Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik zit een beetje in dubio. Ik speel de laatste tijd helemaal niet meer met mijn DH. Voornamelijk vanwege het eDPS probleem is het absoluut niet efficient om met een DH te spelen. Ik vind DH nog altijd een erg leuke class om te spelen (hoewel mijn Archon wiz ook heerlijk speelt). Mijn eerste gedachte was om alle gear er op te laten zitten en te wachten tot Blizzard het eDPS probleem gaat oplossen.

Voordelen hiervan zijn:
- Ik kan direct weer met mijn DH spelen zodra Blizzard het eDPS probleem heeft opgelost.
- Ik kan tot die tijd gewoon spelen met mijn DH als ik er zin aan heb.

Nadelen hiervan zijn:
- Blizzard heeft nog niet aangegeven wanneer ze het eDPS probleem oplossen (kan de volgende patch zijn, maar kan ook nog heel lang duren). Ik kan mij zo voorstellen dat Blizzard eerst een Itemization patch wil uitbrengen en vanuit daar wil gaan kijken hoe ze het eDPS probleem op gaan lossen.
- Mijn DH wordt in de tussentijd niet gebruikt (en dat voelt een beetje als zonde van al het gold wat er in zit).

Opties:
- Gear verkopen voor in game gold en investeren in mijn wiz of in een nieuw char (WD,Barb,Monk).
- Gear verkopen voor € (hoewel ik betwijfel of het heel veel oplevert)
- Gear houden en hopen dat het eDPS probleem snel opgelost wordt.

Wat zou verstandig zijn? Is de gear op mijn DH uberhaupt het verkopen (igg danwel €) waard? Iemand een inschatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:06:
EHP is ook mijn primaire focus op het moment. Zit nu voornamelijk te kijken naar nieuwe Lacuni's met vit. Ben alleen een beetje blut, dus het blijft even bij kijken :+

Met de DPS zit het wel even goed, zeker met de nieuwe Cloud of Bats build (crit record van 4.5M nu :P)
Die bats build is echt ziekelijk veel dps :X. Ik was met een WD maatje MP10 aan het runnen en de elites/groepen smelten gewoon weg. Wel weer grappig dat hij vaak dood ging door charging beasts of poison van de bomen in Fields of Misery :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
De poison van die bomen is echt tergend, vooral als je die grote kist vind in Fields of Mysery. Zodra je hem opent krijg je de boss boom met zijn vrienden. De laatste tijd ren ik altijd gelijk weg :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jerry schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:31:
[...]

Die bats build is echt ziekelijk veel dps :X. Ik was met een WD maatje MP10 aan het runnen en de elites/groepen smelten gewoon weg. Wel weer grappig dat hij vaak dood ging door charging beasts of poison van de bomen in Fields of Misery :P.
Ja, vandaar die EHP :P

Als CoB eenmaal draait gaat het wel goed, maar een groep in rennen en opstarten is soms een beetje risico nog.

Weet wel inmiddels hoe een barb zich voelt. Met Bears kwam ik solo echt niet verder dan MP5 en farmde ik op MP3. Nu doe ik solo prima MP10, en farm efficient op MP8.

Thanks Blizz ;)

edit: binnenkort eens kijken of ik azmodan op MP10 nu ook aankan en hoelang ik er over doe. Andere classes deden dat altijd al als eDPS test, maar nu kan ik misschien ook eens meedoen :+

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-05-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:28:
Ik zit een beetje in dubio. Ik speel de laatste tijd helemaal niet meer met mijn DH. Voornamelijk vanwege het eDPS probleem is het absoluut niet efficient om met een DH te spelen. Ik vind DH nog altijd een erg leuke class om te spelen (hoewel mijn Archon wiz ook heerlijk speelt). Mijn eerste gedachte was om alle gear er op te laten zitten en te wachten tot Blizzard het eDPS probleem gaat oplossen.

Voordelen hiervan zijn:
- Ik kan direct weer met mijn DH spelen zodra Blizzard het eDPS probleem heeft opgelost.
- Ik kan tot die tijd gewoon spelen met mijn DH als ik er zin aan heb.

Nadelen hiervan zijn:
- Blizzard heeft nog niet aangegeven wanneer ze het eDPS probleem oplossen (kan de volgende patch zijn, maar kan ook nog heel lang duren). Ik kan mij zo voorstellen dat Blizzard eerst een Itemization patch wil uitbrengen en vanuit daar wil gaan kijken hoe ze het eDPS probleem op gaan lossen.
- Mijn DH wordt in de tussentijd niet gebruikt (en dat voelt een beetje als zonde van al het gold wat er in zit).

Opties:
- Gear verkopen voor in game gold en investeren in mijn wiz of in een nieuw char (WD,Barb,Monk).
- Gear verkopen voor € (hoewel ik betwijfel of het heel veel opleverd)
- Gear houden en hopen dat het eDPS probleem snel opgelost wordt.

Wat zou verstandig zijn? Is de gear op mijn DH uberhaupt het verkopen (igg danwel €) waard? Iemand een inschatting?
Als de itemisation komt verwacht ik dat je huidige gear minder waard zal zijn dan wat je er nu voor krijgt :)
Hoeveel je voor je huidige gear kan krijgen zou ik niet weten, maar het is meer dan wat jer er later voor krijgt.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:28:

bij deze 1 mil geboden :O one time limited offer :P

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Axewi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:55:
[...]

bij deze 1 mil geboden :O one time limited offer :P
Euro? Deal.
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Als de itemisation komt verwacht ik dat je huidige gear minder waard zal zijn dan wat je er nu voor krijgt :)
Hoeveel je voor je huidige gear kan krijgen zou ik niet weten, maar het is meer dan wat jer er later voor krijgt.
Ja dat klopt maar dat geld voor alle gear. Dus als ik het zou verkopen weer investeren in een ander char dan is dit dus geen argument.

[ Voor 16% gewijzigd door Klitse op 21-05-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:00:
[...]

Omdat ww barbs meer last hebben van de fear proc dan thunderclap monks :P
Ik heb even nagedacht over hoe je dat precies bedoelt, maar ik kom er niet uit. :P

Die opmerking van je gaat over het feit dat fear op EF ook proct bij tornadoes? Als ik mij niet vergis, worden tornadoe effecten berekend op basis van het laatst gebruikte wapen, niet meer alleen op main hand. In dat geval maakt het toch niet uit in welke hand je hem gebruikt? Of sla ik de plank hier compleet mis?

Edit: opmerking nav deze reactie hierboven gemist. Zie dat mijn vraag al deels beantwoord is.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 21-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 16:41
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:55:
[...]

Euro? Deal.

[...]

