Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach , er komt ook wel bepaalde behendigheid kijken.. Ik speel misschien 2 á 3 avonden per week ofzo, maar met amper upgrades kan ik met m'n DH ipv Act 1 opeens Act 3 aan, door gewoon slim om te gaan met omgeving, skills én de affixes van de elites :P
Dus kheb best voldoening in het spel hoewel ik weinig item upgrades doe.. Gisteren opeens 3 items verkocht op de AH, waar het een week lang niet verkocht.. Dus heb nu weer ca. 3mil te investeren.. Zit te twijfelen of ik m'n nieuwe lvl 60 wizard ga gearen of toch mn DH nog ga upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Ik snap je wel. Ik vind Diablo 3 ook geen slecht spel - anders had ik het al wel weer aan de kant gelegd, maar door de "plastische" manier hoe drops werken, gecombineerd met de aanwezigheid van de AH is de weg naar het doel (je poppetje steeds beter maken) wel veranderd. Waar ik in Diablo I m'n eigen gear bij elkaar speelde is het in Diablo III meer hopen dat je een drop krijgt die je kan verkopen, waarna je zelf weer spullen voor jezelf kan kopen. Dat zorgt er bij mij dan weer voor dat het doorlopen van een run en het killen van eindbazen toch wat minder boeiend is, omdat mijn primaire doel is om spullen te halen voor de verkoop. En dát vind ik aanzienlijk minder spannend dan het gevoel dat er elk moment een dikke upgrade voor je eigen character kan vallen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat niet kan, maar de kans is, zoals we allemaal wel weten, extreem klein - want wat je op de AH kopen kan is feitelijk constant beter dan wat je zelf vind. Dus reken ik al niet meer op die kans.
Yep en ik koop mijn monk gear 100% van een niet-monk, eerst nog wel toen ik nog mediocre gear had maar nu zijn het zeker drops van een barb, dh, wd of wiz.

Wat ik mij nog wel afvraag, wat gebeurt er met de 15% gold die Blizzard wilt houden als je iets verkoopt, ik heb mijn theorien maar ben benieuwd wat andere denken?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-10 21:10
Dat verkopen ze op de RMAH :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Ik dacht dat het idee van die 15% was dat het als goldsink moest dienen. Dus ik gok dat het dan gewoon verdampt. Wat moet bliz met die gold getalletjes? Ze worden tenslotte ook gewoon ingame gegenereerd.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat er met de wizard gaat gebeuren na 1.0.5. CM builds zijn bewezen op de PTR nog wel effectief, maar dat is toch vooral bij de echt erg highend gegearde wizards. Met die proc nerf op energy twister voorzie ik in elk geval, zeker tegen elite packs, dat diamond skin veel minder vaak up is. En ik kan nog niet helemaal verzinnen hoe ik dat op moet gaan lossen zonder dat ik weer verschrikkelijk aan het kiten moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
van het weekend was het weer dropweekend voor mij...
Minimaal 5 legendaries (ben zelfs de tel kwijt :P).

Oa een set items (blackdingen pants, met 200+ vita, 20mf, 20gf, 400+ loh).
Een leuke uniq die nu op mijn monk zit en wat spul waar ik de Brimstone uit gehaald heb.
Ik had 1 run waarbij er 2 legendaries binnen 2-4 min dropte :>
En een run waarbij de eerste legendary dropte bij de 1ste pack.

[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 01-10-2012 14:17 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Laatst online: 05-10 16:09
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:15:
van het weekend was het weer dropweekend voor mij...
Minimaal 5 legendaries (ben zelfs de tel kwijt :P).

Oa een set items (blackdingen pants, met 200+ vita, 20mf, 20gf, 400+ loh).
Een leuke uniq die nu op mijn monk zit en wat spul waar ik de Brimstone uit gehaald heb.
Ik had 1 run waarbij er 2 legendaries binnen 2-4 min dropte :>
En een run waarbij de eerste legendary dropte bij de 1ste pack.
En hoeveel uur heb je dan dit weekend gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:
Ik ben trouwens wel heel benieuwd wat er met de wizard gaat gebeuren na 1.0.5. CM builds zijn bewezen op de PTR nog wel effectief, maar dat is toch vooral bij de echt erg highend gegearde wizards. Met die proc nerf op energy twister voorzie ik in elk geval, zeker tegen elite packs, dat diamond skin veel minder vaak up is. En ik kan nog niet helemaal verzinnen hoe ik dat op moet gaan lossen zonder dat ik weer verschrikkelijk aan het kiten moet.
Nja effectief, niet echt meer na de nerfs he. Lees deze draadje maar eens door, kan me er wel in vinden. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6713913078

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Sm0k3r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:38:
[...]

En je had nooit zoveel gold gehad als je 80% eigen gear had gevonden ;)
Je blijft marktwerking houden. Als je zelf (vaak) gear zou vinden die nu voor 100M over de toonbank gaat dan zakken de prijzen voor die items en de items die weer een stap hoger zijn (bv. alle rolls perfect) zouden dan veel opleveren. Maakt niet uit hoe goed je items maakt, er blijft altijd markt werking zijn. Het duurder/goedkoper worden van items heeft puur te maken met vraag en aanbod.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Dat ze de CM build slopen vind ik geen probleem. Echter hoe ze het doen kan ik me niet in vinden. De meeste triggers van wizard werken via proc, dus zodra je een critical hit land dan gebeurd er iets

- Life on hit
- Arcane on crit

Nu zijn ze hard bezig alle proc rates omlaag te gooien van de wizard waardoor dus veel van je items hun waarde verliezen. Lifesteal wat werkt op "alle" dmg die je doet is dus een betere optie omdat dat niet proc afhangelijk is. Mijn 1000 life on hit werkt dus niet "goed" genoeg en komt neer dat kiten weer mandatory gaat worden of spelen met een tank.

Ik zou als ik blizz was de CM passive aanpassen en niet alle skils er om heen om 1 overpowerde build te stoppen.

Ik heb het ook altijd raar gevonden dat archon alleen werkt met lifesteal en niet life on hit :/

De lifesteal passive begint nu wel interessant te worden.
rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:06:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Immow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:35:
[...]
De lifesteal passive begint nu wel interessant te worden.
[...]
Watzegtu? Hebben wij een livesteal passive ? :o

* kijkt nog eens goed in lijstje met passives *

Ik zie 'm niet? :S

Ik heb gelukkig een Archon based build (al sinds 1.0.3) die prima blijft werken in 1.0.5, mogelijk ga ik Storm Chaser weer switchen naar iets waarbij ik meer kans op critical hits heb om mijn Archon CD weg te werken. Verder vervang ik Blur dan weer door Evocation.

