeuren. Ik heb een bloedhekel aan act 4 en het gevecht met Diablo. Rondjes lopen met mijn WD vind ik veel leuker, ondanks dat ik er wat loot betreft niets mee opschiet. Straks lekker gaan proberen in de easy mode act 1 met MP10 doen en dat is veel leuker wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Las op Blizz site dat als je een public game joined dat je dan de mob lvl aangemeten krijgt van de maker van die game. Raar dat je niet gewoon een pub game kan joinen van een bepaalde mob lvl.

Maakte het aantal spelers nog uit in 1.05? qua hp mobs. Dacht dat ze dat namelijk hadden afgeschaft. Wordt dan misschien best interresant om met 3 andere goede dpsers moblvl 10 te pakken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:30:
[...]
Maar het farmstadium wat jij noemt kost je ook niet meer dan een avondje.
_O-
Damn jongen, wat kun jij trollen. d:)b
Als je een avondje grind en niet al toffe gear hebt, vindt je geen ééne flikker. Ik daag je uit om je woorden waar te maken: breng een char naar level 60 en tik diablo op hell weg, en ga vanaf dat punt in één avond, met die char, farmen. Aan het eind van de avond wals je Diablo even. Je avond begint om 18:00 en stopt om middernacht, dus in 6 uur doe jij heel Inferno even. Oh, en zonder meer dan 500K op de Ah uit te geven voor die char.
Als het lukt mag je mee naar de BSMFH meet in Q1-2013 en lap ik je eten. Ergens regio Utrecht, met nerderige Tweakers, daar kan ik ook niets aan doen. :+
Met de huidige prijzen van gear ben je met een paar honderd K klaar om Inferno af te maken. Dan zou je D3 in misschien 2 a 3 weken klaargespeeld hebben en dat is niet echt het idee natuurlijk.
Monk zeker? Met een WD pre 1.0.4. is dat écht een ander verhaal.
oOo see what I did there?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:57:
[...]
_O-
Damn jongen, wat kun jij trollen. d:)b
Als je een avondje grind en niet al toffe gear hebt, vindt je geen ééne flikker. Ik daag je uit om je woorden waar te maken: breng een char naar level 60 en tik diablo op hell weg, en ga vanaf dat punt in één avond, met die char, farmen. Aan het eind van de avond wals je Diablo even. Je avond begint om 18:00 en stopt om middernacht, dus in 6 uur doe jij heel Inferno even. Oh, en zonder meer dan 500K op de Ah uit te geven voor die char.
Als het lukt mag je mee naar de BSMFH meet in Q1-2013 en lap ik je eten. Ergens regio Utrecht, met nerderige Tweakers, daar kan ik ook niets aan doen. :+

[...]
Da's 6 uur voor inferno.... Dat lukt wel mits je gebruik mag maken van eerder gevonden items:) Al moet je wel doorstampen dat geef ik toe. WW-baba oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:57:
[...]
[...]
Ik heb een WD en had hem neer lang voor 1.04 :P

Zelfs Ghom in 1.03 en die was een heel stuk pittiger dan Diablo. En nee, zoveel speel ik niet.

Je moet ook geen gear farmen als je inferno uit wilt spelen, maar gewoon gold. Een miljoen farm je in een goeie avond bij elkaar met wat cheapo GF gear op Hell. Koop wat items van 100-200K en je hebt genoeg om, zelfs met een WD, inferno te clearen.

Wat dat betreft heb je het nu dus een stuk makkelijker dan een paar maanden terug, want toen kostte die zelfde gear nog het tienvoudige..

Diablo zelf is misschien een lang gevecht, maar relatief simpel. Gewoon blijven bewegen en de randen vermijden.

[ Voor 46% gewijzigd door Bosmonster op 10-10-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wtf.... 3 packs normal phase beasts, 1 elite pack phase beasts en 1 pack champ beasts achter elkaar! (zonder pauze 8)7 )

edit:
huh... volgende checkpoint, weer 3 packs normal en een champ, dit keer wel tegelijkertijd 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door ArcticWolf op 10-10-2012 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 17:29
Zo eindelijk weer een leuke vondst, heb sinds vrijdag 9 legendary's gevonden die allemaal naar de vendor kunnen en soms niet eens lvl60 zijn. Vandaag viel een stormschield en deze.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/w8vqzt.jpg

Jammer van de attackspeed, maar verder geen slechte vondst nu hopen dat ie verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:26:
[...]

