Staat er ergens officieel vermeld wat er dan zoal wijzigt aan LoH / LS in 1.0.5 met betrekking tot Archon? Ik zie dit niet onmiddellijk staan in de patchnotes...xV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:08:
[...]
Ik heb daar geen last van, maar als er ook nog eens reflect bij komt, dan wordt het wel heel lastig idd. Gelukkig wordt de archon wizard gebuffed in p1.05 met weapon damage/life leach.
Ik kan het helaas niet opzoeken nu, maar volgens mij staat het bij bugfixes. Ik heb het overigens al getest in de PTR.Sfinx- schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Staat er ergens officieel vermeld wat er dan zoal wijzigt aan LoH / LS in 1.0.5 met betrekking tot Archon? Ik zie dit niet onmiddellijk staan in de patchnotes...
Vraag me echt af of archon voor mij nou beter is dan melee. Ik farm nu met gemak zonder ook maar dood te gaan (behalve als ik aan het slacken ben haha). Kan elk pack met gemak aan en run vanaf siege (wel ff 5 stacks in breech halen) in 25 min door naar Azmodan. Heb het gevoel dat een archon toch veel meer kwetsbaar is + als archon uitgewerkt is je dan helemaal een klote dps doet. Heb een maat die ook Archon draait maar die gozer gaat wel 10x dood op een run, maar zijn dps is rond de 260k.AlexV schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:28:
[...]
Ik had hiervoor ook Explosive blast met chainreaction, maar na het proberen van Archon ipv die skill ben ik om. Ik vind Archon een stuk fijner (op het gebrek aan LoH na dan) en ik wals er een stuk sneller mee door alle acts.
We zouden eens moeten racen en kijken wie sneller farmt
Yuh. Ik speelde ook met Archon tot ik erachter kwam dat Storm Armor/Storm Chaser effectief evenveel damage doet en je veel meer overleeft. Zelfs mouzetc zag je vaak wegrennen in Archon modus.
Ik denk dat Archon misschien wel sneller is in solo en met teleport, maar ik speel veel liever met anderen (gaat ook sneller).
Ik denk dat Archon misschien wel sneller is in solo en met teleport, maar ik speel veel liever met anderen (gaat ook sneller).
En wij samen in een game is helemaal pew pew. " pack hier met extra health, en alle shit affixes die je maar kan bedenken" 2 sec later " waar is pack?" hahahaejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:56:
Yuh. Ik speelde ook met Archon tot ik erachter kwam dat Storm Armor/Storm Chaser effectief evenveel damage doet en je veel meer overleeft. Zelfs mouzetc zag je vaak wegrennen in Archon modus.
Anoniem: 30579
ik heb op ptr met mindere EHP/Zonder LS al packs kunnen slopen op MP10 zonder deaths(Hit and run)Wolf schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 17:29:
[...]
Begrijp me niet verkeerd want je hebt absoluut kwijlgear, maar is jou build niet wat optimistisch als je tegen hordes monsters met dikke hp staat?
Ik heb het idee dat als je met jou gear MP10 monsters niet kunt instahitten je knetterhard geraped wordt omdat je defenses zo laag zijn, of vergis ik me nu?
Ik vind het zelf heel prettig veel klappen te kunnen hebben, dus in dat opzicht twijfel ik niet over mijn gear, maar ik betwijfel het nut van glass cannon builds op hoge MP levels.
Erg effectief was het niet vandaar dat ik mn Skorn omgewisseld heb voor een "iets" minder DPS skorn met LS
enige wat ik atm mis is EHP ik wissel wat dex gems om naar Vit waardoor mn HP boven de 55k uitkomt.
voorkomt 1 shot, daarna outheal ik alles simpelweg en heb genoeg LS-LOH-Regen om reflect te kunnen handelen.
dus maak je geen zorgen, ik zou MP10 zonder enige moeite kunnen farmen enige wat ik zelf persoonlijk vind is de tijd die het kost is de extra loot niet waard.. dus hou het zelf denk gezellig bij MP7 of 8 - of welk MP lvl ik nog net mobs 1shot
o en ik ben blij
(Was s'ochtends nog 1.5 uur over en moest naar werk maar een redelijk bod gedaan en gewonnen)
perfect ias/critdmg goede dex-vit roll en ok LR

had mazzel met loot dit weekend chantodo wand met socket 1k dps, en ok IK belt .. anders had ik dit wss nooit kunnen betalen.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 30579 op 11-10-2012 14:24 ]
hmmzz die van jou is wel net wat lekkerder dan die van mij.. Maaarrrr ik heb wel 15%MF jajaja (maarja 5 paragon levels later kan dat er ook af..)
Eigenlijk moet ik ie van mij nog zien om te ruilen naar 1 met strength..
ik weiger dit soort loot met MF te kopen, simpelweg omdat het op para 100 weer verkocht moet wordenmaratropa schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:22:
hmmzz die van jou is wel net wat lekkerder dan die van mij.. Maaarrrr ik heb wel 15%MF jajaja (maarja 5 paragon levels later kan dat er ook af..)
Net een deadmans legacy gekocht, met het oog op de patch 1.0.5 want daar wordt bola shot flink gebuffed. Blizzard naast hungering arrow een andere hatred generator aantrekkelijk maken. Hij was 30M, hoop/denk dat ik wel een goede gok heb genomen.

