Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-10 11:33

Rem

Ben eigenlijk wel benieuwd, welke class is op het moment het meest effectief om solo mee te farmen? Als je er even vanuit ga dat je geen oneindig budget hebt, dus niet ubergear. Denk zelf dat het barbarian is, maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Rem schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:36:
Ben eigenlijk wel benieuwd, welke class is op het moment het meest effectief om solo mee te farmen? Als je er even vanuit ga dat je geen oneindig budget hebt, dus niet ubergear. Denk zelf dat het barbarian is, maar ben benieuwd.
Met een laag budget zal dat zeker een barb zijn. Met een hoog budget denk ik een archon wiz.

Het is wel zo dat zeker bij de hoge budgetklasse het verschil tussen de classes een stuk minder groot wordt. DH zal echter altijd achter blijven lopen door zijn edps probleem. Over WD kan ik niet oordelen want daar zie ik er te weinig van.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wolf schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Met een hoog budget denk ik een archon wiz.
DH zal echter altijd achter blijven lopen door zijn edps probleem.
Jij vat in 2 zinnen samen waarom ik tegenwoordig een Archon wiz heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Over WD kan ik niet oordelen want daar zie ik er te weinig van.
My 2 cents wat dit betreft:

WD kan heel efficient farmen, maar dat kost wel een bak geld (je hebt alleen LS, dus je DPS moet hoog genoeg zijn om daar goed gebruik van te kunnen maken). En het is dus voornamelijk snel farmen op lagere MP's (3-5 ofzo). Maar momenteel is 100M/uur goed haalbaar met de juiste build/gear.

Misschien dat het met de nieuwe vampire bats beter wordt op hogere MP's, maar dat ga ik deze week eens uittesten.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:53:
[...]

My 2 cents wat dit betreft:

WD kan heel efficient farmen, maar dat kost wel een bak geld (je hebt alleen LS, dus je DPS moet hoog genoeg zijn om daar goed gebruik van te kunnen maken). En het is dus voornamelijk snel farmen op lagere MP's (3-5 ofzo). Maar momenteel is 100M/uur goed haalbaar met de juiste build/gear.

Misschien dat het met de nieuwe vampire bats beter wordt op hogere MP's, maar dat ga ik deze week eens uittesten.
Degene waar ik vaak mee speel, redt het prima op MP10 met zijn WD. Doet echt een bak dmg. Paper DPS is een WD niet zo goed in. eDPS wel. Hier is zijn profiel:
http://www.diabloprogress...rd-2660/Manalishi/3052987

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 13-05-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:55:
[...]

Degene waar ik vaak mee speel, redt het prima op MP10 met zijn WD. Hier is zijn profiel:
http://www.diabloprogress...rd-2660/Manalishi/3052987
Tis ook wel haalbaar, maar reflect mobs zijn gewoon killing, door de beperkte LS die je kunt voeren. Dus als je geduld hebt bij de reflects, dan is het best te doen, maar persoonlijk past "geduld" bij mij niet in de beschrijving van "snel en efficient farmen" :) Vandaar dat de nieuwe vampire bats voor een flinke boost kunnen gaan zorgen.

Mijn DPS is nu overigens wel in orde (210K unbuffed volgens diabloprogress), maar mijn EHP moet ik nog wat aan doen. Tijd voor nieuwe Zuni Trail's met AR.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Tis ook wel haalbaar, maar reflect mobs zijn gewoon killing, door de beperkte LS die je kunt voeren. Dus als je geduld hebt bij de reflects, dan is het best te doen, maar persoonlijk past "geduld" bij mij niet in de beschrijving van "snel en efficient farmen" :)

Mijn DPS is nu overigens wel in orde (210K unbuffed volgens diabloprogress), maar mijn EHP moet ik nog wat aan doen. Tijd voor nieuwe Zuni Trail's met AR.
Hij heeft geloof ik weinig last van reflect. Maar heeft dan ook 1,5x zo veel EHP als jouw WD.
Heb jij trouwens niet te veel APS voor een WD? Raakt jouw mana niet veel te snel op? Ik begreep dat dat juist het probleem van Attackspeed was op een WD en daarom wordt vaak een speer en zo min mogelijk APS items gebruikt.

[ Voor 14% gewijzigd door Klitse op 13-05-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:59:
[...]

Hij heeft geloof ik weinig last van reflect. Maar heeft dan ook 1,5x zo veel EHP als jouw WD.
Mwah.. blijft dat je tegen MP10 reflect de elites te veel HP hebben om in 1 healthpool van jezelf neer te nuken. Zeker met Zombie Bears tegen meerdere tegelijk. Resultaat is dat je vaak even moet wachten (bijvoorbeeld op spirit walk timer) of ze uit elkaar moet trekken.

Dit probleem kom ik al tegen op MP5.

Maar je hebt gelijk dat mijn EHP hoger moet idd ;)
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:59:
[...]

Heb jij trouwens niet te veel APS voor een WD? Raakt jouw mana niet veel te snel op? Ik begreep dat dat juist het probleem van Attackspeed was op een WD en daarom wordt vaak een speer en zo min mogelijk APS items gebruikt.
Nee ik heb nooit mana problemen. De IAS maakt ook niet zoveel uit. Het is een onbelangrijke stat voor Zombie Bears, maar is ook niet schadelijk als je er normaal mee omgaat (alsin: niet in 1x leeg spammen).

Ik heb dan ook wel meer pickup-radius voor Grave Injustice. Snap niet zo goed waarom degene die je linkt geen Thing of the Deep gebruikt. De extra pickup is veel belangrijker (juist voor mana) dan dat beetje extra dps uit die String of Skulls.

[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-09 19:48

Vidra

Vragen?

Rem schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:36:
Alle chars hebben dure gear ... maar met een modieuse 20 mld goud kan je elke char wel fatsoenlijk aankleden. Geintje natuurlijk.

