Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Dit is mijn monk:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/sinkem-2353/hero/10325753

MP7 lukt goed, MP8 ook nog wel.
Evt opmerkingen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Wie heeft mijn diabloprogress geupdate? :P

Nu kan ik niet meer zien hoe mijn gear was! >:)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:
[...]

En mijn unity.

Dat zijn de items die gebuffed gaan worden volgende patch. Beter nu verkopen en dan later iets beters kopen dan later dik op verliezen.
Vertel, waar haal je deze wijsheid vandaan?
Lijkt me sterk dat ze goede items nog eens gaan buffen. Ik verwacht eerder dat alle crappy legendaries reworked worden zodat díe gebuffed worden. Niet de items die al goed zijn.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Lijkt me sterk dat ze goede items nog eens gaan buffen. Ik verwacht eerder dat alle crappy legendaries reworked worden zodat díe gebuffed worden. Niet de items die al goed zijn.
Alles wordt ilvl63. Kortom, ilvl62 items met vaste ilvl62 rolls (zoals 4,5%crit ipv 6%, of max 1000dps op een wkl ipv 1200) worden dan beter.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 14:06
Angeloonie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:45:
[...]

Klopt, het hele doel van de aankomende patch is om meer diversiteit te gaan creëren.
Het zal zo zijn dat BIS EF's etc. veel meer waard worden aangezien die ook NOG minder gaan droppen.
Maar er komen ook andere wapens die kunnen concurreren met de EF en voor bepaalde builds misschien wel veel beter zijn.
Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:46:
[...]

Alles wordt ilvl63. Kortom, ilvl62 items met vaste ilvl62 rolls (zoals 4,5%crit ipv 6%, of max 1000dps op een wkl ipv 1200) worden dan beter.
Heb je daar eigenlijk een solide bron van? Want ik kan mij niet herinneren dat het al zeker is dat het zo gaat werken.

[ Voor 52% gewijzigd door Klitse op 22-05-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:14

Sm0k3r

cough...cough...

gaspit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:42:
Dit is mijn monk:

Jouw res moet omhoog en je hebt een hele makkelijke plek ervoor, jour broek, lever beetje DPS in en pak/ zoek een broek met +75 all res en neem wel dan 1 met hoge armor +430 en 9% speed.

Jouw Vile Ward kan je ook vervangen door 1 met een STR roll, krijg je meer armor erbij en je hoeft niet bang te zijn vit te verliezen want gelukkig heb je al niet zo'n hoge vit roll op jouw vile ward dus je wordt alleen robuuster.

Dat was het, ga lvlen jij man, je bent sterk genoeg en spaar voor jouw para 100 build, heel simpel maar vertel het toch maar; vergeet niet alvast tijdens gear zoeken dat jij 3-DEX, 2-VIT, 1-STR en 1-INT telkens erbij krijg.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Heb je daar eigenlijk een solide bron van? Want ik kan mij niet herinneren dat het al zeker is dat het zo gaat werken.
google itemization diablo 3 ;)

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:24
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:48:
[...]

Jouw Vile Ward kan je ook vervangen door 1 met een STR roll, krijg je meer armor erbij en je hoeft niet bang te zijn vit te verliezen want gelukkig heb je al niet zo'n hoge vit roll op jouw vile ward dus je wordt alleen robuuster.
Waarschijnlijk nog beter om er 1tje met 50+ phys res te nemen

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

desjaak909 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:49:
[...]

Waarschijnlijk nog beter om er 1tje met 50+ phys res te nemen
Kan beter vroeg beginnen met all res en wennen zodat hij OWE weg kan doen.

Seize, combi strike en resolve is (voor mij) beste end build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:47:
[...]

We’d like to continue with this line of reasoning and use it to make Legendaries more powerful. In the future, we plan to allow Legendary items to also roll their base stats (weapon DPS and armor value) at the level of the monster that dropped them. So, for example, if you found a Heart of Iron from a level 63 monster, its base armor would be increased to that of Archon Armor and its stat ranges would roll at level 63. This gives us the opportunity to broaden the range of Legendary items, providing players with more diversity. Love Leoric's Signet, but hate wearing a level 17 ring? Me too. Instead of farming Act II Normal to find a Leoric's Signet, let's go farm Inferno and get a level 63 version of the ring!
http://us.battle.net/d3/e...emization-update-3-5-2013

Want sledgefist! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

En dan nog is het niet zeker wanneer, zijn zelfs aan het lullen over dat het pas in de expansion kom, zal me niet verbazen trouwens. Beter rekken dan opeens weer nieuwe dingen op korte termijn verzinnen, bespaart ze hoop geld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dat is wel cool dus als bijvoorbeeld een lvl63 mepo dropped weet je al zonder hem te identifien dat je een 6% crit en 9% AS roll krijgt?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Wooldoor schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:53:
Dat is wel cool dus als bijvoorbeeld een lvl63 mepo dropped weet je al zonder hem te identifien dat je een 6% crit en 9% AS roll krijgt?
Nee want de crit is een random roll en 8% ias kan ook. Als je andariels bedoelt? Ja klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:51:
[...]

Kan beter vroeg beginnen met all res en wennen zodat hij OWE weg kan doen.

Seize, combi strike en resolve is (voor mij) beste end build.
Is inderdaad wel de best end build, maar het is niet zo makkelijk om zonder OWE te kunnen en dan kan je denk ik beter in de tussentijd die phys res pakken, maarja ieder zo zijn tactiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ja maar waar staat dat een EF en of een WKL minder gaat worden in value ?
voor de rest ...gold is niet meer zo veel waard als het eens was .
dus als je nu 11 bill krijgt voor je wapen ...wat gaat het straks worden als je goede items wilt hebben ?!
Kijk eens naar de mempos..die dingen met 6 chc en een beetje goede roll was ooit 2 bill max nu zit je tegen de 4-5 of meer bill te praten als je een beetje goede wilt hebben.

Ik wil het eerst zien dan geloven...voor de rest ...allemaal wel leuk dat je eventueel meer dmg kan gaan maken maar wat maakt dit dan leuker om te gamen ?

Dat je ergens een confort zone wilt hebben ivm met genoeg dmg zodat het niet meer zo lang duurt op mp 10 ok...maar als je dit nu kunt facerollen...

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

desjaak909 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:55:
[...]