Goed bezig! Gelukkig heb je nu een stuk meer dex dan een tijdje terug!

Nu nog een bak chd erbij en je dps knalt omhoog alsof het een spaceshuttle is. En zoals ik al eerder zei, focus wat meer op armor en minder op AR. Dat is net zo belangrijk en vaak goedkoper. Ik heb 750 AR, maar wel bijna dubbel zoveel armor en ik facetank ghom prima met 400loh en 5,8%lifesteal.

Mijn advies, switch naar moe-hard target en ritsel meer dps. Ik met mijn 100k dps heb packs zo snel neer dat ze soms de tijd niet hebben om lasers, desecrators of plagued's te spawnen.
Bedankt voor de tips! :)

Ik weet alleen niet wat moe-hard target is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Bosmonster schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 21:51:
[...]

Hard target is Mantra of Evasion (moe) rune. En ik heb niet eens een monk :+
Ah. Healing heb ik voor multi-party :)

Iemand zin in een rondje A3? Id staat in m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:59:
[...]

Heb je die belt al ik zal te refreshen om te kijken of je DPS omhoog ging?! :+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Mijn beste drop tot nu toe, combinatie van hoge int/chd, socket en goede dmg roll is er niet op de AH. Of deze gaat gruwelijk geld opleveren of ik ga er met dps op vooruit....

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/9988/98764725.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

KneoK

Not in a million lightyears

Delph schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:46:
Mijn beste drop tot nu toe, combinatie van hoge int/chd, socket en goede dmg roll is er niet op de AH. Of deze gaat gruwelijk geld opleveren of ik ga er met dps op vooruit....

[afbeelding]
Als je 'm kunt gebruiken dan zou ik 'm zeker houden, helemaal als je er mee gaat dual wielden omdat de added attack speed ook voor je offhand geldt.
Ik heb een 1156 dps met 535 LoH en 160 vit, helaas zonder CHD of socket maar die is ook ontzettend veel waard en doe ik ook absoluut niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Toch weer even beetje gaan kriebelen met 105 in het vooruitzicht (zoals velen zo te zien ;))

En even met een monk aan het uitproberen; is het echt zoveel makkelijker dan met een DH?

Ja en Nee zou ik zeggen tot nu toe.. tot Act 3 walk in the park zou ik zeggen.. en bovenal erg leuk spelen met veel variatie mogelijkheden..

Nu wordt de spoeling toch wel wat dunner qua build keuze.. zonder hoge resist gear wordt je gedwongen om puur op defensive passives en skills en verplicht shield te gaan... elites tanken wordt toch wel erg vaak bekocht met de dood ...trash mobs gaan overigens als een zonnetje.

Wat heb je voor res/vit stats nodig om act 3 / 4 ook de elites relaxed te kunnen doen?

(nu ca 300 allres / 40k health / 30 CHC / 8K armor buffed/ 25K dps met shield)

[ Voor 19% gewijzigd door Deegeeooh op 11-10-2012 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Deegeeooh schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 02:20:
Toch weer even beetje gaan kriebelen met 105 in het vooruitzicht (zoals velen zo te zien ;))

En even met een monk aan het uitproberen; is het echt zoveel makkelijker dan met een DH?

Ja en Nee zou ik zeggen tot nu toe.. tot Act 3 walk in the park zou ik zeggen.. en bovenal erg leuk spelen met veel variatie mogelijkheden..

Nu wordt de spoeling toch wel wat dunner qua build keuze.. zonder hoge resist gear wordt je gedwongen om puur op defensive passives en skills en verplicht shield te gaan... elites tanken wordt toch wel erg vaak bekocht met de dood ...trash mobs gaan overigens als een zonnetje.

Wat heb je voor res/vit stats nodig om act 3 / 4 ook de elites relaxed te kunnen doen?

(nu ca 300 allres / 40k health / 30 CHC / 8K armor buffed/ 25K dps met shield)
Ik ben begonnen met een DH... en nu een barb en tis zoveel makkelijker, echt wtf 8)7
Sinds gister van iemand een wapen geleend om snel tot level 60 te komen, http://eu.battle.net/d3/e...icWolf-2324/hero/19825778
maar ja, ik blijf nu gewoon doorrennen ipv wegrennen als ik zonder displ en hatred kom te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Oke.

