Thanks, phase 3 is idd de lastigste. Daar ga ik dood, zodra ik hem op 50% heb.
Even sparen en dan druk de auctionhouse in de gaten houden.
Even sparen en dan druk de auctionhouse in de gaten houden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Lekkere belt hoor. Die staat bij mij ook nog hoog op het verlanglijstjeDelph schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:09:
Vandaag mijn duurste uitgave ooit gedaan, een witching hour voor 73m. Doet toch wel even pijn als je dat geld uitgeeft maar het gevoel wanneer je de tooltip ziet dat het een 20k dps boost is is geweldig
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Darth Malak op 29-09-2012 23:35 ]
Verwijderd
Inderdaad zo hoort het ook, en daarom was D2 ook zo lang te spelen, maar met de AH kan je alles voor een prikkie krijgen en zo het hele spel door rushen. Ben nu ook bezig zonder AH met een DH, en ik vind het echt lekker spelen. De beste upgrades haal ik nog uit het craften, maar het is wel fun.Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 22:02:
Zo grappig voor mij om dit forum te volgen ... dingen als 70M voor een 20k dps boost enz ...
Ik blijf gewoon mijn eigen ding doen, solo, zonder AH ... en ik ben er best trots op dat ik na 142 uur belial op inferno down heb ^^
Rijk word je niet op die manier, ik moet elke potje kapot slaan, elk goudstukje oprapen om mijn repair kosten te betalen, maar ach ja ... voor mij is dit de eerste diablo game, en als ik hoor dat sommigen 10 jaar diablo 2 gespeeld hebben ... tja, dan doe je het beter een beetje op je eigen tempo; ik ben nog wel ff bezig
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Om te overlevelen, zorg dat je een helm hebt met een socket en gooi er een flinke ruby in, vervolgens clear je alles wat je tegenkoment, elke dungeon en side quest doen. Dat zou voldoende moeten zijn.Noq schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 18:17:
Zo, terug gekomen bij Diablo
Wil graag 1.0.5 eens proberen en dacht, waarom niet even 60 Hardcore worden in tussentijd. 31 Zojuist geworden.. Alleen Belial was bijna critical
Enige tips? Waar levelen mensen nu snel? Gewoon Act3 continue door rushen met de spiders enzo? Wil graag beetje overleveled zijn.
Daar heb ik inmiddels al 5 van gevonden.Neelon schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:34:
Hey Angeloonie, bedankt he?
Vandaag mn 2e Gladiator's Gauntlets gevonden...
(j/k)
Als je maar 15 minuten speelt en dat al een serieuze poging vindt, ga je volgens mij nooit iets vinden. Daarbij lijkt mij 60 uur ook extreem weinig. Met 60 uur mag je rekenen op 1 lvl 32 legendary ofzo.Darth Malak schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:28:
I vote voor een speciaal... klaag.. klaag ik vind niks topic... in de hoop dat het daarna beter gaat. Vandaag weer 15 mnuten A2 gefarmd en net zoals de voorgaande 60 uur.. Nop.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Cheeseburger Addict
Neelon schreef op zondag 30 september 2012 @ 00:34:
Hey Angeloonie, bedankt he?
Vandaag mn 2e Gladiator's Gauntlets gevonden...
(j/k)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Volgens mij maakt dat niet uit, maar er zijn gewoon stukken in een act die iemand minder goed liggen (lees langzamer gaan), dus sla je die over.Darth Malak schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 23:28:
I vote voor een speciaal... klaag.. klaag ik vind niks topic... in de hoop dat het daarna beter gaat. Vandaag weer 15 mnuten A2 gefarmd en net zoals de voorgaande 60 uur.. Nop.
Nu even een serieuze vraag.... het aou prettig zijn om wat antwoorden te krijgen van de die hards hier..
Maakt het uit of je nu 10x 15 minuten farmed (uitgaande van 5 stacks), dus voor de casual speler, of 150 minuten achter elkaar in 1 sessie. Met andere woorden, zou de game iets bijhouden per char, aantal kills total voor volgende legendary, sets, etc... of heb je net zoveel kans in 15 munten net zo veel te vinden als in 150.
Dus maakt de duur van een sessie iets uit, vergroot het je kans substantieel.
Begin namelijk het idee te krijgen dat je alleen iets leuks vind als je 3 uur non stop farmed.. wat ik helaas niet kan opbrengen.. vind ook never, echt nooit iets...
