• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:12:
[...]

Inferno rares verkopen voor gemiddeld iets van 1500 per stuk. Als je er op een run 40 verkoopt heb je dus weer 60k extra. Of je dat de moeite waard vindt weet ik niet, maar goed, je moet vaak ook wel eens repairen, dus kun je een tripje combineren, die 10 seconden extra die je bij de vendor staat maken dan ook niet meer uit.
Ik pak gewoon alle rares > 60 op, als mijn inventory vol is TP ik terug gooi het in de stash en farm ik door. Aan het eind van de run ID ik alles check ik de stats en verkoop het meteen als het niet goed is.

PSN: Alvanosa

• ronniebastard
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-02 19:54

ronniebastard

Yarrrrrr

Alvanosa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:17:
[...]

Ik pak gewoon alle rares > 60 op, als mijn inventory vol is TP ik terug gooi het in de stash en farm ik door. Aan het eind van de run ID ik alles check ik de stats en verkoop het meteen als het niet goed is.
Dat doe ik ook... scheelt weer wat tijd.

Diablo 3 Barb

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:15:
[...]

Ennnn weg zijn alle inkomsten voor Blizzard.

Waarom denk je dat dit systeem nu zo werkt? :P
Oh daar kan ik het alleen maar mee eens zijn hoor :D

Mijn reactie was dan ook puur uit eigenbelang. Ik was altijd gewend van Diablo om om de 10-20 minuten te vergelijken of dat net gedropte item nu beter was dan wat je al had. Nu doe ik dat ik één keer per dag, als ik inspiratieloos door de AH aan het heen zoeken ben. Veel minder leuk. Gelukkig vind ik het nog wel leuk om verschillende builds uit te proberen, van die lol moet ik het meer hebben op het moment.

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Naar mijn mening zou Blizzard veel meer winst uit de RMAH halen als goede items daar 5-10 euro waren ipv 50-100 euro. Of als je voor 10 euro aan goud meer dikke stuff kon kopen. Absoluut perfecte items wellicht daargelaten.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• MarcM88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 17:23
Als items echt 5-10 euro zouden kosten zouden mensen dan niet via illegale manieren proberen hun gear te verkopen? grappige is dat mensen in het begin heel erg aan het klagen waren dat de cap 250 euro is. Ik denk dat Blizzard hier wel over na heen gedacht.

D3 account

• MicScott

MicScott

.Grey.

MarcM88 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:30:
Als items echt 5-10 euro zouden kosten zouden mensen dan niet via illegale manieren proberen hun gear te verkopen? grappige is dat mensen in het begin heel erg aan het klagen waren dat de cap 250 euro is. Ik denk dat Blizzard hier wel over na heen gedacht.
Ik bedoel niet dat dat de limiet is die Blizz in zou moeten stellen, maar meer dat er gewoon veel meer goede items zouden droppen zodat het aanbod groter zou worden en de prijs dus logischerwijs zou dalen.

• Immow
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-07 12:54
Geef het een paar maanden, ik zie nu al dat de Zunimasa Pox (ring) van 40 mil naar 15 mil gedropt is (niet super rols)... en deze zal alleen maar verder kelderen. Dus als je een set/leg item zoekt kijk dan naar het aantal pagina's op AH, zijn het er 10 of meer dan zal de prijs in rap tempo dalen de komende weken.
MicScott schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:39:
[...]

Ik bedoel niet dat dat de limiet is die Blizz in zou moeten stellen, maar meer dat er gewoon veel meer goede items zouden droppen zodat het aanbod groter zou worden en de prijs dus logischerwijs zou dalen.
MicScott schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:39:
[...]

Dat hebben ze recent juist al gedaan.

Mijn axe die eerst 200M waard was is nu misschien nog 20M waard...

Verwijderd

MatHack schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:21:
En toen vond ik onderstaande (die binnen 5 minuten verkochten voor 37.5m)

[afbeelding]
Pff jij blijft ze wel vinden he :D En met je meelopen helpt zeker niet? :P Aangezien ik Klitse en Alvanosa nooit iets zie vinden :$

Lekker bezig in ieder geval !

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:10:
[...]

Dat hebben ze recent juist al gedaan.

Mijn axe die eerst 200M waard was is nu misschien nog 20M waard...
Dat lijkt me een apart verhaal door de buffs die wapens overall hebben gehad. Nu nog zoiets voor andere items.

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
*Klaag* Kuch *Klaag* , zo mijn portie geklaag weer op forum over de ruk drops van mijn laatste 6 runs. Meestal na het klagen gaat het beter qua vinden van goede items, het goud heb ik inmiddels weer hard nodig (Gister 50mio uitgegeven aan zuni chest).

Dus angelooni ren maar mee vanavond met me, denk dat we overspoeld gaan worden door uber legends :)

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

MicScott schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:52:
[...]

Dat lijkt me een apart verhaal door de buffs die wapens overall hebben gehad. Nu nog zoiets voor andere items.
Is er al, de droprates van de white mobs zijn gebuffed, dus er is al een groter aanbod van items, en prijzen zakken zodoende ook al.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Mistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:53:
*Klaag* Kuch *Klaag* , zo mijn portie geklaag weer op forum over de ruk drops van mijn laatste 6 runs. Meestal na het klagen gaat het beter qua vinden van goede items, het goud heb ik inmiddels weer hard nodig (Gister 50mio uitgegeven aan zuni chest).

Dus angelooni ren maar mee vanavond met me, denk dat we overspoeld gaan worden door uber legends :)
Ok O+ Ik ben over 30 min online :Y)

Ohja, ook iets met slechte drops en geen legendaries en kut en shit enzo :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Mistymo
Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:48:
Gisteren zowaar voor het eerst in tijden écht met m'n Wizard gespeeld in Act 3. :P
Had daarvoor een paar kleine upgrades van de AH gehaald voor een ~10 mil totaal. Een nieuwe source (Triumvirate met 6/6/6 en redelijke +damage), linker ring, boots en chest.

Zie: http://eu.battle.net/d3/e...geloonie-2758/hero/973436

Vooral mijn chest ben ik blij mee, die heb ik voor 1,5 mil gewonnen, terwijl vergelijkbare armors voor veel en veel meer dan dat weg gaan.
Blijft mooi, mensen zien alleen de sockets en kijken niet naar de base stats :P 152 int + 2 Star gems is beter dan armor met een 100 int + 3 Star gems :+ Zelfs met max lvl gems scheelt het dan nog niet enorm veel. Maar zelfs met 2 sockets was dit nog een koopje :*)

Verder dus een nieuwe ring met 3,5% crit, 28%^CHD, 19-53(!) bonus damage en 77 int, dat was de duurste voor 5 mil, ook een aflopende auction, en van alle ringen die t/m 10 mil te koop waren was dit de allerbeste, en dan heb ik hem ook nog eens goedkoper dan de rest. :P

Boots waren een snelle vervanging met mijn Ashaera's boots die ik nog altijd droeg. Boots waren 500k geloof ik, dus prima tot ik iets met movement speed vind.