Ik moet mijn mening over Echoing Fury bijstellen. Ik heb altijd beweerd dat er andere wapens waren die dezelfde dps gaven tegen lagere kosten, maar na de Echoing Fury van Smok3r geprobeerd te hebben moest ik daar van terug komen. Dat ding wat hij had gaf me 20k extra dps...

Ik heb mijn hallowed hand dus maar verkocht voor 90m en heb er een Echoing Fury voor terug gekocht. Nu alleen nog een Fist of Az'Turrasq in mijn offhand (lijkt me een goede synergy hebben) en we zijn weer compleet. Dan zou ik makkelijk de 125k moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:28:
Oke.

Ik moet mijn mening over Echoing Fury bijstellen. Ik heb altijd beweerd dat er andere wapens waren die dezelfde dps gaven tegen lagere kosten, maar na de Echoing Fury van Smok3r geprobeerd te hebben moest ik daar van terug komen. Dat ding wat hij had gaf me 20k extra dps...

Ik heb mijn hallowed hand dus maar verkocht voor 90m en heb er een Echoing Fury voor terug gekocht. Nu alleen nog een Fist of Az'Turrasq in mijn offhand (lijkt me een goede synergy hebben) en we zijn weer compleet. Dan zou ik makkelijk de 125k moeten halen.
Won Khim Lau in je offhand, erg goede synergy met FoT en Cyclones.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Neelon schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:04:
[...]

Won Khim Lau in je offhand, erg goede synergy met FoT en Cyclones.
Meh, ik word niet vrolijk van de base stats van dat ding.

Alleen als ik er eentje met 900dps+, chd en een socket kan krijgen overweeg ik het. Maar die lijken me enigszins van goud gemaakt.

Vooral omdat ik ook crippling wave graag gebruik en soms ook exploding palm is het voor mij denk ik suboptimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik heb gisteren ook maar even de PTR geprobeerd. Eerst kon ik niet inloggen, maar laat op de avond toch nog even 15 min. kunnen spelen. Eerst maar mlvl 10 starten in A3..., ai, de damage van de mobs is echt wel hoger dan die nu is. In 2 hits was ik neer door die beesten die met zo'n grote axe (pack), in Archon mode, maar met GC.
Zo ie zo is Archon compleet nutteloos op mlvl 10 met mijn 186k dps (buffed). De eerste kill dropte wel direct een legendary :).

Toen nog even mlvl 7 geprobeerd in A3 en dat was goed te doen, maar Archon is nog steeds nutteloos. Vanavond meer...

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor, ik speel een maand of 2 geen diablo 3, wil ik inloggen en zie ik dit. Ik heb verder nog
nooit gebruik gemaakt van kopen en verkopen ruilen enzv want speel enkel voor mezelf.
Afbeeldingslocatie: http://plaatjesdump.nl/upload/beb0f5ce4ced3f70646ce4b9979df644.jpg

Wat kan ik nu het beste doen want ik heb nog nooit suport gebruikt van een game?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Balen. Laat maar weten hoe je je account weer vrij krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
xV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:36:
Ik heb gisteren ook maar even de PTR geprobeerd. Eerst kon ik niet inloggen, maar laat op de avond toch nog even 15 min. kunnen spelen. Eerst maar mlvl 10 starten in A3..., ai, de damage van de mobs is echt wel hoger dan die nu is. In 2 hits was ik neer door die beesten die met zo'n grote axe (pack), in Archon mode, maar met GC.
Zo ie zo is Archon compleet nutteloos op mlvl 10 met mijn 186k dps (buffed). De eerste kill dropte wel direct een legendary :).

Toen nog even mlvl 7 geprobeerd in A3 en dat was goed te doen, maar Archon is nog steeds nutteloos. Vanavond meer...
En act 1 en de verschillende mlvl's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Hahaha ga ik voor slapen gaan nog even een public game in om mijn build te testen en dropt er meteen een set item (Zonder NV) binnen 5 min.

Volgens mij best een leuke drop, echter ben ik geen kenner van barb gear.

1H mighty sword (Bul khatos nog wattes) 927 dps
weapon speed 1.53
10% attack speed
197 str
900 loh
81 Critical Hit Damage

Nou zie ik er best wel veel op AH staan, echter selecteer ik op critical hitdamage dan blijven er nog maar weinig over en die hebben dan echter allemaal rond de 40% chd en meestal lagere dps.

