Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Angeloonie schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 20:11:
Is er een wizard die weet wat dit waard is? AH loopt gigantisch uiteen..
Als ik zoek op:

Avg dmg: 250
Int: 180
Crit: 9.5
Life: 8%

krijg ik er 2: 18,7 mil en 220 mil, maar de 220 mil heeft nog eens -dmg ook op mijn crap gear wizard..

[afbeelding]
.
zonder Arcane power on crit zijn die dingen vrij slecht te verkopen hoor, tenzijn je tegen 300 INT hebt. je mag al blij zijn als je er 10M van krijgt... helaas

@Desjaak, aha wist ik niet meer. Zit zelf blijkbaar net 0.01 onder B/P, heb namelijk 2.85 met WoTB :) ff 2% ergens scoren dan, heh.

[ Voor 10% gewijzigd door Mofkees op 16-05-2013 20:32 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Man wat zijn die Buriza's duur geworden zeg! Denk even 2e setje scoren voor bij de Barb.. maar dat is echt niet 'eventjes' zeker met hoger pierce..

Ben blij dat ik mijne gescoord heb toen 't net 'uitgevonden was' die zou ik nu echt niet kunnen betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Haha, deze noob heeft inmiddels een mooi gear setje bij mekaar weten te sprokkelen na bijna een jaar afwezigheid :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325 en hak vrij gemakkelijk door MP1 heen met m'n HOTA-build. Lekker hoor! Hoewel er vast nog wel wat te upgraden valt, maar ik kijk even rustig de kat uit de boom eerst voor ik weer met miljoenen ga strooien

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Dus ben nu een tijdje lvl 60 (12).

Ben nu act 1 aan het runnen op MP2. Heb het een starter gear setje gekregen van Drumatiko waarvan ik al een paar dingen heb vervangen. Ben flink aan het sparen voor betere gear :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Idifix-2164/hero/26622664

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste amu craft waar ik écht tevreden over ben. :)

+ 18k dps
+ 32k ehp

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/amu1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn dead! Redelijk episch amuutje :) kan altijd beter maar hoge avg dmg + veel str + hoge chc en wat ar+chd als toetje :D
Hoeveel pogingen?

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 17-05-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:54:
Haha, deze noob heeft inmiddels een mooi gear setje bij mekaar weten te sprokkelen na bijna een jaar afwezigheid :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325 en hak vrij gemakkelijk door MP1 heen met m'n HOTA-build. Lekker hoor! Hoewel er vast nog wel wat te upgraden valt, maar ik kijk even rustig de kat uit de boom eerst voor ik weer met miljoenen ga strooien
http://d3up.com/b/631461
Ruby's in je wapens inruimen voor Emeralds..... 14k dps winst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:16:
Damn dead! Redelijk episch amuutje :) kan altijd beter maar hoge avg dmg + veel str + hoge chc en wat ar+chd als toetje :D
Hoeveel pogingen?
Ik ben er dan ook heel blij mee! :) 158k dps unbuffed inmiddels. Paperdoll dps over de 200k. Staat leuk. :P

Dit was de derde vanavond. In totaal zit ik op ca. 30 - 40 pogingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Vandread schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:20:
[...]

Wow, held :D Bedankt. Dat soort dingen weet ik dus niet na zo'n lange afwezigheid (en algemene noobheid).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:24

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik dacht gister een aardige mijn monk aardig te hebben gegeared, maar er zijn nog de nodige verbeteringen nodig... Alleen blijf ik op mp6/7 overeind, maar in een party gaat monk al plat op elites in mp6...

Ik heb dit als leidraad gebruikt:
http://zisspire.com/diabl...20m-Gold-Monk-Build-Guide

Dit is mijn monk:
http://d3up.com/b/632671

Ik heb me gericht op 40K life, 700 allres, dps rond de 100K en lifesteal op beide wapens. Dit is wel gelukt, maar toch blijft ie niet overeind. Ik had gehoopt MP8 ermee aan te kunnen maar wss mis ik wat. Life on Hit of life generation misschien?!

Budget is nog 100M. Wie heeft er nog tips?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Bokkie schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:45:
[...]

Als je mij contact (zie sig) heb ik misschien nog wel wat zut liggen wat je mag hebben, raak die troep aan de straatstenen niet meer kwijt, dus als jij er wat aan hebt prima
That would be nice :) . Ik zal je vanavond even toevoegen. Het zou fijn zijn als je me daar eventueel wat tips en trucks kan geven? Thanks alvast in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

retlaw schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:12:
Ik dacht gister een aardige mijn monk aardig te hebben gegeared, maar er zijn nog de nodige verbeteringen nodig... Alleen blijf ik op mp6/7 overeind, maar in een party gaat monk al plat op elites in mp6...

Ik heb dit als leidraad gebruikt:
http://zisspire.com/diabl...20m-Gold-Monk-Build-Guide

Dit is mijn monk:
http://d3up.com/b/632671

Ik heb me gericht op 40K life, 700 allres, dps rond de 100K en lifesteal op beide wapens. Dit is wel gelukt, maar toch blijft ie niet overeind. Ik had gehoopt MP8 ermee aan te kunnen maar wss mis ik wat. Life on Hit of life generation misschien?!

Budget is nog 100M. Wie heeft er nog tips?!
Als je van plan bent om oldschool cookie cutter (thunderclap/cyclone) te blijven, dump je offhand voor een wkl met crit dmg, 700 allres is overkill (imho) richt zo rond de 5 a 600 unbuffed.

Eventueel je chest vervangen voor een inna's ? gems upgraden naar 1 hoger
zwik schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:12:
[...]

That would be nice :) . Ik zal je vanavond even toevoegen. Het zou fijn zijn als je me daar eventueel wat tips en trucks kan geven? Thanks alvast in elk geval!
Ben niet echt thuis in de barb class, behalve dan de ww/sprint standaard meuk,, crit, ias, chd :P
mijn barb is een side projectje die erg squishy is.

Kijk eerst maar wat het spul doet wat ik heb liggen (ik chest, belt, vile ward, lacuni's met str en nog iets, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 15:37

zwik

randomized

Bokkie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:23:
[...]

Ben niet echt thuis in de barb class, behalve dan de ww/sprint standaard meuk,, crit, ias, chd :P
mijn barb is een side projectje die erg squishy is.

Kijk eerst maar wat het spul doet wat ik heb liggen (ik chest, belt, vile ward, lacuni's met str en nog iets, maar dat weet ik niet uit mijn hoofd
Alright, komt goed in elk geval :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Als je van plan bent om oldschool cookie cutter (thunderclap/cyclone) te blijven, dump je offhand voor een wkl met crit dmg, 700 allres is overkill (imho) richt zo rond de 5 a 600 unbuffed.