Ik ookxV0rtexx schreef op zondag 30 september 2012 @ 02:03:
[...]
Volgens mij maakt dat niet uit, maar er zijn gewoon stukken in een act die iemand minder goed liggen (lees langzamer gaan), dus sla je die over.
Ik heb vandaag mijn record verbroken met 4 legs. op 1 dagDit is met een uur of 4 spelen/ 7 runs. Zou het allemaal komen door dat ene amuletje dat ik heb gekocht met met 40 mf?
Cheeseburger Addict
Grappig, want MF% heeft totaal niets te maken met de ilevels van items die droppenKneoK schreef op zondag 30 september 2012 @ 05:37:
[...]
Ik merkte direct al dat er met dit wapen en de 27% MF gem in m'n helm veel meer level 63's dropten tijdens de laatste drie runs.
Ik denkt dat er bedoeld wordt dat er meer rare 63's dropten, en dat klopt dan weer wel. Ik let ook niet op het level van de witte en grijze troep.Angeloonie schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:45:
[...]
Grappig, want MF% heeft totaal niets te maken met de ilevels van items die droppen
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2012 10:45 ]
Nou, ik kan me bijvoorbeeld de stats en set bonussen van mijn primaire gear niet missen om te vervangen voor een Cain's Set.Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 10:44:
Woei, gisterenavond voor m'n level 25 DH een setje Cain's Fate gekocht voor de +30% Exp en er een gemmetje ingeduwd voor nog eens +23% Exp. Maar ik heb zojuist ontdekt dat als ik die kit op m'n WD zet ik nog steeds ~550 res all heb, nog steeds 36K dps heb en nog steeds 30K life heb...
/me vraagt zich af waarom mensen 500 miljoen betalen voor Leoric's Signet als je voor 3 ton plus wat gems een set kunt ritselen die het dubbele aan +EXP oplevert.
[insert oh no not that etc.]Angeloonie schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:45:
[...]
Grappig, want MF% heeft totaal niets te maken met de ilevels van items die droppen
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Ponies en bloemetjes zijn act4 level gespuis. Dus als je act2 maar met moeite doorkomt, zou ik Whimseyshire idd maar even links en rechts laten liggen.Jan_V schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:54:
Zojuist voor het eerst in Whimsyshire geweest. Man wat zijn die pony's en bloemetjes sterk. Hele party was continu dood. Uiteindelijk maar weer de gewone quests gedaan van Act 1, daar liepen we zonder problemen zo doorheen.
Ik vroeg me af hoe hoog jullie de resistance hebben? Ik zit nu ergens tussen de 300 en 400 van de meeste stats, maar later in Act 2 ga ik nog steeds vaak dood.
Als ik zo snel kijk heb je niet echt een "oh shit" skill zeg maar. Heb een heel andere build op mn barb en ga door heel act 2 niet of nauwelijks dood maar denk dat het wel door mijn Ignore Pain kom met +2sec duration trait. Die 7sec voelt als invincible en pop ik altijd als er een grote groep mobs om me heen staat LoH en Revenge doet de rest. Zonder Ignore Pain zou ik veel en veel vaker dood gaan.Jan_V schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:54:
Zojuist voor het eerst in Whimsyshire geweest. Man wat zijn die pony's en bloemetjes sterk. Hele party was continu dood. Uiteindelijk maar weer de gewone quests gedaan van Act 1, daar liepen we zonder problemen zo doorheen.
Ik vroeg me af hoe hoog jullie de resistance hebben? Ik zit nu ergens tussen de 300 en 400 van de meeste stats, maar later in Act 2 ga ik nog steeds vaak dood.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Mag ik hier uit concluderen dat je nu eindelijk stopt met klagen over drops?Wolf schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:18:
Zo. Is nu al een productieve dag geweest. Vandaag gevonden:
- Echoing fury
- Grand vizier
- Bul kathos's warrior blood
- Immortal kings stride
En dit juweeltje:
[afbeelding]
Te koop overigens.
Hardware Fanaat
Nèva!Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:22:
[...]
Mag ik hier uit concluderen dat je nu eindelijk stopt met klagen over drops?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
Allemaal in act 3? Ik zelf heb duidelijk weer eens een off day hehehe. Weinig descent drops (1 hell rack met zo'n slechte roll dat ik hem niet durf te posten ;-) )
Hardware Fanaat
Vier runs bij elkaar. En allemaal in act 3. En dat terwijl ik eigenlijk niet echt aan het farmen was .Darker schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:28:
@ Wolf, welke run(s) heb je gedaan om dit te vinden?
