Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Timeless schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Ik vroeg gister in game aan je wat je dps ub was, Zeg jij 100k. Hoe kan ik nou weten dat je je monk bedoeld. 8)7
Hierboven link ik zowel naar mijn dh als mijn monk. Bij mijn monk klopt de dps die op b.net staat niet, bij mijn dh wel. Wat er op diabloprogress staat zal me een worst wezen. :P

De verwarring kan ontstaan zijn door het enorme heen en weer gegooi van items wat ik gisteren heb gedaan. misschien dat het zich nog herstelt vandaag. :P

Voor mij is het iig niet belangrijk genoeg om er een hele discussie over te voeren. Ik geloof wat mijn poppetje ingame mij vertelt. Ik heb al te vaak gezien dat de getallen op verschillende websites iets verschillends aangeven. De een zegt 87k, de ander 89k, de volgende weer 120k en ingame 107k.

[ Voor 35% gewijzigd door Blaat op 04-10-2012 08:54 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
Bokkie schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:23:
[...]

Mwoah, 18% chance to block + 8% extra chance to block socket, 79 vit, int
dat is best lastig te toppen voor een 'normale' prijs dit schild is best goed voor hc survival
Volgens mij zit die extra blocking chance al inbegrepen bij die 18%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

T7D_Sneezy schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:18:
[...]

Volgens mij zit die extra blocking chance al inbegrepen bij die 18%....
Dan is het een crap shield :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:38:
[...]
Superstition geeft trouwens ook +3 fury op een raged attack. Ik zoek dan ook die dingen op onderweg die vuur spuwen :-) Doen geen damage met men resists + genereren fury.
Grappig, dit doe ik ook altijd :P vooral die standbeelden in act3 zijn daar erg handig voor.
Timeless schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Ik vroeg gister in game aan je wat je dps ub was, Zeg jij 100k. Hoe kan ik nou weten dat je je monk bedoeld. 8)7 (en jouw monk heeft ook geen 100k dps ub.)
Voordat diabloprogress er was, zagen mensen passives niet als buff. Persoonlijk vind ik het ook niet echt tellen als buff, want het zit standaard op je char of je nu afk gaat voor 5 uur of niet (het kan niet verlopen). Maarja het zal wel een beetje een grijs gebied blijven :)

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MarcM88 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Voordat diabloprogress er was, zagen mensen passives niet als buff. Persoonlijk vind ik het ook niet echt tellen als buff, want het zit standaard op je char of je nu afk gaat voor 5 uur of niet (het kan niet verlopen). Maarja het zal wel een beetje een grijs gebied blijven :)
In het geval van Sharpshooter vind ik het een ander verhaal aangezien dat gewoon een dik fake dps getal is waar in de praktijk weinig van terecht komt. Archery vind ik niet dat je dat als buff moet tellen want elke DH gebruikt dat. Bij mij gaat er gewoon 10% chc af als ik dat niet meetel, en dat zou het verschil kunnen maken tussen wat diabloprogress zegt en je profile. Het is niet alsof je die 10% chc plotseling kwijtraakt als je gaat schieten oid. Maar goed.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik doe met mijn MF gear (164%) zonder NV zo'n 55k. Met mijn 'normale' gear komt hier zo'n ruimte 20k aan DPS bij(head, neck en belt). Ben opzoek naar mijn volgende upgrade wat mij een flinke DPS boost moet gaan opleveren. Dit moet dus een upgrade worden van 1 van deze source/weapon/shoulders/Wrist. Heb het idee dat een weapon mij het meeste kan boosten (dacht aan een echo Fury min 1100DPS met socket voor 100% CHD gem)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ReQuiem-2768/hero/4516489

ReQuiem#2768 voor mensen die zin hebben om keer A3 te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:57

Tornado1.0

Work in progress

Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:44:
[...]

Niet monk en DH door elkaar halen he. ;)

Jij multishot en hungering arrow, ik bola shot en cluster arrow, dat werkte heerlijk samen! En meestal kon ik ook nog wel de tank uithangen!
Wolf omdat jij laatst bola shot gebruikte terwijl ik hungering arrow deed, had ik het gisteren ook eens geprobeerd, en het is sterker, helemaal met die rune met extra range (naam kwijt), alleen die delay in de ontploffing heeft me een aantal keren (bijna) het leven gekost, helemaal bij die zelfmoordgasten :X Daarom ik weer terug bij Hungering arrow met Devouring rune :)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tornado1.0 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:45:
[...]

Wolf omdat jij laatst bola shot gebruikte terwijl ik hungering arrow deed, had ik het gisteren ook eens geprobeerd, en het is sterker, helemaal met die rune met extra range (naam kwijt), alleen die delay in de ontploffing heeft me een aantal keren (bijna) het leven gekost, helemaal bij die zelfmoordgasten :X Daarom ik weer terug bij Hungering arrow met Devouring rune :)
Ja zelfmoordbeesten is of een cluster arrow erop, of wegrollen en ze laten sterven in je cindertrail. Zo overleef ik dat meestal wel.

Tenzij ik ze niet aan zie komen natuurlijk. ;)

Vergeet ook niet de zieke buff die bola shot de volgende patch krijgt. Dan ga ik denk ik thunderball gebruiken ivm de stun.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 04-10-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Net m'n Barb getrakteerd op nieuwe gloves, een nieuwe helm en nieuwe pants. Ik zit nu te denken aan een ander wapen met LoH/Life steal. Ik twijfel nog tussen LoH en lifesteal, mijn DPS zit namelijk ongeveer op het keerpunt.
Eigenlijk moet ik ook nog nieuwe bracers maar daarmee wacht ik wel tot 1.0.5. denk ik.

http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

[ Voor 9% gewijzigd door T7D_Sneezy op 04-10-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Laatst online: 02-10-2023
Hmm zit ook te twijfelen of te wachten op 1.0.5 omdat de drop rate verhoogt wordt en dus waarschijnlijk als gevolg heeft dat de rijzen gaan zakken van items (meer aanbod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 09:47:
[...]

Ja zelfmoordbeesten is of een cluster arrow erop, of wegrollen en ze laten sterven in je cindertrail. Zo overleef ik dat meestal wel.

Tenzij ik ze niet aan zie komen natuurlijk. ;)

Vergeet ook niet de zieke buff die bola shot de volgende patch krijgt. Dan ga ik denk ik thunderball gebruiken ivm de stun.
Nu je het erover hebt,

Bola Shot
Explosion radius increased from 7 yards to 17 yards

Volatile Explosives
Explosion radius increased from 14 yards to 20 yards

Nu maken ze die rune toch overbodig? Als de radius al zo groot is dan heeft die laatste 4 yards ook niet veel nut meer, en zal je veel eerder voor een andere rune kiezen.

Ik had ook liever gezien dat er een delay decrease rune zal zijn (net zoals short fuse bij de wizard) Want ik kan niet echt tegen de vertraging van Bola. Daar wil ik zelfs wel radius voor opofferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ok, mag ik hier even mijn frustratie delen..... :(

Net voor 100M+ aan items kwijtgeraakt, deels door mijn eigen stomheid, maar ook deels door een gare bug/feature van Diablo III.

In het kort:
De bug/feature: als je items op de grond dropt tijdens een bossfight en je sterft tijdens deze fight, ben je deze items KWIJT (de ruimte wordt gereset dus ook de items worden verwijderd).
De achievement die ik wilde halen: Naked lust..... het verhaal kunnen jullie nu wel zelf invullen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:47:

Net voor 100M+ aan items kwijtgeraakt, deels door mijn eigen stomheid, maar ook deels door een gare bug/feature van Diablo III.

In het kort:
De bug/feature: als je items op de grond dropt tijdens een bossfight en je sterft tijdens deze fight, ben je deze items KWIJT (de ruimte wordt gereset dus ook de items worden verwijderd).
De achievement die ik wilde halen: Naked lust..... het verhaal kunnen jullie nu wel zelf invullen.... :(
Toch moet ik even grinniken om je eigen stommiteit O-) Wel vervelend natuurlijk :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

In het kort:
Dat is wel zuur zeg!