Wat de armor spells betreft moet ik nog afwachten wat dat gaat geven, crystallize ice armor voelde niet zo prettig aan in 1.0.4 (te squishy tijdens opbouwen van 3 hits) maar wordt wel de hoogst mogelijke armor increase... afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Sfinx- schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

Ik heb gelukkig een Archon based build (al sinds 1.0.3) die prima blijft werken in 1.0.5, mogelijk ga ik Storm Chaser weer switchen naar iets waarbij ik meer kans op critical hits heb om mijn Archon CD weg te werken. Verder vervang ik Blur dan weer door Evocation.

Wat de armor spells betreft moet ik nog afwachten wat dat gaat geven, crystallize ice armor voelde niet zo prettig aan in 1.0.4 (te squishy tijdens opbouwen van 3 hits) maar wordt wel de hoogst mogelijke armor increase... afwachten dus.
Ja hier ook, maar waar ik wel een beetje bang voor ben is Mlvl 10 met een Archon Build. De vraag is natuurlijk of dat een echt gemis is, maar ik denk niet dat een build puur op Archon gebasseerd nog realiseerbaar zal zijn met Mlvl 10 aan.

Ik ga dus ook wat meer kijken naar de klasieke builds om in een groep mee te kunnen lopen op mlvl 10. Ik ben nooit zo'n fan geweest van de "knoppen-ram" build namelijk.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

Ik dacht ook hetzelfde want ze mogen geen eigen gold fabriceren en dat verkopen, dat zou de economie verpesten en is dus veel eerlijker.

Hetzelfde als geld blijven drukken en dat verspreiden, dan gaat de waarde omlaag en noem je dat inflatie, daarom wordt er ook veel geld per dag vernietigd.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Misschien dat ik me vergis met magic weapon rune O_o;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Archon blijft opzich wel werken - mits monsters snel genoeg doodgaan om de duur van Archon te rekken. Want van cooldown vermindering via CM hoef je het dus niet meer te hebben. En daar is precies het probleem op hogere mlvl's. Plus dat je in Archon alles behalve onkwetsbaar bent.
Immow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:01:
Misschien dat ik me vergis met magic weapon rune O_o;
Klopt helemaal hoor. Tis alleen niet zo veel...1,5% meen ik.

[ Voor 10% gewijzigd door rodie83 op 01-10-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
En van die 1.5% blijft, zover ik weet, ook maar 0,3% over i.v.m. de inferno "nerf". Als het de volle 1.5 zou zijn zou ik blij zijn, hoefde ik geen lifesteal wapen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
[...]
knip

knip
LOL wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
Energy armor, pinpoint.

Als ik het goed onthouden heb komt er ook een nieuwe buff met life steal.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Ik merk toch wel dat de drops sinds patch 1.04 aanzienlijk zijn verbeterd. Denk dat dit geld voor iedereen, want als ik de forumposts eens bekijk dan zie ik de ene na de andere lekkere items voorbij komen.

Voor 1.04 ) paar rares, misschien goed voor 20 mio in totaal.
Na 1.04 ) Set source 375 mio, set pants 25 mio, legendary Xbow 55 mio, Set ring 40 mio, legendary belt 40 mio, legendary shield 28 mio en nog wat rares oftewel goed voor zo'n 563 mio.

Misschien heb ik giga luck gehad, maar het is wel een merkbaar verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 27-09 10:20
Zijn er hier monks die een nieuwe build gaan proberen in 1.0.5? zoveel verandert er toch niet vermoed ik?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
tboheeren schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:22:
Zijn er hier monks die een nieuwe build gaan proberen in 1.0.5? zoveel verandert er toch niet vermoed ik?
Nope niet veel verandering, alleen zullen monk spullen met armor duurder gaan worden volgens mij.
Onze defenses zijn aan stukken getrokken (de meest gebruikte toch)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

tboheeren schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:22:
Is afhankelijk van hoeveel damage ik ga happen met 1.0.5. Misschien resolve voor iets anders, of seize the initiative. Maar dat kan ik pas na patch release zeggen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Is wel jammer he Immow, dat pew pew samen gister gaat niet meer werken nadat patch 1.05 uitkomt.

Ik baal ook wel vreselijk dat ze wizz weer nerfen en ik heb eigelijk helemaal geen zin om weer te moeten kiten. Sig spells doen gewoon te weinig, Archon loont niet na monsterlvl 4 vanwege uptime, tenzij je 500k dps doet ofzo en Melee kan niet meer vanwege de DS die je niet meer kan ophouden.

Conclussie: of lvl 1-4 farmen met archon of back to hydra/kiten. Dacht dat ze diversiteit wilden promoten :)

p.s. je moet geloof ik als wizz wil je blijven meleeen 50%chc / 2.5 AS / 800 AR / armor 6k /1000 loh en iets van 100k unbuffed dps doen, dan schijnt het nog wel te werken met wicked wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
Nou ja.. aan stukken getrokken :P
Je kunt ook overdrijven.. Je hebt 1000 armor minder.. er vanuit gaande dat je 2000dex hebt.
En resolve wordt wat minder nuttig.. (zelf nooit gebruikt)

Als Seize The Initiative niet meer de moeite waard is pak ik daar misschien een andere passive voor.. Zou alleen nog niet weten welke.
't Is jammer dat Guiding Light niet solo werkt.. Anders was dat wel een aardig alternatief geweest.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
ReQuiem83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Heb het idee dat na een patch de drop rate tijdelijk verhoogt wordt om mensen te trekken en langzaamaan bij elke maintance terug gezet wordt of zelfs lager dan normaal...zodat ze bij een nieuwe patch dezelfde truk kunnen doen.
Op de dag dat 1.04 live ging, hebben 2 mensen die ik ken ook veel legendary's gedropt. Veel meer dan wat ze nu droppen (en dat terwijl ze nu veel meer mf hebben). Ik denk dat Blizzard de kraan iets te ver open had gezet en dat het niet hun bedoeling was.
Sm0k3r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:10:
[...]of darksiders 2 die ik nog klaar heb staan 8)
Erg leuk spel, verdient het wel om even gespeeld te worden :)

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
[...]

Is wel jammer he Immow, dat pew pew samen gister gaat niet meer werken nadat patch 1.05 uitkomt.

Ik baal ook wel vreselijk dat ze wizz weer nerfen en ik heb eigelijk helemaal geen zin om weer te moeten kiten. Sig spells doen gewoon te weinig, Archon loont niet na monsterlvl 4 vanwege uptime, tenzij je 500k dps doet ofzo en Melee kan niet meer vanwege de DS die je niet meer kan ophouden.