Is inderdaad wel de best end build, maar het is niet zo makkelijk om zonder OWE te kunnen en dan kan je denk ik beter in de tussentijd die phys res pakken, maarja ieder zo zijn tactiek
Mijn tip was ook goud opsparen, het liefst niks uitgeven, zodoende dat ik nog ff doorgaf dat hij voor elke lvl x-dex,vit,str,int krijgt zodat hij dat meeneemt in zijn aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:06:
Damn, kom ik aan met mn 2.7 mil of zo :P
Gister wel voor het eerst een keer de Uber bosses geprobeerd (zat in een pubby keyrun waar 1 speler zn device bij elkaar had en een poging wou doen om zn laatste onderdeel voor een hellfire ring te krijgen.) Gelukkig voor hem spawnde de juiste versie (SK en Magda), we zaten op MP5 wat eigenlijk net te hoog was voor ons (ik heb maar 57k dps op mn monk, hij zat op 68 :P), toch geprobeerd en na 5 wipes of zo toch maar wat hulp erbij geroepen, ff stacks voor iedereen gehaald en toen lukte het wel, en meteen mn eerste spine, en ook voor hem gelukkig :). Was wel een erg gaaf gevecht, zelfs de wipes, bij een 2tal pogingen hebben we de SK neer gekregen en magda tot ongeveer 1/3.
Ik heb net 13mil :(. Heb ook het event gedaan tegen SK en Magda op MP8. Was met een Barb met 220k dps en een Wizard met 180k dps ofzo. Mijn barb heeft maar 65k dus ik deed nogal weinig. Wel mijzelf nuttig gemaakt met ground stomp en aggro trekken (ik kan wel redelijk tanken) of reviven. Jammer genoeg dropte er geen part :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cybergi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:56:
[...]

dus als je nu 11 bill krijgt voor je wapen ...wat gaat het straks worden als je goede items wilt hebben ?!
Kijk eens naar de mempos..die dingen met 6 chc en een beetje goede roll was ooit 2 bill max nu zit je tegen de 4-5 of meer bill te praten als je een beetje goede wilt hebben.

Ik wil het eerst zien dan geloven...voor de rest ...allemaal wel leuk dat je eventueel meer dmg kan gaan maken maar wat maakt dit dan leuker om te gamen ?

Dat je ergens een confort zone wilt hebben ivm met genoeg dmg zodat het niet meer zo lang duurt op mp 10 ok...maar als je dit nu kunt facerollen...
Dat is ook speculatie en daarom zei ik al dat ik het niet zou doen, de 15,5b van Wolf is later niet meer hetzelfde waard als nu en kan hij zijn "oude" wapens als hij geluk heeft weer terugkopen.

Ik heb nu 3 botters in mijn lijst of iig zij kenne botters zogenaamd en je wilt niet weten wat zij mij telkens proberen aan te smeren en wat ze ervoor vragen.

Varierend van 5b tot zelfs 60b voor een EF, deze als voorbeeld mag je hebben voor 22b, ik hoef hem niet hoor maar check wat de prijzen nu zijn.

edit: oh zijn "vriend" heeft meer dan 10.000 bots tegelijk draaien, leuk om te horen he?

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 22-05-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
gaspit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:42:
Dit is mijn monk:

waar gebruik je die beacon of ytar eigenlijk voor, minder cooldown voor serenity? kan je niet beter resolve of pacifsm gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Dat is ook speculatie en daarom zei ik al dat ik het niet zou doen, de 15,5b van Wolf is later niet meer hetzelfde waard als nu en kan hij zijn "oude" wapens als hij geluk heeft weer terugkopen.

Ik heb nu 3 botters in mijn lijst of iig zij kenne botters zogenaamd en je wilt niet weten wat zij mij telkens proberen aan te smeren en wat ze ervoor vragen.

Varierend van 5b tot zelfs 60b voor een EF, deze als voorbeeld mag je hebben voor 22b, ik hoef hem niet hoor maar check wat de prijzen nu zijn.

edit: oh zijn "vriend" heeft meer dan 10.000 bots tegelijk draaien, leuk om te horen he?
nou ja ..ik kijk er nooit naar :) voor de rest koop ik alleen in de gold store :) max 2 bill voor een item :) max 48 euro dus ;) ik vind het kortzichtig om nu alles te verkopen .. wat wel handig is om genoeg gold te hebben om eventueel te flippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Mijn tip was ook goud opsparen, het liefst niks uitgeven, zodoende dat ik nog ff doorgaf dat hij voor elke lvl x-dex,vit,str,int krijgt zodat hij dat meeneemt in zijn aankoop.
Helder, probleem is dat ik tussentijds nog te fanatiek wil upgraden ....

Die pants zijn bijvoorbeeld een vervanging van mijn oude met minder dex en vit ;)
Bedoeling was inderdaad wel om op termijn naar all res te gaan kijken op mijn pants.
OwE moet er wel op termijn af.

@Sjaak.
Dat was het idee, maar met 5%+ ls heb ik dat in de praktijk eigenlijk niet nodig.
Vanavond direct aanpassen, thx.

[ Voor 9% gewijzigd door gaspit op 22-05-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
cybergi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

nou ja ..ik kijk er nooit naar :) voor de rest koop ik alleen in de gold store :) max 2 bill voor een item :) max 48 euro dus ;) ik vind het kortzichtig om nu alles te verkopen .. wat wel handig is om genoeg gold te hebben om eventueel te flippen :)
Ik vind het ook zo irritant als ik helemaal geen gold heb om uberhaupt iets te kopen. (it takes money to make money). Dus dat is ook 1 van de redenen dat de DH gear nu in de verkoop gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cybergi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:05:
[...]

Er staat geen malle moer op de normale AH, het is te gek voor woorden.

Alles met bovengemiddelde stats staat op de RMAH en 2 miljard is 40 euro maar 40 euro is geen 2 miljard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:07:
[...]

Er staat geen malle moer op de normale AH, het is te gek voor woorden.

Alles met bovengemiddelde stats staat op de RMAH en 2 miljard is 40 euro maar 40 euro is geen 2 miljard ;)
niet echt mee eens ...je moet kijken veel kijken en gold hebben op het goede moment..niet iedereen kijkt naar RMHA...ik heb me beste items in gold store gekocht...en niet op RMHA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gaspit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Helder, probleem is dat ik tussentijds nog te fanatiek wil upgraden ....