Ja dat klopt maar dat geld voor alle gear. Dus als ik het zou verkopen weer investeren in een ander char dan is dit dus geen argument.
Mijn ervaring is dat het iig de moeite is om je gear op RMAH proberen te verkopen, ik had mijn oude gear daar ook verkocht en vaak krijg je toch meer als je het omreken naar gold. Ik heb dan ook alles weer omgezet naar gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
als ik jou was zou ik alles te koop zetten, maar dan wel voor dikke prijzen.
alles wat je nu verkoopt koop je over een paar maanden ( vooral na 1.0.9 gok ik ) veel goedkoper of beter voor terug.
en verkoop je het niet dan hoef je dat alvast niet meer te kopen zodra je verder wilt met je dh.
en idd probeer de rmah, daar geven ze al gauw meer uit omgerekend dan op de normale ah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Wat gaat er gebeuren in/voor 1.09 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
zwik schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:05:
Wat gaat er gebeuren in/voor 1.09 dan?
o.a.
legendaries gaan allemaal? droppen in inferno.
legendaries gaan mee scalen met mob lvl (mp1 en hoger betekend dus ilvl 63 legs)

yellows droppen minder maar de stats scalen beter. ( i.p.v 10 helms per run maar 6 maar dan wel tussen de 100 en 200 int i.p.v. 20 en 200)

en volgens mij gaan ze sommige legenderies nog iets bijwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Klinkt als een dikke nerf, maar op zich wel handig voor de casuals, zoals ik ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Is de droprate verhoogd? Heb al 5 legendary's gevonden

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
zwik schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:09:
Klinkt als een dikke nerf, maar op zich wel handig voor de casuals, zoals ik ;) .
klinkt als: je kan eindelijk i.c.m. craften je complete gear set zelf vinden.
ah is niet meer verplicht om een beetje vooruit te komen enz...

En net als in d2 gaat er juist een race komen naar de perfecte rolls!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat hopelijk ook een gunstig effect op de AH prijzen zal hebben. Kijk wel erg uit naar die patch. Sinds kort beginnen de legendaries met meer regelmaat te droppen, maar een upgrade voor mezelf zie ik niet snel langs komen op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
zwik schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:09:
Het klinkt meer als dat je eindelijk minder rotzooi gaat vinden als je op mp10 aan het farmen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Deadsmell schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:55:
[...]

Ik heb even nagedacht over hoe je dat precies bedoelt, maar ik kom er niet uit. :P

Die opmerking van je gaat over het feit dat fear op EF ook proct bij tornadoes? Als ik mij niet vergis, worden tornadoe effecten berekend op basis van het laatst gebruikte wapen, niet meer alleen op main hand. In dat geval maakt het toch niet uit in welke hand je hem gebruikt? Of sla ik de plank hier compleet mis?

Edit: opmerking nav deze reactie hierboven gemist. Zie dat mijn vraag al deels beantwoord is.
Hmmz inderdaad totaal gemist dat dat veranderd is, hebben ze natuurlijk gedaan om snapshotten tegen te gaan.

In dat geval maakt het alleen nog uit als je ook nog een skill gebruikt die wel puur mainhabnd based is (zoals wave of light)

Je wil dus dan gewoon in je mainhand altijd het wapen met de hoogste damage range hebben (niet hoogste average damage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:14:
Wat hopelijk ook een gunstig effect op de AH prijzen zal hebben. Kijk wel erg uit naar die patch. Sinds kort beginnen de legendaries met meer regelmaat te droppen, maar een upgrade voor mezelf zie ik niet snel langs komen op die manier.
De prijzen in de AH zijn altijd marktconform, simpel. Als er meer items droppen gaan de prijzen omlaag, maar de echte BiS/perfect rolls blijven altijd zeldzaam en dus duur.

Er is dus niet zoiets als een "gunstig effect op de prijzen". Misschien dat de upgrades voor jou iets beter binnen bereik komen, maar de gear die je al hebt wordt ook weer minder (of zelfs niets) waard.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 21-05-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:09:
[...]

De prijzen in de AH zijn altijd marktconform, simpel. Als er meer items droppen gaan de prijzen omlaag, maar de echte BiS/perfect rolls blijven altijd zeldzaam en dus duur.

Er is dus niet zoiets als een "gunstig effect op de prijzen". Misschien dat de upgrades voor jou iets beter binnen bereik komen, maar de gear die je al hebt wordt ook weer minder (of zelfs niets) waard.
Sterker nog, bepaalde gewilde legendaries gaan juist duurder worden aangezien de "legendary pool" enorm vergroot gaat worden, en dus minder droppen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 12:42
Is er ergens een actuele overzicht van de MP levels en hoe zijn schalen icm met bonus voor alle niveaus?

@hieronder:
Ik had gelezen ergens dat het oude overzicht niet meer actueel zou zijn en probeer dat te achterhalen of dat waar is maar kan niks vinden :/

[ Voor 43% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-05-2013 15:36 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:28:
Is er ergens een actuele overzicht van de MP levels en hoe zijn schalen icm met bonus voor alle niveaus?
Is dit aangepast dan sinds het invoeren van MP?

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/MQRC9PZ3CZ1K1349891151349.jpg?v=0

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rappa1985 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:32:
[...]

Is dit aangepast dan sinds het invoeren van MP?

[afbeelding]
Diverse keren ja:

1.0.6?
Here are the new damage values that will be hotfixed in for each MP setting:

MP1: 109.60% (down from 114%)
MP2: 120.12% (down from 130%)
MP3: 131.65% (down from 148%)
MP4: 144.29% (down from 169%)
MP5: 158.14% (down from 193%)
MP6: 173.32% (down from 220%)
MP7: 189.96% (down from 250%)
MP8: 208.20% (down from 285%)
MP9: 228.18% (down from 325%)
MP10: 250.09% (down from 371%)

In 1.0.7:
• The experience bonus rewarded for killing monsters on Monster Power levels 1-10 in Inferno has been increased:
o MP 1: 25% (up from 10%)
o MP 2: 50% (up from 20%)
o MP 3: 80% (up from 30%)
o MP 4: 120%(up from 45%)
o MP 5: 165% (up from 60%)
o MP 6: 215% (up from 75%)
o MP 7: 275% (up from 95%)
o MP 8: 340% (up from 115%)
o MP 9: 420% (up from 135%
o MP 10: 510% (up from 160%)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Geldt dit alles ook voor normal, nightmare en hell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:43:
Geen flauw idee :P Ik dacht dat MP level gelijk werkte over alle difficulties heen? :P
Nee, want als je met je lvl 1 poppetje door een zombie met 3700% dmg wordt gemept ben je ge-instagibbed. Dan laat je alleen maar een hele grote spetter bloed achter.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
MP10 met 510% exp kan welk kloppen. Ik had wat nieuwe chars gespeeld op MP10 en de exp bar ging razend snel vol zeg O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:46:
[...]