Shuuure.Wolf schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:03:
[...]
Vier runs bij elkaar. En allemaal in act 3. En dat terwijl ik eigenlijk niet echt aan het farmen was .
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Haha, wie kan er nu niet een hele dag gemaakt van die 5 minuten gebruiken? Ik iig wel.JohnnyV76 schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:02:
Als ik op de stats zoek zie ik er 1 op 30m maar als ik de stats verlaag kom je veel hogere bedragen tegen. Is maar net wie er tegen aan loopt natuurlijk. Naja dat waren iig 5 minuten goed besteed in Diablo
Nah bad foot day for me, gisteren voor 1.5 mil boots gekocht, iets van 70 resist all, 7 feet pick up, 12% speed.Neelon schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:07:
[...]
Haha, wie kan er nu niet een hele dag gemaakt van die 5 minuten gebruiken? Ik iig wel.
Aj, da's wel zuur ja. Maar er is geen manier om je gear te locken, mocht die er wel zijn dan hoor ook ik het graag.bamboe schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:18:
[...]
Nah bad foot day for me, gisteren voor 1.5 mil boots gekocht, iets van 70 resist all, 7 feet pick up, 12% speed.
en nog wat gold find op it, heb ik ze aan de shopkeeper verkocht zonder het door te hebben.
die 10 terug koop acties zijn te weinig als je je hele inventory verkoopt.
heeft me 1.5 tot 2 dagen gekost om dat bij elkaar te rapen.
is er een manier om je gedragen spullen te locken?
Ook eens gehad, koste me ook iets in die richting, zeer frustrerendbamboe schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:18:
[...]
Nah bad foot day for me, gisteren voor 1.5 mil boots gekocht, iets van 70 resist all, 7 feet pick up, 12% speed.
en nog wat gold find op it, heb ik ze aan de shopkeeper verkocht zonder het door te hebben.
die 10 terug koop acties zijn te weinig als je je hele inventory verkoopt.
heeft me 1.5 tot 2 dagen gekost om dat bij elkaar te rapen.
is er een manier om je gedragen spullen te locken?
Verwijderd
Als je die ring kunt kopen voor honderden miljoenen dan kun je mákkelijk gear kopen om naast Cains set genoeg gear te hebben voor act 3.Neelon schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:50:
[...]
Nou, ik kan me bijvoorbeeld de stats en set bonussen van mijn primaire gear niet missen om te vervangen voor een Cain's Set.
Ik gebruik ook geen Leoric's Signet trouwens, ben gold aan het sparen voor wapens, en daarna meer gear upgrades.
Verwijderd
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Triumvirate icm met een black weapon.stfnz schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:45:
Uiteraard is geen source hetzelfde, maar voor Archon,wat is dan de beste keus? Triumvirate of Oculus
Ik weet niet hoeveel dps je nu doet, maar was vergeten te vertellen dat de triumvirate alleen de bis source is bij 85k+ dps. Anders was de chantodo force de bis source, maar die is pauper duur, een goeie roll dan.
De triumvirate is anders ook niet goedkoop. Voor een paar miljoen hebt je al een source met 80-320 damage (met APoC enz). Als je een triumvirate wilt met dezelfde damage kost die al snel 60 miljoen. Je wint natuurlijk die 15% elemental damage maar als je dat terugrekent betekent dat dat een triumvirate met 80-270 (min 15% tov 80-320) evenveel damage doet als een niet triumvirate met 80-320.An1mA schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 01:00:
[...]
Ik weet niet hoeveel dps je nu doet, maar was vergeten te vertellen dat de triumvirate alleen de bis source is bij 85k+ dps. Anders was de chantodo force de bis source, maar die is pauper duur, een goeie roll dan.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Hardware Fanaat
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 01-10-2012 08:12 ]
Hij wou voor een archon build gaan, dan is apoc toch geen preTektoon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 01:09:
[...]
De triumvirate is anders ook niet goedkoop. Voor een paar miljoen hebt je al een source met 80-320 damage (met APoC enz). Als je een triumvirate wilt met dezelfde damage kost die al snel 60 miljoen. Je wint natuurlijk die 15% elemental damage maar als je dat terugrekent betekent dat dat een triumvirate met 80-270 (min 15% tov 80-320) evenveel damage doet als een niet triumvirate met 80-320.
