Ja daarom.. en er dropt toch geen holskoozie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:52:
[...]
voordeel van extra paragon is dat ook je goldfind en je stats toe nemen, "graits" meer geld en meer damage/survivability
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 13:41
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
http://www.diablofans.com/news/1320-paragon-level-exp-chart/SMD007 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:40:
[...]
Het scheelt misschien 2 weken farmen las ik. Denk dat je dan meer aan die 31 MF hebt. Ik ga gewoon 1 avondje testen.
Update: With the patch out, 10,454,400,000 exp total is correct.
Ik ga het niet precies berekenen, maar ik gok erop dat de xp gem meer dan 2 weken bespaart, afhankelijk van je level snelheid natuurlijk.
Er van uitgaande dat je een 25% xp gem hebt, en 5 NV je 75% geeft, is het toch een kwart van de bonus xp die je inlevert.
Ik wil ook geen hollen, die verkopen voor geen meter op de AH.Bosmonster schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:52:
[...]
Ja daarom.. en er dropt toch geen hol
[ Voor 15% gewijzigd door Neelon op 21-09-2012 14:54 ]
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
GF is echt niet waar je op moet focussen.. als je 1x per week een dikke item kan vinden, zeg maar met een "bescheiden" waarde van 10M, dat is al meer een 10 avonden lang goldfarmen.skoozie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:52:
[...]
voordeel van extra paragon is dat ook je goldfind en je stats toe nemen, "graits" meer geld en meer damage/survivability
maar de stats zijn natuurlijk wel mooi meegenomen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het is ook niet of/of, het is en/en... GF is een mooie extra.Mofkees schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:54:
[...]
GF is echt niet waar je op moet focussen.. als je 1x per week een dikke item kan vinden, zeg maar met een "bescheiden" waarde van 10M, dat is al meer een 10 avonden lang goldfarmen.
maar de stats zijn natuurlijk wel mooi meegenomen.sneller killer/minder dood = meer loots
idd, +300% GF krijg je 4x zoveel geld als normaal. op sommige avonden trek ik meer goud van de vloer dan van de vendor/ahBosmonster schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:56:
[...]
Het is ook niet of/of, het is en/en... GF is een mooie extra.
@Mofkees: tijdje terug de volgende gehaald:
All That Glitters: Pick up 5,000,000 gold.
zit dus ergens tussen de 5M en 10M opgeraapt momenteel.
[ Voor 15% gewijzigd door skoozie op 21-09-2012 15:04 ]
dat is waar...Bosmonster schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:56:
[...]
Het is ook niet of/of, het is en/en... GF is een mooie extra.
voor de gein kan iedereen maar eens in zijn/haar acc. kijken hoeveel gold hij/zij zelf opgerapt heeft en nog eens naar de gear waarde en "bank" saldo, dat weet je ook wat GF voor jou heeft betekend.
Ja. Je vraagt je af waar dat gold dan wel vandaan komtMofkees schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:58:
[...]
dat is waar...
voor de gein kan iedereen maar eens in zijn/haar acc. kijken hoeveel gold hij/zij zelf opgerapt heeft en nog eens naar de gear waarde en "bank" saldo, dat weet je ook wat GF voor jou heeft betekend.
Troep naar de vendor:pxV0rtexx schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:04:
[...]
Ja. Je vraagt je af waar dat gold dan wel vandaan komteven de events daargelaten.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb bijna de 10M achievement, dus gold drops zijn best belangrijk geweestMofkees schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:58:
[...]
dat is waar...
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2012 15:05 ]
56M collected, gear waarde van mijn Monk (bij aanschaf, huidige geen flauw idee) 300M ofzo.Mofkees schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:58:
[...]
dat is waar...
Let wel, niet alles is in de Monk gegaan, mijn "main" was eerst een barbarian, en de waarde van de gear die zij heeft (bij aanschaf) is ook nog eens een M of 30 ofzo.
Probleem is, de waarde van gold is sterk wisselend. Wat je vorige week voor 10M kocht, koop je nu voor bijvoorbeeld 7M, of misschien wel pas voor 14M.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Verwijderd
Weetje wat ik nou echt raar vind. Wd is hey minst gespeelde class maar onze gear is het duurste.
Als je een zuni helm wil met 200 int en 3.5 chc dan heb je niet eens genoeg aan 100m.
Gisteren bidden op 1 gaat dat ding de laatste min na 160m. Voor 50m heb ik bijna 100 int en 2 chc meer op een wizard helm.
Als je een zuni helm wil met 200 int en 3.5 chc dan heb je niet eens genoeg aan 100m.
Gisteren bidden op 1 gaat dat ding de laatste min na 160m. Voor 50m heb ik bijna 100 int en 2 chc meer op een wizard helm.
dus zeg maar ~10% inkomst is van GF, maw 90% MF. je ziet dus waar je het beste kunt investeren.Neelon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:09:
[...]
56M collected, gear waarde van mijn Monk (bij aanschaf, huidige geen flauw idee) 300M ofzo.
Let wel, niet alles is in de Monk gegaan, mijn "main" was eerst een barbarian, en de waarde van de gear die zij heeft (bij aanschaf) is ook nog eens een M of 30 ofzo.
Probleem is, de waarde van gold is sterk wisselend. Wat je vorige week voor 10M kocht, koop je nu voor bijvoorbeeld 7M, of misschien wel pas voor 14M.
(of beter investeren in je baas, die betaalt waarschijnlijk nog meer
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 04-10 13:03
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)

Eventjes een beetje offtopic, ik zat een beetje naar je profiel te kijken en zat dat je shoulders de verkeerde resist hebben. Is dit niks voor jou?Neelon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:09:
[...]
56M collected, gear waarde van mijn Monk (bij aanschaf, huidige geen flauw idee) 300M ofzo.
Wolf in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Nee, ga er in dps op achteruit dan. Heb deze gekocht voor de armor/dex/lifeglobe bonus. Die resist zat er toevallig op bij de aanbiedingen binnen mijn budget.Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:15:
[...]
Eventjes een beetje offtopic, ik zat een beetje naar je profiel te kijken en zat dat je shoulders de verkeerde resist hebben. Is dit niks voor jou?
Wolf in "[PC] Diablo 3 Trading topic"
En ik zit nog op 650 resist all, meer dan genoeg om comfortabel mee te zijn met mijn dps.
[ Voor 8% gewijzigd door Neelon op 21-09-2012 15:23 ]
- Blaat
Hardware Fanaat

Ok je werkt dus met lifeglobes, nice!Neelon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:
[...]
Nee, ga er in dps op achteruit dan. Heb deze gekocht voor de armor/dex/lifeglobe bonus. Die resist zat er toevallig op bij de aanbiedingen binnen mijn budget.
En ik zit nog op 650 resist all, meer dan genoeg om comfortabel mee te zijn met mijn dps.
Ik werk nog steeds met life on hit. Duur grapje, maar wel betrouwbaar. Helaas heeft het ook effect op mijn dps (die volledig unbuffed in mijn profiel staat overigens, is dat bij jou ook?) want die is wel wat lager dan die van jou.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757
Vergeef mij mijn setitem fetish, het ziet er ingame heel sexy uit.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Verwijderd
En ik weer met LS...wel grappig om te zien dat we alle 3 een andere kant opgaan =)Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:37:
[...]
Ok je werkt dus met lifeglobes, nice!
Ik werk nog steeds met life on hit.
Ja, mijn unbuffed dps (naja, met enchantress 3% haste dan) is bijna 80k.Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:37:
[...]
Ok je werkt dus met lifeglobes, nice!
Ik werk nog steeds met life on hit. Duur grapje, maar wel betrouwbaar. Helaas heeft het ook effect op mijn dps (die volledig unbuffed in mijn profiel staat overigens, is dat bij jou ook?) want die is wel wat lager dan die van jou.
Vergeef mij mijn setitem fetish, het ziet er ingame heel sexy uit.
En de lifeglobe bonus (10.7k health bonus nu) samen met 13 pickup radius werkt erg lekker. Ik ga nog wel eens dood. Niet opletten, sentries die recht onder me spawnen, suicide demons, of gewoon een extreem hoge burst (bijvoorbeeld succubus debuff met phasebeast elites), maar de damage is dan gewoonlijk dermate hoog dat ik het idee heb dat bijvoorbeeld Life on Hit me ook niet overeind had gehouden.
Enige wat ik nog echt wil is meer movement speed, maar dat houd dan in dat ik meer resist ga verliezen dus dat moet tegelijkertijd worden gecompenseerd met een dps boost. Maar we komen er wel.
Die "lifeglobe fetish" is trouwens de "schuld" van MetalMonk Newtiunplugged (die volgens mij helaas niet meer speelt), heb een hele tijd lang zijn lifestream gevolgd voor tips en tricks voor de Monk.
- Blaat
Hardware Fanaat

En ook leerzaam om te zien. Ik heb het nog niet aangedurfd om op lifesteal over te stappen maar het lijkt, als ik boven de 70k unbuffed uitkom, wel de logische stap te worden.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:38:
[...]
En ik weer met LS...wel grappig om te zien dat we alle 3 een andere kant opgaan =)
Maar goed, diversiteit moet er zijn! Iedereen maakt bepaalde keuzes.
Verwijderd
Ik merk wel dat het meer spikey is dan LoH....Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:43:
[...]
En ook leerzaam om te zien. Ik heb het nog niet aangedurfd om op lifesteal over te stappen maar het lijkt, als ik boven de 70k unbuffed uitkom, wel de logische stap te worden.
Maar goed, diversiteit moet er zijn! Iedereen maakt bepaalde keuzes.
- Blaat
Hardware Fanaat

Dat is op zich niet zo raar, soms crit je gewoon voor veel hogere bedragen dan op andere momenten. Ik zie als ik aan het klappen ben crits van 230k langskomen maar ook van 40k. Hangt er maar net vanaf of je de min dmg of de max dmg van je wapen te pakken hebt. Bij loh is dat altijd een constant verhaal.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:48:
[...]
Ik merk wel dat het meer spikey is dan LoH....
Verwijderd
Patch notes 1.05
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237
Baba gebuffed
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237
Baba gebuffed
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 15:57 ]
Ik combineer LS met LOH.. Om mijn monk ook maar even in de belangstelling te zetten.
Net een Natalya's Reflection gekocht.. Dus ben nu weer aardig blut.. Maar man man, wat mept ze lekker door act 3 heen.
80K dps met breath of heaven actief. Gooi daar nog faith in the light en overawe bij, sweeping wind aan, en alles gaat op zn rug liggen als je ook maar langsloopt ^^
Net een Natalya's Reflection gekocht.. Dus ben nu weer aardig blut.. Maar man man, wat mept ze lekker door act 3 heen.
80K dps met breath of heaven actief. Gooi daar nog faith in the light en overawe bij, sweeping wind aan, en alles gaat op zn rug liggen als je ook maar langsloopt ^^
D3 Profile (retired): D3 Armory
PoE Shop:Shop Twitch Stream:https://www.twitch.tv/marc_streaming
- Blaat
Hardware Fanaat

Meu monkje hoor.Marcvz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:56:
Ik combineer LS met LOH.. Om mijn monk ook maar even in de belangstelling te zetten.
Welke ring heb je vervangen? Dat schijnt nog niet door in je profiel!
Nu alleen nog een Inna's Temperance erbij en je gaat dik door de 85k dps heen.
Edit: Qua dps delf ik wel het onderspit hier! Ik heb alleen wel een stuk meer armor en resist dan de meesten hier. Ik merk wel zelf niet zoveel moeite te hebben met Elite Phasebeasts (op een scheitcombo na) dus het is maar waar je prio's liggen. Een ding is zeker, dps kan altijd hoger.
@ Neelon. Kan je een keer een ingame screenshotje geven van hoe inna's vast expanse eruit ziet? Daar ben ik wel benieuwd naar!
[ Voor 24% gewijzigd door Blaat op 21-09-2012 16:29 ]
Dat is inderdaad het plan.
Ik ben aan t testen met beide ringen.. Maar ik kan nu de vit/loh van die ene wel missen en is toch weer 1000+dps extra als ik die andere pak.
Maar ik bewaar hem even voor als ik mn pants heb.. Dan lever ik flink wat vit in en dan is die andere ring misschien toch net wat fijner ter compensatie.
Ik heb eigenlijk geen moeite met wat voor pack dan ook.
Alleen die dikke cast dingen zijn enorm vervelend.. zeker als je 2 packs pulled en ze plaatsen steeds een shield om de mob waar je op in staat te hakken.
Als ik dood ga, komt dat omdat ik te vroeg naar MF gear switch..
Ik ben aan t testen met beide ringen.. Maar ik kan nu de vit/loh van die ene wel missen en is toch weer 1000+dps extra als ik die andere pak.
Maar ik bewaar hem even voor als ik mn pants heb.. Dan lever ik flink wat vit in en dan is die andere ring misschien toch net wat fijner ter compensatie.
Ik heb eigenlijk geen moeite met wat voor pack dan ook.
Alleen die dikke cast dingen zijn enorm vervelend.. zeker als je 2 packs pulled en ze plaatsen steeds een shield om de mob waar je op in staat te hakken.
Als ik dood ga, komt dat omdat ik te vroeg naar MF gear switch..
[ Voor 30% gewijzigd door Marcvz op 21-09-2012 16:07 ]
Update: Ik ben net thuis dus nu kan ik het zien. Ik log in en heb 53k dps (zoals het hoort). Ik was uitgelogd bij azmodan, mogelijk dat ik daar een debuff van had. Na het uitloggen weer even gekeken naar mijn char en dat laat mijn profile wel de normale 53k dps zien.MarcM88 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:33:
Weet iemand hoe het komt dat ik op diablo armory 35k dps heb en op diabloprogress 39k? ik heb op updaten geklikt en gear ziet er hetzelfde uit.
http://eu.battle.net/d3/e...heckout-2384/hero/6241688
http://www.diabloprogress...-2384/Unseenpower/6241688
en welke oude driver/versie is dat ? draai nu 12.4, maar blijft de hele tijd vastlopen, zwart scherm.spookz0r schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:48:
[...]
Vertellen bij de aankoop omdat het aan een externe driver ligt? Ik heb nergens last van met een oudere driver. W7 64bit, 8gb ram, 2500k, 7950
YEAH!! Na 196u eindelijk Diablo neer op inferno met mijn barb 
http://eu.battle.net/d3/e...iveGeek-1925/hero/6656606
83K DPS, 30K Armor, 700 res all, 1300 LoH en 2.12 APS/s BUFFED
Heeft iemand een linkje naar een goede Monk build?
Ben tijdje geleden gestopt met D3 (A2 Inferno) Maar wil nu toch na de updates het weer oppakken. Ik stackte eigenlijk Vita / Dex en Res, maar geen LoH.. Die moet ik nu dus meer gaan stacken
Ben tijdje geleden gestopt met D3 (A2 Inferno) Maar wil nu toch na de updates het weer oppakken. Ik stackte eigenlijk Vita / Dex en Res, maar geen LoH.. Die moet ik nu dus meer gaan stacken
Check die van WolfRedHat schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:39:
Die van Marcvz is ook zeker het nakijken waard
http://eu.battle.net/d3/en/profile/marcvz-2548/hero/16661345
[ Voor 11% gewijzigd door NegativeFreak op 21-09-2012 18:44 ]
Andere "cookie-cutter" build.RedHat schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:39:
http://eu.battle.net/d3/e...lonRokk-2820/hero/4927305
Ziet er vet uit.NegativeFreak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:41:
[...]
Check die van Wolf
Die van Marcvz is ook zeker het nakijken waard
http://eu.battle.net/d3/en/profile/marcvz-2548/hero/16661345
Denk dat ik maar weer wat ga grinden in Act 2 met wat GoTérs, want heb items die alles bij elkaar nog geen paar honderd k waard zijn
Kijk nu ff zelf naar jouw monk... probeer een helm en chest armor met sockets te scoren en je gems zo hoog mogelijk te maken(Je jeweler is nog geen lvl 10)... ieder beetje helpt. Succes met grinden.RedHat schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:45:
[...]
Ziet er vet uit.
Denk dat ik maar weer wat ga grinden in Act 2 met wat GoTérs, want heb items die alles bij elkaar nog geen paar honderd k waard zijn
Als ik weer eens tijd heb en online ben dan wil ik wel met je meelopen zodat je een bodyguard bij je hebt.
Voeg maar toe: NegativeGeek#1925
[ Voor 3% gewijzigd door NegativeFreak op 21-09-2012 18:49 ]
Als je moeilijk overeind blijft kun je MoE pakken met backlash.. Doet lekkere dmg.
En ik heb tot ik de 50k dps voorbij ging met dashing strike onder mn rechter muisknop gespeeld.
Dat is echt een lifesaver. Je kunt weg als je gebodyblockt bent. Over arcane beams springen. Uit desecrators moven, zelfs als je gejailed bent.
Ik gebruikte die ipv breath of heaven. En als ik coop speel gebruik ik hem trouwens nog. Om ranged spelers snel bij te kunnen staan als ze aangevallen worden.
En ik heb tot ik de 50k dps voorbij ging met dashing strike onder mn rechter muisknop gespeeld.
Dat is echt een lifesaver. Je kunt weg als je gebodyblockt bent. Over arcane beams springen. Uit desecrators moven, zelfs als je gejailed bent.
Ik gebruikte die ipv breath of heaven. En als ik coop speel gebruik ik hem trouwens nog. Om ranged spelers snel bij te kunnen staan als ze aangevallen worden.
Loh, LL beide totaal niet nodig.Marcvz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:56:
Ik loop met 28k hp, 630 res ofzo en 86k dps unbuffed. Met deze stats loop ik door alle elites zonder problemen heen, we gaan allemaal wel eens dood, dus ik ook natuurlijk.
http://eu.battle.net/d3/e...emulas-2959/hero/10101765
Dat zou kunnen.. Maar ik vind t wel lekker spelen met..
Je kunt overal net even langer in blijven staan. En t valt nog niet mee om voor een beetje een normale prijs mijn wapens noemenswaardig te upgraden.. Als ik nu onwijs in DPS kon stijgen als ik LOH laat schieten.. Maar dat is niet t geval.
Je kunt overal net even langer in blijven staan. En t valt nog niet mee om voor een beetje een normale prijs mijn wapens noemenswaardig te upgraden.. Als ik nu onwijs in DPS kon stijgen als ik LOH laat schieten.. Maar dat is niet t geval.
Ach ik loot ze gewoon als serenty is afgelopen. Alleen shielded moet ik soms wat kiten. Mijn punt is gewoon loh/LL Met hoge dps is onbetaalbaar. En als je goed oplet health globes and dingen op de grond is het spel plezier ook leuker dan gewoon stil staan omdat de hp terug komt. Het spel is al zo simpel.
Ik ben ook een globe-heal monk, maar het is net wat je gewend bent te spelen. Het een is niet perse beter dan het andere.
Wordt de DPS op profile site eigenlijk vooral bepaald op basis van hoeveel CHD je hebt? ik hang nu tegen de 40K aan maar heb nog niet zo veel CHD.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 09:27
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
DPS op B.net is gelijk aan ingame, dus ja, ook CHD.De_Bastaard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:51:
Wordt de DPS op profile site eigenlijk vooral bepaald op basis van hoeveel CHD je hebt? ik hang nu tegen de 40K aan maar heb nog niet zo veel CHD.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik snap niet dat ze roepen dat WW barb generfed is terwijl ik in de lijst van changes zie dat het alleen maar voordeliger is of mis ik iets?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6607192820
Uit patch notes:Bulls schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:14:
Ik snap niet dat ze roepen dat WW barb generfed is terwijl ik in de lijst van changes zie dat het alleen maar voordeliger is of mis ik iets?
Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08
dat wordt gebruikt voor WW build
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Goed vanavond ook maar even een run Act2 gedaan, vanaf de twee Zulle chambers tot het eind, alles neer, helaas vaak dood, maar erger nog, niets echt bruikbaars gevonden.
Elke keer voordat de laatste elite/pack neerging snel even gearswap gedaan naar 330+ MF maar het mocht niet baten....niets bruikbaars gevonden zelfs niet na een pack of 30
Ach en ik ben al tevreden met een drop die een Miljoen of 20-30 waard is om betere gear te kopen om Act3 solo te kunnen spelen....
Soms word je er wel wat moedeloos van maar ach....
iemand anders nog tips voor mijn barb? Ik weet dat mijn all resist laag is, maar ik vrees dat ik met maar 1,5M op de bank teveel andere stats (vit/str) moet inleveren om een beetje bij te blijven
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720
Hoe zit het nu met een hoge attackspeed op een WW Barb? Is dat nu juist wel of niet handig?
Elke keer voordat de laatste elite/pack neerging snel even gearswap gedaan naar 330+ MF maar het mocht niet baten....niets bruikbaars gevonden zelfs niet na een pack of 30
Ach en ik ben al tevreden met een drop die een Miljoen of 20-30 waard is om betere gear te kopen om Act3 solo te kunnen spelen....
iemand anders nog tips voor mijn barb? Ik weet dat mijn all resist laag is, maar ik vrees dat ik met maar 1,5M op de bank teveel andere stats (vit/str) moet inleveren om een beetje bij te blijven
Hoe zit het nu met een hoge attackspeed op een WW Barb? Is dat nu juist wel of niet handig?
[ Voor 5% gewijzigd door ChUcKiE op 21-09-2012 23:05 ]
Als je speelt voor loot, kun je net zo goed stoppen.ChUcKiE schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:04:
Goed vanavond ook maar even een run Act2 gedaan, vanaf de twee Zulle chambers tot het eind, alles neer, helaas vaak dood, maar erger nog, niets echt bruikbaars gevonden.
Ik heb al eindeloos veel act3 elites gekilled, en amper wat gevonden.
tsja het enige doel is nu nog om betere gear rechtstreeks via drops of via goede loot die op AH kan te verkrijgen. Ik heb nu semi medium gear en een drop die een miljoen of 30 waard is kan mijn gear een enorme boost geven, maar ja.....it's all crap...zelfs ilvl63 met MF330+ waarbij bijvoorbeeld een 2H weapon 300dps doet.....levert nog geen 1600 gold op bij de vendor pfff
Ik zou iets meer CHC proberen te scoren, en sprint en battle rage gebruiken natuurlijkChUcKiE schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:04:
haha, ja maar vooruitlopende op patch 1.0.5 had ik even wat andere geprobeerd! Sprint en batlle rage had ik daarvoor ook. En klopt, waarschijnlijk iet sminder dood, maar of daar de drops beter van worden??
Zal ze weer even terugzetten, dat geeft een beter beeld
Zal ze weer even terugzetten, dat geeft een beter beeld
[ Voor 12% gewijzigd door ChUcKiE op 21-09-2012 23:25 ]
Op DiabloFans staan een aantal gefarmed teksten + de ringen die je in 1.0.5 Infernal Machine kunt 'vinden'. Zo te zien zijn het gecrafte ringen met ontzettend leuke stats:
- Experience +35%
- 170-200 int/dex/str of 90-100 vit (1 van de vier dus)
- 4 props
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Dus eerst de plan en 3 onderdelen en daarna kan ik zovaak als ik wil gebruiken?
Of is er voor elke boss bepaalde onderdelen en plans.
Wat ik ook heb begrepen van de patchnotes is dat de drop rates niet omhoog in een + game alleen extra MF dat boven op je eigen mf telt dus ook boven de cap ! maar ja dan nog steeds moet je dagen farmen.
Wat ik ook heb begrepen van de patchnotes is dat de drop rates niet omhoog in een + game alleen extra MF dat boven op je eigen mf telt dus ook boven de cap ! maar ja dan nog steeds moet je dagen farmen.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 00:26 ]
De mobs die de keys droppen spawnen kennelijk altijd (maar de keys droppen niet altijd), dus ik denk dat je per keer dat je IM wilt gaan doen, je de keys moet gaan verzamelen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 00:25:
Dus eerst de plan en 3 onderdelen en daarna kan ik zovaak als ik wil gebruiken?
Of ze willen de instapdrempel laag houden.
Monsterlevel 1-10 btw voegt voornamelijk meer hp aan de mobs en wat minder extra damage. Denk dat de gevechten vooral langer duren dus. Maar dat gaan we zelf maar zien zodra de PTR weer up is en mijn download klaar is.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Grats! Buffed met iron impact en wotb en een paar shrines zeker?NegativeFreak schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:36:
YEAH!! Na 196u eindelijk Diablo neer op inferno met mijn barb
ik heb hem 2 weken geleden kapot gemaakt en het staat nog steeds niet in mijn armory?
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Snap er geen zak van....
Wanneer is de echte release van 105 eigenlijk? Kan het nergens lezen. Ik heb geen zin om op de PTR te spelen als je dan toch je progress niet mee kan nemen. (niet terug iig)
[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 22-09-2012 12:16 ]
Dus RltW proc is iets minder dan de helft maar WW zelf is "cheaper" met bijna de helft.. Ben benieuwd hoe dat gaat worden. Healing met Loh komt vooral van Sprint met RltW dus dat zal wel minder worden, maar WW is misschien nu wel forever up te houden met genoeg crit en Battle Rage aan (die trouwens veel langer actief is, wel fijn)Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:48:
[...]
Uit patch notes:
Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08
dat wordt gebruikt voor WW build
Heeft zorgen voor meer CHC dan ook niet meer zin? Mischien worden schilden weer populairder..?
[ Voor 39% gewijzigd door maratropa op 22-09-2012 12:17 ]
Verwijderd
Ik vond net een Nat's cloak. Leuk, maar ik had niet het idee dat het iets speciaals was. 90+ dex, een int roll en de 3 sockets waren standaard. Begonnen bij 8 mil zag ik. Maar toen merkte ik op dat mijn +10 discipline een random roll was. En als ik daar op zoek, krijg ik stukke hogere prijzen.
De mijne heeft als skill 12% grenade damage gerolled.
Kan een DH kenner mij misschien vertellen of de +10 disc en/of de grenade roll daadwerkelijk een meerprijs opleveren?
De mijne heeft als skill 12% grenade damage gerolled.
Kan een DH kenner mij misschien vertellen of de +10 disc en/of de grenade roll daadwerkelijk een meerprijs opleveren?
Zijn er eigenlijk fatsoenlijke guides om een beetje geld te verdienen? Ik farm Act I nu op inferno en loot een hele zooi, maar ik heb dus echt totaal geen idee wat ik er mee aan moet..
Verwijderd
De +x Discipline roll is wel erg gewild ja. De 12% grenade damage is (volgens mij) niet zo interessant. De meesten gebruiken toch hungering arrow. Geen idee wat de nieuwe Nat's cloaks waard zijn, maar ik heb destijds een oude Nat's cloak met +5 discpline gekocht voor 8 Mil, terwijl de goedkoopste op 2 Mil zaten. Zou zomaar kunnen dat jouw cloak 50 Mil waard is.
Ben er nog nooit een guide voor tegen gekomen persoonlijk.Frerk schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:50:
Zijn er eigenlijk fatsoenlijke guides om een beetje geld te verdienen? Ik farm Act I nu op inferno en loot een hele zooi, maar ik heb dus echt totaal geen idee wat ik er mee aan moet..
Item stats vergelijken met het aanbod op de AH en dan je prijs bepalen. Op een gegeven moment pik je het wel op wat verkoopbaar moet zijn of niet.
Wat altijd een goede combinatie is: "gold find" en "pickup radius".
Thanks!T7D_Sneezy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:34:
[...]
Grats! Buffed met iron impact en wotb en een paar shrines zeker?
ik heb hem 2 weken geleden kapot gemaakt en het staat nog steeds niet in mijn armory?
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822
Snap er geen zak van....
Geen Shrines... Armor is inderdaad door Iron Impact
WotB, Frenzy en Berserker Rage komen daarbij voor de aanval.
Dus blues ilvl 60 en hoger("inferno blues") salvage ik, blues eronder verkoop ik, en rares gewoon de AH voor afstruinen om een idee van de prijs te krijgen? Dat is wel te doen.Neelon schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:59:
[...]
Ben er nog nooit een guide voor tegen gekomen persoonlijk.
Item stats vergelijken met het aanbod op de AH en dan je prijs bepalen. Op een gegeven moment pik je het wel op wat verkoopbaar moet zijn of niet.
Wat altijd een goede combinatie is: "gold find" en "pickup radius".
Verwijderd
Iemand hier die verstand heeft van barbs?
..
Het zit namelijk zo.. Ik wil een ww barb maken maar in act 3 ga ik nog steeds dood. Vooral bij molton en firechains.. Is m`n fire resis te laag? Wat is een beetje nodig om act 3 inferno aan te kunnen?
Tevens is het voor mij moeilijk om m`n wotb op te houden. Kill ik dan niet genoeg mob in een korte tijd?
M`n zwaard kan ik inruilen voor een schield die me +10 Crit chance geeft.. Maarja, een WW barb heeft vaak 2 wapens
Anyhoe, dit is m`n build : http://eu.battle.net/d3/en/profile/BoBsTaH-2630/
Ik heb 20 mil om te spenderen dus waar kan ik dat het beste aan uitgeven? XD
Het zit namelijk zo.. Ik wil een ww barb maken maar in act 3 ga ik nog steeds dood. Vooral bij molton en firechains.. Is m`n fire resis te laag? Wat is een beetje nodig om act 3 inferno aan te kunnen?
Tevens is het voor mij moeilijk om m`n wotb op te houden. Kill ik dan niet genoeg mob in een korte tijd?
M`n zwaard kan ik inruilen voor een schield die me +10 Crit chance geeft.. Maarja, een WW barb heeft vaak 2 wapens
Je hebt zo te zien geen lifesteal/life on hit. Dat is de reden dat je steeds omvalt gok ik zo.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:25:
Iemand hier die verstand heeft van barbs?..
Kan je echter geen andere harde adviezen geven, ik heb nooit draaimolen barb gespeeld.
Aantal compleet nutteloze legendaries: +1 (totaal sinds ik speel nu 12 denk ik)
Aantal nuttige legendaries: 0
Butcher's sickle met 600 DPS >.<
Aantal nuttige legendaries: 0
Butcher's sickle met 600 DPS >.<
Beeromaniac
Ik wacht patch 1.05 maar niet meer af en switch naar GW2. Ik heb nu ruim 350 uur gespeeld op 3 lvl 60 chars en het eerste item dat 100k moet opleveren moet nog droppen. Het is werkelijk om te huilen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
GW2 een paar dagen gespeeld, maar kon me totaal niet boeien eigenlijk.
Verwijderd
Gisteren avond was de ptr up ff een kleine 10 min gespeeld daarna eruit geknikkerd. Player level 10 stelt niet echt veel voor. De mobs hitten nog steeds zachter dan ooit wel hebben ze schandalig veel hp maar wel vermakelijk. Ze hebben wel iets gedaan met de response het voelt allemaal net een allemaal wat straker en sneller aan. En de response is echt heel goed en casting animation hebben ze ook aan gewerkt.
In de tussen tijd TL2 spelen en ooh men wat lekkere spel is dat.
In de tussen tijd TL2 spelen en ooh men wat lekkere spel is dat.
Ik zie het wel. Dit is in ieder geval te erg om mee door te gaan. Steeds maar gold bij elkaar sprokkelen om een kleine upgrade aan te schaffen begint me behoorlijk de keel uit te hangen. De legendaries hoeven zeker niet om de oren te vliegen maar een beetje normaal spul mag best. 5 stacks NV en dan nog lvl ~52 rare crap droppen zit ik niet meer op te wachten.
met 20M kan je echt een HOOP bereiken hoor... WW barb tot nu toe is toch redelijk goedkoop (na 1.0.5 misschien wel anders). Natuurlijk is er naar boven nooit een limiet.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:25:
Iemand hier die verstand heeft van barbs?..
Zoals al werd gezegd, wat LOH stacken > 600. Zonder LOH kan je niet continu blijven vechten en dan loopt WoTB vanzelf af ...
Je CHC is inderdaad wat laag. Dual wield is voor meer damage. Je kunt best wel een schildje nemen met CHC om iig genoeg fury te kunnen genereren. Sneller de mobs neermaaien komt later vanzelf wel. Ik denk dat je op je gears zo ~30% CHC moet hebben om comfortabele rondjes te kunnen draaien.
Verder kan je 6% CHC met 70+ all res op je helm voor <100k al krijgen. STR/Socket zijn leuk maar dat kan je later ook wel upgraden.
Op je bracers en rings kan je ook CHC scoren.
Je hebt vrij veel VIT voor een WW barb. Daar kan best wel 30% vanaf hoor, plaats maken voor LOH en CHC.
Nou, Inferno Act I maar eens farmen met m'n wizardje. Ik heb een budget van nul, dus 't is nogal lastig om aan items te komen, hoewel m'n blizzvenom build het nog wel aan kan. Ik zou alleen wel wat meer damage kunnen gebruiken op elites...
Is 't trouwens zo gek dat ik 40k HP heb en maar 20k DPS? Ik had eens wat guides opgezocht en die hadden het toch eerder over 40k DPS en 20k HP
Is 't trouwens zo gek dat ik 40k HP heb en maar 20k DPS? Ik had eens wat guides opgezocht en die hadden het toch eerder over 40k DPS en 20k HP

Ik zie dit in comments staan op een aantal plekken maar kan het in de patch notes niet vinden:
•Energy Twister
•Skill Rune - Storm Chaser
•Proc coefficient reduced from 0.5 to 0.125
Het was leuk zolang her duurde ^^
•Energy Twister
•Skill Rune - Storm Chaser
•Proc coefficient reduced from 0.5 to 0.125
Het was leuk zolang her duurde ^^
Overwatch profile awesomo#2162
Yep, de build zal vast wel werken voor de high end wiz met insane veel chc dadelijk. Maar ik denk toch dat een nieuwe build de cm gaat vervangen. Daarmee bedoel ik niet de archon build die pas goed werkt bij 100k+ dps.
Ik heb een redelijk lijpe wiz uit amerika wel eens zien proberen om de build met meteor ipv energy twister te laten werken en volgens mij ging dat vrij aardig. Plus:An1mA schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:16:
Yep, de build zal vast wel werken voor de high end wiz met insane veel chc dadelijk. Maar ik denk toch dat een nieuwe build de cm gaat vervangen. Daarmee bedoel ik niet de archon build die pas goed werkt bij 100k+ dps.
Meteor
Delay between cast and impact reduced from 2 seconds to 1.25 seconds
Arcane Power cost reduced from 60 to 50
Overwatch profile awesomo#2162
Verwijderd
Dank je wel.Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:55:
De +x Discipline roll is wel erg gewild ja. De 12% grenade damage is (volgens mij) niet zo interessant. De meesten gebruiken toch hungering arrow. Geen idee wat de nieuwe Nat's cloaks waard zijn, maar ik heb destijds een oude Nat's cloak met +5 discpline gekocht voor 8 Mil, terwijl de goedkoopste op 2 Mil zaten. Zou zomaar kunnen dat jouw cloak 50 Mil waard is.
Na 3 dagen helemaal maar dan ook helemaal niks gevonden te hebben, kom ik opeens dit pareltje tegen 
Denk dat dit mijn beste drop ooit is en blijft. Eerste gevoel was woooot, daarna durfde ik eigenlijk niet te id vanwege de mogelijke crap rolls, maar ohh wat een juweeltje is het geworden
Denk dat dit mijn beste drop ooit is en blijft. Eerste gevoel was woooot, daarna durfde ik eigenlijk niet te id vanwege de mogelijke crap rolls, maar ohh wat een juweeltje is het geworden

Dat is zeker niet verkeerd !Mistymo schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:27:
Na 3 dagen helemaal maar dan ook helemaal niks gevonden te hebben, kom ik opeens dit pareltje tegen
Denk dat dit mijn beste drop ooit is en blijft. Eerste gevoel was woooot, daarna durfde ik eigenlijk niet te id vanwege de mogelijke crap rolls, maar ohh wat een juweeltje is het geworden![]()
[afbeelding]
Up
Even een vraagje over Elemental arrows met als rune ball of lightning. Is het zo dat deze altijd 2x raken of is dit afhankelijk van de attack speed?
Ik heb meerdere items met attack speed erop en heb namelijk het idee dat de ballen dan sneller gaan. Heb net even als test 2 items met attack speed uit gedaan (zonder ze te vervangen door andere items) en merk eigenlijk weinig verschil terwijl ik toch behoorlijk wat dps inlever.
Heb al gezocht op internet, maar kan hier niets over vinden.
Mijn held: http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11290959
Ik heb meerdere items met attack speed erop en heb namelijk het idee dat de ballen dan sneller gaan. Heb net even als test 2 items met attack speed uit gedaan (zonder ze te vervangen door andere items) en merk eigenlijk weinig verschil terwijl ik toch behoorlijk wat dps inlever.
[ Voor 8% gewijzigd door thriller op 22-09-2012 20:39 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 09:27
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Attack speed heeft 0 invloed op skill damage.thriller schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:38:
Even een vraagje over Elemental arrows met als rune ball of lightning. Is het zo dat deze altijd 2x raken of is dit afhankelijk van de attack speed?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat kan ik hier voor 300 k aan verbeteren.
http://eu.battle.net/d3/e...lBlazer-2643/hero/3289940
[ Voor 44% gewijzigd door TrailBlazer op 22-09-2012 21:02 ]
Ik kom niet voorbij aan Gnom(inferno), kan iemand kijken en tips geven waar ik me built op moet verbeteren? of andere skills?
http://eu.battle.net/d3/e...LAWLESS-2374/hero/2584042
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Als je toevallig online bent, add me even dan krijg je wat Wiz gear van me als je wilt.TrailBlazer schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:01:
Wat kan ik hier voor 300 k aan verbeteren.
Jaxe#2229
Probeer eens frenzy ipv cleave. Desnoods een Amethyst in je wapen stoppen zodat je wat HP terug krijgt, want het lijkt erop dat je geen HP terug krijgt tijdens het vechten.simons schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:21:
Ik kom niet voorbij aan Gnom(inferno), kan iemand kijken en tips geven waar ik me built op moet verbeteren? of andere skills?
Met jouw stats moet het te doen zijn. Als hij een gas wolk los laat gewoon net buiten de rand gaan staan en wachten tot ie naar jou toe komt.
Oke bedankt, dan weet ik genoeg.Angeloonie schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:51:
[...]
Attack speed heeft 0 invloed op skill damage.
Je hebt geen life on hit.simons schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:21:
Mijn barb is qua stats een stuk zwakker, maar mijn life on hit is 1400.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Devion-2222/hero/3254251
Rend voor Ghom kan ook veel helpen met die lifeleech optiesimons schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:21:
Ik weet niet of je wat gold over hebt, maar ik heb een hele aardige axe met flink wat LoH en een socket met meer damage dan de jouwe waarmee je het waarschijnlijk een stuk langer uithoudt tegen Ghom.simons schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:21:

Staat op het moment voor 8,5m op de AH maar je mag 'm wel voor een zacht prijsje overnemen als je wilt.
8,5m?? Wat maakt dat wapen zo speciaal? Ik zelf zou er nog geen miljoen voor over hebben.KneoK schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:16:
[...]
Ik weet niet of je wat gold over hebt, maar ik heb een hele aardige axe met flink wat LoH en een socket met meer damage dan de jouwe waarmee je het waarschijnlijk een stuk langer uithoudt tegen Ghom.
[afbeelding]
Staat op het moment voor 8,5m op de AH maar je mag 'm wel voor een zacht prijsje overnemen als je wilt.
Ik vraag dit, omdat ik gewoon benieuwd ben waar sommige prijzen nou vandaan komen.
Zelf vind ik de prijzen op de AH soms nogal OVERrated.
Veel vit, hoge LoH en socket voor crit damage/meer LoH. Ik denk dat de prijzen voor dit soort wapens op het moment bepaald worden door de populariteit van dual wielding barbs waar dit bijvoorbeeld een ideale offhand voor is.NegativeFreak schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:34:
[...]
8,5m?? Wat maakt dat wapen zo speciaal? Ik zelf zou er nog geen miljoen voor over hebben.
Ik vraag dit, omdat ik gewoon benieuwd ben waar sommige prijzen nou vandaan komen.
Zelf vind ik de prijzen op de AH soms nogal OVERrated.
Door de combinatie van armor/allres en LoH kan ik bijvoorbeeld gewoon door blijven rammen met arcane sentries en molten pools om me heen.
Duidelijk uitleg, bedankt!KneoK schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:41:
[...]
Veel vit, hoge LoH en socket voor crit damage/meer LoH. Ik denk dat de prijzen voor dit soort wapens op het moment bepaald worden door de populariteit van dual wielding barbs waar dit bijvoorbeeld een ideale offhand voor is.
Door de combinatie van armor/allres en LoH kan ik bijvoorbeeld gewoon door blijven rammen met arcane sentries en molten pools om me heen.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 12:55:

Graag gedaan. Ik ben het overigens helemaal met je eens als het over AH prijzen gaat. Vaak denk je, waar gaat dit over? Daarom heb ik er ook helemaal geen moeite mee om tweakers een flinke korting te geven en vraag ik op de AH gewoon een prijs die iets onder de gemiddelde prijs ligt voor vergelijkbare items. Als iemand die ik toch niet ken zijn gold wil uitgeven dan hoor je mij niet klagen
Zijn de prijzen aan het dalen? (whirlytwirlybarb) 2 weken op vakantie geweest, komende 2 weken wat daagjes buitenland voor werk en weer beetje vakantie en heb nog wat miljoentjes rondhangen.... geen idee echter hoe de markt beweegt.
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 22-09-2012 23:48 ]
Daar zul je mij ook niet over horen klagen. Hopelijk vind ik ook weer eens wat leuke lootKneoK schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:32:
[...]
Graag gedaan. Ik ben het overigens helemaal met je eens als het over AH prijzen gaat. Vaak denk je, waar gaat dit over? Daarom heb ik er ook helemaal geen moeite mee om tweakers een flinke korting te geven en vraag ik op de AH gewoon een prijs die iets onder de gemiddelde prijs ligt voor vergelijkbare items. Als iemand die ik toch niet ken zijn gold wil uitgeven dan hoor je mij niet klagen
Ik zit momenteel een beetje vast met mijn DH in ACT3. Ik kill de meeste dingen wel, maar als ik een vervelende Hulking Phasebeast pack tegen kom is het vaak snel klaar.
Ik wil mijn DH graag wat meer DPS geven, maar eigenlijk ook in survivability groeien (lastige combi
) Waar kan ik makkelijk de meeste winst halen? Heb < 10M te besteden.
Ik zou graag wat IAS of CHC meer hebben, maar als ik niet achteruit wil in EHP is dit lastig. Tips?
Ik wil mijn DH graag wat meer DPS geven, maar eigenlijk ook in survivability groeien (lastige combi
Ik zou graag wat IAS of CHC meer hebben, maar als ik niet achteruit wil in EHP is dit lastig. Tips?
Edit: N.v.m. ik zie de link naar je profile nu. Sorry, het is al laat...Jk_W schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:31:
Ik zit momenteel een beetje vast met mijn DH in ACT3. Ik kill de meeste dingen wel, maar als ik een vervelende Hulking Phasebeast pack tegen kom is het vaak snel klaar.
Ik wil mijn DH graag wat meer DPS geven, maar eigenlijk ook in survivability groeien (lastige combi) Waar kan ik makkelijk de meeste winst halen? Heb < 10M te besteden.
[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 23-09-2012 00:37 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Vraag voor de WW Barbs;
is er een optimale hoeveelheid damage?
Ik farm Act 3 met 30k dmg unbuffed en ongeveer 50k dmg buffed met 45 crit chance. Speelt lekker, mede omdat mobs lang genoeg blijven leven zodat ik mezelf eraan kan opladen qua life en fury. Er is bijna geen mob die ik zonder Whirlwind neerleg.
Als ik nu Act 1 ga spelen komt ik gewoon niet toe aan Whirlwind. Alles is al dood voor ik kan beginnen met draaien, en als ik eenmaal rondjes draai (bij een elite) is alles te snel dood om fury te winnen via de tornado's. Het speelt voor geen meter. Ik zit voortdurend zonder fury en het life-on-hitten gaat erg traag.
Dus ik vraag me af met hoeveel damage een WW Barb niet meer 'werkt' in Act 3? Misschien vraag ik ook het tegenovergestelde; stel je hebt 100k damage; hoe houd je dan je fury input op peil als alles zo snel neer gaat? Overal doorheen rennen en geen items meer oppakken?
Ik farm Act 3 met 30k dmg unbuffed en ongeveer 50k dmg buffed met 45 crit chance. Speelt lekker, mede omdat mobs lang genoeg blijven leven zodat ik mezelf eraan kan opladen qua life en fury. Er is bijna geen mob die ik zonder Whirlwind neerleg.
Als ik nu Act 1 ga spelen komt ik gewoon niet toe aan Whirlwind. Alles is al dood voor ik kan beginnen met draaien, en als ik eenmaal rondjes draai (bij een elite) is alles te snel dood om fury te winnen via de tornado's. Het speelt voor geen meter. Ik zit voortdurend zonder fury en het life-on-hitten gaat erg traag.
Dus ik vraag me af met hoeveel damage een WW Barb niet meer 'werkt' in Act 3? Misschien vraag ik ook het tegenovergestelde; stel je hebt 100k damage; hoe houd je dan je fury input op peil als alles zo snel neer gaat? Overal doorheen rennen en geen items meer oppakken?
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
In dat geval WW je minder, en is een groter deel van je totale dmg van de sprint tornado's.Tektoon schreef op zondag 23 september 2012 @ 02:20:
Vraag voor de WW Barbs;
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik zou em niet verkopen op dit moment misschien dat in aankomend patch meteor de skill word en word het helemaal te gekMistymo schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:27:
Denk dat dit mijn beste drop ooit is en blijft. Eerste gevoel was woooot, daarna durfde ik eigenlijk niet te id vanwege de mogelijke crap rolls, maar ohh wat een juweeltje is het geworden![]()
[afbeelding]

Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.