Dat kan alleen als je een film met Chuck Norris hebt gekeken.dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:32:
[...]
Nee helaas, het ging meer om de actie van Klablabla wat een rotstreek was![]()
Maar misschien heb je ownage in de films gezien, samen met je buurman
Snitch met "The Rock", normale film en ja werden mensen in geownedTimeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:33:
[...]
Dat kan alleen als je een film met Chuck Norris hebt gekeken.
En fuck Chuck Norris, echte ownage is Steven Seagal, de enige echte beuker (ja hij is nu 3x de man die hij is geweest, letterlijk hahahahaha)
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Sinds gisteren heb ik al gezeik gehad, telkens error 3007
Nu zelfde als wat jij hebt, kan niet inloggen. Woensdag is er onderhoud geweest, denk dat er iets niet lekker is gegaan...
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Vanmorgen werkte het gewoon, kon gewoon inloggen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Chuck Norris eet Steven Seagal als ontbijt.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:43:
[...]
Snitch met "The Rock", normale film en ja werden mensen in geowned
En fuck Chuck Norris, echte ownage is Steven Seagal, de enige echte beuker (ja hij is nu 3x de man die hij is geweest, letterlijk hahahahaha)
Overigens las ik dat Chuck Norris in the Expendables 3 gaat spelen.
(en ja Steven Seagal hoort daar eigenlijk ook in te spelen maar is nu gewoon te vet gok ik)
Chuck Norris had ook een briljante korte rol in Expendables 2
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Steven is grand master Aikido, Chuck zwarte band karate.... hmmmmm denk dat Steven hem dubbel vouwt.Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:48:
[...]
Chuck Norris eet Steven Seagal als ontbijt.![]()
Overigens las ik dat Chuck Norris in the Expendables 3 gaat spelen.![]()
(en ja Steven Seagal hoort daar eigenlijk ook in te spelen maar is nu gewoon te vet gok ik)
Steven speelde niet in expendables omdat hij niet in het verhaal paste, niet vanwege zijn omvang, hij was niet te groot voor de film.
Hij is zo gek als een deur maar je moet van hem houden, ik kan zijn crap waarderen.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ze zijn wel aan het rommelen technisch gezien.. dat rubberbanding probleem is ook echt nog niet opgelost sinds 1.0.8.. Nog nooit zoveel lag/dc's en rubberbanding als in de laatste maand gehad. Zou wel erg lekker zijn als je dan gewoon ff offline kon spelen a al playstation versie die uitkomt.. maar ja.
Ik ook, al hoop ik dat ze hem nog eens vragen voor the Expendables.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:50:
[...]
Steven is grand master Aikido, Chuck zwarte band karate.... hmmmmm denk dat Steven hem dubbel vouwt.
Steven speelde niet in expendables omdat hij niet in het verhaal paste, niet vanwege zijn omvang, hij was niet te groot voor de film.
Hij is zo gek als een deur maar je moet van hem houden, ik kan zijn crap waarderen.
Net als B.A. Baracus
Ja en dan op de een of andere manier Bruce Lee weer tot leven wekken. EPISCH!dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:51:
[...]
Ik ook, al hoop ik dat ze hem nog eens vragen voor the Expendables.
Net als B.A. Baracus
Mr. T kom op zeg, die kan niks, simpelweg A-Team held maar geen actie icoon.dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:51:
[...]
Ik ook, al hoop ik dat ze hem nog eens vragen voor the Expendables.
Net als B.A. Baracus
Oh ff iets on-topic....
Ik verkoop niks in de AH
ik nu wel, ben ingame
[ Voor 33% gewijzigd door Cthulhu op 23-05-2013 14:05 ]
Heb ik de afgelopen dagen ook last van!Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:59:
[...]
Mr. T kom op zeg, die kan niks, simpelweg A-Team held maar geen actie icoon.
Oh ff iets on-topic....
Ik verkoop niks in de AH
Geen idee waarom, maar heb best een aantal leuke items te koop...
ik durf nu niet meer uit te loggen
Same here... toch is iedereen zo te zien druk aan het upgraden.. Denk dat er sinds 1.0.8 heel veel spelers weer even zijn teruggekomen, en er gewoon ontzettend veel wordt aangeboden.. ?dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:05:
[...]
Heb ik de afgelopen dagen ook last van!
Ik heb gisteren alleen dingen verkocht buiten de AH om. Heb nog wel een paar mooie items van mijn DH op de AH staan maar ze zijn nog niet weg (hoewel ze inmiddels verkocht kunnen zijn, kan ik nu niet controleren).dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:05:
[...]
Heb ik de afgelopen dagen ook last van!
Ik heb dingen erop staan voor +/- 1m om te testen, mijn concurrenten vragen 10m oftewel ik vraag maar 10% van wat zij willen hebben voor soortgelijke item en nog geen bod erop.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:06:
[...]
Same here... toch is iedereen zo te zien druk aan het upgraden.. Denk dat er sinds 1.0.8 heel veel spelers weer even zijn teruggekomen, en er gewoon ontzettend veel wordt aangeboden.. ?
Mijn maten zijn ook verbaasd want ze zien het via de stream en geven mij dan prijsadvies als in "jonge, verkoop dat voor 7m is laag genoeg" en ik maak er dan 1.3m van en nada niks geen interesse.
ik verkoop af en toe wel spul op de HC AH. idd heel laag prijzen, en geen bo doen, bieden ze vanzelf wel. Vooral de laatste minuten gaat het dan hard
Vreemd, ik verkoop over het algemeen alle items < 10m vrij snel. Zodra het duurder wordt duurt het langer lijkt het.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Ik heb dingen erop staan voor +/- 1m om te testen, mijn concurrenten vragen 10m oftewel ik vraag maar 10% van wat zij willen hebben voor soortgelijke item en nog geen bod erop.
Mijn maten zijn ook verbaasd want ze zien het via de stream en geven mij dan prijsadvies als in "jonge, verkoop dat voor 7m is laag genoeg" en ik maak er dan 1.3m van en nada niks geen interesse.
1.08 is toch ook de eerste update sinds Jay Wilson weg is?