Ik zou er best eentje willen, maar volgens mij is een triumvirate niet zomaar 'the best bang for your buck'.
Verwijderd
je had beter een geel item met lightning ele dmg kunnen nemen of een shenlong fistNeelon schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:31:
[...]
Shuuure.
Nette drops. Heb vandaag ook geen misselijke runs gehad tot nu toe.
Mn eerste Stormshield gevonden (weinig meer waard, maar het is een Stormshield)
Immortal King's Helmet (helaas met lage str roll), is al verkocht.
Verder een dure dag geweest.
Triumvirate uiteindelijk "goedkoop" (150m) van de hand gedaan omdat ik een vervangend wapen zag.
Aangekocht:
943 dps Echoing Fury (dex/socket/2.4ls, en maar 12% fear)
807 dps Won Khim Lau (dex/socket/2.3ls)
Vile Ward met minder dex dan mn oude, maar met lightning resist ipv de verkeerde cold resist en vitality
Mijn paper doll dps is van 90k terug gevallen naar 76k, maar dankzij de extra lightning damage van de offhand is mijn effectieve dps toch gestegen.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 09:29 ]
De lightning damage bonus is niet 25% meer damage als lightning, maar lightning skills doen 25% meer damage (of 21% in geval van mijn WKL). Hij werkt dus op Fists of Thunder en Sweeping Winds. De build die ik gebruik is dus ook de enige Monk build waarbij een Won Khim Lau goed is.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:24:
[...]
je had beter een geel item met lightning ele dmg kunnen nemen of een shenlong fist
die zijn zoveel effectiever dan een EF door die WKL 25% lightning dmg bonus.
veel mensen hebben dit niet door, maar je kan in principe gewoon 25% Ele DMG doorrekenen op je mainhand door die bonus.. dat zorgt er voor dat sommige wapens VER boven andere uitkomen.
en ja EF is physical, ookal is die .25 APS wel erg lekker met dualwield, is de lighnint bonus vaak underrated en goedkoper waardoor je achteraf vaak met meer dps uitkomt
Verwijderd
mmm verkeerd gelezen, altijd gedacht dat die lighning dmg deed.Neelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:29:
[...]
De lightning damage bonus is niet 25% meer damage als lightning, maar lightning skills doen 25% meer damage (of 21% in geval van mijn WKL). Hij werkt dus op Fists of Thunder en Sweeping Winds. De build die ik gebruik is dus ook de enige Monk build waarbij een Won Khim Lau goed is.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 09:44 ]
Dat is sowieso het probleem.Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:31:
[...]
mmm verkeerd gelezen, altijd gedacht dat die lighning dmg deed.
dan is EF wel beter aangezien je 6-7% lightning bonus aleen op physical werkt
overigens, er zijn bijna geen monks die geen FoT of SW gebruiken, ik wou dat blizz eens wat deed aan het feit dat we in principe maar een build hebben met 1 a 2 skills die wisselbaar zijn.
Serenity view runes 100.00% (50)
Sweeping Wind view runes 98.00% (49)
Fists of Thunder view runes 98.00% (49)
Mantra of Conviction view runes 90.00% (45)
Blinding Flash view runes 78.00% (39)
Breath of Heaven view runes 76.00% (38)
zucht.. ik heb dan persoonlijk IPV serenity SSS gekozen, maar het is wel duidelijk dat er verder weinig monks voor alternative builds kiezen.
[ Voor 9% gewijzigd door Thompson op 01-10-2012 09:49 ]
Beeromaniac
Verwijderd
enige wat ik nog wou vermelden, ik speel al sinds dag 1 hetzelfde build, dat is voor Wiz-Barb wel anders geweest.Thompson schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:48:
[...]
Dat is sowieso het probleem.
Als je met een Wiz echt goed/sterk/snel wilt moet je bijna wel voor een CM build gaan.
Met een Barb precies hetzelfde maar dan een double tornado build. Heb laatste een paar alternatieve builds geprobeerd maar geen een doet snel dmg en heeft toch goede survivability als de double tornado.
DH/WD hebben wel iets meer variatie mogelijk geloof ik zonder duidelijk in te leveren ten opzichte van andere builds.
