Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:22:
[...]

Mij maakt het niet uit, want ook als de andere drie mensen in mijn party uit hun neus staan te vreten ga ik er nog in een redelijk tempo doorheen en instahit ik bepaalde monsters nog steeds gewoon. Met die mensen speel ik voor de fun, en lach me dan ook kapot in dat soort potjes door vreemde sterfgevallen ed.
Ik denk er hetzelfde over.
Gister moesten we ook An1mA op sleeptouw nemen. Geeft niks.... :+

(grapje natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Timeless schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:27:
[...]

Ik denk er hetzelfde over.
Gister moesten we ook An1mA op sleeptouw nemen. Geeft niks.... :+

(grapje natuurlijk)
Mja ik meen me wel te herinneren dat onze grote vriend de wizard de grond opeens heel interessant vond als een zelfmoord beest hem aankeek. :+

Ze hebben mij ook een keer te pakken genomen maar dat terzijde. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 02-10-2012 08:29 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:29:
[...]

Mja ik meen me wel te herinneren dat onze grote vriend de wizard de grond opeens heel interessant vond als een zelfmoord beest hem aankeek. :+

Ze hebben mij ook een keer te pakken genomen maar dat terzijde. :P
Tja, die hebben mij ook een paar keer geknuffeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:41:
[...]

Tja, die hebben mij ook een paar keer geknuffeld.
Oh ja? Bij jou kan ik mij alleen maar een paar incidentjes met lasers en deuren herinneren.

Iets met enthousiast ergens naar binnen rollen terwijl er een laser achter de deur zit.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Nadat ik mijn lvl 60 HC DH hardhandig had omgebracht dacht ik niet dat ik die class nog weer zou spelen, echter heb ik de afgelopen dagen toch maar op SC weer eentje gemaakt, denk dat ik dat schieten toch een beetje miste. Nu gaat het levelen erg hard, zeker met die "Reduced level requirement"-wapens.

Ik kan nu vast gaan zoeken voor leuke level 60 gear voor de DH (heb ongeveer 15 miljoen te besteden). Welke sets zijn handig om in te investeren?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Oh ja? Bij jou kan ik mij alleen maar een paar incidentjes met lasers en deuren herinneren.

Iets met enthousiast ergens naar binnen rollen terwijl er een laser achter de deur zit.
Ja die rotdingen zie je niet als je in de andere kamer staat. Vault ik vrolijk naar binnen. Vault ik precies in zo'n laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Barthak schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:46:
Nadat ik mijn lvl 60 HC DH hardhandig had omgebracht dacht ik niet dat ik die class nog weer zou spelen, echter heb ik de afgelopen dagen toch maar op SC weer eentje gemaakt, denk dat ik dat schieten toch een beetje miste. Nu gaat het levelen erg hard, zeker met die "Reduced level requirement"-wapens.

Ik kan nu vast gaan zoeken voor leuke level 60 gear voor de DH (heb ongeveer 15 miljoen te besteden). Welke sets zijn handig om in te investeren?
Sets en 15m.. Doesn't add up. :P

Maar buiten je te lage budget om ook maar 1 fatsoenlijk set item te kopen zou ik zeggen, Inna's Temperance en Natalya's spullen zijn leuk voor een DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
An1ma was dat niet degeen die niet zonder wc kon?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Sets en 15m.. Doesn't add up. :P

Maar buiten je te lage budget om ook maar 1 fatsoenlijk set item te kopen zou ik zeggen, Inna's Temperance en Natalya's spullen zijn leuk voor een DH.
Beetje geduld hebben en goed zoeken, zo heb ik ook aardig wat koopjes van set items voor mijn barb gevonden, vooral door op het juiste moment te bieden :+

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Alvanosa schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:51:
An1ma was dat niet degeen die niet zonder wc kon?
Buffbot FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Cheerleader altijd belangrijk.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik heb jou trouwens gisteren stiekum een beetje zitten inspecten en ik vroeg me af waarom je geen helm met chc hebt?

Ben je soms aan het sparen voor een dikke natalya's sight met chc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 08:50
Ik geloof niks meer van de RNG in dit spel.

De laatste 20uur heb ik niks noemenswaardigs meer gevonden.Alles wat dropte was kut. Gisteren deed ik weer eens een run....

Vind ik ineens 4 Blacksmith Plans (geen goede), 2 Uniques (slechte, <lvl61), ontelbaar flawless gems, en veel Lvl63 items (allemaal kut rolls) in 1 run.
Ineens echt te veel potentieel goede dingen voor 1 run... of ik zat toevallig op de goede lootserver, Joost mag het weten....

Voor 1.0.4. vond ik alles in Act1 en daar was ik toen aardig rijk mee (>40miljoen). Nu farm ik act2 met 200% MF (na 5 NV) en vind ik gewoon helemaal niks meer.... ik ben een beetje klaar met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:21:
[...]

Ik heb jou trouwens gisteren stiekum een beetje zitten inspecten en ik vroeg me af waarom je geen helm met chc hebt?

Ben je soms aan het sparen voor een dikke natalya's sight met chc?
Jij snapt t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:27:
Ik geloof niks meer van de RNG in dit spel.

De laatste 20uur heb ik niks noemenswaardigs meer gevonden.Alles wat dropte was kut. Gisteren deed ik weer eens een run....

Vind ik ineens 4 Blacksmith Plans (geen goede), 2 Uniques (slechte, <lvl61), ontelbaar flawless gems, en veel Lvl63 items (allemaal kut rolls) in 1 run.
Ineens echt te veel potentieel goede dingen voor 1 run... of ik zat toevallig op de goede lootserver, Joost mag het weten....

Voor 1.0.4. vond ik alles in Act1 en daar was ik toen aardig rijk mee (>40miljoen). Nu farm ik act2 met 200% MF (na 5 NV) en vind ik gewoon helemaal niks meer.... ik ben een beetje klaar met dit spel.
Alles was dropte was kut zeg je over je eerste run.
Dan zeg je "(geen goede)", "slechte <61", "(allemaal kut rolls)" over je tweede run

En dan zeg je dat je tweede run potentieel goede dingen had... wtf?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Eerst won ik 3 keer binnen een jaar de lotto en nu al 10 jaar niks meer. :p

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Pff gaan ze beetje over mn roddelen, gossipboys :p

Maar eindelijk een wand met, apoc, ls en sock kunnen scoren. Schade, 85m. Valt enigszin mee omdat ik in de weekend een soort gelijke mis liep voor 150m+, hehe. Maar ik ben happy met deze ^^

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/24ox0m0.jpg

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Dan zeg je "(geen goede)", "slechte <61", "(allemaal kut rolls)" over je tweede run

de WTF is dat je niet doorhebt dat hij bedoelt dat al die ilvl63 items die hij vond potentieel goed hadden kunnen zijn, evenals die crappendaries, maar ze waren allemaal kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
tboheeren schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

"Alles wat dropte was kut" ging over de laatste 20 uur. Toen ging ik weer een run doen... (lezen wtf?)
Als er plans, uniques en lvl63 items droppen zijn het potentieel goede dingen, echter als ze kut rollen worden het geen goede dingen..

@Anima, nette stok! 100% CHD erin en gaan!