Wat denken jullie ervan? Of misschieen een goede tip voor andere DH's, of niet..

Wat denken jullie ervan? Of misschieen een goede tip voor andere DH's, of niet..
true, ik had het ook niet gedaan maar deze vond ikAnoniem: 30579 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
ik weiger dit soort loot met MF te kopen, simpelweg omdat het op para 100 weer verkocht moet worden
5 stacks breach en dan vanaf siege? Ik zal een tijd neerzetten met mijn archon buildMistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Vraag me echt af of archon voor mij nou beter is dan melee. Ik farm nu met gemak zonder ook maar dood te gaan (behalve als ik aan het slacken ben haha). Kan elk pack met gemak aan en run vanaf siege (wel ff 5 stacks in breech halen) in 25 min door naar Azmodan. Heb het gevoel dat een archon toch veel meer kwetsbaar is + als archon uitgewerkt is je dan helemaal een klote dps doet. Heb een maat die ook Archon draait maar die gozer gaat wel 10x dood op een run, maar zijn dps is rond de 260k.
Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas
- Witching Hour met int/vit en/of life%
- Tal Rashas Relentless Pursuit met +8 life%
- Tal Rasha's Allegiance met +400LoH
- Zunimassa's Pox met cc-reduction
- Zunimassa's Trail met +50allres
- 1 black weapon met socket + CHD + lifesteal van +1100dps
Budget: 70mil

heb je goed gedaanJulio-K schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:27:
Net een deadmans legacy gekocht, met het oog op de patch 1.0.5 want daar wordt bola shot flink gebuffed. Blizzard naast hungering arrow een andere hatred generator aantrekkelijk maken. Hij was 30M, hoop/denk dat ik wel een goede gok heb genomen.
[afbeelding]
Hehe, Toch wel All res op de witching hour/chest, Ring met chc hè?Sfinx- schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:36:
Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas![]()
(staat er nog 1 op voor 26M met ietsjes minder dex) hint hint
ik speel geen DH ;DJulio-K schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:40:
[...]
(staat er nog 1 op voor 26M met ietsjes minder dex) hint hint
Net mijn scoundrel uitgerust met veel vitality en attack speed en een windforce met hoge knockback gekocht. Speelt erg lekker moet ik zeggen. Scoundrel gaat amper dood (64K life) en een groot deel van de vijanden blijven lekker op afstand.
UiteraardxV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:40:
[...]
Hehe, Toch wel All res op de witching hour/chest, Ring met chc hè?
Ik deze ochtend mijn 4de legendary gevonden: een level 26 With Doctor mask (was met mijn lvl35 wizard aan t spelen). Nu wilde ik wel dat ik met mijn lvl60 monk aan t spelen was geweest =p
Challenge accepted!xV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:35:
[...]5 stacks breach en dan vanaf siege? Ik zal een tijd neerzetten met mijn archon buildAC 1 kortste route neem ik aan?
Is er geen een met 20% ias? 13 lijkt me zo laag voor een beetje quiverJulio-K schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:27:
[afbeelding]
Ja de tijd begint natuurlijk al als je de 5 stacks gaat halen in breech.xV0rtexx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:35:
[...]
5 stacks breach en dan vanaf siege? Ik zal een tijd neerzetten met mijn archon buildAC 1 kortste route neem ik aan?
De route:
5 stacks (breech)
Siegebreaker mollen
Cydea mollen
Azmodan mollen
en natuurlijk geen packs overslaan of normal mobs skippen.
en die source met 122-422 dps / 320 int / crit hit chance 10% / APOC 10% / 80 vit heb je natuurlijk alSfinx- schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:36:
Mijn verlanglijstje voor Sinterklaas![]()
[ Voor 20% gewijzigd door Mistymo op 11-10-2012 15:01 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 20-06 19:21
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dan moet je ook ieder hoekje explorenMistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:55:
[...]
en natuurlijk geen packs overslaan of normal mobs skippen.
Ik ook! net de run gedaan en was binnen 5 minuten klaar!!! .... koffie halen en lekker opdrinken
Dat hoeft weer nietBosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:59:
[...]
Dan moet je ook ieder hoekje exploren
en heb je die 30 ilvl 63 legendairies al ge id? of doe je dat nu tijdens het koffie drinken op je gemakjecheckout10 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:01:
[...]
Ik ook! net de run gedaan en was binnen 5 minuten klaar!!! .... koffie halen en lekker opdrinken
Poeh dat id'en vind ik altijd teveel werk, dat doe ik nooitMistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:04:
[...]
en heb je die 30 ilvl 63 legendairies al ge id? of doe je dat nu tijdens het koffie drinken op je gemakje
Ach na patch 1.05 moet je die set/legendary maar helemaal niet meer oppakken want de id tijd gaat volgens mij nog verder omhoog.(dat blizz er geen tromgeroffel bij laat horen als je set/legend gaat id'en is mij een raadsel hahah)checkout10 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:06:
[...]
Poeh dat id'en vind ik altijd teveel werk, dat doe ik nooit
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En dan een sad trombone als die klaar is met ID'enMistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:09:
[...]