Nee, want als je met je lvl 1 poppetje door een zombie met 3700% dmg wordt gemept ben je ge-instagibbed. Dan laat je alleen maar een hele grote spetter bloed achter.
371% niet 3700%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ah check, ik was in de war met HP bars... Mea culpa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Sir_Hendro schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:39:
Geldt dit alles ook voor normal, nightmare en hell?
Jep :) behalve dan de bonus items (deze zal trouwens ook wel outdated zijn dan)

Afbeeldingslocatie: https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/content_folder_media/FPA71EB165JZ1349891151345.jpg?v=0

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 12:21
Verder gegaan met het Mp10 klaarmaken van mijn barb.

Resultaat na wat aanpassingen (Amulet van mijn DH met een andere Gem, hogere rode gem in mijn Skorn, Nieuwe pants voor de VIT en de LoH (zit nu op 1200+ LoH en 5,9 LS).

Door vervanging van de Mempo met de Andriel nu 10k erbij. Allres nog steeds lekker hoog.

Eerste indrukken van de trash: loopt lekker, alleen elites duren nog steeds lang. Voor de gein eens Ghom geprobeerd, maar dat ging tot 90% en daarna ging het verkeerd. Kon wel aardig doortanken, dus nog eens kritisch naar mijn skills kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:06
Henkje.doc schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:22:
Verder gegaan met het Mp10 klaarmaken van mijn barb.

Resultaat na wat aanpassingen (Amulet van mijn DH met een andere Gem, hogere rode gem in mijn Skorn, Nieuwe pants voor de VIT en de LoH (zit nu op 1200+ LoH en 5,9 LS).

Door vervanging van de Mempo met de Andriel nu 10k erbij. Allres nog steeds lekker hoog.

Eerste indrukken van de trash: loopt lekker, alleen elites duren nog steeds lang. Voor de gein eens Ghom geprobeerd, maar dat ging tot 90% en daarna ging het verkeerd. Kon wel aardig doortanken, dus nog eens kritisch naar mijn skills kijken.
1200+ LoH en 5,9% LS 8)7
Is dat niet een beetje fanatiek? Op MP10 kan je met een fatsoenlijk LS wapen en evt. Bloodthirst prima blijven leven?
Als je die LoH nou eens dropped, en hiervoor wat meer damage stacked zal je er waarschijnlijk een stuk soepeler doorheen gaan.
Kill it, before it kills you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Toch vind ik Bloodthirst zonde van de skill, ik zou veel liever Brawler willen gebruiken. Maar met 2,8% lifesteal red je het vaak niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theboogieman
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:18
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:41:
Mijn Barb sucked nogal hard en doet amper genoeg damage voor MP4. Ik tank tot aan MP7 nog wel redelijk, maar mis vooral DPS. Waar kan ik dat het best vandaan halen? Ik heb net 9 mil aan gold.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/8151071

Zijn er hier mensen die op mp10 het Hellfire event kunnen doen? Ik heb genoeg keys, maar ik kan het niet zelf op MP10 en de kans op de parts is zo laag op lagere MP levels dat het niet de moeite is.
Je mag dit wapen wel van mij hebben.
Afbeeldingslocatie: http://i1050.photobucket.com/albums/s405/wrwr1313/EF_zpsee40c877.jpg

Voeg me maar toe Pindakaas #2263

Live young, die hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wooldoor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:42:
Toch vind ik Bloodthirst zonde van de skill, ik zou veel liever Brawler willen gebruiken. Maar met 2,8% lifesteal red je het vaak niet :P
Nee, ik zou lekker overal LoH en LS stacken zodat je die passive niet hoeft te gebruiken.
Als je een beetje DPS wil doen, dan kom je niet onder bloodthirst uit, totdat je zoveel DPS doet dat je genoeg hebt aan de LS op één van je wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20:24
dx5314 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:47:
[...]

Nee, ik zou lekker overal LoH en LS stacken zodat je die passive niet hoeft te gebruiken.
Als je een beetje DPS wil doen, dan kom je niet onder bloodthirst uit, totdat je zoveel DPS doet dat je genoeg hebt aan de LS op één van je wapens.
3% LS is gewoon niet genoeg tegen reflect dmg, dus je ontkomt bijna niet aan bloodthirst, tenzij je op 2 wapens LS neemt of op 1 wapen en belt

Heb van het wknd maar even wat vit shoulders gecraft en ben toch wel redelijk blij met het resultaat, zit nu op 65k life (ook door een amu die ik vond toen ik mijn stash ging opruimen 8)7 ) en bijna 900k EHP, wel ten koste van wat DPS helaas, dus gewoon nog even doorcraften :9

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Als je rend met de life rune werkt hou je het wel een tijd uit maar meestal ga je je toch irriteren aan de vele keren dat je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
desjaak909 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:53:
[...]

3% LS is gewoon niet genoeg tegen reflect dmg, dus je ontkomt bijna niet aan bloodthirst, tenzij je op 2 wapens LS neemt of op 1 wapen en belt

Heb van het wknd maar even wat vit shoulders gecraft en ben toch wel redelijk blij met het resultaat, zit nu op 65k life (ook door een amu die ik vond toen ik mijn stash ging opruimen 8)7 ) en bijna 900k EHP, wel ten koste van wat DPS helaas, dus gewoon nog even doorcraften :9
Hier kan je uitrekenen wat je nodig hebt om Reflect te overleven zonder LS:

https://docs.google.com/f...J3WsmT3Jsbm9jQlUyTG8/edit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:04:
[...]

De meeste andere classes moeten het ook gewoon met 3% doen hoor :P
klopt, maar als ik even snel die sheet invul heb ik 4,5% LS nodig, dus ben wel blij met die passive _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:53:
[...]
Gelukkig, ben ik niet de enige gek....
Fingers crossed voor 300str/200+/60+AR/Life% shoulders :9
Amu is ook niet gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:04:
[...]

De meeste andere classes moeten het ook gewoon met 3% doen hoor :P
mwoah, in dit geval heeft WD inderdaad een groot nadeel:
Barb= 2x wapen + belt + passive
Wiz= 1x wapen + bloodmagic
DH = gloom
Monk = 2x wapen
WD= 1x wapen.

Je kunt natuurlijk altijd een 2h nemen voor 6% LS :)

Wat betreft Barb 3de passive. Voor farmen is brawler toch echt beter. Je kan nooit 30% DPS krijgen, door LS belt >> TWH, of LS Wapen >> niet-LS wapen. Met de huidige mob density heb je minstens 70% brawler uptime, en zeer waarschijnlijk nog hoger voor HoTA build of de nieuwe non-WoTB builds. Neem dus 6% op items!

Voor ubers doet brawler natuurlijk niks en dan gaat deze discussie niet meer op.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:14

Sm0k3r

cough...cough...

Mijn visie op prijzen en economie Diablo, komt beide op zelfde neer eigenlijk; WORDT BEPAALD VOOR ONS DOOR DE BOTTERS!!!

Oh en van euro naar goud omrekenen is zonde, 1 euro is 1 euro, echt geld niet verwarren met ingame geld want met jouw Diablo Gold kan je geen brood kopen bij de bakken, dit vind ik zo jammer van iedereen die zo makkelijk te manipuleren zijn door de botters... maar ja in je eentje bereik je niks en 98% van spelers denken hier niet over na, klagen over botters maar geen concrete beargumentatie, mensen kunnen alleen maar ongefundeerd klagen en zeiken 7(8)7

Denk je dat Blizzard het leuk vindt dat je nu voor 0.03 euro 1 miljoen kan kopen?? Weet je hoeveel geld ze mislopen (mislopen en verliezen zijn 2 verschillende dingen trouwens) hierdoor. De normale spelers en ik heb vanwege pure nieuwsgierigheid zo'n beetje een gemiddelde verkregen wat een "normale" speler heeft aan goud, +/- 100m, denk je dat die zijn zuur verdiende goud wilt omwisselen voor 3 euro??

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

6 legendary's en 3 setitems, niet slecht voor een paar runs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:05:
Mijn visie op prijzen en economie Diablo, komt beide op zelfde neer eigenlijk; WORDT BEPAALD VOOR ONS DOOR DE BOTTERS!!!

Oh en van euro naar goud omrekenen is zonde, 1 euro is 1 euro, echt geld niet verwarren met ingame geld want met jouw Diablo Gold kan je geen brood kopen bij de bakken, dit vind ik zo jammer van iedereen die zo makkelijk te manipuleren zijn door de botters... maar ja in je eentje bereik je niks en 98% van spelers denken hier niet over na, klagen over botters maar geen concrete beargumentatie, mensen kunnen alleen maar ongefundeerd klagen en zeiken 7(8)7

Denk je dat Blizzard het leuk vindt dat je nu voor 0.03 euro 1 miljoen kan kopen?? Weet je hoeveel geld ze mislopen (mislopen en verliezen zijn 2 verschillende dingen trouwens) hierdoor. De normale spelers en ik heb vanwege pure nieuwsgierigheid zo'n beetje een gemiddelde verkregen wat een "normale" speler heeft aan goud, +/- 100m, denk je dat die zijn zuur verdiende goud wilt omwisselen voor 3 euro??
Hey, dan val jij binnen die 98% die je zelf noemt of niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:40
Zojuist is een WD aangemaakt, mp10.. zonder gear oid. Ging best lekker.. Tot bij de king.. Met die slow, en die honden (die je kan summonen) en pijltjes schieten hem na 10 minuten op 200/96xx HP gekregen. Je raad het al.. IK DOOD 8)7

Ik zet hem straks wel even op mp5 ofzo B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 20:09:
[...]

Hey, dan val jij binnen die 98% die je zelf noemt of niet? :P
??????

Zucht........

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Net met 4WD'S act1(MP2), total destruction :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Tip voor alle mensen die legendary giveaways doen. Doe het niet terwijl je de laatste quest geselecteerd hebt.... Het kan zomaar zijn dat je dan ineens heel snel moet rapen. >:) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
http://eu.battle.net/d3/en/profile/OneZ-2180/hero/27760423

Iemand die nog tips heeft voor m'n witch docter? Ik gebruik de zombie bears build. Het is een budget WD, heb zo'n 100m uitgegeven en had nog wat items liggen. maar heb het idee dat het DPS wat tegen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Vandread schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:00:
1 run.... act1.... 15 legs oid :o alles crap natuurlijk, 1 grappige fury waar een gek hopenlijk genoeg voor geeft....
7 legs, 3 set items vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Haha voor ik een nutteloze lvl 58 hardcore wiz ging verwijderen dacht ik van laat ik hem lekker sterven bij azmo in een party in nightmare. Dus waar gaan naar azmo en ik sta naakt voor hem en ga lekker mee vechten, wordt ik geraakt en ben nog net niet dood lol. Had na een hit gewoon nog 5 a 10 procent health. Ik dacht dat het een one shot zou worden maar omdat ze hem zo snel doden kreeg amzo geen kans om mij nog een tweede keer te raken :P

Een lvl 58 zonder gear heeft 4000hp btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
infidel011 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:04:

Iemand die nog tips heeft voor m'n witch docter? Ik gebruik de zombie bears build. Het is een budget WD, heb zo'n 100m uitgegeven en had nog wat items liggen. maar heb het idee dat het DPS wat tegen valt.
Voor 100M heb je al best een nette gear. Ik heb ff je d3up stats erbij gepakt:
dps: 109k unbuffed
ehp: 349k
life: 51k
lifesteal: 2.2%
AR: 684

Zoals je ziet zit je EHP voorlopig wel goed, zeker gezien je mogelijk ook nog gebruik kan gaan maken van de Jungle Fortitude passive (meest onderschatte passive ooit, damage die je niet vang...hoef je ook niet te healen). Ik zal eventjes per categorie behandelen waar mogelijk verbeterpunten in zitten.

Gear:
- Je offhand zal je als eerste moeten vervangen, de lage average damage zorgt ervoor dat je zo een 10k dps misloopt (met je huidige setup) voor relatief weinig gold. Dan heb ik het natuurlijk niet over de 100M+ items op de AH maar op de gemiddelde items met openbid (daar zitten nog wel eens koopjes tussen).
- Je mainhand zal je waarschijnlijk nu het meeste dps opleveren maar hou er rekening mee dat je deze ooit zal moeten vervangen gezien er maar 2.2% lifesteal op zit. Een WD kan max 3% krijgen op items terwijl vele andere klassen er 6% of in geval barb er 12% (passive meegerekend) kunnen krijgen. Zeker op hogere MP's zul je merken dat het steeds moeilijker wordt om in leven te blijven en dan gaat lifesteal wel meetellen.
- Ringen: Altijd 1 zunimassa pox blijven gebruiken om de set intact te houden. Die andere ring zou je op den duur misschien kunnen vervangen voor een unity met redelijke average damage. Deze zijn namelijk nog vrij goedkoop vergeleken andere ringen op de AH en leveren wel een berg dps op.

* Nog een algemene gear tip voor WD's: Er zullen ongetwijfeld op een punt mensen je proberen wijs te maken dat je een inna's pants moet aantrekken omdat dat zo lekker veel dps opleverd. Bij andere klassen is dat misschien wijs, maar bij de WD niet! Aan het einde van de streep kan je namelijk maar 3% lifesteal krijgen wat betekend dat je ervoor moet zorgen dat je zo weinig mogelijk damage te voorduren krijgt (zeker op MP10). Ik raad meestal mensen aan om te kijken naar een Blackthorne's Jousting Mail, deze bevat mits je de juiste koopt een berg EHP en er zit ook nog eens life per hit op wat uiteraard een leuke toevoegingen is aan de beperkte lifesteal.

Skills:
- Zombie Bears: Heb dit zelf altijd een fijne skill gevonden, zeker vanwege de range. Maar sinds kort ben ik cloud of bats gaan gebruiken en moet zeggen dat niks opweegt tegen die gigantische damage. Je zou dat een poging kunnen geven. Mocht je liever wat grotere range willen hebben zou je eventueel ook eens kunnen kijken naar Plague bats.
- Soul Harvest: Prima skill, maar je gebruikt de verkeerde rune. Je kunt beter de Vengefull Spirit rune gaan gebruiken, deze heeft namelijk de volgende voordelen:
+ Damage die je doet wordt door lifesteal omgezet in life.
+ Je doet damage met de skill wat altijd mooi meegenomen is.
- Big Bad Voodoo: Zoals ik het nu zie gebruik je geen rune... mocht dit kloppend zijn dan snel Slam Dance gaan gebruiken :)
- Hex: Dit heb ik persoonlijk altijd al een waardeloze skill gevonden. Indien je voor de damage wilt gaan dan kun je beter Mass Confusion - Paranoia gebruiken. Anders kun je dit sluit naar eigen keuze indelen. Uiteraard heeft deze skill een hoge cooldown, maar je gebruikt een kikker met hoge pickup range en de Grave Injustice passive waardoor deze cooldown in de overbevolkte delen van diablo 3 binnen no time weer op 0 staat.
- Blood ritual passive: Nu je zombiebears gebruikt is dit wel raadzaam om je mana op peil te houden. Maar mocht je overgaan op de bats dan zul je merken dat je tijdens het channelen van de skill minder mana zal gebruiken en daardoor zal je dus plek krijgen voor een andere passive. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Jungle Fortitude gezien je dit een berg EHP erbij geeft.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
dat is de eerste keer dat me dat overkomt.. HC char dood door internet disconnect.. . Dat is in PoE toch wel beter hoor..client exit = exit.. niet dat je ondertussen nog even gesloopt wordt terwijl alles schijnbaar staat te niksen op je scherm..naja, lvl 48 kan erger.. maar vooral jammer van de -18 reduced level boog en andere OP gear

kutspel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Deegeeooh schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 01:23:
dat is de eerste keer dat me dat overkomt.. HC char dood door internet disconnect.. . Dat is in PoE toch wel beter hoor..client exit = exit.. niet dat je ondertussen nog even gesloopt wordt terwijl alles schijnbaar staat te niksen op je scherm..naja, lvl 48 kan erger.. maar vooral jammer van de -18 reduced level boog en andere OP gear

kutspel :P
Ha ik had gisteren ook weer een dc te pakken. Was met OP wiz in hc nightmare aan het rond rennen door act 2 in public game. We deden op dat moment storm halls van Kulle en liep net een elite pack tegen het lijf. Ik wil beginnen met aanvallen maar er gebeurd niks... hmmm... nog een paar attacks geprobeerd, je ziet mijn character bewegen maar er zonder een attack te doen. Lag? Disconnect? Wat zal het worden? Na 5 seconden op knopjes rammen kreeg ik een error melding en drukte snel op alt+f4. Game opnieuw gestart en gelukkig leeft mijn wiz nog.

Ik moet zeggen dat het wel erg vreemd is dat van de vele dc die ik tot zover heb meegemaakt dat vrijwel 90% van deze altijd gebeuren aan het begin van een elite battle. Misschien is er wel een bug bij elites die een dc kunnen veroorzaken. Het is mij nog eigenlijk nooit gebeurd dat ik dacht van 'hey, laat ik dat kistje eens even openen, ohh.... mijn character reageerd niet meer', nee het is vrijwel altijd alleen maar bij elite battles. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Sm0k3r schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 18:05:

Ik kan een heel eind met je mee gaan.
Maar: gold naar euro omrekenen en terug kan je een hoop winst opleveren als je zoals ik nooit iets vind van echte waarde.
Als ik een item vind dat ik kan verkopen is dat meestal tussen de 1 en de 10 mil waard.
Vaak zit de hele ah vol met soortgelijke items, maar de rmah niet.
wat ik meestal doe als er op de rmah niet zoveel staat met de zelfde stats dan zet ik het daar te koop voor het minimum bedrag = 1,25 = 0,25 na de fee (omgerekend ongeveer 8~10 mil)
op deze manier maak ik af en toe gewoon net dat beetje meer winst.

En je vergelijking dat een gemiddelde speler zijn 100 mil niet wil verkopen voor 3 euro snap je zelf ook wel toch?
andere kant is, een gemiddelde speler maakt wel meer kans om een keer 3 euro te storten om 100 mil te kopen zodat hij/zei weer een boost krijgt in game.

De een weigerd geld uit te geven op de rmah, de ander weigerd het complete gebruik van rmah/ah en weer een ander geeft af en toe een aantal euro uit op de rmah.. ieder mag die keuze toch zelf maken?
zelf hoor je dus bij de groep die alleen de normale ah gebruikt en geen geld uitgeeft aan d3 good for you!
Je hebt dus of veel geluk gehad met je drops, of je kan goed op de ah je winst maken, of je bent een echte doorzetter en hoopt dat je een keer wat vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Van mij mogen ze de RMAH er wel compleet uitslopen. Heb zelf ook nog nooit een euro uitgegeven (behalve de initiele kosten voor aanschaf). Tuurlijk, de echte top items worden dan niet via een AH uitgewisseld, maar via sites als d2jsp.com. Maar daar heb ik absoluut geen moeite mee. Werkte in D2 ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Klitse op 22-05-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Gister eindelijk van de vit op mijn amulet af door een nieuwe schoulders te kopen die compenseerde voor het 5k HP verlies.
Weer flink wat legs gevonden maar toch verkoop ik echt helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Gisteren toch maar besloten om alle gear van mijn DH op de Auctionhouse te gooien. Het staat er iets aan de hoge kant op maar ik kan altijd zakken.

Mocht er een tweaker zijn die iets over wil nemen dan kan ik natuurlijk iets sneller zakken ;)
Gear is te bekijken op mijn diabloprogress profiel (zie sig).

Zodra ik eea verkocht heb ga ik denk ik een nieuwe pox, Witching hour en wellicht een nieuw wapen voor mijn wizard kopen. Die zijn dan dus ook te koop. Geinteresseerden kunnen zich melden.

Zoek de prijzen even op via vergelijkbare items en doe een goed bod.

[ Voor 29% gewijzigd door Klitse op 22-05-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Gisteren lekker gespeeld, drie paragon levels omhoog. en 10K dmg erbij door wat bracers te craften. Happy :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraagje voor de monks hier: hoeveel all res is nuttig?
M'n DH upgraden wordt steeds lastiger, dus ik wil nu met m'n Monk verder upgraden. Alleen moet ik daar meer rekening houden met all res, lifesteal etc.
Dit is m'n Monk: http://www.diabloprogress...nie-2758/Angelina/5741016

Ik zit nu op rond de 500 all res, is dat voldoende? Ik heb een aardige ring met 113 res liggen die ik ipv mijn nat's of hellfire ring zou kunnen dragen (ten koste van aardig wat DPS).
Wat is een beetje een mooi streefgetal voor all res?

Daarnaast wil ik een wapen met lifesteal vinden, kan ik dat het beste op een WKL of een EF scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mijn doel is om tussen de 450 en 550 te blijven met all res, ook omdat ik vaak met een barb samen speel die met zijn shout 100 res geeft.

Zelf heb ik een wkl met 3 lifesteal, maar denk dat een ef met lifesteal makkelijker te vinden is omdat je met minder andere stats rekening hoeft te houden. op het wapen en dus je keuze groter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:34:
Vraagje voor de monks hier: hoeveel all res is nuttig?
M'n DH upgraden wordt steeds lastiger, dus ik wil nu met m'n Monk verder upgraden. Alleen moet ik daar meer rekening houden met all res, lifesteal etc.
Dit is m'n Monk: http://www.diabloprogress...nie-2758/Angelina/5741016

Ik zit nu op rond de 500 all res, is dat voldoende? Ik heb een aardige ring met 113 res liggen die ik ipv mijn nat's of hellfire ring zou kunnen dragen (ten koste van aardig wat DPS).
Wat is een beetje een mooi streefgetal voor all res?

Daarnaast wil ik een wapen met lifesteal vinden, kan ik dat het beste op een WKL of een EF scoren?
Tussen de 500 en 600 all res is voldoende. Meer richting de 600 op MP10. Dan moet je wel dubbel lifesteal hebben. Met enkel lifesteal moet je rond de 700-800AR gaan zitten op MP10.

Over het algemeen is lifesteal op WKL's goedkoper. Op lagere MP's is dat ook zeker voldoende, tenzij je bizar hoge dps doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sir_Hendro schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:08:
[...]

Ha ik had gisteren ook weer een dc te pakken. Was met OP wiz in hc nightmare aan het rond rennen door act 2 in public game. We deden op dat moment storm halls van Kulle en liep net een elite pack tegen het lijf. Ik wil beginnen met aanvallen maar er gebeurd niks... hmmm... nog een paar attacks geprobeerd, je ziet mijn character bewegen maar er zonder een attack te doen. Lag? Disconnect? Wat zal het worden? Na 5 seconden op knopjes rammen kreeg ik een error melding en drukte snel op alt+f4. Game opnieuw gestart en gelukkig leeft mijn wiz nog.

Ik moet zeggen dat het wel erg vreemd is dat van de vele dc die ik tot zover heb meegemaakt dat vrijwel 90% van deze altijd gebeuren aan het begin van een elite battle. Misschien is er wel een bug bij elites die een dc kunnen veroorzaken. Het is mij nog eigenlijk nooit gebeurd dat ik dacht van 'hey, laat ik dat kistje eens even openen, ohh.... mijn character reageerd niet meer', nee het is vrijwel altijd alleen maar bij elite battles. :'(
Ik vind die disconnects maar een vreemde zaak. Ik speel D3 al tien maanden, maar heb in die tijd nooit disconnects gehad, met uitzondering van een periode tijdens patch 1.0.7. Het lag niet aan de patch, want vlak na de installatie had ik geen last en ruim de volgende patch trad het al niet meer op. Geen hardware of software changes aan mijn kant in die periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

infidel011 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:04:

Dit is mijn build, wel HC en speel nooit solo, MP2 is eigenlijk te simpel :P Straks maar ff hogere MP testen
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/23053682

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Wooldoor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 16:55:
Als je rend met de life rune werkt hou je het wel een tijd uit maar meestal ga je je toch irriteren aan de vele keren dat je dood gaat.
Een rend bij mij is instant full HP met wat mobs om mij heen.

Had vh weekend nog een filmpje van mijn HC char geupload voor de mensen die geïnteresseerd zijn.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Axewi schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:43:
[...]

Ik kan een heel eind met je mee gaan.
Maar: gold naar euro omrekenen en terug kan je een hoop winst opleveren als je zoals ik nooit iets vind van echte waarde.
Als ik een item vind dat ik kan verkopen is dat meestal tussen de 1 en de 10 mil waard.
Vaak zit de hele ah vol met soortgelijke items, maar de rmah niet.
wat ik meestal doe als er op de rmah niet zoveel staat met de zelfde stats dan zet ik het daar te koop voor het minimum bedrag = 1,25 = 0,25 na de fee (omgerekend ongeveer 8~10 mil)
op deze manier maak ik af en toe gewoon net dat beetje meer winst.

En je vergelijking dat een gemiddelde speler zijn 100 mil niet wil verkopen voor 3 euro snap je zelf ook wel toch?
andere kant is, een gemiddelde speler maakt wel meer kans om een keer 3 euro te storten om 100 mil te kopen zodat hij/zei weer een boost krijgt in game.

De een weigerd geld uit te geven op de rmah, de ander weigerd het complete gebruik van rmah/ah en weer een ander geeft af en toe een aantal euro uit op de rmah.. ieder mag die keuze toch zelf maken?
zelf hoor je dus bij de groep die alleen de normale ah gebruikt en geen geld uitgeeft aan d3 good for you!
Je hebt dus of veel geluk gehad met je drops, of je kan goed op de ah je winst maken, of je bent een echte doorzetter en hoopt dat je een keer wat vind :)
Mijn hele bericht wordt kennelijk niet geinterpreteerd als hoe ik het over wou laten komen, zelfs mijn laatste zin wat ik zelf nu 4x heb teruggelezen werd niet begrepen, hoe kan je aan mij weer terug vragen of ik dat zelf snap, TUURLIJK snap ik dat, dat TYPE ik toch, gebruik zelfs "zuur verdiend" in mijn laatste zin.

Maar never mind, zal voortaan dit soort berichten weglaten op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:36:
[...]

Mijn hele bericht wordt kennelijk niet geinterpreteerd als hoe ik het over wou laten komen, zelfs mijn laatste zin wat ik zelf nu 4x heb teruggelezen werd niet begrepen, hoe kan je aan mij weer terug vragen of ik dat zelf snap, TUURLIJK snap ik dat, dat TYPE ik toch, gebruik zelfs "zuur verdiend" in mijn laatste zin.

