• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Lol, net iets verkocht voor 14,9M op de AH. Op zich niet zo heel boeiend... Ik vroeg me wel af wat dat kon zijn, want ik kon me niet herinneren dat ik iets in die pricerange op de AH had gezet. Toen ik het nakeek, bleek dat ik een fout had gemaakt met een 0 teveel. Vreemd genoeg heeft iemand een item gekocht voor 10x de prijs die ik dacht dat het waard was. Nou was die prijs niet al te hoog, maar het was een heel middelmatig item en zeker geen 15M waard.

Wie zou zoiets kopen? En zou het zin hebben om gewoon standaard een aantal mediocre items voor 10M op de AH te zetten en dan maar afwachten....

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
M_V schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:20:
Lol, net iets verkocht voor 14,9M op de AH. Op zich niet zo heel boeiend... Ik vroeg me wel af wat dat kon zijn, want ik kon me niet herinneren dat ik iets in die pricerange op de AH had gezet. Toen ik het nakeek, bleek dat ik een fout had gemaakt met een 0 teveel. Vreemd genoeg heeft iemand een item gekocht voor 10x de prijs die ik dacht dat het waard was. Nou was die prijs niet al te hoog, maar het was een heel middelmatig item en zeker geen 15M waard.

Wie zou zoiets kopen? En zou het zin hebben om gewoon standaard een aantal mediocre items voor 10M op de AH te zetten en dan maar afwachten....
Kweenie. Welk item was het dan?

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
Gisteren Belial en Azmodan kunnen facetanken :D Had wat 'zwart' geld liggen en dus wat gold gekocht ^^
Mn Barb flink wat upgrades, in mijn ogen, gegeven. Ik probeer items te vinden die mijn huidige items ook verbeteren met dezelfde stats. De CHC en CHD kunnen me gestolen worden, veel te duur ook :P
Zijn er nog mensen die wat items hebben liggen? (Vraag het hier omdat trading topic vrij traag is).
http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-09 09:51

Phehistyr

De Epische Lurker

Er is een reden dat CHD en CHC duur zijn, die stats zijn verdomd effectief. Als je echt damage wil doen ontkom je er eigenlijk niet aan om daarin te investeren.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23

Thompson

Beeromaniac

NegativeFreak schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:45:
Gisteren Belial en Azmodan kunnen facetanken :D Had wat 'zwart' geld liggen en dus wat gold gekocht ^^
Mn Barb flink wat upgrades, in mijn ogen, gegeven. Ik probeer items te vinden die mijn huidige items ook verbeteren met dezelfde stats. De CHC en CHD kunnen me gestolen worden, veel te duur ook :P
Zijn er nog mensen die wat items hebben liggen? (Vraag het hier omdat trading topic vrij traag is).
Ik heb zelf een barb dus heb helaas niks goeds voor je liggen, maar die Gloves zou je nog best makkelijk moeten kunnen upgraden denk ik.

Beeromaniac

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

ejtnaj schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:24:
[...]

Kweenie. Welk item was het dan?
Wapen 1000dps met 400 loh en socket niks bijzonders.... waarde max 2-3M

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:01
Meh...m'n launcher komt niet verder dan 'Initializing' (nee, is niet het Mac probleem, zit op Win7 x64). Vorige week werkte alles nog prima.
Zojuist maar een ticket aangemaakt, hopelijk komt er een antwoord waar ik iets mee kan.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• gauntlet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:07
Ik zit al een tijdje vast in act 2 op inferno. Met geen enkel van m'n characters houd ik het langer dan 5 min uit voor ik dood ga.
Hebben jullie enig advies voor wat up te graden?
Ik heb 4 mil goud. Dus vrij pover.
alvast bedankt

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Gauntlet-2862/

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-10 16:29

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

gauntlet schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:53:
Ik zit al een tijdje vast in act 2 op inferno. Met geen enkel van m'n characters houd ik het langer dan 5 min uit voor ik dood ga.
alvast bedankt

Zorg dat je items scoort met Critical hit change (totaal minimaal 40%) en Crit hit damage. Ik zou beginnen met je Quiver vervangen!

Hier kan je wat inspiratie vandaan halen ;)
https://eu.battle.net/d3/...roHacker-2251/hero/106866

• NegativeFreak
alvast bedankt

Zie dat je op je chars toch voornamelijk all resistances mist. Op je barb misschien nog wat extra Life on Hit.
Vergelijk jouw barb eens met mijn barb, dan zie je het wel.

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

HAH!

Vanmiddag mn gisteren gekochte wapen ingeruild voor eentje met meer lifesteal (3% ipv 2.3%), met als bonus dat er bijna 200vit meer op zat. Ben er nu achter dat die verrekte bermbom demons in act3 keep level 2 me nu niet meer one-shotten (dacht altijd dat het boom splat argh sterf dood was, no matter what). Speelt een heel stuk relaxter.

Tevens net mn eerste tri-stat jewelry gevonden, neck met 46str/34vit/6ias/6.5chc/39chd. Helaas geen resistance en str ipv dex, maar dan nog zou ik er 2.2k dps op vooruit gaan (huidige neck is 154dex/48 lightning res/8% life/8.5chc). Na de run eens zien of ik er een nette prijs voor kan vangen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• sluggha
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-11-2024
zouden de weledele heren kenners zich eventueel eensch over mn kleine barbaar kunnen buigen om me tips te geven? liefst welke stats waar ik me best kan op focussen/verbeteren? en eventueel skills. ben nu een beetje al facerollend naar 60 gewandeld en vrees voor inferno...

linkie: http://eu.battle.net/d3/e...tHaunter-2411/hero/800864

oh, juist lvl 60 gehaald ermee, dus val niet te hard over de gear :+

[ Voor 14% gewijzigd door sluggha op 26-09-2012 21:35 ]

• NegativeFreak
sluggha schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:34:
zouden de weledele heren kenners zich eventueel eensch over mn kleine barbaar kunnen buigen om me tips te geven? liefst welke stats waar ik me best kan op focussen/verbeteren? en eventueel skills. ben nu een beetje al facerollend naar 60 gewandeld en vrees voor inferno...

Meer vitality, je mag wel rond de 20 a 30K gaan zitten. Kijk eens rond op de AH, zoek op exact dezelfde stats en probeer wat leuks daarmee te scoren. Hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik ben straks nog ff online, je mag me wel toevoegen, misschien heb ik nog wel wat items voor je liggen om verder te komen voor een klein bedragje :) NegativeGeek#1925

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Resistances en vitality zou ik het nu de focus op leggen, je dps zou voldoende moeten zijn voor zelfs act1 inferno. Als je survivability in orde is zou ik voor meer dps gaan, zonder aan survivability in te leveren. Barbarian builds begin ik niet aan, ben voor 1.3 geswitched van defence barbarian naar offence monk, en persoonlijk ligt die kamikaze stijl me beter.

En ik val niet te hard over gear. :p Ben nu 52 paragon levels gewend aan de gear drops, al worden ze langzaam maar zeker wel een beetje beter.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23

Thompson

Beeromaniac

Ik heb misschien nog wel een beter wapen+shield voor je :) Thompson#2265

Beeromaniac

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Is er eigenlijk ergens een actuele lijst te vinden van alle legendary items in de game?

Specs

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Naluh! schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:19:
Is er eigenlijk ergens een actuele lijst te vinden van alle legendary items in de game?
http://eu.battle.net/d3/en/item/
Klik het type aan waar je interesse in hebt en klik dan op legendary of set als filter.

There's no place like 127.0.0.1

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:52

Killjoy

Klingon lawn products

Timeless, checkout10 en M_V: bedankt voor de tips. Ik ga wat goud harken. En eens nadenken wat mijn barb-met-identiteitscrisis nu eigenlijk precies wil zijn ;)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:13

KneoK

Not in a million lightyears

alvast bedankt

Ik heb twee quivers voor je, eentje met 230+ dex en 6 extra discipline, de ander met minder dex maar 8% crit chance. Beiden met 15% attack speed en socket. Kom ze maar halen als ik online ben, DeChaoOrdo#2418.

Verwijderd

alvast bedankt

Waarom socket je dex op je wizz? :+

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Woei, sinds gisternacht eindelijk over de 90k dps heen (met enkel breath of heaven). *O*

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Nu alleen nog een goed amulet zien te vinden. Ik zit regelmatig een beetje op de ah te kijken maar er zijn bar weinig legendary amuletten met chc. :P

Als iemand amulet-tips heeft, graag! _/-\o_

Edit: Ik zie nu pas dat ik eigenlijk best wel veel dex heb, 2748! :X

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 27-09-2012 08:14 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:11:
Woei, sinds gisternacht eindelijk over de 90k dps heen (met enkel breath of heaven). *O*

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Nu alleen nog een goed amulet zien te vinden. Ik zit regelmatig een beetje op de ah te kijken maar er zijn bar weinig legendary amuletten met chc. :P

Als iemand amulet-tips heeft, graag! _/-\o_

Edit: Ik zie nu pas dat ik eigenlijk best wel veel dex heb, 2748! :X
Post punt 7 heeft een legendary round-up.

http://www.diablofans.com...s-guide-to-the-1001-gods/
Ouroboros
http://us.battle.net/d3/en/item/ouroboros
dex? LoH? damage? crit chance? sign me up!
Just keep in mind that rares can roll better than Ouroboros.

• Blaat
Ja ouroboros komt regelmatig langs op de ah.

Ik vrees dan toch dat ik aan rares gebonden ben omdat ouroboros niet voorbij de 7,5% chc gaat. Ik heb de loh niet nodig, dus dan lijkt een lvl62 rare amulet de beste optie.

Helaas zijn rare amuletten met mijn eisen dun bezaaid. Ik vond er laatst 1 maar die was net 2m te duur voor me, en er verkoopt zo weinig de laatste tijd. :X

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:24:
[...]

...en er verkoopt zo weinig de laatste tijd. :X
Zelfde hier, veel gevonden spul en oude gear te koop staan, maar echt van de hand gaan wil het nog niet.

edit:

Haha. Ik loop nu rond te harken met 44%crit (met sorceress voor de MF). Zo... veel... cyclones...

Heb nu alleen nog meer lifesteal nodig (naja, nodig, ik wil het hebben). Probleem is, een Echoing Fury met agility, socket en lifesteal is zowat letterlijk gemaakt van goud...

[ Voor 34% gewijzigd door Neelon op 27-09-2012 08:43 ]

• Blaat
Iets zegt me dat dit bijtrekt als 1.05 er is. Eigenlijk zag je hetzelfde gebeuren vlak voor 1.04, mensen wachten de markt af.

De kans is ook wel groot dat de prijzen weer dalen na 1.05 en dan hebben we voor alles teveel betaald, maar ja, we hebben er dan wel al plezier van gehad. :)

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:43:
Iets zegt me dat dit bijtrekt als 1.05 er is. Eigenlijk zag je hetzelfde gebeuren vlak voor 1.04, mensen wachten de markt af.

De kans is ook wel groot dat de prijzen weer dalen na 1.05 en dan hebben we voor alles teveel betaald, maar ja, we hebben er dan wel al plezier van gehad. :)
Ik probeer mijn oude wapen (gekocht voor of 24m of 40m, weet ik niet meer) met 1050dps, socket en 150 dex te verkopen, maar zelfs voor 1m ofzo willen ze m niet hebben. Hoezo zijn sommige dingen goedkoper geworden, haha.

• Blaat
Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:45:
[...]

Ik probeer mijn oude wapen (gekocht voor of 24m of 40m, weet ik niet meer) met 1050dps, socket en 1050 dex te verkopen, maar zelfs voor 1m ofzo willen ze m niet hebben. Hoezo zijn sommige dingen goedkoper geworden, haha.
Als er 1050 dex op zit wil ik em wel voor 1m hebben hoor. :D

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:15

Tornado1.0

Work in progress

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:46:
[...]

Als er 1050 dex op zit wil ik em wel voor 1m hebben hoor. :D
Haha ja ik zat ook al te denken :p

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Jullie zijn veel te scherp zo vroeg... >.<

150dex, ge-edit.

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:15

Tornado1.0

Work in progress

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:49:
Jullie zijn veel te scherp zo vroeg... >.<

150dex, ge-edit.
Ahhh jammer :+

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

• Sp3ci3s8472
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:30:
[...]

Zelfde hier, veel gevonden spul en oude gear te koop staan, maar echt van de hand gaan wil het nog niet.

edit:

Haha. Ik loop nu rond te harken met 44%crit (met sorceress voor de MF). Zo... veel... cyclones...

Heb nu alleen nog meer lifesteal nodig (naja, nodig, ik wil het hebben). Probleem is, een Echoing Fury met agility, socket en lifesteal is zowat letterlijk gemaakt van goud...
Is life on hit met icm living lightning dan geen betere optie? Lifesteal werkte bij mij niet bijzonder goed met energy twister.
Als ik meer dan 5 monsters om mij heen heb staan en ik gebruik Shock Pulse dan ben ik in 1 seconde weer levend.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Sp3ci3s8472 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:57:
[...]

Is life on hit met icm living lightning dan geen betere optie? Lifesteal werkte bij mij niet bijzonder goed met energy twister.
Als ik meer dan 5 monsters om mij heen heb staan en ik gebruik Shock Pulse dan ben ik in 1 seconde weer levend.
Geen idee wat Living Lightning precies is, maar niks wat een Monk kan speccen. :p hehe

En de reden dat ik lifesteal gebruik en geen life on hit, is omdat life on hit niet werkt met de damage pulses van mijn cyclones, en lifesteal wel.

• Blaat
Sp3ci3s8472 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:57:
[...]

Volgens mij heeft Neelon een monk, die hebben ook cyclones maar niet diegenen die jij bedoelt. ;)

• Sp3ci3s8472
  • Laatst online: 03-10 13:26

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zzzz te vroeg en ik lees sorceress, dacht oh wizard dus (diablo II).

Maar je hebt gelijk dat is een hele andere cyclone :P, ik moet maar eens een monk gaan spelen.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Dit is dan weer zo typisch.

Heb ik gisteren of eergisteren een nieuwe necklace gekocht (154dex,48 lightn res, 8% life, 8.5%chc), vind ik er nu een met +28 max dam, 45 res all, 6%chc, 58%chd. Dat is dus -3k life maar +2.3k dps.

Ik wou dat ik meer geld had om upgrades te kopen, dan valt er blijkbaar vanzelf weer nog iets beters.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Gisteren effe met mijn WW Barb op de 1.05 PTR gespeeld. Het is nog steeds speelbaar, ik krijg voldoende life binnen en er is nogsteeds voldoende fury generation om te blijven WW-en. WotB houden is echter niet te doen. Ik vermoed dat ik dit wel kan counteren door meer IAS gear te kopen en mijn CHC iets te verhogen.

Momenteel heb ik redelijke gear, ik ga er dus vanuit dat mensen met 40k unbuffed dps dit niet hoeven te proberen. Meer mensen hier ervaring mee? Ik ga de + CHD op mijn ringen maar weg doen en 2 IAS ringen scoren.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jay-v schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:26:
Gisteren effe met mijn WW Barb op de 1.05 PTR gespeeld. Het is nog steeds speelbaar, ik krijg voldoende life binnen en er is nogsteeds voldoende fury generation om te blijven WW-en. WotB houden is echter niet te doen. Ik vermoed dat ik dit wel kan counteren door meer IAS gear te kopen en mijn CHC iets te verhogen.

Momenteel heb ik redelijke gear, ik ga er dus vanuit dat mensen met 40k unbuffed dps dit niet hoeven te proberen. Meer mensen hier ervaring mee? Ik ga de + CHD op mijn ringen maar weg doen en 2 IAS ringen scoren.
canihazprofile?

WOTB niet continu aan kunnen hebben zou eigenlijk niet zo'n big issue zijn, ik probeer nu altijd eerst elites te pakken zonder WOTB aan, pas als ze me bijv. gaan jailen pop ik die.

[ Voor 12% gewijzigd door maratropa op 27-09-2012 11:03 ]

specs

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Is lifesteal ineens weer unnerfed ofzo? Zie hier mensen overstappen.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

REDFISH schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:34:
Is lifesteal ineens weer unnerfed ofzo? Zie hier mensen overstappen.
Nee, maar op een gegeven moment wordt het gewoon beter omdat het schaalt met je dps, terwijl loh dat niet doet.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ah ja, even vergeten dat iedereen hier in dit topics tegen de 100k dps doet...

• MicScott

MicScott

.Grey.

REDFISH schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:37:
Ah ja, even vergeten dat iedereen hier in dit topics tegen de 100k dps doet...
Dat is niet eens nodig. Ik zit op 66k unbuffed en voor mij is het al beter. Of minstens even goed. LoH doet met veel skills niet eens de volle 100% per hit en met pets krijg je volgens mij al helemaal niks van je LoH.

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Ik speel samen met een WD en die sloopt met zijn beertjes zo'n beetje alles. Als hij A3 farmed gaat het net zo snel als de WW barb. Ik weet niet wat voor gear jij heb maar deze WD heeft goede gear misschien dat dit het verschil is. Ik praat nog over patch 1.0.4, geen idee hoe de WD in 1.0.5 zal spelen maar dacht dat de nerfs wel meevallen.
MarcM88 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:59:
[...]

WD de sterkste? volgens mij speel jij een ander spel. Van wat ik heb gezien aan 1.05 filmpjes is barb nog steeds de #1.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Immow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:45:
Ik speel samen met een WD en die sloopt met zijn beertjes zo'n beetje alles. Als hij A3 farmed gaat het net zo snel als de WW barb. Ik weet niet wat voor gear jij heb maar deze WD heeft goede gear misschien dat dit het verschil is. Ik praat nog over patch 1.0.4, geen idee hoe de WD in 1.0.5 zal spelen maar dacht dat de nerfs wel meevallen.

[...]
Wij kunnen niet eens zo snel door een level lopen als barbs dat doen, dus dat lijkt me erg sterk.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43
In een 4-player Act3 game is mijn WD gewoon een wandelende punchbag en kunnen de andere chars gewoon de damage doen. Enige nadeel is wel dat met deze setup de DPS te laag ligt (22k) om echt zoden aan de dijk te zetten. Het vereist gewoon een behoorlijke investering om items te hebben met crit, AS én all res.

Maar ja, het geeft al veel rust in een 4p game als je een mob uit elkaar kan trekken en bezig kan houden terwijl de rest 1 voor 1 alles eruit pikt.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:28

Phreak

KTM SuperDuke

In een party kan ik wel aardig meekomen met met WD met MagicFind gear aan.
Dat is ongeveer deze setup:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phreak-2151/hero/907481

Mis wel redelijk veel allres, kom ongeveer op 450 uit.
Solo door act3 wil wel, maar ga toch wel af en toe neer bij vervelende elite packs.

Noobmeter WoT: Froekie

• Immow
Ik zal als ik thuis ben wel zijn Bnet profile opzoeken, want misschien doet hij iets "goed" :P

• MicScott

MicScott

.Grey.

Immow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:56:
Ik zal als ik thuis ben wel zijn Bnet profile opzoeken, want misschien doet hij iets "goed" :P
Ik zeg niet dat we zwak zijn, maar zo snel een run doen als een WW barb doe 24/7 in berserker loopt is gewoon onmogelijk, want we hebben de runspeed eenvoudigweg niet :p

• Immow
Heeft spirit walk niet increased movement speed?

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:43
Yup

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

maratropa schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:52:
[...]

canihazprofile?

WOTB niet continu aan kunnen hebben zou eigenlijk niet zo'n big issue zijn, ik probeer nu altijd eerst elites te pakken zonder WOTB aan, pas als ze me bijv. gaan jailen pop ik die.
Jeefke#1575.

Ik ga mijn Neck en ringen vervangen voor iets met IAS voor 1.05. Mijn bracers wil ik graag vervangen voor de zelfde bracers met CHC. Alles bij elkaar zal me dat tussen de 100 en 150 mil kosten maar dan kan ik waarschijnlijk wel verder ww-en in 1.05 :)

• MicScott

MicScott

.Grey.

Immow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:07:
Heeft spirit walk niet increased movement speed?
2 of 3 seconden lang ...

Zoals ik al zei, we kunnen best snel spelen, maar niet zo snel als een WW barb. Als je op diabloprogress kijkt staan er niet voor niets maar 5 witch doctors in het lijstje mensen met paragon lvl 100 tegenover 29 barbs :p

[ Voor 37% gewijzigd door MicScott op 27-09-2012 12:21 ]

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Gister wat dps ingeleverd door een goedkoop wandje te kopen (890 dps, 580 loh en sock) voor 700k buy out en een nieuwe ring (chc 4% en 32%chd en klein beetje int) voor 1mio buy out om te kijken of ik nog steeds makkelijk door act3 heen wals.

Ondanks dat ik 4k dps heb ingeleverd (68k t.o.v. 64k nu) merk ik dat ik minder snel in de problemen kom door die 580 loh t.o.v. 333 loh) en nog steeds alles makkelijk neermaai.

Vindt het eigenlijk wel lekker spelen met die 4% meer crit (46,5% t.o.v.42,5%)

Moraal: Ik ga me niet meer focussen op steeds meer damage, maar ik ga me richten op dezelfde speelstijl die ik nu hanteer (Melee wizzard) als patch 1.05 uitkomt. M.a.w. dan maar wat minder dps als ik daarvoor de benodigde stats haal om wel tot een succesvolle build te komen die melee mogelijk houd in 1.05,

Verwijderd

http://eu.battle.net/d3/en/profile/tyrlith-2195/hero/7492701

gister met mijn monk even op ptr geweest, 3 elite packs op monsterlvl 10 gesloopt

let op ik heb 250 loh alleen. wel 202k dps buffed though.. maar duurde me max 20sec per pack.. iets meer bij degene waar ik op dood ging 1x a 2x

act 3, voor azmo gespawned ala alkaizer.

pack 1 2 deaths
pack 2 0 deaths
pack 3 1 death

dus valt opzich wel mee, ik weet niet waarom sommige mensen 5 min per pack bezig zijn..

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:44:

dus valt opzich wel mee, ik weet niet waarom sommige mensen 5 min per pack bezig zijn..
De moeilijkheidsgraad is exponentieel moeilijker met slechte(re) gear ?

Verwijderd

SideShow schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:48:
[...]

De moeilijkheidsgraad is exponentieel moeilijker met slechte(re) gear ?
nouja kweet niet of je mij resist-ehp gezien hebt maar das ook niet al te best

• Immow
Veel mensen hebben moeite om boven de 100k dps te komen (zelfs buffed). Maar dps zegt niks bij bepaalde builds, als je veel sneller schiet/raakt dan 1 x per seconde dan gaat dat verhaal niet op van je "character dps"

WW barb en CM wizard b.v.
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:44:

gister met mijn monk even op ptr geweest, 3 elite packs op monsterlvl 10 gesloopt

let op ik heb 250 loh alleen. wel 202k dps buffed though.. maar duurde me max 20sec per pack.. iets meer bij degene waar ik op dood ging 1x a 2x

act 3, voor azmo gespawned ala alkaizer.

pack 1 2 deaths
pack 2 0 deaths
pack 3 1 death

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:50:
[...]

nouja kweet niet of je mij resist-ehp gezien hebt maar das ook niet al te best
Dikke dps dat wel!

Maar balans tussen survivability is beter imho dan all-out dps. Als je dps niet hoog genoeg is om een pack neer te bursten (wat nogal snel zal gebeuren op mp10) dan ga je soms wel snel dood.

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:52:
[...]

Dikke dps dat wel!

Maar balans tussen survivability is beter imho dan all-out dps. Als je dps niet hoog genoeg is om een pack neer te bursten (wat nogal snel zal gebeuren op mp10) dan ga je soms wel snel dood.
ja dit klopt, maar ik had meer dmg verwacht. met slechts 250odd loh, en geen % heal.. ik zou met simpel wat %lifesteal makkelijk in leven blijven zelfs met mijn lage resist.

opzich had ik verwacht veel vaker dood te gaan doordat ik ze idd niet in een klap kan bursten, maar verbazingwekkend genoeg viel dat reuze mee.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 12:55 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:54:
[...]

ja dit klopt, maar ik had meer dmg verwacht. met slechts 250odd loh, en geen % heal.. ik zou met simpel wat %lifesteal makkelijk in leven blijven zelfs met mijn lage resist.

opzich had ik verwacht veel vaker dood te gaan doordat ik ze idd niet in een klap kan bursten, maar verbazingwekkend genoeg viel dat reuze mee.
Maar die vind je nergens anders op behalve op je wapen...en die zorgt weer voor je dps..

• Immow
Ik heb meer mensen horen zeggen dat ze mega veel hp hebben maar op dmg gebied niet veel moeilijker zijn. Ik denk dat als je pre-patch 1.0.4 de mobs aankon op A3 dan is Monster level 10 geen probleem.

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Mistymo schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:32:
Gister wat dps ingeleverd door een goedkoop wandje te kopen (890 dps, 580 loh en sock) voor 700k buy out en een nieuwe ring (chc 4% en 32%chd en klein beetje int) voor 1mio buy out om te kijken of ik nog steeds makkelijk door act3 heen wals.

Ondanks dat ik 4k dps heb ingeleverd (68k t.o.v. 64k nu) merk ik dat ik minder snel in de problemen kom door die 580 loh t.o.v. 333 loh) en nog steeds alles makkelijk neermaai.

Vindt het eigenlijk wel lekker spelen met die 4% meer crit (46,5% t.o.v.42,5%)

Moraal: Ik ga me niet meer focussen op steeds meer damage, maar ik ga me richten op dezelfde speelstijl die ik nu hanteer (Melee wizzard) als patch 1.05 uitkomt. M.a.w. dan maar wat minder dps als ik daarvoor de benodigde stats haal om wel tot een succesvolle build te komen die melee mogelijk houd in 1.05,
Waar kan ik de link naar je profiel terugvinden? Ben altijd geïnteresseerd om te zien hoe mede-Wizzers gegeared zijn / wat voor build ze gebruiken ;)

LoH is inderdaad erg belangrijk voor survivability (in combinatie met je EHP), als ik mijn amulet inwissel voor iets zonder LoH ben ik in 1-2-3 dood bij reflect dmg. Maar wat ik tegenwoordig ook begin te beseffen is de waarde van health globes + pickup range :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:56:
[...]

Maar die vind je nergens anders op behalve op je wapen...en die zorgt weer voor je dps..
nee, ruilt direct voor de vit op Skorn.. ofwel in mijn case geen dps loss

enige roll die dus ook meer dps geeft dan wat ik huidig heb is als ik mijn vit zou ruilen voor atackspeed dan word ie rond de 1530 dps

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 12:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:58:
[...]

Ow dat is zeker wel nice!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:58:
[...]

enige roll die dus ook meer dps geeft dan wat ik huidig heb is als ik mijn vit zou ruilen voor atackspeed dan word ie rond de 1530 dps
Kun je je profiel eens linken, ben wel benieuwd :)

Home Assistant configuratie

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
The_Fes schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:06:
[...]

Kun je je profiel eens linken, ben wel benieuwd :)
staat in zijn sig edit: klopt niet :p

[ Voor 4% gewijzigd door MarcM88 op 27-09-2012 13:22 ]

D3 account

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik hoop dat ze snel met de patch komen, ben er nog steeds van overtuigd dat ik jeweler patterns mis omdat ik ze niet zie tussen alle blauwe meuk...

• Marcvz
  • Laatst online: 28-09 20:56
Ja, dat gevoel heb ik dus ook...
Ik raap de laatste weken t ene naar t andere blacksmid plan op.. Je zou toch zeggen dat er ook af en toe wel een jeweler plan moet droppen..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Verwijderd

niet bepaald, maar wel hier

moet ik trouwens wel eerlijk zijn, ik heb dan wel maar 250 loh, maar heb wel 800~passive regen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 13:12 ]

• Mistymo
  • Laatst online: 03-03-2022
Sfinx- schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:57:
[...]

Waar kan ik de link naar je profiel terugvinden? Ben altijd geïnteresseerd om te zien hoe mede-Wizzers gegeared zijn / wat voor build ze gebruiken ;)

LoH is inderdaad erg belangrijk voor survivability (in combinatie met je EHP), als ik mijn amulet inwissel voor iets zonder LoH ben ik in 1-2-3 dood bij reflect dmg. Maar wat ik tegenwoordig ook begin te beseffen is de waarde van health globes + pickup range :)
Zit nu op mijn werk, maar ga lekker naar huis nu. Zal straks wel ff linkje plaatsen.

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:10:
[...]

niet bepaald, maar wel hier

moet ik trouwens wel eerlijk zijn, ik heb dan wel maar 250 loh, maar heb wel 800~passive regen
Ooh stom, ik zat verkeerd te kijken sorry :P

D3 account

Verwijderd

Marcvz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:09:
Ja, dat gevoel heb ik dus ook...
Ik raap de laatste weken t ene naar t andere blacksmid plan op.. Je zou toch zeggen dat er ook af en toe wel een jeweler plan moet droppen..
Ik ben ervan overtuigd dat ik legends gemist heb... Tis nu 2 keer voorgekomen dat ik dood ging en weer terugliep naar de oude locatie en onderweg plotseling een legend zag liggen... Valt ook niet op, als er 'axe' staat in het oranje op een bruine achtergrond. Die 1.0.5-ping is een uitkomst!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:27:
[...]

Ik ben ervan overtuigd dat ik legends gemist heb... Tis nu 2 keer voorgekomen dat ik dood ging en weer terugliep naar de oude locatie en onderweg plotseling een legend zag liggen... Valt ook niet op, als er 'axe' staat in het oranje op een bruine achtergrond. Die 1.0.5-ping is een uitkomst!
Niet alleen de ping, ook de grote lichtgevende pilaar op je scherm.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/351984g.jpg

Pfff wat is 2 dagen zonder D3 lang ineens :|

Vanavond laat pas weer online, dus dan sinds dinsdagavond niet gespeeld, ik voel afkickverschijnselen!

Plus dat ik enorm nieuwsgierig ben of mijn saldo straks 500k is of 160+ miljoen _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:29:
[...]

Niet alleen de ping, ook de grote lichtgevende pilaar op je scherm.

[afbeelding]
Worden juweler plans, set items dan ook zo visueel weergegeven of alleen legendaries?

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:42:
[...]

Worden juweler plans, set items dan ook zo visueel weergegeven of alleen legendaries?
Set items volgens mij wel. Jeweler plans worden gewoon weergegeven als een rare.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Darth Malak schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:42:
[...]

Jeweler plans worden geel, net als bs plans. Set items weet ik niet, technisch zijn het legendaries maar of ze ook die ping/pilaar krijgen? Ze zijn groen, dus ze vallen al een stuk beter op dan de bruine legendaries doen.

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:48:
[...]

Jeweler plans worden geel, net als bs plans. Set items weet ik niet, technisch zijn het legendaries maar of ze ook die ping/pilaar krijgen? Ze zijn groen, dus ze vallen al een stuk beter op dan de bruine legendaries doen.
gister op ptr Tals gedropped,

kreeg een beam en ding

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:51:
[...]

gister op ptr Tals gedropped,

kreeg een beam en ding
Daarom speel ik geen ptr... zou het niet leuk vinden als daar mijn enige jackpot zou vallen ipv op de live omgeving. :p

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:43
Voor mensen die klagen over jewel drops ik had gister nog een jewel desing drop die me 2.7m opleverde in AH :) Ze droppen dus nog wel.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
Gisteren level 60 gehaald met mijn WD nu nog Hell en Inferno ermee doen :D

Klagen over drops mag best. Afgelopen 3 weken alleen maar troep gevonden :(

[ Voor 34% gewijzigd door spookz0r op 27-09-2012 14:04 ]

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:53:
[...]

Daarom speel ik geen ptr... zou het niet leuk vinden als daar mijn enige jackpot zou vallen ipv op de live omgeving. :p
o ik farm gemiddeld 3/5 legendaries per dag, en zit nou niet echt te springen om geld dus.. vond het niet zo erg

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:12:
[...]

o ik farm gemiddeld 3/5 legendaries per dag, en zit nou niet echt te springen om geld dus.. vond het niet zo erg
Nou, er is nog 1 ding wat ik erg graag wil upgraden, en dat is mijn Echoing Fury (dex/socket) naar een Echoing Fury met dex/socket/lifesteal. Probleem is alleen, die dingen zijn zowat letterlijk van goud gemaakt. Heb er nog nooit 1 voor onder de 300M op de AH gezien.

Verwijderd

Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:14:
[...]

Nou, er is nog 1 ding wat ik erg graag wil upgraden, en dat is mijn Echoing Fury (dex/socket) naar een Echoing Fury met dex/socket/lifesteal. Probleem is alleen, die dingen zijn zowat letterlijk van goud gemaakt. Heb er nog nooit 1 voor onder de 300M op de AH gezien.
ik snap niet wat die mensen der in zien, fear is schijt irritant..

ik had voorheen crit nat helm, ik werd gek van al die mobs die constant wegrennen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 14:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:15:
[...]

ik snap niet wat die mensen der in zien, die fear is schijt irritant
de +0.25 APS is nuts, werkt namelijk ook voor Off hand, of MH als je hem OH draagt.

Vergelijkbare DPS wapen zonder + APS doet gewoon veel minder DMG.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:15:
[...]

ik snap niet wat die mensen der in zien, fear is schijt irritant..

ik had voorheen crit nat helm, ik werd gek van al die mobs die constant wegrennen
De fear is het enige nadeel, voor de rest is het voor de Monk de BiS offhand vanwege de attack speed modifier (die ook op je 2e wapen werkt).

Een Won Khim Lau is ook akelig goed, maar ik weet niet of die ook lifesteal kunnen rollen.

edit: idd wat Merick404 opmerkt, die modiefier is compleet nuts. :p

[ Voor 6% gewijzigd door Neelon op 27-09-2012 14:18 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:16:
[...]

de +0.25 APS is nuts, werkt namelijk ook voor Off hand, of MH als je hem OH draagt.

Vergelijkbare DPS wapen zonder + APS doet gewoon veel minder DMG.
lol.. well played bliz,, ofwel voor DW isdat wapen manditory .. zucht ik wou dat ze eens wat meer nadachten over dit soort dingen

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:18:
[...]

lol.. well played bliz,, ofwel voor DW isdat wapen manditory .. zucht ik wou dat ze eens wat meer nadachten over dit soort dingen
Precies, daarom gaan ze ook naar 300 mil als je er graag LS of CHD op wil hebben.

Verder gebruik ik nu een Sunkeeper OH met LS voor de MF! Werkt ook aardig lekker!, ging er maar 8k dps op achteruit....

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:20:
[...]

Precies, daarom gaan ze ook naar 300 mil als je er graag LS of CHD op wil hebben.

Verder gebruik ik nu een Sunkeeper OH met LS voor de MF! Werkt ook aardig lekker!, ging er maar 8k dps op achteruit....
Pfft wat een onzinprijs voor dat ding.

Leuk dat ie 200 dps meer heeft dan de gemiddelde andere 1h maar ze rollen sowieso niet met lifesteal, socket en chd. Voor dat zelfde bedrag heb je dus een rare met iets minder dps maar meer chd, waar je uiteindelijk meer aan hebt.

En zoveel ias maakt het nou ook weer niet uit. Voor mij zou het 0,02 aps schelen, wooptiedoo.

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 27-09-2012 14:31 ]

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:25:
[...]

Leuk dat ie 200 dps meer heeft maar ze rollen sowieso niet met lifesteal, socket en chd. Voor dat zelfde bedrag heb je dus een rare met iets minder dps maar meer chd, waar je uiteindelijk meer aan hebt.

En zoveel ias maakt het nou ook weer niet uit. Voor mij zou het 0,02 aps schelen, wooptiedoo.
Uhm, een Echoing Fury geeft 0.2 tot 0.25 aps op beide wapens, het is geen increased attack speed. Scheelt wel degelijk een heleboel. :p

Verwijderd

[...]

Leuk dat ie 200 dps meer heeft maar ze rollen sowieso niet met lifesteal, socket en chd. Voor dat zelfde bedrag heb je dus een rare met iets minder dps maar meer chd, waar je uiteindelijk meer aan hebt.

Ik ben bang dat je, je vergist in de + APS

• Blaat
Ik vergis me niet, want ik heb een set bonus van ias op mijn wapens. ;)

Verwijderd

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:32:
Ik vergis me niet, want ik heb een set bonus van ias op mijn wapens. ;)
Gefeliciteerd...denk ik? maar wat wil je daarmee zeggen ?

+ APS != IAS

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 14:34 ]

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:33:
[...]

+ APS != IAS
Dat hij die kwijtraakt als hij dat wapen gebruikt en daar dan 0.02 aps mee opschiet.

• Blaat
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:33:
[...]

Ik dacht dat mijn punt dus wel obvious was nu, Echoing fury is dus niet zo mandatory als hij hier gesteld werd, omdat er andere trucjes zijn om hoge dps en ias te krijgen.

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Leuk dat ie 200 dps meer heeft dan de gemiddelde andere 1h maar ze rollen sowieso niet met lifesteal, socket en chd. Voor dat zelfde bedrag heb je dus een rare met iets minder dps maar meer chd, waar je uiteindelijk meer aan hebt.

Jij zou van die +0.25 aps 14.5k extra dps krijgen.

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:34:
[...]

Ik dacht dat mijn punt dus wel obvious was nu, Echoing fury is dus niet zo mandatory als hij hier gesteld werd, omdat er andere trucjes zijn om hoge dps en ias te krijgen.
Is ook zo, mandatory wil ik m zeker niet noemen, al is het verschil wel iets meer dan die 0,02 die je noemt. Echoing Fury geeft grofweg 12 tot 20% IAS als je de weaponspeeds doorberekend.

Niet dat het verder ene donder uitmaakt, we kiezen zelf wat we gebruiken, en wat voor de 1 werkt hoeft niet voor de ander te werken.

Voorbeeld: een ww barb is niet bijster moeilijk om te spelen, en qua killspeed en dus farmsnelheid beter dan mijn Monk. Echter, ik vind de speelstijl echt 0 komma 0 interessant dus voor mij is het niet beter.

Mijn Monk is anders opgebouwd dan die van Wolf, maar dat maakt de 1 zeker niet beter dan de ander.

• Blaat
MicScott schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:36:
[...]

Jij zou van die +0.25 aps 14.5k extra dps krijgen.
Ook als ik mijn ias set bonus en 60% chd kwijt raak?

Edit: @ boven.

Eensch. Ik ga alleen in tegen bestaande dogma's en ongefundeerde redeneringen. Een van mijn zwakkere punten. :>

[ Voor 22% gewijzigd door Blaat op 27-09-2012 14:39 ]

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:38:
[...]

Vast niet :>

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:38:
[...]

Nee, verschil is dan minder, tenzij de Echoing Fury ook bonus chd geeft, maar dan mag je weer een schatkist of 2 opentrekken. :p

• Blaat
Neelon schreef op donderdag 27 september 2012 @ 14:39:
[...]

Nee, verschil is dan minder, tenzij de Echoing Fury ook bonus chd geeft, maar dan mag je weer een schatkist of 2 opentrekken. :p
Is ook een van de redenen dat ik nooit heb overwogen zo'n ding te kopen. Ik wil dex+chd+socket+ll/loh op een wapen.

Ik heb er wel zelf 1 gevonden met 1080 dps dex en socket oid maar ik ging er in dps op achteruit.

Plus vond ik dat wapen qua uiterlijk niet bij mijn monk passen. /ijdel

Pagina: 1 ... 49 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.