Mijn barbje begint zich inmiddels lekker thuis te voelen op MP8 om te farmen.. met WOTB op ga ik niet dood en alles gaat behoorlijk snel neer.
Mijn eerste verbeterpunten zijn: (WW speel ik vooral)
- mainhand met LS ipv life on hit (of een off hand met LS beter dan deze EF) mis vooral de damage van Rend nu als life en kan dan bloodthirst wellicht droppen
- meer vit door betere shoulders + bracers te craften zonder teveel dmg en resist te verliezen
- pickup range
Nog andere suggesties?
Barb dingen die ik nog niets wist geleerd: (alleen op HC barb gespeeld met defensive skills + shield))
-Aantal ticks per seconde van je tornado's wordt bepaald door de attack speed van je laatst gebruikte wapen bij DW (dus niet van je offhand zoals ik eerst dacht) (nu zit ik daar steeds op te letten, wat dat betreft speelt een Skorn relaxter (of gewoon twee wapens met zelfde AS gebruiken maar dat wordt lastig met een EF)
-Rend + Skorn = Huge dmg (maar 't speelt toch wel wat lekkerder met DW tenzij je denk ik veel AS hebt) love the crits met HotA though
- + APS bonus op EF geldt voor beide wapens
- Als je je fury/WotB niet kunt ophouden met voldoende crit speel je op te lage MP
-Ik mis eigenlijk een slot voor Overpower en/of HotA
-DH zal op hoge MP's waarschijnlijk nooit zo efficient kunnen farmen als de Barb, maar op lage MP's wel
-Als je niet helemaal gek wilt worden van het WW geflits als dmg numbers maar even uitzetten, dat scheelt iets
Farmroute doe ik meestal
- festering
- soms + cathedral 3 voor elite
-
royal crypts > terug naar cathedral 4 ik bedoel catherdral garden > cathedral 1 rennen tot ik doodloop
- weeping
- misery
[
Voor 5% gewijzigd door
Deegeeooh op 22-05-2013 23:21
]