Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Angeloonie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:28:
[...]

Ik zal je wel rezzen hoor O+

Oh, en 280k+ dps, niet 250 :+
Stil nou, wilde je anoniem houden, nu weet elke Gotter dat ik jou bedoelde pffffff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Ik heb nog niet veel aandacht aan die EHP besteed.
Euh, EHP is nochtans erg belangrijk als je op survivability mikt... hoe hoger je EHP hoe meer hits je aan kan, dus hoe langer je overleeft. Life Regen is idd niet onbelangrijk maar bij spike damage ga je alsnog sneller dood met een lagere EHP dan met een hogere EHP. Zaken zoals AR en Armor zorgen voor damage reduction maar uiteindelijk speelt je HP (vitality en life%) nog steeds een belangrijke rol bij de eindafrekening. 33k is naar mijn mening iets te weinig voor act3 - laat staan met extra MP's in 1.0.5 :)
Volgens mij komt hij nu aardig in de buurt van 1/8 (buffed dan). Verder geloof ik niet zo sterk in deze verhouding. Meer is altijd beter (maar het wordt uiteindelijk inderdaad steeds minder efficiënt).
Het is idd geen must maar als je dan toch kijkt naar upgrades is het de moeite waard op rekening mee te houden qua efficiëntie (en dus beste value for your bucks).
DPS is een gigantisch probleem als je AR, LifeRegen en LOH verkiest boven CHC en CHD. Ik heb al voor AS gekozen op mijn ringen, amulet, gloves en bracer. Daarmee zit ik nu in tank mode (met schild) op een goede 40k dps (hetgeen niet slecht is). Het wordt nog een hele dure investering om die dps omhoog te krijgen. Het liefste wil ik nog een Lacuni prowler met CHC en AR, een Witching Hour met AR en een Mempo Twilight met CHC en AS en AR.
Ik loop zelf met een Mempo of Twilight en zou van mijn leven niet willen switchen naar iets anders, buiten dan een mét CHC - maar die zijn vrij duur :+ Alleen al met de life% en all res + hoge int roll is dat volgens mij een upgrade voor je, die van mij was ocharme 3mil. 5.5CHC vs 9%AS maakt volgens mij niks uit in je DPS.
Ik heb AR al laten vallen op mijn amulet en bracer, meer consessies ga ik niet maken. Het wordt flink de AH in de gaten houden dus. Zeker met de nerf op wizard wil ik AR en Armor eigenlijk alleen nog maar verbeteren. Vitality is iets waar ik wel nog wat kan winnen.
Nogmaals, je gaat verschieten als je het uittest hoeveel meer damage je kan incasseren door het verhogen van je HP ;) Ik zou mikken op minstens 37k HP, 40k is meer dan voldoende.
Ik heb 11% op 1 ring. Is hier een streven voor? Om het op te bouwen naar 33% ofzo?
Ah, die had ik niet gezien. Mja, hoe mee hoe beter zeker :) Ik heb zelf 23% en dat is ferm merkbaar tov zonder. Volgens mij een zwaar onderschatte stat, net zoals pickup range voor health globes. Heb je ook niet zie ik?

Op mijn wizard zit maar beperkt LoH en Life Regen maar ik overleef bijna alles door voldoende globes mee te pikken, enige occasionele swipes tijdens act3 farming zijn elite Phasebeasts (ziekelijk hoge damage output) en combinaties zoals fast/mortar/frozen ranged elites die maar niet blijven stilstaan of desecrator/fire-chains/vortex...

Ik wil zelf verder investeren in DPS zonder survivability te verliezen, buffed zit ik aan 1100AR/6500armor/44kHP. Nu doe ik pakweg 20seconden over 1 elite pack, met die MP levels wordt dat een veelvoud dus die dps zal nodig zijn :) En met de nerfs op energy/prismatic armor wacht ik ook bang af wat dat gaat geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Haha.... dat was toen ik de fun build speelde niet? :<
Angeloonie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

:'( :'( fu was maar 3x dood gegaan! :> Immow ging vaker dood! :+

Met m'n Windforce is het soms best wel contra-productief vanwege de knockback _O- Maar ach, we kunnen alles aan, Monster Power 10 here we come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Mij lukte het ook niet wat je moet doen is het volgende.

1) Log in op US server maak daar 1 char aan en log uit.
2) Log in je EU account en log uit.
3) Start PTR en als het goed is lukt het om meteen in te loggen of je ziet een andere error, als andere error is gewoon nog een keer proberen en dan zou het wel moeten lukken. Maak een char aan en dan kun je bestaande char importeren.

HF :)
Mistymo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

Had PTR gedownload, echter kon er geen account aan koppelen (domme error) dus liet me niet inloggen. Heb op de managament pagina gekeken, diablo3, en dan hoor je een button te hebben waar je een account aan kunt koppelen. Echter er staat geen link/button :(

Dus zal vanavond weer gewoon paragon/items gaan farmen.

Wel lache gister 4 melee wizzards in game en dan farmen............Pew Pew.......... Leek wel Act 1 normal, zo snel lag alles niet normaal meer. Vraag me af of solo of andere combi groepen sneller kunnen farmen :)

ps. IK zeg niet dat we uber zijn (Mocht blizz meekijken en ons nog verder willen nerfen) Kuch Kuch Kut patch 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
mijn chars staan nu goed op de PTR... mis alleen mijn money van de verkopen van vannacht :)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:13:
[...]

Weet niet of jij fun had, maar wij wel :+
Lol :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-10 13:39
Mn DH zit ook in de mottenballen nu.

Jeetje, wat zijn monks makkelijk :D

En grappige builds, dat je kunt maken.
Gisteren dikke lol gehad, door een tempest run/spirit regen/health build te maken, grijns helaas geen gear, die vet genoeg is om de hele zware zones aan te kunnen, maar jeetje, wat een snelheid van lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat goedkope upgrades. Iemand enig idee wat ik het beste kan upgraden? En waarnaar toe? Ik ben bezig om van Arcane naar Fire res te gaan, dat schijnt goedkoper te zijn. Voor de rest misschien wat meer Vita / Life en LoH zodat ik wat langer leef.

Iemand tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 18:39:
Ik ben eigenlijk op zoek naar wat goedkope upgrades. Iemand enig idee wat ik het beste kan upgraden? En waarnaar toe? Ik ben bezig om van Arcane naar Fire res te gaan, dat schijnt goedkoper te zijn. Voor de rest misschien wat meer Vita / Life en LoH zodat ik wat langer leef.

Iemand tips?

kom je met zulke belachelijk lage stats en zulke crappy gear serieus tot Act 4 met een Monk? WTF - lekkere balance tussen classes hoor :|
Toen ik zulke stats met m'n WD had kwam ik met geen mogelijkheid door Act2 heen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 16:56

KneoK

Not in a million lightyears

Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:22:
[...]

Ik erger me altijd een beetje aan houdingen zoals deze. Verschil in skillz/gear moet er zijn en er zijn altijd grotere vissen etc. Ik vind echter niet dat je iemand dan gelijk in de hoek moet zetten en zeggen "ik farm niet met jou want je bent slechter dan ik".

Eensch dat er mensen zijn die zich vreemd gedragen op pubs, ik vermijd die ook als de pest, maar ik ben heus niet te beroerd om een farmrun met bekenden te doen die stuk voor stuk maar 1/3 van mijn dps doen. Ergens vind ik dat nog leuk ook, want het is best een uitdaging en geeft een leuk idee de "pro" van het potje te zijn, al moet ik die mensen an carryen.

Mij maakt het niet uit, want ook als de andere drie mensen in mijn party uit hun neus staan te vreten ga ik er nog in een redelijk tempo doorheen en instahit ik bepaalde monsters nog steeds gewoon. Met die mensen speel ik voor de fun, en lach me dan ook kapot in dat soort potjes door vreemde sterfgevallen ed.

Alleen maar loot/xp runs doen is jezelf martelen imho.
Oh, het was ook helemaal niet 'ik ben te l33t om met jou te spelen' bedoeld hoor ;) Ik speel vaak zat gewoon voor de lol met wat bekenden en dan maakt het mij echt niet uit dat ik 80% van de kills maak en elke 50 meter iemand moet reviven bij wijze van.