Maar never mind, zal voortaan dit soort berichten weglaten op dit forum.
Zand in je vagina? :P Je posts komen een beetje sacherijnig over, just sain'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:45:
Jij zegt het, ik dacht het.
Normaliter is mijn eerste reactie als je zoiets leest :"zal wel niet gemogen hebben vannacht"

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:45:
[...]

Nee hoor alles fijn hier aan deze kant, met jou alles ook lekker en wanneer kom je spelen ipv alleen posten over Diablo :P

edit: Of zit je weer in het buitenland? If so dan heb ik niks gezegd.

Zag 2 reacties op mijn post die duidelijk aangeven dat ze mijn bericht niet begrijpen maar ach "fuck it" (ja ja Jeroen ik gebruik hem ook hier ;)).

[ Voor 6% gewijzigd door Sm0k3r op 22-05-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 08:59:
Gisteren toch maar besloten om alle gear van mijn DH op de Auctionhouse te gooien. Het staat er iets aan de hoge kant op maar ik kan altijd zakken.

Mocht er een tweaker zijn die iets over wil nemen dan kan ik natuurlijk iets sneller zakken ;)
Gear is te bekijken op mijn diabloprogress profiel (zie sig).

Zodra ik eea verkocht heb ga ik denk ik een nieuwe pox, Witching hour en wellicht een nieuw wapen voor mijn wizard kopen. Die zijn dan dus ook te koop. Geinteresseerden kunnen zich melden.

Zoek de prijzen even op via vergelijkbare items en doe een goed bod.
Ik heb wel belang bij je Calamity! ik zit nu alleen op het werk. hoeveel wil je hiervoor hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Xarzo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:58:
[...]

Ik heb wel belang bij je Calamity! ik zit nu alleen op het werk. hoeveel wil je hiervoor hebben?
Ik moet de realistische prijs nog even opzoeken op de AH. Hij staat momenteel op de RMAH voor iets te veel geld :) (je weet maar nooit).

Maar onder de 1miljard gaat ie sowieso niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Ik moet de realistische prijs nog even opzoeken op de AH. Hij staat momenteel op de RMAH voor iets te veel geld :) (je weet maar nooit).

Maar onder de 1miljard gaat ie sowieso niet weg.
Snap ik. Dan moet je hem er mooi op laten staan. :) Ik heb namelijk maar 300mil. Hoe komt trouwens iedereen aan zoveel gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:50:
[...]

Ik vind die disconnects maar een vreemde zaak. Ik speel D3 al tien maanden, maar heb in die tijd nooit disconnects gehad, met uitzondering van een periode tijdens patch 1.0.7. Het lag niet aan de patch, want vlak na de installatie had ik geen last en ruim de volgende patch trad het al niet meer op. Geen hardware of software changes aan mijn kant in die periode.
99/100 disconnects zijn ook gewoon clientside. De verbinding valt even weg en dit is bij veel providers normale zaak, zeker op drukke tijdstippen zoals begin van de avond.

Helaas heb ik er nu ook last van nu ik overgeschakeld ben van XS4ALL naar UPC. Daarvoor nooit DC's, nu regelmatig. Snelheid is wel wat hoger, maar de stabiliteit is om te huilen.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Xarzo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:15:
[...]

Snap ik. Dan moet je hem er mooi op laten staan. :) Ik heb namelijk maar 300mil. Hoe komt trouwens iedereen aan zoveel gold?
1200 speeluren op mn account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:16:
[...]

1200 speeluren op mn account :)
Dat lvlen gaat trouwens nu echt mega snel, heb nu iets meer dan 200 uur op mijn monk (waarvan nog iets van 40 HC) en ben al plvl 93 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
desjaak909 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:31:
[...]

Dat lvlen gaat trouwens nu echt mega snel, heb nu iets meer dan 200 uur op mijn monk (waarvan nog iets van 40 HC) en ben al plvl 93 :9
Klopt, gaat veel sneller dan voorheen. Mijn DH op para 100 krijgen was een veel grotere uitdaging dan mijn wizard op para 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Xarzo schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:15:
[...]

Ik heb bijna 400m alleen al opgeraapt, en "maar" 300m, dat is aardig wat hoor, zoals ik al aangaf gemiddelde zit onder de 100m.

Wij vragen altijd aan een viewer hoeveel geld hij heeft voor upgrades als ze om een gearcheck vragen en het zit veelal tussen de 40 en 80m in met +/- 300 uur speeltijd.

Jij bent dus goed bezig vergeleken met hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:35:
[...]

Ik heb bijna 400m alleen al opgeraapt, en "maar" 300m, dat is aardig wat hoor, zoals ik al aangaf gemiddelde zit onder de 100m.

Wij vragen altijd aan een viewer hoeveel geld hij heeft voor upgrades als ze om een gearcheck vragen en het zit veelal tussen de 40 en 80m in met +/- 300 uur speeltijd.

Jij bent dus goed bezig vergeleken met hun.
Dan doe ik het al helemaal goed met mijn huidige saldo van 15,5b...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:53:
[...]

Je bent geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:53:
[...]

WTF??? Hoe kom je daar nou weer aan patser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:54:
[...]

WTF??? Hoe kom je daar nou weer aan patser?
Moet je zn gear checken. Dan zie je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:55:
[...]

Moet je zn gear checken. Dan zie je het wel.
Ja? ken zijn gear maar zie nu dat hij zijn WKL en EF heeft verkocht, is dat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:56:
[...]

Ja? ken zijn gear maar zie nu dat hij zijn WKL en EF heeft verkocht, is dat het?
Yep. Zijn EF voor 11,5b oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Sm0k3r schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:56:
[...]

En mijn unity.

Dat zijn de items die gebuffed gaan worden volgende patch. Beter nu verkopen en dan later iets beters kopen dan later dik op verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:
[...]

En mijn unity.

Dat zijn de items die gebuffed gaan worden volgende patch. Beter nu verkopen en dan later iets beters kopen dan later dik op verliezen.
Als je niet speelt tot de volgende patch maakt het idd niet uit. Maar mocht je wel willen spelen dan lijkt het me toch vervelend om een bak minder dmg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:
[...]

En mijn unity.

Verliezen doe je altijd, de x aantal miljard wat je nu hebt verdiend lijkt veel maar is net zoveel waard als paar miljard enkele weken terug.

Daar ging dus mijn post over, heb je niet op d2jsp gezien de laatste tijd, unids zijn duurder en items gaan voor 10-20 zelfs 40 miljard weg... helemaal gek.

