Ik wil je best helpen aan die achievements vanavond. Ik zal je alvast even toevoegen, als je me vanavond online ziet dan geef je maar een gil.Angeloonie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:35:
Is er overigens iemand die vanavond mijn Barb/Monk/Wizard even langs Diablo wil helpen op Inferno?
Speel amper met die drie (Wiz wel, maar niet act 4) en wil de achievements nu wel eens halen voor Inferno, zit nu geloof ik op 89% van alle achievements, en mis van die 3 classes de Inferno achievement nog. Zit alleen nog niet eens in act 4 met die classes.
Als Barb kan ik wel wat tanken geloof ik, en m'n Monk/Wizard zijn redelijk goed, dus ik ben niet een compleet blok aan je beenDus mocht je zin hebben, let me know: Angeloonie#2758
Ik snap niet dat mensen D2LOD nogsteeds beter vinden....kevz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:37:
Jep, het blijft een spel met weinig uitdaging. Tot nu toe word het alleen drukker rond patch releases en voor de rest is het gewoon dood. Alles wat ik op AH plemp verkoopt bijna niet, alhoewel, eergister nog redelijke legendary bracers verkocht voor 5k
Nee, D2LOD blijft tot nu toe nog beter. Laat ze D3 eerst maar eens naar het niveau van hun decade older big brother brengen.
In D2 waren de Unique items erg goed vergeleken met D3, maar D3 heeft weer veel betere rares.
Al in al is de itemization in D3 gewoon beter...
D2LOD had events zoals Uber diablo, maar dat was ook pas na hele lange tijd ergens in een patch.
D2 zonder LOD is gewoon veel slechter gestart dan D3, en zonder LOD heb ik het ook kapot gespeeld.
Heb zeker wel 2000 lances lopen chippen om brutals te krijgen... hoe bedoel je eentonig.
Zou je mij kunnen aangeven wat er zo goed was aan D2LOD ?
En zeker als je het nu nog even snel zou spelen... ik snap het echt niet.
D2LOD is in een stage waar Diablo 3 bij launch al had moeten zijn. Simpele toevoegingen als Ubers zoals je al noemt. Nee, Blizzard heeft het veel te druk met RMAH werkend te houden zodat ze geld binnen kunnen harken, terwijl er al lang al 'nieuwe features' in hadden moeten zitten (naar mijn mening). Het is dus ook niet zo gek dat D3 constant dood is tussen patches in.
Het verschil is dat de items in D3 niet echt leuk zijn. De items in D2LoD waren veel gevarieerder.
Precies. Het voelt allemaal zo steriel aan, zo nieuw en kaal. De tijd en ervaring die blizzard heeft gekregen door D2 zijn ze blijkbaar somewhere along the lines kwijt geraaktBarthak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:59:
Het verschil is dat de items in D3 niet echt leuk zijn. De items in D2LoD waren veel gevarieerder.
Is deze topic stil? Ik zie 't bijna altijd bovenaan de lijst staan in de RPG forum hoor...
maareh D2 zal 't nooit worden. Er zijn wat fundamentele design fouten die niet verholpen kunnen worden, bijv. geen keuze in stats waardoor items saai zijn. Of dat het niet uitmaakt wat voor een wapen je hebt, zolang de dps hoog is.
Al met al blijf ik D3 spelen, omdat ik vind dat ze wel redelijk goed naar de community luisteren om aanpassingen te maken. 1.05 wacht ik met smart af, omdat de endgame (verder) wordt aangepakt.
maareh D2 zal 't nooit worden. Er zijn wat fundamentele design fouten die niet verholpen kunnen worden, bijv. geen keuze in stats waardoor items saai zijn. Of dat het niet uitmaakt wat voor een wapen je hebt, zolang de dps hoog is.
Al met al blijf ik D3 spelen, omdat ik vind dat ze wel redelijk goed naar de community luisteren om aanpassingen te maken. 1.05 wacht ik met smart af, omdat de endgame (verder) wordt aangepakt.
Ja ik kom ook wel steeds terug, maar echt alleen als er een patch uitkomt. De meeste builds heb ik op mijn WD al geprobeerd, en als ik wil switchen dan moet ik maar een complete nieuwe outfit gaan kopen voor 100 mill op AH, gear zelf vinden gebeurd gewoon niet. Like i said, Blizz wil graag geld binnen harken ten koste van de playerbase, thats how it is, sadly
Ik wacht 1.05 af. Na 1.04 heb ik redelijk snel naar plvl 20 gespeeld en is het me opgevallen dat het nog steeds nauwelijks lonend is om te farmen tenzij je echt elke dag 3+ uur WW Barb of DH/Wiz speelt met gebugde skills. Dat klonk een beetje zuur, terwijl ik het niet zo bedoel, maar het gaat me er meer om dat je er té veel tijd in moet stoppen om een beetje leuke items te krijgen.
Voor een casual gamer is het inderdaad lastig om verder te komen. Mijn enige karakter - een plvl 12 barbje - is veroordeeld tot A1 runs (uurtje per dag) omdat A2 gewoon te duur is door het frequente doodgaan. Of ik moet zonder MF-gear gaan lopen. En fatsoenlijke drops krijg ik met 200 MF al nauwelijks.
Zal vanavond eens een linkje posten. Zie net dat Blizzard mijn account heeft gelocked wegens 'suspicious activity'. Vanavond maar eens kijken wat er is
Zal vanavond eens een linkje posten. Zie net dat Blizzard mijn account heeft gelocked wegens 'suspicious activity'. Vanavond maar eens kijken wat er is
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Misschien is Torchlight 2 iets voor je? Is echt een kick ass game..MicScott schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:12:
Ik wacht 1.05 af. Na 1.04 heb ik redelijk snel naar plvl 20 gespeeld en is het me opgevallen dat het nog steeds nauwelijks lonend is om te farmen tenzij je echt elke dag 3+ uur WW Barb of DH/Wiz speelt met gebugde skills. Dat klonk een beetje zuur, terwijl ik het niet zo bedoel, maar het gaat me er meer om dat je er té veel tijd in moet stoppen om een beetje leuke items te krijgen.
Ik wil je wel helpen, ben benieuwd of het mij luktAngeloonie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:35:
Is er overigens iemand die vanavond mijn Barb/Monk/Wizard even langs Diablo wil helpen op Inferno?
Speel amper met die drie (Wiz wel, maar niet act 4) en wil de achievements nu wel eens halen voor Inferno, zit nu geloof ik op 89% van alle achievements, en mis van die 3 classes de Inferno achievement nog. Zit alleen nog niet eens in act 4 met die classes.
Als Barb kan ik wel wat tanken geloof ik, en m'n Monk/Wizard zijn redelijk goed, dus ik ben niet een compleet blok aan je beenDus mocht je zin hebben, let me know: Angeloonie#2758
Wat ik alleen wil zeggen is dat met 300 mio je 3 goede upgrades of 1 super upgrade je budget erzo doorheen isFreqAmsterdam schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:20:
[...]
Ik heb momenteel 300 mio in de pocket. Ik heb niet bijzonder veel gespeeld (zo'n 300 uur denk ik), maar ben extreem lucky geweest in mijn drops. Ik heb vrij veel Alkaizer runs gedaan en dat levert gewoon heel erg veel op (als je het snel kunt doen). Verschil is dat ik wel gold oppak (duurt ietsje langer dan, maar gaat nog steeds snel).
[ Voor 7% gewijzigd door Mistymo op 25-09-2012 17:46 ]
Misschien. Maar 1.05 komt er binnenkort aan en anders zijn er nog wel wat andere leuke games die binnenkort uitkomen.Darth Malak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:31:
[...]
Misschien is Torchlight 2 iets voor je? Is echt een kick ass game..
Heh, met ML10 duurt het echt een eeuwigheid om normale mobs neer te krijgen met maar 55k dps buffed + 3 dogs + gargantuan + constant ~4 fetish summons. Pets overleven het alsnog makkelijk zonder jungle fortitude en zombie handler, maar ik denk dat het echt iets is voor de 100k dps unbuffed mensen. 
Maar wel 286% MF op paragon lvl12 zonder extra MF op gear.
O en voor degene die moeite hebben met inloggen op de PTR:
- Start de PTR.
- Verander ingame in de opties de taal naar Frans.
- Log in, maak een char en kopieer daarna je main chars.
- Typ /leave in chat op general chat te leaven.
- (Log uit eventueel) en verander je taal weer naar Engels.
- Game herstart en je kan als het goed is kan je spelen.

Maar wel 286% MF op paragon lvl12 zonder extra MF op gear.
O en voor degene die moeite hebben met inloggen op de PTR:
- Start de PTR.
- Verander ingame in de opties de taal naar Frans.
- Log in, maak een char en kopieer daarna je main chars.
- Typ /leave in chat op general chat te leaven.
- (Log uit eventueel) en verander je taal weer naar Engels.
- Game herstart en je kan als het goed is kan je spelen.
[ Voor 38% gewijzigd door Gundogan op 25-09-2012 19:18 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Wel merk ik na patch 1.04 dat er veel meer mensen zijn die een leuke legend vinden en deze dan verpatsen op de ah voor 20-30 mio. Met dit geld kopen ze dan weer een upgrade voor zichzelf waardoor je poppetje weer wat beter word en door dit te repeaten kom je toch al gauw op het niveau waarbij je jezelf afvroeg een maand geleden of je dat zou halen.MicScott schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:12:
Denk dat act3 farmen voor heel veel mensen daardoor opeens bereikbaar is geworden (in ieder geval voor mij wel).
Probleem komt eigenlijk als je dit punt bereikt hebt, want dan heb je opeens aan die legend van 30 mio niet zoveel meer, dan moet je echt bizarre rolls gaan krijgen wat meteen 100mio oplevert, zodat jij dan weer een upgrade kan krijgen.
Vraag is dan ook, als je met je gear nu al act3/4 kan easen, moet je dan nog gaan investeren in nog betere gear? Er zullen altijd mensen zijn die alleen het beste willen hebben, maar hoe gaat de casual gamer hier mee om?
Als patch 1.05 uitkomt met verschillende diff en de daarbij behorende drops, dat betere stats weer lonend wordt. Want die 5k dps verschil betekend dan weer sneller mobs dood en kans op betere items.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 09:27
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Wow, ik ben helderziend btw:
Each MP level adds 25% MF, MP levels 1-3 add 10% exp each, 4-6 add 15% exp each, 7-9 add 20% exp each, and 10 adds 25%. The aggregate bonuses for +MF% and +exp% at MP 10 are therefore 250% and 160% respectively.
These are values in inferno and do break the 300% cap
Angeloonie schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:11:
[...]
Ik bedoel 25% per stap he, dus elke "player" extra is 25% MF extra.
Als je dus solo speelt en players 8 doet, heb je 7 players extra, dus 7 * 25% MF = 175% MF erbij.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat mij betreft speel ik zo'n spel alleen maar om verbetering te zien in m'n personage, ja. Daar is het hele concept op gebouwd. Als ik 6 uur tijd in zo'n spel investeer, dan wil ik er graag wat voor terug zien. Al is het maar een upgrade voor een van m'n alts..Maar met de huidige drop rates is die kans gewoon enorm laag.Mistymo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:56:
[...]
Vraag is dan ook, als je met je gear nu al act3/4 kan easen, moet je dan nog gaan investeren in nog betere gear?
Als je met een hoge monster level wilt spelen in 1.05: ja. Want anders duurt het te lang.Mistymo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:56:
Vraag is dan ook, als je met je gear nu al act3/4 kan easen, moet je dan nog gaan investeren in nog betere gear? Er zullen altijd mensen zijn die alleen het beste willen hebben, maar hoe gaat de casual gamer hier mee om?
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
25% MF erbij per "player level", dus ik zat goed
Dat is de xp bonus die je daar bedoeld. Die geeft in de laatste stap van 10 25% bonus.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Hmm.. momenteel 375 mf buffed mp10 zou 625mf betekenen.
Denk dat mp7 mij het beste gaat ligge.
Denk dat mp7 mij het beste gaat ligge.
Hm, als Diablo 3 als 'dood' gekwalificeerd wordt, wat betekent dat dan voor andere games? Die zijn dan 'morsdood' ofzo?
Dood, begraven, weer opgegraven, gecremeerd en uitgestrooid?Naluh! schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:59:
Hm, als Diablo 3 als 'dood' gekwalificeerd wordt, wat betekent dat dan voor andere games? Die zijn dan 'morsdood' ofzo?
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Pfff vielen er eindelijk weer eens 2 legendaries tijdens mijn run vanavond, 1xlvl56 vendor shield en 1xlvl62(ze hadden er beter ook lvl56 op geplakt, meer is het niet waard) 2hander met 1000dps
Laat die patch maar komen...
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

Zo, ff patsen. Weer twee set items erbij gekocht! Goed kunnen snipen voor drolprijzen. Dps en resist zijn erop vooruit gegaan en heb daarmee tevens de overstap van LoH naar Lifesteal kunnen maken.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
En bovendien ziet het er vet uit.

Nu nog maar 1 niet legendary item equipped, en daar gaat snel wat aan gebeuren!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ziet er goed uit. Maar gezien de stats van je amulet gaat dat geen goedkope worden om te upgraden. Is een erg deftige ketting hoor.Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:50:
Zo, ff patsen. Weer twee set items erbij gekocht! Goed kunnen snipen voor drolprijzen. Dps en resist zijn erop vooruit gegaan en heb daarmee tevens de overstap van LoH naar Lifesteal kunnen maken.
[afbeelding]
Woohoo, 50k unbuffed doorbroken (108k fully buffed)
http://www.diabloprogress...2418/KarsaOrlong/17065514
Ook net een Blackthorne's Belt gevonden met aardige roll, toch weer een paar miljoen waard.
Ook net een Blackthorne's Belt gevonden met aardige roll, toch weer een paar miljoen waard.
[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 26-09-2012 06:24 ]
TL2 - Guild wars 2 - Wow expansion. Vooral die laatste 2 games zijn erg groot. Maar de grootste drop was ongeveer 1 maand nadat D3 uit kwam. Toen was 90% al vertrokken. Maar zo heel erg was dat nou ook weer niet.. waren de errors tenminste wegWolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:
Iemand anders die het opvalt?
Stiekem lijkt het Diablo 3 topic steeds stiller te worden. De mekkeraars op b.net zullen dus niet helemaal ongelijk hebben dat er mensen naar TL2 gaan.
Lekker dan, als je de PTR client open hebt staan (om te downloaden) kun je niet de normale game spelen.
Gelukkig moet je een keer eten of slapenFreqAmsterdam schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:29:
Lekker dan, als je de PTR client open hebt staan (om te downloaden) kun je niet de normale game spelen.
Angeloonie en DHH en Tisser? bedankt voor de run gisteren, wat ging dat rap met jullie!
helaas geen enkele drop waar ik iets aan had maar had me wel goed vermaakt.
@Misty ik stoor mij er vooral aan dat je eigenlijk gedwongen wordt om de AH te gebruiken... want gear drops die je eigenlijk wel nog hebt om act3 te completen kom je echt niet of nauwelijks tegen.
Als ik geen sponsors had (
Mathack) dan zat ik nu nog ergens in act2 te prutsen
Als ik geen sponsors had (

het feit dat de items op de AH staan betekend dus al dat het niet nodig is om de AH te gebruiken. Ze zijn er wel maar je hebt te weinig geduld. Het heeft er ook mee te maken dat veel items nogal class gebonden zijn. Oh geen shitload int dan heb ik er niks aan voor mijn sorc.
nja ik heb wel redelijk geduld, maar elke dag 1 a 2 runs wordt gewoon echt saai op den duurTrailBlazer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:14:
het feit dat de items op de AH staan betekend dus al dat het niet nodig is om de AH te gebruiken. Ze zijn er wel maar je hebt te weinig geduld. Het heeft er ook mee te maken dat veel items nogal class gebonden zijn. Oh geen shitload int dan heb ik er niks aan voor mijn sorc.

Meer base stats, meer gold find, meer magic find. Me dunkt dat het geen ruk oplevert.ArcticWolf schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:17:
[...]
nja ik heb wel redelijk geduld, maar elke dag 1 a 2 runs wordt gewoon echt saai op den duurLeuk die paragon levels maar die leveren ook geen ruk op, dat is een beetje m'n punt
Heeft iemand ervaring met die accountblokkades van Blizzard? Gisteren had ik een wachtwoord ingesteld. Vandaag log ik aan op battle.net op het werk (1e keer). Gelijk weer account geblocked en weer wachtwoord wijzigenKilljoy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:29:
Voor een casual gamer is het inderdaad lastig om verder te komen. Mijn enige karakter - een plvl 12 barbje - is veroordeeld tot A1 runs (uurtje per dag) omdat A2 gewoon te duur is door het frequente doodgaan. Of ik moet zonder MF-gear gaan lopen. En fatsoenlijke drops krijg ik met 200 MF al nauwelijks.
Maar goed, gisteren toch maar eens het beetje goud dat ik had, uitgegeven aan een schild en een helm om enerzijds mijn MF te verhogen en anderzijds wat AR te krijgen. Daarmee zijn de overlevingskansen tegen white trash in Act II vrij gunstig geworden. Iemand nog suggesties wat ik verder als eerste aan moet pakken?
http://eu.battle.net/d3/e...hroaig-1788/hero/19074610
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik heb geen verstand van barbs maar ik zou zeggen: helm, amulet en ring inwisselen voor hetzelfde maar dan met strength ipv int/dexKilljoy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:09:
[...]
Heeft iemand ervaring met die accountblokkades van Blizzard? Gisteren had ik een wachtwoord ingesteld. Vandaag log ik aan op battle.net op het werk (1e keer). Gelijk weer account geblocked en weer wachtwoord wijzigen![]()
Maar goed, gisteren toch maar eens het beetje goud dat ik had, uitgegeven aan een schild en een helm om enerzijds mijn MF te verhogen en anderzijds wat AR te krijgen. Daarmee zijn de overlevingskansen tegen white trash in Act II vrij gunstig geworden. Iemand nog suggesties wat ik verder als eerste aan moet pakken?
Algemeen geldt voor jou: meer all res, str, vit.
@Killjoy, ik zou beginnen met je amulet te vervangen. Wel een leuk schild overigens, steekt aardig boven de rest van je gear uit
Bij mij hetzelfde na het inloggen op mijn werk om wat dingen te bekijken. Volgens mij word je al geblokkeerd van zodra je ip anders is. De oplossing is enkel thuis inloggen, of de extra beveiliging activeren (dus met de extra controle via smartphone). Dan kan je gewoon op werk en thuis inloggen zonder telkens die "suspicious" block te hebben.Killjoy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:09:
[...]
Heeft iemand ervaring met die accountblokkades van Blizzard? Gisteren had ik een wachtwoord ingesteld. Vandaag log ik aan op battle.net op het werk (1e keer). Gelijk weer account geblocked en weer wachtwoord wijzigen
Had ik ook toen ik eens bij een vriend op zijn laptop inlogde om daar even te spelen: de eerste 2 keer dat ik dat deed vroeg hij mij een extra wachtwoord in te geven, daarna niet meer.
Gister ook nieuw amulet gekocht heb nu nog maar 43.5 CHC ipv 49 maar heb nu wel de 100k dps grens doorbroken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paladin-2285/hero/2030478
Heb alleen nog niet kunnen testen of ik nu wel lang genoeg in archon kan blijven en of ik er weer snel in kan door de cooldown te verkorten met crits van twister
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paladin-2285/hero/2030478
Heb alleen nog niet kunnen testen of ik nu wel lang genoeg in archon kan blijven en of ik er weer snel in kan door de cooldown te verkorten met crits van twister
Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Hey guys,
Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn main char (wizard)? Ik wil hiermee graag wat verder komen aangezien Act 1 mij nu toch echt de neus uit begint te komen. Helaas tot nu toe geen enkele echt fatsoenlijke item weten te vinden om wat geld binnen te halen voor gear upgrades, op dit moment zou ik ongeveer 5M aan upgrades kunnen kopen. Wie heeft er tips om mijn char wat beter te laten overleven in Act 2? (packs kosten mij een vermogen aan repairs daar)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Eversor-2578/hero/8783469
Thanks!:)
Zouden jullie mij kunnen helpen met mijn main char (wizard)? Ik wil hiermee graag wat verder komen aangezien Act 1 mij nu toch echt de neus uit begint te komen. Helaas tot nu toe geen enkele echt fatsoenlijke item weten te vinden om wat geld binnen te halen voor gear upgrades, op dit moment zou ik ongeveer 5M aan upgrades kunnen kopen. Wie heeft er tips om mijn char wat beter te laten overleven in Act 2? (packs kosten mij een vermogen aan repairs daar)
Als je iets inlevert aan MF kun je vrij gemakkelijk upgraden. Ook zou ik sowieso met zo weinig DPS nog geen Archon gebruiken.
Zo te zien heb je ook vrijwel geen CHC, wat toch echt vrij gemakkelijke upgrades zijn. Zoek een paar ringen met CHC & CHD. Je zal daar dan wel MF op moeten inleveren. Je resistances & life zijn in principe voldoende, je zal alleen wat meer damage moeten doen. Ik heb niet veel meer res & life maar doe A3 toch echt met 2 vingers in me neus.
Zo te zien heb je ook vrijwel geen CHC, wat toch echt vrij gemakkelijke upgrades zijn. Zoek een paar ringen met CHC & CHD. Je zal daar dan wel MF op moeten inleveren. Je resistances & life zijn in principe voldoende, je zal alleen wat meer damage moeten doen. Ik heb niet veel meer res & life maar doe A3 toch echt met 2 vingers in me neus.
waarom heb je illusionist zonder mirror image en teleportSonataArctica schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:12:
Hey guys,
Verwijderd
Ik zou eens beginnen met CHC gaan vinden inderdaad. Daarnaast heb je bijna nergens gems in zitten. Ik zou dat body armor eens gaan vervangen voor iets met +VIT +INT +allres en drie sockets om te beginnen, en die ringen zijn ook echt junk, dat kan véél beter, zeker als je vijf miljoen wilt uitgeven (maar met die ringen ben je met goedkoper ook al vrij snel op weg zo te zien). Dat Amulet kan ook veel beter voor niet té veel geld en ik zou overwegen om, als het beter gaat met Act 2 rauzen, die gem in je helm te vervangen door een rode en nog wat paragon levels bij elkaar te harken. Krijg je ook MF van, en betere stats, en dan hoef je er geen gear aan uit te geven.SonataArctica schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:12:
Hey guys,
Verder heb je de Passive Illusionist, die de cooldown op Teleport en Mirror Image weghaalt als je fors op je lazer krijgt. Maar geen Teleport en geen Mirror Image in je active skills... Ligt het aan mij of is dat onhandig?
Verder zou ik die Hydra op Arcane zetten (dat is handiger met kiten, de poison verlangt dat ze op hun plek blijven staan) en Magic Missile inruilen voor een skill die meer dan één vijand tegelijk schade toedoet - je komt permanent groepen vijanden tegen, dus een skill die één vijandje per keer raakt is gewoon minder handig dan één die hele hordes omver maait. Wellicht Electrocute met Chain Lightning en Illusionist eruit en Prodigy er voor terug? Zo?
Er zit spul op mijn wizard dat beter lijkt dan jouw gear... Terwijl ik met de mijne gestopt ben toen ze lvl60 was en in Inferno kon.
Je kunt evt wat overkopen als je wilt, ik speel er toch niet mee (saaie class).
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 12:45 ]
Je health/damage lijken me niet echt heel laag...
Wel zou je misschien wat meer CHC/CHD kunnen hebben.
Ik heb niet heel vele verstand van Wizard, de mijne was een Critical Mass build (met niet denderend veel CHC)
Wel respect voor je overige character namen, vooral de barb!
Haha ja viel mij ook al op. Echt geweldig die naamskoozie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:41:
[...]
Wel respect voor je overige character namen, vooral de barb!
Verwijderd
Ben jij dat die nu speelt als UnseenButtbuttin?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:44:
ik wou spinaziesap heten maar dat mocht niet omdat het wordt nazie erin voorkwam
Heb ik net de ideale Dead Man's Legacy gevonden om te kopen, blijkt hij op de US server te staan 
Maar weer verder sparen/hunten.
Maar weer verder sparen/hunten.
Hier ga ik eens naar kijken, bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:40:
[...]
Ik zou eens beginnen met CHC gaan vinden inderdaad. Daarnaast heb je bijna nergens gems in zitten. Ik zou dat body armor eens gaan vervangen voor iets met +VIT +INT +allres en drie sockets om te beginnen, en die ringen zijn ook echt junk, dat kan véél beter, zeker als je vijf miljoen wilt uitgeven (maar met die ringen ben je met goedkoper ook al vrij snel op weg zo te zien). Dat Amulet kan ook veel beter voor niet té veel geld en ik zou overwegen om, als het beter gaat met Act 2 rauzen, die gem in je helm te vervangen door een rode en nog wat paragon levels bij elkaar te harken. Krijg je ook MF van, en betere stats, en dan hoef je er geen gear aan uit te geven.
Die passive ben ik vergeten terug te zetten denk ik. Heb vandeweek even met een andere build gespeelt waar wel teleport in zat. Kennelijk bij het terugzetten van de huidige build vergeten de passive skills aan te passenVerwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:40:
[...]
Verder heb je de Passive Illusionist, die de cooldown op Teleport en Mirror Image weghaalt als je fors op je lazer krijgt. Maar geen Teleport en geen Mirror Image in je active skills... Ligt het aan mij of is dat onhandig?
Verder zou ik die Hydra op Arcane zetten (dat is handiger met kiten, de poison verlangt dat ze op hun plek blijven staan) en Magic Missile inruilen voor een skill die meer dan één vijand tegelijk schade toedoet - je komt permanent groepen vijanden tegen, dus een skill die één vijandje per keer raakt is gewoon minder handig dan één die hele hordes omver maait. Wellicht Electrocute met Chain Lightning en Illusionist eruit en Prodigy er voor terug? Zo?

Ik weet niet hoe veel plezier ik nog aan Diablo 3 ga hebben zodra CM nerf (tornado) van patch 1.0.5 live is. Vreemd dat voorheen de WD "zwaktste" class was en nu de sterkste

Immow schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:59:
Ik weet niet hoe veel plezier ik nog aan Diablo 3 ga hebben zodra CM nerf (tornado) van patch 1.0.5 live is. Vreemd dat voorheen de WD "zwaktste" class was en nu de sterkste
Overwatch profile awesomo#2162
Ja dat is eigelijk wat ik ook zeg, echter op het moment dat je act3 doorkomt met gemak dan is je gear dusdanig dat AH niet meer loont. Je hebt dan namelijk zoveel miljoenen nodig om te upgraden wat bijna voor een sterveling niet meer mogelijk is. Dan is het vinden van upgrades de enige oplossing.ArcticWolf schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:07:
@Misty ik stoor mij er vooral aan dat je eigenlijk gedwongen wordt om de AH te gebruiken... want gear drops die je eigenlijk wel nog hebt om act3 te completen kom je echt niet of nauwelijks tegen.
Als ik geen sponsors had (Mathack) dan zat ik nu nog ergens in act2 te prutsen
Wel klote dat met de nieuwe patch je misschien weer andere gear nodig hebt en de investering dus weer pleitte is.
Verwijderd
Sterkste? Op wat voor manier? Met 45K dmg en 40K life en al m'n resis boven de 650 kom ik nog steeds met geen mogelijkheid door Act 4 heen met m'n WD.Immow schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:59:
Ik deel je mening Immow. Waar ik zo ziek van wordt is dat na patch 1.04 ze de wizz hebben veranderd, nu in patch 1.05 weer. Voorstanders zullen roepen dat de wizz OP was, maar dat is mijn punt even niet. Waar het mij om gaat is dat Blizz toch keer op keer dingen veranderd aan de werking van de Wizz. Waarom kijken ze niet 1x goed en veranderen/balancen ze dat en laten het daar dan bij. Nee hoor ze veranderen, spelers zien dan andere manier, en vervolgens veranderen ze het weer daarna. Nadeel hiervan is dat je gear weer aan de kant moet gooien en andere gear moet aanschaffen omdat iets niet meer werkt.Immow schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:59:
Verwijderd
Ik denk dat je voor weinig geld op je gloves en bracers nog wel wat kunt vooruitgaan, maar dit ziet er al meer uit als een werkende build ja.
Eigenlijk moet jij bepalen of het zo beter is - raus effe door act2 heen
Mja, en deze gasten hebben redelijk zieke gear.
@MistyMo (en andere cm wizards), De build blijft gewoon werken, kijk dat fimpje even...meneer permafreezed nog steeds alles (daar draait het volgens mij om?). Waarschijnlijk heb je alleen meer arcane on crit, loh en misschien attack speed nodig.
Ja dat bedoelde ik... met die gear 5 minuten voor 1 champ packawesom-o schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:28:
[...]
@MistyMo (en andere cm wizards), De build blijft gewoon werken, kijk dat fimpje even...meneer permafreezed nog steeds alles (daar draait het volgens mij om?). Waarschijnlijk heb je alleen meer arcane on crit, loh en misschien attack speed nodig.

nja ik zal MP wel op 1 zetten
Scheelt een hoop inderdaad.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:25:
[...]
Ik denk dat je voor weinig geld op je gloves en bracers nog wel wat kunt vooruitgaan, maar dit ziet er al meer uit als een werkende build ja.
Eigenlijk moet jij bepalen of het zo beter is - raus effe door act2 heen
De rest van de gear komt later, heb nog maar 200k gold over nu ;-) (I feel poor)
- Blaat
Hardware Fanaat

Arm zijn is psychisch, vroegah in de eerste 3 weken van Diablo 3 was 200k superveel.SonataArctica schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:48:
[...]
Scheelt een hoop inderdaad.
De rest van de gear komt later, heb nog maar 200k gold over nu ;-) (I feel poor)
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
One yellow
? Al die moeite voor niets zal je bedoelen 
WD de sterkste? volgens mij speel jij een ander spel. Van wat ik heb gezien aan 1.05 filmpjes is barb nog steeds de #1.Immow schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:59:
Die MP10 lijkt me dan ook niet echt interessant voor farm-doeleinden in act3, eerder een 'extra uitdaging'delpetero schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:58:
One yellow? Al die moeite voor niets zal je bedoelen
[...]
300% extra MF gaat niet opwegen tegen 10x trager vooruit gaan.
Act1 daarentegen wordt nu wel terug een optie met MP, ik heb wel zin om eens wat anders dan Act3 te doen
Tuurlijk werkt het nog, alleen je moet nu veel meer chc hebben, je moet inderdaad veel meer ias hebben, je moet meer armor / hp hebben om die klappen die je wel krijgt te kunnen opvangen omdat de cm proc ratio van tornados is generfed er dus tijden zijn dat DS niet is gerefreshed. Wat ik alleen wil zeggen dat je dus ontzettend veel weer moet investeren on de build viable te houden.awesom-o schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:28:
[...]
Ja mpLvl 10 is leuk, maar absoluut niet lonend lijkt het. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt om de ideale farm plekken + mpLvl's weer te vinden. Ik heb er nu al zin in
Klopt en dat is wel niceSfinx- schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:06:
[...]
Act1 daarentegen wordt nu wel terug een optie met MP, ik heb wel zin om eens wat anders dan Act3 te doen
In Hell hoef ik niet eens Gloom te gebruiken, 1 hit en die monsters zijn dood, 3 hits en een elite is dood.delpetero schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:15:
[...]
Klopt en dat is wel niceNog sneller door je Acts heen wandelen zal het niet nog leuker maken, maar zo lang hameren op een Elite is ook niet alles. Gisteren voor de grap een paar luitjes door act3 en act4 geholpen op Hell. Dat verveelt ook gauw.

En investeren in nieuwe gear klinkt blizzard goed in de orenMistymo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:08:
[...]
Tuurlijk werkt het nog, alleen je moet nu veel meer chc hebben, je moet inderdaad veel meer ias hebben, je moet meer armor / hp hebben om die klappen die je wel krijgt te kunnen opvangen omdat de cm proc ratio van tornados is generfed er dus tijden zijn dat DS niet is gerefreshed. Wat ik alleen wil zeggen dat je dus ontzettend veel weer moet investeren on de build viable te houden.
Wat is veel meer dan volgens jou? Ik heb het idee dat het wel mee gaat vallen, 40 chc, 2,5 attacks per second, 1k loh en 20+ arcane on crit dan ben je denk ik een heel eind op weg.Mistymo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:08:
[...]
Tuurlijk werkt het nog, alleen je moet nu veel meer chc hebben, je moet inderdaad veel meer ias hebben, je moet meer armor / hp hebben om die klappen die je wel krijgt te kunnen opvangen omdat de cm proc ratio van tornados is generfed er dus tijden zijn dat DS niet is gerefreshed. Wat ik alleen wil zeggen dat je dus ontzettend veel weer moet investeren on de build viable te houden.
Misschien toch maar even die ptr uitproberen vanavond of morgen als hij nog up is.
Ik vind eigenlijk alles aan de barb zwak, niet per se omdat het slechte items zijn, maar omdat ze niet echt bij je build passen. De build is een soort hybride tussen een dikke offensive barb (die over het algemeen erg duur zijn want iedereen wil ze) en een defensive barb. Ik zou je aanraden om voor een defensive te gaan als je minder dan 100M te besteden hebt. En A4 viable barb kan voor onder de 5M.Killjoy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:09:
[...]
1. Je hebt wel CHC lopen stacken, maar geen critical hit damage. Zonder CHD heb je niets aan CHC, want ja, dan crit je, maar je doet een whopping (not!) 2x damage. Pas boven de 4x (dus 300% crit) damage wordt CHC zinnig.
2. Je hebt allerlei dikke gems in zeer middelmatige items zitten. Voor de 500K die de stars waard zijn, koop je veel betere items dan je nu hebt met de stars erin.
3. Dat zwaard is verkeerd gesocket en ook erg zwak. Ik zou de crit laten zitten en voor het dikste zwaard met 700 oid LOH gaan. Voor een 1000dps-er hoef je niet boven de 1M uit te komen denk ik.
4. Je hebt te weinig AR/defensive zooi voor een defensive barb, dus ga op zoek naar items met Vit, Armor en strength, waarbij strength het minst belangrijk is (en ook nog eens het duurst!). Koop bijv een broekje met 2x socks, 130 vit, 65AR, extra armor en verder niets. Die zijn erg goedkoop en als je er 2 mooie rubies indoet is het een prima ding.
5. Gebruik frenzy ipv bash (frenzy zorgt voor 1,75x attackspeed)
Waarschijnlijk ga je met deze aanpassingen terug van 20K dmg naar 10K oid, maar aangezien je alles in het spel kan tanken, kill je vrij snel.
Succes!
Om het te testen met je de PVR niet nodig. Wicked wind zal weer de eerste keuze worden en dat kan in 1.04 ook. Je heb echt geen ubergear nodig om die build nog te kunnen gebruiken. Met alleen diamond skin continu up kom je al een heel eind.awesom-o schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:46:
[...]
Wat is veel meer dan volgens jou? Ik heb het idee dat het wel mee gaat vallen, 40 chc, 2,5 attacks per second, 1k loh en 20+ arcane on crit dan ben je denk ik een heel eind op weg.
Misschien toch maar even die ptr uitproberen vanavond of morgen als hij nog up is.
Ik denk ook dat het meevalt. Met die aanpassing op meteor in 1.05 zou dat ook nog wel kunnen werken.xV0rtexx schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:05:
[...]
Om het te testen met je de PVR niet nodig. Wicked wind zal weer de eerste keuze worden en dat kan in 1.04 ook. Je heb echt geen ubergear nodig om die build nog te kunnen gebruiken. Met alleen diamond skin continu up kom je al een heel eind.
Ik ga denk ik ook voor de meteor variant (heb in ieder geval een mooie source met -5 arcane spend op meteor)awesom-o schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:11:
[...]
Ik denk ook dat het meevalt. Met die aanpassing op meteor in 1.05 zou dat ook nog wel kunnen werken.
Echter denk ik wel dat ik een snellere attackspeed nodig heb. Heb nu maar 1,38 en wil dat toch omhoog hebben naar minimaal 1.9/2.0. Zal dan denk ik wel een hoop moeten investeren in een wand
Met 1.38 kan ik me wel voorstellen dat je wat problemen gaat krijgen, ik zit nu op bijna 2.6 met slow time (stretch time rune geloof ik). Daggers met loh, attack speed en socket voor chd zijn goed te betalen, misschien een idee?Mistymo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:51:
[...]
Ik ga denk ik ook voor de meteor variant (heb in ieder geval een mooie source met -5 arcane spend op meteor)
Echter denk ik wel dat ik een snellere attackspeed nodig heb. Heb nu maar 1,38 en wil dat toch omhoog hebben naar minimaal 1.9/2.0. Zal dan denk ik wel een hoop moeten investeren in een wandook de loh zal dan op iets anders moeten komen te zitten omdat ie nu op mijn wapen zit. Zal wel weer een dure grap worden
Klopt, hangt echter wel af van de dps op wapens. Denk dat ik maar niet meer moet gaan nadenken over 1k dps 1H met LoH, Crit damage en socket. Misschien dan maar wat minder dps en wat meer attackspeed.awesom-o schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:57:
[...]
Met 1.38 kan ik me wel voorstellen dat je wat problemen gaat krijgen, ik zit nu op bijna 2.6 met slow time (stretch time rune geloof ik). Daggers met loh, attack speed en socket voor chd zijn goed te betalen, misschien een idee?
Iemand goede tips voor mijn character om act 3 een beetje fatsoenlijk door te komen? Kom nu tot Ghom maar die krijg ik niet echt makkelijk neer. Act 2 is dan weer een relatief eitje......
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sk4rloC-2506/hero/1252750
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
"een mooie source"Mistymo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:51:
[...]
Ik ga denk ik ook voor de meteor variant (heb in ieder geval een mooie source met -5 arcane spend op meteor)

Maak daar even "een zieke source" van joh
Ik moet zeggen dat mijn sword (950 dps, 220 int, socket en 1.50 attack speed) uiteindelijk een koopje was voor 6 mio. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er wapens zijn die beduidend meer damage voor minder dan 5x de prijs. Nadeel is wel dat ik ergens LoH vandaan moet halen. Daar ik heb ik een ring (222) en helm (440) voor, maar die wil ik vervangen... keuzes keuzes keuzes. En vooral dure keuzes!
Ghom is easy als je rend + healthrune gebruikt, iig bij mij.Skarloc schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:38:
Iemand goede tips voor mijn character om act 3 een beetje fatsoenlijk door te komen? Kom nu tot Ghom maar die krijg ik niet echt makkelijk neer. Act 2 is dan weer een relatief eitje......
Alvast bedankt
Verwijderd
Ligt het aan mij of is jouw crit chance maar +8% van gear? Dat kan hoger... veel hoger. Ik vind je STR ook niet hoog voor iemand die A3 door wil walsen, maar ik ben genokt met m'n barb dus een echt vergelijk heb ik niet.Skarloc schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:38:
Alvast bedankt
Zegt meneer die een 195k gold belt vindtAngeloonie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:44:
[...]
"een mooie source"![]()
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
..en hem nog niet verkocht heeftejtnaj schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:47:
[...]
Zegt meneer die een 195k gold belt vindt
Oh, en niet 195k, maar 195 mil
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 26-09-2012 16:59 ]
Ben Act 3 ook redelijk doorgekomen met mn barb maar kom zelf ook niet voorbij Ghom. Al diverse builds geprobeerd en bijna neer maar al vaak mislukt en heb t nu wel een beetje gehad met hem... rend alleen nog niet geprobeerd... tot nu toe nog nooit echt gebruikt... werkt voor mij op een of andere manier niet lekker.maratropa schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:46:
[...]
Ghom is easy als je rend + healthrune gebruikt, iig bij mij.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ach voor 450miljoen is ie de jouweAngeloonie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:44:
[...]
"een mooie source"![]()
Hah... net rend geslot en 1e poging Ghom neer... zo makkelijk kan t zijn
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Iemand nog tips voor me wizard?
Geld heb ik niet echt, ook nooit echt gehad
alles bij elkaar kost nog geen 3mill. en op me rekening staat op iets maar met 5 cijfers 
http://us.battle.net/d3/en/profile/Rutger-2174/hero/23335197
edit: de stats die er staan zijn al buffed
Geld heb ik niet echt, ook nooit echt gehad
http://us.battle.net/d3/en/profile/Rutger-2174/hero/23335197
edit: de stats die er staan zijn al buffed
[ Voor 8% gewijzigd door R-utger op 26-09-2012 17:22 ]
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Haal die laatste 2 cijfers weg en je hebt een dealMistymo schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:11:
[...]
Ach voor 450miljoen is ie de jouweTweakerprijsje
Same here 
Edit: Heel battle.net lijkt eruit te liggen
Edit: Heel battle.net lijkt eruit te liggen
[ Voor 66% gewijzigd door Jk_W op 26-09-2012 17:52 ]
- Blaat
Hardware Fanaat

Hmm ik zit er hier nog gewoon in. Kan gewoon games starten zonder probelemen.
Ik kan zonder problemen in loggen.
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Ik ben gewoon ingelogd hoor. 
M'n DH begint nu echt ergens op te lijken.
M'n DH begint nu echt ergens op te lijken.

[ Voor 98% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-09-2012 17:59 ]
Zo al mn gems maar eens geupgrade, moest toch ooit gebeuren. Nu overal Star in zitten 
Scheelt buffed toch 4,5k DPS met mijn huidige build. Kostte me dan ook wel bijna 3 mil.
Scheelt buffed toch 4,5k DPS met mijn huidige build. Kostte me dan ook wel bijna 3 mil.
[ Voor 10% gewijzigd door Thompson op 26-09-2012 17:56 ]
Beeromaniac
De mensen die wel in kunnen loggen/ingelogged zijn: is de serverstatus pagina bij jullie ook gewoon bereikbaar? http://engb.nydus.battle.net/D3/enGB/client/server-status
Ja.Maar die serverstatus pagina.Ken de ik nog niet.Naluh! schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:01:
De mensen die wel in kunnen loggen/ingelogged zijn: is de serverstatus pagina bij jullie ook gewoon bereikbaar? http://engb.nydus.battle.net/D3/enGB/client/server-status
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.