Is dit een populair zwaardje (vanwege setbonus) voor de huidige of toekomstige 1.05 barbs? of is het geen drol waard omdat barbs allemaal 2H build zijn. Prijzen lopen namelijk erg uiteen op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
vraagje: Ik zit eigenlijk de hele tijd te worstelen om voldoende gold samen te krijgen. Ik zit altijd rond 1M dat ik dan voor 1 a 2 upgrades kan gebruiken. Op dit moment zit ik op een punt waar de zwaardere upgrades nodig zijn om duidelijk verschil te zien (legendaries, sets). Maar getallen zoals 10M of zelfs 150M lijken voor mij onmogelijk. Zelf zou ik graag eens een superitem kunnen verkopen maar dat is er nog niet van gekomen. Hebben jullie tips ? (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hool-2900/hero/854900)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Leuke barb weapon lijkt me, maar ik ben ook een noob als het om barbs gaat.

Over item drops gesproken, en weer de discussie terug naar een echte class die wizard heet: ik vond een Andariels Visage gister. Het dexterity, maar het viel me op dat het 4.5 chc en 9 ias had. Dus dat inspireerde mij om een met intelligence te halen op de AH. En hoppa, voor een paar miljoen een +7k dps winst. Waarom is deze item zo goedkoop en zie ik dat niet veel mensen het gebruiken? (Buiten het feit dat het LELIJK is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Delph schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

En act 1 en de verschillende mlvl's?
Ja, A1 ga ik vanavond proberen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:05:

Over item drops gesproken, en weer de discussie terug naar een echte class die wizard heet: ik vond een Andariels Visage gister. Het dexterity, maar het viel me op dat het 4.5 chc en 9 ias had. Dus dat inspireerde mij om een met intelligence te halen op de AH. En hoppa, voor een paar miljoen een +7k dps winst. Waarom is deze item zo goedkoop en zie ik dat niet veel mensen het gebruiken? (Buiten het feit dat het LELIJK is.)
Omdat je extra fire damage krijgt en er op zich betere headpieces zijn :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:56:
Balen. Laat maar weten hoe je je account weer vrij krijgt!
Dat vraag ik me dus af, wilde bellen naar suport maar er zit geen nederlands bij en dat ben ik wel nodig want kan geen engels praten over een telefoon, dan klap ik dicht. Ik denk dat ik diablo 3 kwijt ben weg 50 euro.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Bokkie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:07:
[...]Omdat je extra fire damage krijgt en er op zich betere headpieces zijn :P
Welke dan? Hou rekening dat je Andy's voor minder dan 500k van de AH kan plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Bokkie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:07:
[...]

Omdat je extra fire damage krijgt en er op zich betere headpieces zijn :P
En dat is te merken hoor :P sinds ik dat ding heb, ben ik een stuk voorzichtiger in de buurt van vuur.
En succes Lupp! hopelijk lukt het je om je account weer terug te krijgen.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:08:
[...]

Dat vraag ik me dus af, wilde bellen naar suport maar er zit geen nederlands bij en dat ben ik wel nodig want kan geen engels praten over een telefoon, dan klap ik dicht. Ik denk dat ik diablo 3 kwijt ben weg 50 euro.
Wat een paniek.. Als je even zoekt vind je deze pagina: https://eu.battle.net/sup...isabled-or-locked-account

Daar staat:
Keep in mind there is no phone support for the account administration team and a support ticket must be opened to dispute account actions.

Gewoon ff de stappen doorlopen en ticket aanmaken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
tboheeren schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:02:
vraagje: Ik zit eigenlijk de hele tijd te worstelen om voldoende gold samen te krijgen. Ik zit altijd rond 1M dat ik dan voor 1 a 2 upgrades kan gebruiken. Op dit moment zit ik op een punt waar de zwaardere upgrades nodig zijn om duidelijk verschil te zien (legendaries, sets). Maar getallen zoals 10M of zelfs 150M lijken voor mij onmogelijk. Zelf zou ik graag eens een superitem kunnen verkopen maar dat is er nog niet van gekomen. Hebben jullie tips ? (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Hool-2900/hero/854900)
Grote hoeveelheden goud krijg je alleen door geduld en een dosis geluk. Geduld heb je (je speelt immers D3) en je geluk kan je verhogen. We zijn er allemaal over uit dat je daarvoor in ieder geval een hoge killrate moet hebben, en dan het liefst het kan combineren met mf. Aan jouw character te zien, zal jij dat niet in je eentje kunnen doen.