Zonde van de gold natuurlijk en ik denk dat als het mij zou gebeuren ik uit frustratie Diablo zo deinstalleren.

Maar aan de andere kant, waarom heb je je items op de grond gegooid? Was je inventory niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy

In het kort:
Zet ze dan ook in je inventory.... Ik snap echt niet waarom je ze op de grond gooit. Dadelijk dropt je game of loopt je router vast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-10 13:44
Ja dat is wel zuur... Ik zou persoonlijk ook in de inventory steken, en eventuele drops die je wil bijhouden dan maar op de grond (of even voor het gevecht naar de town).

Zelf gisteren diablo inferno voor de eerste maal neergehaald :-) (monk). Nu rustig gear wat upgraden enzo en ook wat met de alts beginnen spelen die rond lvl 30 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

@ Allen, tuurrlijk had ik ze in mijn inventory kunnen gooien, maar op de grond is sneller en het is een vrij lastige achievement. Ik was al 2x doodgegaan tijdens het undressen dus ik had het een beetje gehad.

Crashende servers/droppende game heb ik echt nooit last van en dat was een risico dat ik bereid was te nemen, net als het risico op doodgaan bij hardcore. Dit was een risico dat ik niet kende en als ik dit had geweten (gegeven een 90% kans op doodgaan tijdens deze achievement (je hebt nog 2k leven ofzo) en een 100% kans op al je spullen kwijt als je ze op de grond hebt liggen) had ik het natuurlijk nooit gedaan. Achteraf snap ik alleen niet dat ik dit niet met mijn 1% slechter gegearde Witch doctor had gedaan, dan was de schade beperkt geweest tot een paar miljoen, dat is het probleem van die end game gear....

Ik denk dat ik, ondanks mijn morele bezwaren, maar ff 40 euro neerleg voor 100M gold (kost niks meer tegenwoordig) en doe alsof dit nooit is gebeurd.... anders zit ik me echt tientallen uren te verbijten op deze fout.

Dus nog 1maal een waarschuwing voor iedereen:

Gooi nooit spullen op de grond bij een bossfight, deze worden verwijderd zodra de bossfight opnieuw gestart dient te worden (dus als je doodgaat)

[ Voor 18% gewijzigd door M_V op 04-10-2012 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:59:
@ Allen, tuurrlijk had ik ze in mijn inventory kunnen gooien, maar op de grond is sneller
rechtsklik op je item en hij wordt geunequipped, toch? Dat is toch het snelst?
en het is een vrij lastige achievement.
In singleplayer ja. Waarom doe je dit niet even met een party. Jij naakt zij beuken hop klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:05:
[...]
rechtsklik op je item en hij wordt geunequipped, toch? Dat is toch het snelst?
FUCK, meen je dat? Dat is dan nog een nasty Diablo2-habit die ik heb overgehouden.....

Upd: bij mij niet hoor...
[...]

In singleplayer ja. Waarom doe je dit niet even met een party. Jij naakt zij beuken hop klaar.
It's all about the challenge....

[ Voor 11% gewijzigd door M_V op 04-10-2012 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:09:
[...]

FUCK, meen je dat? Dat is dan nog een nasty Diablo2-habit die ik heb overgehouden.....

Upd: bij mij niet hoor...

[...]

It's all about the challenge....
Als je het zo graag wilde halen had je net zo goed een auto clicker kunnen configuren en gebruiken. Met 1 druk op de knop al je gear veranderd. Doen mensen al heel veel om magic find gear te swappen voor een boss of elite dood gaat. Zit eraan te twijfelen om het ook te doen, eerlijk spelen wordt niet echt beloond ofso bij blizzard.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Voor de monk spelers hier, bliz blijkt geen aandacht te geven aan de monk skills en passives omdat zij denken dat monks balanced zijn. Ziehier de thread op battle.net.

Dit heeft een golf van protesten tot gevolg (20+ pagina's in een paar uur) en in zekere zin ben ik het met de kritiek eens. In plaats van de keuze te openen voor andere passives voor een monk, nerfen ze hem alleen maar omdat er geen alternatieven zijn. Plus dat reflect damage nu ook voor monks een dik probleem gaat zijn (door het niet meer kunnen dodgen van dmg reflect, hoezo gimped defensive stat, en veel minder armor met dezelfde dps).

Ik word in ieder geval niet vrolijk van de reactie van bliz.

En @ Macfreakje, gefeliciteerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
@Wolf. Dank je wel man. :) Ik dacht hoe weet jij dat nou weer xD Maar blijkt dus een taartje naast me nickname te staan, wist ik niet.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje uit interesse.
Ik heb het prima naar mijn zin met Diablo 3, al heb ik mijn bedenkingen over de loot. Niet zozeer de kans op drops, maar meer de variatie. Wolf heeft er eerder een post aan gewijd waar ik me wel in kon vinden.
Dat even daargelaten, na veel te veel uren spelen had ik uiteindelijk een drop die ik voor veel gold kon verkopen. Dit was ook gelukt, waarna ik naar de AH zat te staren om het uit te geven.

En toen sloeg de verveling ineens toe. Ik kreeg ontzettende D2 non-ladder vibes, een mode die ik ook nooit lang heb kunnen spelen. Ik kan nu items kopen waarvan ik op voorhand weet dat de kans dat ik die zelf upgrade uit een drop, nihil zijn. Nu is dit inherent aan het spel en progressie, maar iets klikt er ineens niet meer.

Ik ben, mede hierom en omdat een vriend HC speelt, op HC gestart. Eerst als leuke bezigheid ernaast, maar ik merk dat ik mijn SC karakters niet meer aanraak. Het is niet de spanning van het dood gaan (want ik ga er vanuit dat ik rubberband / DC / andere onzin), maar meer het "eindige" dat me interesseert. Gear verdwijnt, karakters verdwijnen, een nieuwe starten is hoe dan ook prettig (backup), etc. Het voelt alsof ik van D2 non-ladder naar ladder ben gegaan. Het voelt, ehm, nuttiger. Hoe dom deze term ook moge zijn in een spel. :)
Zijn er meer spelers die dit deels herkennen? Gaat dit over als ik rip? ;)

Ik zit er nu zelfs sterk aan te denken om mijn gold / gear te verkopen en op e.o.a. manier naar HC te transferren, maar dat gaat niet via de normale wegen denk ik?

Daarnaast, de aangekondigde veranderingen voelen ook goed aan voor HC. Wat hogere droprates, een instelbare moeilijkheidsgraad, waardoor act 1 interessant wordt, etc. De risk/reward lijkt me echt uit te dagen totdat ik over een grens ga. :)

Voor de duidelijkheid, dit is voor mij absoluut geen HC > SC vraagstuk, maar ik lijk iets te missen vanuit het ladder era van D2. Even uit interesse dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
@Acht

Ik had inderdaad ongeveer hetzelfde gevoel bij de switch van SC en HC, heb toen een tijdje enkel nog maar HC gespeeld met vrienden. Tot iemand tot 2x toe een lvl60 verloor (1x overmoedig, 1x dc) en de rest interesse verloor, want solo vond ik het ineens veel minder leuk.

Zelf heb ik ook erg schrik om mijn char te verliezen door een DC / rubberband dus laat ik 'm nog eventjes sudderen, al zie ik me ooit wel terug starten :) Alleen zit ik nu op het punt dat ik mijn gear moet updaten en dat betekent (met risico) begin act1 farmen of terug naar hell, om mondjesmaat goud te verdienen want kans op upgrade drops is nog steeds nihil. En een nieuwe char levellen zie ik me niet onmiddelijk meer doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Laatst online: 01-10 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:40:
Ik heb het prima naar mijn zin met Diablo 3, al heb ik mijn bedenkingen over de loot. Niet zozeer de kans op drops, maar meer de variatie. Wolf heeft er eerder een post aan gewijd waar ik me wel in kon vinden.
Dat even daargelaten, na veel te veel uren spelen had ik uiteindelijk een drop die ik voor veel gold kon verkopen. Dit was ook gelukt, waarna ik naar de AH zat te staren om het uit te geven.

