Voor 1.0.4. vond ik alles in Act1 en daar was ik toen aardig rijk mee (>40miljoen). Nu farm ik act2 met 200% MF (na 5 NV) en vind ik gewoon helemaal niks meer.... ik ben een beetje klaar met dit spel.
Ik heb de laatste paar dagen ook dikke pech qua drops. Deed altijd Act1 inferno farmen, en had redelijke drops, met 5 stacks NV toch vaak wel level 60-63 blues en yellows.
Nu ben ik een beetje klaar met Act1 farmen, en maar bezig met act 2 farmen.
Drops zijn dusdanig slecht dat de repairbill er amper uit kan qua items (zelfs zonder doodgaan).
Pas bij 5NV stacks kan er 1 geel item af bij een elitepack....tot overmaat van ramp is het ook nog vaak level 55 items met stats die dusdanig knudde zijn dat een vendor er maar krap aan 300G voor over heeft.
Ook de blauwe items hebben stats dat de items soms minder dan 100G waard zijn.
Gelukkig heb ik iets meer GF en droppen mobs wel goed gold om de repairs te coveren.
Doe een paar Kulle en Belial runs (nadat ik m'n 5 stacks NV heb), maar ook daat lvl 55 rotzooi meestal.
Act3 gaat nog een beetje moeizaam, maar ook daar same story, allemaal lvl 55 rotzooi.
Ga ik terug naar act 1 en dan kom ik zo weer regelmatig lvl 60-63 items tegen (wel slechte rolls meestal).
Soms word ik er een beetje gaar van, maar heb toch niet het idee dat ik ga stoppen. Altijd de hoop van "Wie weet dropt de volgende pack wél een goed item"

(duidelijk verslaafd

).