Conclussie: of lvl 1-4 farmen met archon of back to hydra/kiten. Dacht dat ze diversiteit wilden promoten :)

p.s. je moet geloof ik als wizz wil je blijven meleeen 50%chc / 2.5 AS / 800 AR / armor 6k /1000 loh en iets van 100k unbuffed dps doen, dan schijnt het nog wel te werken met wicked wind.
Ik ben al hard aan het denken over wat zometeen dan m'n build moet gaan worden, maar ik ben vrij clueless. Net wat je zegt, dan maar Archon blijven houden, maar zonder redelijke manieren om de CD daarvan te verminderen is dat ook niet echt heel lekker. En kiten? Meh......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
MarcM88 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:37:
[...]

Op de dag dat 1.04 live ging, hebben 2 mensen die ik ken ook veel legendary's gedropt. Veel meer dan wat ze nu droppen (en dat terwijl ze nu veel meer mf hebben). Ik denk dat Blizzard de kraan iets te ver open had gezet en dat het niet hun bedoeling was.

[...]

Erg leuk spel, verdient het wel om even gespeeld te worden :)
Ja dat was mijn ervaring ook, veel legendary's de eerste 2 dagen ofzo, nu geen klap meer.. meh.. :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Marcvz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:32:
Nou ja.. aan stukken getrokken :P
Je kunt ook overdrijven.. Je hebt 1000 armor minder.. er vanuit gaande dat je 2000dex hebt.
En resolve wordt wat minder nuttig.. (zelf nooit gebruikt)

Als Seize The Initiative niet meer de moeite waard is pak ik daar misschien een andere passive voor.. Zou alleen nog niet weten welke.
't Is jammer dat Guiding Light niet solo werkt.. Anders was dat wel een aardig alternatief geweest.
Ik verlies 1400 armor, plus dat we het risico lopen dat OWE binnkort afgeknalt wordt.

Zou allemaal niet erg zijn, als er fatsoenlijke alternatieven zouden zijn op die passives. Maar eigenlijk zijn alle andere monk passives best wel stront.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Wolf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:44:
[...]

Ik verlies 1400 armor, plus dat we het risico lopen dat OWE binnkort afgeknalt wordt.

Zou allemaal niet erg zijn, als er fatsoenlijke alternatieven zouden zijn op die passives. Maar eigenlijk zijn alle andere monk passives best wel stront.
Dat is net wat elke monk vindt ja. Idem hier , we hebben geen enkele deftige passives behalve wat ze nu gaan nerfen. OWE durven ze niet aankomen omdat elke monk dan gewoon stopt wegens alle gear weg gooien

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
maratropa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:41:
[...]

Ja dat was mijn ervaring ook, veel legendary's de eerste 2 dagen ofzo, nu geen klap meer.. meh.. :)
met laatste 3k ELITE kills heb ik maar EEN legendary gevonden. Inna's pants met random roll "attacker takes 313 damage" :)

en dat met 300+MF incl. 5NV.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:39:
[...]

Ik ben al hard aan het denken over wat zometeen dan m'n build moet gaan worden, maar ik ben vrij clueless. Net wat je zegt, dan maar Archon blijven houden, maar zonder redelijke manieren om de CD daarvan te verminderen is dat ook niet echt heel lekker. En kiten? Meh......
IK blijf gewoon maar dezelfde build gebruiken, ga nog een wapen zoeken met wat meer snelheid, misschien een tals chest en lacuni en witch aanschaffen. Als ik in een gevecht minder proc en DS ververst niet dan maar ff teleporten tot cd ervanaf is en daarna weer knallen. We zullen wel zien of het werkt en tot welke lvl het werkt. Ook maar forums goed in de gaten gaan houden en zien wat de BiS build gaat worden (als die er uberhaupt dan nog is) en mocht echt niks meer lukken behalve kiten of vast zitten in lvl 1-4 dan haal ik mijn barb maar eens onder het stof vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

sleepwalkerbe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:47:
[...]

Dat is net wat elke monk vindt ja. Idem hier , we hebben geen enkele deftige passives behalve wat ze nu gaan nerfen. OWE durven ze niet aankomen omdat elke monk dan gewoon stopt wegens alle gear weg gooien
One With Everything zullen ze heel voorzichtig mee moeten zijn, zeker omdat de meeste monks al 1/6de of meer van hun armor kwijtraken.

En wat betreft andere passives? Ik zou er voor de Monk graag een willen zien die de damage verhoogd, want die hebben we dus niet...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
[...]
Maar eigenlijk zijn alle andere monk passives best wel stront.
Ben ik helemaal met je eens. Kijk bijvoorbeeld naar wat een barb heeft, meerdere goede passives.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
[...]

OWE zou zo'n vaart niet lopen.
En 1400 armor is ook niet de wereld.. De passives zijn niet echt fantastisch.. Maar we hebben wel goede defensieve skills die vaak ook nog eens onze dps boosten.
Als je nu act 3 inferno kunt farmen, kun je dat straks ook nog.

Alleen zou het kunnen dat iedereen begint te zeuren dat ze het niet op MP10 kunnen.
Want iedereen wil blijkbaar de moeilijkste act kunnen farmen net als de top 2% van de spelers.
Eerst was act 2 te moeilijk. Toen act 3/4.. Straks MP10 en/of de uber bosses..

@Neelon
Guiding Light zou een mooie DPS passive kunnen zijn icm breath of heaven. Maar dan moet ie wel solo werken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
maratropa schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:41:
[...]

Bij mij is het precies andersom hoor. Ik begon heel matig, maar het worden er steeds meer. Dat heeft dan weer te maken met de verhoogde MF en killspeed :)

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:03:
[...]

Archon blijft opzich wel werken - mits monsters snel genoeg doodgaan om de duur van Archon te rekken. Want van cooldown vermindering via CM hoef je het dus niet meer te hebben. En daar is precies het probleem op hogere mlvl's. Plus dat je in Archon alles behalve onkwetsbaar bent.

[...]

Klopt helemaal hoor. Tis alleen niet zo veel...1,5% meen ik.
Ik heb nog met Archon + Arcane Orbs gespeeld vóór ik van Storm Chaser had gehoord. Dat was dan wel met Evocation, mits genoeg AP en de juiste farmroutes (met genoeg mobs) was mijn Archon uptime ook vrij hoog - pakweg 80% - maar uiteraard niet te vergelijken met Storm Chaser, nu is het praktisch 100%

http://diablo3infernobuil...-proc-coefficients-1-0-5/

Als ik de proc coefficiënts bekijk lijkt Piercing Orb een mogelijke vervanger te worden van Storm Chaser, en bovendien heb ik er geen AP voor nodig (ik heb op dit moment geen APOC):

Piercing Orb – .500 Per Target hit

Spectral blades heb ik ook al eens uitgeprobeerd maar vs elemental damage elites is dat niet echt een optie tenzij je constant diamond skin kan poppen - daarvoor heb ik te weinig CHC.