Maar tussendoor doe ik gewoon ook veel paragon xp en loot runs en die gaan nu eenmaal het snelst als je alleen speelt of met iemand die op hetzelfde niveau zit als je eigen karakter, het doel van die runs is gewoon anders. Ik heb nu zo'n 550 uur gespeeld en heb nog steeds lol door te wisselen tussen spelen met anderen en mijn paragon level boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:25:
[...]

kom je met zulke belachelijk lage stats en zulke crappy gear serieus tot Act 4 met een Monk? WTF - lekkere balance tussen classes hoor :|
Toen ik zulke stats met m'n WD had kwam ik met geen mogelijkheid door Act2 heen.
Mja. In een party game kan ik gewoon nog redelijk tanken hoor. Maar dat was mijn vraag niet helemaal :P

Ik ben wat upgrades aan het zoeken, maar als ik ergens op bid ben ik nooit hoogste bod :? Ik druk op bid en wordt eigenlijk al overboden terwijl ik op bid druk. Als ik dan ff 5 minuten wacht gebeurt er niets met de prijs, maar als ik op bid klik wordt ik automatisch overboden. Zijn dat bots ofzo?

[ Voor 25% gewijzigd door RedHat op 02-10-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:23:
[...]
Mja. In een party game kan ik gewoon nog redelijk tanken hoor. Maar dat was mijn vraag niet helemaal :P
Dat snap ik, maar ik vind het wle heel frustrerend dat ik 30K dps, 30K health, 600+ allres en zowat 1800 INT nodig heb om act2 door te komen, en dan zie dat iemand met een andere class met gear waar ik Hell nauwelijks mee door kwam net zo ver is als ik met m'n beste gear. Dan heb ik wle zoiets van WTF welke malloot heeft dat gebalanceerd. (niemand, lijkt het dus...)
Ik ben wat upgrades aan het zoeken, maar als ik ergens op bid ben ik nooit hoogste bod :? Ik druk op bid en wordt eigenlijk al overboden terwijl ik op bid druk. Als ik dan ff 5 minuten wacht gebeurt er niets met de prijs, maar als ik op bid klik wordt ik automatisch overboden. Zijn dat bots ofzo?
Als je een bedrag bid is dat je maximale bid. hij blijft opbieden tot je maximale bid overstegen wordt door iemand anders. Dus als ik op een item van 5000 een bid van 200K zet, en jij biedt 10K, dan 15K en dan 20K dan overbied ik jou 3x (en direct, automatisch, terwijl mijn PC uit staat en ik op kantoor zit) en is de nieuwe bid ~16K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Iemand een tip, ik zie soms bij profiles dat er twee skills van "might" worden gebruikt. Een op de secondary en een op de action bar zeg maar. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb google geprobeerd maar tot nu toe nada.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

simons schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:36:
Iemand een tip, ik zie soms bij profiles dat er twee skills van "might" worden gebruikt. Een op de secondary en een op de action bar zeg maar. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb google geprobeerd maar tot nu toe nada.
elective mode aanzetten

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:33:
[...]

Dat snap ik, maar ik vind het wle heel frustrerend dat ik 30K dps, 30K health, 600+ allres en zowat 1800 INT nodig heb om act2 door te komen, en dan zie dat iemand met een andere class met gear waar ik Hell nauwelijks mee door kwam net zo ver is als ik met m'n beste gear. Dan heb ik wle zoiets van WTF welke malloot heeft dat gebalanceerd. (niemand, lijkt het dus...)

[...]

Wat redhat bedoeld is dat in solo hij helemaal niet die act3/4 doorkomt, maar met hulp van medespelers hij erachter aan kan hobbelen :) Ik heb gister ff act 3 voor een deel met hem gedaan en dan pew pew ik alles weg en hij heeft dan act 3 klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat redhat bedoeld is dat in solo hij helemaal niet die act3/4 doorkomt, maar met hulp van medespelers hij erachter aan kan hobbelen Ik heb gister ff act 3 voor een deel met hem gedaan en dan pew pew ik alles weg en hij heeft hij act 3 klaar.
dat is wel iets overdreven natuurlijk hè. Meestal sta ik vooraan in de battles (Bij pub games dan) en hobbelt de rest achter mij aan :P
Maar in Party games is het wat makkelijker ja. Solo red ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Super!
Thxs.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:57

Tornado1.0

Work in progress

Ik heb met mijn DH dat ik solo act 3 redelijk doorkom en met vrienden goed, maar wel nog 2 keer doodging bij een solo belial met 64k dps (beide keren bij de aanval dat er veel ontploffingen tegelijk kwamen :/)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:49:
Ik heb met mijn DH dat ik solo act 3 redelijk doorkom en met vrienden goed, maar wel nog 2 keer doodging bij een solo belial met 64k dps (beide keren bij de aanval dat er veel ontploffingen tegelijk kwamen :/)
Dat maakt toch niks als je een paar keer doodgaat, zolang het maar geen HC is.
Ik hebzelf nog wel eens als het laat is en de concentratie helemaal er niet meer is dat ik 10X dood ga. Naja dan wat hogere repair kosten, lekker boeiend.

Mij gaat het erom dat de lootrun in verhouding moet staan qua tijd. Als ik solo dan probeer ik niet dood te gaan (terugrennen is een bitch), als ik in party zit waarbij je maten je kunnen ressen dan is het voor mij belangrijker om zoveel mogelijk dps te doen en dan net als de mob bijna dood is nog ff alles pompen qua dps en dan dood gaan omdat de DS op cooldown staat en je midden in een rode poel staat zonder mobs die je de gelegenheid geeft om je CM te proccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:23:
[...]

Om toch nog wat aanbevelingen te maken zou ik iig zoeken naar een betere helm en linker ring, die kunnen goedkoop al een stuk beter. Verder zou ik (weet niet wat je budget is) eens kijken naar een beter wapen, en dan doel ik vooral op de speer :)

[ Voor 39% gewijzigd door Tornado1.0 op 02-10-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Als ik zoek op een nieuw wapen voor mijn Monk, dan zijn Vita + LoH toch het belangrijkste? Dex is toch al meeberekend in het DPS getal? Waar moet je op letten voor een monk wapen?

APS + DPS enige toch (En dan adds als LoH en Vita)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:06:
Als ik zoek op een nieuw wapen voor mijn Monk, dan zijn Vita + LoH toch het belangrijkste? Dex is toch al meeberekend in het DPS getal? Waar moet je op letten voor een monk wapen?

APS + DPS enige toch (En dan adds als LoH en Vita)?
Ja ik zou vooral kijken voor wat meer dps, en dan icm chd en/of LoH. Dex is handig, maar kan je ook op andere fronten halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:08:
[...]

Ja ik zou vooral kijken voor wat meer dps, en dan icm chd en/of LoH. Dex is handig, maar kan je ook op andere fronten halen :)
Heb al wat aanpassingen gedaan, heb nog een hoop auctions lopen. Met een beetje geluk ga ik naar 900 allres :)

Dit is denk ik al een stuk beter.

Moet mijn main met sec weapon nog wel omwisselen volgens mij.

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 02-10-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:14:
[...]

Heb al wat aanpassingen gedaan, heb nog een hoop auctions lopen. Met een beetje geluk ga ik naar 900 allres :)

Dit is denk ik al een stuk beter.

Moet mijn main met sec weapon nog wel omwisselen volgens mij.
Ja netjes, helm en wapen is al veel beter, en die chestarmor is nice! Hoeveel was je daarvoor kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

15 Gig downloaden voor de PTR duurt een eeuwigheid hier...

Iemand tips om m'n build 1.05-ready te maken?
Ik geef het toe, met mijn eisen is het niet makkelijk :-)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Veeke-2695/hero/2174347

WW prefered - al vrees ik dat het onmogelijk zal zijn
Op de AH wil ik niets spenderen - maar ik heb nog aardig wat zelf gevonden gear liggen
Bracers zijn slecht - I know - maar ik farm er vlotter mee.
Helm eveneens - maar heb niets beter gevonden tot nu toe.
Doel is om de ubers te kunnen doen - MP1 ben ik al blij mee

Niet zeggen dat het onmogelijk is - Er zijn er die act3 met gear < 1M (totaal!) het kunnen. (welliswaar niet erg snel en zonder sterven dan)
Ubers zijn waarschijnlijk wel een andere klasse

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:20:
[...]

Ja netjes, helm en wapen is al veel beter, en die chestarmor is nice! Hoeveel was je daarvoor kwijt?
Die was het duurst... 5M Buyout, maar was wel de goedkoopste met vergelijkbare stats.

Wat is een beetje normale DPS voor een monk? Ik zit nu op 23k? Waar moet ik een beetje op aimen voor A3/A4?