In ieder geval heb ik nu een redelijke crit%, dus kan nu goed gebruik maken van Critical Mass, waardoor het echt een eitje kan zijn (let op: kan, want ik moet nog gigantisch wennen aan de Wizard). Het is echt bizar hoe vaak je Frost Nova kunt spammen als je een beetje crit. In principe kan ik mobs perma-frosten als ik goed time. Vanavond maar eens m'n skills omwisselen, RMB voor frost nova is niet handig, dus maar Magic Weapon of Force Armor daar op zetten, zit liever met mijn vingers bij 1 & 2 voor Diamond Skin en Frost Nova :)

Ik denk overigens dat ik vanavond mijn helm maar ga vervangen met een arcane power on crit/int/res all/crit>3%/socket.
Merk dat ik nu vaak geen Arcane Power heb, dus dat is best irritant, en als je ~9 van de 94 arcane power per crit terug krijgt gaat dat gigantisch hard natuurlijk. :D
En eigenlijk wil ik ook nog een wapen met +min/max damage ipv holy etc. om meer effect te krijgen de Triumvirate :)
Pffffff Angel, blijf jij nou maar gewoon DH spelen en laat Wizz maar over aan mij of Immow :)
MicScott schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:52:
[...]

Een 1070 1h met int en socket was ooit een zeer waardevol en zeldzaam item. Nu is dat bijna de ondergrens voor een redelijk wapen.

Verwijderd

mierenfokker schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:12:
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de Immortal Kings set items, is het dus gewoon geluk hebben dat je de 80-100 strength roll heb of de 160-200 roll?
Als je 100 IK gloves hebt 50 ervan zonder MF gevonden en 50 met max MF dan zullen de IK in de tweede groepje vaker tussen de 160-300 roll vallen.
Dat wil niet zeggen dat IK zonder MF niet met een rol van 280 ofzo vallen :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-10 13:03
Waarom zo negatief? Nergens voor nodig om zo neerbuigend te doen hoor. ;)

Is het dat ik maar 4 set items en geen legendaries heb? Gewone rares kunnen ook veel waard zijn!

[ Voor 18% gewijzigd door Blaat op 20-09-2012 18:11 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Mistymo
Bosmonster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:07:
[...]

Een 1070 1h met int en socket was ooit een zeer waardevol en zeldzaam item. Nu is dat bijna de ondergrens voor een redelijk wapen.
Pfff kom ik aan met mijn 1H wapentje van 977dps (333loh / 70%ChD+Sock/120Int/105vit) :) zou hem toch niet zomaar willen traden voor een wat hoger damage wapentje. Had laatst een 1189 Echofury met 164 int ff aangehad en mijn dps dropte opeens zomaar met 5k.

Dus liever een wat lager dps getalletje en betere stats dan een hogere dps wapen met ruk stats.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:36

KneoK

Not in a million lightyears

Mistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:53:

Ik ga even met je mee klagen, ik heb er nu zo'n 20 runs opzitten sinds mijn laatste goeie drop. Stash na stash gaat naar de vendor :(
Items verkopen op de AH gaat ook voor geen meter meer, zelfs een 2h crossbow met 1421 dps en 60% CHD wil niet eens verkopen voor 15m terwijl dat ding me ooit 80m heeft gekost :/

• Mistymo
KneoK schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:47:
[...]

Ik ga even met je mee klagen, ik heb er nu zo'n 20 runs opzitten sinds mijn laatste goeie drop. Stash na stash gaat naar de vendor :(
Items verkopen op de AH gaat ook voor geen meter meer, zelfs een 2h crossbow met 1421 dps en 60% CHD wil niet eens verkopen voor 15m terwijl dat ding me ooit 80m heeft gekost :/
IK vraag mij uberhaupt af soms dat dingen verkopen op de AH. Als ik de prijzen af en toe zie van ettelijke 100mio en dat er dan ook tientallen worden aangeboden waarbij ik denk 10 vit minder is meteen 60mio minder :)

Gister heb ik een Zuni chest gekocht, ik wilde perse 150 int+ en 100+ vit. Vervolgens dat ingetypt op de AH en er kwamen chests naar boven met prijzen van 250mio buy out. Ik dacht WTF wie gaat dat ooit betalen. Heb vervolgens op laatste minuut 50 mio geboden en gewonnen op een chest :)

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Vandaag m'n wizardje maar weer eens uit de kast getrokken en eens wat gespeeld, maar godallemachtig wat is spul duur tegenwoordig zeg... 200m voor een legendary, belachelijk :P
Gelukkig is mijn oude VH blizzard build nog functioneel..

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:09

Thompson

Beeromaniac

Is er hier een wizard die ooit dat Shock Pulse heeft gebruikt? Heb dus een source gevonden die daar 8% extra damage op geeft maar vind het (wellicht op die bal na) echt een onhandige aanval in vergelijking met electrocute.

Beeromaniac

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Thompson schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:05:
Is er hier een wizard die ooit dat Shock Pulse heeft gebruikt? Heb dus een source gevonden die daar 8% extra damage op geeft maar vind het (wellicht op die bal na) echt een onhandige aanval in vergelijking met electrocute.
Ja, met piercing orb is het een heerlijke skill :)

• Blaat
Hmm. Nog even el cheapo wat upgrades gekocht. Nu ga ik met BoH net over de 70k dps heen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik had alleen verwacht dat blackthorne's surcoat er lelijker uit zou zien. Maar eigenlijk is het nog best sexy. :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fF1pQsKjkh5Iw4mFD9Y9kH3K/full.jpg

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Nog iemand aan het farmen? :9 BoBsTaH#2630

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Wolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:49:
Hmm. Nog even el cheapo wat upgrades gekocht. Nu ga ik met BoH net over de 70k dps heen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

Ik had alleen verwacht dat blackthorne's surcoat er lelijker uit zou zien. Maar eigenlijk is het nog best sexy. :P

[afbeelding]
Ik vind die set niet echt speciaal DH-wear? Ik heb er een paar items van (belt, boots) die prima barb-wear zijn. :)
KneoK schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:47:
[...]

Zelfs niet op de RMAH? Ik krijg ook niets verkocht hoor, zelfs niet voor € weinig (1,50 oid).

Daar tegenover staat dat je wel veel onverkoopbaar spul in een exit-queue kunt laten staan, zodat je stash niet zo vol zit... :*)

[ Voor 36% gewijzigd door Ramzzz op 20-09-2012 20:16 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ramzzz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:13:
[...]

Ik vind die set niet echt speciaal DH-wear? Ik heb er een paar items van (belt, boots) die prima barb-wear zijn. :)
Blackthorne's set is ook geen class-specifieke set, in de zin van er zitten geen class gebonden eigenschappen op.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Blaat
[...]

Welke set bedoel je? Heb 2 items per set uit 3 sets. :P

Edit: Blackthornes dus!

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 20-09-2012 20:17 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Neelon schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:16:
[...]

Blackthorne's set is ook geen class-specifieke set, in de zin van er zitten geen class gebonden eigenschappen op.
Je kunt er echt klassespecifiek interessante rolls op hebben, en dan is-tie best ok. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Meh.

*knock knock*

Who's there?

*KA-BLAAAM*

Nee, ik zal nooit vriendjes kunnen worden met Fallen Maniacs....
Ramzzz schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:18:
[...]

Je kunt er echt klassespecifiek interessante rolls op hebben, en dan is-tie best ok. :)
Ja, op die manier. Ik bedoelde de set-bonus. Beetje lam verwoord van me.

[ Voor 54% gewijzigd door Neelon op 20-09-2012 20:19 ]

• Netsrek
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Dacht ik eindelijk een leuke legendary te vinden, krijg je deze troep :(

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/15894216/Screenshot004.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Netsrek op 20-09-2012 20:41 ]

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Black weapons zijn best nog lastig te vinden. jammer dat daar geen filter voor is, wapens die geen elemental damage bonus onderdeel hebben.