Ach na patch 1.05 moet je die set/legendary maar helemaal niet meer oppakken want de id tijd gaat volgens mij nog verder omhoog.(dat blizz er geen tromgeroffel bij laat horen als je set/legend gaat id'en is mij een raadsel hahah)
[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 11-10-2012 15:11 ]
Of vuurwerk en een oorverdovend applaus als het een goede isBosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:10:
[...]
En dan een sad trombone als die klaar is met ID'en
Het kan wel, want blizz gaat toch ook in nieuwe patch een laserbeampje laten schijnen als er een dropt
Ik zie nu al screens waarin mensen stoefen omdat er 5 laserbeams liggen
Wanneer ik in Archon mode zit heb ik ongeveer 1300 all resist en 6000 armor. 150K DPS & 3% LS op wapen en ik kan feitelijk alles facetanken. Het is even wat meer uitkijken wanneer Archon afgelopen is maar feitelijk zijn alkaizer runs altijd met 100% Archon uptime te doen.Mistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 13:35:
[...]
Vraag me echt af of archon voor mij nou beter is dan melee. Ik farm nu met gemak zonder ook maar dood te gaan (behalve als ik aan het slacken ben haha). Kan elk pack met gemak aan en run vanaf siege (wel ff 5 stacks in breech halen) in 25 min door naar Azmodan. Heb het gevoel dat een archon toch veel meer kwetsbaar is + als archon uitgewerkt is je dan helemaal een klote dps doet. Heb een maat die ook Archon draait maar die gozer gaat wel 10x dood op een run, maar zijn dps is rond de 260k.
Na 200 uur te spelen op mijn main heb ik nog geen legend gevonden, de fun begint er uit te gaan bij mij.
Wijsheid & kennis zijn meer dan informatie, een verzameling van bytes
Och ik heb liever 5 hele goede rares dan 1 waardeloze legendary hoor 
Verder t advies... gewoon vol houden want als je 't het minst verwacht....
Zou trouwens ook goed kunnen dat ze wel gedropt zijn maar dat je hem over het hoofd gezien hebt. Ik heb nog niet eens 200 uur erop zitten en stuk of 10 gehad maar vaak mis ik ze ook bijna... vooral als er veel loot ligt en ergens tussen heel klein "shield" in t bruin/oranje staat.... t lijkt een beetje op een grijs item.
Zou trouwens ook goed kunnen dat ze wel gedropt zijn maar dat je hem over het hoofd gezien hebt. Ik heb nog niet eens 200 uur erop zitten en stuk of 10 gehad maar vaak mis ik ze ook bijna... vooral als er veel loot ligt en ergens tussen heel klein "shield" in t bruin/oranje staat.... t lijkt een beetje op een grijs item.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
[quote]Mistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 14:55:
[...]
Is er geen een met 20% ias? 13 lijkt me zo laag voor een beetje quiver
[...]
Dan betaal je al snel 100M+ denk ik.. Heb meer een chc/chd build nu. 49,5% chc en 423CHD
117k unbuffed.
Ben benieuwd naar de bola buff
[...]
Is er geen een met 20% ias? 13 lijkt me zo laag voor een beetje quiver
[...]
Dan betaal je al snel 100M+ denk ik.. Heb meer een chc/chd build nu. 49,5% chc en 423CHD
Ben benieuwd naar de bola buff
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Met hoeveel MF speel je en welke Act?wiked schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:20:
Na 200 uur te spelen op mijn main heb ik nog geen legend gevonden, de fun begint er uit te gaan bij mij.
ja daar word ik helemaal para van haha, ik zit nu altijd al ontzettend te bitchen in een party als er iemand zonder mij ergens monsters aan het doodhakken is want STEL dat er een legendary dropt en ik mis 'm!JohnnyV76 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:26:

[ Voor 57% gewijzigd door Puff_Danny op 11-10-2012 15:31 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Sowieso altijd loot aanzetten (op toggle zetten en dan alt om het aan te zetten).JohnnyV76 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:26:
Wat wel irritant is is dat ie dat niet onthoudt...
Wooha... Ok na zo'n 330 uur 1ste set item ooit.. Helaas maar iets van 3.5 mil waard met de rolls en niet echt een upgrade maar goed.. Het is er toch 1...
Lol.. m'n WD heeft nu bijna net zoveel armor als m'n monk.

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 11-10-2012 15:33 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 21-06 10:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Oplossing: solo spelen.Puff_Danny schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:30:
[...]
ja daar word ik helemaal para van haha, ik zit nu altijd al ontzettend te bitchen in een party als er iemand zonder mij ergens monsters aan het doodhakken is want STEL dat er een legendary dropt en ik mis 'm!
Ow wacht..
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja dat zal best, maar waar het om draait is ben je met die build ook sneller aan het farmen dan ik als CM/Melee wizzard. Iedereen roept altijd ik doe 150k dps etc maar wat zegt dat nou. Als ik maar 65k doe en sta tussen mobs en spam twisters (dps), Frost Nova (dps), Stormarmor (dps) en Explosive Blast (dps) hoeveel dps zou dat dan samen zijn in combinatie met een supersnelle attack snelheid (de cijfers vliegen in het rond)? Jammer dat er niet een soort Recount is wat de effectieve dps meet. Maar ja denk dat iedereen zijn voorkeur/build heeft en gelukkig maar.JJerome schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:20:
[...]