Als jij goed kan tanken, en vortex gebruikt, dan doe ik graag een paar snelle runs met jou :). Ik speel normaal ook met een vortex-monk, en hoewel die geen damage doet, kan die erg goed herden. DHH#2994

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
Gisteren avond The Butcher op Inferno@HC omgelegd en zelfs onder de 2 minuten.
Sta echt te kijken hoe goed mijn WD het doet met mediocre gear.

Voorlopig met 1h en shield voor survivability en omdat het shield +200vit/120int en 9%Crit chance geeft.

Het probleem waar ik nu mee zit is dat alle upgrades opeens heel veel gold beginnen te kosten.

Wat is het meest effectieve volgens jullie; investeren in wat +gold find en dan op hell in arreat wat spurtjes gaan trekken of in act1 inferno butcher runs doen?

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 17:29
ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:05:

De goedkope hebben geen van alle een socket, als je er 1 met socket wil zit je ruim over de 50 mil. Ik heb er 1 liggen die mij een 12K boost geeft, maar ik wil daar geen 30% exp voor inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tdjager schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:16:
[...]

Wat een paniek.. Als je even zoekt vind je deze pagina: https://eu.battle.net/sup...isabled-or-locked-account

Daar staat:
Keep in mind there is no phone support for the account administration team and a support ticket must be opened to dispute account actions.

Gewoon ff de stappen doorlopen en ticket aanmaken..
Thnx ik heb er één aangemaakt. Mijn engels is zeer slecht dus ik hoop dat dit voldoende was.

Accounts Suspended Hello my account is banned but i dont know why, i played diablo 3 not for a view weeks like 12 weeks and i dont know what to do to get my diablo 3 account back.I hope you can help me out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:24:
[...]

Thnx ik heb er één aangemaakt. Mijn engels is zeer slecht dus ik hoop dat dit voldoende was.

Accounts Suspended Hello my account is banned but i dont know why, i played diablo 3 not for a view weeks like 12 weeks and i dont know what to do to get my diablo 3 account back.I hope you can help me out
Heb je je account naam er ergens bij staan, of je emailadres?
Moet goed gaan verder. Hoop dat het niet te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:19:
[...]

Grote hoeveelheden goud krijg je alleen door geduld en een dosis geluk. Geduld heb je (je speelt immers D3) en je geluk kan je verhogen. We zijn er allemaal over uit dat je daarvoor in ieder geval een hoge killrate moet hebben, en dan het liefst het kan combineren met mf. Aan jouw character te zien, zal jij dat niet in je eentje kunnen doen.

Als jij goed kan tanken, en vortex gebruikt, dan doe ik graag een paar snelle runs met jou :). Ik speel normaal ook met een vortex-monk, en hoewel die geen damage doet, kan die erg goed herden. DHH#2994
Thanks voor de info! Wel met men miezerige 33K denk ik niet dat ik echt goed zal kunnen tanken. Domme vraag misschien: bedoel je met vortexbuild sweeping wind?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
tboheeren schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

Thanks voor de info! Wel met men miezerige 33K denk ik niet dat ik echt goed zal kunnen tanken. Domme vraag misschien: bedoel je met vortexbuild sweeping wind?
Ik weet niet hoe je 't noemt, maar dat je alle enemies naar je toe trekt. Zodat je je voelt als Scorpion van Mortal Kombat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:24:
[...]

Lupp, als je hulp nodig hebt met brieven en mails in het Engels DM me dan maar even. De helft van mijn werk bestaat uit overleggen en spreken in het Engels met Amerikanen, dus ik help je met plezier met het vertalen van een Nederlandse brief/mail naar het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Lupp, als je hulp nodig hebt met brieven en mails in het Engels DM me dan maar even. De helft van mijn werk bestaat uit overleggen en spreken in het Engels met Amerikanen, dus ik help je met plezier met het vertalen van een Nederlandse brief/mail naar het Engels.
Ah ok dat is Cyclone Strike vermoed ik :-). Wil gerust wel eens uittesten zo een vortex-build. Maar dan moet ik eerst even kijken wat de minimum HP & armor rates zijn om dit op inferno te kunnen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Bedankt, ik wacht mijn andwoord eerst nog even af als het niet goed genoeg is hoor ik het vast wel.
Ik had eingelijk niet zo lang moeten stoppen met gamen want het kan maar zo zijn dat er gebuik van mijn account is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:32:
[...]

