Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik heb een set waarvan ik veel bonus exp krijg + een ruby dus het levelen gaat snel!
Verwijderd
sure voeg me maar toe: Sirian#2355mprkooij schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:37:
Ik zoek iemand die mijn Wizard kan powerlevelen naar 60 Iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?
Ik heb een set waarvan ik veel bonus exp krijg + een ruby dus het levelen gaat snel!
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Yeah.. ze hebben een paar dingen niet goed gedaan met D3, maar op 1 punt blinken ze echt uit en dat is hoe soepel de game/combat loopt! Daarbij vergeleken voeld PoE erg houterig, al is daar de achterliggende complexiteit van de skilltree en de gear natuurlijk weer een stuk interessanter.Deegeeooh schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 12:00:
TOF.. PoE weer ff aan de kant en ff lekker knallen (na zo;n tijd PoE merk je trouwens goed hoe ontzettend smooth het combat systeem van D3 is..)
Heb me gisteren ook kosteloos vermaakt met een ouderwetse Act 1 run, maar nu compleet packed met monsters
Ik hoop ook dat we niet 3 jaar hoeven te wachten op een expansion...
[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 10-05-2013 14:39 ]
Mofkees zou je toch helpenmprkooij schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 13:37:
Ik zoek iemand die mijn Wizard kan powerlevelen naar 60 Iemand die mij daarbij zou kunnen helpen?
Ik wil je best helpen ... maar ik ben pas zondag weer online ...
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Radiant ook gelijk weg, 400k
[ Voor 12% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2013 14:52 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Heb even zitten rekenen, maar met inkopen, craften en weer verkopen maak je niet echt winst volgens mij.
Helaas is brengt dat weinig winst meer met zich mee ... de enige winst is nog als jezelf de Flawless squares bij elkaar hebt verzameld. Maar ja, voor iedere radiant star hebt je 2187 van flawless squares nodigVandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:09:
Prijzen van ruby's lopen toch vaak paralel aan die van de crafting costs vanaf Flawless squares.
Heb even zitten rekenen, maar met inkopen, craften en weer verkopen maak je niet echt winst volgens mij.
In het verleden was het mogelijk via de RMAH met echt geld gems te kopen > deze op de AH verkopen tegen goud > vervolgens het goud weer verkopen op de RMAH > met de ontvangen euro's weer gems kopen en .... herhalen van datgene wat hierboven staan...
Helaas is dit tegenwoordig ook een lastig verhaal (lees: veel concurrentie) en moet je je nu concentreren en gaan spelen met de prijsverschillen op piekmomenten (avonden en weekend) versus dalmomenten (s'nachts en s'ochtends).
Maar dan begint het eigenlijk een beetje op werk te lijken
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 10-05-2013 15:52 . Reden: kleine aanpassing om de leesbaarheid te verbeteren. ]
@ lvl 9:
- DPS: 650 (dankzij legendary sock axe + radiant star ruby)
- HP: 800
@ lvl 10:
- DPS: 800
- HP: 1000
@ lvl 15:
- DPS: 1500 (lekker omhoog door radiant star gems in gear)
- HP: 3000
@ lvl 25:
- DPS: 3500
- HP: 7000
@ lvl 30:
- DPS: 12k (door 'spectrum' sword)
- HP: 10k
@ lvl 43:
- DPS: 20k (1h 800 dps, 900loh)
- HP: 15k
@ lvl 48:
- DPS: 41k (1h Echoing Fury van 1100 dps)
- HP: 24k
Character nu op lvl 52:
http://eu.battle.net/d3/e...Hendro-2551/hero/27648017
Ik ben het nog een beetje aan het tweaken zodat dps heel hoog is maar ook veel hp beschikbaar om lekker veilig te kunnen spelen. Het is best wel grappig om alles zo hard te slopen, zelfs in multiplayer parties
[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 11-05-2013 02:07 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Als je genoeg flawless square gems hebt om er een Radiant Star gem van te maken, dan is het craften daarvan meestal niet de meest winstgevende route om te nemen.Vidra schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 15:42:
[...]
Helaas is brengt dat weinig winst meer met zich mee ... de enige winst is nog als jezelf de Flawless squares bij elkaar hebt verzameld. Maar ja, voor iedere radiant star hebt je 2187 van flawless squares nodig
Zo heb ik net even naar de huidige prijzen gekeken en was op dat moment de Flawless Star Ruby het meest winstegevend om te verkopen. 9 daarvan, wat gelijk staat aan 1 radiant star ruby, levert zo'n 7 mil winst op, vergeleken met 3.5 mil voor de Radiant Star Ruby.
Dit geldt uiteraard alleen als je zelf al de Flawless Square gems hebt en de tomes.
Gebruik hem toch niet en volgens mij heb ik die ooit gekregen
4 Star Ruby's is 6 miljoen
[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 10-05-2013 16:07 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Voor zolang het duurt ;P jij still going strong zo te zien, die wiz is wel aardig af inmiddels
Absoluut. Ik vind PoE echt een juweel wat dat (en nog een aantal andere eigenschappen) betreft... heeft echt wel even geduurd voordat ik dat ging zien trouwens.. behoorlijk hoge drempel/stijle leercurve wat dat betreft.. Even pauze van die mooie complexiteit.. het is me nog niet gelukt een character daar succesvol naar endgame te brengen (op HC).. beetje masochisme vooral geloof ik. en ik heb echt m'n best gedaanBosmonster schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:38:
[...]
Yeah.. ze hebben een paar dingen niet goed gedaan met D3, maar op 1 punt blinken ze echt uit en dat is hoe soepel de game/combat loopt! Daarbij vergeleken voeld PoE erg houterig, al is daar de achterliggende complexiteit van de skilltree en de gear natuurlijk weer een stuk interessanter.