/edit: Ik heb zelf geen D2 gespeeld maar wat ik heb begrepen dat is dat je daar points in skills/runes kon stoppen om ze op die manier sterker te maken. Dat zou hier ook een oplossing bieden. Echter als alles dan gelijk schaalt blijven dezelfde builds het sterkste.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 10:05 ]
Was dat op Hell of Inferno?Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:22:
Nadat ik voor 800k nog een mooie dex skull grasp heb weten op te pikken, zag ik dat er 2 man bezig waren met dezelfde quest in act 3 als ik. Game gejoined, all snel waren we met zijn 4en, en stormde we door act 3 (voor zover dat gaat met een 30k dps WD, twee 21K en 19k monks en een ~12k dps barb) Tot cydea waren er niet echt problemen, een paar moeilijke elite packs , maar zolang de rest van het team voorzichtig speelde en ik alles kon facetanken, ging alles prima
Dus, Cydea, eigelijk een makkelijk boss, toch? Dat klopt, maar er is een heel gevaarlijke affix, disconnect. Dus, lvl 68 barb dood (72 uur speeltijd weg), andere 2 team maten bang en leaven, en ik zet net voor azmodan en weet niet of ik hem alleen aandurf. Even een nachtje er over slapen, en morgen een poging wagen, niet dat ik er meer dan 1 van kan maken
![]()
[afbeelding]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Lvl 68? wait, whut??Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:22:
Dus, Cydea, eigelijk een makkelijk boss, toch? Dat klopt, maar er is een heel gevaarlijke affix, disconnect. Dus, lvl 68 barb dood (72 uur speeltijd weg), .........
Level 60 + 8 paragon aan de screenshot te zien. Kans op d/c's zijn ook de primaire reden waarom ik nooit serieus aan hc zal beginnen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
options >> game playNegativeFreak schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:26:
Ik heb het zelf nog niet uitgezocht maar hier op het forum kunnen jullie me gerust verder helpen.
Hoe zien jullie de HP (in cijfertjes) van de vijanden?
Lijkt me wel leuk om erbij te hebben, niet dat ik het mis ofzo.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
"v" schakelt er standaard tussen als ik me niet vergis...
Thanks!
Vanavond een testen, nu natuurlijk heel hard aan het werk ;-)skoozie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:29:
[...]
"v" schakelt er standaard tussen als ik me niet vergis...
[ Voor 38% gewijzigd door NegativeFreak op 01-10-2012 11:33 ]
Join the club.......ReQuiem83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:34:
Heb een drama dagen qua drops gehad. Donderdag 8 uur act3 geframt...geen van allen waardig voor op AH...vrijdag idem zaterdag en zondag (3 uur gespeeld op een dag) nothing...dacht btw dat elites packs gegarendeerd 2 yellows droppen...80% dropte maar 1 yellow...en dat met ruim 300 MF.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Mag ik er ook bij?
Volgens mij kan je wel de healthbars aanzetten maar niet current health / total health van monsters in nummers. Of ben ik nou gek?NegativeFreak schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:32:
[...]
Thanks!
Nu voel ik me wel heel lui als het zo gemakkelijk is
[...]
Vanavond een testen, nu natuurlijk heel hard aan het werk ;-)
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
bij 5 stacks heb ik 3 tot 4 rare dropsTimeless schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Mag ik er ook bij?
Maar even serieus. Elite packs droppen toch maar 1 guaranteed rare? Bosses doen volgens mij 1 bij 4 stacks en 2 bij 5 stacks.
Maar die zijn niet guaranteed.ArcticWolf schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:38:
[...]
bij 5 stacks heb ik 3 tot 4 rare drops![]()
140% mf
Dat kan zeker, ik weet de sneltoets even niet uit mn hoofd, maar gewoon even in de opties zoeken. Ik heb iig beiden aanstaanrodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Volgens mij kan je wel de healthbars aanzetten maar niet current health / total health van monsters in nummers. Of ben ik nou gek?
If at first you don’t succeed, call an airstrike.
Ik zeg het niet graag.... Maar jij bent gek. je kan (misschien na aanpassen van een setting) de current/total health zien.rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Volgens mij kan je wel de healthbars aanzetten maar niet current health / total health van monsters in nummers. Of ben ik nou gek?
Gelukkig, een ander hersenspinsel over de drops in Diablo. Zucht.ReQuiem83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Heb het idee dat na een patch de drop rate tijdelijk verhoogt wordt om mensen te trekken en langzaamaan bij elke maintance terug gezet wordt of zelfs lager dan normaal...zodat ze bij een nieuwe patch dezelfde truk kunnen doen.