Wanneer ik in Archon mode zit heb ik ongeveer 1300 all resist en 6000 armor. 150K DPS & 3% LS op wapen en ik kan feitelijk alles facetanken. Het is even wat meer uitkijken wanneer Archon afgelopen is maar feitelijk zijn alkaizer runs altijd met 100% Archon uptime te doen.
- Blaat
Hardware Fanaat
Opinions are like assholes, everybody has one.Mistymo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:43:
[...]
Ja dat zal best, maar waar het om draait is ben je met die build ook sneller aan het farmen dan ik als CM/Melee wizzard. Iedereen roept altijd ik doe 150k dps etc maar wat zegt dat nou. Als ik maar 65k doe en sta tussen mobs en spam twisters (dps), Frost Nova (dps), Stormarmor (dps) en Explosive Blast (dps) hoeveel dps zou dat dan samen zijn in combinatie met een supersnelle attack snelheid (de cijfers vliegen in het rond)? Jammer dat er niet een soort Recount is wat de effectieve dps meet. Maar ja denk dat iedereen zijn voorkeur/build heeft en gelukkig maar.
Ikzelf ben ook een beetje wat meer richting de DPS monk aan het gaan. Binnenkort ben ik afhankelijk enkel van lifeglobes en 400loh in plaats van 5,8% lifesteal. Hele overstap, maar de 30k dps winst waard.
Er komt op die manier ook meer skillz bij kijken en dat vind ik wel leuk. Dat passief facetanken begint me ook te vervelen.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja ik pleit altijd voor een statistiek schermpje, dat je kan zien wat je totale damage contributie is in de game. Een soort metertje zodat je ziet wat iedereen uitdeelt. Ben ik echt benieuwd naar de DH
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat zal tegen gaan vallen bij demon hunters omdat ze relatief weinig aoe dmg doen. Dat in tegenstelling tot andere classes.ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:46:
Ja ik pleit altijd voor een statistiek schermpje, dat je kan zien wat je totale damage contributie is in de game. Een soort metertje zodat je ziet wat iedereen uitdeelt. Ben ik echt benieuwd naar de DH
Ik kan je echter wel op een briefje geven dat demon hunters, mits ze niet hoeven te kiten, bosses het snelst neer kunnen hebben van iedereen, door de dikke single target dps.
Zou toch niet moeilijk moeten zijn voor blizz om dat te kunnen weergeven, bedoel ze laten de dps (healing)die je doet op mobs gewoon zien.ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:46:
Met zoiets in game kan je toch veel beter je character fine tunen.
Oh ik verwacht juist dat ze laag zullen staan overall. Tis gewoon dat ik elke keer idiote dps cijfers voorbij zie vliegen. Laatst speelde ik met een 434k dps DH. Maar toch haalde ik alles neer.
Ah, je gaat toch maar voor die 100k+ ipv defence?Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Opinions are like assholes, everybody has one.
Ikzelf ben ook een beetje wat meer richting de DPS monk aan het gaan. Binnenkort ben ik afhankelijk enkel van lifeglobes en 400loh in plaats van 5,8% lifesteal. Hele overstap, maar de 30k dps winst waard.
Er komt op die manier ook meer skillz bij kijken en dat vind ik wel leuk. Dat passief facetanken begint me ook te vervelen.
Ik weet niet hoe t in 1.0.5 gaat zijn. Maar voor nu komt er niet meer tactiek bij kijken hoor. Behalve dat je misschien iets vaker op serentiy drukt ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Omdat er in mijn armory nog steeds niet stond dat ik Inferno gecleared had heb ik toenet nog maar eens Diablo neergetimmerd. Nu staat het ineens wel goed?!
Teven nog wat nieuwe goodies voor mn barb gefixt waardoor ik (voor) nu tevreden ben!
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Teven nog wat nieuwe goodies voor mn barb gefixt waardoor ik (voor) nu tevreden ben!
- Blaat
Hardware Fanaat
Dat bedoelde ik ook, misschien is mijn bewoording voor interpretatie vatbaar.ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:53:
Oh ik verwacht juist dat ze laag zullen staan overall. Tis gewoon dat ik elke keer idiote dps cijfers voorbij zie vliegen. Laatst speelde ik met een 434k dps DH. Maar toch haalde ik alles neer.
Om vervolgens door die spike damage na 5 sec plat neer te vallen (reflect damage)Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:49:
[...]
Dat zal tegen gaan vallen bij demon hunters omdat ze relatief weinig aoe dmg doen. Dat in tegenstelling tot andere classes.
Ik kan je echter wel op een briefje geven dat demon hunters, mits ze niet hoeven te kiten, bosses het snelst neer kunnen hebben van iedereen, door de dikke single target dps.
Maar heb jij wel eens met een CM/Melee/StormArmor/ Wizz gespeeld? Azmodan/Siege/Ghom liggen werkelijk binnen enkele tellen plat. Alleen die spiderqueen wil nog wel eens rondhuppelen
nou nu met ball of lighting en spike trap scatter en straks gebuffde bola shot doe ik aardig wat aoe damage..Wolf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:49:
[...]
Dat zal tegen gaan vallen bij demon hunters omdat ze relatief weinig aoe dmg doen. Dat in tegenstelling tot andere classes.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is wat ik ook altijd mis in multi... (en in solo ook overigens).ejtnaj schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:46:
Praktische DPS is toch altijd anders dan dat getalletje.