Ik zou zeggen een monk of een barbarian.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Bosmonster schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Mwah.. blijft dat je tegen MP10 reflect de elites te veel HP hebben om in 1 healthpool van jezelf neer te nuken. Zeker met Zombie Bears tegen meerdere tegelijk. Resultaat is dat je vaak even moet wachten (bijvoorbeeld op spirit walk timer) of ze uit elkaar moet trekken.
Je zou eens kunnen kijken naar mijn WD, ik doe momenteel MP10 zonder al te veel problemen. Al heb ik wel een berg EHP:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/19298563

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je met een witch doctor eigenlijk veel Inferno builds die ook qua gear een beetje betaalbaar zijn? Ik lees daar eigenlijk zelden iets over, met uitzondering van de 0dog build, de laatste tijd. Maar die lijkt me juist wat minder leuk speelbaar, omdat je volgens mij als een gek op allerlei knoppen moet rammen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Deadsmell schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:45:
Heb je met een witch doctor eigenlijk veel Inferno builds die ook qua gear een beetje betaalbaar zijn? Ik lees daar eigenlijk zelden iets over, met uitzondering van de 0dog build, de laatste tijd. Maar die lijkt me juist wat minder leuk speelbaar, omdat je volgens mij als een gek op allerlei knoppen moet rammen. :)
Ook een CM Wiz moet op toetsen rammen 8) dus dat is geen probleem. Een high-end WD kost nu eenmaal ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel gold, maar ik denk dat er zeker builds zijn die erg aantrekkelijk zijn.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarom heb ik ook geen CM wizard. :P Barb speelt wat dat betreft zeer relaxt. Beetje rechtermuis vasthouden en rondjes draaien. :)

Maar WD trekt toch wel erg. Elke keer als ik iets met dat karakter doe ben ik weer verrast door de unieke speelstijl en toffe skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja als sinds beta had ik niet echt het gevoel dat de WD het voor mij zou worden,
Uiteindelijk toch een WD naar 60 gegooid, maar het doet het voor mij toch niet echt.

DH Blijf ik erg leuk vinden, maar blijft toch achter qua edps voor mijn gevoel, dus hou ik het wel bij mijn monk met af en toe wat wizard erdoorheen

Blijf wel steeds de DH weer wat upgraden en proberen, met bijv afdankertjes of oude spullen van mijn monk

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Vidra schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:47:
Ook een CM Wiz moet op toetsen rammen
Gewoon een macro op je toetsenboord fixen...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Als je geen knoppen wilt rammen moet je gewoon een archon wizard maken. Heb je maar 1 hand voor nodig.

(oooh, dus daarom heb jij een archon wiz... >:) )
Ik ben de grapjassen maar even voor... en NEE niet daarom :P

[ Voor 39% gewijzigd door Klitse op 13-05-2013 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:16:
[...]

Gewoon een macro op je toetsenboord fixen...
jep werkt erg goed :=)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CaVeFiSh schreef op maandag 13 mei 2013 @ 13:45:
[...]

Je zou eens kunnen kijken naar mijn WD, ik doe momenteel MP10 zonder al te veel problemen. Al heb ik wel een berg EHP:

http://eu.battle.net/d3/e...vefish-2679/hero/19298563
Nice! Maar dat duurt wel ff voor ik dergelijke hoeveelheden EHP heb verzameld :+ (Met nieuwe Zuni trails zou ik wel richting de 450K moeten gaan).

Ik ga eerst eens even met vampire bats spelen! Mijn eerste doel is sowieso eerst plvl 100. Dan kan ik ook een life% gem in mn helm stoppen en een fatsoenlijke ring scoren.

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Mijn CM Wizard loopt inmiddels richting de P100. Nog 9 paragon levels te gaan en dan ben ik er ook eindelijk. Deze week proberen nog even mijn 2e wizard ook naar level 60 te knallen, zodat ik hier een Archon build op kan maken.

@Timeless:
Zou jij mij ergens deze week misschien eens kunnen helpen met het aankleden van mijn Archon Wizard. Ik denk dat ik gister zelf leuke bracers heb gecraft met 5,5 ChC, leuke Vit en Int maar weet het niet zeker. Daarnaast heb ik zo'n dikke 200M budget, en ben best bereid dit er in te steken maar dan zou ik toch graag wat advies van één (of misschien meerdere) top Archon-Wizards willen hebben :)!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
Heb al een tijdje hier niet gepost. Oorzaak: HOTS :)
Maar na de patch van vorige week nog een paar keer online geweest.

SC Barb is nu Para66, nog 34 te gaan :) en de SC WD is nu Para 11.
Voor de rest niet met de SC Chars gelopen.
Af en toe check ik de AH nog voor beter stuf, maar ja de volgende upgrades zijn onbetaalbaar (heb maar 40m.. rest naar HC gold omgezet). Vind Barb nog steeds het leukst met wapen/shield, maar met een Skorn of IK wapen is het af en toe ook wel fun met een HOTA build.

De rest van de tijd lekker op HC gespeeld, Van Para 20 naar 22 nu, nog 1 lvl van mijn max af.
Dus op de juiste weg,
Gister toch nog een aantal leuke drops gehad op HC, zoals de Firewalkers met Intel en de Ice climbers (270str) met sock. De Barb zit (buffed) op 94k dps, dus nog 6k voor de 100k.
Wel nog steeds bezig in A3 (voor de keys), maar op MP1 gaat dat niet snel.

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 13-05-2013 14:51 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
EricNL schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:38:
Mijn CM Wizard loopt inmiddels richting de P100. Nog 9 paragon levels te gaan en dan ben ik er ook eindelijk. Deze week proberen nog even mijn 2e wizard ook naar level 60 te knallen, zodat ik hier een Archon build op kan maken.

@Timeless:
Zou jij mij ergens deze week misschien eens kunnen helpen met het aankleden van mijn Archon Wizard. Ik denk dat ik gister zelf leuke bracers heb gecraft met 5,5 ChC, leuke Vit en Int maar weet het niet zeker. Daarnaast heb ik zo'n dikke 200M budget, en ben best bereid dit er in te steken maar dan zou ik toch graag wat advies van één (of misschien meerdere) top Archon-Wizards willen hebben :)!
Tuurlijk, geen probleem, voeg me maar toe. Ben ook regelmatig te vinden op de Teamspeak van Klablabla/Vydra.

