Mouzetc, wat zonde dat je gaat stoppen. Vond het altijd tof om je stream te kijken en je aandeel bij GOT was enorm. Ik denk dat samen met mij er veel je zullen missen.mouzetc schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
Zo, bye bye Diablo
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/5452746130#1
(crosspost)
Jammer dat je stopt, ik vond het leuk om je te volgen! Maar ergens ook wel goed dat je op het hoogtepunt een streep achter zet.
De reden waarom ik geen meteor gebruik, is omdat de cast animatie te lang duurt. Vaak zit ik op meteor te drukken, en gebeurt er niks omdat ik nog bezig met de animatie van Wicked Wind. Wat ze gaan verkorten is de tijd dat je klaar bent met casten en het vallen van de meteor... toch? Of heb ik het verkeerd? Het is een beetje het verhaal van de D2 faster cast speed.Mistymo schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:42:
[...]
Denk dat je met 50% crit nog steeds deze build kan gebruiken en anders proberen om meteor (verlagen de cast time) te gebruiken. Als de defence minder belangrijk wordt dan zal je misschien minder crits nodig hebben om DS op te houden immers mobs doen minder damage. Voorlopig gewoon doorgaan en we zien wel.
Diablo ook op inferno uitgespeeld als Demon Hunter! Eindelijk na 3 keer in een trap te zijn beland
.
geen give-away?mouzetc schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
Zo, bye bye Diablo
(crosspost)
Kom je nog terug tzt met een pvp setje? Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe je 't daar zou doen met je crew.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Ik de hele sfeer ook zeker! Waarschijnlijk houd ik nog 50mil over om daar wat average gear mee te halen en vanuit daar af een toe een leuk avondje te spelen!Netsrek schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:12:
[...]
Mouzetc, wat zonde dat je gaat stoppen. Vond het altijd tof om je stream te kijken en je aandeel bij GOT was enorm. Ik denk dat samen met mij er veel je zullen missen.
Momenteel staat alles op de RMAH, 1 ding verkocht, maar mocht ik het niet snel verkopen, overweeg ik nog eens min. 10 runs te doen en daarvan alles onuitgepakt weg te gevenTektoon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:14:
[...]
geen give-away?![]()
Kom je nog terug tzt met een pvp setje? Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe je 't daar zou doen met je crew.
PVP ben ik ook erg benieuwd naar, maar denk niet dat het de eerste maanden echt serieus te nemen is..
Signature
Zonde. Ik zoek nog naar upgrades voro mijn wiz. Maar denk niet dat ik dat ubergear kan betalen van je haha(heb eindelijk 30 mil gespaard). Overigens is het denk ik ook niet de moeite waard als je maar gemiddeld 1 uur per dag kan spelen...mouzetc schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
Zo, bye bye Diablo
(crosspost)
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

Niet mee eens. Als je goede gear hebt is de "occasional game" die je doet nog steeds leuk en misschien zelfs leuker.
Been down this road and got the t-shirt. Het verkopen van je gear op diablo werkt niet. Uiteindelijk wil je toch weer nieuwe gear die beter is dan je vorige. Dat is nu eenmaal waar eht spel op draait. Je zal niet tevreden zijn met mindere gear als je betere hebt geproefd.
Been down this road and got the t-shirt. Het verkopen van je gear op diablo werkt niet. Uiteindelijk wil je toch weer nieuwe gear die beter is dan je vorige. Dat is nu eenmaal waar eht spel op draait. Je zal niet tevreden zijn met mindere gear als je betere hebt geproefd.
[ Voor 17% gewijzigd door Blaat op 25-09-2012 08:26 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Met betrekking tot patch 1.0.5: blijkbaar als je monster power aan zet (lees: 1 of hoger), dan zijn alle monsters in inferno lvl63, ook die van act I & II (met bijbehorende act III drop rates). Dus je kunt straks leuk alle acts farmen (als je MP op 1 zet).
Each MP level adds 25% MF, MP levels 1-3 add 10% exp each, 4-6 add 15% exp each, 7-9 add 20% exp each, and 10 adds 25%. The aggregate bonuses for +MF% and +exp% at MP 10 are therefore 250% and 160% respectively.
These are values in inferno and do break the 300% cap
There's no place like 127.0.0.1
- Blaat
Hardware Fanaat

MatHack schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:26:
Met betrekking tot patch 1.0.5: blijkbaar als je monster power aan zet (lees: 1 of hoger), dan zijn alle monsters in inferno lvl63, ook die van act I & II (met bijbehorende act III drop rates). Dus je kunt straks leuk alle acts farmen (als je MP op 1 zet).
[...]
Dat is goed nieuws!
Eindelijk niet meer gebonden aan Act 3 en feestelijk Act 1 farmen, want stiekum vind ik dat de leukste act!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Voor zover ik had begrepen is het alleen de Magic Find die omhoog gaat met MP levels. Dus er zullen nog steeds geen (of weinig) iLvl 63 items droppen in Act I.
Edit: niet dus:
Monster Power is considered "on" once you bump it up to Monster Power 1, at which point all monsters in Inferno become level 63. "No Monster Power" means that the system is technically "off," so monster levels will remain the same and you won't get any of the scaling XP/GF/MF boosts.
So, the moment you go into Inferno with any kind of Monster Power (e.g. Monster Power 1 and above), all monsters become level 63, and they can now all drop iLevel 63 items the same way that Act III and Act IV Inferno currently do. However, bumping up Monster Power beyond 1 will not further increase your chance of getting iLevel 63 items.
[ Voor 76% gewijzigd door Barthak op 25-09-2012 08:34 ]
- Blaat
Hardware Fanaat

Nee want de iLvl rolls worden met de patch afhankelijk van het monster lvl en niet meer van de tabellen die we eerst hadden. Dat betekent dat met monster power >= 1 alle items ilvl63 stats rollen.Barthak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:31:
Voor zover ik had begrepen is het alleen de Magic Find die omhoog gaat met MP levels. Dus er zullen nog steeds geen (of weinig) iLvl 63 items droppen in Act I.
Yep ik zag het
dat is inderdaad wel erg fijn. Komt er weer wat afwisseling in de scenery.
MatHack schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:55:
[...]
Als je gold hebt zou je op de AH kunnen zoeken naar ilvl61+ wapens met level reduction, dan heb je een bult dps meer en dat gaat zeker helpen. Je life is mijns inziens prima voor hell, zonder echter je complete gear + build te zien durf ik verder niet heel veel te roepen.
Thanks beiden. Zal misschien toch eens een kijkje gaan nemen op de AHThompson schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
[...]