Ik zat te denken aan 30k dps, 900 allres, en zo'n 35k life. Of aim ik te laag met DPS?

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 02-10-2012 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:34:
[...]

Die was het duurst... 5M Buyout, maar was wel de goedkoopste met vergelijkbare stats.
Ah netjes, das idd duur, maar zo kan hij tenminste weer even mee :) Ik zie dat je een andere linkerring hebt, is al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:45:
[...]

Ah netjes, das idd duur, maar zo kan hij tenminste weer even mee :) Ik zie dat je een andere linkerring hebt, is al een stuk beter :)
Inderdaad. Ik heb nog in de auction belts/boots met allres+fire res, meer vita en dex. Ik wou eigenlijk niet gaan AHén maar ik vind eigenlijk niets voor mijn eigen char. Dus toch maar een beetje geAHst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

RedHat schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:47:
[...]

Inderdaad. Ik heb nog in de auction belts/boots met allres+fire res, meer vita en dex. Ik wou eigenlijk niet gaan AHén maar ik vind eigenlijk niets voor mijn eigen char. Dus toch maar een beetje geAHst :)
Oke mooi :) ja ik ook, heb op mijn DH ook slechts een paar dingen zelf gevonden, de rest gekocht of geruild :p
http://eu.battle.net/d3/e...nado10-2396/hero/13924935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 21:54:
[...]

Oke mooi :) ja ik ook, heb op mijn DH ook slechts een paar dingen zelf gevonden, de rest gekocht of geruild :p
http://eu.battle.net/d3/e...nado10-2396/hero/13924935
Ziet er goed uit ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Dankje! Ik denk dat farmen/lvl'en voor jou nou ook een stuk sneller zal gaan. Hoeveel k dps doe je nu met alle aanpassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
[...]

Wat is een beetje normale DPS voor een monk? Ik zit nu op 23k? Waar moet ik een beetje op aimen voor A3/A4?

Ik zat te denken aan 30k dps, 900 allres, en zo'n 35k life. Of aim ik te laag met DPS?
Ik loop met onderstaande build/gear Act 3 redelijk easymode door.
http://eu.battle.net/d3/e...ullebol-1977/hero/7727590

36k DPS buffed dmv Blazing Wrath van Breath of Heaven

Misschien wel eens leuk om te melden, heb in het begin gear gekocht voor misschien een paar mil ( poison res en all res) en de rest is van drops... :>

[ Voor 13% gewijzigd door Krullebol.nl op 02-10-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Tornado1.0 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:03:
[...]

Dankje! Ik denk dat farmen/lvl'en voor jou nou ook een stuk sneller zal gaan. Hoeveel k dps doe je nu met alle aanpassingen?
20k dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
bangkirai schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:57:
Mn DH zit ook in de mottenballen nu.

Jeetje, wat zijn monks makkelijk :D

En grappige builds, dat je kunt maken.
Gisteren dikke lol gehad, door een tempest run/spirit regen/health build te maken, grijns helaas geen gear, die vet genoeg is om de hele zware zones aan te kunnen, maar jeetje, wat een snelheid van lopen.
Ben ook net begonnen met een monk build, in de 1e moeilijkheids graad door alle acts heen gerend met een paar boots met +6 speed en de skill aan, rende zelfs door de hemel binnen een uur, maar merk nu wel in de nightmare difficulty dat ik iets meer moet gaan vechten en betere skills nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister maar eens de PTR bekeken.
Eerst een run op monsterlvl 5.
Geen probleem in A3, Run die normaal 15 min duurt (2 tot 3 stacks in depths lvl 3) vanaf Tower tot azmo, nu misschien in 20min.

Vervolgens dacht ik dat monsterlvl 10 dan ook wel een makkie kan zijn, maar kwam dus in de depths gelijk een Fast horde groepje tegen en de game maar uitgegaan :)
Daarna monsterlvl 7 gedaan, en dit is nog te doen. Veel HP op mobs, Cydaea duurt f*cking lang... maar ja 40min over deze run gedaan.

Daarna nog monsterlvl10 in Act1, dit is gewoon te doen. Elke normal mob heeft de HP van een elite in A3 met monsterlvl 0. Dus te doen. Elites hebben wel veel HP, maar te doen. Goblins zijn NIET te doen, 17m+ hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
[...]

Ik zit met mijn monk op 107k dps met boh aan en heb daarmee 34k life, 750 all res en 8k armor. Hiermee heb ik echt het gevoel niks meer nodig te hebben op mijn monk. Ik fiets overal doorheen, zelfs in een 4 player game als de andere drie mensen staan te niksen.

Daarom heb ik ook besloten mijn dh weer te gaan gearen. Ik ben alvast begonnen met 3 natalya's set pieces, een inna's belt, shoulders en bracers. De rest heb ik even van mij monk gepakt en op mijn dh geplakt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/614855

Het idee is dus ook uiteindelijk ook deze gear voor mijn dh te hebben.

Doelen:
- Calamity met chd, socket en 1000+ dps
- Andere crossbow met chd, socket en 1000+ physical dps (deze cb's ivm de 8% holy dmg op de inna's)
- Meer vit
- Meer chd uit gems
- Betere rolls op de nats pieces (met als eerste cloak met vit)
- Soortgelijke items die nu van mijn monk komen voor mijn dh kopen.

Heeft iemand tips of ideeen over deze build?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:17:
[...]

Ik zit met mijn monk op 107k dps met boh aan en heb daarmee 34k life, 750 all res en 8k armor. Hiermee heb ik echt het gevoel niks meer nodig te hebben op mijn monk. Ik fiets overal doorheen, zelfs in een 4 player game als de andere drie mensen staan te niksen.

Daarom heb ik ook besloten mijn dh weer te gaan gearen. Ik ben alvast begonnen met 3 natalya's set pieces, een inna's belt, shoulders en bracers. De rest heb ik even van mij monk gepakt en op mijn dh geplakt.

Het idee is dus ook uiteindelijk ook deze gear voor mijn dh te hebben.

Doelen:
- Calamity met chd, socket en 1000+ dps
- Andere crossbow met chd, socket en 1000+ physical dps (deze cb's ivm de 8% holy dmg op de inna's)
- Meer vit
- Meer chd uit gems
- Betere rolls op de nats pieces (met als eerste cloak met vit)
- Soortgelijke items die nu van mijn monk komen voor mijn dh kopen.

Heeft iemand tips of ideeen over deze build?
Als 2e bow een danetta's.
En met 2 1-handers heb je veel snelheid. Dan zou ik iets anders kiezen dan cluster arrow LFB. Elemental arror waarschijnlijk. Aangezien jij meer schoten kunt doen in kortere tijd wil je daar wel gebruik van maken. En van een cluster arrow kun je er maar 2-3 afvuren voordat je hatred op is.

edit: oh en hak The big D ff in de pan. Dit staat zo lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:40:
[...]

Als 2e bow een danetta's.
En met 2 1-handers heb je veel snelheid. Dan zou ik iets anders kiezen dan cluster arrow LFB. Elemental arror waarschijnlijk. Aangezien jij meer schoten kunt doen in kortere tijd wil je daar wel gebruik van maken. En van een cluster arrow kun je er maar 2-3 afvuren voordat je hatred op is.

edit: oh en hak The big D ff in de pan. Dit staat zo lullig.
Danetta's is misschien een idee. Ik weet alleen niet hoe duur die zijn. Ff shoppen vanmiddag.

Ik vond cluster arrow handig omdat het aardige burst geeft. Elites gaan veel sneller neer als je zo vaak je kan een cluster arrow op hun paasei knalt. Mijn hatred komt er supersnel weer bij vanwege de hoge as, dus ik vond dit wel een prima idee. Misschien dat ik ball lightning een kans ga geven.

Heh, ik heb sinds 1.02 niet meer met mijn dh gespeeld, daarom is Diablo nog niet neer (toen was dat niet te doen met de toenmalige budgetten en moeilijkheidsgraden). Sinds gisteren heeft ie pas weer gear. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:50
Gisteren n.a.v. tips hier geprobeerd om voor 2 1 handers te gaan ipv een schild. Dit was helaas geen optie, was zo dood. Daarnaast nog geprobeerd om upgrades te zoeken waarbij ik AR zou inleveren voor vit en armor, maar dit is echt niet te betalen. Niks gevonden op de AH waarmee ik er op vooruit zou gaan. Omdat ik toch wat anders wilde proberen heb ik 4 setpieces gekocht, alles van de blackthorn set behalve de chest. Ik ging er 10k hp en 500 LOH op vooruit, dps hetzelfde ongeveer, AR -150 ongeveer maar ik ging alsnog veel sneller dood dan in de oude situatie. Een avondje alles uitproberen heeft dus helaas niks opgeleverd. Nu maar hopen dat die set weer verkoopt.