De vraag is of dan de praktische DPS enkel afhangt van de 'activiteit' van de speler zelf, of dat het getalletje eigenlijk (deels) foutief isBosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Dat is wat ik ook altijd mis in multi... (en in solo ook overigens).
Praktische DPS is toch altijd anders dan dat getalletje.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Getalletje is puur de DPS berekend uit je gear. Afhankelijk van de skills die je gebruikt kan dat behoorlijk verschillen natuurlijk. Zeker als je veel AoE gebruikt.tboheeren schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
De vraag is of dan de praktische DPS enkel afhangt van de 'activiteit' van de speler zelf, of dat het getalletje eigenlijk (deels) foutief is
Het getal hoeft niet te kloppen, om maar eens een voorbeeld te noemen van 5 klappen frenzy gaat de attack speed 75% omhoog maar het getal verandert niet. Stop je dan de dps rune bij frenzy dan heeft dat wél weer invloed op het dps getal.tboheeren schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:15:
[...]
De vraag is of dan de praktische DPS enkel afhangt van de 'activiteit' van de speler zelf, of dat het getalletje eigenlijk (deels) foutief is
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wist niet dat gekozen skills effect hadden op de DPS berekening? Alleen sommige passives toch?Schaapje_BlaaT schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:20:
[...]
Stop je dan de dps rune bij frenzy dan heeft dat wél weer invloed op het dps getal.
Check je DPS maar eens als je Soul Siphon heb gebruikt.Bij de damage skills zie je het verder idd niet.Bosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:22:
[...]
Wist niet dat gekozen skills effect hadden op de DPS berekening? Alleen sommige passives toch?
- Blaat
Hardware Fanaat
Congratz man, dat er maar meer mogen volgen.Darth Malak schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:33:
Wooha... Ok na zo'n 330 uur 1ste set item ooit.. Helaas maar iets van 3.5 mil waard met de rolls en niet echt een upgrade maar goed.. Het is er toch 1...Lol.. m'n WD heeft nu bijna net zoveel armor als m'n monk.
[afbeelding]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is als je een skill gebruikt die een modifier toevoegt (zoals +dmg of ias), maar niet puur het kiezen van de skill. Dat eerste is logisch.Wimploo schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:26:
[...]
Check je DPS maar eens als je Soul Siphon heb gebruikt.Bij de damage skills zie je het verder idd niet.
Maar goed, het zegt nog steeds niks over hoeveel DPS je in de praktijk doet, alleen het potentieel op dat moment (single target). Sowieso wordt er bijvoorbeeld geen rekening gehouden met AoE e.d. (kan ook gewoon niet).
Een actueel DPS-schermpje zou geen overbodige luxe zijn.
Gaat dat schermpje dan ook weergeven hoeveel van die DPS komt door een buff die je van een andere speler krijgt?Bosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:35:
Een actueel DPS-schermpje zou geen overbodige luxe zijn.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Anoniem: 304087
En mijn account werkt weer na dat ik mijn paswoord moest veranderen. Ik kreeg dit berricht er bij.
You are receiving this message as we have found that your account has become compromised.I have investigated the issue, and it appears that your account has been compromised using a key logger or trojan virus, or through an e-mail or website phishing scam. The first thing you should do before logging in again, is follow the Security Checklist on our Account Security Site, which can be found at:http://eu.battle.net/security/For more information about this topic, you can visit our Blizzard Customer Support Videos:http://www.youtube.com/blizzardtutorialand choose the video:“WoW - What to do after being hackedPlease note that interactive guides are available in English but subtitles for other languages can be activated by clicking on the CC button below the video.Your password has been reset and you will receive further details in a separate e-mail. This mail will be sent from noreply@battle.net. If you can't locate your password, please make sure to add noreply@battle.net to your contact list (and check your junk/spam folder). This can most easily be achieved by sending a blank mail to that address, which automatically ensures future mails will be accepted and put in your inbox.Please make sure you have performed a virus scan before using this password. You will be able to change this password at your leisure, after logging in to your Battle.net Account Management page at: https://eu.battle.net/login/If you need more information on how to change your Battle.net password, please check the following Blizzard Support article:http://eu.battle.net/support/en/article/changing-battle-net-password-and-email
jay! tof voor jeAnoniem: 304087 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:39:
En mijn account werkt weer na dat ik mijn paswoord moest veranderen. Ik kreeg dit berricht er bij.
[...]

edit: kom je er een beetje uit met dat Engels lezen? je account was waarschijnlijk gehackt, zeggen ze.
[ Voor 17% gewijzigd door Puff_Danny op 11-10-2012 16:42 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, waarom zou die dat doen?embee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:38:
[...]
Gaat dat schermpje dan ook weergeven hoeveel van die DPS komt door een buff die je van een andere speler krijgt?
Als je wel eens WoW hebt gespeeld weet je wat men hier bedoelt
Anoniem: 304087
Indd, gelukkig waren ze er ook snel bij. Ik weet alleen nog niet helemaal wat er precies is gebeurt maarPuff_Danny schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:40:
[...]
jay! tof voor je
edit: kom je er een beetje uit met dat Engels lezen? je account was waarschijnlijk gehackt, zeggen ze.
dat weten de daar bij blizzard wel hoop ik.