Zal even in de gaten houden of ik nog wat gear voor je hebMaar inderdaad een 60+ wapen van de AH plukken met -5 lvl req scheelt al gigantisch veel. Dan heb je een 2-hander met 1000DPS voor nog geen 50k.
Ter info: hier mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...wakkel-2343/hero/15070453
Meer tips mag altijd :-)
Dat maakt het een stuk interessanter voor mensen die veel moeite hebben met Act II om gewoon op MP1 Act I te gaan farmen..Barthak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:31:
[...]
- Blaat
Hardware Fanaat

Met name ook omdat de monsters in act 2 van nature een stuk irritanter zijn dan die van act 1. Iets met Lacuni's die je niet kunt raken als ze naar je toe springen.Frerk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:42:
[...]
Dat maakt het een stuk interessanter voor mensen die veel moeite hebben met Act II om gewoon op MP1 Act I te gaan farmen..
Of beesten die doodgaan in een poison wolk, of vliegjes, en en enn...
[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 25-09-2012 08:46 ]
Dat wordt dan act 1 met monsterpower X farmen. Eindelijk eens iets anders dan act 3. Dan kan ik mn oude farmroute in act 1 weer oppakken.
Festering woods
Cemetery met 3 tombs
Highland grounds
Leorics manor eerst buiten en dan richting warden/butcher.
Festering woods
Cemetery met 3 tombs
Highland grounds
Leorics manor eerst buiten en dan richting warden/butcher.
Precies. 95% van de beesten die ik in mijn Act I runs tegenkom blijven gewoon staan(ranged/mage) of lopen langzaam naar je toe, maar doen verder niks speciaals. Met wat res all en armor kun je gewoon blijven staan en beesten kapot makenWolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:44:
[...]
Met name ook omdat de monsters in act 2 van nature een stuk irritanter zijn dan die van act 1. Iets met Lacuni's die je niet kunt raken als ze naar je toe springen.
Of beesten die doodgaan in een poison wolk, of vliegjes, en en enn...
Yay dat MP wordt nice
Gewoon weer lekker Act 1 runs (die vind ik zelf ook het leukste). Cemetery en Festering woods clearen, dan Leorics manor en dan Halls of Agony met Warden/Butcher.
Weet er iemand nog een paar goeie spots in Act 1 net als de Festering Woods?
Weet er iemand nog een paar goeie spots in Act 1 net als de Festering Woods?
Beeromaniac
Verwijderd
Tof dat die values door de 300% barrier heengaan - dat wordt dus Act met MP1 en MF gear farmen... MF gear brengt me op 284% MF zonder NV stacks plus de MF bonus van MP1 erbij komt dat nog helemaal goed met legendaries vinden (en stuk gaan, gok ik... maar dat zien we dan wel.MatHack schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:26:
[...]
Ja de nieuwe patch klinkt erg lekker, Act1 vind ik ook het leukste dus monsterlvl op 1 en gaan
.
Gisteren trouewns met enkele tweakers nog wat gegamed en wat gear gekregen
. Dank hiervoor ik ben in dmg weer een goeie 6 tot 8k omhoog gegaan
. En meer res all en life.
Vanaaf weer!
Gisteren trouewns met enkele tweakers nog wat gegamed en wat gear gekregen
Vanaaf weer!
- Blaat
Hardware Fanaat

Pfft watjes, act 1 met mp1. 
Mp10 met die handel! En er doorheen raggen met 500% mf! (in mijn geval dan, heb perma mf op men gear)
Mp10 met die handel! En er doorheen raggen met 500% mf! (in mijn geval dan, heb perma mf op men gear)
Tja. MP10 klinkt leuk, maar als je dan een half uur op een elitepack moet rammen dan is het alsnog niet efficient. Ga ik liever een paar Monsterpowers omlaag. uiteraard skippen we wel een paar lvls dus beginnen op 5 lijkt me wel redelijk.Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:30:
Verwijderd
Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:30:
Huidige niveau staat gelijk aan mp 2 of 3. 10 zal waarschijnlijk te langzaam gaan, 5-10 minuten per elite ga je niet lang volhouden ^^
Overwatch profile awesomo#2162
misschien droppen er wel 2 a 3 legendaries bij MP10awesom-o schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:33:
Huidige niveau staat gelijk aan mp 2 of 3. 10 zal waarschijnlijk te langzaam gaan, 5-10 minuten per elite ga je niet lang volhouden ^^
Dat lijkt me niet. Dan staat de AH binnen de kortste keren vol met uber items.ArcticWolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:44:
[...]
misschien droppen er wel 2 a 3 legendaries bij MP10
Dat denk ik niet. MP10 duurt erg lang om te clearen, omdat die beesten bizar veel hp hebben (goblin al 17m..). En het is natuurlijk alleen voor de stinkend rijk gegearde mensen of mensen die rmah leeg plukken.Timeless schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:45:
[...]
Dat lijkt me niet. Dan staat de AH binnen de kortste keren vol met uber items.
Geef mij maar een paar nieuwe hoofdstukken erbij met nieuwe achtergronden en nieuwe vijanden en eindbazen, dat maakt mij een heel wat vrolijkere speler
Er zijn vast nog een paar verdwaalde grote demonen die op een pakslaag wachten ergens in een grot of een kasteel, reizen naar andere continenten en daar de boel opruimen etc etc
Er zijn vast nog een paar verdwaalde grote demonen die op een pakslaag wachten ergens in een grot of een kasteel, reizen naar andere continenten en daar de boel opruimen etc etc
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Bron: DiablofansObtaining the Machine
The first thing a player must do to fight the Uber Bosses is to create the Infernal Machine. In order to create the machine you need 3 keys and the plan to craft it.
Key 1 - Found on Goat Mutant Key Warden in the Fields of Misery (Act 1)
Key 2 - Found on Dune Dervish Key Warden in Dahlgur Oasis (Act 2)
Key 3 - Found on Morlu Spellcaster Key Warden in Stonefort (Act 3)
Infernal Machine Plan - Found on Terror Demon Key Warden in Silver Spire Lvl 1 (Act 4)
The Key Wardens will always spawn in each Inferno game.
Monster Level does not matter.
The drops are not 100% guaranteed.
Using the Infernal Machine
After creating the machine, the player has to activate the portal to enter the three realms with the Uber Bosses.
The machine needs to be activated in the Heretic's Abode found in New Tristram.
The portal will open up one of the three locations randomly.
The Realm of Discord - King Leoric and Mahgda.
The Realm of Turmoil - Siege Breaker and Zoltun Kulle.
The Realm of Chaos - Ghom and Raknoth.
The machine only works to open a portal one time.
A new machine will need to be crafted each time to open another portal.
The portal remains open until the bosses are defeated or you leave game.
