Ik zit een beetje in dubio. Ik speel de laatste tijd helemaal niet meer met mijn DH. Voornamelijk vanwege het eDPS probleem is het absoluut niet efficient om met een DH te spelen. Ik vind DH nog altijd een erg leuke class om te spelen (hoewel mijn Archon wiz ook heerlijk speelt). Mijn eerste gedachte was om alle gear er op te laten zitten en te wachten tot Blizzard het eDPS probleem gaat oplossen.
Voordelen hiervan zijn:
- Ik kan direct weer met mijn DH spelen zodra Blizzard het eDPS probleem heeft opgelost.
- Ik kan tot die tijd gewoon spelen met mijn DH als ik er zin aan heb.
Nadelen hiervan zijn:
- Blizzard heeft nog niet aangegeven wanneer ze het eDPS probleem oplossen (kan de volgende patch zijn, maar kan ook nog heel lang duren). Ik kan mij zo voorstellen dat Blizzard eerst een Itemization patch wil uitbrengen en vanuit daar wil gaan kijken hoe ze het eDPS probleem op gaan lossen.
- Mijn DH wordt in de tussentijd niet gebruikt (en dat voelt een beetje als zonde van al het gold wat er in zit).
Opties:
- Gear verkopen voor in game gold en investeren in mijn wiz of in een nieuw char (WD,Barb,Monk).
- Gear verkopen voor € (hoewel ik betwijfel of het heel veel oplevert)
- Gear houden en hopen dat het eDPS probleem snel opgelost wordt.
Wat zou verstandig zijn? Is de gear op mijn DH uberhaupt het verkopen (igg danwel €) waard? Iemand een inschatting?
Voordelen hiervan zijn:
- Ik kan direct weer met mijn DH spelen zodra Blizzard het eDPS probleem heeft opgelost.
- Ik kan tot die tijd gewoon spelen met mijn DH als ik er zin aan heb.
Nadelen hiervan zijn:
- Blizzard heeft nog niet aangegeven wanneer ze het eDPS probleem oplossen (kan de volgende patch zijn, maar kan ook nog heel lang duren). Ik kan mij zo voorstellen dat Blizzard eerst een Itemization patch wil uitbrengen en vanuit daar wil gaan kijken hoe ze het eDPS probleem op gaan lossen.
- Mijn DH wordt in de tussentijd niet gebruikt (en dat voelt een beetje als zonde van al het gold wat er in zit).
Opties:
- Gear verkopen voor in game gold en investeren in mijn wiz of in een nieuw char (WD,Barb,Monk).
- Gear verkopen voor € (hoewel ik betwijfel of het heel veel oplevert)
- Gear houden en hopen dat het eDPS probleem snel opgelost wordt.
Wat zou verstandig zijn? Is de gear op mijn DH uberhaupt het verkopen (igg danwel €) waard? Iemand een inschatting?