[ Voor 4% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-10-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 30-01 14:23
Misschien kunnen we een apparte thread maken voor klachten over de drops en random..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
An1mA schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:38:
Pff gaan ze beetje over mn roddelen, gossipboys :p

Maar eindelijk een wand met, apoc, ls en sock kunnen scoren. Schade, 85m. Valt enigszin mee omdat ik in de weekend een soort gelijke mis liep voor 150m+, hehe. Maar ik ben happy met deze ^^

[afbeelding]
Heerlijk wandje An1mA. Lever je qua dps nog in? of ga je er op vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Achteruit, maar weet niet hoeveel nog niet kunnen testen. Heb nu een 1.2k wand dus ik vrees wel wat. Maar ik gebruik me nieuwe wand tegen reflect packs en ook een aankoop voor 1.05

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Ik reken alles wat ik niet kan gebruiken of goed kan verkopen als CRAP. dat zijn zowel level 52 rares als level 63's met vreemde rolls, die niemand dus hoeft.voordeel is dat ik weet dat hoe beter mijn gear wordt hoe minder ik kan gebruiken dus hoe meer CRAP ik zal vinden. Ik speel voor de lol niet om uber gear te vinden, dat tweede zou een leuke bijkomstigheid zijn!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
An1mA schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:53:
Achteruit, maar weet niet hoeveel nog niet kunnen testen. Heb nu een 1.2k wand dus ik vrees wel wat. Maar ik gebruik me nieuwe wand tegen reflect packs en ook een aankoop voor 1.05
Dat kan nog best aardig wat schelen. Bij mijn barb scheelt 200 DPS op het wapen ongeveer 17%. Maar met 135k kan je best wat missen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

M'n monk gaat al flink de goeie kant uit :) Act 3 heb ik op comfy farm mode, al duurt een run van de siegebreaker tot Azmodan wel erg lang; 1 a 2 uur (met stacks halen in de keep, en alles doodslaan, niet van pack tot pack rennen). Gister ook nog een maat geholpen Diablo neer te leggen, en die facetank ik nu gewoon zelfs.

Momenteel heb ik iets van 30m te besteden, wat zouden jullie upgraden?
http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426
(met BoH en de enchantress loopt de dps op tot 36K a 38K)

Imo zijn m'n schouders het meest aan vervanging toe, maar ik kijk ook naar de natalya's boots met ring combo voor de chc, en ik wil toch ook weer terug naar dual wield ...

[ Voor 4% gewijzigd door Clay op 02-10-2012 10:08 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:30

Nemesizz

Untouchable

Ik heb de laatste paar dagen ook dikke pech qua drops. Deed altijd Act1 inferno farmen, en had redelijke drops, met 5 stacks NV toch vaak wel level 60-63 blues en yellows.

Nu ben ik een beetje klaar met Act1 farmen, en maar bezig met act 2 farmen.
Drops zijn dusdanig slecht dat de repairbill er amper uit kan qua items (zelfs zonder doodgaan).
Pas bij 5NV stacks kan er 1 geel item af bij een elitepack....tot overmaat van ramp is het ook nog vaak level 55 items met stats die dusdanig knudde zijn dat een vendor er maar krap aan 300G voor over heeft.
Ook de blauwe items hebben stats dat de items soms minder dan 100G waard zijn.
Gelukkig heb ik iets meer GF en droppen mobs wel goed gold om de repairs te coveren.

Doe een paar Kulle en Belial runs (nadat ik m'n 5 stacks NV heb), maar ook daat lvl 55 rotzooi meestal.

Act3 gaat nog een beetje moeizaam, maar ook daar same story, allemaal lvl 55 rotzooi.
Ga ik terug naar act 1 en dan kom ik zo weer regelmatig lvl 60-63 items tegen (wel slechte rolls meestal).

Soms word ik er een beetje gaar van, maar heb toch niet het idee dat ik ga stoppen. Altijd de hoop van "Wie weet dropt de volgende pack wél een goed item" :P (duidelijk verslaafd ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
Ik heb even flink wat upgrades aangeschaft afgelopen dagen maar mijn barb is nog steeds niet helemaal naar wens. Buffed zit ik op 1200 AR maar nog ga ik af en toe binnen een paar sec dood tegen sommige elites, terwijl ik sommige kan tanken zonder dat er wat afgaat. Heb wel 10k hp ingeleverd maar zit nog steeds op 27K. Heb nog niet alleen gespeeld maar in een party heb ik nu een x of 5 act3 gecleared, in een volledige run ga ik misschien 2x dood dus denk dat ik er wel sterk genoeg voor ben. Nu zou ik het graag wat makkelijker krijgen. Budget is nog 17m. Wat zouden jullie aanraden om up te graden http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Korte samenvatting.

CHC 43,5%
CHD 315%
AR 1200 gemiddeld (buffed)
LOH 600
Life reg 1300

[ Voor 6% gewijzigd door Malt007 op 02-10-2012 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Clay schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:04:
M'n monk gaat al flink de goeie kant uit :) Act 3 heb ik op comfy farm mode, al duurt een run van de siegebreaker tot Azmodan wel erg lang; 1 a 2 uur (met stacks halen in de keep, en alles doodslaan, niet van pack tot pack rennen). Gister ook nog een maat geholpen Diablo neer te leggen, en die facetank ik nu gewoon zelfs.

Momenteel heb ik iets van 30m te besteden, wat zouden jullie upgraden?
http://eu.battle.net/d3/e...eterned-1455/hero/1627426
(met BoH en de enchantress loopt de dps op tot 36K a 38K)

Imo zijn m'n schouders het meest aan vervanging toe, maar ik kijk ook naar de natalya's boots met ring combo voor de chc, en ik wil toch ook weer terug naar dual wield ...
Inderdaad je shoulders, en verder:

Koop een amulet en een helm met CHC, lose the shield en ga dualwielden. Als je een soortgelijk wapen in je offhand gooit garandeer ik je dat je door de 60k dps heen gaat.

Misschien uit een compleet andere prijsklasse, maar misschien dat je inspiratie op kan doen uit mijn gear:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik vind wel dat je goed op weg bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24
Mijn monk dan ook maar eens laten zien.
Nog tips voor upgrades? Ik wil zelf wel inna's pants+belt. Alleen momenteel eerst maar wat farmen+verkopen want geld is beetje op.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Marque-2842/hero/2579710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:11:
Ik heb even flink wat upgrades aangeschaft afgelopen dagen maar mijn barb is nog steeds niet helemaal naar wens. Buffed zit ik op 1200 AR maar nog ga ik af en toe binnen een paar sec dood tegen sommige elites, terwijl ik sommige kan tanken zonder dat er wat afgaat. Heb wel 10k hp ingeleverd maar zit nog steeds op 27K. Heb nog niet alleen gespeeld maar in een party heb ik nu een x of 5 act3 gecleared, in een volledige run ga ik misschien 2x dood dus denk dat ik er wel sterk genoeg voor ben. Nu zou ik het graag wat makkelijker krijgen. Budget is nog 17m. Wat zouden jullie aanraden om up te graden http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Korte samenvatting.

CHC 43,5%
CHD 315%
LOH 600
Life reg 1300
Je hebt wel weinig HP, in act3/4 is het toch wel fijn om op minimaal 40-45k te zitten, als je net je Ignore pain gebruikt hebt dan heb je geen buffer. Je hebt wel super veel all resist, kan best wat minder als je daar HP mee kan krijgen. Het verschil tussen 1000 AR of 1200 AR is heel weinig (effect wordt steeds minder).