Net eindelijk een upgrade kunnen kopen, naar een black wapen + int en socket naar een met meer int een socket, 50+CHD en een hogere damage range, wel van een zwaard naar een speer gegaan, maar de damage increas is aanzienlijk en beggars can't be choosers :P

Wat is nou een beetje de resist die je als mage unbuffed wil hebben? Ik probeer buffed rond de 6 a 700 uit te komen wat redelijk afgaat, maar in act 3 is het soms best nog lastig dus ik weet niet of dat nou een dps, resall of hp issue is.

http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1585277

Iemand die een toevoeging kan doen? Act 3 farmen gaat niet, als ik een run doe kom ik er met wat winst uit zeg maar, maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• KneoK

KneoK

[...]

[...]

Zelfs niet op de RMAH? Ik krijg ook niets verkocht hoor, zelfs niet voor € weinig (1,50 oid).

Daar tegenover staat dat je wel veel onverkoopbaar spul in een exit-queue kunt laten staan, zodat je stash niet zo vol zit... :*)
Da's op zich natuurlijk nog de moeite waard om te proberen. Ik zal eens gaan neuzen op de RMAH of er vergelijkbare wapens zijn en de mijne voor bijvoorbeeld de helft aanbieden ofzo.

• Mistymo
Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 21:35:
[...]

Andere stats zijn belangrijker. MF/Goldfind, main stat en random mod. Ik gebruik zelf deze voor MF op mijn DH, en hij heeft 50 resist all als random stat :*)
Verdorie zit nog op mijn werk :( ben rond 22:30 thuis.

• Sinned123
  • Laatst online: 05-10 14:57
Ik heb toch wel de 2 meest waardeloze legendary's gevonden.

Cluckeye met 320dps en demon hand met 230dps....
Ze waren beiden niet eens 10k waard.
Cluckeye maar aan mijn follower gegeven om het effect te bekijken en demon hand gesalveged voor 3 hoofs.

Op naar de volgende honderd uur zonder legendary's \0/

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Blaat
En toen dropte er dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8iKyYc0RvNlBRPvIkQxG9PzT/medium.jpg

Moet wel aardig wat opleveren ondanks de strontroll. :P

• Sinned123
  • Laatst online: 05-10 14:57
Waar vind je dat soort spul wolf?
Je post wel vaker van die mooie items.
Of heb je er gewoon veel uur in zitten?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Blaat
Gewoon standaard act 3 runs, vanaf de siegebreaker quest tot het einde inclusief de depths. Ik doe niet aan die Alkaizer run shit omdat dat verrot saai is. Ik speel voor men plezier.

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Wolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:03:
Gewoon standaard act 3 runs, vanaf de siegebreaker quest tot het einde inclusief de depths. Ik doe niet aan die Alkaizer run shit omdat dat verrot saai is. Ik speel voor men plezier.
Siegebreaker speel je dus ook als ik het goed begrijp?

Specs

• Blaat
Yups. Bosses geven een welkome smoes om ff je spul te unloaden in de hometown. :)

• ArcticWolf
  • Niet online
vandaag veel drops! gemiddeld 3 rares en vaak ook 4 rares bij champs en elites 8)7

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-10 22:59
Wolf schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:01:
En toen dropte er dit:

[afbeelding]

Moet wel aardig wat opleveren ondanks de strontroll. :P
Voor hoeveel gaat dat ding zo deze dagen?

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Scallius schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:17:
[...]

Voor hoeveel gaat dat ding zo deze dagen?
makkelijk 30 miljoen, die hoge int roll maakt het ook interessant voor wizards of wd's die met nog een 2e item hun chc met 7% boosten.
Mistymo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:02:
[...]

Pffffff Angel, blijf jij nou maar gewoon DH spelen en laat Wizz maar over aan mij of Immow :)
Hey! :(

Ik ben meer dan alleen een DH :'( Jullie kijken ook niet verder dan mijn DPS, oppervlakkige eikels! :'( :+ :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Laatst online: 05-10 13:11
nou, sinds 2 weken aan het hakken, maar tsjongejonge, het draait voor geen meter hier. De amd driver ( laatste ) klapt er constant uit, met als gevolg dat als het weer draait, je een bijl in je nek hebt.

De support fora staan helemaal vol met deze klacht. Potdomme, dat hadden ze wel mogen vertellen bij de aankoop.

geweldige game, als het werkt. En dat doet het dus niet. Andere games NP, met hogere fps, en settings.

buyer beware.

oh, en geen brakke hardware. i7 940, asus 7950, 12 gb mem, win 7 latest.

[ Voor 9% gewijzigd door DIKKEHENK op 21-09-2012 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-10 17:17
DIKKEHENK schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:01:
nou, sinds 2 weken aan het hakken, maar tsjongejonge, het draait voor geen meter hier. De amd driver ( laatste ) klapt er constant uit, met als gevolg dat als het weer draait, je een bijl in je nek hebt.

De support fora staan helemaal vol met deze klacht. Potdomme, dat hadden ze wel mogen vertellen bij de aankoop.

geweldige game, als het werkt. En dat doet het dus niet. Andere games NP, met hogere fps, en settings.

buyer beware.

oh, en geen brakke hardware. i7 940, asus 7950, 12 gb mem, win 7 latest.
Vertellen bij de aankoop omdat het aan een externe driver ligt? Ik heb nergens last van met een oudere driver. W7 64bit, 8gb ram, 2500k, 7950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungelman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 02:55
1.0.5 Patch notes:
PATCH FEATURES

New System: Monster Power
Similar to the "Players 8" command in Diablo II, Monster Power is a system designed to give players more control over how challenging enemies are in each difficulty. With this system, players can choose to increase the health and damage of monsters according to different "power levels" and in return they’ll receive scaling bonuses to experience (for heroes levels 1-59) as well as boosts to Magic Find and Gold Find (for heroes in Inferno) which will stack above the 300% cap. The option to increase Monster Power will be available to all players starting at level 1 in the Quest Selection window, and can be adjusted separately for Normal, Nightmare, Hell, and Inferno difficulties.

New Event: Infernal Machine
The Infernal Machine is a device that will allow level 60 players to battle "uber” versions of some of Sanctuary's most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required. Only the most powerful Nephalem can unlock the secrets to building the Infernal Machine, but once forged the device can be used to open portals to special encounters featuring not one, but two bosses which have been augmented from their original versions, both in terms of difficulty and appearance. Defeating each boss pair will provide players with extra items and gold, as well as a chance to find components for a new Legendary ring

GENERAL
Resplendent Chests will now operate similarly to Elite packs in Inferno difficulty:
When players open a Resplendent Chest, they will receive a reward based on how many Nephalem Valor stacks they have active at the time Opening a Resplendent Chest will grant one stack of Nephalem Valor
Major in-game events will now grant one stack of Nephalem Valor when completed by a level 60 character in Inferno difficulty
If completed in a multiplayer game, all eligible characters in the party will receive the buff regardless of whether they participated in the event or were close to the event's location
Major in-game events in Inferno difficulty that involve a special chest or Unique monster (ex: ) will now also drop additional loot for every stack of Nephalem Valor a player has active at the time of the event’s completion
Several events have had Unique monsters added to them for this purpose
Experience Shrines can now appear in Inferno difficulty Two new shrines have been added to all difficulty levels:
Empowered Shrine – Increased resource regeneration and reduced cooldowns Fleeting Shrine – Increased movement speed and pickup radius
Followers, pets, and summoned creatures will no longer attack enemies that are in an idle state unless the player is within 10 yards of the enemy The reduction of snare effects against Elite monsters has been reduced (in the player’s favor):
Normal: 20% to 0% Nightmare: 30% to 15% Hell: 40% to 25% Inferno: 40% to 25%
Crowd control effects will now be affected by diminishing returns. To learn more about how diminishing returns will work in Diablo III (and why these changes are an overall buff to player CC), click here!