Daarom was het het vermelden waard, helemaal omdat ik tussen de +/- 10m items zit met een start prijs van 1 tot max 1.3m.Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:11:
[...]
Vreemd, ik verkoop over het algemeen alle items < 10m vrij snel. Zodra het duurder wordt duurt het langer lijkt het.
Het zijn trouwens legendaries geen rares.
Je suggereert dat er een probleem is..? maar die dingen die je aanbiedt staan er toch wel gewoon op en kunnen dus in principe gewoon gekocht worden...?Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Ik heb dingen erop staan voor +/- 1m om te testen, mijn concurrenten vragen 10m oftewel ik vraag maar 10% van wat zij willen hebben voor soortgelijke item en nog geen bod erop.
Verwijderd
is het dex spul? mss zit er wel wat voor mij tussen danSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:13:
[...]
Daarom was het het vermelden waard, helemaal omdat ik tussen de +/- 10m items zit met een start prijs van 1 tot max 1.3m.
Het zijn trouwens legendaries geen rares.
Nee nee, geen technisch probleem, gewoon weinig klandizie.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:14:
[...]
Je suggereert dat er een probleem is..? maar die dingen die je aanbiedt staan er toch wel gewoon op en kunnen dus in principe gewoon gekocht worden...?
De persoon die het nodig heeft moet wel voorbij komen, anders kan ik het niet verkopen.
Enige wat ik hiermee wil zeggen is; of mensen kopen gold en gaan voor duurdere items of mensen kopen niks en gaan verder met hun huidige gear om xp te farmen en kopen later wel iets in de vorm van end gear.
Ik zie genoeg dingen die voor 2b erop staan, zowel bid als buyout die paar uur later weg zijn, iedereen is "rijk" tegenwoordig.
Dat andere heeft te maken dat het spel minder moeilijk is en zij nu samen met vrienden maps clearen en gewoon heel simpel de AH niet ingaan omdat ze nog niks nodig hebben, dus de klant komt niet langs onze etalage en komen hierdoor onze winkel niet in om af te rekenen
Sirian_ van stream??Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:14:
[...]
is het dex spul? mss zit er wel wat voor mij tussen dan
Jouw monk is net te hoog om iets aan te kunnen geven, ik heb wel +/-800dps wapen met loh-LS en socket maar denk dat jouw wapens beter zijn.
Dat probleem ontstaat door de RMAH, de gold is zo goedkoop in euro's dan mensen daar eerder voor kiezen dan zelf helemaal rustig op te bouwen.
Maakt niet uit, ik werd zojuist nadat ik ingelogd was gewoon weer disconnected error 3007Cthulhu schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:06:
ik durf nu niet meer uit te loggen
Kon weer inloggen daarna, maarja dit schiet dus niet op zo. Modem heb ik herstart, dacht dat het internet niet stabiel was maar dat schijnt niet zo te zijn.
Sinds het onderhoud gisteren dit gezeik....
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Zoals ik al aangaf, waarom iets goedkoops kopen als je wat gold kan kopen en dan maar voor duur spul gaan.Wooldoor schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:21:
Dat probleem ontstaat door de RMAH, de gold is zo goedkoop in euro's dan mensen daar eerder voor kiezen dan zelf helemaal rustig op te bouwen.
Denk 't ook.. Bliz verkoopt zich op dit moment denk ik dan ook echt helemaal scheel aan gold.. En alles <90% item quality verkoop steeds minder..Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:22:
[...]
Zoals ik al aangaf, waarom iets goedkoops kopen als je wat gold kan kopen en dan maar voor duur spul gaan.
edit: Hoop dat ze dat geld allemaal in de infrastructuur steken

Zou d'r al ergens een pager van 1 of andere US techneut afgaan denk je?

[ Voor 15% gewijzigd door Deegeeooh op 23-05-2013 14:27 ]
Volgens mij zijn er ook zat mensen die helemaal geen echt geld willen uitgeven. Ik doe het zelf ook niet. Dus ik kan nu weer een upgrade kopen van 1.5b en pas meer uitgeven als ik weer wat verkocht heb.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Denk 't ook.. Bliz verkoopt zich op dit moment denk ik dan ook echt helemaal scheel aan gold.. En alles <90% item quality verkoop steeds minder..
edit: Hoop dat ze dat geld allemaal in de infrastructuur steken
Onze mediocre items zijn dus nu crappy items, dat is wat ik aan het testen ben.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Denk 't ook.. Bliz verkoopt zich op dit moment denk ik dan ook echt helemaal scheel aan gold.. En alles <90% item quality verkoop steeds minder..
Leuk he, vinden we nu meer troep ipv iets verkoopbaars

- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Maar waarom zou je iets van 1M uberhaupt nog verkopen? Dat is niet veel anders dan paar maanden terug iets gaan verkopen voor 50-100K, dat deed ook niemand.
Dat soort matig spul staat er in zulke grote hoeveelheden op, dat het gewoon de moeite niet loont er tijd in te stoppen het proberen te verkopen.
Dat soort matig spul staat er in zulke grote hoeveelheden op, dat het gewoon de moeite niet loont er tijd in te stoppen het proberen te verkopen.
Verwijderd
Omdat sommige mensen niet non-stop sinds de launch hebben gespeeld? Ik haalde van de week pas mijn 10 mil. achievement.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:26:
Maar waarom zou je iets van 1M uberhaupt nog verkopen? Dat is niet veel anders dan paar maanden terug iets gaan verkopen voor 50-100K, dat deed ook niemand.
Ja maar ook heeeeeeel veeeeeel wel. Als jij ubergear hebt en nog nooit wat op op RMAH of anderszins hebt betaald ben je volgens mij een grote uitzondering.Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:26:
[...]
Volgens mij zijn er ook zat mensen die helemaal geen echt geld willen uitgeven. Ik doe het zelf ook niet. Dus ik kan nu weer een upgrade kopen van 1.5b en pas meer uitgeven als ik weer wat verkocht heb.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het gaat dan ook om spelers die dus al veel geld hebben en nu zich druk maken over dat iets van 1M niet verkooptVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:27:
[...]
Omdat sommige mensen niet non-stop sinds de launch hebben gespeeld? Ik haalde van de week pas mijn 10 mil. achievement.
Als elk miljoentje nog belangrijk voor je is is het prima natuurlijk, maar dan heb je ook voor een prikkie weer prima gear door het grote aanbod.
Indien je op mij reageert moet je mijn post nogmaals goed lezen.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:26:
Ik heb een ukhapian serpent en ice climbers en string of skulls wat volgens andere mensen een waarde van +10m op de ah staan voor 1m geplaatst.
De ice climbers zijn +/-18m waard, die staan erop voor 2m en niemand biedt omdat het volgens ons mediocre is maar gedegradeerd is naar crappy item.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Als het niet verkoopt voor 2M dan is het geen 18M waard, maar <2MSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:29:
[...]
Indien je op mij reageert moet je mijn post nogmaals goed lezen.
Ik heb een ukhapian serpent en ice climbers en string of skulls met volgens andere mensen een waarde van +10m op de ah staan voor 1m.
De ice climbers zijn +/-18m waard, die staan erop voor 2m en niemand biedt omdat het volgens ons mediocre is maar gedegradeerd is naar crappy item.
Ik maak ook pertinent verlies op mijn oude gear. Sommige items heb ik voor 200M gekocht en raak ik nu met moeite kwijt voor 5M. Dan kan ik vasthouden aan "maar het is 200M waard!", maar dat is het nu dus gewoon niet meer.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2013 14:32 ]
Hmm, misschien zit er wel wat voor mijn monk bij dan?! Mijn budget is ook beperkt, dus het zou leuk zijn...Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:09:
[...]
Battle.net || Strava
Dus je zegt nu exact hetzelfde als ik, goed zoBosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:30:
[...]
Als het niet verkoopt voor 2M dan is het geen 18M waard, maar <2M
Hij bedoelt natuurlijk de gangbare AH prijs op dit moment voor dit item.. AH prijs zowieso niet altijd gelijk aan de echte waarde.. misschien alleen voor de Top items.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:30:
[...]
mwoah... volgens doen velen ook aan flippen hoor.. zeker aan het begin kon je echt veel winst maken als je een startkapitaal had.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:28:
[...]
Ja maar ook heeeeeeel veeeeeel wel. Als jij ubergear hebt en nog nooit wat op op RMAH of anderszins hebt betaald ben je volgens mij een grote uitzondering.
zelfs nu gaat het nog steeds, alleen veel trager en moeilijker.
heb zelf ook nooit meer Euro in het spel gestopt dan de 60e voor de CD key.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb een wapen voor jou waarmee je iets omlaag in DPS gaat maar jou beter in leven kan houden dan jouw zwaard.retlaw schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:30:
[...]
Hmm, misschien zit er wel wat voor mijn monk bij dan?! Mijn budget is ook beperkt, dus het zou leuk zijn...
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Woot! Zijn we het toch nog een keer eensSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:31:
[...]
Dus je zegt nu exact hetzelfde als ik, goed zo
Top! Ik zal je toevoegen en aanschieten als ik online ben.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
[...]
Ik heb een wapen voor jou waarmee je iets omlaag in DPS gaat maar jou beter in leven kan houden dan jouw zwaard.
edit: En je weer in KAN loggen!
[ Voor 5% gewijzigd door retlaw op 23-05-2013 14:39 ]
Battle.net || Strava
Daarom zet ik alles er gewoon met een heel laag startbod op en zie ik wel waar het eindigt.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:30:
[...]
Ik maak ook pertinent verlies op mijn oude gear. Sommige items heb ik voor 200M gekocht en raak ik nu met moeite kwijt voor 5M. Dan kan ik vasthouden aan "maar het is 200M waard!", maar dat is het nu dus gewoon niet meer.
Bijvoorbeeld mijn EF 1014DPS, socket en 10,1 Fear. Begonnen op 1M, uiteindelijk verkocht voor 4.
Daarvoor al anderhalve week geprobeerd hoger te starten maar leverde niets op.
Dan mara zo en hopen op een leuk eindresultaat en anders pech, uithuilen en doorgaan.
Geen enkele prijs is vast te bepalen omdat veel mensen niet eens iets kunnen taxeren en ook al verkondigen zij dat dan ben je nog steeds afhankelijk van wat een klant ervoor wilt gaan betalen.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
[...]
Hij bedoelt natuurlijk de gangbare AH prijs op dit moment voor dit item.. AH prijs zowieso niet altijd gelijk aan de echte waarde.. misschien alleen voor de Top items.
In het echte leven gaat het ook zo hoor.
Dan heb je natuurlijk nog dat andere als in "wat een gek ervoor wilt geven" maar dan hebben wij het over heel iets anders.
Hulde.. best een prestatie...Ik kan het niet zeggen al heb ik zeker in het begin (eerste 5/6 maanden) en op HC wel heel puur gespeeld. Goeie drops ook natuurlijk in het begin nog mogelijk met hoge opbrengst..still.. Zeker dat startkapitaal moest ergens vandaan komen.. Wapens en gems zijn ook van die items die vaak met geld gekocht zijn.Mofkees schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
[...]
mwoah... volgens doen velen ook aan flippen hoor.. zeker aan het begin kon je echt veel winst maken als je een startkapitaal had.
Nu is het zowieso een andere ballgame. Drops die voor heel veel verkocht worden hebben nog een veel kleinere kans te vallen. Flippen is moeilijker (maar niet onmogelijk) zonder startkapitaal. Wil je als startende speler nu dure gear zonder gold te kopen.. Veel succes.
anyway..
die techneut in the US is wakker zie ik...

Ik heb +/-10 euro betaald voor Diablo box bij Free Record shop.Mofkees schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:32:
[...]
mwoah... volgens doen velen ook aan flippen hoor.. zeker aan het begin kon je echt veel winst maken als je een startkapitaal had.
heb freebees gebruikt
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik heb geen probleem met er heel af en toe wat geld in te stoppen. Meestal is het dan als een soort verlenging van het spelplezier (anders zou ik waarschijnlijk stoppen op dat moment).
En ach, als je ziet dat een gemiddelde game je misschien 20 uur oplevert voor 60 euro, dan is Diablo met honderden uren best af en toe wat extra waard. Uiteindelijk koop je spelplezier en of dat uit de initiele aanschaf komt of van een leuk item van de RMAH maakt dan niet zoveel uit mijns inziens.
Dit ging voor mij wel pas spelen begin dit jaar ofzo. Al heb ik wel wat mazzel gehad met drops in het begin en had ik het ook niet nodig.
En ach, als je ziet dat een gemiddelde game je misschien 20 uur oplevert voor 60 euro, dan is Diablo met honderden uren best af en toe wat extra waard. Uiteindelijk koop je spelplezier en of dat uit de initiele aanschaf komt of van een leuk item van de RMAH maakt dan niet zoveel uit mijns inziens.
Dit ging voor mij wel pas spelen begin dit jaar ofzo. Al heb ik wel wat mazzel gehad met drops in het begin en had ik het ook niet nodig.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2013 15:02 ]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 22-09 15:51
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
:strip_exif()/u/18823/tentacle.gif?f=community)
* porn* heeft helemaal niks betaald voor D3
(speelde WoW dus kreeg hem gratis).
Gisteren weer eens ingelogd na een tijdje D3 niet te hebben opgestart, kan niet anders zeggen dan EINDELIJK, als in, een hoop functies die ik al vanaf dag 0 miste zitten er nu in. AH zoeken op legendaries incl. searable stats, vergelijken, ID-all, etc etc., fijn
Heb +- een uurtje gespeeld en A1 bekeken, lekker farmen daar nu (zoals velen al vermeld hadden). Leuk dat je eens efficient ergens kan farmen zonder per se A3 te moeten doen (en niet vast te zitten aan 1 saaie ruimte zoals bijv. die crypt in A1). Vond 5 legendaries, 2 crappy items, 1 crappy WF, een best goede WF en ring die redelijk was. Vanavond A2 nog eens bekijken.
Overigens nog niet echt last gehad van rubberbanding of andere bugs, hopelijk blijft dat zo
Ik verkocht maanden terug al bijna geen drol meer, toen hield iedereen de hand op de knip ivm de verwachte patch waarin legs verbeterd worden, verwacht dat dat nu nog steeds zo is? Zal vanavond eens kijken maar de paar redelijke legs die ik had waren 2-4M ofzo dus heb ze er voor 500k op gezet zien we wel of 't verkoopt.
Gisteren weer eens ingelogd na een tijdje D3 niet te hebben opgestart, kan niet anders zeggen dan EINDELIJK, als in, een hoop functies die ik al vanaf dag 0 miste zitten er nu in. AH zoeken op legendaries incl. searable stats, vergelijken, ID-all, etc etc., fijn
Heb +- een uurtje gespeeld en A1 bekeken, lekker farmen daar nu (zoals velen al vermeld hadden). Leuk dat je eens efficient ergens kan farmen zonder per se A3 te moeten doen (en niet vast te zitten aan 1 saaie ruimte zoals bijv. die crypt in A1). Vond 5 legendaries, 2 crappy items, 1 crappy WF, een best goede WF en ring die redelijk was. Vanavond A2 nog eens bekijken.
Overigens nog niet echt last gehad van rubberbanding of andere bugs, hopelijk blijft dat zo
[ Voor 16% gewijzigd door porn* op 23-05-2013 15:11 ]
Bnet pindle#2913
voor jou helemaal een prestatie want je hebt die super gear aardig vroeg alSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:54:
[...]
Ik heb +/-10 euro betaald voor Diablo box bij Free Record shop.
heb freebees gebruikt
@pepijnb
ach heb ook niks tegen om geld erin te stoppen.. tis gewoon en hobby voor velen en hobbys kosten eenmaal geld.
Ik heb zelf ook lang zitten klooien met +/- 10M, en toen vielen een paar leuke items achter elkaar, die aardig wat opgeleverd hadden op zowel RMAH en GAH en is het een kwestie van zuinig/smart omgaan met je geld he.
Deaths zijn (zowel op HC en SC..) bij mij vrij uniek... maar het scheelt mij te weinig in dmg output.Wooldoor schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:03:
[...]
Nice maar waarom loop je met een shield? Het is toch geen hardcore character?
Een goede offhand met lifesteal doet het dps wise een stuk lekkerder in softcore. En deaths komen toch weinig meer voor.
Als ik mijn MH zou kunnen dupliceren zou ik er 30K op vooruit gaan, maar wel bijna 100k ehp minder.
En aangezien ik incl shield net op het randje van de minimale resists zit (in mijn ogen dan he...) kan ik niet zomaar zonder gaan lopen (dit doe ik natuurlijk wel eens met een 2h Skorn).
Met de Skorn ga ik dus wel af en toe dood met dezelfde setup (elites met electric stuff+fire dmg gedoe+plague etc) en met shield (bijna) niet.
Eind 2012 begin 2013 had ik pas end gear, ik was heel snel para 100, midden november was ik para 100 en ben van europa de 295ste monk en nummer 937 van de werld.Mofkees schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:09:
[...]
voor jou helemaal een prestatie want je hebt die super gear aardig vroeg al
@pepijnb
ach heb ook niks tegen om geld erin te stoppen.. tis gewoon en hobby voor velen en hobbys kosten eenmaal geld.
Ik heb zelf ook lang zitten klooien met +/- 10M, en toen vielen een paar leuke items achter elkaar, die aardig wat opgeleverd hadden op zowel RMAH en GAH en is het een kwestie van zuinig/smart omgaan met je geld he.
Ik ben ook al over de 1800 uur met mijn monk en heb al meer dan 400m aan gold opgeraapt hehehehe
edit: Was ook de eerste uit mijn friendlist die over de 1 miljard gold grens ging, verkocht letterlijk alles, van gear tot aan crafting spul, van 50K tot aan 500m, dat was mijn persoonlijke wedstrijd... moet toch wat
[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 23-05-2013 15:24 ]
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Lol ik geloof dat ik net die 100M achievement haalde, was ik al blij mee
[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 23-05-2013 15:24 ]
Bnet pindle#2913
Als je die 400M allemaal bewaard had kon je na eenmanjaar spelen MISSCHIEN ice climbers met runspeed snipenSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:22:
[...]
Eind 2012 begin 2013 had ik pas end gear, ik was heel snel para 100, midden november was ik para 100 en ben van europa de 295ste monk en nummer 937 van de werld.
Ik ben ook al over de 1800 uur met mijn monk en heb al meer dan 400m aan gold opgeraapt hehehehe
edit: Was ook de eerste uit mijn friendlist die over de 1 miljard gold grens ging, verkocht letterlijk alles, van gear tot aan crafting spul, van 50K tot aan 500m, dat was mijn persoonlijke wedstrijd... moet toch wat
LOL, hier nog 1.
Protax "aub, doe het" wel 20 keer op de ts.
Haha nu lijkt het net of ik zo opdringerig wasklablabla schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:28:
[...]
LOL, hier nog 1.
Protax "aub, doe het" wel 20 keer op de ts.
Zo ben ik helemaal niet

400M opgerapt he, voordat de ilvl63 crafts kwamen vendorde man toch alles? volgens mij daarvan krijgt je minstens net zoveel terug.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:26:
[...]
Als je die 400M allemaal bewaard had kon je na eenmanjaar spelen MISSCHIEN ice climbers met runspeed snipen
en plvl helpt inderdaad... heb 9 maanden nodig gehad voor 100M archievement en voor de tweede 100M heb ik maar 3M nodig.
Ik bewaar alles, mijn tip aan mijn viewers is ook de dingen niet te doen die ik wel heb gedaan en dat zijn zinlose upgrades (kleine) die je alleen maar doet omdat mensen graag willen kopen/ vernieuwen, al dat spul kan je nooit meer kwijt voor zelfde geld.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:26:
[...]
Als je die 400M allemaal bewaard had kon je na eenmanjaar spelen MISSCHIEN ice climbers met runspeed snipen
Ga gewoon xp farmen, zo snel en vaak mogelijk en pak alles op en verkoop alles, als je dan 100 bent ga je voor end gear en wil je toch wat kopen, koop dan iets waarvan je denkt of zeker weet dat je dat niet meer gaat vervangen.
Het spel wordt er niet minder saai op als je telkens iets koopt, blijft nog steeds zelfde shit hehehehe
Ik denk niet dat het in de praktijk zo werkt...Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:29:
[...]
Ik bewaar alles, mijn tip aan mijn viewers is ook de dingen niet te doen die ik wel heb gedaan en dat zijn zinlose upgrades (kleine) die je alleen maar doet omdat mensen graag willen kopen/ vernieuwen, al dat spul kan je nooit meer kwijt voor zelfde geld.
Ga gewoon xp farmen, zo snel en vaak mogelijk en pak alles op en verkoop alles, als je dan 100 bent ga je voor end gear en wil je toch wat kopen, koop dan iets waarvan je denkt of zeker weet dat je dat niet meer gaat vervangen.
Het spel wordt er niet minder saai op als je telkens iets koopt, blijft nog steeds zelfde shit hehehehe
anyways.. we kunnen weer wat doen
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Denk dat dat een beetje mens-eigen is, ik probeer me ook altijd te bedwingen maar als dat lukt dan moet ik als compensatie weer 10 amu's maken omdat ik toch iets nieuws wil zienSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:29:
[...]
Ik bewaar alles, mijn tip aan mijn viewers is ook de dingen niet te doen die ik wel heb gedaan en dat zijn zinlose upgrades (kleine) die je alleen maar doet omdat mensen graag willen kopen/ vernieuwen, al dat spul kan je nooit meer kwijt voor zelfde geld.
Bnet pindle#2913
Als het goed is telt vendor gold niet mee, echt opgepakt alleen.Mofkees schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:29:
[...]
400M opgerapt he, voordat de ilvl63 crafts kwamen vendorde man toch alles? volgens mij daarvan krijgt je minstens net zoveel terug.
en plvl helpt inderdaad... heb 9 maanden nodig gehad voor 100M archievement en voor de tweede 100M heb ik maar 3M nodig.
En ja ik vendorde ook echt en alles en als het onder de 1000 gold zat salvagde ik het omdat essence en tomes toen +1000 waard was en zelfs 2000 gold.
Ik ging letterlijk als een speer door het spel en heb ook mazzel gehad met drops hoor, 3x IK chest gevonden die toen nog meer dan 300 gold waard was, ice climbers 2x van boven de 200m gold, mempo voor 100m maar nog geen enkele keer de miljarden drop. Maar komt op hetzelfde need, ik heb vaak de 100 tot 500m drop gehad en die bij elkaar opgeteld meer waard dan 1 mempo met crit dus ik klaag niet.
Waar ik wel over klaag is dat het spel al vanaf week 3 eentonig is en ja iedereen waarschuwde mij al dat het een farm spel is en nee ben niet achterlijk, dit zag ik zelf ook al nadat ik het had uitgespeeld en dat er geen DLC shop is.
Dit mogen en moeten ze snel oplossen, geen patches meer of kleine ingame updates, verkoop DLC als alle andere uitgevers, verkoop maps, verkoop vijanden, verkoop weet ik veel wat als het maar ervoor zorgt dat onze game er anders uit gaat zien of wij het opeens anders kunnen ervaren. Daar wacht ik op en geen triviale kut wijzigingen. Ze willen geld blijven verdienen, nou laat ons content kopen en ik heb het hier niet over extra gear of nieuwe gear in het spel en ook geen paladin of weet ik veel wat, met een andere karakter speel je nog steeds dezelfde shit als dat we nu aan het spelen zijn.
Weer zo'n skelet oh weer zo'n zombie etc etc etc... oh leave game, resume game, oh weer zo'n skelet oh weer zo'n zombie (en dit 1000x herhalen

Ja zeker.. En het craften van een beter item is een aardig substituut voor die upgrade die heel vroeger nog wel eens dropteporn* schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:36:
[...]
Denk dat dat een beetje mens-eigen is, ik probeer me ook altijd te bedwingen maar als dat lukt dan moet ik als compensatie weer 10 amu's maken omdat ik toch iets nieuws wil zien
Het werkt wel zo in de praktijk want ik heb een monk gekneed/ gemaakt voor mijn vriend en die koopt niks voor zijn monk en farmed MP7 met gemak en mp10 met mij met maar enkele deaths per game, ik heb het dus bewezen.Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:34:
[...]
Ik denk niet dat het in de praktijk zo werkt...P100 levelen zonder upgrades.. En om efficient te kunnen P levelen heb je gear nodig,.. (zeker in het begin).. en daar geef je je zuurverdiende/gevonden/gevendorde goud dus uit aan upgrades..
anyways.. we kunnen weer wat doen
Ik riep er ook bij "zelfde fout als ik", als ik dat niet deed had ik nu meer gold, ik heb het ook echt over kleine upgrades als in 800dps omhoog, 500 health erbij, als het maar groen is dan KOPUH!!! Dit raad ik iedereen af, als je toch gaat upgraden ga dan all in, al jouw goud en koop een duur item en doe dan niet gierig, dat zal dan die ene item zijn die je mogelijk niet meer gaat vervangen.
Mijn WH is een voorbeeld hiervan, sinds para 50 niet meer vervangen en heb hem dus nu al maanden, mijn unity exact hetzelfde, nooit meer vervangen.
Ja die drops heb ik ook gehad vroegah.. tof.. op dit moment is de kans echter wel erg klein om iets te vinden > 50M en dat is al veel.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:38:
[...]
Ik ging letterlijk als een speer door het spel en heb ook mazzel gehad met drops hoor, 3x IK chest gevonden die toen nog meer dan 300 gold waard was, ice climbers 2x van boven de 200m gold, mempo voor 100m maar nog geen enkele keer de miljarden drop. Maar komt op hetzelfde need, ik heb vaak de 100 tot 500m drop gehad en die bij elkaar opgeteld meer waard dan 1 mempo met crit dus ik klaag niet.
naja.. hopelijk brengt de volgende patch weer even wat nieuws op item gebied..
Echt leuke /creatieve dingen als craftable maps a la PoE ofzo zie ik niet zo snel komen in D3.. dat zou wel echt tof zijn
Dan had jij ook mazzel, mijn maten vonden eerder legendaries dan ik, ik begon ze pas te vinden nadat ik lvl60 was maar ik vond daarna veel en zij alleen maar troep. Verschil moet er zijn he?Deegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:42:
[...]
Ja die drops heb ik ook gehad vroegah.. tof.. op dit moment is de kans echter wel erg klein om iets te vinden > 50M en dat is al veel.
naja.. hopelijk brengt de volgende patch weer even wat nieuws op item gebied..
Echt leuke /creatieve dingen als craftable maps a la PoE ofzo zie ik niet zo snel komen in D3.. dat zou wel echt tof zijn
Lol bij mij is het motto een beetje een dag niks gekocht is een dag niet geleefd ;-)
De laatste tijd is mijn gold ook echt niet voorruit te branden dus ik moet er inderdaad even mee stoppen.
Ik moet nog een tal rasha amulet verkopen welke voor 280m erop staat.
De laatste tijd is mijn gold ook echt niet voorruit te branden dus ik moet er inderdaad even mee stoppen.
Ik moet nog een tal rasha amulet verkopen welke voor 280m erop staat.
Met name doel ik op de eerste periode met Diablo, aangezien er toen veel minder legendaries dropte, was de kans dat als je wat vond, het ook wat waard was, vele malen groter dan sinds de patch dat er veel meer legendaries in de economie kwamen en dus de gemiddelde waarde van je drop lager, evenals de kans op een 'jackpot' item..Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:43:
[...]
Dan had jij ook mazzel, mijn maten vonden eerder legendaries dan ik, ik begon ze pas te vinden nadat ik lvl60 was maar ik vond daarna veel en zij alleen maar troep. Verschil moet er zijn he?
Een setitem zoals een IK belt leverde per definities veel gold op. Laat staan een manticore met dual socks of een inna's met vit etc etc.
Nu na een jaar is de kans op een echt waardevolle drop natuurlijk nog veel kleiner geworden want er is zo ontzettend veel 'goede' legendary gear in omloop dat de waarde van in principe behoorlijk goede rolls toch vrijwel nihil is
400 miljoen gold opgepakt in 1800 uur. 400m= 10euro. Best wel sneu als je het zo bekijkt.
Ik heb nog nooit gold gekocht, maar zit toch te twijfelen om rond de nieuwe patch 50 euro te storten oid.
Ik heb nog nooit gold gekocht, maar zit toch te twijfelen om rond de nieuwe patch 50 euro te storten oid.
Verwijderd
Is er iemand die verstand heeft van prijzen? Ik ga m'n crap id-en maar weet totaal niet wat iets waard is als het een beetje redelijk blijkt te zijn...
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
5/9 cent per uur. Toploon toch?Julio-K schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:19:
400 miljoen gold opgepakt in 1800 uur. 400m= 10euro. Best wel sneu als je het zo bekijkt.
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat je zeker als je een baan hebt beter een uurtje extra kan werken en dat in Diablo stoppen, dan farmen tot je een ons weegt.
Ikzelf heb het ook gedaan.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
helaas worden overuren hier niet vergoedWolf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:25:
[...]
5/9 cent per uur. Toploon toch?
Ik heb van het begin af aan al gezegd dat je zeker als je een baan hebt beter een uurtje extra kan werken en dat in Diablo stoppen, dan farmen tot je een ons weegt.
(wat overigens niet te doen - geen overuren - is)
heb nu en dan een keer wat gekocht op RMAH voor 3 of 4 of 7 euro.
leek zo onschuldig.
Maar als je kijk wat het in gold in game kost is het goedkoper gold te kopen
En items in gold te kopen ipv op RMAH
leek zo onschuldig.
Maar als je kijk wat het in gold in game kost is het goedkoper gold te kopen
En items in gold te kopen ipv op RMAH
Ik ben hier ook niet de 400m aan het terugrekenen naar euro anders zou ik 0,25 euro per miljoen gebruiken of nog beter de 1,30 euro van toen...etc etc etcWolf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:25:
[...]
5/9 cent per uur. Toploon toch?
Mijn mededeling over goud oppakken ging niet over hoeveel geld ik heb verdiend want ik heb mijn goud nooit verkocht, het was antwoord op iemand met weinig gold en die ik als tip gaf niks te kopen en vergeet niet alles op te pakken, pak alles op wat glimt.
- Blaat
Hardware Fanaat
Niet ALLES want anders ben je voor je het weet de sloot leeg aan het graven.Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:36:
[...]
Ik ben hier ook niet de 400m aan het terugrekenen naar euro anders zou ik 0,25 euro per miljoen gebruiken of nog beter de 1,30 euro van toen...etc etc etc
Mijn mededeling over goud oppakken ging niet over hoeveel geld ik heb verdiend want ik heb mijn goud nooit verkocht, het was antwoord op iemand met weinig gold en die ik als tip gaf niks te kopen en vergeet niet alles op te pakken, pak alles op wat glimt.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ik heb niet een keer een item gevonden dat meer dan 50M waar was (op SC dan, op HC zijn de prijzen sowieso veel lastiger te bepalen). Dat is wel met ~400 uur spelen, dus zeker factor 4 minder dan Sm0ker, maar jackpot items... nooit ooitDeegeeooh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:00:
[...]
Met name doel ik op de eerste periode met Diablo, aangezien er toen veel minder legendaries dropte, was de kans dat als je wat vond, het ook wat waard was, vele malen groter dan sinds de patch dat er veel meer legendaries in de economie kwamen en dus de gemiddelde waarde van je drop lager, evenals de kans op een 'jackpot' item..
Een setitem zoals een IK belt leverde per definities veel gold op. Laat staan een manticore met dual socks of een inna's met vit etc etc.
Nu na een jaar is de kans op een echt waardevolle drop natuurlijk nog veel kleiner geworden want er is zo ontzettend veel 'goede' legendary gear in omloop dat de waarde van in principe behoorlijk goede rolls toch vrijwel nihil is
De eerste die in de buurt kwam was een neck met avg dmg, allres en CHC/CHD maar dat was natuurlijk net NA de craftable item patch, toen de necks ineens gruwelijk in prijs zakten, was ff QQen
Bnet pindle#2913
Ik vind de gold drops niet meer in verhouding staan met die hyperinflatie van de goudprijs. Het covert leuk je repairkosten en crafts. Maar die 1000m++ upgrades worden niet daarvan gefinancierd.
Gold drop % mogen ze best x 10 doen.
- Blaat
Hardware Fanaat
Nee bedankt. Dan wordt goldbotten weer rendabel.Julio-K schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:42:
Ik vind de gold drops niet meer in verhouding staan met die hyperinflatie van de goudprijs. Het covert leuk je repairkosten en crafts. Maar die 1000m++ upgrades worden niet daarvan gefinancierd.
Laat ze platina droppen..... 1 platina is 1000 gold.....
Inflatiebeheersing zuid europesche style
Inflatiebeheersing zuid europesche style
Verwijderd
Hmm 1340 dps Skorn met socket en 140% crit dmg. 3xx str and jammer genoeg 3xx int. Had liever vita gezien, maar beter dan niets
.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Alle gold die nu in omloop is komt van pickups. Ja, die duizenden miljarden zijn ooit opgeraapt door spelers, want dat is de enige manier om goud te verkrijgen (naast quests danJulio-K schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:42:
Als je dat gaat verhogen, neemt de inflatie alleen maar toe. Pak je leuk 10x zoveel op, maar kost dat zelfde item dalijk ook 10B ipv 1B
Er moeten (geeft Blizzard zelf ook toe) meer, maar vooral betere, goldsinks in het spel verwerkt worden. De nieuwe crafting recipe's zijn daar een goed begin van.
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2013 16:48 ]
..daar staat tegenover dat je nu wel met je goud in verhouding (tot de tijd dat het ingame gold nog 'duur' was) ubergear kunt kopen. dus als je sec naar gold/items kijkt ipv naar gold/euro nivelleert dat weerJulio-K schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:42:
Moet een keer een caracter maken mat max gold find en pickup range.
En dan zelf gold verzamelen.
Kijken of het loont.
Kijken of het loont.
- Blaat
Hardware Fanaat
Nee dat loont niet.Raoul.TLS schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:50:
Kijken of het loont.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Gewoon je main pakken van level 100, die heeft al max gold findRaoul.TLS schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:50:
Kijken of het loont.
Of, anders geformuleerd: Er lopen al duizenden spelers rond met max gold find. Dat is een simpel bijproduct van para 100.
Als WD met flinke pickup radius en max GF kan ik je inderdaad vertellen dat het niet loont
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 23-05-2013 16:54 ]
Ja klopt allemaal. Maar vind het gewoon somber dat de curve van de prijzen tussen mijn gear en het echte high end bis gear zo steil is. Je moet geluk moet of geld moet storten.. maarja dat is diablo nou eenmaal in een notendop.
edit: of botten
edit: of botten
[ Voor 4% gewijzigd door Julio-K op 23-05-2013 16:55 ]
Die duizenden miljarden die te koop staan komen niet van spelers zoals ik af, zoals ik al zei en naast mij zeker nog 1000den anderen want ik ben niet speciaal in dezen verkopen niet hun goud.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:46:
[...]
Alle gold die nu in omloop is komt van pickups. Ja, die duizenden miljarden zijn ooit opgeraapt door spelers, want dat is de enige manier om goud te verkrijgen (naast quests dan). Als je een simpel item verkoopt van een paar honderd miljoen, betaal je enkele tientallen miljoenen aan Blizzard-tax. Kun je voorstellen hoeveel er nu al opgepikt wordt dat zelfs die goldsink er niet tegenop kan.
Als je dat gaat verhogen, neemt de inflatie alleen maar toe. Pak je leuk 10x zoveel op, maar kost dat zelfde item dalijk ook 10B ipv 1B
Er moeten (geeft Blizzard zelf ook toe) meer, maar vooral betere, goldsinks in het spel verwerkt worden. De nieuwe crafting recipe's zijn daar een goed begin van.