Ben vanavond waarschijnlijk wel online.

En link je profiel eens? Dan kijk ik vast ff. Laat maar, die heb ik al gevonden in je sig.

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 13-05-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:47:
[...]

Tuurlijk, geen probleem, voeg me maar toe. Ben ook regelmatig te vinden op de Teamspeak van Klablabla/Vydra.

Ben vanavond waarschijnlijk wel online.

En link je profiel eens? Dan kijk ik vast ff. Laat maar, die heb ik al gevonden in je sig.
Mijn CM Wizard hoe die er nu bij staat is natuurlijk matig. Ik heb van Vydra al een hoop tips gekregen voor m'n CM wizard. Ik denk dat ik één break-point lager moet gaan zitten met m'n Attack Speed (als ik m'n HF ring omwissel voor m'n Zuni Pox kom ik op 3.09 attacks per second uit), en dan kan ik eventueel mijn bracers veranderen. Ik ga proberen om morgen m'n 2e Wizard op 60 te krijgen en dan kom ik even buurten op Teamspeak als dat kan. Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wat je iig nodig hebt is een black weapon met lifesteal, socket en CHD. Een triumvirate met hoge avr dmg (liefst natuurlijk ook met hoge int en 3x6%dmg).
En Zunimassa Boots vanwege de Poison dmg. Lacuni's droppen voor gecrafte bracers en dan ben je al een heel eind.

Amulet inruilen voor een gecrafte met veel int gaat denk ik ook wel dmg opleveren (of een Tal Rasha's kopen als je gold hebt). Komt er gewoon op neer dat alles wat dmg oplevert goed is, maar let wel op je EHP.
Ik raad je aan om iig 600-650 allres te stacken, minimaal 3k armor (liefst 3500) en minimaal 40k life).

[ Voor 36% gewijzigd door Klitse op 13-05-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:10:
Wat je iig nodig hebt is een black weapon met lifesteal, socket en CHD. Een triumvirate met hoge avr dmg (liefst natuurlijk ook met hoge int en 3x6%dmg).
En Zunimassa Boots vanwege de Poison dmg. Lacuni's droppen voor gecrafte bracers en dan ben je al een heel eind.

Amulet inruilen voor een gecrafte met veel int gaat denk ik ook wel dmg opleveren (of een Tal Rasha's kopen als je gold hebt). Komt er gewoon op neer dat alles wat dmg oplevert goed is, maar let wel op je EHP.
Ik raad je aan om iig 600-650 allres te stacken, minimaal 3k armor (liefst 3500) en minimaal 40k life).
De Triumvirate heb in inderdaad begrepen omdat Archon alle soorten damage stacked. Hou er overigens wel rekening mee dat ik mijn CM Wizard behoud, en een volledig nieuwe Archon Wizard ernaast wil bouwen.
Wat denk jij dat het verstandigst is: Wapen & Bracers kopen of proberen te craften? Natuurlijk is het altijd geluk hebben met craften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Wapen kopen (die craft je nooit met die stats), Bracers,shoulders craften.
Verder de legendaries kopen die ik ook op mijn wiz heb. Gloves is gokken, maar kun je denk ik het beste eerst kopen en later proberen te craften (ik heb enorm geluk gehad met de mijne (wel 500 oid van gecraft)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:36
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:23:
Wapen kopen (die craft je nooit met die stats)
Nooit is overdreven, maar veel geluk moet je denk ik wel hebben: http://www.diabloprogress.com/item/32015034 deze is gewoon gekocht, maar wel ooit door iemand gecraft

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
desjaak909 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:24:
[...]

Nooit is overdreven, maar veel geluk moet je denk ik wel hebben: http://www.diabloprogress.com/item/32015034 deze is gewoon gekocht, maar wel ooit door iemand gecraft
Eens, maar ik gok dat de kans dat je een mempo met 6% critchance vind net zo groot of groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:26:
[...]

Eens, maar ik gok dat de kans dat je een mempo met 6% critchance vind net zo groot of groter is.
Waarschijnlijk wel zoiets ja, ik zou er ook niet aan beginnen, wapens gewoon kopen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:17:
Als je geen knoppen wilt rammen moet je gewoon een archon wizard maken. Heb je maar 1 hand voor nodig.

(oooh, dus daarom heb jij een archon wiz... >:) )
Ik ben de grapjassen maar even voor... en NEE niet daarom :P
Want dan hou jeje andere hand vrij om ....

grapjas, ja >:)
EricNL schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:20:
[...]

De Triumvirate heb in inderdaad begrepen omdat Archon alle soorten damage stacked. Hou er overigens wel rekening mee dat ik mijn CM Wizard behoud, en een volledig nieuwe Archon Wizard ernaast wil bouwen.
Wat denk jij dat het verstandigst is: Wapen & Bracers kopen of proberen te craften? Natuurlijk is het altijd geluk hebben met craften...
Het is niet altijd handig om een volledige archon wiz op een andere char te bouwen omdat als je eens een top chest, belt, gloves, shoulders, bracers, boots, etc. hebt dan moet je toch ruilen. Wat ik gewoon doe is rebuilden en de juiste gear aantrekken om te switchen van CM naar Archon :P

Het is uiteraard wel leuk om een nieuwe wizard te levelen naar para 100 gewoon voor de fun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

desjaak909 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:37:
[...]

Waarschijnlijk wel zoiets ja, ik zou er ook niet aan beginnen, wapens gewoon kopen idd
Ik heb ook een leuk zwaardje gecraft 1164 dps, 2.4% LS, CHD en socket ... :) alleen moet je niet vragen naar de kosten ... meer dan 1.000 crafts, maar het weapon is meer dan 1.5b waard dus de moeite waard geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:17:
[...]