Dan ben ik inderdaad gek. Mooi, dan ga ik dat vanavond ook eens aanzettenskoozie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:40:
[...]
Ik zeg het niet graag.... Maar jij bent gek. je kan (misschien na aanpassen van een setting) de current/total health zien.
ReQuiem83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:39:
Heb het idee dat na een patch de drop rate tijdelijk verhoogt wordt om mensen te trekken en langzaamaan bij elke maintance terug gezet wordt of zelfs lager dan normaal...zodat ze bij een nieuwe patch dezelfde truk kunnen doen.
Kan ik beamen, ik ben nu paar lvls hoger en vind niks itt daarvoor dus ja, puur willekeurig, je vergroot je kans alleen maar door vaker te spelen.... oh wacht dat willen ze juist, stom van meNeelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:50:
[...]
[afbeelding]
Ik heb mijn op 1 na duurste verkoop gevonden in Act1, nog voordat paragon levels bestonden, zonder mf gear. Soms zie ik meer drops, soms minder. Het is naar mijn beleving gewoon compleet random.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
je bent niet de enige gokverslaafde onder ons, vermoed ikSm0k3r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:10:
[...]
Kan ik beamen, ik ben nu paar lvls hoger en vind niks itt daarvoor dus ja, puur willekeurig, je vergroot je kans alleen maar door vaker te spelen.... oh wacht dat willen ze juist, stom van me![]()
Ik had het al erover met anderen, dit is zelfde principe als een gokmachine, blijf net zolang spelen voor die 3x BAR en daarmee de jackpot wint, af en toe 2x BAR en een kersje om je zoet te houden maar de echte jackpot krijg je pas na 1000den draaien. Spel en gokmachine is er niet voor ons maar voor de eigenaar om geld mee te verdienen maar dat riep ik al sinds dag 1 van Diablo.
Sommige spellen worden echt gemaakt voor de speler zodat je veel plezier hebt dmv het spelen van het spel en de kans vergroot dat je deel 2 ook weer aan diezelfde personen verkoopt, wij spelen Diablo voor de win kans want zeg nou zelf, 1000x act3 doen is niet omdat je act3 zo te gek vindt en als ze echt meer gameplay wouden bieden zouden ze meer acts hebben gemaakt maar dit draait letterlijk om centen itt centen verdienen met de verkoop van je spel.
Ik ben helaas gokverslaafd geweest in mijn jonge jaren en had al gezegd dat dit spel het heeft aangewakkerd, ik speel puur voor die jackpot geef ik eerlijk toe, als ik echt een spel wil spelen voor het spel zet ik wel mario aan of zelfda of darksiders 2 die ik nog klaar heb staan
Dat sowieso.Mofkees schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:06:
[...]
Het blijft jammer dat je niet tussen de acts kan springen zonder een nieuwe game te starten.
Beeromaniac
Je hebt ook mensen die een verzamelwoede hebben en spelen dit soort spellen om dingen op te pakken, veelal volle stash en zooitje lvl 1 karakters als mule totdat iemand (ik in dit geval) hun erop attendeer en zij allemaal shit in hun stash hebben hahahahahaMofkees schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:06:
[...]
je bent niet de enige gokverslaafde onder ons, vermoed ik
Al is het nieuwe Monster Difficulty Level ding mij nog niet helemaal duidelijk, maar het ziet ernaar uit dat je straks in 1.0.5. wel alle acts kan farmen, zelfs A4 omdat je NV ook met uniques en kisten bouwen kan. A4 is eigenlijk qua mob dichtheid best OK. Alleen nu zijn er gewoon te weinig packs en dat is de enige bron om NV op te bouwen.
Het blijft jammer dat je niet tussen de acts kan springen zonder een nieuwe game te starten.
Cheeseburger Addict
Daarom vrees ik dat na patch 1.0.5 iedereen act 1 gaat farmen. Puur omdat de drops dan in iedere act hetzelfde zijn met MP, en omdat de monsters in Act 1 vele malen simpeler zijn dan die in andere acts. Met MP 1 heb je al lvl 63 mobs, en MP 1 lijkt mij nou niet meteen moeilijk.Thompson schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:12:
[...]
Dat sowieso.