Iemand andere tips: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

[ Voor 5% gewijzigd door Malt007 op 03-10-2012 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff gister 3 legendary's waaronder set ring...

sever (700 dps)
strongarm bracers
en............

the compass rose...

al bij al nog geen 4m voor 3 legends... geluk of pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:24:
pff gister 3 legendary's waaronder set ring...

sever (700 dps)
strongarm bracers
en............

the compass rose...

al bij al nog geen 4m voor 3 legends... geluk of pech?
Pff niet zeuren, ik vond een Ivory Tower (30k) en een Giant Skull (100k) gisteren.

En voor iedereen die het fout doet, even de spellingsnazi uithangen. Ik zie het zo vaak dat het mij begint te ergeren. :P

Het is legendaries, en niet legendary's! Je zegt toch ook hobbies en niet hobby's in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:37:
[...]

Pff niet zeuren, ik vond een Ivory Tower (30k) en een Giant Skull (100k) gisteren.

En voor iedereen die het fout doet, even de spellingsnazi uithangen. Ik zie het zo vaak dat het mij begint te ergeren. :P

Het is legendaries, en niet legendary's! Je zegt toch ook hobbies en niet hobby's in het Engels?
Even vakmatige hoed op die totaal niets met het onderwerp te maken heeft:

Hmmm, sorry Wolf, maar het correct meervoud van hobby in het Nederlands is echt hobby's. Dus wil je Engels of Nederlands hanteren?

zie bijvoorbeeld: http://www.surfspin.nl/zee-ezel201.html

Overigens gebruik je voor en na 'en' nooit een komma...

Hoed weer af...

En on topic: al drie dagen 4 uur spelen en niets, noppes, nada voor mij:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:46:
[...]

Even vakmatige hoed op die totaal niets met het onderwerp te maken heeft:

Hmmm, sorry Wolf, maar het correct meervoud van hobby in het Nederlands is echt hobby's. Dus wil je Engels of Nederlands hanteren?

zie bijvoorbeeld: http://www.surfspin.nl/zee-ezel201.html

Hoed weer af...

En on topic: al drie dagen 4 uur spelen en niets, noppes, nada voor mij:)
Het woord legendary is Engels, niet Nederlands, hence the plural legendaries. Dat zei ik ook duidelijk on mijn post geloof ik.

Maar goed, klaar met muggenziften.

Iemand anders nog gedachten over mijn aanstaande DH?

[ Voor 10% gewijzigd door Blaat op 03-10-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=39036274,noline]
... ik ben engels :Y)

maar ja het hoort erbij dat je af en toe slechte krijgt maar toch voel je je genaaid :P

(laatste 5 legends total minder dan 5m... :( :P )

hier trouwens nog mensen die 100k dps unbuffed hebben met redelijke survivability en die ff ptr willen testen? :)
heb helaas niet al teveel tijd maar mocht iemand een potje doen als ik tijd heb :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-10 08:58
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:46:
Om dan nog maar even verder te gaan kommaneuken:
quote: Wikipedia
Voor een voegwoord wordt altijd een komma gezet als het voegwoord twee zinsdelen verbindt. Dit geldt meestal niet voor de voegwoorden dat en en. Als of nevenschikkend wordt gebruikt, vervalt de komma in verreweg de meeste gevallen ook.
Wikipedia: Voegwoord
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/komma-voor-en

Voor 'en' kan je best een komma gebruiken. Niet in alle gevallen, maar het mag/kan wel :).

On topic ben ik nogsteeds benieuwd wat 1.0.5 voor de CM build gaat brengen. Ik ben nogsteeds bang dat ik een buildchange moet gaan doen... Wat zijn verder viable builds voor een wizard? Ik ken er niet zoveel en internet barst van de CM builds, de andere zijn eigenlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:50:
[...]

... ik ben engels :Y)

maar ja het hoort erbij dat je af en toe slechte krijgt maar toch voel je je genaaid :P

(laatste 5 legends total minder dan 5m... :( :P )

hier trouwens nog mensen die 100k dps unbuffed hebben met redelijke survivability en die ff ptr willen testen? :)
heb helaas niet al teveel tijd maar mocht iemand een potje doen als ik tijd heb :D
Nouja klagen lijkt wel zin te hebben :) eerste 2+ wkn echt niks...

na eergister de Windforce met een socket gevonden te hebben, gister tijdens de eerst run dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eYneq.jpg

(misschien kan mijn Barb t dragen, hehe. krijg dan bijna 1k HP erbij tegenover 540 life regen.)

en dan de tweede run dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Oz1U1.gif

en bij de volgende elite gelijk dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0fHI8.gif dit is niks waarde dus maar weggegeven.

iemand wilde zo graag de tweede Marrows hebben en dus geruild tegen 20M + :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Q51b0.gif

lijkt me ook geen slecht deal :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Zo dat is even lekker Mofkees :o

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Trouwens wat is van de mede Barb-cookiecutters de mening over Mighty Weapon als MH? Heb gister ff uitgeprobeerd ipv axe/mace.

Ik moet bij wapens met gelijk stats bijna 20% damage inleveren, 64k >> 53k. Het is nog wel ok voor A3 farming.

MAAR, merk nu toch wezenlijk verschil met fury, kan nu de uptime van WoTB en WW in het algemeen veel langer houden. kan gewoon continu WW zelfs als er maar EEN mob over is, super handig voor al die Occultisten en Succubi (geen idee over de correcte spelling hier :)). Al met al voor *mij* een verbazingwekkende verbetering :)

Bijkomend voordeel is dat de mighty weapons t.o.v. normale wapens echt el cheapo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Mofkees schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:01:
Trouwens wat is van de mede Barb-cookiecutters de mening over Mighty Weapon als MH? Heb gister ff uitgeprobeerd ipv axe/mace.

Ik moet bij wapens met gelijk stats bijna 20% damage inleveren, 64k >> 53k. Het is nog wel ok voor A3 farming.

MAAR, merk nu toch wezenlijk verschil met fury, kan nu de uptime van WoTB en WW in het algemeen veel langer houden. kan gewoon continu WW zelfs als er maar EEN mob over is, super handig voor al die Occultisten en Succubi (geen idee over de correcte spelling hier :)). Al met al voor *mij* een verbazingwekkende verbetering :)

Bijkomend voordeel is dat de mighty weapons t.o.v. normale wapens echt el cheapo zijn.
Ik heb ook dps ingeleverd en ben een mighty weapon gaan gebruiken. Het speelt zoveel soepeler op die manier. Met een mighty weapon houd ik ook veel meer fury over voor de ren stukken.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogeltje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Hoi allemaal :)

Ik ben ook een tijdje met Diablo 3 bezig, alleen speel ik niet zo heel vaak.
Dus heb ik ook niet echt goede gear.

iemand tips voor mijn Wizard ?
De primary attack stond in een build, maar ik heb andere attacks langs zien komen die meer % damage doen. Welke zouden jullie gebruiken ?

Ik heb sowieso meer MF nodig, maar mijn Intelligence lijkt me wel hoog genoeg ?
Ik ben meegelift naar eind act 4 Inferno, dat had ik alleen nooit gehaald.

Kheb in me stash nog een Tal rasha belt en een Andariel mask

http://eu.battle.net/d3/e...ogeltje-2662/hero/1933977

Alvast bedankt :)

[ Voor 45% gewijzigd door Kogeltje op 03-10-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-10 14:00

ChUcKiE

Dus........

xV0rtexx schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:07:
[...]

Ik heb ook dps ingeleverd en ben een mighty weapon gaan gebruiken. Het speelt zoveel soepeler op die manier. Met een mighty weapon houd ik ook veel meer fury over voor de ren stukken.
Wat was het verschil tussen een Mighty Weapon een Axe ook al eens weer? Een Axe gaf toch meer CHD/CHC?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ChUcKiE schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:35:
[...]