Dit komt van die 3 mensen in mijn lijst en nog 100.000den anderen naast hun, 1 van mijn "maten" heeft 600 miljard, hoe komt hij daar aan vraag je je dan af, dat is dus die ene met ruim 10.000 bots, een echte china chinees en nee zij niet niet onderontwikkeld, hij is IT'er en heeft met een groep 10.000 bots en die farmen voor hun, hij speelt zelf niet en doet dit alleen voor de euros.
Hij valt mij elke dag lastig met "wil je dit niet kopen voor 400 euro?", "wil je dat niet kopen voor maar 200 euro".
Heel toevallig zei ik gisteren nog tegen hem, "maak van die EF 75 euro en ik koop hem nu", waarop hij dan zei "er is al 15 miljard geboden en dat is 300 euro", waarop ik weer zei, "probeer jij met 15 miljard boodschappen te doen of te tanken, kijk maar hoe ver je komt, met 75 euro koop jij boodschappen en kan je tanken", ik ben geen kind van 18 of 20 die gold/ euro omreken, euro is euro en gold is gold.
Maar nu ben ik alsnog mijn vorige posts opnieuw aan het beargumenteren waarop ik zo weer een post van jou terug krijg dat ik geloof in complot theorien of niet beargumenteer dus, gelukkig zegt dat meer over jou dan over mij uiteindelijk
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Niet alleen dat, ook items moeten zoals bijv. WoW bind on use worden, of, alternatief, je kunt items een klein beetje upgraden of socketen maar dan worden ze soulbound (en dus niet meer verkoopbaar). Alleen dan hou je de economie stabiel(-er) en loont het farmprincipe waardoor zo'n game interessant blijft. Tenminste, als het farmen zelf niet te saai wordtBosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:46:
[...]
Bnet pindle#2913
Dit vind ik ook jammer, en daarbij komt ook dat het verschil tussen mijn gear en de gear van iemand die net lvl 60 is geworden en allemaal gear koopt voor pakweg 10M, steeds kleiner wordtJulio-K schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:54:
Ja klopt allemaal. Maar vind het gewoon somber dat de curve van de prijzen tussen mijn gear en het echte high end bis gear zo steil is. Je moet geluk moet of geld moet storten.. maarja dat is diablo nou eenmaal in een notendop.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Daar heb ik eht ook niet over. Of het nu opgepakt is door een chinese botter of een europese speler. Het is ooit opgepakt. Het was om te laten zien hoeveel gold er nu al opgepakt wordt, dus dat dat echt niet omhoog hoeftSm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:54:
[...]
Die duizenden miljarden die te koop staan komen niet van spelers zoals ik af, zoals ik al zei en naast mij zeker nog 1000den anderen want ik ben niet speciaal in dezen verkopen niet hun goud.
Gold heeft gewoon ook euro-waarde en vice versa. Je kunt gold ook verkopen op de RMAH en dan krijg jij er weer je harde euro's voor terug, dus zou niet weten waarom je een kind moet zijn om die logica te snappen.ik ben geen kind van 18 of 20 die gold/ euro omreken, euro is euro en gold is gold.
Volgens mij was mijn post uberhaupt geen reactie op jou, noch ging die over botters, maar goedMaar nu ben ik alsnog mijn vorige posts opnieuw aan het beargumenteren waarop ik zo weer een post van jou terug krijg dat ik geloof in complot theorien of niet beargumenteer dus, gelukkig zegt dat meer over jou dan over mij uiteindelijk
Sprak een gast die zijn gear allemaal weg deed 20 B zei die
500 euro ik wtf.
Maar die had zelf geld in het spel gestoken en items gekocht.
Op zich was het spul het zeker waard.
gem 1.5 B voor high en gear valt mee.
Maar dan lijkt 500 euro echt veel.
maar no way dat ik 500 uit geef aan items.
Maar zijn genoeg mensen die echt 50 euro per week aan items kopen.
Roken niet Drinken niet wonen bij ouders .
Tja kunnen het makkelijk missen.
Maar ik niet vindt het ook zonde.
Vrouw ziet me al aankomen schat ik ga niet op vakantie hoor.
ik heb 500 euro uitgegeven aan leuke gear..
500 euro ik wtf.
Maar die had zelf geld in het spel gestoken en items gekocht.
Op zich was het spul het zeker waard.
gem 1.5 B voor high en gear valt mee.
Maar dan lijkt 500 euro echt veel.
maar no way dat ik 500 uit geef aan items.
Maar zijn genoeg mensen die echt 50 euro per week aan items kopen.
Roken niet Drinken niet wonen bij ouders .
Tja kunnen het makkelijk missen.
Maar ik niet vindt het ook zonde.
Vrouw ziet me al aankomen schat ik ga niet op vakantie hoor.
ik heb 500 euro uitgegeven aan leuke gear..
- Blaat
Hardware Fanaat
Klinkt leuk, maar in de praktijk ligt dat anders.Bosmonster schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:59:
[...]
Gold heeft gewoon ook euro-waarde en vice versa. Je kunt gold ook verkopen op de RMAH en dan krijg jij er weer je harde euro's voor terug, dus zou niet weten waarom je een kind moet zijn om die logica te snappen.
Stel dat je een item verkoopt voor 15 miljard. Dan ga je dat vervolgens op de RMAH gooien. Voor het op je paypal staat is er 30% weg. Vervolgens moet het naar je bankrekening, waardoor er weer wat vanaf gaat. Uiteindelijk blijft er een stuk minder over.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Maar een stuk meer dan 75 euroWolf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 17:03:
[...]
Klinkt leuk, maar in de praktijk ligt dat anders.
Stel dat je een item verkoopt voor 15 miljard. Dan ga je dat vervolgens op de RMAH gooien. Voor het op je paypal staat is er 30% weg. Vervolgens moet het naar je bankrekening, waardoor er weer wat vanaf gaat. Uiteindelijk blijft er een stuk minder over.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.