Nee, dat kon na de release van de patch heel even maar hebben ze vrij snel gefixed.
Ik heb 200 van die Demonic Essences (and counting) maar omdat ik niet (meer) craft kan ik er niks mee. Ja ik kan ze verkopen voor 200 gold maar dat is een principe kwestie, dat doe ik niet :)

iets anders: Sommigen hebben mij aangeraden lacunis aan te schaffen. Nu snap ik die ASI wel maar omdat de STR en vit daar zo laag op zijn ga ik er onwijs op achteruit qua zowel dmg als ehp (want mijn huidige hebben ook al fatsoenlijke allres)

Of zie ik iets over het hoofd?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Shao Kahn schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:46:
[...]

Ik heb 200 van die Demonic Essences (and counting) maar omdat ik niet (meer) craft kan ik er niks mee. Ja ik kan ze verkopen voor 200 gold maar dat is een principe kwestie, dat doe ik niet :)

Of zie ik iets over het hoofd?
Waarom niet meer craften dan? je gloves en shoulders kunnen nog wel beter en je amu en bracers met heeel veel geluk ook :9

Lacuni's geven ook extra movement speed en dat is wel handig, je hebt het al op je boots en dan kan je het nog op je bracers of op inna's pants nemen

[ Voor 17% gewijzigd door desjaak909 op 13-05-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Shao Kahn schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:46:
[...]

Gewoon craften en hopen dat de RNG je gelukkig maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-09 10:11
desjaak909 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:48:
[...]

Waarom niet meer craften dan? je gloves en shoulders kunnen nog wel beter en je amu en bracers met heeel veel geluk ook :9

Lacuni's geven ook extra movement speed en dat is wel handig, je hebt het al op je boots en dan kan je het nog op je bracers of op inna's pants nemen
Panzerfaust#2779.
http://eu.battle.net/d3/e...rfaust-2779/hero/12753792

Ik heb jouw Andy ook nog (die met allres) omdat ik maar geen afscheid kan nemen van de èn STR èn CHD èn ASI.
VWB craften, ik lees hier te veel posts van mensen die 500 crafts hebben en nog niet veel byzonders rollen. Nou dan speur ik liever naar een koopje op AH maar misschien is dat gevoelskwestie. Heb budget van 50 mil dus ik zou me wel wat kunnen veroorloven qua crafts

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Net even Rapid fire + fire support + ballistics (50% missle damage) getest.

kwam uit op 2 miljoen effectieve dps (50m hp / 25 sec) op ghom mp7 ( anders paste et niet op het filmpje).

Nog een leuke bug gevonden die er blijkbaar nog niet uit is (hopen dat het zo blijft :)) Gloom blijft door gaan als je rapid fire gebruikt, werkt ook bij strafe, zolang je maar onaangebroken blijft schieten. Kijk maar goed in het filmpje van mij als ik gloom activeer.

Rapid fire is dus leuk voor bossfights! Zelf zweer ik met farmen nog steeds bij ball lightning en spiketraps, vooral met de nieuwe mob density.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 19:59
Iemand hier die mij even kan Powerlevelen naar 60 :) ? Ben al 37. En op Nightmare gaat het super snel! binnen 3 minuten al naar het volgende level!

Ik heb Cain's met Ruby's & alles erop en eraan!

[ Voor 14% gewijzigd door mprkooij op 13-05-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

mprkooij schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:33:
Iemand hier die mij even kan Powerlevelen naar 60 :) ? Ben al 37. En op Nightmare gaat het super snel! binnen 3 minuten al naar het volgende level!

Ik heb Cain's met Ruby's & alles erop en eraan!
De meeste mensen werken gewoon overdag ... dus dit soort vragen kan je beter s'avonds stellen :) Mocht ik online zijn (en dat zal later op de avond zijn) dan wil ik je best wel even powerlvelen? De enige vraag die rest, je hebt al een char op lvl 60 toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10 19:59
Vidra schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:07:
[...]

De meeste mensen werken gewoon overdag ... dus dit soort vragen kan je beter s'avonds stellen :) Mocht ik online zijn (en dat zal later op de avond zijn) dan wil ik je best wel even powerlvelen? De enige vraag die rest, je hebt al een char op lvl 60 toch? :+
Yup, mijn Wizard. Met 250k Dps buffed :) Archon Build !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Shao Kahn schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:03:
[...]

Panzerfaust#2779.
http://eu.battle.net/d3/e...rfaust-2779/hero/12753792

Ik heb jouw Andy ook nog (die met allres) omdat ik maar geen afscheid kan nemen van de èn STR èn CHD èn ASI.
VWB craften, ik lees hier te veel posts van mensen die 500 crafts hebben en nog niet veel byzonders rollen. Nou dan speur ik liever naar een koopje op AH maar misschien is dat gevoelskwestie. Heb budget van 50 mil dus ik zou me wel wat kunnen veroorloven qua crafts
Ja, maar de plans kunnen doorgaans betere stats rollen dan de items die droppen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Vandread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:36:
De koopjes met de huidige manier van stats inzien zijn vrijwel verleden tijd...
Yes, maar de meeste items staan al overpriced op de AH dus daar zal waarschijnlijk ook geen einde aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 07:13
Laatste class om op lvl 60 te krijgen: de Witch Doctor
Met de nieuwe ruby gems gaat het wel lekker snel op normal :)

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/18294886

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Julio-K schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:24:
Net even Rapid fire + fire support + ballistics (50% missle damage) getest.

kwam uit op 2 miljoen effectieve dps (50m hp / 25 sec) op ghom mp7 ( anders paste et niet op het filmpje).

Nog een leuke bug gevonden die er blijkbaar nog niet uit is (hopen dat het zo blijft :)) Gloom blijft door gaan als je rapid fire gebruikt, werkt ook bij strafe, zolang je maar onaangebroken blijft schieten. Kijk maar goed in het filmpje van mij als ik gloom activeer.

Rapid fire is dus leuk voor bossfights! Zelf zweer ik met farmen nog steeds bij ball lightning en spiketraps, vooral met de nieuwe mob density.
Srafe vind ik ook erg lekker met veel mobs, bijvoorbeeld in combinatie met RoA en chakram:) maar dan vooral voor de lage mp's en liefst toch met legacy nats... BoL blijft een topper inderdaad..Daarmee vergeleken is Rapid toch meer voor single target/small groups en mis je AoE/pierce bij grote groepen wat BoL zo voortreffelijk doet.... Aan de damage van RF zal het niet liggen in idere geval :P

handig gloom.. :) zeker met RF en strafe.. eigenlijk alleen maar op lage mp gespeeld dus niet gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Als er iemand zin heeft om wat te powerlevelen, rems #2685. nog 20 levels te gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Rem schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:56:
Als er iemand zin heeft om wat te powerlevelen, rems #2685. nog 20 levels te gaan! :)
Tip: ga gewoon in hell, zo hoog mogelijke mp doen, dan festering woods/weeping hollow/ fields of misery. En als je lvl 43 bent een leuk, level reduced wapen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Julio-K schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:59:
[...]

Tip: ga gewoon in hell, zo hoog mogelijke mp doen, dan festering woods/weeping hollow/ fields of misery. En als je lvl 43 bent een leuk, level reduced wapen kopen.
Hell? ;) Ik neem aan dat je nightmare bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:48
Voor de mensen die nog laat on-line en zijn en hulp nodig hebben met power lvlen ik ben vanaf 23:30 online tot 01:00 ongeveer :)

goldman#2525

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo, mijn wizard ook maar omgegooid naar archon, begonnen met testen op mp3 en dat ging prima, maar voor ik hoger mp kon testen kwam mijn baba maat online en heb ik de monk maar weer gepakt.

Zit te twijfelen om een unity met CHD te kopen in plaats van mijn hellfire ring, maar om wat damage vooruit te gaan moet ik dan minimaal 20m neer leggen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
Ik heb gisteren voor het eerst sinds tijden ook diablo weer eens opgestart.
door de veranderingen aan archon ( dat die ook van assists verlengt word) denk ik ik ga een archon wizard maken.
zoals gewoonlijk heb ik niet meer dan 1 mil te besteden, dit is het resultaat.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1528080

doel is om deze naar 100K unbuffed te brengen en dan de volgende char beginnen.
moet zeggen act 1 met een maat erbij leverde me 15 min aan archon stack op :D dus de monster density zit wel goed nu!
ook direct een stuk of 8 legenderies gevonden in 2 runs... helaas allemaal brimstone.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Vandread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:36:
De koopjes met de huidige manier van stats inzien zijn vrijwel verleden tijd...
Een stuk minder, maar ze zijn er nog wel, maar je moet er wel snel bij zijn. Waar voorheen koopjes een stuk onzichtbaar waren, valt het natuurlijk met de optie tot vergelijk een stuk sneller op. Mijn nieuwe EF stond er 1d11u op toen ik die spotte, stond tussen EF die een veelvoud koste dus snel gekocht.

Op termijn zullen de prijzen wel normaliseren, want nu zie je direct als iemand grof de prijs overvraagd. Opzich wel goed zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:01:
[...]

Een stuk minder, maar ze zijn er nog wel, maar je moet er wel snel bij zijn. Waar voorheen koopjes een stuk onzichtbaar waren, valt het natuurlijk met de optie tot vergelijk een stuk sneller op. Mijn nieuwe EF stond er 1d11u op toen ik die spotte, stond tussen EF die een veelvoud koste dus snel gekocht.

Op termijn zullen de prijzen wel normaliseren, want nu zie je direct als iemand grof de prijs overvraagd. Opzich wel goed zo.
tip van de dag een soj kopen met cold dmg.. en ww dmg + heb je minder last van fear. Je fear is erg hoog op je EF. en die hellfire ring droppen...je rankt toch 3 keer zo snel

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 14-05-2013 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:07:
tip van de dag een soj kopen met cold dmg.. en ww dmg + heb je minder last van fear. Je fear is erg hoog op je EF. en die hellfire ring droppen...je rankt toch 3 keer zo snel
Ik wist toen ik die EF zag dat de fear aan de hoge kant was, echter mijn oude EF was nog hoger dus was er wel aan gewend. Bovendien de gunstige prijs moest toch ergens vandaan komen he :)

Wat betreft ring, die Hellfire is bogus, weet ik maar moet nog eens een paar keertjes die uberruns doen om een betere te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:25:
[...]

Ik wist toen ik die EF zag dat de fear aan de hoge kant was, echter mijn oude EF was nog hoger dus was er wel aan gewend. Bovendien de gunstige prijs moest toch ergens vandaan komen he :)

Wat betreft ring, die Hellfire is bogus, weet ik maar moet nog eens een paar keertjes die uberruns doen om een betere te vinden.
ja maar door cold mdg krijg je dat je minder last hebt van de fear ik kan het alleen aanraden.
als je een keer wilt testen laat het me weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-09 13:25
Zo, gisteren even mijn monkje van level 14 naar paragon 1 in 2.5 uur. Was even een kwestie van achter een highlevel monk aanlopen maar dan level je ook lekker snel :-) Zorgen dat je allebei de maximale movement speed hebt, dan zet de monk Vortex aan en het enige wat je hoeft te doen is op mp10 Act3 een paar keer doorlopen. Vooral de keeps gaan erg hard overigens. Had uiteraard wel een hellfirering en een dikke ruby in mijn helm.

Ook gelijk maar even gegeard en kan nu lekker op mp4 a mp5 door inferno. Gelukkig nog erg veel ruimte voor verbetering maar wellicht kan iemand aangeven wat ik het beste als eerste kan vervangen. Gloves ga ik craften denk ik en moet als eerste op zoek naar CHD want die is wel erg laag.

http://eu.battle.net/d3/e...alt007-1204/hero/21030176

[ Voor 6% gewijzigd door Malt007 op 14-05-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:34:
ja maar door cold mdg krijg je dat je minder last hebt van de fear ik kan het alleen aanraden.
als je een keer wilt testen laat het me weten ;)
Owkej, kost zo'n ring?
Spreek je wel ff aan als we online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:46:
[...]

Owkej, kost zo'n ring?
Spreek je wel ff aan als we online zijn :)
duur maar je kna ook een goed koop versie krijgen.
je moet er naar scouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Malt007 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:38:
Zo, gisteren even mijn monkje van level 14 naar paragon 1 in 2.5 uur. Was even een kwestie van achter een highlevel monk aanlopen maar dan level je ook lekker snel :-) Zorgen dat je allebei de maximale movement speed hebt, dan zet de monk Vortex aan en het enige wat je hoeft te doen is op mp10 Act3 een paar keer doorlopen. Vooral de keeps gaan erg hard overigens. Had uiteraard wel een hellfirering en een dikke ruby in mijn helm.
Gaat nog sneller als je alleen de keeps2 doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gister nieuwe Zuni trail's gekocht en mijn EHP zit nu richting de 420K, dus begint ergens op te lijken. Op plvl 100 met een life% gem en nieuwe ring zal dat wel over de 500K gaan en dan vind ik het wel genoeg. (Dat is unbuffed, buffed zit ik al rond de 600K nu).

De Vampire Bats waren helaas niet wat ik ervan verwacht had. De area range is een beetje aan de kleine kant, dus Bears bleef een stukje sneller. Verder viel de Life Steal tegen. Op MP6 lukte het niet om Azmodan te outhealen en het deed te weinig damage om hem snel neer te krijgen.

Dus weer terug naar de Bears helaas tot Blizzard met iets komt dat wel kan concurreren :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
cybergi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:57:
[...]

duur maar je kna ook een goed koop versie krijgen.
je moet er naar scouten.
Naja, hij moet dan eigenlijk een SoJ met -HotA en cold dmg, maar die zijn nogal duur, aan ww heeft hij niks als HotA barb. Ook is het minder nodig dan als ww barb, maar je zou het altijd kunnen testen met een willekeurige cold dmg SoJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:03:
Zo, gister nieuwe Zuni trail's gekocht en mijn EHP zit nu richting de 420K, dus begint ergens op te lijken. Op plvl 100 met een life% gem en nieuwe ring zal dat wel over de 500K gaan en dan vind ik het wel genoeg. (Dat is unbuffed, buffed zit ik al rond de 600K nu).

De Vampire Bats waren helaas niet wat ik ervan verwacht had. De area range is een beetje aan de kleine kant, dus Bears bleef een stukje sneller. Verder viel de Life Steal tegen. Op MP6 lukte het niet om Azmodan te outhealen en het deed te weinig damage om hem snel neer te krijgen.

Dus weer terug naar de Bears helaas tot Blizzard met iets komt dat wel kan concurreren :)
Kun jij trouwens niet veel beter je wapen wisselen voor een Black Weapon? Je maakt nu geen optimaal gebruik van de Lightning op je amu en poison op je boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:12:
[...]

Kun jij trouwens niet veel beter je wapen wisselen voor een Black Weapon? Je maakt nu geen optimaal gebruik van de Lightning op je amu en poison op je boots.
Ja dat klopt, maar om dat te compenseren met een black weapon met genoeg average dmg, int, 3LS, sock en 90% CHD is best lastig :P

Dan ga ik meer inleveren op die stats en kost het me uiteindelijk meer DPS dan het oplevert dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:10:
[...]

Naja, hij moet dan eigenlijk een SoJ met -HotA en cold dmg, maar die zijn nogal duur, aan ww heeft hij niks als HotA barb. Ook is het minder nodig dan als ww barb, maar je zou het altijd kunnen testen met een willekeurige cold dmg SoJ
klopt heb niet echt gekeken naar zijn build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Jullie hebben het over de meest dure items!
Doen jullie iets speciaals of hebben jullie erg veel geluk met de drops?
care to share? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Axewi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:19:
care to share? ;)
flippen geluk..investment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
[...]

Ja dat klopt, maar om dat te compenseren met een black weapon met genoeg average dmg, int, 3LS, sock en 90% CHD is best lastig :P

Dan ga ik meer inleveren op die stats en kost het me uiteindelijk meer DPS dan het oplevert dus.
Mijn wapen levert jou 20k dps op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Axewi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:19:
care to share? ;)
RNG en iets met geluk hebben en gold makes gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
Bokkie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:26:
[...]

RNG en iets met geluk hebben en gold makes gold
dan blijf ik wel hersenloos doorspelen :O
heb normaal niet echt meer dan 1 of 2 mil..
heb 1 keer een witching hour gevonden die voor 50 mil weg ging... maar that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:26:
[...]

En dat kost?

(overigens is de necklace nieuw, dus de winst van een black weapon wel iets vergroot nu).
Heeft mij volgens mij ooit 150m gekost. Maar is waarschijnlijk wel iets meer waard. Maar je kunt al hele mooie wapens kopen voor onder de 100m die vast ook een upgrade voor je zijn. Misschien geen 20k maar 10k is ook al heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
klopt heb niet echt gekeken naar zijn build.
En dat terwijl het zo'n fantastische build is!
Schande!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

simons schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:34:
[...]

Schande!!
klopt heb ook niet gezegt dat je build niet goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timeless schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:32:
[...]

Heeft mij volgens mij ooit 150m gekost. Maar is waarschijnlijk wel iets meer waard. Maar je kunt al hele mooie wapens kopen voor onder de 100m die vast ook een upgrade voor je zijn. Misschien geen 20k maar 10k is ook al heel mooi.
Zal eens kijken vanavond. Heb nog zo'n 300M te besteden als mn verkopen eens doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

cybergi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:37:
klopt heb ook niet gezegt dat je build niet goed is ;)
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simons schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:34:
[...]

Schande!!
Inderdaad een geweldige build ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Axewi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:
[...]

dan blijf ik wel hersenloos doorspelen :O
heb normaal niet echt meer dan 1 of 2 mil..
heb 1 keer een witching hour gevonden die voor 50 mil weg ging... maar that's it.
Heb ik ook. Maar moet zeggen dat de droprate van legendary's en set items een stuk beter is sinds 1.07 dus met dagelijks paar runs kom je geheid wat leuks tegen.

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Kan iemand mij het volgende uitleggen. Volgens mij is de unity die ik draag beter, maar toch geeft de getoonde ring meer dps. Hoe zit dit, of wat zie ik over het hoofd.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2z6h8bc.jpg

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Niet online
Harry_180 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:51:
Kan iemand mij het volgende uitleggen. Volgens mij is de unity die ik draag beter, maar toch geeft de getoonde ring meer dps. Hoe zit dit, of wat zie ik over het hoofd.

[afbeelding]
Hidden dmg modifier.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8704801043

Voorbeeld:
http://d3up.com/i/8177611

[ Voor 4% gewijzigd door Klitse op 14-05-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Bosmonster schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Zal eens kijken vanavond. Heb nog zo'n 300M te besteden als mn verkopen eens doorgaan.
ik heb ook toen weken de AH gecheckt voor een Blackwapen (volgens mij na een tip van jou); http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/41466 en deze is toen aangeschaft. Betere DPS wapens zijn voor mij onbetaalbaar, maar voor 300m kun je misschien wel iets leuks halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:54:
[...]

ik heb ook toen weken de AH gecheckt voor een Blackwapen (volgens mij na een tip van jou); http://eu.battle.net/d3/en/profile/Patrick-1287/hero/41466 en deze is toen aangeschaft. Betere DPS wapens zijn voor mij onbetaalbaar, maar voor 300m kun je misschien wel iets leuks halen.
Dat is een prima wapentje idd :)

Ik heb destijds mijn black weapon ingeruild voor de manajuma omdat die een stuk goedkoper waren en ik nog geen dmg had op mn neck, maar nu is het inderdaad wel weer de moeite waard daar een upgrade in te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Best nog wel veel DPS verschil tussen de WD van jou en die van mij.
Lijkt mij toch niet dat alleen de belt zoveel verschil kan maken (buiten de 600 meer intel op je WD)

edit: Oh, je bent al paralvl 85 :)

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 14-05-2013 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:58:
Lijkt mij toch niet dat alleen de belt zoveel verschil kan maken (buiten de 600 meer intel op je WD)

Ik heb zo'n 100K unbuffed DPS meer, dat is bijna twee keer zoveel. De hoeveelheid int doet een berg, maar verder ook CHD (ik heb 150% meer ongeveer) en natuurlijk de attackspeed, al is die voor een WD niet zo heel boeiend.

Overigens zou ik best van Hellfire Ring willen ruilen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pstalman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:58:

Die plvl zorgt alleen voor dat int verschil, verder is het meer AS, meer CHD, meer CC. allemaal kleine dingen die utieindelij kflink optellen :)

@Vidra hieronder
Uiteraard, maar die stats hebben geen invloed op het damage verschil waar pstalman naar kijkt :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 14-05-2013 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Bokkie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:48:
[...]

Die plvl zorgt alleen voor dat int verschil, verder is het meer AS, meer CHD, meer CC. allemaal kleine dingen die utieindelij kflink optellen :)
plvl zorgt niet alleen voor een int verschil, maar ook vit (health), dex (dodge) en strength (armor) - maar het zijn inderdaad de dps modifiers zoals CHC, CHD en IAS die echt zoden aan de dijk zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Rappa1985 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 11:22:
[...]

Heb ik ook. Maar moet zeggen dat de droprate van legendary's en set items een stuk beter is sinds 1.07 dus met dagelijks paar runs kom je geheid wat leuks tegen.
Ach anders investeer je toch ene keer een aantal euro's. Met een tientje heb je zo al rond de 240M of zo, als je een beetje handig bent met in- en verkoop op (RM)AH.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

2 Legendary's van de KW in Act 1(mp1), alleen geen key :P
firewalkers en windforce

[ Voor 18% gewijzigd door Cthulhu op 14-05-2013 14:12 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik heb nog nooit een dubbele drop gehad (naja, key + leg, maar geen 2 legs)
Bosmonster schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:42:
[...]

Ik heb zo'n 100K unbuffed DPS meer, dat is bijna twee keer zoveel. De hoeveelheid int doet een berg, maar verder ook CHD (ik heb 150% meer ongeveer) en natuurlijk de attackspeed, al is die voor een WD niet zo heel boeiend.

Overigens zou ik best van Hellfire Ring willen ruilen :+
Ach ja, alleen + chc is ook niet alles :)
Maar je belt geeft al weer 47% meer CHD en je ring 31%, bijna al 80% meer met 2 items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

pstalman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:50:
Ik heb nog nooit een dubbele drop gehad (naja, key + leg, maar geen 2 legs)

[...]

Ach ja, alleen + chc is ook niet alles :)
Maar je belt geeft al weer 47% meer CHD en je ring 31%, bijna al 80% meer met 2 items :)
Dat zijn de mooie upgrades :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Heb nu ook zelf even met mijn gestripte WD Plague Bats en CoB getest. Een cheape int/ls Skorn gehaald en mijn WD volgeladen met semi mislukte vit-crafts en andere zelfgevonden troep. Toch nog vrij aardige stats met 120k dps, 60k hp, 600 res.

Moet zeggen dat het wel vrij bizar is hoeveel dmg je doet met CoB, helemaal met je stacks van GI en Harvest. Was aan het testen op mp7: ik sta gewoon in desecrator pools terwijl ik 4 reflects mobs aan het aanvallen ben met ticks van 1,5m, geen centje pijn. Gaat veel makkelijker dan mijn paragon 70 monk van vele miljoenen....

Natuurlijk heeft het wel veel zwakke punten, zoals range (deels op te lossen door Plague Bats te pakken) en erg gevoelig voor knockback, fear enz. Maar in parties is een bats build best sterk vermoed ik, zeker met een vortex monk erbij als bodyguard en zuigslaaf. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Gisteren op MP10 gefarmed met een monk (als zuigslaaf, Egelaal), een barb (nickdnl), CM wizard (EricNL) en een archon wizard (ondertekende). Dat ging echt als een mes door boter... 8)

Op deze manier kan je echt super snel farmen en daarnaast ook snel xp farmen ... voor diegene die nog aan het levelen zijn.

