20 cent per uur! NICE!
Je vergeet de initiële kosten van +/- 40 euro...
Chest met 3 socket en hogere AR en dan wat Str/Vit heb je voor niet al te veel geld.Zeddicius schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:39:
[...]
Doh! (thanks
)
Mijn Barbje dus, met slechts 3 miljoen op de bank is het lastig om upgrades te krijgen lijkt mij?
-edit: zie dat mijn progression niet echt wordt bijgehouden. Ben ondertussen bij Act 4 aanbeland namelijk.
Betere pants, eventueel 2 sockets maar sowieso hogere stats.
Mainhand met hogere dps en/of critdmg/socket.
Dat zijn in ieder geval 3 opties die toch wel moeten lukken met jouw budget.
Beeromaniac
DankThompson schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:07:
[...]
Chest met 3 socket en hogere AR en dan wat Str/Vit heb je voor niet al te veel geld.
Betere pants, eventueel 2 sockets maar sowieso hogere stats.
Mainhand met hogere dps en/of critdmg/socket.
Dat zijn in ieder geval 3 opties die toch wel moeten lukken met jouw budget.
Dit kan ik wel bevestigen. Gisteren samen met een dh monster level 5 gedaan en niet dood gegaan. Mijn gear is niet bepaald defensief, dus het viel me heel erg mee. Ik had voor de gein ook even monster level 10 gedaan, maar daarvoor heb ik toch echt wel wat betere gear nodigMikromanic schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:46:
WW build nog makkelijk te doen met 1.0.5 patch :-)
Yes, gisteravond nieuw amuletje gescoord! 

Ikke hebben
? Krijg je van mij Legendary Pants hehehehe
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:28:
Yes, gisteravond nieuw amuletje gescoord!
[afbeelding]
Even de ptr patch notes door genomen van de wiz en ik snap niet waarom ze de proc rate verlagen van meteor. Tja hij doet meer dmg dan ww, maar nu kun je geen meteor nemen voor een cm build. En de proc rate van meteor waa sws al laag vergeleken met ww. Als het zo blijft, dan kun je cm alleen met ww spelen, wat ik jammer vind.
En de armor nerf van ice armor, tja ik weet het niet hoor. Toen ik er mee ging spelen op ptr was het viable maar lang niet zo chill als storm armor. Nu gaan ze het ook nog nerfen en storm buffen, snap niet waarom tbh. Maar ik vind dat blizz de wiz weer heeft nerfed, hopelijk gaat ie niet zo live. Kan er niet mee leven iig ^^
En de armor nerf van ice armor, tja ik weet het niet hoor. Toen ik er mee ging spelen op ptr was het viable maar lang niet zo chill als storm armor. Nu gaan ze het ook nog nerfen en storm buffen, snap niet waarom tbh. Maar ik vind dat blizz de wiz weer heeft nerfed, hopelijk gaat ie niet zo live. Kan er niet mee leven iig ^^
Heb ik al.delpetero schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:33:
Ikke hebben? Krijg je van mij Legendary Pants hehehehe
[...]
Ow? enige wat ik kan vinden:An1mA schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:34:
Even de ptr patch notes door genomen van de wiz en ik snap niet waarom ze de proc rate verlagen van meteor. Tja hij doet meer dmg dan ww, maar nu kun je geen meteor nemen voor een cm build. En de proc rate van meteor waa sws al laag vergeleken met ww. Als het zo blijft, dan kun je cm alleen met ww spelen, wat ik jammer vind.
Meteor
Delay between cast and impact reduced from 2 seconds to 1.25 seconds Arcane Power cost reduced from 60 to 50
dat zijn 2 goede aanpassingen voor meteor.
http://www.diablofans.com...patch-105-notes-for-9-27/skoozie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:47:
[...]
Ow? enige wat ik kan vinden:
Meteor
Delay between cast and impact reduced from 2 seconds to 1.25 seconds Arcane Power cost reduced from 60 to 50
dat zijn 2 goede aanpassingen voor meteor.
Beetje jammer idd.
Overwatch profile awesomo#2162
Stond hier eerder iets van een Wiz op de US server die de CM Build zelfs op single target behoorlijk werkend kreeg met meteor. Met groepen werkte meteor net zo goed als WW.An1mA schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:34:
Beeromaniac
Dit is volgens mij een patch op de huidige ptr, dus deze nerfs zitten daar nu nog niet in..Thompson schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:54:
[...]
Stond hier eerder iets van een Wiz op de US server die de CM Build zelfs op single target behoorlijk werkend kreeg met meteor. Met groepen werkte meteor net zo goed als WW.
Ah daar was ik niet van de hoogte. Dan zal het wellicht inderdaad moeilijker worden. Ik zit er zelf aan te denken om eens te kijken of een 2H Mighty weapon WW build zou lukken na de patchawesom-o schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:00:
[...]
Dit is volgens mij een patch op de huidige ptr, dus deze nerfs zitten daar nu nog niet in..
Beeromaniac
Aangezien ik niet heel veel kan spelen en toch graag verder kom wil ik graag wat gear met real money kopen. Is het verstandiger om dan eerst gold te kopen of rechtstreeks in de RMAH?
Ben wel benieuwd wat ik volgens jullie het beste kan upgraden of veranderen aan mijn tactiek. Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Ik wil sowieso mijn chest en helm upgraden met meer strength, daar ontbreekt het nog een klein beetje aan. Mijn ar is volgens mij wel aardig met 800+ buffed, zeker gezien ik act3 al afgerond heb. Echter dit gaat bijzonder moeizaam alleen. Is het wellicht handig de as op mijn ringen op te offeren?
Heb trouwens net 20 euro gestort, hoelang duurt het in de praktijk voordat het op je account staat?
Ben wel benieuwd wat ik volgens jullie het beste kan upgraden of veranderen aan mijn tactiek. Zie http://eu.battle.net/d3/en/profile/Malt007-1204/hero/5591468
Ik wil sowieso mijn chest en helm upgraden met meer strength, daar ontbreekt het nog een klein beetje aan. Mijn ar is volgens mij wel aardig met 800+ buffed, zeker gezien ik act3 al afgerond heb. Echter dit gaat bijzonder moeizaam alleen. Is het wellicht handig de as op mijn ringen op te offeren?
Heb trouwens net 20 euro gestort, hoelang duurt het in de praktijk voordat het op je account staat?
[ Voor 51% gewijzigd door Malt007 op 28-09-2012 12:56 ]
CHC op je bracers zou ook nog mooi zijn. Inderdaad een chest met een bak strength meer erop.Malt007 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 12:34:
Aangezien ik niet heel veel kan spelen en toch graag verder kom wil ik graag wat gear met real money kopen. Is het verstandiger om dan eerst gold te kopen of rechtstreeks in de RMAH?
Aangezien je toch niet echt Fury generate build/spend skills gebruikt zou ik ook de Insanity rune gebruiken op je WotB. Als main attack wellicht voor Frenzy met Maniac. Voor AoE heb je al Rend/Revenge dus kun je cleave wel missen en je main attack wat meer voor single target te focussen.
Beeromaniac
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 01:00
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Na mijn dikke verkoop gisteren (Angeloonie in "[PC] Diablo 3 Trading topic") heb ik gezocht naar upgrades. Blijft lastig om betaalbare, goede dingen te vinden. 
Heb voor 43 mil deze gekocht:

Gaf me +15.000 dps unbuffed, +30.000 buffed, dus dat was het wel waard, in tegenstelling tot andere upgrades van 100 mil en +2.000 dps oid.
Geen vit, maar wel extra armor. Ik zit nu nog maar op 150 res all en 36k hp, dus ben wat squishier. Hoe ik dat ga oplossen weet ik nog even niet. Denk iets met ringen of amulets met all res er op.
Zit nu in ieder geval op 115.115 dps unbuffed, en 295.250 met alle buffs
Heb tevens jeweler plans gemaakt en kan nu de op 1 na hoogste Emeralds maken, dus meteen maar even gedaan. Duurt best lang vanaf Flawless Square
, maar is wel veel goedkoper. 
Profile voor de geïnteresseerden: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618

Gaf me +15.000 dps unbuffed, +30.000 buffed, dus dat was het wel waard, in tegenstelling tot andere upgrades van 100 mil en +2.000 dps oid.
Geen vit, maar wel extra armor. Ik zit nu nog maar op 150 res all en 36k hp, dus ben wat squishier. Hoe ik dat ga oplossen weet ik nog even niet. Denk iets met ringen of amulets met all res er op.
Heb tevens jeweler plans gemaakt en kan nu de op 1 na hoogste Emeralds maken, dus meteen maar even gedaan. Duurt best lang vanaf Flawless Square