AUCTION HOUSE
Search parameters will now save when switching between the gold and real-money auction house An additional sortable column has been added to the results window
This column will have a drop-down box populated with each of the Preferred Stats that players indicated for their search (only one Preferred Stat can be selected at a time)
The Preferred Stat list is now sorted alphabetically A button has been added to allow players to quickly reset Preferred Stat filters to "None" Players can now search for +Damage on off-hand items When searching for items to purchase, an option to "autofill" stats based on what the player is currently wearing has been added Similarly, when selling an item, a "Find Similar" button has been added to allow players to quickly search for items currently up for auction that have similar stats Bug Fixes
When claiming stackable items from the auction house, the claimed items will always attempt to fill out partial stacks completely before falling back to using an open slot in your inventory The color-coding for the "Quality" drop-down menu for Pages & Recipes has been updated to match the color-coding for all other categories Fixed a bug that was causing the minimum value for the Spirit Regen affix to not filter items correctly

BATTLE.NET
The "Friend of Friend" feature for finding and adding Real ID friends is now available for Diablo III A new item delivery system has been added that will allow Blizzard to send items directly to players (you may see us testing this feature over the course of the PTR) Achievements
An Achievement button has been added to the in-game hotbar Players can now link Achievements in chat
Banners
Players can now customize their banner in-game while in town Each banner reward type now has sub-categories organized by the content they were rewarded from (Hardcore, Crafting, Challenges, etc.) New unlocked banner rewards are now highlighted so they can be found more easily
Chat
Players can now change font color (per channel) and size Clicking on items linked in chat will now provide a comparison tooltip based on what you are currently wearing Several additional improvements have been made to in-game chat to increase usability

BOSSES
Azmodan
Bug Fixes
Azmodan should no longer be able to cast Flame Meteors or continue channeling his Laser attack while stunned

CLASSES
General
Defensive bonuses provided by certain class skills have been reduced. To learn more about these changes and why they were made, click here!
Barbarian
Active Skills
Battle Rage
Duration increased from 30 seconds to 120 seconds
Hammer of the Ancients
Increased Critical Hit chance is now based on the amount of Fury the player has when Hammer of the Ancients is activated: For every 5 Fury a player has, Hammer of the Ancients has a 1% increased Critical Hit chance Skill Rune – Smash
The radius of Smash has been slightly increased to help resolve an issue that caused Hammer of the Ancients to occasionally miss targets immediately in front of the player
Skill Rune – The Devil's Anvil
Movement speed reduction increased from 60% to 80%

Leap
Skill Rune – Iron Impact
Now grants 100% bonus armor per enemy hit for 3 seconds

Overpower
Cooldown reduced from 15 seconds to 12 seconds
Rend
Rend should now more reliably hit enemies that are running away Skill Rune – Mutilate
Mutilate has been redesigned to slow enemies by 60% for the duration of Rend

Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08

Threatening Shout
Cooldown reduced from 15 seconds to 10 second Skill Rune – Grim Harvest
Now also has a chance to drop a health globe

War Cry
Cooldown reduced from 30 seconds to 20 seconds Fury generated reduced from 30 to 20 Skill Rune – Charge!
Fury generated reduced from 60 to 40
Skill Rune – Impunity
Bonus resistance reduced from 50% to 20%

Whirlwind
Fury cost from 16 to 9 Skill Rune – Blood Funnel
Healing increased from 1% to 2% of Maximum Life per Critical Hit

Passive Skills
Animosity
Bonus Fury regeneration increased from 10% to 20%
Inspiring Presence
Healing increased from 1% to 2% Maximum Life per second
Unforgiving
Fury regeneration has been quadrupled, increased to 2 Fury every 1 second (up from 1 Fury every 2 seconds)

Demon Hunter
Active Skills
Bola Shot
Explosion radius increased from 7 yards to 17 yards Skill Rune – Volatile Explosives
Explosion radius increased from 14 yards to 20 yards

Chakram
Chakram will now always fire a projectile, regardless of distance or if an enemy is targeted
Companion
Added a 30-second cooldown Reduced each Companion's attack cooldown from 1.5/2 seconds to 1 second Weapon damage increased from 30% to 38%, but they can no longer critically hit Companion's damage now scales with attack speed Skill Rune – Wolf Companion
Wolf Companion has been redesigned to be a more durable pet: Now has comparable durability to one Zombie Dog New attack: 120-degree Cleave with a 10-yard radius that hits for 94% weapon damage
Skill Rune – Spider Companion
Spider Companion has been redesigned to be a more durable pet: Has slightly more durability than the Wolf Companion New attack: 120-degree Cleave with a 10-yard radius that hits for 38% weapon damage and Slows every enemy it hits by 60% for 2 seconds
Skill Rune – Boar Companion
Boar Companion has been redesigned to be a more durable pet: Has more durability than the Spider Companion New attack: Single-target attack that hits for 38% weapon damage Provides (155 @ 60) Life per second and a 15% bonus to all resistances for the Demon Hunter

Evasive Fire
Skill Rune – Shrapnel has been replaced with a new rune: "Hardened"
Hardened increases your Armor by 50% for 3 seconds and replaces the backflip
Skill Rune – Parting Gift
Weapon damage increased from 45% to 55% Poison bomb delay reduced from 1.2 seconds to 0.6 seconds

Sentry
Cost changed from 10 Discipline to 30 Hatred Increased from weapon damage from 55% to 88% Players can now have two turrets active at once, but an 8-second cooldown has been added to compensate Sentry can no longer critically hit Skill Rune – Spitfire Turret
Weapon damage increased from 8% to 15%
Skill Rune – Vigilant Watcher
Vigilant Watcher has been redesigned and now reduces the cooldown of Sentry by 2 seconds instead of increasing the duration
Skill Rune – Chain of Torment
Weapon damage increased from 80% to 100%

Shadow Power
Base spell changed from 20% Life Steal for 3 seconds to 15% Life Steal for 5 seconds Skill Rune – Night Bane
Changed from 4 Hatred per second for 3 seconds to 3 Hatred per second for 5 seconds
Skill Rune – Blood Moon
Changed from 30% Life Steal for 3 seconds to 25% Life Steal for 5 seconds
Skill Rune – Gloom
Changed from 65% damage reduction for 3 seconds to 35% damage reduction for 5 seconds
Skill Rune – Shadow Glide
Changed from 40% movement speed increase for 3 seconds to 30% movement speed increase for 5 seconds

Spike Trap
Skill Rune – Sticky Trap
Explosion radius increased from 8 yards to 16 yards
Skill Rune – Bandolier has been replaced with a new rune: "Echoing Blast"
Echoing Blast gives your Spike Traps three charges with a minimum delay of 1 second between each explosion, and deals damage as Poison

Strafe
Movement speed increased from 65% to 75% Hatred cost reduced from 16 to 12 Skill Rune – Equilibrium has been replaced with a new rune: "Emberstrafe"
Emberstrafe leaves behind fire trail that deals 65% weapon damage per second for 2 seconds
All rune variants now allow you to walk through enemies while active
Vault
Can now be used while under the effect of roots, including Jailer (and will break the effect) Skill Rune – Trail of Cinders
Reduced damage from 1500% to 300% weapon damage over 3 seconds Trail can now stack
Skill Rune – Acrobatics
Cooldown reduced from 15 seconds to 10 seconds

Passive Skills

Custom Engineering
Adds the ability to have a third Sentry turret out a time Now also increases the maximum number of Spike Traps you can have out to 6
Numbing Traps
Damage reduction reduced from 25% to 20%, but now also works with Grenades and Sentry
Perfectionist
Now also increases Life, Armor, and Resistances by 10%
Thrill of the Hunt
Thrill of the Hunt has been redesigned: Every 7 seconds, your next Hatred spender roots all targets hit by it for 2 seconds. Enemies can only be rooted once every 7 seconds. This does not affect Sentry. Now displays a buff icon when ready to use

Monk
Active Skills
Breath of Heaven
Skill Rune – Infused with Light
Bonus Spirit regeneration increased from 6 to 8 additional Spirit per hit for 5 seconds

Dashing Strike
The strike animation after dashing now scales with attack speed
Mantra of Evasion
Skill Rune – Wind Through the Reeds
Run speed bonus increased from 5% to 8%

Passive Skills
Beacon of Ytar
Cooldown reduction increased from 15% to 20%
Near Death Experience
Cooldown reduced from 90 seconds to 60 seconds
Pacifism
Now also works on Freeze and Immobilize effects (note: the tooltip will not say Freeze, because Freezes are classified as a Stun)
Resolve
Damage reduction reduced from 25% to 20%
Seize the Initiative
Conversion of Dexterity to Armor reduced from 100% to 50%

Witch Doctor
Active Skills
Spirit Barrage
Skill Rune – Well of Souls
Will now seek out targets up to 40 yards (up from 25 yards)

Wall of Zombies
Cooldown reduced from 25 seconds to 20 seconds Skill Rune – Pile On
Changed from 745% weapon damage with a 25-second cooldown to 500% weapon damage with a 10-second cooldown and the radius has been slightly increased

Passive Skills
Gruesome Feast
Now shows a buff icon when you have active stacks
Fetish Sycophants
Proc chance increased from 3% to 5%
Jungle Fortitude
Damage reduction reduced from 20% to 15%

Wizard
Active Skills
Archon: Slow Time
Slow increased from 30% to 60%
Blizzard
Arcane Power cost reduced from 45 to 40 (Snowbound cost will remain the same at 20 Arcane Power)
Energy Armor
Armor bonus reduced from 65% to 35% Skill Rune – Prismatic Armor
Resistance bonus reduced from 40% to 25%

Familiar
Skill Rune – Ancient Guardian
Health threshold increased from 35% to 50%
Skill Rune – Dartling has been replaced with a new rune: "Vigoron"
Vigoron regenerates Life every second for the wizard

Hydra
All runes now properly benefit from Arcane Dynamo's five-stack damage buff Fixed an issue that could sometimes cause the heads of the Hydra to become separated from the base when cast near a wall
Ice Armor
Now reduces damage from melee attacks by 8%
Magic Missile
Base weapon damage increased from 110% to 125% Skill Rune – Charged Blast
Weapon damage increased from 143% to 162%
Skill Rune – Split
Weapon damage increased from 50% to 56% Angle of damage reduced from 30 degrees to 20 degrees
Skill Rune – Seeker
Weapon damage increased from 121% to 138%
Skill Rune – Penetrating Blast
Pierce chance increased from 70% to 100%

Meteor
Delay between cast and impact reduced from 2 seconds to 1.25 seconds Arcane Power cost reduced from 60 to 50
Ray of Frost
Movement speed reduction increased from 30% to 60% Duration of slow increased from 3 seconds to 4 seconds Arcane Power cost reduced from 20 to 16 per period Skill Rune – Numb
Movement speed reduction increased from 60% to 80%
Skill Rune – Cold Blood
Arcane Power cost reduced from 12 to 10 per period
Skill Rune – Sleet Storm
Weapon damage increased from 215% to 333% Proc scalar reduced from 0.25 to 0.1875
Skill Rune – Black Ice
Weapon damage increased from 193% to 387% over 3 seconds

Slow Time
Cooldown reduced from 20 seconds to 15 seconds Movement speed reduction increased from 30% to 60% Skill Rune – Time Shell
No longer reduces the size of Slow Time
Skill Rune – Perpetuity
Now reduces cooldown to 12 seconds (from 16 seconds)

Spectral Blade
Weapon damage increased from 135% to 165% Angle of damage increased from 60 degrees to 90 degrees Range increased from 10 yards to 15 yards (range of Thrown Blades will remain at 20 yards) Skill Rune – Deep Cuts
Weapon damage from Bleed increased from 35% to 45% over 3 seconds
Skill Rune – Healing Blades
Removed Critical Hit requirement

Storm Armor
Ability has been redesigned to periodically deal 100% weapon damage as Lightning to nearby enemies Skill Rune – Reactive Armor
Redesigned to deal 70% weapon damage as Lightning to ranged and melee attackers
Skill Rune – Strike Back has been renamed "Thunder Storm"
All other runes remain unchanged

Teleport
Now breaks roots Skill Rune – Reversal
Now ignores line of sight when returning to the casting location

Wave of Force
Cooldown reduced from 15 seconds to 12 seconds Skill Rune – Force Affinity
Cooldown from 12 seconds to 9 seconds

Passive Skills

Unstable Anomaly
Increased health threshold from 20% to 30% Now heals the player to 45% of Maximum Life and slow targets that are knocked back by 60% for 3 seconds

CRAFTING
Crafting materials can now stack to 500 Jeweler Designs that drop in the world will now show up as Rare quality (yellow) to make them more visible on the ground Salvage now uses the required equip-level of the item instead of the base item level to determine what components the item will be salvaged into
Example: If an item is an iLevel 60 and has a reduced level requirement of 52, the item will salvage into Hell crafting materials instead of Inferno crafting materials This is being done to accommodate the change of item affixes rolling at the monster’s level rather than the item's level (detailed further in the Items section below)
Crafting reagents can now be converted up to the next highest level at the Blacksmith at a ratio of 10:1 Tomes of Training can be converted up to the next highest level at the Blacksmith and Jeweler at a ratio of 10:1

FOLLOWERS

Templar

Skills
Heal
Now heals both the Templar and the player when cast Can now be cast when the player is below 75% health (up from 50%)
Inspire
Mana regeneration bonus increased from 2 to 4 Mana per second
Intervene
Cooldown reduced from 60 seconds to 30 seconds Affected radius increased from 6 yards to 10 yards Removed the health threshold for when Intervene can be cast
Spell will now cast whenever the player is hit and off cooldown, regardless of the player's currently health %

Intimidate
Now also reduces the movement speed of enemies that the Templar hits by 60% for 3 seconds

Scoundrel

Basic ranged attack weapon damage increased from 25% to 40% Skills
Hysteria
Cooldown reduced from 6 seconds to 5 seconds
Poison Bolts
Weapon damage of initial hit increased from 40% to 100% Poison now deals 40% weapon damage over 2 seconds (instead of over 3 seconds)

Enchantress
Skills

Disorient
Affected radius increased from 4 yards to 6 yards Cooldown reduced from 45 seconds to 25 seconds
Mass Control
Cooldown reduced from 60 seconds to 30 seconds
Powered Armor
Armor bonus reduced from 15% to 5%
Reflect Missiles

Reflect Missiles has been replaced with Missile Ward
Missile Ward reduces incoming damage from ranged attacks by 6%

Bug Fixes
Magic Find and Gold Find values inherited from Followers should now respect the 300% cap Followers will no longer run in place or run slowly when players perform abilities that augment their movement (ex: Leap, Teleport, Vault, etc.)