Ook gebruik je revenge, die healt 5% van je MAX health per hit, dus hoe meer HP hoe meer effect,
Mijn barb gebruikt een redelijk gelijke setup maar dan toch wat anders en ik overleef het ook.
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
(zelfs 2 maanden na Diablo op inferno killen is het nog niet bijgewerkt in mijn Armory....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Het verschil tussen 1000 AR of 1200 AR is heel weinig (effect wordt steeds minder).
[...]
Nee.

Het lijkt misschien niet zo, maar de hoeveelheid dmg die je pakt wordt net zoveel minder bij elke AR punt. Van 60% dmg reduction naar 65% dmg red is hetzelfde effect als van 70% naar 73,5% dmg reduction. En laat dat nou corresponderen met net zoveel AR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:28:
[...]
Mijn barb gebruikt een redelijk gelijke setup maar dan toch wat anders en ik overleef het ook.
Wauw, ik snap niet hoe jullie aan zoveel dps komen hoor.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phreak-2151/hero/8842274
Dit is mijn barb, vergelijkbare str, chc en chd, maar toch zit ik maar op de helft van jouw dps.
Wat doe ik verkeerd ? 8)7

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Phreak schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Dit is mijn barb, vergelijkbare str, chc en chd, maar toch zit ik maar op de helft van jouw dps.
chc en chd, meer str, betere default DPS op je wapen. Default CHD op je wapen, groene gem in sock etc.

Malt007: Waarom zowel Revenge als Rend. Ik zou revenge inruilen voor Battle rage (dit is gewoon 30% meer dps he)

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 02-10-2012 10:42 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Nee.

Het lijkt misschien niet zo, maar de hoeveelheid dmg die je pakt wordt net zoveel minder bij elke AR punt. Van 60% dmg reduction naar 65% dmg red is hetzelfde effect als van 70% naar 73,5% dmg reduction. En laat dat nou corresponderen met net zoveel AR.
Desalniettemin kan ie best wat AR droppen als ie daarmee wat HP kan krijgen
[...]

De DPS van jouw wapens is een stuk lager + je hebt maar 6,5% CHC tov 28,5% van mij??

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-10-2012 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
pstalman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

chc en chd, meer str, betere default DPS op je wapen. Default CHD op je wapen, groene gem in sock etc.
meer ALLES :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
[...]

Nee.

?

mwoah... je moet in dit geval naar de absolute getallen kijken toch? als een monster 10k damage doet. dan ga ja met 60% DR >>> 65% DR, 4000 >>> 3500 damage krijgen. van 70% >>> 73.5% is dan 3000 >> 2650.

Je zegt zelf al dat je voor die stappen gelijk AR nodig hebt, maar in het eerst geval verminder je 500 damage en in het tweede geval alleen 350. Het heet niet voor niks diminishing returns.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
DjMark schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:21:
Mijn monk dan ook maar eens laten zien.
Nog tips voor upgrades? Ik wil zelf wel inna's pants+belt. Alleen momenteel eerst maar wat farmen+verkopen want geld is beetje op.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Marque-2842/hero/2579710
Je hebt nog een lvl 53 ring, vervang die als allereerste met een ring met minstens 4% chc.

Daarna wordt het lastig want elk onderdeel aan je gear is van ongeveer hetzelfde niveau. Elk item mist net wat. Maar nu naar set items gaan kijken is geen gek idee. Inna's spullen zijn prima, alleen ik zou niet de belt ritselen maar de spirit stone, die is namelijk als item zonder set bonus veel beter dan de belt. Ikzelf ben voor de andere items voor blackthornes gegaan vanwege de goede defensive stats.

Had em net al gelinkt maar hier:

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 02-10-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

[...]

Nee.

Niet dit weer. :p Maar het is niet waar. Je hebt steeds meer AR nodig om een zelfde percentage damage reduction van de overgebleven damage te halen. Kort lijstje voor de naysayers:

300 resist all: 50% damage reduction.
600 resist all: 66.67% damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 33.34% damage reducton op de overgebeleven damage)damage reduction)
900 resist all: 75% damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 24% damage reducton op de overgebeleven damage)
1200 resist all: 80%damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 20% damage reducton op de overgebeleven damage)

Conclusie: je EHP gaat wel lineair omhoog maar procentueel gezien doet RA steeds minder. Hoe hoger dus je RA, hoe aantrekkelijker het wordt om voor armor of vitality te gaan.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ik heb nu mijn CM-wizard aangepast zodat ik Wave of Force gebruik. http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Geweldige range en damage. Ik kan het niet zo vaak casten als Explosive Blast, maar naar mijn gevoel kan ik bij meer monsters tegelijkertijd damage doen, en bovendien worden ze geslowed (vraag is natuulijk of dat nodig is aangezien ik ook frost nova gebruik, maar voor die ene phasebeast...). Gekoppeld met de Safe Passage van Teleport kan ik erg goed tanken ondanks het gemis van Energy Armor.

Heerlijk doorraggen nu het 1.04 is. Jammer dat het generfd wordt. Wat nou OP? Ik ga regelmatig genoeg dood, en het is vrij intens en veel opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even reageren op een post hier even boven: Armor heeft geen diminishing return (en resistances ook niet).

Zie hier voor de uitgebreide uitleg:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149150485

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MicScott schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:49:
[...]

Niet dit weer. :p Maar het is niet waar. Je hebt steeds meer AR nodig om een zelfde percentage damage reduction van de overgebleven damage te halen. Kort lijstje voor de naysayers:

300 resist all: 50% damage reduction.
600 resist all: 66.67% damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 33.34% damage reducton op de overgebeleven damage)damage reduction)
900 resist all: 75% damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 24% damage reducton op de overgebeleven damage)
1200 resist all: 80%damage reduction. (de extra 300 RA gaf nog maar 20% damage reducton op de overgebeleven damage)

Conclusie: je EHP gaat wel lineair omhoog maar procentueel gezien doet RA steeds minder. Hoe hoger dus je RA, hoe aantrekkelijker het wordt om voor armor of vitality te gaan.
Het gaat idd altijd om EHP, maar het heeft altijd zin om meer AR/AM te stacken. Het kan nuttiger zijn om meer HP te nemen als je al veel AR/AM hebt mede ook vanwege de kosten en de multiplicatieve effecten die de drie defensive stats op elkaar hebben.

Iets met het maximaliseren van de inhoud van een kubus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ok, het AR verhaal is duidelijk. Ik moet dus upgraden met meer HP en eventueel armor. Wat is aan te raden op DPS gebied? Ik zit nu op 37K ongeveer, hoe zou ik dit verder omhoog kunnen krijgen? Denk dat CHC (43,5%) en CHD (315%) al redelijk hoog zijn, daarnaast 2 ringen met AS. Wellicht dat ik mijn skills moet aanpassen? WOTB vind ik eigenlijk niet zo prettig in gebruik en heb altijd het idee dat Earthquake beter werkt, wellicht is die handiger?

Nog tips over specifieke gear die ik het beste kan vervangen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Het gaat idd altijd om EHP, maar het heeft altijd zin om meer AR/AM te stacken. Het kan nuttiger zijn om meer HP te nemen als je al veel AR/AM hebt mede ook vanwege de kosten en de multiplicatieve effecten die de drie defensive stats op elkaar hebben.

