Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 09:38:
Wow, nice. Heb je redelijk snel verkocht :)
[...]
Ja en eerlijk gezegd niet verwacht. Hij stond eerst voor wat miljoentjes meer, maar dat was meer gebaseerd op de 10 disc en 10+ grenade damage. Heb hem daarna gecancelled en met name gebaseerd op de +10 disc. Een miljoen of 10 onder de laagste gaan zitten (en dat was dus ruim boven bijv +9 disc), en verkocht. :) Blijkbaar zijn er dus DH spelers die voor +10 disc letterlijk 50 miljoen extra betalen. En je schatting was spot-on. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Act I wordt steeds makkelijker op m'n wizard, ik heb nog altijd vrij veel hp en res all, maar wel 33.5k DPS inmiddels. Het is wel ontzettend jammer dat 80% van de rares die ik loot item level 60 of lager zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Frerk schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:08:
Act I wordt steeds makkelijker op m'n wizard, ik heb nog altijd vrij veel hp en res all, maar wel 33.5k DPS inmiddels. Het is wel ontzettend jammer dat 80% van de rares die ik loot item level 60 of lager zijn :(
Ja, inderdaad, ik kom er in act3 ook nog teveel tegen naar mijn gevoel. Al is dat met 1.0.5 wel opgelost.

Maar als alle items affixes rollen op monster level basis, ben ik benieuwd of we straks alle items weer "moeten" gaan oppakken...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Neelon schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:15:
[...]

Ja, inderdaad, ik kom er in act3 ook nog teveel tegen naar mijn gevoel. Al is dat met 1.0.5 wel opgelost.

Maar als alle items affixes rollen op monster level basis, ben ik benieuwd of we straks alle items weer "moeten" gaan oppakken...
Ik pak ze toch wel op want het levert geld op als je 't verkoopt aan een NPC(Ja zo arm ben ik nog :P) maar ik kan me voorstellen dat als je op zoek bent naar ilvl 61+ om te verkopen dat 't wel ontzettend irritant gaat worden.

1.0.5 ziet er trouwens wel beter uit wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Jk_W schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:31:
Ik zit momenteel een beetje vast met mijn DH in ACT3. Ik kill de meeste dingen wel, maar als ik een vervelende Hulking Phasebeast pack tegen kom is het vaak snel klaar.

Ik wil mijn DH graag wat meer DPS geven, maar eigenlijk ook in survivability groeien (lastige combi ;)) Waar kan ik makkelijk de meeste winst halen? Heb < 10M te besteden.

Ik zou graag wat IAS of CHC meer hebben, maar als ik niet achteruit wil in EHP is dit lastig. Tips? B)
Ik heb zojuist een nieuwe Belt en Chest Armor gekocht met de DEX, VIT, ResAll combi. Ik ben weer iets in DPS en EHP vooruit gegaan, maar ik heb toch het idee dat ik iets dratischers moet veranderen in mijn gear dan alleen maar zoeken op DEX, VIT, RessAll voor mij armor, wat CHC en IAS op mijn Quiver en een CHD steen in mijn Bow.

Wie kan mij wat goede tips geven?

Mensen zin om vandaag het laatste stukje van ACTIII te spelen voor de voortgang? Ik kom langzaam vooruit, maar ga redelijk vaak dood in de Sin Heart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jk_W schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:57:
[...]

Ik heb zojuist een nieuwe Belt en Chest Armor gekocht met de DEX, VIT, ResAll combi. Ik ben weer iets in DPS en EHP vooruit gegaan, maar ik heb toch het idee dat ik iets dratischers moet veranderen in mijn gear dan alleen maar zoeken op DEX, VIT, RessAll voor mij armor, wat CHC en IAS op mijn Quiver en een CHD steen in mijn Bow.

Wie kan mij wat goede tips geven?

Mensen zin om vandaag het laatste stukje van ACTIII te spelen voor de voortgang? Ik kom langzaam vooruit, maar ga redelijk vaak dood in de Sin Heart
Persoonlijk speel ik mn DH ook met wat meer survival gear dan de meeste, en ik denk dat als je een beperkt budget zit je beter de resist all vanaf nu kan laten voor wat het is (450 is hoog genoeg voor een DH), en kan focussen op vit en DPS stats (meer crit dmg vooral). Met gloom heb je eigenlijk alle dmg reduction die je ooit nodig kan hebben, als je genoeg vitality hebt.

Ik zou persoonlijk ook je skillbuild veranderen, maar dat is misschien meer persoonlijke voorkeur dan solid advies. Het lijkt me dat je met maar 30 disc toch niet genoeg hebt om zowel gloom, als vault en smoke screen te gebruiken (vooral niet als je ook evasive fire gebruikt). Persoonlijk gebruik ik alleen gloom (trailing cinders wordt binnenkort generfed, dus hier wil ik niet teveel aan wennen). Door al je disc aan gloom te spenderen, heb je 18 seconden dat je eigenlijk niet dood kan, en je hebt extra skillslots om mooie burstdmg cooldowns te gebruiken. Rain of chaos met stampede heeft goede dps, en de knockback geeft je een paar extra seconden dat de mobs niet op je inhakken bijvoorbeeld. Misschien minder dps dan trail of cinders, maar je overleeft wel langer omdat je niet al je disc gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Graag zou ik wat hulp hebben met mijn WD. Zoals zoveel lukte inferno A1 wel, maar nu A2 en A3 zijn de klappen wat harder.

Verder klooi ik maar wat aan met skills en passive skills.

Ik heb natuurlijk verschillende builds geprobeerd. Maar Tweakers tips zijn altijd welkom.

http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589 is mijn WD.

Alvast bedankt

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Ik heb sinds kort een echoing fury op mijn barb. Uiteraard nagedacht hoe irritant ik die chance to fear zou gaan vinden, maar de stats die ik ervoor terugkreeg (1200 dmg/150str/600loh en 1.45 attacks/s, dus veel lifeleech) zijn op een "normaal" wapen niet te krijgen onder de 100M+, dus toch maar gedaan.

Maar ik kom erachter dat die fear eigenlijk vrijwel nooit proct, hij zou 13% moeten zijn, ik doe op frenzy ongeveer 3 attacks per seconde, dus ik zou iedere 2-3 seconde een proc moeten hebben. In werkelijkheid gebeurt het maar iedere 8 seconde oid. Is dat een bekend fenomeen of wat is er aan de hand? Er staat namelijk wel "on hit" in de beschrijving, maar het lijkt meer "per seconde"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mazzeltje! Ik gebruik een 170% CHD / 1170 DPS / 300 int Skorn. Ik zoek wat extra vita op mijn gear en met name een Skorn met 300 int / vita leek me wel wat. Normaal nooit onder de 15.000.000 gold met minstens 160% CHD. Zoek ik vanochtend, krijg ik een verse auction te zien met 330+ int, 170+ vita, 170+ CHD en 1177 dps. 6 mil. :D
M'n oude voor hetzelfde bedrag insta verkocht, gratis 700 dps / 7000 life upgrade. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:48:
[...]
Uit patch notes:

Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08

dat wordt gebruikt voor WW build
Oh crap.... ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken samen met:
Whirlwind Fury cost from 16 to 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

maratropa schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:17:
[...]

Dus RltW proc is iets minder dan de helft maar WW zelf is "cheaper" met bijna de helft.. Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Healing met Loh komt vooral van Sprint met RltW dus dat zal wel minder worden, maar WW is misschien nu wel forever up te houden met genoeg crit en Battle Rage aan (die trouwens veel langer actief is, wel fijn)

Heeft zorgen voor meer CHC dan ook niet meer zin? Mischien worden schilden weer populairder..?
WW Barb is dood met 1.05. LoH en fury voor WW is het probleem niet. Het probleem is dat je te weinig fury krijgt om WotB up te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vandread schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:46:
[...]

Oh crap.... ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken samen met:
Whirlwind Fury cost from 16 to 9
Ik verwacht dat je van Sprint de helft minder HP via LoH en de helft minder Fury zal pakken (als je Battle rage aan hebt iig)

Fury is niet zo erg omdat WW ook de helft gaat kosten.

Maar LoH maak ik me wat meer zorgen om. Al hebben ze wel van alle Damage in Inferno 25% af gedaan, wat er weer voor zorgt dat je ook minder damage neemt.

Ik kan me voorstellen dat veel WW barbs misschien wat meer CHC nodig gaan hebben of wat meer bescherming en bijv. en schild ipv een off-hand wapen?
Jay-v schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:04:
[...]

WW Barb is dood met 1.05. LoH en fury voor WW is het probleem niet. Het probleem is dat je te weinig fury krijgt om WotB up te houden.
Oja daar had ik niet nog aan gedacht... Al is dat niet eens een ramp, de meeste packs kan je wel aan zonder WOTB, hij is alleen echt handig bij jailer en frozen..

[ Voor 43% gewijzigd door maratropa op 23-09-2012 13:07 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Crappy chantodo's will gevonden. Kijk op AH, zie 20 van die dingen staan met time left 1.11h. Lijkt wel of Blizzard om de zoveel tijd een potje legendary's/set items in het spel gooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 15:57

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Graag advies voor de DH build van mijn vrouw, aangezien ik zelf geen verstand heb van demon hunters :) Ze is tot halverwege Act III inferno gekomen maar gaat daar toch wel heel veel dood. Budget: 4M goud, maar kan natuurlijk doorsparen. Of moeten de skills anders?

Stats, SharpShooter uit
Dex 1700
Vit 1150
Damage/s: 45k
Life 49k
Allres: 319
CHC: 34,5%
CHD: +242%

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Net een act 3 run gedaan (siegebreaker - azmodan) en 3 legendary's gedropt.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mRQhS.jpg

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Sparhawk schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:50:
Graag advies voor de DH build van mijn vrouw, aangezien ik zelf geen verstand heb van demon hunters :) Ze is tot halverwege Act III inferno gekomen maar gaat daar toch wel heel veel dood. Budget: 4M goud, maar kan natuurlijk doorsparen. Of moeten de skills anders?

Stats, SharpShooter uit
Dex 1700
Vit 1150
Damage/s: 45k
Life 49k
Allres: 319
CHC: 34,5%
CHD: +242%
- Vervang Smoke Screen Lingering Fog voor Shadow Power Gloom.
- Gebruik geen Rain of Vengeance, die is slecht.
- Vervang de ringen, die zijn slecht.
- Meer armor (dat vind ik zelf wel fijn spelen...).
- Vervang Perfectionist voor Steady Aim.

Voor de rest gaat het in de goede richting: meer CHC en CHD stacken... Meer VIT en DEX.
Hier mijn DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700

Edit: En inderdaad Ball Lightning is beter dan Nether Tentacles.

[ Voor 12% gewijzigd door FreqAmsterdam op 23-09-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik vind ball lightening beter spelen voor Elemental Arrow dan Nether Tentacles, heb het idee dat ze ook iets sneller zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Laatst online: 15:57

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Bedankt! Ze is de andere skills aan het uitproberen, was wel onder de indruk van Ball Lightning. En aan het shoppen voor een ring...

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Sparhawk schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:15:
Bedankt! Ze is de andere skills aan het uitproberen, was wel onder de indruk van Ball Lightning. En aan het shoppen voor een ring...
Daar zijn vrouwen altijd wel goed in toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Bulls schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:16:
Wanneer is de echte release van 105 eigenlijk? Kan het nergens lezen. Ik heb geen zin om op de PTR te spelen als je dan toch je progress niet mee kan nemen. (niet terug iig)
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Er is nog geen datum bekend helaas.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb blood funnel van WW nog nooit eerder gebruikt maar wowie met veel CHC doet het nu al veel kun je na gaan als ze de hoeveelheid HP verdubbelen in 1.05.. 'tis wel traag ivt hurricane...

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, kan iemand voor mij een Radiant star emerald craften? En hoeveel wil diegene hebben voor het craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:28:
Hoi, kan iemand voor mij een Radiant star emerald craften? En hoeveel wil diegene hebben voor het craften?
In het Trading topic staat een lijst van crafters. Ik ben nu online en ik wil je prima helpen, als je de materialen maar aanleverd (geen extra kosten).
MatHack#2293

[ Voor 3% gewijzigd door MatHack op 23-09-2012 17:13 ]

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, 3e piece van Inna's Grandeur is in mijn bezit, ben nu door de 100k buffed dps heengegaan, alleen mijn hp is gezakt tot 31k en resistance tot iets boven de 500. :p

Nu hopen op wat leuk spul zodat ik het 4e stuk kan kopen (de spirit stone) en dan kunnen we weer wat aan de hp gaan werken. Moet wel zeggen, 23% movement speed is erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 15:59
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om elke run legendary's te laten droppen..?
Heb nu op bijna al mijn items mf en ben nu level 11 bijna 12 met paragon maar ik heb nog NOOIT een legendary item gevonden... Waar kan ik het beste item hunten en hoe kan ik mijn kansen vergroten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

nftk schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:51:
Hoe krijgen mensen het voor elkaar om elke run legendary's te laten droppen..?
Heb nu op bijna al mijn items mf en ben nu level 11 bijna 12 met paragon maar ik heb nog NOOIT een legendary item gevonden... Waar kan ik het beste item hunten en hoe kan ik mijn kansen vergroten?
Ik zou willen dat ik elke run een legendary kreeg. Er zijn volgens mij ook niet bepaalde gebieden die beter zijn of niet. Ik doe gewoon act3 runs t/m azmodan, en dan maar hopen.

Ik heb geen MF op mijn eigen gear, ik krijg 24% van mijn enchantress, en 144% van 48 paragon levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Er zijn er hier wel met 300 MF en die hebben elke run wel een legendary... :/ dus het helpt wel om MF op je gear te hebben.
Ik heb pas 1 legendary gehad in act2 en die was ook nog niet echt goed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
nou, neem van mij aan dat je ook met 300mf niet elke run een legendary opraapt..
Ik heb 375 mf (ik swap gear vlak voor ik een pack kill) maar 9 vd 10 keer gaat alles naar de vendor..
Heel soms zijn er een paar rares die meer dan 1mil opbrengen en dus in de stash staan. En af en toe dropt er iets moois.
Het lijkt misschien of sommige elke run een legendary hebben.. Maar dat is echt niet.
Alleen ik kan wel 3 runs per uur doen en dan is een legendary per dag niet vreemd..

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Diablo, abstract gezien, is gewoon het laten rollen van een dobbelsteen met heel veel vlakjes. De dobbelsteen rolt een aantal keer bij het killen van een Elite (daar je meerdere items krijgt), maar OOK bij het killen van trash of het openen van chests. In mijn optiek is het killen van 5 tot 10 trash mobs hetzelfde als het killen van 1 Elite.

Als je legendaries wilt vinden moet je 2 dingen doen:

1. Zorg dat meer vlakjes op die dobbelsteen een legendary laten vallen door zoveel mogelijk MF te hebben
2. Zorg dat de dobbelsteen zo vaak mogelijk valt.

Punt 2 kun je bereiken door je kills-per-hour (KPH) op te voeren. Dit kan op verschillende manieren:
- doe de hele tijd dezelfde korte run waar veel poppetjes rondlopen (bijvoorbeeld grotten in festering woods)
- zorg dat maximale movementspeed hebt en geen tijd verspilt aan ergens heenlopen
- zorg dat je versneld rondloop door skills zoals teleport
- zorg dat je een efficiente route hebt
- zorg dat je veel damage hebt zodat je weinig tijd kwijt bent aan het killen van units

Ga je deze dingen combineren, dan stijgt je KPH heel hard en kun je heel veel dobbelstenen laten vallen.

Ik denk dat het verschil hier met de mensen die weinig of veel legendaries vinden maar beiden hoge MF hebben, vooral is omdat die laatste groep gewoon een hoge KPH heeft door goede routes, super-gear en snel voortbewegen.

Als je WEL 375% MF hebt maar heel traag door ACTIII worstelt dan zorgt je lage KPH ervoor dat je nog steeds niet veel vind.

Toen ik zelf begon met die grotten in festering woods farmen, waarbij je bijna 50 units omlegd per 1.5minuut runs, dan vind je makkelijk 1 legendary per 1 a 2 uur ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door TRG op 24-09-2012 13:55 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

ArcticWolf schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:12:
Er zijn er hier wel met 300 MF en die hebben elke run wel een legendary... :/ dus het helpt wel om MF op je gear te hebben.
Ik heb pas 1 legendary gehad in act2 en die was ook nog niet echt goed :/
Goede grap, ik loop al ruim anderhalve maand met 375MF en heb nog geen enkele legendary, set of enig ander nuttig wapen kunnen looten. De rng, als je het uberhaupt rng wilt noemen, is buitengewoon achterlijk in D3.

Edit; @ TRG; je kunt wel al die dingen op gaan sommen, het feit blijft gewoon dat er af en toe geen ene kont van klopt. Mensen zonder MF zie ik nog vaker legendaries en sets looten dan mensen met MF. Ik heb het dan ook na 600 uur echt compleet opgegeven, omdat het nu meer voelt als mindless farming.

[ Voor 24% gewijzigd door PcManiaxx op 23-09-2012 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
PcManiaxx schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:54:
[...]

Goede grap, ik loop al ruim anderhalve maand met 375MF en heb nog geen enkele legendary, set of enig ander nuttig wapen kunnen looten. De rng, als je het uberhaupt rng wilt noemen, is buitengewoon achterlijk in D3.

Edit; @ TRG; je kunt wel al die dingen op gaan sommen, het feit blijft gewoon dat er af en toe geen ene kont van klopt. Mensen zonder MF zie ik nog vaker legendaries en sets looten dan mensen met MF. Ik heb het dan ook na 600 uur echt compleet opgegeven, omdat het nu meer voelt als mindless farming.
Het is natuurlijk een kansproces maar MF helpt wel degelijk. Moet het wel échte MF zijn en geen geswapte MF want dat helpt weinig voor de legendaries, die toch vooral van trash lijken te droppen. Als je in 600 uur geen enkele legendary hebt gevonden dan is dat echt pech hebben, maar gelukkig helpt klagen op Tweakers. Meer klagen dus en dan ff doorfarmen na het klagen :P

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 06-10 00:43

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Klagen helpt inderdaad! Op de vorige pagina staat iemand met drie legendaries in een run. Ik zat nog geen vier minuten met donderwolkjes boven m'n hoofd te klikken en er viel een Skorn. 8)
Dit is pas mijn derde item dat meer oplevert dan 40e / 40 miljoen. Verder wel een kleine berg aan sub ilvl 60 legendaries gevonden en rares van minder dan 10 miljoen.

Ik heb, net als TRG, sterk het idee dat je je kansen kunt verhogen door er een hoge killspeed op na te houden en daarnaast met 250+ MF te spelen. Maar ik heb ook sterk het idee dat veel mensen zich daarop verkijken. Laat ik dat meer op mezelf betrekken; ik heb me erg verbaasd over de snelheden van andere spelers na de 1.04 patch. Ik dacht dat ik goed bezig was, maar anderen gingen veel sneller en haalden veel meer kills per minuut. In het begin was iedereen ook veel meer gericht op een zo hoog mogelijke damage, nu gaat het veel meer om kills/minuut.

Voor iedereen die alleen maar rommel vindt: check de profiles van de mensen die wel wat vinden, en check youtube om te zien hoe mensen met dat soort gear eigenlijk spelen. En zie het verschil met jezelf. Je kunt vaak niet zien hoeveel uur iemand er al in heeft gestopt, maar volgens mij zit Mouzetc bijvoorbeeld al over de 600 uur heen. 600 uur + uber gear = leuke loot.

Ik wil maar zeggen; volgens mij heeft het niet zóveel met geluk te maken. Koop high-end gear, speel 5 uur per dag (elke dag, maanden lang) en je hebt je loot.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-10 17:13

KneoK

Not in a million lightyears

Helemaal mee eens. Als je een uur of anderhalf uur over een run doet dan heb je vaak zoiets van, mooi geweest. Als je ervoor kunt zorgen dat je die run in een half uur kunt doen dan kun je er twee of drie achter elkaar doen. In plaats van één stash met zooi kun je dan drie stashes met zooi naar de vendor brengen over het algemeen, maar je hebt wel drie keer zoveel kans dat er wel een mooi item bij zit.

Ik had voor mijn barb al een behoorlijk startkapitaal en een hele mooie mainhand die ik met mijn Demon Hunter had gevonden maar ik heb het als volgt gedaan:

- Survivability als mainstat. Dat betekent dus armor, allres en vit stacken. Dood is niet alleen geen damage, vaak betekent het ook weer een pokkestuk lopen. 5 keer dood en je run kan 5 tot 10 minuten langer duren dus minder kills. Kies uiteindelijk wel voor de survivability die bij je karakter past. Een DH heeft bijvoorbeeld enorm veel baat bij Gloom, Leap en Smokescreen. Dat betekent dus ook discipline stacken, 70 allres minder voor 10 discipline extra is een hele goeie opoffering.
- Damage. Als eerste je mainstat, dus str, int, dex. Boost zo hoog mogelijk met je huidige budget en onthou, survivability eerst. Beter 10k damage inleveren en niet meer doodgaan. Daarna crit chance en crit damage, dat zijn gewoon heerlijke boosters. Dan attack speed.
- Movement Speed. 12% Is al een verademing, 24% is ideaal. Je verkort je runtime hier gewoon mee.
- Zorg dat attack speed en crit chance/damage overeenkomen met je skills. Voor mijn barb is attack speed en crit chance heel belangrijk. Zo proct Sprint meer door attack speed en krijg ik dus meer dps en LoH. Crit chance is belangrijk voor het opladen van m'n Fury. Als ik dan wat minder crit chance neem maar meer crit damage bijvoorbeeld dan zit ik met een veel hogere dps maar is mijn Fury op een gegeven moment gewoon op en heb ik niets meer aan de crit damage.
- MF. Rust in eerste instantie je follower uit met MF. Pure MF gear is heel goedkoop, stats kun je altijd later nog upgraden. 15% is makkelijk te doen met een klein budget. Daarna op je eigen gear mits het niet ten koste gaat van bovenstaande punten. De eerste 10 tot 15 Paragon levels kun je bijvoorbeeld beter met een +xx% extra xp gem in je helm lopen, daarna switch je naar een MF gem.
- Optimaliseren van je run. Ga je op een bepaald stuk nog teveel dood, farm dan de gebieden die je wel snel kunt doen (in Act 3 is Fields of Slaughter bijvoorbeeld best lastig, sla die dan gewoon over). Probeer niet elk hoekje uit te pluizen, één of twee packs overslaan is geen punt, die pak je de volgende run toch wel weer. Loop niet terug om 400 gold op te pakken, in die tijd had je misschien alweer 20 vijanden kunnen afmaken. Als bosses als Siegebreaker of Azmodan lastig zijn en veel tijd kosten, sla ze dan gewoon over. De loot die ze droppen is vaak niet beter dan een willekeurige elite pack.
- Onderschat de waarde van gear niet. Als je denkt, pffft, dat zal hoogstens 50k opleveren, check dan even snel de AH of het niet meer is en zet het gewoon neer voor 50k. Als je dan wel een goed item vind dan kun je altijd gewoon cancellen. 10 Van dat soort items en je kunt wellicht één van je armor pieces weer upgraden.
- Geduld. Geef niet direct al je geld uit aan een item dat een miniem verschil maakt. Speel gewoon lekker twee dagen door, wellicht verzamel je nog iets meer gold en kun je een item kopen dat wel een verschil maakt.
- AH. Buy out is een prachtige functie maar soms is het handiger om een bod te doen en gewoon even te wachten. Dit kost wat meer tijd maar het kan je uiteindelijk miljoenen aan gold schelen. Sorteer zo nu en dan eens op Time Left en het zal je soms verbazen wat de current offer is van een bepaald item. Zo heb ik net nog een ring met nog 2m op de teller weten te bemachtigen voor 200k en die direct weer verkocht voor 1,5m.
- Drops oppakken. Je snelheid gaat vooruit als je minder oppakt. Op het moment pak ik alleen nog ilvl 63 en legendaries op, op een gegeven moment ga je namen herkennen en hoef je niet eens meer te kijken of iets de moeite waard is om op te pakken.

Ik heb dit allemaal heel rustig uitgebouwd. Ik ben begonnen met 32k unbuffed damage (dwz. unbuffed door skills, buffed met passives), 380 allres, 6000 armor en 12% movement speed. Nu, een week of twee sinds ik level 60 ben geworden zit ik op 65k dps (102k met Battle Rage en Wrath of the Berserker), 446 allres (700+ met War Cry), 7300 armor en 24% movement speed met gemiddeld een uur tot anderhalf uur per dag spelen. In eerste instantie ging ik minstens één keer per run dood, toen ik de build helemaal onder de knie had misschien 1 keer op de 3 runs en nu ben ik al zeker 20 runs niet meer doodgegaan.

http://eu.battle.net/d3/e...aoOrdo-2418/hero/17065514

Mijn kills per minute om het zo maar te zeggen zijn door dit alles enorm gestegen dus ook de kans dat er een mooi item dropt per uur is gestegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 20:56
Precies.. De tijd die je erin steekt een de snelheid waarmee je runs doet bepaald je kans op goede items meer dan MF.
Ik geloof niet dat iemand elke run een legendary vindt.. Zelfs niet me maximale MF.
Overigens werkt swappen wel degelijk.. Ondanks dat de helft van mijn legendary's viel tijdens t slopen van White mobs (zonde mf gear zit ik ook boven de 200) is t aantal +l60 levels per pack wel vele malen hoger.
En dus is de kans op een item van een aantal mil ook hoger.

Er is maar 1 set item nodig om van een middelmatige naar een high-end char te gaan.
2 weken terug had ik 30k dps.. Dus 70k.. Ik vond een chest die verkocht voor 70mil.
Kocht betere gear.. Kocht wat items voor 3mil die weer verkochten voor 15mil.
Nog wat betere gear gekocht en inmiddels run ik zo snel dat ik afgelopen week wel een gemiddelde van 40 mil per dag heb gehaald aan items..

Vandaag de dag zijn de medium item zo cheap dat je al vrij snel act 3 kan farmen.
Koop er wat goedkope mf gear bij en voor je t weet vind je een set item.

Sidenote:
Ik heb wel een hele week act 2 gefarmed met cains set (XP bonus) om mn mf te boosten met paragon levels..
T komt niet zomaar aanwaaien als je de rmah links laat liggen.

D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
PcManiaxx schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:54:
[...]

nja de RNG is idd achterlijk, ik ben geen hardcore gamer en speel 1u pd en soms wat meer in het weekend en ik vind alleen maar troep... je wordt naar de AH veroordeeld waar ik persoonlijk helemaal geen zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 04-10 13:03
(jarig!)
Tss. Ik had gehoopt met de nieuwe items die ik gisteren heb gekocht door de 80k dps heen te gaan, maar ik haal de 78k net niet eens. :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ja ik weet het, set item fetish. 8)

Misschien toch even doorsparen voor Lacuni's waar wel CHC op zit. Ik moet in ieder geval een beter amulet, en evt wat set items met betere rolls.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Gisteren wat gespeeld met vrienden dropte er opeens groene schoentjes, bleken het IK schoenen te zijn die voor 35M weg gegaan zijn. heb nu dus wat geld te besteden!! eigenlijk is alles aan vervanging toe, maar kan niet echt kiezen... misschien beter om te wachten tot na 1.0.5?
gisteren wel nog mijn amulet vervangen voor 500k
iemand een idee? mijn WD
Harry_180 schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:48:
Graag zou ik wat hulp hebben met mijn WD. Zoals zoveel lukte inferno A1 wel, maar nu A2 en A3 zijn de klappen wat harder.

Verder klooi ik maar wat aan met skills en passive skills.

Ik heb natuurlijk verschillende builds geprobeerd. Maar Tweakers tips zijn altijd welkom.

http://eu.battle.net/d3/e...asoline-2396/hero/3367589 is mijn WD.

Alvast bedankt
Op papier is je WD sterker dan de mijne, maar ik kan relatief makkelijk in act 2 en begin act 3 rond huppelen.
Sommige mob affixes zijn wel lastig...

Ik zie dat je zombie bears en acid rian hebt welke beide veel mana verbruiken. je kan er waarschijnlijk 1 vervangen. speel je voornamelijk alleen of co-op? ik heb Big Bad Voodoo met Slamdance rune voor extra damage als ik een elite tegen kom. Rain of Toads is leuk om over waller-muurtjes heen te casten.
als survivability tegen valt kan je eventueel pierce the veil vervangen voor bad medicine (posioned mobs doen 20% minder dmg. of spirit vessel, eens in de 90 seconden wordt een deathblow op jou een net geen geath blow. dit heeft mij al heel vaak geholpen (te vaak als je het mij vraagt :P)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcvz schreef op maandag 24 september 2012 @ 04:02:
Precies.. De tijd die je erin steekt een de snelheid waarmee je runs doet bepaald je kans op goede items meer dan MF.
Ik geloof niet dat iemand elke run een legendary vindt.. Zelfs niet me maximale MF.
Overigens werkt swappen wel degelijk.. Ondanks dat de helft van mijn legendary's viel tijdens t slopen van White mobs (zonde mf gear zit ik ook boven de 200) is t aantal +l60 levels per pack wel vele malen hoger.
En dus is de kans op een item van een aantal mil ook hoger.

Er is maar 1 set item nodig om van een middelmatige naar een high-end char te gaan.
2 weken terug had ik 30k dps.. Dus 70k.. Ik vond een chest die verkocht voor 70mil.
Kocht betere gear.. Kocht wat items voor 3mil die weer verkochten voor 15mil.
Nog wat betere gear gekocht en inmiddels run ik zo snel dat ik afgelopen week wel een gemiddelde van 40 mil per dag heb gehaald aan items..

Vandaag de dag zijn de medium item zo cheap dat je al vrij snel act 3 kan farmen.
Koop er wat goedkope mf gear bij en voor je t weet vind je een set item.

Sidenote:
Ik heb wel een hele week act 2 gefarmed met cains set (XP bonus) om mn mf te boosten met paragon levels..
T komt niet zomaar aanwaaien als je de rmah links laat liggen.
Het is een mooie theorie, maar ik heb gisteren paar keer een Act 1 run gedaan, Act 2 kann ik al wel wat makkelijker spelen, maar ga nog te vaak dood op Champions en Elites, in prinipe kan ik nu wel wat betere gear kopen, ik heb 14 miljoen in kas, maar als ik de prijzen zie op de AH van sommige rares word ik niet vrolijk vooral LOH en CHC en CHD met hoge Vit en Str rolls kosten verschrikkelijk duur en als er een socket op zit nog duurder., in ieder geval het is mij opgevallen dat de ene run niet dezelfde is de 1e run veel L50+ en 60,61 en in de 2e run extreem veel L62 en 63 meuk, maar nog steeds geen top item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb nu 2 dagen flink lopen farmen in act3 maar 0 legendary's....wel 2 set items waarvan 1 voor 4,5 mil verkochte. (loop met standaard 225 mf, zonder valor) Wat mij ook opvalt is dat er zo weinig sources droppen...en tig crossbows/bogen. Eerder liep ik met bijna geen mf en qua gevoel dropte daar veel meet legendary's...Heb eht idee dat ze gewoon weer de droprate giga verlaagd hebben zodat men naar de RMAH gaat zodat men lekker winst kan maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Mistymo schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:27:
Na 3 dagen helemaal maar dan ook helemaal niks gevonden te hebben, kom ik opeens dit pareltje tegen :P
Denk dat dit mijn beste drop ooit is en blijft. Eerste gevoel was woooot, daarna durfde ik eigenlijk niet te id vanwege de mogelijke crap rolls, maar ohh wat een juweeltje is het geworden :9~

*item even uit de quote gehaald*
Wat een super item Mistymo :o

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
Inderdaad een TopDrop zoals je kan zeggen.

Ik kan alleen maar zeggen, gefeliciteerd! Moge er vele upgrades komen van de verkoop ervan! :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Als venomblizzard wizard wat voor stats moet ik ongeveer aan gaan denken als ik act 2 wil farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:22:
Als venomblizzard wizard wat voor stats moet ik ongeveer aan gaan denken als ik act 2 wil farmen?
Ik ben geen wiz expert (gebaseerd op wat ik zie van anderen) maar volgens mij wordt act2 comfortabel bij 40k dps, 600 AR en 4000 armor. Daarmee kan je ook nog een pets overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Wolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:24:
[...]

Ik ben geen wiz expert (gebaseerd op wat ik zie van anderen) maar volgens mij wordt act2 comfortabel bij 40k dps, 600 AR en 4000 armor. Daarmee kan je ook nog een pets overleven.
Is dat met of zonder buffs? Buffed zit ik nu op 35k hp, 34k dps en zo'n 6500 armor en 700 AR.. Ik draai dan zowel Blur als Glass Cannon trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
FreqAmsterdam schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:53:
[...]

- Vervang Smoke Screen Lingering Fog voor Shadow Power Gloom.
- Gebruik geen Rain of Vengeance, die is slecht.
- Vervang de ringen, die zijn slecht.
- Meer armor (dat vind ik zelf wel fijn spelen...).
- Vervang Perfectionist voor Steady Aim.

Voor de rest gaat het in de goede richting: meer CHC en CHD stacken... Meer VIT en DEX.
Hier mijn DH: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700

Edit: En inderdaad Ball Lightning is beter dan Nether Tentacles.
Je zegt wel dat de ringen slecht zijn maar die van jou zelf zijn ook niet al te best vind ik. Als DH wil je toch echt ringen met zowel crit chance als crit damage.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:32:
[...]

Je zegt wel dat de ringen slecht zijn maar die van jou zelf zijn ook niet al te best vind ik. Als DH wil je toch echt ringen met zowel crit chance als crit damage.
Dat klopt, ik ben ook op zoek naar betere ringen. Maar dat is even het punt niet hier, er werd gevraagd wat er verbeterd kon worden en daar reageerde ik op. Ik begrijp jouw reactie dan ook niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:34:
[...]

Dat klopt, ik ben ook op zoek naar betere ringen. Maar dat is even het punt niet hier, er werd gevraagd wat er verbeterd kon worden en daar reageerde ik op. Ik begrijp jouw reactie dan ook niet helemaal.
Ik vind dat je dan een beter voorbeeld moet geven als je eigen gear. Is dat niet simpel?

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:36:
[...]

Ik vind dat je dan een beter voorbeeld moet geven als je eigen gear. Is dat niet simpel?
Nee, dat slaat totaal nergens op. Zeker omdat ik in mijn post aangeef wat belangrijk is, namelijk CHC en CHD. Jouw post voegt dan ook helemaal niets toe. Je wilt puur gewoon mij even 'afzeiken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:27:
[...]

Is dat met of zonder buffs? Buffed zit ik nu op 35k hp, 34k dps en zo'n 6500 armor en 700 AR.. Ik draai dan zowel Blur als Glass Cannon trouwens.
Heb het over unbuffed natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Macfreak, lekker onzinnig, zit ook nog eens IAS op 1 en de main stats op die andere zijn gewoon hoog.
mainstats+chc+chd = onbetaalbaar en niet persee een must, zeker niet voor iemand die het geld niet heeft.
Kijk eens naar z'n DPS, die zonder sharpshooter is, gewoon goed, oftewel een DH die in balans is.

Zeker op ringen CHC > CHD
Kan je beter een amu met leuke stats hebben zonder CHC met hoge CHD.

[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 24-09-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, dat is toch totaal afhankelijk van je char welke stat beter is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Vandread schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:39:
Macfreak praat geen onzin, zit ook nog eens IAS op 1 en de main stats op die andere zijn gewoon hoog.
mainstats+chc+chd = onbetaalbaar en niet persee een must, zeker niet voor iemand die het geld niet heeft.
Kijk eens naar z'n DPS, die zonder sharpshooter is, gewoon goed, oftewel een DH die in balans is.

Zeker op ringen CHC > CHD
Kan je beter een amu met leuke stats hebben zonder CHC met hoge CHD.
Klopt laatst een paar een paar ringen op de kop getikt voor 1-1,5 mil per stuk. Daar zat rond de 75 dex op maar wel crit chance en crit dmg. Dat is toch niet zo duur. die 60% crit dmg die jij mist geeft waarschijnlijk meer dps dan die 75 dex meer die je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:44:
Ringen met enkel CHD + main stats zijn natuurlijk zo goedkoop omdat ze zo goed zijn....
Je hebt me! Excuses...tegen deze redenatie kan ik niet op =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:42:
[...]

Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, dat is toch totaal afhankelijk van je char welke stat beter is ?
Ja en Nee, zonder CHC heb je niet aan CHD. zonder CHD kan CHC alsnog zeer nuttig zijn.
extra fury regen voor de barb, een wiz met CM build, monk met 6th sence.
dus je hebt meer aan CHC als aan CHD. echter met hoge CHC is CHD ook leuk om te hebben.
echter wel een dure hobby...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
skoozie schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:37:

[...]

Op papier is je WD sterker dan de mijne, maar ik kan relatief makkelijk in act 2 en begin act 3 rond huppelen.
Sommige mob affixes zijn wel lastig...

Ik zie dat je zombie bears en acid rian hebt welke beide veel mana verbruiken. je kan er waarschijnlijk 1 vervangen. speel je voornamelijk alleen of co-op? ik heb Big Bad Voodoo met Slamdance rune voor extra damage als ik een elite tegen kom. Rain of Toads is leuk om over waller-muurtjes heen te casten.
als survivability tegen valt kan je eventueel pierce the veil vervangen voor bad medicine (posioned mobs doen 20% minder dmg. of spirit vessel, eens in de 90 seconden wordt een deathblow op jou een net geen geath blow. dit heeft mij al heel vaak geholpen (te vaak als je het mij vraagt :P)
Bedank voor de info Skoozie, ik heb je build even helemaal over genomen en solo was Kulle geen probleem. Ik ga vanavond ook nog even proberen of dit in multiplayer ook gaat werken.
/aluhoedje modus on\ Ik klaag hierbij even over de beroerde drop rate, 200 uur plus en geen enkele groene zelf gevonden /aluhoedje modus off\
Echt wel lekker wanneer zulke IK boots droppen. Zorgt in ieder geval voor weer wat cash om te spenden.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 17:32
Hoe zit dat nu met lootdrops & MF in elkaar :?

Heeft MF alleen effect op rare items, en de stats daarvan? En blijft de drop-rate én quality compleet random voor legendary/set ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

De_Bastaard schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:48:
Hoe zit dat nu met lootdrops & MF in elkaar :?

Heeft MF alleen effect op rare items, en de stats daarvan? En blijft de drop-rate én quality compleet random voor legendary/set ?
http://www.diablofans.com...cy-a-statistical-insight/

MF beinvloedt de rolls, maar dan nog is alles random, maar dat heb je met rolls.

In het kort, hoe vaker je kunt laten rollen, hoe beter je kansen op pareltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Een Natalya's Reflection met IAS, CHC en CHD is zo'n 400-600 miljoen gold. Dat is voor mij een volgende upgrade. Al het andere aan upgrades is zonde van mijn geld. Dat is de reden dat mijn ringen 'slecht' zijn Macfreakje.

En wat beter is CHC of CHD hangt helemaal af van je build.

[ Voor 12% gewijzigd door FreqAmsterdam op 24-09-2012 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Ik wil trouwens nog even melden dat het klagen ingame toch echt lijkt te helpen. Want die 3 legendary's in 1 run kwamen allemaal nadat mijn team mate bad drops zei in party chat. Hij had het overigens telkens gezegd voordat ik een legendary kreeg.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DH vraagje

Na wat upgrades en tweaken gaat alles vrij vlot momenteel ... na de 1.04 patch loop ik best makkelijk door alles heen. Qua 48k dmg unbuffed (zonder SS) / 35k hp / 3000 armor / 400res all.

Nu het probleem is dat ik niet voorbij diablo in Inferno geraak, al een tijdje mee bezig, ik denk niet dat mijn dps overdreven hoog is, maar toch 1-2shot mijn clone mij elke keer, als ik smokescreen 1-2shot hij iemand anders, das ook ni echt een oplossing?

Hoe doen jullie dit? meer armor/hp stacken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:01:
DH vraagje

Na wat upgrades en tweaken gaat alles vrij vlot momenteel ... na de 1.04 patch loop ik best makkelijk door alles heen. Qua 48k dmg unbuffed (zonder SS) / 35k hp / 3000 armor / 400res all.

Nu het probleem is dat ik niet voorbij diablo in Inferno geraak, al een tijdje mee bezig, ik denk niet dat mijn dps overdreven hoog is, maar toch 1-2shot mijn clone mij elke keer, als ik smokescreen 1-2shot hij iemand anders, das ook ni echt een oplossing?

Hoe doen jullie dit? meer armor/hp stacken?
Armor/HP kan, maar je kunt ook Shadow Power + Gloom gebruiken. Daarmee overleef je je clone waarschijnlijk beter dan met Smokescreen aangezien SP 2 keer zo lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik heb momenteel 50M op de bank staan en heb dus wat ruimte om gear te upgraden.
Ik zat er zelf aan te denken om 2 items van de Natalya's set aan te schaffen, maar daarvoor zou ik nog eerst door moeten sparen (ik wil wel items met redelijke rolls). Inna's Favor (belt) zou ook een optie zijn vanwege de 130dex bonus. Er moet dan wel Vit of all res op zitten om mijn survivability niet te ver te laten zakken.

Iemand tips? Wat zouden jullie upgraden? Of moet ik doorsparen voor 2piece Nats?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Klitse-2345/hero/12146661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Zo afgelopen week lekker even bezig geweest met mijn barbarian. Kan nu redelijk in A3 rondkomen solo. Echter wil ik nog wel eens heel snel droppen. Moet nog werken aan meer vitality en dps. Voor de ringen moet ik denk ik meer vinden met chc en chd om wat dps te gainen. En shoulders met wat vitality erbij denk ik nog. Verder nog mensen wat tips?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/TiMMi3J-2230/hero/3063274

[ Voor 9% gewijzigd door TiMMieJ op 24-09-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:05:
Ik heb momenteel 50M op de bank staan en heb dus wat ruimte om gear te upgraden.
Ik zat er zelf aan te denken om 2 items van de Natalya's set aan te schaffen, maar daarvoor zou ik nog eerst door moeten sparen (ik wil wel items met redelijke rolls). Inna's Favor (belt) zou ook een optie zijn vanwege de 130dex bonus. Er moet dan wel Vit of all res op zitten om mijn survivability niet te ver te laten zakken.

Iemand tips? Wat zouden jullie upgraden? Of moet ik doorsparen voor 2piece Nats?

Een betere Dead Man's Legacy (meer IAS) en dan je oude aan mij geven als bedankje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:05:

Ik zou als ik jou was door sparen. Je weet sowieso dat als je nu je geld uitgeeft er straks weer betere gear (lees Natalya's set) beschikbaar is die meer gold kost. Beter doe je het direct goed en geef je veel geld uit aan 'echte grote' upgrades dan steeds een klein beetje.

Althans, dat is mijn filosofie hoor. Ik spaar nu ook gold voor een Natalya's Reflection. Ik heb nu zo'n 250 miljoen en plan nog te sparen tot de 500-600 mil, daarvan moet ik wel een aardige ring kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:20:
[...]

Ik zou als ik jou was door sparen. Je weet sowieso dat als je nu je geld uitgeeft er straks weer betere gear (lees Natalya's set) beschikbaar is die meer gold kost. Beter doe je het direct goed en geef je veel geld uit aan 'echte grote' upgrades dan steeds een klein beetje.

Althans, dat is mijn filosofie hoor. Ik spaar nu ook gold voor een Natalya's Reflection. Ik heb nu zo'n 250 miljoen en plan nog te sparen tot de 500-600 mil, daarvan moet ik wel een aardige ring van kunnen kopen.
Dat is op dit moment ook mijn uitgangspunt. Hoewel ik er wel over twijfel om 15M uit te geven aan een Inna's Favor. Die 130dex bonus is wel erg fijn qua dmg. Ik zou er volgens mijn berekening zo'n 12k op vooruit gaan. Maar dan mis ik wel vit en res all.

Overigens, als ik naar de nieuwe patch kijk, en dan met name naar de nieuwe ring die je kunt craften (infernal machine) zou ik nu nog niet zomaar 600M uitgeven aan een Nats ring. Het zou zomaar kunnen dat die met de komst van craftbare uberringen goedkoper gaan worden. Ik zou dus als ik jou was iig even wachten tot na patch 1.05.

[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 24-09-2012 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
KneoK schreef op maandag 24 september 2012 @ 03:43:
- Geduld. Geef niet direct al je geld uit aan een item dat een miniem verschil maakt. Speel gewoon lekker twee dagen door, wellicht verzamel je nog iets meer gold en kun je een item kopen dat wel een verschil maakt.
Prima verhaal, maar op dit punt ben ik het niet helemaal met je eens. Vaak koop ik een kleine upgrade om mijn oude weer voor hetzelfde bedrag te verkopen. Door iets tijd in de AH te steken lukt dat vaak wel. Elke x tientallen miljoenen sparen voor die ene upgrade is niet altijd even leuk.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:56:
Een Natalya's Reflection met IAS, CHC en CHD is zo'n 400-600 miljoen gold. Dat is voor mij een volgende upgrade. Al het andere aan upgrades is zonde van mijn geld. Dat is de reden dat mijn ringen 'slecht' zijn Macfreakje.

En wat beter is CHC of CHD hangt helemaal af van je build.
Ja mijn volgende upgrade is een Natalya's Mark. Daarna wat slechte natalya's inwisselen voor betere. Ik vind alleen op het moment de mark veels te duur geworden dat ik hem dat geld niet waard vind. Weet niet wat voor stijl jij precies speelt maar ik heb liever glass cannon want dan zit er nog wat uitdaging in. Duurde bijvoorbeeld miss 15x voordat ik belial de eerste keer gesolo'd had maar dan was ik niet 1x geraakt!

Wat ik me nu dan afvraag je hebt een xbow met 1500+ dps! Maar niet met main stats en alleen crit dmg vanuit een socket. Krijg je dan meer DPS dan met een manticore met 1000+ dps maar wel met main stats erop en extra CHD?

Als dat zo is dan kan het wel interessant worden zo'n bow maar hangt natuurlijk ook af van andere stats.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/MacFreak-2208/hero/947518

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:26:
[...]

Ja mijn volgende upgrade is een Natalya's Mark. Daarna wat slechte natalya's inwisselen voor betere. Ik vind alleen op het moment de mark veels te duur geworden dat ik hem dat geld niet waard vind. Weet niet wat voor stijl jij precies speelt maar ik heb liever glass cannon want dan zit er nog wat uitdaging in. Duurde bijvoorbeeld miss 15x voordat ik belial de eerste keer gesolo'd had maar dan was ik niet 1x geraakt!

Wat ik me nu dan afvraag je hebt een xbow met 1500+ dps! Maar niet met main stats en alleen crit dmg vanuit een socket. Krijg je dan meer DPS dan met een manticore met 1000+ dps maar wel met main stats erop en extra CHD?

Als dat zo is dan kan het wel interessant worden zo'n bow maar hangt natuurlijk ook af van andere stats.

Wordt jij niet om de haverklap ge-oneshot met maar 16k life?
En kun je niet (zolang je nog geen Nats Mark hebt) beter een andere helm gebruiken. Een met een socket ene chc? dat vangt het verlies van 130dex volgens mij ruim op. Oude helm bewaren tot je een Nats Mark hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb best een productief weekendje gehad kan ik wel zeggen _O-

Heb mijn DH wat upgrades gegeven en boven de 100.000 DPS unbuffed gekregen, excl sharpshooter zit ik ingame op 135k. Buffed met sharpshooter zit ik nu op 260k :P Nu weer wat meer crit chance opbouwen (m.a.w.: ringen of amu vervangen). Het is wel erg fijn om 400+k crits te doen met Cluster Arrow :Y)
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/e6aexy.jpg

Merk de laatste tijd dat DPS toch niet alles is, dus heb mijn pants ingewisseld met een Depth Digger met dex/vit. Heb hierdoor 19 dex in moeten leveren, maar wel vit en all res er bij gekregen. :) MF had ik al, maar wat extra goldfind is ook welkom :)
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/4r2iw6.jpg

Verder mijn Legacy Andariel's Visage ingewisseld voor een nieuwe met socket, rib uit mijn lijf maar dan heb je ook wat. En qua prijs was hij bizar goedkoop in vergelijking met de normale prijs op de AH, stond er ook nog maar net op :P Lekker lage +fire damage taken ook nog :)
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2agrqsh.jpg

Heb mijn beide ringen vervangen met nieuwe, en de oude ringen netto voor meer verkocht dan mijn nieuwe ringen _O- Dit terwijl die nieuwe ringen toch echt veel beter waren :P
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/rhl6ah.jpgAfbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2n6z13c.jpg

En mijn WF een upgrade gegeven, meer DPS, hoger knockback% en meer CHD:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/rmk7md.jpg

Het nadeel van dit alles is dat ik bij een Reflect Damage mob geen Cluster Arrow meer kan schieten zonder dat ik eerst Shadow Power aanzet. Anders one-shot ik mijzelf constant 8)7

Daarnaast ook mijn WD een nieuw speeltje gegeven. :D
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/e5igqo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/ohtyfo.jpg
Deze lieverd van de AH geplukt voor een "prikkie", als ik keek naar andere Skorn's met 300+int, 190+CHD en 100+vit was deze echt de helft van de prijs :*)
Wat een bizarre DPS-increase was dat 8)7 Zit nu ingame op 105k oid zonder Soul Harvest. Met Soul Harvest zit ik dus op 144k :D
Alleen nu nog iets vinden met life on hit... :/

Gisteravond nog leuke Barb shoulders gevonden, 210 str/130 vit/75 all res :*) Ben benieuwd of hij vanavond verkocht is :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:23:
[...]

Dat is op dit moment ook mijn uitgangspunt. Hoewel ik er wel over twijfel om 15M uit te geven aan een Inna's Favor. Die 130dex bonus is wel erg fijn qua dmg. Ik zou er volgens mijn berekening zo'n 12k op vooruit gaan. Maar dan mis ik wel vit en res all.

Overigens, als ik naar de nieuwe patch kijk, en dan met name naar de nieuwe ring die je kunt craften (infernal machine) zou ik nu nog niet zomaar 600M uitgeven aan een Nats ring. Het zou zomaar kunnen dat die met de komst van craftbare uberringen goedkoper gaan worden. Ik zou dus als ik jou was iig even wachten tot na patch 1.05.
Ik heb die pants overwogen (van Inna's set) (met IAS en Movement speed). Ik zou dan een paar DEX sockets vervangen voor VIT sockets om mijn HP toch een beetje op peil te houden. Dat zou ik dan weer kunnen compenseren door nog een Inna's set item te gebruiken (zodat ik de 130 DEX bonus krijg).
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:26:
[...]

De belachelijk hoge DPS waarde compenseert het ontbreken van DEX. Als ik de DPS calculators moet geloven levert dit me meer DPS op dan een Manticore met DEX en een socket.

Wat wel een optie is, een manticore met zo'n 1300 dps en 2 sockets, maar dat is natuurlijk erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:34:
[...]

Ik heb die pants overwogen (van Inna's set) (met IAS en Movement speed). Ik zou dan een paar DEX sockets vervangen voor VIT sockets om mijn HP toch een beetje op peil te houden. Dat zou ik dan weer kunnen compenseren door nog een Inna's set item te gebruiken (zodat ik de 130 DEX bonus krijg).
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog. Vit gems! 8)7 Goeie, ga ik eens in overweging nemen.
De belachelijk hoge DPS waarde compenseert het ontbreken van DEX. Als ik de DPS calculators moet geloven levert dit me meer DPS op dan een Manticore met DEX en een socket.

Wat wel een optie is, een manticore met zo'n 1300 dps en 2 sockets, maar dat is natuurlijk erg duur.
Die van mij met 942 dps dex en 2 socks was al duur zat. Overigens wel onder de marktwaarde kunnen kopen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:29:
[...]

Wordt jij niet om de haverklap ge-oneshot met maar 16k life?
En kun je niet (zolang je nog geen Nats Mark hebt) beter een andere helm gebruiken. Een met een socket ene chc? dat vangt het verlies van 130dex volgens mij ruim op. Oude helm bewaren tot je een Nats Mark hebt.
Nee dat is het idee van Glass cannon he. Alles doodmaken voor het in de buurt kan komen. Het vereist natuurlijk meer skill als anders maar al zou ik 2k hp hebben zou ik het nog niet erg vinden. Daarom heb ik ook caltops + immobilize i.p.v. spikes dan kan ik makkelijk doodmaken zonder dat ze te dichtbij komen.

Melee mag en zal mij ook nooit hitten, alleen als ik echt pech heb. Ranged hits kan ik de meeste 1 klap van overleven, dat is voor mij genoeg. Van die speer werpers zelfs in act 3 zelfs 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
****** @ Angeloonie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:38:
[...]

Nee dat is het idee van Glass cannon he. Alles doodmaken voor het in de buurt kan komen. Het vereist natuurlijk meer skill als anders maar al zou ik 2k hp hebben zou ik het nog niet erg vinden. Daarom heb ik ook caltops + immobilize i.p.v. spikes dan kan ik makkelijk doodmaken zonder dat ze te dichtbij komen.

Melee mag en zal mij ook nooit hitten, alleen als ik echt pech heb. Ranged hits kan ik de meeste 1 klap van overleven, dat is voor mij genoeg. Van die speer werpers zelfs in act 3 zelfs 2.
En hoe doe je dat met Hulking Phazebeasts e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:39:
[...]

En hoe doe je dat met Hulking Phazebeasts e.d?
Hangt een beetje af van de situatie, ze leven iig nooit echt lang hooguit een paar tellen maar als ze te dichtbij komen dan knal ik ze af met shadow power en gloom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nou, ik heb net m'n eerste Gladiator's Gauntlets gevonden, en wat zijn die dingen prut zeg, lol.

Verder denk ik dat ik een klein beetje doorgeslagen ben met hp/resistance in te ruilen voor dps op de Monk. Als ik niet oplet (of Serenity op cooldown) dan ben ik binnen 2-3 seconden dood bij een reflect damage pack, en als ze ook nog een lightning enhanced zijn, is het helemaal dikke pret. Maar man, wat een genot om de meeste packs binnen enkele seconden te hebben liggen.

Ik ben nog aan het sparen voor een Inna's spirit stone om de 4set compleet te maken, en dan gaan we langzaam toch maar weer iets meer survivability inbouwen en richting de 100k dps unbuffed kruipen (zit nu po 87.3k unbuffed).

Ik denk dat 100k dps ruim voldoende moet zijn voor nagenoeg alles, al weten we nog niks van de Infernal Machine hoe dat gaat.
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:37:

Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog. Vit gems! 8)7 Goeie, ga ik eens in overweging nemen.
Hmm, heb ik ook overwogen, maar niet gedaan. Ik heb maar 1 fatsoenlijke vit gem liggen, en geen zin om er meer te maken. Alles is gewoon groen in de sockets, behalve in de helm.

Vit komt straks wel weer, voornamelijk op amulet en shoulders. De vile ward is om te testen, maar ik denk dat ik die uiteindelijk weer voor een rare ga inruilen met veel dex/veel vit en dubbel resist.

[ Voor 26% gewijzigd door Neelon op 24-09-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]

Hangt een beetje af van de situatie, ze leven iig nooit echt lang hooguit een paar tellen maar als ze te dichtbij komen dan knal ik ze af met shadow power en gloom.
Hoeveel dmg doe jij zonder sharpshooter dan? Ik zit nu op 80k unbuffed en ik kan niet voorkomen dat ik af en toe geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:41:
Nou, ik heb net m'n eerste Gladiator's Gauntlets gevonden, en wat zijn die dingen prut zeg, lol.
Wen er maar aan, je gaat er minstens nog een paar vinden (mijn teller staat op 6 -O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Ik vind het toch wel fijn om bijna 6k armor en 60k HP te hebben, hiermee kan ik Act3 uiterst comfortabel farmen en nog behoorlijk snel ook.

Maar goed, Glass Cannon kan ook... Je moet er maar van houden. Ik ga voor meer balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:44:
[...]

Wen er maar aan, je gaat er minstens nog een paar vinden (mijn teller staat op 6 -O-)
Ja, ik herinner me de posts van een week of 1-2 terug (er was nog iemand met dat probleem geloof ik). Maar goed, als ze 1 op 1 gaan met de Immortal Kings Boots die ik gisteren vond (helaas de lage STR variant) dan hoor je mij niet klagen, maar wat is de kans dat dat gebeurt?
FreqAmsterdam schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:45:
Ik vind het toch wel fijn om bijna 6k armor en 60k HP te hebben, hiermee kan ik Act3 uiterst comfortabel farmen en nog behoorlijk snel ook.

Maar goed, Glass Cannon kan ook... Je moet er maar van houden. Ik ga voor meer balans.
Mijn Monk is getransformeerd van balanced gear (40k hp, 750ish resists) naar glass cannon (31k hp, 500ish resists), maar de uiteindelijke bedoeling is om het glas te vervangen door pantserglas...

[ Voor 35% gewijzigd door Neelon op 24-09-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Timeless schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:42:
[...]

Hoeveel dmg doe jij zonder sharpshooter dan? Ik zit nu op 80k unbuffed en ik kan niet voorkomen dat ik af en toe geraakt wordt.
Mijn dmg zonder SS ligt ook op 80k. Mijn DH wordt ook wel af en toe geraakt, dat voorkom je niet denk ik. Meestal zo'n lullig pech moment. Maar als zo'n phase beast naast mij of achter mij teleport heb ik wel meestal de tijd om hem te trappen en weg te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Macfreakje schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]

Speel je solo of in co-op?

Solo kan ik mij dit prima voorstellen (al twijfel ik hoe je het doet tegen champion Phasebeasts), maar met 4-player co-op ben je redelijk kansloos als je aggro krijgt van een groepje phasebeasts. Hell, dat ben ik zelfs vaak, en ik heb 4x zoveel EHP als jij :P

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 24-09-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
Neelon schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:41:

Verder denk ik dat ik een klein beetje doorgeslagen ben met hp/resistance in te ruilen voor dps op de Monk. Als ik niet oplet (of Serenity op cooldown) dan ben ik binnen 2-3 seconden dood bij een reflect damage pack, en als ze ook nog een lightning enhanced zijn, is het helemaal dikke pret. Maar man, wat een genot om de meeste packs binnen enkele seconden te hebben liggen.

Ik ben nog aan het sparen voor een Inna's spirit stone om de 4set compleet te maken, en dan gaan we langzaam toch maar weer iets meer survivability inbouwen en richting de 100k dps unbuffed kruipen (zit nu po 87.3k unbuffed).

Ik denk dat 100k dps ruim voldoende moet zijn voor nagenoeg alles, al weten we nog niks van de Infernal Machine hoe dat gaat.

[...]

Hmm, heb ik ook overwogen, maar niet gedaan. Ik heb maar 1 fatsoenlijke vit gem liggen, en geen zin om er meer te maken. Alles is gewoon groen in de sockets, behalve in de helm.

Vit komt straks wel weer, voornamelijk op amulet en shoulders. De vile ward is om te testen, maar ik denk dat ik die uiteindelijk weer voor een rare ga inruilen met veel dex/veel vit en dubbel resist.
Ach ik doe "maar" 69k dps unbuffed maar ik snijd ook overal makkelijk doorheen hoor. ;)

Ik heb wel nog 8k armor en 750ar. Dat in combinatie met 1500loh is lightning en reflect dmg niet zo'n probleem. Ik vind het beefy zijn wel prettig, zeker omdat ik zulk strontinternet heb.

Heb je trouwens een screenshotje van hoe je er ingame uitziet? Ik ben wel benieuwd naar die Inna's vast expanse.

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 24-09-2012 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macfreakje
Angeloonie schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:50:
[...]

Speel je solo of in co-op?

Solo kan ik mij dit prima voorstellen (al twijfel ik hoe je het doet tegen champion Phasebeasts), maar met 4-player co-op ben je redelijk kansloos als je aggro krijgt van een groepje phasebeasts.
Beide speel ik, in Co-op is het wat lastig maar dan speel ik met spelers van ten minste redelijke skill.Eigenlijk alleen met me RL-vrienden Dat is ook de reden dat ik smoke screen in mijn build heb gelaten zodat ik eventueel kan ontsnappen in Co-op want dan verloopt alles veel chaotischer. Met public games ben ik nooit ver gekomen lol, dan heb ik het idee dat ik mensen aan het 'meedragen' ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Heeft iemand deze build al gebruikt voor CM-sorcs? http://eu.battle.net/d3/en/profile/DHH-2994/hero/16193109

Ik was een beetje aan het spelen met de andere armors, voornamelijk de Storm Armor. En ben er achter gekomen dat het ontzettend veel damage doet icm WW. Ik weet niet of het meer damage doet dan Archon, maar voor mijn gevoel ben ik iets sneller omdat ik nu teleport kan gebruiken. Het is ook zeker meer risico nemen, omdat je jezelf goed door de levels/packs moet bewegen, maar als je een beetje goed oplet dan is het leuker dan de grind van Archon.

Het zit best goed in elkaar:
- Storm Armor - Shocking Aspect. Deze heeft als rune 35% weapon damage elke critical hit.
- Energy Twister - Storm Chaser. Deze is nodig voor de procs.
- Frost Nova - Bone Chill. Deze doet 15% extra damage op de target mits frozen.
- Cold Blooded (passive). Deze doet 20% extra damage op de target mits frozen.
- Critical Mass (passive). Duh.
- Glass Cannon (passive). Gear en speelwijze afhankelijk, hier kan je van alles gebruiken.

Bovenstaande combo doet al erg veel damage. Probeer het maar een keertje! Het is ook best leuk om te zien hoe alles electrocute wordt. Maar daar komt nog bovenop:

- Explosive Blast - Obliterate (ik gebruik deze rune omdat ik van de radius hou). Deze wordt ook gespamd voor nog meer damage.

De ervaren sorc zal gelijk zeggen: maar wacht eens even! Je defence gaat omlaag omdat je geen Energy Armor meer gebruikt. En dat klopt, je bent ook meer kwetsbaar. Dat vang ik op met:

- Teleport - Safe Passage. Door de hele tijd rond te tp'en heb je bijna constant 30% damage reduction, en bovendien kan je je damage skills beter richten door middenin een pack te teleporten terwijl je je nova's spamt.
- Diamond Armor - Deze kan je toch spammen, dus is die extra Energy Armor nodig?

Al met al, een leuke subtiele spinoff van de standaard CM wizard. Door teleport te gebruiken kan je naar mijn mening sneller door de levels heen en al helemaal als je de Wormhole rune gebruikt omdat je toch ubergear hebt. Deze build zal niet meeschalen met de Archon build, dus als je al 100k+ dps doet daarmee dan is dat toch misschien sneller en veiliger. Maar ik heb er nu veel lol mee, iig tot aan de 1.05 patch omdat ik dan verwacht dat WW procs zal worden generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Wolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:58:
[...]

Ach ik doe "maar" 69k dps unbuffed maar ik snijd ook overal makkelijk doorheen hoor. ;)

Ik heb wel nog 8k armor en 750ar. Dat in combinatie met 1500loh is lightning en reflect dmg niet zo'n probleem. Ik vind het beefy zijn wel prettig, zeker omdat ik zulk strontinternet heb.

Heb je trouwens een screenshotje van hoe je er ingame uitziet? Ik ben wel benieuwd naar die Inna's vast expanse.
Ik ga ondertussen ook naar de rand van dps vs. def. keuzes, keuzes...
Als je Inna's Vast Expanse wil zien kun je mij ook ff aanschieten vanavond, mijn monk heeft er ondertussen een aan.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Zijn er geen elite phasebeasts?

Ik kom weleens champion phasebeasts tegen... maar kan me niet herinneren elites te hebben ontmoet :P ben wel in 1 slag dood ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ArcticWolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:34:
Zijn er geen elite phasebeasts?

Ik kom weleens champion phasebeasts tegen... maar kan me niet herinneren elites te hebben ontmoet :P ben wel in 1 slag dood ;(
Kom ze regelmatig tegen (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:21
De waarde van gold op RMAH daalt wel snel zeg. Ik ging voor de grap eens checken hoeveel ik voor 1m kon krijgen afgelopen vrijdag, dat was 0,78. Nu staat hij op ~0,55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Leuk, kan je er ook 1 maken met irritantste mob affix?
heb gekozen voor de phasebeasts. ondanks mijn pets komen ze toch in 1 keer naast mij staan.. :(

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik vind die wormen die uit de grond komen ook irritant. In multiplayer games zie je die dingen niet boven komen omdat je druk bent met andere dingen. Ga er nog wel eens aan dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
die swift Demonic Tremors zijn ook verrot lastig... omdat ze opeens zo snel zijn :+

YouTube: Elite Demonic Tremor, diablo 3 inferno

[ Voor 38% gewijzigd door ArcticWolf op 24-09-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Die poll is heel verschillend per klasse. Als barb zijn die hulking phasebeasts een eitje (persoonlijk vind ik dit de fijnste om tegen te vechten, omdat ze snel bij je zijn).

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf op Blood Clan Sorcerers gestemd. :P Wat een ondingen :X Het shield dat ze casten is echt bizar goed, en als je een champion pack hebt zitten ze constant elkaar te shielden :X

En omdat die eikels bij mij tot 2x toe een Goblin hebben geshield waardoor die niet op tijd dood ging. :P

Goeie 2e zijn de Phasebeasts, maar dan vooral de champions, andere packs zijn minder irritant.

Nog een poll!
Poll: Irritantse monster affix?
Arcane Enchanted
Plagued
Molten
Frozen
Electrified
Mortar
Reflects Damage
Shielding
Waller
Fire Chains
Desecrator
Fast
Illusionist
Vortex
Teleporter
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=382921&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Die poll is voor mijn DH een eitje om in te vullen. Reflect Dmg. Daarmee one-shot ik mezelf als ik niet oppas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

ArcticWolf schreef op maandag 24 september 2012 @ 13:01:
die swift Demonic Tremors zijn ook verrot lastig... omdat ze opeens zo snel zijn :+

YouTube: Elite Demonic Tremor, diablo 3 inferno
Gelukkig is de Invulnerable Minions affix er uit. Maakt deze pack iig iets makkelijker te killen :)
Pagina: 1 ... 45 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.