Ik was inderdaad van plan oldschool te blijven... Ik zag gister dat overawe geen party skill meer is?! Ik dacht dat dat zo was, maar kan me ook vergissen. Zie ook geen dps toename als ik deze skill activeer...

Ik heb wel een WKL, maar de huidige offhand doet veel meer DPS... Maar ga er eens naar op zoek. Ik heb de huidige chest ook vanwege de hoge vitt en allres... Ga er mee aan de slag. Thanks!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

retlaw schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:28:
[...]

Ik was inderdaad van plan oldschool te blijven... Ik zag gister dat overawe geen party skill meer is?! Ik dacht dat dat zo was, maar kan me ook vergissen. Zie ook geen dps toename als ik deze skill activeer...

Ik heb wel een WKL, maar de huidige offhand doet veel meer DPS... Maar ga er eens naar op zoek. Ik heb de huidige chest ook vanwege de hoge vitt en allres... Ga er mee aan de slag. Thanks!
paperdoll dsp != true dps

die 2x% lightnign damage wordt niet weegegeven op je paperdoll

als je een 800dps wkl met 23+ lightning damage heb met wat chd (of socket als je die de pakken kan krijgen) gaat je paperdoll dps wel een bak omlaag maar je echte dps krijgt een flinke boost. (al je damage is lightning namelijk he )

Verder wat ook al door andere is aangehaald voor andere mensen, zorg ervoor dat je niet "afhankelijk" bent van die vit op je wapen :) dat maakt het lastiger als je moet wisselen, het is een leuke extra, maar beschouw het ook als dusdanig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Net gelijk maar even Inferno afgemaakt en Diablo gekilled op MP1. Is er toevallig een site waar je kan zien waar je het beste kan farmen? Of wat raden jullie aan? http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325 is m'n Barb nu, en kan ongetwijfeld wel wat MP's omhoog want op MP1 is alles vrij snel dood.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xarzo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-09 14:13
mprkooij schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:46:
Dag allemaal,

Zou iemand mijn Barb level 53 kunnen plvlen ? Nog maar een paar levels en dan ben ik level 60.
Ik heb full Cain's + Ruby. Dus levelen gaat lekkah snel!
Gisteren was ik niet aanwezig. Vanavond wel. als je dan nog even snel wil levelen voeg me dan maar even toe. Whopper#2392

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

retlaw schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:28:
[...]

"Overawe

Increases the strength of Mantra of Conviction so that enemies take 24% additional damage and 48% for the first 3 seconds."

Er wordt nergens aangegeven dat DPS van spelers omhoog gaat, zodoende dat je geen verandering ziet in jouw DPS maar dit is zeker een "party skill".

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Sinds de hotfix lijkt de rubberbanding een stuk erger te zijn geworden.
Zelfs met 53 CHC is het af en toe echt lastig om WoTB up te houden terwijl dit voor de hotfix nog prima te doen was.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedemorgen dames :P

Gisteren weer met m'n DH bezig geweest. Van 298k unbuffed naar 328k unbuffed :) Ingame +50k dps erbij.

Heb 2 items vervangen, waardoor ik nu ook nog 26K EHP erbij heb gekregen (enkel door Inna's).
Inna's met vit. Lage dex (had 173) maar een hoge vit voor een lagere prijs dan normaal (stond tussen allemaal 160/60 versies qua prijs), stond op 1d12h :*)
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/63yr0z.jpg

M'n nieuwe manticore, exact 1250 DPS zonder sockets, en mooie CHD/DEX er op. :) Deze was uiteraard verantwoordelijk voor de DPS increase. Mooie Marquises er in gestopt (na er achter gekomen te zijn dat je daarvoor 10 DE nodig hebt, per stuk 8)7 :+
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2ypawjo.jpg

Nu weet ik alleen niet meer zo heel goed wat nu te upgraden. Bracers upgraden gaat lastig worden, vanochtend bracers gecraft met 222 dex/6% CHD/60 poison/60 all res, maar daar verlies ik 10k DPS op. De kans dat ik dus bracers craft met die stats én vit er bij is erg klein.. Ik denk nog steeds dat ik dan beter een Lacuni's met 60/70 vit op kan zoeken voor meer EHP en gelijke DPS.

M'n Hellfire ring vervangen is lastiger dan ik dacht, vooral door de hoge dex/dmg/CHD, baal alleen nog van de lage CHC.. Natalya's vervangen met een betere ring kan volgens mij wel makkelijker, maar dan moet die nieuwe ring alsnog hele dikke dex hebben aangezien ik 130 dex verlies zonder Nat's. :/

Overigens gisteren een leuke dag gehad, eerst die Chantodo's en vanmorgen een Ice Climber met str/vit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2013 10:04 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
-
moet je nog wiz hats hebben? heb weer 3 un-IDed im me stash. >:)

@Angeloonie:
- Vit op je Nat's Ring moet natuurlijk CC zijn = $$
- Er is nog 100 DEX te halen op je Nat's boots = $$
- Je ring amu (duh!) kan met een beetje craften wel beter denk ik, zeker voor DPS

[ Voor 34% gewijzigd door Mofkees op 17-05-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Mofkees schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:03:
[...]

moet je nog wiz hats hebben? heb weer 3 un-IDed im me stash. >:)
Ja zekers! Ze droppen opeens niet meer zo vaak, zijn verdomd zeldzaam.

Oh niet te vergeten, de lvl 58 shoulder, de "neppe" Vileward hebben we ook nodig.

We zitten op <40 van die verdomde hoeden en <20 neppe vilewards, het schiet niet echt op.

Bedankt alvast.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:03:
[...]

@Angeloonie:
- Vit op je Nat's Ring moet natuurlijk CC zijn = $$
Klopt, maar idd erg duur :P Zou wel mijn ideale keuze zijn.
- Er is nog 100 DEX te halen op je Nat's boots = $$
Daar had ik nog niet echt naar gekeken, vanavond maar eens kijken hoe duur boots met meer dex en gelijke vit zijn.
- Je ring amu (duh!) kan met een beetje craften wel beter denk ik, zeker voor DPS
Voor DPS wel ja, maar heb hier juist voor EHP gekozen. :) Voor DPS had ik deze nooit gekocht namelijk :P
Ik blijf wel amulets/bracers craften, want je weet maar nooit en je moet toch iets met je DE doen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

wat zou het voordeel zijn van een inna's chest? En wat zijn dan ongeveer minimale stats?!

wat hanteren de monks hier ongeveer als life, allres, chc, chd, attackspeed?!

Ik heb nu 5% lifesteal en niet echt noemenswaardige andere life regeneration skills... 240 Life on Hit en iets van 600 per second... Is het hier echt een kwestie van dps omhoog krikken zodat life steal meer doet? Of hebben monks toch altijd wel Life on Hit nodig...
Deadsmell schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:02:
Eerste amu craft waar ik écht tevreden over ben. :)

+ 18k dps
+ 32k ehp

[afbeelding]
Congrats!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ging wat fout...

[ Voor 95% gewijzigd door retlaw op 17-05-2013 10:35 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Sm0k3r schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:07:
[...]

Oh niet te vergeten, de lvl 58 shoulder, de "neppe" Vileward hebben we ook nodig.

We zitten op <40 van die verdomde hoeden en <20 neppe vilewards, het schiet niet echt op.

Bedankt alvast.
Welke hats en shoulders bedoel je hier?
Waarschijnlijk vendor ik die gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-10 18:36
retlaw schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:33:
[...]

wat zou het voordeel zijn van een inna's chest? En wat zijn dan ongeveer minimale stats?!

wat hanteren de monks hier ongeveer als life, allres, chc, chd, attackspeed?!

Ik heb nu 5% lifesteal en niet echt noemenswaardige andere life regeneration skills... 240 Life on Hit en iets van 600 per second... Is het hier echt een kwestie van dps omhoog krikken zodat life steal meer doet? Of hebben monks toch altijd wel Life on Hit nodig...
met je helm heb je al de inna's set bonus, dus is die blackthorns armor prima (al zou je er wat meer Dex op willen), LoH is niet echt nodig als je al 5% LS hebt, maar misschien nog wel handig als je dps nog niet hoog genoeg is.

je kan ook nog combination strike inwisselen voor resolve, dat zou ook filnk moeten helpen voor je survivability

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm zit toch te denken om maar mn XP-gem + hellfire ring eens te gaan vervangen. Met mijn nieuwe build (thanks xiln :)) kan ik veel makkelijker hogere MP's aan en is dat beetje extra XP niet zo waardevol meer als het vroeger was (toen ook de XP per MP nog veeeel lager was).

Alleen twijfel ik over wat voor ring ik dan moet scoren. Wil de AR liever niet kwijt, maar een tristat (dmg/chc/chd) met AR wordt waarschijnlijk onbetaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:55:
[...]

met je helm heb je al de inna's set bonus, dus is die blackthorns armor prima (al zou je er wat meer Dex op willen), LoH is niet echt nodig als je al 5% LS hebt, maar misschien nog wel handig als je dps nog niet hoog genoeg is.

je kan ook nog combination strike inwisselen voor resolve, dat zou ook filnk moeten helpen voor je survivability
Hmz had inderdaad neit gezien dat hij inna's helm al had, dan boeit chest niet zo heel veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
[...]

Bedankt alvast.
Ik heb ook nog altijd 4 van die wizard hats en 1x neppe vilewards in mijn stash zitten. Je mag ze komen ophalen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
[...]

Bedankt alvast.
Puur even uit nieuwsgierigheid, maar wat wil je in godsnaam met die troep :)?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Dit is de wizard hat: http://us.battle.net/d3/en/item/dark-mages-shade

En dit is de "neppe" Vile Ward: http://us.battle.net/d3/en/item/death-watch-mantle

We sparen deze unid voor een super giveaway, er komen telkens mensen op de stream en vragen om een super give away dus wij gaan een SUPER give away doen, de shoulders zijn het leukst want we willen een de hele vloer van act 1 town vullen met deze crap en als ze het zien zullen ze eerst denken dat het allemaal vile wards zijn, helaas kunnen ze van deze crap geen brimstone maken en het lolletje zal hoog uit een paar minuten duren totdat ze het door hebben dat onze crap net zo crappy is als de give away van andere streamers, alleen wij zijn eerlijk en gooien echt duidelijke crap op de grond.

Heb je dit soort crap dan kan je vanavond na 18:00 langskomen op www.twitch.tv/x4er0

Niet alleen voor dit hoor, ik doe nog steeds dagelijks voor mensen uberboosts, enige wat je nodig hebt is 1 machine en van die machine maak ik een hellfire ring, ik kan de uberboosts nu nog sneller doen achter elkaar want ik heb geen NV stack nodig dus je joined één van mijn maten en die prepareren samen met jou de game zodat je nv5 hebt en dan join ik de game om de bazen te verslaan. Eerst deed ik dit zelf en zal dit nog steeds doen maar terwijl ik 1 groep help kan iemand anders alvast met 3 andere een game voorbereiden dus ik kan van game naar game hoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Sm0k3r schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:26:

En dit is de "neppe" Vile Ward: http://us.battle.net/d3/en/item/death-watch-mantle

We sparen deze unid voor een super giveaway, er komen telkens mensen op de stream en vragen om een super give away dus wij gaan een SUPER give away doen, de shoulders zijn het leukst want we willen een de hele vloer van act 1 town vullen met deze crap en als ze het zien zullen ze eerst denken dat het allemaal vile wards zijn, helaas kunnen ze van deze crap geen brimstone maken en het lolletje zal hoog uit een paar minuten duren totdat ze het door hebben dat onze crap net zo crappy is als de give away van andere streamers, alleen wij zijn eerlijk en gooien echt duidelijke crap op de grond.

Heb je dit soort crap dan kan je vanavond na 18:00 langskomen op www.twitch.tv/x4er0
Ah, op die manier. Ik had wel die poster gezien van jouw super give-away, maar ik kon dan de link niet leggen naar de fijne Death Mantle en die fijne wizard hat :)

Het wordt dus een Super Give Away in de vorm van kwantiteit, niet in kwaliteit :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online

Mocht je de mijne willen hebben dan zul je ze toch echt zelf even op moeten halen. Ik doe niet aan twitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Timeless schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:29:
[...]

Mocht je de mijne willen hebben dan zul je ze toch echt zelf even op moeten halen. Ik doe niet aan twitch.
Zijn ze nog unid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:29:
[...]

Ah, op die manier. Ik had wel die poster gezien van jouw super give-away, maar ik kon dan de link niet leggen naar de fijne Death Mantle en die fijne wizard hat :)

Het wordt dus een Super Give Away in de vorm van kwantiteit, niet in kwaliteit :P
Oh de poster is voor zondag, ik ga vanaf act1 tot en met diablo spelen op mp10 zonder dood te gaan (iig dat probeer ik), maar elke death van mij gaat in een potje en aan het einde van de game keer ik al mijn deaths uit in goud.

Denk dat ik 2,5M goud per death ga doen, moet nog ff rekenen en inschatten want het moet wel leuk blijven (en kans is groot dat ik niet nuchter ben dus moet niet te stoer doen hehehehe).

edit: kans is groot dat het me lukt want heb al dagen gehad dat ik geen enkele keer dood ben gegaan en als ik dood ga is het veelal omdat ik te arrogant bezig ben, oftewel eigen schuld dikke bult :+

[ Voor 11% gewijzigd door Sm0k3r op 17-05-2013 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Ik stuur je vanavond wel een invite en alvast bedankt dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:49
Vandread schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 00:20:
[...]

Klopt echter met deze build wil je eigenlijk dat om efficient te kunnen farmen je met één Rend een white neerkrijgt dus kan het zijn dat een Ruby de betere keus is omdat je gegarandeerde minimum damage hoger ligt.

Dit ligt uiteraard aan hoe dicht je bij het breakpoint zit van wel of niet killen met één Rend en of je snel wilt farmen of niet en of je veel CHC hebt :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:02:
Goedemorgen dames :P

Gisteren weer met m'n DH bezig geweest. Van 298k unbuffed naar 328k unbuffed :) Ingame +50k dps erbij.

Heb 2 items vervangen, waardoor ik nu ook nog 26K EHP erbij heb gekregen (enkel door Inna's).
Inna's met vit. Lage dex (had 173) maar een hoge vit voor een lagere prijs dan normaal (stond tussen allemaal 160/60 versies qua prijs), stond op 1d12h :*)
[afbeelding]

M'n nieuwe manticore, exact 1250 DPS zonder sockets, en mooie CHD/DEX er op. :) Deze was uiteraard verantwoordelijk voor de DPS increase. Mooie Marquises er in gestopt (na er achter gekomen te zijn dat je daarvoor 10 DE nodig hebt, per stuk 8)7 :+
[afbeelding]

Nu weet ik alleen niet meer zo heel goed wat nu te upgraden. Bracers upgraden gaat lastig worden, vanochtend bracers gecraft met 222 dex/6% CHD/60 poison/60 all res, maar daar verlies ik 10k DPS op. De kans dat ik dus bracers craft met die stats én vit er bij is erg klein.. Ik denk nog steeds dat ik dan beter een Lacuni's met 60/70 vit op kan zoeken voor meer EHP en gelijke DPS.

M'n Hellfire ring vervangen is lastiger dan ik dacht, vooral door de hoge dex/dmg/CHD, baal alleen nog van de lage CHC.. Natalya's vervangen met een betere ring kan volgens mij wel makkelijker, maar dan moet die nieuwe ring alsnog hele dikke dex hebben aangezien ik 130 dex verlies zonder Nat's. :/

Overigens gisteren een leuke dag gehad, eerst die Chantodo's en vanmorgen een Ice Climber met str/vit :)
Haha die inna's heb je van mij gekocht! Vond als dat ze verdomde snel waren verkocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-08 08:02

TRG

Technotium99-m

Ik had een aardige tijd terug al mijn meuk verkocht en geinvesteerd in gems. Log ik vorige week in, zie ik opeens dat topaz rond de 10k staat :)

Dus weer alle gems verkocht (had ze ingekocht voor rond de 1k), en vervolgens een nieuwe gear samengesteld. Waar ik de vorige keer voor puur DPS ging, heb ik nu een trade-off met EHP en Archon modus proberen te maken. Als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag.

Note: Ik wil liever niet de tal rasha set kwijt, want die voorziet mij van de mogelijkheid om bijna non stop arcane orbs te spammen als ik uit Archon modus kom.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Datura-2219/hero/1235250

[ Voor 7% gewijzigd door TRG op 17-05-2013 12:53 ]

Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bosmonster schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:55:
Hmm zit toch te denken om maar mn XP-gem + hellfire ring eens te gaan vervangen. Met mijn nieuwe build (thanks xiln :)) kan ik veel makkelijker hogere MP's aan en is dat beetje extra XP niet zo waardevol meer als het vroeger was (toen ook de XP per MP nog veeeel lager was).

Alleen twijfel ik over wat voor ring ik dan moet scoren. Wil de AR liever niet kwijt, maar een tristat (dmg/chc/chd) met AR wordt waarschijnlijk onbetaalbaar.
Aha, toch naar een bats build gekeken dus. ;) Ik loop nu ook met iets vergelijkbaars rond, alleen met een 2H. Wat betreft de ring zou ik kijken naar een critdmg Litany. Standaard al met allres en CC en die 6-7% elite reduction is stiekem wel heel nuttig. Dan dump je meteen ook die atk speed op je ring wat minder handig is voor Firebats. Je kan dan ook eventueel Jungle Fortitude droppen voor Spirit Vessel. Vind het zelf wat lekkerder spelen ivm Spirit Walk vaker spammen tegen irritante knockback (=meer dps) en die 1-up is mooi meegenomen.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^0nMe schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:00:
[...]

Aha, toch naar een bats build gekeken dus. ;) Ik loop nu ook met iets vergelijkbaars rond, alleen met een 2H. Wat betreft de ring zou ik kijken naar een critdmg Litany. Standaard al met allres en CC en die 6-7% elite reduction is stiekem wel heel nuttig. Dan dump je meteen ook die atk speed op je ring wat minder handig is voor Firebats. Je kan dan ook eventueel Jungle Fortitude droppen voor Spirit Vessel. Vind het zelf wat lekkerder spelen ivm Spirit Walk vaker spammen tegen irritantie knockback (=meer dps) en die 1-up is mooi meegenomen.
Thanks voor de feedback!

De bats zijn sinds 1.08 wel erg lekker inderdaad! DPS is echt van de zotte met Cloud of Bats.

Had toevallig juist Spirit Vessel ingeruild voor JF, voor de extra EHP. Met JF kan ik makkelijker een hogere MP spelen (ging te vaak dood). Maar beiden hebben zo hun voordelen.

Litany ga ik even naar kijken. Denk dat ik vooral weer naar EHP moet kijken voor de ring, aangezien m'n DPS wel ruim voldoende is nu. Dus die -7% elite dmg klinkt wel erg nice. Misschien ipv CHD wel een +dmg roll. Eens rekenen of dat beter is.

Edit: De CHD levert me veel meer op dan +dmg, dus das een duidelijke keuze dan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 17-05-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Bosmonster schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:04:
[...]

Thanks voor de feedback!

De bats zijn sinds 1.08 wel erg lekker inderdaad! DPS is echt van de zotte met Cloud of Bats.

Had toevallig juist Spirit Vessel ingeruild voor JF, voor de extra EHP. Met JF kan ik makkelijker een hogere MP spelen (ging te vaak dood). Maar beiden hebben zo hun voordelen.

Litany ga ik even naar kijken. Denk dat ik vooral weer naar EHP moet kijken voor de ring, aangezien m'n DPS wel ruim voldoende is nu. Dus die -7% elite dmg klinkt wel erg nice.
Wat betreft SV hangt het idd van je mitigation en EHP af. Ik ben met troep crafts op 70k hp begonnen en langzaam aan het afbouwen voor dps en mitigation. Heb nog 60k hp over en met een goedkope Zuni Marrow/Litany in totaal -13% elite dmg, is wel vrij goed merkbaar. Kan vrij makkelijk met MP10 mee, maar daarvoor doe ik (nog) niet genoeg dmg tegen packs.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024

Ah, helder.
Wat ik nog tegenkom zal ik unid laten.
Wil je er ook unid 1-hand bogen bij doen? Die droppen belachelijk veel lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApOE schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:40:
[...]

Haha die inna's heb je van mij gekocht! Vond als dat ze verdomde snel waren verkocht :9
:D :D :D
Briljant :D

Had hem in het trading topic gepost, had je die 15% niet hoeven te betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 14:36
http://i39.tinypic.com/vdl4lj.jpg

eerste hellfire ring gecraft :) nog een hele dikke ook! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 14:20
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:51:
Dat is best wel netjes voor een eerste ring :)
Ik kom na 15 pogingen nog niet eens in de buurt ;-) http://eu.battle.net/d3/e...versor-2578/hero/23705539 Dat is de beste die ik tot nu toe verkregen heb. Helaas ook niet veel geluk met de drops van de organs de laatste tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Iemand zin om morgen overdag wat ubers te doen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Vette ring man, die zou mijn WD graag willen hebben met die extra life regen :)

Gister 2 legs gehad op HC, de Staff die mijn Enchantress nu gebruikt en de gloves met de socket.
Volgens mij doet de Enchantress nu iets van 9k+ dps :)
Maar het belangrijkste, ik ben nu Paralvl 23... de laatst keer ging ik dood op een zondag met Plvl24, dus nog 1 (liever 2 lvls) te gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door pstalman op 17-05-2013 13:57 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
SonataArctica schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:52:
[...]

Ik kom na 15 pogingen nog niet eens in de buurt ;-) http://eu.battle.net/d3/e...versor-2578/hero/23705539 Dat is de beste die ik tot nu toe verkregen heb. Helaas ook niet veel geluk met de drops van de organs de laatste tijd :(
nou INT HF rings heb ik wel meer dan 100x gemaakt...

Max CC is 4.5%, Max AS is 6%, Max bifactor is 3%CC/6%AS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

gaspit schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:31:
[...]

Ah, helder.
Wat ik nog tegenkom zal ik unid laten.
Wil je er ook unid 1-hand bogen bij doen? Die droppen belachelijk veel lijkt het wel.
ehhhh ja dat kan een calamity zijn hehehehehe

Dus lvl 58 want vanaf 60 is het een brimstone en dan kan je het beste zelf salvagen ipv weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 13:56:
[...]

nou INT HF rings heb ik wel meer dan 100x gemaakt...

Max CC is 4.5%, Max AS is 6%, Max bifactor is 3%CC/6%AS :)
Ik ben ook nooit verder gekomen dan die ik nu heb. Nu istie niet slecht, maar echt een topper is het niet. De AS lijkt leuk, maar is voor WD niet zo boeiend dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:01:
[...]

Ik ben ook nooit verder gekomen dan die ik nu heb. Nu istie niet slecht, maar echt een topper is het niet. De AS lijkt leuk, maar is voor WD niet zo boeiend dus :P
jawel hoor... voor 0 dog (mijn WD) is dat degelijk een belangrijke stat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Heel iets anders, ik lees zoveel bullshit over PS3 en PS4 Diablo maar niemand heeft het over botten op de console.

Op de PS3 en PS4 zullen denk ik alleen de "kinderen" aan het werk worden gezet om 24/7 te spelen en zo op die manier items te vinden en te verkopen. Niemand zal de moeite nemen om een PS3 of PS4 te hacken en zodoende een bot te creeeren, doe je dit wel dan is het denk om de crack te verkopen zodat wij gekopieerde spellen kunnen spelen ipv een bot creeeren.

Dus de mensen die de RMAH en bots niet kunnen uitstaan kunnen nu dus naar een platform waar ze zich niet meer kunnen ergeren aan deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Sm0k3r schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:00:
Heel iets anders, ik lees zoveel bullshit over PS3 en PS4 Diablo maar niemand heeft het over botten op de console.

Op de PS3 en PS4 zullen denk ik alleen de "kinderen" aan het werk worden gezet om 24/7 te spelen en zo op die manier items te vinden en te verkopen. Niemand zal de moeite nemen om een PS3 of PS4 te hacken en zodoende een bot te creeeren, doe je dit wel dan is het denk om de crack te verkopen zodat wij gekopieerde spellen kunnen spelen ipv een bot creeeren.

Dus de mensen die de RMAH en bots niet kunnen uitstaan kunnen nu dus naar een platform waar ze zich niet meer kunnen ergeren aan deze dingen.
Dus ik moet nu een PS4 gaan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:05:
Yup! En dan mag je mij jouw gear geven :P
Hahaha, you wish >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 07:13
Witch Doctor ook op 60:
http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/18294886

Uiteindelijk met een kleine hoeveelheid gold hem op 100k unbuffed kunnen krijgen en merk dat het echt heel soepel speelt op mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua DH gear zit ik nu denk ik wel boven je :P EHP win je nog wel, maar dat is ook een beetje dankzij 48 extra paragon levels.
Vooral die ring van je wil ik hebben :P En doe dan ook die gems maar haha :P

[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:16:
[...]

Qua DH gear zit ik nu denk ik wel boven je :P EHP win je nog wel, maar dat is ook een beetje dankzij 48 extra paragon levels.
Vooral die ring van je wil ik hebben :P En doe dan ook die gems maar haha :P
Dat verwacht ik anders nog niet hoor. Ik gebruik nu bewust een calamity maar met mijn manticore zat ik toch echt boven jouw dps en nog 100k EHP extra ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:23:
[...]

Dat verwacht ik anders nog niet hoor. Ik gebruik nu bewust een calamity maar met mijn manticore zat ik toch echt boven jouw dps en nog 100k EHP extra ook.
Als ik mijn Manticore in jouw huidige gear slinger ga jij naar 340k DPS :P
Weet niet hoeveel beter jouw Manticore was, maar ik twijfel of dat 80k DPS goed maakt.

Qua EHP win je nog wel dik ja, maar qua DPS zit ik er flink boven lijkt mij ;)
Maar dan nog wil ik je ring wel haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:31:
[...]

Als ik mijn Manticore in jouw huidige gear slinger ga jij naar 340k DPS :P
Weet niet hoeveel beter jouw Manticore was, maar ik twijfel of dat 80k DPS goed maakt.

Qua EHP win je nog wel dik ja, maar qua DPS zit ik er flink boven lijkt mij ;)
Maar dan nog wil ik je ring wel haha :+
Kopen? Hehehe
En hoezo 80k? jij doet toch ook "maar" 320k ub?

[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 17-05-2013 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maybe ;)

Ben je vanavond na 9u misschien online? Ik wil wel eens zien wat zo'n ring doet t.o.v. van mijn Nat's ring. Die kost mij nu veel CHC maar de dex is wel hoog dankzij de set bonus.. Wil dit graag ff ingame zien zonder setbonus met die ring van je, AH neemt de setbonus volgens mij niet lekker mee.
En hoezo 80k? jij doet toch ook "maar" 320k ub?
Heb het over UB DPS in een calculator. Ik zit daar op 427K, jij op 340K met mijn Manti.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:34:
[...]

Maybe ;)

Ben je vanavond na 9u misschien online? Ik wil wel eens zien wat zo'n ring doet t.o.v. van mijn Nat's ring. Die kost mij nu veel CHC maar de dex is wel hoog dankzij de set bonus.. Wil dit graag ff ingame zien zonder setbonus met die ring van je, AH neemt de setbonus volgens mij niet lekker mee.
Ik ben er vast nog wel ff vanavond. En anders morgen wel.

Maar hoe kom jij nou bij die 80k dps? 340 - 328 = 12k. Dan doe ik toch 12k meer dan jij?
Oh jij hebt het over buffed. doe het nu eens unbuffed dan? Want ik heb natuurlijk niet dezelfde buffs als jij.

[ Voor 9% gewijzigd door Klitse op 17-05-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:35:
[...]

Ik ben er vast nog wel ff vanavond.

Maar hoe kom jij nou bij die 80k dps? 340 - 328 = 12k. Dan doe ik toch 12k meer dan jij?
Oh jij hebt het over buffed. doe het nu eens unbuffed dan? Want ik heb natuurlijk niet dezelfde buffs als jij.
Waar kan ik dat doen? :P D3up.com toont al andere UB DPS dan op Diabloprogress, bij mij 356K terwijl Diabloprogress 328K is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar heb je het over? Er komt geen RMAH, dus waarom zou je uberhaupt botten of mensen aan het werk zetten? Dat is leuk voor de PC versie, die mensen jarenlang fanatiek spelen, maar betwijfel uberhaupt of console-mensen geld uit gaan geven voor gold.

De console-versie wordt een leuke hapsnap-game, zonder een lange termijn ecosysteem. Dus over botting of goldselling hoef je je uberhaupt niet druk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Angeloonie schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:37:
[...]

Waar kan ik dat doen? :P D3up.com toont al andere UB DPS dan op Diabloprogress, bij mij 356K terwijl Diabloprogress 328K is.
Buffes op d3up kun je toch gewoon uitzetten? Maakt ook niet zo veel uit. Ik zat met mijn manticore boven de 330k unbuffed dps en binnen de top 1000 DH's wereldwijd. Mijn heroscore was iets van 23000+

Vergelijken is sowieso moeilijk want als je een goed vergelijk wilt maken moet je ook mijn belt wisselen voor een degelijke witching hour.

[ Voor 17% gewijzigd door Klitse op 17-05-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 16:44:
[...]

Buffes op d3up kun je toch gewoon uitzetten? Maakt ook niet zo veel uit. Ik zat met mijn manticore boven de 330k unbuffed dps en binnen de top 1000 DH's wereldwijd. Mijn heroscore was iets van 23000+

Vergelijken is sowieso moeilijk want als je een goed vergelijk wilt maken moet je ook mijn belt wisselen voor een degelijke witching hour.
Op D3up ga je van 317K naar 340K, ik zit op 356K.
Verschil is unbuffed kleiner dus :P Maar idd met een Inna's belt ipv WH. Ik denk dat je ringen en paragon level het grote verschil maken (mijn ringen: 3,5%, jouw ringen: 4%+4,5% :o)

Maar goed, qua EHP win je het iig nog wel dik, maar zodra ik betere ringen heb wordt het verschil in DPS groter en het verschil in EHP kleiner denk ik.
Ik zie in de calculator dat ik de meeste EHP krijg van res all (392 EHP per punt, vit is 206) dus ik ga op de upgrades op zoek naar wat extra res all.

Mijn doel is dan:

- Bracers craften met 270+ dex/5.5 CHC+/res all (en doe dan ook maar vit). (of eventueel Lacuni's met VIT)
- Ringen met DMG/DEX/CHC/CHD en iets van all res, res, vit of life%
- Gloves met all res ipv vit.

Denk dat ik daar de meeste EHP op kan winnen. Zoals je al aangaf op de bracers veel, maar dan moet het dus wel een hele goede craft zijn -O-

Ben iig wel erg blijf met m'n upgrades van de laatste tijd, ben van 220K EHP naar het dubbele gegaan, en m'n DPS is volgens mij met rond de 100K unbuffed gestegen. :)

Ander vraagje: heb jij wel eens met een Stone of Jordan gespeeld? 20-30% dmg lijkt mij interessant maar het vertekend zo ingame t.o.v. de paperdoll DPS. Ik heb totaal geen moeite met blue of white monsters maar elites zouden met 20-30% een stuk sneller moeten gaan. Is echt gewoonweg 20% bovenop je buffed DPS? (500k + 20% = 600k DPS)

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 17-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Kan iemand mij misschien wat tips geven voor mijn wizard? Ik speel nog niet zo heel lang en heb me volgens mij, bij het kijken naar damage, andere stats een beetje uit het oog verloren. Als ik mn CM ding doe gaat regelmatig mn arcane power op wat soms resulteerd in dood :'(

Misschien moet ik ook voor een andere armor set gaan oid?

Ik speel als CM/archon met deze stats (profile link):
dmg 113.9k
armor: 3922
attacks per second: 2.40
crit chance: 42
crit dmg: 155%
36k life

Heb nu nog 81mil om uit te geven dus kan wel wat dingen verbeteren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er zin om mij te powerlevelen naar 60?

scubaweasel#1210

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xAndyx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:08:
Kan iemand mij misschien wat tips geven voor mijn wizard? Ik speel nog niet zo heel lang en heb me volgens mij, bij het kijken naar damage, andere stats een beetje uit het oog verloren. Als ik mn CM ding doe gaat regelmatig mn arcane power op wat soms resulteerd in dood :'(

Ik ben geen CM wizard maar aangezien het Arcane on CRIT is en je voor een CM wizard vrij weinig CHC hebt denk ik dat je CHC nodig hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 07:13

De eerste ingame beelden die ik voorbij zag komen in de diverse filmpjes zag er op zich wel geinig uit. Ben van oorsprong een meer console gamer, alleen d3 en wow trekken mij weer naar de pc toe.

Ik zag overigens dat er een give away is op de stream van jou. Nog interesse als ik wat legendary's drop om weg te geven? Is van alles en nog wat, maar wel allemaal identified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hmm, net deze gecraft:
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/1ywkmo.png

Ligt het aan mij of is het best wel een upgrade als ik er nog een ruby ingooi? :D

edit: Hmm, bij nader inzien ook wel een twijfelgevalletje. Heb geen EHP nodig, dus dan zou ik elders weer een ander item moeten/kunnen vervangen. Keuzes!

[ Voor 32% gewijzigd door London op 17-05-2013 19:57 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-10 14:50

ChUcKiE

Dus........

Is wel ok, als je de All Res kunt missen...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
xAndyx schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:08:

dmg 113.9k
armor: 3922
attacks per second: 2.40
crit chance: 42
crit dmg: 155%
36k life

Je APS/CC is niet goed genoeg om perm-freeze te halen. CC kan je met skills nog enigzins goed maken. Neem b.v. energy armor/pin point barrier als armor spel. Je gebruikt al deep freeze dus in de meeste gevallen heb je 50~60% CC.

je zult zowiezo proberen 2.51 APS te halen of beter zelfs 2.73 APS. De eenvoudigste weg is een IAS C-Will. Met een 1.79 APS wand heb je nog 53% AS nodig op items om 2.73 te halen.

Je hebt voor de rest helemaal geen life-on-hit. Hier voor neemt man vaak een paar blackthorn's pants, met AR en/of Armor.

Andere veel gebuikte items zijn nat's boots en ring. Die zullen je ook helpen betere freeze resultaten te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ChUcKiE schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:01:
Is wel ok, als je de All Res kunt missen...
Mja, precies. Weet niet hoeveel AR ik nodig heb eigenlijk. Heb momenteel 770 AR.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Dat is in ieder geval ruim voldoende All Res, dus die 76 kun je best missen. Maar misschien is het nog verstandiger om die op andere items te laten lopen en die in te wisselen voor items zonder All res en met veel meer DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Las Vegas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:03:
[...]

Mja, precies. Weet niet hoeveel AR ik nodig heb eigenlijk. Heb momenteel 770 AR.
dat is redelijk veel t.o.v. de DPS wat je hebt hoor :) ik zou zeker de nieuwe aanwinst nemen. APS is ook altijd goed voor tornado ticks en "hidden" DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ChUcKiE schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 20:04:
Dat is in ieder geval ruim voldoende All Res, dus die 76 kun je best missen. Maar misschien is het nog verstandiger om die op andere items te laten lopen en die in te wisselen voor items zonder All res en met veel meer DPS.
Toppie, bedankt. Ik zie jij dat helemaal goeie gear hebt. Kun je eens naar m'n char kijken (link in sig) en misschien adviseren wat je sowieso zou dumpen/vervangen?

En thanks Mofkees! Maar eens wat spul vervangen dan. Ik heb ongeveer 200m om upgrades van te kopen. Ben hota trouwens, dus ben ook nog aan het twijfelen of ik m'n 1h's inruil voor Skorn.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om met mij te spelen? Koeitje #2657. Heb bijna een jaar niet gespeeld en had weer zin om te spelen. Mijn barb is heel goed in MP0 tot 7. Zijn beste skills zijn het stunnen van groepen vijanden, hard wegrennen en alle items daarna oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Sowieso de pants, daar zou ik Inna's voor nemen voor een enorme DPS winst. Jij verliest er wel veel VIT op helaas, dus dat moet je overwegen.
Bracers, snel gaan craften, of Lacuni's.
Schoenen: Ik zou voor (goedkoop) Fire walkers gaan met STR, MS, All Res en eventueel VIT.
Verander dan meteen je chest naar een Immortal King chest, maar met veel VIt zijn die ook duur. Maar een tip, doe net als ik en koop er een met life% die zijn goedkoop en leveren vaak evenveel Life op.

Hiermee moet je eeen heel eind op weg komen en zal je gold wel een heel eind op geraken vrees ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Ik heb het idee dat Blizzard onbedoeld de WD toch wel erg veel heeft gebuffed deze patch. Met Grave Injustice (1sec cooldown redu per death) heb je dankzij de mob density een semi CM-Wiz effect. Met name Voodoo en andere lange cooldown skills kun je nu redelijk vaak gebruiken, laat staan de korte cooldown skills als spirit walk. Daarnaast viel het mij nu pas op dat de mana rune van Locus Swarm 'stacked' ongeacht of een mob al besmet is of niet. Ook nu weer kun je dankzij mob density een soort semi Nirvana-monk effect nabootsen door Locus Swarm te spammen op een grote groep voor een aantal secondes oneindig mana voordat je los gaat met je nukes.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

ChUcKiE schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:14:
Sowieso de pants, daar zou ik Inna's voor nemen voor een enorme DPS winst. Jij verliest er wel veel VIT op helaas, dus dat moet je overwegen.
Bracers, snel gaan craften, of Lacuni's.
Schoenen: Ik zou voor (goedkoop) Fire walkers gaan met STR, MS, All Res en eventueel VIT.
Verander dan meteen je chest naar een Immortal King chest, maar met veel VIt zijn die ook duur. Maar een tip, doe net als ik en koop er een met life% die zijn goedkoop en leveren vaak evenveel Life op.

Hiermee moet je eeen heel eind op weg komen en zal je gold wel een heel eind op geraken vrees ik :P
Thanks. Heb wat dingetjes gekocht: Klik

Wel 10k leven verloren, voel me niet heel erg veilig met 'maar' 37k :| Doe MP7 trouwens, wellicht is dat ook iets teveel van 't goeie.

De lacuni's zijn mij te duur, die kosten al snel meer dan 100 miljoen wil je een beetje goeie stats hebben.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Ziet er al een stuk beter uit :) MP7 is voor jouw DPS denk ik ook te hoog, dat duurt gewoon te lang. Het is nu zaak om snel te levellen, gold en loot te krijgen en langzaam aan upgraden. Spullen met life% helpt toch ook veel hoor.
Ook dikkere PAARSE Gem (helm) scheelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^0nMe schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 22:18:
Ik heb het idee dat Blizzard onbedoeld de WD toch wel erg veel heeft gebuffed deze patch. Met Grave Injustice (1sec cooldown redu per death) heb je dankzij de mob density een semi CM-Wiz effect. Met name Voodoo en andere lange cooldown skills kun je nu redelijk vaak gebruiken, laat staan de korte cooldown skills als spirit walk. Daarnaast viel het mij nu pas op dat de mana rune van Locus Swarm 'stacked' ongeacht of een mob al besmet is of niet. Ook nu weer kun je dankzij mob density een soort semi Nirvana-monk effect nabootsen door Locus Swarm te spammen op een grote groep voor een aantal secondes oneindig mana voordat je los gaat met je nukes.
Zou wel eens tijd worden dat de WD een beetje gepimpt werd...

Al ben ik niet met je eens dat er GI veel veranderd is. De mob density was in Act 3 vaak ook al hoog zat om CD's rap weer weg te krijgen.

De enige echte buff was met de Firebats en dat is nu echt een nuttige skill geworden. Zitten we niet meer vast aan Zombie bears of rare kronkels als 0-dog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02:30
Trolololo bonus damage gekocht voor m'n lvl 43 item set om wiz mee te power levelen. Van 45k naar 58k dps B)

Afbeeldingslocatie: http://hmdlive.com/images/diablo3/Screenshot001b.jpg

Hardcore item ^^

Oh enne, ik heb zojuist Diablo gekilled met m'n lvl 15 hc character :P

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-05-2013 10:25 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Bosmonster schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:11:
[...]
Zitten we niet meer vast aan Zombie bears of rare kronkels als 0-dog :P
Juist! Ik was na een tijdje wel klaar met die zombie bears build. Ik vind persoonlijk dat de WD niet OP is omdat je het natuurlijk moet vergelijken met de classes en de kosten van de items. Ik denk dat om dit moment dat de WD, Monk en CM de kroon spannen en de barbarian en DH een beetje achter blijven, niet perse vanwege de e-dps maar vanwege de beperkte teambuffs. Nu heeft de bijvoorbeeld de barb voornamelijk teambuffs waarmee de defensieve stats omhoog gaan, maar persoonlijk heb ik meer baat bij offensieve buffs gezien je daarmee sneller je tegenstanders neerlegt en doordat iedereen op hogere MP's gebruik maakt van lifesteal items en dps dus gelijk staat aan liferegen. En de DH mag wat mij betreft in de volgende patch wel ff onder handen genomen worden. Ik heb persoonlijk vrij weinig ervaring met deze class maar ik constateer dat deze class maar 2 teambuff skills heeft, bij Uber runs liggen de meeste DH's voor 50% op de grond. De reden is ook wel duidelijk want de DH draaid eigenlijk vooral om dps, zonder dit heeft de class weinig toegevoegde waarde. Maar zouden ze willen overleven dan moeten ze dus eigenlijk lifesteal op hun manticore nemen waardoor de dps kostentechnisch gezien gigantisch zal afnemen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 11:33

Rem

Mijn barbarian zit ondertussen aardig in de gear, ram door MP4 heen zonder veel problemen. ZIt erover te denken te switchen naar 2x 1H ipv. skorn. Zit te vaak zonder Fury nu met mijn WW build.

Budget is 60mil, ga ik daarop vooruit?
armory link
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
[...]

Bedankt alvast.
Ik heb zojuist ook zo'n wizard hat gevonden, dus als je die nog wil moet je het maar zeggen :)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Las Vegas schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 23:06:
[...]

Thanks. Heb wat dingetjes gekocht: Klik

Wel 10k leven verloren, voel me niet heel erg veilig met 'maar' 37k :| Doe MP7 trouwens, wellicht is dat ook iets teveel van 't goeie.

De lacuni's zijn mij te duur, die kosten al snel meer dan 100 miljoen wil je een beetje goeie stats hebben.
Je zit echt precies op hetzelfde dps als mij. Ik run als een warm mes door de boter op MP7. Je hebt iets meer resistance dan mij en ik heb weer iets meer vitality zo te zien (ook al zegt je profiel dat je 46k hp hebt). Misschien dat mijn build net iets veiliger is. Ik zie dat jij een HoTA gebruikt daarentegen gebruik ik een whirlwind build :).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Je kunt ze ook beide gebruiken....WW in de grote groepen en HotA om de elites vlot neer te meppen.
zie mijn build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Rem schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:27:
Mijn barbarian zit ondertussen aardig in de gear, ram door MP4 heen zonder veel problemen. ZIt erover te denken te switchen naar 2x 1H ipv. skorn. Zit te vaak zonder Fury nu met mijn WW build.

Budget is 60mil, ga ik daarop vooruit?
armory link
Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.
Ga op een hogere MP spelen. Jouw dps is genoeg voor MP7/8 (misschien zelfs 9/10). Wanneer je daarop gaat spelen, gaan de mobs iets langzamer dood, maar je whirlwinds ticken meer. Hierdoor krijg je echt tonnen aan fury :P. Ik zat ook met fury problemen op MP4 en dacht dat het door mijn attackspeed kwam. Sinds ik op MP7 zit, zijn er geen problemen meer :).
ChUcKiE schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:00:
Je kunt ze ook beide gebruiken....WW in de grote groepen en HotA om de elites vlot neer te meppen.
Jouw dps is een tikkie beter :P. Maar dat ga ik misschien wel gebruiken, want Bash gebruik ik echt heel erg weinig de laatste tijd :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jerry schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:56:
[...]

Je zit echt precies op hetzelfde dps als mij. Ik run als een warm mes door de boter op MP7. Je hebt iets meer resistance dan mij en ik heb weer iets meer vitality zo te zien (ook al zegt je profiel dat je 46k hp hebt). Misschien dat mijn build net iets veiliger is. Ik zie dat jij een HoTA gebruikt daarentegen gebruik ik een whirlwind build :).
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Unain-2423/hero/367209
Haha ja, nadat ik die post had geplaatst is er alweer veel veranderd. Heb een amulet en bracers gecraft, en een Skorn gekocht. Dus nu zijn de stats alweer flink wat beter :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:34
Iemand nu zin in ubers? Contact me Wimploo#1839

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 16:12
ChUcKiE schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:00:
hoe krijg jij je fury up op deze manier?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Las Vegas schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:14:
[...]

Haha ja, nadat ik die post had geplaatst is er alweer veel veranderd. Heb een amulet en bracers gecraft, en een Skorn gekocht. Dus nu zijn de stats alweer flink wat beter :D
Hehe, ik zie geen problemen meer :P. Happy farming :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jerry schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:18:
[...]

Hehe, ik zie geen problemen meer :P. Happy farming :D.
Thanks, ga wel wat MP's hoger farmen dan. Hoewel ik zelfs op MP5 al regelmatig heb dat ik geoneshot word door een elite pack + gewone mobs als ze allemaal tegelijk op me komen en ik m'n rend niet op tijd kan doen.

Wellicht ga ik ook even een WW build proberen.

Tesla M3LR '21

Pagina: 1 ... 208 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.