En toen sloeg de verveling ineens toe. Ik kreeg ontzettende D2 non-ladder vibes, een mode die ik ook nooit lang heb kunnen spelen. Ik kan nu items kopen waarvan ik op voorhand weet dat de kans dat ik die zelf upgrade uit een drop, nihil zijn. Nu is dit inherent aan het spel en progressie, maar iets klikt er ineens niet meer.

Ik ben, mede hierom en omdat een vriend HC speelt, op HC gestart. Eerst als leuke bezigheid ernaast, maar ik merk dat ik mijn SC karakters niet meer aanraak. Het is niet de spanning van het dood gaan (want ik ga er vanuit dat ik rubberband / DC / andere onzin), maar meer het "eindige" dat me interesseert. Gear verdwijnt, karakters verdwijnen, een nieuwe starten is hoe dan ook prettig (backup), etc. Het voelt alsof ik van D2 non-ladder naar ladder ben gegaan. Het voelt, ehm, nuttiger. Hoe dom deze term ook moge zijn in een spel. :)

Ik zit er nu zelfs sterk aan te denken om mijn gold / gear te verkopen en op e.o.a. manier naar HC te transferren, maar dat gaat niet via de normale wegen denk ik?

Daarnaast, de aangekondigde veranderingen voelen ook goed aan voor HC. Wat hogere droprates, een instelbare moeilijkheidsgraad, waardoor act 1 interessant wordt, etc. De risk/reward lijkt me echt uit te dagen totdat ik over een grens ga. :)

Voor de duidelijkheid, dit is voor mij absoluut geen HC > SC vraagstuk, maar ik lijk iets te missen vanuit het ladder era van D2. Even uit interesse dus. :)
ik begin je verveling te begrijpen, was begonnen met een nieuwe monk toch maar even een wapen gekocht voor maar 200.000 en dat bracht de game out of ballance, en het enige wat je met je 60+ levels doet is farmen voor geld voor upgrades zodat je in inferno verder kan spelen... zucht.
wat ik nu jammer vind is dat je weinig spul vind om echt zelf te gebruiken, en eigenlijk zou ieder character zijn eigen stash moeten hebben zodat je niet met je plus level 60 char verdiend goud spul kan kopen voor een ander character.

Ben net begonnen aan een witch dokter op hard core en dat geeft me veel meer voldoening.
maar het is natuurlijk afwachten tot je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik kan geen hardcore spelen omdat ik erg vaak (min een paar keer op de avond) gedropt wordt vanwege mijn internet verbinding. Best jammer dat ik dat niet kan proberen!

Maar ik snap je gevoel, D3 mist dat stukje gevoel dat je character uniek is. Dat je trots kan zijn op je character, dat je er veel tijd in hebt gestoken, dat alle items die je draagt ook gefinetuned zijn op je zorgvuldig gekozen stats en skill points. In D3 blijft dat trotse gevoel er nog wel voor hardcore (overleving), maar softcore mist dat volledig. Dat is een van de fundamentele fouten van de dev team van D3.

Geweldig spel om te spelen hoor, maar dat kan niet vaak genoeg gezegd worden voor een eventuele D4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:50:
@Acht

Ik had inderdaad ongeveer hetzelfde gevoel bij de switch van SC en HC, heb toen een tijdje enkel nog maar HC gespeeld met vrienden. Tot iemand tot 2x toe een lvl60 verloor (1x overmoedig, 1x dc) en de rest interesse verloor, want solo vond ik het ineens veel minder leuk.

Zelf heb ik ook erg schrik om mijn char te verliezen door een DC / rubberband dus laat ik 'm nog eventjes sudderen, al zie ik me ooit wel terug starten :) Alleen zit ik nu op het punt dat ik mijn gear moet updaten en dat betekent (met risico) begin act1 farmen of terug naar hell, om mondjesmaat goud te verdienen want kans op upgrade drops is nog steeds nihil. En een nieuwe char levellen zie ik me niet onmiddelijk meer doen...
1.05 zou dan toch een grote verbetering moeten zijn niet? Monsterpower 1 is gemakkelijker dan het huidige inferno. Dan act 1 specifieke route kiezen en kijken of de upgrades vallen. Tenminste, hier hoop ik uiteindelijk te komen. Ik moet eerst maar eens 60 worden. 56 nu. :)

Het levellen ben ik met je eens. Om een of andere reden lukt het me wel om alvast wat chars te beginnen en een beetje in act 1 te rommelen, maar echt doorzetten en weer mezelf irriteren aan Maghda, Leah, Azmodan en al die andere spatie-spatie-spatie verhaallijnen blijft pittig. ;) Het helpt dat ik haast altijd samen speel en dat maakt de fun een stuk groter.
Maar ik snap je gevoel, D3 mist dat stukje gevoel dat je character uniek is. Dat je trots kan zijn op je character, dat je er veel tijd in hebt gestoken, dat alle items die je draagt ook gefinetuned zijn op je zorgvuldig gekozen stats en skill points.
Ja, ik kan niet precies omschrijven wat het is. Ik mis hoe dan ook wel de diversiteit in loot, al vond ik 1.04 al een goede stap in de richting. Eigenlijk is het vreemd; op een mode spelen waarvan je weet dat het eindigt (ladder, HC) zou veel "onzinniger" moeten voelen dan op een mode die oneindig is.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:54:
Voor de monk spelers hier, bliz blijkt geen aandacht te geven aan de monk skills en passives omdat zij denken dat monks balanced zijn. Ziehier de thread op battle.net.
eh... Monks met stats waar je met een WD nauwelijks mee door Hell heen komt brengen je tot act2, misschien act3 met een monk. Die mag bést generfed worden, want de monk is véél sterker dan andere classes dus. Logisch dat er veel gehuild wordt - er zijn nogal wat spelers die de sterkste class graag spelen en natuurlijk sterk willen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:02:
[...]

... spatie-spatie-spatie verhaallijnen ...
Esc-knopje al eens geprobeerd?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barthak schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:05:
[...]
Esc-knopje al eens geprobeerd?
Ja hoor. :) Was meer een... illustratieve woordkeuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

eh... Monks met stats waar je met een WD nauwelijks mee door Hell heen komt brengen je tot act2, misschien act3 met een monk. Die mag bést generfed worden, want de monk is véél sterker dan andere classes dus. Logisch dat er veel gehuild wordt - er zijn nogal wat spelers die de sterkste class graag spelen en natuurlijk sterk willen blijven.
Ik hoop dat je een grapje maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Ah, dat is dan vast ook de rede dat er in de europese top 20 geen monk te bekennen is..
In tegenstelling tot 6 WD's..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Marcvz schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:15:
Ah, dat is dan vast ook de rede dat er in de europese top 20 geen monk te bekennen is..
In tegenstelling tot 6 WD's..
Nee niet? Ik dacht ook dat een monk tov van een WD of DH juist wat makkelijker en vlotter (no offence) speelde en dat daarom een hoop mensen die ik ken ook een hoge monk hebben? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tornado1.0 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
[...]

Nee niet? Ik dacht ook dat een monk tov van een WD of DH juist wat makkelijker en vlotter (no offence) speelde en dat daarom een hoop mensen die ik ken ook een hoge monk hebben? :s
Monks zijn beefy, en dat is precies hun probleem. We hebben geen keuze. We hebben namelijk geen leuke andere dmg passives en zonder de defense kunnen we niks. Ze maken met de patch alle passives, behalve owe, die komt nog, nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Monks, Demon Hunters, Barbs, Witch Doctors allemaal nerfen die hap, wij (Wizzards) hebben een buff nodig en wat doen ze, gaan ze ons nerfen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:40:

Ik heb het soort gelijke, ik was heel leuk bezig tot in een item vond die een paar miljoen waard was blijkbaar (vond ik zelf niet dus verkocht) waarna ik dus mezelf helemaal kon pimpen met midrange uber gear.