Welke rondje spelen we ...

Festering Woods > Weeping Hollow (via Cementry) > Fields of Misery .... als je tijd hebt dan ook Halls of Agony lvl 1, 2 en 3 > cathadral lvl 4 > opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:29
Ok, even een kleine update wat betreft mijn wizard.

Onlangs kwam ik tot de conclusie dat ik buiten mijn crafts nog weinig items kan upgraden, enige grootte winst leek ik nog te kunnen halen met een wapen.

Aangezien ik mijn LS niet kwijt wil, was de enige optie een mooi LS wapen te vinden.
Dit bleek een hel, aangezien dit soort wapens simpelweg niet op de AH komen en zelden op de RMAH en als ze dan al staan vraagt men de hoofdprijs (dat is geen optie voor mij).

Daarom had ik een aantal wapens opgezocht op DiabloProgress die voor mij een mooie upgrade zouden zijn.
Vanmorgen sprak ik één van de eigenaren aan, en hij vertelde mij dat hij zijn wapen niet kwijt wilde maar na wat aandringen ging hij vanmiddag overstag en heb ik een mooie deal kunnen maken.

Dit is hem geworden:

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/acgMi507.jpg

Met als resultaat:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

Wizard 51 EU met 403K UB DPS

Nu hopen dat ik ook eens geluk krijg met craften, en dan gaat het er helemaal op lijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

dx5314 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:02:

Dit is hem geworden:

[afbeelding]

Met als resultaat:

http://www.diabloprogress...tax-2556/Mystara/17224991

Wizard 51 EU met 403K UB DPS

Nu hopen dat ik ook eens geluk krijg met craften, en dan gaat het er helemaal op lijken!
Lekker hoor :)

403k UB DPS is erg netjes .... sta ik dan met maar 358k UB ;w Ik zie maar een oplossing samen farmen .... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Dan doe ik graag een keer mee met mijn 300k buffed Barb :P

Iemand nog goede tips om mijn Barb te upgraden?? Doel is om uiteindelijk solo mijn IM's te kunnen gebruiken, uiteraard op MP10. Nu gaat me dat nog niet goed genoeg af.

Dus zowel EHP als DPS zijn belangrijk.

Ik heb aardig wat te besteden, maar om al mijn golf op temaken aan een 5% CHC Mempo vind ik iets teveel van het goede. Daar heb ik liever 2 of 3 goede andere upgrades voor.

Het craften voor betere gloves en bracers moet ik nog doen.

[ Voor 80% gewijzigd door ChUcKiE op 14-05-2013 18:22 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vidra schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:17:
[...]

Lekker hoor :)

403k UB DPS is erg netjes .... sta ik dan met maar 358k UB ;w Ik zie maar een oplossing samen farmen .... :P
Ja, maar zo blijft het voorlopig ook.
Heb nu geen items meer die ik kan verkopen of gold (ben blij dat ik van me gold af ben, aangezien het morgen een stuk minder waard is).
Hoop nog iets moois te craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChUcKiE schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:19:
Dan doe ik graag een keer mee met mijn 300k buffed Barb :P

Iemand nog goede tips om mijn Barb te upgraden??
Als ik naar je dmg kijk lijkt dat me zo laag? 115k dps terwijl mijn stats niet extreem anders zijn en ik zit op 213k....
edit: hmmm op diabloprogress zit je hoger: http://www.diabloprogress...uckie-1330/ChUcKiE/807720
Witchinghour met allres?

edit: zit nu wat hoger door een andere EF.

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 14-05-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

dx5314 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:22:
[...]

Ja, maar zo blijft het voorlopig ook.
Heb nu geen items meer die ik kan verkopen of gold (ben blij dat ik van me gold af ben, aangezien het morgen een stuk minder waard is).
Hoop nog iets moois te craften :)
Waarom is het goud morgen minder waard? Je bedoelt de reguliere inflatie ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Vidra schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:40:
[...]

Waarom is het goud morgen minder waard? Je bedoelt de reguliere inflatie ofzo :P
Diablo III Patch 1.0.8a – v.1.0.8.16603

Auction House
The stack size of gold on the real-money auction house has been increased again to 10 million (up from 1 million)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

dx5314 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:47:
[...]

Diablo III Patch 1.0.8a – v.1.0.8.16603

Auction House
The stack size of gold on the real-money auction house has been increased again to 10 million (up from 1 million)
Nevermind :+

Tja, 10m voor EUR 0.25 is ook een leuke deal :P

Daarmee kan je (als de prijzen droppen) voor EUR 250 ... ongeveer 10b gold kopen; echter de prijs van een item op de AH gaat niet omhoog en blijft 2b... :D

[ Voor 47% gewijzigd door Vidra op 14-05-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:39
Aw fucking yeaaaah!! *O* 8) *O*

Ik kocht recentelijk twee Spectrum swords waarvan de ene met 590 dps en de andere 505 dps. Eigenlijk wilde ik er slechts een maar was wat ongeduldig met een auction dus kocht ik er snel eentje met buy out.

Ik heb het dan nu over de spectrum van 505 dps welke ik kocht voor 50 miljoen. Gisteren heb ik deze weer terug op het AH gezet en dacht, laat ik maar eens een hoge prijs proberen. Dus ik deed 100mil minimum bid en 250mil buy out.

Guess what, ik kom net thuis en keek op AH en hij is verkocht voor de volle mep! Het gaat hier echter wel om hardcore mode.

Kan ik weer lekker shoppen nu zeg B)

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra

Vidra

Vragen?

Sir_Hendro schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:52:
Aw fucking yeaaaah!! *O* 8) *O*

Kan ik weer lekker shoppen nu zeg B)
Gratz.

Pagina: 1 ... 205 ... 241 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging

Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.

Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.