Edit
Ik kom er indd wel een beejte uit het was misschien een hack of een trojan virus. Vanavond dus
maar even weer D3 spelen hehe.
[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 304087 op 11-10-2012 16:47 ]
Omdat ik van zo'n DPS meter wil weten waar de DPS precies vaandaan komt. Met zo'n onderverdeling vergroot je het inzicht in waar de DPS vandaan komt en kun je beter inschatten waar de grootste verbetering te halen valt.Bosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:45:
Nee, waarom zou die dat doen?
Wat dat betreft is het misschien zelfs interessanter om DPS te zien onderverdeeld per skill en dat dan afgezet tegen casting time/cooldown.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Eerst je computer dus goed scannen voor trojans & keyloggers voordat je weer in gaat loggen.Anoniem: 304087 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:45:
[...]
Indd, gelukkig waren ze er ook snel bij. Ik weet alleen nog niet helemaal wat er precies is gebeurt maar
Edit
Ik kom er indd wel een beejte uit het was misschien een hack of een trojan virus. Vanavond dus
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je zou, theoretisch, de damage per skill wel kunnen meten (kan in WoW ook), maar de damage per buff is natuurlijk erg lastig. Een buff doet zelf geen damage, maar is een modifier op je bestaande damage.embee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:51:
[...]
Omdat ik van zo'n DPS meter wil weten waar de DPS precies vaandaan komt. Met zo'n onderverdeling vergroot je het inzicht in waar de DPS vandaan komt en kun je beter inschatten waar de grootste verbetering te halen valt.
Wat dat betreft is het misschien zelfs interessanter om DPS te zien onderverdeeld per skill en dat dan afgezet tegen casting time/cooldown.
Ik betwijfel echter of Diablo3 bijhoudt waar de DPS vandaan komt, zoals WoW dat doet.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 11-10-2012 17:10 ]
Yes! Voor het eerst Diablo op Hell verslagen (hc solo met monk). Ging redelijk eenvoudig met flink wat resists. Nu act 1 inferno begonnen, en-is-toch-wel-pittig
witte mannetjes geen probleem, maar 1 op de 3 elite packs geeft problemen, veel terugrennen ^^''
Nu weet ik wel ongeveer wat ik moet upgraden (wapen met LoH, amu, rings, helmpie), maar kost toch wel aanzienlijke centjes. En grinden op hell heeft nu niet echt zin, vind nagenoeg geen upgrades of verkoopbare spullen, laat staan legendary items, op nm en hell niks, noppes, nada. Hebben jullie in het begin ook zoveel moeten grinden voordat je eindelijk wat gold hebt? Zit nu krap op 1 mil weer, maar echt een wapen upgrade heb ik nog niet gezien voor die prijs (of ik moet flink in dps zakken, tot 500 ofzo, kom op). Zie hier mijn profile
http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/20368354
Gebruik nu nog Resolve ipv Seize initiative want weinig dex, daarnaast dual wield, toch shield proberen? Daarnaast gaat NDE er niet uit, getest op sc, (tnx @Goldman voor snel levelen
) en was toch wel erg handig.
Nu weet ik wel ongeveer wat ik moet upgraden (wapen met LoH, amu, rings, helmpie), maar kost toch wel aanzienlijke centjes. En grinden op hell heeft nu niet echt zin, vind nagenoeg geen upgrades of verkoopbare spullen, laat staan legendary items, op nm en hell niks, noppes, nada. Hebben jullie in het begin ook zoveel moeten grinden voordat je eindelijk wat gold hebt? Zit nu krap op 1 mil weer, maar echt een wapen upgrade heb ik nog niet gezien voor die prijs (of ik moet flink in dps zakken, tot 500 ofzo, kom op). Zie hier mijn profile
http://eu.battle.net/d3/e...darijn-2145/hero/20368354
Gebruik nu nog Resolve ipv Seize initiative want weinig dex, daarnaast dual wield, toch shield proberen? Daarnaast gaat NDE er niet uit, getest op sc, (tnx @Goldman voor snel levelen
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
WOTB -> Exit game -> battle.net dmg number win!T7D_Sneezy schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:54:
Omdat er in mijn armory nog steeds niet stond dat ik Inferno gecleared had heb ik toenet nog maar eens Diablo neergetimmerd. Nu staat het ineens wel goed?!
Fijn voor je dat het weer werkt, zijn ze er ook in geweest en ben je nu leeg geplunderdAnoniem: 304087 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:39:
[...]
of valt het mee....
Gisteren deze ring als drop gekregen. Ik had all resistance nodig, dus het kwam goed uit 

Fijn dat je weer kunt spelen Lupp! ik heb wel toen ik thuis kwam meteen een authenticator besteld

Fijn dat je weer kunt spelen Lupp! ik heb wel toen ik thuis kwam meteen een authenticator besteld
Anoniem: 476451
Zoals checkout hierboven me zegt: Regel gelijk even een authenticator, desnoods op je mobiel aangezien die gratis isAnoniem: 304087 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:45:
[...]
Indd, gelukkig waren ze er ook snel bij. Ik weet alleen nog niet helemaal wat er precies is gebeurt maar
Edit
M"n nieuwe barb aanwinst

Erg blij mee die pick-up range en IAS!

Erg blij mee die pick-up range en IAS!