Wat was het verschil tussen een Mighty Weapon een Axe ook al eens weer? Een Axe gaf toch meer CHD/CHC?
Axe/Mace geeft +10% CHC met weapon master passive, Mighty Weapon geeft +X fury per hit. Dat tikt wel lekker aan ja.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Kogeltje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:21:

Ik ben er weer maar eh... Vitality :+ 16k is veel te weinig om uit te spelen, het dubbele is aangewezen (goedkope tip: stop vit gems in je gear ipv int gems). Je DPS is in principe voldoende, alsook je armor en AR. Je build is ook niet echt standaard, zit wat tussen kite & melee... afhankelijk van je intenties zou ik me focusen op 1 van beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kogeltje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Sfinx- schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Ik ben er weer maar eh... Vitality :+ 16k is veel te weinig om uit te spelen, het dubbele is aangewezen (goedkope tip: stop vit gems in je gear ipv int gems). Je DPS is in principe voldoende, alsook je armor en AR. Je build is ook niet echt standaard, zit wat tussen kite & melee... afhankelijk van je intenties zou ik me focusen op 1 van beide.
Dankje voor de tips :)

Ik zal gelijk wat gems verwisselen !
Ik heb nu 19K, ik ga eens op zoek naar een helm met een socket erin, die geeft meer life.

Ik speel me wizard meer van een afstand met de hydra en blizzard.

[ Voor 7% gewijzigd door Kogeltje op 03-10-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik volg dit topic zo nu en dan, vroeg me nu eens af of jullie nog tips hebben voor mijn monk?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/mrjmg-2798/hero/3367328

gister de speer aangeschaft, lagere aps maar hogere dps en loh.

ik kwam in ieder geval met moeite door act 2, 3 was niet te doen. misschien nog maar eens een poging wagen, maar ben benieuwd naar jullie mening!

[ Voor 0% gewijzigd door dog4life op 03-10-2012 12:30 . Reden: dos=dps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Kogeltje schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:21:

De primary attack stond in een build, maar ik heb andere attacks langs zien komen die meer % damage doen. Welke zouden jullie gebruiken ?

Ik heb sowieso meer MF nodig, maar mijn Intelligence lijkt me wel hoog genoeg ?
Ik ben meegelift naar eind act 4 Inferno, dat had ik alleen nooit gehaald.

Kheb in me stash nog een Tal rasha belt en een Andariel mask

Alvast bedankt :)
Je kunt als wizard een build baseren op weinig hp. Ik denk dat deze zelfs speelbaar zal gaan zijn in heel inferno per P1.05. Je gebruikt dan mirror image + teleport fracture en de passive die deze weer reset, als onder de 30% health (wordt 50% als ik het met goed herinner). Arcane Orb (tap the source) is dan een goede main spell, omdat je tijd kwijt bent met ontwijken.

Ik zou Glass canon nog even achterwege laten dan, omdat je allicht snel geone-shot wordt. Deze vervangen voor blur.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
dog4life schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:21:
ik volg dit topic zo nu en dan, vroeg me nu eens af of jullie nog tips hebben voor mijn monk?

ik kwam in ieder geval met moeite door act 2, 3 was niet te doen. misschien nog maar eens een poging wagen, maar ben benieuwd naar jullie mening!
Je grootste probleem is te weinig dps. Je kan dat flink opschroeven door critgear te kopen. Daar heb je nu zo goed als niets van.

Bovendien is zoveel loh op een spear leuk, maar zo'n ding slaat zo traag als stront in een zak met noten. Zoek twee wapens uit met minimaal 1.4 aps, tussen de 700-800dps en met chd+socket+loh, schaf wat chc aan op de bracers, amulet, helm, gloves en ringen en er gaat een wereld voor je open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Even voor mijn beeldvorming het verschil tussen LoH en Damage converted to life.

Stel ik heb 30K life, 1 wapen met 600LoH en 1 wapen met 2,8% DCTL en ik maak 40K damage gemiddeld.
Bij 10 hits geeft wapen 1 mij 6000 life terug, wapen twee 40000*2,8%=1120?

Bij deze waarden lijkt het dus veel interessanter om n wapen met DCTL te nemen dan een met LoH? Verder begreep ik dat er in de komende patch aan LoH gesleuteld wordt en dat je ook nog eens bij toenemende damage, je DCTL ook verder toeneemt.

Kloppen mijn beredeneringen? Zoja waarom is/was dan iedereen zo gefocused op LoH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ChUcKiE schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:37:
Even voor mijn beeldvorming het verschil tussen LoH en Damage converted to life.

Stel ik heb 30K life, 1 wapen met 600LoH en 1 wapen met 2,8% DCTL en ik maak 40K damage gemiddeld.
Bij 10 hits geeft wapen 1 mij 6000 life terug, wapen twee 40000*2,8%=1120?

Bij deze waarden lijkt het dus veel interessanter om n wapen met DCTL te nemen dan een met LoH? Verder begreep ik dat er in de komende patch aan LoH gesleuteld wordt en dat je ook nog eens bij toenemende damage, je DCTL ook verder toeneemt.

Kloppen mijn beredeneringen? Zoja waarom is/was dan iedereen zo gefocused op LoH?
Je vergeet dat lifesteal maar voor 20% werkt in inferno. Dus van die 1120 blijft er maar 224 over. Daarom is loh zoveel beter als je weinig dps doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

aha daar miste ik dus iets :) geen wonder...bedankt! Dus bij een veel hogere DPS is dit pas interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Voor barbs zit de 'sweet spot' zo rond de 50k damage. Dan begint life steal erg aantrekkelijk te worden.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ChUcKiE schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:40:
aha daar miste ik dus iets :) geen wonder...bedankt! Dus bij een veel hogere DPS is dit pas interessant?
Ja. Boven de 100k dps kan het interessant worden om op lifesteal over te stappen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dat getal bij bijvoorbeeld monks en barbs wat lager ligt omdat die nogal wat hidden damage modifiers hebben of extra dmg buffs.

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 03-10-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
dog4life schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:21:

2 LoH wapens kopen en gaan dual wielden.
Dashing strike (quicksilver) onder je rechtermuis.
En dan kun je ineens act 3 wel doorkomen ;)

Als je dashing strike gebruikt op een monster waar je voor staat, dan ga je ineens aan de andere kant van hem staan.
Zo kun je constant blijven meppen en dus LoH triggeren en snel uit pools en over arcane beams heen jumpen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mofkees schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:01:

Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik hoef wotb niet per se continu aan te hebben. Ik ben wel geswitched naar 2 daggers: ik kwam er achter dat die 10% extra crit van een axe niet echt meer nodig was doordat ik genoeg chc heb en je toch wat cheapere daggers met socket + chd en loh kan scoren. Dus met battle rage aan zit ik nu op 63K dps terwijl ik eerst maar rond de 45k bleef hangen.
Ik had dit nog niet eerder geprobeerd maar 2.11 AS is erg fijn en je kan ook met minder loh toe. Ik moest wel m'n blackthorne pants met loh aantrekken maar die zijn eigenlijk beter voor een monk en ze hebben geen AR.. ik moet nu wel iets meer uitkijken bij sommige elites voor wat ze op de grond gooien.. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
maratropa schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Ik heb het wel eens geprobeerd maar ik hoef wotb niet per se continu aan te hebben. Ik ben wel geswitched naar 2 daggers: ik kwam er achter dat die 10% extra crit van een axe niet echt meer nodig was doordat ik genoeg chc heb en je toch wat cheapere daggers met socket + chd en loh kan scoren. Dus met battle rage aan zit ik nu op 63K dps terwijl ik eerst maar rond de 45k bleef hangen.
Ik had dit nog niet eerder geprobeerd maar 2.11 AS is erg fijn en je kan ook met minder loh toe. Ik moest wel m'n blackthorne pants met loh aantrekken maar die zijn eigenlijk beter voor een monk en ze hebben geen AR.. ik moet nu wel iets meer uitkijken bij sommige elites voor wat ze op de grond gooien.. :)
ik heb nu een MW + een dagger. Voorheen heb ik zelfs daggers met 10% IAS genomen en het was echt lachen met frenzy. Ik doe WoTB ook niet meer automatisch tenzij de Elites jailer/frozen hebben.

Problemen bij mij is altijd die ranged gasten. Vroeger met snelle wapens doe ik die meestal met Frenzy. Nu met MW kan ik die dus ook gewoon met WW killen, of met maar meestal zelfs zonder WoTB. Daggers geven meer dps maar als je continu kan WW'en door MW te nemen, gaat dat toch sneller (en mobieler).

xV0rtexx heeft trouwens ook gelijk dat ik meer kan sprinten tussen de gevechten, levert ook snelheid op.

[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 03-10-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Wolf schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:41:
[...]