En one last thing - in Archon mode (indien mogelijk) melee modus gebruiken als je nog maar 1 elite moet afmotten, proc rate van de melee attack is 0.5 terwijl via beam zit je maar aan 0.25/target/tick. Dat scheelt toch ook weer een paar seconden >:)

Het klopt dat je in Archon mode niet onsterfelijk bent, het gaat dan ook vooral om de hoge damage output (kill before you get killed) en zorgen dat je geen minuten bezig bent met 1 elite. Ik ga dus idd niet op MP10 spelen zolang mijn dmg te laag is.

En wat Blood Magic betreft: heb het ooit eens uitgetest maar in 1.0.4 werkt het niet in Archon, en is het dus nutteloos. Naar het schijnt is het eindelijk gefixd in 1.05 in een van de laatste patches - dat zou bijzonder leuk zijn en me een dure upgrade besparen van een lifesteal-wapen als mijn dps omhoog gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:50:
[...]

One With Everything zullen ze heel voorzichtig mee moeten zijn, zeker omdat de meeste monks al 1/6de of meer van hun armor kwijtraken.

En wat betreft andere passives? Ik zou er voor de Monk graag een willen zien die de damage verhoogd, want die hebben we dus niet...
combination strike werkt met 1 spiritbuilder voor 8%.
met twee voor 16%.

dus das niet helemaal waar

wat ze moeten fixen ..

Exalted Soul
(database)
Passive 13 Increases maximum Spirit by 100 and increases Spirit Regeneration by 1 per second.

Spirit fuels your defensive and offensive abilities.

This skill is affected by your characters: Skill Level (set to 1 for example above)

vergeleken

Chant of Resonance
(database)
Passive 20 Duration of all Mantras increased by 7 minutes. While one of your Mantras is active you gain 2 Spirit every second.

(spaart in sommige gevallen veel spam mantra kost uit.)

Sixth Sense
(database)
Passive 27 Your dodge chance is increased by an amount equal to 30% of your Critical Hit Chance.

niet bepaald boeiend

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:09:
[...]

combination strike werkt met 1 spiritbuilder voor 8%.
met twee voor 16%.

dus das niet helemaal waar
En hoeveel monks lopen er rond met twee of meer generators? Ik heb tot nu toe buiten mezelf maar 1 monk gezien die dat deed. Als je maar 1 generator gebruikt is het nog steeds een strontpassive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
En waar volgens mij ook vaak overheen gelezen wordt is dat de damage die monsters doen naar beneden gaat.
En dit gaat meer naar beneden dan je aan defence verliest.
Ga je Monster Power opschroeven om op hetzelfde niveau te komen als nu, dan krijg je extra MF en XP.
Dus uiteindelijk krijgen we alleen maar ipv dat we inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dat is nu nog zo, maar als ze aan owe gaan sleutelen waarschijnlijk niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:12:
[...]

En hoeveel monks lopen er rond met twee of meer generators? Ik heb tot nu toe buiten mezelf maar 1 monk gezien die dat deed. Als je maar 1 generator gebruikt is het nog steeds een strontpassive.
dat was de stelling totaal niet, het verschil tussen claimen dat we `niets` hebben of claimen dat het `poepslecht` is is nogal een groot verschil
Neelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:50:
[...]
overigens is hij zo slecht nog niet aleen heb je wel wat dps nodig, op mijn 200k buffed is dit geintje 32k Paperdoll increase met 2 builders, 16k met een. ga jij maar eens aan een hoge DPS WW barb vragen wat hem nu nog zoveel geeft. factor in dat je Sweeping wind ook meeschaalt, je mantra ook nog eens lief 48% geeft.. heeft monk vrij weinig te klagen.

nee het is niet zo zichbaar in paperdoll als barb, maar wel Vele malen beter...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Marcvz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:13:
En waar volgens mij ook vaak overheen gelezen wordt is dat de damage die monsters doen naar beneden gaat.
En dit gaat meer naar beneden dan je aan defence verliest.
Ga je Monster Power opschroeven om op hetzelfde niveau te komen als nu, dan krijg je extra MF en XP.
Dus uiteindelijk krijgen we alleen maar ipv dat we inleveren.
hehe met dit soort -vrij objectieve naar mijn mening- opmerkingen, ben je gelijk tot een bliz asslicker gebombardeerd op de b.net forums. Soms is het gewoon te zielig om te lezen wat man daar allemaal te klagen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Nou, ik kan een hele lijst met dingen tikken die Bliz mijn inziens verkeerd heeft aangepakt.
D3 vind ik in zijn algemeen nogal een teleurstellende game (speel hem ondanks dat toch ^^)

Maar ik probeer alleen het geklaag wat te relativeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet helemaal mee eens. Diablo 3 is een goede game. Alleen hij is het slachtoffer van het succes van Diablo 2 en dus enorm hoge verwachtingen.

Voeg daar aan toe dat je spelervaring grotendeels wordt bepaald door de reden waarom je het speelt. Als je met vrienden speelt om lol te hebben is het een fantastisch spel. Als je grindt voor loot is de kans groot dat je uiteindelijk gefrustreerd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Marcvz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:21:
Nou, ik kan een hele lijst met dingen tikken die Bliz mijn inziens verkeerd heeft aangepakt.
D3 vind ik in zijn algemeen nogal een teleurstellende game (speel hem ondanks dat toch ^^)

Maar ik probeer alleen het geklaag wat te relativeren.
hehe yep. dat zie ik wel vaak. Man klaagt maar blijft er wel 100'en uren inpompen :) Het is dat Bliz in 10j tijd teveel verwachtingen voor dit spel opgebouwd heeft. Tis eigenlijk helemaal geen slecht spel, alleen de verwachtingen waren veel te hoog.

Velen zeggen dat het anders beter zou zijn.. mja tis allemaal speculatie eigenlijk. je weet en zou nooit weten wat een alternatieve D3 beter is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik zeg niet dat het een slechte game is hè ^^
Teleurstellend.. Dat is persoonlijk. Ik vond Titan Quest toffer om te spelen.

Maar, D3 wordt wel elke patch beter. En er komt steeds net genoeg content bij om het te blijven spelen (voor mij dan toch)
En het feit dat er veel mensen zijn die het spelen, dus je makkelijk samen met iemand een run kan doen. Is voor mij een rede om te blijven hangen.

D3 is gewoon niet af. Er is te weinig end-game content. Er is te weinig getest waar door class skills elke patch weer aangepast worden.
Dat maakt een typische Bliz uitspraak als "we releasen de game pas als deze 'af' is" toch een stuk minder geloofwaardig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

The Chosen One

Zie signature!

De game hoeft ook geen endgame content. Had Diablo 2 ook niet. Ze kunnen en gaan wel nieuwe endgame content maken.

1.04 en 1.05 zijn wel patches die de game flink verbeterd hebben. Diablo 2 had dat soort patches pas jaren na de release.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
De core hebben ze goed maar zijn de kleine dingen die me irriteren aan D3. Omdat er zo veel "goede" werkende voorbeelden zijn hoe hebben ze het alsnog kunnen verkloten is mij een wonder. (Ik praat over toen net released was)

B.V. de

- AH, in WOW is dat goed geregeld.
- Geen repair op BS
- Geen trade antie scam ding
- Geen act travel
- Identify all knop

Etc :3

[ Voor 5% gewijzigd door Immow op 01-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Immow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:40:
De core hebben ze goed maar zijn de kleine dingen die me irriteren aan D3. Omdat er zo veel "goede" werkende voorbeelden zijn hoe hebben ze het alsnog kunnen verkloten is mij een wonder.

B.V. de
- AH, in WOW is dat goed geregeld.
- Geen repair op BS
- Geen trade antie scam ding
- Geen act travel
- Identify all knop
Fixed ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Wat is de cookiecutter build nu ongeveer met een monk en waarvoor moet gegeared worden?

Ik heb momenteel dit: http://eu.battle.net/d3/e...machine-1568/hero/7940249 als build en gear. Verder gaat act 1 echt easy mode, maar 3 wordt al wat meer lastig en hier ga ik vaker dood.

Iemand verder advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
The Chosen One schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:39:
De game hoeft ook geen endgame content. Had Diablo 2 ook niet. Ze kunnen en gaan wel nieuwe endgame content maken.

1.04 en 1.05 zijn wel patches die de game flink verbeterd hebben. Diablo 2 had dat soort patches pas jaren na de release.
Hmm, hoezo zou de game geen end-game content hoeven hebben?
Dan hadden ze het moeilijker moeten maken.. Je moet toch iets hebben om naar toe te werken?
Paragon is een goede toevoeging die je wat voldoening geeft.
Maar je character beter gearen (core element van de game) heeft op een bepaald punt geen toegevoegde waarde meer.

Ik probeer zelf wat te klimmen op de diabloprogress.com ladder.. Zo hou ik het leuk.
Maar een uitdaging in de game zou tof zijn. Die komt er gelukkig met 1.0.5 weer, de uber bosses.
Ik kijk er naar uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Me edit was je net 1 mili seconde voor, gaat niet om nu maar om toen net released was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Salmon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:42:
Wat is de cookiecutter build nu ongeveer met een monk en waarvoor moet gegeared worden?

Ik heb momenteel dit: http://eu.battle.net/d3/e...machine-1568/hero/7940249 als build en gear. Verder gaat act 1 echt easy mode, maar 3 wordt al wat meer lastig en hier ga ik vaker dood.

Iemand verder advies?
Ik farmde act 3 toen ik ongeveer hetzelfde gegeared was als jij nu.
Alleen had ik maar 20k life.. Dus het is te doen.

Ik gebruikte toen The Guardian's Path met dual wield.
2 LOH wapens.
Mantra Of Evasion met Backlash
En Dashing Strike onder de rechter muisknop, ipb breath of heaven (echt een life saver!)
Je kunt uit pools bewegen (zelfs als je jailed bent) Je kunt over arcane beams springen. etc.

Als je gear beter wordt kunt je richting de build die je nu hebt.
Maar nu doe je nog te weinig dmg om het goed te laten werken in act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik vind het spel erg leuk op het moment! Dat is juist het punt. Als CM/Storm Chaser wizard is het heerlijk doorraggen en uitdagend tegelijkertijd. Ik vind het heerlijk om al die crits voorbij zien komen. Voelt moeilijk aan en ik vind het erg bevredigend. Nee, ik klaag niet dat D3 een slecht spel is, maar ik ben wel bezorgd dat ze een leuke build gaan schrappen.

En voor wat? Balans? Balans is andere builds buffen, niet de goedwerkende builds wegstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Immow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:44:
Me edit was je net 1 mili seconde voor, gaat niet om nu maar om toen net released was.

[...]
:>

Ach, alle begin is lastig ;)

We moeten Blizzard dankbaar zijn voor hun support. Als dit een EA game geweest was, dan zaten we nog steeds op de eerste patch te wachten. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
chrisO schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:19:
[...]

En hoeveel uur heb je dan dit weekend gespeeld?
mja niet echt veel, ik denk zaterdag 2 full runs en zondag 4. Dus 6-10 uur misschien.
Heb al een bod van 17.5m op de pants

[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 01-10-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
ejtnaj schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:56:
En voor wat? Balans? Balans is andere builds buffen, niet de goedwerkende builds wegstrepen.
Behalve als die ene build nu eigenlijk overpowered is. En ik heb het idee dat dat met de CM Wiz en de WW Barb wel het geval is. Het is niet voor niks dat dat door veel diablo spelers toch wel als de meest succesvolle characters/builds wordt gezien over de 5 characters. Als je andere skills van de Wiz/Barb dusdanig gaat boosten dat ze goed kunnen concurreren met CM/WW dan worden de Wiz/Barb in vergelijking met Monk/DH/WD te sterk.
Misschien niet heel sterk omschreven, maar you get the point.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:05:
[...]

mja niet echt veel, ik denk zaterdag 2 full runs en zondag 4. Dus 6-10 uur misschien.
Heb al een bod van 17.5m op de pants
Geinig, op die March Denial zat ik gisteren gelijk te bieden. Schoot in 1 minuut gelijk naar 1m :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
Ben het met u eens, maar ze pakken het probleem niet bij de kern aan (CM Passive) maar ze gaan alle skilz op de schop gooien waardoor er veel meer beïnvloed word dan de CM build :(

Een oplossing is om de 1 seconde naar 0.10 seconden te gooien. Je reset je skilz langzamer maar het gaat dan niet ten koste van je AcoH en LoH.

Ik herhaal me zelf een beetje maar kon het niet laten :P
dunn0w schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:07:
[...]

Behalve als die ene build nu eigenlijk overpowered is. En ik heb het idee dat dat met de CM Wiz en de WW Barb wel het geval is. Het is niet voor niks dat dat door veel diablo spelers toch wel als de meest succesvolle characters/builds wordt gezien over de 5 characters. Als je andere skills van de Wiz/Barb dusdanig gaat boosten dat ze goed kunnen concurreren met CM/WW dan worden de Wiz/Barb in vergelijking met Monk/DH/WD te sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:24

The Chosen One

Zie signature!

Verdomme zeg dat zijn lekkere pants...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
mierenfokker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:11:
[...]

Geinig, op die March Denial zat ik gisteren gelijk te bieden. Schoot in 1 minuut gelijk naar 1m :P
ik ga er vanuit dat die ook wel boven de 8m uit komt. Ga wel de MF helaas missen op die boots ;(
Maar had ik maar gepost hier dat ik hem zou gaan verkopen, dan had ik je tenminste nog blij kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Immow schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:12:
Ben het met u eens, maar ze pakken het probleem niet bij de kern aan (CM Passive) maar ze gaan alle skilz op de schop gooien waardoor er veel meer beïnvloed word dan de CM build :(

Een oplossing is om de 1 seconde naar 0.10 seconden te gooien. Je reset je skilz langzamer maar het gaat dan niet ten koste van je AcoH en LoH.

