Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skorn met Hota / rend zonder genoeg attack speed is vaak traag waardoor je dood gaat, probeer WW - huricane en Sprint-run like the wind eens. Die 2 tegelijk whirlwindend door mobs en met tornado's achter je aan zorgt voor continu een stroom van lifeleech waardoor je ondertussen klappen beter kunt vangen, af en toe Rend erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16:22
Las Vegas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Thanks, ga wel wat MP's hoger farmen dan. Hoewel ik zelfs op MP5 al regelmatig heb dat ik geoneshot word door een elite pack + gewone mobs als ze allemaal tegelijk op me komen en ik m'n rend niet op tijd kan doen.

Wellicht ga ik ook even een WW build proberen.
Ik heb nog een Litany met +/-40 avg dmg in mijn stash zitten, mag je wel voor leuk prijsje (3m) overnemen als je interesse hebt ?

edit: en je kan ook nog kijken naar een Unity met 60+ avg dmg of 40+ avg dmg en een sock, die zijn ook te vinden voor rond de 3m

[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 18-05-2013 16:36 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben ook weer begonnen na ruim een half jaar niet te spelen, bevalt weer goed.
Hoop veranderingen, maar tot zover is het spel er beter op geworden (zover ik kan zien).

Oh ja, m'n screenshots doen het niet, kan iemand mij daar tips voor geven? (Geen idee waar D3 die opslaat)

[ Voor 22% gewijzigd door Mad-Matt op 18-05-2013 22:54 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

desjaak909 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 16:27:
[...]

Ik heb nog een Litany met +/-40 avg dmg in mijn stash zitten, mag je wel voor leuk prijsje (3m) overnemen als je interesse hebt ?

edit: en je kan ook nog kijken naar een Unity met 60+ avg dmg of 40+ avg dmg en een sock, die zijn ook te vinden voor rond de 3m
Hmm, weet niet of die Litany beter is dan die ik al heb (?). Moet nog eens goed kijken naar m'n ringen.

Net wel ff gloves verkocht voor 25m die ik voor 15 had gekocht, altijd leuk.

Ik farm nu MP7 Act 1 Fester/Hollow/Fields, maar qua legs valt het nog keihard tegen. Misschien 1 per uur ofzo :( Maar goed, ben ook nog maar plevel 15.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-10 14:50

ChUcKiE

Dus........

Axewi schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:17:
[...]

hoe krijg jij je fury up op deze manier?
Dat is een beetje lastig, maar met HotA mep ik een paar keer en dan krijg ik een beetje, dan komt daar Battle Rage bij en vervolgens kan ik Sprint gebruiken en dan duurt het niet lang meer voordat mijn WotB actief wordt. Dan is het een kwestie om die zo lang mogelijk up te houden, maar dat is veel makkelijker geworden met zo'n mob densitiy.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog wat tips over wat ik als volgende kan updaten zonder al te veel EHP te verliezen?
De logische keuzes zijn een upgrade naar Ice Climbers of Inna's Temperance maar dan verlies ik of Movement speed of te veel EHP... (vooral AR die al niet geweldig hoog is)

Barb

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:47:
Heeft iemand nog wat tips over wat ik als volgende kan updaten zonder al te veel EHP te verliezen?
De logische keuzes zijn een upgrade naar Ice Climbers of Inna's Temperance maar dan verlies ik of Movement speed of te veel EHP... (vooral AR die al niet geweldig hoog is)

Barb
Misschien een mempo met amethyst erin (ipv ruby) en dan ice climbers en inna's pants (eventueel met vit ipv str)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Van je gear heb je al 5,3% Life Steal, dus misschien kun je de Bloodthirst passive vervangen door Superstition. Dan ga je wat minder snel dood door een gebrek aan ResAll en door de extra Fury kun je vaker HotA/Rend gebruiken. In ieder geval is dat iets wat je kunt proberen zonder gold uit te geven. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rone op 19-05-2013 19:22 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:02:
..
M'n nieuwe manticore, exact 1250 DPS zonder sockets, en mooie CHD/DEX er op. :) Deze was uiteraard verantwoordelijk voor de DPS increase. Mooie Marquises er in gestopt (na er achter gekomen te zijn dat je daarvoor 10 DE nodig hebt, per stuk 8)7 :+
[afbeelding]
..
lekker boogje zeg :)

edit: zelf bij de wederopstanding van de DH deze keer meer gefocussed op pickup range.. naast dat ik alle gold en healthglobes oppik bij speedlevelen helpt het daarmee ook night stalker makkelijker te kunnen droppen :) En het speelt gewoon lekker :+

Ondertussen gaat de barb best wel erg lekker waarmee ik nu de hogere mp's kan farmen voor items. Veel leuker spelen dan Barb op HC (waar ik alleen ervaring mee had) omdat je dan alleen maar bezig bent met risico's beheersen en je de leuke skills eigenlijk niet gebruikt.

Misschien dat ik nog 'es ga meten, just for the sake of it.. wat nu de meeste xp/hr oplevert, DH of Barb..

[ Voor 41% gewijzigd door Deegeeooh op 19-05-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

We gaan lekker, plevel 17 al :D

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/miotol.png dropte net, nog even kijken of ik er iets voor kan vangen. Zo op 't oog lijkt 'ie me nog best wat waard, maar na wat onderzoek op AH werd ik er ook niet heel veel wijzer van.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Las Vegas schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:40:
We gaan lekker, plevel 17 al :D

[afbeelding] dropte net, nog even kijken of ik er iets voor kan vangen. Zo op 't oog lijkt 'ie me nog best wat waard, maar na wat onderzoek op AH werd ik er ook niet heel veel wijzer van.
Geen socket, geen CHD. Volgens mij is dit vrijwel niets waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bosmonster schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:03:
Rare xbows hoef je niet eens op te pakken.
Nouja, ik pak alle rares op eigenlijk. Misschien maar mee stoppen, want het kost ook heel veel tijd.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Vrijdag een dikke manticore gevonden en verkocht. Hierna maar even mijn cookiecutter van een monk voorzien van wat nieuwe gear. Zit nu net over de 200K DPS unbuffed en met mijn WKL ga ik als een mes door de boter op MP10. Hak de boel nu sneller in elkaar als met mijn Plvl100 Barb :P zou zo een twee drie niet meer weten wat ik tegen een normale prijs kan upgraden. De items die ik op diabloprogress zie doen mijn mondje openvallen :+ , maar ik klaag niet, ben zeer tevreden met wat ik nu heb. Zo nu weer even verder hakken, wie weet valt er nog wat leuks.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Las Vegas schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:05:
[...]