Bedankt, ik wacht mijn andwoord eerst nog even af als het niet goed genoeg is hoor ik het vast wel.
Ik had eingelijk niet zo lang moeten stoppen met gamen want het kan maar zo zijn dat er gebuik van mijn account is gemaakt.
Dat is in mijn ogen ook de meest waarschijnlijke oorzaak van je ban. Iemand heeft zichzelf toegang tot je account gegeven en heeft er illegale dingetjes op zitten freubelen.

Het is mijn ervaring dat je met keurig nette mails meer bereikt dan met oneliners, dus als ze niet bereid zijn je te helpen laat het dan maar weten. Ik heb genoeg ervaring met hun mentaliteit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Laatst online: 03-08 11:17
Ik heb IK gloves met mf en IK belt met mf gehaald en wat een fijne upgrade is dat zeg. De lifesteal op de belt is meer dan genoeg om rend te droppen, sterker nog ik ben een weapon throw barb geworden whaha! http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zinod-1832/hero/416138

Dit blijft mijn build, geen fun build, gewoon awesomeness. Ik rol door heel act3 met 25k hp en ik ga nog wat vit minderen om te kijken hoe laag ik kan :D Maar wat een verademing om niet achter mobs aan te lopen en om ranged/runners gewoon op afstand te slopen. Nee ik ga geen ranged class spelen, ik wil tank zijn en ranged dps doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Life steal op belts en andere items zouden ze voor meer melee characters dan barbs mogelijk moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 11:42:
Life steal op belts en andere items zouden ze voor meer melee characters dan barbs mogelijk moeten maken.
;)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 11:43
in principe mee eens (life steal / LoH is altijd fijn); maar als ik kite met m'n wizard (blizzard/hydra) dan merk ik dat het ook prima gaat op life regen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ja kiten. Dan ga ik ervan uit dat je minder geraakt wordt, dus heb je ook minder life steal nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
ja vandaar dat ik het meer met jou eens ben; life steal / LoH voor melee. De grap is dat je het begrip "melee class" nogal ruim kunt opvatten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Of je vind ff 3 legendaries in 20 minuten :S Helaas shitty rolls.. (andarial, stormshield, windforce)

Met dank aan WD Theo ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Julio-K op 11-10-2012 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Julio-K schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:08:
Of je vind ff 3 legendaries in 20 minuten :S Helaas shitty rolls.. (andarial, stormshield, windforce)
Ja soms is het jackpot tijd :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Jammer dat je die vanishing dyes niet op legendary/set items kunt gebruiken. Heb gister maar eens een wapen van ah geplukt, echter deze had geen loh en moest daarom ook een helmpie hebben die loh op wapen ging vervangen. Gelukkig had ik nog 2 stormcrows liggen waarvan 1 met vergelijkbare loh + crit chance. Maar wat zien die er lelijk uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
terwijl ze voor 1.0.4 toch zó hun best hebben gedaan om de legendaries er mooier uit te laten zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik mis het dyen van legendaries soms ook een beetje. Ik had liever een rood/zwart poppetje gehad ipv blauw zwart. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:03
Godverdomme zeg wat een combinatie van Succubus of Phasebeasts met frozen en desecrator toch kut zeg. Eerst 3x frozen op je harses, dan een desecrator onder je poten en je dood is gegarandeerd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:47:
Godverdomme zeg wat een combinatie van Succubus of Phasebeasts met frozen en desecrator toch kut zeg. Eerst 3x frozen op je harses, dan een desecrator onder je poten en je dood is gegarandeerd :')
Frozen kan je van mijlenver zien aankomen. Gewoon kiten met die handel ipv stug blijven staan. :P

Ik weet dat frozen je grootste vijand is maar, deal with it! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Frozen kan je van mijlenver zien aankomen. Gewoon kiten met die handel ipv stug blijven staan. :P

Ik weet dat frozen je grootste vijand is maar, deal with it! ;)
Ja dat klopt, maar als je dan vervolgens in het ijs gevortexed wordt dan is er weinig meer dat ik kan doen behalve doodgaan en weer 6k dokken per keer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:50:
[...]

Ja dat klopt, maar als je dan vervolgens in het ijs gevortexed wordt dan is er weinig meer dat ik kan doen behalve doodgaan en weer 6k dokken per keer..
Er is maar 1 oplossing, meer dps!

Kill it before it kills you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:56:
[...]

Er is maar 1 oplossing, meer dps!