Ja. Boven de 100k dps kan het interessant worden om op lifesteal over te stappen. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dat getal bij bijvoorbeeld monks en barbs wat lager ligt omdat die nogal wat hidden damage modifiers hebben of extra dmg buffs.
als barb/wiz moet je ook meer naar de proc-eff. kijken? Het schijnt dat je vol LF krijgt terwijl LOH wel met de factoren gescaled/verlaagd wordt? of heb ik daar alles weer verkeerd begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Gisteren voor het eerst hidden level gespeeld, erg leuk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Mofkees schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

ik heb nu een MW + een dagger. Voorheen heb ik zelfs daggers met 10% IAS genomen en het was echt lachen met frenzy. Ik doe WoTB ook niet meer automatisch tenzij de Elites jailer/frozen hebben.

Problemen bij mij is altijd die ranged gasten. Vroeger met snelle wapens doe ik die meestal met Frenzy. Nu met MW kan ik die dus ook gewoon met WW killen, of met maar meestal zelfs zonder WoTB. Daggers geven meer dps maar als je continu kan WW'en door MW te nemen, gaat dat toch sneller (en mobieler).

xV0rtexx heeft trouwens ook gelijk dat ik meer kan sprinten tussen de gevechten, levert ook snelheid op.
hmm interesting.. Tja die ranged wegloop idioten, erger ik me ook aan idd.. Meestal probeer ik gewoon met sprint rondjes om ze heen te rennen zodat er genoeg windhoosjes zijn om mij in leven te houden en hun te killen, met een beetje meppen er bij.

ik zie er wel nu niet uit met die blackthornes korte broek.. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door maratropa op 03-10-2012 15:05 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Mofkees schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

als barb/wiz moet je ook meer naar de proc-eff. kijken? Het schijnt dat je vol LF krijgt terwijl LOH wel met de factoren gescaled/verlaagd wordt? of heb ik daar alles weer verkeerd begrepen.
Voor barbs in 1.05 procced sprint - run like the wind 60% minder snel. Dus op die skill 60% minder life on hit kans. Wizards hadden een soort gelijk iets, wat exact weet ik niet.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Wizards zijn zo slechter dan WD pre-patch 1.0.4, mark my words :3
MarcM88 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

Voor barbs in 1.05 procced sprint - run like the wind 60% minder snel. Dus op die skill 60% minder life on hit kans. Wizards hadden een soort gelijk iets, wat exact weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Iemand nog tips voor mijn wizard?
Build is gericht op force armor met veel life regeneration omdat die champions in act 3 en 4 nogal wat schade doen. Er komen nog items bij die life regen verhogen icm int en resistance.

Voor Rakanoth heb ik tijdelijk een helm met meer hp aangehad (+7k) omdat die gewoon meer dan 200% damage deed (waardoor force armor niet werkte), plus blur ipv glass cannon :P.

Magic find wil ik een beetje hoog houden :).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nighteyes-2798/hero/19337926

Valt mij trouwens op dat wapens de laatste tijd echt duurder zijn geworden. Het wapen wat ik vastheb heb ik 3 weken geleden voor 50k gekocht, nu is het onmogelijk om nog iets leukers te vinden voor een normaal bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:12:
Build is gericht op force armor met veel life regeneration omdat die champions in act 3 en 4 nogal wat schade doen. Er komen nog items bij die life regen verhogen icm int en resistance.

Voor Rakanoth heb ik tijdelijk een helm met meer hp aangehad (+7k) omdat die gewoon meer dan 200% damage deed (waardoor force armor niet werkte), plus blur ipv glass cannon :P.

Valt mij trouwens op dat wapens de laatste tijd echt duurder zijn geworden. Het wapen wat ik vastheb heb ik 3 weken geleden voor 50k gekocht, nu is het onmogelijk om nog iets leukers te vinden voor een normaal bedrag.
Als je met Force Armor rondloopt in act3 ben je eigenlijk al niet goed bezig: op dit niveau zou Prismatic Armor veel efficiënter moeten zijn. *kuch ja weeral kuch* Hogere (E)HP is echt belangrijk om meer hits aan te kunnen, je hebt niets aan hoge life regen als je geen 3 hits kan incasseren. 16k HP is veel te weinig, kijk maar eens wat je kan winnen aan EHP door het omhoog halen van je vitality.

Qua armor/all resist zit je goed volgens mij. Pas als je niet meer om de haverklap doodgaat zou ik beginnen kijken naar DPS increase, dan kan je namelijk relaxter gaan spelen. Door je 2hander setup met veel CHD is dat in jouw geval het gemakkelijkst met CHC (ontbreekt op je ringen, helm & bracers).

Idealiter wil je die 2hander vervangen door een wand+source, op een source kan je 8,5CHC scoren en een 1h met socket stop je dan een CHD gem in. Je AS ligt dan ook een pak hoger wat zorgt voor meer DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Ik heb ook nog nooit een 2-hander gebruikt, maar ik heb mij laten vertellen dat met lage AS een DoT-spell (ray of frost, disintergrate, archon) prettig is.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

xV0rtexx schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:25:
Ik heb ook nog nooit een 2-hander gebruikt, maar ik heb mij laten vertellen dat met lage AS een DoT-spell (ray of frost, disintergrate, archon) prettig is.
Dat vooral met arcane orb en disintergrate is het erg fijn. Werkt hoge attack speed ook met blizzard, anders heeft het weinig zin om over te stappen op eenhandig + source.

Met prismatic armor en mijn normale armor komt ik rond de 875-1000 resist samen met 26k hp en 7.5k armor kan ik aardig wat hits opvangen. Alleen zijn de champions in act 3/4 inferno gewoon soms te sterk en dan ben ik met prismatic armor in een klap dood. Dan doel ik voornamelijk op die stomme vliegbeesten in dat veld bij act 3, die hebben mij in 2x dood.

De reden dat ik dus force armor heb genomen is dat ik i.c.m. hoge hp regen/life steal veel meer klappen kan vangen. EHP rekent life regeneration niet mee en met veel meer hp dat ik met prismatic armor nodig zou hebben kost het dus ook langer om weer levend te worden met potions en health globes. Tweede punt is dat prismatic armor zwaar wordt generfed in de volgende patch :(.

Voor de CHC ga ik inderdaad nog kijken, die items heb ik wel liggen alleen nog niet met MF.

[ Voor 3% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 03-10-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Voor de CHC ga ik inderdaad nog kijken, die items heb ik wel liggen alleen nog niet met MF.
Tsja same for me, of gemakkelijk faremen in act2 en redelijk in act3 met goede gear, of farmen in act 1 met MF gear. Swappen heb ik ook geprobeerd, maar ik kan nu niet echt zeggen dat me dat windeieren gelegd heeft qua spelplezier. Ik ook daarmaa (MF 330+) nog nooit wat fatsoenlijks gevonden...
Nu zit ik in Act3 op 110MF inclusief 5NV volgens mij, maar vind gewoon ik niets.
Tsja en zonder dat ik ooit dat een item van 100+ miljoen vind kan ik geen gear kopen die beide heeft :(

Dan de volgende keer toch maar weer eens een paar Act 3 runs inclusief quick swap uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:27

Thompson

Beeromaniac

Net met mijn kersverse lvl 60 wizard aan inferno begonnen. T/m spiderqueen gedaan (lvl 1 paragon, yay) en geen 1 keer dood gegaan, valt me alles mee :)
Ben nu vooral nog aan het zoeken/sparen voor betere boots, belt en helm.

http://eu.battle.net/d3/e...ompson-2265/hero/15575557

Zit er alleen over te denken om teleport nog te vervangen voor iets anders, gebruik het eigenlijk toch nooit.
Die Bul-Kathos Wedding Band heb ik zojuist gevonden, mijn 1e legendary ooit die nog enig nut lijkt te hebben (lees: meer dan 250k kan gaan opbrengen)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg al een paar jaar de Tweakers.net en ook nu dat Diablo 3 uitgekomen is, leer ik heel veel vanuit dit forum. :)

Graag zou ik jullie mening hebben over mijn Demon Hunter.

http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553

Ik ben voorlopig bezig met het farmen in Act 1 Inferno, Act 2 ging redelijk maar Act 3 is nog juist te moeilijk voor mijn char.

Ook ben ik van plan om van Dual wield naar Crossbow + Quiver te gaan, een verstandige zet?

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:30:

http://eu.battle.net/d3/e...calypso-1841/hero/9286553

Ik ben voorlopig bezig met het farmen in Act 1 Inferno, Act 2 ging redelijk maar Act 3 is nog juist te moeilijk voor mijn char.

