Timeless schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:44:
[...]
Buffes op d3up kun je toch gewoon uitzetten? Maakt ook niet zo veel uit. Ik zat met mijn manticore boven de 330k unbuffed dps en binnen de top 1000 DH's wereldwijd. Mijn heroscore was iets van 23000+
Vergelijken is sowieso moeilijk want als je een goed vergelijk wilt maken moet je ook mijn belt wisselen voor een degelijke witching hour.
Op D3up ga je van 317K naar 340K, ik zit op 356K.
Verschil is unbuffed kleiner dus

Maar idd met een Inna's belt ipv WH. Ik denk dat je ringen en paragon level het grote verschil maken (mijn ringen: 3,5%, jouw ringen: 4%+4,5%

)
Maar goed, qua EHP win je het iig nog wel dik, maar zodra ik betere ringen heb wordt het verschil in DPS groter en het verschil in EHP kleiner denk ik.
Ik zie in de calculator dat ik de meeste EHP krijg van res all (392 EHP per punt, vit is 206) dus ik ga op de upgrades op zoek naar wat extra res all.
Mijn doel is dan:
- Bracers craften met 270+ dex/5.5 CHC+/res all (en doe dan ook maar vit). (of eventueel Lacuni's met VIT)
- Ringen met DMG/DEX/CHC/CHD en iets van all res, res, vit of life%
- Gloves met all res ipv vit.
Denk dat ik daar de meeste EHP op kan winnen. Zoals je al aangaf op de bracers veel, maar dan moet het dus wel een hele goede craft zijn
Ben iig wel erg blijf met m'n upgrades van de laatste tijd, ben van 220K EHP naar het dubbele gegaan, en m'n DPS is volgens mij met rond de 100K unbuffed gestegen.
Ander vraagje: heb jij wel eens met een Stone of Jordan gespeeld? 20-30% dmg lijkt mij interessant maar het vertekend zo ingame t.o.v. de paperdoll DPS. Ik heb totaal geen moeite met blue of white monsters maar elites zouden met 20-30% een stuk sneller moeten gaan. Is echt gewoonweg 20% bovenop je buffed DPS? (500k + 20% = 600k DPS)
[
Voor 35% gewijzigd door
Angeloonie op 17-05-2013 17:13
]