En dat haalde eigenlijk de lol ervan af. Dus ben ik met andere characters begonnen. Uiteraard kon ik het niet laten om van die level reduced wapens te kopen en dan alles te facerollen tot level 60. Dus wederom opnieuw gestart maar dan zonder AH te gebruiken, en ook geen opgespaarde gear en gems uit de stash. Eigenlijk Ironman maar toch niet zo strikt, wel vendors en craften gebruiken.

En ik moet toegeven dit speelt een stuk leuker dan elke keer als je een paar levels hoger bent de AH in te duiken of je voor een prikkie weer een gigantische upgrade kan kopen, maar gewoon lekker aan sukkelen tot je weer de volgende craft kan gebruiken of iets beters vind zelf.

Ik gebruik ook geen dikke gems uit de stash maar puur wat ik vind, en ook niet de gems hoger craften omdat je de pages/tomes nog niet kan looten tot de volgende difficulty dus kan je ze ook niet gebruiken.

Ik lees dat je je gold op één of andere manier wil transferren naar HC dus wellicht door verkoop van gold, en dan weer op HC terug kopen voor geld. Maar defeat dit niet the whole purpose? Je vond het minder leuk nadat je "rijk" was geworden op SC, als je dat nu weer overzet is toch net zo goed het zelfde? Alleen je kan het wel verliezen inderdaad on death. Maar toch.

En met Ironman spelen ga ik inderdaad vaak dood dus HC Ironman is dan ook niet echt te doen zonder AH.

Maar goed, ik kan het niet vaak genoeg melden, maar zonder AH spelen is cool. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Monks zijn beefy, en dat is precies hun probleem. We hebben geen keuze. We hebben namelijk geen leuke andere dmg passives en zonder de defense kunnen we niks. Ze maken met de patch alle passives, behalve owe, die komt nog, nutteloos.
Nee klopt, das idd nasty dat ze voor een monk nu een hoop builds kapot maken :/ En voor een DH is het precies andersom, wij hebben alleen maar extra damage of evasion passive's want we moeten wel iets doodkrijgen voor het bij ons komt of zorgen dat het niet bij ons kàn komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bulls schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Maar goed, ik kan het niet vaak genoeg melden, maar zonder AH spelen is cool. 8)
Vind ik ook. Enkel de overgang van hell naar inferno is zeer frustrerend omdat je in het begin door ieder elitepack doodgemept wordt tot je 1 of 2 serieuze upgrades vindt (wat even kan duren). Ik ben nu net in act 3 inferno begonnen en daar is het eigenlijk weer hezelfde, dus ik hoop weer op een goeie trashdrop zodat ik verder kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En random m'n aars! Net na 1.04 vond ik echt 6 flink goeie Legendary's/sets en ik denken, hmm, best leuk zo. En daarna NUL alsof ze de knop omgezet hadden. Dat kan toch wat beter verdeeld worden..

bitchbitchbitchwhinewhinebitch :)

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 04-10-2012 15:59 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Als je straks je games kan bepalen op welke moblvl je wilt spelen, hoe gaat dat dan met public games?
Als je nu een pub game joined dan kies je de quest lvl van bepaalde act, heb je dan straks hetzelfde echter met games waarbij de moblvl wordt aangegeven? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

maratropa schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:46:
En random m'n aars! Net na 1.04 vond ik echt 6 flink goeie Legendary's/sets en ik denken, hmm, best leuk zo. En daarna NUL alsof ze de knop omgezet hadden. Dat kan toch wat beter verdeeld worden..
Voor 1.04 heb ik een legend gevonden, een (voor mij toen) goede Beckon Sail, na de update 3 legends, waarvan een matige WIndforce en een Promise of Glory, en een crapendary; een Ivory Tower die ik gelijk gesalvaged heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 22:11

Thompson

Beeromaniac

Voor de patch 6 nutteloze legendaries, allemaal vendor.
Na de patch intussen 8 legendaries, 6x vendor, 1x brimstone en 1 Bul Kathos Wedding Band van +/- 500k.

Ik vind het echt niet erg als de droprate lager wordt (1 legendary per week bij 2 uur per dag vind ik een prima gemiddelde) als ze dan tenminste maar echt legendary zijn...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Moet er niet een deel 31 komen van dit topic? de vorige gingen allemaal tot pagina 105, deze zit al op 222 :P

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

MarcM88 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:58:
Moet er niet een deel 31 komen van dit topic? de vorige gingen allemaal tot pagina 105, deze zit al op 222 :P
Ja zat ik laatst ook al te kijken, maarja... misschien hebben Angeloonie en Psychoclown wel betere dingen te doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:13:
[...]
Ik hoop dat je een grapje maakt?
Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?

Als je met 30K DPS, 30K life, 500 allres en 4000 armor met twee vingers in je neus en een vuist in een andere geliefde lichaamsopening Act3 doorwalst terwijl ik met een WD nauwelijks met die stats door act2 heen kom, dan zou ik toch wel willen spreken van een verschilletje in kracht. Ik heb recent een paar avonden Robbels' vriendinnetje bezig gezien met haar Monk wiens stats, gear en resistance allemaal bagger zijn vergeleken met mijn WD en desondanks is die class net zo sterk als de mijne, sterker in sommige gevallen.
Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:26:
[...]
Door de beefy-ness eruit te slopen en monks op eenzelfde krachtniveau te brengen als andere classes wordt het wel interressant andere builds te gaan proberen. Zó slecht heeft Blizz zich er tot nu toe niet vanaf gemaakt. Het zou zomaar kunnen dat ze weten wat ze doen en die class leuker/spannender/gebalanceerder wordt.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb het soort gelijke, ik was heel leuk bezig tot in een item vond die een paar miljoen waard was blijkbaar (vond ik zelf niet dus verkocht) waarna ik dus mezelf helemaal kon pimpen met midrange uber gear.

En dat haalde eigenlijk de lol ervan af. Dus ben ik met andere characters begonnen. Uiteraard kon ik het niet laten om van die level reduced wapens te kopen en dan alles te facerollen tot level 60. Dus wederom opnieuw gestart maar dan zonder AH te gebruiken, en ook geen opgespaarde gear en gems uit de stash. Eigenlijk Ironman maar toch niet zo strikt, wel vendors en craften gebruiken.

En ik moet toegeven dit speelt een stuk leuker dan elke keer als je een paar levels hoger bent de AH in te duiken of je voor een prikkie weer een gigantische upgrade kan kopen, maar gewoon lekker aan sukkelen tot je weer de volgende craft kan gebruiken of iets beters vind zelf.

Ik gebruik ook geen dikke gems uit de stash maar puur wat ik vind, en ook niet de gems hoger craften omdat je de pages/tomes nog niet kan looten tot de volgende difficulty dus kan je ze ook niet gebruiken.

Ik lees dat je je gold op één of andere manier wil transferren naar HC dus wellicht door verkoop van gold, en dan weer op HC terug kopen voor geld. Maar defeat dit niet the whole purpose? Je vond het minder leuk nadat je "rijk" was geworden op SC, als je dat nu weer overzet is toch net zo goed het zelfde? Alleen je kan het wel verliezen inderdaad on death. Maar toch.

En met Ironman spelen ga ik inderdaad vaak dood dus HC Ironman is dan ook niet echt te doen zonder AH.

Jah ik herken ook het gevoel. Ik ga straks met 1.0.5 weer een HC doen zonder AH. Had ik vorige keer gered tot Nightmare A4, daar dood door een stom foutje (level 52). Ik denk wel dat ik de items in m'n stash die ik nog heb van m'n vorige character ga gebruiken (tenslotte zelf gevonden).