Ik herhaal me zelf een beetje maar kon het niet laten :P

[...]
1 voordeel, het wordt straks weer belangrijk om een team te hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Laatst online: 13-12-2024
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:16:
[...]

ik ga er vanuit dat die ook wel boven de 8m uit komt. Ga wel de MF helaas missen op die boots ;(
Maar had ik maar gepost hier dat ik hem zou gaan verkopen, dan had ik je tenminste nog blij kunnen maken.
Maakt niet uit, ik ga wel na de patch kijken voor IK stride's :)

Overigens zou ik wel heel veel interesse hebben in je pants haha :)

[ Voor 8% gewijzigd door mierenfokker op 01-10-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
mierenfokker schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:21:
[...]

Maakt niet uit, ik ga wel na de patch kijken voor IK stride's :)
helaas zijn IK items te duur voor mij, met de filters die ik aanzet vind ik sowieso maar 1 of 2. En zijn vaak 80-100m. Want ik wil altijd life regen, al hoewel ik nu weer boven de 2000 zit en dus weer iets lager zou kunnen.

Op die setpants is nu al geboden, kan dus niet meer cancelen :(

[ Voor 7% gewijzigd door pstalman op 01-10-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:18:
[...]

1 voordeel, het wordt straks weer belangrijk om een team te hebben O-)
Mwah denk je? Ze kunnen het nog zo aantrekkelijk maken om in een team te spelen. In je eentje spelen is altijd makkelijker te coördineren dan een team.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Marcvz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:48:
[...]

Ik farmde act 3 toen ik ongeveer hetzelfde gegeared was als jij nu.
Alleen had ik maar 20k life.. Dus het is te doen.

Ik gebruikte toen The Guardian's Path met dual wield.
2 LOH wapens.
Mantra Of Evasion met Backlash
En Dashing Strike onder de rechter muisknop, ipb breath of heaven (echt een life saver!)
Je kunt uit pools bewegen (zelfs als je jailed bent) Je kunt over arcane beams springen. etc.

Als je gear beter wordt kunt je richting de build die je nu hebt.
Maar nu doe je nog te weinig dmg om het goed te laten werken in act 3.
Thanks voor je input, ik ga dit vanavond denk ik maar even uitproberen! :)

Mensen die nog willen groupen voor Act3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Ik heb eerlijk gezegd geen plezier meer in het spelen van D3, en zelfs de wijzigingen van 1.0.5 (of PvP) kunnen daar voor mij geen verandering in brengen. Na ongeveer 840 uur D3 spelen, ga ik nu wat anders doen/spelen. :)
Dus bij deze wil ik iedereen hartelijk bedankt voor het samenspelen en de plezier daarvan en misschien tot ooit.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

MatHack schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:39:
Ik heb eerlijk gezegd geen plezier meer in het spelen van D3, en zelfs de wijzigingen van 1.0.5 (of PvP) kunnen daar voor mij geen verandering in brengen. Na ongeveer 840 uur D3 spelen, ga ik nu wat anders doen/spelen. :)
Dus bij deze wil ik iedereen hartelijk bedankt voor het samenspelen en de plezier daarvan en misschien tot ooit.
Zo'n post kun je niet voorbij laten gaan zonder verplichte 'can i have your stuff?'

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Jammer was altijd wel leuk om met je samen te spelen. Nou gaat niemand onze legs of sets meer afpakken. :p Veel plezier met wat je ook maar gaat doen. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
xV0rtexx schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:29:
[...]

Mwah denk je? Ze kunnen het nog zo aantrekkelijk maken om in een team te spelen. In je eentje spelen is altijd makkelijker te coördineren dan een team.
nou ja in theorie is multiplay makkelijker.
Elke vriend extra, is 75% hp erbij etc toch. Dus met 4 man is het eigenlijk maar 3x moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
dunn0w schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:07:
[...]

En waar zijn de nerfs voor barbs in verhouding met wizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:51:
[...]

roep dat nou niet te hard (of specifiek de WW build).
Maar "onze" nerfs raken iedereen met de lagere resist op de warcry rune. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ahw da's jammer! Veel plezier met wat je gaat doen :) En bedankt voor je hulp, tips en samenspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:52:
[...]

roep dat nou niet te hard (of specifiek de WW build).
Maar "onze" nerfs raken iedereen met de lagere resist op de warcry rune. :+
IK wou dat "wizz" nerfs enkel gebasseerd zouden zijn op lagere resists van prism armor :) aangezien de nerfs die monsters mee maken groter zal zijn dan het gemis.

Melee wizz is gewoon dood na 1.05 ;w R.I.P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:51:
[...]

Proc kans van Run like the wind wordt toch ook generfed?

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:59:
[...]

IK wou dat "wizz" nerfs enkel gebasseerd zouden zijn op lagere resists van prism armor :) aangezien de nerfs die monsters mee maken groter zal zijn dan het gemis.

Melee wizz is gewoon dood na 1.05 ;w R.I.P.
ik laat je niet dood gaan hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 12:24
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:50:
[...]

nou ja in theorie is multiplay makkelijker.
Elke vriend extra, is 75% hp erbij etc toch. Dus met 4 man is het eigenlijk maar 3x moeilijker.
In de praktijk is solo run nog steeds makkelijker.
Vraag het de gasten maar met zeer goeie gear, die doen nog steeds liever solo runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
bangkirai schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:07:
[...]

In de praktijk is solo run nog steeds makkelijker.
Vraag het de gasten maar met zeer goeie gear, die doen nog steeds liever solo runs.
Maakt voor mij niet zoveel uit, heb een time run gedaan vanaf siegebreaker (5 stacks halen in breech) tot en met azmodan en dat duurde alleen iets van 27 minuten en in party rond de 30 minuten (wel met goede dpsers erin zoals Angelooni :)).

Wat ik wel merk de laatste tijd in public games, dat je soms de hele groep draagt. Gasten die gewoon nooit solo act3 zouden kunnen doen, zie je opeens daar. Die zitten meer alle drops op te rapen en te vendoren en vragen te stellen terwijl jij lekker in tempo alles zit te clearen. Die gasten res ik ook gewoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* *O* *O* *O* *O*

Ik ben blij, waarom? Hardcore, Inferno, Diablo, DOOD! *O*

Ik wou hardcore graag uitspelen voor 1.0.5 . Dus, eind van act 3 een groepje gevonden van 3 man welke aan het farmen waren. Eentje durfde na cydea niet meer verder, maar de andere 2 (WD en Barb) hebben mee gepushed.