ITEMS
The cast time for identifying Rare items has been reduced to 1 second The cast time for identifying Legendary items has been increased to 4 seconds The location of Legendary items will now be marked by a column of light as well as a ping on the mini-map the first time they drop, and a new sound has been added Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level) Class-specific items will now drop more often Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty Square-quality gems no longer drop in Inferno difficulty Monk class Skill bonuses can now roll on shields

MONSTERS
Additional health per monster in multiplayer games has been reduced from 75% to 70% Damage and health of monsters levels 50-63 have been reduced to coincide with the addition of Monster Power Sand Shark AI has been improved:
Sand Sharks can now use an "Under Sand Attack" while burrowed. The "Under Sand Attack" causes the Sand Shark to charge to the player and do a 10-yard radius earthquake-like attack for low damage. Sand Sharks can now walk toward you while above ground, which gives players more time to DPS them.
Skeleton Fire Mage fire pools, Wood Wraith spore clouds, and Opressor fire breath attacks should now do reduced damages to pets and followers Two-handed skeleton executioners have had their escape radius reduced The "coolup" has been increased on the Fallen Lunatic’s suicide power from 1-3 seconds to 2-5 seconds, giving players a more predictable time to kill them (or run away) before they explode Bug Fixes
Damage caused by the Reflects Damage affix can no longer be dodged Fire Chains monsters should no longer link with burrowed monsters (if a monster burrows while linked with Fire Chains, the link will be removed) The explosion effect of a dying Molten monster and the damage done by the effect should now always occur at the same time Damage done by the Arcane Sentry beam attack should now properly sync with the beam graphic Heralds of Pestilence will now abort their ranged attack if the player uses a power to make themselves un-targetable while the attack is casting (or "winding up")

BUG FIXES
Shrines will now buff all players that are within the shrine’s radius or in the same level area Nephalem Valor stacks are now restored whenever a player rejoins the last multiplayer game he/she was disconnected from The damage stat in the Hero page should now display the appropriate values when switching main and off-hand weapons with a shield Fixed a bug where buffs on other players weren’t displaying correctly in the party UI Fixed a bug that was causing players to not be able to rejoin a multiplayer game if they switched to a character that was saved to a difficulty level not yet unlocked by the other party members Fixed a crash that could sometimes occur when mousing over the tooltip for crafting materials Removed the initial tick of damage from fire trenches in Keep Depths and slightly reduced the radius
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind
Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08

Whirlwind
Fury cost from 16 to 9

War Cry
Cooldown reduced from 30 seconds to 20 seconds
Fury generated reduced from 30 to 20
Hmm, 2,5 keer minder procs van Sprint/RltW, minder Fury kostende Whirlwind en minder Fury van War Cry. Da's best een rigoreuze verandering van de ww build. Ook de enchantress gaat minder armor buff geven en War Cry gaat minder resistance buff geven. Minder procs van Sprint is minder LoH/s dus ik denk dat de huidige ww builds redelijk waardeloos gaan worden.

Maar eens zien hoe dit uitpakt, als de ww build hierdoor daadwerkelijk om zeep geholpen wordt dan is het voor mij denk ik einde oefening. Ik heb niets tegen balancing maar in dit spel gaat het naar mijn idee om het verzamelen van gear voor een bepaalde build met een bepaalde set skills. Als die skills continu flink aangepakt worden en je je steeds moet gaan aanpassen dan gaat de lol er voor mij op een gegeven moment gewoon af. Ik zie nog steeds geen goeie loot aanpassingen. Ja, het is nu makkelijker om Valor Stacks te krijgen, alsof dat al niet makkelijk genoeg was. Naar mijn idee verhogen ze wederom de afhankelijkheid van de AH.

Het heeft gewoon weinig zin om lekker te farmen voor je eigen gear om je build te kunnen aanpassen. Het blijft gewoon hopen op een item drop dat goed genoeg is voor de AH en dan het geluk hebben dat iemand anders daar ook zo over denkt en het item van je koopt zodat je zelf weer de AH kunt afschuimen voor gear voor jezelf.

Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen 10, 15 runs niets opgepakt van Siegebreaker, Cydea of Azmodan, simpelweg omdat ze zelfs met 227% MF geen enkel item boven lvl 61 droppen.

Hogere MF en GF in de 'player 8' functie verhelpt het loot probleem in ieder geval absoluut niet. Level 63 ringen met 300 life after hit, 200 extra health from globes en 50 extra armor zullen nog steeds droppen, lvl 63 one-handed maces met 200 dexterity, 150 intelligence en 302 dps ook.

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 21-09-2012 06:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
New Event: Infernal Machine
The Infernal Machine is a device that will allow level 60 players to battle "uber” versions of some of Sanctuary's most nefarious bosses. While the rewards for defeating these bosses will be great, some assembly is required. Only the most powerful Nephalem can unlock the secrets to building the Infernal Machine, but once forged the device can be used to open portals to special encounters featuring not one, but two bosses which have been augmented from their original versions, both in terms of difficulty and appearance. Defeating each boss pair will provide players with extra items and gold, as well as a chance to find components for a new Legendary ring
XD
dit is wel nice en het sneller kunnen stacken van NV, voor de rest weet ik niet of ik blij moet zijn met de DH skill changes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)
Dus nu wordt act3 farmen nog belangrijker, aangezien in bijv. act1 alleen maar de lvl61 affixes kunnen rollen, ook al vind je een ilvl63 item... en alle items die droppen van act3 kunnen ilvl63 affixes hebben, zelfs als dat item ilvl58 (de nieuwe min ilvl voor inferno) is.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
MatHack schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:40:
[...]

Dus nu wordt act3 farmen nog belangrijker, aangezien in bijv. act1 alleen maar de lvl61 affixes kunnen rollen, ook al vind je een ilvl63 item... en alle items die droppen van act3 kunnen ilvl63 affixes hebben, zelfs als dat item ilvl58 (de nieuwe min ilvl voor inferno) is.
Maar nu is er wel een kans dat je een ilvl63 item vindt in act1 ... en die kans halen ze nu weg. Straks is het alleen nog de moeite waard om in act3 te farmen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:11

skoozie

SCSI

Waar ik eergister avond als laatste drop Skorn dropte,
Dropte gisteren als een van eerste:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/11074313/D3/Hellrack.JPG

Niet enorm goed maar mag niet klagen =)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:46
Die heb ik aan die dief gegeven. dan die attack dat ie 3 pijlen schiet 3x kans dat je vast zet aan de grond altijd handig.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
KneoK schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 05:59:
[...]

Hmm, 2,5 keer minder procs van Sprint/RltW, minder Fury kostende Whirlwind en minder Fury van War Cry. Da's best een rigoreuze verandering van de ww build. Ook de enchantress gaat minder armor buff geven en War Cry gaat minder resistance buff geven. Minder procs van Sprint is minder LoH/s dus ik denk dat de huidige ww builds redelijk waardeloos gaan worden.

Maar eens zien hoe dit uitpakt, als de ww build hierdoor daadwerkelijk om zeep geholpen wordt dan is het voor mij denk ik einde oefening. Ik heb niets tegen balancing maar in dit spel gaat het naar mijn idee om het verzamelen van gear voor een bepaalde build met een bepaalde set skills. Als die skills continu flink aangepakt worden en je je steeds moet gaan aanpassen dan gaat de lol er voor mij op een gegeven moment gewoon af. Ik zie nog steeds geen goeie loot aanpassingen. Ja, het is nu makkelijker om Valor Stacks te krijgen, alsof dat al niet makkelijk genoeg was. Naar mijn idee verhogen ze wederom de afhankelijkheid van de AH.

Het heeft gewoon weinig zin om lekker te farmen voor je eigen gear om je build te kunnen aanpassen. Het blijft gewoon hopen op een item drop dat goed genoeg is voor de AH en dan het geluk hebben dat iemand anders daar ook zo over denkt en het item van je koopt zodat je zelf weer de AH kunt afschuimen voor gear voor jezelf.

Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen 10, 15 runs niets opgepakt van Siegebreaker, Cydea of Azmodan, simpelweg omdat ze zelfs met 227% MF geen enkel item boven lvl 61 droppen.

Hogere MF en GF in de 'player 8' functie verhelpt het loot probleem in ieder geval absoluut niet. Level 63 ringen met 300 life after hit, 200 extra health from globes en 50 extra armor zullen nog steeds droppen, lvl 63 one-handed maces met 200 dexterity, 150 intelligence en 302 dps ook.
I denk dat mensen met WW builds nu weer naar Mighty weapons moeten gaan kijken die 1 Fury per hit geven. De proc rate van tornado's wordt meer dan gehalveerd terwijl de fury cost bijna wordt gehalveerd. Ik denk dat het opstarten minder lastig wordt maar het ophouden van de whirlwind moeilijker. Ook wordt het lastiger om ergens doorheen te sprinten en vervolgens alles achter je te laten sterven.

Is uiteindelijk wel een zieke nerf, maar geen nerf die de build un-viable maakt.

Wel een beetje het idee dat de Monk (mijn class obviously) meer aandacht had moeten krijgen deze patch. Wel onze defensive shit nerfen (resolve+seize the initiative+enchantress buff) maar geen leuke offensive passive er voor terug bieden. Het enige wat we hebben is combination strike, wat voor de meeste monks een prutpassive is omdat ze maar 1 generator attack gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:27
Wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:31:
[...]

Ik denk dat het opstarten minder lastig wordt maar het ophouden van de whirlwind moeilijker.
Ik heb zelf geen WW build maar volgens mij wordt het toch juist veel makkelijker om whirlwind actief te houden als de fury cost van 16 naar 9 gaat?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Waar halen jullie al deze patch info weg? op offical site staat niets dan die sneak peak.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
KneoK schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 05:59:
[...]Hmm, 2,5 keer minder procs van Sprint/RltW, minder Fury kostende Whirlwind en minder Fury van War Cry. Da's best een rigoreuze verandering van de ww build. Ook de enchantress gaat minder armor buff geven en War Cry gaat minder resistance buff geven. Minder procs van Sprint is minder LoH/s.
Hmm minder loh had ik nog niet over nagedacht.. mijn huidige build rust er wel zwaar op dat die aan tikt. Nu is het nog zo dat je per tornado je loh krijgt (4 of 5x per sprint). Ik denk dat het erg lastig gaat worden om nog te overleven met sprint dan. Mogelijk dat iedereen massaal over stapt op rend.

Edit: @SMD http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6572970237

[ Voor 4% gewijzigd door MarcM88 op 21-09-2012 08:47 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 21:27
SMD007 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:45:
Waar halen jullie al deze patch info weg? op offical site staat niets dan die sneak peak.
Zag het al op FB staan
http://www.blizzplanet.co...otes-for-1-0-5-on-the-ptr

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
JohnnyV76 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:43:
[...]

Ik heb zelf geen WW build maar volgens mij wordt het toch juist veel makkelijker om whirlwind actief te houden als de fury cost van 16 naar 9 gaat?
Nee want de meeste fury kregen barbs terug van de crittende procs van de gespawnde tornado's.

Ik kan me echter wel voorstellen dat je nu enkel met een mighty weapon ook genoeg fury genereert om de ww up te houden zelfs zonder de sprint. Uiteindelijk zal de build dus toegankelijker worden voor mensen die weinig crit kunnen stacken.

Edit: Hetgeen wat mij het meeste opvalt is dat het iLvl van statrolls op de drops wordt aangepast naar het monster level. Dat betekent als ik het goed begrijp geen Crappendaries meer in Act 3. *O*

[ Voor 14% gewijzigd door Blaat op 21-09-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een vette patch dit zeg! Ten eerste monster power en de infernal machine, ten tweede de drops die wat beter lijken te worden (lijkt mij dan toch), en ten derde de DH veranderingen. Bijna al mijn skills worden gewoon verbeterd (bola-shot, vault en turret). Ben dr echt benieuwd naar hoe t gaat spelen. Wanneer komtie uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Yay, ze gaan eindelijk de missende achievements fixen en het opschonen van de recent players list mogelijk maken...

O wacht...
Jeweler Designs that drop in the world will now show up as Rare quality (yellow) to make them more visible on the ground
Dit is dan weer wel goed, heb ik echt op zitten wachten.

[ Voor 44% gewijzigd door Neelon op 21-09-2012 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMD007
Neelon schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:08:
Yay, ze gaan eindelijk de missende achievements fixen en het opschonen van de recent players list mogelijk maken...

O wacht...
Jij vind dat belangrijker dan de fixen die ze nu aangekondigd hebben? 8)7 Player list boeit me niet archievements ach komt wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-10 15:43

Elp

MatHack schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:40:
[...]

Ik weet dat het er staat, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het zo bedoelen. Dit zou betekenen dat het zinloos wordt om Act I of II te farmen aangezien je alleen crap items kan vinden. En andersom vind je in Act III /IV alleen maar goede items.

Ik vond deze chart, waarin je kan zien wat de affixes zijn per ilvl: http://i.imgur.com/6DikZ.jpg

Oftewel in Act I vind je nooit meer items met meer dan 60 all res, en alle wapens zijn per definitie crap. Hmpf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
•The cast time for identifying Rare items has been reduced to 1 second
•The location of Legendary items will now be marked by a column of light as well as a ping on the mini-map the first time they drop, and a new sound has been added
•Items below iLevel 58 no longer drop in Inferno difficulty
Yay
•The cast time for identifying Legendary items has been increased to 4 seconds
Wait whut?
•Damage done by the Arcane Sentry beam attack should now properly sync with the beam graphic
Eindeljik, hier ben ik gister nog 3x aan dood gegaan.

[ Voor 51% gewijzigd door Klitse op 21-09-2012 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Blizzard logica :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Heb je 4 seconden het spannende gevoel dat je een legendary id't, en er dan achter komt dat die crap is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard

ronniebastard

Yarrrrrr

mierenfokker schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:15:
Heb je 4 seconden het spannende gevoel dat je een legendary id't, en er dan achter komt dat die crap is :P
Als je er een loot.... :P

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
mierenfokker schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:15:
Dat zal minder vaak voorkomen aangezien low level legendaries minder vaak zullen droppen. ;)

Inherent betekent dat ook MEER SET ITEMS!

Set items zijn bijna allemaal lvl 63, en als de 63 droprate omhoog gaat omdat de low level meuk niet meer dropt, zullen er ook meer set items droppen. :D

[ Voor 23% gewijzigd door Blaat op 21-09-2012 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
Gisteren weer 1 :*) , en die was crap :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Een id all had ik liever gezien. Dan zou je wat vaker lagere ilvls op pakken, omdat die toch binnen no time verkocht zijn. Nu laat je die lekker liggen.

Edit: ik had gisteren enorm veel mazzel met ilvl63 die dropte. Het waren allemaal slechte drops, maar er kwamen er wel veel.. 16 in 1 act3 run. De eerste gob die ik kilde zonder stacks dropte al 2x ilvl63. Het was laat, maar als het al zo begint dan ga ik liever door. En mensen die ik ken die andere runs deden hadden ook veel mazzel.

[ Voor 35% gewijzigd door MarcM88 op 21-09-2012 09:19 ]

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard

ronniebastard

Yarrrrrr

Ach jij loot ze tenminste

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik had gister eindelijk geluk met een goeie. Immortal kings helm. verkocht voor 31 miljoen.
•Nephalem Valor stacks are now restored whenever a player rejoins the last multiplayer game he/she was disconnected from
Ook fijn, kun je eindelijk tussendoor ff je AH checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronniebastard

ronniebastard

Yarrrrrr

Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:19:
[...]