Maar ik begin pas bij 1.0.5, want ik denk dat op normal-difficulty een hoge monsterpower best te doen is, en daarom zal levellen veel sneller gaan. Als in dat je op nightmare begint en al ruim de 30 gepasseerd bent (en Hell beginnen op bijna 60). Zal wel meer tijd kosten denk ik.

Jammer dat ze zo lang over die patch doen. 1.0.4 kwam juist vlak na de patchnotes al uit... Maar 1.0.5 is natuurlijk wel een stuk ingrijpender door de monsterpower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 19:40
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Door de beefy-ness eruit te slopen en monks op eenzelfde krachtniveau te brengen als andere classes wordt het wel interressant andere builds te gaan proberen. Zó slecht heeft Blizz zich er tot nu toe niet vanaf gemaakt. Het zou zomaar kunnen dat ze weten wat ze doen en die class leuker/spannender/gebalanceerder wordt.
Ja leuk.... close combat met een glass-monk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Bulls
Ik denk dat ik de AH niet eens zo'n probleem vind, maar dat de combinatie AH, SC en itemization dit wel is. Voor mij dan. Ik vind veel rommelen met gear ontzettend leuk. Niet zozeer min/maxen, maar het toepassen van fun items (in D3 legendaries/sets), of wat dan ook. Hier geeft D3 al erg weinig ruimte in vanwege haar affix systeem en stat-weight, laat staan dat het zelf upgraden van deze items uiteindelijk een optie is zonder AH.
Want tja, hoe vaak vind je nu een Zuni set item? :)

Nu ik dit typ ben ik benieuwd hoe HC dit beïnvloedt. Het gekke is dat mijn interesse in rares veel groter is nu. Nu ja, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:01:
[...]

Zie ik eruit alsof ik een grapje maak?

Als je met 30K DPS, 30K life, 500 allres en 4000 armor met twee vingers in je neus en een vuist in een andere geliefde lichaamsopening Act3 doorwalst terwijl ik met een WD nauwelijks met die stats door act2 heen kom, dan zou ik toch wel willen spreken van een verschilletje in kracht. Ik heb recent een paar avonden Robbels' vriendinnetje bezig gezien met haar Monk wiens stats, gear en resistance allemaal bagger zijn vergeleken met mijn WD en desondanks is die class net zo sterk als de mijne, sterker in sommige gevallen.

[...]

Met die stats kom je niet door act 3 heen, tenzij je 2k loh hebt. En laten wd's dat nou ook kunnen met zoveel loh, zeker met een petbuild.

Sorry, maar als het gaat om kracht loopt de monk al dik achter op de rest van de classes. We farmen het langzaamst van iedereen, doen de minste dps, hebben de minste build variatie en hebben de crappiest resource management.

De enige edge die we hebben is onze inherente beefyness. Als je dat weghaalt zijn we niets meer.. NIETS.

We hebben maar 1 dmg passive die schaalt met onze hoeveelheid generators, maar dat wordt pas nuttig met 3 generators of meer en er is geen enkele mongool op deze planeet die dat doet.

Heb je zelf wel eens met een monk gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:05:
[...]

Wat een raar verhaal. Toevallig heb ik 5 chars op lvl 60 dus ik kan redelijk meepraten over het verschil. Ik heb 1 echt sterk char, dat is een barb (of eigenlijk: dat was een barb, na mijn striptease bij Cydea :+) en die echt heel duur. Mijn WD is echt goedkoop, maximaal 10M oid, en die beukt Act1 en 2 sneller door dan die barb, gewoon overal beren doorheen raggen en alles valt binnen 3 seconden neer. Vanaf act3 begint het een beetje tricky te worden, maar diablo ligt toch nog gewoon met 2 vingers in de neus.

Maar ik denk wel dat je, zeker zonder budget, met een WD het makkelijkst tot diablo in inferno soleert. Ik denk wel dat een ziek gegearde sorc nog steeds het snelst is, maar dan zit je wel aan de 200-300M+.

Wat wel zo is, is dat monks en barbs vrij "eenvoudige" classes zijn, als je de gearcheck doorkomt faceroll je tot diablo. Als je de gearcheck niet doorkomt, is dit nog steeds je lot: YouTube: diablo 3 barbarian inferno tactic.
WD zit er een beetje tussenin, zeker met een petbuild.
Sorc en zeker ook DH vereisen sowieso nog skill om het tot diablo te redden, 100k DPS of niet. Daarentegen is het wel het eenvoudigste om met deze builds te kiten, dat verklaart ook waarom ze helemaal aan het begin in mei de sterkste en enige inferno-viable classes waren.

[ Voor 20% gewijzigd door M_V op 04-10-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:17:
@Bulls
Ik denk dat ik de AH niet eens zo'n probleem vind, maar dat de combinatie AH, SC en itemization dit wel is. Voor mij dan. Ik vind veel rommelen met gear ontzettend leuk. Niet zozeer min/maxen, maar het toepassen van fun items (in D3 legendaries/sets), of wat dan ook. Hier geeft D3 al erg weinig ruimte in vanwege haar affix systeem en stat-weight, laat staan dat het zelf upgraden van deze items uiteindelijk een optie is zonder AH.
Want tja, hoe vaak vind je nu een Zuni set item? :)

Nu ik dit typ ben ik benieuwd hoe HC dit beïnvloedt. Het gekke is dat mijn interesse in rares veel groter is nu. Nu ja, de tijd zal het leren.
Voor mij is de AH ook zeker een optie (ik ben een echte die hard Hardcore speler, maar dat weet jij ;) ) en ik zie ook zeker wel enige nuances in vergelijking met SC. Ik heb nu 5,5 miljoen bij elkaar gesprokkeld, op SC zou ik dat allemaal kunnen uitgeven aan een redelijk item. Op HC zou ik dat nooit doen, juist vanwege de angst om dat allemaal kwijt te raken door 1 tel van overmoedigheid.

Als ik voor mijzelf spreek denk ik dan ook dat je op hardcore veel meer gedwongen wordt om kleine baby-steps te nemen, voor mij houdt dat (naast de adrenaline van een near-death) het spel langer leuk. Het geeft mij ook de tijd om geduldig te wachten op patches en een eventuele uitbreiding. Ik bedoel, mijn hoogste char staat nu in act 2 op inferno dus ik heb het spel nog steeds niet uitgespeeld. Maar goed, dat kan ook aan mijn traagheid liggen......

Overigens blijf ik het een gemiste kans vinden dat lower level legendaries hun waarde compleet verliezen als je een paar levels hoger bent. Ik kan me nog herinneren dat ten tijde van Diablo 2 ik ook met higher levels nog best wel eens Cow King Boots aan had, of de nagelring met zijn leveltje 7 ofzoiets...... Aan de andere kant verwacht ik dat dit nog wel verandert in toekomstige patches. En dan ben ik dus weer blij dat ik geduld heb en het spel nog steeds niet uit heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Ik heb zelf nu een barb, monk en wiz op 60.

Barb: Gaaf om te spelen. Helaas 1 build die ver boven de rest uitsteekt qua effectiviteit (Double Tornado) en daardoor is het bijna zonde een andere build te gebruiken. DT is best makkelijk, andere builds zijn behoorlijk moeilijk omdat je moet stilstaan om effectief damage te doen en desecrator/fire chain/molten etc. kun je over het algemeen bijna niet tegenop met LoH etc.

Monk: Makkelijk maar saai. Als je het een beetje slim speelt ga je bijna niet dood en kun je alles facetanken, zelfs met matige gear. Eigenlijk ook maar weinig variatie in mogelijk qua builds, maar heb me daar niet heel erg in verdiept. Wel gaaf dat je verschillende Mantra's hebt waardoor je altijd een meerwaarde bent in teamplay. Zouden defensief wel wat generfed mogen worden als daar wat meer offensieve variatie voor terugkomt.