Maar ja we spelen lekker mee toch?

edit: oh en ik hoop voor jou dat het niet erger wordt want anders kan je met die 15b je oude wapens terug kopen of slechter 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 22-05-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De algemene trend is volgens mij dat items sneller minder waard worden dan gold. Ik vond het het risico waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 15:38

anu

Damn, kom ik aan met mn 2.7 mil of zo :P
Gister wel voor het eerst een keer de Uber bosses geprobeerd (zat in een pubby keyrun waar 1 speler zn device bij elkaar had en een poging wou doen om zn laatste onderdeel voor een hellfire ring te krijgen.) Gelukkig voor hem spawnde de juiste versie (SK en Magda), we zaten op MP5 wat eigenlijk net te hoog was voor ons (ik heb maar 57k dps op mn monk, hij zat op 68 :P), toch geprobeerd en na 5 wipes of zo toch maar wat hulp erbij geroepen, ff stacks voor iedereen gehaald en toen lukte het wel, en meteen mn eerste spine, en ook voor hem gelukkig :). Was wel een erg gaaf gevecht, zelfs de wipes, bij een 2tal pogingen hebben we de SK neer gekregen en magda tot ongeveer 1/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:04:
De algemene trend is volgens mij dat items sneller minder waard worden dan gold. Ik vond het het risico waard.
Zoals ik al zei, ik hoop het voor je, dat meen ik maar ik zou het niet gedaan hebben want als er beter komen gaan zowel die van jou als die van mij niet omlaag maar die andere worden gewoon extreem duur.

Anders had ik mijn unity ook al lang verkocht of mijn EF, ben wel van plan mijn AS EF weg te doen want ik gebruik hem alleen wanneer ik alleen speel merk ik maar dat doe ik de laatste tijd amper.

Ach ik zie wel, fuck it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

anu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:06:
Damn, kom ik aan met mn 2.7 mil of zo :P
Gister wel voor het eerst een keer de Uber bosses geprobeerd (zat in een pubby keyrun waar 1 speler zn device bij elkaar had en een poging wou doen om zn laatste onderdeel voor een hellfire ring te krijgen.) Gelukkig voor hem spawnde de juiste versie (SK en Magda), we zaten op MP5 wat eigenlijk net te hoog was voor ons (ik heb maar 57k dps op mn monk, hij zat op 68 :P), toch geprobeerd en na 5 wipes of zo toch maar wat hulp erbij geroepen, ff stacks voor iedereen gehaald en toen lukte het wel, en meteen mn eerste spine, en ook voor hem gelukkig :). Was wel een erg gaaf gevecht, zelfs de wipes, bij een 2tal pogingen hebben we de SK neer gekregen en magda tot ongeveer 1/3.
Heb jij de infernal machine plan? Indien ja dan kan ik jou aan 1 machine helpen en dan doe ik daarna een bossrun op mp10, dus eerst samen met mij keys farmen 2x en dan voordat we ubers gaan doen keywarden pakken.

Waarom zeg ik dat je maar 1 machine nodig hebt; omdat ik alleen full party boosts doe dus met 1 machine heb jij al een HF ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:13
Hardstikke bedankt voor de tips _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

@Sm0k3r,
Yup, heb de plans, en inmiddels ook al 2 machines.
Als ik een keer mee kan doen met een run, dan graag! ( ik zeg er wel meteen bij dat je aan mij waarschijnlijk heel weinig tot niets gaat hebben op Mp10, zie mijn gear :P http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anu-2359/hero/2053980 )
Wanneer doe je normaal die runs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

anu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:18:
@Sm0k3r,
Yup, heb de plans, en inmiddels ook al 2 machines.
Als ik een keer mee kan doen met een run, dan graag! ( ik zeg er wel meteen bij dat je aan mij waarschijnlijk heel weinig tot niets gaat hebben op Mp10, zie mijn gear :P http://eu.battle.net/d3/en/profile/Anu-2359/hero/2053980 )
Wanneer doe je normaal die runs?
Je hoeft alleen in de party te zitten, en te wachten totdat ik zeg dat je kan joinen.

2 machines zijn dus 2 ringen.

Ben na 18:00 online zal je wel een berichtje sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
@Sm0k3r.
Kun jij nog eens een link naar je monk plaatsen?
Ben benieuwd hoe je gear er uit ziet en om te zien waar ik zelf nog ver afwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over ubers gesproken... De laatste tijd heb ik een paar keer ubers gedaan met twee monks en een wiz. Valt me op dat bij Siegebreaker mijn barb de enige is die regelmatig opgepakt wordt, terwijl de monks ook binnen zijn bereik zijn. Waar ligt dat aan? Pech, op de verkeerde plek lopen, dodge chance oid?

Niet dat ik er veel life door kwijt raak ofzo, meer nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anu

anu

@Sm0k3r: Klinkt goed :) thnx alvast! Ik zal zelf pas tegen een uur of 9 online zijn gok ik, heb helaas nogal wat kluswerk te verrichten in mn nieuwe huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gaspit schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:23:
@Sm0k3r.
Kun jij nog eens een link naar je monk plaatsen?
Ben benieuwd hoe je gear er uit ziet en om te zien waar ik zelf nog ver afwijk.
Dit is de link maar niet blind volgen, wat ik meestal vraag en het is een hele simple; welke MP kan je makkelijk aan ZONDER dood te gaan?

Is dat al MP7 of MP8 dan kan je werken aan DPS in de vorm van wapens en nooit simpelweg DPS inruilen voor vit/armor of res. Niet DPS geil worden want als je dat opeens bent or wordt kan je geen MP7 of MP8 meer aan ;)

Ga je vaak dood, ruil dan DPS in voor survivability in de vorm van armor/ vit en res, schijt aan DPS ga eerst lvlen naar para 100 en spaar alles op, pak al het goud op, geef geen gold uit aan kleine upgrades, kan je net zo goed je gold weg gooien..

Ik heb een monk gemaakt voor een maat en die rent MP10 met mij mee en gaat maar heel heel af en toe dood, hij heft veel speed en veeeel Life on Hit.

[ Voor 3% gewijzigd door Sm0k3r op 22-05-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Deadsmell schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:26:
Over ubers gesproken... De laatste tijd heb ik een paar keer ubers gedaan met twee monks en een wiz. Valt me op dat bij Siegebreaker mijn barb de enige is die regelmatig opgepakt wordt, terwijl de monks ook binnen zijn bereik zijn. Waar ligt dat aan? Pech, op de verkeerde plek lopen, dodge chance oid?

Niet dat ik er veel life door kwijt raak ofzo, meer nieuwsgierigheid.
Puur ongeluk.
anu schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 12:28:
@Sm0k3r: Klinkt goed :) thnx alvast! Ik zal zelf pas tegen een uur of 9 online zijn gok ik, heb helaas nogal wat kluswerk te verrichten in mn nieuwe huis :P
Geen haast, kan morgen ook nog of de dag daarop etc etc Ik doe het elke dag de hele avond lang.

Pagina: 1 ... 210 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.