Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:04:
Die poll is voor mijn DH een eitje om in te vullen. Reflect Dmg. Daarmee one-shot ik mezelf als ik niet oppas.
Met Shadow Power en Gloom is reflect damage niet zo erg (als je veel DPS hebt). Zelf ga ik het meeste dood door gevortexed te worden midden in een plas plague met 4 swift skullcleavers om me heen :X

Oeps...ik zie dat ik een beetje aan het spammen ben. Sorry B)

[ Voor 7% gewijzigd door Jk_W op 24-09-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:03:
Heb zelf op Blood Clan Sorcerers gestemd. :P Wat een ondingen :X Het shield dat ze casten is echt bizar goed, en als je een champion pack hebt zitten ze constant elkaar te shielden :X

En omdat die eikels bij mij tot 2x toe een Goblin hebben geshield waardoor die niet op tijd dood ging. :P
Daar had ik ook voor gekozen. Ze rennen constant weg als je net op de plek waar ze staan veel schade doet. Alsof ze dit aan voelen... je bent constant achter die beesten aan het rennen. En goblins shielden is hun specialiteit.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jk_W schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:07:
[...]

Met Shadow Power en Gloom is reflect damage niet zo erg (als je veel DPS hebt). Zelf ga ik het meeste dood door gevortexed te worden midden in een plas plague met 4 swift skullcleavers om me heen :X

Oeps...ik zie dat ik een beetje aan het spammen ben. Sorry B)
Klopt maar soms heb ik al een cluster arrow met loaded for bear afgevuurd voor ik uberhaupt kijk wat de affixes zijn op zo'n pack. Soms kan ik het dan op mn gemak bekijken omdat ik toch als een hoopje botten op de grond lig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Jk_W schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:05:
[...]

Gelukkig is de Invulnerable Minions affix er uit. Maakt deze pack iig iets makkelijker te killen :)
iets ja... XD gewoon niet grappig, maar cinder trail is best handig bij zo'n pack. Bij Phasebeasts heb je als DH gewoon pech vaak }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jk_W schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:07:
[...]

Dit:
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:10:
[...]

Klopt maar soms heb ik al een cluster arrow met loaded for bear afgevuurd voor ik uberhaupt kijk wat de affixes zijn op zo'n pack. Soms kan ik het dan op mn gemak bekijken omdat ik toch als een hoopje botten op de grond lig 8)7
Herken ik echt heel goed. :P

"Wandel wandel wandel"
"Hey een champion pack!!!"
"SH00T T3H CLUST3R 4RROW!!!"
"Angeloonie was slain by Hukfluk the Terminator"
"..oh Reflects Damage" |:(

:P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Mortar!

als ranged class zie ik alle affixes meestal wel optijd maar mortar doet mij iets te veel schade. sta je op de juiste afstand van 1 mob met mortar gooit een 2e mob wel zijn mortar op je :(
Vortex is ook lastig met posion/dessicrator. Arcane doet veel schade maar die kan ik meestal wel ontwijken.

voorheen was ook lava een goede om mij om te leggen. hij is dood, hee loot! BOEM!!! "Rezz pls!"

[ Voor 10% gewijzigd door skoozie op 24-09-2012 13:20 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Gestemd op Fallen Maniacs omdat ze af en toe niet/amper te targeten zijn als ze in een massa andere mobs meerennen, of ik ze niet allemaal zie in de drukte. Ik heb het niet op 1-shot beesten in een game met een hele horde mobjes op je scherm.

Qua affix heb ik op Vortex gestemd. Niet omdat het damage doet maar omdat het snel de vervelendste is in combinatie met een aantal andere affixes. Ik vind Arcane Sentry meestal niet zo'n punt (tenzij smalle gangetjes maar dan nog) maar wel als ik bovenop een sentry gevortexed word. Hetzelfde voor Desecrate/Plagued/Molten/Frozen. Allemaal geen ramp maar die vortex weet me er middenin te gooien op precies het verkeerde moment. Shielded is wel vervelend, soms duurt het allemaal wat lang, maar er is altijd wel iets om op te slaan :)

(dit alles vanuit het perspectief van een monk die het overleeft vanwege LoH zonder miljarden in gear gestopt te hebben)

[ Voor 7% gewijzigd door Bundin op 24-09-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phase beasts met reflect / vortex oid zijn voor mij praktisch onmogelijk. Ze staan of ineens voor je, of trekken je naar zich toe.. niet fijn als ranged, zeker omdat je ook nog eens op moet passen met je DPS met reflect.

Vortex is sowieso in combinatie met veel affixes een insta-death...

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:28
Als het om alleenstaande packs gaat ga ik voor die vieze shieldkoeien.
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:03:
Heb zelf op Blood Clan Sorcerers gestemd. :P Wat een ondingen :X Het shield dat ze casten is echt bizar goed, en als je een champion pack hebt zitten ze constant elkaar te shielden :X
Hierom dus eigenlijk.

De succubi zijn een goede tweede, hoewel die eigenlijk alleen echt link worden in combinatie met gespuis in de buurt. Even de helft van je armor inleveren als er al een paar phase beasts op je in staan te kloppen is niet geestig.

De gevaarlijkste affix wat mij betreft is vortex. Loop je net zo je best te doen om de narigheid op de grond te ontwijken, word je zo teruggezogen als je serenity/overige protect even niet beschikbaar is.

Disclaimer: beide keuzes gemaakt a.h.v. monk als character.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Vortex is ook mijn meest gevreesde affix. En hulking phasebeasts maken het kiten gewoon onmogelijk. Gelukkig bestaan hulking phasebeast met invulnerable minions niet meer ... brrr ...

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Mortar veruit het irritantst. Ben wel blij dat je nu ziet waar ze neerkomen. Daarnaast vind ik op dit moment Jailer erg kut (staat niet in de Poll!, wordt wel makkelijker met 1.0.5 en vault). Bij Vortex vault ik mezelf gewoon weer weg, heb ik niet zoveel problemen mee (eerst caltrops en dan vault, soms is vortex juist wel chill).

Qua act3-monster vind ik die dudes die hun poison-arm gooien vet irritant. Van het rijtje wat hier staat de hulking phasebeast.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

Iedere affix op zichzelf is niet zo erg vind ik. Meestal zijn het de combinaties die het lastig maken.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
Barthak schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:31:
Iedere affix op zichzelf is niet zo erg vind ik. Meestal zijn het de combinaties die het lastig maken.
Daar ben ik het mee eens, een langzame reflect dmg schiet je zo neer met shadow power. Maar krijg je een combo als Reflect Dmg, Extra Health, Fast en shielding dan word je vrij snel geirriteerd als DH.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind vortex ook irritant, alhoewel ik vrij makkelijk overall doorheen ram welke affiixxes die Champion en Elite packs ook hebben met WOTB en die insanity rune heb je ze zo plat die packs, meestal ga ik dood als ze plotseling tussen een groep gewone mobs vandaan komen, of dat ik mijzelf per ongeluk vastloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:18:
[...]

Herken ik echt heel goed. :P

"Wandel wandel wandel"
"Hey een champion pack!!!"
"SH00T T3H CLUST3R 4RROW!!!"
"Angeloonie was slain by Hukfluk the Terminator"
"..oh Reflects Damage" |:(

:P
En die arme monk die dan samen met de dode DH een run doet mag daarna proberen de Molten Vortex Extra Health Reflect Damage Blood Clan Occultist Champions solo te killen O-)
Niet dat dit lukt natuurlijk, die krengen rennen elke keer weg en je volgt ze vrolijk omdat je Fists of Thunder (Thunderclap) gebruikt als primary attack...

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatHack schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:39:
[...]

En die arme monk die dan samen met de dode DH een run doet mag daarna proberen de Molten Vortex Extra Health Reflect Damage Blood Clan Occultist Champions solo te killen O-)
Niet dat dit lukt natuurlijk, die krengen rennen elke keer weg en je volgt ze vrolijk omdat je Fists of Thunder (Thunderclap) gebruikt als primary attack...
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt..niet echt moeilijk voor monk om die te killen hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:26:
Ik vind Mortar veruit het irritantst. Ben wel blij dat je nu ziet waar ze neerkomen. Daarnaast vind ik op dit moment Jailer erg kut (staat niet in de Poll!, wordt wel makkelijker met 1.0.5 en vault). Bij Vortex vault ik mezelf gewoon weer weg, heb ik niet zoveel problemen mee (eerst caltrops en dan vault, soms is vortex juist wel chill).

Qua act3-monster vind ik die dudes die hun poison-arm gooien vet irritant. Van het rijtje wat hier staat de hulking phasebeast.
Die poison arm beesten staan er ook tussen, dat is een Herald of Pestilence. Ze zijn opzich wel makkelijk want vaak als ik ze zie kan ik ze afknallen van een een enorme afstand en blijven ze gwn staan tot ze dood zijn. Bug misschien? Ze staan dan wel helemaal op het randje van me scherm maar blijkbaar als hun arm het niet red dan doen ze niks.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:59

Thompson

Beeromaniac

Alle mobs die (regelmatig) weglopen heb ik als barbarian sowieso een hekel aan. Soms ben je meer achter die beesten aan het aansjokken dan dat je kunt meppen.

Hulking Phasebeasts vind ik over het algemeen geen probleem. Heralds of pestilence zijn voor mij qua damage een van de ergste. Blood Clan Occulist is gewoon poep vervelend maar ga ik niet vaak dood door.

Qua affix, lastig. Er zijn er een aantal die gewoon irritant zijn (Nightmarish/Jailer etc. bijv) en een aantal die veel damage doen (Molten, Arcane, Electrified). Het is voor mij dus ook echt zo dat het de combinatie is die het heel vervelend of hartstikke makkelijk maakt. Scheelt ook wel als je in berserker form bent dat je bijv. geen last hebt van nightmarish, jailer en frozen.

Een van de vervelendste is denk ik toch wel molten/arcane/plagued en dan gecombineerd met vortex+frozen. Als WW barb is Health Link juist fijn om tegen je te hebben :9

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
molten, swift, fire chain skullcleavers zijn ook vet niceeeeeee *not*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ben benieuwd naar 1.0.5 trouwens, heb mijn monk altijd met de ernstig defensieve standaardbuild gespeeld en wil wel eens iets anders zien. Qua gear is er ook nog wel een hoop te verbeteren maar dat begint langzaam prijzig te worden. Suggesties voor welk slot het makkelijkst (lees: goedkoopst) te verbeteren is zijn welkom trouwens (profile).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:02
Ik heb voor de phase beasts gekozen. Als DH zijn die echt heel erg moeilijk!
Daarnaast gekozen voor Fast, kiten is bijna niet te doen als ze zo hard rennen.. De rest heb ik niet zo'n moeite mee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:41:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt..niet echt moeilijk voor monk om die te killen hoor....
Hij wil gewoon even doen alsof ie beter is dan ik. }:O

edit: en dan snel zn post nog ninja editen en mijn naam eruit halen. :X

[ Voor 11% gewijzigd door Klitse op 24-09-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
(jarig!)
Bundin schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:49:
Ben benieuwd naar 1.0.5 trouwens, heb mijn monk altijd met de ernstig defensieve standaardbuild gespeeld en wil wel eens iets anders zien. Qua gear is er ook nog wel een hoop te verbeteren maar dat begint langzaam prijzig te worden. Suggesties voor welk slot het makkelijkst (lees: goedkoopst) te verbeteren is zijn welkom trouwens (profile).
Goedkoopst zullen je gloves en daarna je chest armor zijn. Zeker je gloves kan je voor 200-300k wel iets vinden met chc.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:53:
[...]

Hij wil gewoon even doen alsof ie beter is dan ik. }:O

edit: en dan snel zn post nog ninja editen en mijn naam eruit halen. :X
Pff... nee hoor, jij gaat in één schot dood aan de reflect, en ik niet veel later (met grote dank aan mijn heal + serenity) :P Dat heeft niets te maken met wie er beter is... Die freaking beesten lopen gewoon veels te veel weg, is gewoon niet leuk...

ninja edits ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net dat 1.05 op de PTR nu live is, kan iemand dat bevestigen?

En ik heb gestemd voor Phasebeasts en shielding:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:02:
Ik lees net dat 1.05 op de PTR nu live is, kan iemand dat bevestigen?

En ik heb gestemd voor Phasebeasts en shielding:)
http://www.diablofans.com...105-now-available-on-ptr/

Bevestigd door blue post, dus ja. Ga zelf geen ptr spelen, heb de xp etc meer nodig op de live servers.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Bundin schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:49:
Shoulders, Gloves en Chest.

Shoulders moet je voor niet al te veel geld gelijkwaardige kunnen vinden met minimaal de AR/Cold, Dex of Vit hoger.
Chest eentje met wat AR+Cold en meer dex/vit
Gloves wellicht zonder IAS maar met 8+ CHC en nog wat CHD.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:16

Sm0k3r

cough...cough...

ArcticWolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:01:
die swift Demonic Tremors zijn ook verrot lastig... omdat ze opeens zo snel zijn :+

YouTube: Elite Demonic Tremor, diablo 3 inferno
@Wolf

Dit zijn mijn vriendjes toch, jij hebt de phasing beasts en ik deze als aartsvijand, verdomme wat zijn deze kut en dan met vortex en arcane.... pffff

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:03:
[...]

http://www.diablofans.com...105-now-available-on-ptr/

Bevestigd door blue post, dus ja. Ga zelf geen ptr spelen, heb de xp etc meer nodig op de live servers.
Thx, ik wel, die paar paragonlevels minder geloof ik wel :)

Overigens zijn die elitetremors alleen irri outdoors. Indoors (keep of zo) gaat dat prima

Edit: Nu ik er zo aan denk. Bestaan Champion Tremors eigenlijk? Die heb ik nog nooit gezien geloof ik

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:06:
[...]

Thx, ik wel, die paar paragonlevels minder geloof ik wel :)

Overigens zijn die elitetremors alleen irri outdoors. Indoors (keep of zo) gaat dat prima

Edit: Nu ik er zo aan denk. Bestaan Champion Tremors eigenlijk? Die heb ik nog nooit gezien geloof ik
Ja, die zijn behoorlijk sick. Op fields of the slaughter komen die voor.

Eerst is het zo van: he Tremors.... dan OMFWTFZOMGROFL RUUUUNNNNNNN!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:01
Fast Tremors...er gaat een wereld voor je open :+
Nog nooit een slak zo hard zien racen

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:14:
[...]

Ja, die zijn behoorlijk sick. Op fields of the slaughter komen die voor.

Eerst is het zo van: he Tremors.... dan OMFWTFZOMGROFL RUUUUNNNNNNN!!! :+
ZIjn wel super grappige monsters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Joarie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:15:
Ja dat is best vervelend als je een cluster arrow wil plaatsen. Je schiet em net en voordat hij de bombs neerkomen staat hij weer naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
champion tremor nooit ontmoet... XD elites wel vaak, net voor warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik snap niet waarom sommige mensen zoveel problemen hebben met Mortar. Het zijn daarbij nog schrikbarend veel range-dps'ers. Ik heb al DH zijnde juist geen problemen met Mortar. Die Mortars zijn zo traag en makkelijk te ontwijken. Alleen in combinatie met jailer, of een uitzonderlijk goed geplaatste Wall kan het wel eens vervelend zijn.

Nee, Vortex en Reflect Damage heb ik het meeste problemen mee. Reflect Damage is dan nog redelijk makkelijk te "blocken" d.m.v. Smoke-screen (Cluster Bomb schieten en vlak voor impact smoke-screen).

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
EricNL schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:20:
Ik snap niet waarom sommige mensen zoveel problemen hebben met Mortar. Het zijn daarbij nog schrikbarend veel range-dps'ers. Ik heb al DH zijnde juist geen problemen met Mortar. Die Mortars zijn zo traag en makkelijk te ontwijken. Alleen in combinatie met jailer, of een uitzonderlijk goed geplaatste Wall kan het wel eens vervelend zijn.

Nee, Vortex en Reflect Damage heb ik het meeste problemen mee. Reflect Damage is dan nog redelijk makkelijk te "blocken" d.m.v. Smoke-screen (Cluster Bomb schieten en vlak voor impact smoke-screen).
Nee ik vind mortar ook niet zo moeilijk. Ze worden alleen vervelend in combinatie met Avenger dan kunnen ze opeens ver schieten en snel rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Joarie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:15:
Ja best grappige beesten, voor je het weet staan ze voor je neus! deze kom ik zowat altijd wel tegen als ik een run doe (act 3).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MarcM88 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:26:
[...]

Ja best grappige beesten, voor je het weet staan ze voor je neus! deze kom ik zowat altijd wel tegen als ik een run doe (act 3).
Die monsters in act 3, die zo'n poeltje met een hand onder je maken, die vind ik pas akelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

rodie83 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:32:
[...]

Die monsters in act 3, die zo'n poeltje met een hand onder je maken, die vind ik pas akelig.
Dat zijn dus de Herald of Pestilence, ook mijn grootste vijand.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
MarcM88 schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:50:
[...]

Wat een super item Mistymo :o
Tja en dan nu de twijfel over om te verkopen of zelf te houden :)
Ben alleen bang dat ik zo'n item never maar ook never meer zal vinden of zou kunnen aanschaffen.

Dus verkopen alleen tegen zo'n bedrag dat ik mijn hele gear kan upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:41:
[...]

Tja en dan nu de twijfel over om te verkopen of zelf te houden :)
Ben alleen bang dat ik zo'n item never maar ook never meer zal vinden of zou kunnen aanschaffen.

Dus verkopen alleen tegen zo'n bedrag dat ik mijn hele gear kan upgraden :)
Je mag hem ook aan mij geven, dan maak ik die keuze wel, hoe jij er niet over na te denken :+

Maar even serieus: als je er 400+ miljoen oid voor kan krijgen zou ik het doen. Dan maar een iets mindere source. De markt wordt steeds voller met goeie items, dus de prijzen gaan vanzelf zakken. Over een paar maanden koop je een vergelijkbare source voor veel minder ;)

Voor minder dan 400 miljoen zou ik het sowieso al niet doen. :P Een beetje dikke upgrade is al 100+ mil -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:48:
[...]

De markt wordt steeds voller met goeie items, dus de prijzen gaan vanzelf zakken.
Dat is waar. Maar de goudprijs in rmah is wel sterk aan het dalen, wat dus items weer duurder maakt.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
ejtnaj schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:23:
Heeft iemand deze build al gebruikt voor CM-sorcs? http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Ik was een beetje aan het spelen met de andere armors, voornamelijk de Storm Armor. En ben er achter gekomen dat het ontzettend veel damage doet icm WW. Ik weet niet of het meer damage doet dan Archon, maar voor mijn gevoel ben ik iets sneller omdat ik nu teleport kan gebruiken. Het is ook zeker meer risico nemen, omdat je jezelf goed door de levels/packs moet bewegen, maar als je een beetje goed oplet dan is het leuker dan de grind van Archon.

Het zit best goed in elkaar:
- Storm Armor - Shocking Aspect. Deze heeft als rune 35% weapon damage elke critical hit.
- Energy Twister - Storm Chaser. Deze is nodig voor de procs.
- Frost Nova - Bone Chill. Deze doet 15% extra damage op de target mits frozen.
- Cold Blooded (passive). Deze doet 20% extra damage op de target mits frozen.
- Critical Mass (passive). Duh.
- Glass Cannon (passive). Gear en speelwijze afhankelijk, hier kan je van alles gebruiken.

Bovenstaande combo doet al erg veel damage. Probeer het maar een keertje! Het is ook best leuk om te zien hoe alles electrocute wordt. Maar daar komt nog bovenop:

- Explosive Blast - Obliterate (ik gebruik deze rune omdat ik van de radius hou). Deze wordt ook gespamd voor nog meer damage.

De ervaren sorc zal gelijk zeggen: maar wacht eens even! Je defence gaat omlaag omdat je geen Energy Armor meer gebruikt. En dat klopt, je bent ook meer kwetsbaar. Dat vang ik op met:

- Teleport - Safe Passage. Door de hele tijd rond te tp'en heb je bijna constant 30% damage reduction, en bovendien kan je je damage skills beter richten door middenin een pack te teleporten terwijl je je nova's spamt.
- Diamond Armor - Deze kan je toch spammen, dus is die extra Energy Armor nodig?

Al met al, een leuke subtiele spinoff van de standaard CM wizard. Door teleport te gebruiken kan je naar mijn mening sneller door de levels heen en al helemaal als je de Wormhole rune gebruikt omdat je toch ubergear hebt. Deze build zal niet meeschalen met de Archon build, dus als je al 100k+ dps doet daarmee dan is dat toch misschien sneller en veiliger. Maar ik heb er nu veel lol mee, iig tot aan de 1.05 patch omdat ik dan verwacht dat WW procs zal worden generfd.
Speel al een tijdje met deze build en moet zeggen bevalt me prima :) Helemaal als er DH's (Angeloonie/Dalyxia) meelopen met kuch kuch 250k dps en voordat hun kunnen schieten heb ik al 20 mobs neergelegd (Heb maar 68k dps unbuffed) haha. Heb zonder energy armor 800 res all en moet zeggen dat ik energy armor/pris ook niet mis. Alleen bij Ghom kan ik niet meer lekker door die posion heen tanken. Denk dat het na patch 1.05 het helemaal een eitje word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die gaan overstappen naar TL2? Ik zit er over na te denken om het aan te schaffen, maar ben ook erg benieuwd naar 1.0.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Hmm, net een 400 LoH amulet gevonden die maar 40 dps onder mijn huidige zit. Alleen met verkeerde resist (arcane ipv lightning/all) erop, maar toch voor de grap even gaan testen.

Krijg wel duidelijk een verschil te zien in niet-instagib situaties.

Mijn vraag is, werkt LoH ook met de cyclone damage? Ik was van mening van niet, maar weet het niet 100% zeker.

Nu was ik toch al van plan om ergens in de toekomst te gaan shoppen voor een lifesteal weapon, want die werkt zeker te weten met cyclone damage. Maar kan 1 van de LoH veteranen me vertellen of LoH ook werkt met proc damage van cyclones?
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:54:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die gaan overstappen naar TL2? Ik zit er over na te denken om het aan te schaffen, maar ben ook erg benieuwd naar 1.0.5.
Ik niet, 1 dungeon grinder vind ik wel genoeg, en ik vermaak me nog steeds prima met D3.

[ Voor 23% gewijzigd door Neelon op 24-09-2012 14:57 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb TL2 dit weekend gekocht, speelt wel helemaal anders dan D3. Maar het is wel niet zo'n grindfest.
Ik ben nu lvl 9 ofzo en heb al 4 set items gevonden, dus aan goede gear geraak je wel makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 17:13

KneoK

Not in a million lightyears

Overstappen ligt een beetje aan de nieuwe patch maar ik ga TL2 absoluut spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Je kan gratis de demo proberen om te kijken of het iets voor je is. Ik vond het leuk, maar niet leuk genoeg voor een switch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Jk_W schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:58:
[...]

Je kan gratis de demo proberen om te kijken of het iets voor je is. Ik vond het leuk, maar niet leuk genoeg voor een switch :)
Ik weet zeker dat ik het leuk vind, ik heb 1 ook gespeeld. Echter vind ik het zo zonde van de tijd die ik in D3 heb gestoken om nu weer over te stappen naar TL 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mistymo schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:54:
[...]

Speel al een tijdje met deze build en moet zeggen bevalt me prima :) Helemaal als er DH's (Angeloonie/Dalyxia) meelopen met kuch kuch 250k dps en voordat hun kunnen schieten heb ik al 20 mobs neergelegd (Heb maar 68k dps unbuffed) haha.
O+
Die CM builds zijn wel echt ideaal, gewoon alle mobs perma-freezen zowat :D Dan zijn de ergste combinaties zelfs een eitje :P

Alleen niet zeuren als ik knockback doe he, als je m'n DPS wilt moet je er wel wat voor over hebben :+ :D

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 24-09-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:48:
[...]

Je mag hem ook aan mij geven, dan maak ik die keuze wel, hoe jij er niet over na te denken :+

Maar even serieus: als je er 400+ miljoen oid voor kan krijgen zou ik het doen. Dan maar een iets mindere source. De markt wordt steeds voller met goeie items, dus de prijzen gaan vanzelf zakken. Over een paar maanden koop je een vergelijkbare source voor veel minder ;)

Voor minder dan 400 miljoen zou ik het sowieso al niet doen. :P Een beetje dikke upgrade is al 100+ mil -O-
Ja voor minder dan 400 mio is het ook niet de moeite waard, want mijn gear upgraden kost inderdaad 100mio of meer.

Volgens mij word meteor interressant na 1.05 en laat dat net ook op mijn source zitten :) Dus ben niet zo bang dat er snel een betere source op AH staat voor weinig. Goede wapens zijn ook rete duur, en een source is toch een verlengstuk van je wapen (dps), dan mag je toch als een van de beste sources in game best veel vragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:59:
[...]

O+
Die CM builds zijn wel echt ideaal, gewoon alle mobs perma-freezen zowat :D Dan zijn de ergste combinaties zelfs een eitje :P

Alleen niet zeuren als ik knockback doe he, als je m'n DPS wilt moet je er wel wat voor over hebben :+ :D
Over knockback gesproken. Net nog een Demonic Tremor special pack gehad. Die hebben van zichzelf al een knockback, en dit pack was met de Minion en Knockback affixes, en ik in een hoek gedreven. Erg leuk als je Serenity van cooldown is... duurde dan ook niet echt lang dat gevecht. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Heb net wat filmpjes gekeken van TL2. Ziet er interessant uit kwa gameplay maar de graphics doen me denken aan R.O.S.E. Online. Beetje iets te kinderlijk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:59:
[...]

O+

Hehehe zit ik alle mobs lekker te perma freezen en te blasten, knock jij ze weer uit range :) Heb nietzoveel last van affixes van packs want met bijna continue diamondskin kan ik redelijk alles facetanken. Lastige mobs zijn voor mij dan ook die (suck)ubus die rondvliegen en van die freeze resist gasten. Nadeel van mijn build is wel dat je soms geen reet meer ziet op je scherm, dus die pestilence gasten die dan met hun groene handjes onder mijn jurkje voelen je pas te laat opmerkt :)

Ohhh vervelendste mobs zijn echt wel die zelfmoord bommetjes in de breech. Ben je lekker aan het rennen......BOEM BOEM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
[...]

Speel al een tijdje met deze build en moet zeggen bevalt me prima :) Helemaal als er DH's (Angeloonie/Dalyxia) meelopen met kuch kuch 250k dps en voordat hun kunnen schieten heb ik al 20 mobs neergelegd (Heb maar 68k dps unbuffed) haha. Heb zonder energy armor 800 res all en moet zeggen dat ik energy armor/pris ook niet mis. Alleen bij Ghom kan ik niet meer lekker door die posion heen tanken. Denk dat het na patch 1.05 het helemaal een eitje word.
Ghom kan je best makkelijk slopen met alleen maar energy twisters. Omdat ie zo achterlijk groot is blijven ze heel veel raken en dus critten en kan je gewoon met diamond skin door de wolkjes heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick_A
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06:32
Hoi,

Ik ben met veel moeite tot Inferno act 3 gekomen, maar loop nu behoorlijk tegen een muur aan. Witte mobs lukken nog wel aardig, maar de elites krijg ik bijna niet neer. Ik ben nu aan het proberen gelijdelijk meer CHD te verkrijgen (CHC is redelijk goed), zonder daarvoor echt iets in te boeten, maar ik heb niet zo heel veel gold, dus het blijft lastig. Waar kan ik het beste gold in steken?

Hier is mijn monk: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RickA-1239/hero/2663210

Gr
Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Omdat ik zekerheid wilde hebben over Resolve i.c.m. Sweeping Wind heb ik dit van het weekend (op NM) getest met een Monk starter wapen (leuk allemaal spirit regen gear/skills zodat je sweeping wind kunt blijven casten.
Ik zag duidelijk verschil tussen de damage die ik ontving nadat ik de mob had gemept en als ik puur sweeping wind activeerde.

De conclusie: Resolve wordt niet getriggered door Sweeping Wind, alleen door daadwerkelijk een mob te meppen.
Neelon schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:56:
Mijn vraag is, werkt LoH ook met de cyclone damage? Ik was van mening van niet, maar weet het niet 100% zeker.

Nu was ik toch al van plan om ergens in de toekomst te gaan shoppen voor een lifesteal weapon, want die werkt zeker te weten met cyclone damage. Maar kan 1 van de LoH veteranen me vertellen of LoH ook werkt met proc damage van cyclones?
Uit eigen testen blijkt dat LoH wordt niet getriggered door de cyclones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Laatst online: 09-07 12:54
Weet iemand of ze de twister van wizard (storm chaser) gaan nerfen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
rodie83 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:20:
[...]

Ghom kan je best makkelijk slopen met alleen maar energy twisters. Omdat ie zo achterlijk groot is blijven ze heel veel raken en dus critten en kan je gewoon met diamond skin door de wolkjes heen.
Ghom gaat ook wel makkelijk neer daar niet van, bedoelde alleen te zeggen dat met Energy armor/Pris (dan heb ik rond de 1150 res all) je gewoon stil kan staan in die wolken. Als ik storm armor gebruik (heb dan 800 res all) dan moet ik nog wel eens ff weg teleporten naar een veilig stukkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gkoers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-10 17:11
Rick_A schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:23:
Hoi,

Ik ben met veel moeite tot Inferno act 3 gekomen, maar loop nu behoorlijk tegen een muur aan. Witte mobs lukken nog wel aardig, maar de elites krijg ik bijna niet neer. Ik ben nu aan het proberen gelijdelijk meer CHD te verkrijgen (CHC is redelijk goed), zonder daarvoor echt iets in te boeten, maar ik heb niet zo heel veel gold, dus het blijft lastig. Waar kan ik het beste gold in steken?

Gr
Rick
Je linkerring is wel heel matigjes. Die zou ik inruilen voor iets met LoH, dat mist wel in je setup. Ook je belt is niet heel super en daar is ook wel wat te halen qua extra resists denk ik.

Running \ Cycling: Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Immow schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:27:
Heb nog niks erover gelezen, zou wel raar zijn dat ze nu weer wizz gaan nerfen :). Ach dan gebruiken we toch massaal meteor. Heb nog een leuke source voor je te koop Immow met 5 less arcane voor meteor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Rick_A schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:23:
Hoi,

Gr
Rick
Zie in je equipment weinig resist all. om hoge resist all te krijgen wordt er vaak equipment gebruikt met hoge resist all en hoge main resist (bij jou lightning) hierdoor kan je zeer hoge resists krijgen.
Immow schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:27:
ja, proc kans gaat omlaag:

Energy Twister
Skill Rune - Storm Chaser
Proc coefficient reduced from 0.5 to 0.125

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Zijn er hier nog mensen die eventueel een scroll of ressurection willen en ook daadwerkelijk voor de maand gaan betalen?

Heb mijn account 6 maanden geleden stopgezet, maar met de nieuwe expansion begint toch wel weer te kriebelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

PcManiaxx schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:34:
Zijn er hier nog mensen die eventueel een scroll of ressurection willen en ook daadwerkelijk voor de maand gaan betalen?

Heb mijn account 6 maanden geleden stopgezet, maar met de nieuwe expansion begint toch wel weer te kriebelen.
Wow topic is elders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Mistymo schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:31:
[...]

Heb nog niks erover gelezen, zou wel raar zijn dat ze nu weer wizz gaan nerfen :). Ach dan gebruiken we toch massaal meteor. Heb nog een leuke source voor je te koop Immow met 5 less arcane voor meteor :+
Heel eerlijk gezegd he, welke viable build hou je dan nog over voor wizzards? Tot zover heb ik wel gemerkt dat energytwister met stormchaser elke keer het meest effectief is. Of je dat nu doet met archon of met explosive blast, maakt niet uit, maar je hebt die procs gewoon keihard nodig voor diamond skin.

Nu hebben we in 1.05 natuurlijk minder monsterdamage, dus je huidige res-all wordt in principe daardoor weer meer waard, maar toch verwacht ik dat diamond skin een vereiste gaat blijven.

Edit: Misschien dat +armor het wel gaat worden, tankende wizzards ftw :P

[ Voor 4% gewijzigd door rodie83 op 24-09-2012 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Hahaha, mijn excuses lads. Het er even overheen gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
PcManiaxx schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:34:

WoW is allang niet meer interessant, allemaal verpest imo door gejank van casual spelers. Nieuwe exp. maakt het alleen maar erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
[...]

Bracht ik je ook op 't idee? Ik liep laatst mee met jullie en toen was je nog Archon aan 't gebruiken. Je zei nog dat je 't ging uitproberen :D

Het leuke is inderdaad dat je alle mobs bijna dood hebt voordat de rest aan komt kakken. Ik merk dat in de public games dit niet erg gewaardeerd wordt, waardoor er teveel mensen weg gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
ejtnaj schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:38:
[...]

Bracht ik je ook op 't idee? Ik liep laatst mee met jullie en toen was je nog Archon aan 't gebruiken. Je zei nog dat je 't ging uitproberen :D

Het leuke is inderdaad dat je alle mobs bijna dood hebt voordat de rest aan komt kakken. Ik merk dat in de public games dit niet erg gewaardeerd wordt, waardoor er teveel mensen weg gaan...
Hmmmm verwar jij mij niet met iemand anders? Heb namelijk nooit archon build gebruikt :) Misschien was het Toela die het ging proberen, want ik speel eigelijk direct na 1.04 al met deze build.

Tja public games, wat moet je erover zeggen..... Mensen die klagen dat je te snel gaat, of klagen dat ze door die spams niks meer kunnen zien, of klagen dat hun pc het niet trekt met al die explosies en tornado's. Dacht dat mensen juist blij zouden zijn dat een run snel verloopt, immers hoe sneller hoe beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 21:56
Ik waag me hier ook maar eens aan een vraagje aangezien ik vastkom in ACT 3 inferno, ik wil de bridge naar de siegebreaker farmen, echter ga ik te vaak dood met m`n barbarian hebben jullie tips voor me?

Welke gear kan ik b.v. het beste upgraden of welke skills veranderen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Maddog-2723/hero/3858507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

was lekker bezig met een A2 farm run op m'n Barb, maar halvewege kwam ik er achter dat mijn inventory vol zat, dus geen probleem dacht ik, drop alle un'id rares wel even op de grond tot dat ik klaar ben. ga rustig verder met m'n run, kom even later terug in town en geen spoor van mijn items :( blijkt het dus dat items gedropt uit je inventory ongeveer 20 minuten blijven liggen, ook in town en in solo games.

er zaten ook een aantal ilvl 63 gear en weapons bij, dus daarom is het extra zuur. een 'harde' les dus om mijn inventory en mules goed bij te houden :P wel apart dat ik hier nu pas achter kom, heb dit wel eens vaker gedaan, maar heb het altijd terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik héél snel even kijk is het eerste dat mij opvalt je helm. Redelijk wat str en all res, maar amper vit en geen socket. Als je een socket hebt heb je met een amethyst dus alweer een hoop life erbij, wat natuurlijk flink zal schelen. :)

Shield heeft lage block%, probeer een shield met meer block% te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:27
Heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan zonder linkje (op t werk kan ik er niet aan :) ), ben alleen nog veel minder ver dan de meesten hier. Heb n lvl56 monk ondertussen, die momenteel de Archives probeert te doen op Hell. Probeert, want het is al een wonder dat ik tot hier geraakt ben: ik val namelijk om de haverklap dood, zelfs bij normal mobs moet ik oppassen. Heb al wat verschillende skills geprobeerd, maar er lijkt niet veel verschil op te zitten helaas. Wat zijn de stats die ik toch wel moet hebben om het als monk wat makkelijker te hebben? Uit het hoofd: ik heb ongeveer 20k leven, 2500 damage en 2500 (denk ik) armor. Verdere stats ken ik helaa sniet van buiten. Mijn enchantress doet 500 damage (meest van de 3).
Ik twijfel ook wat te gebruiken qua wapens: een 2hander met lagere attack speed, een 1hander met shield of 2 1handers.
Tot aan hell ging het best vlot, en act 1 was ook nog goed door te komen, maar act 2 :/

Alvast bedankt voor de tips (indien mogelijk natuurlijk)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Laatst online: 01-07 17:42
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Robbels-2153/hero/2980252

Hier ook mijn vraag aan jullie, Act 3 ga ik vrij vaak stuk en kom ik niet echt goed verder zeker in mijn eentje he bik al moeite moet standaard items.
Gisteren dat wapen gekocht met Loh maar wel dmg op ingeleverd, twijfel of ik daar goed aan heb gedaan?
Tips zijn welkom!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:53:
[...]

Als ik héél snel even kijk is het eerste dat mij opvalt je helm. Redelijk wat str en all res, maar amper vit en geen socket. Als je een socket hebt heb je met een amethyst dus alweer een hoop life erbij, wat natuurlijk flink zal schelen. :)

Shield heeft lage block%, probeer een shield met meer block% te krijgen.
Ok, dan zal ik eerst voor een helm kijken, betere shield viel me zwaar kwa kosten de laatste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Bosmonster schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:15:
Shields zijn super goedkoop toch? Heb er nog eentje liggen met 20% block en 10% CHC die voor 50K nog niet verkoopt :P
Schilden zijn inderdaad super goedkoop geworden. Waar je eerst voor een stormshield minimaal 8mil voor moest betalen, zag ik ze onlangs al voor 500k.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:56:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Robbels-2153/hero/2980252

Hier ook mijn vraag aan jullie, Act 3 ga ik vrij vaak stuk en kom ik niet echt goed verder zeker in mijn eentje he bik al moeite moet standaard items.
Gisteren dat wapen gekocht met Loh maar wel dmg op ingeleverd, twijfel of ik daar goed aan heb gedaan?
Tips zijn welkom!!!
Shoulders moet je goedkoop makkelijk kunnen upgraden.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Dan zal ik hier eens naar gaan zoeken!!!
Wat versta je onder goedkoop eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:35:
Dan zal ik hier eens naar gaan zoeken!!!
Wat versta je onder goedkoop eigenlijk?
1 mil of minder moet je al zeker een upgrade kunnen vinden. Zoek eens op minimaal 65 AR, 100 int, 80 vit. Dat is in principe al een upgrade en dat zou toch vrij weinig moeten kosten.

Je broek loop in verhouding met de rest van je gear ook nog wat achter heb ik het idee.

[ Voor 10% gewijzigd door Thompson op 24-09-2012 16:38 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Oef tot nu toe nog geen enkele keer 1 mil vast mogen houden dus dat is voor mij niet goedkoop haha :).
Die chest heb ik gekregen en de riem heb ik voor iets meer als 100k gekocht (was mooie last minutes hunt).

Broek en riem dus...

[ Voor 5% gewijzigd door Robbels op 24-09-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:
Oef tot nu toe nog geen enkele keer 1 mil vast mogen houden dus dat is voor mij niet goedkoop haha :).
Die chest heb ik gekregen en de riem heb ik voor iets meer als 100k gekocht (was mooie last minutes hunt).

Broek en riem dus...
Mijn maat waar ik meestal mee speel is ook Wiz en die van mij is ook bijna 60 dus heb helaas op het moment geen mooie int gear over. Maar er zijn vast tweakers die je voor een zacht prijsje al goed op weg kunnen helpen.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Ik houd mij aanbevolen, mochten lieve schattige knuffelbare tweakers leuke int gear voor mij hebben voeg me toe!
Robbels#2153

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:

Broek en riem dus...
Ik heb volgens mij nog mijn oude helm, shoulders en een ring liggen die je wel kan gebruiken. DM even je tag dan add ik je vanavond even en komen we er vast wel uit ^^

Edit:
ow zie al dat je je tag hebt geplaatst. Ik voeg je vanavond toe!

[ Voor 7% gewijzigd door awesom-o op 24-09-2012 16:51 ]

Overwatch profile awesomo#2162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
awesom-o schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:50:
[...]

Ik heb volgens mij nog mijn oude helm, shoulders en een ring liggen die je wel kan gebruiken. DM even je tag dan add ik je vanavond even en komen we er vast wel uit ^^

Edit:
ow zie al dat je je tag hebt geplaatst. Ik voeg je vanavond toe!
Tnx! tot vanaaf :).
In weze het grootste deel van de avond zal ik online zijn en aan het slachten, (etenstijd daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Kwakkel schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:55:
Heb dezelfde vraag als hierboven, maar dan zonder linkje (op t werk kan ik er niet aan :) ), ben alleen nog veel minder ver dan de meesten hier. Heb n lvl56 monk ondertussen, die momenteel de Archives probeert te doen op Hell. Probeert, want het is al een wonder dat ik tot hier geraakt ben: ik val namelijk om de haverklap dood, zelfs bij normal mobs moet ik oppassen. Heb al wat verschillende skills geprobeerd, maar er lijkt niet veel verschil op te zitten helaas. Wat zijn de stats die ik toch wel moet hebben om het als monk wat makkelijker te hebben? Uit het hoofd: ik heb ongeveer 20k leven, 2500 damage en 2500 (denk ik) armor. Verdere stats ken ik helaa sniet van buiten. Mijn enchantress doet 500 damage (meest van de 3).
Ik twijfel ook wat te gebruiken qua wapens: een 2hander met lagere attack speed, een 1hander met shield of 2 1handers.
Tot aan hell ging het best vlot, en act 1 was ook nog goed door te komen, maar act 2 :/

Als je gold hebt zou je op de AH kunnen zoeken naar ilvl61+ wapens met level reduction, dan heb je een bult dps meer en dat gaat zeker helpen. Je life is mijns inziens prima voor hell, zonder echter je complete gear + build te zien durf ik verder niet heel veel te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson

Thompson

Beeromaniac

Kwakkel schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:55:

Zal even in de gaten houden of ik nog wat gear voor je heb :) Maar inderdaad een 60+ wapen van de AH plukken met -5 lvl req scheelt al gigantisch veel. Dan heb je een 2-hander met 1000DPS voor nog geen 50k.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:54:
[...]

Tnx! tot vanaaf :).
In weze het grootste deel van de avond zal ik online zijn en aan het slachten, (etenstijd daargelaten).
Hoe kom je aan die chest trouwens? Die zijn volgens mij 20m+ waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
awesom-o schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
[...]

Hoe kom je aan die chest trouwens? Die zijn volgens mij 20m+ waard?
Ik was met Sabrac en mijn dinnetje in game aan het rammelen en hij viel bij Sabrac. Hij hoopte op de chest die hij wilde maar deze viel. En is zo lief geweest deze aan mij te geven, ik kom hem heel goed gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nou, vooralsnog geen super geluk met de stat budget rolls, maar...

We zijn begonnen vandaag met een Gladiator's Gauntlet, nog niet eens goed genoeg om voor poep uit te maken.

Daarna een Tormentor, 825dps, 230 int, 119% crit damage. Nog steeds niet goed maar al een stuk beter.

En dan net een Skorn, 1277dps, 300dex, 170% crit damage, 95% bleed chance, socket.

Na de run eens zien wat die me kan opleveren. Maar als de lijn zo doorzet vandaag, dan hoop ik op iets erg leuks. :p

Ze komen allemaal uit verschillende runs trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:'( Ik wil een AH-app :P

Vanavond bij mijn ouders langs, maar ben toch wel benieuwd of ik nog iets verkocht heb op de AH, dat kan ik nu dus pas heel laat checken.. Meh. :P Kom op Blizzard, doe ff maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:33:
:'( Ik wil een AH-app :P

Vanavond bij mijn ouders langs, maar ben toch wel benieuwd of ik nog iets verkocht heb op de AH, dat kan ik nu dus pas heel laat checken.. Meh. :P Kom op Blizzard, doe ff maken!
Geen goed idee, want dan ben ik elk vrij momentje op werk bezig met de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Laatst online: 09-07 12:54
Nu ze de twister van wiz gaan nerfen welke build ga jij proberen?
Mistymo schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:38:
[...]

Geen goed idee, want dan ben ik elk vrij momentje op werk bezig met de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icepegel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-07 12:55
Robbels schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:49:
Ik houd mij aanbevolen, mochten lieve schattige knuffelbare tweakers leuke int gear voor mij hebben voeg me toe!
Robbels#2153
Ik heb volgens mij ook nog wel wat voor je. Ik zal je vanavond toevoegen, anders add mij maar: Icepegel#1125

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
Icepegel je hebt me mooi toegevoegd maar ik kan helaas niets met je hij zegt dat je offline bent, maar je bent bij mij in de menus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awesom-o
Immow schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:40:

[...]
Net zitten meekijken met een wiz uit amerika en bij hem ging het nog prima met wicked wind of meteor. Hij heeft wel lijpe gear dus volgens hem moet je waarschijnlijk wel meer arcane on crit, loh en misschien attackspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
MarcM88 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:17:
[...]

Schilden zijn inderdaad super goedkoop geworden. Waar je eerst voor een stormshield minimaal 8mil voor moest betalen, zag ik ze onlangs al voor 500k.
Ohh dan ga ik toch nog eens kijken (was een maandje gestopt en nu sinds 1.4 weer begonnen)

Valt idd niet tegen, heb er nu een met 200str, 172vit, 20% blok, 9.5% chc, wat dex en 60 cold resist

[ Voor 12% gewijzigd door maddog_rvo op 24-09-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistymo
Immow schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:40:

[...]
Denk dat je met 50% crit nog steeds deze build kan gebruiken en anders proberen om meteor (verlagen de cast time) te gebruiken. Als de defence minder belangrijk wordt dan zal je misschien minder crits nodig hebben om DS op te houden immers mobs doen minder damage. Voorlopig gewoon doorgaan en we zien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-10 23:21

Signature

Pagina: 1 ... 46 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.