The Vengeful Eye, Devil's Fang, and Writhing Spine, needed to craft the Hellfire Rings, are not guaranteed drops.
Ziet er leuk uit, maar betekent dit ook dat je iedere keer weer de drie keysmoet farmen?

De keyholders spawnen altijd, maar droppen niet altijd een key. Ik denk dat het niet zo moeilijk wordt om de keys te farmen.Jk_W schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:02:
[...]
Bron: Diablofans
Ziet er leuk uit, maar betekent dit ook dat je iedere keer weer de drie keysmoet farmen? Of zal je na de eerste keer craften alleen nog maar gold nodig hebben om de machine weer te rechargen?
Gaat trouwens weer lekker met de PTR als ik de battle.net forums zo lees. Hopelijk vanavond beter.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Paar punten die me opvallen:Kwakkel schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:39:
[...]
[...]
Thanks beiden. Zal misschien toch eens een kijkje gaan nemen op de AHOf mocht je toevallig iets bruikbaars hebben liggen Thompson, dan laat je dat gerust maar weten hoor
Ben wel heel onregelmatig online (deze week waarschijnlijk donderdagavond, vrijdagavond en zondagochtend).
Ter info: hier mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/e...wakkel-2343/hero/15070453
Meer tips mag altijd :-)
- Je hebt vrij veel spirit spenders (WoL, EP, SSS), zit je niet vaak zonder spirit?
- Ik zou een van je spirit spenders switchen voor de heal met blazing wrath als rune (extra dmg).
- Als je vaak dood gaat is het denk ik handiger om je mantra te switchen naar Mantra of Evasion (Hard Target rune). Sowieso heb je bijna geen resists, dus die 20% extra helpt m.i. een stuk minder dan 20% meer armor van de MoE rune.
- Probeer ook eens 2x 1h wapen (sword, fist, dagger) i.p.v. de Daibo die je nu hebt, je doe meer hits en zal dus ook meer spirit genereren.
- Probeer gear te vinden/selecteren met allemaal dezelfde resistance, dan heeft One With Everything het meeste nut.
- Kijk voor de grap eens of je heel goedkoop (je bent bijna lvl 60 tenslotte) wat rare gear kunt opsnorren van de AH, zodat je behalve dex/vit ook wat andere stats hebt. Maar ga hier niet uitbunding gold uitgeven, die heb je allemaal nodig als je lvl60 bent
There's no place like 127.0.0.1
Zo, net een nieuw wapen van de AH getrokken om te testen.
972dps, 90dex/vit, 1100 life on kill, socket, 2.3% lifesteal.
Deze vervangt de komende tijd mn Won Khim Lau (900 dps, 150dex, socket, lightning skills do 23% more damage).
Wat meteen opvalt:
- Killspeed. Deze is behoorlijk langer geworden, maar dat had ik al verwacht, ondanks dat de paperdoll dps gelijk is gebleven op 87.2k unbuffed.
- Wat meer hp, zit nu weer boven de 36k, geeft iets meer speling.
- Ik kan in behoorlijk wat shit blijven staan nu, maar niet in alles (arcane sentries iemand? deze blijven mijn nemesis).
Ik denk dat ik op deze toer blijf doorgaan. Ben er nog niet uit of ik eerst ga voor more defense (404 resist all, 7.4k armor op dit moment) of door ga sparen voor een wapen met meer dps en hogere % lifesteal.
Qua healing eet ik van alle walletjes nu.
- life per second: 274
- life steal: 2.3%
- life per kill: 1852
- life per hit: 403
- health globe healing bonus: 3992
- bonus to gold/globe radius: 13
O, en ik hoop dat de patch er snel is, weer bijna een jc pattern gemist (3e keer dt dat gebeurt is).
972dps, 90dex/vit, 1100 life on kill, socket, 2.3% lifesteal.
Deze vervangt de komende tijd mn Won Khim Lau (900 dps, 150dex, socket, lightning skills do 23% more damage).
Wat meteen opvalt:
- Killspeed. Deze is behoorlijk langer geworden, maar dat had ik al verwacht, ondanks dat de paperdoll dps gelijk is gebleven op 87.2k unbuffed.
- Wat meer hp, zit nu weer boven de 36k, geeft iets meer speling.
- Ik kan in behoorlijk wat shit blijven staan nu, maar niet in alles (arcane sentries iemand? deze blijven mijn nemesis).
Ik denk dat ik op deze toer blijf doorgaan. Ben er nog niet uit of ik eerst ga voor more defense (404 resist all, 7.4k armor op dit moment) of door ga sparen voor een wapen met meer dps en hogere % lifesteal.
- life per second: 274
- life steal: 2.3%
- life per kill: 1852
- life per hit: 403
- health globe healing bonus: 3992
- bonus to gold/globe radius: 13
O, en ik hoop dat de patch er snel is, weer bijna een jc pattern gemist (3e keer dt dat gebeurt is).
[ Voor 4% gewijzigd door Neelon op 25-09-2012 10:32 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Life per kill ben ik nooit een fan van geweest. Zeker als je lastige elite/champion/rare mobs hebt dan kun je deze affix helemaal wegstrepen. Dan maar liever wat extra LPS, LS of LPH.
Over lastige mobs gesproken: gisteren voor het eerste eens Silver Spire gedaan, maar man wat zijn die meteor gooiende dudes lastig. Zeker ook als ze de affixes Waller, Minion én Illusionist meekrijgen, dan is de vloer 1 grote oplichtende rode vlek en worden op de meest cruciale momenten walls om je heen gezet
Over lastige mobs gesproken: gisteren voor het eerste eens Silver Spire gedaan, maar man wat zijn die meteor gooiende dudes lastig. Zeker ook als ze de affixes Waller, Minion én Illusionist meekrijgen, dan is de vloer 1 grote oplichtende rode vlek en worden op de meest cruciale momenten walls om je heen gezet

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Nice!Neelon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:29:
Ik ga zelf voor drie bronnen van heal:
* 3% life steal. Dit heelt enorm bij groepen.
* 4000 extra life from globes. Dit is best viable als je genoeg DPS't om elites snel genoeg zo'n ding op te laten hoesten. Uiteindelijk zou ik hier wel meer van willen hebben. Ik heb al 7yd pickup.
* Een beetje life regen om tussen de elite packs door even wat bij te tanken. Die zou ik wel kunnen missen.
De Won Khim Lau die ik heb doe ik echt niet meer weg.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Life on Kill zat er toevallig op, is een leuke bonus, leuk voor white mob packs (vooral in fields of slaughter), maar ik zoek er niet specifiek op.Joarie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:34:
Life per kill ben ik nooit een fan van geweest. Zeker als je lastige elite/champion/rare mobs hebt dan kun je deze affix helemaal wegstrepen. Dan maar liever wat extra LPS, LS of LPH.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Gisteren deze goedkoop van AH weten te plukken

Werkt wel super lekker moet ik zeggen! wilde graag nog pickup radius op een item hebben, en die 10k healthglobes bonus is erg mooi meegenomen !