Iets met het maximaliseren van de inhoud van een kubus.
Inderdaad, maar dat moet je er wel bij vertellen. Er zijn genoeg mensen die alleen maar roepen "AR en armor hebben geen diminishing returns DUS je kunt ze naar hartelust stacken!" terwijl je veel efficienter kunt zijn door een balans tussen de twee aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Je hebt nog een lvl 53 ring, vervang die als allereerste met een ring met minstens 4% chc.

Daarna wordt het lastig want elk onderdeel aan je gear is van ongeveer hetzelfde niveau. Elk item mist net wat. Maar nu naar set items gaan kijken is geen gek idee. Inna's spullen zijn prima, alleen ik zou niet de belt ritselen maar de spirit stone, die is namelijk als item zonder set bonus veel beter dan de belt. Ikzelf ben voor de andere items voor blackthornes gegaan vanwege de goede defensive stats.

Had em net al gelinkt maar hier:

Thanks. Die ring stond inderdaad op het lijstje.
Bedankt voor je tip over Inna's spirit stone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ejtnaj schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:51:
Ik heb nu mijn CM-wizard aangepast zodat ik Wave of Force gebruik. http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Geweldige range en damage. Ik kan het niet zo vaak casten als Explosive Blast, maar naar mijn gevoel kan ik bij meer monsters tegelijkertijd damage doen, en bovendien worden ze geslowed (vraag is natuulijk of dat nodig is aangezien ik ook frost nova gebruik, maar voor die ene phasebeast...). Gekoppeld met de Safe Passage van Teleport kan ik erg goed tanken ondanks het gemis van Energy Armor.

Heerlijk doorraggen nu het 1.04 is. Jammer dat het generfd wordt. Wat nou OP? Ik ga regelmatig genoeg dood, en het is vrij intens en veel opletten.
Ik vraag me af, of de CM wizards al 2 of 3keyboards versleten hebben ? :) Dat was voor mij de reden om met CM te stoppen. Kreeg steeds krampen in mijn vingers

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:56:
Ok, het AR verhaal is duidelijk. Ik moet dus upgraden met meer HP en eventueel armor. Wat is aan te raden op DPS gebied? Ik zit nu op 37K ongeveer, hoe zou ik dit verder omhoog kunnen krijgen? Denk dat CHC (43,5%) en CHD (315%) al redelijk hoog zijn, daarnaast 2 ringen met AS. Wellicht dat ik mijn skills moet aanpassen? WOTB vind ik eigenlijk niet zo prettig in gebruik en heb altijd het idee dat Earthquake beter werkt, wellicht is die handiger?

Ik vind Rend/Bloodlust echt klote werken, Ik gebruik dan veel liever revenge op RMB.
Op je bracers kan je best wat VIT winnen. Voor de rest moet je even op de AH kijken waar je voor weinig gold vit kan winnen (evt ten koste van wat all res)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Behalve dat je CHC helemaal niet op de zijne lijkt heb je geen +damage stat op je ringen en amulet, is je rechter ring (met de Amethyst) sowieso vendor junk, hebben je schoenen bracers en gloves weinig STR en onvoldoende CHC, CHD en ResAll om dat echt goed te maken, en heb je wel fors wat CHD maar met zo weinig CHC merk je daar niets van.
Erste stap lijkt me dus CHC opkrikken, die junk-ring vervangen en eens kijken of je voor je bracers, gloves en boots niet wat beters kunt vinden.

Deze bracers hebben geen 200k gekost en de boots en gloves geen van beide meer dan 600K.
http://eu.battle.net/d3/e...etterGek-2585/hero/674346
De ringen waren ook goedkoop (minder dan 300K voor ieder) en het amulet heb ik gevonden. Het armor was wat prijzig (800K ongeveer) en de schouders heb ik gevonden, belt weet ik niet meer en helm gevonden.
Voor een paar rushes door Act1 koop je dus mijn hele set gear. Dan moet er voor jouw barbie dus ook wel wat te vinden zijn voor een schappelijk bedragje.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Macro kuch (cheat kuch) :P

Ik gebruik autohotkey, de muis van blizzard "kan" ook gebruik maken van macros, daarom is het niet duidelijk of het cheaten is.
Mofkees schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Ik vraag me af, of de CM wizards al 2 of 3keyboards versleten hebben ? :) Dat was voor mij de reden om met CM te stoppen. Kreeg steeds krampen in mijn vingers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:11:

Korte samenvatting.

CHC 43,5%
CHD 315%
LOH 600
Life reg 1300
Ik heb veel minder AR (750-800 buffed als ik mij niet vergis.) Iets meer HP 29k, 900LOH en 2.8% life steal op mijn belt. Als ik in mijn eentje Act3 farm ga ik vrijwel nooit dood. Soms alleen wat moeite met molten packs of packs die zich snel verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ejtnaj schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:51:

Eh, hee, jouw energy twisterding doet extra damage als je een signature spell gebruikt, en je hebt geen signature spells. hoe slim is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Heeft Attack Speed enige zin bij een WD en werkt LoH bij een WD.

Verder zie ik op dit moment niet waar ik mijn gear onder de 5 milj. kan upgraden, dus ga ik maar sparen.

Ik wil mijn profile niet spammen, maar wie nog enige input heeft voor mij, alle hulp is welkom. Azmodan op Inferno killen solo lukt. Toch denk ik soms dat ik te weinig life heb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/gasoline-2396/

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Eh, hee, jouw energy twisterding doet extra damage als je een signature spell gebruikt, en je hebt geen signature spells. hoe slim is dat?
Blijkbaar heeft die rune als enige voor die skill een veel hoger proc-coëfficient. De rune maakt de skill dus veel beter voor bijvoorbeeld LoH of andere on hit-vaardigeden. Het bedoelde effect van de rune is dan ook niet zo belangrijk.

Dit gaat in 1.05 gefixt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Harry_180 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:32:

Verder zie ik op dit moment niet waar ik mijn gear onder de 5 milj. kan upgraden, dus ga ik maar sparen.

Ik wil mijn profile niet spammen, maar wie nog enige input heeft voor mij, alle hulp is welkom. Azmodan op Inferno killen solo lukt. Toch denk ik soms dat ik te weinig life heb.
Ja en ja.

Ik zou op zoek gaan naar meer critical hit chance. Bijvoorbeeld op je helm en gloves. Je ringen kun je ook upgraden naar versies met attack speed en critical hit chance.

Voor 5m moet er wel het een en ander te vinden zijn met die criteria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harry_180 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:32:

Dat is mijn build. Althans bijna.
+att speed heeft zéker zin - je pets doen ook mee aan dit gebeuren dus met +15% att speed zie je je gargy ineens sneller meppen. LoH veel minder - voor zover ik heb kan beoordelen, wat in de chaos van een all-pets build beperkt is, doe ik met m'n beertjes en ghost bomb met LoH weinig aan m'n hitpointpool en gaat dat met life steal ietsje beter. Maar feitelijk zijn m'n lietsiebiest-hondjes mijn life-regeneration (naast wat life per second).
Je hebt veel meer life dan ik, dus dat is het probleem niet. Je zou je beestjes een boost kunnen geven door zombie handler ipv spirit vessel te nemen (je hebt al spirit walk op je class!) en pierce the veil ipv vision quest. Dan kun je zelf veelminder beren spammen, maar je pets krigen 20% meer life, je krijgt een vierde lietsiebiest en je damage van jouzelf én je pets gaat met 20% omhoog. Dat is véél fijner dan dat beetje extra mana voor je beren. Gebruik je voodoo om je pets te boosten bij mobs en bosses en laat hun het werk doen terwijl je van achteren ghost bombs spamt, en bewaar de beren voor die ééne keer dat er wat langs je pets komt.