Ik kan echt niet wachten op ML. Vind Act 1 de leukste act om te doen (lees: verreweg de minst irritante monsters) maar die is nu gewoon niet uitdagend genoeg en levert te weinig op.
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 01-10-2012 13:21 ]
[ Voor 24% gewijzigd door rodie83 op 01-10-2012 13:20 ]
De drops zijn dan gelijk, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dan de droprate verschillen die nu bestaan tussen de acts, wel blijven zoals ze nu zijn.Angeloonie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Daarom vrees ik dat na patch 1.0.5 iedereen act 1 gaat farmen. Puur omdat de drops dan in iedere act hetzelfde zijn met MP, en omdat de monsters in Act 1 vele malen simpeler zijn dan die in andere acts.
Act 1: Ravaging Beasts, Marauders, Skeletten..
Act 2: Lacunii, Serpents, Swarms
Act 3: Heralds, Shamans, Blood Clan, Succubi, Phasebeasts, Tremors
Act 4: Opressors, Morlu, Succubi
Tsja, als ik zo mag kiezen, dan kies ik ook meteen voor act 1.
Wat ik nooit zelf gezien heb, de droprates in Whimseyshire, zijn die Act1 rates of Act4 rates?Inferno – Act I
iLvl 61: 23.9%, up from 17.7%
iLvl 62: 12.6%, up from 7.9%
iLvl 63: 4.8%, up from 2.0%
Inferno – Act II
iLvl 61: 23.3%, up from 18.6%
iLvl 62: 18.6%, up from 12.4%
iLvl 63: 9.3%, up from 4.1%
Inferno – Act III and Act IV
iLvl 61: 27.1%, up from 24.1%
iLvl 62: 21.7%, up from 16.1%
iLvl 63: 16.3%, up from 8.0%
Zonder de AH had ik het al opgegeven denk ik, omdat er bijzonder weinig bruikbaars voor jezelf te vinden is.rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
Dat D3 zo'n gokkast is geworden heeft maar 1 reden: de AH. Doet absoluut af aan het spelplezier wat je hebt als je regelmatig je eigen upgrades vind. Een echt degelijk item vinden is al lastig genoeg, een upgrade voor jezelf vinden helemaal
[ Voor 15% gewijzigd door Neelon op 01-10-2012 13:25 ]
Die kans is vrij groot idd, als de monsterlvls hetzelfde zijn en dus de drops ook, maar toch vind ik het een hele verbetering. Er is nu iig een keuze ipv. alleen A3.Angeloonie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Daarom vrees ik dat na patch 1.0.5 iedereen act 1 gaat farmen. Puur omdat de drops dan in iedere act hetzelfde zijn met MP, en omdat de monsters in Act 1 vele malen simpeler zijn dan die in andere acts. Met MP 1 heb je al lvl 63 mobs, en MP 1 lijkt mij nou niet meteen moeilijk.
True, het zijn in Act 1 vooral de standaard physical attacks die wel hard kunnen hitten (Dark berserkers bv.). In de overige acts heb je veel monsters die op een andere manier dmg doen, fire/poison met name. Dat is vooral voor melee classes ontieglijk vervelend.Angeloonie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
Daarom vrees ik dat na patch 1.0.5 iedereen act 1 gaat farmen. Puur omdat de drops dan in iedere act hetzelfde zijn met MP, en omdat de monsters in Act 1 vele malen simpeler zijn dan die in andere acts. Met MP 1 heb je al lvl 63 mobs, en MP 1 lijkt mij nou niet meteen moeilijk.
Beeromaniac
Wat is dan de definitie van spelplezier, ik ben uit de tijd van dat ik met een paar maten op de bank achter mijn nintendo zit en dat iemand dan vraagt "mag ik het uitproberen?" omdat het spel zelf de complexiteit met zich meebrengt als in reactie vermogen, de jump goed timen of puzzel oplossen.rodie83 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
Dat D3 zo'n gokkast is geworden heeft maar 1 reden: de AH. Doet absoluut af aan het spelplezier wat je hebt als je regelmatig je eigen upgrades vind. Een echt degelijk item vinden is al lastig genoeg, een upgrade voor jezelf vinden helemaal
Dan kan je na je act 1 run ook gelijk nog een paar pony's afbeuken. Dat wordt iig mijn nieuwe farmroute.Angeloonie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:19:
[...]
iLVL wel. maar de rolls worden met mLVL bepaald en dat is dan vanaf ML1 al in alle 4 acts LVL 63. het schil in wapens is dan niet meer zo groot omdat her verschil alleen nog in dat "+xx% damage" zit. voor armors enzo wordt het helemaal gelijk.Neelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:23:
[...]