Werkt wel super lekker moet ik zeggen! wilde graag nog pickup radius op een item hebben, en die 10k healthglobes bonus is erg mooi meegenomen !
Ik kan echt niet wachten op 1.0.5. Dat "Monster Power" klinkt zo vet. Ik ben benieuwd wat de verhouding is tussen Act 3 - Inferno zonder Monster Power, en Act 1 - Inferno met MP1.
Een keer een andere Act farmen is namelijk wel leuk. Act 2 met MP1 lijkt overigens nog steeds een No no voor Demon Hunters (achterlijke *** onsterfelijke Lacuni's en Writhing Deceivers...)
Een keer een andere Act farmen is namelijk wel leuk. Act 2 met MP1 lijkt overigens nog steeds een No no voor Demon Hunters (achterlijke *** onsterfelijke Lacuni's en Writhing Deceivers...)
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Verwijderd
Vind je ook je eigen gear weleens of ben je echt geheel afhankelijk van filantropen nu? Ik hoor jou telkens vertellen over dingen die je gekregen hebt maar zelden gekocht en nooit gevonden.Robbels schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:25:
Ja de nieuwe patch klinkt erg lekker, Act1 vind ik ook het leukste dus monsterlvl op 1 en gaan.
Gisteren trouewns met enkele tweakers nog wat gegamed en wat gear gekregen. Dank hiervoor ik ben in dmg weer een goeie 6 tot 8k omhoog gegaan
. En meer res all en life.
Vanaaf weer!
Ik zal je van de week wel weer wat ilvl58 rares geven om je budget uit te laten dijen anders hoor
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 11:26 ]
Hey MatHack, hartelijk bedankt voor de tips. Om even te reageren, zie mijn commentaar in t vet 
MatHack schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:19:
[...]
Paar punten die me opvallen:
- Je hebt vrij veel spirit spenders (WoL, EP, SSS), zit je niet vaak zonder spirit? Ja, helaas wel. Dat is misschien wel deel van het probleem:)
- Ik zou een van je spirit spenders switchen voor de heal met blazing wrath als rune (extra dmg). Die heb ik al wel zien staan, maar nooit gebruikt. Vond altijd (in my mind) andere skills/runes interessanter. Zal inderdaad eens proberen wat blazing wrath doet.
- Als je vaak dood gaat is het denk ik handiger om je mantra te switchen naar Mantra of Evasion (Hard Target rune). Sowieso heb je bijna geen resists, dus die 20% extra helpt m.i. een stuk minder dan 20% meer armor van de MoE rune.Van de mantra gebruikte ik altijd de return damage, maar vond die te weinig efficient worden. Heb m dus nog maar n paar dagen gewijzigd, en had de resist increase omdat ik hoopte dat (een klein beetje) meer resist wel zou helpen. Helaas niet dus. Zal de MoE+HT eens proberen.
- Probeer ook eens 2x 1h wapen (sword, fist, dagger) i.p.v. de Daibo die je nu hebt, je doe meer hits en zal dus ook meer spirit genereren.Heb 2 bruikbare fists liggen. Zoals ik in mijn eerdere post al aangaf twijfel ik wat het best is: 2hander, 2 1 handers of 1hander+shield. Had nu deze 2hander omdat ik daarmee (als ik het mij goed herinner) +3000 leven en +500 damage had. Maar je hebt wel een punt met de spirit regen.
- Probeer gear te vinden/selecteren met allemaal dezelfde resistance, dan heeft One With Everything het meeste nut.Heb nog niet teveel gekeken naar de resists. Had ergens opgevangen dat dat vooral in Inferno belangrijk werd, vandaar.
- Kijk voor de grap eens of je heel goedkoop (je bent bijna lvl 60 tenslotte) wat rare gear kunt opsnorren van de AH, zodat je behalve dex/vit ook wat andere stats hebt. Maar ga hier niet uitbunding gold uitgeven, die heb je allemaal nodig als je lvl60 bent
Heb zowiezo niet teveel uit te geven (400k ofzo), maar zal dan uiteindelijk toch eens op speurtocht moeten gaan, ook al wilde ik eigenlijk de AH vermijden
Verwijderd
Ben met mijn wizard eindelijk aangekomen bij Belial op inferno. Hem neerkrijgen is me nog niet gelukt, maar ik raak wel tot phase 2 ... ik vermoed dat mijn movement gewoon ongelooflijk slecht is, want ik ga er van uit dat ik hem in theorie gewoon zou moeten neerkrijgen met enkel poison hydra als ik de attacks blijf ontwijken.
Ofwel zit het probleem gewoon in mijn eerder lage stats (27k dps / 22k health / 350 all res), wat resulteert in one-shots als ik een foutje maak.
En voor iemand AH roept, dat doe ik principieel niet (alle gear is zelf gevonden)
Ofwel zit het probleem gewoon in mijn eerder lage stats (27k dps / 22k health / 350 all res), wat resulteert in one-shots als ik een foutje maak.
En voor iemand AH roept, dat doe ik principieel niet (alle gear is zelf gevonden)
Als je terug leest zie je dat ik ook al vaker wapens heb gekocht maar het erg lastig is om hier een goeie koop in te doen zonder vasthoudenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:25:
[...]
Vind je ook je eigen gear weleens of ben je echt geheel afhankelijk van filantropen nu? Ik hoor jou telkens vertellen over dingen die je gekregen hebt maar zelden gekocht en nooit gevonden.
Ik zal je van de week wel weer wat ilvl58 rares geven om je budget uit te laten dijen anders hoor
Kortom lang leve patch 1.0.5 ivm vergelijken in AH. Hiermee weten we allemaal tenminste meteen wat voor goeds we hebben!
En ik ben blij met Filantropen! voor Act2 inferno alles zelf gevonden / gekocht!
En nu de laatste dagen zijn er een aantal toffe mensen om me heen
Maar het grinden ging gisteren goed!
Verwijderd
Movement is hier denkik niet het probleem, maar lage health en resistance kan je inderdaad fataal worden! Toch een prestatie om zover te komen met zelfgevonden gear, hoeveel uur heb je daar al inzitten?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:55:
Ben met mijn wizard eindelijk aangekomen bij Belial op inferno. Hem neerkrijgen is me nog niet gelukt, maar ik raak wel tot phase 2 ... ik vermoed dat mijn movement gewoon ongelooflijk slecht is, want ik ga er van uit dat ik hem in theorie gewoon zou moeten neerkrijgen met enkel poison hydra als ik de attacks blijf ontwijken.
na wat sponsoring is mijn wizzard al een heel stuk sterker geworden. Gisteren zelfs twee mensen kunnen ressen bij de butcher. Dat ik daarna dood ging doet er ff niet toe.
wanneer kom 1.05 eigenlijk uit.
wanneer kom 1.05 eigenlijk uit.