Verder meot je voor een half miljoentje echt wel een betere mojo kunnen vinden dan dat ding dat je nu hebt, zinj beide ringen mákkelijk vatbaar voor een goed geprijsde update en zou ik in plaats van meer hitpoints eens gaan kijken naar meer allres, want die is bij jou behoorlijk laag voor act 3.

Overigens valt me nu op hoeveel thorns jij hebt. die je vervolgens niet middels fierce loyalty op je pets over brengt. Een gemiste kans: of gebruiken, of gear zoeken die ipv thorns wat zinnigs doet lijkt me handig.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:56:

misschien dat je het niet gelezen had, maar drop je revenge (of rend) voor Battle rage.
Dit zorgt al voor 30% increased dmg.
Tevens zou ik in builds zonder WW/Run gewoon de 100% dmg rune op WOTB gooien. Dan merk je het verschil wel :)

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 02-10-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:15:
[...]
Behalve dat je CHC helemaal niet op de zijne lijkt heb je geen +damage stat op je ringen en amulet, is je rechter ring (met de Amethyst) sowieso vendor junk, hebben je schoenen bracers en gloves weinig STR en onvoldoende CHC, CHD en ResAll om dat echt goed te maken, en heb je wel fors wat CHD maar met zo weinig CHC merk je daar niets van.
Erste stap lijkt me dus CHC opkrikken, die junk-ring vervangen en eens kijken of je voor je bracers, gloves en boots niet wat beters kunt vinden.
Dan ga ik maar eens zoeken naar wat beter spul, thnx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:31:
[...]
Yuh, ik gebruikte soms de sig spell Spectral Blade om die speciale Twister los te laten. Doet ook lekker damage naar mijn mening. Maar ik heb nu ervoor gekozen om Teleport op die slot te gebruiken, dat is wat sneller door de levels heen rushen :) en aangezien mijn 'hoge' dps kan ik het nu veroorloven om wat dps in te leveren voor wat survivability. In party play (waarbij ik bij de party blijf) switch ik nog wel eens naar Spectral Blade. Bovendien gebruik ik de twisters voor de procs icm Shocking Aspect, en niet speciaal voor die speciale twister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
pstalman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

misschien dat je het niet gelezen had, maar drop je revenge (of rend) voor Battle rage.
Tevens zou ik in builds zonder WW/Run gewoon de 100% dmg rune op WOTB gooien. Dan merk je het verschil wel :)
Had al even teruggekeken en had het gelezen. Volgens mij had je ge-edit want had het eerder niet gezien. Battlerage ga ik inderdaad weer gebruiken, denk ik combinatie met dat ding dat elke crit de duur verlengd. Dat betekend in principe dat deze altijd aan blijft staan. Revenge zet ik dan weer op de rechter mouse button ipv rend. Met mijn 17m budget ga ik nog opzoek naar eventueel een beter wapen, maar de voorkeur ligt op 1 of 2 items waar ik AR ga vervangen voor meer vit en strength. Misschien wel 2 gear pieces, waar ik wellicht van 70+ AR naar 40+ AR en meer strength en vit ga kijken.

Hoe belangrijk zijn de reduced damage rolls? En moet ik misschien kijken naar extra damage against elites? Ik zie deze eigenlijk als extratje naast de primaire rolls waar ik naar zoek maar wellicht moet ik die sowieso hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 08:14
Ga straks ook weer batlle rage gebruiken maar duration rune lijkt me zonde want hij duurt dan 120 seconden dus je hoeft hem maar 1x per 2 minuten even te poppen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik probeer een extreme survivability build te maken voor wanneer patch 1.05 uitkomt met monster power level. Hiervoor had ik een glascannon build met 100k unbuffed, maar nu wilde ik wat anders en ben ik van scratch opnieuw begonnen.

De focus is: AR / LOH / LifeRegen / Armor (dus strength is ook welkom)

Momenteel zit ik op (buffed): ~2k LOH / ~2k LifeRegen / 1200 AR / 9000 Armor bij iets van 40k dps ofzo. Als ik mijn Triumvirate kies ipv stormshield dan knalt de damage wel omhoog, maar kan ik bijvoorbeeld niet meer Ghom facetanken in inferno.

Je ontkomt er niet aan om in te leveren op sommige items ten behoeve van movement speed en CHC/CHD/AS, want zonder deze drie affixes krijg ik mijn damage niet boven de 20k uit.

Wie heeft er tips voor verdere uitbreidingen? Hou het wel realistisch, tot 50m kan ik wel in een week bij elkaar auction housen. Ik zit zelf al te denken aan Lacuni Prowlers met AR of CHC (of allebei, maar dan overschrijd ik de 50m denk ik).

Profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Datura-2219/hero/1235250

[ Voor 14% gewijzigd door TRG op 02-10-2012 13:13 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Immow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:26:
Macro kuch (cheat kuch) :P

Ik gebruik autohotkey, de muis van blizzard "kan" ook gebruik maken van macros, daarom is het niet duidelijk of het cheaten is.

[...]
Ik loop dmv de Spacebar als wirlwind barb.

Heb tegenwoordig een knop gebind aan de keydown van de spacebar. (heb een keyboard met macro functionaliteit) Nu druk ik een knop in en blijft mijn barb eeuwig lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Had al even teruggekeken en had het gelezen. Volgens mij had je ge-edit want had het eerder niet gezien. Battlerage ga ik inderdaad weer gebruiken, denk ik combinatie met dat ding dat elke crit de duur verlengd. Dat betekend in principe dat deze altijd aan blijft staan. Revenge zet ik dan weer op de rechter mouse button ipv rend. Met mijn 17m budget ga ik nog opzoek naar eventueel een beter wapen, maar de voorkeur ligt op 1 of 2 items waar ik AR ga vervangen voor meer vit en strength. Misschien wel 2 gear pieces, waar ik wellicht van 70+ AR naar 40+ AR en meer strength en vit ga kijken.

Hoe belangrijk zijn de reduced damage rolls? En moet ik misschien kijken naar extra damage against elites? Ik zie deze eigenlijk als extratje naast de primaire rolls waar ik naar zoek maar wellicht moet ik die sowieso hebben.
Op jouw schild is ook nog aardig wat te winnen. Je zal er wat blocking chance op achteruit gaan maar het is goed te doen.Als je een schild koopt zoals ik heb dan krijg je er heel veel stats bij.

Bij battle rage gewoon marauders rage gebruiken als je geen WW barb bent

[ Voor 3% gewijzigd door T7D_Sneezy op 02-10-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:31
T7D_Sneezy schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:30:
[...]

Op jouw schild is ook nog aardig wat te winnen. Je zal er wat blocking chance op achteruit gaan maar het is goed te doen.Als je een schild koopt zoals ik heb dan krijg je er heel veel stats bij.