Wiz: Leuk om te spelen, veel verschillende nuttige skills/runes en daardoor veel variatie mogelijk alleen de passives vind ik wat saai en weinig echt interessants tussen zitten. T/m inferno act 1 ging tot nu toe in ieder geval erg gemakkelijk. Qua survivabillity/dps verhouding (ook qua skills) een prima class.

Heb ook een DH, lvl 14, maar die vind ik niet echt leuk om te spelen. En ben nu bezig met een WD, lvl 14 ook zoiets, best gaaf om te spelen, moet alleen nog even de juiste balans vinden tussen melee/ranged.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:37:
Mijn WD is echt goedkoop, maximaal 10M oid, en die beukt Act1 en 2 sneller door dan die barb, gewoon overal beren doorheen raggen en alles valt binnen 3 seconden neer. Vanaf act3 begint het een beetje tricky te worden, maar diablo ligt toch nog gewoon met 2 vingers in de neus.
Als ik een groepje vijanden bebeer dan zijn mijn beertjes echt allang en breed op voor de mob plat ligt...het volcontinue berenspammen is er sinds de laatste patch helemaal uit en het is eigenlijk geen viable build meer om daarop te vertrouwen. Aangezien de prijs van de gear niet zoveel zegt over de stats en "goedkoop" en dan "10M" in één zin aangeeft dat wij niet hetzelfde over goedkoop denken kan ik hier weinig meer mee dan me afvragen of je sinds de laatste patch nog met je WD speelt.
Wat wel zo is, is dat monks en barbs vrij "eenvoudige" classes zijn, als je de gearcheck doorkomt faceroll je tot diablo. Als je de gearcheck niet doorkomt, is dit nog steeds je lot: YouTube: diablo 3 barbarian inferno tactic.
Mijn issue met monks is dus dat die gearcheck érg makkelijk lijkt te zijn in vergelijk met m'n WD. Als ik pub speel of multi met bekenden dan hebben de monks, die lekker staan te tanken, bijna altijd serieus mindere paperdoll DPS, Life en Armor stats dan mijn WD en desondanks facerollt die monk mobs waar ik als een gek voor moet rennen (en kiten met beertjes en gargy) en zie ik die monks telkens in A3 en A4 rondhuppelen met stats die écht bij lange na niet in de buurt van de mijne komen. Met gear die niet in de buurt van de mijne komt. Die inherente beefyness maakt het voor monks dus blijkbaar mogelijk om veel verder in Inferno te komen dan met dezelfde gear en stats met een WD. Overigens bedenk ik nu wel dat ik door Hell kwam vóór patch 1.0.4 dus toen de WD nog geen patch buffs gekregen had. Desalniettemin kom ik nog steeds niet zo makkelijk A2 en A3 door als een monk met half zoveel DEX als ik INT heb, die half zoveel DPS doet en minder life heeft. En dat vind ik wel naar een balance probleem ruiken.

Dat de meleeclasses qua speelstijl simpel zijn kan ik slecht beoordelen - ik vond ze in elk geval zo saai dat ik met beide vrij rap gekapt ben omdat ik letterlijk in slaap zat te sukkelen tijdens het spelen.
WD zit er een beetje tussenin, zeker met een petbuild.
Sorc en zeker ook DH vereisen sowieso nog skill om het tot diablo te redden, 100k DPS of niet. Daarentegen is het wel het eenvoudigste om met deze builds te kiten, dat verklaart ook waarom ze helemaal aan het begin in mei de sterkste en enige inferno-viable classes waren.
De WD Petbuild is overigens pas viable sinds de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:08:
[...]

Als ik een groepje vijanden bebeer dan zijn mijn beertjes echt allang en breed op voor de mob plat ligt...het volcontinue berenspammen is er sinds de laatste patch helemaal uit en het is eigenlijk geen viable build meer om daarop te vertrouwen. Aangezien de prijs van de gear niet zoveel zegt over de stats en "goedkoop" en dan "10M" in één zin aangeeft dat wij niet hetzelfde over goedkoop denken kan ik hier weinig meer mee dan me afvragen of je sinds de laatste patch nog met je WD speelt.

De WD Petbuild is overigens pas viable sinds de laatste patch.
Dit is mijn WD: http://eu.battle.net/d3/en/profile/markdlv-2282/hero/1148355. De enige dure dingen die erop zitten zijn thing of the deep en visage of guijana. Ik heb deze WD vorige week gebouwd en zonder die twee items tot diablo gewandeld. Met die twee items kost hij misschien 6M om te maken, maar zonder die items echt niet meer dan 2M, en dat kan je toch echt niet duur noemen.

Deze WD beukte ook zonder die twee items alles tot diablo omver.

Upd: oh, ik zie dat er ook een vrij dure gem in het wapen zit, maar ook die zat er nog niet in toen ik diablo sloopte

[ Voor 7% gewijzigd door M_V op 04-10-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de monks stackt de mantra of Conviction in co-op ?

Net Uberboss gedaan op MP7 met 1 monk en ik als WD. En het ging echt super lekker .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:24:

Net Uberboss gedaan op MP7 met 1 monk en ik als WD. En het ging echt super lekker .
Mantras stacken in geen enkel geval afaik

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:24:

Nee mantra's stacken niet. Daarom als je met meerdere monks bent ook verschillende mantra's nemen :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 17:22:
[...]

Dit is mijn WD: http://eu.battle.net/d3/en/profile/markdlv-2282/hero/1148355. De enige dure dingen die erop zitten zijn thing of the deep en visage of guijana. Ik heb deze WD vorige week gebouwd en zonder die twee items tot diablo gewandeld. Met die twee items kost hij misschien 6M om te maken, maar zonder die items echt niet meer dan 2M, en dat kan je toch echt niet duur noemen.

Deze WD beukte ook zonder die twee items alles tot diablo omver.

Upd: oh, ik zie dat er ook een vrij dure gem in het wapen zit, maar ook die zat er nog niet in toen ik diablo sloopte
6M voor die items?

Zit ik op een andere AH denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

Jeetje, er droppen de afgelopen drie dagen echt enorm veel plans voor me. Ik heb nu 4 grands, 2 fines en 7 normal plans gevonden.

Ik was ook benieuwd hoeveel mobs en elites ik nou per run kill. Ik doe nu iets langere Alkaizer runs (Rakkis Crossing en Depths 1&3 extra) en heb de afgelopen run 1425 normale en 44 elite monsters gesloopt. Best aardig in 17 minuutjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
[...]
Zonder de AH spelen is zekers cool! Als je dan een rare item loot dan vraag je je gelijk af of het een beter item is. :D Soms ook nog wel leuk om je betere chars te gebruiken in de lagere difficulties om zo nog wat leuke items te farmen/vinden. Craften is helemaal spannend, want je weet echt niet wat je krijgt. Mijn Wizard is nu compleet AH only. Behalve de gems, ik gebruik de hogere om toch wat sneller door de levels te gaan.

Al heb ik sindskort Torchlight 2 ontdekt en dat is toch wel veel leuker dan D3, vindt ik :)
D3 zal wat stof gaan vangen bij mij, als dat al kan met een digitale versie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D3 zonder AH = Postzegels verzamelen maar niet mogen ruilen met andere postzegel verzamelaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:01:
D3 zonder AH = Postzegels verzamelen maar niet mogen ruilen met andere postzegel verzamelaars.
Ruilen is wat anders dan er alleen geld/gold voor te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld is een ruilmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Dat mag je gerust zo zien maar dat is voor mij niet de definitie van ruilen.

Vroeger betaalde je toch ook niet voor je flippo's? (Behalve voor de zak chips :P)

[ Voor 10% gewijzigd door NegativeFreak op 04-10-2012 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Vanmiddag een paar snelle rondjes gedaan, 350 MF maar drops ho maar...
Mocht er iemand mee willen in A3 voeg me maar toe: Delph#2293

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 04-10 13:28

Flapmo

and back is gigi!

M_V schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:59:
@ Allen, tuurrlijk had ik ze in mijn inventory kunnen gooien, maar op de grond is sneller en het is een vrij lastige achievement. Ik was al 2x doodgegaan tijdens het undressen dus ik had het een beetje gehad.

Crashende servers/droppende game heb ik echt nooit last van en dat was een risico dat ik bereid was te nemen, net als het risico op doodgaan bij hardcore. Dit was een risico dat ik niet kende en als ik dit had geweten (gegeven een 90% kans op doodgaan tijdens deze achievement (je hebt nog 2k leven ofzo) en een 100% kans op al je spullen kwijt als je ze op de grond hebt liggen) had ik het natuurlijk nooit gedaan. Achteraf snap ik alleen niet dat ik dit niet met mijn 1% slechter gegearde Witch doctor had gedaan, dan was de schade beperkt geweest tot een paar miljoen, dat is het probleem van die end game gear....

Ik denk dat ik, ondanks mijn morele bezwaren, maar ff 40 euro neerleg voor 100M gold (kost niks meer tegenwoordig) en doe alsof dit nooit is gebeurd.... anders zit ik me echt tientallen uren te verbijten op deze fout.

Dus nog 1maal een waarschuwing voor iedereen:

Gooi nooit spullen op de grond bij een bossfight, deze worden verwijderd zodra de bossfight opnieuw gestart dient te worden (dus als je doodgaat)

Hihi, zelfs op SC nog zo falen dat je je items kwijtraakt :p. J/k, zuur :(.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Ik heb alleen een monk en vind de monk t'm A1 Inferno heel makkelijk wegspelen. Daarna ben je toch wel gear afhankelijk (Maar dat is elke class). Zonder Resist en Life kun je nog zo veel dmg doen, één firechain, desce of arcane en je bent weg.

Ik heb 42k life en 1k resist all, maar ik hoef echt niet in molten te gaan staan want binnen 3 sec ben ik plat in A3. Die elite's die je oppakken en in een arcane gooien -> Instant death. En dat met 42k health en 1k resist.

Gras is altijd groener :) Ik heb iig mijn best moeten doen om aan de 24k DPS te komen. En ik ga nog best wel eens dood in A3 (Iets te vaak, maar komt ook doordat D3 echt kut loopt op m'n Alienware m17x R3, vaak frame drops tot 0, freezes van 10 sec, dan kun je nog wel eens deaud gaan ja :+ ).

Het leukste vind ik tot nu toe gewoon in een party game door A3 heenlopen.. Het hoeft voor mij ook niet super snel te gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 04-10-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

RedHat schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:54:
Ik heb alleen een monk en vind de monk t'm A1 Inferno heel makkelijk wegspelen. Daarna ben je toch wel gear afhankelijk (Maar dat is elke class). Zonder Resist en Life kun je nog zo veel dmg doen, één firechain, desce of arcane en je bent weg.

Ik heb 42k life en 1k resist all, maar ik hoef echt niet in molten te gaan staan want binnen 3 sec ben ik plat in A3. Die elite's die je oppakken en in een arcane gooien -> Instant death. En dat met 42k health en 1k resist.

Gras is altijd groener :) Ik heb iig mijn best moeten doen om aan de 24k DPS te komen. En ik ga nog best wel eens dood in A3 (Iets te vaak, maar komt ook doordat D3 echt kut loopt op m'n Alienware m17x R3, vaak frame drops tot 0, freezes van 10 sec, dan kun je nog wel eens deaud gaan ja :+ ).

Het leukste vind ik tot nu toe gewoon in een party game door A3 heenlopen.. Het hoeft voor mij ook niet super snel te gaan.
Op zich is 43K life en 1K resist meer dan zat voor inferno, maar hoe hoog is je armor? Die zou eigenlijk richting de 10K moeten gaan, anders ben je uit balans en kan je beter wat resists opofferen voor meer armor. Desnoods wat dps opofferen, 20 of 24 dps maakt in killspeed toch niet heel veel uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb de afgelopen 10-15 PL in randoms gespeeld en nu net een solo. Heb het gevoel dat je in een solo game meer xp krijgt. Klopt dat? Of is het gewoon doordat je er sneller doorheen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Ja in solo hebben monsters minder hp en zijn minder sterk, dus je zult er idd wat vlotter doorheen gaan, en krijgt dus sneller xp

[ Voor 5% gewijzigd door Tornado1.0 op 04-10-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Maar xp/mob is gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
Damage van monsters verandert niet als je co-op speelt.
Alleen krijgen ze er 75% HP bij per extra persoon in de party.
Als je beide even sterk bent zou je co-op dus sneller moeten zijn..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Na een monk te hebben geleveld naar 60 en me helemaal kapot verveeld daarop, heb ik een Demon Hunter geleveld naar 60. Gear is nog niet helemaal goed, maar ben ook nog niet zo lang 60.

Gek genoeg helaas nu alweer neigingen om wat anders te levelen aangezien ik Demon Hunter ook weer niet zo makkelijk door levels vindt gaan. Hij's squishy en moet in feite kiten. Alleen gaat dat kiten maar erg houterig, ook die vault werkt niet helemaal zo soepel als gewenst.

Hebben jullie misschien tips welke class lekker farmed en niet zo hevig gear dependant is? Het blijft een Hack 'n Slash, dus het liefst gewoon zo makkelijk mogelijk over alles heen walsen ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand op PTR? Krijg altijd error 33?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Scallius schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 22:42:
Na een monk te hebben geleveld naar 60 en me helemaal kapot verveeld daarop, heb ik een Demon Hunter geleveld naar 60. Gear is nog niet helemaal goed, maar ben ook nog niet zo lang 60.

Gek genoeg helaas nu alweer neigingen om wat anders te levelen aangezien ik Demon Hunter ook weer niet zo makkelijk door levels vindt gaan. Hij's squishy en moet in feite kiten. Alleen gaat dat kiten maar erg houterig, ook die vault werkt niet helemaal zo soepel als gewenst.

Hebben jullie misschien tips welke class lekker farmed en niet zo hevig gear dependant is? Het blijft een Hack 'n Slash, dus het liefst gewoon zo makkelijk mogelijk over alles heen walsen ;p
DH vond ik sowieso niks aan, WD ben ik nog mee bezig. Maar ik denk dat ik Wiz en Barb toch het leukste vind.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Yes! sinds vanavond is mijn DH de 100k unbuffed DPS grens gepasseerd. Dankzij 2 nieuwe items die ik van Wolf kon kopen (nats ring en boots). Ben nu wel blut dus ik moet weer wat dingen gaan vinden. Vanavond al een begin gemaakt door een stormshield met 28%block te vinden die voor een paar M op de AH staat.

Volgende upgrade wordt mijn helm of mijn armor denk ik.

Als er mensen zijn die een keer samen willen runnen voeg me maar toe: klitse#2345

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Is het trouwens handig om voor items zonder magic find te gaan en daarmee snel paragon levels te krijgen of is het beter om gewoon met magic find gear te levelen?
Ik merk namelijk dat items met magic find nogal prijzig zijn als je ook een beetje damage wilt blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:09
Ik speel zelf liever voor de XP ipv voor goede items die toch niet komen. Die MF komt vanzelf wel. Niet erg snel dmv Paragon, maar steeds meer. Dus ik heb lekker een XP gem in mijn helmet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb één MF find van 17% op mijn gear zitten en voor de rest is het gewoon Paragon lvls grinden. Zit nu op 18, bijna 19 en moet zeggen dat ik nu toch wel echt merk dat er veel meer rares droppen. Deze week ook 4 legendaries gevonden (3 crap, 1 voor 10m weg) maar dat was gewoon mazzel, de weken daarvoor dropten tm paragon lvl 16 niet 1 legendary :P .

Maar je merkt het verschil met meer MF wel degelijk. Met 5 NV stacks, mijn mf gloves en 18 PF lvl zijn de witte items echt veruit in de minderheid.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Thompson schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:12:
[...]