Kill it before it kills you!
60k dps nu, en in Archon 180k dps en resists op 900 en armor rond de 7k. Gewoon een kwestie van kut affixes. Nu ook een Phase Beast pack met Extra health, een champion, jailer, arcane enchanted en reflect damage. Als ze me niet in twee seconden omsingeld hebben met hun teleport dan ga ik wel dood omdat ik al mn damage tegen me krijg. FWP denk ik maar. Ach een goed moment om deze corpse run te eindigen (loot is toch om te huilen) en mn huiswerk te gaan doen.
Vandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:
Kan je met je CM build dan je DS niet genoeg up houden?

Barb heeft de beste oplossing..... supersaaaayaaan mode :+
Niet als je frozen bent, aangezien ik dan niets heb dat nog crit en dus geen cooldown verlaging heb..

[ Voor 20% gewijzigd door AlexV op 11-10-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je met je CM build dan je DS niet genoeg up houden? Edit: Ah in Archon mode, dan moet je iets hebben met Lifeleech :) werkt denk ik wel goed tegen reflect dmg.

Barb heeft de beste oplossing..... supersaaaayaaan mode :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vandread op 11-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

60k dps nu, en in Archon 180k dps en resists op 900 en armor rond de 7k. Gewoon een kwestie van kut affixes. Nu ook een Phase Beast pack met Extra health, een champion, jailer, arcane enchanted en reflect damage. Als ze me niet in twee seconden omsingeld hebben met hun teleport dan ga ik wel dood omdat ik al mn damage tegen me krijg. FWP denk ik maar. Ach een goed moment om deze corpse run te eindigen (loot is toch om te huilen) en mn huiswerk te gaan doen.

[...]

Niet als je frozen bent, aangezien ik dan niets heb dat nog crit en dus geen cooldown verlaging heb..
Ik heb daar geen last van, maar als er ook nog eens reflect bij komt, dan wordt het wel heel lastig idd. Gelukkig wordt de archon wizard gebuffed in p1.05 met weapon damage/life leach :).

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

[...]

Ik ga eigelijk nooit dood omdat ik DS niet kan spammen, volgens mij hebben die icebombs helemaal geen effect als je DS aan hebt. Maar ja ik ben ook een CM/Melee wizz :) Kan zelfs gewoon in die rode troep/Ice bombs en Laserbeams door spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
tdjager schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

Heb je je account naam er ergens bij staan, of je emailadres?
Moet goed gaan verder. Hoop dat het niet te lang duurt.
ik krijg op mijn hotmail waar ik een acount had, (was amerikaans dus ik heb een nieuwe aangemaakt hier)
ze zeggen dat ik hem wil verkopen met een link, maar ik vermoed dat het spamm is, gezien de link naar battle net een andere is met een aziatisch achtige link.

greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
If this proves to be true, your account can and will be disabled.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:
https://www.battle.net/account/d3/login-support.html

Login to your account, In accordance following template to verify your account.

* First and Surname
* Secret Question and Answer
Show * Please enter the correct information

If you ignore this mail your account can and will be closed permanently.
Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Regards,

Account Administration Team
Blizzard Entertainment
http://www.blizzard.com/support/
Diablo III , Blizzard Entertainment 2012

maar de link in het midden is anders dan de tekst dus ik vermoed dat het foute boel is als je er heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

bamboe schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:10:
[...]

ik krijg op mijn hotmail waar ik een acount had, (was amerikaans dus ik heb een nieuwe aangemaakt hier)
ze zeggen dat ik hem wil verkopen met een link, maar ik vermoed dat het spamm is, gezien de link naar battle net een andere is met een aziatisch achtige link.

greetings!

It has come to our attention that you are trying to sell your personal Diablo III account(s).
As you may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement.
It will be ongoing for further investigation by Blizzard Entertainment's employees.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account ownership.

You can confirm that you are the original owner of the account to this secure website with:

* First and Surname

Once we verify your account, we will reply to your e-mail informing you that we have dropped the investigation.

Regards,

Blizzard Entertainment

maar de link in het midden is anders dan de tekst dus ik vermoed dat het foute boel is als je er heen gaat.
Phishing mail.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:16
bamboe schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:10:
[...]

greetings!