FYI
wat nieuwe info vanuit Blizzard over 1.0.5
http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/

wat nieuwe info vanuit Blizzard over 1.0.5
http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/

[ Voor 56% gewijzigd door Julio-K op 11-10-2012 19:42 ]
Wellicht al gepost, maar ik kon deze youtube video wel waarderen 
YouTube: Don't get raped by Patch 1.0.5 - Wizard's Plan B
Haha wat een bullshitAn1mA schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:
Nee hoor, met WOTB heb ik 160k174k dps....Vandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:25:
[...]
WOTB -> Exit game -> battle.net dmg number win!
Dan is jou unbuffed dmg aardig gestegen sinds 7 dagen geleden 
http://www.diabloprogress...r-2848/BredeVent/16039822
Net pas de update knop gevonden
je bent iets van 10k unbuffed gestegen. Nice!
Net pas de update knop gevonden
Haha, bijzonder komisch.An1mA schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:
Eerste test run - 20 minuten 43 seconden.
Ik deed 4:05 min. over de stacks in de keep. Ik ging 4x dood, *allerlei excuses waarom*
Dit met standaard archon improved build, dus geen fratsen als scramble of teleport.
Overigens nog 1 vraag: Ik neem aan dat de wormen wel overgeslagen mogen worden?
Run 2 en nu legaal:
0 deaths, 22 minuten 33 seconden, ik deed 5:42 over de stacks in de keep.
[ Voor 8% gewijzigd door xV0rtexx op 11-10-2012 21:48 ]
Goede vakantie gehad?An1mA schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:
Hoe groot is de kans dat je op twee op één volgende avonden een Legendary gaat vinden. En ook beide de zelfde Fire Walker boots.
Ik dacht erg klein en hoopte op ice climbers, maar nee nog een keer de fire walkers. Nu met 169 dex waar de eerste roll voor mij een iets betere 227 Int gaf voor mijn WD.
Ik dacht erg klein en hoopte op ice climbers, maar nee nog een keer de fire walkers. Nu met 169 dex waar de eerste roll voor mij een iets betere 227 Int gaf voor mijn WD.
Heb de 1e Legendary op HC gevonden, Magefist gloves
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
GZ.. heb vandaag maar ff hetzelfde gedaan... ff door iv heen gerolled in no time... en die rooie ouwe rotzak maar neergelegd... ga niet zeggen in hoeveel pogingen..T7D_Sneezy schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:54:
BTW.. imand nog aanbevlingingen om mn WD wat te verbeteren met beperkt budget, 8 mil max...? Kan makkelijk a3 farmen alleen het duurt nog net te lang met net een paar deaths teveel.
http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997
volgens mij is dit met wat buffs.. dps ron 52k int ook lager etc. Gebruik normaal rain of toads ipv spiders maar die had ik voor diablo gebruikt.
Haha... bekijk hem nu pas.... WD rulllerzzz totdat ze hem in 1.06 weer gaan nerfen...An1mA schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:
[ Voor 40% gewijzigd door Darth Malak op 11-10-2012 22:53 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wat een zuig-WD-buildAn1mA schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:51:
Ghost bomb suckt, zeker zonder single target alternatief.
Hmm... lacht hard rollend op de vloer kijkend naar bossies profile ?Bosmonster schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:39:
[...]
Wat een zuig-WD-build
Ghost bomb suckt, zeker zonder single target alternatief.
Heb ze ook wel eens getest maar kreeg commentaar over al die flashes op het scherm..

[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 11-10-2012 22:57 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Flash fire is wel nice, die crit tenminste. Maar dan nog wil ik wel darts erbij 
Anyway.. Vakantie! Tijd om wat rijkdom en levels te vergaren
Anyway.. Vakantie! Tijd om wat rijkdom en levels te vergaren
Bad Medicine en Spirit Vessel weg. In ieder geval Grave Injustice gebruiken omdat je 27 yard pick up range hebt. Misschien SW Severance en SH Vengeful Spirit gebruiken om sneller door white mobs packs te gaan, hoewel je resistances misschien niet hoog genoeg daarvoor zijn om dat veilig te doen.Darth Malak schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 22:36:
[...]
GZ.. heb vandaag maar ff hetzelfde gedaan... ff door iv heen gerolled in no time... en die rooie ouwe rotzak maar neergelegd... ga niet zeggen in hoeveel pogingen..
BTW.. imand nog aanbevlingingen om mn WD wat te verbeteren met beperkt budget, 8 mil max...? Kan makkelijk a3 farmen alleen het duurt nog net te lang met net een paar deaths teveel.
http://eu.battle.net/d3/e...weetsok-2203/hero/4413997
volgens mij is dit met wat buffs.. dps ron 52k int ook lager etc. Gebruik normaal rain of toads ipv spiders maar die had ik voor diablo gebruikt.
[...]
Haha... bekijk hem nu pas.... WD rulllerzzz totdat ze hem in 1.06 weer gaan nerfen...
Betere pants misschien. Zeker betere MH (hoge int + chd + misschien socket).
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Ja nu het je zegt, en ik heb maar 4 miljoen geïnvesteerd.Vandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:38:
Dan is jou unbuffed dmg aardig gestegen sinds 7 dagen geleden
Net pas de update knop gevondenje bent iets van 10k unbuffed gestegen. Nice!