De drops zijn dan gelijk, maar ik dacht ergens gelezen te hebben dan de droprate verschillen die nu bestaan tussen de acts, wel blijven zoals ze nu zijn.
die zijn gelijk als A3/A4Wat ik nooit zelf gezien heb, de droprates in Whimseyshire, zijn die Act1 rates of Act4 rates?
Dat moet ook, want anders is er geen economie. Ik heb niks bruikbaars voor mijn monk kunnen vinden en als iedereen constant of in ieder geval veel vindt voor zijn eigen karakter dan komt er veels te weinig op de AH.Neelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:23:
Zonder de AH had ik het al opgegeven denk ik, omdat er bijzonder weinig bruikbaars voor jezelf te vinden is.
Ik zat ruim over de 100m, gisteren voor een slordige 280m item upgrades gekocht.Sm0k3r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
Dat moet ook, want anders is er geen economie. Ik heb niks bruikbaars voor mijn monk kunnen vinden en als iedereen constant of in ieder geval veel vindt voor zijn eigen karakter dan komt er veels te weinig op de AH.
Ik neem aan dat jij ook al over de 100 miljoen zit of wel meer, dat komt omdat jij dingen verkoopt die jij toch niet kan gebruiken, moet je voorstellen dat jij telkens een upgrade vindt voor jouw eigen karakter, dan verkoop jij die niet zo snel en komt er middelmatige gear op de AH en dat zal nadelig zijn voor de economie binnen diablo en natuurlijk ook voor Blizzard
En je had nooit zoveel gold gehad als je 80% eigen gear had gevondenNeelon schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
Ik zat ruim over de 100m, gisteren voor een slordige 280m item upgrades gekocht.
Ik snap je wel. Ik vind Diablo 3 ook geen slecht spel - anders had ik het al wel weer aan de kant gelegd, maar door de "plastische" manier hoe drops werken, gecombineerd met de aanwezigheid van de AH is de weg naar het doel (je poppetje steeds beter maken) wel veranderd. Waar ik in Diablo I m'n eigen gear bij elkaar speelde is het in Diablo III meer hopen dat je een drop krijgt die je kan verkopen, waarna je zelf weer spullen voor jezelf kan kopen. Dat zorgt er bij mij dan weer voor dat het doorlopen van een run en het killen van eindbazen toch wat minder boeiend is, omdat mijn primaire doel is om spullen te halen voor de verkoop. En dát vind ik aanzienlijk minder spannend dan het gevoel dat er elk moment een dikke upgrade voor je eigen character kan vallen. Waarmee ik niet wil zeggen dat dat niet kan, maar de kans is, zoals we allemaal wel weten, extreem klein - want wat je op de AH kopen kan is feitelijk constant beter dan wat je zelf vind. Dus reken ik al niet meer op die kans.Sm0k3r schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:30:
[...]
Wat is dan de definitie van spelplezier, ik ben uit de tijd van dat ik met een paar maten op de bank achter mijn nintendo zit en dat iemand dan vraagt "mag ik het uitproberen?" omdat het spel zelf de complexiteit met zich meebrengt als in reactie vermogen, de jump goed timen of puzzel oplossen.
Als iemand naast mij zit met diablo kan ik dit ook doen en dan geef ik door als instructie: als je een vijand ziet linker muis ingedrukt houden en af en toe deze 2 knoppen om de skill te activeren.
Veel spellen van tegenwoordig zorgen tegenwoordig ervoor dat je het spel speelt om dingen te verzamelen als in trophies of items maar het spel zelf zorgt er minimaal voor dat je het blijft spelen, waarom denk je dat spellen van nintendo zoals mario of zelda altijd zulke hoge ratings krijgt, veelal level design of puzzels en in mario's geval is het tot op de dag van vandaag nog steeds een spel waarbij je jouw joypad aan die vriend kan geven en dat hij het dan beter of slechter doet dan jij, ik hoop dat ik dit duidelijk heb uitgelegd.
Diablo is geen slecht spel want ik speel het ook nog steeds maar ik heb al toegegeven dat het de gokverslaafde in mij heeft aangewakkers, speel het nu al bijna 700 uur met een monk en constant hetzelfde elke dag in dag uit.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq