Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tornado1.0 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:58:
[...]

Als je vault alleen voor snel verplaatsen gebruikt zou ik na de patch de rune Tumble erop zetten, scheelt een hoop resources :) die had ik ook, maar die 1500% damage was wel heul verleidelijk :+
Tumble is inderdaad de meest voor de hand liggende vervanger (als ik hem al ga vervangen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Jk_W schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:10:
[...]

En mogelijk misbruik van eventuele bugs :)
Ik vermoedde het ook al, maar wilde het even checken. Denk dat ik de PTR links laat liggen, moet er niet aan denken dat mijn meest awesome legendary in PTR dropt :F
Idem dat, en ik ga echt niet ptr'en, omdat ik de xp op live nodig heb... Ik ga echt niet miljoenen xp op de ptr dumpen die ik op live nodig heb,

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Gisteren voor de eerste keer act 2 een beetje proberen farmen met men maat. We gingen niet dood maar het ging toch wel wat trager allemaal. Ook hadden we een deel MF moeten opgeven voor dps & resists. Uiteindelijk merkten we op dat we heel wat sneller yellows binnenkrijgen als we act 1 deden. Is er een bepaalde regel die verklaart wanneer het opportuun is om in een volgende act te farmen of in de huidige te blijven?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)
Heeft iemand een idee waarom ze niet gewoon het itemlvl van het item baseren op het level van het monster, in plaats van de rolls?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
MicScott schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:23:
[...]

Heeft iemand een idee waarom ze niet gewoon het itemlvl van het item baseren op het level van het monster, in plaats van de rolls?
Omdat je dan in act3 alleen nog maar lvl63 items vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
(jarig!)
MicScott schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:23:
[...]

Omdat het leuker is om poppetjes te zien met verschillende items. Als iedereen dezelde iLvl 63 items aan zou hebben zou het ook niet leuk zijn. :>

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:26:
[...]

Maar het betekend als het goed is wel dat dan alles lvl63 affixes gaat rollen, waardoor er in theorie meer nuttigs (self-use of ah) gaat komen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:26:
[...]

yeah... maar zonder lvl63 items kom je amper act3 door :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
What de hell!?!?!?!?!?!?!?!
Damage caused by the Reflects Damage affix can no longer be dodged
En nu? Elke Demon Hunter gaat dus minimaal 1x dood als je geen 2-3k LoH hebt. Laat iemand mij aub vertellen dat ik dit verkeerd lees, want dit gaat nergens over. Op deze manier kan ik niet eens Act 1 Inferno farmen.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow wat een coole patchnotes :D Zoveel goede veranderingen en nodige nerfjes O+

Had het er van de week nog een paar keer over online dat het eigenlijk stom is dat ze geen stacks geven voor events, chests niet meer naar MF kijken en dat paarse mobs geen loot droppen.. En wat doen ze: ze fixen ze allemaal *O*

Affix rolls verbeterd, alleen nog maar lvl >57 items. Ik ben nu al happy! Ook korter IDen op een rare is natuurlijk een mooie verbetering :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-10 15:29
ArcticWolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:35:
[...]

yeah... maar zonder lvl63 items kom je amper act3 door :z
Ik heb 2 LVL 63 items en toch het hele spel solo uitgespeeld:
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

(nog steeds niet bijgewerkt op die klote armory btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:39:
What de hell!?!?!?!?!?!?!?!

[...]

En nu? Elke Demon Hunter gaat dus minimaal 1x dood als je geen 2-3k LoH hebt. Laat iemand mij aub vertellen dat ik dit verkeerd lees, want dit gaat nergens over. Op deze manier kan ik niet eens Act 1 Inferno farmen.
Gloom helpt een hoop hoor, daarnaast heb je potions, smoke screen.. :P ik red het makkelijk met 1k LoH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Waarom geen id-all knop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:40:
[...]

Gloom helpt een hoop hoor, daarnaast heb je potions, smoke screen.. :P ik red het makkelijk met 1k LoH!
Dat is dus het punt. In de patch-notes staat dat Reflect Damage niet meer gedogded kan worden. Smoke Screen wordt dus gewoon nutteloos, en met Gloom red ik het niet in Act 3. Ik kan Act 3 nu prima farmen, maar ik heb geen Life on Hit. Dat betekend dus dat ik miljoenen moet gaan sparen, en met de rampzalige loot van de laatste tijd kost het mij dus een maand of 3-4 om uberhaupt weer 1 Elite Pack neer te gaan krijgen op Act 3 Inferno.

Ik vind nerfen prima, maar als Smoke Screen nutteloos wordt, en je toch damage krijgt van Reflect Damage packs, dan kan ik net zo goed gelijk kappen met mijn Demon Hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:34:
[...]

Omdat het leuker is om poppetjes te zien met verschillende items. Als iedereen dezelde iLvl 63 items aan zou hebben zou het ook niet leuk zijn. :>
Okay, dat maakt sense, maar wat betekent een ilvl dan nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:42:
[...]

Dat is dus het punt. In de patch-notes staat dat Reflect Damage niet meer gedogded kan worden. Smoke Screen wordt dus gewoon nutteloos, en met Gloom red ik het niet in Act 3. Ik kan Act 3 nu prima farmen, maar ik heb geen Life on Hit. Dat betekend dus dat ik miljoenen moet gaan sparen, en met de rampzalige loot van de laatste tijd kost het mij dus een maand of 3-4 om uberhaupt weer 1 Elite Pack neer te gaan krijgen op Act 3 Inferno.

Ik vind nerfen prima, maar als Smoke Screen nutteloos wordt, en je toch damage krijgt van Reflect Damage packs, dan kan ik net zo goed gelijk kappen met mijn Demon Hunter.
Ik red het met Gloom anders prima. Vraag me wel af of dat na de patch nog zo is, maar ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Geloof mij, met dodgen bedoelen ze de DEX dodge, niet de immuniteit door SS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

[...]

Dat is dus het punt. In de patch-notes staat dat Reflect Damage niet meer gedogded kan worden.
Dodge is alleen ... dodge. Als in je 'dodge chance'. Je kunt het verder nog gewoon mitigeren dmv skills zoals smoke screen, of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:40:
[...]

Ik heb 2 LVL 63 items en toch het hele spel solo uitgespeeld:
http://eu.battle.net/d3/e...neez0r-2848/hero/16039822

(nog steeds niet bijgewerkt op die klote armory btw)
ik heb een DH en heb wel veel moeite met act3, Gloom helpt een hoop maar 2 a 3 hits en je bent dood.

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
MicScott schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:45:
[...]

Dodge is alleen ... dodge. Als in je 'dodge chance'. Je kunt het verder nog gewoon mitigeren dmv skills zoals smoke screen, of wat dan ook.
Bedankt. GIGANTISCH bedankt! Ik hoopte al dat ik het zelf verkeerd zou lezen of niet zou snappen! Ik was bijna instant het plezier verloren in Diablo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
ArcticWolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:45:
[...]

ik heb een DH en heb wel veel moeite met act3, Gloom helpt een hoop maar 2 a 3 hits en je bent dood.

http://eu.battle.net/d3/e...ticWolf-2324/hero/3285653
Als ik gloom zit ik met 1 schot weer vol leven. Jij hebt zo te zien ook totaal geen resistance of wel?

250-300 is wel aan te raden in act 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Wat denken jullie. Toch maar verstandig als Barb om weer een schildje aan te schaffen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Nah build alleen iets aanpassen ik ga niet meer terug naar shield.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
mierenfokker schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:51:
Wat denken jullie. Toch maar verstandig als Barb om weer een schildje aan te schaffen? :)
Niet vergeten , de mobs zijn 25% minder pijnlijk.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
MarcM88 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:46:
[...]

Hmm minder loh had ik nog niet over nagedacht.. mijn huidige build rust er wel zwaar op dat die aan tikt. Nu is het nog zo dat je per tornado je loh krijgt (4 of 5x per sprint). Ik denk dat het erg lastig gaat worden om nog te overleven met sprint dan. Mogelijk dat iedereen massaal over stapt op rend.

Edit: @SMD http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237
misschien willen ze de andere WW runes promoten. Ik doe deze build ook maar als je erover nadenkt, tis zowiezo raar dat je voor WW sprint nodig hebt.

ze hebben Bloodfunnel een buff gegeven dus daarmeer is de LOH nerf een beetje gecompenseerd. Ze moeten eigenlijk Windshear meer fury geven en daarmee kan je WW zonder andere skills (meer) draaiend houden.

bij WW gebruikt echt iedereen PRECIES DEZELFDE 5 skills + runes, dat is echt heel raar...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mierenfokker schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:51:
Mijn single tornado build is iig volledig omzeep geholpen :/ En met m'n huidige gear kan ik het wel vergeten om lang ergens stil te kunnen staan. Dat wordt inderdaad kijken naar een andere setup. Misschien een whirlwind-build die zichzelf up houdt met alle fury veranderingen, en geen sprint nodig heeft.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:59:
[...]

Mijn single tornado build is iig volledig omzeep geholpen :/ En met m'n huidige gear kan ik het wel vergeten om lang ergens stil te kunnen staan. Dat wordt inderdaad kijken naar een andere setup. Misschien een whirlwind-build die zichzelf up houdt met alle fury veranderingen, en geen sprint nodig heeft.
Ach, mij werd ook verteld na 1.0.4 dat de DH tank build totaal niet meer werkte.. Ik ging alsnog proberen een tank te bouwen, met als resultaat dat ik er makkelijk mee door A3 kom.. Dus gewoon proberen, als iets niet werkt, aanpassen tot het wel werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:02:
[...]

Ach, mij werd ook verteld na 1.0.4 dat de DH tank build totaal niet meer werkte.. Ik ging alsnog proberen een tank te bouwen, met als resultaat dat ik er makkelijk mee door A3 kom.. Dus gewoon proberen, als iets niet werkt, aanpassen tot het wel werkt :)
Jij gebruikt toch ToC in je build? Dan ga je als tank in 1.05 een probleem krijgen met het doodkrijgen van elites. En ook de Gloom Nerf is niet gunstig voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 21-09-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Kan er iemand de patch notes in DM sturen ? Kan er niet op via het werk

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
tboheeren schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:04:
Staan al in dit topic. even terugscrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
tboheeren schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:04:
In principe staat het een paar posts boven je gequote. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Je hebt wel 4x zo weinig fury nodig voor battle rage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Ik zag dat de optie er was om Gold te verkopen voor EUR.

Prijs is 0,75€ per mil. Verkoopt dat ook echt daadwerkelijk een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Scallius schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:13:

Wow is het al zo laag gezakt?

was na patch 1.04 nog het dubbele

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:45

Het verkoopt meestal binnen 5 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09

Thompson

Beeromaniac

Prima patch! :) Jammer natuurlijk van de mindere resistance maar de overall dmg-drop maakt veel goed. Hoop wel dat dat ook geldt voor molten/arcane etc, want dat is nog steeds 9/10 keer de oorzaak dat ik dood ga en niet de hits van de mobs zelf.

En het lijkt erop dat mijn Whirlwind zonder Sprint build mogelijk gaat worden :D Was er nu intussen op een iets andere manier dan de classic wel gewend aan geraakt met Sprint maar vond het toch niet echt leuk spelen. Meteor op Wizard is ook een zeer welkome verbetering.

Naar mijn mening gaat de DH er het meest op vooruit qua skill changes. Die Boar Companion is nu wel erg goed!

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-10 19:14
Mijn klagen heeft geholpen gister :)

In 3 uur spelen 3 legs.:

Arandiel's visage met supel roll en soc.
set 1-hand boog (gemiddeld)
Windforce (gemiddeld)

Ik kan weer even zonder klagen ;). De patch notes zien er goed uit, teveel om allemaal commentaar op te geven, maar dat bij 1.05 alle alarmbellen gaan rinkelen bij een legendary is toch wel prettig. Ik had de helm gister ook bijna laten liggen.

xVortexx D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:02:
[...]

Alleen tornado's van sprint gaat toch echt niet meer lukken om mee te vechten. Is ook wel een raar idee, een barb die alleen maar bezig is met continu rondrennen en zonder zijn wapen ooit te gebruiken alles neermaait. Continu whirlwinden is al een stuk realistischer.

[ Voor 4% gewijzigd door brama op 21-09-2012 11:38 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56

belachelijk laag staat hij al de laatste paar weken, vergeleken met de US store die nog ruim boven de 1 euro zit.(exacte bedrag weet ik niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:59
Welke mantra gebruiken de Monk spelers hier in Act 3 met dual wielding?

Bij mij begint het doorhakken er _eindelijk_ op te lijken al zit ik nog wat met mijn resists. Iemand tips?

http://eu.battle.net/d3/e...Bastard-2484/hero/1924314

Moet zowieso m'n helm gaan wisselen denk ik, was een leuk ding voor een shield build maar heb er niks aan met dual wield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:47:

Bij mij begint het doorhakken er _eindelijk_ op te lijken al zit ik nog wat met mijn resists. Iemand tips?

Moet zowieso m'n helm gaan wisselen denk ik, was een leuk ding voor een shield build maar heb er niks aan met dual wield.
Ik gebruik MoC: Overawe ... Verder is je leven een beetje aan de lage kant! je wilt minstens 30k hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:03:
[...]

Jij gebruikt toch ToC in je build? Dan ga je als tank in 1.05 een probleem krijgen met het doodkrijgen van elites. En ook de Gloom Nerf is niet gunstig voor je.
Haha nope, ik gebruik grenades/impale als generator/spender. Verder Shadow Power, Preperation, Caltrops en Chakram - Shuriken Cloud. Deze laatste zorgt sowieso al voor LoH als er alleen al enemies naast me staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Mantra of Conviction/Overawe. Beste DPS boost die we hebben.

Resists is niks mis mee, je zit over de 700 zo te zien, en dat is een goede grens.

Voor een helm, probeer er een te scoren met critical hit chance en een socket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

heuveltje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:29:
[...]

Dat ligt eraan hoe die lvls scalen !
Ik meen dat monsters in a1 al lvl62 of 63 waren, dus dan is de kans er nog steeds
En de reden dat lvl61 nu vaak crap is, is omdat er lvl58 affixes opzitten

Dus het klinkt een beetje alsof het nu mogelijk is met eigen vondsten om door inf heen te pushen, ipv alles via de ah te moeten halen :)

* heuveltje klinkt het wel goed in de oren
Ga me nu eerst even verdiepen in TL2 en dan zie ik wel wat die patch brengt :)
Voor zover ik kan zien op d3db.com zitten alle mobs in Act I op ilvl 61, helaas.

Gemiddeld worden de drops waarschijnlijk beter in Act I, maar er zitten geen uitschieters meer bij. En vaak zijn het die uitschieters die iets waard zijn.

Maarja, toch maar even afwachten hoe het precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)

Ook overawe hiero. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Naast hard target de beste mantra van de monk. Je resist is prima. Als je je dps boven de 70k weet te krijgen heb je zelfs geen loh meer nodig. Mooi amulet heb je!

Iets betere wapens moet ook kunnen denk ik. Je bent goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:50:
[...]

Haha nope, ik gebruik grenades/impale als generator/spender. Verder Shadow Power, Preperation, Caltrops en Chakram - Shuriken Cloud. Deze laatste zorgt sowieso al voor LoH als er alleen al enemies naast me staan :P
Aha, nou beter toch? en Grenades krijgen geloof ik ook wel wat buffs hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51
Wederom zo te zien is de Witch Doctor maar gering getweaked in de 1.0.5 patch notes. Ik gok gewoon dat te weinig mensen het spelen waardoor er geen preferente builds naar voren komen zoals bij Wiz/Barb.

Nog steeds jammer dat die pile of zombies nog zo'n lange CD heeft. Daardoor is het gewoon niet interessant om die in te ruilen voor zoiets als Bears.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joarie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:58:
Wederom zo te zien is de Witch Doctor maar gering getweaked in de 1.0.5 patch notes. Ik gok gewoon dat te weinig mensen het spelen waardoor er geen preferente builds naar voren komen zoals bij Wiz/Barb.

Nog steeds jammer dat die pile of zombies nog zo'n lange CD heeft. Daardoor is het gewoon niet interessant om die in te ruilen voor zoiets als Bears.
De WD is zo lang zo zwak geweest dat het niet loonde een WD te spelen. Door Paragon levels toe te voegen toen de WD sterker werd maak je het voor mensen ook niet heel aantrekkelijk een andere class te gaa proberen - immer, iedereen had al een class op level 60, en wil nu paragon levels hebben.

Het zal dus nog wel lang duren voor er flink wat WDs zijn. Als tegen die tijd iedereen niet allang is afgehaakt en wat anders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:05:
[...]

De WD is zo lang zo zwak geweest dat het niet loonde een WD te spelen. Door Paragon levels toe te voegen toen de WD sterker werd maak je het voor mensen ook niet heel aantrekkelijk een andere class te gaa proberen - immer, iedereen had al een class op level 60, en wil nu paragon levels hebben.

Het zal dus nog wel lang duren voor er flink wat WDs zijn. Als tegen die tijd iedereen niet allang is afgehaakt en wat anders speelt.
WD is ook nog steeds gemiddeld de langzaamste class om Paragon mee te levellen. Een beetje een boost zou dus best gewenst zijn geweest, imo.

Aan de andere kant heb ik nog plezier met mijn WD, dus ik zit ook weer niet te springen om buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:51
Ik heb nu eindelijk als referentie een andere class gemaakt om mijn WD (level 60, paragon 11) eens te kunnen vergelijken. Moet zeggen dat ik wel snap waarom zoveel mensen volhouden om met een tere Demon Hunter aan de slag te gaan, immers de damage-output (en snelheid!) is ongelooflijk.

Ik pakte gisteren na 20 uur DH spelen weer eens mijn WD....man wat voelde dat traag aan.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
  • Laatst online: 06-09-2023
Kijk dit is nou een topic naar mijn hart :)

mijn level 60 demon hunter ( paragon level 46 momenteel ) gebruikt sinds gister voor het eerst ToC dus kan er ook weer heerlijk zonder :).

http://eu.battle.net/d3/e...naertje-2235/hero/7884318

dat is momenteel me set up / gear ben aan het zoeken naar de volgende upgrades:

inna's temperance ( 60@ 120+ dex 2 socket 9 ias 12 ms )
witching hour ( vit/dex/@ )
amulet ( ias 7+ / crit damage 55+ / crit chance 7+ / dex 100 )

mocht iemand het leuk vinden dan kan hij/zij mij adden: Lennaertje#2235 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Ik gebruik mantra of conviction met de rune submission.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:49

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Joarie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:58:

Je moet gear stacken wat de cooldown van zombie wall verlaagd + grave injustice. Met maar 10 sec cooldown wordt dat misschien wel interessant.

En verder kan je met iets van 500k al een inferno waardige WD maken, alleen ik denk dat weinig mensen nu zin hebben om een nieuwe char te gaan lvlen te gearen en voor 1.04 afgeschrikt werden door het lage potentieel.

En de WD heeft al een behoorlijke overhaul gehad waardoor verder tweaken misschien niet zo nodig is behalve de kleine nerf op jungle fortitute die past bij de algehele nerf van defensive abilities.

[ Voor 10% gewijzigd door Gundogan op 21-09-2012 12:23 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Als ik met anderen ren gebruik ik sowieso MoC: Overawe. Als ik solo run wil ik nog wel eens switchen naar MoE: Hard Target, zodat ik minder hoef op te letten.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 22:59
Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:54:
[...]

Ook overawe hiero. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Naast hard target de beste mantra van de monk. Je resist is prima. Als je je dps boven de 70k weet te krijgen heb je zelfs geen loh meer nodig. Mooi amulet heb je!

Iets betere wapens moet ook kunnen denk ik. Je bent goed bezig!
Tnx, leuk om te horen!

Ik heb dat linker wapen gekocht voor 80k, opzich niets mis mee en die ander heb ik nu net gekocht voor 1mil.

Amulet zelf gevonden *D.

Ik heb nog een ander amulet wat erg goed is, maar dan lever ik behoorlijk in op damage/chc en chd. aan de andere kant wel een berg life en LoH erbij....

Afbeeldingslocatie: http://www.bassius.nl/Pics/got/setamulet.JPG

[ Voor 4% gewijzigd door De_Bastaard op 21-09-2012 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Weet iemand hoe het komt dat ik op diablo armory 35k dps heb en op diabloprogress 39k? ik heb op updaten geklikt en gear ziet er hetzelfde uit.
http://eu.battle.net/d3/e...heckout-2384/hero/6241688
http://www.diabloprogress...-2384/Unseenpower/6241688

Telt battlenet paragon niet mee?

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Woei, dus ik kan misschien meteor in CM build van wizard verwerken :3

nog meer spam/fps drops! :D

Wel droog in d2 was ik altijd summon necro (lagcro) en nu zorg ik weer voor lag lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 21:05

skoozie

SCSI

Immow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:43:

Wel droog in d2 was ik altijd summon necro (lagcro) en nu zorg ik weer voor lag lol :P
CM build met meteor was al viable tot inferno. niet meer in inferno mee gespeeld.
linkje

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)

Als ik met mijn Monk (hoge chc dus heel veel cyclones) samenspeel met een WW barb en een CM wiz is het een groot kleurenfestijn met de bijbehorende lag. :P

Hoort erbij!
De_Bastaard schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:21:
[...]

Tnx, leuk om te horen!

Ik heb dat linker wapen gekocht voor 80k, opzich niets mis mee en die ander heb ik nu net gekocht voor 1mil.

Amulet zelf gevonden *D.

Ik heb nog een ander amulet wat erg goed is, maar dan lever ik behoorlijk in op damage/chc en chd. aan de andere kant wel een berg life en LoH erbij....

[afbeelding]
Ik zou die blackthornes medal gewoon op de ah zetten, ik denk dat je er nog wel een aadige prijs voor vangt dankzij de CHD roll. Je hebt misschien wat life tekort maar eigenlijk is chc een must op een amulet. Ik zou dat even zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke lag? Nergens last van als jij meeloopt hoor :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
MarcM88 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:33:
Weet iemand hoe het komt dat ik op diablo armory 35k dps heb en op diabloprogress 39k? ik heb op updaten geklikt en gear ziet er hetzelfde uit.

bij mij heb ik op b.net 54k (nee heb niet wotb/enchtress/BC aangezet voordat ik uitlogte :)) en d.progress 39k DPS unbuffed.... geen idee.

http://www.diabloprogress...en-2211/OenBoerin/9811308
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/9811308

in game paperdoll geeft ook wel 54k though ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-10 16:31
Mofkees schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:51:
[...]

bij mij heb ik op b.net 54k (nee heb niet wotb/enchtress/BC aangezet voordat ik uitlogte :)) en d.progress 39k DPS unbuffed.... geen idee.

http://www.diabloprogress...en-2211/OenBoerin/9811308
http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/9811308

in game paperdoll geeft ook wel 54k though ...
Diablo progress neemt je weapons master en ruthless niet mee in 'Unbuffed' DPS

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:11:
[...]

WD is ook nog steeds gemiddeld de langzaamste class om Paragon mee te levellen. Een beetje een boost zou dus best gewenst zijn geweest, imo.

Aan de andere kant heb ik nog plezier met mijn WD, dus ik zit ook weer niet te springen om buffs.
Vergeet alleen niet dat de WD wel degelijk een flinke boost krijgt in 1.05. Inferno damage gaat omlaag, maar damage reduction skills van classes gaan ook omlaag.

Alleen heeft de WD praktisch geen damage reduction skills, dus dat is de class die er veruit het meest op vooruit gaat. En dat was wel nodig ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

MarcM88 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:33:

Dat is wel heel erg raar, ik heb je char ook nog door een dps calculator heengehaald ( http://www.bios-gaming.de/d3dps/ ), en als ik dan de passives uitzet, kom die net als diablo progress uit op 39k. Is je in-game DPS ook 35k? Overigens weet ik zeker dat paragon levels wel meegenomen worden door battle.net.

Het enige dat ik me kan bedenken is dat je met deels broken gear bent uitgelogd.

@Mofkees, @desjaak909: Als je goed oplet dan zul je zien dat jullie scenario niet opgaat voor het probleem van checkout10, hij heeft juist minder DPS in zijn D3 profile dan in externe tool.

[ Voor 4% gewijzigd door MatHack op 21-09-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

MatHack schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:06:
[...]

Dat is wel heel erg raar, ik heb je char ook nog door een dps calculator heengehaald ( http://www.bios-gaming.de/d3dps/ ), en als ik dan de passives uitzet, kom die net als diablo progress uit op 39k. Is je in-game DPS ook 35k? Overigens weet ik zeker dat paragon levels wel meegenomen worden door battle.net.

Het enige dat ik me kan bedenken is dat je met deels broken gear bent uitgelogd.

@Mofkees, @desjaak909: Als je goed oplet dan zul je zien dat jullie scenario niet opgaat voor het probleem van checkout10, hij heeft juist minder DPS in zijn D3 profile dan in externe tool.
uitgelogd met een debuff? weet niet eens of die er wel zijn...

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Vraagje ivm dual wield op mijn monk
Ik heb momenteel twee wapens:
wapen 1 dagger: 784 dps, 290 LoH en 1.5 attacks/sec
Wapen 2 fist weapon: 892 dps, 728 LoH en 1.4 attacks/sec

Waar moet ik rekening mee houden om te beslissen welke ik als main hand gebruik. Als ik de automatische stats in game bekijk, lijkt dagger in main hand beter (enige verschil is iets meer totale dps output, waarsch vanwege de iets snellere attack speed). Ik vraag me dan alleen af of ik dan wel genoeg gebruik maak van de 728 LoH en hogere damage van mijn offhand, krijg ik dat ongeacht welke hit ik doe, of is dit enkel op off-hand hits dat dit erbij komt?

Op officiele fora heb ik wat zitten lezen en daar spreken ze van "skill damage depends on which weapon is active". Dus daaruit vermoed ik dat het gewoon elke hit afwisselt welk wapen hij gebruikt en dan maakt het niet uit wat waar zit, maar dan is het nog altijd vreemd dat de dps licht verandert bij het wisselen van de twee wapens (dit zou namelijk enkel impact hebben op de allereerste hit van de hele sessie).

(ps: beter wapen kopen is momenteel geen optie, gezien ik 120k gold heb, en nog altijd geen miljoenenitem of legendary heb gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)
Lointje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:15:
Vraagje ivm dual wield op mijn monk
Ik heb momenteel twee wapens:
wapen 1 dagger: 784 dps, 290 LoH en 1.5 attacks/sec
Wapen 2 fist weapon: 892 dps, 728 LoH en 1.4 attacks/sec

Waar moet ik rekening mee houden om te beslissen welke ik als main hand gebruik. Als ik de automatische stats in game bekijk, lijkt dagger in main hand beter (enige verschil is iets meer totale dps output, waarsch vanwege de iets snellere attack speed). Ik vraag me dan alleen af of ik dan wel genoeg gebruik maak van de 728 LoH en hogere damage van mijn offhand, krijg ik dat ongeacht welke hit ik doe, of is dit enkel op off-hand hits dat dit erbij komt?

Op officiele fora heb ik wat zitten lezen en daar spreken ze van "skill damage depends on which weapon is active". Dus daaruit vermoed ik dat het gewoon elke hit afwisselt welk wapen hij gebruikt en dan maakt het niet uit wat waar zit, maar dan is het nog altijd vreemd dat de dps licht verandert bij het wisselen van de twee wapens (dit zou namelijk enkel impact hebben op de allereerste hit van de hele sessie).

(ps: beter wapen kopen is momenteel geen optie, gezien ik 120k gold heb, en nog altijd geen miljoenenitem of legendary heb gevonden)
Oh of Mh maakt geen donder uit. De leuke stats stacken en qua dmg wisselt je char steeds af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

De Life on Hit die je in je statswindow ziet (naast je inventory) komt er voor elke hit bij, daarvoor maakt het niet uit welk wapen actief is.

Voor skill damage geldt inderdaad het actieve wapen. Sommige skills nemen echter (nu nog) een snapshot van de damage die geldt op het moment de skill geactiveerd wordt, en dan is het wel van belang om het wapen met de hoogste damage als actief wapen te hebben. Je zou dit kunnen zien door met je statswindow open in de lucht te meppen, als het goed is veranderd je attackspeed omdat er gewisseld wordt van wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
iemand toevallig zin om een allnighter mee te doen voor het paragon levelen + legendary looten :)?
ik merk dat hoe meer achtereenvolgende uren ik game hoe meer en sneller ik legendary's vind klinkt heel raar maar naast de basis van langer spelen = meer monsters dood = meer loot merk je het gewoonweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker, we doen even een run in act 3, hebben enkel de Stonefort en Keeps gedaan en de loot tot nu toe is een IK belt, 1000+ Warmonger en een erg lekkere 900+ dps Butcher Sickle met CHD, Lifesteal, LoH, Str en Vit. :) Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:58
Bedankt Wolf & mathack!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
dat zijn de betere drops acht :)!

ik had gister ook een leuke.. 3 inna's pieces op rakkis crossing tot fields of slaughter en op de fields nog een vile ward. en in de zelfde game dropte azmodan me een IK armor mijn avond was weer gemaakt :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Waarom heb ik dat (bijna) nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Ik geloof niet meer in de randomness van de drops. Diablo hates me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lennaertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:

ik had gister ook een leuke.. 3 inna's pieces op rakkis crossing tot fields of slaughter en op de fields nog een vile ward. en in de zelfde game dropte azmodan me een IK armor mijn avond was weer gemaakt :)!
:o Da's echt ongelooflijk haha. Grats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet je niet die 2 1200 dps 1handers met socket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Nu weet ik waarom ik gisteren niks fatsoenlijks gevonden heb...

Grats. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
je moet wel beseffen mijn mf is 400% met follower en gear swap bij packs..
ondanks dat vele zeggen dat followre er niet toe doet brengt het me alsnog een hoop extra gelukkig.
ook de tijd die je speelt doet er toe als je 1 run doet ja dan vraag je te weinig van het spel haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
(jarig!)

Nou, dan zal je zeker wel 100m rijker zijn na gisteren!

Zaten er toevallig ook leuke rolls op de Inna's set pieces? Anders heb ik wellicht wel interesse. :P

Ik mag ook niet klagen met een Natalya's Reflection (ring) gisteren. Die heeft toch 45m opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Ja dat zou betekenen dat ik minstens de helft zou moeten vinden dan wat jij vindt. Ik heb bijna 9000 elite kills, en toch heb ik geen enkele set item gevonden tot nu toe. Oh en een Goldskin. hhrmmf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
ejtnaj 9k elite kills maar hoeveel mf ? stacks? follower?

nah waren allemaal crap heb ong 120mil winst alleen die IK is met 130 str 180 vit 80 res :) dus dat is 200mil +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

lennaertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:04:
ejtnaj 9k elite kills maar hoeveel mf ? stacks? follower?

nah waren allemaal crap heb ong 120mil winst alleen die IK is met 130 str 180 vit 80 res :) dus dat is 200mil +
120mil winst & crap, haha! Ik zou willen dat ik een item van slechts 1 mil zou vinden. Lucky bastard.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
lennaertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:58:
je moet wel beseffen mijn mf is 400% met follower en gear swap bij packs..
ondanks dat vele zeggen dat followre er niet toe doet brengt het me alsnog een hoop extra gelukkig.
ook de tijd die je speelt doet er toe als je 1 run doet ja dan vraag je te weinig van het spel haha :)
Ik merk sinds ik op +300MF zit ook een ferm verschil in item kwaliteit (tov <200), ik heb de laatste tijd toch gemiddeld 1 legendary per volledige act3 run, helaas zijn de meeste brimstones geworden... iLvl/roll blijft ook belangrijk en dat is nog steeds RNG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
barthak als jij a3 kan farmen op redelijke snelheid waarom zou je dat niet kunnen vinden?
met het monster level system gaat het nog leuk worden denk ik :) more lootz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46
Ik heb net als veel mensen een rode gem in mn helm, maar eigenlijk kan ik beter denk ik een gele gem erin doen. denk dat ik vavavond dat eens ga testen heb nog een 31% MF gem liggen druk ik die erbij in kijken of het veel helpt.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
Sfinx- schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:06:
[...]

Ik merk sinds ik op +300MF zit ook een ferm verschil in item kwaliteit (tov <200), ik heb de laatste tijd toch gemiddeld 1 legendary per volledige act3 run, helaas zijn de meeste brimstones geworden... iLvl/roll blijft ook belangrijk en dat is nog steeds RNG ;)
true maar kijk de patch notes :) lager dan 58 gaat niet meer vallen in inferno dus dat scheeld al een hoop.
ik heb nu 5 x tormentor en nog een aantal dezelfde polearms ook in me stash die ik vanavond naar brimstones doe. ik had verwacht dat de demonmachine wellicht een hoop crafting mats zou gaan kosten maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Bedankt MatHack en skoozie. Misschien is het inderdaad een debuff. Zodra ik thuis ben zal ik wel kijken naar de dps. Overigens is die dps website erg handig!!

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 16:56

Barthak

mcl

lennaertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:07:
barthak als jij a3 kan farmen op redelijke snelheid waarom zou je dat niet kunnen vinden?
met het monster level system gaat het nog leuk worden denk ik :) more lootz
Met mijn monk lukt act 3 redelijk goed, ik heb echter nog geen geluk gehad met de drops. Het moet ook zeker wel kunnen en ik houd ook nog wel hoop :p

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennaertP
SMD007 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:08:
Ik heb net als veel mensen een rode gem in mn helm, maar eigenlijk kan ik beter denk ik een gele gem erin doen. denk dat ik vavavond dat eens ga testen heb nog een 31% MF gem liggen druk ik die erbij in kijken of het veel helpt.
ho stop wacht nee :)!

jou 31mf gem mag je lekker verkopen als ik jou was !

als jij sneller level 100 bent dan ben je dus sneller op je capped mf en kan je dus beginnen met echt farmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Is 300 nu de echte cap voor MF? Dus met je gear moet je niet proberen hoger dan +300% te geraken?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
Tja ik weet dat je mf nodig hebt voor goeie drops (ik heb 150 base mf dus met nv 225). Ik wil altijd meer mf, maar ik kan niet inleveren op mijn dps. Hoe moet ik dan meer mf krijgen zonder dat het duur wordt?

Het lijkt wel een catch22, je moet hele dure items hebben (ik zie dat hier bizar goeie items worden gedragen) om diezelfde items te vinden. Of trekken mensen hier stiekem toch de portemonee op de RMAH?

/frustratie-modus

edit: sorry negeer dat laatste, da's niet eerlijk van mij! :/ maar ik ga weer lekker doorfarmen

[ Voor 10% gewijzigd door ejtnaj op 21-09-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
tboheeren schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:23:
Is 300 nu de echte cap voor MF? Dus met je gear moet je niet proberen hoger dan +300% te geraken?
300 is de Max. Deze max kan met NV stacks nog opgehoogd worden naar 375.

Na patch 1.0.5 kan door de player 8 functie nog hoger dan 375 gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Zonder NV is dat inderdaad de cap. Overigens telt je follower nu nog niet mee in die cap, vandaar dat sommige mensen 400 hebben (300 + 25 + 75 / gear + follower + NV), maar vanaf 1.0.5 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

300% is inderdaad de cap van paragon + gear + shrine (en met 1.0.5 ook + follower), en de NV buffs stacken daar nog bovenop richting 375%. De monster X buff gaat ook daar nog bovenop komen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46
lennaertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:09:
[...]

als jij sneller level 100 bent dan ben je dus sneller op je capped mf en kan je dus beginnen met echt farmen!
Het scheelt misschien 2 weken farmen las ik. Denk dat je dan meer aan die 31 MF hebt. Ik ga gewoon 1 avondje testen.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Middnight
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-03-2013

Bah ben ik ondertussen al paragon 44 en blijf ik maar steeds crapadaries krijgen ...
Zou ook wel graag eens een lekkere set item droppen hebben!

Edit: Oja ik loop dan ook al tijdje met capped MF ...

[ Voor 5% gewijzigd door Middnight op 21-09-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
SMD007 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:40:
[...]

Het scheelt misschien 2 weken farmen las ik. Denk dat je dan meer aan die 31 MF hebt. Ik ga gewoon 1 avondje testen.
Zou je dat eventueel kunnen linken?

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik ga ook maar focussen op XP ipv MF. Dan komt de MF vanzelf. Nu proberen Leoric's Signet te bemachtigen, maar nog geen geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
[...]

als je al plvl 30~40 bent, met een Ruby zelfs heb je een paar complete A3 runs nodig voor EEN extra level.. een topz is 31% MF en dat is dan 10 pLVL's, waarvoor je dus 2 wkn exp grinden nodig hebt. moet men toch kijken of een topaz beter is :)

Trouwens loop ik met 290% rond en sinds 2 wkn niks leuks meer gezien ... RNG blijft RNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie

skoozie

SCSI

Bosmonster schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:50:
[...]

Ik ga ook maar focussen op XP ipv MF. Dan komt de MF vanzelf. Nu proberen Leoric's Signet te bemachtigen, maar nog geen geluk.
voordeel van extra paragon is dat ook je goldfind en je stats toe nemen, "graits" meer geld en meer damage/survivability :D

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Pagina: 1 ... 43 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.