Uiteindelijk, was het schijt makkelijk :P
In softcore ben ik maar tot de siegebreaker gekomen, mijn DH werd daarna enkel one shot. Dus cydea, Azmodan , Izual , Diablo, allemaal de eerste keer voor mij, best wel spannend met maar 1 poging. Uiteindelijk was mijn gear gewoon prima, en de groep samenstelling ook.

"You have finished Diablo III" , nou dat dacht ik dus ook :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QQXgw.jpg

Battle net profiel

Belangrijkste stats :
969 All res
21.4k DPS unbuffed
6.7k armor (met dex, zonder buffs)
48k HP
1000 LoH met 1.57 attacks/second

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Wolf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:59:
Ik dacht dat het idee van die 15% was dat het als goldsink moest dienen. Dus ik gok dat het dan gewoon verdampt. Wat moet bliz met die gold getalletjes? Ze worden tenslotte ook gewoon ingame gegenereerd.
Ik vermoed dat ze daar niet echt iets mee doen en dat het als goldsink werkt,
maar wat hun wel 15% geld op levert is de auction house waar je met echt geld betaald.
hoe meer er daar op gehandeld word, hoe meer hun inkomsten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:15:
*O* *O* *O* *O* *O*

Ik wou hardcore graag uitspelen voor 1.0.5 ....k.

"You have finished Diablo III" , nou dat dacht ik dus ook :)

[afbeelding]
* pstalman jaloers.....
Zit nog steeds begin a2 :)
Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:14:
[...]

Maakt voor mij niet zoveel uit, heb een time run gedaan vanaf siegebreaker (5 stacks halen in breech) tot en met azmodan en dat duurde alleen iets van 27 minuten en in party rond de 30 minuten (wel met goede dpsers erin zoals Angelooni :)).

Wat ik wel merk de laatste tijd in public games, dat je soms de hele groep draagt. Gasten die gewoon nooit solo act3 zouden kunnen doen, zie je opeens daar. Die zitten meer alle drops op te rapen en te vendoren en vragen te stellen terwijl jij lekker in tempo alles zit te clearen. Die gasten res ik ook gewoon niet meer.
maar Angeloonie doet ook veel dmg :) dat merk je gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
pstalman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:32:
[...]

* pstalman jaloers.....
Zit nog steeds begin a2 :)

[...]

maar Angeloonie doet ook veel dmg :) dat merk je gelijk
Pffff en daarom duurt een run 3 min langer met angel hahahahah. Hij schiet maar merkt dat alles al dood is :P Jij hebt zeker nooit met mij een run gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:34:
[...]

Pffff en daarom duurt een run 3 min langer met angel hahahahah. Hij schiet maar merkt dat alles al dood is :P Jij hebt zeker nooit met mij een run gedaan :)
haha hoe durf je. Nee heb je nog nooit online gezien :*)

[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 01-10-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:15:
*O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd, nette prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Jammer, maar ik begrijp het wel denk ik. Wat had je al die 840 uren anders/beter kunnen doen? Moet je je niet afvragen, voor mij is het nu nog een leuk spel. Na lvl 99 met een Javazon had ik D2 ook wel gezien en nu toch weer D3.
Het ga je goed en ook bedankt voor de hulp.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07-2022
na 1.5 maand geen legendary gezien te hebben , nu 3 in 2 dagen , gewoon tussen door af en toe wat uurtjes farmen ..

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2djbhcj.jpg

die frost burn levert niks op die andere 2 zullen wel intresant zijn voor Ah al denk ik er over om de bracers zelf te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
gratz Underdog! netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
bwehh lijkt alsof dat je echt even moet klagen voor de Legendaries.
Mofkees schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

met laatste 3k ELITE kills heb ik maar EEN legendary gevonden. Inna's pants met random roll "attacker takes 313 damage" :)

en dat met 300+MF incl. 5NV.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1GEGC.jpg

[ Voor 46% gewijzigd door Mofkees op 01-10-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistymo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:14:
[...]

Ik solo farm zelf met 2 vingers in mijn neus (figuurlijk natuurlijk) act 3 & 4. Eergister toch maar weer eens met een groepje die zelfde runs gedaan en dat deed mij beseffen dat ik het niet meer doe.

Het met vrienden spelen aspect even weg gelaten ben ik echt van mening dat tenzij iedereen in je party met het zelfde gemak solo farmed het niet rendabel (tijd/geld) is om gezamelijk runs te doen.

Ik was vroeger al van mening dat als je meer als 3 x per run dood gaat je een stap (act) terug moet doen. Tegenwoordig merk ik dat mensen vragen of ze mee mogen waarna ze achteraan lopen en eigenlijk alleen maar looten of wachten op een ress (of timer). Wanneer ik merk dat ik terug moet lopen ( en ik loop nooit terug hehhe) om bepaalde mobs bij iemand weg te houden dan weet je al bijna dat de persoon in kwestie moeite heeft met de act. Comunicatie is zeer belangrijk in een party, 1 persoon niet op ts of vent betekend al dat de run minstens een kwartier langer duurd.

Ik run graag met mensen samen die op het zelfde niveau als mij zitten (of dat nou laag of hoog is maakt niet uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 22:35

Thompson

Beeromaniac

Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:51:
[...]

Ik solo farm zelf met 2 vingers in mijn neus (figuurlijk natuurlijk) act 3 & 4. Eergister toch maar weer eens met een groepje die zelfde runs gedaan en dat deed mij beseffen dat ik het niet meer doe.

Het met vrienden spelen aspect even weg gelaten ben ik echt van mening dat tenzij iedereen in je party met het zelfde gemak solo farmed het niet rendabel (tijd/geld) is om gezamelijk runs te doen.

Ik was vroeger al van mening dat als je meer als 3 x per run dood gaat je een stap (act) terug moet doen. Tegenwoordig merk ik dat mensen vragen of ze mee mogen waarna ze achteraan lopen en eigenlijk alleen maar looten of wachten op een ress (of timer). Wanneer ik merk dat ik terug moet lopen ( en ik loop nooit terug hehhe) om bepaalde mobs bij iemand weg te houden dan weet je al bijna dat de persoon in kwestie moeite heeft met de act. Comunicatie is zeer belangrijk in een party, 1 persoon niet op ts of vent betekend al dat de run minstens een kwartier langer duurd.

Ik run graag met mensen samen die op het zelfde niveau als mij zitten (of dat nou laag of hoog is maakt niet uit).
Klopt inderdaad. Party runnen heeft weinig voordeel t.o.v. in een groep. Met een barb/monk kun je dan iig nog een nuttige buff krijgen. Bij DH/Wiz/WD heb je meestal niks aan de ander behalve als ze minstens even sterk/snel zijn.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Iemand zin om A3 te farmen? Met minimaal 50k dmg unbuffed. Zelf een DH met 110k zonder sharpshooter...