Nouja, ik pak alle rares op eigenlijk. Misschien maar mee stoppen, want het kost ook heel veel tijd.
Dat is inderdaad zonde van je tijd en komt de efficiëntie van je runs niet ten goede.

Wel oppakken: 1-handers, amulets, rings, gloves, Demonic Essence (duh).

Niet oppakken: De rest.

Je kunt hier enigszins van afwijken wat betreft bijvoorbeeld chests, shoulders, boots, bracers en dergelijke, maar in ieder geval nooit een 2-hander oppakken. Mocht je dat toch een keer doen: geen chd/socket = salvage.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Aangezien ik niet zo rijk ben in de game, pak ik alle rares op, salvagen bij de blacksmith en de essences verkopen op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Mad-Matt schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:37:
Aangezien ik niet zo rijk ben in de game, pak ik alle rares op, salvagen bij de blacksmith en de essences verkopen op AH.
Maar dat is juist de insteek; als je alleen bovengenoemde rares oppakt zul je veel eerder iets waardevols tegenkomen om vervolgens te verkopen op AH. Zo zul je in dezelfde tijd dus meer gold verdienen.

Stel dat een goede rare zo'n 20 miljoen gold oplevert op AH. Dit staat gelijk aan de waarde van zo'n 12.000 Exquisite Essences. Dan is die keuze snel gemaakt. Bovendien zal je killrate flink omhoog gaan als je niet steeds hoeft te stoppen om 'slechte' rares op te pakken, identificeren en salvagen. Daardoor zul je sowieso meer rare drops hebben, maar ook sneller Paragon-levels halen, wat weer voor meer Magic Find zorgt, wat voor nog meer rare drops zorgt, etc. En dan heb ik het nog niet eens over legendaries.

Uiteindelijk is dat hoe dan ook de meest efficiënte manier om te farmen. Zelfs de kans om een upgrade voor jezelf te vinden is daardoor groter, waardoor je weer minder gold hoeft uit te geven. Ideaal dus. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Rone op 20-05-2013 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Rone schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:23:
[...]

Dat is inderdaad zonde van je tijd en komt de efficiëntie van je runs niet ten goede.

Je kunt hier enigszins van afwijken wat betreft bijvoorbeeld chests, shoulders, boots, bracers en dergelijke, maar in ieder geval nooit een 2-hander oppakken. Mocht je dat toch een keer doen: geen chd/socket = salvage.
Toppie, heel erg bedankt, daar kan ik wat mee :) Zal proberen er in het vervolg wat meer op te letten.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Wat is de beste plek om te farmen btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Er zijn nog genoeg rares die beter kunnen rollen dan een gemiddelde legendary. Ik pak alle lvl 62+ items op. Laatst nog een sovereign gloves en armor verkocht voor 10m++. En mijn rare bow verslaat nog 90% van alle manitcores in de markt.

Beste plek om te farmen vind ik zelf: Festering woods voor 4 á 5 stacks dan door naar wheeping hollow en dan fields of misery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rone schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:53:
[...]

Maar dat is juist de insteek; als je alleen bovengenoemde rares oppakt zul je veel eerder iets waardevols tegenkomen om vervolgens te verkopen op AH. Zo zul je in dezelfde tijd dus meer gold verdienen.

Stel dat een goede rare zo'n 20 miljoen gold oplevert op AH. Dit staat gelijk aan de waarde van zo'n 12.000 Exquisite Essences. Dan is die keuze snel gemaakt. Bovendien zal je killrate flink omhoog gaan als je niet steeds hoeft te stoppen om 'slechte' rares op te pakken, identificeren en salvagen. Daardoor zul je sowieso meer rare drops hebben, maar ook sneller Paragon-levels halen, wat weer voor meer Magic Find zorgt, wat voor nog meer rare drops zorgt, etc. En dan heb ik het nog niet eens over legendaries.

Uiteindelijk is dat hoe dan ook de meest efficiënte manier om te farmen. Zelfs de kans om een upgrade voor jezelf te vinden is daardoor groter, waardoor je weer minder gold hoeft uit te geven. Ideaal dus. :)
Het ID'en is tegenwoordig gelukkig geen issue meer, maar de trips terug naar town zijn gewoon de moeite niet.

Overigens zijn essences zo weinig waard dat vendoren van rares een stuk vlotter is dan salvagen en AH'en mijns inziens.

Zelfs legendaries vendor ik gewoon tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb nu zo'n 1800 LoH, is het beter om 5% LS te hebben (dps 110k)? Ik heb nog nergens kunnen vinden of LS ook voor spells geldt, of dat dit enkel geldt voor de 'echte' hits, zoals bij LoH wel het geval is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Zijn hier nog monks die regelmatig MP10 farmen?

Iedere keer als ik in een groep zit met een goeie CM Wizard en goeie Monk vliegen we echt door een Act1 run heen (festering, manor, fields, hollow), maar ik heb maar weinig goeie Monk buddy's om te vragen ;)

Voeg me toe! Kaz#2912

Andere classes die regelmatig MP10 runs doen mogen me ook toevoegen uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Iemand zin om met mij keyruns te doen? Ik speel zelf meestal mp7, maar hoger zal ook wel gaan.
Voeg me toe Pietz0r#2129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Een interessante ontwikkeling. Ik heb twee avonden Path of Exile gespeeld. Voor het eerst. Nu heb ik zelf nooit Diablo 2 gespeeld, maar mijn speelmaten wel, en die verkeren in een feest van herkenning nu ze PoE spelen.

Ik heb me op de verschillende fora nooit echt kunnen vinden in het dramatische gejammer waarbij D3 met D2 werd vergeleken. Maar na een paar uur PoE, is me toch wel duidelijk geworden (ervan uitgaande dat PoE echt zoveel op D2 lijkt), dat D3 in verschillende opzichten toch iets te ver gesimplificeerd is, of teveel 'dumbed down'.

Kleine voorbeelden zijn:
- Flask systeem
- Skill systeem
- Mogelijkheid om items te veranderen
- Elemental damage speelt echt een rol (ik vind het onbegrijpelijk waarom dit wel in D3 zit, maar geen significant effect heeft)

Was het maar mogelijk dat de D3 mensen zouden samenwerken met de PoE mensen, en samen die ubervette game zouden maken met de sterke punten van allebei de games...

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Zo. Mijn record voor grootste sale ooit is verbroken.

Net mijn EF verkocht voor 11 miljard + de oude EF van de koper.