Het enige dat ik nu nog wil is een zelfde soort wapen maar dan met 800 LoH/ Lifesteal erbij.
@Darth Malak/gundogan: Eerder betere amulet lijkt mij prio? maar je kan wellicht wachten op 1.05 als je nu lekker speelt
@T7D das nice, wat heb je geupgrade? Ik heb nu 64m.... en wacht op 1.05 voor ik weer wat koop, kom act3 toch wel door.
@T7D das nice, wat heb je geupgrade? Ik heb nu 64m.... en wacht op 1.05 voor ik weer wat koop, kom act3 toch wel door.
Beiden bedankt voor de suugesties, gundogan en vandread. Spirit vessel was overblijfsel van diablo kill. Was ook aan t kijken naar amu met minimaal 7 chc, 50 chd en 240 int ofzo.... misscien wat meer LOH... Beter wapen is helaas geen optie vanwege mijn 8 mil gold.Vandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:34:
@Darth Malak/gundogan: Eerder betere amulet lijkt mij prio? maar je kan wellicht wachten op 1.05 als je nu lekker speelt
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 12-10-2012 00:06 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Misschien el cheapo depth diggers op de kop tikken? Met een beetje geluk kan je er voor dat bedrag wel eentje snipen met 70ar 200 vit en 200 int.Darth Malak schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:05:
[...]
Beiden bedankt voor de suugesties, gundogan en vandread. Spirit vessel was overblijfsel van diablo kill. Was ook aan t kijken naar amu met minimaal 7 chc, 50 chd en 240 int ofzo.... misscien wat meer LOH... Beter wapen is helaas geen optie vanwege mijn 8 mil gold.PAnts zijn erg duur met goede int, ar, sockets, vit.. deze had ik gisteren gevonden.. in ieder geval ar
Ik heb zelf gisteren wat aanschaften gedaan. Mijn oude wapens hebben vrij veel opgeleverd (150m bij elkaar) dus ik kon aardig wat upgaden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Heb nu alleen nog 400loh en pickup radius en ik merk dat dat over het algemeen wel goed gaat. Een paar nare uitzonderingen daar gelaten zoals overmoedig zijn oid. Ik kan niet overal maar brainless inrushen.
Maar damn, wat speelt dit fijn! Zo'n hoge ias en veel minder spikey dps (minder chd en meer base dps) zorgt ervoor dat je als een beunhaas over het slagveld "leapt" en alles binnen een halve seconde neerklapt.
Ik denk dat als ik na de patch goedkoop een vergelijkbaar amulet op de kop kan tikken met iets meer loh dat ik dan ook qua tankyness gebakken zit.
[ Voor 37% gewijzigd door Blaat op 12-10-2012 08:17 ]
@Wolf: je speelt altijd met Topaz in helm?
Ben gister ook op Topaz overgestapt. Heb het gisteren is doorgerekend en het lijkt inderdaad beter te zijn.
Ben gister ook op Topaz overgestapt. Heb het gisteren is doorgerekend en het lijkt inderdaad beter te zijn.
- Blaat
Hardware Fanaat
Yup, ik speel al sinds voor 1.04 met een topaz in mijn helm.tdjager schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:37:
@Wolf: je speelt altijd met Topaz in helm?
Ik denk dat die 25% mf uiteindelijk meer gold gaat opleveren dat die 14% (want dat is het met NV erbij) snellere paragon leveling.
battle rage - wotb - frenzy shrine - 5x frenzy hitten - overpower met killingspree runeVandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 17:25:
[...]
WOTB -> Exit game -> battle.net dmg number win!
Ik heb als uitgangspunt dat je tijdens het paragorn levelen een zo hoog mogelijke gemiddelde MF wil hebben.Wolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:56:
[...]
Yup, ik speel al sinds voor 1.04 met een topaz in mijn helm.
Ik denk dat die 25% mf uiteindelijk meer gold gaat opleveren dat die 14% (want dat is het met NV erbij) snellere paragon leveling.
Met mijn huidige char heb ik deze gemiddelden:
Ruby MF 290.64%
Topaz MF 305.82%
Switch@10:MF 305.88%
Switch@25:MF 306.01%
Switch@35:MF 305.91%
Switch@50:MF 304.74%
Switch@65:MF 302.17%
Switch@80:MF 296.45%
Switch@85:MF 293.39%
Switchen op paragorn 25 is dus de sweetspot, maar het scheelt bijna niets met meteen een topaz erin gooien.
Amu, linker ring, bracers, gloves, boots, helm.Vandread schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 23:34:
- Blaat
Hardware Fanaat
Gisteren was het trouwens ook weer dropdag volgens mij.
Een goed gerollde Tyrael's Might en een goede Inna's Radiance mogen ontvangen!
Vooral dat laatste is nogal wat gold waard als ik de ah mag geloven. Die van mij heeft 6% crit, cold resist, vitality, %life en hoge dex. Volgens de ah minstens 150m maar ik houd het op 65.
Vooral dat laatste is nogal wat gold waard als ik de ah mag geloven. Die van mij heeft 6% crit, cold resist, vitality, %life en hoge dex. Volgens de ah minstens 150m maar ik houd het op 65.
Ow daar heb ik anders weinig van gemerktWolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:32:
Gisteren was het trouwens ook weer dropdag volgens mij.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.