Hmm, nou, D3 voor het eerst sinds juni 2012 dus weer eens opgestart, maar heb echt HEEL veel gemist zeg. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik had louter een barb op 60, en had ook nog maar 100.000 gold. Heb 2 wapens gekocht:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/3124325, maar zoals jullie zien is de rest van m'n gear kutter dan kut.
Blijkbaar was ik bij inferno act II, maar ik heb geen idee of ik daar nu verder moet gaan, of een andere act moet farmen voor gear en gold.
Ik heb ook even gezocht naar wat guides m.b.t. het gearen van barbs, maar bijna alles is voor mensen die miljoenen te besteden hebben, en dat heb ik nog niet

Tevens snap ik weinig van sommige stats waar ze het over hebben, maar dat komt hopelijk vanzelf wel.
Ik heb iig even m'n build veranderd naar een ww build, vandaar ook de 1h's.
Hebben jullie nog tips voor me? Want momenteel komt er heel veel informatie op me af, waarvan maar een klein gedeelte bruikbaar is.
Mijn voornaamste ding waar ik tegen aan loop is hoe ik het snelste gold kan maken op m'n level (60), en waar. En daarnaast wat voor gear ik nu het beste op kan focussen, want volgens mij ben ik ook niet heel slim geweest door die 2 wapens te kopen