Ik had gister eindelijk geluk met een goeie. Immortal kings helm. verkocht voor 31 miljoen.

[...]

Ik zit nog te wachten op mijn mooie drop :'(
Maar nice zeg!

Diablo 3 Barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
[...]

[...]

Welke, anders had ik ook wel interesse :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
mierenfokker schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
[...]

Welke, anders had ik ook wel interesse :D
Helaas een met lage str roll. En hij is al weg.
Nu nog uitzoeken welk item ik nu ga upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:36

heuveltje

KoelkastFilosoof

Elp schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:11:
[...]

Ik weet dat het er staat, maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ze het zo bedoelen. Dit zou betekenen dat het zinloos wordt om Act I of II te farmen aangezien je alleen crap items kan vinden. En andersom vind je in Act III /IV alleen maar goede items.

Ik vond deze chart, waarin je kan zien wat de affixes zijn per ilvl: http://i.imgur.com/6DikZ.jpg

Oftewel in Act I vind je nooit meer items met meer dan 60 all res, en alle wapens zijn per definitie crap. Hmpf.
Dat ligt eraan hoe die lvls scalen !
Ik meen dat monsters in a1 al lvl62 of 63 waren, dus dan is de kans er nog steeds
En de reden dat lvl61 nu vaak crap is, is omdat er lvl58 affixes opzitten

Dus het klinkt een beetje alsof het nu mogelijk is met eigen vondsten om door inf heen te pushen, ipv alles via de ah te moeten halen :)

* heuveltje klinkt het wel goed in de oren
Ga me nu eerst even verdiepen in TL2 en dan zie ik wel wat die patch brengt :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Laatst online: 09-09 21:10
"Players can now search for +Damage on off-hand items"

EINDELIJK. Scheelt wat in het zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Binnenkort kunnen we 1.0.5 testen via PTR. Ze spreken daar van het 'kopieren' van je karakter om mee te spelen. Wordt loot en XP wel gewoon gesynced met de main server?

Maw, als ik mijn epic legendary vind op de PTR server, heb ik hem dan ook gewoon als 1.0.5 echt live gaat?

Mmm, de PTR installer geeft een server error :S

[ Voor 7% gewijzigd door Jk_W op 21-09-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jk_W schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:45:
Binnenkort kunnen we 1.0.5 testen via PTR. Ze spreken daar van het 'kopieren' van je karakter om mee te spelen. Wordt loot en XP wel gewoon gesynced met de main server?

Maw, als ik mijn epic legendary vind op de PTR server, heb ik hem dan ook gewoon als 1.0.5 echt live gaat?
Gewoon wachten tot ie official is joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Er is nog nooit een sync geweest tussen ptr en live realms, dus nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Laatst online: 16:44
[...]

[...]

Was dat in die game met mathack waar we met 4 aant spelen waren? Of heb ik iemand anders voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Nee het is een PTR, alles wat je daar vind krijg je nooit op je main.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Phaex schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:47:
[...]

Was dat in die game met mathack waar we met 4 aant spelen waren? Of heb ik iemand anders voor?
Dat was ik inderdaad (Klitse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-10 19:15

Tornado1.0

Work in progress

Toch jammer dat ze de 1500% damage op cinder trails weghalen, heeft bij mij vele monsters en bosses omgelegd :p Helemaal handig icm vortex, gewoon eruit vaulten en meteen alles verbranden :)

If at first you don’t succeed, call an airstrike.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tornado1.0 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:
Toch jammer dat ze de 1500% damage op cinder trails weghalen, heeft bij mij vele monsters en bosses omgelegd :p Helemaal handig icm vortex, gewoon eruit vaulten en meteen alles verbranden :)
Of jezelf instakillen als ze dmg reflect hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:
[...]

lucky bastard :p
is 1.05 nu al live of wat is er aan de hand? blizzard sites zijn geblokkeerd op werk hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
shit, dat had ik nog niet eens gezien :'(
die cinders zijn idd echt handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Phaex schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:50:
[...]

lucky bastard :p
is 1.05 nu al live of wat is er aan de hand? blizzard sites zijn geblokkeerd op werk hier :(
Nee, 1.0.5 komt binnenkort op de PTR, live 1.0.5 gaat nog wel een week of 1.5-2 minimaal duren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
Klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Ik gebruikte vault eingelijk alleen nog om snel ergen anders heen te flippen (bij vortex of teleport mobs bijvoorbeeld). Maak eigenlijk weinig gebruik van de dmg van de trail of cinder. Ik moet na de patch maar eens kijken of ik de rune wissel, maar Vault blijft er iig in. Helemaal omdat ie nu uit jailer kan vaulten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:48:
[...]

Nee dat was ik, ik vond de set item fist weapon.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:11

skoozie

SCSI

[...]

[...]

disconnect is anders als leave lijkt me? anders moet je alt+F4, spel opstarten, AH checken, terug joinen.

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ja, alleen jammer dat de enchantress minder nuttig wordt met 5% ipv 15% bonus armor (zoals het er nu naar uit ziet). Jammer dat ik haar nodig heb voor de MF tot paragon level 92...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcM88
Binnenkort kunnen we 1.0.5 testenMaw, als ik mijn epic legendary vind op de PTR server, heb ik hem dan ook gewoon als 1.0.5 echt live gaat?
Zou toch raar zijn.. ze willen nu kijken wat mensen ervan vinden, welke bugs mensen vinden. Als dit massaal misbruikt wordt dan zou dat betekenen dat mensen die PTR hebben gespeeld opeens een enorm voordeel hebben op mensen die dat niet hebben gedaan. Een soort headstart.

D3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

Timeless schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:52:
[...]

Ik gebruikte vault eingelijk alleen nog om snel ergen anders heen te flippen (bij vortex of teleport mobs bijvoorbeeld). Maak eigenlijk weinig gebruik van de dmg van de trail of cinder. Ik moet na de patch maar eens kijken of ik de rune wissel, maar Vault blijft er iig in. Helemaal omdat ie nu uit jailer kan vaulten.
Als je vault alleen voor snel verplaatsen gebruikt zou ik na de patch de rune Tumble erop zetten, scheelt een hoop resources :) die had ik ook, maar die 1500% damage was wel heul verleidelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Tornado1.0 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:58:
[...]

Als je vault alleen voor snel verplaatsen gebruikt zou ik na de patch de rune Tumble erop zetten, scheelt een hoop resources :) die had ik ook, maar die 1500% damage was wel heul verleidelijk :+
altijd handig als je ff hatred moet regeneren als je achterna wordt gezeten door een elite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tornado1.0

Tornado1.0

Work in progress

ArcticWolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:01:
[...]

altijd handig als je ff hatred moet regeneren als je achterna wordt gezeten door een elite :+
^Dat, plus met cinder trails kon je bij het kiten even aan achtervolgende bosses duidelijk maken dat het niet verstandig was dat te doen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Tornado1.0 op 21-09-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

MarcM88 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:55:
[...]

Zou toch raar zijn.. ze willen nu kijken wat mensen ervan vinden, welke bugs mensen vinden. Als dit massaal misbruikt wordt dan zou dat betekenen dat mensen die PTR hebben gespeeld opeens een enorm voordeel hebben op mensen die dat niet hebben gedaan. Een soort headstart.
En mogelijk misbruik van eventuele bugs :)
Ik vermoedde het ook al, maar wilde het even checken. Denk dat ik de PTR links laat liggen, moet er niet aan denken dat mijn meest awesome legendary in PTR dropt :F
Pagina: 1 ... 42 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.