* First and Surname

Regards,

Blizzard Entertainment

Dit soort e-mails krijg ik meerdere keren per week. Toen ik WoW speelde had ik ze al. Soms neem ik de moeite om via mijn telefoon achterlijke gegevens in te vullen in de hoop dat ze ze met de hand proberen, maar daar ben ik mee gestopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
xV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Ik heb daar geen last van, maar als er ook nog eens reflect bij komt, dan wordt het wel heel lastig idd. Gelukkig wordt de archon wizard gebuffed in p1.05 met weapon damage/life leach :).
Amen to that. Mag ook wel, je hebt nu bijna niks aan LoH in Archon mode (ik krijg nog geen 200 per 'hit' bij die straal, terwijl ik toch zo'n 1200LoH heb op mn gear).
Mistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:08:
[...]

Ik ga eigelijk nooit dood omdat ik DS niet kan spammen, volgens mij hebben die icebombs helemaal geen effect als je DS aan hebt. Maar ja ik ben ook een CM/Melee wizz :) Kan zelfs gewoon in die rode troep/Ice bombs en Laserbeams door spammen :)
Welke skills gebruik jij dan? Dit is nu mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...be4life-2223/hero/8112070. Alleen het getalletje bij Damage klopt niet, ingame is mijn damage (buffed met enchantress en Fore weapon 60k).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:13:
[...]Welke skills gebruik jij dan? Dit is nu mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...be4life-2223/hero/8112070. Alleen het getalletje bij Damage klopt niet, ingame is mijn damage (buffed met enchantress en Fore weapon 60k).
Wij CM-wizards gebruiken Storm Chaser om de hoge proc rate. Dat is de basis van alles. Dus als je DS niet spammt, kan je LoH hoog oplopen...

[ Voor 9% gewijzigd door ejtnaj op 11-10-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:15:
[...]

Wij CM-wizards gebruiken Storm Chaser om de hoge proc rate. Zo kan je eindeloos DS doorspammen.
Ja dat zal wel een redelijk verschil maken. Eigenlijk niet bij stil gestaan dat Wicked Wind zo enorm generfed was. Eens kijken zo met Storm Chaser, dat zal wel beter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:17:
[...]

Ja dat zal wel een redelijk verschil maken. Eigenlijk niet bij stil gestaan dat Wicked Wind zo enorm generfed was. Eens kijken zo met Storm Chaser, dat zal wel beter gaan.
Daar geldt dus binnenkort helaas hetzelfde voor. Ik overweeg om er een goedkoper setje bij te kopen met 3x apoc, voor als ik dat nodig heb.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:13:
[...]

Welke skills gebruik jij dan? Dit is nu mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...be4life-2223/hero/8112070. Alleen het getalletje bij Damage klopt niet, ingame is mijn damage (buffed met enchantress en Fore weapon 60k).
Zit nu op mijn werk dus kan ff de link niet plaatsen van mijn char.

1) DS + rune crystal (diegene met extra damage opvangen)
2) Explsive Blast + rune chainreaction
3) Frost Nova + Rune Cold Snap
4) Storm armor of Energy Armor

left muis) Energy Twister met rune Storm Chaser
rechter muis) Teleport met wormhole (lekker snel door de acts heen)

Zonder energy armor rond de 800 res all, met rond de 1150.
Dps 65,6 k unbuffed
LoH 450
HP 31k
Critchance 46% (47,5% met ander helm)
Crit damage 160% (256% met ander wapen)
Armor 6,2k (met energy armor)
Arcane on crit + 30

Tja weet het, kan nog veel beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Mistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:24:
[...]

Zit nu op mijn werk dus kan ff de link niet plaatsen van mijn char.

1) DS + rune crystal (diegene met extra damage opvangen)
2) Explsive Blast + rune chainreaction
3) Frost Nova + Rune Cold Snap
4) Storm armor of Energy Armor

left muis) Energy Twister met rune Storm Chaser
rechter muis) Teleport met wormhole (lekker snel door de acts heen)

Zonder energy armor rond de 800 res all, met rond de 1150.
Dps 65,6 k unbuffed
LoH 450
HP 31k
Critchance 46% (47,5% met ander helm)
Crit damage 160% (256% met ander wapen)
Armor 6,2k (met energy armor)
Arcane on crit + 30

Tja weet het, kan nog veel beter >:)
Ik had hiervoor ook Explosive blast met chainreaction, maar na het proberen van Archon ipv die skill ben ik om. Ik vind Archon een stuk fijner (op het gebrek aan LoH na dan) en ik wals er een stuk sneller mee door alle acts.
Pagina: 1 ... 60 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.