De eerste uren continu vier vingers een rij te laag op het toetsenbord
Betaalbare ideeën:
- Boots kan wel 40/50 bij
- Inna's ook 40/50 bij
- WH allres droppen voor 80-100 vit en meer str.
zie ik wat over het hoofd?
En eigenlijk drop ik al 80 res als ik m'n IK helm op doe met ruby.
Nu swap ik ook m'n unity vaak voor m'n HF ring (die prut is) maar je moet wat.
Deegeeooh schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:08:
[...]
Voor zolang het duurt ;P jij still going strong zo te zien, die wiz is wel aardig af inmiddels
Nou, die is nooit af .... de target is nu 450k dps
Je kan je keybindings gewoon aanpassen hoor[...]
De eerste uren continu vier vingers een rij te laag op het toetsenbord
Ik snap niet waarom je AR wil inruilen tegen vit. Je healt altijd gelijk, maar als je meer AR hebt, krijg je per klap minder damage. Je LS/LOH is in verhouding dus veel effectiever bij hogere AR ipv hogere VIT.Vandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 16:48:
Ik wil de vit kwijt kunnen van m'n offhand en van m'n unity.
Betaalbare ideeën:
- Boots kan wel 40/50 bij
- Inna's ook 40/50 bij
- WH allres droppen voor 80-100 vit en meer str.
zie ik wat over het hoofd?
En eigenlijk drop ik al 80 res als ik m'n IK helm op doe met ruby.
Nu swap ik ook m'n unity vaak voor m'n HF ring (die prut is) maar je moet wat.
En je hebt sockets? daarmee kan je dus ook mee spelen. Als je de 100 VIT van je wapen afhaalt, heb je nog steeds 36/37k life, dat is meer dan genoeg met voldoende AR/Armor
Speel met mijn wiz met maar 31k life, ga toch echt amper dood hoor zonder lag op MP9/10.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 08:37
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
100 mil ring gekocht, per ongeluk, en toch voor 150 verkocht
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
50% is een goede deal zou ik zeggenAngeloonie schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:38:
Voor het eerste eens dikke winst op de AH gemaakt.. Althans redelijke winst.
100 mil ring gekocht, per ongeluk, en toch voor 150 verkocht
Voor de gein eens gekeken op pagina 10, allemaal rode waardes behalve 1 ring. Te koop voor 8 mlj, uurtje geleden verkocht voor netto 64 mlj.
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Nicesimons schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:47:
Niet per ongeluk, maar wel geweldige pay-off, was op zoek naar ring voor me wiz, gewenste specs ingevoerd en op de selectie van de eerste pagina allemaal groene waardes. Maarja allemaal ver boven wat ik redelijk vond te investeren.
Voor de gein eens gekeken op pagina 10, allemaal rode waardes behalve 1 ring. Te koop voor 8 mlj, uurtje geleden verkocht voor netto 64 mlj.
Zou die Desolate Vow niet voor een betere ingeleverd kunnen worden?Vandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 17:15:
Bedankt voor de input, enige manier is eigenlijk gewoon proberen en kijken wat er gebeurd
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rothgar-2165/hero/4247962
ZIt te denken om naar dual-wield over te stappen maar zou dat zit hebben? Farm nu op MP4 maar ga nog regelmatig dood. Maar misschien dat dat ligt aan mijn brakke speelstijl.
Bij voorbaat dank voor alle tips...
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Het is bij MP1 en hoger en alleen in Inferno, de monsterdichtheid is gelijk bij elk MP level.Voxalizer schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:13:
Hoe zit het nou precies met die nieuwe monster density in 1.0.8? Ik heb eens wat rondgezocht maar kan nergens echt duidelijkheid vinden. Bij MP1 of hoger kom je dus meer monsters tegen, is dit bij MP1-10 gelijk of krijg je meer monsters per MP? En werkt het ook in normal, nightmare en hell of alleen in inferno?
T enige wat je mist, zo ver k zie, is enige vorm van Life LeachVerwijderd schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:40:
Gaarne even wat feedback... Na het verkopen van een bergje Legendary's heb ik wat geld voorhanden en wil mijn Barb wat verder upgraden. Budget is 100M, maar na het lezen van aardig wat guides, builds en fora is het niet duidelijker op geworden.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rothgar-2165/hero/4247962
ZIt te denken om naar dual-wield over te stappen maar zou dat zit hebben? Farm nu op MP4 maar ga nog regelmatig dood. Maar misschien dat dat ligt aan mijn brakke speelstijl.
Bij voorbaat dank voor alle tips...
Je DPS en vit zijn in ieder geval flink hoger dan mijn barb, en voor mij is MP6 makkelijk te doen, zelfs MP7 met wat meer oppassen.
Probeer anders eens een HoTA build
Edit: en n link van mn barb ofc : http://eu.battle.net/d3/e...razer33-1663/hero/7003610
[ Voor 5% gewijzigd door erazer33 op 10-05-2013 22:25 . Reden: Link toegevoegd ]
Waarvoor dank!!!Vandread schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:42:
Levelen gaat nu helemaal makkelijk, zelfs mijn halfbakken wizard gaat als boter door nightmare en hell mp10.
Archon is bizar effectief om te powerlevelen.
Heb met mijn gepowerlevelde ongebakken wizz al wat gespeeld, maar is toch wel even heel anders als de barb. Ben er ook nog niet echt uit welke skills ik fijn vind spelen...
Battle.net || Strava
Je kunt mij ook toevoegen, zie signature..Vidra schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:42:
[...]
Mofkees zou je toch helpen![]()
Ik wil je best helpen ... maar ik ben pas zondag weer online ...
Battle.net || Strava
Zou je denken he? die ring heeft me 2m gekost en wil ik em vervangen moet ik aardig wat uitgeven, best verbazingwekkend hoe effectief dat ding is.6% +hoge avg dmg + hoge str geeft aardig wat dmg.simons schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:42:
[...]
Zou die Desolate Vow niet voor een betere ingeleverd kunnen worden?
Deze set geeft een wiz de volgende stats:
DPS: 41K !!
STR: 180
DEX: 450
INT: 1850
VIT: 900
ARM: 2800
RES: 250
LPS: 1200
LOH: 350
AS: 1.8
Bonus:
+10% move speed.
+23% chance to fire a fiery ball.
+15% chance to fear on hit
Meer ga ik niet uit krijgen denk ik
Ik heb laatst weer alle eens acts doorlopen met m'n monk. Het bracht weer een stuk meer plezier en voldoening in het spel. Act 4 blijft een waardeloze act, maar de rest....
Fields of Misery met m'n monk is echt een feest nu er zoveel beesten rond lopen
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Valt me ook op dat er ontzettend veel lag en behoorlijke serieuze rubberbanding is op dit moment, en dan ook nog best regelmatig... Zou voor mij genoeg zijn nu even niet met een main HC char te spelen.. Ging gister ook al een een keer dood na 3 sec lag. Opvallend, heb ik nooit eerder zo veel last van gehad in D3. (Dacht al misschien speciaal om de PoE spelers beetje thuis te laten voelen zekerSir_Hendro schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:45:
Ik kreeg zojuist de schrik van mijn leven zeg in hardcore! Ik was even met mijn nieuwe gear aan het rond beuken in act2 inferno met m'n wiz. Tijdens een elite battle in the storm halls van kule kreeg ik midden in een elite battle eerst flinke lag en daarna stond ik 15 sec stil gevolgt door dc. Ik heb net vele miljoenen in deze char gepompt en dan dit gezeik, ga ik nu dood? Gelukkig was mijn char nog levend toen ik weer kon inloggen... jesus
Echt? Waar?
[...]
Nou, die is nooit af .... de target is nu 450k dps
Niet zo raar als je in de laatste paar % zit
Mijn upgrades kunnen weer gewoon beginnen met oa m'n gems (die had ik ook allemaal verkocht
[ Voor 7% gewijzigd door Deegeeooh op 11-05-2013 13:14 ]
en donation .... wtf
Tja ik zou ook niet even weten hoe het anders opgelost had kunnen worden... roll back had natuurlijk een hele hoop gedoe gegeven "ja ik had net item x gevonden, waarde honderdmiljoenmiljard".Mofkees schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 15:11:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8796520380#1
en donation .... wtfgeloofwaardig is dat alemaal niet vinnik
Vriend van me in de states was online toen de fout zich openbaarde, die had 2 brakke EF, heeft hij voor 1,5 bl de stuk verkocht. Account niet gebanned, en zo zijn er natuurlijk meer.
Maar goed, een dergelijke fout kan vergaande gevolgen hebben, dit duurt weer maanden eer de prijzen van de AH zich weer normaliseren.
Zat vorig weekend op 41k dps, nu 65k (zelfde HP), dus wel redelijk vooruit gegaan imho.
Vraag me alleen af waar ik me nu op moet focussen, gold heb ik niet echt maar met een beetje slim kopen op de AH heb ik mijn dps redelijk op weten te krikken!
Ik speel nu op MP4, ga maar is MP5 of 6 proberen. En eindelijk is wat keys proberen te vinden
[ Voor 10% gewijzigd door dog4life op 11-05-2013 15:54 ]
Andere oplossing: gewoon de repaircosts op 20% van je totale vermogen boven de 2 miljard zetten. Binnen no-time zit je weer onder de 2b grens.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dan sluis je het geld naar een andere accountAndere oplossing: gewoon de repaircosts op 20% van je totale vermogen boven de 2 miljard zetten. Binnen no-time zit je weer onder de 2b grens.
[ Voor 88% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2013 00:18 ]
Heb er 190 ml voor betaald en lijkt een koopje gezien de 8k+dps
Maar beter, de IAS zorgt er voor dat het nog makkelijker wordt om WOTB hoog te houden, LS werkt nog beter, kan iedereen een EF met IAS aanraden
Ik durf niet meer te zeggen dat het een koopje was. Kreeg net ingame van een vriend van een van mijn partymembers tijdens het farmen een unid EF, later nog 1 en nog 1. Aan een andere party member deelde hij een paar unid Tals amu uit. Ik heb nogal sterk het vermoeden dat er een of andere dupe bug is geweest voor die specifieke unid items.simons schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 17:11:
Heb voor me barb de EF kunnen upgraden, ik heb er eentje gevonden met IAS. En wederom eentje die stond tussen EF van 500 ml+
Heb er 190 ml voor betaald en lijkt een koopje gezien de 8k+dps
Maar beter, de IAS zorgt er voor dat het nog makkelijker wordt om WOTB hoog te houden, LS werkt nog beter, kan iedereen een EF met IAS aanraden
Aan de andere kant kan ie ze ook in bulk opgekocht hebben om uit te delen, zijn char zag er nogal loaded uit (credit card) met nagenoeg perfect lacuni's, mempo's etc. en overal marquise gems (zelfs ruby in helm).
Haalt de lol er wel een beetje af met farmen als je ze bij wijze van spreke van de lopende band kan halen. Maarja ik vond de afgelopen maanden toch al niks en haal vooral lol uit weer samen spelen met anderen en mijn teambuild te optimaliseren.
@Bosmonster: Ik zou eens kijken naar de nieuwe buffed bats skills (CoB of Plague Bats). Denk dat je met je huidige dps makkelijk mp10 aan moet kunnen. Misschien heb je nu iets teveel atk speed ervoor om te blijven channelen en zou je eventueel een crit shield kunnen pakken als je armor/res niet voldoende blijkt. Zelfs met 100k paper dps doe je zat dmg als je focust op cc/cd.
[ Voor 13% gewijzigd door ^^0nMe op 11-05-2013 18:42 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Twijfel om hem te verkopen of gewoon voor mijn wizard te houden
Moet zeggen dat de mob densitiy het heel erg leuk maakt voor mij om te spelen
Voor goedkoop een nieuwe neck gescoord en toch maar geinvesteerd in een nieuwe wkl, daardoor toch weer wat dps gestegen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Deegeeooh schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:01:
[...]
Valt me ook op dat er ontzettend veel lag en behoorlijke serieuze rubberbanding is op dit moment, en dan ook nog best regelmatig... Zou voor mij genoeg zijn nu even niet met een main HC char te spelen.. Ging gister ook al een een keer dood na 3 sec lag. Opvallend, heb ik nooit eerder zo veel last van gehad in D3. (Dacht al misschien speciaal om de PoE spelers beetje thuis te laten voelen zeker)
Hmmm.. Ja ik maakte net ook wat vreemds mee. Iemand vroeg in de general chat of een witching hour gratis wilde, dus ik reageerde dat ik wel 1 voor me low lvl wizzard wou. Toen kreeg ik ook nog is 2 lacuni's en 3 tal rasha's armor erbij (ca. 30m waard)! En 1 lacuni had 9ias 5,5chc en 75res all (staat nu te koop voor 200m).^^0nMe schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:33:
[...]
Ik durf niet meer te zeggen dat het een koopje was. Kreeg net ingame van een vriend van een van mijn partymembers tijdens het farmen een unid EF, later nog 1 en nog 1. Aan een andere party member deelde hij een paar unid Tals amu uit. Ik heb nogal sterk het vermoeden dat er een of andere dupe bug is geweest voor die specifieke unid items.
Aan de andere kant kan ie ze ook in bulk opgekocht hebben om uit te delen, zijn char zag er nogal loaded uit (credit card) met nagenoeg perfect lacuni's, mempo's etc. en overal marquise gems (zelfs ruby in helm).
Haalt de lol er wel een beetje af met farmen als je ze bij wijze van spreke van de lopende band kan halen. Maarja ik vond de afgelopen maanden toch al niks en haal vooral lol uit weer samen spelen met anderen en mijn teambuild te optimaliseren.
@Bosmonster: Ik zou eens kijken naar de nieuwe buffed bats skills (CoB of Plague Bats). Denk dat je met je huidige dps makkelijk mp10 aan moet kunnen. Misschien heb je nu iets teveel atk speed ervoor om te blijven channelen en zou je eventueel een crit shield kunnen pakken als je armor/res niet voldoende blijkt. Zelfs met 100k paper dps doe je zat dmg als je focust op cc/cd.
Hij zei dat ie voor 8 miljard aan items had gefilpt door grote hoeveelheden unid items te kopen, met daar een paar jackpots tussen... Zal wel haha ik vond het wel prima
"Vroegâh" moest ik alles in +res all stoppen om niet binnen 0.2 seconden dood neer te vallen. Is dat nog steeds zo? Van wat ik me kan herinneren was +health on hit net in 'opkomst' toen ik stopte. Welke stats zijn nu 'hot' voor Barb? Moet ik nog steeds +res all stacken?
Ja je zult nog steeds All Res/armor moeten stacken voor de hogere MP's. Maar als je bergen aan dps doet kun je iets zakken in All res zolang je maar lifesteal items hebt.yinx84 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:13:
Ik ben van plan om Diablo III weer eens een poging te geven. 10 maanden ben ik als Barb gestopt na het killen van Diablo op Inferno en ik ben benieuwd wat de status van de Barb nu is.
"Vroegâh" moest ik alles in +res all stoppen om niet binnen 0.2 seconden dood neer te vallen. Is dat nog steeds zo? Van wat ik me kan herinneren was +health on hit net in 'opkomst' toen ik stopte. Welke stats zijn nu 'hot' voor Barb? Moet ik nog steeds +res all stacken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/
heb nu ook de barriere van 300K dps doorbroken (buffed)
act 4 zuigt wel nog altijd ... gewoon onspeelbaar, traag, ambetante mobs.... bah
Er is geduped, zelf gezien toen ik op zoek was naar een manticore voor me DH, op RMAH stonden in de lijst onder elkaar 2 identieke manticores. Grapje met gehackte accounts die terug gezet werden leverde voor de kwaadwillende gewoon dubbele gear op.^^0nMe schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 18:33:
Ik durf niet meer te zeggen dat het een koopje was. Kreeg net ingame van een vriend van een van mijn partymembers tijdens het farmen een unid EF, later nog 1 en nog 1. Aan een andere party member deelde hij een paar unid Tals amu uit. Ik heb nogal sterk het vermoeden dat er een of andere dupe bug is geweest voor die specifieke unid items.
Maar goed nu is het niet zo dat als je een koopje spot dat je veelal te maken hebt met een of andere scam, goed spotten is namelijk ook een kunst in dit spelletje
I'm not..strekie schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:08:
Ongeschreven HC regel: eerste week na patch niet spelen vanwege lag enzo
[...]
M'n laatste D3 HC char heb ik in maart laten overlijden en toen op PoE overgestapt..
Nu beetje op SC aant knallen met m'n DH..
/
De mobdensity maakt act I echt leuk om doorheen te knallen (met Strafe build atm) ... van mij hadden ze trouwens wel alle gebieden mogen meenemen,.. en act III toch ook wat extra population om wat nieuwe interesse in te blazen.. of nog veel beter.. user parameter maps of maps met affixes a la PoE (een mens mag dromen niet ?
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
In eentje is dat wel te doen ja.
Wheeping hollow is echt een prima plek daarvoor!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Je krijgt eigenlijk ook veels te veel exp van de trage zombies, kweenie of dat zo bedoeld is. Het is nog sneller dan met de arrest 2 scorpions, terwijl je geen nare beesten zoals occultisten of spearmen hebt.Wolf schreef op zondag 12 mei 2013 @ 09:51:
[...]
In eentje is dat wel te doen ja.
Wheeping hollow is echt een prima plek daarvoor!
Als iedereen gewend is aan A1 farming, dan wordt er zeker geklaagd dat A3 te moeilijk is enzo, zoals nu bij A4 het geval is. Ik hoop echt niet dat het spel nog meer nerf krijgt van de monster difficulty.
Nouja i.i.g. lekker veel mobs en dat is zeker positief!
Verwijderd
ben ook net met een barb begonnen, met +- 7M aan gear en maar 400 resists kan ik makkelijk mp6 farmen act1yinx84 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:13:
Ik ben van plan om Diablo III weer eens een poging te geven. 10 maanden ben ik als Barb gestopt na het killen van Diablo op Inferno en ik ben benieuwd wat de status van de Barb nu is.
Het levelen is af en toe pijnlijk saai, hoop dat ik binnenkort eindelijk genoeg gold bij elkaar heb geschraapt om een cains set te scoren!
Ps. rems #2685.
Gewoon iemand vragen om te power lvlen .... lvl 25 in 5 uur is veels te traagRem schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:59:
Net weer begonnen, helemaal opnieuw. Had inferno gecleared met een monk en demonhunter voordat het hele Monster Power verhaal er was. Nu met een schoon account met een witch doctor begonnen.
Het levelen is af en toe pijnlijk saai, hoop dat ik binnenkort eindelijk genoeg gold bij elkaar heb geschraapt om een cains set te scoren!LVL25 in 4u 30m nu.
Ps. rems #2685.
Inderdaad! In 5 uur kan je zeker 60 zijnVidra schreef op zondag 12 mei 2013 @ 16:26:
[...]
Gewoon iemand vragen om te power lvlen .... lvl 25 in 5 uur is veels te traag
Aan de andere kant is het wel lekker nu even tot lvl 32 solo geleveld te hebben. Dan weet je tenminste een beetje welke skills je hebt en wat ze kunnen.
Vroeger met die zoltan kulle bug heb ik eens een character in 56 minuten naar 60 gehaald. Wat een verschil.
Ik ben nu even aan het koken, maar als iemand na etenstijd zin hebt: hoor ik het graag!
[ Voor 13% gewijzigd door Rem op 12-05-2013 16:36 ]
Inmiddels is er schijnbaar ontiegelijk veel veranderd. In positieve zin dus lijkt me?
Verveel me een beetje, dus dan lijkt het me wel leuk om deze game weer eens te checken.
[ Voor 13% gewijzigd door London op 12-05-2013 18:25 ]
Tesla M3LR '21
Ik kijk met veel plezier naar je stream !!
Thanksmprkooij schreef op zondag 12 mei 2013 @ 19:58:
GZ Vydra op je Paragon Level 100 Wiz![]()
Ik kijk met veel plezier naar je stream !!
Gratzz Vydra! Na velen uren gamen is het je gelukt!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Begin beetje wanhopig te worden

had ik al gezgd, dat RNG zuigt
@Wooldoor, 200k dps zou genoeg moeten zijn om mp10 te hakken, mits je defensive stats ook op orde zijn, Killspeed kan alleen wat langer duren,
Met een barb spelen is af en toe niet echt grappig meer, rubberbanding komt ieder potje wel een paar keer voor en met een beetje mazzel val je weer dood neer

Mja ik merkte van het weekend dat een ww barb en een fot/sw monk met 1/3 van de mobs in de wheeping hollow best wel wat performance nodig heeft, op een gegeven moment 3 elite packs en een scherm vol normale mobs samen met de ww's tornados etc toch paar keer doodgegaan omdat ik de arcane beams en de poison pools niet meer zagVandread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:32:
Naar de 100 ging zeker wel wat vlotter op het laatst?
Met een barb spelen is af en toe niet echt grappig meer, rubberbanding komt ieder potje wel een paar keer voor en met een beetje mazzel val je weer dood neer

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Fields is echt gekkenwerk met 1.08
Verder wat geexperimenteerd met de nieuwe Bats (flink gebuffed in 1.08). Met name de Vampire bats (2.5% life return) zijn erg lekker nu en geven de WD ineens de broodnodige extra Life Steal. Vanavond mijn build nog iets verder op tweaken, maar dan is het zeker een goede vervanger voor Zombie Bears! En dat zou voor het eerst zijn dat iets in de buurt komt
Voorheen deed ik het nooit omdat ik solo efficiënter kon farmen, maar nu is multiplayeren volgens mij bijna net zo efficiënt, daar komt bij dat ik het eigenlijk veel leuker vind, waardoor ik weer meer ga spelen wat het ook weer efficiënter maakt
Dit weekend echt flink gespeeld, ik had een hele stash tab vol met legendaries, met toch weer eentje ertussen die 100m waard was
Probeer ook eens cathedral lvl 4 en de halls of agony. Die leveren ook een aardige bak XP op en de mobs zitten daar ook redelijk opeen gepakt.Bosmonster schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:48:
Ik doe tegenwoordig alleen nog Festering Woods (stacks) + Fields of Misery (incl scavenger den indien aanwezig). Dat levert me zo'n 80-90M/uur aan xp op.
Fields is echt gekkenwerk met 1.08Hollows vond ik niet zo denderend. Monsters zijn te traag en staan te ver uit elkaar voor m'n WD.
Verder wat geexperimenteerd met de nieuwe Bats (flink gebuffed in 1.08). Met name de Vampire bats (2.5% life return) zijn erg lekker nu en geven de WD ineens de broodnodige extra Life Steal. Vanavond mijn build nog iets verder op tweaken, maar dan is het zeker een goede vervanger voor Zombie Bears! En dat zou voor het eerst zijn dat iets in de buurt komt
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zal ik ook eens meenemenTimeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:03:
[...]
Probeer ook eens cathedral lvl 4 en de halls of agony. Die leveren ook een aardige bak XP op en de mobs zitten daar ook redelijk opeen gepakt.
Cow lvl FTW!Bosmonster schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:04:
[...]
Zal ik ook eens meenemenVind Fields vooral leuk door het ouderwetse D2 buiten-gevoel!
Ik zat even met een party van 4 man keys te hunten op mp7 en zag dat de exp op 700% zat, dat tikt inderdaad lekker aan.TiMMieJ schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:58:
Gisteren ook even lekker gespeeld met 1.0.8 en damn wat gaat dat hard. Eerst MP6 solo ging aardig en toen even Multiplayer in grp van 4 en toen ging het helemaal snel. In 1 uur tijd van Plvl 25 naar 27 gegaan. Moet wel zeggen dat dit weer het D2 gevoel geeft. Horde's mobs en hakken maar.
Jammer dat het nog niet compleet is gemaakt die extra tags als key warden ect. Je ziet niet of de key warden nog leeft en hoeveel stacks de rest al heeft.
Gaat sec niet om performance, kan zelfs op een kleine mob gebeuren, zie het bij meer barbs, blijven ze een paar seconden hangen, of schieten ineens terug terwijl ze langzaam dood gaan, probeer meestal wat health globes te pakken, repair kosten vallen wel mee, maar het is gewoon iritant.Bokkie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 09:37:
[...]
Mja ik merkte van het weekend dat een ww barb en een fot/sw monk met 1/3 van de mobs in de wheeping hollow best wel wat performance nodig heeft, op een gegeven moment 3 elite packs en een scherm vol normale mobs samen met de ww's tornados etc toch paar keer doodgegaan omdat ik de arcane beams en de poison pools niet meer zagUiteindelijk wel een 400+ monsterkill gehaald
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 13-05-2013 10:10 ]
Enige wat de barb heeft waar ik altijd mee speel is dat het lijkt alsof hij stilstaat, maar hij doet dan wel degelijk nog ww damage op die plek.Vandread schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:09:
[...]
Gaat sec niet om performance, kan zelfs op een kleine mob gebeuren, zie het bij meer barbs, blijven ze een paar seconden hangen, of schieten ineens terug terwijl ze langzaam dood gaan, probeer meestal wat health globes te pakken, repair kosten vallen wel mee, maar het is gewoon iritant.

Gister gevonden. Iemand een idee hoeveel dit kan opleveren?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
De upgrades:Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 14:39:
Wie heeft er tips om mijn DH te verbeteren? Ik mis EHP op dit moment, maar huidige items vervangen met dezelfde met VIT/all res is erg duur..
Mijn DH: http://www.diabloprogress...geloonie-2758/Valla/58618
Helm: Mempo zou mijn EHP flink kunnen verhogen, maar een 180+/5%+/9 ias mempo is onwijs duur nog..
Amulet: Ik kan iets zoeken met ongeveer hetzelfde aan CHC/CHD/DMG/DEX maar met all res/vit/life% oid er bij, geen idee hoe duur zoiets nu is?
Gloves: Zit al een beetje vit op, nog meer vit en/of all res is vast ook erg duur..
Bracers: Lacuni's met vit er op, maar ook erg duur.
Pants: deze moet volgens mij redelijk eenvoudig te vervangen zijn met een versie met vit er bij lijkt mij?
Quiver: Volgens mij kan ik deze ook flink upgraden, als ik een 300+/300+/19/9.5 kan vinden, weet ook niet hoeveel dit zou kosten..
Mempo:

Helaas geen 5.5 versie, maar aangezien ik deze voor een leuke prijs kon krijgen had ik geld over voor andere upgrades.
Amulet:

Kleine DPS upgrade maar vooral 11% life bonus om meer EHP te krijgen.
Gloves:

Iets meer vit, vooral meer DPS op dit item. Qua prijs slechts een paar miljoentjes (incl verkoop oude gloves).
Quiver:

+6 dex maar +73 vit. AS/CHC gelijk gebleven. Jammer dat ik geen Cluster Arrow meer gebruik, want m'n vorige had -1 en deze -4 hatred.
Ik ben van 111K EHP naar 443K EHP gegaan. Vooral de Mempo doet natuurlijk gigantisch veel met de all res en dubbele life%.
Heeft iemand nu tips hoe ik de meeste DPS winst kan halen? Ik gok zelf een 2 socket Manticore met 1250+ DPS/160+ dex/80+CHD?
Ik speel nu met iets andere skills dan voor 1.0.8, ik gebruik nu Rapid Fire met Fire Support. Damn wat is Rapid Fire nu krachtig zeg
Heb nu ook Night Stalker vervangen met Vengeance. Meer hatred en toch wat Discipline regeneration, merk nu nauwelijks verschil met Night Stalker dus dit is perfect zo, kan ik meer Rapid Fire doen.
Ik ben erg tevreden met 1.0.8! Mogen meer van dit soort patches komen. Doorslaggevende factoren in deze patch:
- Monster density
- AH vergelijken
- Identify All
- Craften met meerdere aantallen
- DH skill boost (weer wat meer variaties viable)
Ja dat is zeker nuttig als je ooit op MP10 wilt spelen.Angeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:35:
Ben een stuk minder squishy maar weet niet of meer EHP nu nog wel nuttig is.
Ga nou eens bracers craften. Dat levert je naast een gigantische bak EHP ook DPS op.Angeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:35:
Heeft iemand nu tips hoe ik de meeste DPS winst kan halen? Ik gok zelf een 2 socket Manticore met 1250+ DPS/160+ dex/80+CHD?En verder?
En verder lijkt Rapid Fire me niet echt viable op MP10. Daar wil je niet te lang stilstaan.
En je krijgt op MP10 ook niet genoeg healthglobes van mobs om Vengeance te prefereren boven Nightstalker, dus als je MP10 wilt doen dan zul je waarschijnlijk wel weer moeten switchen.

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/25625709
Movies: letterboxd
Ik denk eerder dat dat de tornado's zijn die nog up zijnBokkie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:12:
[...]
Enige wat de barb heeft waar ik altijd mee speel is dat het lijkt alsof hij stilstaat, maar hij doet dan wel degelijk nog ww damage op die plek.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
MP7 gaat prima zonder meer EHP nu, heb nu het gevoel dat ik de EHP eigenlijk niet nodig heb..Timeless schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:44:
[...]
Ja dat is zeker nuttig als je ooit op MP10 wilt spelen.
Moet ik eerst die klote essences vinden[...]
Ga nou eens bracers craften. Dat levert je naast een gigantische bak EHP ook DPS op.
Ik twijfel of 1,5% CHC en 100 dex meer op een goeie gecrafte bracer meer doet dan 9% AS en 12% MS..
Als ik in een calculator bijv. 270 dex/6% CHC invoer heb ik maar 1600 DPS erbij.. Lever ik dus wel attackspeed en MS in (meer AS = meer attacks bij kiten). Dus ik denk dat Lacuni's met vit er op beter zijn.
Dat zou inderdaad ook wel kunnen, maar voor MP7 werkt Rapid Fire & Spike Trap ideaal, als ik moet wegrennen wat traps neergooien, rennen, omdraaien, Rapid Fire, Traps, Rapid Fire, Traps, Rapid Fire enz.En verder lijkt Rapid Fire me niet echt viable op MP10. Daar wil je niet te lang stilstaan.
En je krijgt op MP10 ook niet genoeg healthglobes van mobs om Vengeance te prefereren boven Nightstalker, dus als je MP10 wilt doen dan zul je waarschijnlijk wel weer moeten switchen.
Troost je, dat is bij de meeste mensen zo. Ik heb de afgelopen dagen 5 echoing fury's gevonden waarvan ik er 1 kon verkopen voor 500k. Verder denk ik zo'n 40 brimstones gevonden en nog 2 of 3 lvl 58 wizard hats/shoulders.NastyNickNL schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:52:
Ik lees elke keer dat mensen leuke drops krijgen maar ik speel D3 nu elke dag wel een aantal uurtjes (MP9) met ongeveer 5-10 legendaries die er dan droppen maar er zit nooit wat bij wat verkoopt voor 1 miljoen < . Er zit ook nagenoeg niets bij wat ik zelf kan gebruiken.
Thx. EindelijkXtr3me4me schreef op maandag 13 mei 2013 @ 07:13:
[...]
Gratzz Vydra! Na velen uren gamen is het je gelukt!![]()
Op MP10 met 4 mensen in een party = 1100% XPWooldoor schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:05:
[...]
Ik zat even met een party van 4 man keys te hunten op mp7 en zag dat de exp op 700% zat, dat tikt inderdaad lekker aan.
Jammer dat het nog niet compleet is gemaakt die extra tags als key warden ect. Je ziet niet of de key warden nog leeft en hoeveel stacks de rest al heeft.
ThxRem schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:17:
[...]
Jammer dat ik er niet meer bij was op TS, gefeliciteerd!
Multiplayer is nu zo enorm geboost dat het eigenlijk alleen maar loont om samen te spelen ipv solo play. Uiteraard kan dat nog steeds, duurt alleen XP wise langer. Uiteraard voor alle para 100 players ... is dit geen issue meerkrazzix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:01:
In 1.08 heb ik multiplayer ontdekt.
Voorheen deed ik het nooit omdat ik solo efficiënter kon farmen, maar nu is multiplayeren volgens mij bijna net zo efficiënt, daar komt bij dat ik het eigenlijk veel leuker vind, waardoor ik weer meer ga spelen wat het ook weer efficiënter maakt
Dit weekend echt flink gespeeld, ik had een hele stash tab vol met legendaries, met toch weer eentje ertussen die 100m waard was
Leuke ring! Ik zou eerst even de AH checken voor een prijs indicatie. Mocht je hem daarna willen verkopen, daar hebben we een aparte topic voor: Diablo 3 Trading TopicSonataArctica schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:30:
[afbeelding]
Gister gevonden. Iemand een idee hoeveel dit kan opleveren?