Ook ben ik van plan om van Dual wield naar Crossbow + Quiver te gaan, een verstandige zet?

Acalypso.
Kan, ik zou dan een boog of xboog pakken met hoge dps en iig chd (eventueel LoH als je budget het toelaat), en een quiver met dex, chc en atk speed. Ik heb een quiver met 240 dex, 15% atk speed en 9% chd voor ong 500K. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor de aankomende patch?

Perma WotB heb ik nu al niet, is ook niet echt nodig met mijn speelstijl.
Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar een mighty weapon - maar weet niet of dat voldoende zal zijn om nog redelijk effectief te kunnen WW'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tornado1.0 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

Kan, ik zou dan een boog of xboog pakken met hoge dps en iig chd (eventueel LoH als je budget het toelaat), en een quiver met dex, chc en atk speed. Ik heb een quiver met 240 dex, 15% atk speed en 9% chd voor ong 500K. :)
Best een goeie koop dat je gedaan hebt. :o Momenteel heb ik maar 5m gold en zit ik te bidden op Dead Man's Legacy (legendary quiver) maar ik geloof dat ik straks geoutbid word.

Toch merci voor je tips. ;)

Acalypso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:52:
Iemand tips voor de aankomende patch?

Perma WotB heb ik nu al niet, is ook niet echt nodig met mijn speelstijl.
Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar een mighty weapon - maar weet niet of dat voldoende zal zijn om nog redelijk effectief te kunnen WW'en
MW's zijn behoorlijk goedkoop, ik heb er zelf vanmiddag eentje gekocht met 920dps, socket, 450 LoH, socket en 125 strength voor 2m. Ik heb 'm alvast aangeschaft omdat ik denk dat ze na de patch weleens heel duur kunnen gaan worden.

Met zoveel all res en life kun je makkelijk overstappen naar dual wield, levert je waarschijnlijk een aardige dps boost op en ook extra APS. Dan heb je wel meer LoH nodig dus probeer er voor te zorgen dat je minimaal zo'n 700 LoH op je secondary krijgt. Afhankelijk van hoeveel gold je hebt zijn een socket en strength natuurlijk ideaal.
Ik vermoed dat APS en CHC nog belangrijker gaan worden in de nieuwe patch om toch nog voldoende fury te kunnen genereren dus probeer daar meer van te stacken.

Ik hoop dat een MW + verminderde cost van ww en eventueel de passive die +1 fury per hit geeft straks voldoende is om door te kunnen ww'en.

Dit is mijn ww barbje op het moment, buffed met enchantress: http://eu.battle.net/d3/e...aoOrdo-2418/hero/17065514

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Heb weer wat upgrades gekocht nav dit topic. Bedankt voor de tips allemaal.

Nu moet ik alleen nog mijn DPS ophogen naar 30k. Zit de grootste winst echt in dex? Ik moet nog m'n ammu+ringen updaten (Daar zit nog wat winst in, wat resist (Om 1000 te hitten, zit nu met mantra op 900) en nog wat dex).

Shoulders zit ook nog winst in... Ik stack op fire resist, maar ik denk dat ik met resist wel voldoe. Dus dan moet ik CHC/D en een hoog Dex voor wat meer damage).

(Oja: Link naar Hero is wel zo makkelijk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619 )

Mijn grootste fout is dat ik altijd dacht dat Dex al berekend was in het DPSgetal van een wapen. Dit is dus blijkbaar niet zo :'( Dus echt voor veel te veel gold wapens gekocht. Maarja, leermoment.

[ Voor 45% gewijzigd door RedHat op 03-10-2012 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:19:
[...]
Ik hoop dat een MW + verminderde cost van ww en eventueel de passive die +1 fury per hit geeft straks voldoende is om door te kunnen ww'en.

Dit is mijn ww barbje op het moment, buffed met enchantress: http://eu.battle.net/d3/e...aoOrdo-2418/hero/17065514
Nice char... Dat zit er met mijn budget niet in. Net 9M verzameld, dus de aankoopkracht is beperkt.
Passive is trouwens +3 / hit als ik me niet vergis.
Ook niet vergeten dat battle rage minder moet gespamd worden (dus 90 fury minder / 2 minuten)

Sta wel wat twijfelachtig t.o.v. dual wield. Heb het al geprobeerd - maar sterf heel snel dan - zelfs met 750+ LOH op een dagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:47:

Nu moet ik alleen nog mijn DPS ophogen naar 30k. Zit de grootste winst echt in dex? Ik moet nog m'n ammu+ringen updaten (Daar zit nog wat winst in, wat resist (Om 1000 te hitten, zit nu met mantra op 900) en nog wat dex).
Je kan een calc gebruiken om te zien waar de grootste 'winst' in zit: http://www.d3rawr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Voor de WW barbs; Welke passive gebruiken jullie momenteel naast Ruthless en Weapon Master? Ik gebruik daar nu voor het gemak namelijk Unforgiving, als je even een stukje moet lopen zonder mobs blijft je fury tenminste opbouwen. En laat die met 1.05 nou flink geboost worden van 1 fury per 2 seconden naar 2 fury per seconde. Dan helemaal een zeer nuttige passive voor WW'ers denk ik zo :)

Voor Act 3 pak ik meestal Superstition ipv Unforgiving en Nerves of Steel ipv Ruthless.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:12:
[...]

Nice char... Dat zit er met mijn budget niet in. Net 9M verzameld, dus de aankoopkracht is beperkt.
Passive is trouwens +3 / hit als ik me niet vergis.
Ook niet vergeten dat battle rage minder moet gespamd worden (dus 90 fury minder / 2 minuten)

Sta wel wat twijfelachtig t.o.v. dual wield. Heb het al geprobeerd - maar sterf heel snel dan - zelfs met 750+ LOH op een dagger.
Ach, je hebt gelijk inderdaad. Ik bedoelde de rune voor ww die +1 fury per hit geeft. Dan gaan de runs wel langer duren, maar als het daarmee mogelijk is om nog steeds door Act 3 te wandelen en een aantal mp levels te verhogen vind ik het prima.

Wat LoH betreft, ik zit op 1753 op het moment wat meer dan voldoende is om niet meer dood te gaan in Act 3. 318 Van een ring, de rest van m'n beide wapens.
Als je het toch wilt proberen dan heb ik een Axe met 800 dps, 900 LoH, 2.9% lifesteal, 170 vit en een socket (70%+ chd gem erin en knallen) en eventueel een ring met 275 LoH die je wel even mag gebruiken. Als het bevalt dan mag je die wel voor een klein prijsje overnemen.

@Thompson >> Ik gebruik op het moment Ruthless, Weapons Master en Nerves of Steel. Heb eigenlijk nooit geprobeerd hoe het zonder de armor buff speelt, ik denk dat ik het dan ook wel red. Ik denk niet dat Unforgiving iets voor me is omdat ik onderweg toch altijd mijn fury opmaak met Sprint om sneller door stukken zonder mobs te rennen. Ik gebruik Leap om weer fury te genereren voor m'n eerste tornado's.

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 03-10-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Sp3ci3s8472 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:12:

Als je focust op hp regen moet je mijn hero eens kijken (zie signature). Die heeft nu 3,5K hp/s en kan elite/champ packs in begin (tot ongeveer einde keep) act 3 tanken. Mijn dmg is niet hoog zoals sommigen hier op het forum, maar ik ben tevreden met ongeveer 30K dps buffed.
Ik ben zelf gegaan voor een onehander met source voor de extra stats zoals hp regen en AR. Er zit ongeveer 1,5 tot 2M aan gold in en ik vind deze ook lekker ontspannen spelen. Er is altijd tijd genoeg tijd om even te ontsnappen als je even vast zit.
Bij 1.05 gaat mijn spectral blades rune over van thrown blades naar healing blades omdat dan de standaard range van spectral blades wordt verhoogt en healing blades zal altijd healen ipv alleen bij crits. Misschien die nieuwe skill voor extra life regen en ik kan mogelijk zelfs diablo tanken 8)7 .

Overigens zou ik als ik jou was even je hp omhoog gooien aangezien je niets aan hp regen hebt als je dood bent :P .