Gekkekip#1955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
Ik heb je een invite gestuurd..
Maar t is even proberen of t wel nuttig is.. Waarschijnlijk is alles al dood voor je er bent..
Hoop dat die patch er snel is. Dan heeft t weer nut om coop te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

KneoK

Not in a million lightyears

[...]

Pfft, zeker met random mensen doe ik absoluut geen farm runs meer. Mensen die er maar een beetje achteraan hobbelen, continu staan te id'en, op en neer naar de vendor, opmerkingen maken als 'tank sucks' (duh, ik ww dwars door alles heen en laat alleen de restjes over, als je dan nog vijf keer doodgaat dan hoort je karakter niet in die act te spelen), 'you're going too fast' of 'omg you lag'. Laat me dan maar lekker in m'n eentje rennen, gaat sneller en minder gezeur.

Met mensen van hetzelfde niveau gaat het vaak vlekkeloos en merk je bijna niets van de added health van mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 13:48

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
So true..
Kunnen wij een keer samen runnen kneok..?
Even kijken hoe t gaat. En misschien gaat t wel zo vlot dat we straks 1 a 2 MP's hoger kunnen farmen co-op dan dat solo rendabel is..
Misschien heb ik je al in mn friendlist.. Maar battlenet names en tweaker names komen vaak niet overeen.
Mijn tag staat in mn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:10

KneoK

Not in a million lightyears

Marcvz schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 03:01:
So true..
Kunnen wij een keer samen runnen kneok..?
Even kijken hoe t gaat. En misschien gaat t wel zo vlot dat we straks 1 a 2 MP's hoger kunnen farmen co-op dan dat solo rendabel is..
Misschien heb ik je al in mn friendlist.. Maar battlenet names en tweaker names komen vaak niet overeen.
Mijn tag staat in mn sig.
Ja, lijkt me leuk. Ik zal je dadelijk nog even snel toevoegen als ik je nog niet in de lijst heb staan (ik ben DeChaoOrdo#2418), dan kunnen we wellicht morgen wat rondjes doen. Het zou inderdaad tof zijn als je met co-op nog 1 of 2 extra MP levels kunt pakken.

Het blijft natuurlijk nog even afwachten wat de ww barb gaat doen in 1.05 maar als ik op de verhalen die ik zo nu en dan in de chat lees af mag gaan dan lijkt de build nog best viable. Wellicht hier en daar een aanpassing, we shall see. Tot die tijd draai ik nog lekker vrijwel dagelijks een paar rondjes (elk rondje is anders...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
[...]

Ben ik het niet mee eens, als het je build is om insane dps te doen, en wat vaker dood te gaan, dan kan dat ook rendabel zijn.

Ik heb bijvoorbeeld zeer weinig all res, maar doe wel 200k+ dps, waardoor ik letterlijk amper hoef te stoppen met lopen, aangezien alles dood neervalt naast me. Maar ja, ik ga wel dood, door bv reflect damage van elites. Maja kan er mee leven.

Wat belangrijker is, is de runtime van je run en de hoeveelheid gold die je gefarmed hebt. Magic even daargelaten door de randomheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
KneoK schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 02:17:
[...]

Pfft, zeker met random mensen doe ik absoluut geen farm runs meer. Mensen die er maar een beetje achteraan hobbelen, continu staan te id'en, op en neer naar de vendor, opmerkingen maken als 'tank sucks' (duh, ik ww dwars door alles heen en laat alleen de restjes over, als je dan nog vijf keer doodgaat dan hoort je karakter niet in die act te spelen), 'you're going too fast' of 'omg you lag'. Laat me dan maar lekker in m'n eentje rennen, gaat sneller en minder gezeur.

Met mensen van hetzelfde niveau gaat het vaak vlekkeloos en merk je bijna niets van de added health van mobs.
Ik erger me altijd een beetje aan houdingen zoals deze. Verschil in skillz/gear moet er zijn en er zijn altijd grotere vissen etc. Ik vind echter niet dat je iemand dan gelijk in de hoek moet zetten en zeggen "ik farm niet met jou want je bent slechter dan ik".

Eensch dat er mensen zijn die zich vreemd gedragen op pubs, ik vermijd die ook als de pest, maar ik ben heus niet te beroerd om een farmrun met bekenden te doen die stuk voor stuk maar 1/3 van mijn dps doen. Ergens vind ik dat nog leuk ook, want het is best een uitdaging en geeft een leuk idee de "pro" van het potje te zijn, al moet ik die mensen an carryen.

Mij maakt het niet uit, want ook als de andere drie mensen in mijn party uit hun neus staan te vreten ga ik er nog in een redelijk tempo doorheen en instahit ik bepaalde monsters nog steeds gewoon. Met die mensen speel ik voor de fun, en lach me dan ook kapot in dat soort potjes door vreemde sterfgevallen ed.

Alleen maar loot/xp runs doen is jezelf martelen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Salmon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:42:

Iemand verder advies?
Ik zie dat je One With Everything hebt. echter heb je gear met All Res + Poison Res, All Res + Cold Res en twee losse Physical Res.

Je kan je beter richten om alles All Res + Cold Res te krijgen. daar gaat je ress all omhoog van door je OWE.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:22:
[...]

Ik erger me altijd een beetje aan houdingen zoals deze. Verschil in skillz/gear moet er zijn en er zijn altijd grotere vissen etc. Ik vind echter niet dat je iemand dan gelijk in de hoek moet zetten en zeggen "ik farm niet met jou want je bent slechter dan ik".

Eensch dat er mensen zijn die zich vreemd gedragen op pubs, ik vermijd die ook als de pest, maar ik ben heus niet te beroerd om een farmrun met bekenden te doen die stuk voor stuk maar 1/3 van mijn dps doen. Ergens vind ik dat nog leuk ook, want het is best een uitdaging en geeft een leuk idee de "pro" van het potje te zijn, al moet ik die mensen an carryen.

Mij maakt het niet uit, want ook als de andere drie mensen in mijn party uit hun neus staan te vreten ga ik er nog in een redelijk tempo doorheen en instahit ik bepaalde monsters nog steeds gewoon. Met die mensen speel ik voor de fun, en lach me dan ook kapot in dat soort potjes door vreemde sterfgevallen ed.

Alleen maar loot/xp runs doen is jezelf martelen imho.
Dit dus :)

samen met een maat (ik wiz, hij baba) doen we altijd samen "farm runs" onze gear is verre van uber maar we hebben de grootste lol, ook al doen we 2 uur over een full act 3 clear op inferno omdat we dus niet echt goede gear hebben (en elke uithoek clearen die we kunnen) gewoon samen op skype en beuken, en soms ook veel doodgaan afhankelijk van de elitepackcombos

Legendaries en goede rares vinden is leuk, plezier hebben terwijl je dat doet is 1000x leuker :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1 ... 53 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.