Goedemiddag,
zou ik misschien wat gear tips kunnen krijgen voor mijn Wizard? act2 kom ik op zich makkelijk door met mijn huidige build en gear maar in act 3 loop ik toch tegen een muur aan.
Graag wil ik weten welke gear aan vervanging toe is en op welke stats ik me het meest zou moeten focussen.
mijn Wiz is op de volgende pagina te bekijken:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Martijn-1410/hero/1263342
alvast heel erg bedankt voor de feedback!
Gr Martijn
zou ik misschien wat gear tips kunnen krijgen voor mijn Wizard? act2 kom ik op zich makkelijk door met mijn huidige build en gear maar in act 3 loop ik toch tegen een muur aan.
Graag wil ik weten welke gear aan vervanging toe is en op welke stats ik me het meest zou moeten focussen.
Gr Martijn
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 09:27
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Gezien het feit dat ze hem eerst op de PTR gaan testen kan dat nog zeker wel een maand duren, zo niet langer.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mhmmm krijg gelijk een fout melding als ik ingelogd ben op public server...
Up
Ik heb precies dezelfde issue. Sowieso kan je DPS nog wel een stukje hoger - wat meer CHC en CHD zou zeker helpen (beide ringen kunnen veel beter, offhand ook) en meer vitality ook. Ook op je wapen kan je qua standaard DPS nog wel wat winnen zolang je niet teveel intellect erop achteruit gaat. Probleem blijft helaas dat de monsters in act III gewoon extreem veel damage doen en je daardoor behoorlijk genaaid kan worden. Helaas blijf je als wizard gewoon verschrikkelijk squishy.Heezen2011 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:25:
Goedemiddag,
Gr Martijn
In je skills kan je daarom de keuze maken om teleport te nemen (met de rune 30% minder dmg na teleport), frost nova en explosive blast. Je verliest dan wel archon, maar een soort van permanente frostnova helpt wel een hoop.
[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 25-09-2012 12:40 ]
Vervelend. Fijn dat je ook zoveel informatie geeft, dan kunnen we je tenminste goed helpen.Mikromanic schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:34:
Mhmmm krijg gelijk een fout melding als ik ingelogd ben op public server...
Bah nu je gestopt ben neem ik aan dat je ook mijn uber source niet meer wilt om in de top 20 te komenmouzetc schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 00:21:
[...]
Ik de hele sfeer ook zeker! Waarschijnlijk houd ik nog 50mil over om daar wat average gear mee te halen en vanuit daar af een toe een leuk avondje te spelen!
[...]
Momenteel staat alles op de RMAH, 1 ding verkocht, maar mocht ik het niet snel verkopen, overweeg ik nog eens min. 10 runs te doen en daarvan alles onuitgepakt weg te geven![]()
PVP ben ik ook erg benieuwd naar, maar denk niet dat het de eerste maanden echt serieus te nemen is..
Een paar snelle (goedkope) fixes:Heezen2011 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:25:
Goedemiddag,
Gr Martijn
- glass cannon vervangen door blur of evocation --> glass cannon op dit niveau is enkel nuttig als je erg goed zit qua armor/resist
- vitality!!! 22k is veel te weinig, je hebt op zijn allerminst 30k nodig. vervang die int gems met vit gems in je pants/ring, zoek een helm met socket en stop er een +12% life gem in.
- eens je vitality hoger zit: vervang force armor door prismatic armor --> met 40% AR erbij wordt je EHP veel hoger en kan je dus meer hits aan dan met force armor
Ja ik dacht in het begin 1.5-2 weken. Maar gezien alle problemen die ze hebben met PTR kan dit nog wel eens heel lang gaan duren. Eerst allerlei bugs fixen.. en nu al die errors die mensen krijgen als ze proberen in te loggen op PTR. Doet me denken aan het begin van Diablo 3.Angeloonie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:25:
[...]
Gezien het feit dat ze hem eerst op de PTR gaan testen kan dat nog zeker wel een maand duren, zo niet langer.
rodie83 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:38:
[...]
Ik heb precies dezelfde issue. Sowieso kan je DPS nog wel een stukje hoger - wat meer CHC en CHD zou zeker helpen (beide ringen kunnen veel beter, offhand ook) en meer vitality ook. Ook op je wapen kan je qua standaard DPS nog wel wat winnen zolang je niet teveel intellect erop achteruit gaat. Probleem blijft helaas dat de monsters in act III gewoon extreem veel damage doen en je daardoor behoorlijk genaaid kan worden. Helaas blijf je als wizard gewoon verschrikkelijk squishy.
In je skills kan je daarom de keuze maken om teleport te nemen (met de rune 30% minder dmg na teleport), frost nova en explosive blast. Je verliest dan wel archon, maar een soort van permanente frostnova helpt wel een hoop.
Bedankt voor de snelle respons, ik ga hier mee aan de gang!Sfinx- schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:
[...]
Een paar snelle (goedkope) fixes:
- glass cannon vervangen door blur of evocation --> glass cannon op dit niveau is enkel nuttig als je erg goed zit qua armor/resist
- vitality!!! 22k is veel te weinig, je hebt op zijn allerminst 30k nodig. vervang die int gems met vit gems in je pants/ring, zoek een helm met socket en stop er een +12% life gem in.
- eens je vitality hoger zit: vervang force armor door prismatic armor --> met 40% AR erbij wordt je EHP veel hoger en kan je dus meer hits aan dan met force armor
You have been disconnected from the server..Jk_W schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:41:
[...]
Vervelend. Fijn dat je ook zoveel informatie geeft, dan kunnen we je tenminste goed helpen.
Kan er verder ook nix mee
Up
Succes met andere dingen dan Diablo!mouzetc schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
Zo, bye bye Diablo
(crosspost)
Wat ik me nog wel heb afgevraagd: Hoe is het gegaan met dat wapen dat je voor 99M hebt gekocht? Is ie ooit weg gegaan voor 200M?