[ Voor 3% gewijzigd door TenTimes op 03-10-2012 21:00 ]

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:05:
[...]
Wat LoH betreft, ik zit op 1753 op het moment wat meer dan voldoende is om niet meer dood te gaan in Act 3. 318 Van een ring, de rest van m'n beide wapens.
Als je het toch wilt proberen dan heb ik een Axe met 800 dps, 900 LoH, 2.9% lifesteal, 170 vit en een socket (70%+ chd gem erin en knallen) en eventueel een ring met 275 LoH die je wel even mag gebruiken. Als het bevalt dan mag je die wel voor een klein prijsje overnemen.
Nice, aardig van je. Hierbij ineens m'n tag Veeke#2695
Life zou dan inderdaad geen probleem meer mogen zijn.
Nu: 488 LOH en 0% LS, met die axe 1100 LOH en 2,9 LS. Vraag blijft natuurlijk fury... Moet echt eens de PTR gaan downloaden eigenlijk, want het blijft koffiedik kijken.

@Thompson >> Ik neem Superstition, handiger dan armor increase tegen die succubus-spel. Voor fury te genereren cleave + reaping swing (handig als ik toch stilval in een mob. 1 swing is soms fury halfvol)
Persoonlijk vind ik 2 fury/sec nog steeds te weinig om een verschil te maken.
Superstition geeft trouwens ook +3 fury op een raged attack. Ik zoek dan ook die dingen op onderweg die vuur spuwen :-) Doen geen damage met men resists + genereren fury.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 22:38:
[...]

Nice, aardig van je. Hierbij ineens m'n tag Veeke#2695
Life zou dan inderdaad geen probleem meer mogen zijn.
Nu: 488 LOH en 0% LS, met die axe 1100 LOH en 2,9 LS. Vraag blijft natuurlijk fury... Moet echt eens de PTR gaan downloaden eigenlijk, want het blijft koffiedik kijken.

@Thompson >> Ik neem Superstition, handiger dan armor increase tegen die succubus-spel. Voor fury te genereren cleave + reaping swing (handig als ik toch stilval in een mob. 1 swing is soms fury halfvol)
Persoonlijk vind ik 2 fury/sec nog steeds te weinig om een verschil te maken.
Superstition geeft trouwens ook +3 fury op een raged attack. Ik zoek dan ook die dingen op onderweg die vuur spuwen :-) Doen geen damage met men resists + genereren fury.
Ik voeg je toe, geef maar een gil als je me online ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Shoulders zit ook nog winst in... Ik stack op fire resist, maar ik denk dat ik met resist wel voldoe. Dus dan moet ik CHC/D en een hoog Dex voor wat meer damage).

(Oja: Link naar Hero is wel zo makkelijk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedHat-2846/hero/323619 )

Mijn grootste fout is dat ik altijd dacht dat Dex al berekend was in het DPSgetal van een wapen. Dit is dus blijkbaar niet zo :'( Dus echt voor veel te veel gold wapens gekocht. Maarja, leermoment.
Met name die linker ring en je amu updaten kan echt nog een gigantisch verschil maken. Je mag overigens best wat terugzakken in je AR/Fire Res en dan wat meer Armor proberen te pakken, over het algemeen wordt een 1:10 verhouding aangeraden.

Als je goed zoekt kun je voor niet al te veel geld nog mooie upgrades vinden.
Er staat nu bijv. een belt te koop met 185 str, 179 dex, 57 fire res en +242 armor.
Dat is dus +5AR, +99Dex, +314 armor en -66 vita in vergelijking met je huidige belt voor slechts 500k. :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:19
Zojuist uit verveling besloten maar eens Belial te proberen op hardcore inferno omdat act 1 steeds overnieuw doen saai werd. Dit deed ik samen met een maat die net een nieuwe sterke lvl 60 WD heeft weten te maken nadat hij zijn barb is gesneuveld. Eerst even NV 5 opgebouwd wat soms ook wel ff pittig werd. Bij act 1 kan je zowat slapen terwijl ik bij 2 echt goed alert moest blijven om niet te sterven.

Goed NV5 gekregen en op naar Belial met m'n maat en alles loopt vrij goed. Hij is iets meer dan 2/3 dood en ineens zie ik dat m'n maat het loodje heeft gelegd... kut!! Ik heb vervolgens het voor elkaar gekregen om Belial solo dood te krijgen. Maar echt kut dat m'n maat nu zijn 2de sterke lvl 60 kwijt is. :(

Ik ben verder wel erg blij dat ik Belial voor het eerst heb kunnen killen zonder glitches. Hiervoor had ik hem al eens gekilled met de archon god mode die een maand of 3 geleden nog werkte :P

Belial gekilled met deze character:
http://eu.battle.net/d3/e...hendro-2551/hero/14449884

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 03-10-2012 23:40 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Het zal op hardcore heel anders zijn qua prijzen etc. maar kun je dat schild niet gemakkelijk upgraden voor wat beters?

Ik ben nu ik mijn wiz op 60 heb begonnen aan een WD, best leuk :)
Als iemand nog lvl 15~60 WD gear heeft voor gratis of cheap dan houd ik me aanbevolen!

[ Voor 18% gewijzigd door Thompson op 03-10-2012 23:58 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Thompson schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 23:57:
[...]

Het zal op hardcore heel anders zijn qua prijzen etc. maar kun je dat schild niet gemakkelijk upgraden voor wat beters?

Ik ben nu ik mijn wiz op 60 heb begonnen aan een WD, best leuk :)
Als iemand nog lvl 15~60 WD gear heeft voor gratis of cheap dan houd ik me aanbevolen!
Mwoah, 18% chance to block + 8% extra chance to block socket, 79 vit, int
dat is best lastig te toppen voor een 'normale' prijs dit schild is best goed voor hc survival

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Whoa! Dexterity starvation!

Daar moet je wel wat aan doen hoor, 1800+ is tegenwoordig makkelijk te bereiken en geen overbodige luxe. Ikzelf zit op 2800 dex:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

(Om de een of andere vage reden klopt mijn dps niet, dat moet 107k dps zijn. Zal wel komen doordat ik met items heb zitten kloten.)

Je moet rekenen dat je als je op dat niveau komt je dps ruim verdubbelt. En 1000 res is nergens voor nodig. Ik heb 750 en kan alles tanken. Je moet wel je armor wat opschroeven. Deze stat is underrated (en dus goedkoop) en superbelangrijk, misschien wel belangrijker dan res. Probeer op minstens 6k te komen.

Ik blijf het benadrukken, iedereen focust teveel op res, terwijl armor hetzelfde doet. Het is goedkoper om je op allebei te focussen in plaats van op 1 van de 2.

Anyways, ik heb zelf gisteravond nog wat meer spullen voor mijn DH gekocht. :)
Ik moet nog wel een beter amulet, maar dat komt na de patch.

En daarna wat gespeeld met Timeless. Was een leuke run! _/-\o_

Ik heb ook zitten kijken naar Calamities en Danetta's spites maar man, wat zijn die dingen gruwelijk duur. :X

En na het kopen van deze gear gisteravond was mijn gold een beetje op...

Dan maar weer sparen. Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister lekker bezig geweest met HC op PTR. Tot de server down ging, wilde net beginnen met een Key run op SC. Dus vanavond maar weer een poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:24:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

(Om de een of andere vage reden klopt mijn dps niet, dat moet 107k dps zijn. Zal wel komen doordat ik met items heb zitten kloten.)

En daarna wat gespeeld met Timeless. Was een leuke run! _/-\o_
Jouw dmg staat wel op 107k hoor. maar ik dacht dat jij meer dan 100k ub had? Als ik op Diabloprogress kijk heb je "maar" 78k ub.

De run was inderdaad fun. 2 verschillende DH's. De dmg output was heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:43:
[...]

Jouw dmg staat wel op 107k hoor. maar ik dacht dat jij meer dan 100k ub had? Als ik op Diabloprogress kijk heb je "maar" 78k ub.

De run was inderdaad fun. 2 verschillende DH's. De dmg output was heerlijk.
Niet monk en DH door elkaar halen he. ;)

Jij multishot en hungering arrow, ik bola shot en cluster arrow, dat werkte heerlijk samen! En meestal kon ik ook nog wel de tank uithangen!

[ Voor 16% gewijzigd door Blaat op 04-10-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:44:
[...]

Niet monk en DH door elkaar halen he. ;)

Jij multishot en hungering arrow, ik bola shot en cluster arrow, dat werkte heerlijk samen! En meestal kon ik ook nog wel de tank uithangen!
Ik vroeg gister in game aan je wat je dps ub was, Zeg jij 100k. Hoe kan ik nou weten dat je je monk bedoeld. 8)7 (en jouw monk heeft ook geen 100k dps ub.)

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 04-10-2012 08:47 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.