Profile voor de geïnteresseerden: http://eu.battle.net/d3/e...ngeloonie-2758/hero/58618
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat betreft squishy; je kunt wat DPS inleveren en je DEX socket(s) vervangen voor VIT sockets.Angeloonie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:15:
Na mijn dikke verkoop gisteren (Angeloonie in "[PC] Diablo 3 Trading topic") heb ik gezocht naar upgrades. Blijft lastig om betaalbare, goede dingen te vinden.
[afbeelding]
Heb tevens jeweler plans gemaakt en kan nu de op 1 na hoogste Emeralds maken, dus meteen maar even gedaan. Duurt best lang vanaf Flawless Square, maar is wel veel goedkoper.
Zou je wel nu inkopen doen? Er kan een hoop veranderen na 1.05 en de markt is een beetje volatiel...
Verwijderd
en als de droprates op legendaries en sets verdubbelen dan gaat de vraag en aanbod ook wijzigen ...
105 kan nog wel even op zich laten wachten en nu alvast nieuwe gear kopen waardoor je weer sneller kunt farmen is wellicht helemaal geen gek idee. Dingen die ik nu niet snel zou kopen zijn ringen/amuletten en class specific's. Die rollen straks met hogere stats.ejtnaj schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:26:
Zou je wel nu inkopen doen? Er kan een hoop veranderen na 1.05 en de markt is een beetje volatiel...
Legendaries kun je volgens mij nog prima kopen nu. Aan die rolls verandert niks.
Deze ochtend snel voor een paar tienduizend een nieuw wapen gekocht. Samen met de hierboven aangeraadde skill wijzigingen gaat t toch al n heel pak vlotter. Deze avond even kijken of ik de andere 2 wapens waarop ik heb geboden (ook enkele tienduizenden), nog heb binnengehaald.
Ging van een 3000 damage vlt naar 6000. Hoop op n verdere stijging met een upgrade van mijn 2de wapen
Act 2 Hell gaat al heel wat vlotter nu, dus hopen dat t met n 2de upgrade geen probleem meer is
Ging van een 3000 damage vlt naar 6000. Hoop op n verdere stijging met een upgrade van mijn 2de wapen
Act 2 Hell gaat al heel wat vlotter nu, dus hopen dat t met n 2de upgrade geen probleem meer is
Het aanbod op de AH zal vooral omhoog gaan vanwege het feit dat een hoop mensen weer zullen gaan spelen na 1.0.5 om te kijken of het wat is.
Edit:
Wat Timeless zegt inderdaad ook (zie bericht onder).
Edit:
Wat Timeless zegt inderdaad ook (zie bericht onder).
[ Voor 18% gewijzigd door FreqAmsterdam op 28-09-2012 13:44 ]
Maar met meer mensen is er ook weer meer vraag.FreqAmsterdam schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 13:31:
Het aanbod op de AH zal vooral omhoog gaan vanwege het feit dat een hoop mensen weer zullen gaan spelen na 1.0.5 om te kijken of het wat is.
Meeste gear zal weinig in veranderen denk ik, op jewelry na, want die kunnen straks 1 ilevel hoger aan stat budget rollen. Daar verwacht ik een verschuiving in prijzen, in de rest niet zo.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Even over Infernal machine, want dat lijkt mij een hele interessante toevoeging;
4 monsters, in elke act 1. Deze zijn er altijd. Die droppen niet altijd een bepaald benodigd item.
Zodra je de 4 items hebt kun je een portal naar 1 willekeurige IM openen. Als je de bazen daarin verslaat is er weer een kans dat die een bepaald item droppen.
Dan heb je dus nog alle 3 die items nodig, en dan kun je daar een legendary ring van maken die account bound is? Kun je dit proces dan wel herhalen in de hoop op een betere roll op die ring of staat dit vast?
4 monsters, in elke act 1. Deze zijn er altijd. Die droppen niet altijd een bepaald benodigd item.
Zodra je de 4 items hebt kun je een portal naar 1 willekeurige IM openen. Als je de bazen daarin verslaat is er weer een kans dat die een bepaald item droppen.
Dan heb je dus nog alle 3 die items nodig, en dan kun je daar een legendary ring van maken die account bound is? Kun je dit proces dan wel herhalen in de hoop op een betere roll op die ring of staat dit vast?
Beeromaniac
Volgens mij kun je dit blijven herhalen. Je kunt de ring alleen niet verkopen aan anderen.Thompson schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:03:
Even over Infernal machine, want dat lijkt mij een hele interessante toevoeging;
En ook niet meer droppen. Als je lang door gaat heb je uiteindelijk dus een mule vol legendary ringenTimeless schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:10:
[...]
Volgens mij kun je dit blijven herhalen. Je kunt de ring alleen niet verkopen aan anderen.
Hmm, dat is stom.. Je moet ze op de minst kunnen vendorren.
Zo ken ik meerdere mensen die 2 staffs of herding hebben en er van balen dat ze er niet 1 weg kunnen doen.
Zo ken ik meerdere mensen die 2 staffs of herding hebben en er van balen dat ze er niet 1 weg kunnen doen.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Droppen zal toch wel werken? Ik neem aan dat dat hetzelfde is zoals bij de materialen voor de staff of herding.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Leuk voor je followersJk_W schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:26:
[...]
En ook niet meer droppen. Als je lang door gaat heb je uiteindelijk dus een mule vol legendary ringen

Je kunt natuurlijk altijd nog extra chars aan maken en die vol stapelen
Mijn broertje heeft zijn toen nog witte staf of herding gewoon (per ongeluk) weg kunnen gooien hoor.
een oplossing zou dan kunnen zijn: om 3 (of 5 of 10) ringen om te kunnen smelten naar 1 nieuwe ring. (bij de jeweler/blacksmid)
of dat de ring iedere keer betere stats krijgt.
Kijk, weer wat geleerd!Timeless schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:36:
[...]
Dat kon eerder ook maar is in patch 1.04 (of was het 1.03) aangepast. Je kunt hem nu niet meer droppen.
een oplossing zou dan kunnen zijn: om 3 (of 5 of 10) ringen om te kunnen smelten naar 1 nieuwe ring. (bij de jeweler/blacksmid)
of dat de ring iedere keer betere stats krijgt.
[ Voor 63% gewijzigd door skoozie op 28-09-2012 14:39 ]
Dat kon eerder ook maar is in patch 1.04 (of was het 1.03) aangepast. Je kunt hem nu niet meer droppen.skoozie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:35:
[...]
Mijn broertje heeft zijn toen nog witte staf of herding gewoon (per ongeluk) weg kunnen gooien hoor.
Wie weet hoe je je een copy van je diablo 3 char naar de PTR krijgt? Ik kom uit op de WOW pagina als ik alles officieel volg op battle.net
Ik lees niet zo goed
Servers zijn wel lekker stabiel voor download... gaat met 9mb/sec
Heb Blizzard Launchers weleens anders meegemaakt
Ik lees niet zo goed
Servers zijn wel lekker stabiel voor download... gaat met 9mb/sec
[ Voor 36% gewijzigd door NegativeFreak op 28-09-2012 14:55 ]
Inloggen op de ptr server. Een level 1 character aanmaken. Uitloggen & inloggen. Dan rechtsbovenin op Copy klikken.NegativeFreak schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:48:
Wie weet hoe je je een copy van je diablo 3 char naar de PTR krijgt? Ik kom uit op de WOW pagina als ik alles officieel volg op battle.net
Edit: Mocht het niet lukken volg dan de blue post. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6677037682
[ Voor 11% gewijzigd door MarcM88 op 28-09-2012 14:51 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Volgooien met die ringen en vervolgens char deleten. Problem solved!Marcvz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:29:
Je kunt natuurlijk altijd nog extra chars aan maken en die vol stapelen
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
We have a solution!Wolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:52:
[...]
Volgooien met die ringen en vervolgens char deleten. Problem solved!
THANKS!MarcM88 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:50:
[...]
Inloggen op de ptr server. Een level 1 character aanmaken. Uitloggen & inloggen. Dan rechtsbovenin op Copy klikken.
Edit: Mocht het niet lukken volg dan de blue post. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6677037682
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Yari-2145/hero/5128447
Wat gaat mij de grootste dps boost opleveren met een budget van 125m?
cindercoat vervangen voor iets met sockets en veel int (en iets van all res/vit)stfnz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:59:
Source, witching hour, tal rasha's chest ding?stfnz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:59:
Kijk eens op diabloprogress en dan bij items. Daar kun je items met die van jezelf vergelijken. Dan kun je een beeld krijgen van wat je upgraden moet.stfnz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 14:59:
Toch wel de source dan. Al wil ik ook wel graag Lacuni's. Farmen zal een stuk sneller gaan met 24%MS.
Hoelang duurt het in de praktijk voor je gestorte geld bruikbaar is in de RMAH?
- Blaat
Hardware Fanaat
Als je met ideal betaalt ongeveer 30min heb ik gehoord. Met paypal schijnt het een stuk langer te duren.Malt007 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:03:
Hoelang duurt het in de praktijk voor je gestorte geld bruikbaar is in de RMAH?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Met PayPal ongeveer anderhalve dag. Maar daarna kun je PayPal direct vanuit de RMAH gebruiken en hoef je dus niet meer te "storten" op je battle.net account.
Ìk heb een paar uur geleden geld gestort via creditcard maar de transaction history is nog leeg op de battlenet. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Heb je een email bevestiging gehad? "Your order from Blizzard" oid?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
CreditCard kan wel 2 tot 3 dagen duren. Zelf op vrijdag wel een geadd, en vervolgens pas maandagochtend beschikbaar. Ze zijn dan afhankelijk van de bank, die in het weekend dus niets doet.Malt007 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:11:
Ìk heb een paar uur geleden geld gestort via creditcard maar de transaction history is nog leeg op de battlenet. Heb ik iets verkeerd gedaan?
Hij zou overigens wel in de transaction history moeten staan als "Queued"
[ Voor 27% gewijzigd door Angeloonie op 28-09-2012 16:14 ]
Heb bevestiging gehad ja, dan maar even wachten. Weet sowieso niet of het nou slim is om nu al gear te kopen of om te wachten op 1.0.5.
Nog tips met real money? Eerst gold kopen of direct uit de RMAH halen?
Nog tips met real money? Eerst gold kopen of direct uit de RMAH halen?
Ik zou wachten tot 1.0.5, en het per item bekijken of het goedkoper is om via RM of G te kopen.
Zou mn gold vasthouden tot na de patch maar dat is niet helemaal gelukt.
Met trots presenteer ik u mijn 100k+ unbuffed dps monk Sophia
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Niet liegen, "maar" 97,2k unbuffed!Marcvz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:22:
Zou mn gold vasthouden tot na de patch maar dat is niet helemaal gelukt.
Maar grats anyway!
Ik ga uit van wat er op mn character screen staat ^^
Maar, je hebt denk ik gelijk. Die zal de scoundrel bonus meenemen..
Hmm, dat wordt gems upgraden
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Die neemt idd die bonus mee hahaMarcvz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:47:
Ik ga uit van wat er op mn character screen staat ^^
En ik zat inderdaad ook al naar je gems te kijken, doe eens upgraden man!
Ik heb overigens de plans voor Emeralds 2 levels boven Star, dus kan evt voor je upgraden als je mats hebt. Alleen ga ik dat niet vanaf Flawless Square doen, dan ben ik een half uur bezig
Weet je overigens nog wat je voor die gloves betaald had?
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 28-09-2012 17:06 ]
Waarschijnlijk best veel. Gloves met CHC, CHD, IAS en ook nog eens een redelijk hoeveelheid DEX zijn ONBETAALBAAR (yep, frustrerend!).Angeloonie schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:06:
[...]
Die neemt idd die bonus mee haha
En ik zat inderdaad ook al naar je gems te kijken, doe eens upgraden man!
Ik heb overigens de plans voor Emeralds 2 levels boven Star, dus kan evt voor je upgraden als je mats hebt. Alleen ga ik dat niet vanaf Flawless Square doen, dan ben ik een half uur bezig
Weet je overigens nog wat je voor die gloves betaald had?
Zit op werk kan niet naar mijn profiel kijken snif :< Had gisteren nieuwe bracers gekocht voor 29 mil :3
6% CHC
50 All res
130 Int
15% MF
Nog paar stats
6% CHC
50 All res
130 Int
15% MF
Nog paar stats
Ja, want ik heb ze vandaag pas gekocht..
Lang zitten twijfelen.. Toch behoorlijk wat minder armor..
Maar goed, uiteindelijk gekocht voor 50mil. En dat is mijn inziens niet duur. De meeste, als je ze al kunt vinden, zijn boven de 100mil.
Raap net een wapen van de vloer met 900+dps, 97crit dmg, 3% lifesteal en socket.
Dus nu zijn we ook zonder scoundrel officieel over de 100k
Lang zitten twijfelen.. Toch behoorlijk wat minder armor..
Maar goed, uiteindelijk gekocht voor 50mil. En dat is mijn inziens niet duur. De meeste, als je ze al kunt vinden, zijn boven de 100mil.
Raap net een wapen van de vloer met 900+dps, 97crit dmg, 3% lifesteal en socket.
Dus nu zijn we ook zonder scoundrel officieel over de 100k
[ Voor 23% gewijzigd door Marcvz op 28-09-2012 17:33 ]
Verwijderd
Legendarie drop rates worden verdubbeld 
Wedden dat ik nu een berg met level 59 en 61 legendaries vind achja de opwinding die zon bruine monsters veroorzaakt als die dropt is net als cocaïne.
Wedden dat ik nu een berg met level 59 en 61 legendaries vind achja de opwinding die zon bruine monsters veroorzaakt als die dropt is net als cocaïne.
Mooi dan ga ik van 0.00001 legendary per 50 uur naar 0.00002 legendary per 50 uur!!
Ik denk begin maar vast met klagen zodat als ik weer aanlog na 1.05 het onmiddelijk jackpot MOET zijn..
Klaag.. klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag.... klaag...

ps.. t schijnt dat er met de 1.05 patch geen <lvl 58 meer in infero dropt..... ik ruik kansen!!
[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 28-09-2012 19:15 ]
Leuke upgrade gevonden
firewalkers. 5e legendary in totaal, 2e die ook nog voor mijn eigen char een upgrade is ook. (stormcrow ook zelf gevonden)
http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277
http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
iemand idee wat ik voor deze kan krijgen??
speel op de american server!! ze staan er op tussen 4 en 150 mill.
maar deze is wel 1 van de betere volgens mij en heeft ook vit.

(zal dit dan me eerst echt goede legendary zijn.... kwijl)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Een heleboel goud! Zoek op iets met vergelijkbare waardes int, vit, res all en armor, dan zie je wat je ervoor kunt krijgen.R-utger schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:53:
[afbeelding]
Tussen de 20-30 mil krijg je wel verkochtR-utger schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 19:53:
[afbeelding]
heb nog nooit boven de 1.5 mill gehad

staat erop voor 95mill.
toen ik wat beter ging zoeken kwam ik uit tussen de 50 en 300m.
dus zullen zien of die verkoopt
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
Persoonlijk zou ik er niet enorm veel betalen heb liever 50 meer int en geen vit voor een lagere prijs. En 170 int 150 vit en AR shoulders die geen legendary zijn gaan al voor 7m
Yep idem hier, RMAH en AH items cancellen lukt me niet.
Zelfde hier, op de US servers hebben ze hetzelfde probleem trouwens.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Mijn Vile Wards met 240 str en 78 all res maar zonder vit kostten mij 18m, dus ik zou inderdaad tussen de 20 en 30m verwachten. Als ze voor (veel) meer verkopen dan is dat natuurlijk hartstikke mooi, ik zou het er zelf alleen inderdaad niet voor betalen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 20:51:
Persoonlijk zou ik er niet enorm veel betalen heb liever 50 meer int en geen vit voor een lagere prijs. En 170 int 150 vit en AR shoulders die geen legendary zijn gaan al voor 7m
Edit: kan hier overigens ook niet cancellen.
[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 28-09-2012 23:09 ]
Nog even azmodan, en toen vond ik deze:

Iemand interesse?

Iemand interesse?
Da's geen misselijke drop!mierenfokker schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:40:
[afbeelding]
Iemand interesse?
Weet iemand overigens of het klopt dat je offhand weapon's attack speed geen invloed heeft op je totale APS? Ik heb m'n axe vervangen door een sword, dus ben van 1.3 APS naar 1.4 APS gegaan op m'n offhand en m'n totale APS blijft op 2.04 staan. Als testje heb ik ook een 1.2 APS wapen equiped en ook daarmee blijft m'n totale APS op 2.04 staan.
Het vreemde is dat diabloprogress wel zegt dat ik door het zwaard op 2.13 kom te zitten.
Verwijderd
Kijk maar eens naar je attack speed per slag, die gaat up & down (als je verschillende attack speeds op beide wapens hebt).KneoK schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 04:34:
[...]
Da's geen misselijke drop!
Weet iemand overigens of het klopt dat je offhand weapon's attack speed geen invloed heeft op je totale APS? Ik heb m'n axe vervangen door een sword, dus ben van 1.3 APS naar 1.4 APS gegaan op m'n offhand en m'n totale APS blijft op 2.04 staan. Als testje heb ik ook een 1.2 APS wapen equiped en ook daarmee blijft m'n totale APS op 2.04 staan.
Het vreemde is dat diabloprogress wel zegt dat ik door het zwaard op 2.13 kom te zitten.
Ik heb het ook bij mijn monk http://eu.battle.net/d3/en/profile/Momo-2238/hero/4651136
Ik blijf ver weg van de PTR servers. Dat monster level gedoe is op zich wel leuk, maar na 50 + runs (level 10) 1 key was ik het wel zat. Het wil natuurlijk ook niet helpen dat je 5 nv stacks nodig hebt om de key warden boss te krijgen maar 9 van de 10 keer dc je gewoon

Ik heb echt van alles zien droppen behalve die sleuteltjes hehhe

Maar op de ah daar gezet (waar de prijzen overigens nog absurder zijn als op de 1.04 server lolz)
Edit: Ik denk dat ik wat vaker ga switchen tussen de test en de echte server
Ik starte mijn standaard act III run en de eerste witte mop dropt dit:

No clue of het een goede rol is en of dat die wantjes gewild zijn i.i.g een goeie start van het weekend
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 06:53 . Reden: Aanvullinkje ]
Een paar dagen geleden dropte deze waist met Plvl 9 en krijg ook niet veel legendaries, bij mijn weten heb ik in totaal 4 legendaries zien droppen met mijn DH. Helaas is deze item nutteloos voor DH...

Als ik deze kan verkopen voor een leuk bedrag of ruilen voor een ander item die mijn char kan verbeteren zodat ik Belial kan verslaan, welk item kan ik het beste upgraden? Ben maar een arme sloeber die 100.000 gold in 1,5 uur verdien en zit op 2 miljoen.
Ik snap niet hoe jullie het doen om zoveel gold te hebben waar ik zoveel moeite doe om bijeen te schrapen. 
Loop al 2 weken rond op Act2, dat gaat op den duur wel vervelen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappie-2469/hero/10220578

Als ik deze kan verkopen voor een leuk bedrag of ruilen voor een ander item die mijn char kan verbeteren zodat ik Belial kan verslaan, welk item kan ik het beste upgraden? Ben maar een arme sloeber die 100.000 gold in 1,5 uur verdien en zit op 2 miljoen.
Loop al 2 weken rond op Act2, dat gaat op den duur wel vervelen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rappie-2469/hero/10220578
Dat is compleet random.
Sommigen vinden een monsterlijk duur item binnen een paar paragon levels, anderen pas veel later. Het is echt strootjes trekken lijkt het wel.
Ik heb zelf ook lang in act2 rond gehangen voordat ik de stap naar act3 durfde te maken, zowel qua moeilijkheidsgraad en qua xp farm snelheid.
Sommigen vinden een monsterlijk duur item binnen een paar paragon levels, anderen pas veel later. Het is echt strootjes trekken lijkt het wel.
Ik heb zelf ook lang in act2 rond gehangen voordat ik de stap naar act3 durfde te maken, zowel qua moeilijkheidsgraad en qua xp farm snelheid.
Voor mij werkt het veel beter om op de Auction House te browsen en daar geld te verdienen. Voer de juiste zoekopties in, sorteer op tijd zodat de nieuwste bovenaan staan en dan maar refreshen als een malle. Zodra je iets ziet waarvan je denkt dat je het voor meer dan 115% van die prijs kunt verkopen, buyout je het en zet je het voor een hogere prijs er op. Echt heel leuk is het niet, maar je kunt er sneller geld mee verdienen en bovendien heb je dan tenminste nog een keer een legendary in je handen. 
Zo heb ik genoeg geld en gear bij elkaar gespaard om gisteren, vrij gemakkelijk, Diablo op inferno dood te maken met mijn barb. Kreeg ik toch weer twee mooie lvl 58 rares voor!
Zo heb ik genoeg geld en gear bij elkaar gespaard om gisteren, vrij gemakkelijk, Diablo op inferno dood te maken met mijn barb. Kreeg ik toch weer twee mooie lvl 58 rares voor!
Wtfmierenfokker schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 00:40:
[afbeelding]
Iemand interesse?

Nice, voor de gein overprized op de ah gezet en het verkocht. Op zich was het ook een hele nette wand en ik denk dat chc met energy twister het doorslag gevende was voor de verkoper, my 2cents.
Niet eens zo zeer overpriced vergeleken met AH. Daar stonden vergelijkbare op tussen de 150-500m. Dus daar gewoon onder gezet.An1mA schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 10:47:
Nice, voor de gein overprized op de ah gezet en het verkocht. Op zich was het ook een hele nette wand en ik denk dat chc met energy twister het doorslag gevende was voor de verkoper, my 2cents.
Maar ja, wat jij zegt
Vandaag mijn duurste uitgave ooit gedaan, een witching hour voor 73m. Doet toch wel even pijn als je dat geld uitgeeft maar het gevoel wanneer je de tooltip ziet dat het een 20k dps boost is is geweldig
Een 20k dps boost is inderdaad massief. Een Witching Hour zit er voor mijn Monk niet in, no way dat ik 4piece Inna's set bonus ga opgeven.Delph schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:09:
Vandaag mijn duurste uitgave ooit gedaan, een witching hour voor 73m. Doet toch wel even pijn als je dat geld uitgeeft maar het gevoel wanneer je de tooltip ziet dat het een 20k dps boost is is geweldig
Gister gevonden
Eindelijk iets waar ik aardig wat voor kan vangen

Je kunt altijd Inna's Reach gaan gebruikenNeelon schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:13:
[...]
Een 20k dps boost is inderdaad massief. Een Witching Hour zit er voor mijn Monk niet in, no way dat ik 4piece Inna's set bonus ga opgeven.
Maar inderdaad, die bonus is ontzettend nice... iemand die een schenking wil doen zodat ik een goede Inna's Radiance kan kopen?
There's no place like 127.0.0.1
- Blaat
Hardware Fanaat
Hangt van je definitie van goed af. Als ik dat eerder had geweten had ik mijn vorige niet verkocht.MatHack schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:39:
[...]
Je kunt altijd Inna's Reach gaan gebruiken![]()
Maar inderdaad, die bonus is ontzettend nice... iemand die een schenking wil doen zodat ik een goede Inna's Radiance kan kopen?
Ja, een 2hander gaan gebruiken als Monk, never nooit nie... Geef mij maar snelle attack speed en een zee aan cyclones.MatHack schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:39:
[...]
Je kunt altijd Inna's Reach gaan gebruiken![]()
Zijn genoeg Barbarians die een 2hand build gebruiken, die Skorn is zeker niet verkeerd.
Is het verstandig om nu een aankoop te doen van een nieuwe xbow? Of te wachten na 1.0.5? of juist niet omdat er dan meer vraag is o.i.d.?
Ik ben trouwens opzoek naar een xbow met +1300dps en hoge crit of socket en liefst nog vit of dex erbij
ik heb ca. 30M te besteden, misschien iemand hier nog een leuke ?
Ik ben trouwens opzoek naar een xbow met +1300dps en hoge crit of socket en liefst nog vit of dex erbij
eerste STR roll die ik zie in dit topic bedoel ik, ik zou superblij zijn met die drop
Goed is natuurlijk 170+ dex, en 2 van deze drie affixes met een beetje hoge waardes: armor/all res/arc res (mijn gekozen res). 6% chc + 80+ vit zo ook fijn zijn.Wolf schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:40:
[...]
Hangt van je definitie van goed af. Als ik dat eerder had geweten had ik mijn vorige niet verkocht.
[ Voor 4% gewijzigd door MatHack op 29-09-2012 12:50 ]
There's no place like 127.0.0.1
Ik had er een gevonden en wilde hem sellen maar toen kwam ik er achter dat ook zonder STR die belt een upgrade was voor m'n ventje..Delph schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:09:
Vanochtend de plans voor shoulders met 6 properties gevonden. Is het nog de moeite waard om te craften of kan ik die net zo goed verkopen?
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ik leer de plans altijd, en dubbele verkoop ik. Ik geloof niet dat craften nog echt nuttig is (behalve gems dan), en de plans leveren ook lang niet meer op in vergelijking met "vroeger".Phehistyr schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:27:
Vanochtend de plans voor shoulders met 6 properties gevonden. Is het nog de moeite waard om te craften of kan ik die net zo goed verkopen?
O, ennuh, vuile smerige vieze bermbom demons. Een enkele kan me niet meer one-shotten, dus hebben ze maar besloten om per vrachtlading in mn gezicht te ontploffen.
Is er al wat bekend over de nieuwe passive skill van de Demon Hunter? Het zou iets worden waarmee je de armor/res mee kunt verhogen toch?
Ik ben op dit moment toch meer chc gaan stacken zodat ik misschien sharpshooter kan laten vallen en die nieuwe passive kan gebruiken.
Ik ben op dit moment toch meer chc gaan stacken zodat ik misschien sharpshooter kan laten vallen en die nieuwe passive kan gebruiken.
Ben hetzelfde van planJulio-K schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 13:57:
Is er al wat bekend over de nieuwe passive skill van de Demon Hunter? Het zou iets worden waarmee je de armor/res mee kunt verhogen toch?
Wil dit weekend even Diablo doden en dan er tijdelijk mee stoppen tot de patch. Komt mijn overige werkzaamheden ten goede
JkW#2338
[ Voor 4% gewijzigd door Jk_W op 29-09-2012 15:39 ]
Iemand die mij wat pointers kan geven mbt mijn Wd?
http://eu.battle.net/d3/e...stroker-1506/hero/6014834
In coop met een bb red ik het goed in act2, maar alleen belial verslaan is 2 hits genoeg voor death.
In coop met een bb red ik het goed in act2, maar alleen belial verslaan is 2 hits genoeg voor death.
Het is al niet meer nodig. Ik kan weer een week of 4 (gok ik) rustig werken zonder DiabloJk_W schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:38:
[...]
Wil dit weekend even Diablo doden en dan er tijdelijk mee stoppen tot de patch. Komt mijn overige werkzaamheden ten goedeKrijg 'm echter steeds net niet dood. Iemand die mij even wil helpen m'n leven terug te krijgen?
JkW#2338
Meer resistance (ongeveer 500-600 is wel goed voor pets) en life regen (ongeveer 1500 is prima als je de life steal rune op je dogs neemt). En er rekening mee houden dat je veel moet kiten bij Belial phase 3.ozziestroker1 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:13:
Iemand die mij wat pointers kan geven mbt mijn Wd?
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 29-09-2012 17:46 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.