Mooie boostdesjaak909 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:48:
Heb van het wknd toch maar een EF met life steal gehaald en mijn Andy's maar geditched voor een Mempo met dubbele res en waar ik eerst nog problemen had met mp8 is mp10 nu geen enkel probleem meer. Ben wel 20k dps kwijtgeraakt, maar dat maakt de extra survivability echt meer dan goed, nu maar sparen voor een Mempo met CHC en misschien nog wat geluk hebben met craften van nieuwe gloves (tri stat + hoge all res please)
http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/25625709
Komt vanzelf ... je moet gewoon geluk hebben met de RNG. En hoe hoger je paragon lvl, hoe beter de kans op meer legendaries.NastyNickNL schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:52:
Ik lees elke keer dat mensen leuke drops krijgen maar ik speel D3 nu elke dag wel een aantal uurtjes (MP9) met ongeveer 5-10 legendaries die er dan droppen maar er zit nooit wat bij wat verkoopt voor 1 miljoen < . Er zit ook nagenoeg niets bij wat ik zelf kan gebruiken.
Naja, misschien niet meteen kwa dps, maar zeker wel wbt EHP, het is moeilijk om zoiets http://www.diabloprogress.com/item/31064361 te matchen met lacuni's, en die 1% extra MS hoef je het ook niet voor te doenAngeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:54:
Moet ik eerst die klote essences vindenGisteren een hele act 1 run gedaan en maar 1 essence
Maar op dit moment gebruik ik die essences meteen om dex amulets te craften..
Ik twijfel of 1,5% CHC en 100 dex meer op een goeie gecrafte bracer meer doet dan 9% AS en 12% MS..
Als ik in een calculator bijv. 270 dex/6% CHC invoer heb ik maar 1600 DPS erbij.. Lever ik dus wel attackspeed en MS in (meer AS = meer attacks bij kiten). Dus ik denk dat Lacuni's met vit er op beter zijn.
[...]
Movies: letterboxd
RNG is a bitchNastyNickNL schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:52:
Enige echt dure de laatste tijd wat ik gevonden heb zijn deze IK gloves: http://www.diabloprogress.com/item/33136829
En die kan ik dan ook nog eens goed zelf gebruiken....
Maatje van me vond 50m+ shoulders en een 1000dps+ axe met chd/socket/lifesteal/str....
Dus tja, het is net de lotterij

De IAS kan wel een gemis zijn ... maar doorgaans zijn de nieuwe bracers een upgrade qua dps en ehpdesjaak909 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:00:
[...]
Naja, misschien niet meteen kwa dps, maar zeker wel wbt EHP, het is moeilijk om zoiets http://www.diabloprogress.com/item/31064361 te matchen met lacuni's, en die 1% extra MS hoef je het ook niet voor te doen
Qua DPS zal het wel meevallen qua upgrade maar je EHP gaat er echt enorm op vooruit. Voor de MS% hoef je het niet te doen want je hebt op je andere items al 2x12% en de cap is 25% dus effectief leveren die lacuni's je maar 1%ms op.Angeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:54:
[...]
Moet ik eerst die klote essences vindenGisteren een hele act 1 run gedaan en maar 1 essence
Maar op dit moment gebruik ik die essences meteen om dex amulets te craften..
[...]
In mijn optiek zijn Bracers bij uitstek geschikt om veel EHP op te pakken zodat je op andere items eventueel wat minder EHP nodig hebt en vol voor DPS kunt gaan.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game

Ok dan ga ik voorlopig Dex bracers craften i.p.v. amulets
Je kunt ze zeker ook niet ingame droppen zodat anderen ze kunnen pakken?
Nee, dat kon na de release van de patch heel even maar hebben ze vrij snel gefixed.Angeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:16:
Fuck voel me ineens weer een noob haha, de MS is natuurlijk gecapped
Ok dan ga ik voorlopig Dex bracers craften i.p.v. amuletsToch zonde dat je Demonic Essences niet kan traden, dan zou het wat sneller gaan haha
Je kunt ze zeker ook niet ingame droppen zodat anderen ze kunnen pakken?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Mijn doelen zijn op dit moment dan dus:
- Bracers craften
- Manticore met 2 sockets scoren
- Inna's met Vit scoren
Verder laat ik het wel even zo, misschien een ander amulet als ik iets goedkoop & vergelijkbaar met meer DPS kan vinden.
De Marquise Ruby doet +160 min/max dmg, ik neem aan dat je die gewoon als 1.22 (of 1.21) * 160 = 195,2 (193,6) bovenop de aanwezige DPS kan tellen, en in calculators gewoon bij de min/max kan optellen, of valt dit daar onder Physical damage?
25% is de capAngeloonie schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:16:
Fuck voel me ineens weer een noob haha, de MS is natuurlijk gecapped
[ Voor 196% gewijzigd door mprkooij op 13-05-2013 13:03 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee ik heb het ook even opgegeven. Na 300 amu's en 100 gloves ofzo. Heb maar gewoon nieuwe gekocht. De gloves op de kop getikt voor 50M, maar was toch een redelijke upgrade. De nieuwe amu was wat duurder...krazzix schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:41:
Ik heb denk ik al 500 gloves gecraft maar IAS, CC & CD bijelkaar wil maar niet lukken
Dit topic is gesloten.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: 141.138.137.131
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Alles over beveiliging van je Battlenet/Diablo 3 account kan in [PC] Diablo 3 - Battlenet Beveiliging
Discussies over welles/nietes van het verkopen van ingame gold tegen harde euro's of het daadwerkelijk willen aanbieden hier op tweakers is NIET de bedoeling.
Als iemand een geschikte kandidaat weet of zichzelf als vrijwilliger wilt opgeven voor danwel het onderhouden van de TS danwel het overnemen ervan kan mij een DM sturen.