Verwijderd
Eindelijk de upgrade kunnen vinden die ik nodig had, een mooie Hallowed Defender, niet zonder reden een van de meest populaire items in hardcore. Ik heb nog een aantal items die upgrades nodig hebben, maar als je in de hardcore AH zoekt naar gloves met 150 dex, vit, poison + all res en crit, dan krijg je dus gewoon 0 hits
Huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
En nu hopelijk doorstoten naar diablo voordat 1.0.5 inferno de grond in nerft
Huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...rezooi-2640/hero/14953663
En nu hopelijk doorstoten naar diablo voordat 1.0.5 inferno de grond in nerft

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 13:06 ]
Verwijderd
Het grinden ging fantastisch.
spoiler:
Eerst twee man aan een aantal unlocks voor de Scout Heli geholpen en toen nog de nodige punten in de tank destroyer bij elkaar geharkt voor de broodnodige upgrades, wat mobart kills gefarmed en zelfs nog een paar minuten in de gunship kunnen prutsen.
Verkeerde topic?
[ Voor 34% gewijzigd door Klitse op 25-09-2012 13:13 ]
Woppa, gisteren eindelijk mijn eerste legendary gevonden na de patch. Een "The Witching Hour"-belt. Deze voor een mooi prijsje verkocht en vandaag even wezen shoppen. Het gaat zo wel lekker in ieder geval. Van 51k life naar 72k, dps van 26k buffed naar 31.5k buffed en van 400 LOH naar 1200 LOH bijna. CHC is buffed nu 57% geloof ik, dus dat tikt ook wel lekker aan, alleen mijn CHD is van 193 naar 179 gegaan. Hopelijk komt er nog een keer zo'n drop en dan gaan we daar even aan werken
.
Hier mijn character.
Voor een Barb is het idd wel een beetje weinig strength, maar ben meer een tank nu.
Hier mijn character.
Voor een Barb is het idd wel een beetje weinig strength, maar ben meer een tank nu.
Netjes, hoeveel heb je er uiteindelijk voor ontvangen?Infinchible schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:32:
Woppa, gisteren eindelijk mijn eerste legendary gevonden na de patch. Een "The Witching Hour"-belt. Deze voor een mooi prijsje verkocht en vandaag even wezen shoppen. Het gaat zo wel lekker in ieder geval. Van 51k life naar 72k, dps van 26k buffed naar 31.5k buffed en van 400 LOH naar 1200 LOH bijna. CHC is buffed nu 57% geloof ik, dus dat tikt ook wel lekker aan, alleen mijn CHD is van 193 naar 179 gegaan. Hopelijk komt er nog een keer zo'n drop en dan gaan we daar even aan werken.
Hier mijn character.
Verwijderd
Nee, robbels liet mij gisteren al z'n grindwerk doen terwijl hij zelf ging zitten bellen, dus ik ben BF3 gaan spelen met m'n zwager
Ik heb nooit geduld, dus heb hem voor een redelijk goede prijs neergezet. 53 miljoen heb ik er voor ontvangen.xV0rtexx schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:44:
[...]
Netjes, hoeveel heb je er uiteindelijk voor ontvangen?
Weet iemand waar ik de PTR client kan vinden? Op de "Download Game Client" pagina staat wel een Public Test Realm Client, maar deze staat bij mij onder World of Warcraft. Onder Diablo 3 staat bij mij alleen de standaard Diablo 3 US client.
Moet ik dan de PTR Client hebben die onder WoW staat? (het is de eerste keer dat ik dit wil gaan doen dus sorry for being noob
)
Edit; Nvm, heb het al gevonden. Ik had eerst even mijn "Diablo 3-account" op battle.net moeten openen, en daar klikken op Create PTR account.
Moet ik dan de PTR Client hebben die onder WoW staat? (het is de eerste keer dat ik dit wil gaan doen dus sorry for being noob
Edit; Nvm, heb het al gevonden. Ik had eerst even mijn "Diablo 3-account" op battle.net moeten openen, en daar klikken op Create PTR account.
[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 25-09-2012 14:01 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ik heb gister op paragon 19 mijn 7e legendary drop gehad na de patch. En dat was de 7e die zo naar de vendor kan, een Nailbiter (1h mace) met 598 dps oid.
Beeromaniac
Damn mooi prijsje, zit nog op m`n eerste goede (lees brengt veel geld op of hij is beter als wat ik heb) item te wachten. Heb een redelijke MF (180 zonder NV) maar nog weinig gevonden bij het farmen op A1, A2 en A3 duren nog te lang om goed te farmenInfinchible schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:46:
[...]
Ik heb nooit geduld, dus heb hem voor een redelijk goede prijs neergezet. 53 miljoen heb ik er voor ontvangen.
Ik heb ook heel veel op A1 gefarmed, omdat ik daar mijn MF-gear aankon. Maar daar dus geen legendaries gevonden. Gister een keer met gewone gear A3 gedaan, Paragon 6 toen nog en eigenlijk verder geen MF, maar dus wel die Witching Hour gevonden.
Vandaag had ik trouwens nog een legendary op A3 zonder MF, maar dat was een lvl 58 belt, angel hair ofzo, die heb ik gesalvaged.
Vandaag had ik trouwens nog een legendary op A3 zonder MF, maar dat was een lvl 58 belt, angel hair ofzo, die heb ik gesalvaged.
Achja, ik ben nu paragon 21, en nog maar 4 legendaries gevonden...Thompson schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:54:
Ik heb gister op paragon 19 mijn 7e legendary drop gehad na de patch. En dat was de 7e die zo naar de vendor kan, een Nailbiter (1h mace) met 598 dps oid.
2x die butcher axe en 2x crit/int bracers... heb ik ook niets aan.
En aan mijn 190 mf kan het ook niet liggen... (A2 farm)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deamion-2936/hero/2474642
[ Voor 12% gewijzigd door 3xNix op 25-09-2012 14:00 ]
Mag ik vragen wat je A2 farm route is, heb daar nog niet een hele leuke gevonden3xNix schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:59:
[...]
Achja, ik ben nu paragon 21, en nog maar 4 legendaries gevonden...
(buiten beginnen op Lord of lies quest, 5 NV halen en Belial verslaan)
Is een mooie prijs hoor, die koper was waarschijnlijk ook ongeduldigInfinchible schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:46:
[...]
Ik heb nooit geduld, dus heb hem voor een redelijk goede prijs neergezet. 53 miljoen heb ik er voor ontvangen.
Oh ik heb die belt ook gevonden!, ik schatte hem ook niet zo hoog in, ik heb hem maar even op m'n wizard gehangen die ik eigenlijk niet speel. ( http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/16423819 )Infinchible schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:46:
[...]
Idem voor m'n monk, ik probeer het steeds wel maar ik ga toch maar steeds weer met m'n barb spelen. Alleen die monk hangt nu wel echt vol met dure "gevonden voorwerpen" die ik misschien eigenlijk zou moeten verkopen..
http://eu.battle.net/d3/e...atropa-2921/hero/14374403
Meestal begin ik op road, daarna mines, sewers, sewers(oasis ingang), Buiten vault clear, vault, en als laatst de tovenaar.maddog_rvo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:01:
[...]
Mag ik vragen wat je A2 farm route is, heb daar nog niet een hele leuke gevonden
(buiten beginnen op Lord of lies quest, 5 NV halen en Belial verslaan)
Meestal wel 2-4 Goblins en met 5NV + merc +/- 280 MF
A3 doe ik ook wel eens, maar dat is traag maar als ik het doe dan doe ik:
Signal fire / catapult - (tower met spin boss) en dat lukt niet met me volle MF set...
Eindelijk de 80k unbuffed voorbij.
Valt me trouwens wel op dat de armory de bonussen van set items niet meerekent..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/marcvz-2548/hero/16661345
Nu is de 100k grens de doelstelling natuurlijk. Maar de prijzen zullen wel weer hard kelderen met de nieuwe patch/droprates dus beter om mijn gold even vast te houden denk.
Valt me trouwens wel op dat de armory de bonussen van set items niet meerekent..
Nu is de 100k grens de doelstelling natuurlijk. Maar de prijzen zullen wel weer hard kelderen met de nieuwe patch/droprates dus beter om mijn gold even vast te houden denk.
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
Elke set-bonus wordt meegerekend voor zover ik kan zien. Welke zou je dan missen?Marcvz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:30:
Eindelijk de 80k unbuffed voorbij.
Kun je die rechtse ring niet beter verkopen en op zoek gaan naar een vergelijkbare met Str?3xNix schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:59:
[...]
Achja, ik ben nu paragon 21, en nog maar 4 legendaries gevonden...
Ik farm afwisselende vooral 1 en 2, af en toe 3 maar vaak vind ik dat te risicovol, 1 echt lastige pack en het kost zo 20k aan repairs.
Beeromaniac
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Idd, telt hij gewoon mee. Je hebt +2112 dex, als ik alles op je items optel kom ik op 1982 dex. Verschil: 130 dex, dus de setbonus.Neelon schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:34:
[...]
Elke set-bonus wordt meegerekend voor zover ik kan zien. Welke zou je dan missen?
Mwah, AS, CHD en ook Dex vind ik wel aardig, heb ik toch wat dodge erbij...Thompson schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:34:
[...]
Kun je die rechtse ring niet beter verkopen en op zoek gaan naar een vergelijkbare met Str?
Ik farm afwisselende vooral 1 en 2, af en toe 3 maar vaak vind ik dat te risicovol, 1 echt lastige pack en het kost zo 20k aan repairs.
probleem is dat ik geen fan ben van de AH, en daar ook niets verkoop of koop... op m'n amu na dan..
Heb wel (iets) betere ringen... maar dit is m'n MF set... alle beetjes helpen.
Draag alleen maar MF items waarbij ik niet ineens veel DPS of life drop.
Hmm, inderdaad.. Als ik alles op tel lijkt t wel te kloppen.
Maar wat ik dan niet snap is dat ik volgens mn profile 36.5 crit chance heb en ingame 44.5..
Zoveel extra crit geeft de scoundrel niet..
Maar wat ik dan niet snap is dat ik volgens mn profile 36.5 crit chance heb en ingame 44.5..
Je hebt std 5 % chc extra en dan 3ù vd scroundel = 44.5Marcvz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:14:
3% scoundrel, 5% base crit, 36.5% extra van gear = 44.5% crit.Marcvz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:14:
Klopt als een bus.
Ah natuurlijk! Base crit.. totaal vergeten dat zoiets ook nog bestaat ^^
Verwijderd
130 uur and counting ^^Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:12:
[...]
Movement is hier denkik niet het probleem, maar lage health en resistance kan je inderdaad fataal worden! Toch een prestatie om zover te komen met zelfgevonden gear, hoeveel uur heb je daar al inzitten?
ZIjn er mensen die zomaar even 500mio kunnen spenderen aan items omdat ze simpelweg gewoon het beste van het beste willen hebben?
Op de top zat ik rond de 70mio en nu weer op 15mio
Bedoel als ik een leuk item verkocht dan ging ik meteen op zoek naar een upgrade dus mijn bankbalance daalde weer meteen
Wil ik nu upgrades aanschaffen dan kosten dingen minimaal rond de 100mio of meer, denk dus dat het nu aanbeland is op het vinden van upgrades omdat het aanschaffen gewoon niet haalbaar is.
Wel raar eigelijk in het begin waren upgrades het makkelijkst via ah en nu zijn upgrades alleen haalbaar van drops.
Bedoel als ik een leuk item verkocht dan ging ik meteen op zoek naar een upgrade dus mijn bankbalance daalde weer meteen
Wil ik nu upgrades aanschaffen dan kosten dingen minimaal rond de 100mio of meer, denk dus dat het nu aanbeland is op het vinden van upgrades omdat het aanschaffen gewoon niet haalbaar is.
Wel raar eigelijk in het begin waren upgrades het makkelijkst via ah en nu zijn upgrades alleen haalbaar van drops.
- Blaat
Hardware Fanaat

Iemand anders die het opvalt?
Stiekem lijkt het Diablo 3 topic steeds stiller te worden. De mekkeraars op b.net zullen dus niet helemaal ongelijk hebben dat er mensen naar TL2 gaan.
Ikzelf heb al te veel tijd in Diablo 3 zitten om nu te stoppen. Dat vind ik zonde en ik vind het nog steeds leuk.
Stiekem lijkt het Diablo 3 topic steeds stiller te worden. De mekkeraars op b.net zullen dus niet helemaal ongelijk hebben dat er mensen naar TL2 gaan.
Ikzelf heb al te veel tijd in Diablo 3 zitten om nu te stoppen. Dat vind ik zonde en ik vind het nog steeds leuk.
Ook een WoW expansion heWolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:
- Blaat
Hardware Fanaat

Voor zover ik heb begrepen zijn er vanwege die expansion ook een hele hoop mensen met WoW gestopt.
zo veel geld
70 mile is echt veel als je niet op de ah had gezeten
Ach dan had ik ook niet de upgrades gehad die het farmen wat makkelijker maaktde.marcus schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:15:
zo veel geld70 mile is echt veel als je niet op de ah had gezeten
Bedoel op een gegeven moment kom je tot een punt dat je simpelweg niet meer via de AH kan upgraden vanwege de prijzen.
Ik heb momenteel 300 mio in de pocket. Ik heb niet bijzonder veel gespeeld (zo'n 300 uur denk ik), maar ben extreem lucky geweest in mijn drops. Ik heb vrij veel Alkaizer runs gedaan en dat levert gewoon heel erg veel op (als je het snel kunt doen). Verschil is dat ik wel gold oppak (duurt ietsje langer dan, maar gaat nog steeds snel).Mistymo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:04:
ZIjn er mensen die zomaar even 500mio kunnen spenderen aan items omdat ze simpelweg gewoon het beste van het beste willen hebben?
mouz gaat stoppen, iedereen baaltWolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:
Beeromaniac
- Blaat
Hardware Fanaat

No offense naar Mouz toe maar nee. Ik adoreer geen andere mensen, of ze nou 600 miljard op hun bankrekening hebben, Koning van Mantsjoerije zijn of de beste gear van Europa in Diablo 3 hebben.
Sure, jammer dat er iemand stopt, maar ik zal er niet wakker van liggen.
My point being, mijn opmerking had niets met Mouz te maken.
Zodra patch 1.0.5 uit is zal het wel weer wat drukker worden denk ik.Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:24:
[...]
No offense naar Mouz toe maar nee. Ik adoreer geen andere mensen, of ze nou 600 miljard op hun bankrekening hebben, Koning van Mantsjoerije zijn of de beste gear van Europa in Diablo 3 hebben.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik heb TL2 nog niet gespeeld, maar ik denk dat die game maar even kan boeien, en dat D3 op de lange termijn toch wat interessanter blijft.Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:10:
Ik heb vanaf uur 0 Diablo 3 iedere dag gespeeld tot ergens half juli, vervolgens even een maand wat anders gedaan en amper D3 gespeeld, om met 1.0.4 weer volop actief te zijn. En ik vind het nu leuker dan vóór de korte break. (op de eerste weken na natuurlijk
Het is ook echt bizar hoe snel ik toch progressie heb gemaakt, als ik in mijn friendslist kijk bij mensen die een maand niet gespeeld hebben, en dan hun gear inspect is het verschil echt gigantisch, terwijl dat toen echt nog best redelijke gear was had ik het idee. Het wordt alleen wel steeds lastiger voor inactieve mensen om weer mee te gaan doen, die hebben nu zo'n grote achterstand opgebouwd dat ze qua gear gewoon niet mee kunnen met de rest en veroordeeld zijn tot crappy act 1 runs.
1.0.4 is voor mij al een stap in de goede richting geweest, en 1.0.5 gaat daar nog eens overheen, dus ook al is TL2 misschien best een leuk spel (en zal ik misschien ook wel verleid worden), ik blijf voorlopig zeker nog wel D3 spelen. Zit nu op zo'n 400 uur speeltijd, en dat ga ik zeker nog wel verdubbelen
[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2012 16:29 ]
Ik ben na 1.0.4 juist alweer gaan spelen, en met 1.0.5 die eraan komt ben ik helemaal blij.
Kortom ik vind het prima en ben meer gaan gamen! Ook hier rond hangen hoort daarbij.
Kortom ik vind het prima en ben meer gaan gamen! Ook hier rond hangen hoort daarbij.
Ik heb ook een beetje het pre-1.0.4 gevoel, iedereen kijkt wat de kat uit de boom. Net na 1.0.4 was er een ferme heropleving. Je merkt het vooral aan de AH, er verkoopt gewoon niets meer de laatste dagen... en interessante drops is ook alweer even geleden bij mij

Eens. Ik heb niet constant veel gespeeld, maar korte periodes heel veel. Sowieso speel ik doordeweeks nauwelijks i.v.m. werk en studie.
Door steeds pauzes te nemen blijft het wel leuk.
[ Voor 80% gewijzigd door FreqAmsterdam op 25-09-2012 16:31 ]
Hehe was ook wel een kleine beetje (nofi naar mouz natuurlijk) sarcastisch. Het was eigenlijk meer om aan te geven dat voor sommige spelers de uitdaging er nu een beetje af begint te gaan omdat het paragon levelen toch net te weinig nieuwe uitdaging biedt en het gear upgraden extreem traag gaat als je maar geen goeie drops krijgt. Dan ga je vanzelf andere dingen (games, hobbies etc.) toch weer wat meer de ruimte geven. Ik denk zelf ook dat 1.05 een zeer welkome verbetering gaat worden (met monster level en infernal machine) en dan zal bij 1.06 wellicht PvP komen en op die manier blijft het de komende maanden zeker nog interessant!Wolf schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:24:
[...]
Beeromaniac
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Is er overigens iemand die vanavond mijn Barb/Monk/Wizard even langs Diablo wil helpen op Inferno? 
Speel amper met die drie (Wiz wel, maar niet act 4) en wil de achievements nu wel eens halen voor Inferno, zit nu geloof ik op 89% van alle achievements, en mis van die 3 classes de Inferno achievement nog. Zit alleen nog niet eens in act 4 met die classes.
Als Barb kan ik wel wat tanken geloof ik, en m'n Monk/Wizard zijn redelijk goed, dus ik ben niet een compleet blok aan je been
Dus mocht je zin hebben, let me know: Angeloonie#2758
Speel amper met die drie (Wiz wel, maar niet act 4) en wil de achievements nu wel eens halen voor Inferno, zit nu geloof ik op 89% van alle achievements, en mis van die 3 classes de Inferno achievement nog. Zit alleen nog niet eens in act 4 met die classes.
Als Barb kan ik wel wat tanken geloof ik, en m'n Monk/Wizard zijn redelijk goed, dus ik ben niet een compleet blok aan je been
[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 25-09-2012 16:36 ]
Jep, het blijft een spel met weinig uitdaging. Tot nu toe word het alleen drukker rond patch releases en voor de rest is het gewoon dood. Alles wat ik op AH plemp verkoopt bijna niet, alhoewel, eergister nog redelijke legendary bracers verkocht voor 5k 
Nee, D2LOD blijft tot nu toe nog beter. Laat ze D3 eerst maar eens naar het niveau van hun decade older big brother brengen.
Nee, D2LOD blijft tot nu toe nog beter. Laat ze D3 eerst maar eens naar het niveau van hun decade older big brother brengen.
Komt denk ik vooral doordat het customizen nu gewoon veel minder is. Per class is er op hogere levels en met betere gear vrij weinig build variatie nodig wil je niet dik achterlopen op de rest. Zie CM Wiz en WW Barb, hoe het met DH/WD zit weet ik niet maar bij de Monk zijn er iig ook skills waar je eigenlijk niet zonder kunt. In principe zou elke skill op elk niveau echt nuttig moeten kunnen zijn, desnoods doordat je er 10 punten in kunt stoppen.
Beeromaniac
Bij een DH is nog best wel wat variatie mogelijk. Dat is althans mijn ervaring, ik heb al een hoop verschillende builds geprobeerd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.