Sprint
Skill Rune – Run Like the Wind
Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08
Whirlwind
Fury cost from 16 to 9
War Cry
Cooldown reduced from 30 seconds to 20 seconds
Fury generated reduced from 30 to 20
Hmm, 2,5 keer minder procs van Sprint/RltW, minder Fury kostende Whirlwind en minder Fury van War Cry. Da's best een rigoreuze verandering van de ww build. Ook de enchantress gaat minder armor buff geven en War Cry gaat minder resistance buff geven. Minder procs van Sprint is minder LoH/s dus ik denk dat de huidige ww builds redelijk waardeloos gaan worden.
Maar eens zien hoe dit uitpakt, als de ww build hierdoor daadwerkelijk om zeep geholpen wordt dan is het voor mij denk ik einde oefening. Ik heb niets tegen balancing maar in dit spel gaat het naar mijn idee om het verzamelen van gear voor een bepaalde build met een bepaalde set skills. Als die skills continu flink aangepakt worden en je je steeds moet gaan aanpassen dan gaat de lol er voor mij op een gegeven moment gewoon af. Ik zie nog steeds geen goeie loot aanpassingen. Ja, het is nu makkelijker om Valor Stacks te krijgen, alsof dat al niet makkelijk genoeg was. Naar mijn idee verhogen ze wederom de afhankelijkheid van de AH.
Het heeft gewoon weinig zin om lekker te farmen voor je eigen gear om je build te kunnen aanpassen. Het blijft gewoon hopen op een item drop dat goed genoeg is voor de AH en dan het geluk hebben dat iemand anders daar ook zo over denkt en het item van je koopt zodat je zelf weer de AH kunt afschuimen voor gear voor jezelf.
Ik heb bijvoorbeeld de afgelopen 10, 15 runs niets opgepakt van Siegebreaker, Cydea of Azmodan, simpelweg omdat ze zelfs met 227% MF geen enkel item boven lvl 61 droppen.
Hogere MF en GF in de 'player 8' functie verhelpt het loot probleem in ieder geval absoluut niet. Level 63 ringen met 300 life after hit, 200 extra health from globes en 50 extra armor zullen nog steeds droppen, lvl 63 one-handed maces met 200 dexterity, 150 intelligence en 302 dps ook.
[
Voor 4% gewijzigd door
KneoK op 21-09-2012 06:03
]