Die pants zijn bijvoorbeeld een vervanging van mijn oude met minder dex en vit ;)
Bedoeling was inderdaad wel om op termijn naar all res te gaan kijken op mijn pants.
OwE moet er wel op termijn af.
Niet doen, laat je niet verleiden, farm gewoon xp door, spel wordt er niet minder saai op, trust me ;)

Pants kan je kopen is toch end gear, dus koop dan wel een echte goede en geen "net niet" item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Ze zouden de hele RMAH er gewoon uit moeten halen, het gaat gigantisch scheef lopen op deze manier.
Sowieso slaat heel die RMAH gewoon nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wooldoor schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:
Ze zouden de hele RMAH er gewoon uit moeten halen, het gaat gigantisch scheef lopen op deze manier.
Nogmaals dan; waar moeten zij hun geld vandaan halen om de servers draaiend te houden??

Systeem en netwerkbeheerders kosten geld in de vorm van salaris. Het draait nou helaas server client based want anders konden ze servers verhuren en zo geld verdienen (zoals vroegah).

En het wordt alleen nog erger, er komen maar weinig "echte" spellen uit die je koopt en daarna speelt zonder daarna weer extra ervoor te moeten dokken.

etc etc etc ik kan hier hele opstel over schrijven maar denk dat je de rest wel kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Nogmaals dan; waar moeten zij hun geld vandaan halen om de servers draaiend te houden??

Systeem en netwerkbeheerders kosten geld in de vorm van salaris. Het draait nou helaas server client based want anders konden ze servers verhuren en zo geld verdienen (zoals vroegah).

En het wordt alleen nog erger, er komen maar weinig "echte" spellen uit die je koopt en daarna speelt zonder daarna weer extra ervoor te moeten dokken.

etc etc etc ik kan hier hele opstel over schrijven maar denk dat je de rest wel kan verzinnen.
Diablo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:56:
[...]

Van WKL weet ik vrij zeker dat hij beter wordt, dus worden de huidige top WKL's minder waard. Simpel. WKL doet geen black dmg dus heeft geen last van het fixen van de black wpn dmg bug. Bij de EF is dat wat twijfelachtig. Het is niet zeker of die beter wordt aangezien black weapon dmg aangepakt gaat worden. Maar eengezien ilvl63 elemental dmg met die +0.25 ias al boven de huidige max EF black weapon dmg uitkomt vermoed ik dat ie nog een tikje beter wordt. Het is echter wel zo dat ik die EF wil vervangen met een sledgefist. Die stun wordt heel veel fijner dan die fear, en monks moeten nou eenmaal fist weapons.

Waneer dit allemaal ingevoerd wordt is niet duidelijk, dat ben ik met je eens. Maar ik vond het zelf het risico waard. Met name omdat ik op dit moment toch niet veel speel.

Op het moment dat de definitieve changes voor die patch aangekondigd gaan worden is het al te laat. Dan zullen marktwaarden plotseling enorm gaan fluctueren. Dat risico neem ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Blaat op 22-05-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Quake 3, Battlefield 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:14:
[...]

Ipv NoCD.exe NoIP.exe :P

Toen counter strike naar steam ging hebben modders nog een tijd een alternatief netwerk gedraait (hoe hete dat oude waar CS op draaide ook alweer?) om niet van steam afhankelijk te zijn.
Misschien is dat een idee ^^

[ Voor 20% gewijzigd door Vandread op 22-05-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Tja doe dan gewoon een maandelijks abbonement vorm ipv een aanschafprijs en een RMAH die het spel zelf beinvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

En dat ook ja, dus is win win voor blizzard, geld verdienen met RMAH en ervoor zorgen dat niemand een gecrackte versie heeft.

Oh niemand ooit bij stil gestaan dat blizzard de botters niet definitief weg wilt hebben, na een ban-wave gaat hun cd-key verkoop met duizenden omhoog. Denk dat Diable samen met WoW het enige spel is waar nu nog steeds cd-keys van worden gedrukt/ gecreeerd/ gemaakt....

Nog meer geld dankzij/ via de botters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:11:
Als de RMAH eruitgaat dan moeten ze ook wat doen aan die cap van 2B op de normale AH. Anders verhuist de handel simpelweg naar buiten de game, zoals fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:17:
[...]

Quake 3, Battlefield 2.
Ik denk dat je mijn punt niet snapt. Misschien heb je nooit Diablo 2 online gespeeld, dat kan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:23:
[...]

En dat ook ja, dus is win win voor blizzard, geld verdienen met RMAH en ervoor zorgen dat niemand een gecrackte versie heeft.

Oh niemand ooit bij stil gestaan dat blizzard de botters niet definitief weg wilt hebben, na een ban-wave gaat hun cd-key verkoop met duizenden omhoog. Denk dat Diable samen met WoW het enige spel is waar nu nog steeds cd-keys van worden gedrukt/ gecreeerd/ gemaakt....

Nog meer geld dankzij/ via de botters.
Je bent duidelijk gek op conspiracy theories! (over onbeargumenteerd ranten op botters gesproken :+)

Je vergeet dat het onderzoeken en sluiten van die accounts en de schade die het aanbrengt aan de economy en dus de game, vele malen groter is dat die paar duizend keys die ze misschien extra verkopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2013 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:26:
[...]

Je bent duidelijk gek op conspiracy theories! (over onbeargumenteerd ranten op botters gesproken :+)

Je vergeet dat het onderzoeken en sluiten van die accounts en de schade die het aanbrengt aan de economy en dus de game, vele malen groter is dat die paar duizend keys die ze misschien extra verkopen.
En kennelijk lees jij alles te letterlijk en zie jij geen big picture, je denkt volgens mij te kleinschalig en te lineair.

Complot theorie en geld verdienen... noem het anders een business model wat blizzard uiteindelijk heeft omarmd maar ik ga hier geen opstel over schrijven dus denk en geloof maar wat je zelf wilt, mij best.

edit: ik zie nergens dat ik aan het ranten ben en onbeargumenteerd aan het zwetsen ben, hier een link waar je wat aan hebt, ik ben niet simpelweg iets aan het roepen maar versterk/ ondersteun het constant met mijn theorie oftewel beargumentatie, geen feit, nergens zei ik dat het een feit is maar ik ben in dezen wel aan het beargumenteren.

Maar ik zie het trouwens al aan jouw theorie dat ik mijn tijd aan het verspillen ben want je komt aardig zeker over, hoe jij nu iets vertelt doe jij het over laten komen als een feit dus het heeft geen zin om iets uit te leggen.

Oh en nog maar eens, als 1 "vriend" van mij een botter kent met 10.000 bots, gewoon ff simpele theorie en wiskunde, hoeveel naast hem volgens jou, maar een "paar" duizend toch?

[ Voor 34% gewijzigd door Sm0k3r op 22-05-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:32:
[...]

En kennelijk lees jij alles te letterlijk en zie jij geen big picture.

Complot theorie en geld verdienen... noem het anders een business model wat ze uiteindelijk hebben omarmd maar ik ga hier geen opstel over schrijven dus denk en geloof maar wat je zelf wilt.
Nee ik denk zelf na en bekijk het juist wat breder dan "ze verdienen er geld aan dus ze doen het expres". Zoals ik al zei vergeet je de kosten en schade die het oplevert.

Dat is inderdaad wat ik denk. Helaas zijn er niet echt argumenten te vinden in je complot-posts, dus een echte start voor discussie is er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Op het moment ren ik rond met een pauper-hellfire om snel ff wat paragon te farmen maar ik heb nog een Stone of Jordan in mijn kist zitten voor als ik eens wil zien wat ik echt aan damage kan doen. Ben onderhand wel benieuwd wat die SoJ (en mijn goedkope WKL) nou echt oplevert voor mijn monkje. Ooit voor een paar miljoen op de kop getikt, zag er op het oog goed uit omdat alle +damage stats van het goede type/skill zijn en +spi.. ach, kan geen kwaad ofzo:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/16492962/soj.jpg

Welke site moet ik hebben om een goede benadering van mijn dps te krijgen, dus mét de SoJ en WKL statlines meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bundin schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:38:
Op het moment ren ik rond met een pauper-hellfire om snel ff wat paragon te farmen maar ik heb nog een Stone of Jordan in mijn kist zitten voor als ik eens wil zien wat ik echt aan damage kan doen. Ben onderhand wel benieuwd wat die SoJ (en mijn goedkope WKL) nou echt oplevert voor mijn monkje. Ooit voor een paar miljoen op de kop getikt, zag er op het oog goed uit omdat alle +damage stats van het goede type/skill zijn en +spi.. ach, kan geen kwaad ofzo:

[afbeelding]

Welke site moet ik hebben om een goede benadering van mijn dps te krijgen, dus mét de SoJ en WKL statlines meegenomen?
Kan je ook zelf uitrekenen. :P

Je dps x 1,1 x 1,25 x 1,(wkl bonus). Vziw wordt die 5% of 6% extra lightning dmg meegeteld in je paperdoll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De voornaamste winst zit in die 25% (overigens niet zo hoog, je kunt voor weinig ook wel een 30% scoren) tegen elites.

Is dat nu een type waar je veel moeite mee hebt?

Ik denk dat, zeker met de enorme hoeveelheid white mobs sinds 1.08, dat de waarde van de SoJ flink af is genomen. Misschien als je voornamelijk elites farmed (je bent 100 of speelt veel Act 2 oid) dat het nog zinvol is, maar anders kun je het beste je algemene DPS opkrikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit ook over een SoJ te twijfelen... Als ik die neem lever ik volgens mij iets van 80k buffed dps in op mijn huidige ring. Aangezien ik rond de 475k DPS zit zou 30% mij 142k dps opleveren, een winst van 60k oid dus. Lijkt mij de moeite nauwelijks waard, zoals Bosmonster zegt zijn er meer white mobs nu.

Op MP8 heb ik niet zo'n grote problemen met elites, alleen sommige irritante packs zoals de Phasebeasts zijn wel erg lastig. Wat dat betreft is mijn huidige setup met Rapid Fire & Elemental Arrow wel ideaal, geen enkele skill is beter vs 1 target dan Rapid Fire, dus ideaal voor elites. Voor whites slinger ik een zooi elementals er in en ze zijn allemaal naar, maar bij Elites is het niet efficient genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:51:
Ik zit ook over een SoJ te twijfelen... Als ik die neem lever ik volgens mij iets van 80k buffed dps in op mijn huidige ring. Aangezien ik rond de 460k DPS zit zou 30% mij 138k dps opleveren, een winst van 50k oid dus. Lijkt mij de moeite nauwelijks waard, zoals Bosmonter zegt zijn er meer white mobs nu.

Op MP8 heb ik niet zo'n grote problemen met elites, alleen sommige irritante packs zoals de Phasebeasts zijn wel erg lastig. Wat dat betreft is mijn huidige setup met Rapid Fire & Elemental Arrow wel ideaal, geen enkele skill is beter vs 1 target dan Rapid Fire, dus ideaal voor elites. Voor whites slinger ik een zooi elementals er in en ze zijn allemaal naar, maar bij Elites is het niet efficient genoeg.
Vergeet niet dat er ook een skillbonus op een soj zit. Voor jou een van deze 2.

Increases Elemental Arrow Damage by 5–12% (Demon Hunter Only)
Increases Critical Hit Chance of Rapid Fire by 2–7% (Demon Hunter Only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:53:
[...]

en voor barbs, is een cold SoJ heel erg relaxed tegen de fear van een EF

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Als ik een Ring met 6%cold/30%elites/7% CHC (gewone CHC) simuleer zou ik er buffed 40k DPS op achteruit gaan met Rapid Fire.
Dan heb ik dus 437k DPS, * 30% = 568k.. Dat maakt het al een stuk interessanter, maar geldt wel alleen voor Rapid Fire dan..
Hmmmz... Altijd irritant die screen DPS en effectieve DPS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:45:
De voornaamste winst zit in die 25% (overigens niet zo hoog, je kunt voor weinig ook wel een 30% scoren) tegen elites.

Is dat nu een type waar je veel moeite mee hebt?

Ik denk dat, zeker met de enorme hoeveelheid white mobs sinds 1.08, dat de waarde van de SoJ flink af is genomen. Misschien als je voornamelijk elites farmed (je bent 100 of speelt veel Act 2 oid) dat het nog zinvol is, maar anders kun je het beste je algemene DPS opkrikken.
Punt is dat hij ook een 10% fot bonus krijgt bij deze ring (kan nog steeds nergens doorslaggeven vinden of fot of sw bonus nou beter is om te hebben)

Zelf heb ik mijn hellfire ring vervangen voor een unity met CHD

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Je merkt het ook snel genoeg of je SoJ sneller gaat dan je gewone ring. Als ik hem HoTA aan het hakken ben op een elite en tussendoor wissel ik naar een SoJ dan zie ik de HP veel sneller drainen.
Sowieso is het bij een elite altijd gewoon ring wisselen, het jammere is dat je geen shortkey heb voor gear changes.

[ Voor 23% gewijzigd door Wooldoor op 22-05-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Deadsmell schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:50:
[...]
Ik vind die disconnects maar een vreemde zaak. Ik speel D3 al tien maanden, maar heb in die tijd nooit disconnects gehad, met uitzondering van een periode tijdens patch 1.0.7. Het lag niet aan de patch, want vlak na de installatie had ik geen last en ruim de volgende patch trad het al niet meer op. Geen hardware of software changes aan mijn kant in die periode.
Ruim een jaar nooit disconnects gehad, vanaf vandaag al 4 gehad. Ze hebben maintenance gehad, en nu is het kommer en kwel bij mij.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-10 14:50

ChUcKiE

Dus........

Gisteren werd ik er tot twee keer toe uitgegooid tot aan het inlogscherm.
Daarnaast heb ik erg veel last, al sinds 1.0.7 van vertragingen. Mijn Barb draait dan rondjes, maar ik zie geen damage getallen meer en mijn Health gaat langzaam naar beneden. Al sik geluk heb houd ik het lang genoeg vol om nog net te overleven, anders ben ik gewoon dood. Mijn verbinding (3 groene streepjes) zakt dan ook vaak in naar 2 oranje.

Nu weet ik niet of dit met 1.0.7 of 1.0.8 te maken heeft, of heeeel toevallig iet smet mijn laptop (nieuwe drivers oid), maar echt vrolijk word ik er niet van.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:05:
Gisteren werd ik er tot twee keer toe uitgegooid tot aan het inlogscherm.
Daarnaast heb ik erg veel last, al sinds 1.0.7 van vertragingen. Mijn Barb draait dan rondjes, maar ik zie geen damage getallen meer en mijn Health gaat langzaam naar beneden. Al sik geluk heb houd ik het lang genoeg vol om nog net te overleven, anders ben ik gewoon dood. Mijn verbinding (3 groene streepjes) zakt dan ook vaak in naar 2 oranje.

Nu weet ik niet of dit met 1.0.7 of 1.0.8 te maken heeft, of heeeel toevallig iet smet mijn laptop (nieuwe drivers oid), maar echt vrolijk word ik er niet van.
Dat whirlwind opeens niet meer werkt, daar heb ik ook af en toe last van. Ik zie mijn health ook langzaam naar beneden gaan dan. Als ik stop met whirlwinden en daarna meteen weer verder ga, dan is het echter voorbij. Ik ga er niet dood aan. Gebeurt bij mij sinds 1.0.8.

Vaak tijdens grote drukte op het scherm (veel monsters, drie/vier spelers), zie ik de framerate terugzakken naar 15 fps, maar die is daarna snel weer op zijn oude niveau. Streepjes zijn altijd groen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Yo het rubberbanding is niet opgelost in 1.08a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Deadsmell schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:12:
[...]

Dat whirlwind opeens niet meer werkt, daar heb ik ook af en toe last van. Ik zie mijn health ook langzaam naar beneden gaan dan. Als ik stop met whirlwinden en daarna meteen weer verder ga, dan is het echter voorbij. Ik ga er niet dood aan. Gebeurt bij mij sinds 1.0.8.

Vaak tijdens grote drukte op het scherm (veel monsters, drie/vier spelers), zie ik de framerate terugzakken naar 15 fps, maar die is daarna snel weer op zijn oude niveau. Streepjes zijn altijd groen bij mij.
Hier ook met Monk, sweeping wind gaat opeens omlaag en wordt niet ververst en zie mijn leven opeens zakken, snel uit gevecht rennen en weer erin springen is enige oplossing, kan dus niet meer iets anders doen tijdens spelen... ze dwingen je nu gewoon om te blijven opletten...THE BASTARDS!!!

Ik kon voorheen tijdens paragon lvlen series kijken of een film, nu niet meer mogelijk dus want je moet blijven kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:17:
[...]

Hier ook met Monk, sweeping wind gaat opeens omlaag en wordt niet ververst en zie mijn leven opeens zakken, snel uit gevecht rennen en weer erin springen is enige oplossing, kan dus niet meer iets anders doen tijdens spelen... ze dwingen je nu gewoon om te blijven opletten...THE BASTARDS!!!

Ik kon voorheen tijdens paragon lvlen series kijken of een film, nu niet meer mogelijk dus want je moet blijven kijken.
Bizar. Ik heb hier sinds patch 1.08 geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Deadsmell schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:12:
[...]

ook hier sinds 1.0.8 al diverse keren dat ik druk aan het rondjes draaien ben en er geen dmg getallen meer zijn en mijn hp naar beneden gaat :P en met 30K is dat meestal the end....
ik weet zeker dat er aan mijn pc/netwerk niets veranderd is.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hm...dus nu wordt het interessant om die stream van je eens in de gaten te houden en goud te innen als je dood gaat. ;)

Axewi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:19:
[...]

ook hier sinds 1.0.8 al diverse keren dat ik druk aan het rondjes draaien ben en er geen dmg getallen meer zijn en mijn hp naar beneden gaat :P en met 30K is dat meestal the end....
ik weet zeker dat er aan mijn pc/netwerk niets veranderd is.
Bij mij is er ook niets veranderd, tenzij Ziggo loopt te kloten. Maar je hoeft dus niet dood te gaan aan dit issue. Gewoon even stoppen en opnieuw ww'en. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 22-05-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:23
[...]

krijg je dat toevallig alleen bij nightmare packs? Heb dat ook wel eens, volgens mij wordt je dan gefeared maar blijf je gewoon staan ipv dat je wegrent en door de fear doen je skills het dan niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Weer een leuke legendary drop, Iceclimbers met 237 dex

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

nubys schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 15:45:
[...]

krijg je dat toevallig alleen bij nightmare packs? Heb dat ook wel eens, volgens mij wordt je dan gefeared maar blijf je gewoon staan ipv dat je wegrent en door de fear doen je skills het dan niet meer
Alleen als het erg druk om jou heen is (dus nier perse co-op) en volgens mij veel dataverkeer ofzo wordt gegenereerd.

Maar voor de patch had ik er ook af en toe last van, nu alleen iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Mijn barbje begint zich inmiddels lekker thuis te voelen op MP8 om te farmen.. met WOTB op ga ik niet dood en alles gaat behoorlijk snel neer.

Mijn eerste verbeterpunten zijn: (WW speel ik vooral)

- mainhand met LS ipv life on hit (of een off hand met LS beter dan deze EF) mis vooral de damage van Rend nu als life en kan dan bloodthirst wellicht droppen
- meer vit door betere shoulders + bracers te craften zonder teveel dmg en resist te verliezen
- pickup range :X

Nog andere suggesties?

Barb dingen die ik nog niets wist geleerd: (alleen op HC barb gespeeld met defensive skills + shield))

-Aantal ticks per seconde van je tornado's wordt bepaald door de attack speed van je laatst gebruikte wapen bij DW (dus niet van je offhand zoals ik eerst dacht) (nu zit ik daar steeds op te letten, wat dat betreft speelt een Skorn relaxter (of gewoon twee wapens met zelfde AS gebruiken maar dat wordt lastig met een EF)

-Rend + Skorn = Huge dmg (maar 't speelt toch wel wat lekkerder met DW tenzij je denk ik veel AS hebt) love the crits met HotA though

- + APS bonus op EF geldt voor beide wapens

- Als je je fury/WotB niet kunt ophouden met voldoende crit speel je op te lage MP

-Ik mis eigenlijk een slot voor Overpower en/of HotA :)

-DH zal op hoge MP's waarschijnlijk nooit zo efficient kunnen farmen als de Barb, maar op lage MP's wel

-Als je niet helemaal gek wilt worden van het WW geflits als dmg numbers maar even uitzetten, dat scheelt iets ;)

Farmroute doe ik meestal
- festering
- soms + cathedral 3 voor elite
- royal crypts > terug naar cathedral 4 ik bedoel catherdral garden > cathedral 1 rennen tot ik doodloop
- weeping
- misery

[ Voor 5% gewijzigd door Deegeeooh op 22-05-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik heb momenteel de grootste problemen met die zero-dog build WD's. Op het moment dat beginnen met het spammen van explosief wordt het voor mij onspeelbaar. Zit denk ik op 3 fps dan :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana's?

CaVeFiSh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:46:
Ik heb momenteel de grootste problemen met die zero-dog build WD's. Op het moment dat beginnen met het spammen van explosief wordt het voor mij onspeelbaar. Zit denk ik op 3 fps dan :P
Een van de redenen waarom ik ooit mijn 0-dog set heb geloosd. Ik speel graag co-op games (al dan niet public), dan heb je meestal wel 1 persoon tussen zitten voor wie het onspeelbaar wordt. Overigens hoeft dat niet alleen aan een brakke bak te liggen, want met een CM-wiz erbij kakte mijn fps ook merkbaar omlaag, laat staan als je met 4 0-dog WD's rondliep...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-10 10:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net paar ton aan gold verdiend, iemand verkocht fire walkers voor 60.000 ipv 600.000, dus gekocht en weer verkocht voor 600.000 makkelijke 500k verdiend

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaVeFiSh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 19:46:
Wat ook nog wel eens wil helpen is je geluidskanalen wat lager zetten. Vaak is een geluidskaart (meestal onboard dingetje tegenwoordig) een grotere bottleneck bij dit soort zaken dan de videokaart. En het verschil tussen 16 en 64 kanalen aan geluid hoor je in de chaos toch niet :P

En natuurlijk low effects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, liep net te klagen dat ik maar niet vond. Vind ik 4 legs in 20 min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-01 11:58
Er is weer iemand geOWNED bij tweakers.
kijk het volgende filmpje:

http://youtu.be/JPr6YwzkEcY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
klablabla schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:01:

Deze muziekinhoud van UMG is niet beschikbaar in Duitsland omdat GEMA de respectieve publicatierechten voor muziek niet heeft verleend.

:'( :'( :'(

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sir_Hendro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:05:
[...]

Deze muziekinhoud van UMG is niet beschikbaar in Duitsland omdat GEMA de respectieve publicatierechten voor muziek niet heeft verleend.

haha heb ik dus ook ... :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Deegeeooh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:29:
Mijn barbje begint zich inmiddels lekker thuis te voelen op MP8 om te farmen.. met WOTB op ga ik niet dood en alles gaat behoorlijk snel neer.

*knip*

-Als je niet helemaal gek wilt worden van het WW geflits als dmg numbers maar even uitzetten, dat scheelt iets ;)

Farmroute doe ik meestal
- festering
- soms + cathedral 3 voor elite
- royal crypts > terug naar cathedral 4 ik bedoel catherdral garden > cathedral 1 rennen tot ik doodloop
- weeping
- misery
Daarom heb ik al een tijdje alleen crit dmg numbers die te zien zijn :P. Als ik daarbij ook normale laat zien, haal ik helemaal geen fps meer :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, 40 42 unid legendaries in m'n stash. Wie wil een gokje wagen m.b.t. de waarde :P?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2013 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
35.000.000 en 39 41 brimstones? :P

Zonet trifecta IK gloves met een crappy STR roll gevonden. Helaas geen upgrade voor me, maar laagste buyout voor een vergelijkbare is ruim 350 miljoen! Daar moet ik toch een upgrade voor weten te vinden, als dit verkoopt. :)

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/trifecta_IK.png

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 23-05-2013 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb sinds gisteravond weer eea aan gold te besteden, dus mocht iemand nog een goeie upgrade voor mijn wiz hebben dan hoor ik het graag.

[ Voor 20% gewijzigd door Klitse op 23-05-2013 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Jerry schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:20:
[...]

Daarom heb ik al een tijdje alleen crit dmg numbers die te zien zijn :P. Als ik daarbij ook normale laat zien, haal ik helemaal geen fps meer :).
Ah cool welke optie is dat?

Sinds 1.08 heb ik bij grote mobs echt maar 3fps ofzo dat wordt wel weer minder als een deel plat gaat maar toch niet ideaal.
De ergste fps drop komen door de tornado's van WW, tornado's van CM wiz en de tornado's van een monk. Als je met 2-3 van zulke classes in een party zit dan houdt het snel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wooldoor schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:47:
[...]