Waarom? Ik ga er maar 8k dps op achteruit (van 260ub naar 252ub) en mijn EF zal met itemization patch een stuk minder waard worden. Met dat bedrag kan ik na die patch iets minstens gelijkwaardigs of waarschijnlijk beters terug kopen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Rone schreef op zondag 19 mei 2013 @ 23:23:

Het is jammer dat Blizzard voor D3 geen add-ons toestaat. Een auto pick-up add-on waarin je zelf kan aangeven wat opgepakt moet worden (per item type, magic type en item level) zou echt heerlijk zijn.

Vooral in Fields of Misery is het niet zo moeilijk om een groep van 100+ mobs bij elkaar te krijgen. Vervolgens ligt de grond zo bezaaid met non-magic en standaard magic items, dat je de rares vaak niet eens allemaal in één keer kan zien, je moet echt een beetje heen en weer lopen met Alt ingedrukt.

offtopic:
weet nog wel met WoW dat zo'n beetje hele scherm was gevuld met add-ons toen ik main tank van guild was, leek qua aantal metertjes meer op een vlieggame dan een rpg :P

[ Voor 10% gewijzigd door Kid Jansen op 20-05-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

11 miljard??

WOW, ik ben al blij als ik 3 miljoen bij elkaar heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 16:41
Na een tijdje niet gespeeld te hebben en me gear te hebben verkocht vond ik het weer tijd om wat rondjes te doen. Ik heb wat budget gear gekocht omdat ik meeste gold wil bewaren voor de itemization patch. Ik kan nu aardig mp7 doen en na wat CotA runs vandaag dropt dit mooie wapen gewoon:

Afbeeldingslocatie: http://img838.imageshack.us/img838/9811/98351160.png

Mooie upgrade voor mezelf, ga er ruim 18k op vooruit naar 175k unbuffed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Holy shit, dat is een heel erg hoge damage EF. Perfecte max damage en %damage roll en waarschijnlijk ook min damage roll en dan nog een extra min damage roll. Ook nog eens een socket erbij en vrij lage fear, perfect wapen voor een monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie dps, maar heeft hij nou maar één random property? Minimum damage?

Met IAS erop zou hij nog leuker zijn geweest. :P

Vandaag trouwens verscheidene keren met WD's en DH's gespeeld. Paar keer archon wiz tegengekomen. Wat speelt het toch vreselijk lekker als je het enige melee karakter in een party bent. Vooral samen spelen met WD's en DH's begint me steeds beter te bevallen. Lopen er hier van die lui rond die eens samen met een draaimolen barb willen spelen? :)

[ Voor 58% gewijzigd door Deadsmell op 20-05-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:41
Het stof weer eens van d3 afgehaald :Y
heb een Barb die ergens P5 is, en mijn wizard was net vers lvl 60. P1 nou...

Heb nogal moeite met Act 2, dus nu bezig in Act 1 (MP0, ja ik weet het :P).

Welke build adviseren jullie om mee te beginnen met slechte gear?
Gebruik op dit moment: http://us.battle.net/d3/e.../wizard#WVXYOS!gcZ!YYaZYZ

Edit:

Zojuist deze build gekopieerd van iemand:
http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#RlXSTj!aWX!ZYaZZa

Gaat al een stuk beter :Y

[ Voor 17% gewijzigd door R0y. op 20-05-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Barb sucked nogal hard en doet amper genoeg damage voor MP4. Ik tank tot aan MP7 nog wel redelijk, maar mis vooral DPS. Waar kan ik dat het best vandaan halen? Ik heb net 9 mil aan gold.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/8151071

Zijn er hier mensen die op mp10 het Hellfire event kunnen doen? Ik heb genoeg keys, maar ik kan het niet zelf op MP10 en de kans op de parts is zo laag op lagere MP levels dat het niet de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:21
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:41:
Mijn Barb sucked nogal hard en doet amper genoeg damage voor MP4. Ik tank tot aan MP7 nog wel redelijk, maar mis vooral DPS. Waar kan ik dat het best vandaan halen? Ik heb net 9 mil aan gold.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Koeitje-2657/hero/8151071

Zijn er hier mensen die op mp10 het Hellfire event kunnen doen? Ik heb genoeg keys, maar ik kan het niet zelf op MP10 en de kans op de parts is zo laag op lagere MP levels dat het niet de moeite is.
Weapons zijn aan de lage kant als ik hem ga vergelijken met die van mij (een echte low budget variant)
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/17016767

Skorn is een goedkope manier, maar gaat ten koste van de attack speed en in jou geval de set bonus.

Echter over mijn combi ben ik ook niet tevreden (heb nog een andere gem liggen en nog 31 miljoen ofzo over), maar durf nu niet meer te upgraden.

All-res lijkt me geen probleem, en vit zou wat hoger kunnen.

kan Mp10 trash aan zonder al teveel problemen, maar elites duren eigenlijk te lang (maar krijg ze wel neer als er niet veel gekke affixes in zitten).

Je zou kunnen kijken of je shoulders en bracers kan craften, en eventueel een andere pants met 2 sockets.
Mooiste in DPS is natuurlijk een Inna, maar dat kost weer veel HP (iets wat ik heb opgelost door een none dps amulet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Wolf schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:05:

Waarom? Ik ga er maar 8k dps op achteruit (van 260ub naar 252ub) en mijn EF zal met itemization patch een stuk minder waard worden. Met dat bedrag kan ik na die patch iets minstens gelijkwaardigs of waarschijnlijk beters terug kopen.
Gefeliciteerd, ik vond een maniticore en verkocht voor 8.5 miljard :D . Wees voorzichtig je spendeerd het zo weer. kijk maar naar mijn monk, de miljarden vliegen om je oren. Maar de enige reden van gold is voor het pimpen van je char ;) . Bewaren heeft geen zin, MP10 doen als mals vlees is echt een stuk leuker :D .

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

jammer zeg...

Net een mooie EF gemist... 1170, 167 DEX, 40% damage, +0,25, 2,9 lifesteal, 73% CHD. Stond erop voor 130m, maar had net 10m op een ander item geboden en kwam daardoor net iets tekort! Nu ben ik overboden en kan ze weer gebruiken, maar is ie weg... Dit had een dps boost van 20K gegeven, ongeveer wat ik nodig heb om mp8 te kunnen meppen denk ik. Alles wat erop lijkt kost een hele hoop meer.

Maar blijf de AH in de gaten houden...
pietz0r schreef op maandag 20 mei 2013 @ 14:11:
Iemand zin om met mij keyruns te doen? Ik speel zelf meestal mp7, maar hoger zal ook wel gaan.
Voeg me toe Pietz0r#2129
MP7 lukt mij wel, ik heb je toegevoegd. Ben altijd wel in voor een key!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Eergisteren eindelijk met m'n DH lvl 60 bereikt en gisteren maar eens wat upgrades aangeschaft . . . . unbuffed dps 332K >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Reza-2936/hero/8973087

Iemand zo snel een idee wat beter kan (behalve de pants en rechter ring)?

[ Voor 7% gewijzigd door Eolis op 20-05-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:36

Vrijdag

De Zwarte

Mad-Matt schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:09:
11 miljard??

WOW, ik ben al blij als ik 3 miljoen bij elkaar heb :'(
Ik ben ook zo'n schraper hoor, heb net 1,3 miljoen bij elkaar 8) Pak ook alles op wat niet wit/grijs is zodat ik het kan salvagen/verkopen. Heb veel te veel golds "want dat komt misschien nog wel eens van pas op andere chars" :X

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 01:33
Eolis schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:11:
Eergisteren eindelijk met m'n DH lvl 60 bereikt en gisteren maar eens wat upgrades aangeschaft . . . . unbuffed dps 332K >:)

332k is buffed, met name je Sharpshooter passive zorgt voor dikke increase op je paperdoll. Maar effectief is die skill gewoon bagger.

Andariel's Visage vervangen door eentje met socket (vullen met ruby voor xp of amy voor life) en lagere fire damage taken, of eventueel een Mempo voor meer EHP ten koste van wat damage. Gloves moet je ook redelijk makkelijk wat beters kunnen craften lijkt me. Gloves met CHC, en ook amulet met CHC proberen te krijgen zodat je meer effect hebt van je emerald in de manti en CHD in het algemeen.

Verder je skills misschien wat beter finetunen, je hebt nu eigenlijk alleen maar damage dealers maar compleet geen survival en dat gaat je op inferno opbreken.
Shadow Power-Gloom is eigenlijk een must voor elke DH aangezien de class beperkte opties heeft voor lifesteal. Vault met Tumble rune is ook een echte lifesaver. Rapid Fire is lekker tegen bosses maar tegen grote groepen vijanden veel minder effectief dan bv Ball of Lightning.

[ Voor 36% gewijzigd door Nephalem op 20-05-2013 20:30 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vrijdag schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:19:
[...]

Ik ben ook zo'n schraper hoor, heb net 1,3 miljoen bij elkaar 8) Pak ook alles op wat niet wit/grijs is zodat ik het kan salvagen/verkopen. Heb veel te veel golds "want dat komt misschien nog wel eens van pas op andere chars" :X
Mocht je eens samen willen spelen met nog zo'n schraper mag je me altijd toevoegen :)
TheDoctor#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Nephalem schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:19:
[...]

332k is buffed, met name je Sharpshooter passive zorgt voor dikke increase op je paperdoll.

Andariel's Visage vervangen door eentje met socket (vullen met ruby voor xp of amy voor life) en lagere fire damage taken, of eventueel een Mempo voor meer EHP ten koste van wat damage. Gloves moet je ook redelijk makkelijk wat beters kunnen craften lijkt me. Gloves met CHC, en ook amulet met CHC proberen te krijgen zodat je meer effect hebt van je emerald in de manti en CHD in het algemeen.

Verder je skills misschien wat beter finetunen, je hebt nu eigenlijk alleen maar damage dealers maar compleet geen survival en dat gaat je op inferno opbreken.
Shadow Power-Gloom is eigenlijk een must voor elke DH aangezien de class beperkte opties heeft voor lifesteal. Vault met Tumble rune is ook een echte lifesaver. Rapid Fire is lekker tegen bosses maar tegen grote groepen vijanden veel minder effectief dan bv Ball of Lightning.
Die Andariel's Visage was ik vergeten te noemen. Thanks voor de tips, zal kijken wat ik kan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
Gewoon farmen vind ik ook prima :) ga nu online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eolis schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:11:

Dat noemen we buffed :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag ook nog eens een lucky drop, gelijk naar mijn alt WD gegaan :)

Afbeeldingslocatie: https://imageshack.us/scaled/large/829/poxv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Niet online
Is het mogelijk m'n barb te wijzigen naar 2x 1h en m'n UB damage gelijk te houden voor max 800M?

Linkje naar barb: http://www.diabloprogress...rdok-1449/Quardok/9164772

Ik heb meerdere dingen geprobeerd in dps calcs, maar ik lijk er overal gigantisch op achteruit te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

retlaw schreef op maandag 20 mei 2013 @ 20:08:
jammer zeg...

Net een mooie EF gemist... 1170, 167 DEX, 40% damage, +0,25, 2,9 lifesteal, 73% CHD. Stond erop voor 130m, maar had net 10m op een ander item geboden en kwam daardoor net iets tekort! Nu ben ik overboden en kan ze weer gebruiken, maar is ie weg... Dit had een dps boost van 20K gegeven, ongeveer wat ik nodig heb om mp8 te kunnen meppen denk ik. Alles wat erop lijkt kost een hele hoop meer.

Maar blijf de AH in de gaten houden...

[...]

Als je je EF in je mainhand stopt en een 3%ll WKL met crit damage scoort (minimaal 20% lightning damage) moet je makkelijk mp8 kunnen

Ik doe MP9 met mijn monk, misschien 1 gem in je chest ofzo vervangen voor wat life, maar dat zou moeten lukken

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op maandag 20 mei 2013 @ 15:05:

ow gefeli. Volgens mij merk je het verschil van DPS in game echt niet.

Het blijft wel de vraag of de huidige EF's minder duur worden. Ze gaan met de volgende patch ook de black-damage bug aanpakken en tis nog niet helemaal duidelijk wat voor invloed dat heeft.

De nieuwe i62 EF's zouden veel minder DPS hebben mja dan kunnen ze straks wel i63 stats rollen. Hopelijk komen wel (snel) nieuwe top items die de EF van nu kunnen opvolgen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mofkees schreef op maandag 20 mei 2013 @ 23:03:
[...]

ow gefeli. Volgens mij merk je het verschil van DPS in game echt niet.

Het blijft wel de vraag of de huidige EF's minder duur worden. Ze gaan met de volgende patch ook de black-damage bug aanpakken en tis nog niet helemaal duidelijk wat voor invloed dat heeft.

De nieuwe i62 EF's zouden veel minder DPS hebben mja dan kunnen ze straks wel i63 stats rollen. Hopelijk komen wel (snel) nieuwe top items die de EF van nu kunnen opvolgen.
iLvl 63 wapens met elemental dmg gaan al tot de 1100-ish dps. Met black dmg hoger, maar dat verschil wordt bij de EF gecompenseerd door de +0.25 attack speed. Ik ben er vrij zeker van dat ilvl63 Echoing Furies sterker gaan zijn na de itemization patch.

Bovendien wil ik tegen die tijd toch een sledgefist. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:02:
[...]

iLvl 63 wapens met elemental dmg gaan al tot de 1100-ish dps. Met black dmg hoger, maar dat verschil wordt bij de EF gecompenseerd door de +0.25 attack speed. Ik ben er vrij zeker van dat ilvl63 Echoing Furies sterker gaan zijn na de itemization patch.

Waarom zouden ze een item, dat al gebruikt wordt door alle top spelers, nog verder willen buffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Afgelopen weekend weer heel wat uurtjes met de SC barb door gebracht in Act1 MP10.
De eerste run was meer een test run, kan ik het aan etc.
En het viel reuze mee, vooral toen ik de drops (vooral de eerste paar runs) en de XP zag.
Van Plvl 66 naar 72 in anderhalf dag.

Ook de HC barb heeft wat XP erbij, nog steeds in A3 op Mp1 of 2 bezig en inmiddels een nieuw record.
Plvl 25 nu (de vorige barb ging dood op Plvl24) en ik ga er vanuit dat deze nog wel een tijdje blijft leven.
DPS nu boven de 100k (nieuw wapen/ring gehaald) en ben bezig om een leuke IK belt te kopen zodat ik mijn Ice climbers aan kan zonder de 60 res van de 2 IK pieces te verliezen.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 00:02:
[...]

Join the club,
Sledgefist met cocket graag :P

Denk dat voor monks de sledgefist dan een van de meest gezochte wapens gaat worden.

Van het weekend maar wat upgrades gedaan, klein beetje damage op vooruit gegaan, maar ook een bak met EHP erbij.

Denk dat ik de rest van mijn gold bewaar voor itemisation patch inderdaad, tenzij ik een wkl voor een mooie prijs op de kop kan tikken. Tussendoor maar blijven craften en toch hopen op neck/shoulder/glove upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:42
Hebben jullie wel eens gehad dat mensen klagen dat je te snel door de acts vliegt in een public game? Ik joinde een public game act 3 met een OP DH en knalde razend snel door de act heen samen met dikke movement speed waardoor niemand me kon bij houden. Toen werd ik gekicked omdat ze me irritant vonden :P

Ik vond het eigenlijk wel grappig

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539

Zo, van het weekend eens wat aan mijn gear getimmerd.
Doel: mijn offhand met 220 vit weg zien te halen.
ice climbers ingewisselt voor fire walkers, zodat ik 12% ms heb die ik ga missen op mijn lacuni's
Eerst nieuwe shoulders gecraft, deze hadden meer vit en life% en ook iets meer str.
Nieuwe amulet gecraft, met 80 allres
mijn lacuni's met str de deur uit gedaan voor gecrafte bracers, 50 allres 46 vit
inna's pants met str ingewisselt voor allres
nieuwe offhand gehaald met lifesteal.
hierdoor kon mijn immortal king belt weg, hiervoor een witching hour gehaald met allres.

resultaat, met xp gem in mijn helm net geen 30K hp meer.. is wat weinig maar kan ermee door voor nu.
unbuffed van 118K naar 124K gegaan..

en uiteindelijk!!!! mijn ofhand met 220 vit kwijt :D
dus hopelijk kan ik nu iets makkelijker upgrades halen.
ik vroeg me af, is er een betere chest piece nu ik de set bonus niet meer gebruik?
ik kan namelijk op de ah niets vinden wat zoveel ehp en dmg geeft..

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Af en toe is het wel irritant als iemand zogenaamd mob probeert te pullen en de hele tijd eigenlijk weg is terwijl je er heel weinig mee opschiet.

Dit weekend een stuk of 10 PL gepakt en sta nu op 55 met mijn barb, het gaat echt zo makkelijk en snel. Mijn EHP is nu veel te laag maar toch heb ik weinig problemen op MP10.

Nog aardig wat legs gevonden waaronder een Talrasha amulet welke voor 280m op de AH staat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Axewi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:15:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1635539

...
ik vroeg me af, is er een betere chest piece nu ik de set bonus niet meer gebruik?
ik kan namelijk op de ah niets vinden wat zoveel ehp en dmg geeft..
je kan natuurlijk een armor craften, zie bijv mijn HC barb zijn armor en die kan natuurlijk ook nog beter.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Toch zou ik voor gaan voor de all res bonus, 60 all res is niet weinig en deze bonus is relatief goed te betalen. Als je een IK irons pak met veel str dan denk ik zelfs dat je DPS win tegenover je trifecta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wooldoor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:46:
Toch zou ik voor gaan voor de all res bonus, 60 all res is niet weinig en deze bonus is relatief goed te betalen. Als je een IK irons pak met veel str dan denk ik zelfs dat je DPS win tegenover je trifecta.
Denk dat ie die winst alleen echt haalt als er minimaal ook chd op die irons zit. En dat maakt het weer iets prijziger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Wooldoor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:46:
is inderdaad een goeie!
zal vanavond eens kijken, kreeg net een mailtje dat ik weer iets verkocht had (25 cent) dus zit nu weer boven de euro dus kan wat gold inslaan.

Wel appart hoe je via de rmah vaak wel iets verkoopt voor 1,25 = 0.25ct na de fee terwijl het op de normale ah nog geen 3 mil waard is :S
maargoed, dat is op dit moment de eenige manier hoe ik soms wat geld binnen krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:53:
[...]

Denk dat ie die winst alleen echt haalt als er minimaal ook chd op die irons zit. En dat maakt het weer iets prijziger
Valt wel mee, het wordt pas duur als het trifecta IK irons zijn of als er veel vit op zit. Pure str/CHC en wat CHD heb ik voor minder dan 3m binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer bezig geweest met m'n Demon Hunter, van 328k unbuffed naar 345k, en EHP naar 560K :)

Betere gloves gevonden, erg hoge dex, vit er op en ook nog eens armor erbij. :) En dat voor een prikkie :)
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2v93sex.jpg

M'n Hellfire Ring met 50 avg dmg/180dex/40%CHD/3.5%CHC vervangen met deze. Geen avg dmg er op, maar rest van de stats maken het verschil goed.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/e83ac4.jpg

M'n Natalya's met AS/CHD vervangen met deze met ook CHC er op. Verlies wel m'n vit die ik er op had zitten.
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/4rdwgm.jpg

En 60 dex er bij op m'n Nat's boots:7
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/15u0e8.jpg

Het wordt nu echter steeds lastiger om upgrades te vinden voor minder dan 1 miljard.. Ik zou ook niet weten wat ik nog relatief makkelijk kan upgraden. Bracers ben ik druk aan het craften maar helaas mist er vaak net 1 stat (CHC of VIT) om het upgrades te maken...

Op m'n chest kan ik zo'n 30 dex winnen, op m'n pants 20 dex.. Maar allemaal voor dikke miljoenen, wat de upgrade ook weer net niet waard is IMO. Net als gems upgraden, die paar dex is al die miljoenen IMO niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:18:
Weer bezig geweest met m'n Demon Hunter, van 328k unbuffed naar 345k, en EHP naar 560K :)

Betere gloves gevonden, erg hoge dex, vit er op en ook nog eens armor erbij. :) En dat voor een prikkie :)
[afbeelding]

M'n Hellfire Ring met 50 avg dmg/180dex/40%CHD/3.5%CHC vervangen met deze. Geen avg dmg er op, maar rest van de stats maken het verschil goed.
[afbeelding]

M'n Natalya's met AS/CHD vervangen met deze met ook CHC er op. Verlies wel m'n vit die ik er op had zitten.
[afbeelding]

En 60 dex er bij op m'n Nat's boots:7
[afbeelding]

Het wordt nu echter steeds lastiger om upgrades te vinden voor minder dan 1 miljard.. Ik zou ook niet weten wat ik nog relatief makkelijk kan upgraden. Bracers ben ik druk aan het craften maar helaas mist er vaak net 1 stat (CHC of VIT) om het upgrades te maken...

Op m'n chest kan ik zo'n 30 dex winnen, op m'n pants 20 dex.. Maar allemaal voor dikke miljoenen, wat de upgrade ook weer net niet waard is IMO. Net als gems upgraden, die paar dex is al die miljoenen IMO niet waard.
Mooie upgrades hoor. Dat heeft je vast een bak gold gekost. Wat ik nog zou doen als ik jou was is een quiver kopen met een skillbonus waar je wat aan hebt. Dus EA of HA dmg. Dan gaat het nog weer een stukje beter. 10-14% scheelt echt een bak dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wooldoor schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:16:
[...]
Valt wel mee, het wordt pas duur als het trifecta IK irons zijn of als er veel vit op zit. Pure str/CHC en wat CHD heb ik voor minder dan 3m binnen gehaald.
Eigenlijk wil een whirlwindbarb natuurlijk attack speed ;)
Op IK gloves met 170+str is 9% AS / 9 a 10 % chc vaak beter te betalen dan 9%/5chc op behoorlijke ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bokkie schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:10:
[...]

Als je je EF in je mainhand stopt en een 3%ll WKL met crit damage scoort (minimaal 20% lightning damage) moet je makkelijk mp8 kunnen

Ik doe MP9 met mijn monk, misschien 1 gem in je chest ofzo vervangen voor wat life, maar dat zou moeten lukken
Ik heb toch weer voor een EF met lifesteal en vit gekozen... Die zijn nog redelijk betaalbaar voor mij op dit moment. Gaf een extra 3K health en 10K damage en heb nu nog wat gold ipv gelijk platzak te zijn!

De EF in de mainhand gestopt (dacht dat ie juist in de OH moest) en MP8 gaat goed! blijf lekker overeind en duurt ook niet heel lang voor de mobs neergemept zijn. Zelfs op MP10 krijg ik nu elites neer. Niet erg efficiënt, maar dat geeft niet.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

retlaw schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:34:
[...]

Ik heb toch weer voor een EF met lifesteal en vit gekozen... Die zijn nog redelijk betaalbaar voor mij op dit moment. Gaf een extra 3K health en 10K damage en heb nu nog wat gold ipv gelijk platzak te zijn!

De EF in de mainhand gestopt (dacht dat ie juist in de OH moest) en MP8 gaat goed! blijf lekker overeind en duurt ook niet heel lang voor de mobs neergemept zijn. Zelfs op MP10 krijg ik nu elites neer. Niet erg efficiënt, maar dat geeft niet.
EF in je offhand is vooral voor barbs beter,

Voor monks (vooral als je thunderclap/cyclone doet) wil je wapen met hoogste max dmg in je mainhand voor je cyclone, Whirlwinds uit je Cyclone doen damage op basis van mainhand

2e reden is dat een EF black damage is waardoor je +elemental damage hoger aandeel heeft (zie black damage voor (archon) mages) en de WKL meestal lagere max dmg heeft dan de EF en dus beter in je offhand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:30:
[...]

Eigenlijk wil een whirlwindbarb natuurlijk attack speed ;)
Op IK gloves met 170+str is 9% AS / 9 a 10 % chc vaak beter te betalen dan 9%/5chc op behoorlijke ringen.
Volgens mij heb ik iets van 150 milj. betaald voor de mijne. Ik ga toch eens zoeken naar trifecta's, dat zou me een leuke dps boost moeten geven. Waarschijnlijk onbetaalbaar. :P
retlaw schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:34:
[...]

Toch nog een upgrade! Op hoeveel unbuffed dps zit je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:25:
[...]

Mooie upgrades hoor. Dat heeft je vast een bak gold gekost. Wat ik nog zou doen als ik jou was is een quiver kopen met een skillbonus waar je wat aan hebt. Dus EA of HA dmg. Dan gaat het nog weer een stukje beter. 10-14% scheelt echt een bak dmg.
Voor zo'n 2 miljard totaal heb ik alles kunnen scoren :) Viel relatief gezien dus nog wel mee, en ik kan/moet m'n oude items nog verkopen.

Andere DML is idd een goede tip. Zal eens kijken hoeveel een gelijkwaardige met een goede skillbonus gaat kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:45:
[...]

Voor zo'n 2 miljard totaal heb ik alles kunnen scoren :) Viel relatief gezien dus nog wel mee, en ik kan/moet m'n oude items nog verkopen.

Andere DML is idd een goede tip. Zal eens kijken hoeveel een gelijkwaardige met een goede skillbonus gaat kosten.
Dat heb je dan goed gedaan. 2 miljard voor al die items is niet duur. Ik ben wel benieuwd of mijn ring je nou nog meer dmg op zou leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsmell schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:43:
[...]
Volgens mij heb ik iets van 150 milj. betaald voor de mijne. Ik ga toch eens zoeken naar trifecta's, dat zou me een leuke dps boost moeten geven. Waarschijnlijk onbetaalbaar. :P
150 voor die? RLY? Ik had dergelijke, iets minder str inclusief fire res voor ~15m gekocht en weer verkocht dacht ik.
Duurste item dat ik heb was 65m en dat is m'n Fury, daarna voor 30m m'n WH.
Maar een cheap bastard zijn is wel lastig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
http://eu.battle.net/d3/e...pa1985-2624/hero/14938376

Net de 100k gepasseerd :) Wat zouden jullie aanpassen? Ik denk zelf dat ik nog wel wat vit kan inleveren voor Str en AR. En wat is trouwens het voordeel van een 2h tegen 2 1h?

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
Het voordeel van een 2h is dat je weapon damage een stuk hoger is, dat is handig voor bijvoorbeeld Rend.
Het nadeel is dat een skorn fucking traag is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:52:
[...]

150 voor die? RLY? Ik had dergelijke, iets minder str inclusief fire res voor ~15m gekocht en weer verkocht dacht ik.
Duurste item dat ik heb was 65m en dat is m'n Fury, daarna voor 30m m'n WH.
Maar een cheap bastard zijn is wel lastig :+
Hm...wellicht haal ik dingen door elkaar dan. Ik kan me ook nog een recente aankoop van 85 milj. herinneren, dat kan hem dan ook wel geweest zijn, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:41:
[...]

EF in je offhand is vooral voor barbs beter,
Waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Omdat ww barbs meer last hebben van de fear proc dan thunderclap monks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 15:37
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn monk om te bouwen naar meer AR, zodat ik One With Everything kan laten vallen. Maar dat is nog best lastig en prijzig :). Zit nu weer te wachten tot ik weer wat Demonic Essences heb zodat ik betere gloves, Amulet, en bracers kan craften met AR erop. Liefst zonder EHP en DPS te droppen..

Wat ik me afvroeg?
Op basis van welke site bekijken jullie nu je EHP eigenlijk?
er zit nogal wat verschil in de sites D3up en diabloprogress.

435K EHP op
http://d3up.com/b/628902

606K EHP op
http://www.diabloprogress...enl-2822/Monkyman/1541809

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
minder fear proc's
maar vaak wil een barb een dagger met as in de offhand, zodat je tornadooos sneller tikken.
Maar helaas zijn die niet te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Axewi schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:00:
[...]

minder fear proc's
maar vaak wil een barb een dagger met as in de offhand, zodat je tornadooos sneller tikken.
Maar helaas zijn die niet te betalen :)
Kan ook, maar mede door de prijs is een EF met een zo hoog mogelijk +attacks per second de next best (betaalbare) thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:43:

Toch nog een upgrade! Op hoeveel unbuffed dps zit je nu?
Ja, kon het niet laten... unbuffed nu 144K... En icm extra health ben ik er blij mee!
Nu nog ergens 4% crit vandaan halen... Ik merk dat solo de 3% van de scoundrel toch te merken is, met 4% erbij zit ik precies op 50%. Kan ook omdat de mobs sterker zijn in een party, dat het net lijkt alsof ze gemist worden..

Crit op een nat ring is onbetaalbaar, dus wordt nog even zoeken! Bracers rollen max op 6, daar kan ik er dus nog 2,5% op winnen, maar wordt ook weer zo prijzig...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bracers gewoon af en toe craften, en hopen op wat geluk :)

nat's ring met crit kan je wel al voor 30m fixen, maar als je altijd tussen de 5 en 10m in hangt is dat erg veel inderdaad, zelf ook heel lang op vast gezeten dat ik gewoon weinig gold had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:10:

nat's ring met crit kan je wel al voor 30m fixen, maar als je altijd tussen de 5 en 10m in hangt is dat erg veel inderdaad, zelf ook heel lang op vast gezeten dat ik gewoon weinig gold had.
Probleem is dat je er dan kwa dps waarschijnlijk op achteruit gaat door de hoge avg dmg erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 08:49:
[...]

Waarom zouden ze een item, dat al gebruikt wordt door alle top spelers, nog verder willen buffen?
Waarom zouden ze een item in het spel stoppen dat een must have is voor iedereen die dualwieldend veel damage wil doen?

Soortgelijke vraag met een soortgelijk antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Nu online

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:13:
[...]

Probleem is dat je er dan kwa dps waarschijnlijk op achteruit gaat door de hoge avg dmg erop
dat klopt inderdaad. Een nat ring met crit lukt nog net, maar ook nog met genoeg average damage niet.

Craften blijf ik ook proberen, maar grondstoffen waren op! Had teveel gecraft, of te weinig gesalvaged... Kan nu wel lekker meehakken zonder elke keer plat te liggen!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:17:
[...]

Waarom zouden ze een item in het spel stoppen dat een must have is voor iedereen die dualwieldend veel damage wil doen?

Misschien willen ze niet dat die classes zo belachelijk veel damage doen? ;)

Maar misschien kunnen ze anders als ze de EF's buffen ook gelijk nog een MP11-20 toevoegen speciaal voor hen?

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 21-05-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wolf schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:17:
[...]

Omdat ze het eerste niet van te voren ingeschat hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze een BiS wapen nog verder gaan buffen. Waarom ze hem er in de eerste plaats in gestopt hebben is toch echt een andere vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Laatst online: 02-09 16:41
Na de gedropte EF heb ik toch maar wat extra upgrades gedaan in de hoop nu op MP10 overeind te blijven.

mijn monk

Ik heb een wkl en mempo aangeschaft en mijn inna's chest ingeruild voor één met all ress ipv alleen dex/vit.

Vanavond eens testen of ik beetje overeind blijf of toch nog wat meer moet investeren, heb nu nog een 500m over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Case schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:00:
Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn monk om te bouwen naar meer AR, zodat ik One With Everything kan laten vallen. Maar dat is nog best lastig en prijzig :). Zit nu weer te wachten tot ik weer wat Demonic Essences heb zodat ik betere gloves, Amulet, en bracers kan craften met AR erop. Liefst zonder EHP en DPS te droppen..

Wat ik me afvroeg?
Op basis van welke site bekijken jullie nu je EHP eigenlijk?
er zit nogal wat verschil in de sites D3up en diabloprogress.

435K EHP op
http://d3up.com/b/628902

606K EHP op
http://www.diabloprogress...enl-2822/Monkyman/1541809
DP neemt Dex mee en D3UP niet.

Bij de meeste builds wil man eigenlijk genoeg EHP hebben om niet door welke mob dan ook 1- of 2-shot te worden. Bij DEX is het vrij zwart/wit, of je de klap krijgt of niet. Als je die meeneemt, zou het kunnen zijn dat je bepaalde attacks (koeien A1, exploderende mannetjes A3) toch niet kunt overleven met een schijnbaar hoog genoeg EHP.

Bovendien zijn veel attacks niet te dodgen, zoals de grond effecten.

Persoonlijk vinnik D3UP wel beter, maar voor elke char is dodge ook belangrijk, zeker als je electrify/minion horde packs tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Daarom is dodge eigenlijk nogal een brakke defensive mechanic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:23:
[...]

Omdat ze het eerste niet van te voren ingeschat hebben. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze een BiS wapen nog verder gaan buffen. Waarom ze hem er in de eerste plaats in gestopt hebben is toch echt een andere vraag.
Echoing fury is niet het enige voorbeeld ervan.

Wat ik wil aangeven is dat ze al keer op keer hebben bewezen niet goed over dit soort dingen na te denken.

Bovendien, als hij niet gebuffed wordt kan ik voor deze hoeveelheid gold toch weer iets soortgelijks terug kopen (maar liever een sledgefist en een nieuwe iLvl63 WKL :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:32:
Daarom is dodge eigenlijk nogal een brakke defensive mechanic.
erm waarom? Hij doet toch precies wat het woord "dodge" betekent ? :) mee eens dat het niet zo direkt werkt als AMR/Resistance. Je moet ermee gewoon rekeing houden dat je damage spikes krijgt, maar in een pack mobs werkt dodge echt super.

heb zelf bijvoorbeeld gemerkt dat ik als Barb niet in een pack zombies kan staan zonder WoTB (om HoTA te spammen), met WoTB is het helemaal geen probleem. Dat komt naar mijn mening grotentdeels door de +20% Dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:52:
[...]

Dat heb je dan goed gedaan. 2 miljard voor al die items is niet duur. Ik ben wel benieuwd of mijn ring je nou nog meer dmg op zou leveren.
Volgens D3up ga ik er 3.3K DPS op achteruit, en 1.9K EHP op vooruit. Had het net nog speciaal even gekeken ivm mijn nieuwe ring haha :)

De boots waren 460m, rare ring 450m, nat's ring 820m en gloves 350m :)
Vooral die gloves waren verkeerd geprijsd :)

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 21-05-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:48:
[...]

Volgens D3up ga ik er 3.3K DPS op achteruit, en 1.9K EHP op vooruit. Had het net nog speciaal even gekeken ivm mijn nieuwe ring haha :)

De boots waren 460m, rare ring 450m, nat's ring 820m en gloves 350m :)
Vooral die gloves waren verkeerd geprijsd :)
Nou, dan heb je het dus goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:42:
Er is ook niks mis met dodge lijkt me, maar je moet het niet zien als je basis defense. Je zult ook klappen moeten kunnen incasseren. Dan is dodge een mooie toevoeging.
Klopt ik overdrijf het ook een beetje, maar de manier waarop de classes gebasseerd zijn is het voor de monk en DH wel hun "basis" defense

Maar in grote packs is veel dodge wel erg fijn om te hebben inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:19:
[...]

Klopt ik overdrijf het ook een beetje, maar de manier waarop de classes gebasseerd zijn is het voor de monk en DH wel hun "basis" defense

Maar in grote packs is veel dodge wel erg fijn om te hebben inderdaad :)
Ik weet niet precies hoe dex->dodge scaling werkt (heb geen dex-chars), maar kan me voorstellen dat het juist een van de efficientere base stats is als je naar pure mitigation kijkt? Armor/AR kunnen alles classes stacken natuurlijk.

En de hoeveelheid Armor/AR die je van str/int krijgt is vrij beperkt.

Een char met 3000 base stat krijgt:
Dex: 60% dodge
Int: 300 AR
Str: 3000 armor

Dan is de dodge veruit de meeste damage mitigation, ook al is het zwart/wit. Maar goed, neemt niet weg dat je daarnaast natuurlijk Armor/AR moet stacken, zoals iedere andere char. Alleen heb je je dodge als extra. En als Monk met OWE is AR natuurlijk sowieso al niet zo'n probleem meer.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 21-05-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Ik weet niet precies hoe dex->dodge scaling werkt (heb geen dex-chars), maar kan me voorstellen dat het juist een van de efficientere base stats is als je naar pure mitigation kijkt? Armor/AR kunnen alles classes stacken natuurlijk.

En de hoeveelheid Armor/AR die je van str/int krijgt is vrij beperkt.
Het "probleem" is dat het een kans blijft, Nu is dit tegenwoordig veel minder een probleem, maar voor de nerf was het gewoon een feit dat op inferno, de "kans" om niet geraakt te worden toch een stuk minder veilig is dan gewooon een keiharde vermindering van damage door armor (str) of all resiist (int)

Met de nerfs op incoming damage en de beter gear die beschikbaar is voor monks/DH's is het veel minder een issue.

dex/dodge heeft diminishing returns, ik heb met mijn 2,831 dex 48% dodge kans

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bokkie schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Het "probleem" is dat het een kans blijft, Nu is dit tegenwoordig veel minder een probleem, maar voor de nerf was het gewoon een feit dat op inferno, de "kans" om niet geraakt te worden toch een stuk minder veilig is dan gewooon een keiharde vermindering van damage door armor (str) of all resiist (int)

Met de nerfs op incoming damage en de beter gear die beschikbaar is voor monks/DH's is het veel minder een issue.

dex/dodge heeft diminishing returns, ik heb met mijn 2,831 dex 48% dodge kans
En best wel behoorlijke diminishing returns.

Boven de zoveel dex gaat 1 punt in dex maar een bepaalde hoeveelheid dodge waard zijn. 60% dodge is niet te halen terwijl je met AR en Armor makkelijk over de 70% dmg mitigation kan komen.

Op lage levels is dodge effectiever, maar op hoge levels is het volledig kansloos. Zeker aangezien het niet werkt op DOTs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dacht dat de diminishing returns pas later merkbaar werden met dodge, maar niet dus. Denk dat ze je dan niet boven de 50% willen hebben.

Maar goed, mijn WD heeft een whopping 13% dodge ofzo, dus ik zou best richting de 50 willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:00:
Dacht dat de diminishing returns pas later merkbaar werden met dodge, maar niet dus. Denk dat ze je dan niet boven de 50% willen hebben.

Maar goed, mijn WD heeft een whopping 13% dodge ofzo, dus ik zou best richting de 50 willen hebben ;)
Ach ja, het gras is altijd groener aan de andere kant he :)
zoals ik al zei het is tegenwoordig veel minder een issue dan voorheen.

Ik wil nog zo een 100k ehp meer en rond de 20 a 30k paperdoll dps meer
dan moet het mogelijk zijn om samen met mijn barb maat ubers op mp 8/9/10 goed te doen.

Dat is beetje een doel wat wij ons gesteld hebben voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EHP is ook mijn primaire focus op het moment. Zit nu voornamelijk te kijken naar nieuwe Lacuni's met vit. Ben alleen een beetje blut, dus het blijft even bij kijken :+

Met de DPS zit het wel even goed, zeker met de nieuwe Cloud of Bats build (crit record van 4.5M nu :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 21-05-2013 13:07 ]

Pagina: 1 ... 209 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.