Bij battle rage gewoon marauders rage gebruiken als je geen WW barb bent
Ach, sinds 1.04 heb je toch geen schild meer nodig, gewoon 2 wapens met LOH en gaan met die banaan!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Michael-2678/hero/8757602

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik geef wel direct 7.5% chc op als ik mijn schild inwissel, daarnaast ben ik nogal defensief van nature. Ik heb nog wel een goede axe dus wellicht ga ik het even proberen met 2 wapens. Mooie van die andere axe is dat deze 170 vit en 170 strength heeft. Maar eigenlijk moet ik wel 2x LOH hebben op die wapens wil je het schild compenseren. Kan in ieder geval niet wachten tot ik thuis ben zeg....

Mijn plan voor vanavond is in waarschijnlijk 2 nieuwe armorstukken waarbij ik probeer AR in te leveren voor meer vit en str en het liefst aardig wat extra armor. Daarnaast eens kijken naar een geschikt schild maar niet voor ik met 2 wapens aan de slag ga.

Je zegt dat sinds 1.04 geen schild meer nodig is, wat zijn de verwachtingen voor 1.05? Voordat ik investeer in een duur LOH wapen.

[ Voor 9% gewijzigd door Malt007 op 02-10-2012 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:52:
[...]

Die duration rune is straks met 105 niet meer nodig, gewoon lekker voor de 30% dmg en dat kleine beetje CHC gaan :)
En shield of niet, gewoon wat rondlopen met beide opties. Ik persoonlijk vind een shield lekker als je toch geen WW build gebruikt. CHC erbij, res erbij en natuurlijk wat str/vita en blockchance.

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 02-10-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:09:
Ik probeer een extreme survivability build te maken voor wanneer patch 1.05 uitkomt met monster power level. Hiervoor had ik een glascannon build met 100k unbuffed, maar nu wilde ik wat anders en ben ik van scratch opnieuw begonnen.

De focus is: AR / LOH / LifeRegen / Armor (dus strength is ook welkom)

Momenteel zit ik op (buffed): ~2k LOH / ~2k LifeRegen / 1200 AR / 9000 Armor bij iets van 40k dps ofzo. Als ik mijn Triumvirate kies ipv stormshield dan knalt de damage wel omhoog, maar kan ik bijvoorbeeld niet meer Ghom facetanken in inferno.

Je ontkomt er niet aan om in te leveren op sommige items ten behoeve van movement speed en CHC/CHD/AS, want zonder deze drie affixes krijg ik mijn damage niet boven de 20k uit.

Wie heeft er tips voor verdere uitbreidingen? Hou het wel realistisch, tot 50m kan ik wel in een week bij elkaar auction housen. Ik zit zelf al te denken aan Lacuni Prowlers met AR of CHC (of allebei, maar dan overschrijd ik de 50m denk ik).

Profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Datura-2219/hero/1235250
Gesproken van een extreme survivability, dat ziet er inderdaad een ferm tankje uit ;)

Paar opmerkingen:
- Je all res is enorm hoog maar je HP is slechts 33k. Gooi je profiel eens in een EHP calculator (http://www.d3rawr.com/ehp) en je zal zien dat je HP verhogen het meest efficiënt is voor je survivability te verhogen.
- Hoe zit het met je AR/armor verhouding? 1/10 of op zijn minst 1/8 is ideaal.
- Ga je met zo weinig DPS nog iets kunnen uitvoeren in hogere MP levels? Of vind je het niet erg om 10minuten over 1 elite pack te doen :)

Ik zou dus iets minder focusen op AR en zorgen voor ideale verhoudingen van AR / Armor / HP (met behulp van EHP calculator).

Nog 1 niet onbelangrijk puntje: ik zie niets van 'Control impairing effects reduction', dus een tip om op te zoeken (verschil tussen bv 5sec en 3sec jailor time met desecrator onder je voeten is enorm!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik weet niet of jullie de US blue posts een beetje in de gaten houden maar het lijkt erop dat ze overwegen om de rolls op legendary en set ringen en amuletten ook lvl 63 te gaan maken.

Ik kan niet zeggen dat ik blij ben daarmee, dan worden mijn Wailing Host, Litany of the Undaunted en bijna perfect gerollde Ouroboros opeens heel veel minder waard.

Ik zit er nu aan te denken die spulletjes te verkopen voor 150m (want dat zijn ze waard) en na de patch iets beters terug te kopen voor een soortgelijk bedrag. Keuzes keuzes.

Wat denk jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 23:27
pstalman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
[...]

Ik heb net andersom gedaan (rend genomen in plaats van Battle Rage) en dit gaf in de praktijk een hogere kill snelheid ondanks de DPS die hoger lijkt in de stats als je battle rage gebruikt. Rend is ook handig voor die irritante wegrenners. Revenge droppen voor Battle Rage valt te proberen, als je de heals kan missen. 100% damage op wotb raad ik wel aan dat is lekker elites opblazen :)

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
Mjah, ik heb hetzelfde probleem..
Mn Natalya's reflection is niet perfect, heb deze bewust zo gekocht om later te upgraden.
Desalniettemin wel ~50mil waard.
Zelfde geldt voor mn zelf gevonden amulet. Nu ook veel waard, maar dat soort rolls zullen een stuk minder zeldzaam worden ben ik bang.

Aan de andere kant, je kunt nu prima farmen met deze gear. En 150m is op je gehele gear niet eens zo gek veel.
Als ze de helft in waarde zakken is t al veel. Dus gewoon houden, lekker doorfarmen en straks 75mil bijleggen en upgraden is mijn advies ;)

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:09:
Momenteel zit ik op (buffed): ~2k LOH / ~2k LifeRegen / 1200 AR / 9000 Armor bij iets van 40k dps ofzo.
Dat is een enorme switch zeg :o maar je bent nu zowat wel onsterfelijk. Ben benieuwd wat je ervaring is met 1.05.
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:42:
Ik weet niet of jullie de US blue posts een beetje in de gaten houden maar het lijkt erop dat ze overwegen om de rolls op legendary en set ringen en amuletten ook lvl 63 te gaan maken.
Ik weet niet exact of ik dit begrijp.. maar dan worden legendary's in 1.05 sterker? of is de kans dat ze goed worden dan groter?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
MarcM88 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:55:
[...]

Ik weet niet exact of ik dit begrijp.. maar dan worden legendary's in 1.05 sterker? of is de kans dat ze goed worden dan groter?
Nu is het zo dat alle amuletten en ringen max lvl 62 hebben en bijpassende stat rolls. Zoals max 650loh op een amulet. Na de patch rollen ringen en amuletten de stats van het monster lvl, 63 dus op mp1 en hoger. Dat betekent in het voorbeeld max 950loh op een amulet.

Ze wilden legendary en set ringen eerst zo laten zoals ze nu zijn, maar ze overwegen nu die dingen ook lvl 63 random statrolls mee te geven, dus dat betekent dat de legendary en set ringen en amuletten die na de patch vallen hogere random statrolls kunnen krijgen, waardoor de huidigen hun waarde verliezen.

Ringen zouden dan na de patch 5% chc kunnen rollen ipv max 4,5%. De wailing host en litany zijn zo duur omdat ze 4,5% chc hebben als standaard, dat voordeel wordt dan dus in de prullenbak gegooid en worden mijn huidige ringen niet meer zo legendary.

Bliz krijgt het iedere patch weer voor elkaar een deuk in de waarde van mijn gear te klappen met een of andere vage nerf of buff. (IAS, MF, ammy's en ringen, en misschien later OWE)

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 02-10-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Ik hoop wel dat ze het doen, dan kunnen spelers zoals ik wellicht jouw gear overnemen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Bliz krijgt het iedere patch weer voor elkaar een deuk in de waarde van mijn gear te klappen.
Blijven farmen! :P

Denk idd ook dat ik ff wacht met mn zuurverdiende gold uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:42:
Heeft dat een relatie met de volgende patch note?:
Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)
Hoe zit dat nou? Een ilvl61 item kan ilvl63 rolls hebben als je monster lvl63 is? Alleen de base stats zijn anders? Dat zou ook meteen betekenen dat het geen zin meer heeft om iets lagers als ACTIV te farmen aangezien de monsters daar lvl63 zijn? (zie https://docs.google.com/s...Y0VDWWsteEE0Qm5LR3c#gid=0)

En dit is overigens ook geen verkeerde patch note voor 1.05 (bron: http://eu.battle.net/d3/e...h_105_Notes_-01_10_2012):
The chance for Legendary and set items to drop has been doubled
Was dat hier al genoemd? Ik vind hem wel radicaal, maar ook vrij terecht. Als hier iemand zich druk aan het maken is over zakkende prijzen, bedenk dan maar eens wat er gebeurt als er 2x zoveel legendaries binnekomen in de economie.

Je kunt nu wel angstig gaan liggen verkopen, je kunt toch niet volledig voorspellen hoe het zal lopen. En daarnaast, een goed item blijft een goed item. Ook goede legacy items brengen nog steeds veel op.

[ Voor 3% gewijzigd door TRG op 02-10-2012 15:17 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:16:
Hoe zit dat nou? Een ilvl61 item kan ilvl63 rolls hebben als je monster lvl63 is? Alleen de base stats zijn anders? Dat zou ook meteen betekenen dat het geen zin meer heeft om iets lagers als ACTIV te farmen aangezien de monsters daar lvl63 zijn?
<
bij monsterpower 1 zijn alle mobs 63, dus ook de act 1 / 2 mobs, en zowiezo zijn alle mobs uit act 3 nu al 63 op inferno

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:16:
Was dat hier al genoemd? Ik vind hem wel radicaal, maar ook vrij terecht. Als hier iemand zich druk aan het maken is over zakkende prijzen, bedenk dan maar eens wat er gebeurt als er 2x zoveel legendaries binnekomen in de economie.
De hoeveelheid gold neemt alleen maar toe. Er zullen dus altijd dure items zijn. Vraag en aanbod hè :) Het wordt alleen weer voor meer mensen mogelijk om het spel uit te spelen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

- Je all res is enorm hoog maar je HP is slechts 33k. Gooi je profiel eens in een EHP calculator (http://www.d3rawr.com/ehp) en je zal zien dat je HP verhogen het meest efficiënt is voor je survivability te verhogen.
Ik heb nog niet veel aandacht aan die EHP besteed. Enerzijds lijkt het me wel nuttig, anderzijds vind ik het zinloos om mijn health te verhogen (ookal gaat het EHP getal daarvan omhoog) omdat ik met de LOH en LifeRegen een situatie creeer waarin ik vrijwel nooit onder de 50%-75% health kom. Natuurlijk is meer health handig voor als ik gefrozen wordt terwijl ik in een molten area sta met 3 arcane lasers, maar dan ligt mijn dood meer aan een slechte speelstijl dan aan foute karakter eigenschappen.
- Hoe zit het met je AR/armor verhouding? 1/10 of op zijn minst 1/8 is ideaal.
Volgens mij komt hij nu aardig in de buurt van 1/8 (buffed dan). Verder geloof ik niet zo sterk in deze verhouding. Meer is altijd beter (maar het wordt uiteindelijk inderdaad steeds minder efficiënt).
- Ga je met zo weinig DPS nog iets kunnen uitvoeren in hogere MP levels? Of vind je het niet erg om 10minuten over 1 elite pack te doen :)
DPS is een gigantisch probleem als je AR, LifeRegen en LOH verkiest boven CHC en CHD. Ik heb al voor AS gekozen op mijn ringen, amulet, gloves en bracer. Daarmee zit ik nu in tank mode (met schild) op een goede 40k dps (hetgeen niet slecht is). Het wordt nog een hele dure investering om die dps omhoog te krijgen. Het liefste wil ik nog een Lacuni prowler met CHC en AR, een Witching Hour met AR en een Mempo Twilight met CHC en AS en AR.
Ik zou dus iets minder focusen op AR en zorgen voor ideale verhoudingen van AR / Armor / HP (met behulp van EHP calculator).
Ik heb AR al laten vallen op mijn amulet en bracer, meer consessies ga ik niet maken. Het wordt flink de AH in de gaten houden dus. Zeker met de nerf op wizard wil ik AR en Armor eigenlijk alleen nog maar verbeteren. Vitality is iets waar ik wel nog wat kan winnen.
Nog 1 niet onbelangrijk puntje: ik zie niets van 'Control impairing effects reduction', dus een tip om op te zoeken (verschil tussen bv 5sec en 3sec jailor time met desecrator onder je voeten is enorm!)
Ik heb 11% op 1 ring. Is hier een streven voor? Om het op te bouwen naar 33% ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Malt007 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:14:
Ik hoop wel dat ze het doen, dan kunnen spelers zoals ik wellicht jouw gear overnemen :-)
Dat is ook niet perse een slechte ontwikkeling. Als ze dat wat verder door zouden voeren dan krijg je een beetje een Diablo 2 situatie.

Nu is het zo:
*Slechte speler joint goede speler
Slechte speler: "Ik doe 30k dps!"
Goede speler: "Gtfo! Ik doe 150k dps en wil snel alleen farmen!"

Dan wordt het:
*Slechte speler joint goede speler, maar slechte speler heeft dezelfde items met slechtere rolls omdat alle legendaries en set items goed geprijsd zijn met matige rolls.
Slechte speler: "Ik doe 150k dps!"
Goede speler: "Doe alsjeblieft niet Gtfo! Ik doe 170k dps en laten we gezellig farmen!"

Kortom het niveauverschil wordt kleiner en wordt het een strijd om de beste rolls op de goede items. En dat is waar de huidige D3 community om vraagt.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 02-10-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:18:
[...]

<
bij monsterpower 1 zijn alle mobs 63, dus ook de act 1 / 2 mobs, en zowiezo zijn alle mobs uit act 3 nu al 63 op inferno
Maar hoe zit dat dan als je ACT1 farmed? Je vind dan bijv ilvl58-ilvl63 items met ilvl63 rolls op de affixes als je MP1 hebt. En het ilvl58-ilvl63 item bepaald dan de base stats en daarmee de maximale range van de affixes? Of zijn alle ilvl58-ilvl63 items gelijkwaardig qua potentiele rolls?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

Maar hoe zit dat dan als je ACT1 farmed? Je vind dan bijv ilvl58-ilvl63 items met ilvl63 rolls op de affixes als je MP1 hebt. En het ilvl58-ilvl63 item bepaald dan de base stats en daarmee de maximale range van de affixes? Of zijn alle ilvl58-ilvl63 items gelijkwaardig qua potentiele rolls?
Alle items rollen iLvl 63 rolls met dezelfde affix range. Het enige dat nog bepaald wordt door het iLvl is het uiterlijk, base armor en base dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Kak, als ze het ilevel omhoog gooien van ringen en amu;s.... net een zunimasa pox op de kop getikt van 36 mil :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRG schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

identieke Affix rolls voor ALLE armors, jewelry class items met uitzondering. En wapens

- Armor Rate van armors is lager door lagere basis. ud een 63 zal dezelfde roll hebben maar zal altijd meer armor geven

- Jewelry krijgt mega buff aangezien het geen base stats heeft. dus elk lvl jewelry wat dropt in monsterlvl 1 is een gegarandeerde upgrade mogelijkheid.

- lvl 62 class restricted items krijgen een Buff.. rolled nu meer stats. 58/62 armor resitrictie geld ook hier nogsteeds. het item blijft een 62 maar krijgt affix rolls van een 63

- Wapers. zoals armor. een 58 heeft 100ish basis dps een 63 300ish. (als ref 1handers) ofwel je zult nog altijd voor de beste items een 63 nodig hebben.

1.5 speed
100 base dps, 600 ele 50% mod 11% IAS

Vs
1.5
300 base 600 ele 50% mod 11% ias

ik weet wel welke ik liever zie..

- Follower items Maxlvl 60 voorheen krijgt nu 3 itemlvls meer.
geen base stat bijvere de grootste buff die op een enkele item kan plaatsivnden dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik snap je build (zo speel ik namelijk ook, met HC in het achterhoofd). Maar je kunt echt EN life regen/armor'/etc hebben + Dmg (zie mijn barbje)
Voordeel is dat je veel minder Loh nodig hebt (of eigenlijk niets meer als barb zijnde ivm Rend + bloodlust rune)

[ Voor 98% gewijzigd door pstalman op 02-10-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Immow schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:59:
Kak, als ze het ilevel omhoog gooien van ringen en amu;s.... net een zunimasa pox op de kop getikt van 36 mil :<
Sukkel, daarom moet je ook nu geen amuletten/ringen kopen :) Trouwens een ring heb je nog maar nodig, omdat de andere ring standaard de hellfire ring wordt :P

Denk het verstandigste als je nu iets wilt kopen, zijn items met mainstats. Mainstats blijven altijd belangrijk en zijn dus niet mode onderhevig. Een chest met goede mainstats bijvoorbeeld 300 int/150vit/80 all res blijft in de basis een prima investering ongeacht welke patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
hoi :)
Vanavond PTR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdjager
Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:58:
[...]

Alle items rollen iLvl 63 rolls met dezelfde affix range. Het enige dat nog bepaald wordt door het iLvl is het uiterlijk, base armor en base dmg.
Dan gaan we dus weer alles oppakken en niet alleen de l63 items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
tdjager schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Dan gaan we dus weer alles oppakken en niet alleen de l63 items?
Ja. Kortom, alle gele troep oprapen en uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

gelukkig gaat het identifyen naar 1s :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG

TRG

Technotium99-m

pstalman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Ik snap je build (zo speel ik namelijk ook, met HC in het achterhoofd). Maar je kunt echt EN life regen/armor'/etc hebben + Dmg (zie mijn barbje)
Voordeel is dat je veel minder Loh nodig hebt (of eigenlijk niets meer als barb zijnde ivm Rend + bloodlust rune)
Je hebt een mooie life regen, echter voor jou is een hoge armor makkelijker te bereiken aangezien strength ook als armor telt. Dit voordeel heb ik dan echter weer met AR vanwege mijn intelligence. Voor mij is het zaak om toch maar mijn CHC uit te bouwen en vervolgens voor een 100% CD gem te gaan in mijn main wapen. Helaas heb je geen andere keus als je boven de 25K dps uit wilt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Doe mij die identify all knop maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Clay schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:17:
gelukkig gaat het identifyen naar 1s :)
Maar helaas ben je uiteindelijk langer bezig :P

Als ik alle drops moet oppakken nu dan heb ik bijv. ipv 1 volle inventory met lvl 62/63 items 3 volle met alle rares. Dus ben ik uiteindelijk nog steeds de helft langer bezig met ID-en dan voorheen. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 02-10-2012 16:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak

Phreak

KTM SuperDuke

Klinkt goed, vooral voor de mensen die "zoals ik" niet echt heel veel spelen.
Ik doe meestal 1 á 2x een run act3 per week.
Als ik dan act1 kan gaan runnen wat waarschijnlijk sneller gaat dan act3 op monsterlevel1 dan is het interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Had PTR gedownload, echter kon er geen account aan koppelen (domme error) dus liet me niet inloggen. Heb op de managament pagina gekeken, diablo3, en dan hoor je een button te hebben waar je een account aan kunt koppelen. Echter er staat geen link/button :(

Dus zal vanavond weer gewoon paragon/items gaan farmen.

Wel lache gister 4 melee wizzards in game en dan farmen............Pew Pew.......... Leek wel Act 1 normal, zo snel lag alles niet normaal meer. Vraag me af of solo of andere combi groepen sneller kunnen farmen :)

ps. IK zeg niet dat we uber zijn (Mocht blizz meekijken en ons nog verder willen nerfen) Kuch Kuch Kut patch 1.05.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:18:
[...]
Wel lache gister 4 melee wizzards in game en dan farmen............Pew Pew.......... Leek wel Act 1 normal, zo snel lag alles niet normaal meer. Vraag me af of solo of andere combi groepen sneller kunnen farmen :)
Hey :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Ohhh ja ook een run gedaan met 3 wizz en een Demon Hunter (Naam even kwijt maar deed een lullige 250k dps maar) en dat ging beduidend langzamer >:) Moesten die arme ziel zo vaak ressen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mistymo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

Ohhh ja ook een run gedaan met een Demon Hunter (Naam even kwijt maar deed een lullige 250k dps maar) en dat ging beduidend langzamer >:) Moesten die arme ziel zo vaak ressen _/-\o_
_/-\o_ post van de dag :)

Maar ik had dus ook de PTR gedownload, en kreeg elke char in mijn lijstje behalve mijn barb...
Inmiddels is he al 72 uur terug, dus mag ze weer opnieuw "copieren".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
pstalman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

_/-\o_ post van de dag :)

Maar ik had dus ook de PTR gedownload, en kreeg elke char in mijn lijstje behalve mijn barb...
Inmiddels is he al 72 uur terug, dus mag ze weer opnieuw "copieren".
Fuck PTR, wil helemaal niet zien, voelen dat mijn build straks niet meer werkt :) Wil de last moments of mijn glorie dagen volop benutten. Dus ik ga vanavond maar weer wat farm rondjes doen. Wil nog steeds een betere legend wand met sock en 1k dps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

Ohhh ja ook een run gedaan met 3 wizz en een Demon Hunter (Naam even kwijt maar deed een lullige 250k dps maar) en dat ging beduidend langzamer >:) Moesten die arme ziel zo vaak ressen _/-\o_
:'( :'( fu was maar 3x dood gegaan! :> Immow ging vaker dood! :+

Met m'n Windforce is het soms best wel contra-productief vanwege de knockback _O- Maar ach, we kunnen alles aan, Monster Power 10 here we come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

:'( :'( fu was maar 3x dood gegaan! :> Immow ging vaker dood! :+

Met m'n Windforce is het soms best wel contra-productief vanwege de knockback _O- Maar ach, we kunnen alles aan, Monster Power 10 here we come! :D
Dan moet jij mij maar gaan dragen straks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Bedankt voor de heldere uitleg Wolf :) ben benieuwd wat ze gaan doen.

D3 account

Pagina: 1 ... 54 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.