Sinds 1.08 heb ik bij grote mobs echt maar 3fps ofzo dat wordt wel weer minder als een deel plat gaat maar toch niet ideaal.
De ergste fps drop komen door de tornado's van WW, tornado's van CM wiz en de tornado's van een monk. Als je met 2-3 van zulke classes in een party zit dan houdt het snel op :)
dat is gewoon een optie in Gameplay hoor :)

@ Timeless:

heb nog een Wiz ring liggen
avg damage 52
INT 84
VIT 41
CD 45%
CC 6%
(DEX 38, yee vette EHP boost!!!)

interesse?

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Mofkees schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 09:57:
[...]

dat is gewoon een optie in Gameplay hoor :)

@ Timeless:

heb nog een Wiz ring liggen
avg damage 52
INT 84
VIT 41
CD 45%
CC 6%
(DEX 38, yee vette EHP boost!!!)

interesse?
Ik heb hem even berekend, maar die kost me 1.6k dps. Dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:04:
[...]

Ik heb hem even berekend, maar die kost me 1.6k dps. Dus helaas.
Tsk, ook niet gauw tevreden he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:30
Deegeeooh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 17:29:

Mijn eerste verbeterpunten zijn: (WW speel ik vooral)

- mainhand met LS ipv life on hit (of een off hand met LS beter dan deze EF) mis vooral de damage van Rend nu als life en kan dan bloodthirst wellicht droppen
- meer vit door betere shoulders + bracers te craften zonder teveel dmg en resist te verliezen
- pickup range :X

Nog andere suggesties?
- IK helm vervangen door een Mempo met 250+ str (cheap) of str/CC (als je veel gold hebt ;) )

- dan een van je +IAS ringen vervangen door Stone of Jordan met cold damage, moet je sowieso doen, zeker met een EF in mainhand. Kan ook off-class zijn, kost dan bijna niks voor 6% cold/30% vs elites. Heel nuttig tegen elites, white mobs zal je toch niet al te veel problemen mee hebben.

- OH kan veel beter. Zou zelf gaan voor de combi rare mace of axe in MH met zo groot mogelijke damage range en CD + OS en een betere EF met in ieder geval socket en LS of CD in OH. Damage range voor de OH is niet zo belangrijk voor puur WW.

- Bloodthirst vervangen door Brawler als je 2 sources van LS hebt, bijv. een goede IK belt ipv je WH of op je MH of OH

- Overpower: KS is een must, Rend er uit (of Bash, als je zonder fury gen denkt te kunnen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bash vervangen door HoTA thunderstrike, een stuk handiger voor de elites. Die fury in het begin genereer je door een mannetje te slaan en battle rage te spammen tot dat je hem hebt daarna een sprint langs een mob en je hebt genoeg fury om los te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Gisteravond even m'n Skorn verkocht en nieuwe MH + EF gekocht en ook een Unity en nieuwe pants. Resultaat is van 190.7k naar 200.1k UB volgens diabloprogress.com en ik kan nu wel WotB hele tijd up houden en (vrijwel) non-stop HotA spammen met volle fury.

Heb nu alleen geen 35% exp van HF ring meer, maar dat is dan maar jammer. Met Battle Rage up doe ik met die Unity 22.5k meer damage, met WotB er ook bij 28.5k.

Nu maar eens DE farmen en weer opnieuw gaan sparen, want kan nog heel wat winnen op gloves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Gister eindelijk na een paar dagen wachten mijn pants kunnen gebruiken, irri dat sommige trades dagen duren. Gold (was 48m ofzo) was al tijden weg...
Maar eindelijk, deze pants heeft iets van 9 str minder, 6 meer def, 10 minder rest, maar bijna 5k hp erbij :)
Op 1 paragonlvl na, heb ik dan 60k HP.

De volgende stap zal een betere HF ring zijn, met chc/ias/chd, maar die kans is aardig klein O-)

Wat mij opviel gister dat na de run (1 key run op mp10) er een timer was toen ik de game wilde verlaten (ik stond ik town), zelfs nog een paar keer een andere WP gepakt en weer terug naar town, maar de 10sec timer bleef in beeld. Bij het opnieuw joinen en leaven van een game was de timer er niet...

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla

Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:28:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik heb sinds gisteravond weer eea aan gold te besteden, dus mocht iemand nog een goeie upgrade voor mijn wiz hebben dan hoor ik het graag.
kom vanavond op TS, (d3.ts3dns.com) daar zijn diverse wizards online, die wel wat advies kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla

Sir_Hendro schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 00:05:
[...]

Hoe kan ik dat eruit halen, Want het is echt een geweldig filmpje. Of zal ik hem ergens anders posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, 50 legs op de grond, laten we naar de volgende act gaan! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Vandread schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:46:
Dan moet je aardig wat voor je Skorn hebben gekregen wil je die ring + oh + mh ervan hebben kunnen kopen :9
Had al redelijk wat bij elkaar gespaard, voor MH, EF, Unity en pants was ik samen volgens mij 850M kwijt. Skorn verkocht voor 135M, dus 114.75M netto. Alsnog leuk, want had hem begin januari gekocht voor 79M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
Oke als het goed is heb ik de liedjes verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:40:
[...]

lol, 50 legs op de grond, laten we naar de volgende act gaan! 8)7
O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
klablabla schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:37:
[...]

[...]

kom vanavond op TS, (d3.ts3dns.com) daar zijn diverse wizards online, die wel wat advies kunnen geven.
Tegen wie heb je het? Tegen mij? mag ik mezelf dan advies gaan geven?

[ Voor 8% gewijzigd door Klitse op 23-05-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Meister schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:15:
[...]

- IK helm vervangen door een Mempo met 250+ str (cheap) of str/CC (als je veel gold hebt ;) )

- dan een van je +IAS ringen vervangen door Stone of Jordan met cold damage, moet je sowieso doen, zeker met een EF in mainhand. Kan ook off-class zijn, kost dan bijna niks voor 6% cold/30% vs elites. Heel nuttig tegen elites, white mobs zal je toch niet al te veel problemen mee hebben.

- OH kan veel beter. Zou zelf gaan voor de combi rare mace of axe in MH met zo groot mogelijke damage range en CD + OS en een betere EF met in ieder geval socket en LS of CD in OH. Damage range voor de OH is niet zo belangrijk voor puur WW.

- Bloodthirst vervangen door Brawler als je 2 sources van LS hebt, bijv. een goede IK belt ipv je WH of op je MH of OH

- Overpower: KS is een must, Rend er uit (of Bash, als je zonder fury gen denkt te kunnen ;) )
Thanks voor de tips.

-tsja mempo of betere IK.. geen gold voor Mempo + crit.. dus dat is kiezen tussen meer resist of meer damage.. ben er nog niet uit.

-Stone of Jordan heb ik op m'n DH.. ga ik even mee experimenteren. Ik heb geen probleem met fear met laag percentage op EF + buriza gear op scoundrel. Voor de elites op 9/10 zal het wel schelen denk ik ja.. ben benieuwd zo ff testen.

- Ik heb een goeie andere offhand, echter zonder lifesteal, maar met de hogere dmg die ik nu doe gaat dat goed. Ook geexperimenteerd met een snelle dagger + stats, maar hoge WW dmg + hota is toch wel lekker als beide wapens dps doen. Voor ww alleen is een EF + dagger + AS overigens super. (als je zorgt dat je de ticks van de dagger krijgt.. dps is dan idd niet zo relevant (voor de tornado's). Ook een betere EF inmiddels, die moet echter in m'n main, offhand is magic.. dus voorlopig nog even vast aan bloodthirst.

- Ja overpower.. vandaar dat ik schrijf.. ik wil een extra slot :P Rend is voor trashmobs wel erg lekker but I catch your drift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klablabla
Timeless schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:44:
[...]

Tegen wie heb je het? Tegen mij? mag ik mezelf dan advies gaan geven?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wooldoor schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:47:
[...]

Onder gameplay kan je alles afvinken aan de linkerkant, rechterkant zijn hokjes met andere gameplay opties, je zal geen groene, rode, gele of witte getallen meer zien en dit zal jouw GPU minder belasten.

Afbeeldingslocatie: http://www.gameshampoo.com/magazine/images/rsz_diabloiiioptions2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
pstalman schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:17:
Gister eindelijk na een paar dagen wachten mijn pants kunnen gebruiken, irri dat sommige trades dagen duren. Gold (was 48m ofzo) was al tijden weg...
Maar eindelijk, deze pants heeft iets van 9 str minder, 6 meer def, 10 minder rest, maar bijna 5k hp erbij :)
Op 1 paragonlvl na, heb ik dan 60k HP.

De volgende stap zal een betere HF ring zijn, met chc/ias/chd, maar die kans is aardig klein O-)

Wat mij opviel gister dat na de run (1 key run op mp10) er een timer was toen ik de game wilde verlaten (ik stond ik town), zelfs nog een paar keer een andere WP gepakt en weer terug naar town, maar de 10sec timer bleef in beeld. Bij het opnieuw joinen en leaven van een game was de timer er niet...
Nice maar waarom loop je met een shield? Het is toch geen hardcore character?
Een goede offhand met lifesteal doet het dps wise een stuk lekkerder in softcore. En deaths komen toch weinig meer voor.

@sm0ker thx ik ga het vanavond gelijk even proberen, hopelijk scheelt het genoeg :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wooldoor op 23-05-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
klablabla schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:43:
Oke als het goed is heb ik de liedjes verwijdert.

Ik vind dit zo niet kunnen! :(
Zie de lol er echt niet van in, sorry...

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:06:
[...]

Ik vind dit zo niet kunnen! :(
Zie de lol er echt niet van in, sorry...

O-)
Ik weet niet waar ik op moet letten, wat is er gebeurd?

Iemand praat tegen een andere maar hoor niks bijdehands, wie ownt wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:13:
[...]

Ik weet niet waar ik op moet letten, wat is er gebeurd?

Iemand praat tegen een andere maar hoor niks bijdehands, wie ownt wie?
Diverse Tweakers (waaronder ik) zaten naar zijn stream te kijken.
Vervolgens gingen Klablabla/Klitse en ik en nog wat andere zijn game in om "super" legendaries te doneren.
Met dit soort legendaries moet je denken aan oude Mempo's en low level legendaries.

Toen heel de grond vol bezaaid lag, en het tijd was voor de give away startte Klablabla de volgende act.
Waarna men met nog 15 seconden op de klok als een gek alles op moest rapen om niet alles kwijt te zijn.

Daarna won een Tweaker de giveaway, en kreeg die de troep die nog over was terug.
Je had erbij moeten zijn op TS, sommige mensen zeken zowat in hun broek van het lachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

hoezo kan ik niet inloggen? Error 3005/3006/37 :|

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Vervolgens gingen Klablabla/Klitse en ik en nog wat andere zijn game in om "super" legendaries te doneren.
Met dit soort legendaries moet je denken aan oude Mempo's en low level legendaries.

Toen heel de grond vol bezaaid lag, en het tijd was voor de give away startte Klablabla de volgende act.
Waarna men met nog 15 seconden op de klok als een gek alles op moest rapen om niet alles kwijt te zijn.

Daarna won een Tweaker de giveaway, en kreeg die de troep die nog over was terug.
Je had erbij moeten zijn op TS, sommige mensen zeken zowat in hun broek van het lachen ;)
Ik was gisteren vroeg gestopt met stream, ging films kijken met de buurman.

Zocht kennelijk naar ownage als in verbaal of pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
dx5314 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Ik ging echt stuk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Cthulhu schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:26:
hoezo kan ik niet inloggen? Error 3005/3006/37 :|
Die melding krijg ik nu ook helaas...

Het valt trouwens op, dat wanneer er een +25% attack speed bonus actief is er een hele hoop meer tornado's worden gegenereerd! Daar valt ook nog een hoop te winnen.. Logisch eigenlijk, meer speed, meer hits, meer crits, meer tornado's! Die stelen weer leven en is de cirkel weer rond!

Monk staat nu aardig, maar sta altijd open voor advies en tips!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Sm0k3r schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:26:
[...]

Ik was gisteren vroeg gestopt met stream, ging films kijken met de buurman.

Zocht kennelijk naar ownage als in verbaal of pvp.
Nee helaas, het ging meer om de actie van Klablabla wat een rotstreek was :P
Maar misschien heb je ownage in de films gezien, samen met je buurman O-)
Pagina: 1 ... 211 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.