Wat is dit ongeveer waard? Ik zie er maar 1 op de AH die vergelijkbaar is, maar veel te duur.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niet zoveel, denk misschien 1 a 2 miljoen maximaal. Alle stats er op zijn fijn, maar allemaal te laag (behalve res all). IAS moet 9 zijn, CHC minimaal 4.stfnz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:52:
[afbeelding]
Wat is dit ongeveer waard? Ik zie er maar 1 op de AH die vergelijkbaar is, maar veel te duur.
Verwijderd
Dat slaat natuurlijk nergens op.MarcM88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:57:
Aardig zeldzame ring zo te zien:
[afbeelding]
Mss zeldzaam, maar hij blinkt niet echt uit. Dit geen niemand echt veel DPS en veel EHP levert het ook niet op. Het is een beetje in het midden en daarom net niet top.MarcM88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:57:
Aardig zeldzame ring zo te zien:
[afbeelding]
En hoezo niet? ringen met zoveel stats droppen echt niet elke dag hoor. Het is wel zo dat niet alle mensen ringen dragen met al die stats, maar ik had toch wel wat meer verwacht dan maar 1 hit.FreqAmsterdam schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:58:
[...]
Dat slaat natuurlijk nergens op.
Het feit dat maar 1 iemand een item draagt betekent niet dat hij goed is.MarcM88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:00:
[...]
En hoezo niet? ringen met zoveel stats droppen echt niet elke dag hoor. Het is wel zo dat niet alle mensen ringen dragen met al die stats, maar ik had toch wel wat meer verwacht dan maar 1 hit.
Ik zei "zeldzaam" niet goed.FreqAmsterdam schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:00:
[...]
Het feit dat maar 1 iemand een item draagt betekent niet dat hij goed is.
Hardware Fanaat
Kan ook betekenen dat een item heel slecht is.FreqAmsterdam schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:00:
[...]
Het feit dat maar 1 iemand een item draagt betekent niet dat hij goed is.
[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 27-09-2012 15:02 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Aan de term zeldzaam heb je niet zoveel. Zeldzame items kunnen ook slecht zijn (en dus niets waard zijn).
Heb je er ooit wel is bij stil gestaan dat ik dit merkwaardig genoeg kan vinden om zoiets te posten zonder dat ik hem daarbij wil helpen?FreqAmsterdam schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:03:
[...]
Aan de term zeldzaam heb je niet zoveel. Zeldzame items kunnen ook slecht zijn (en dus niets waard zijn).
Mijn punt: Het posten van dat plaatje helpt de poster van het item op geen enkele manier bij het bepalen van de waarde.
Nee. Dat is uitgesloten.MarcM88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:05:
[...]
Heb je er ooit wel is bij stil gestaan dat ik dit merkwaardig genoeg kan vinden om zoiets te posten zonder dat ik hem daarbij wil helpen?
Verwijderd
ik wil er wel 300K voor neerleggenstfnz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:52:
[afbeelding]
Hardware Fanaat
Haphap.MarcM88 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:05:
[...]
Heb je er ooit wel is bij stil gestaan dat ik dit merkwaardig genoeg kan vinden om zoiets te posten zonder dat ik hem daarbij wil helpen?
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:09:
Als ik op alle stats zoek zonder waardes in te voeren kom ik al boven de 2m buyout uit.
Persoonlijk zou ik bij een 7m bid/10m buyout (in die koers iig) beginnen, en als ie niet verkoopt kun je altijd nog zakken.
Puur offensief is het geen topring, defensief ook niet, maar als hybride ring is deze zeker best leuk.
Hardware Fanaat
Hangt van de prijsklasse af imho. In vergelijking met een Litany of the undaunted die geen ias rollt is ie al niet al te best, laat staan als er wel ias op rollt. Maar ja, zo'n Litany met ias is ook zo'n dubbel schatkist gevalletje.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:09:
Als ik op alle stats zoek zonder waardes in te voeren kom ik al boven de 2m buyout uit.
Persoonlijk zou ik bij een 7m bid/10m buyout (in die koers iig) beginnen, en als ie niet verkoopt kun je altijd nog zakken.
Puur offensief is het geen topring, defensief ook niet, maar als hybride ring is deze zeker best leuk.
Verwijderd
Dat dacht ik ook, maar gister een ring met 60 allres, 6 ias, 15 MF, extra armor en veel minder dex&vit voor ruim 4 mil verkocht. Is mijn record nuVerwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:58:
Ach ik denk dat ringen toch niet meer verkopen aangezien vanaf volgende patch iLvl 63 stats rollen
Hardware Fanaat
Ergens lijkt het me ook een beetje vaag als dat wel doorgaat, aangezien dan een hele hoop bestaande items opeens geen bestaansrecht meer hebben. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat mijn ringen (waar 70m in zit) niet opeens waardeloos worden.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:33:
[...]
Dat dacht ik ook, maar gister een ring met 60 allres, 6 ias, 15 MF, extra armor en veel minder dex&vit voor ruim 4 mil verkocht. Is mijn record nu. Misschien dat veel mensen dat van die iLvl 63-stats nog niet weten. Het is natuurlijk ook nog niet zeker dat dat gaat gebeuren, misschien draait Bliz dat nog terug (nergens bevestiging van hun kant).
Zitten behoorlijke lvl62 rolls op die ringen van je, denk niet dat ze waardeloos gaan worden.Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:37:
[...]
Ergens lijkt het me ook een beetje vaag als dat wel doorgaat, aangezien dan een hele hoop bestaande items opeens geen bestaansrecht meer hebben. Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat mijn ringen (waar 70m in zit) niet opeens waardeloos worden.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Hardware Fanaat
En als ze wel minder waard worden omdat er betere rares komen dan is het:Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:40:
[...]
Zitten behoorlijke lvl62 rolls op die ringen van je, denk niet dat ze waardeloos gaan worden.
Ach, aangezien er nagenoeg geen items uit de economie verdwijnen zullen de prijzen toch nooit stijgen. Ben daar wel aan gewend nu.Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:46:
[...]
En als ze wel minder waard worden omdat er betere rares komen dan is het:
"Screw you guys! Ik spawn een skelet!"
Hardware Fanaat
In een enkel zeldzaam geval gebeurt dat wel, zoals de legacy natalya's set en de legacy three hundreth spear. Maar dat zijn ongeveer de enige voorbeelden die ik kan bedenken.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:47:
[...]
Ach, aangezien er nagenoeg geen items uit de economie verdwijnen zullen de prijzen toch nooit stijgen. Ben daar wel aan gewend nu.
Sja, maar dat is achteraf zeveren, ben ik zelf ook best goed in.Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:50:
[...]
In een enkel zeldzaam geval gebeurt dat wel, zoals de legacy natalya's set en de legacy three hundreth spear. Maar dat zijn ongeveer de enige voorbeelden die ik kan bedenken.
Ik sla mezelf nu voor mijn kop dat ik de natalya's shadow die ik een tijd geleden vond voor een miezerig bedrag van 2m heb verkocht.
Maar in het geval van een three hundreth spear is dat toch geen ramp? Die was toch helemaal niet goed?Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:50:
[...]
In een enkel zeldzaam geval gebeurt dat wel, zoals de legacy natalya's seten de legacy three hundreth spear. Maar dat zijn ongeveer de enige voorbeelden die ik kan bedenken.
Ik sla mezelf nu voor mijn kop dat ik de natalya's shadow die ik een tijd geleden vond voor een miezerig bedrag van 2m heb verkocht.
Hardware Fanaat
Was ook geen ramp want die heb ik ooit voor 500k gekocht en na 1.04 voor 2,5m verkocht.Timeless schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:52:
[...]
Maar in het geval van een three hundreth spear is dat toch geen ramp? Die was toch helemaal niet goed?
Ik heb er trouwens ik 1 op mn enchantress vanwege mf.
Oh? dan verkoop ik die van mij ook. Ik gebruik die enchantress toch nauwelijks.Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:54:
[...]
Was ook geen ramp want die heb ik ooit voor 500k gekocht en na 1.04 voor 2,5m verkocht.
Knettergek natuurlijk want er zijn nu veel betere mf wapens.
In mijn opzicht is dat uitgedrukt in gold. Maar zo zie je ook direct HET probleem van D3. De marktwaarde van de items vinden velen belangrijker dan de waarde voor hun eigen poppetje.ejtnaj schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:55:
Er heerst een beetje paniek dat na de 1.05 patch de AH overspoeld zal worden met geweldige items, en dat huidige items minder waard zullen worden. Maar dat is allemaal uitgedrukt in goud. Zullen de huidige items in vergelijking met de 1.05 items minder goed zijn? Zo niet dan zie ik geen enkel probleem, een hoop van mijn gear zal ik dan blijven gebruiken.
Het aantal "cream of the crop" items (zeer hoge stat rolls) zal wel zo ongeveer gelijk blijven in prijs, die blijven gewoon zeldzaam. Het huidige midden-segment zal denk ik naar de beneden zakken en de nieuwe items zullen dan denk ik het middensegment gaan innemen.ejtnaj schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:55:
Er heerst een beetje paniek dat na de 1.05 patch de AH overspoeld zal worden met geweldige items, en dat huidige items minder waard zullen worden. Maar dat is allemaal uitgedrukt in goud. Zullen de huidige items in vergelijking met de 1.05 items minder goed zijn? Zo niet dan zie ik geen enkel probleem, een hoop van mijn gear zal ik dan blijven gebruiken.
How about the legendary items? Will an ilvl 61 legendary item drop from a lvl 63 monster has 63 affixes?
Just talked with the developers, and they confirmed that Legendary items, vendor items, and crafting items (from the Blacksmith) are not affected by this change. Legendary drops will have the same stats in 1.0.5 as they do currently in 1.0.4.
Crafting items ook niet? Dus als ik iets craft van lvl 62 heb ik lvl 62 rolls. Pak ik eenzelfde item op in act 3 dan heeft het lvl 63 rolls? Dan gaat er dus helemaal niemand meer iets craften.
Timeless schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:02:
[...]
Crafting items ook niet? Dus als ik iets craft van lvl 62 heb ik lvl 62 rolls. Pak ik eenzelfde item op in act 3 dan heeft het lvl 63 rolls? Dan gaat er dus helemaal niemand meer iets craften.
2.5m ja? ik had in 1.03 zo een wapen gekocht voor 750k en zag de prijzen alsmaar dalen. Ik heb dat wapen uiteindelijk ook maar weg gegeven, omdat ik er amper iets voor terug kreegWolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:54:
[...]
Was ook geen ramp want die heb ik ooit voor 500k gekocht en na 1.04 voor 2,5m verkocht.
Knettergek natuurlijk want er zijn nu veel betere mf wapens.
Kwa craften ben ik ook erg benieuwd.Timeless schreef op donderdag 27 september 2012 @ 16:02:
[...]
Jazeker.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:18:
[...]
Een Won Khim Lau is ook akelig goed, maar ik weet niet of die ook lifesteal kunnen rollen.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Dat is een hele nette Won Khim Lau die je daar hebt.
Hoe kijk jij aan tegen de mogelijke aanpassing van One With Everything die nog moet gaan komen? Zie dat je op bepaalde items alleen maar lightning resist hebt.
Er is nog niks over bekend, behalve dat Blizzard het op een manier zou willen doen die niet de gearset van een Monk vernaggeld.spookz0r schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:54:
[...]
Hoe kijk jij aan tegen de mogelijke aanpassing van One With Everything die nog moet gaan komen? Zie dat je op bepaalde items alleen maar lightning resist hebt.
Ik gebruik geen MF gear, ik probeer mijn runs gewoon zo snel mogelijk te doen en dat lukt best aardig.Jk_W schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:53:
Ik speel nu bijna alleen maar in mijn MF gear. Eigenlijk vind ik dit jammer, aangezien ik liever in mijn beste gear speel. Ik ben nu bezig om te proberen MF op mijn goede gear te krijgen, maar dit is vaak onbetaalbaar.
Hoe doen jullie dit? Ik heb geen zin in gear swapping of dat soort dingen.
Dat wel. Ik ben maar even WD gaan spelen, weet niet wat ik van die aanpassing moet denken. Eerst 1.05 maar afwachten. Denk dat het uiteindelijk allemaal wel zal meevallen.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:57:
[...]
Er is nog niks over bekend, behalve dat Blizzard het op een manier zou willen doen die niet de gearset van een Monk vernaggeld.
Kan je die aanpassing even toelichten? Heb ik namelijk nog niets van gehoord.spookz0r schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:54:
[...]
Is verder nog niets van bekend van Blizzard uit maar ze willen er wel wat mee gaan doen.Kwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:59:
[...]
Kan je die aanpassing even toelichten? Heb ik namelijk nog niets van gehoord.
(Zit op t werk, dus kan helaas niet zomaar even gaan rondsnuffelen)
Ach, simpelste oplossing: gemiddelde van alle resist nemenNeelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:57:
[...]
Er is nog niks over bekend, behalve dat Blizzard het op een manier zou willen doen die niet de gearset van een Monk vernaggeld.
Hmmm...bangkirai schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:14:
[...]
Ach, simpelste oplossing: gemiddelde van alle resist nemen
Totaal = (30+40)+40+40+40+40+40+40=310Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:41:
[...]
Hmmm...
all resistance: 40
arcane resistance: 30
cold resistance: 0
fire resistance: 0
lightning resistance: 0
physical resistance: 0
poison resistance: 0
totaal: 70
gemiddeld: 10
Mag toch serieus hopen dat je niet deze manier bedoeld.
Zelfs op die manier verniel je de resistance capacitiet van de monk, en is het stacken van extra resistance dus echt niet rendabel meer.Kwakkel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 18:57:
[...]
Totaal = (30+40)+40+40+40+40+40+40=310
Gemiddeld = 310/7=44.29
[ Voor 55% gewijzigd door Kwakkel op 27-09-2012 19:06 ]
Die heb ik gekocht toen life steal nog relatief ondergewaardeerd was. Ik heb de indruk dat deze stat wel aardig wat duurder kan worden. Ik heb hem destijds op de groei gekocht voor niet zo duur (4M). Met life steal is elke vooruitgang in DPS een directe vooruitgang in life/second.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:53:
[...]
Dat is een hele nette Won Khim Lau die je daar hebt.
Ik merk wel wat de wijziging in OWE gaat worden. Ik ben alvast een beetje aan het rondkijken voor allres gear. Als OWE echt flink aangepakt wordt zal ik in ieder geval wat offense in moeten ruilen voor extra resists. Ik heb nu 480 (ongeveer) all res. en ik wil daar liever niet teveel onder gaan zitten.spookz0r schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:54:
[...]
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Verwijderd
Double 2h.1) Wear a 2-hander
2) Have your current bag full, except for one empty space.
3) Have someone trade you two items, the second of which is the 2 hander you want to "equip".
4) That's it. First item will go in your bag, second will be "equipped".
Kinda obvious where this comes from, I've tried it myself and it works.
Go check streamers on twitch, most of them are doing it.
Altijd weer iets te verzinnen he, houd ook nooit op met die cheaters. Heel internet is gewoon vervuild met cheaters, scammers, griefers en hackers.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:21:
Iemand hier al gehoord van de 2h glitch?
[...]
Double 2h.
Ik heb nog een dubbele armor liggen:BodyHammeR schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:06:
Kan iemand dit verklaren? [...]
Was gister als het goed is gehotfixed, tenminste op de us server. Maar blizz mag wel een nieuwe test team aannemen en de huidige ontslaan. Misschien beetje overdreven, omdat er bij andere games ook bugs in zitten. Maar voor een spel dat een redelijke lange ontwikkel periode heeft en van blizzard komt zijn er best veel impactevolle bugs. Ik had tenminste een meer bugfree game verwacht. Ze hebben bv nog steeds niet de lifesteal rune kunnen fixen voor wiz in archon.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 22:21:
Iemand hier al gehoord van de 2h glitch?
[...]
Double 2h.
Ik doe met je mee. Zeik zeik miep miep.maratropa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:24:
Toch is de knop weer om hoor, van "sloot legendary's" naar 0.. Net na de patch vond ik 2 prowlers, blackthornes pants, z-pox, tasker&theo, whitching hour, nat's patas, etc.. Tewijl ik altijd onder de 200% MF zat..
En nu in veel meer runs helemaal noppie. (Zeik zeik miep miep.) Ze mogen dat random toch wat beter verdelen over de tijd..
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ik heb er sindsdien welgeteld 1 gevonden.Joarie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:53:
Ah, ik kan me helemaal vinden in deze modus!
Nakkes Nada Noppes meer gevonden na die golden weekend vlak na het uitkomen van de patch, en dat terwijl ik er toch wel zo'n 13 extra Paragon-levels extra bij heb en nu Act3 farm ipv Act1.
! ! ! ! ! ! ! ! ! !spookz0r schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:03:
[...]
Ik heb er sindsdien welgeteld 1 gevonden.
HahaNeelon schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:09:
[...]
! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Neelon in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
![]()
![]()
ik klaag ook mee, boo friggin' hoo QQ drama drama. Kan ik eindelijk act 3 met een stevig tempo farmen bij max MF, blijven die legendaries uit. Ik zou bijna die vage verhalen gaan geloven over drop rates die ze gewoon op sommige momenten omlaag gooien.Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:29:
[...]
Ik doe met je mee. Zeik zeik miep miep.
Leuke bijkomstigheid van mijn paragon level (54 nu) is dat ik in een act3 run over de 500k gold oppak aan gold en vendor trash.
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Gisteren hadden ik en de vriend met wie ik het meeste samen speel allebei exact dezelfde wand gevonden. En afgelopen weekend heb ik binnen twee minuten twee frostburns gevonden, wel met verschillende stats. Het tweede is natuurlijk prima mogelijk, hoewel het onwaarschijnlijk is. Maar door het eerste geval ga ik toch wel twijfelen of er nog ergens een bug in het algorithme voor itemgeneratie is.Flipull schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:10:
[...]
Ik heb nog een dubbele armor liggen:
"Vroeger" was er een bug, die dubbele drops gaf bij een Magic Pack (blauw) als je ze met dezelfde slag afmaakt.
Dat ging makkelijk bij Health-Link, zodoende mijn "geluk". De jouwe zal ook wel in die trant zijn ontstaan.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Lekker zonder mf gear spelen. Ik ren vaak samen met 1 barb en 1 dh, Beide dragen veel mf gear, maar vaak heb ik toch de beste drops. Hun zitten qua mf wel ver boven mij.Jk_W schreef op donderdag 27 september 2012 @ 17:53:
Ik speel nu bijna alleen maar in mijn MF gear. Eigenlijk vind ik dit jammer, aangezien ik liever in mijn beste gear speel. Ik ben nu bezig om te proberen MF op mijn goede gear te krijgen, maar dit is vaak onbetaalbaar.
Hoe doen jullie dit? Ik heb geen zin in gear swapping of dat soort dingen.
Hardware Fanaat
Lucky bastard. Ik heb alweer 2 weken niks gevonden, als je de tweede crappy Izzuccob (lvl 56 hand crossbow met 280 dpsNeelon schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 00:09:
[...]
! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Neelon in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
![]()
![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 28-09-2012 08:16 ]
There's no place like 127.0.0.1
Copy paste plzMatHack schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:24:
Ik zie in de bijgewerkte patchnotes van 1.0.5 staan dat ze de droprates van legendary en set items verdubbelen. Ik ben benieuwd of je dat echt merkt...
@Wolf: Wat een geluk met die amulet...
Hardware Fanaat
Vond ik ook.MatHack schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:24:
Ik zie in de bijgewerkte patchnotes van 1.0.5 staan dat ze de droprates van legendary en set items verdubbelen. Ik ben benieuwd of je dat echt merkt...
@Wolf: Wat een geluk met die amulet...
[..]
•The chance for Legendary and set items to drop has been doubled
[..]
[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 28-09-2012 08:47 ]
Alstu.
Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
Barbarian
Fury cost from 16 to 9 10
Current cost is now a flat value per cycle + an additional cost based on attack speed. Changing this slightly so that the new continual cost is 7 flat + 3 per cycle. The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.
Demon Hunter
Evasive Fire
Skill Rune – Shrapnel has been replaced with a new rune: "Hardened"
Hardened increases your Armor by 50% 25% for 3 seconds and replaces the backflip
Wizard
Ice Armor
Now reduces damage from melee attacks by 8% 12%
Skill Rune - Crystallize
Armor bonus per stack reduced from 30% to 20%
Meteor
Skill Rune - Star Pact
Proc coefficient reduced from 0.1 to 0.05
Skill Rune - Meteor Shower
Proc coefficient reduced from 0.25 to 0.10625
Skill Rune - Liquefy
Proc coefficient reduced from 0.125 to 0.10625
Ray of Frost
Skill Rune – Sleet Storm
Weapon damage increased from 215% to 333% 280%
Spectral Blade
Proc coefficient reduced from 0.222 to 0.14
Skill Rune – Healing Blades
Heal amount reduced from 8% to 5% of critical damage done
Skill Rune - Thrown Blades
Proc coefficient reduced from 0.111 to 0.08
Storm Armor
Now triggers much more frequently
Bug Fixes
Archon: Teleport
Now properly breaks roots when cast
Magic Weapon
Skill Rune - Blood Magic
Blood Magic should now work with damge over time spells (such as Archon: Disintegrate, Ray of Frost, etc)
Illusionist
Illusionist should now reset the cooldown of Archon: Teleport when it procs
Fixed a bug that would sometimes cause followers or quest NPCs to attack idle creatures (such as treasure goblins) if they were the closest target
Items
The chance for Legendary and set items to drop has been doubled
Bug Fixes
The Hellfire Ring can no longer be dropped on the ground
Mara's Kaleidoscope can now correctly roll 3 random affixes in addition to its 3 fixed affixes
Fixed an issue with Nagelring and Unity legendary rings which caused them to not drop
Monsters
Elite modifiers have been changed slightly at higher levels:
The minimum stun duration required for most Elites is now 0.65 seconds (up from 0.5 seconds); stuns less than 0.65 seconds will have no effect
The minimum stun duration required for Rares and bosses is now 0.85 seconds (up from 0.5 seconds); stuns less than 0.85 seconds will have no effect
Lacunis now have a cooldown on their combo attack
Monsters with the Desecrator affix will no longer occasionally cast desecrator pools on players more than 50 yards away
Arcane Enchanted will now properly reduced their damage based on a players Damage Reduction Against Elites modifier
Hardware Fanaat
Dus daarom heeft nog nooit iemand zo'n kreng gevonden...Fixed an issue with Nagelring and Unity legendary rings which caused them to not drop
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
10x0 = nog steeds 0MatHack schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:24:
Hardware Fanaat
Maar wat is ∞ x 0 dan?
Verwijderd
Verwijderd
wat is een Alkaizer run?stfnz schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 05:26:
Ik wil ook wat Alkaizer runs gaan proberen op mijn Wiz, en probeer nu Lacuni's te kopen, de extra speed zal een hoop helpen.
Verwijderd
ok check ik vanavond eens thx
Nog niet. Volgens mij weet Blizzard het zelf ook nog niet, gezien de hoeveelhied bugs en dergelijke in de PTR.EricNL schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:56:
...
Is er uberhaupt al nieuws over een release van 1.0.5?
Een soortgelijke build gebruik ik voor de lol ook wel eens, hij werkt helaas totaal niet in inferno (act 1 nog deels, maar daarna zeker niet). En ik gebruik dan een Daibo + Spirit Stone met spirit regen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:00:
ik had de laatste tijd ook wat geluk met drops waarvan verschillende voor een monk en dan dacht ik laat ik maar mn monk eens lvlen
van lvl 20 naar lvl 58 in 3 dagen woot woot
met passive fleet of foot en die ene die 100 spirit meer geeft en dan dex = armor
met spirit spender die skill waarbij hem met zn stok ronddraait en rune met 25% movespeed
dan nog wat reduced lvl gear axe 860 dps met hoop str dex en vit, botjes met 12% movespeed en 450 armor hoop dex en allres wat groene gems in mn gear en een rooie in mn helm
en dan met ongeveer +50% movespeed door alle levels lopen en alles kapotslaan en seven sided strike tegen elites of bazen
werkt heerlijk goed eigenlijk en ik hoop vanavond er mee in inferno te kunnen beginnen met al mn lvl60 gear die ervoor klaar ligt
volgens mij is de monk toch een van de chars die je het snelst naar lvl60 kan trekken ik heb echt het gevoel dat ik overal doorheen geraced ben
[ Voor 5% gewijzigd door MatHack op 28-09-2012 10:07 ]
There's no place like 127.0.0.1
Rukrow ( http://us.battle.net/d3/en/profile/Rukrow-1275/hero/10455937 ) gebruikt een tempest rush build in Inferno. De build werkt wel degelijk, maar je hebt er zeer stevige gear voor nodig.MatHack schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:06:
[...]
Een soortgelijke build gebruik ik voor de lol ook wel eens, hij werkt helaas totaal niet in inferno (act 1 nog deels, maar daarna zeker niet). En ik gebruik dan een Daibo + Spirit Stone met spirit regen.
Verwijderd
ja ik heb ook wat spirit regen op mn gear zittenMatHack schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:06:
[...]
Een soortgelijke build gebruik ik voor de lol ook wel eens, hij werkt helaas totaal niet in inferno (act 1 nog deels, maar daarna zeker niet). En ik gebruik dan een Daibo + Spirit Stone met spirit regen.
Hardware Fanaat
Nee, maar dit is je profiel:Zeddicius schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:34:
Ik probeer sinds gistermiddag in te loggen op de website van DIII (zodat ik mijn profiel hier kan posten), maar ik krijg na het inloggen de melding 'An error has occurred. Please try again' waarna ik alleen maar weer uit kan loggen.
Vreemd genoeg kan ik wel gewoon inloggen in het spel zelf.
Meer mensen hier (wel eens) last van?
Gister nacht nog gedaan op mijn barb, niet gefixed op EU. Je hebt er alleen niet zoveel aan, je APS gaat er niet van omhoog, wel gebruik je de stats van beide wapens. Mocht je nu al met een 2hander spelen is het natuurlijk wel leuk.An1mA schreef op donderdag 27 september 2012 @ 23:20:
[...]
Was gister als het goed is gehotfixed, tenminste op de us server.
Wolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:38:
[...]
Nee, maar dit is je profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...ddicius-2152/hero/3017993
[ Voor 13% gewijzigd door Zeddicius op 28-09-2012 10:41 ]
Niet zeuren. Als ik jouw gear nu zo bekijk heb je niks te klagen gehad... Slaps wolf!Wolf schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 08:14:
[...]
Lucky bastard. Ik heb alweer 2 weken niks gevonden, als je de tweede crappy Izzuccob (lvl 56 hand crossbow met 280 dps) niet meetelt.
Ikzelf heb gisteren een koopje kunnen scoren op de ah. 1d12h op 8m.
[afbeelding]
Ik weet dat ik mijzelf gisteren had beloofd een ilvl 62 rare amulet te kopen maar dit kon ik voor die prijs toch niet laten liggen.
Lekker boven de 100k dps met boh.
Up
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq