De floor van de goud prijs is nu 25 cent per miljoen, die zal straks naar 2,50 per 10miljoen gaan, en waarschijnlijk zal de floor kunnen zakken, waardoor de goud prijs verder kan dalen. (denk ik)Vidra schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:51:
[...]
Nevermind
Tja, 10m voor EUR 0.25 is ook een leuke deal
Daarmee kan je (als de prijzen droppen) voor EUR 250 ... ongeveer 10b gold kopen; echter de prijs van een item op de AH gaat niet omhoog en blijft 2b...
Ik vraag me af of item prijzen ook niet onder druk komen te staan, voornamelijk daar de route euro ->Vidra schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:51:
Nevermind
Tja, 10m voor EUR 0.25 is ook een leuke deal
Daarmee kan je (als de prijzen droppen) voor EUR 250 ... ongeveer 10b gold kopen; echter de prijs van een item op de AH gaat niet omhoog en blijft 2b...
gem -> goud -> euro -> gem etc.etc. fors onder druk komt te staan (gaat denk ik verdwijnen daar het niet meer interessant is om gems op de AH te verkopen die je op de RMAH hebt gekocht).
Als de goud prijs op de RMAH keldert dan daalt de gem prijs op de RMAH ook (in mijn optiek) het kan dus niet anders dat item prijzen op de AH mee dalen.
Maar goed is speculatief, al mijn gems zijn inmiddels verkocht, ff wachten wat er gebeurd.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Hmmm. Account was opeens gelockt. Alsof ik vanaf een andere PC was ingelogd.
Wachtwoord verandert, kan daarme inloggen op Battle.net, start diablo op: inloggen -> password incorrect!
Password nog een keer gereset, zelfde verhaal. D3 blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet klopt.
WTF?!
edit: pfff. Na 9 (!!) password wijzigingen kan ik opeens weer inloggen....
Wachtwoord verandert, kan daarme inloggen op Battle.net, start diablo op: inloggen -> password incorrect!
Password nog een keer gereset, zelfde verhaal. D3 blijft zeggen dat mijn wachtwoord niet klopt.
WTF?!
[ Voor 11% gewijzigd door Rem op 14-05-2013 20:20 ]
Zo.. mevrouw de DH is inmiddels P90 geworden en voor de broodnodige variatie een Barbina geleveled..
Wel verschillende barbs op HC gespeeld. wat ik weliswaar erg leuk vond, maar je bent vooral met risico management bezig, waardoor je alle 'leuke' skills/builds niet gebruikt en dus eigenlijk de barb niet volle glory kunt ervaren...
Sinds de patch met DH ging levelen behoorlijk veen sneller, en alhoewel ik behoorlijk wat dmg kwijt was omdat ik nogal wat verkocht had om mijn HC chars van gold te voorzien, inmiddels weer redelijk in staat om behoorlijk efficient te strafen op mp1/2..
Maar als je dan net met een frisse Barb begint.. wat zit je dan eigenlijk te klootzakken met zo'n DH zeg.. LoL
ff vraagje hoe zat het ook al weer met WW spec: offhand is de dps minder relevant dan de affixes toch?
en 2H vs. 1H... voor een rend build is een high DPS 2H denk ik best?
nog andere leuke builds om te proberen?
Wel verschillende barbs op HC gespeeld. wat ik weliswaar erg leuk vond, maar je bent vooral met risico management bezig, waardoor je alle 'leuke' skills/builds niet gebruikt en dus eigenlijk de barb niet volle glory kunt ervaren...
Sinds de patch met DH ging levelen behoorlijk veen sneller, en alhoewel ik behoorlijk wat dmg kwijt was omdat ik nogal wat verkocht had om mijn HC chars van gold te voorzien, inmiddels weer redelijk in staat om behoorlijk efficient te strafen op mp1/2..
Maar als je dan net met een frisse Barb begint.. wat zit je dan eigenlijk te klootzakken met zo'n DH zeg.. LoL
ff vraagje hoe zat het ook al weer met WW spec: offhand is de dps minder relevant dan de affixes toch?
oepsRem schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:17:
Hmmm. Account was opeens gelockt. Alsof ik vanaf een andere PC was ingelogd.
WTF?!
klinkt als een account hack.. ik zou voor de zekerheid meteen je email pw etc veranderen mocht je info via een keylogger achterhaalt zijn...

nevermind
Ja, barb doet dikke dmg met budget gear, dat viel mij ook al op toen mijn barb 60 was.Deegeeooh schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:19:
Zo.. mevrouw de DH is inmiddels P90 geworden en voor de broodnodige variatie een Barbina geleveled..
Maar als je dan net met een frisse Barb begint.. wat zit je dan eigenlijk te klootzakken met zo'n DH zeg.. LoL![]()
Voor WW spec is offhand dps niet belangrijk, maar atk speed wel ivm ticks. De meeste mensen gebruiken een (goedkope) EF in offhand ivm fear procs die minder vaak voorkomen. Daarnaast is een cold SOJ (30 elite, any skill) aan te raden, zodat je tornado's mobs snared.
Net nog met Bokkie en een Barb mijn bats build getest. Dat gaat lekker met vortex ja
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Wie heeft er nog wat tips voor mij wat betreft makkelijkste/beste upgrades voor mij character?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sk4rloC-2506/hero/1252750
Speel op het moment MP6 met redelijk gemak maar wil graag nog wat hoger (einddoel natuurlijk MP10)
Heb op het moment maar zo'n 30M te besteden. Had zelf gedacht dat ik meet Allres nodig heb om in hogere MP's te overleven.....dus wellicht een Unity met AR? Alle tips zijn meer dan welkom.
Speel op het moment MP6 met redelijk gemak maar wil graag nog wat hoger (einddoel natuurlijk MP10)
Heb op het moment maar zo'n 30M te besteden. Had zelf gedacht dat ik meet Allres nodig heb om in hogere MP's te overleven.....dus wellicht een Unity met AR? Alle tips zijn meer dan welkom.
Grappig, bijna identiek character. Ik red het op dit moment makkelijk op MP9, MP10 ga ik nog wel eens dood.Skarloc schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:30:
Wie heeft er nog wat tips voor mij wat betreft makkelijkste/beste upgrades voor mij character?
Hier hoe ik rondloop, , unbuffed 235K
Mijn tip zou zijn, kijk voor lacuni's met 6 CHC, en vit. Zijn een stuk goedkoper dan STR, en je hebt vit steentjes, die je kan ruilen voor str....
Vergis je niet, elke CHC die je erbij krijgt, maakt het draaien van WW weer net iets makkelijker
Volgens mij kan ook je OH een stuk beter, maar dat weet ik niet zo snel
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Jeuj leuke craft, van:
http://www.diabloprogress.com/item/32338239
naar welke ik nu heb http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Ook m'n fury gepimped naar 1 met 120 meer dmg, iets sneller, en nog steeds lage fear kans.
Offhand zal m'n volgende stap zijn....
Ik zou @ hierboven, bracers craften
speed is overrated 
Gloves kan je ook proberen, al zijn die tristat met 9/9 wel leuk.
http://www.diabloprogress.com/item/32338239
naar welke ik nu heb http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Ook m'n fury gepimped naar 1 met 120 meer dmg, iets sneller, en nog steeds lage fear kans.
Offhand zal m'n volgende stap zijn....
Ik zou @ hierboven, bracers craften
Gloves kan je ook proberen, al zijn die tristat met 9/9 wel leuk.
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 15-05-2013 00:09 ]
Even een vraagje. Als mijn vriendin zooi aan het uploaden is naar facebook dan stopt bij mij de verbinding met de game en gaat soms nog verder zodra de upload klaar is of ik wordt gedisconnect na een poosje. Dit is erg vervelend, vooral omdat ik hardcore speel. Waarom gebeurd zoiets door uploads naar facebook en wat zou ik hier tegen kunnen doen?

GTA VI - All aboard the hype train!!
Vermoedelijk ligt het probleem in je connectie die op dat moment volgegooid word. Je zou eens kunnen kijken naar een loadbalancer die de mogelijkheid heeft om de upload van je vriendins PC iets dicht te knijpen. Je kunt dit doen met applicaties zoals dit:Sir_Hendro schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:02:
Even een vraagje. Als mijn vriendin zooi aan het uploaden is naar facebook dan stopt bij mij de verbinding met de game en gaat soms nog verder zodra de upload klaar is of ik wordt gedisconnect na een poosje. Dit is erg vervelend, vooral omdat ik hardcore speel. Waarom gebeurd zoiets door uploads naar facebook en wat zou ik hier tegen kunnen doen?
http://www.netlimiter.com (is gratis)
Test eventjes met http://www.speedtest.net je upload snelheid en knijp dan de computer van je vriendin op de helft van die snelheid en kijk daarna of je problemen zijn verholpen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Gisteravond een paar uber runs gedaan met RetLaw en Vandread en daardoor mijn eerste Hellfire ring kunnen craften! Helaas geen chc, chd of ias, maar ik ben er wel blij mee. Toch weer iets sneller levellen. 
Ik maar denken dat het moeilijk zou worden, na alle verhalen hier. Maar met drie barbs gingen we er met gemak doorheen op MP6. Ben slechts één keer in gevaar geweest, toen we Maghda in het nauw gedreven hadden en er een aantal arcane beams op me stonden.
Ik maar denken dat het moeilijk zou worden, na alle verhalen hier. Maar met drie barbs gingen we er met gemak doorheen op MP6. Ben slechts één keer in gevaar geweest, toen we Maghda in het nauw gedreven hadden en er een aantal arcane beams op me stonden.
hey guys, wilde net na een poosje inactive weer eens inloggen, maar krijg telkens een foutmelding (3003) verbinding is ok, laatste update is geinstalleerd, en ik kan wel inloggen op de site van Blizzard, dus begrijp niet zo goed wrom ik niet kan inloggen in de game... any ideas?!?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Wordt tijd dat ik weer eens kan spelen! Laatste tijd niet aan toe gekomen vanwege mijn vriendin net zwanger is!! Nou ja net zwanger, ze is 7 weken. Dus meerendeels daarmee bezig gehouden 
PL42, wil ooit de 100 bereiken met me monkey!
Denk dat ik vanavond ga gamen!
PL42, wil ooit de 100 bereiken met me monkey!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Woensdagochtend vaak downtime door maintenance. Nu ook: http://eu.battle.net/d3/en/status.kwakke01 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:24:
hey guys, wilde net na een poosje inactive weer eens inloggen, maar krijg telkens een foutmelding (3003) verbinding is ok, laatste update is geinstalleerd, en ik kan wel inloggen op de site van Blizzard, dus begrijp niet zo goed wrom ik niet kan inloggen in de game... any ideas?!?
Wij begrijpen dat er de laatste tijd een "mooi klusje te klaren viel, waarbij je vriendin mocht delen in de feestvreugde"Xtr3me4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:55:
Wordt tijd dat ik weer eens kan spelen! Laatste tijd niet aan toe gekomen vanwege mijn vriendin net zwanger is!! Nou ja net zwanger, ze is 7 weken. Dus meerendeels daarmee bezig gehouden
PL42, wil ooit de 100 bereiken met me monkey!Denk dat ik vanavond ga gamen!
We vroegen al af waar je was ....
Heb je al een cold dmg setje gekocht? Samen met twee archon wizards (die je dan buffed met 192% dmg) gaat alles als een mes door boter
[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 15-05-2013 08:18 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Pff ik heb duidelijk nog geen kaas gegeten van de waarde van items, ik had een rare ring gevonden en voor 2k op de AH gezet. Paar uur later stond het bod al op 400k en hij moest nog 1 dag
. Ben benieuwd voor hoeveel die vanavond weg is
.
Was zelfs een level 53 item met deze stats ongeveer (+ 10-15 dmg, 75 vit, 75 int, 75 str, 75 dext en 7% of 9% att speed). Is er een makkelijke manier om te zien of iets veel waard is? Ben zelf nooit boven de 2 mil. gold gekomen, volgens mij komt dat gewoon omdat ik geen benul heb welke waardes ik aan items kan hechten.
Ben nu met een Barbarian bezig sinds kort Paragon 6 MP1 op inferno. Gaat me best makkelijk af, ongeveer 50k dps. Maar om aan de goeie items te komen heb ik centjes nodig, lots
.
Was zelfs een level 53 item met deze stats ongeveer (+ 10-15 dmg, 75 vit, 75 int, 75 str, 75 dext en 7% of 9% att speed). Is er een makkelijke manier om te zien of iets veel waard is? Ben zelf nooit boven de 2 mil. gold gekomen, volgens mij komt dat gewoon omdat ik geen benul heb welke waardes ik aan items kan hechten.
Ben nu met een Barbarian bezig sinds kort Paragon 6 MP1 op inferno. Gaat me best makkelijk af, ongeveer 50k dps. Maar om aan de goeie items te komen heb ik centjes nodig, lots
In het scherm van de AH, rechtermuisknop "find similar items" - als je meteen iets vindt zou ik onder de prijs van de goedkoopste gaan zitten. Mocht je niet meteen iets vinden, dan even de zoek parameters aanpassen totdat je een vergelijkbaar item en dus ook prijs hebt gevondenDiversity schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:42:
Pff ik heb duidelijk nog geen kaas gegeten van de waarde van items, ik had een rare ring gevonden en voor 2k op de AH gezet. Paar uur later stond het bod al op 400k en hij moest nog 1 dag. Ben benieuwd voor hoeveel die vanavond weg is
.
Ben nu met een Barbarian bezig sinds kort Paragon 6 MP1 op inferno. Gaat me best makkelijk af, ongeveer 50k dps. Maar om aan de goeie items te komen heb ik centjes nodig, lots.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ah , tnx voor de tip. Vanavond is proberen. Poosje geleden dat ik gespeeld heb.Vidra schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:44:
[...]
In het scherm van de AH, rechtermuisknop "find similar items" - als je meteen iets vindt zou ik onder de prijs van de goedkoopste gaan zitten. Mocht je niet meteen iets vinden, dan even de zoek parameters aanpassen totdat je een vergelijkbaar item en dus ook prijs hebt gevonden
Valt best mee. Ik heb destijds voor ca. 7 milj. in mijn Barb geïnvesteerd en daar kon ik MP5 mee aan. Gewoon veel farmen en bieden ipv buyouts, tenzij ze heel laag staan. Beetje handig inkopen, dan kom je een heel eind.Diversity schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:42:
Ben nu met een Barbarian bezig sinds kort Paragon 6 MP1 op inferno. Gaat me best makkelijk af, ongeveer 50k dps. Maar om aan de goeie items te komen heb ik centjes nodig, lots.
[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 15-05-2013 08:54 ]
Vergeet niet de craftables: bracers, gloves, shoulders en amulet ... met de demonic essences die je moet farmen voor dit doelDeadsmell schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:53:
[...]
Valt best mee. Ik heb destijds voor ca. 7 milj. in mijn Barb geïnvesteerd en daar kon ik MP5 mee aan. Gewoon veel farmen en bieden ipv buyouts, tenzij ze heel laag staan. Beetje handig inkopen, dan kom je een heel eind.
Valt nog niet mee, dat craften. Na iets van 50 pogingen is mijn huidige amu mijn beste. En ik maar denken dat ik met zoveel crafts inmiddels wel een trifecta zou hebben.
Probleem ken ik!Deadsmell schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:03:
Valt nog niet mee, dat craften. Na iets van 50 pogingen is mijn huidige amu mijn beste. En ik maar denken dat ik met zoveel crafts inmiddels wel een trifecta zou hebben.
Gisteren mijn kleine beetje gold en mats opgemaakt en 33 gloves gecraft.
Niet 1 was beter dan mijn huidige (crappy) http://www.diabloprogress.com/item/34252880 gloves, sterker nog ze kwamen niet eens in de buurt
Geluk staat niet aan mijn kant, heb inmiddels +/- 500 uur in diablo 3 zitten en heb alleen een barb op een zielige 108K dps unbuffed.
Hopen dat patch 1.0.9 mij meer geluk brengt.
[ Voor 3% gewijzigd door Axewi op 15-05-2013 09:08 ]
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Vandaag maar is veel spelen, we hebben extra xp en magic find gekregen als kado.
Ik wil trouwens mijn barb gearen (heeft nog niets) voor 60 miljoen. weet iemand een goede tut of heeft iemand een barb die ongeveer zoveel heeft gekost?
Ik wil trouwens mijn barb gearen (heeft nog niets) voor 60 miljoen. weet iemand een goede tut of heeft iemand een barb die ongeveer zoveel heeft gekost?
Ik lees het net!thriller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:11:
Vandaag maar is veel spelen, we hebben extra xp en magic find gekregen als kado.
even mijn wiz aan de kant zetten en tot de 21e op mijn barb spelen
hopelijk vind ik wat.
@hieronder
Klopt, daarom hebben veel barbs de ef in hun offhand dan proct die niet meer door de tornado's alleen nog door de whirwind skill zelf en dat scheelt 85% van alle procs.
Plus een cold soj helpt ook
Als ik solo speel heb ik mijn companion met een buriza du canion o.i.d. uitgerust die slowd met cold dmg en soms bevriest die helemaal
[ Voor 27% gewijzigd door Axewi op 15-05-2013 09:26 ]
Gister nog even een public party gedaan met een monk, CM wizard, ik als barb en nog een andere barb.
De andere barb had een EF en naar mijn idee vertraagd dat echt bizar veel.
Telkens als ik alle mobs op een hoopje had samen met de monk kwam de andere barb met zijn fear en binnen no time stond alles weer verdeeld door het hele scherm, hierdoor duurde het dus ook een stuk langer om alles te killen.
Telkens als ik alle mobs op een hoopje had samen met de monk kwam de andere barb met zijn fear en binnen no time stond alles weer verdeeld door het hele scherm, hierdoor duurde het dus ook een stuk langer om alles te killen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Dan spamde je cm wiz zijn frost nova niet vaak genoeg 
gisteren met ^^onme wat gefarmd en getest, ook wat met EP gespeeld, maar dat vergt wel wat timing en goede targeting, maar met correct gebruik burn je packs op diemanier echt in no time,.
25% mf en bonus xp.. ugh ga ik nu emt mijn monk verder of toch proberen mijn wiz op gelijk plvl te krijgen.. aaarrrgggh
gisteren met ^^onme wat gefarmd en getest, ook wat met EP gespeeld, maar dat vergt wel wat timing en goede targeting, maar met correct gebruik burn je packs op diemanier echt in no time,.
25% mf en bonus xp.. ugh ga ik nu emt mijn monk verder of toch proberen mijn wiz op gelijk plvl te krijgen.. aaarrrgggh
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ligt het aan mij of klopt het goud bedrag niet?
Dacht, kijk even wat wat het kost en krijg 100000000 voor 2.50.
Maar als je bv 30x doet, dan ben je 75 kwijt.
Zo geweldig vind ik dat craften nog niet, heb ruim 500 amuletten moeten craften om deze te krijgen. Heeft me ruim 75M gekost.Vidra schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:54:
Vergeet niet de craftables: bracers, gloves, shoulders en amulet ... met de demonic essences die je moet farmen voor dit doel
75 mil is toch helemaal niet veel voor zo'n amulet?
En wat had die gekost als je hem had moeten kopen?Kid Jansen schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:02:
[...]
Zo geweldig vind ik dat craften nog niet, heb ruim 500 amuletten moeten craften om deze te krijgen. Heeft me ruim 75M gekost.
Meer, maar alsnog is het absurd hoeveel slechte items je krijgt. Dit was maar een kleine upgrade ten opzichte van een amu dat ik eerder al had gecraft (rond poging 200) en dat waren dan ook de enige twee goede. De rest was eigenlijk allemaal prut, zelfs al had ik ze op AH kunnen zetten, dan had ik ze waarschijnlijk alsnog niet kunnen verkopen.
Met gloves heb ik de hoop al opgegeven om iets beters te craften dan deze. Met shoulder tot nu toe ook niet echt veel succes gehad.
Met gloves heb ik de hoop al opgegeven om iets beters te craften dan deze. Met shoulder tot nu toe ook niet echt veel succes gehad.
Zal wel een foutje zijn geweest, heb gekeken en gebeurt niets vreemds nu.Rhodan schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:36:
Ligt het aan mij of klopt het goud bedrag niet?
Goudprijs hard onderuit, de route om goud te verkopen op RMAH en daarvoor gem te kopen die weer te verkopen op AH is nu gekilled.
Prijzen van de em gems stijgen snel, dus snelle winst is er wel te behalen als je nu snel handelt, heb op 21 ml. gems gekocht, kan een risico zijn maar goed, vorige keer heeft dat prima uitgepakt.
Voorspelling AH EM gems stijgen weer naar oude niveau van +/- 30 ml, RMAH EM gems zullen waarschijnlijk iets stijgen.
Wat houdt zo'n cold dmg setje precies in?Vidra schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:17:
[...]
Heb je al een cold dmg setje gekocht? Samen met twee archon wizards (die je dan buffed met 192% dmg) gaat alles als een mes door boter
Movies: letterboxd
Cold ring of cold wapen?
Om te slowen, vinden archon wizards fijn

Daarom Hota - thunderstrike ik vaak ook, stun zorgt ervoor dat ze niet weglopen.
Uiteindelijk kan een wizard harder gaan dan een barb, maar dat duurt wel even...
Als je je Fury in je offhand wil houden, zoek er een met lifesteal, die mainhand is leuk met vit, maar dat zorgt er voor dat je nooit een beter wapen kan nemen omdat die 200vit eraf moet.
Boost je vit door bv Inna's pants zonder str te scoren en met ~100/110 vit, die zijn een stuk goedkoper dan met dergelijke hoeveelheid str.
Je shoulders kan je makkelijk vit op boosten (mijn shoulders waren 3 m, m'n oude waren niet veel minder en kreeg ik voor 3m amper verkocht
)
Uiteindelijk wil je ook je belt ditchen voor een WH, om de IK res te bewaren IK gloves scoren met 170+str/9as/chc.
Lacuni's met 5.5/6chc scoren met vit (of bracers craften)
MP7 gaat ook nog wel lukken, jij zit wel snor, RetLaw krijgt het hooguit wat moeilijker.
Magda is altijd iritant, gaat vaaaaak in die hoekjes zitten, vooral proberen met Fury's en fear haar uit het hoekje te houden, dus even omlopen als ze die kant op gaat.
Ik hoop ooit nog eens een behoorlijke HF ring te maken met chc.... beste poging tot nu toe is er een met 4chc zonder verdere dmg stats
Om te slowen, vinden archon wizards fijn
Ligt ook sec aan de Fury, 10 of 20% fear scheelt heel veel, het scheelt ook als je de mobs snel neer krijgtWooldoor schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:23:
Gister nog even een public party gedaan met een monk, CM wizard, ik als barb en nog een andere barb.
Daarom Hota - thunderstrike ik vaak ook, stun zorgt ervoor dat ze niet weglopen.
Gewoon focussen op je barb.... wizard is leuk, maar toch vaak duurder om effectief te gearen.Axewi schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:08:
[...]
Probleem ken ik!
Gisteren mijn kleine beetje gold en mats opgemaakt en 33 gloves gecraft.
Niet 1 was beter dan mijn huidige (crappy) http://www.diabloprogress.com/item/34252880 gloves, sterker nog ze kwamen niet eens in de buurt
Geluk staat niet aan mijn kant, heb inmiddels +/- 500 uur in diablo 3 zitten en heb alleen een barb op een zielige 108K dps unbuffed.
Hopen dat patch 1.0.9 mij meer geluk brengt.
Uiteindelijk kan een wizard harder gaan dan een barb, maar dat duurt wel even...
Als je je Fury in je offhand wil houden, zoek er een met lifesteal, die mainhand is leuk met vit, maar dat zorgt er voor dat je nooit een beter wapen kan nemen omdat die 200vit eraf moet.
Boost je vit door bv Inna's pants zonder str te scoren en met ~100/110 vit, die zijn een stuk goedkoper dan met dergelijke hoeveelheid str.
Je shoulders kan je makkelijk vit op boosten (mijn shoulders waren 3 m, m'n oude waren niet veel minder en kreeg ik voor 3m amper verkocht

Uiteindelijk wil je ook je belt ditchen voor een WH, om de IK res te bewaren IK gloves scoren met 170+str/9as/chc.
Lacuni's met 5.5/6chc scoren met vit (of bracers craften)
"Zullen we ubers op MP2of3 doen"Deadsmell schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:03:
Gisteravond een paar uber runs gedaan met RetLaw en Vandread en daardoor mijn eerste Hellfire ring kunnen craften! Helaas geen chc, chd of ias, maar ik ben er wel blij mee. Toch weer iets sneller levellen.
MP7 gaat ook nog wel lukken, jij zit wel snor, RetLaw krijgt het hooguit wat moeilijker.
Magda is altijd iritant, gaat vaaaaak in die hoekjes zitten, vooral proberen met Fury's en fear haar uit het hoekje te houden, dus even omlopen als ze die kant op gaat.
Ik hoop ooit nog eens een behoorlijke HF ring te maken met chc.... beste poging tot nu toe is er een met 4chc zonder verdere dmg stats

gefeliciteerd!Xtr3me4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:55:
zo nog 33 wkn tijd om 58 plvl's te halen, lijkt mij geen problemen toch ?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zo... Ik heb een infernal machine 
Heb echter nog nooit ubers ofzo gedaan.. Ik speel nu veel op mp3, betekent dit dat ik dan ook de ubers aan kan op mp3, of moet ik lager inzetten?
Zijn er verder nog tips voor ik t portal ga activeren XD
Als iemand mee wilt mag dat ook, stuur maar een berichtje Pietz0r#2129
Heb echter nog nooit ubers ofzo gedaan.. Ik speel nu veel op mp3, betekent dit dat ik dan ook de ubers aan kan op mp3, of moet ik lager inzetten?
NIET in je uppie gaan, zonde van de moeite voor die machine en als het niet lukt ben je zuur.pietz0r schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:53:
Zoek wat mensen die helpen, hogere MP aankunnen.
Vooral als Wizard lijkt het me dat je een tank erbij wil hebben, anders is het 2 bosses vs 1 wizard.
(nee ik kan niet helpen, zit op de zaak
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 15-05-2013 11:04 ]
pfft Vidra doet dat toch ookVandread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:59:
[...]
NIET in je uppie gaan, zonde van de moeite voor die machine en als het niet lukt ben je zuur.
Zoek wat mensen die helpen, hogere MP aankunnen.
Vooral als Wizard lijkt het me dat je een tank erbij wil hebben, anders is het 2 bosses vs 1 wizard.
Maar zoals vandread zegt, beter bewaar je je machine om samen met wat meer mensen op een hoger niveau te doen voor meer kans op organs
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Hehe, ik ging er vanuit dat als je MP7 aan kunt, je ubers niet op dat niveau zou kunnen doen. Valt dus erg mee.Vandread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:20:
"Zullen we ubers op MP2of3 doen"
Maar tijdens zo'n gevecht merk je wel dat fear niet ideaal is, als je het niet goed gebruikt. Heb Maghda volgens mij meer de hoek in gedreven, dan eruit geslagen.
Tja Diablo is ook de eindbaas, terwijl die wel meevalt 
Voor barbs is met name magda met die vliegjes en arcane beams lastig, de rest is allemaal wel te tanken, Kulle kan ook nog wel iritant zijn, maar Magda spant de kroon.
Aangzien Pietzor helemaal geen lifesteal of loh heeft
Ga je niet keihard dood op reflect packs?
Voor barbs is met name magda met die vliegjes en arcane beams lastig, de rest is allemaal wel te tanken, Kulle kan ook nog wel iritant zijn, maar Magda spant de kroon.
Vidra gebruikt dan ook Magic weapon - bloodmagic, wat piet ook zou moeten doenBokkie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:
[...]
pfft Vidra doet dat toch ook
Maar zoals vandread zegt, beter bewaar je je machine om samen met wat meer mensen op een hoger niveau te doen voor meer kans op organs

[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 15-05-2013 11:20 ]
Kulle is alleen irritant als je in zo'n slow dome komt te staan, zeker als hij dan ook die grot op je laat instorten of een fireball jouw kant op gooit.
Maar ik doe meestal SB terwijl de andere drie Kulle neermeppen, dan heb ik SB vaak al op 60% tegen de tijd dat Kulle neer is.
Makkelijkste is in ieder geval Raka+Ghom, zeker als je ze dicht naast elkaar kan houden doe ik echt dikke damage: 1.3M HotA crits op allebei tegelijk terwijl Rend ook langzaam hun life aan het wegvreten is.
Maar ik doe meestal SB terwijl de andere drie Kulle neermeppen, dan heb ik SB vaak al op 60% tegen de tijd dat Kulle neer is.
Makkelijkste is in ieder geval Raka+Ghom, zeker als je ze dicht naast elkaar kan houden doe ik echt dikke damage: 1.3M HotA crits op allebei tegelijk terwijl Rend ook langzaam hun life aan het wegvreten is.
barb gearen kan nu echt heel goedkoop zijn... mijn barb kan solo MP8/9 redelijk effetief killen.thriller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:11:
helm/belt/boots zijn alleen een paar 100k of minder, (zelf found)
MH was 7M,
OH is duur, maar met ~100 str of vit erop krijg je wel voor ~5M
Gloves waren 10M
Voor de inna's heb ik teveel betaald, mja eentje met vit moet voor minder dan 5M te kopen zijn (je kunt ook hier Blackthorn's of rare nemen voor 2/3M, en dan een paar Lacuni's 4+%CC/VIT nemen voor 2/3M)
Rare ring was 2M (avg. dmg 64
Mijn chest is misschien 10~20M maar je kunt ook een goedkopere nemen hoor.
andere zijn craftables..
Mijn amu lijkt sterk maar hij is eigenlijk niet zo goed. Je kunt volgens mij een avg damage/CD(80)/CC(8)/~100str halen voor minder dan 10M.
Als je 10M in shoulders en bracers inzet, krijg je vast wat leuks uit. Tip, craft voor VIT shoulders, want STR kan zowiezo al tot 300 rollen erop.
Dan heb je nog de nodige steentjes, mja je kunt hier altijd met star beginnen.
misschien niet MP9, maar 6/7 moet dan zeker te doen zijn.
Je kunt sowieso beter even doorfarmen tot je drie machines heb. De machine opent een portal naar een random realm. Je hebt alleen garantie alle drie de realms te raken als je ze tegelijk opent hebt.pietz0r schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:53:
Gefeliciteerd!Xtr3me4me schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:55:
Tenminste.. als het gepland is
Geniet nu nog maar van je available playtime want die gaat waarschijnlijk drastisch beperkt worden
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Ik zie heel veel berichten langskomen waarin mensen klagen over de slechte crafts die ze krijgen (zowel hier als op het battlenet forum). En ik vind het ook zwaar *** als ik 200 crafts maak en er geen een verbetering is op mijn huidige gear. Maar er is natuurlijk een andere kant van de medaille. Ik kan momenteel MP10 spelen met me WD (elk MP level boven MP0 is natuurlijk al een grote stap voor mensen die net in inferno belanden). Voordat de MP levels er waren hebben we een tijd gehad dat veel mensen klaagden dat act2 veels te moeilijk was en nu kunnen we daarin stilstaan en gekieteld worden door de mobs op MP0. We moeten dingen natuurlijk wel in verhouding blijven zien en hoe beter je gear, des te lastiger om een upgrade te krijgen. Paar dingen die ik zou willen zien voor de volgende patch/expansion:
- Meer legendary's en set items. Momenteel loopt iedereen met dezelfde gear en is er weinig diversiteit.
- Yellow drops mogen krachtiger worden, maar de kans op een krachtige drop moet natuurlijk wel klein blijven. Met krachtig bedoel ik dan dat bepaalde speciale atributen die je nu alleen voor legendary's en set items ziet ook sporadisch kunnen droppen voor yellows zoals de pickup range op een offhand of IAS op een helm.
- Kwaliteit van craft moet hetzelfde blijven! Als ze nu gaan zorgen dat de craft droprates veel beter worden dan loopt iedereen binnen een maand met de beste crafts en gaan we vervolgens met z'n allen weer miepen dat MP10 te makkelijk is en tot MP20 willen. Vervolgens voert blizzard dat uit en gaan we weer met z'n allen klagen dat de drops te slecht zijn om naar MP20 te kunnen. En zo blijven we in een spiraaltje praten natuurlijk
- Meer legendary's en set items. Momenteel loopt iedereen met dezelfde gear en is er weinig diversiteit.
- Yellow drops mogen krachtiger worden, maar de kans op een krachtige drop moet natuurlijk wel klein blijven. Met krachtig bedoel ik dan dat bepaalde speciale atributen die je nu alleen voor legendary's en set items ziet ook sporadisch kunnen droppen voor yellows zoals de pickup range op een offhand of IAS op een helm.
- Kwaliteit van craft moet hetzelfde blijven! Als ze nu gaan zorgen dat de craft droprates veel beter worden dan loopt iedereen binnen een maand met de beste crafts en gaan we vervolgens met z'n allen weer miepen dat MP10 te makkelijk is en tot MP20 willen. Vervolgens voert blizzard dat uit en gaan we weer met z'n allen klagen dat de drops te slecht zijn om naar MP20 te kunnen. En zo blijven we in een spiraaltje praten natuurlijk
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
Heb helaas van het weekeinde voor 50 euro Gems -> Gold gedaan, leverde 1,2B op, die nu wel weer een stuk minder waard zijn geworden, of niet?simons schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:12:
[...]
Zal wel een foutje zijn geweest, heb gekeken en gebeurt niets vreemds nu.
Goudprijs hard onderuit, de route om goud te verkopen op RMAH en daarvoor gem te kopen die weer te verkopen op AH is nu gekilled.
Prijzen van de em gems stijgen snel, dus snelle winst is er wel te behalen als je nu snel handelt, heb op 21 ml. gems gekocht, kan een risico zijn maar goed, vorige keer heeft dat prima uitgepakt.
Voorspelling AH EM gems stijgen weer naar oude niveau van +/- 30 ml, RMAH EM gems zullen waarschijnlijk iets stijgen.
Ik ga inderdaad keihard dood op reflect packs... goeie tip, ga ik proberen thanksVandread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:08:
Tja Diablo is ook de eindbaas, terwijl die wel meevalt
[...]
Vidra gebruikt dan ook Magic weapon - bloodmagic, wat piet ook zou moeten doen
Wat ik graag zou zien is dat je dmv bepaalde lastig te vinden ingrediënten (zie bijvoorbeeld Staff of Herding) dat je items nadat ze gecraft/identified zijn een bepaalde unieke spec kan geven. Heb bv geweldige bracers maar ik zou daar toch heel graag att. spd op zien.CaVeFiSh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:29:
Zoiets dus.
Gister met veel dank aan Klitse en Protax van m'n CM gear afgestapt en over gegaan naar Archon Wizard.
Een paar stukken gear had ik al, en met een beetje geluk hele mooie Shoulders kunnen craften en voor iets meer dan 200M gold zit ik nu op de 300k DPS unbuffed. Het is nog wel even wennen maar wat is dit een verademing t.o.v. CM wizard. Het speelt toch ook wel een stuk leuker zo.
MP10 is in veel gevallen geen enkel probleem. Alleen Reflect packs moet ik wat rustiger aan doen, en in de Fields of Misery is het vooral taak om de voorbij vliegende stieren te ontwijken
Voor de geinterresseerde: http://eu.battle.net/d3/e...dSkyNL-2786/hero/20964458
Een paar stukken gear had ik al, en met een beetje geluk hele mooie Shoulders kunnen craften en voor iets meer dan 200M gold zit ik nu op de 300k DPS unbuffed. Het is nog wel even wennen maar wat is dit een verademing t.o.v. CM wizard. Het speelt toch ook wel een stuk leuker zo.
MP10 is in veel gevallen geen enkel probleem. Alleen Reflect packs moet ik wat rustiger aan doen, en in de Fields of Misery is het vooral taak om de voorbij vliegende stieren te ontwijken
[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 15-05-2013 11:37 ]
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Moet nog een hoop veranderen aan de items als je het mij vraagt.CaVeFiSh schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:29:
Hetgeen wat mij het meeste tegen de borst stoot is:
een class specific item die de mainstat van een ander class rolt.
Wat mij betreft mogen ze dat wel veranderen, bijv een monk 2hander altijd minimaal 150 dex laten rollen en een wd helm altijd minimaal 100 int enz enz.
Zou zograag zien dat het mogelijk is om zonder hulp van de ah aan je items te komen.
iets meer fixed stats op bepaalde items zou al een hoop doen ( zie de nieuwe craft recepies ) dat is een stap in de goede richting
LVL 16 BiS geared wizard in hardcore:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/27788143
* Heb alleen even de star gems eruit gehaald voor een andere char.
LVL 27 BiS geared wizard in hardcore:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/27713275
* Heb alleen even de star gems eruit gehaald voor een andere char.en ruby ontbreekt, deze zit nu in de char hierboven. Als de ruby hierin gaat doet hij 4k dps
Wel leuk om deze BiS zooi te verzamelen want hierdoor kan je MP10 solo xp farmen en lvl 60 wizards in not itme maken
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/27788143
* Heb alleen even de star gems eruit gehaald voor een andere char.
LVL 27 BiS geared wizard in hardcore:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/27713275
* Heb alleen even de star gems eruit gehaald voor een andere char.en ruby ontbreekt, deze zit nu in de char hierboven. Als de ruby hierin gaat doet hij 4k dps
Wel leuk om deze BiS zooi te verzamelen want hierdoor kan je MP10 solo xp farmen en lvl 60 wizards in not itme maken
GTA VI - All aboard the hype train!!
Wat ik heb gedaan is 2x 50 euro geïnvesteerd, maar dat is alweer ff geleden. Ik heb daar gems voor gekocht. Een keer toen met de gem dupe, toen werden Rad EM gems verkocht voor rond de 5 ml gold. Blizz fixte die dupe, Rad EM ging toen voor 30 ml gold. Tralala hoop gold.ChUcKiE schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:31:
Heb helaas van het weekeinde voor 50 euro Gems -> Gold gedaan, leverde 1,2B op, die nu wel weer een stuk minder waard zijn geworden, of niet?
De andere keer toen ik 50 euro investeerde heb ik gem -> gold -> euro -> gem -> gold en met name die route is nu dicht, deze route was een constante cashflow, het leverde elke 2 dagen wel rond de 80 ml gold netto op.
Ook is het niet meer interessant om euros in gems te investeren en die gems op de AH te verkopen, dit komt puur omdat de goud prijs van 1 mlj op 3 cent nu zit ongeveer, dat was gisteren 27 cent.
Wat er nu denk ik gaat gebeuren is dat er heel veel goud op de markt komt, en vanwege dat vele goud vermoed ik dat de prijzen van items zullen dalen.
Zal het niet eerder andersom zijn? Omdat goud minder waard wordt (door overschot) zal je meer goud neer moeten leggen voor een item?simons schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:
[...]
Wat er nu denk ik gaat gebeuren is dat er heel veel goud op de markt komt, en vanwege dat vele goud vermoed ik dat de prijzen van items zullen dalen.
Een cold weapon met life on hit (dps doet niet echt ter zake)
Offhand: sledgefist met zoveel mogelijk stun on hit chance
Vit/armor (strength)/IAS stacken....
De monk moet zo'n 90-100k life hebben, +/- 1000 all res, en 1500-2000 LOH; dit konden wij gisteren voor een monk kopen voor nog geen 5 mio goud.
Het doel is dat de monk heel veel klappen kan uitdelen en als tank can fungeren. In combinatie met een bepaald skill set ... boost hij/zij de dmg van een archon wizard met [b[192%[/b]
veel geld op markt = inflatie?simons schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:
[...]
Wat ik heb gedaan is 2x 50 euro geïnvesteerd, maar dat is alweer ff geleden. Ik heb daar gems voor gekocht. Een keer toen met de gem dupe, toen werden Rad EM gems verkocht voor rond de 5 ml gold. Blizz fixte die dupe, Rad EM ging toen voor 30 ml gold. Tralala hoop gold.
De andere keer toen ik 50 euro investeerde heb ik gem -> gold -> euro -> gem -> gold en met name die route is nu dicht, deze route was een constante cashflow, het leverde elke 2 dagen wel rond de 80 ml gold netto op.
Ook is het niet meer interessant om euros in gems te investeren en die gems op de AH te verkopen, dit komt puur omdat de goud prijs van 1 mlj op 3 cent nu zit ongeveer, dat was gisteren 27 cent.
OP RMAH kon goud prijs op 27 cent staan, tot gister, maar verkopen was volgens mij erg moeilijk. Of kreeg je wel goud verkocht tegen 0.25?
Gewoon met een groepje doen op MP10 heb je ook meteen een gegarandeerde kans op organsBokkie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:
[...]
pfft Vidra doet dat toch ook
De goudprijs kan nu zaken tot EUR 0.25 voor 10.000.000 goud; dus voor EUR 250 zou je theoretisch 10 b kunnen kopen...Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:
[...]
veel geld op markt = inflatie?wat heb ik hier gemist ...
OP RMAH kon goud prijs op 27 cent staan, tot gister, maar verkopen was volgens mij erg moeilijk. Of kreeg je wel goud verkocht tegen 0.25?

hey niet cheaten met GC heEricNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:
Gister met veel dank aan Klitse en Protax van m'n CM gear afgestapt en over gegaan naar Archon Wizard.
Je doet 't wel erg netjes, snel geleveld en ook mooie gear nu. Kan mij nog herinneren over de epic IK gloves voor je eerste CM wiz
Ging erg goed gisteren. Je hebt nu een hele behoorlijke archon wizard waar je veel sneller mee door MP10 zou moeten gaan dan met je CM wiz.EricNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:
Overigens zou ik galvanizing ward even ruilen voor unstable anomaly. Dan ga je nog minder dood.
[ Voor 5% gewijzigd door Klitse op 15-05-2013 11:54 ]
Het was inderdaad leuk spelen iddEricNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:
Cheaten met GC? (Glass Canon bedoel je). Ik snap hem niet helemaal denk ik.Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:
[...]
hey niet cheaten met GC he![]()
Je doet 't wel erg netjes, snel geleveld en ook mooie gear nu. Kan mij nog herinneren over de epic IK gloves voor je eerste CM wiz
Ja die IK Gloves die jij toen voor me had gevonden waren zeker wel nice! Toen je zei "Ik heb leuke IK Gloves" was het eerste wat ik dacht: Huh, voor een CM Wiz!? Die heb ik btw nog wel met aardige winst kunnen verkopen. Volgens mij hadden we die toen gekocht voor 3-4 miljoen, en ik heb hem geloof ik weer verkocht voor 30 miljoen
Vanavond ben ik sowieso weer online, dus mocht jij er ook zijn kunnen we misschien nog een (of meerdere) rondjes lopen :)!
Vanavond even proberen dan. Ik heb gister eigenlijk vrij snel de build van Vydra over genomen, dus van sommige skills weet ik zelfs nog niet eens wat de rune er op doetTimeless schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:53:
[...]
Ging erg goed gisteren. Je hebt nu een hele behoorlijke archon wizard waar je veel sneller mee door MP10 zou moeten gaan dan met je CM wiz.
Overigens zou ik galvanizing ward even ruilen voor unstable anomaly. Dan ga je nog minder dood.

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 15-05-2013 11:59 ]
Ik heb een tijdje geen Diablo gespeeld maar ben recentelijk weer begonnen. Nu loop ik een beetje vast met mijn gear en ben benieuwd wat ik hier het beste aan kan upgraden en wat het me ongeveer zou gaan kosten... Ik ben op dit moment redelijk blut, maar ben wel van plan om weer flink te gaan spelen (en dus geld te verdienen). Iemand goede tips?
http://eu.battle.net/d3/e...amvsan-2784/hero/11380831
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Ja, vanavond ben ik weer online ... dus gezelligEricNL schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:58:
[...]
Cheaten met GC? (Glass Canon bedoel je). Ik snap hem niet helemaal denk ik.
Ja die IK Gloves die jij toen voor me had gevonden waren zeker wel nice! Toen je zei "Ik heb leuke IK Gloves" was het eerste wat ik dacht: Huh, voor een CM Wiz!? Die heb ik btw nog wel met aardige winst kunnen verkopen. Volgens mij hadden we die toen gekocht voor 3-4 miljoen, en ik heb hem geloof ik weer verkocht voor 30 miljoen. In verhouding is dat toch wel een leuke deal geweest
[...]
Vanavond ben ik sowieso weer online, dus mocht jij er ook zijn kunnen we misschien nog een (of meerdere) rondjes lopen :)!
[...]
Vanavond even proberen dan. Ik heb gister eigenlijk vrij snel de build van Vydra over genomen, dus van sommige skills weet ik zelfs nog niet eens wat de rune er op doet. Enige wat ik gister dacht was: rammen met die handel :)!
Mijn build is gewoon optimaal voor jouw gear
Galvanizing ward geeft nu 620 life per second als je armor aan staat
[ Voor 11% gewijzigd door Vidra op 15-05-2013 12:05 ]
&SonataArctica schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:48:
[...]
Zal het niet eerder andersom zijn? Omdat goud minder waard wordt (door overschot) zal je meer goud neer moeten leggen voor een item?
Bovenstaande is correct echter zijn er wel een paar dingen die de normale gang van zaken flink verstoren, goud AH/RMAH is geen transparante markt en is gereguleerd. Wat je merkt is dat als er ingegrepen wordt, goud prijs RMAH had een cap van 0,25 en is nu in principe vrij doordat de stack is opgetrokken, dit veelal een averechts effect heeft van wat je zou verwachten.Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:49:
[...]
veel geld op markt = inflatie?wat heb ik hier gemist ...
Voor wat betreft veel geld = inflatie, bij gelijkblijvende vraag. En met name dat laatste is een ding wat op korte termijn niet gelijk blijft, is mijn verwachting.
Het blijft mijn verwachting, en ja soms zit ik goed en dat heeft in geval van AH/RMAH mij wat opgeleverd, maar heb ook stomme dingen gedaan met me gold
Ow wat betreft die verkoop gold op rmah, wat nogal vaak gebeurde bij mensen is dat het leek of in die 1d12u er niets gebeurde, je moest wachten tot de auction was afgelopen voordat je zag dat er iets verkocht was. Als je vroegtijdig cancelde had je zeker niks.
Welke MP level spelen jullie nu? Ik zit met mn barb op 310k selfbuffed, dus ik kan van 0 tot 10 zelf doen. Multiplayer doe ik liever niet, omdat dit gewoon niet lekker gaat vind ik (tenzij met een maatje).
Ik merkte onlangs wel dat ik meer legendaries vind als ik op hogere MP levels speel, maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk
Paragon 93 of zo geloof ik, en zit op max MF / GF.
Ik merkte onlangs wel dat ik meer legendaries vind als ik op hogere MP levels speel, maar dat kan ook toeval zijn natuurlijk
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Meestal level 10 ... zoals de meeste 'high-end' spelers hierFragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:04:
Welke MP level spelen jullie nu? Ik zit met mn barb op 310k selfbuffed, dus ik kan van 0 tot 10 zelf doen. Multiplayer doe ik liever niet, omdat dit gewoon niet lekker gaat vind ik (tenzij met een maatje).
Ik heb trouwens wel een vraag over archon item keuzes, tis blijkbaar DE build (samen met WD bats) in 1.0.8.
Ik zie b.v. veel APS items, wat natuurlijk ten goede komen voor je P(aperdoll)DPS. Echter, E(effectieve)DPS voor archon zit helemaal niet in APS?
voor hetzelfde geld is het niet beter
- Zuni chest te nemen i.p.v. Tal's (of zelfs Tyrael's)
- Rare bracers te nemen i.p.v. lacuni
- Rare pants of Diggler's te nemen i.p.v. Inna's
- Tal's helm (290 INT/80AR) te nemen i.p.v. Mempo
- Spear/mace te nemen i.p.v. sword ? (off topic, waarom is er geen ilvl 62 wapen recipe voor spears?
)
edit:
@EricNL, ow mooie winst idd met die gloves!
Marruh inderdaad dps van Glass Canon telt natuurlijk niet als unbuffed
Ik zie b.v. veel APS items, wat natuurlijk ten goede komen voor je P(aperdoll)DPS. Echter, E(effectieve)DPS voor archon zit helemaal niet in APS?
- Spear/mace te nemen i.p.v. sword ? (off topic, waarom is er geen ilvl 62 wapen recipe voor spears?
edit:
[ Voor 9% gewijzigd door Mofkees op 15-05-2013 12:13 ]
Speelde meestal op 7 (solo) maar met wat nieuwe gear moet ik het nog even uitproberen.FragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:04:
Kost zo'n Skorn nou?
Bedankt voor je reactie, ik ga is kijken of ik er wat van kan maken.
Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:16:
[...]
barb gearen kan nu echt heel goedkoop zijn... mijn barb kan solo MP8/9 redelijk effetief killen.
helm/belt/boots zijn alleen een paar 100k of minder, (zelf found)
MH was 7M,
OH is duur, maar met ~100 str of vit erop krijg je wel voor ~5M
Gloves waren 10M
Voor de inna's heb ik teveel betaald, mja eentje met vit moet voor minder dan 5M te kopen zijn (je kunt ook hier Blackthorn's of rare nemen voor 2/3M, en dan een paar Lacuni's 4+%CC/VIT nemen voor 2/3M)
Rare ring was 2M (avg. dmg 64), HF ring daar kan je een Unity nemen met avg damage, die zou ook ~2M zijn.
Mijn chest is misschien 10~20M maar je kunt ook een goedkopere nemen hoor.
andere zijn craftables..
Mijn amu lijkt sterk maar hij is eigenlijk niet zo goed. Je kunt volgens mij een avg damage/CD(80)/CC(8)/~100str halen voor minder dan 10M.
Als je 10M in shoulders en bracers inzet, krijg je vast wat leuks uit. Tip, craft voor VIT shoulders, want STR kan zowiezo al tot 300 rollen erop.
Dan heb je nog de nodige steentjes, mja je kunt hier altijd met star beginnen.
misschien niet MP9, maar 6/7 moet dan zeker te doen zijn.
Attackspeed heeft weldegelijk voordelen voor Archon. De elemental bonussen op een triumvirate/zuni boots en talrasha's armor schalen mee met APS waardoor je archon dus meer dmg doet.Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:07:
Ik heb trouwens wel een vraag over archon item keuzes, tis blijkbaar DE build (samen met WD bats) in 1.0.8.
- Spear/mace te nemen i.p.v. sword ? (off topic, waarom is er geen ilvl 62 wapen recipe voor spears?)
edit:
ow op die fiets. Bedankt voor de uitleg.Timeless schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:
[...]
Attackspeed heeft weldegelijk voordelen voor Archon. De elemental bonussen op een triumvirate/zuni boots en talrasha's armor schalen mee met APS waardoor je archon dus meer dmg doet.
Je zou eens kunnen kijken naar een leuk setje Inna's @ Pants en Belt.adamvansanten schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:59:
Ik heb een tijdje geen Diablo gespeeld maar ben recentelijk weer begonnen. Nu loop ik een beetje vast met mijn gear en ben benieuwd wat ik hier het beste aan kan upgraden en wat het me ongeveer zou gaan kosten... Ik ben op dit moment redelijk blut, maar ben wel van plan om weer flink te gaan spelen (en dus geld te verdienen). Iemand goede tips?
Daarnaast kan je helm nog een stuk beter, lagere 'FD taken' een een gem d'r in.
Bedankt voor je input! Maar wat bedoel je met FD taken? En verlies ik met Inna's niet teveel allres? Mijn allres is nu al erg laag (350-400)...Grin schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:54:
[...]
Je zou eens kunnen kijken naar een leuk setje Inna's @ Pants en Belt.
Daarnaast kan je helm nog een stuk beter, lagere 'FD taken' een een gem d'r in.
[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 15-05-2013 12:57 ]
Zo even mijn barb aangekleed, koste me 8 miljoen (zonder gems)
http://eu.battle.net/d3/e...c22269-2212/hero/11935911
Broek heb ik even van mijn demon hunter geleend. Nu langzaam verbeteren.
Hier nog even mijn profiel, http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Iemand nog tips voor craftables? Misschien kunnen de shoulders / gloves nog wat beter. Chestpiece kan ik ook nog maken, maar ik heb niet het idee dat een chestpiece veel beter zal zijn.
Iemand nog tips voor craftables? Misschien kunnen de shoulders / gloves nog wat beter. Chestpiece kan ik ook nog maken, maar ik heb niet het idee dat een chestpiece veel beter zal zijn.
Hahaha ben er nog steeds hoor! Alleen echt geen tijd gekregen om te gamen! Hopelijk echt vanavond.Vidra schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:17:
[...]
Wij begrijpen dat er de laatste tijd een "mooi klusje te klaren viel, waarbij je vriendin mocht delen in de feestvreugde"![]()
We vroegen al af waar je was ....
Ik heb al redelijk wat cold resis. Benieuwd hoeveel DPS buffed ik dan ben met 2 archon wizards
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je derde passive doet heeeeel weinig omdat je al 5 pieces IK hebt.thriller schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:57:
Zo even mijn barb aangekleed, koste me 8 miljoen (zonder gems)
neem brawler of nog meer life steal (bloodthirst). Warcry is out deze dagen, kan je alleen overpower/killing spree aanraden. Zeker nu je dezelfde route volgt met een dagger, kan je wel eens problemen hebben met CC/Fury regen.
Brawler en Overpower kunnen je helpen 2 MP's hoger effectief te killen, t.o.v. je huidige skill set up.
Kan een WD-expert mijn gear/setup beoordelen en verbeterpunten geven? Heb het gevoel dat ik niet echt kan upgraden zonder >100M ergens voor neer te leggen.
~480k EHP.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Saens-2928/hero/1988044
~480k EHP.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Saens-2928/hero/1988044
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 02-10 08:37
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
FD taken = Fire Damage taken op je Andariel's. Die is nu 16%, je zou kunnen kijken naar een lager % zodat je minder damage krijgt.adamvansanten schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:57:
[...]
Bedankt voor je input! Maar wat bedoel je met FD taken? En verlies ik met Inna's niet teveel allres? Mijn allres is nu al erg laag (350-400)...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb het aangepast, zal straks is kijken of dit lekker speelt en dan van de week is kijken of ik nog wat betere gear kan kopen.Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Je derde passive doet heeeeel weinig omdat je al 5 pieces IK hebt.
neem brawler of nog meer life steal (bloodthirst). Warcry is out deze dagen, kan je alleen overpower/killing spree aanraden. Zeker nu je dezelfde route volgt met een dagger, kan je wel eens problemen hebben met CC/Fury regen.
Brawler en Overpower kunnen je helpen 2 MP's hoger effectief te killen, t.o.v. je huidige skill set up.
Ah op die manier, dankje! Ik ga inderdaad maar eens kijken. Misschien ook maar eens op zoek naar een Nat Ring ofzo.Angeloonie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:
[...]
FD taken = Fire Damage taken op je Andariel's. Die is nu 16%, je zou kunnen kijken naar een lager % zodat je minder damage krijgt.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Die anniversary XP bonus is trouwens best bizar. Zat op bijna 600% XP geloof ik..
Is dat nu dan?Bosmonster schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:49:
Die anniversary XP bonus is trouwens best bizar. Zat op bijna 600% XP geloof ik..
Ah, tot 21 mei zie ik
One year ago today, the gates of the Burning Hells opened and Diablo III was unleashed onto the world. Since then, millions of heroes have been created, billions of hours have been spent in games, and trillions of demons have been slaughtered without mercy. We've grown and improved a lot since release, both as a game team and as a community, and thanks to your feedback, passion, and unquenchable bloodlust, we expect the next year to be even more epic.
To celebrate this milestone and the community that made it possible, we're giving away free buffs! (Who doesn't like free buffs?) Players who log in to defend Sanctuary between May 15 and May 21 will receive a 25% boost to their Magic Find and +EXP stats. The buff is only available while logged in to the game, but it will apply to all characters as well as stack with other similar bonuses -- the +EXP bonus will stack multiplicatively and the Magic Find bonus will stack above the 300% cap!
[ Voor 71% gewijzigd door FragNeck op 15-05-2013 13:53 ]
Hmm dat is weird, het leek wel of hij bij mij capped was op 250%.. speelde wel op MP2, zou dat het kunnen zijn?Bosmonster schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:49:
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ja... MP10 is maximaal 650% (300% soft cap + 75% NV stacks + 250% + 25% van de shrine op MP 10 Inferno).scorpie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:52:
[...]
Hmm dat is weird, het leek wel of hij bij mij capped was op 250%.. speelde wel op MP2, zou dat het kunnen zijn?
Nu is dat 675%, met de jubileum buff
Dit is wel als je SOLO speelt, met 3 anderen heb je 705% (3 x 10% extra voor multiplayer)
[ Voor 10% gewijzigd door FragNeck op 15-05-2013 14:05 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het tikt in ieder geval lekker aan. Even XP farmen komende week
2 runs, gelijk 2 legs, buffs werken uitstekend 
Skorn met 331str en Andariels helm
Skorn met 331str en Andariels helm
[ Voor 26% gewijzigd door Cthulhu op 15-05-2013 14:15 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Wordt er tegenwoordig nog steeds zoveel Act 3 gedaan? Of zijn er nu met die nieuwe density betere spots om te farmen?
Was in Act1 op MP1, Weeping HollowFragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:15:
[...]
Wordt er tegenwoordig nog steeds zoveel Act 3 gedaan? Of zijn er nu met die nieuwe density betere spots om te farmen?
Ik vroeg niet specifiek om waar je je loot vandaan haalde
Wat ik mijzelf afvraag, waar kun je tegenwoordig de beste run/farm routes lopen.
Act1, wel George Michael aanzettenFragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:18:
[...]
Ik vroeg niet specifiek om waar je je loot vandaan haalde![]()
Wat ik mijzelf afvraag, waar kun je tegenwoordig de beste run/farm routes lopen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oU1SCROu9IU]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Act 1 is nu beter dan 3 iddFragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:18:
[...]
Ik vroeg niet specifiek om waar je je loot vandaan haalde![]()
Festering Woods voor de stacks, Fields of Misery en Weeping Hollow. Paar dungeons in de fields zijn ook nog wel interessant (alleen die Lost Mine niet).
Cemetery is niet meer interessant volgens mij, althans ik merk niet dat daar meer packs zitten...Bosmonster schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:24:
[...]
Act 1 is nu beter dan 3 idd
Festering Woods voor de stacks, Fields of Misery en Weeping Hollow. Paar dungeons in de fields zijn ook nog wel interessant (alleen die Lost Mine niet).
Act 2 vind ik nu ook wel lekker, path of the oasis dat stuk daar.
Na lang afwezig geweest te zijn ben ik toch maar weer eens gaan kijken hoe het spelletje erbij ligt. Mijn monkje heb ik ooit voor een paar miljoen wat goedkope upgrades gegeven (WKL zonder socket is mooi voorbeeld, matig maar veel beter dan ik had, goedkope inna/natalya's ook) maar het is tijd dat ze wat gestructureerder aangepakt wordt. Waar kan ik het makkelijkst winst pakken? Budget is ~200mil.
Ook jammer dat ik poison/cold res aan het mixen ben maar dat kwam toevallig zo uit, zal wel weer één kant op moeten..
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bundin-2517/hero/4915545
Ook jammer dat ik poison/cold res aan het mixen ben maar dat kwam toevallig zo uit, zal wel weer één kant op moeten..
[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 15-05-2013 14:30 ]
Bedankt voor de hulp Mofkees, het speelt nu erg lekker. Ben nu bezig op mp1 straks even kijken welk mp level ik nog goed aan kan.
Als iemand nog tips heeft voor mijn barb dan hoor ik dit graag. Ik heb momenteel 30 miljoen om uit te geven.
Als iemand nog tips heeft voor mijn barb dan hoor ik dit graag. Ik heb momenteel 30 miljoen om uit te geven.
Mofkees schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:05:
[...]
Je derde passive doet heeeeel weinig omdat je al 5 pieces IK hebt.
Je budget kan nog wel wat hoger, die gems in je amor zijn zonde van het geld, krijg je ~17m per stuk voor.Bundin schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:29:
Na lang afwezig geweest te zijn ben ik toch maar weer eens gaan kijken hoe het spelletje erbij ligt. Mijn monkje heb ik ooit voor een paar miljoen wat goedkope upgrades gegeven (WKL zonder socket is mooi voorbeeld, matig maar veel beter dan ik had, goedkope inna/natalya's ook) maar het is tijd dat ze wat gestructureerder aangepakt wordt. Waar kan ik het makkelijkst winst pakken? Budget is ~200mil.
Is 85m en dan voor 700k per stuk ofzo stars kopen, ga je 60 dex achteruit maar dat buf je ruimschoots met die 80m extra....
Zowiezo heb je lifesteal nodig, liefst op beide wapens, verder laat ik het aan de monk experts over
Hier wat enkele tips:FragNeck schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:29:
[...]
Cemetery is niet meer interessant volgens mij, althans ik merk niet dat daar meer packs zitten...
Act 2 vind ik nu ook wel lekker, path of the oasis dat stuk daar.
[Act 1]
1. Festering Woods (3-5 Neph stacks)
2. Mocht je nog een stack te kort komen kun je eventueel Leoric's Manor pakken. Soms 1 stack binnen, buiten altijd 1 stack.
3. Waypoint naar Cemetary of the Forsaken pakken en naar beneden lopen -> Volledige Weeping Hollow clearen
4. Hierna volledig Fields of Misery clearen (tegenwoordig ook wel Fields of Legendaries genoemd). Zoals gezegd kun je ook nog kiezen om een random dungeon in de Fields mee te nemen.
Leuke toevoeging/alternatief: Halls of Agony 2
[Act 2]
1. Waypoint naar Desolate Sands pakken en de Vault of the Assassin Clearen (5-8 stacks)
2. Waypoint naar Path of Oasis en clear deze helemaal
3. ??? Geen idee. Meer dan dit doe ik eigenlijk nooit
[Act 3]
Onveranderd
[Act 4]
??? Geen idee. Doe ik nooit
Gems (en de 200mil) waren een cadeautje van een maat van me die nooit is opgehouden met spelen, doorverkopen is geen optieVandread schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 14:43:
[...]
Je budget kan nog wel wat hoger, die gems in je amor zijn zonde van het geld, krijg je ~17m per stuk voor.
Is 85m en dan voor 700k per stuk ofzo stars kopen, ga je 60 dex achteruit maar dat buf je ruimschoots met die 80m extra....
Zowiezo heb je lifesteal nodig, liefst op beide wapens, verder laat ik het aan de monk experts over
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.