DH vond ik sowieso niks aan, WD ben ik nog mee bezig. Maar ik denk dat ik Wiz en Barb toch het leukste vind.
En welke farmed wel het leukst in jouw ogen? :-D En heeft geen mils nodig om een beetje inferno in te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:17
Net met mijn WD act 3 inferno maar eens afgemaakt. Morgen (straks) act 4 :)

http://eu.battle.net/d3/e...ookz0r-2554/hero/20263960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 00:14:
Is het trouwens handig om voor items zonder magic find te gaan en daarmee snel paragon levels te krijgen of is het beter om gewoon met magic find gear te levelen?
Ik merk namelijk dat items met magic find nogal prijzig zijn als je ook een beetje damage wilt blijven doen.
Ik doe het ook zonder mf, wizard nu p17 en merk inderdaad wel dat ik steeds meer rares vind ook zonder nv dus het mf op gear helpt absoluut, maar ik heb simpelweg niet genoeg gold om gear te kopen met goede stats en dan ook nog mf :P ik doe het dus rustig aan.

heb nu inmiddels wel ook een baba op 60 met wat gear om iig butcher te kunnen speedrunnen in een 4p game. Act 2 ga ik echter toch te snel dood wegens gebrek aan loh en nog te lage ar en armor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:13:
Yes! sinds vanavond is mijn DH de 100k unbuffed DPS grens gepasseerd. Dankzij 2 nieuwe items die ik van Wolf kon kopen (nats ring en boots). Ben nu wel blut dus ik moet weer wat dingen gaan vinden. Vanavond al een begin gemaakt door een stormshield met 28%block te vinden die voor een paar M op de AH staat.

Volgende upgrade wordt mijn helm of mijn armor denk ik.

Als er mensen zijn die een keer samen willen runnen voeg me maar toe: klitse#2345

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661
Nog gratz. :)

Ik hoop dat je meer plezier van die items hebt dan ik. :P

Ik heb mijn DH over een andere boeg gegooid. In plaats van dikke dps, tank-dps hybride. Gedaan met een windforce, vile ward, twee blackthornes pieces, andariels, strongarms en firewalkers. Dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GMVRSr5QSct90zt8z5zLZblH/full.jpg

Heeft wel een gave look, beetje "Fight Evil with Evil" . Alsof ik de schedels draag van mijn kills. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Nu lijk je zelf een beetje op Diablo :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:22:
[...]

Nog gratz. :)

Ik hoop dat je meer plezier van die items hebt dan ik. :P

Ik heb mijn DH over een andere boeg gegooid. In plaats van dikke dps, tank-dps hybride. Gedaan met een windforce, vile ward, twee blackthornes pieces, andariels, strongarms en firewalkers. Dit is het resultaat:

[afbeelding]

Heeft wel een gave look, beetje "Fight Evil with Evil" . Alsof ik de schedels draag van mijn kills. :D
Ik blijf die shoulders lelijk vinden. Verder ziet het er wel cool uit. Het ging ook weer prima gisteren, jij tankt en ik doe van een afstandje een bak dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ArcticWolf schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:29:
Nu lijk je zelf een beetje op Diablo :o
Sterker nog, ik lijk meer op diablo dan diablo. ;)

Ik heb geen theezakjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Bokkie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:18:
[...]

Ik doe het ook zonder mf, wizard nu p17 en merk inderdaad wel dat ik steeds meer rares vind ook zonder nv dus het mf op gear helpt absoluut, maar ik heb simpelweg niet genoeg gold om gear te kopen met goede stats en dan ook nog mf :P ik doe het dus rustig aan.

heb nu inmiddels wel ook een baba op 60 met wat gear om iig butcher te kunnen speedrunnen in een 4p game. Act 2 ga ik echter toch te snel dood wegens gebrek aan loh en nog te lage ar en armor
Ach, full MF kan in A2 ook, en ik heb nauwelijks armor of resist.... wel 312 MF (5 stacks + merc)
(en maar 3% lifesteal met ietsie pietse LoH)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:43:
[...]

Ach, full MF kan in A2 ook, en ik heb nauwelijks armor of resist.... wel 312 MF (5 stacks + merc)
Volgens jouw profiel heb je 147% van items + 22% van merc + 75% van stacks = 244% MF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Gister wat key runs gedaan tot de server down ging (PTR), eerst a1.
4 runs gedaan, waarbij 3x dus de key viel. De game zonder key dropte legendary
Daarna a2, 6 runs in totaal gedaan omdat de key niet dropte. Hierbij ook de eerste game zonder key: Legendary.
Loop net (omdat server en chars gereset zijn) een kleine run in a1, Andariels visage.
De andere 2 waren frostburn en gidbinn
Ik hoop echt dat de drop rate zo blifjt :)

Dus weer overnieuw starten met de key runs :)

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 05-10-2012 08:48 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Timeless schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:45:
[...]

Volgens jouw profiel heb je 147% van items + 22% van merc + 75% van stacks = 244% MF
en 69 MF van PL 23 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Ik ben die PTR nu aan het downloaden, klopt het dat die client gewoon weer 9 GB aan het binnenhalen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Volgens mij is het 15GB. Of ze hebben ondertussen de versie wat aangepast misschien.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

pstalman schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:46:
Gister wat key runs gedaan tot de server down ging (PTR), eerst a1.
4 runs gedaan, waarbij 3x dus de key viel. De game zonder key dropte legendary
Daarna a2, 6 runs in totaal gedaan omdat de key niet dropte. Hierbij ook de eerste game zonder key: Legendary.
Loop net (omdat server en chars gereset zijn) een kleine run in a1, Andariels visage.
De andere 2 waren frostburn en gidbinn
Ik hoop echt dat de drop rate zo blifjt :)

Dus weer overnieuw starten met de key runs :)
Met welk monster levl ?
En gewoon met een "transfer" van je normale character?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:22:
[...]

Met welk monster levl ?
En gewoon met een "transfer" van je normale character?
Ja met transfer van je eigen chars.
Ik speelde op level 3, maar net 3 runs gedaan en geen 1 key.
Vanavond maar weer verder...
Ik zie dat niet iedereen een reset gehad heeft, want sommige items in AH hebben nog 5 uur left... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix

3xNix

golfr in hart en nieren

Ik ben toch wel bang dat 1.05 voor mij gunstig is omdat ik toch al niet defensief gebouwd ben, maar dat ik het met hoger monster level (bijv 2-4) toch wel heel snel zwaar krijg hierdoor...

Hopelijk kan ik nogsteeds A2 runs doen met ML 2 of 3... heb weinig zin in A1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
DUH!

Slaat zichzelf voor z'n kop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
MarcM88 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:20:
Volgens mij is het 15GB. Of ze hebben ondertussen de versie wat aangepast misschien.
Ik heb geen idee, ik dacht dat het een patch was... hij overschrijft dan dingen in de bestaande folder ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 08:43:
[...]

Mja mijn baba is ietsje slechter gegeared :P http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/3604562
Moet eco he, tis maar een altje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
3xNix schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:38:
Ik ben toch wel bang dat 1.05 voor mij gunstig is omdat ik toch al niet defensief gebouwd ben, maar dat ik het met hoger monster level (bijv 2-4) toch wel heel snel zwaar krijg hierdoor...

Hopelijk kan ik nogsteeds A2 runs doen met ML 2 of 3... heb weinig zin in A1.
als je A3 solo aankunt, kun je vast wel a1 en a2 met lvl 4-5
Ik kan (met genoeg tijd) wel solo a1 op lvl 10. Moet er wel bij zeggen dat ik nog niet helemaal a1 op lvl 10 gedaan heb maar al wel 2 stacks gehad heb :)
Al wel een run in A3 gedaan op lvl7, 2 stacks in depth halen en dan richting cydaea/azmo en duurde 40min, normaal 15 ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 05-10-2012 09:57 ]

Pagina: 1 ... 56 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.